Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: "Vityaz" hokejisti mača pirmajās sekundēs piekauj "Avangard" piecinieku

Kristaps Zālītis

Šodien KHL intriģējošākajā spēlē tiekas "Avangard" un "Vityaz" komandas, kuras pagājušā sezonā izcēlās ar vairākiem savstarpējiem masveida kautiņiem. Arī šīs dienas mačā jau uzreiz pēc iemetiena "Vityaz" kaušļu maiņa metās slānīt "Avanagard" spēlētājus.

Video: Видео - Массовая драка игроков - Чемпионат.ру

Kā vērtē šādus incidentus "Vityaz" mačos?

  • 81

  • 92

  • 466


Slēpts komentārs: Ottinsh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-12-10 16:02, pirms 14 gadiem
Kāds brīnums!
Slēpts komentārs: Freedooom
Slēpts komentārs: sporta lidzzinatajs

 +16 [+] [-]

, 2010-12-10 16:05, pirms 14 gadiem
Отморозки...
Когда ж их кто-нибудь "ушатает" так же? )

 +31 [+] [-]

, 2010-12-10 16:05, pirms 14 gadiem
Idiotu bars!

 +57 [+] [-]

, 2010-12-10 16:05, pirms 14 gadiem
Vai tad Medvedevs neteica, ja kas tāds atkārtosies, tad Vitjazi izlidos no KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:07, pirms 14 gadiem
piekāva gan...

 +29 [+] [-]

, 2010-12-10 16:07, pirms 14 gadiem
Tas tiešām ir kaut kas stulbs un slims, tas vairs nav hokejs.. Nu kā var nemaz nesākot spēli sākt kauties,labi es saprotu tu iesit pretinieks nokrīt nu ko tu vēl gribi... protams vjg pieslidot klāt un vēl guļošu sist,lai viņa galva atsistos pret ledu un lai viņš nevarētu iziet nākamās 3-4 spēles... Vnk kur prāts tiem gaiļiem? Smadzeņu vispār nav. Es nesaku uzreiz,ka jābūt tākā pajmeitiņām hokejs ir spēka spēle,bet to spēku vajadzētu kontrolēt neviss šitā

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:08, pirms 14 gadiem
kropļu bars b*e..idiotisms..kaut wini wisi sodien nospraagtu!!!!!!!!!!!!!!
tikai nesaprotu par ko te daziem smeikli naak,laikam jau beernu laiks tgd!

 +10 [+] [-]

, 2010-12-10 16:08, pirms 14 gadiem
Tur visiem no vitjaz jāliek 20+ spēles nosēdēt diskvalifikāciju, un it īpaši gratonam, kurš pieskrien vēl kl;at un noliek piz zemes.
Slēpts komentārs: zanardi

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:09, pirms 14 gadiem
Ar šiem noraidījumiem Vitjaz atveda 2 golus savos vārtos
Idiotu bars

00:06Удаление. 92.Джошуа Граттон (Витязь). 25мин. Дисциплинарный штраф.
00:06Удаление. 7.Дарси Веро (Витязь). 10мин. Дисциплинарный штраф.
00:06Удаление. 7.Дарси Веро (Витязь). 5мин. Драка.
00:06Удаление. 43.Иван Ларин (Витязь). 4мин. Грубость.
00:06Удаление. 61.Сергей Белоконь (Витязь). 4мин. Грубость.
00:06Удаление. 13.Денис Сергеев (Витязь). 4мин. Грубость.
00:06Удаление. 14.Марек Сватош (Авангард). 2мин. Грубость.
00:06Удаление. 58.Алексей Бондарев (Авангард). 2мин. Грубость.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:10, pirms 14 gadiem
zanardi rakstīja: domāju nejau bez iemesla piekāva, ganjau pirms spēles Avangard muti palaida...
Nu šīm komandām jau ir sava "vēsture"

 +38 [+] [-]

, 2010-12-10 16:10, pirms 14 gadiem
nu ja khl grib buut kaut cik nopietna liiga, tad vitjazam ir jaalido no taas...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:10, pirms 14 gadiem
Diskābeli ''Vityaz''. viņi taču ir profesionāli hokejisti nevis bokseri! Tik daudz prāta viņiem nav lai saprastu ka tas ir cūciski!

 +28 [+] [-]

, 2010-12-10 16:11, pirms 14 gadiem
psc.. pat vārtsargs dabūja pa tauri..
tas jau vairāk sāk līdzināties tīšu miesas bojājumu nodarīšanai

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:11, pirms 14 gadiem
Biku jau sviests...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-12-10 16:11, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Vitjaz tik tiešām pati ziemeļamerikāniska KHL komanda Patīk spēka hokejs!
Pirmkārt vārds hokejs saistībā ar Vityaz nav lietojams.
Otrkārt, vajag tos idiotus izslēgt no līgas...
Var būt spēka hokejs, bet šis dau.nisms nevienam nav vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-12-10 16:12, pirms 14 gadiem
Ja grib kauties, tad dod pretiniekam iespēju nomest cimdus, Vitjaz uzbruka uzreiz, pirms vēl omskieši saprasta, kas notiek. Un viens omskiets, kas paspēja vēl pirms kontakta nomest cimdus, normāli savu oponentu ieštaukāja, pirms piebrauca Gratons un no sāniem šo nogāza. Iejaukšanās divu spēlētāju kautiņā, kad abi stāv uz savām kājām ir mazdūšība. Gods un slava Omskai, vienīgā komanda KHL, kas neskraida kā truši pa laukumu, lai tikai neizprovocētu kautiņu. Tāpēc jau tie rubaki ar Omsku notiek tik bieži.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-10 16:12, pirms 14 gadiem
Simons, gratons, vero nahHuj visus tris. Tris pilnīgi idini, lai iet sasit viens otru idiotu bars. Ganjau bērnībā apsaukāja par neglīteniem, tagad lielos grib tēlot.. Tas nav hokejs!

 +21 [+] [-]

, 2010-12-10 16:13, pirms 14 gadiem
Nu lab kautie var, bet ne jau sist guļošu!! Nu tas Gratons vispār slims cilvēks!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:13, pirms 14 gadiem
Basta!!! Pietiks!!! hvatit!!! cik var ?
Slēpts komentārs: Brivdomatajs

  +6 [+] [-]

, 2010-12-10 16:13, pirms 14 gadiem
to dumo speletaju aks vatsargam eisita vispar vajg izmest no hokeja,kaujas viens pret viens...tas gratons vispar dumsh...tas jau vairs nav hokejs,vemt gribas skatoties uz vitjaz shadu rricibu
Slēpts komentārs: LargeProfessor
Slēpts komentārs: Jetrus

 +15 [+] [-]

, 2010-12-10 16:14, pirms 14 gadiem
cerams, ka pēc šitā gājien viņus izslēgs no KHL uz ilgu laiku

 +36 [+] [-]

, 2010-12-10 16:14, pirms 14 gadiem
Bļ.e lo.hi, pat vārtsargam klūp virsū. Es Avangarda vieta vilktu ar nūju.
Slēpts komentārs: Rihards09

  +8 [+] [-]

, 2010-12-10 16:15, pirms 14 gadiem
Jāpiekrīt tam komentētājam. Spēka hokejs ir forši un tas, ka gadās kautiņi, arī ir diezgan normāli, bet šitais ir diezgan pretīgi...

  +8 [+] [-]

, 2010-12-10 16:15, pirms 14 gadiem
Avangarda vadības vietā nepažēlot naudu un uz nākamo spēli pret Vitjaziem vnk nopirktu 3 bokserus, kas slidot māk. Uzliktu kā pirmo maiņu, lai šie atdauza tos pajoliņus tā, ka miesīga māte vairs nepazīst. Pēc tam- 3 maiņās nospēlēt spēli nevajadzētu sagādāt grūtības.

 +16 [+] [-]

, 2010-12-10 16:16, pirms 14 gadiem
Pilnīgi gļēvi hokejisti ir vitjaz, kamēr pretinieks nav gatavs tikmēr uzbrūk, tiklīdz viens pieceļas un ir gatavs stāties normāli pretī, tad viens mīkstais no sāniem uzbrūk. Tas vairs nav hokejs un tā arī nenotiek NHL. NHL normāli viens otram stājas pretī nevis no muguras uzklūp. Pilnīgi idioti.

Par šādu rīcību uzskatu, ka Vitjaz pieciniekam, kas atradās laukumā un uzreiz iesaistījās dūru cīņā diskvalifikācija uz 2 sezonām, bet komandai līdz sezonas beigām. (vismaz)

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 16:16, pirms 14 gadiem
Lohi. savādāk nevar viņus nosaukt. būtu sarunājuši ar Avangard, tad vēl tā. bet šitā vnk no muguras uzkrist virsū.. varoņi.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:17, pirms 14 gadiem
Kaķēns rakstīja: Simons, gratons, vero nahHuj visus tris. Tris pilnīgi idini, lai iet sasit viens otru idiotu bars. Ganjau bērnībā apsaukāja par neglīteniem, tagad lielos grib tēlot.. Tas nav hokejs!
Simons vēl nav tik traks, bet par pārējiem diviem piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:17, pirms 14 gadiem
Jā nu manuprāt Vitjaziem kaut ko citu, izņemot kaušanos var iemācīt cīnoties ar viņu ierošiem, tas ir pāris taisnie kādam labam kauslim un sāks arī citas komandas respektēt

  -3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:17, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai tad Medvedevs neteica, ja kas tāds atkārtosies, tad Vitjazi izlidos no KHL?
ceu ka izlidos! Vispār diezgan loģiski būtu, Vitjaz uz VHL, kādu komandu no austrumiem pārvilkt uz rietumiem un vis!

  +6 [+] [-]

, 2010-12-10 16:18, pirms 14 gadiem
Vityaz-komanda bez smadzenēm ! Un par ko vispār jācieš Karri Ramo?
Gaidu Medvedeva komentāru...Sviestainie-plāns neitralizēt Avangard 1. 5nieku un vartusargu !
Slēpts komentārs: eddybear

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:19, pirms 14 gadiem
Vitjaz tik tiešām pati ziemeļamerikāniska KHL komanda Patīk spēka hokejs!

Tas ir nevis speka hokejs bet veids ka atriebties tiem par kuriem vinbi sliktak spele,pamulkji! Tu no hokeja nesuds nejedz!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:19, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Vai tad Medvedevs neteica, ja kas tāds atkārtosies, tad Vitjazi izlidos no KHL?
Nu spriežot pēc tā, ka tagad arī KHL ir pamainīti sodi par kautiņiem un noraidijuma līdz mača beigam vietā arī KHL kaušliem tagad iedod tikai 2 vai 5 minūtes (ja ir smagāki gadijumi, tad var arī bargāk), tad var teikt, ka Lāčuks drīzāk tagad padara "Viķku" pacanu izdarības par legālām nekā cenšas viņas kaut kā ierobežot....

p.s. viķku un Omskas "propķivostojaņije" jau kļūst par sava veida "KHL klasiku"....

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:19, pirms 14 gadiem
šitas jau to4 ar laiku būs KHL ''el clasico '' , bet ja nopietni tad man nepatīk vityaz , ja spēlēs laikā ir jālauž spēle , vai pati spēle ir rupja tad jā , to var saprast , bet ja tā vienkārši sarunā jau iepriekš ... tas jau liecina par zemo hokejistu profesionālisma līmeni ... ja kāds spēlē labāk par tev tad nenozīmē ka viņš ir jāsit ... jāprot samierināties ar to ka citi spēlē labāk

  +8 [+] [-]

, 2010-12-10 16:20, pirms 14 gadiem
LOHI!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:21, pirms 14 gadiem

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 16:21, pirms 14 gadiem
Nožēlojami. Ja pirms tam domāju, ka šajā sezonā šamējie beidzot jaunā trenera vadībā sākuši spēlēt, tad pēc šāda gājiena, kur sit guļošus, nemaz neļauj pilnvērtīgi piedalīties kautiņā, kas no viņu pozīcijām būtu "krutāk" - iedot bietē gatavam pretiniekam, iejaucas kautiņā, kur redzams, ka savējais atrauj ar visu savu "mīzala" taktiku....pretīgi un lēti. Ja spēka hokejs, tad ar attieksmi un dūšu, nevis kā pepiņi, kas var tikai barā un guļošu. Tādus dauņus laukā no līgas

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 16:22, pirms 14 gadiem
man pilnīgi pretīgi paliek skatoties uz vityaz. pat vārtusargam sadod! jūsu pieminētajā nhl tā kāds mūsdienās vispār dara?
interesanti, ka protokolā ir raxtīts, ka tikai vero dabūja sodu par kaušanos, bet pārējie tikai par rupjību...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:22, pirms 14 gadiem
nekur Vitjaz neizlidos.. beidziet te sapņot, saņems pienākošos sodu un spēlēs tālāk.... skatos jūs te visi tādi pareizie savākušies, bet patiesībā jau pašiem patīk hokeja kautiņi.... liekuļi.
Un Vitjaz vispār māk arī hokeju spēlēt netikai kauties.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:23, pirms 14 gadiem
jā Vitjazu laiks izmest no KHL uz K-1

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:23, pirms 14 gadiem
eddybear rakstīja: var redzēt līmeni, gan lasīšanas, gan sapratnes ziņā!! spēle sākas, jau no pirmajām sekundēm nevis no pirmās pagājušās minūtes vai tml!! un Tu nezini patiesos iemeslus kāpēc notika kautiņš.. bet bļauj, ka šie ir k-kādi gaiļi utml... ar tādiem komentāriem kā Tev, Tu pats sevi padari par gaili!!
Nu tad apskaidro tumšajiem ļautiņiem, znatok, kādi tad bija tie patiesie iemesli

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:24, pirms 14 gadiem
Brivdomatajs rakstīja: labi ka Avangard vinneeeja!
Cerams, ka uzvarēs Vitjaz! Lai interesantāk..
Slēpts komentārs: biiiskaps

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:24, pirms 14 gadiem
Nu izskatās, ka trīs no tā pirmā piecinieka tiks diskvalificēti uz ilgāku laiku!
Nu jā, ja pirmo reizi vēl teicu ka tas vēl nekas nav, visādi gadās spēles karstumā, tad šitais izskatījās ne tikai nenormāli, bet gan slimi.
Mazliet izskatās ka tas jau bija izplānots iepriekš, un ja tā bija, tad prieškam tas bija vajadzīgs un kas to izplānoja

 +12 [+] [-]

, 2010-12-10 16:26, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
Ne jau 6 sekundē ne bez kāda iemesla, un vēl pietam visa komanda reizē
Tu pats gadījumā sev neriebies?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:26, pirms 14 gadiem
zanardi rakstīja: nekur Vitjaz neizlidos.. beidziet te sapņot, saņems pienākošos sodu un spēlēs tālāk.... skatos jūs te visi tādi pareizie savākušies, bet patiesībā jau pašiem patīk hokeja kautiņi.... liekuļi.
Un Vitjaz vispār māk arī hokeju spēlēt netikai kauties.
jā, patīk kautiņi, taču ne jau mīzalu roku palaišana, kur pretiniekam netiek dota iespēja atbildēt, turklāt vēl lien klāt vārtsargam, kas liecina par elementāras hokeja kultūras trūkumu. Ja dinamo ko tādu izdarītu, man būtu kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rihards09

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:27, pirms 14 gadiem
to4na tos atsaldeetos pie sienas nostaadiit, par to vien, ka vaartsargam uzbruuk es paņemtu nuuju un salauztu to pret taa draņķa muguru.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:27, pirms 14 gadiem
Sakas viss ar Cerepanova naavi un atras palidzibas brigades piekausanu,tgd Vitjkas vnk atriebjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:27, pirms 14 gadiem
Viens spriedums - I Z S L Ē G T no līgas!

 +10 [+] [-]

, 2010-12-10 16:27, pirms 14 gadiem
īsti riktīgi viņi nav...labi, ka vēl nemēģināja ar slidu pārgriezt kādam rīkli, vai iespert pa seju

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:28, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
pats izdomā kautkādas muļķības un prasa vai mēs sev neriebjamies dēļ lietām, kuras ir notikušas tikai tavā fantāzijā?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:28, pirms 14 gadiem
smirdiigie pim*ji tas vitjaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:29, pirms 14 gadiem
Rihards09 rakstīja: Un tu gribi teikt, ja Dinamo izplūktos 6 sekundē, tu arī viņus šādi noliktu..?
Nu ja izplūktos tādā veidā tad noliktu, bet tas nemaz nav iespējams, Dinamo nekluptu virsū visai komandai 6 sekundē un arī nesistu gulošu...ai ko tev vispār vēl tālāk rakstī, vienīgais ko varu pateikt, neuzdod stulbus jautājumus

 +16 [+] [-]

, 2010-12-10 16:29, pirms 14 gadiem
Es shito isti neizprotu.... Avangard dzekus slana, vartsargam ne par ko negaiditi pa kaklu iesit a Avangard speletaji slidinas apkart un skatas ka izskirt. Turpreti krop...i no Vitjaz mierigi lido ar durem no malas virsu tur, kur 1 pret 1 jau kaujas. Nu ja tads "rasklads" ar nuju kaut vai mauktu preti. Ka berniba tevs macija - ja jakaujas pret vairak ka vienu, tad var izmantot jebko, kas ir pa rokai, jo te jau nav nekadas godigas cinas principi, bet reali jaaizstavas pret piekausanu grupa.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-10 16:29, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
Ieskrien sienā,auns !

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:29, pirms 14 gadiem
Brivdomatajs rakstīja: labi ka Avangard vinneeeja!
hmm, vēl jau vēl iet 2. periods , kur tu rāvi , ka vinnēja ?

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:31, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Mazliet izskatās ka tas jau bija izplānots iepriekš, un ja tā bija, tad prieškam tas bija vajadzīgs un kas to izplānoja
Mazliet izskatās? Nah tos vitjazus vnk

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:31, pirms 14 gadiem
Kā Ješka Rēdlihs vienā intervijā minēja, ka, ja piedalās kautiņā, sods jamaksā no algas. Interesanti, kā ir Vityazā.. Tie taču kļūtu par nabagiem

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:31, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
lol RD hokejisti to pat teoreetoski nevar izdariit, jo vnk mees neesam taada tipa komanda

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:31, pirms 14 gadiem
Nekad nesapratishu krievus, Vinus reali sit kkadi arzemnieki, Grattons, Verot,Simons, kkads pashu Sergejevs, Belokons, Larins, kas vispar nemak hokeju spelet, pat LM vinus nenemtu NHL komanda kura speletu 4 LV policisti un sistu, piem, Krosbiju, Stalu, vinus sen jau izmestu no ligas!
Treneris Vitjaz vispar kkads l*hs ir, vinu rada kamera, stav ka nieciba kkads, kauns un negods, ka trene sadu komandu.
Medvedevam kamer SKA neaiztiek viss poh

  -3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:32, pirms 14 gadiem
Daawux,ja nepietiek smadzenju rievu,lai kaut ko jedzigu pateiktu,tad labak butu paklusejis!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:32, pirms 14 gadiem
zanardi rakstīja: Un Vitjaz vispār māk arī hokeju spēlēt netikai kauties.
Arī fakts! Tie "nemākuļi un kaušli" ne tik sen mūsu pašu ģinamku apspēlēja pēc visām notīm pat bez kaušanās....

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:33, pirms 14 gadiem
Vairums te tomēr ir dīcēji un sīcēji!

Kur problēma ja zini kad 100.punkt zaudēsi, un ir iespēja jebkādā veidā nosist pretiniekam garu un dūšu spēlēt, kāpēc nē?!

Dinamo reiz pirmos metienus raidīja vārtu sargam pa galvu, lai izsistu no ritma!
Takā turās visi kas spēlē pret vitjaz un nevajag lielas acis, "ak dies mēs nezinājām kad šie kaujas"

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:34, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Nu tad apskaidro tumšajiem ļautiņiem, znatok, kādi tad bija tie patiesie iemesli
pirmkārt, ZNATOK, iespējams, ka šo pavēli deva no komandas vadības (treneris utt), lai mēģinātu izsist no līdzsvara Avangard un paņemtu spēli, otrkārt, izlasi tā sīkaļas komentāru un tad sapratīsi par ko es sacepos!!! Ja nemāk komentēt, tad lai nekomentē, treškārt - nekāds oficiālais komentārs par šo nav bijis (no komandas).. tā kā Tu vari savus minējumus turpināt zīlēt kafijas biezumos, kamēr es ar skaidru galvu varu normāli izklāstīt savu viedokli!! Tas, ka pusei šeit baigā škrobe par to, ka Rīga zaudēja k-kādiem "nejēgām", "dauņiem", "lohiem", kuri pat tjipa hokeju nemākot spēlēt, tad piedodiet, atvainojiet, ka aizskāru jūsu tīņu hormonu vētras!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:35, pirms 14 gadiem
Nu jau Svatoš gribeja kauties bet tad tas kjeems Grattons piepishas klaat lohi tie Vitjaz nemak normali nospeleet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:35, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Daawux,ja nepietiek smadzenju rievu,lai kaut ko jedzigu pateiktu,tad labak butu paklusejis!
Tad padomā ar vienu vai ar otru galu,kāda komanda ir Vityaz salīdzinājumā ar Rīgas Dinamo!Un tad izsecini,vai tu pats sev neriebies?

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 16:35, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Vairums te tomēr ir dīcēji un sīcēji!

Kur problēma ja zini kad 100.punkt zaudēsi, un ir iespēja jebkādā veidā nosist pretiniekam garu un dūšu spēlēt, kāpēc nē?!

Dinamo reiz pirmos metienus raidīja vārtu sargam pa galvu, lai izsistu no ritma!
Takā turās visi kas spēlē pret vitjaz un nevajag lielas acis, "ak dies mēs nezinājām kad šie kaujas"
Aizejam uzspēlēt hokeju?
Es tevi nogāzīšu zemē sadosu pa purnu un pēc tam vēl padauzīšu galvu pret ledu, un beigās pateiktu, tas tāpēc ka gribēju pretinieku izsist no ritma. Tev tas patiktu un arī liktos normāli?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:35, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
cik ienāku esportā, tik lasu, kā tu, gudrais, viedais, kompetentais te visus noliec, nenogursti?
p.s. ja Hartigans ar Suroviju slānītu pa 2 vienu pretinieku vai viņu vārtsargu, viņi man tik pat riebtos, cik Vitjaz varoņi...

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:36, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Dinamo reiz pirmos metienus raidīja vārtu sargam pa galvu, lai izsistu no ritma!
Nopietni, man liekas vārtsargam trāpīt pa galvu nav daudz vieglāk kā iemest vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:36, pirms 14 gadiem
Manuprāt, viennozīmīgi jādiskvalificē komanda.
Tas nav cīņas karstums, tas ir apzināts uzbrukums.
Ja netiek pielietotas sankcijas, tad rodas jautājums, vai hokejistiem turpmāk ir obligāti jāmācās bokss? Jo savādāk es neredzu iespēju, ka normālam hokejistam pret šādu parādību cīkstēties. Piemēram, ne tā paskatīsies un nākošajā spēlē nodauzīs līdz smadzeņu satricinājumam. Skatījos un man nāca prāta domā, ka es lai pasargātos Avangard hokejistu tajā brīdī emocijās būtu maucis pretī ar nūju. Jo ko tad iesākt? Tas ir tas pats, kas piecus hokejistos nolikt pret pieciem bokseriem...
Un Vitjaz aizstāvjiem varu tikai teikt, esat sajaukuši sporta veidus, ja tas spēlē ir galvenais, ejat uz boksu, tur tas būs daudz profesionālāk, līdzvērtīgāk starp pretiniekiem un notiks visu cīņas gaitu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:38, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tak aizej izgulies, nav jākaujās visai komandai. To var izdarīt arī 1 vs 1
Tu man neiteiksi čīkstuli kas man jādara!

Atkārtošos, Vitjaz spēlē pirmo sezonu un kaut ko tādu dara pirmo reizi? NĒ! fcuk kur problēma...

Ja nevari samierināties, aicinu Tev arī kādreiz uzspēlēt hokeju, moš sapratīsi kas un kā....

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:39, pirms 14 gadiem
Un kada tad ir Dinamo salidzinajuma ar Vityaz? Ir k.kads Hartigans,kas iebaksta un aizbeeg,ir M.Redlihs,kas to vien prot kaa piepuust vaigus,kad sakas k.kada grustishanaas utt.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:39, pirms 14 gadiem
Izmest to duraku komandu no KHL vini pat nespele hokeju var redzet ka pec iemetiena bez nekadas vilcinasanas iet virsu saviem pretspeletajiem un vinu treneris vel teica ka sis gribot pieradit ka vitjaz nav tikai kauslu komanda un mak spelet hokeju domaju ka si spele neprasa komentarus skatijos video un cereju ka avangard speletajs kadam no viniem ieliktu ar nuju pa galvu

  +4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:39, pirms 14 gadiem
Vienkārši jāvēršas policijā! Lai arī Krievija nav tiesiska valsts, bet nu k-kas ir jādara un ārpus laukuma un KHL arēnas, lai saprot!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:40, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Aizejam uzspēlēt hokeju?
Es tevi nogāzīšu zemē sadosu pa purnu un pēc tam vēl padauzīšu galvu pret ledu, un beigās pateiktu, tas tāpēc ka gribēju pretinieku izsist no ritma. Tev tas patiktu un arī liktos normāli?
Čali es hokeju spēlēju, bet līdz galējībām neeju, bet ja man par to maksātu naudu, lielu audu! Un teiktu sit, es sistu, kaut vai tāpēc lai nezaudētu darbu.

Tev kā komandas spēlētājam būtu tas jāsaprot.

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:41, pirms 14 gadiem
Bezrakstura mudaki

  +7 [+] [-]

, 2010-12-10 16:41, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Un kada tad ir Dinamo salidzinajuma ar Vityaz? Ir k.kads Hartigans,kas iebaksta un aizbeeg,ir M.Redlihs,kas to vien prot kaa piepuust vaigus,kad sakas k.kada grustishanaas utt.
nevaru iedomāties kādu no brāļim Rēdlihiem sitam guļošu pretinieku, tas ir audzināšanas un spēles kultūras līmenis

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:41, pirms 14 gadiem
Izsita no sastāvu Červenku un Škoulu. Abi tā arī nav spēlējuši. Izbliezt divus no komandas līderiem - gļēva un mīksta rīcība!

lo*i.

Diskābelis uz šo un nākamo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:42, pirms 14 gadiem
Kad Vitjaz tiks diskvalificēts, visticamāk, Vero un Gratons arī tiks diskvalificēti. Mums vajadzētu pie sevis dabūt Simonu. Viņš gan kaujas, gan spēlē.

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:42, pirms 14 gadiem
Diez ko treneri teiks preses konferencē ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Čali es hokeju spēlēju, bet līdz galējībām neeju, bet ja man par to maksātu naudu, lielu audu! Un teiktu sit, es sistu, kaut vai tāpēc lai nezaudētu darbu.

Tev kā komandas spēlētājam būtu tas jāsaprot.
Runā iet par to, ka te ir KHL līga, un tu vari runāt par kādu darbu gribi, bet tas kas notika šajā spēlē nav normāli, tomēr ir jāsaprot kas ir normāli un kas jau ir slimi, cik redzu tu to nesaproti, bet gvelz kaut kādu sviestu te

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
Runcux,ne jau visi var but Dinamo fanelji,kas tad,kad komanda uzvar,celj vinju debesiis,bet tiklidz zaudee noliek vinju lidz ar zemi.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
verots un gratons pilnigi lamatas. es vatrusarga vieta no muguras butu gatavs pat ar nuju pa galvu iedot lai atrubaas

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
likvideet komandu tajaa cehovaaa..

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Un kada tad ir Dinamo salidzinajuma ar Vityaz? Ir k.kads Hartigans,kas iebaksta un aizbeeg,ir M.Redlihs,kas to vien prot kaa piepuust vaigus,kad sakas k.kada grustishanaas utt.
Un? Ir atskiriba starp provokacijam speles laika un apzinatu uzbrukumu, kas izraisa kautinu. Pie tam ja vel tas butu normals kautins speletajs pret speletaju. AVS-Red wings bija normali kautini, jo komandam bija zinama "vesture" apaksa, PSRS ar cehiem ari, bet tur tada hernja netika pielaista, ka kaujoties 1 pret 1 tiek izdariti sitieni peksni no malas ta ka tas butu uz ielas. Maksimums vilka nost speletaju, ja redzeja, ka savejais vairs nevar turet vai ir guvis kadu traumu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:43, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Čali es hokeju spēlēju, bet līdz galējībām neeju, bet ja man par to maksātu naudu, lielu audu! Un teiktu sit, es sistu, kaut vai tāpēc lai nezaudētu darbu.

Tev kā komandas spēlētājam būtu tas jāsaprot.
Vot beidzot kaads precizs apgalvojums. Vitjaz tiem kausliem maksaa 10 tukstoshi meeneesi, kursh taadiem idiotiem, citur maksaatu taadu naudu? Ne Eiropaa, ne ZA, vini pat pusi no taas naudas nedabuus.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:44, pirms 14 gadiem
zanardi rakstīja: nekur Vitjaz neizlidos.. beidziet te sapņot, saņems pienākošos sodu un spēlēs tālāk.... skatos jūs te visi tādi pareizie savākušies, bet patiesībā jau pašiem patīk hokeja kautiņi.... liekuļi.
Un Vitjaz vispār māk arī hokeju spēlēt netikai kauties.
kautiņi jau patīk visiem protams.

bet nu šis bij patiešā nožēlojams un ja vel vārtusargam uzbrūk.
un ko teiktu ja šitā DR sasitu? tā teikt prieka pēc

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:45, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Isteniba vislielakie lohi ir tie tirlinji,kas tgd noliek vitjkas. Ja to pashu izdaritu Bratislavas(Rigas) Dinamo,tad visi te dziedatu - redz kadi musejie malaci,notesa krievus un taml.
Pashi sev neriebjaties?
Tu taču esi lohs, atkal, kas būtu ja būtu!!! Tu pats sev neriebies ar savu aprobežotību?

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:45, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Pilnigie atsaldenji.ble butu es no Avangardieshu vieta - panjemtu klushu un pistu pa seju,lai sunji zin savu vietu
Ja tu būtu viņu vietā, tad tevi pirmo tur nomizotu

  -3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:46, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Runā iet par to, ka te ir KHL līga, un tu vari runāt par kādu darbu gribi, bet tas kas notika šajā spēlē nav normāli, tomēr ir jāsaprot kas ir normāli un kas jau ir slimi, cik redzu tu to nesaproti, bet gvelz kaut kādu sviestu te
Tipisks vidus mēra hokeja fans! Beidz, pirmkārt KHL ir veidots un būs virzīts kā biznesa plāns, BIZNESA! Un ja, lai piepildītu arēnas der šāds dažu komandu spēles modelis uz to arī Krievijā ies. Otrs ir protams kad Tu tur nekad neesi bijis un ar kādu biznesa cilvēku runājis...

Atkārtošos, "BIZNES"

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:46, pirms 14 gadiem
Uz kāda pamata mest ārā Vitjaz no līgas? Vai tad noteikumos kaut kur ir teikts, ka kauties drīkst, teiksim, tikai 2 minūtes pēc iemetiena vai gadījumā, ja 90% auditorijas kaušanos dotajā brīdī uzskata par advekātu?
Kamēr pārējās komandas nesāks pievērst uzmanību Vitjaz-tipa spēlētājiem savos sastāvos, tad nav ko arī sūdzēties, ka tāda Čehova atļaujas visus daudzīt. Nav taču neviena, kas ierāda vietu.

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:47, pirms 14 gadiem
buutu man teikshana es tos idiotus vispaar izlidinaatu no liigas, sist guljoshu un vaartsargu...nu tur ir jaabuut cilveekam kam vispaar praata nav...tiehsaam idiotu bars...es saprotu ka hokejaa ir kautinji bet tas jau ir par daudz...ar paaris speelju diskvalifikaaciju sheit nekas nebuus jaamet tie idinji aaraa no komandas...

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:47, pirms 14 gadiem
Haha Vitjaz nožēlojami. Kā viens no Avangard bija gatavs kārtīgu 1vs1 uzraut, pieslido vēl viens no Vitjaz un iedod pa tauri. Galīgi pretīga rīcība, izskatījās, ka Avangards toč neko tādu nebija gaidījis...
Es gan nesaprotu kā tie Avangard spēlētāji varēja uz soliņa nosēdēt, būtu labāk metušies palīgā savējiem, pofig pa sodiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:47, pirms 14 gadiem
nazhiss rakstīja: Tur visiem no vitjaz jāliek 20+ spēles nosēdēt diskvalifikāciju, un it īpaši gratonam, kurš pieskrien vēl kl;at un noliek piz zemes.
kādu spēli, tur manuprāt tikai ārā no komandas un vispār aizliekt spēlēt KHL

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:48, pirms 14 gadiem
Domaaju, ka treneris te neko nenoteica. Visu nosaka ipashnieks, savadaak teica, ka atlaidiis, jus pasakiet, kur tie kaushli vel vareetu spelet iznemot Vitjaz?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:48, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Runcux,ne jau visi var but Dinamo fanelji,kas tad,kad komanda uzvar,celj vinju debesiis,bet tiklidz zaudee noliek vinju lidz ar zemi.
tipa visi te ir tādi un vienīgais pravietis biiskaps zin to patiesību?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:49, pirms 14 gadiem
normāli nopēra

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:49, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tak aizej izgulies, nav jākaujās visai komandai. To var izdarīt arī 1 vs 1
Rūgti maldās tie visdrīzākais jaunie "hokeja līdzjutēji", kas domā, ka Viķkas ir nez kādi tur "oriģināļi" , "urodi" un nez kas vēl ne..... 5 vs 5 (+ vēl kīpers pret kīperu) ir bijušas klopes arī NHL! 90. gadu beigās ja nemaldos pat PO(!!!) bija ne pa jokam rubaks starp Detroitu un Avalanche! Spēles vispār bija "elektrizētas" un arī ažiotāža (un fanu interese) ap šim spēlēm bija nenormālā!
97 gads: YouTube
- Detroit Red Wings vs Colorado...

98 gads: YouTube
- Detroit Red Wings vs Colorado...

Tas ir sava veida šovs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:50, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Runcux,ne jau visi var but Dinamo fanelji,kas tad,kad komanda uzvar,celj vinju debesiis,bet tiklidz zaudee noliek vinju lidz ar zemi.
nu bet draugs, ar ko tu no faneļiem atšķiries? tu taču viņus noliec līdz ar zemi nepārtraukti? p.s. kaut gan man arī nepatīk mūžīgās negācijas pēc spēlēm (arī uzvarētām), bet katra savs līmenis vai latiņa

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:51, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Tipisks vidus mēra hokeja fans! Beidz, pirmkārt KHL ir veidots un būs virzīts kā biznesa plāns, BIZNESA! Un ja, lai piepildītu arēnas der šāds dažu komandu spēles modelis uz to arī Krievijā ies. Otrs ir protams kad Tu tur nekad neesi bijis un ar kādu biznesa cilvēku runājis...

Atkārtošos, "BIZNES"
Tu esi vai izliecies par muļķi!
Viens ir normāls kautiņš biznesa vārdā, lai KHl būtu dažādība, bet tajā video es redzu ko tādu, ko uz ielas dažreiz grūti ir redzēt, sist gulošu un vēl pie tam tik ``sirsnīgi``, sist no muguras pa galvu, sists vārtsargam...........
Ja tas ir hokeja bizness tad es nezinu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:51, pirms 14 gadiem
manuprāt par šādiem incidentiem vitjaz ir jāizslēdz no KHL

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:51, pirms 14 gadiem
gothz rakstīja: Uz kāda pamata mest ārā Vitjaz no līgas? Vai tad noteikumos kaut kur ir teikts, ka kauties drīkst, teiksim, tikai 2 minūtes pēc iemetiena vai gadījumā, ja 90% auditorijas kaušanos dotajā brīdī uzskata par advekātu?
Kamēr pārējās komandas nesāks pievērst uzmanību Vitjaz-tipa spēlētājiem savos sastāvos, tad nav ko arī sūdzēties, ka tāda Čehova atļaujas visus daudzīt. Nav taču neviena, kas ierāda vietu.
Nav ko sūdzēties?! Jebkurā aspektā, kurš nav tieši noregulēts, dominē vispārēji principi. Es domāju, ka organizēts kautiņš 6 sekundes pēc svilpes nav normali, ko, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-10 16:52, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Rūgti maldās tie visdrīzākais jaunie "hokeja līdzjutēji", kas domā, ka Viķkas ir nez kādi tur "oriģināļi" , "urodi" un nez kas vēl ne..... 5 vs 5 (+ vēl kīpers pret kīperu) ir bijusšas klopes arī NHL! 90. gadu beigās PO (!!!) bija nepa jokam rubaks starp Detroitu un Avalanche! Spēles vispār bija "elektrizētas un arī ažiotāža (un fanu interese) ap šim spēlēm bija nenormālā!
97 gads: YouTube
- Detroit Red Wings vs Colorado...

98 gads: YouTube
- Detroit Red Wings vs Colorado...

Tas ir sava veida šovs!
paskaties tās epizodes un paskaties šito, atškirības neredzi?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:52, pirms 14 gadiem
tos muļķus vajadzētu pārmācīt, kaut vai kādam ar nūju galvaskausu pārlauzt

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:53, pirms 14 gadiem
Fantastisks stulbums. 6. sekundē sākt kauties ir vairāk nekā stulbi. Saprastu ja tas notiek kaut kur spēles vidū vai beigās, kad tiešām kaujas pa djelu. Piemēr tajā pašā Krievijas superlīgā AKBars pret Traktoru. Bet šeit- pilnīgs idiotisms.

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:54, pirms 14 gadiem
uij...nobalsoju, pirms noskatījos...šitas bij pilnīgs zģets...te ir jābūt ļoti nopietniem sodiem..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:54, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu esi vai izliecies par muļķi!
Viens ir normāls kautiņš biznesa vārdā, lai KHl būtu dažādība, bet tajā video es redzu ko tādu, ko uz ielas dažreiz grūti ir redzēt, sist gulošu un vēl pie tam tik ``sirsnīgi``, sist no muguras pa galvu, sists vārtsargam...........
Ja tas ir hokeja bizness tad es nezinu
Pats beigās uzrakstīji " Ja tas ir hokeja bizness tad es nezinu" Fcuk, nu ir iemesli kāpēc cilvēki nenāk uz Dinamo Rīga spēlēm, tur aiz robežas, bet iet uz Vitjaz....

Tu saproti kad tā ir liela nācija, un tur šāda veida zombēšana strādā, mums tas vēl baudu 100% nesagādā, bet paga Jeņķu filmas to izmainīs...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 16:56, pirms 14 gadiem
Atsaldēti tie Vitjaz spēlētāji. Sist guļošu pretinieku komandas spēlētāju, tur vsp jābūt pilnīgi debīlam, biš atgādināja boksa ringu. Vitjaz ar savu netīro spēli un kautiņiem tiešām vajadzētu padzīt no KHL ar sūdainu mietu.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 16:56, pirms 14 gadiem
Tas tiešām ir kkads stul*ums! Ja nebūs sankciju,tad tiešām nezinu... kāds vēl tuvu nhl... tālu, pagalmu līga,pēc šitā izgājiena!

     [+] [-]

, 2010-12-10 16:56, pirms 14 gadiem
kas tur 2:10 saimons izvēmās vai kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 16:59, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: paskaties tās epizodes un paskaties šito, atškirības neredzi?
A kas vainīgs, ka Omskas "Jastrebi" nevar, nemāk vai negrib dot pretsparu "agresoriem" Viķkām...? Klope ir un paliek klope un nav svarīgi vai tā ir sarunāta vai ir "spontāna"... Ja Tev ir KHL.tv tad vari pavērot tagad so spēli! Normāls hokejs, visi "tvaiku" ir nolaiduši un pat nevar salīdzināt ar 90. gadu AVS un Detroitas elektrizēto un nokaitēto atmosfēru vsias spēles garumā....

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:00, pirms 14 gadiem
Pēc Vityaz un Avangarda spēles pagājušajā sezonā..
"Vityaz" un "Avangard" piešķirti tehniskie...

" ''Vityaz'', kas bija kautiņu iniciatore, izteikts brīdinājums par to, ka atkārtota līdzīga rakstura pārkāpuma gadījumā klubs tiks izslēgts no līgas. "

redzēs, ko līgas vadība tagad darīs...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:00, pirms 14 gadiem
Rihards09 rakstīja: Vitjaz malači! Vismaz ir ko pavērot KHL! Man pie vienas vietas, ka te 80% viņus saukā par idiotu komandu u.t.t. Jāskatās tālāk pa KHL tv un cerams, ka vitjaz uzvarēs spēlē
Kur tādi kā tu rodas?

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:01, pirms 14 gadiem
vienkārši pārējās komandas nespēj saprast ka vajag komandā arī paņemt vienu kārtīgu policistu un pāris puspolicistus...bet visi tik visās četrās maiņās ņem tehniskos hokejistus..
tapēc Vitjaziem nav ko sist, un sit parastos spēlētājus, nevis kaujas pret policistiem..savādāk šitā izskatās drūmi nežēlīgi.. Vitjaz var darīt ko grib un ne no kā nebaidīties.. jo visi pārējie baidās no viņiem..

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:01, pirms 14 gadiem
ara no khl!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:02, pirms 14 gadiem
mjaa,bet izskataas vityazam izdevaas iebiedeet,pashlaik 2 2,

bet nu tas ir slimi,turklat tas leicina tikai to,ka vinji miiz izkauties 1 vs 1 :/ nozheelojami,tipiski urlas

  +7 [+] [-]

, 2010-12-10 17:03, pirms 14 gadiem
tas nu noteikti nav hokejs. Vajadzētu par šo tehnisko zaudējumu iedot un klubam kādu pusmiljonu dolāru naudassodu + spēlētājiem diskābeli uz 20 spēlēm. Citādāk - tā nav hokeja komanda, bet noziedzīgs grupējums.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 17:03, pirms 14 gadiem
IZSLĒGT NO KHL! TAS NAV VAIRS NEKĀDS HOKEJS!
Pilnīgi bez jebkādiem citiem variantiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:05, pirms 14 gadiem
Ratis.m rakstīja: kas tur 2:10 saimons izvēmās vai kā?
izšpļauj ūdeni..

  +6 [+] [-]

, 2010-12-10 17:05, pirms 14 gadiem
protams tas ir varoņdarbs,''atsist'' parastu speeleetaaju,kuram nav nekaadas pieredzes ledus kautiņos! intereses peec paskatiijos tuubee,kaa tad tam pašam gratonam NHL ir gaajis pret muusu Ivanānu...atbilde pavisam vienkaarša-visas reizes muusu Raitis viņu meetaaja un dauziija,kaa pelavu maisu,bet KHL jaa,tur šitie policistiņi(NHL nevajadziigie) juutas kaa uzvareetaaji,kad pretii nav pienaaciigs pretinieks...tipisks ''miiksto'' gaajiens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:06, pirms 14 gadiem
Debiilikju bars tie jo.bnatie Vitjazi. Atsaldeeti atmaroziki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vitjaz tādi iesācēji uz viņu fona.
kādi iesācēji... tur tie spēki bij daudzmaz līdzvērtīgi starp Avalanche un Red Wings...gan kautiņos gan spēles ziņā.. bet Vitjaziem kautiņos ne tuvu nav konkurenti.. viņiem pat neviens nepretojās īsti..
tur pat nevar salīdzināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:08, pirms 14 gadiem
Atsaldētie!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:09, pirms 14 gadiem
Jūtūbā arī ir. YouTube
- Vityaz Vs Avangard Fight...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:09, pirms 14 gadiem
tur vajadzēja brutāli ar nujām dot pretīm! tas nav normaali!

sgaidīt kad viņi iznāk no halles un atskaldīd!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:11, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:13, pirms 14 gadiem
vitjaz hokeisti laikam nedraudzejas ar smadzenem!!! sakas spele uzreiz jakaujas.. debiulisms!!!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:13, pirms 14 gadiem
saucās otpizdiļi
tas ka hokeju spelet nebij viņu mērķis sākumā,tas bij redzams ar pirmo sekundi,tad pec tā arī jāvadās.
Vytjaz vartsargs gan nobremzēja,ja jau visi tad jau visi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:15, pirms 14 gadiem
Pilnīgi atseldētu hokejistu bariņš, tas Vitjaz.
Mazliet jau pa traku sāk palikt!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:16, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=N5ap0Ebj_X4
ha ha gratons noobs vajakus tik sit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:18, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: un tu gribi teikt ka vitjaz speeles zinaa liidzveertiigi avangard ?
es teicu ka Avalanche ar Red Wings bij visās jomās līdzvērtīgi... bet Vitjaz nevienā jomā nav līdzvērtīgi ar Avangard.. ne kautiņos ne spēlē...tieši tapēc arī nevar salīdzināt tos NHL kautiņus ar Vitjaz pret Avangard...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 17:18, pirms 14 gadiem
Avangardam ar tādu budžetu jau vajadzēja vienu smagsvaru algot, zinot šīs attiecības. Laraks domāju neatteiktu par kādiem 700K$!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:18, pirms 14 gadiem
Jaa kautini ir laikam speeles sastaavdala, bet ja tas nostiek speeles procesaa, kad emocijas nem virsroku, bet sheit liekas, ka Vitjaz jau visu pirms speeles sarunaaja!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:19, pirms 14 gadiem
vityaz jau taka mizali uzreiz klup virsu nedara taka nhl izsauc normali 1 vs 1

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:19, pirms 14 gadiem
#49rubijs rakstīja: kautiņi jau patīk visiem protams.
Runā tikai savā vārdā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:20, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Avangardam ar tādu budžetu jau vajadzēja vienu smagsvaru algot, zinot šīs attiecības. Laraks domāju neatteiktu par kādiem 700K$!
Boogardu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:20, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nevajag jau arī pārspīlēt.Nav jau tur visa komanda no policistiem. Cita lieta,kā purva velns saka,daudziem dzirdot Vitaz paliek dzeltens ledus.
Un tā tas ir. Iedzīts respekts.
Man kaut kā šķiet, ka tādam ''kabanam'' kā Kuļašam NHL/AHL vidējā svara provokatorus vajadzētu varēt savaldīt. Šodien tas bija pazemojums.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:21, pirms 14 gadiem
Kaut jā jau jācenšas piesaistīt uzmanība līgai par kuru ārpus bijušā PSRS nevienam nav nekādas daļas un intereses.

Bravo!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:22, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nevajag jau arī pārspīlēt.Nav jau tur visa komanda no policistiem. Cita lieta,kā purva velns saka,daudziem dzirdot Vitaz paliek dzeltens ledus.
Un tā tas ir. Iedzīts respekts.
respekts iedzīts tapēc, ka pārējās KHL komandas nesaprot ka vajag vismaz ceturto maiņu ar policistu un pāris puspolicistus..
ja tādi būs katrā komandā, tad arī Vitjazi nesitīs pirmo maiņu, bet kausies ar pretinieku policistiem..un neizskatīsies tas viss tik traģiski kā tagad..
un tur starp Colorado un Detroitu paskaties kas kaujas.. policisti un puspolicisti pret tādiem pašiem, un parastie spēlētāji pret tādiem pašiem.. piemēram Larionovs pret Forsbergu, Makartijs pret Klodu Lemjē.. utt. katram daudzmaz atbilstoš pretinieks...

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:23, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pērn bija Svitovs,tas vismaz varēja stāvēt pretī. Lai Gretons ar Artjuhinu izkaujās,tad redzēs kur vēži ziemo.
Tieši tā. Godīgi sakot mazliet neizprotu Avangard vadību.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:23, pirms 14 gadiem
ui kā es (ja būtu to avangard vietā) aizietu un pēc spēles kopā ar policiju un aresta orderi uz ģērbtuvēm. šis jau vairs nav hokejs... ja kas tāds notiktu ar mani - es atcerētos visu mūžu un noteikti atriebtos tā, ka maz neliekas.. bet nu, šis viss izskatījās nedaudz no Vitjaz izdomāts, tikai kam tas vajadzīgs. treneris it kā sakarīgs

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:24, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Avangardam ar tādu budžetu jau vajadzēja vienu smagsvaru algot, zinot šīs attiecības. Laraks domāju neatteiktu par kādiem 700K$!
te tev piekrītu...
šito es nesaprotu, kapēc KHL komandas tādus nepaņem... laikam viņiem poh ka traumē viņu miljonu vērtos līderus..

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:25, pirms 14 gadiem
BL.E.G TIE K.ROP.LI JASLEDZ NO KHL AARAA!!! BUUS CITAS KOMANDAS, KAS GRIBEES VINNU VIETAA SPEELEET!!! TAS TAK NAV NORM!!!!

Nebanojiet mani par lamāšanos lūdzu

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:27, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: vienkārši pārējās komandas nespēj saprast ka vajag komandā arī paņemt vienu kārtīgu policistu un pāris puspolicistus...bet visi tik visās četrās maiņās ņem tehniskos hokejistus..
tapēc Vitjaziem nav ko sist, un sit parastos spēlētājus, nevis kaujas pret policistiem..savādāk šitā izskatās drūmi nežēlīgi.. Vitjaz var darīt ko grib un ne no kā nebaidīties.. jo visi pārējie baidās no viņiem..
Tā faktiski arī ir KHL problēma un līgas bosiem vajag tiešām vai nu konkrēti legalizēt kautiņus, + komadām piesaistīt 2-3 kauties mācētājus kā tas ir NHL, kur par netīru spēli vai kādu citu "abidu" pretinieku "policists" var "sodīt" otras komandas "pāridārītāju" vai nu arī vispār aizliegt kauties (ar mača, vairāku maču diskābeļiem + naudas sodiem)... un tad arī abos gadijumos spēle kļūs tīrāka un tad arī KHL nebūs šādu gadijumu! A tagad ar šiem jaunajiem notekumiem patiesībā Viķkām ir atraisītas rokas, jo viņi tagad var kauties uz nebēdu, kamēr izksatās, ka pārējie vienkārši mīž un nemāk vai arī negrib kauties... tapēc arī ir ierspējama tāda situācija kāa bija tagad spēlē starp Viķkām un "Vanagiem"! Tāpat karstasinīgākajiem klopju pretiniekiem varētu atgādināt 2 gadus vecus notikumus , kā mūsu pašu ģinamka sāka 2 sezonas atpakaļ, kad ģinamkas leģionāru maiņa "izcēlās" līdzīgā stilā tikai jau spēles beigās! Un viss sākās ar mūsu spēlētāja (liekas Westkota) netīro spēli pret pretspēlētāju un konkrēto "kašķa" meklēšanu.... tad ģinamkas fanu acīs viss bija OK? Es godīgi sakot lielu atškirību neredzu.... bet varu "atsvaidzināt" visiem atmiņu!
Sibir Novosibirsk - Dinamo Riga kautiņš

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:28, pirms 14 gadiem
nu to vienu no avangard gn nesportiski slanija no muguras,tas vien ko liecina.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:28, pirms 14 gadiem
tā vien prasasas lai to Verot vienreiz izmet, vārtsargam iesist, tas ir kas nepiedodams , avangard vietā uz solinj sedoshiem bij jalec uz ledus, v-sargs ir tak jaizstāv..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:30, pirms 14 gadiem
Vot šito pajoliņu baru, kas saucās Vitjaz, vajadzētu izsviest no KHL. Personīgi, nezinu vai spētu noturēties un neiemaukt Gratonam un Vero ar kļušku pa seju tā, lai visa redele izlido.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:31, pirms 14 gadiem
Ivanāns tāpat viņus visus kopā sasistu ceru ka kādreiz šitos sastapšu kaut kur ar draugiem kādā bārā man vnk kretinē tie cilvēki. Vero jau no pagaišās sezonas besī bet Gratons ir totāls Pi*p*s

P.s. Tas būtu tas pats ja mēs aizietu uz kādu spēli un sāktu klapēt Vitjaz fanus( tas būtu stul*bi un absurts) vienīgā atšķirība mūs par to ieliktu cietumā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:32, pirms 14 gadiem
lielie "varoņi" spēli pagrūda, un tagad vēl dabūs sankcijas no KHL ha ha ha super!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nevajag jau arī pārspīlēt.Nav jau tur visa komanda no policistiem. Cita lieta,kā purva velns saka,daudziem dzirdot Vitaz paliek dzeltens ledus.
Un tā tas ir. Iedzīts respekts.
Cik nu šogad sanācis redzēt Vitjaz spēles, tāda sajūta rodas, nevis viņi labi spēlē, bet pretinieki jēli cīnās.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:34, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tāpat karstasinīgākajiem klopju pretiniekiem varētu atgādināt 2 gadus vecus notikumus , kā mūsu pašu ģinamka sāka 2 sezonas atpakaļ, kad ģinamkas leģionāru maiņa "izcēlās" līdzīgā stilā tikai jau spēles beigās! Un viss sākās ar mūsu spēlētāja (liekas Westkota) netīro spēli pret pretspēlētāju un konkrēto "kašķa" meklēšanu.... tad ģinamkas fanu acīs viss bija OK? Es godīgi sakot lielu atškirību neredzu.... bet varu "atsvaidzināt" visiem atmiņu!
http://217.146.67.87/lv/video/34-dinamoriga/53-sibir-novosibirsk-dinamo-riga-kautins
nūū... to nu galīgi nekā nevar salīdzināt... mūsu pusē jau nekāvās policisti pret parastiem spēlētājiem.. tur bija vienkārša izkaušanās.. un neviens nevienu tur brutāli neatskaldīja.. tā teikt bija vienlīdzīgi spēka samēri, kurā mūsējie uzvarēja..

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:34, pirms 14 gadiem
šeit pat fair- fight nebija,avangardi nebija nemaz gatavi.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:35, pirms 14 gadiem
Bl-d tie ir pilnigi slimi suni,un tadus ara no ligas.Pat vartsargu nem slana.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 17:35, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:36, pirms 14 gadiem
VISS!!! PIETIEK ŠOS MORĀLOS KROPĻUS PACIEST. Tas vairs nav hokejs, idioti!!! Kad tiks pieņemti kādi mēri!?!?!?!?!?! Viņi gremdē visu KHL!!! Vēl vārtsargam uzklupt...!!!! Kur prāts!? Šoreiz gan es pats varētu atbildēt uz savu jautājumu, bet labāk paturēšu to pie sevis.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:36, pirms 14 gadiem
Njā šausmas ko vēl teikt !!! Būtu viņiem tāds kā Holts ,tas vien kādus 2 uz sevis paņemtu

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:38, pirms 14 gadiem
nee nu pilnigi debiili!!!!!

nu ja KHL nepienems kadus kriterijus saja zina un nesodis Vitjaz, nu tad atvainojiet so tik pat debilo vadibu.

Tas jau vairs naw hokejs!

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:40, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: nee nu pilnigi debiili!!!!!

nu ja KHL nepienems kadus kriterijus saja zina un nesodis Vitjaz, nu tad atvainojiet so tik pat debilo vadibu.

Tas jau vairs naw hokejs!
vai nu atļaut kautiņus vai nu aizliegt. bet tad ko īsti???

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:41, pirms 14 gadiem
tādu komandu vispār vajag izslēgt no līgas..tas vairs nav hokejs..
Krievi paliek krievi..Viņi vairāk neko par kaušanos nespēj izdomāt..bezmadzeņu radījumi..

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:41, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vai nu atļaut kautiņus vai nu aizliegt. bet tad ko īsti???
tie nebija kautiņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:41, pirms 14 gadiem
Lai gan jasaka ka Omska ar apmizas ka beerni, nez kura maina?

tas viens stav un plata rokas , lur uz tiesnesiem, kamer komandas biedru klape gulosu ka maisu, biski ir mikstais!

Bet tapat vitjaz nah no KHL.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 17:42, pirms 14 gadiem
kurmeens rakstīja: un atkal Tu esi mulkis ,jo redzeeji ak varstargi sarunaja kautinu ,neviens neijaucas,bet nee te Vitjaz vnk speleetajs bez briidinajuma vnk sit ,tas nav hokejs chali ,Tu meegini argumenteet savu viedokli kas pirmkaart ir galigi garaam
Tapēc "čali" arī citām komandām būt jābūt policistiem (vismaz 1 vai 2), kas tos Viķkas pēc šādiem gājieniem pēc tam varētu noslānīt un dodu 100%, ka Viķkas zinot, ka paši varēs dabūt pa muti vismaz divreiz vēl padomātu vai ir vērts taisīt šādu "jampadraci" a tagad Viķkas var darīt ko grib un arī dara ko grib, jo līgas vadība šosezon faktiski legalizēja klopes samazinot sodus par viņām, bet izskatās ka pārējo klubu vadības nesaprata ar ko tas viņu spēlētājiem draud.... brīnos kā to arī nesaprata Avangard šefi zinot kādas "siltas attiecības" viņiem ir ar Viķķām un kas noteikti varētu atļauties pat 2-3 laba līmeņa policistus vai "puspolicistus", uri arī vēl spēlēt māk..... patiešibā var piekrist Kidd, ka 4 maiņām būtu jābūt no policistiem/"puspolicistiem" spēles jaucējiem, kas pie reizes varētu arī "štangā iedot"..... kamēr to nesapraīs līgas vadība un arī citas komandas, vai arī atkal netiks mainīti (pastiprināti sodi vai pat aizliegta klopes) noteikumi par klopēm tikmēr, domāju, Viķkas pie tādas vēlmes varēs te visus slānīt uz nebedu ....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:42, pirms 14 gadiem
als rakstīja: http://217.146.67.87/lv/video/34-dinamoriga/53-sibir-novosibirsk-dinamo-riga-kautins
Tātad tu nekādu atšķirību neredzi?! Patiešām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:46, pirms 14 gadiem
Vienkārši slimi.
Un aptauja šī ir pilnīgi idiotiska.
Izslēgt to komandu no KHL un miers!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:48, pirms 14 gadiem
Bez komentāriem.....
pilnīgs "inteleģences" iemiesojums Vitjaz zvēru barā.....
Kur tādi tizleņi rodas nesaprotu! KHL laikam tādus vajag, ja reiz tā ļauj.....
pretīgi ko vēl lai saka....

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:48, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vai nu atļaut kautiņus vai nu aizliegt. bet tad ko īsti???
jagrs teica ka NHL par sadam izdaribam var zaudet 3 dalu no savas algas, un tur ir recpekts.

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:48, pirms 14 gadiem
kāds augstāk stāvoš aiz visa tā stāv

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:48, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: nūū... to nu galīgi nekā nevar salīdzināt... mūsu pusē jau nekāvās policisti pret parastiem spēlētājiem.. tur bija vienkārša izkaušanās.. un neviens nevienu tur brutāli neatskaldīja.. tā teikt bija vienlīdzīgi spēka samēri, kurā mūsējie uzvarēja..
Bet šaubos vai tad tā likās arī Sibirj līdzjutējiem, kas domaju, toreiz mūsu leģionāriem arī veltija ne mazums "jauku" vārdu....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:49, pirms 14 gadiem
Off-Top

Avto 5:2 Minskas Dinamo

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:53, pirms 14 gadiem
Diskvalificet tadu suda komandu, idunu bars nevis Hokejisti...Suda tadu komandu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:57, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Bet šaubos vai tad tā likās arī Sibirj līdzjutējiem, kas domaju, toreiz mūsu leģionāriem arī veltija ne mazums "jauku" vārdu....
mums arī nepatiktu ja sanāktu dabūt taurē... bet tur tomēr bija spēles epizode.. nevis vienkārši aizgāja un sāka visus sist...
tās ir divas dažādas lietas..

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:58, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: jagrs teica ka NHL par sadam izdaribam var zaudet 3 dalu no savas algas, un tur ir recpekts.
Tapēc jau arī te Viķkas to var atļauties, ka te - KHL nav tomēr lāga sakārtotas šīs lietas..... ja arī te Vero vai Grattons zinātu, ka par šādām izdarībām viņam tiks noņema 1/3 daļa algas, tad šaubos vai tādas (šādas) klopes te notiktu, jo ko nu ko bet, domāju, naudu skaitīt arī visi hokejisti māk un neviens apzināti negribētu "ciest finansiālus zaudējumus".....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā ne viens vien leģionārs ir teicis,izteicies,ka KHL nav kautiņu ar zīmi +. Jo var spēlēt hokeju,nevis boksēties. Bet laikam drīz tiem priekiem pienāks ......
Neticu,ka Vitjaz vispār tiks sodīts. Iedos mistiskos sodus 2-5 spēles kaušļiem un viss ar to beigsies.
jā.. bet kad stājas pretīm citu valstu komandas, kas ir gan gatavas spēlēt gan iedot taurē ja vajag.. tad Krievu komandām nav ko likt pretī.. jo nav pieradušas tā spēlēt.. bet pieradušas brīvi slidot kā grib, un bakstīties kā grib..

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā ne viens vien leģionārs ir teicis,izteicies,ka KHL nav kautiņu ar zīmi +. Jo var spēlēt hokeju,nevis boksēties. Bet laikam drīz tiem priekiem pienāks ......
Neticu,ka Vitjaz vispār tiks sodīts. Iedos mistiskos sodus 2-5 spēles kaušļiem un viss ar to beigsies.
Tas būtu stulbi no KHL puses. Šeit vajag vismaz 15-20 spēļu lielu sodu Vero un Grattonam īpaši + vēl naudas sods( tāds lielāks) kluba vadībai. Bet ja KHL nereaģēs vai iedos simboliskus sodus nu tad es nezinu....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tapēc jau arī te Viķkas to var atļauties, ka te - KHL nav tomēr lāga sakārtotas šīs lietas..... ja arī te Vero vai Grattons zinātu, ka par šādām izdarībām viņam tiks noņema 1/3 daļa algas, tad šaubos vai tādas (šādas) klopes te notiktu, jo ko nu ko bet, domāju, naudu skaitīt arī visi hokejisti māk un neviens apzināti negribētu "ciest finansiālus zaudējumus".....
ja vien komanda tos sodus neapmaksā..
jo ej nu sazini.. varbūt tās ir komandas augšas pavēles visus sist un iedzīt bailes..

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:03, pirms 14 gadiem
Malači Vitjazi, lai slānij tos krievu klubus uz nebēdu.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:04, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Tas būtu stulbi no KHL puses. Šeit vajag vismaz 15-20 spēļu lielu sodu Vero un Grattonam īpaši + vēl naudas sods( tāds lielāks) kluba vadībai. Bet ja KHL nereaģēs vai iedos simboliskus sodus nu tad es nezinu....
Nekādu dižo sodu nebūs , jo šajā sezonā kautiņi ir legalizēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai kā man riebtos šāda veida hokejs,bet laikam Leflēram būs taisnība,viss iet uz to,lai KHL parādītos policisti. Par to lielu paldies varēs pateikt Vitjas,visi šādu aktivitāšu cienītāji. Un man mistiskā kārtā liekas,ka kāds augstāk stāvoš aiz visa tā stāv. Pretēji Vitjaz neko tādu neatļautos.

Tu taču zināji, ka man vienmēr ir taisnība ...!

Bet ja nopietni, tad būtu interesanti uzzināt dažas lietas, -
1) kas notika abu komandu iesildīšanās laikā,
2)ko tādu pateica Ramo, ka čehovists viņu notrieca zemē kā otrgadnieks spalvaskātu,
3) kāpēc soms pretī šitai maiņai lika kkādus salātiņus,
4) ko par to visu teiks Nazarovs ... utt utjpr.

Par tiem guļošajiem- varbūt, ka es neredzēju visu kautiņu, bet jāatzīst, ka 92. numurs guļošo nesita, tik bezspēcībā plātīja rokas, sak, tik vārgs man pretinieks gadījās...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:10, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Malači Vitjazi, lai slānij tos krievu klubus uz nebēdu.
Nu ja es nemaldos, tad tieši tas vislielākais dauzītājs no Čehovas jau arī bija tāds pats krievs...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:10, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Pirmkārt vārds hokejs saistībā ar Vityaz nav lietojams.
Otrkārt, vajag tos idiotus izslēgt no līgas...
Var būt spēka hokejs, bet šis dau.nisms nevienam nav vajadzīgs.
Pilnīgi piekrītu.... tādus loh** izslēgt, lai iet un kaujās uz ielām... (idioti)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāds tad ir Vitjaz klubs ? Tur Krievi nespēlē ?
Vitjaz krievi Saimona skolu izgājuši un arī treneris Nazarovs tomēr kauslis bija NHL.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:11, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: mums arī nepatiktu ja sanāktu dabūt taurē... bet tur tomēr bija spēles epizode.. nevis vienkārši aizgāja un sāka visus sist...
tās ir divas dažādas lietas..
Spēles epizode, kur mūsējais speciāli meklēja "kašķi", jo ļoti rupji uzsita pretiniekam pa rokām.... te arī kašķi uzreiz jau sameklēja..... un tas, ka te šajā spēlē neviens lāga nepretojās Viķkām jau ir šo pretinieku problēma..... būtu Omskā bijuši 1-2 "taffgaji" + vēl kādi 1-2 kauties mācētāji, tad domāju, būtu bijusi normāla klope 4 uz 4 vai 5 uz 5.... vai arī vispār tieši šādas "klopes nebūtu bijis! A tagad tā nav Viķķu problēma, ka Omskā tādu kadru nav....

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 18:14, pirms 14 gadiem
Es te skatos, ka vislielākais gulošo dauzītājs ir 61. numurs, - Belokoņs.Tā teikt, ZAmerikai nekad tuvumā nav stāvējis, bet mūsu pašu krievu bāleliņš...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:15, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: ja vien komanda tos sodus neapmaksā..
jo ej nu sazini.. varbūt tās ir komandas augšas pavēles visus sist un iedzīt bailes..
Tā arī var būt.... Cik atceros Viķku šefi arī bija kaut kādi vietējie "bratani", kam tieši mazāk hoķis interesē un vairāk klopes patīk.... tapēc vēl jo vairāk brīnos ka KHL komandās nav vismaz kaut viena (ideālā divu) "puspolicistu"....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:19, pirms 14 gadiem
vnk nav vaardu kaa aprakstiit shitaadus idiotus, es labpraat staastiitu visu ko es domaaju, bet nepietiks vietas un buutu paaraak daudz cenzeetu vaardu.
vinji nav pat tuvu lai buutu hokejisti, un ir kauns ja kaads vispaar shos idiotus uzskata par hokejistiem, es loti,loti,loti,loti ceru, ka vinjus izmetiis no khl, un vispaar no HOKEJA!! pilniigi loh.i, kropl.i, idiot.i, un veel pat cer paarspeet nhl, ar shaadu ''hokeja'' speeli vinji nav pat tuvu labaakie, pat ne blakus nestaav nhl- tik nekauniigi, negodiigi, necienjas pilni, nekad taadus negribu vairs redzeet

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 18:22, pirms 14 gadiem
NHL tagad var normāli ierēkt

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:23, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Vero gan foršs dzekiņš
Aizslido vnk, iedod Ramo pa seju un miers
KHL paliek arvien nožēlojamāks !
NHL nākamajā maiņā viņu par tādiem gājieniem nonestu no laukuma.... bet nu izskatās, KHL jau neviens i nedomā savu vārstargu aizstāvēt.... tapēc arī tāds Vero šādus "jokus" te var atļauties.... starp citu Leflērs pareizi piefiksēja - Vero guļošo nesita tik stāvēja blakus mēgināja čali piecelt, bet tas laikam zinot ar ko viņam tā piecelšanās "draud" pats atkrita atpakaļ....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:24, pirms 14 gadiem
Spriežot pēc izlasītā Sport-express, Vitjaz pirms spēles bija izdomājuši šo klopi, jo Saimonam, Vero, Gretonam ir nopirktas biļetes atpakaļ uz Maskavu pēc šīs spēles, kaut gan komandai jau 12.decembrī nākošā spēle izbraukumā ar Jugra.

Новости. Хоккей - кхл. СЭ: "Авангард" требует...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 18:31, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es te skatos, ka vislielākais gulošo dauzītājs ir 61. numurs, - Belokoņs.Tā teikt, ZAmerikai nekad tuvumā nav stāvējis, bet mūsu pašu krievu bāleliņš...
Nebojā te mūsu kharļikam priekštatu par krievu spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:38, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: viniem Po*uj kas notiek aarpus kanaadas, amerikas robezhaam.
Pusei amerikāņu pat nav ne jausmas, ka ir arī citas valstis ārpus ZA

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:45, pirms 14 gadiem
Garīgi slimi cilvēki ,pat par spēlētājiem nevar nosaukt,pat vārtsargu apgāza!
Jāizmet no Līgas-VIENNOZĪMĪGI!

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:46, pirms 14 gadiem
als rakstīja: NHL nākamajā maiņā viņu par tādiem gājieniem nonestu no laukuma.... bet nu izskatās, KHL jau neviens i nedomā savu vārstargu aizstāvēt.... tapēc arī tāds Vero šādus "jokus" te var atļauties.... starp citu Leflērs pareizi piefiksēja - Vero guļošo nesita tik stāvēja blakus mēgināja čali piecelt, bet tas laikam zinot ar ko viņam tā piecelšanās "draud" pats atkrita atpakaļ....
nu nez nez. tu esi viens no tiem cilvēkiem, kuru komentārus vispār ir vērts lasīt un daudz te tādu nav, bet šitā pateikt... jā, Vero guļošu nesita, jo bija paspējis pirms tam viņā brutāli ienesties no sāna, kamēr viņš kāvās ar citu un pēc tam noraut uz ledus pārsitot galvu pret ledu - grūti piecelties un kur nu vēl kauties, ja galva pārsista... par šādām lietām tomēr smieties nevajadzētu un apbrīnot Vero cēlsirdību nesist guļošo.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:47, pirms 14 gadiem
nav jēgas sodīt!Jāmet šitāda komanda ārā!
Atnāktu piemēram Larāks, un visi varoņi gulētu uz ledus

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:48, pirms 14 gadiem
Tieši tādēļ komandām vajag savus policistus ,piem ,ja Avangardam būtu Ivanāns nu mojns es domāju viņš visus Grattonus samizotu,bet vnk nav ko teikti,lopi uz slidām...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:55, pirms 14 gadiem
garais 193 rakstīja: kropļu bars b*e..idiotisms..kaut wini wisi sodien nospraagtu!!!!!!!!!!!!!!
tikai nesaprotu par ko te daziem smeikli naak,laikam jau beernu laiks tgd!
Ir, ir bērnu laiks, jo tu esi šeit ar saviem w, šausmīgo valodu un pilnīgo takta trūkumu

  +4 [+] [-]

, 2010-12-10 19:04, pirms 14 gadiem
Kautiņi vienmēr ir bijuši hokeja sastāvdaļa, bet 6.sekundē jau sist vārtsargu - tas ir par daudz !

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 19:12, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: jā, Vero guļošu nesita, jo bija paspējis pirms tam viņā brutāli ienesties no sāna, kamēr viņš kāvās ar citu un pēc tam noraut uz ledus pārsitot galvu pret ledu - grūti piecelties un kur nu vēl kauties, ja galva pārsista... par šādām lietām tomēr smieties nevajadzētu un apbrīnot Vero cēlsirdību nesist guļošo.
Čalis spēlē vairāk nepiedalijās? Ja čalis tiešām sasita galvu pret ledu (nevis nomīza), tad protams tas nav smieklīgi! Bet normālā situācijā, kad ir klopes 5 uz 5 nevienai komandai skaitliskajam pārsvaram nevajadzētu būt.... un nevajadzētu būt tādām situācijām, kad kādam "klapējoties"ar kādu vēl kāds cits no malas var pieslidot un iešaut.... tāpat tad ir jāprasa ko darija Avangard "brīvais spēlētājs" kamēr Viķkas "brīvais spēlētājs" varēja mierīgi pievienotie kādai no jau esošam klopēm??? Iespējams, ka tagad Avangard čaļiem tam savam "brīvmaksliniekam" vajadzētu pašiem pēc tam pa "tāsi" sasist, jo viņš klopes laikā radija Viķkām skaitlisko pārsvaru.....
Pat cik atceros Ozo vienreiz sanāca saķerties ar Stīvensu, jo pārējie visi jau bija sadalijušies "pa pāriem"..... Ozo zināja, ka izredžu viņam nav daudz un tāpat dabūs pa bieti, bet nenomīza, jo tad vienkārši viņu pārējei komandas džeki nesaprastu....

     [+] [-]

, 2010-12-10 19:29, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Bļ.e lo.hi, pat vārtsargam klūp virsū. Es Avangarda vieta vilktu ar nūju.
reāli par to sišanu ar nūju piekrītu... tajā brīdī, kad slānija uz zemes guļošu veci pieslidot un ar nūju pa galvu... ja jau gribam galīgu retardu un negodīgu (hokeju) cīņu (kā to dara Vityaz) tad ejam uz pilnu banku...

     [+] [-]

, 2010-12-10 19:42, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Čalis spēlē vairāk nepiedalijās? Ja čalis tiešām sasita galvu pret ledu (nevis nomīza), tad protams tas nav smieklīgi! Bet normālā situācijā, kad ir klopes 5 uz 5 nevienai komandai skaitliskajam pārsvaram nevajadzētu būt.... un nevajadzētu būt tādām situācijām, kad kādam "klapējoties"ar kādu vēl kāds cits no malas var pieslidot un iešaut.... tāpat tad ir jāprasa ko darija Avangard "brīvais spēlētājs" kamēr Viķkas "brīvais spēlētājs" varēja mierīgi pievienotie kādai no jau esošam klopēm??? Iespējams, ka tagad Avangard čaļiem tam savam "brīvmaksliniekam" vajadzētu pašiem pēc tam pa "tāsi" sasist, jo viņš klopes laikā radija Viķkām skaitlisko pārsvaru.....
Pat cik atceros Ozo vienreiz sanāca saķerties ar Stīvensu, jo pārējie visi jau bija sadalijušies "pa pāriem"..... Ozo zināja, ka izredžu viņam nav daudz un tāpat dabūs pa bieti, bet nenomīza, jo tad vienkārši viņu pārējei komandas džeki nesaprastu....
tas bija Martins Škoula un neizgāja gan viņš vairs uz ledus. jāatzīs, ka man ar nav īsti skaidrs, kapēc Bondarevs neko citu, bez roku plātīšanas, nespēja izdarīt, stāvot blakus un skatoties, kā viņa komandas biedrs tiek guļošs sists. bet tas tik un tā neattaisno to, ar ko nodarbojās vitjaz - man nav nekas pretī pret hokeja kautiņiem, arī ne pret masu kautiņiem, bet šeit ir nedaudz cits stāsts, jo trīs no laukuma spēlētājiem tika vispirms no muguras nogāzti uz ledus un tad sākti sist. tur arī NHL smagsvari nebūtu cīnītāji, ja vispirms tu tiec ar nūju mugurā noguldīts uz ledus un tad tev šis pats varonis uzlec virsū un šak tevi klopēt pa galvu no aizmugures... vispār tikko apskatījos vēlreiz video un Vero bija tas, kas sāka sist vārtusargu, jo viņa spēlētājs bija uz ledus, Gratons bija tas cēlsirdis, kas nesita guļošo ar pārsisto galvu

     [+] [-]

, 2010-12-10 20:45, pirms 14 gadiem
Vai tad tiesam nav neviena hokejista khl kurs tam gratonam vareet kaklu paarlauzt...tapat par vinju neviens neraudaas...

     [+] [-]

, 2010-12-10 20:52, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: man nav nekas pretī pret hokeja kautiņiem, arī ne pret masu kautiņiem, bet šeit ir nedaudz cits stāsts, jo trīs no laukuma spēlētājiem tika vispirms no muguras nogāzti uz ledus un tad sākti sist. tur arī NHL smagsvari nebūtu cīnītāji, ja vispirms tu tiec ar nūju mugurā noguldīts uz ledus un tad tev šis pats varonis uzlec virsū un šak tevi klopēt pa galvu no aizmugures...
NHL nekas tāds nebūtu iespējams, jo par to būtu kārtīgi sodi (arī finansiālie)! Patiesībā vainīgi šajā situācijā (ka kas šāds ir iespējams) ir tieši paši KHL šefi, kas atļauj šādām lietām notikt laukumā..... Es personīgi redzu divas izejas - vai nu tad tiešām KHL ir jāaizliedz visāda veida klopes ar drakoniskiem sodiem par viņām , vai arī jāmet ārā Viķkas no KHL, vai arī konkrēti ir jāatļauj "policistu" būšana, jo šaubos vai viņi (Vitjaz) tagad dikti mainīs savu spēles stilu arī pēc šāda gadijuma, jo sodus vizdrīzākais ar prieku nomaksās Viķku šefi.... bet komandas spēles stilu es šaubos vai viņi gribēs mainīt līdz ar to, ja sodi paliek tik pat mīksti, Viķkas "neaizver" ciet (līgas vadība faktiski šādi akceptētu Viķku darbības), tad, manuprāt, arī citām komandām vajadzētu "saorientēties" un iepirkt kādus policistus/ puspolicistus kas vismaz varētu šādās un līdzīgās situācijās atbildēt..... citādi tagad sanāk (un iespējams arī Viķkas paši jūt), ka viņi te tagad var visu un viņiem par to tāpat nekas nebūs ne fiziski, ne arī morāli/ materiāli (komandas šefi tāpat visdrīzākais visus sodus nomaksās)... un tas jau tiešam nav normāli... tapēc arī spēlētāji tagad var atļauties darīt visu ko grib uz laukuma, jo nav kas viņus varētu "savaldīt"!

     [+] [-]

, 2010-12-10 20:56, pirms 14 gadiem
vai tiešām KHL padomē tikai debīliķi sēž, kā var atļaut tādai komandai spēlēt hokeju.. 6 sekundē.. vnk ideāli redzams, ka ir sarunāts, ka jāsit visus... tāda taktika pret pretinieku.. īpaši līderiem nav pieņemama.. uzskatu, ka ir jāizslēdz šī komanda, tas nav nopietni.. un katra spēle kurā tiekas vitjaz ar omsku ir kautiņi....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 21:00, pirms 14 gadiem
superr vitizz atreiebās par pagājuso gadu, viss kartibaa
butu Latvijā tadu Vitiz spēlētaju kuri izvilktu resnois valdibas vecus uz ielas nodauzitu butu cita valts pilniba atbalstu!!! ari NHL ir komandas kuras kaujas uz reiz pec pirma iemetiena tads ir hokejs un seni ienaidnieki!

     [+] [-]

, 2010-12-10 21:04, pirms 14 gadiem
Vienīgajā godīgajā cīņā Avangard hokejists uzvarēja... līdz tam brīdim, kad iejaucas Grattons

     [+] [-]

, 2010-12-10 21:05, pirms 14 gadiem
Maigi teikts,bet Vitjaz speletaji ir slimi.Es piekritu Vitjaz nav vietas KHL.

     [+] [-]

, 2010-12-10 21:07, pirms 14 gadiem
Ja KHL neizslēgs Vitjaz vai vismaz 3 spēlētājus, tad es būšu ļoti pārsteigts.

     [+] [-]

, 2010-12-10 21:41, pirms 14 gadiem
wannabe leflers rakstija- Par tiem guļošajiem- varbūt, ka es neredzēju visu kautiņu, bet jāatzīst, ka 92. numurs guļošo nesita, tik bezspēcībā plātīja rokas, sak, tik vārgs man pretinieks gadījās...

taja video 45. sekunde... tu te diktais hokeja eksperts... ja daudzmaz godiga faita tev galvu no malas ta ka tas smerdelis gandriz nonestu ?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 22:51, pirms 14 gadiem
Jāatdzīst ka bailes Vitjazieši ir iedzinuši visiem .Ko var darīt ka neviens nevar vai baidās stāties tiem pretī .Jākomplektē savādāk komandas , bet kamēr to negrib darīt tikmēr Vitjazieši dauzīs visus kad gribēs .Ja nevari turēties pretī paši vainīgi . Te nav daislidošana .

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 22:52, pirms 14 gadiem
gratons baigi lielais khl, bet nhl ivanans divas reizes pa ausiim salika http://www.youtube.com/watch?v=N5ap0Ebj_X4http://www.youtube.com/watch?v=N-3-11KaGvU

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 23:04, pirms 14 gadiem
Izmes no KHL! Pridurku bars!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 23:11, pirms 14 gadiem
Vienīgie zaudētāji te ir Avangard. Vitjaz savu imidžu nav sabojājuši, ažiotāža atkal ir milzīga, visi par to runā, KHL tiek pie papildus publicitātes. Nu iemauks kādu naudas sodu Vitjaz un viss, pati līga pa sētas durvīm atdos atpakaļ.
Skaidrs, ka KHL grib iet uz NHL pusi un ja Vitjaz nav kam stāties pretī, tad lai citi domā. Būs policisti, būs mazie laukumi un būs tikai interesantāk. Citādi tagad KHL pa lielo ledu pēc dailenes vairāk izskatās.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 23:11, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Bļ.e lo.hi, pat vārtsargam klūp virsū. Es Avangarda vieta vilktu ar nūju.
Nē, nu okei, ir NHL arī "komanda pret komandu" tipa kautiņi (atcerēsimies Kolorado "Avalanche" pret Detroitas "Red Wings"), bet nu tie taču nav gļēvi uzbrukumi pretiniekam negaidot, turklāt sist gulošu...

Nu nopietni, kad skatījos, bija doma - ja būtu tur omskiešu vietā, paņemtu kļušku un vienkārši blieztu pa galvu, pofig, acs vai kas, vienkārši izdauzīt visu Vitjaz komandu!

     [+] [-]

, 2010-12-10 23:27, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: nu nez nez. tu esi viens no tiem cilvēkiem, kuru komentārus vispār ir vērts lasīt un daudz te tādu nav, bet šitā pateikt... jā, Vero guļošu nesita, jo bija paspējis pirms tam viņā brutāli ienesties no sāna, kamēr viņš kāvās ar citu un pēc tam noraut uz ledus pārsitot galvu pret ledu - grūti piecelties un kur nu vēl kauties, ja galva pārsista... par šādām lietām tomēr smieties nevajadzētu un apbrīnot Vero cēlsirdību nesist guļošo.
Ne Vero, bet tuvāk pie zilās līnijas tur bija viens, kurš tīri enerģiski "klopēja" guļošu...

     [+] [-]

, 2010-12-10 23:42, pirms 14 gadiem
Es saprotu normals kautiņš bet šīs nu ir par daudz un šo spēlētaju 7.Дарси Веро (Витязь).vajadzētu sodīt viss bargak jo nu vel vārtsargam uzklupt tā ir gļēvulība. Un lai Grotons mos velreiz ar Ivanānu uzkaujas. A to atbraucis te amatierus kaušanas ziņa dauza un telo varoni. Lai uzkaujas ar istiem hokeja policistiem paskatisies tad āds viņš varonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 08:50, pirms 14 gadiem
Ja nemaldos tas bija Vero kurš klupa Ramo virsū bez jēgas.Idioti tie Vitjaz ir.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-11 10:21, pirms 14 gadiem
Malaci Vitjaz.

     [+] [-]

, 2010-12-11 10:21, pirms 14 gadiem
bucis1984 rakstīja: Ja nemaldos tas bija Vero kurš klupa Ramo virsū bez jēgas.Idioti tie Vitjaz ir.
Tas Vero tev varetu zilas acis uztaisit ar kuram tu staigatu 2 menesus.