Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Torpedo" ceturtā uzvara pēc kārtas, "Dinamo" attālinās no play-off

Andrejs Siliņš

"Torpedo" ceturtā uzvara pēc kārtas, "Dinamo" attālinās no play-off
Pēteris Skudra
Foto: khl.ru

Pētera Skudras trenētā Ņižņijnovgorodas "Torpedo" vienība svētdien Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē ar rezultātu 3:2 savā laukumā apspēlēja Novokuzņeckas "Metallurg", izcīnot jau ceturto panākumu pēc kārtas.

"Torpedo" iepriekš sagrāva Ufas "Salavat Yulaev" (6:0) un uzvarēja arī Omskas "Avangard" (3:2), kā arī Astanas "Barys" (2:1). Šodien sērija tika pagarināta, mājās ar 3:2 apspēlējot arī Novokuzņeckas "Metallurg". Deniss Kazjonovs jau pirmajā minūtē izvirzīja mājiniekus vadībā, bet drīz vien viesi izlīdzināja.

12. minūtē par Ņikitas Popova noteikumu pārkāpumu pret Ņikitu Dvirečenski tiesnesis nozīmēja soda metienu. 23 gadus vecais uzbrucējs savu iespēju izmantoja, gūstot uzvaras vārtus (2:1). Otrajā trešdaļā komandas vēl apmainījās vārtu guvumiem un spēle noslēdzās ar 3:2 "Torpedo" labā.

"Torpedo" izcīnīja 18. uzvaru sezonā pamatlaikā un 25. uzvaru kopumā.

Citā spēlē cīņā par vietu astotniekā Čerepovecas "Severstal" ar 0:3 mājās atzina Novosibirskas "Sibir" pārākumu.

Cīņa par vietu play-off Rietumu konferencē

V.KomandaS.P.
7.HC Sochi5377
8.Torpedo5376
9.Rīgas Dinamo5571
10.Vityaz5471
11.Severstal5471
12.Atlant5470
13.Medveščak5466
14.Slovan5459

  +5 [+] [-]

, 2015-02-08 18:53, pirms 10 gadiem
nav mums ko darīt play ofos.....ar dārziņiem , troteriem un cipuļiem

 +12 [+] [-]

, 2015-02-08 18:53, pirms 10 gadiem
Tā nu lēnām Gagarins aizbrauc...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 19:04, pirms 10 gadiem
Ar to arī viss. Dodu ne vairāk kā 10%, ka līdzšinējies RD piedalīsies nākošgad KHL. Pat domāju, ka KHL nebūs. Būs Rus iekšējais čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2015-02-08 19:09, pirms 10 gadiem
Lai kā tas pjotrs mums riebtos, bet tomēr viņa komanda arī vairāk ir pelnījusi būt play ofā! Viss skaidrs, ģinamo vairs var nesisties, lai taupa kaulus PČ! Izlase tomēr pāri visam

  +8 [+] [-]

, 2015-02-08 19:10, pirms 10 gadiem
...un Torpedo vēl 2 spēles rezervē...
Starp citu, autor - Maticins nestrādā Čerepovecā par treneri...

  -4 [+] [-]

, 2015-02-08 19:14, pirms 10 gadiem
Ja nevaram izcīnīt 8. vietu , tad jācīnās par 9.vietu un jāturpina sekot MHL mūsu HK Rīga, kurš visticamāk tiks PO. Būs kam just līdzi PO izslēgšanas spēlēs vismaz jauniešu līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 19:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nevaram izcīnīt 8. vietu , tad jācīnās par 9.vietu un jāturpina sekot MHL mūsu HK Rīga, kurš visticamāk tiks PO. Būs kam just līdzi PO izslēgšanas spēlēs vismaz jauniešu līmenī.
Kam te interesē kkādi jaunieši, jāgaida izlases spēles!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-08 19:25, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Kam te interesē kkādi jaunieši, jāgaida izlases spēles!
Man interesē un uz HK Rīgas spēlēm vairāki simti skatītāji atnāk. Interese par HK Rīga nav liela, bet ir cilvēki, kuri šai komandai seko. Izlase būs tikai maijā. Līdz tam HK Rīga.

  +6 [+] [-]

, 2015-02-08 19:40, pirms 10 gadiem
loģiski. ne tā kā RD āpši, savā laukumā ir jāņem ņemamie ja visp. grib tikt po. mūsējie kā vienmēr izšķirīgajos brīžos ņem un notizlojas. vairāk viņiem iespēju nebūs, vilciens aizgājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 19:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nevaram izcīnīt 8. vietu , tad jācīnās par 9.vietu un jāturpina sekot MHL mūsu HK Rīga, kurš visticamāk tiks PO. Būs kam just līdzi PO izslēgšanas spēlēs vismaz jauniešu līmenī.
fun tu paliec garlaicīgs...šito citātu raksti jau neskaitāmas reizes...tā kā trollis.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-08 19:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: fun tu paliec garlaicīgs...šito citātu raksti jau neskaitāmas reizes...tā kā trollis.
Tev taisnība, to esmu vienmēr un visur atgādinājis gan pats sev, gan citiem, gan saviem skolēniem olimpiādēs-JĀCĪNĀS IR PAR KATRU VIETU. Ir lietas, ko vajag ļoti bieži atgādināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-02-08 20:11, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tev taisnība, to esmu vienmēr un visur atgādinājis gan pats sev, gan citiem, gan saviem skolēniem olimpiādēs-JĀCĪNĀS IR PAR KATRU VIETU. Ir lietas, ko vajag ļoti bieži atgādināt.
ne par vietām domāju...bet tavus aicinājumus fanot par krievu līgām...un ja KHL un MHL beidzas varat atlaisties līdz maijam, hokejs nenotiek...jo funim neinteresē cits, un tu aicini citus tā domāt

     [+] [-]

, 2015-02-08 20:33, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: No Ozo,no party 💃😞
Tā laikam ir! Moš, ja uz soliņa uzliktu Ozo manekenu,sāktu spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 20:44, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: atrod vel kadu citu ligu,kur kada komanda puslidz nopietna limeni vienlaikus spele vismaz 2/3 Lettiniu un sitas pret neLettiniem? tada zinia Funim ir taisniba,lidz maijam NEKAS NENOTIEK!

par tavu aprobežotību un fanošanu par krievu līgām man nekas jauns sen nav...
tikai nozombētie var neredzēt, ka martā notiks Latvijas čempionāta play-off...aprīlī notiks U-18 pasaules čempis Elitē un izlasei ar sagatavošanās posms ar 8 pārbaudes spēlēm...
p.s. kaut gan domājot par maiju, ja līdz tam nekas nenotiek, laikam tādi sazombētie fuņi un alus krāni, noteikti domāja Krievijas izlasi par ko fanot pēc KHL un MHL

     [+] [-]

, 2015-02-08 20:47, pirms 10 gadiem
Būs divtik sāpīgi,kad cīņā par iekļūšanu playoffos,kāju RDinamo aizliks priekšā mūsu tautā mīlētais pjotr muravej!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-08 20:47, pirms 10 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Tā nu lēnām Gagarins aizbrauc...
Tas aizbrauca jau pec zaudejuma medvescakam!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 20:53, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man interesē un uz HK Rīgas spēlēm vairāki simti skatītāji atnāk. Interese par HK Rīga nav liela, bet ir cilvēki, kuri šai komandai seko. Izlase būs tikai maijā. Līdz tam HK Rīga.
līdz tam ir NHL, NLA un citu hokeja līgu hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 21:04, pirms 10 gadiem
Smiekligi...sen bij skaidrs ka Dinamo Gagarina nespēlēs...tikai apdauzītie domāja ka Dinamo invalīdi spēles Gagarina kausa..12 vieta ir maksimums ko var sasniegt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 21:08, pirms 10 gadiem
Nav ko pārdzīvot..vieta atbilst spēlei..invalīdiem nav ko darīt pleiofa...negribēja spēlēt..nu ir tur kur viņu vieta...būtu labi ja nākamgad khl vispār nespēlētu..no ta tikai iegūtu Latvijas izlase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:13, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja:
par tavu aprobežotību un fanošanu par krievu līgām man nekas jauns sen nav...
tikai nozombētie var neredzēt, ka martā notiks Latvijas čempionāta play-off...aprīlī notiks U-18 pasaules čempis Elitē un izlasei ar sagatavošanās posms ar 8 pārbaudes spēlēm...
p.s. kaut gan domājot par maiju, ja līdz tam nekas nenotiek, laikam tādi sazombētie fuņi un alus krāni, noteikti domāja Krievijas izlasi par ko fanot pēc KHL un MHL
Jocigi izklausas kad Kanadas un Amerikas ligas fanins kadu aizcina nefanot par svesam ligam. Pat zutis nav tik aprobezots.

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:13, pirms 10 gadiem
Pēdējas cerības zuda kad zaudēja medvescakam...tabulu vajag papētīt..un kas ar ko spēle..pec ta zaudējuma jau talāk vareja tikt tikai tad ja citi palīdz ..pasu uzvaras negarantēja neko...tagad pat nav variantu ja nospēlē mums par labu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 21:18, pirms 10 gadiem
Atkal pasaules čempionāta par izdzīvošanu spēles..ir tada sajuta šajā gada izlidos no A grupas...pretinieki tadi kas pasi nepadosies...Dinamo spēlētāji dala bus slimi vel dala tipa bez kontraktiem..nu viss ka vienmēr mūsu varzu dīki ..

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 21:23, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: viniam taks tikai viena liga ir svesa, proti Krievu, parejas visas ir SAVEJAS!
Vins drosi vien vel atbalsta ASV uzbrukumus svesam valstim. Tadu otru aprobezotu keksu saja partala vel vajag pameklet.

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:24, pirms 10 gadiem
Es vienmēr fanoju pret Krieviju bet tada Latvijas spēle godu nedara..ja nevarētu tad ok..katram savas iespējas..tur jau ta cūka aprakta ka var bet nedara...pat necenšas...ir atsevišķi spēlētāji kas cenšas bet pārejie ka enkurs visu nobremzē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-08 21:30, pirms 10 gadiem
Protams ka naudas pelnīšanas avots Dinamo ir ok..tikai kur atdeve?un kur pienesums izlasei?95% dinamo spēlētāju nevienai khl komandai nav vajadzīgi pat par velti..tapec viss centrets uz Dinamo...

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:34, pirms 10 gadiem
Vai a kas mūsu grupa ir nomināli svakaki ka Latvija ??? Visa ciena Belavskim...vini sava laika bez Dinamo sita vāciešus frančus dāņus norvēģus ..tagad tādiem zaudējam..

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:39, pirms 10 gadiem
Kad nebij khl un mūsu hokejisti spēlēja 2 vai. 3 līgas uz čempionāta brauca sevi parādīt..un nekad svakakajiem nezaudēja un sitas ar stiprajiem..tagad brauc piedalīties..jo piķis jau Dinamo garantēts

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 21:43, pirms 10 gadiem
Game over.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 21:46, pirms 10 gadiem
skaisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-02-08 21:56, pirms 10 gadiem
Cik var rakstīt,attālinās!
Vai tad vēl nav skaidrs,ka play Off ir čau....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:00, pirms 10 gadiem
Nu gandrīz neispējami tikt play-off .

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:02, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kādēļ vispār ziņa par krievu klubiem ir starp TOP ziņām? Es saprastu, ja tur būtu ziņa par mūsu nākotnes zvaigzni un LATVIETI Porziņģi, bet ne šis krievu balagāns, un it īpaši, ja vēl ir kaut kas saistīts ar Pjotru Muraveju.
Lai tadiem mulkiem ka tev, butu par ko pabrinities!
Un balagans esi tu pats! KHL ir otra labaka liga pasaule aiz NHL!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:03, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: un vel kas, Funs nefanos par Krieviju jebkura gadijuma! to tik jus abi ar Bansu nezin no kurienes,no kadas pakalias, esat izravusi,ka Funs ir Krievu proteze,tikai tadel ka ir DR atbalstitajs? es gan esmu citas raudzes par Krieviju fanoju tad,kad tie spekojas ar Can vai USA, tas ir nenoliedzami!!! bet lielakoties,kad izkrit Latvija,tad vai nu par 4ehoslovakiem vai Somiem
Tādi čehoslovāki vairs nav un nekad nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:04, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Cik var rakstīt,attālinās!
Vai tad vēl nav skaidrs,ka play Off ir čau....
Nu vel jau par 100 % skaidrs nav. Protams, iespejas ir palikusas minimalas, bet kamer kaut vai teoretiskas tas ir, tadas tas joprojam ir!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:05, pirms 10 gadiem
aivo50 rakstīja: Vai a kas mūsu grupa ir nomināli svakaki ka Latvija ??? Visa ciena Belavskim...vini sava laika bez Dinamo sita vāciešus frančus dāņus norvēģus ..tagad tādiem zaudējam..
Es arī nesaprotu, kas ir noticis???
1936. gadā Latvija uzvarēja Eiropas čempionātu basketbolā, pat Spāniju piesita, tagad pat 1/4 netiek EČ??? Kas par lietu? Visiem lielā nauda galvā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:10, pirms 10 gadiem
markkomartins rakstīja: nav mums ko darīt play ofos.....ar dārziņiem , troteriem un cipuļiem
Labāk naģeždā spēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:11, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Es arī nesaprotu, kas ir noticis???
1936. gadā Latvija uzvarēja Eiropas čempionātu basketbolā, pat Spāniju piesita, tagad pat 1/4 netiek EČ??? Kas par lietu? Visiem lielā nauda galvā?
Tas notika 1935. gadaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:13, pirms 10 gadiem
12. minūtē par Ņikitas Popova noteikumu pārkāpumu pret Ņikitu Dvirečenski tiesnesis nozīmēja soda metienu. 23 gadus vecais uzbrucējs savu iespēju izmantoja, gūstot uzvaras vārtus (2:1). Otrajā trešdaļā komandas vēl apmainījās vārtu guvumiem un spēle noslēdzās ar 3:2 "Torpedo" labā.

Kā Dvurečenska vārti var būt uzvaras vārti, ja komandas pēc tam apmainījās vēl vārtu guvumiem? Uzvaras vārti bija 3. Torpedo gūtie, tātad uzvaras vārtus guva Potapovs, nevis Dvurečenskis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:18, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Otra labākā līga? Kādēļ tik piezemēti? Šaurpierītes taču uzskata, ka Krievijas atklātais čempionāts ir labākā līga Pasaulē.
Jā, nu šī līga ir tik laba, ka klubi nespēj izmaksāt saviem spēlētājiem algas un nerunāsim par to, ka gadu no gada klubi pazūd un atkal sarodas citi. Īstens 7 gadu maigās varas upuris un par to varam pateikties krievu Projektam Latvijā Gjinamo.
Labi,organizacija,algas un tamlidzigas lieta nav sakartotas visur vienlidz labi, bet es vairak biju domajis tiesi no sportiska viedokla. Un to varu atkartot velreiz- no sportiska viedokla KHL ir otra labaka liga pasaule.
Es tadu Gjinamo nepazistu! Nezinu par ko tu runa! Ir hokeja komanda Rigas Dinamo! Vai nu tev ar latviesu pareizrakstibu kaut kas ne ta, vai nu tu esi pilnigi stulbs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-02-08 22:21, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Labi,organizacija,algas un tamlidzigas lieta nav sakartotas visur vienlidz labi, bet es vairak biju domajis tiesi no sportiska viedokla. Un to varu atkartot velreiz- no sportiska viedokla KHL ir otra labaka liga pasaule.
Es tadu Gjinamo nepazistu! Nezinu par ko tu runa! Ir hokeja komanda Rigas Dinamo! Vai nu tev ar latviesu pareizrakstibu kaut kas ne ta, vai nu tu esi pilnigi stulbs!
No sportiskā NLA, SHL ir priekšā KHL turpāt vēl Somijas līga, nav KHL otrā, viņa pat eiropā nav pirmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:25, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ne par vietām domāju...bet tavus aicinājumus fanot par krievu līgām...un ja KHL un MHL beidzas varat atlaisties līdz maijam, hokejs nenotiek...jo funim neinteresē cits, un tu aicini citus tā domāt
Tu kaut ko jauc. Fanoju par DR un jūtu līdzi mūsu jauniešiem, bet par pašām līgām nefanoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:31, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja:
par tavu aprobežotību un fanošanu par krievu līgām man nekas jauns sen nav...
tikai nozombētie var neredzēt, ka martā notiks Latvijas čempionāta play-off...aprīlī notiks U-18 pasaules čempis Elitē un izlasei ar sagatavošanās posms ar 8 pārbaudes spēlēm...
p.s. kaut gan domājot par maiju, ja līdz tam nekas nenotiek, laikam tādi sazombētie fuņi un alus krāni, noteikti domāja Krievijas izlasi par ko fanot pēc KHL un MHL
Pārbaude spēles vienmēr un visur ir pārbaudes spēles. Latvijas čempionāts ir, bet pagaidām tas hokejs nav nopietnā līmenī. Man būs HK Rīga, tad būs aprīlī izlases sagatavošanās posms (spēles gan nopietni neuztveru) un maijā 2 nedēļas.
Vai tu vienreiz vari paskaidrot , kāpēc visu laiku centies kādam iestāstīt ka man patīk krievi, Krievija utt. Vai patiešām tik primitīva domāšana-ja fano par DR tad patīk krievi. Jābūt ļoti.... lai tā patiešām domātu.

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:32, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kā patika šodienas spēle? Trešais periods zvērā.
Vai tad tu skatījies. 3. periods normāls, mums noveicās jo Sahalīnai arī bija daudz momenti.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:34, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: protams,protams, USA un NATO karaspeka vienibas drikst but nobazetas Latvija, bet "Krievu" hokeja klubs nekada gadijuma!!!
Tieši tā, jo ASV ir labklājība un progress, bet Krievija nabadziba un tumsonība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:36, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Un ar to visu pietiek, lai šo kolchozu nekad nevarētu nodēvēt par otru labāko līgu Pasaulē. Šī līga ir viens vienīgs bardaks un farss. Esi sekojis citu valstu līgām, ja tik pārliecinoši saki, ka Krievijas atklātais čempionāts ir tik labs? Es kaut kā stipri šaubos.
Es taču jau runāju par Gjinamo, ko Tu vel te izpaudies ar tik lielu liekvārdību?
Nezinu, kad un kur tu esi runajis. Bet es tev velreiz saku - nezinu kas ir Gjinamo. Tapat man nav isti skaidrs, kapec KHL sauc par kolhoza ligu (kaut ari nojausu!). Tapat , ja vien protams tu velies to darit, pastasti man ludzu, kas ir kepka, kas ir trollis? Iespejams, ir vel kads zargonvards, kuru uz sitiena esmu piemirsis. Saproti mani pareizi - vienkarsi gribu uzzinat ko tie nozime!
Neka personiga tiesi pret tevi, bet sis leksikons te biezi ir sastopams. No totoansa, no upesdedzinataja, rietumu vilciena un vel daza laba. Esmu normals parasts latviesu hokeja lidzjutejs, lasu sportacentrs rakstus par hokeju, pedeja laika ari biezak pakomenteju. Vienu gan esmu secinajis- 80% kas te komente, no hokeja sajedz tik, cik siveni no aviacijas! Diemzel, bet fakts!
P.S. Jauku vakaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:39, pirms 10 gadiem
Atvērtais prāts ( A-Burts) rakstīja: protams,protams, USA un NATO karaspeka vienibas drikst but nobazetas Latvija, bet "Krievu" hokeja klubs nekada gadijuma!!!
Mēs esam Nato dalībvalsts un tas ir arī mūsu karaspēks, savas aliances ietvaros viņi var pārvietoties, kur vēlas

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 22:39, pirms 10 gadiem
Paši vien pie vainas!Nočakarēts viss pa maximumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 22:51, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pārbaude spēles vienmēr un visur ir pārbaudes spēles. Latvijas čempionāts ir, bet pagaidām tas hokejs nav nopietnā līmenī. Man būs HK Rīga, tad būs aprīlī izlases sagatavošanās posms (spēles gan nopietni neuztveru) un maijā 2 nedēļas.
Vai tu vienreiz vari paskaidrot , kāpēc visu laiku centies kādam iestāstīt ka man patīk krievi, Krievija utt. Vai patiešām tik primitīva domāšana-ja fano par DR tad patīk krievi. Jābūt ļoti.... lai tā patiešām domātu.
Latvijas play off noteikti ir labākls līmenis par HK Rīga.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-08 22:52, pirms 10 gadiem
Letiņam es varu paskaidrot, kas ir kepka. Cilvēks, kurš no hokeja nesaprot neko, bet procesā ir iekšā 100%. Māk būvēt gaisa pilis, uzskata, ka mūsu komanda ir vismaz otrā pēc CSKA tīma. Patīk zīmēties prožektoru gaismā, sniegt intervijas, uzlasīt DR nomestu košlenes papīrīti un ievietot goda vietā dzīvokļa vai mājas viesistabā. Pēc uzvaras pret Slovan, uzskatīt, ka Pasaule aizturējusi elpu seko šim notikumam utt.
Interesanti, cik cilvēki personīgi pazīst Pēteri, lai spriestu, ka viņš ir šāds vai tāds? Cilvēks ir virzījies pa karjeras kāpnēm, atradis labu darbu, prieks par to. Vairāk vajag paklausīties žurnālistu intervijas, lai izdarītu secinājumus
1997.g. 5 latviešu džeki (t.sk. Pēteris) bija atbraukuši uz Naantali kempingu pie Turku, lai pēc pirmajiem 2 zāģiem parunātu ar faniem. Kārlis arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 23:00, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Letiņam es varu paskaidrot, kas ir kepka. Cilvēks, kurš no hokeja nesaprot neko, bet procesā ir iekšā 100%. Māk būvēt gaisa pilis, uzskata, ka mūsu komanda ir vismaz otrā pēc CSKA tīma. Patīk zīmēties prožektoru gaismā, sniegt intervijas, uzlasīt DR nomestu košlenes papīrīti un ievietot goda vietā dzīvokļa vai mājas viesistabā. Pēc uzvaras pret Slovan, uzskatīt, ka Pasaule aizturējusi elpu seko šim notikumam utt.
Interesanti, cik cilvēki personīgi pazīst Pēteri, lai spriestu, ka viņš ir šāds vai tāds? Cilvēks ir virzījies pa karjeras kāpnēm, atradis labu darbu, prieks par to. Vairāk vajag paklausīties žurnālistu intervijas, lai izdarītu secinājumus
1997.g. 5 latviešu džeki (t.sk. Pēteris) bija atbraukuši uz Naantali kempingu pie Turku, lai pēc pirmajiem 2 zāģiem parunātu ar faniem. Kārlis arī.
Aplamība jau pirmajā teikumā - nevar būt procesā par 100% un nesaprast neko no hokeja - divas viena otru izslēdzošas lietas.

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:01, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Latvijas play off noteikti ir labākls līmenis par HK Rīga.
Nu ir zināma tautas daļa, kam "līmenī" ir viss kas saistīts ar krieviem.

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:01, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Aplamība jau pirmajā teikumā - nevar būt procesā par 100% un nesaprast neko no hokeja - divas viena otru izslēdzošas lietas.
Mazgadīgās meitenes fano un seko līdzi dr, bet no hokeja un pārējiem LV spēlētājiem pilnīgi nekā nezin

p.s. procesā jau TU vari būt par 100 %, bet vai tu saproti no tā kaut ko ir cita lieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 23:02, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Letiņam es varu paskaidrot, kas ir kepka. Cilvēks, kurš no hokeja nesaprot neko, bet procesā ir iekšā 100%. Māk būvēt gaisa pilis, uzskata, ka mūsu komanda ir vismaz otrā pēc CSKA tīma. Patīk zīmēties prožektoru gaismā, sniegt intervijas, uzlasīt DR nomestu košlenes papīrīti un ievietot goda vietā dzīvokļa vai mājas viesistabā. Pēc uzvaras pret Slovan, uzskatīt, ka Pasaule aizturējusi elpu seko šim notikumam utt.
Interesanti, cik cilvēki personīgi pazīst Pēteri, lai spriestu, ka viņš ir šāds vai tāds? Cilvēks ir virzījies pa karjeras kāpnēm, atradis labu darbu, prieks par to. Vairāk vajag paklausīties žurnālistu intervijas, lai izdarītu secinājumus
1997.g. 5 latviešu džeki (t.sk. Pēteris) bija atbraukuši uz Naantali kempingu pie Turku, lai pēc pirmajiem 2 zāģiem parunātu ar faniem. Kārlis arī.
Paldies par skaidrojumu! Tatad varu secinat, ka es neesmu kepka! Ja,varu patuset ar draugiem, iedzert alinu, pie katra iemesta gola blaut- JAAAAAAAAAAAAA!!!! Bet man tomer patik izbaudit to procesu, kad spele Latvijas izlase vai Dinamo, kas izdevas, kas neizdevas, ko varbut vareja labak izdarit. Spilgtakais piemers uz sitiena - Delorje kluda pret Medvescak. Ja, nu kludijas vins! Bet es vinu nenoreju pec speles, ka to daudzi te darija!
Un par Petjku ari plus minus pateici, ka ir! Kas mes tadi butu, lai vinu tiesatu? Cilveks ir izvelejies savu celu iet, lai vinam veicas!

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:03, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Runā tiešā valodā jeb Funis un tie, kas atbalsta Funismu.
Funis, tak uz basketbolu arī pārmeties

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:03, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Tapat man nav isti skaidrs, kapec KHL sauc par kolhoza ligu (kaut ari nojausu!).
Redzu ka esi speciālists. Līgu par kolhozu nosauca Radulovs.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 23:04, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Runā tiešā valodā jeb Funis un tie, kas atbalsta Funismu.
Diemžēl viņš nav vientuļš. Šī propogandas daļa, kurā klārē ka mēs paši bez "lielās un varenās" neko nevaram, nes savus augļus.

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Mazgadīgās meitenes fano un seko līdzi dr, bet no hokeja un pārējiem LV spēlētājiem pilnīgi nekā nezin

p.s. procesā jau TU vari būt par 100 %, bet vai tu saproti no tā kaut ko ir cita lieta
Kad tu sāki skatīties hokeju, tu visu baigi zināji? Mana meita arī pēc pāris reizēm hokeja skatīšanās sāka saprast, kas ir pārmetiens, utt., kas un kapēc notiek uz laukuma... Jebkurš no mums ir kādreiz sācis skatīties hokeju un no sākuma īsti nezinājis, kas un kā...

  +1 [+] [-]

, 2015-02-08 23:16, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kad tu sāki skatīties hokeju, tu visu baigi zināji? Mana meita arī pēc pāris reizēm hokeja skatīšanās sāka saprast, kas ir pārmetiens, utt., kas un kapēc notiek uz laukuma... Jebkurš no mums ir kādreiz sācis skatīties hokeju un no sākuma īsti nezinājis, kas un kā...
nu bet zinu kadrus, kuri jau kādu otro vai trešo sezonu skatās, bet pat elementārākos noraidījumus neatpazīst utt. Un protams jau ir tie, kuri skatās tikai dēļ tā, ka tas ir "modē" un citu no hokeja nezin

Vismaz vairs pie DR rakstiem neeju, negribas tajā purvā līst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-08 23:43, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: Ja jau mēs tik vareni- naff man Ādažos obanā kareivji rimi šmigu pērk?
Divkosis vai ari nozombēts
Kāds man sakars ar ko tu kaut kādos ādažos kopā dzer?

  -1 [+] [-]

, 2015-02-08 23:51, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: Ir latvieši,kas metas ceļos obanā priekšā....jo šis tak no usā....
Meties ja vēlies, tava darīšana.

     [+] [-]

, 2015-02-09 00:59, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Mēs esam Nato dalībvalsts un tas ir arī mūsu karaspēks, savas aliances ietvaros viņi var pārvietoties, kur vēlas
tas ir esam atļāvuši oficiāli mūs okupēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-09 10:31, pirms 10 gadiem
Mūsēji ir ar pirkstu taisīti ka nevar pat nosargāt !

Es jebal acī bļe

  -1 [+] [-]

, 2015-02-09 10:34, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: brīžiem ir kauns ka esmu Latvietis.
Pārsauc sevi par Vasju un staigā lepns

     [+] [-]

, 2015-02-09 10:51, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu vienreiz vari paskaidrot , kāpēc visu laiku centies kādam iestāstīt ka man patīk krievi, Krievija utt. Vai patiešām tik primitīva domāšana-ja fano par DR tad patīk krievi. Jābūt ļoti.... lai tā patiešām domātu.
Jā, tev patīk krievi, Krievija un krievu nauda, kas uztur priekš tevis klubu Rīgā, lai tev būtu augstākā līmeņa hokejs visu sezonu...

     [+] [-]

, 2015-02-09 15:12, pirms 10 gadiem
NAv tur vairs ko ķepuroties. Play-off jau garām. Lai tizlojas līdz beigām, jaunos uzspēlēt laiž u.t.t. Tāpat nav vairs nekādas jēgas stresot. Kāda starpība 13 vai 9 aiz borta