Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" izsauc Straupi

"Dinamo" izsauc Straupi
Jānis Straupe
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" sastāvā notikusi kārtējā spēlētāju rotācija - uz fārmkluba "Rīga-2000" komandu nosūtīts uzbrucējs Toms Hartmanis, bet no fārmkluba uz galveno komandu pirmo reizi paņemts uzbrucējs Jānis Straupe.

21 gadu vecais Hartmanis "Dinamo" rindās piedalījies piecos mačos un ar punktu guvumu nav spējis atzīmēties. Piedalījies divos iemetienos (abos zaudējis), vidēji laukumā pavadījis 3 minūtes un 26 sekundes, kā arī kopumā nopelnījis negatīvu lietderības koeficientu (-2).

Tikmēr pirmo reizi uz "Dinamo" izsaukts 19 gadus vecais Jānis Straupe, kurš "Rīga-2000" rindās šosezon Baltkrievijas atklātajā čempionātā (BAČ) aizvadījis 28 spēles, to laikā gūstot desmit vārtus un atdodot 12 piespēles. Ar 22 rezultativitātes punktiem Straupe ir otrais rezultatīvākais komandas spēlētājs.

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +36 [+] [-]

, 2009-02-10 14:59, pirms 17 gadiem
Janka to ir pelnījis!

  +8 [+] [-]

, 2009-02-10 15:01, pirms 17 gadiem
necik sen, bet Jānis teica, ka vēlas spēlēt Dinamo, nu lūk pienācis tas brīdis!

 +25 [+] [-]

, 2009-02-10 15:08, pirms 17 gadiem
sen gaidiju ka straupem tiks dota iespeja cerams nostiprinasies sastava ka sotnieks

 +10 [+] [-]

, 2009-02-10 15:18, pirms 17 gadiem
Prieks ka Straupe debitēs RD,cerams ka veiksmīgi!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 15:23, pirms 17 gadiem
Sezonas sākums Straupem bija katastrofāls - trauma ar visām tās izrietošajām sekām. S.Žoltoka turnīrs sezonas sākumā, kurā Straupe demonstrēja lielisku sniegumu tika aizvadīts ar traumu (?!), kura iespējams tika tādējādi saasināta. Gandrīz pussezonu nācās dirnēt, līdz beidzot sekoja spēles PČ U-20, un tagad arī izsaukums uz Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: archy0
Slēpts komentārs: Ivars77

  +7 [+] [-]

, 2009-02-10 15:32, pirms 17 gadiem
un visi di*sh ka mums nav labu jauno speeletaaju! Es domaaju, muusu valsts apmeeriem vinju ir pilniigi pietiekami!

 +31 [+] [-]

, 2009-02-10 15:32, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jautājums uz izbrīnu-vai Straupem ir labāka fiziskā forma nekā Brahmanim!?
Nē, viņam ir 7reiz mazāka alga, un nav jāmaksā transfēra maksa, kas Brahmaņa gadījumā visticamāk bija un vēl pie tam izskatās , ka tika pieprasīts normāls žūksnis $$
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 15:39, pirms 17 gadiem
Beidzot!
Malacis Janka!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 15:45, pirms 17 gadiem
beidzot normāls jaunais

 +19 [+] [-]

, 2009-02-10 15:46, pirms 17 gadiem
Cerams ka vinju piemeklees Sotnieka liktenis

     [+] [-]

, 2009-02-10 15:51, pirms 17 gadiem
archy0 rakstīja: Nē, viņam ir 7reiz mazāka alga, un nav jāmaksā transfēra maksa, kas Brahmaņa gadījumā visticamāk bija un vēl pie tam izskatās , ka tika pieprasīts normāls žūksnis $$
Pielauju ka tieshi transfeera naudas deelj Barhmanis arii netika uz RD, LM jau noteikti negribeeja palikt jaanos

Uz RS fona Barhmanis arii nebija nekaads hokeja dievs

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 15:52, pirms 17 gadiem
Novēlu Straupem sevi labi parādīt!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 15:53, pirms 17 gadiem
tagat tika viss no paša atkarīgs, liktenis paša rokās, tā kā ir vērts censties paspīdēt.... ja ne gluži ar hat trick, tad vismaz tuvākajās 3 spēlēs ar 1+1

  +8 [+] [-]

, 2009-02-10 15:54, pirms 17 gadiem
lai cik viņš būtu labs, tajās 6-8min uz laukuma nez vai paspēs kaut ko parādīt. cerams, ka Dinamo vadība to saprot un pēc spēles uzreiz nenosūtīs lejā. vispār jau tas ir labi, ka jaunos čaļus ik pa laikam uzsauc augšā, lai šie saprastu, ko nozīmē riktīgs hokejs un iegūtu lielāku pārliecību par sevi!

  +7 [+] [-]

, 2009-02-10 15:56, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jautājums uz izbrīnu-vai Straupem ir labāka fiziskā forma nekā Brahmanim!?
Es domāju, ka pašreiz nevar salīdzināt Brahmani ar Straupi. Gan pieredze, gan vecums ir atšķirīgs (1984. gads un 1989. gads). Tāpēc ir tikai loģiski, ka sportiskā forma Brahmanis ir labāka. Bet jautājums ir tāds, vai Brahmanis gribētu pa ceturto maiņu kapāties, kas viņam tika piedāvāts? Es domāju tādas motīvācijas viņam nav daudz, viņš grib spēles laiku. Bet Straupēm ar motivāciju domāju problēmu nebūs, jo džekam tas ir lielisks izaicinājums. Treškārt, kā jau te teica, ir arī naudas jautājums, kā tu domā kurš ir lētāks?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 15:58, pirms 17 gadiem
Patiess prieks par Jāni, beidzot arii viņam tiek dota iespēja sevi pierādīt iekš RD, lai veicas.!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-10 15:58, pirms 17 gadiem
vispār varēja Štālu arī paņemt uz augšu. Izlasē diezgan forši nokapājās! Vienīgi nav ko sūtīt lejā tādā gadījumā.

     [+] [-]

, 2009-02-10 16:12, pirms 17 gadiem
Malacis.
vēlu veiksmi!

     [+] [-]

, 2009-02-10 16:28, pirms 17 gadiem
Erzelis rakstīja: Es domāju, ka pašreiz nevar salīdzināt Brahmani ar Straupi. Gan pieredze, gan vecums ir atšķirīgs (1984. gads un 1989. gads). Tāpēc ir tikai loģiski, ka sportiskā forma Brahmanis ir labāka. Bet jautājums ir tāds, vai Brahmanis gribētu pa ceturto maiņu kapāties, kas viņam tika piedāvāts? Es domāju tādas motīvācijas viņam nav daudz, viņš grib spēles laiku. Bet Straupēm ar motivāciju domāju problēmu nebūs, jo džekam tas ir lielisks izaicinājums. Treškārt, kā jau te teica, ir arī naudas jautājums, kā tu domā kurš ir lētāks?
Tieši tā, pilnīgi piekrītu Tavam domu gājienam.
Domāju, ka Straupe ir lētāks... Piedevām viņam nav Liepājas apgrūtinājuma...

  +5 [+] [-]

, 2009-02-10 16:28, pirms 17 gadiem
saliidzinajumam - hartmanim ir lieliska slidosana, tomer par speeka speeli un roku tehniku nav nekas kas ir aizkjeeries acij - vieniigi pamaniiju ka uz kontaktu vinjs driizaak iet negribiigi, ar izvairiisanos, kautgan peedeejaa speelee izceelaas ar paaris labaam piespeeleem pretinieka zonaa, un ariripu tureeja aiz vaartiem tiiri taa neko...
Straupe - manupraat viens no labaakajiem u-20, var buut liideris, var uztaisiit rezultaatu, ir galva - cik ir redzeets laukumaa, tad principaa var iznaakt no vinja dienaas tiiri labs hossa! miinusi buus viennoziimiigi - no straupes diezvai varees sagaidiit speeka speeli, bet ceru ka piespeelees nekljuudiisies - nostiprinaaties vinjam nebuus viegli, bet ja vinju suplers palaistu kopaa ar treso trijnieku, domaaju peec paaris speeleem buutu manaams progress! butu labi ja vins gada, divu laikaa pieliktu pie aatruma un svaru prasiitos vairaak uz kauliem, par metienu treninjiem gan jau straadaa taapat! Lai vai kaa - personigi es jau sen gaidiju kad tiks izsaukts kaads cits "jaunais" bez hartmanja - un konkreeti straupi! Lai veicas un bez stresa - galvenais ir pasatdeve!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 16:44, pirms 17 gadiem
tieshi cereeju ka Straupi izsauks! super! cerams izdosies nostiprinaaties!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 16:46, pirms 17 gadiem
Malacis Jānis!
vismaz pēdējās trīs spēlēs ,ko es redzēju varēja manīt,ka Straupe ir atguvis spēles garšu ,pēc neveiksmīgā savainojuma.
Patiešām liels prieks par viņu ,lai veicas un pēc iespējas labāk sevi pierāda........

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 16:55, pirms 17 gadiem
Ceturtā maiņa būs tāda interesanta - Širokovs, Cipruss, Straupe - visi var spēlēt centrā Varbūt kāds no viņiem (ticamāk Cipruss) būs vienā maiņā ar M. Rēdlihu un Dārziņu, kamēr Bērziņš līdz galam atveseļosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 17:29, pirms 17 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vai tad Meija nav līdz?
ir ir, RD lapaa rakstiits:
treneru rīcībā būs 13 uzbrucēji – Elisons, Hosa, Ankipāns, Hartigans, Ņiživijs, Cipulis, Bērziņš, Dārziņš, Rēdlihs, Cipruss, Širokovs, Meija un Straupe.

     [+] [-]

, 2009-02-10 17:43, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Tieši tā, pilnīgi piekrītu Tavam domu gājienam.
Domāju, ka Straupe ir lētāks... Piedevām viņam nav Liepājas apgrūtinājuma...
'Ja jau Štālam, Ciprusam, Širokovam, Rēdliham ir motivācija kapāties, tad Brahmanim arī tāda būtu. Ja ne gluži kapāties, tad censties gūt vārtus..., lai arī 4. maiņā.

     [+] [-]

, 2009-02-10 17:54, pirms 17 gadiem
Nu Straupes spēle man patika tajās R2000 pēlēs,ko Piņķos redzēju-jāuzaudzē gan muskuļi ,bet ir talantīgs!

     [+] [-]

, 2009-02-10 18:26, pirms 17 gadiem
jamet jakapa un buss

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 18:30, pirms 17 gadiem
staalu arii taka vaidzeetu njemt atpakalj

     [+] [-]

, 2009-02-10 19:08, pirms 17 gadiem
Ziņa - super! Jānis ir pelnījis iespēju!!

     [+] [-]

, 2009-02-10 19:28, pirms 17 gadiem
sen jau bij laiks

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 19:32, pirms 17 gadiem
Lieliska ziņa,lai Jānim izdodas sevi parādīt no vislabākās puses un ceru viņu redzēt laukumā Dinamo mājas spēlēs

     [+] [-]

, 2009-02-10 19:41, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jautājums uz izbrīnu-vai Straupem ir labāka fiziskā forma nekā Brahmanim!?
Nezinu gan vai tas ir viens un tas pats!!! Straupe ir Dinamo sistēmā un ir pulka jaunāks par Brahmani, tākā domāju "torg zģesj ņeumesķen"

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 20:05, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: Nezinu gan vai tas ir viens un tas pats!!! Straupe ir Dinamo sistēmā un ir pulka jaunāks par Brahmani, tākā domāju "torg zģesj ņeumesķen"
Ok!
Bet tagad otrs jautājums-kas šobrīd RD svarīgāks-tikt PO un tur normāli izskatīties,jeb iespēlēt komandā visus jaunos R2000 hokejistus pēc kārtas?

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:25, pirms 17 gadiem
vispār nav saprotama šī Straupes izsaukšana ,ar ko Brahmanis būtu sliktāks par šo?

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:26, pirms 17 gadiem
Sen gaidīju kad Jānis Straupe tiks iekļauts Dinamo Rīga sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 20:30, pirms 17 gadiem
varbūt ne pa tēmu bet,
Сегодня Эмери вылетит из Канады, завтра мы ожидаем его в "Атланте", - сказал Набатов. - ESPN пишет, что Эмери не устраивает ситуация, по которой его зарплата в долларах выплачивается в рублях по фиксированному курсу, установленному ещё перед началом сезона. С тех пор курс доллара по отношению к рублю существенно вырос, из-за чего доход канадца, как и других игроков КХЛ, упал примерно на треть. Впрочем, контракт Эмери (2 миллиона долларов за сезон) полностью соблюдается "Атлантом", - подчеркнул Набатов.

- В России принято жить по своему уставу, и Эмери следует помнить об этом, - добавил представитель клуба. - "Атлант" рассмотрит вопрос о наказании 26-летнего Эмери, но скорее всего "санкций не будет".

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:32, pirms 17 gadiem
karoče bagātais dara kā grib//

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:33, pirms 17 gadiem
Patiešām prieks.
PROZĪT!!!
PAR TEVI JANKA!!! LAI VEICAS!!!

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:42, pirms 17 gadiem
Davaj Janka,tā gribās,lai jaunie dabū kārtīgu hokeja līmeņa pieredzi!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:52, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ok!
Bet tagad otrs jautājums-kas šobrīd RD svarīgāks-tikt PO un tur normāli izskatīties,jeb iespēlēt komandā visus jaunos R2000 hokejistus pēc kārtas?
tur jau taa lieta ka visus pec kaartas nevis reizee - paareejais sastaavs jau nemainaas, bet paaris vietas komandaa lai mainaas, gan jaunajiem labums, gan arii vinji ar savu energiju var aizdedzinaat paareejos, kas reizeem nospeelee svarigu lomu! turklat ja nu izraadaas ka kaads no tiem jaunajiem saak mest ieksaa kaa savulaik sprukts aizbraucot uz somiju no ogres?!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-10 20:55, pirms 17 gadiem
ilze05 rakstīja: Sen gaidīju kad Jānis Straupe tiks iekļauts Dinamo Rīga sastāvā
sen gaidiija vienkaarsaa marija donu alberto, kamer tas atguusies no atminjas zuduma un beidzot pec 20 gadiem pateiks kur ir vinjas deels... tu drosvien gaidi mazliet mazaak...

     [+] [-]

, 2009-02-10 21:02, pirms 17 gadiem
nākamgad R 2000 var nebūt un Šupleram jāapskata tuvākās rezerves. Baidos ka Straupe laukumā īpaši daudz netiks, jo no Šuplera gaida rezultātu . Protams , ka čalim tā ir IESPĒJA , bet 3-5 minūtēs , labākā gadījumā , spēles laika ir jābūt lielai cūcenai , lai pagūtu to izmantot .Un kā rādīja pēdējās R 2000 spēles , tad Štāls , Hartmanis un vēl viens otrs no 22-25 gadīgajiem nemaz tik labs nav , vismaz ne labāks par Straupi .

     [+] [-]

, 2009-02-10 21:08, pirms 17 gadiem
Var arī nebūt Dinamo.Konkurētspējīgs Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 21:22, pirms 17 gadiem
archy0 rakstīja: Līdz Latvijas izlases līmenim noteikti izaugs. Līdz NHL nevilks gan. AHL/KHL būs viņa griesti.
Tas jau būtu ideāli un labākais iespējamais sasniegums...

     [+] [-]

, 2009-02-10 21:26, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Ceturtā maiņa būs tāda interesanta - Širokovs, Cipruss, Straupe - visi var spēlēt centrā Varbūt kāds no viņiem (ticamāk Cipruss) būs vienā maiņā ar M. Rēdlihu un Dārziņu, kamēr Bērziņš līdz galam atveseļosies.
ja līdzi paņemti ir 13 uzbrucēji, tad katrā spēlē kāds no viņiem netiks pieteikts... pilnīgi iespējams, ka Straupe ir paņemts līdzi rezervei "ja nu kas" un RD sastāvā laukumā tā arī neizies...

     [+] [-]

, 2009-02-10 21:26, pirms 17 gadiem
jan,maien rakstīja: nākamgad R 2000 var nebūt un Šupleram jāapskata tuvākās rezerves. Baidos ka Straupe laukumā īpaši daudz netiks, jo no Šuplera gaida rezultātu . Protams , ka čalim tā ir IESPĒJA , bet 3-5 minūtēs , labākā gadījumā , spēles laika ir jābūt lielai cūcenai , lai pagūtu to izmantot .Un kā rādīja pēdējās R 2000 spēles , tad Štāls , Hartmanis un vēl viens otrs no 22-25 gadīgajiem nemaz tik labs nav , vismaz ne labāks par Straupi .
Straupe taču ir centra uzbrucējs un būtu jāsalīdzina ar Pečuru,Bļinovu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-11 08:17, pirms 17 gadiem
Erzelis rakstīja: Es domāju, ka pašreiz nevar salīdzināt Brahmani ar Straupi. Gan pieredze, gan vecums ir atšķirīgs (1984. gads un 1989. gads). Tāpēc ir tikai loģiski, ka sportiskā forma Brahmanis ir labāka. Bet jautājums ir tāds, vai Brahmanis gribētu pa ceturto maiņu kapāties, kas viņam tika piedāvāts? Es domāju tādas motīvācijas viņam nav daudz, viņš grib spēles laiku. Bet Straupēm ar motivāciju domāju problēmu nebūs, jo džekam tas ir lielisks izaicinājums. Treškārt, kā jau te teica, ir arī naudas jautājums, kā tu domā kurš ir lētāks?
tu laikam hokejam neseko? Kāds sakars ar Brahmaņa formu? Skaidrs, ka viņš ir labāks par Straupi, bet pirmkārt viņam ir ja nemaldos vēl 3 gadu līgums ar LM, LM viņu tāpat laist uz RD negribēja. Runājot par 4.maiņu, ja sekoji spēlēm, tad pēdējā spēlē viņš iemeta golu un spēlēja 1jā maiņā! Turklāt, pieļauju, ka arī spēlēt RD sastāvā iesākumā ar aizvērtām acīm viņš būtu gatavs arī 4tā maiņā - cits līmenis, cita alga, citas iespējas!!!

     [+] [-]

, 2009-02-11 08:48, pirms 17 gadiem
Bumba rakstīja: tu laikam hokejam neseko? Kāds sakars ar Brahmaņa formu? Skaidrs, ka viņš ir labāks par Straupi, bet pirmkārt viņam ir ja nemaldos vēl 3 gadu līgums ar LM, LM viņu tāpat laist uz RD negribēja. Runājot par 4.maiņu, ja sekoji spēlēm, tad pēdējā spēlē viņš iemeta golu un spēlēja 1jā maiņā! Turklāt, pieļauju, ka arī spēlēt RD sastāvā iesākumā ar aizvērtām acīm viņš būtu gatavs arī 4tā maiņā - cits līmenis, cita alga, citas iespējas!!!
Par formu es atbildēju Ivaram77, un domāju, ka tā Brahmanim ir labāka. Tajā spēlē Brahmanis ir ticis pirmajā maiņā, jo Ankipans bija slims. Es gribēju pateikt, ka nav iespējams salīdzināt šos spēlētājus!

     [+] [-]

, 2009-02-11 09:11, pirms 17 gadiem
alps rakstīja: Var arī nebūt Dinamo.Konkurētspējīgs Dinamo.
ko tu ar šito gribi pateikt neko nevar saprast