Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "KHL dod ļoti lielu plusu Latvijas hokejam"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ozoliņš: "KHL dod ļoti lielu plusu Latvijas hokejam"
Sandis Ozoliņš
Foto: Gatis Gierts, f64

Latvijas hokeja lepnums Sandis Ozoliņš (42) starpsezonā paziņoja par karjeras beigām. Sarunā ar žurnālu FHM bijušais hokejists norāda, ka Rīgas "Dinamo" dalība Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) ir vajadzīga, turklāt citu alternatīvu tā īsti nav. Ozoliņš arī atzīst pašmāju federācijas ilggadējā prezidenta lielo lomu Latvijas hokejā.

Ukrainas notikumu dēļ Latvijas klubam jāatsakās no dalības KHL? "Bet kādas mums ir alternatīvas? Ir izskanējušas runas par skandināvu līgām, bet vai mēs viņiem esam vajadzīgi? Šaubos. Bez "Dinamo" šie spēlētāji nespēlētu Latvijas čempionātā, viņi, visticamāk, spēlētu ārzemēs. Ja skatās no hokeja viedokļa, KHL ir devis ļoti lielu plusu Latvijas hokejam kopumā - vietējie spēlētāji var spēlēt mājās un paaugstināt savu meistarību, izveidotas arī jauniešu komandas. Kā katrs šo iespēju izmanto, atkarīgs no viņa paša," norāda Sandis Ozoliņš.

Rīgas "Dinamo" šajā sezonā neklājas viegli. Ozoliņš iepriekš bija komandas kapteinis... "Salīdzinot ar iepriekšējo sezonu, "Dinamo" nav vismaz piecu sešu spēlētāju. Manuprāt, viens spēlētājs neizšķir nemaz tik daudz. Neesmu tagad bijis ģērbtuvē, grūti teikt, kas tur notiek. Jā, mani komandā sauca par tēvu, man bija liela pieredze, tomēr man liekas, ka mana loma tika pārvērtēta."

Sandis Ozoliņš nesen skatījās Rīgas "Dinamo" spēli pret Mitišču "Atlant" un prasīja krievu kluba prezidentam: "Kā tas nākas, ka mani it nemaz neinteresē hokejs?" Valērijs Kamenskis atbildēja, ka viņam pēc karjeras beigām vismaz gadu arī tā esot bijis. "Kopumā man ir paveicies, ka man bija lemts tik ilgi darīt to, ko es darīju," saka mūsu hokeja leģenda. "Neko nenožēloju!"

Latvijā hokejs būtu arī bez federācijas ilggadējā prezidenta Kirova Lipmana, bet... "Kādā izskatā tas būtu, to gan neviens nezina. Nevar noliegt, ka viņš izdarījis ļoti daudz. Viņš var patikt vai nepatikt, bet mēs tomēr esam visu laiku noturējušies A grupā. Nedomāju, ka būtu kaut kas ļoti slikts, ja mēs no A grupas izkristu. Tad, iespējams, mainītos attieksme pret izlasi. Bet mēs tur esam noturējušies! Kādam var nepatikt Latvijas čempionāts hokejā, bet mums tāds vismaz ir. Cik savus līdzekļus viņš hokejā ieguldījis, nezinu, bet Kirova vārds noteikti ieies Latvijas hokeja vēsturē," atzīst Ozoliņš.

izmantotie resursi:
Žurnāls FHM

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-08 15:49, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nav nekādas starpības. Stāvēja pa strunki PSRS himnas laikā un uz krūts nēsāja to simboliku.Pie kam visas pasaules priekšā un to nu nekādi neizdzēsīsi. Tas tik tev oģin raz,ņe p.daras.
Vēl būtu interesanti uzzināt,kas tu biji tajos laikos
Noteikti,ka būtu kāds pārsteigums.Iespējams pat Irbi pārspļautu šajā jomā.
Ģēnij, tā ir starpība starp laiku pirms PSRS sabrukuma un laiku PĒC neatkarības atjaunošanas.

     [+] [-]

, 2014-11-08 15:49, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Artuss ir tautas spiegs Saeimā ! gan jau drīz,lai sev vēl reitingus paceltu uz Suņu būdu pasauks,Marhilu,Streipu un Rinkeviču,dublis 2
Saeima nav domāta reitingu celšanai!

     [+] [-]

, 2014-11-08 15:51, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: njā,pareizo saimnieku Kijeva sev izraudzīja
Pareizo jau ar, ja nemaldos viņam ir grāds ekonomikā, tajā jomā viņš tomēr saprotošs un mācīts cilvēks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-08 15:53, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Kaimiņš pacels LV ekonomiku līdz pašam debesīm
labs joks

  +1 [+] [-]

, 2014-11-08 15:54, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ģēnij, tā ir starpība starp laiku pirms PSRS sabrukuma un laiku PĒC neatkarības atjaunošanas.
Nekādas starpības. Tas tik tādi kā tu grib no tā atkristīties.
Vainojot visā mistiskos komunistus. Vienā laivā ar tiem grebi.
Un to nu neviens Ariel neatmazgās un modernie tīrāmie līdzekļi.
Tas ir no tās operas apmēram,kā Ozo nav hokeja leģenda
Centieniem to pierādīt,apstrīdēt.
Gan jau ka savā laikā tu biji tovarišč ...... Krūmiņš,peredovik,Stahanovec Medāli tev nedeva ?
Es bērns būdams tadus onkas atceros. Kad lepni galvas pacēluši stāvēja.
Un tie onkas nebija krievi
Neesi sarkanās armijas rezervists

  +1 [+] [-]

, 2014-11-08 15:56, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: agri vai vēlu RD pazudīs no KHL,jo mēs nelienam pakaļā RUS tik daudz cik viņi gribētu ! Savickim ceļgali tiks noberzti līdz asinīm,lai izlūgtos kapeiku
RD beigsies tāpat kā savulaik Pārdaugava - naudas nav un neviens cits to uzturēt negrib.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-08 15:56, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekādas starpības. Tas tik tādi kā tu grib no tā atkristīties.
Vainojot visā mistiskos komunistus. Vienā laivā ar tiem grebi.
Un to nu neviens Ariel neatmazgās un modernie tīrāmie līdzekļi.
Tas ir no tās operas apmēram,kā Ozo nav hokeja leģenda
Centieniem to pierādīt,apstrīdēt.
Ozoliņš ir hokeja leģenda, kuram nav nekādas daļas gar to, kāds ceļš jāiet Latvijas hokeja saimniecībai un kāds pienesums Latvijas hokejam ir no KHL. Tas viņam šajā diskusijā, kur svars ir tikai un vienīgi faktiem un argumentiem, nedod citu statusu kā 1. līgas spēlētājam no Tukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-08 15:59, pirms 10 gadiem
Ozoliņa kunga teiktais nav akmenī iecirsta dogma. Atļaušos viņam nepiekrist. KHL ir devis nepamatoti labi atalogotu darbu latviešu hokejistiem. Izaugsmi tas diez vai ir veicinājis, dažiem tieši otrādi - sācies regress.

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:00, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: pamato,kāpēc tev tā nepatīk Ozo,ir jūtams naids
2. vai 3. lapā sameklē komentāru, vēlreiz nerakstīšu palagu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Daļa taisnības viņam jau ir......daļa komentētāju ļoti glorificē Ozoliņu
To ka daļa glorificē, piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-11-08 16:02, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas ir tavs viedoklis,bet tas nebūt nenozīmē to,ka tā tas ir.
Galvenais,ka NHL ir tas,ko dakteris izrakstīja un to pārstāvē līdz laikam ir gods un svētība.Ozo vismaz LV līdzjutējam ir spēlējis un nesis.
Ko LV hokejam ir devis biedrs Irbe,pēc karjeras beigšanas ?
Ir nodevis savas zināšanas kuras,guvis no komunistiem,jaunajām paaudzēm ? Izņemot atkristīšanos no šausmu laikiem ? Kaut kā viņu velk tikai dīķa otrā pusē,slavā gozēties.
Ozoliņš Latvijā ir "nesis" pretvalstisku Kremļa projektu. Par to viņš izpelnās tikai nosodījumu un nicinājumu.

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:03, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ozoliņš Latvijā ir "nesis" pretvalstisku Kremļa projektu. Par to viņš izpelnās tikai nosodījumu un nicinājumu.
Cietumā tādus nodevējus!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-08 16:09, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ozoliņš Latvijā ir "nesis" pretvalstisku Kremļa projektu. Par to viņš izpelnās tikai nosodījumu un nicinājumu.
ko tur murgo...
vecajā Dinamo jau nebija īpaši izvēles kur spēlēt...
jaunajā Dinamo viņš parādījās tikai otrajā sezonā...
pirmajā sezonā Irbe gozējās pie kases loga...
p.s. var jau protams tirst, bet pēc tavas saprašanas tad visi kuri strādājuši uz Dinamo ir nodevēji, tai skaitā visi uzņēmumi kuri nodrošina Dinamo darbību...
p.p.s. normāls saraksts sanāks, nebrīnīšos, ka pats esi gājis Dinamo skatīties...kaut gan kur tev atzīties, gan jau noliegsi!

  -2 [+] [-]

, 2014-11-08 16:25, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ko tur murgo...
vecajā Dinamo jau nebija īpaši izvēles kur spēlēt...
jaunajā Dinamo viņš parādījās tikai otrajā sezonā...
pirmajā sezonā Irbe gozējās pie kases loga...
p.s. var jau protams tirst, bet pēc tavas saprašanas tad visi kuri strādājuši uz Dinamo ir nodevēji, tai skaitā visi uzņēmumi kuri nodrošina Dinamo darbību...
p.p.s. normāls saraksts sanāks, nebrīnīšos, ka pats esi gājis Dinamo skatīties...kaut gan kur tev atzīties, gan jau noliegsi!
Nē, visi nav nodevēji. Daudzi vienkārši nav informēti un ir naivi attiecībā uz Krieviju un tās mērķiem. Tas nav gluži tas pats, kas nodevējs. Nodevējs ir cilvēks, kas spēlē citas valsts izlasē.

Dinamo spēles esmu apmeklējis 2x, abas reizes biļeti uzdāvināja un aizgāju cieņas pēc.

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:29, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cietumā tādus nodevējus!!!!
Nē, nevis cietumā, bet piekārt viņa portretu pie sienas un par Latvijas prezidentu!

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:37, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nodevējs ir cilvēks, kas spēlē citas valsts izlasē.
pilnīgi piekrītu Vētra un Miglinieks basī...
vesela kaudze handbolistu sākot ar Pētersonu, Švanku un Vikštrēmu...
un hokejā pirmais parādījies Treijs...
gan jau vēl kādi ir...
p.s. tikai ar šiem Ozo vispār nav nekāda sakara...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-08 16:39, pirms 10 gadiem
jocīgi, ka tik daudz komentu.... it kā būtu izteicies kāds diletants ....

     [+] [-]

, 2014-11-08 16:43, pirms 10 gadiem
Nelasīju iepriekšējos komentārus, un tāpēc varbūt atkārtošu ko kāds jau ir uzrakstījis.
Ozo uzpilināja balzāmu uz sirdstiem, kuru vēlas uzturēt LV hokejmīļu sabiedrībā dogmu-bez Rižskajas Ģinamas Latvijas hokejs nav nekas.
Tomēr tā nu gluži nav, jo kā parāda pēdējās 6 sezonas, tad Ģinama nav ne pacēlusi, ne arī nolaidusi LV hokeja līmeni. Vienīgais ko šis projekts ir devis-tikt pie spēlēšanas,un labi nopelnīt spēlētājiem, labā līmenī spēlētājiem, kuri pie cietiem apstākļiem labākā gadījumā mētātos no vienas Eiropas līgas uz otru. Tikai tas nav devis nekādu kopējo labumu LV hokejam kā tādam.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-08 16:43, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ā,nu tad jau neskaitās Tev šitā te vilttirša atruna rullēs tikai šai zemes ceļa gaitā. Diez vai tur pie pestītāja tas ies krastā
Bet kas to lai zina,varbūt arī tam spēsi iestāstīt.
Pēc tavas loģikas spriežot,arī Rooster cietumā nav pie tiem attiecināmi,jo viņu taču paņem ar spēku,ne pēc viņu gribas. Tas neskaitās.
Vai tu nopietni uzdod jautājumu, vai izvaroti vīrieši automātiski kļūst par gejiem?

Nodevējs ir cilvēks, kas apzināti nodod valsti. Parastiem hokejistiem par politiku parasti nav pārāk liela saprašana, tādēļ Dinamo gadījumā par spēlēšanu vien par nodevēju kādu saukt būtu krietni pārspīlēti. Es to vārdu Dinamo sakarā neesmu lietojis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja