Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Video: "Vityaz" hokejisti mača pirmajās sekundēs piekauj "Avangard" piecinieku

Kristaps Zālītis

Šodien KHL intriģējošākajā spēlē tiekas "Avangard" un "Vityaz" komandas, kuras pagājušā sezonā izcēlās ar vairākiem savstarpējiem masveida kautiņiem. Arī šīs dienas mačā jau uzreiz pēc iemetiena "Vityaz" kaušļu maiņa metās slānīt "Avanagard" spēlētājus.

Video: Видео - Массовая драка игроков - Чемпионат.ру

Kā vērtē šādus incidentus "Vityaz" mačos?

  • 81

  • 92

  • 466


  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 17:57, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Bet šaubos vai tad tā likās arī Sibirj līdzjutējiem, kas domaju, toreiz mūsu leģionāriem arī veltija ne mazums "jauku" vārdu....
mums arī nepatiktu ja sanāktu dabūt taurē... bet tur tomēr bija spēles epizode.. nevis vienkārši aizgāja un sāka visus sist...
tās ir divas dažādas lietas..

     [+] [-]

, 2010-12-10 17:58, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: jagrs teica ka NHL par sadam izdaribam var zaudet 3 dalu no savas algas, un tur ir recpekts.
Tapēc jau arī te Viķkas to var atļauties, ka te - KHL nav tomēr lāga sakārtotas šīs lietas..... ja arī te Vero vai Grattons zinātu, ka par šādām izdarībām viņam tiks noņema 1/3 daļa algas, tad šaubos vai tādas (šādas) klopes te notiktu, jo ko nu ko bet, domāju, naudu skaitīt arī visi hokejisti māk un neviens apzināti negribētu "ciest finansiālus zaudējumus".....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā ne viens vien leģionārs ir teicis,izteicies,ka KHL nav kautiņu ar zīmi +. Jo var spēlēt hokeju,nevis boksēties. Bet laikam drīz tiem priekiem pienāks ......
Neticu,ka Vitjaz vispār tiks sodīts. Iedos mistiskos sodus 2-5 spēles kaušļiem un viss ar to beigsies.
jā.. bet kad stājas pretīm citu valstu komandas, kas ir gan gatavas spēlēt gan iedot taurē ja vajag.. tad Krievu komandām nav ko likt pretī.. jo nav pieradušas tā spēlēt.. bet pieradušas brīvi slidot kā grib, un bakstīties kā grib..

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā ne viens vien leģionārs ir teicis,izteicies,ka KHL nav kautiņu ar zīmi +. Jo var spēlēt hokeju,nevis boksēties. Bet laikam drīz tiem priekiem pienāks ......
Neticu,ka Vitjaz vispār tiks sodīts. Iedos mistiskos sodus 2-5 spēles kaušļiem un viss ar to beigsies.
Tas būtu stulbi no KHL puses. Šeit vajag vismaz 15-20 spēļu lielu sodu Vero un Grattonam īpaši + vēl naudas sods( tāds lielāks) kluba vadībai. Bet ja KHL nereaģēs vai iedos simboliskus sodus nu tad es nezinu....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tapēc jau arī te Viķkas to var atļauties, ka te - KHL nav tomēr lāga sakārtotas šīs lietas..... ja arī te Vero vai Grattons zinātu, ka par šādām izdarībām viņam tiks noņema 1/3 daļa algas, tad šaubos vai tādas (šādas) klopes te notiktu, jo ko nu ko bet, domāju, naudu skaitīt arī visi hokejisti māk un neviens apzināti negribētu "ciest finansiālus zaudējumus".....
ja vien komanda tos sodus neapmaksā..
jo ej nu sazini.. varbūt tās ir komandas augšas pavēles visus sist un iedzīt bailes..

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:03, pirms 14 gadiem
Malači Vitjazi, lai slānij tos krievu klubus uz nebēdu.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:04, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Tas būtu stulbi no KHL puses. Šeit vajag vismaz 15-20 spēļu lielu sodu Vero un Grattonam īpaši + vēl naudas sods( tāds lielāks) kluba vadībai. Bet ja KHL nereaģēs vai iedos simboliskus sodus nu tad es nezinu....
Nekādu dižo sodu nebūs , jo šajā sezonā kautiņi ir legalizēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai kā man riebtos šāda veida hokejs,bet laikam Leflēram būs taisnība,viss iet uz to,lai KHL parādītos policisti. Par to lielu paldies varēs pateikt Vitjas,visi šādu aktivitāšu cienītāji. Un man mistiskā kārtā liekas,ka kāds augstāk stāvoš aiz visa tā stāv. Pretēji Vitjaz neko tādu neatļautos.

Tu taču zināji, ka man vienmēr ir taisnība ...!

Bet ja nopietni, tad būtu interesanti uzzināt dažas lietas, -
1) kas notika abu komandu iesildīšanās laikā,
2)ko tādu pateica Ramo, ka čehovists viņu notrieca zemē kā otrgadnieks spalvaskātu,
3) kāpēc soms pretī šitai maiņai lika kkādus salātiņus,
4) ko par to visu teiks Nazarovs ... utt utjpr.

Par tiem guļošajiem- varbūt, ka es neredzēju visu kautiņu, bet jāatzīst, ka 92. numurs guļošo nesita, tik bezspēcībā plātīja rokas, sak, tik vārgs man pretinieks gadījās...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:10, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Malači Vitjazi, lai slānij tos krievu klubus uz nebēdu.
Nu ja es nemaldos, tad tieši tas vislielākais dauzītājs no Čehovas jau arī bija tāds pats krievs...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:10, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Pirmkārt vārds hokejs saistībā ar Vityaz nav lietojams.
Otrkārt, vajag tos idiotus izslēgt no līgas...
Var būt spēka hokejs, bet šis dau.nisms nevienam nav vajadzīgs.
Pilnīgi piekrītu.... tādus loh** izslēgt, lai iet un kaujās uz ielām... (idioti)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāds tad ir Vitjaz klubs ? Tur Krievi nespēlē ?
Vitjaz krievi Saimona skolu izgājuši un arī treneris Nazarovs tomēr kauslis bija NHL.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:11, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: mums arī nepatiktu ja sanāktu dabūt taurē... bet tur tomēr bija spēles epizode.. nevis vienkārši aizgāja un sāka visus sist...
tās ir divas dažādas lietas..
Spēles epizode, kur mūsējais speciāli meklēja "kašķi", jo ļoti rupji uzsita pretiniekam pa rokām.... te arī kašķi uzreiz jau sameklēja..... un tas, ka te šajā spēlē neviens lāga nepretojās Viķkām jau ir šo pretinieku problēma..... būtu Omskā bijuši 1-2 "taffgaji" + vēl kādi 1-2 kauties mācētāji, tad domāju, būtu bijusi normāla klope 4 uz 4 vai 5 uz 5.... vai arī vispār tieši šādas "klopes nebūtu bijis! A tagad tā nav Viķķu problēma, ka Omskā tādu kadru nav....

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 18:14, pirms 14 gadiem
Es te skatos, ka vislielākais gulošo dauzītājs ir 61. numurs, - Belokoņs.Tā teikt, ZAmerikai nekad tuvumā nav stāvējis, bet mūsu pašu krievu bāleliņš...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:15, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: ja vien komanda tos sodus neapmaksā..
jo ej nu sazini.. varbūt tās ir komandas augšas pavēles visus sist un iedzīt bailes..
Tā arī var būt.... Cik atceros Viķku šefi arī bija kaut kādi vietējie "bratani", kam tieši mazāk hoķis interesē un vairāk klopes patīk.... tapēc vēl jo vairāk brīnos ka KHL komandās nav vismaz kaut viena (ideālā divu) "puspolicistu"....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:19, pirms 14 gadiem
vnk nav vaardu kaa aprakstiit shitaadus idiotus, es labpraat staastiitu visu ko es domaaju, bet nepietiks vietas un buutu paaraak daudz cenzeetu vaardu.
vinji nav pat tuvu lai buutu hokejisti, un ir kauns ja kaads vispaar shos idiotus uzskata par hokejistiem, es loti,loti,loti,loti ceru, ka vinjus izmetiis no khl, un vispaar no HOKEJA!! pilniigi loh.i, kropl.i, idiot.i, un veel pat cer paarspeet nhl, ar shaadu ''hokeja'' speeli vinji nav pat tuvu labaakie, pat ne blakus nestaav nhl- tik nekauniigi, negodiigi, necienjas pilni, nekad taadus negribu vairs redzeet

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 18:22, pirms 14 gadiem
NHL tagad var normāli ierēkt

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:23, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Vero gan foršs dzekiņš
Aizslido vnk, iedod Ramo pa seju un miers
KHL paliek arvien nožēlojamāks !
NHL nākamajā maiņā viņu par tādiem gājieniem nonestu no laukuma.... bet nu izskatās, KHL jau neviens i nedomā savu vārstargu aizstāvēt.... tapēc arī tāds Vero šādus "jokus" te var atļauties.... starp citu Leflērs pareizi piefiksēja - Vero guļošo nesita tik stāvēja blakus mēgināja čali piecelt, bet tas laikam zinot ar ko viņam tā piecelšanās "draud" pats atkrita atpakaļ....

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:24, pirms 14 gadiem
Spriežot pēc izlasītā Sport-express, Vitjaz pirms spēles bija izdomājuši šo klopi, jo Saimonam, Vero, Gretonam ir nopirktas biļetes atpakaļ uz Maskavu pēc šīs spēles, kaut gan komandai jau 12.decembrī nākošā spēle izbraukumā ar Jugra.

Новости. Хоккей - кхл. СЭ: "Авангард" требует...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 18:31, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es te skatos, ka vislielākais gulošo dauzītājs ir 61. numurs, - Belokoņs.Tā teikt, ZAmerikai nekad tuvumā nav stāvējis, bet mūsu pašu krievu bāleliņš...
Nebojā te mūsu kharļikam priekštatu par krievu spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:38, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: viniem Po*uj kas notiek aarpus kanaadas, amerikas robezhaam.
Pusei amerikāņu pat nav ne jausmas, ka ir arī citas valstis ārpus ZA

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:45, pirms 14 gadiem
Garīgi slimi cilvēki ,pat par spēlētājiem nevar nosaukt,pat vārtsargu apgāza!
Jāizmet no Līgas-VIENNOZĪMĪGI!

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:46, pirms 14 gadiem
als rakstīja: NHL nākamajā maiņā viņu par tādiem gājieniem nonestu no laukuma.... bet nu izskatās, KHL jau neviens i nedomā savu vārstargu aizstāvēt.... tapēc arī tāds Vero šādus "jokus" te var atļauties.... starp citu Leflērs pareizi piefiksēja - Vero guļošo nesita tik stāvēja blakus mēgināja čali piecelt, bet tas laikam zinot ar ko viņam tā piecelšanās "draud" pats atkrita atpakaļ....
nu nez nez. tu esi viens no tiem cilvēkiem, kuru komentārus vispār ir vērts lasīt un daudz te tādu nav, bet šitā pateikt... jā, Vero guļošu nesita, jo bija paspējis pirms tam viņā brutāli ienesties no sāna, kamēr viņš kāvās ar citu un pēc tam noraut uz ledus pārsitot galvu pret ledu - grūti piecelties un kur nu vēl kauties, ja galva pārsista... par šādām lietām tomēr smieties nevajadzētu un apbrīnot Vero cēlsirdību nesist guļošo.

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:47, pirms 14 gadiem
nav jēgas sodīt!Jāmet šitāda komanda ārā!
Atnāktu piemēram Larāks, un visi varoņi gulētu uz ledus

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:48, pirms 14 gadiem
Tieši tādēļ komandām vajag savus policistus ,piem ,ja Avangardam būtu Ivanāns nu mojns es domāju viņš visus Grattonus samizotu,bet vnk nav ko teikti,lopi uz slidām...

     [+] [-]

, 2010-12-10 18:55, pirms 14 gadiem
garais 193 rakstīja: kropļu bars b*e..idiotisms..kaut wini wisi sodien nospraagtu!!!!!!!!!!!!!!
tikai nesaprotu par ko te daziem smeikli naak,laikam jau beernu laiks tgd!
Ir, ir bērnu laiks, jo tu esi šeit ar saviem w, šausmīgo valodu un pilnīgo takta trūkumu

  +4 [+] [-]

, 2010-12-10 19:04, pirms 14 gadiem
Kautiņi vienmēr ir bijuši hokeja sastāvdaļa, bet 6.sekundē jau sist vārtsargu - tas ir par daudz !

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 19:12, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: jā, Vero guļošu nesita, jo bija paspējis pirms tam viņā brutāli ienesties no sāna, kamēr viņš kāvās ar citu un pēc tam noraut uz ledus pārsitot galvu pret ledu - grūti piecelties un kur nu vēl kauties, ja galva pārsista... par šādām lietām tomēr smieties nevajadzētu un apbrīnot Vero cēlsirdību nesist guļošo.
Čalis spēlē vairāk nepiedalijās? Ja čalis tiešām sasita galvu pret ledu (nevis nomīza), tad protams tas nav smieklīgi! Bet normālā situācijā, kad ir klopes 5 uz 5 nevienai komandai skaitliskajam pārsvaram nevajadzētu būt.... un nevajadzētu būt tādām situācijām, kad kādam "klapējoties"ar kādu vēl kāds cits no malas var pieslidot un iešaut.... tāpat tad ir jāprasa ko darija Avangard "brīvais spēlētājs" kamēr Viķkas "brīvais spēlētājs" varēja mierīgi pievienotie kādai no jau esošam klopēm??? Iespējams, ka tagad Avangard čaļiem tam savam "brīvmaksliniekam" vajadzētu pašiem pēc tam pa "tāsi" sasist, jo viņš klopes laikā radija Viķkām skaitlisko pārsvaru.....
Pat cik atceros Ozo vienreiz sanāca saķerties ar Stīvensu, jo pārējie visi jau bija sadalijušies "pa pāriem"..... Ozo zināja, ka izredžu viņam nav daudz un tāpat dabūs pa bieti, bet nenomīza, jo tad vienkārši viņu pārējei komandas džeki nesaprastu....

     [+] [-]

, 2010-12-10 19:29, pirms 14 gadiem
Duucis rakstīja: Bļ.e lo.hi, pat vārtsargam klūp virsū. Es Avangarda vieta vilktu ar nūju.
reāli par to sišanu ar nūju piekrītu... tajā brīdī, kad slānija uz zemes guļošu veci pieslidot un ar nūju pa galvu... ja jau gribam galīgu retardu un negodīgu (hokeju) cīņu (kā to dara Vityaz) tad ejam uz pilnu banku...

     [+] [-]

, 2010-12-10 19:42, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Čalis spēlē vairāk nepiedalijās? Ja čalis tiešām sasita galvu pret ledu (nevis nomīza), tad protams tas nav smieklīgi! Bet normālā situācijā, kad ir klopes 5 uz 5 nevienai komandai skaitliskajam pārsvaram nevajadzētu būt.... un nevajadzētu būt tādām situācijām, kad kādam "klapējoties"ar kādu vēl kāds cits no malas var pieslidot un iešaut.... tāpat tad ir jāprasa ko darija Avangard "brīvais spēlētājs" kamēr Viķkas "brīvais spēlētājs" varēja mierīgi pievienotie kādai no jau esošam klopēm??? Iespējams, ka tagad Avangard čaļiem tam savam "brīvmaksliniekam" vajadzētu pašiem pēc tam pa "tāsi" sasist, jo viņš klopes laikā radija Viķkām skaitlisko pārsvaru.....
Pat cik atceros Ozo vienreiz sanāca saķerties ar Stīvensu, jo pārējie visi jau bija sadalijušies "pa pāriem"..... Ozo zināja, ka izredžu viņam nav daudz un tāpat dabūs pa bieti, bet nenomīza, jo tad vienkārši viņu pārējei komandas džeki nesaprastu....
tas bija Martins Škoula un neizgāja gan viņš vairs uz ledus. jāatzīs, ka man ar nav īsti skaidrs, kapēc Bondarevs neko citu, bez roku plātīšanas, nespēja izdarīt, stāvot blakus un skatoties, kā viņa komandas biedrs tiek guļošs sists. bet tas tik un tā neattaisno to, ar ko nodarbojās vitjaz - man nav nekas pretī pret hokeja kautiņiem, arī ne pret masu kautiņiem, bet šeit ir nedaudz cits stāsts, jo trīs no laukuma spēlētājiem tika vispirms no muguras nogāzti uz ledus un tad sākti sist. tur arī NHL smagsvari nebūtu cīnītāji, ja vispirms tu tiec ar nūju mugurā noguldīts uz ledus un tad tev šis pats varonis uzlec virsū un šak tevi klopēt pa galvu no aizmugures... vispār tikko apskatījos vēlreiz video un Vero bija tas, kas sāka sist vārtusargu, jo viņa spēlētājs bija uz ledus, Gratons bija tas cēlsirdis, kas nesita guļošo ar pārsisto galvu

     [+] [-]

, 2010-12-10 20:45, pirms 14 gadiem
Vai tad tiesam nav neviena hokejista khl kurs tam gratonam vareet kaklu paarlauzt...tapat par vinju neviens neraudaas...

     [+] [-]

, 2010-12-10 20:52, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: man nav nekas pretī pret hokeja kautiņiem, arī ne pret masu kautiņiem, bet šeit ir nedaudz cits stāsts, jo trīs no laukuma spēlētājiem tika vispirms no muguras nogāzti uz ledus un tad sākti sist. tur arī NHL smagsvari nebūtu cīnītāji, ja vispirms tu tiec ar nūju mugurā noguldīts uz ledus un tad tev šis pats varonis uzlec virsū un šak tevi klopēt pa galvu no aizmugures...
NHL nekas tāds nebūtu iespējams, jo par to būtu kārtīgi sodi (arī finansiālie)! Patiesībā vainīgi šajā situācijā (ka kas šāds ir iespējams) ir tieši paši KHL šefi, kas atļauj šādām lietām notikt laukumā..... Es personīgi redzu divas izejas - vai nu tad tiešām KHL ir jāaizliedz visāda veida klopes ar drakoniskiem sodiem par viņām , vai arī jāmet ārā Viķkas no KHL, vai arī konkrēti ir jāatļauj "policistu" būšana, jo šaubos vai viņi (Vitjaz) tagad dikti mainīs savu spēles stilu arī pēc šāda gadijuma, jo sodus vizdrīzākais ar prieku nomaksās Viķku šefi.... bet komandas spēles stilu es šaubos vai viņi gribēs mainīt līdz ar to, ja sodi paliek tik pat mīksti, Viķkas "neaizver" ciet (līgas vadība faktiski šādi akceptētu Viķku darbības), tad, manuprāt, arī citām komandām vajadzētu "saorientēties" un iepirkt kādus policistus/ puspolicistus kas vismaz varētu šādās un līdzīgās situācijās atbildēt..... citādi tagad sanāk (un iespējams arī Viķkas paši jūt), ka viņi te tagad var visu un viņiem par to tāpat nekas nebūs ne fiziski, ne arī morāli/ materiāli (komandas šefi tāpat visdrīzākais visus sodus nomaksās)... un tas jau tiešam nav normāli... tapēc arī spēlētāji tagad var atļauties darīt visu ko grib uz laukuma, jo nav kas viņus varētu "savaldīt"!