Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Ābols: "Pēdējos mačos spēlē tikai divi trijnieki..."

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ābols: "Pēdējos mačos spēlē tikai divi trijnieki..."
Artis Ābols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Kurš gan nekļūdās, mums, iespējams, liekas, ka tiesneši visu laiku ir pret mums. Viņi noteikti nav par mums, tas ir skaidrs," pēc zaudējuma Mitišču "Atlant" komandai Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kārtējā spēlē, sarunā ar portālu Sportacentrs.com, pauda Rīgas "Dinamo" komandas treneris Artis Ābols.

Jau ziņojām, ka Rīgas "Dinamo" komanda šodien noslēdza šī gada pirmo KHL izbraukuma tūri, atzīstot Mitišču "Atlant" pārākumu – 3:4. Pēc spēles sarunā ar portālu Sportacentrs.com iespaidos par gada pirmo izbraukumu dalījās "Dinamo" treneris Artis Ābols. "Ņižņijnovgorodā zaudējām tīri. Skatoties uz mūsu parādīto spēli, nevienā brīdī izredzes uz kādu punktu mums nebija, savukārt Jaroslavļā un šodien Mitiščos spēlējām neslikti, bet piedzīvojām zaudējumus. Pārāk daudz enerģijas tērējam diskusijās ar tiesnešiem. To var teikt gan par mums treneriem, gan par spēlētājiem. Kurš gan nekļūdās, mums, iespējams, liekas, ka tiesneši visu laiku ir pret mums. Viņi noteikti nav par mums, tas ir skaidrs. Pēdējās spēlēs vārtus gūst tika viens trijnieks, kas, protams, nevar mūs nesatraukt. Troters, Dārziņš un Miķelis Rēdlihs visas trīs spēles nospēlēja ļoti labā līmenī. Neslikti spēlē arī Sprukta trijnieks, kurš lielākoties tiek sūtīts laukumā pret pretinieku vadošajām maiņām. Pēc šiem diviem trijniekiem diemžēl ir visai liels tukšums."

Rīgas "Dinamo" komandas treneri pirms spēles ar "Atlant" bija veikuši visai radikālus uzbrucēju trijnieku izmaiņas, bez izmaiņām atstājot vien jau pieminētos Jāņa Sprukta un Broka Trotera virknējumus. Kopā ar Aleksandru Ņiživiju spēlēja Andris Džeriņš un Vitālijs Karamnovs, bet ceturtajā trijniekā spēlēja Roberts Bukarts, Roberts Petrovickis un Tomašs Surovijs. "Kaut kas bija jāmaina, taču nekādu rezultātu tas nenesa," pauž Ābols. "Cerams, ka pirmdien varēs spēlēt gan Ozoliņš, gan Hartigans. Abi tomēr ir ļoti svarīgi spēlētāji mūsu komandā. Izmaiņas noteikti turpināsies," piebilst treneris.

Ržiha: "Spēlējām labāk, nomētājām "Dinamo""

"Dinamo" treneris: Juliuss Šuplers: "Pirmām kārtām vēlos apsveikt visus ar Jauno gadu, novēlēt labu veselību, veiksmi un biežāk baudīt hokeju. Šodien Mitiščos iznāca interesanta spēle, taču mēs pieļāvām dažas kļūdas taktiskā ziņā, kas mums gala rezultātā maksāja zaudējumu. Un tomēr paliku apmierināts ar savas komandas pašatdevi."

"Atlant" treneris Milošs Ržiha: "Mēs spēlējām spēcīgāk un pilnībā pārspējām pretinieku izdarīto metienu ziņā (46:16). 1. periodā bijām labāki, taču rīdzinieku vārtsargs Kriss Holts glāba savu komandu. Pēc tam pateicām saviem spēlētājiem, lai viņi cītīgāk cīnās vārtu priekšā. Mums paveicās - guvām vārtus un mainījām visa mača gaitu. Taču mums nav tiesību tā kļūdīties, kad ejam uz priekšu un uzreiz ielaižam."

Izmantotie resursi:
atlant-mo.ru

 +50 [+] [-]

, 2011-01-08 20:59, pirms 15 gadiem
Nu bļin, kā besī tie Ržihas teksti.. Nu tāda škrobe, ka Dinamo nevinnēja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-08 21:00, pirms 15 gadiem
Kā jau i Ržiha...

 +61 [+] [-]

, 2011-01-08 21:00, pirms 15 gadiem
''Pirmām kārtām vēlos apsveikt visus ar Jauno gadu'', es no kātiem vnk Kuro reizi jau šajā gadā

 +16 [+] [-]

, 2011-01-08 21:00, pirms 15 gadiem
Un viss???

 +34 [+] [-]

, 2011-01-08 21:00, pirms 15 gadiem
ah*jel? Jūs nomētājāt vai tiesneši palīdzēja?
Slēpts komentārs: osix

  +8 [+] [-]

, 2011-01-08 21:02, pirms 15 gadiem
Elgoful rakstīja: ah*jel? Jūs nomētājāt vai tiesneši palīdzēja?
vardus no mutes izravi. lasarniki ir tas sistemas vaditaji!

 +10 [+] [-]

, 2011-01-08 21:03, pirms 15 gadiem
Ržiham tak ir kkādi mazvērtības kompleksi!Kad pakāsa ar Spartak, tad teica, ka nepelnīti, jo viņu komanda bija labāka, tgd, kad uzvarēja ar tiesnešu palīdzību lielas par mīkstā uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-01-08 21:05, pirms 15 gadiem
osix rakstīja: Par metieniem vien vemt gribas
Kretinē ka mūsjējie nevar vnk nobombardēt pretinikeu vārtus, bet tā vietā iedod nejēdzīgu piespēli....
kurā brīdī nobombardēt? 3 pret 5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2011-01-08 21:07, pirms 15 gadiem
Žēl Holta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-01-08 21:07, pirms 15 gadiem
Viņš ir īpašš,kad pagājušogad mēs visu laiku Spartak uzvarējām ,viņš teica,ka Dinamo paveicās vai ,ka uzvarēja negodīgi!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-08 21:09, pirms 15 gadiem
kāds mums maigs rūķītis tas treneris. Izskatās ierobežots savā leksikā un viņa tolerance jau garlaicīga. vienīgais šisdienas labums viņa fiasko attiecībā par Trotera vietu. Šupler tu šodien esi pamatīgi aptaisījies par ko Tevi arī apsveicu

 +20 [+] [-]

, 2011-01-08 21:11, pirms 15 gadiem
Tiešām gaidīju trenera komentārus, bet negaidīju, ka Šuplers nepateiks NEKO.

 +12 [+] [-]

, 2011-01-08 21:13, pirms 15 gadiem
Un tas ir viss, ko Šuplers pateica?!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 21:16, pirms 15 gadiem
Izdzirdot vārdu Ržiha, ļoti liela vēlēšanās ir kādam čeham pa seju iedot.

 +36 [+] [-]

, 2011-01-08 21:17, pirms 15 gadiem
tikko KHL apskatā pateica, ka pirms 4 gola bija spēle ar augsti paceltu nūju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 21:19, pirms 15 gadiem
Ak jel. Kāds šodien labi gulēs no KHL galvām.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 21:25, pirms 15 gadiem
Supervaronis rakstīja: Tiešām gaidīju trenera komentārus, bet negaidīju, ka Šuplers nepateiks NEKO.
Jā, es arī gribētu, lai Jūlis skaidrā tekstā pateiktu *%*&%*&^* tiesnešus, ^%^%$&^%!!! Diemžēl KHL cenzūra automātiski uzliek viņam lielu sodu. Vislabākais veids kā ir cīnīties pret šādiem hokeja parazītiem kā Bulanovs un Oļeņins ir pierādīt viņu neobjektivitāti. Ja vajag, pacelt arī IIHF līmenī, ka šādi tiesneši ir līgā un tiesā arī PČ spēles. Turklāt par šiem diviem purniem aizdomas uzpērkamībā ir bijušas arī iepriekš! Pārāk daudz šādu neliešu ir savairojies KHL - vai tiešām Putins vēlas starptautisku kaunu?

Turklāt jebkura normāla Rietumu komanda, ja vēlēsies spēlē KHL, uzzinot, ka ārzemju klubi tiek notiesāti, netuvosies KHL pa gabalu!

  +8 [+] [-]

, 2011-01-08 21:29, pirms 15 gadiem
Un Ržihu nav ko ņemt vērā - tas ir viņa pastulbais stiliņš - nolikt pretiniekus, narcistiski apmierinot savas komandas spēlētājus. Līdzīgus tekstus viņš spēra laukā pat tad, kad DR uzvarēja Spartaku visās spēlēs. Ja Atlants visu spēli nespēlētu vairākumā, gan jau čīkstētu citu dziesmu!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-08 21:31, pirms 15 gadiem
esmu gandrīz pārliecināts, ka ja Atlantā bez spēlētājiem komandā nebūtu arī tiesneši, vismaz vienu punktu mēs mājās būtu atveduši.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 21:53, pirms 15 gadiem
sajauciet vēl ko, un visas maiņas neko nerādīs

     [+] [-]

, 2011-01-08 21:55, pirms 15 gadiem
"Izmaiņas noteikti turpināsies" man šoreiz ir gandrīz vienalga kādas būs tās izmaiņas,bet lai neaiztiek Trottera virknējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-01-08 21:57, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: "Izmaiņas noteikti turpināsies" man šoreiz ir gandrīz vienalga kādas būs tās izmaiņas,bet lai neaiztiek Trottera virknējumu.
kāda jēga jaukt viņu ārā, ja tas ir praktiski vienīgais, kas veido rezultātu???

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 21:59, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: kāda jēga jaukt viņu ārā, ja tas ir praktiski vienīgais, kas veido rezultātu???
Nu,Šuplers ir spējīgs uz visu,bet es protams ceru,ka Broks sevi ir pierādijis pietiekami labi lai Šuplers atstātu viņu ar Lauri un Miķeli,tas protams būtu tikai loģiski.

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:02, pirms 15 gadiem
Ābolam pilnīga taisnība par to ,ka Dinamo spēlē tikai divas maiņas,bet kā panākt lai arī pārējās divas sāktu spēlēt laikam nezina pat treneri. Ja nu Hartigana atgriešanās kaut ko mainīs ,vai Štāla enerģija.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-08 22:10, pirms 15 gadiem
Nākošreiz vajadzētu To Ržihu iznīcināt, redzētu, ko tad viņš pļūtīs..!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 22:12, pirms 15 gadiem
Cristiano Ronaldo [9] rakstīja: A kas tevi tā mulsina? Pareizticīgajiem svētki vēl turpinās!
Tu auza nejauc ziemassvētkus ar jauno gadu !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:14, pirms 15 gadiem
Ržiha lai iet tur, kur visi kājām iet! Nekaunības šim gana bijis vienmēr. Ak ta nomētājāt - nu jā, ja visu spēli vairākumā spēlē (ja ne kāds mūsējais uz sodīto soliņa,, tak vēl jau paliek lieks spēlētājs, vismaz 1 strīpainais klāt!!!)... Ja jau pat KHL apskatā vecis par 4. golu teica, ka bija jāsvilpj par spēli ar augstu paceltu nūju, tad... Nu šoreiz uzvarēja netaisnība, par to baigā škrobe...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-08 22:14, pirms 15 gadiem
kaut ko pedējā laikā liekas ka abols ir galvenais treneris a suplers ta smukuma pec, tie ir noverojumi no spelem

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:14, pirms 15 gadiem
klapans rakstīja: Tu auza nejauc ziemassvētkus ar jauno gadu !!!!!
Viņiem vēl ir vecais jaunais gads.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:14, pirms 15 gadiem
eu,veci.kads zina adresetiesesu federacijamvai venal kur.vacam parakstus un sutam.jatas notiks regulari un pamatoti muss sadzirdess.varbut spesim palidzet RDun lidz ar to celt tiesasanas kulturu KHL.ja kadam ir idejas rakstiet.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:14, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ržiha šodien saldi gulēs,beidzot RD pieveikts. Savādāk redzot RD viņam acs jau raustījās uz nervu pamata.
Pag,pag.
Vai tad Spartak (kad to vel vadija Ržiha) šosezon arī nepieveica RD?
Pieveica.
03.10.10 ar rezultātu 3;2

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:15, pirms 15 gadiem
Ābols jau sen pelnījis galvēnā vietu- vismaz pasaks , ko domā- kā Ržiha....

  -4 [+] [-]

, 2011-01-08 22:17, pirms 15 gadiem
Gan jau Minskas Dinamo Ržiham atriebsies pirmdien par šodienas Rīgas Dinamo sāpi.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:18, pirms 15 gadiem
zaroks rakstīja: eu,veci.kads zina adresetiesesu federacijamvai venal kur.vacam parakstus un sutam.jatas notiks regulari un pamatoti muss sadzirdess.varbut spesim palidzet RDun lidz ar to celt tiesasanas kulturu KHL.ja kadam ir idejas rakstiet.
vajag kādam interneta spečukam "nobombardēt" khl.ru (khl oficiālo mājas lapu) ar kādu spamu - sveicienu KHL vadībai (tiesnešiem) no RD faniem tā, lai mājas lapa "uzkarās", vislabākais veids kā Maskavai sadzirdēt Rīgu

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 22:20, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Ābolam pilnīga taisnība par to ,ka Dinamo spēlē tikai divas maiņas,bet kā panākt lai arī pārējās divas sāktu spēlēt laikam nezina pat treneri. Ja nu Hartigana atgriešanās kaut ko mainīs ,vai Štāla enerģija.
Štāls diemžēl nav Jūļa spēlētājs. Man jau liekas, ka 4. maiņā viņš varētu labi nospēlēt.

Bet vispār ir cerība, ka Hartigans varētu iedvest kādu dzīvību Ņiživijā, citādi pašreiz puisis galīgi nemanāms. Nesaprotu, kādēļ bija jājauc ārā Bukarts-Džeriņš-Meija, jo laba 4.maiņa bija? Noteikti labāka kā ar Karamnovu vai Podziņu! Gan jau Ozo pateiks "nav nekādi traļi-vaļi" un viss būs kārtībā, ja vien atkal zebras nenoraks!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-08 22:21, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau Minskas Dinamo Ržiham atriebsies pirmdien par šodienas Rīgas Dinamo sāpi.
Lai arī Minskai neko sliktu nevēlu, tomēr atriebt par Rīgu viņi nevar nekādi,tā nav otra Latvijas komanda.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:21, pirms 15 gadiem
tiesam zel holta,. sita statisku bojat ar nav labi...

  -3 [+] [-]

, 2011-01-08 22:22, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Lai arī Minskai neko sliktu nevēlu, tomēr atriebt par Rīgu viņi nevar nekādi,tā nav otra Latvijas komanda.
Belari hokejā jau sen tikpat kā savējie.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:23, pirms 15 gadiem
Betinja rakstīja: vajag kādam interneta spečukam "nobombardēt" khl.ru (khl oficiālo mājas lapu) ar kādu spamu - sveicienu KHL vadībai (tiesnešiem) no RD faniem tā, lai mājas lapa "uzkarās", vislabākais veids kā Maskavai sadzirdēt Rīgu
ta nevajag.vajagad objektivi ar pieradijumiem u.t.t.citadi tiesnesi jutas svetas govis.nu labi komanda navar kritizet tiesnesus,toties fani var.to vajag kulturali un istas vietas.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:24, pirms 15 gadiem
zaroks rakstīja: ta nevajag.vajagad objektivi ar pieradijumiem u.t.t.citadi tiesnesi jutas svetas govis.nu labi komanda navar kritizet tiesnesus,toties fani var.to vajag kulturali un istas vietas.
Jā, jā fani tie viszinošākie hokeja noteikumos. Ja hokeja tiesnešiem būtu jatiesā kā vēlas komandu fani, tad laukumā valdītu haoss, bet noraidītu hokejistu nebūtu.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-08 22:26, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Štāls diemžēl nav Jūļa spēlētājs. Man jau liekas, ka 4. maiņā viņš varētu labi nospēlēt.

Bet vispār ir cerība, ka Hartigans varētu iedvest kādu dzīvību Ņiživijā, citādi pašreiz puisis galīgi nemanāms. Nesaprotu, kādēļ bija jājauc ārā Bukarts-Džeriņš-Meija, jo laba 4.maiņa bija? Noteikti labāka kā ar Karamnovu vai Podziņu! Gan jau Ozo pateiks "nav nekādi traļi-vaļi" un viss būs kārtībā, ja vien atkal zebras nenoraks!
A.Puče šodien rakstīja ,ka Štāls ir izsaukts uz Rīgu un prognozēja uz pirmdienas spēli maiņu Štāls,Hartigans,Troters. Kaut gan skatoties šodienas spēli tas variants šķiet neticams ,jo Troters bija ļoti labs kopā ar Lauri un Miķeli.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:27, pirms 15 gadiem
spēlējot 5 pret 3 nomētāšana nav nekas cienījams!
Ržiha laikam speles karstumā nepamanīja cik reizes bijām 3 pret 5ciem...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 22:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Belari hokejā jau sen tikpat kā savējie.
Kā kuram PČ es viņus aizstāvu tikai pret Krieviju un Kazahstānu.

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:29, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jā fani tie viszinošākie hokeja noteikumos. Ja hokeja tiesnešiem būtu jatiesā kā vēlas komandu fani, tad laukumā valdītu haoss, bet noraidītu hokejistu nebūtu.
tur jau es nedomaju lai katrs raksta kas ienak prata.piemera uzraksta lai izverte konkreta tiesnesa darbibu tada un tada spele.apaksa paraksti.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-08 22:30, pirms 15 gadiem
Parasti tiesnešus cenšos nekritizēt ,bet tieši otrādi.Tomēr šodien jūtami tika ietekmēta spēles gaita Bulanovam vajadzīgā virzienā.Viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem,kā arī viens no tiem strīpainajiem ,kas profesionāli bieži uztaisa vajadzīgo rezultātu.Tas nav mans izdomājums,bet gan krievu sporta žurnālistu viedoklis.Starp citu Ržigam, cik atceros, arī nebija labas attiecības ar Bulanovu,bet atlika nomainīt komandu un viss kārtībā.Raksturīgi ,ka šodienas chempionat .ru mājas lapā var lasīt Znaroka kritiku tiesnešiem, Ņemčinova tirādi tiesnešu virzienā.Vienīgi Jūlis baidās vērt muti,jo varot tikt sodīts.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:31, pirms 15 gadiem
1.Nu ja jau ir pretenzijas pret tiesnešiem-tad taču jāiesniedz protests par konkrētām spēles epizodēm -lai izskata.Nevis kaut ko jāvāvuļo par tiesnešiem-tas pats Ržiha bija panācis,ka Spartaka spēles Bulanovs netiesā...
2.Ar 2 spēlējošām maiņām grūti uzvarēt-tur nu Ābolam jāpiekrīt-būs liels rēbuss-ko ar ko salikt pirmdienas spēlē.Prieks par Troteru,kuru pans arī pamazām centās norakt.
3.Cerams,ka ne Dārziņam ne Spruktam nebūs diskvalifikācijas lielo sodu dēļ-tādēļ vien ir jāiesniedz protests par spēli,lai neliek izlaist kādu nākamo spēli-bet,kā tur KHL reglamentā ir-vai nebija tikai atkārtoti dabūjot 20 minūtes?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:33, pirms 15 gadiem
Kāds tolks mums no Leģionāriem, ja viņus liek 4 maiņā un vēl pie tam veselus 2.. Protams nav jau tā, ka ceturtā ir uzreiz stiprāka, bet nomināli, tas tā skaitās, es nesaprotu priekš,kam mums ir vajadzīgi tik daudz leģionāri, Štāls sēž malā, Vilkoits spēlējis 3 spēles, 2 reizes metis pa vārtiem un vienu ir iemetis, toties Podziņs pat piespēli nevienam nav atdevis. Tās protams ir tikai manas domas, bet priekas ka Troters beidzot atdzīvojies un rāda, to, ko no viņa bijām gaidījuši jau sezonas sākumā..

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:33, pirms 15 gadiem
man gan tik daudz nesanāk,pārējie tiešām ir ripas bīdītāji,pietam arī tas ar grūtībām šiem sanāk,jābūt taču objektīviem...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:37, pirms 15 gadiem
mazliet jasak jau butu presingot tiesnesi,savadak mes ta ka peramie zeni!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:38, pirms 15 gadiem
aizmirsu pavisam-karsums lika tam nabaga kirurgam sarkt un balet,bet vinju nenoraidija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:43, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: tiesneši mudak pa vārtiem nemet!! un katra komanda kas spēlē KHL ir nmometajusi Dinamo!! Musejie tak pa vartiem mest nemaak!!
Asprat parekini cik minutes mazakuma spelejam,tapec jau ari nometaja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-08 22:45, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Kā kuram PČ es viņus aizstāvu tikai pret Krieviju un Kazahstānu.
malacis,aizej panem no galda barancinu par to)))!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 22:46, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: A.Puče šodien rakstīja ,ka Štāls ir izsaukts uz Rīgu un prognozēja uz pirmdienas spēli maiņu Štāls,Hartigans,Troters. Kaut gan skatoties šodienas spēli tas variants šķiet neticams ,jo Troters bija ļoti labs kopā ar Lauri un Miķeli.
Tas būtu ļoti muļķīgi, jo Lauris-Trotters-Miķelis ir ideāls trijnieks. Vienīgā maiņa, kas darīja ar pretiniekiem ko vēlējās. Tikai Spukts var aizvietot Totteru šajā maiņā, bet tad Karsums un Ankipāns būs pavisam nevarīgi. Savukārt, Trotters nevienā citā maiņā neiederas - nav ķīmijas! Varbūt var mēģināt Ņiživijs-Hartigans-Štāls?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:56, pirms 15 gadiem
>>>to AlexUSA
Tava versija tuvāk īstenībai,bet tiesnesi savulaik pārmācīja Rīgas Dinamo hokejists,starp citu viens no talantīgākajiem tā laika spēlētājiem ,Viktors Hatuļevs,daudz nedomājot..ar kulaku.Par to gan nopelnīja mūža diskvalifikāciju.

     [+] [-]

, 2011-01-08 22:57, pirms 15 gadiem
ritvars rakstīja: Žēl Holta
Ne tikai!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:00, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Neatceros gan, ka tá bútu bijis, bet to, ka sanjemot ripu viená malá, skéla ar to tiesnesim, kursh bija pie pretéjá borta, atceros ljoti labi. Labu laiku vins braukája pa laukumu un prasíja ripu lai padod. Troksnis bija varens, bet ne no salauztás kájas un tiesnesha kliedzieniem, bet no trápíjuma pa bortu, jo ripa aizlidoja apm. 20 cm no "kátiem".
Jā,bija tāds gadījums,kad Balderis meta tiešajā tēmējumā tiesnesim -no lielāka attāluma,bet mazliet netrāpīja!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:02, pirms 15 gadiem
njaa izskataas ,ka play-off shogad ies secen!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:07, pirms 15 gadiem
Nu Ņiživiju vairākumā laist nav prāta darbs. Visu vairākumu norok. Uzgāja
Troters ar Dārziņu un Miķeli un parādija kā vairākums jāizspēlē!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:09, pirms 15 gadiem
RvO Project rakstīja: Nu Ņiživiju vairākumā laist nav prāta darbs. Visu vairākumu norok. Uzgāja
Troters ar Dārziņu un Miķeli un parādija kā vairākums jāizspēlē!
Gadi dara savu!Vecums nenaak viens!Nizevijam ljoti pietruukst fizikaa speeka!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:11, pirms 15 gadiem
Piekritu rtim, ta ari ir, nu 4 maina tikai eksistee, nekada labuma pilnibaa, bukartu nah, labak vilkotis butu kapajis vai indrašis.

Un besi tiesam ka newineejam,n aizbast tam rižajam muti!! lai gan nometaja mus konkreti!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:20, pirms 15 gadiem
Jēpi par treneri!

  +8 [+] [-]

, 2011-01-08 23:30, pirms 15 gadiem
Jēpi, bļoda, sauc lietas īstajos vārtos. Tiesneši norok ne jau pirmo spēli. Cik tad var? Esi vecis, un pasaki , ko domā, nedomājot par tiem naudas sodiem. Tauta sametīs tev tai soda naudai, bet pasaki, ka normāli spēlēt vairs nav iespējams. Ja jau līdzjutējus tiesāšana tracina, kas darās spēlētāju galvās?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:31, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: njaa izskataas ,ka play-off shogad ies secen!
tā kā par agru ņaudēt.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 23:34, pirms 15 gadiem
Tā jau ir Jūsu problēma, pan, ka Jūs šosezon nolaidāt RD zem grunts. Ārprāts, kas šogad notiek ar RD?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-08 23:34, pirms 15 gadiem
Chichikam izbraukaa redeli, viens aaraa, chetri kustaas, asinis pilns plekjis - Bulanovs neredz.......

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:34, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: tā kā par agru ņaudēt.
Nu cik tad vēl vajag gaidīt?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-08 23:37, pirms 15 gadiem
RD arā no KHL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pietiek to kaunu!
Slēpts komentārs: John1973

  -1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:42, pirms 15 gadiem
John1973 rakstīja: RD arā no KHL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pietiek to kaunu!
nevajag araa no khl,bet driizaak jatiek valjaa no puses komandas sastaava,lielaakoties no legjionaariem!Bet pats svariigaakais buutu jauns treners!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:44, pirms 15 gadiem
nu gan - Bukartu arā? viens no talantīgākajiem jaunajiem!
Curtiys rakstīja: Piekritu rtim, ta ari ir, nu 4 maina tikai eksistee, nekada labuma pilnibaa, bukartu nah, labak vilkotis butu kapajis vai indrašis.

Un besi tiesam ka newineejam,n aizbast tam rižajam muti!! lai gan nometaja mus konkreti!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:45, pirms 15 gadiem
sprogmatins rakstīja: nu gan - Bukartu arā? viens no talantīgākajiem jaunajiem!
Kaut kaa neredzaas vinja talants visas sezonas garumaa!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-08 23:46, pirms 15 gadiem
Taču saturi savu nervu sistēmu, paies laiciņš, sastāvi nostabilēsies, sāksim vinnēt - tad lēkāsi, kā tāda vidusskolas skuķene un būsi aizmiris visu savu gruzonu
John1973 rakstīja: RD - Gnīdas!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:50, pirms 15 gadiem
Tu pasties, kad viņš tiek uzaicinats uz h/k Rīgu, tad uguņo, kā nelabais! Protams, cits līmenis, bet citu ko likt viņa vietā nav !!!
rolis19 rakstīja: Kaut kaa neredzaas vinja talants visas sezonas garumaa!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-08 23:52, pirms 15 gadiem
jā, godīgi runājot nezinu kurš gan ir spējīgs respektēt Ržigu. Pilnīgs a&$hols.

     [+] [-]

, 2011-01-08 23:53, pirms 15 gadiem
Būtu labi ar PO Ržiku izdrāzt

  +2 [+] [-]

, 2011-01-08 23:57, pirms 15 gadiem
Nu blin,kautkas steidzigi jamaina !

  +4 [+] [-]

, 2011-01-09 00:03, pirms 15 gadiem
Protams,ka patreiz rezultātu dod divi trijnieki,bet kāda velna dēļ pēc veiksmīgi iesākta starta bija jāmaina sastāvs? Acīmredzami pēc tam sākās lejupslīde,ko vēl bija jāmeklē,nav skaidrs...
Patreiz pietrūkst Ozo arī tādā ziņā,ka patreizējais kapteinis nav spējīgs pastāvēt par komandu tādos mirkļos,kad tas ir vajadzīgs,lai pierādītu,ka tiesnešu lēmumi ir tendenciozi,Psiholoģiski viņus paņemt,pirms iedomājas atkal vieglu prātu nosvilpēt...Ozo vienmēr bija "kontaktā" ar strīpainajiem,viņam bija un arī ,protams,ir autoritāte.Visu cieņu Spruktam,Karsumam,Jēkabam,kuri mēli aiz zobiem netur un kautrīgi maliņā nepaslido.Kāpēc Ozo vietā šajā amatā nav Sprukts,Karsums ?
Skaitliskais vairākums neiet tāpēc,ka nav metienu pa vārtiem. Kas te jauns? Šodiena bija patīkams izņēmums. Hokejisti baidās kļūdīties,tāpēc cenšas izspēlēt līdz drošam metienam un līdz ar to viss beidzas.Arī šeit pietrūkst Ozo. Prieks par Laviņu,kas vairākumā dara to,kas aizsargam jādara.
Ar ko Petrovickis labāks par Mikušu?? Te tak viss skaidrs jau bija pēc pagājušā gada pleiofiem-jaunāks nekļūst un meistarība,diemžēl,arī..
Lai Artim veicas ne tikai komentētāja darbā PČ laikā,bet arī trenera darbā-slikts ir tas kareivis,kas negrib kļūt par ģenerāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 00:16, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: pēc kā tu spried?
peec shiim neskaitaamajaam zaudeem,nestabilaa snieguma,speeleeyaaju jaukshanas pa mainjaam,rotaacija,treneru nepareizi leemi,traumas,un vnk komanda ir bedree,un izskkataas ,ka shoreiz pa riktiigo,aaa un aizmirsu piebilst,ka tiesneshiem nepatiik Riidzinieki!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 00:19, pirms 15 gadiem
Tieši mans viedoklis, varbūt, ne uzreiz, bet būs labi !
Reaktors rakstīja: būs visi ierindā, pretiniekiem psc būs!

     [+] [-]

, 2011-01-09 01:00, pirms 15 gadiem
BALDERIS tiesnesim ar otru nūjas galu ,slidojot garām uzšāva pa "saulīti".p.s. pats redzēju

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 01:10, pirms 15 gadiem
Nau Ozo nau Party ir Ozo ir Party.Nau kas čaļus kas normāli sapurina.Šupis to nevar izdarīt.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 01:12, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: BALDERIS tiesnesim ar otru nūjas galu ,slidojot garām uzšāva pa "saulīti".p.s. pats redzēju
Hatuļevs un Znaroks atkal iedeva bietē visiem saprotamā veidā . Karsumam pietrūka 10cm līdz Zidāna variantam..

     [+] [-]

, 2011-01-09 02:20, pirms 15 gadiem
neiet runa par to kas speelee kas nee.iet runa par to ka pilniigi izskatamies ne peec play off team.domaaju un ceru ka kad buus pilns sastaavs paraadiisim savu speeli.itsevichi maajaas.jo tur nav varianti kad tik daudz cilveeku atbalstu.taa kaa luudzu sanemaas tagad maajaas jo neviens netaisaas te maksaat naudu par bileteem un skatiities kaa juus zaudee.taa kaa par 3 punktiem katraa maajas speelee un mees juus miileesim.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 02:53, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Neatceros gan, ka tá bútu bijis, bet to, ka sanjemot ripu viená malá, skéla ar to tiesnesim, kursh bija pie pretéjá borta, atceros ljoti labi. Labu laiku vins braukája pa laukumu un prasíja ripu lai padod. Troksnis bija varens, bet ne no salauztás kájas un tiesnesha kliedzieniem, bet no trápíjuma pa bortu, jo ripa aizlidoja apm. 20 cm no "kátiem".
No kātiem?? Es kaut kā atceros, ka tiesnesis paspēja noliekties, jo tad toč būtu feisā. Un par šito joku Balderis atrāva nevāju diskābeli, ka tik ne līdz sezonas beigām

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 02:59, pirms 15 gadiem
Par sastāvu runājot: kam kam bet Ņiživijam vietas sastāvā nav. Nevelk jau otro gadu pēc kārtas. Ēna palikusi no tiešām laba spēlētāja. Un par viņa maiņas darbību kad RD ir vairākums es teiktu tā: penalty killing. Nogalina mums atvēlēto laiku, nevis realizē pārsvaru

     [+] [-]

, 2011-01-09 03:32, pirms 15 gadiem
Neredzu problēmu, ka rezultātu taisa 2 trijnieki. Ceturtais pēc definīcijas ir podu negāšana un pretinieka kausēšana. Attiecīgi trešais klusējošais, ko agrāk saucām par pirmo, var mēģināt mosties līdz ar Ozoliņa atgriešanos.

Atlanta spēlē tiesneši notiesāja 2 golus, bet otri divi ir uz pašu sirdsapziņas.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 07:16, pirms 15 gadiem
Es vnk, lasu komentarus un man paliek pretiigi, cik stulbi jus esat lielaka dala latvieshu nodirsh komandu, ka kaada zaudejumu serija okey nav kartiba, bet shodien ari tiesneshi noteica lielu dalu speles... vnk kkads 14 gadigi tirlini kkadus stulbus komentarus raksta.... neciešami godiigi sakot.!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 08:32, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: >>>to AlexUSA
Tava versija tuvāk īstenībai,bet tiesnesi savulaik pārmācīja Rīgas Dinamo hokejists,starp citu viens no talantīgākajiem tā laika spēlētājiem ,Viktors Hatuļevs,daudz nedomājot..ar kulaku.Par to gan nopelnīja mūža diskvalifikāciju.
Varu kļūdīties, bet man liekas, ka mūža diskābeli Hatuļevam neiedeva, iedeva gadu vai divus, bet viņš tajā laikā pilnībā aizgāja no sporta, nokodās un pēc dažiem gadiem nomira. Viņš bija pirmais CCCP hokejists, kuru draftēja NHL

     [+] [-]

, 2011-01-09 08:45, pirms 15 gadiem
Tiesneši tiesāja Atlant par labu

     [+] [-]

, 2011-01-09 09:31, pirms 15 gadiem
>>>cesko
Kļūdies gan draudziņ,jo Viktoru toreiz neglāba ne nopelni,ne blati.Ja kompartija bija pieņēmusi lēmumu,to nemainīja un Hatuļevs no hokeja tika atstādināts uz mūžu.Konkrēti neatceros,bet man liekās,ka nedrīkstēja pat spēlēt tā laika republikas meistarsacīkstēs.Par draftu gan tev taisnība.Flayers viņu nodraftēja,jo junioru U-20 čempionāta atstāja uz kanādiešiem ļoti labu iespaidu.Filadelfija tolaik bija izteikti spēka komanda,kura tobrīd atradās NHL virsotnē,šķiet ņēma divus kausus pēc kārtas,bet Hatuļevs tolaik bija izteikts ļoti rezultatīvs spēka uzbrucējs.Tikai vēlāk Tihonovs viņu pārtaisīja par aizsargu un pārī ar Odincovu tas bija milzīgs spēks RD ,sevišķi skaitliskā vairākumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 09:52, pirms 15 gadiem
Tiesham klaunu bars ir tie RD fanelji,kas te seez...tagad atkal jau tiesneshi vainigi. Cik var pinkskjet? Ir jaspele tados apstaklos kadi ir! Ja ne - laipni ludzam Latvijas cempionata!

     [+] [-]

, 2011-01-09 10:01, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: >>>cesko
Kļūdies gan draudziņ,jo Viktoru toreiz neglāba ne nopelni,ne blati.Ja kompartija bija pieņēmusi lēmumu,to nemainīja un Hatuļevs no hokeja tika atstādināts uz mūžu.Konkrēti neatceros,bet man liekās,ka nedrīkstēja pat spēlēt tā laika republikas meistarsacīkstēs.Par draftu gan tev taisnība.Flayers viņu nodraftēja,jo junioru U-20 čempionāta atstāja uz kanādiešiem ļoti labu iespaidu.Filadelfija tolaik bija izteikti spēka komanda,kura tobrīd atradās NHL virsotnē,šķiet ņēma divus kausus pēc kārtas,bet Hatuļevs tolaik bija izteikts ļoti rezultatīvs spēka uzbrucējs.Tikai vēlāk Tihonovs viņu pārtaisīja par aizsargu un pārī ar Odincovu tas bija milzīgs spēks RD ,sevišķi skaitliskā vairākumā.
Nestrīdēšos. Tālākās gaitas gan es laikam pareizi atceros - bija alkohols, kautiņi, cietums un finita. Par draftu manuprāt viņš tā arī neuzzināja līdz mūža beigām. NHL vispār sovjetus šaka draftēt pēc tam, kad pa kādam čeham un slovākam tur bija atbēguši uzspēlēt. Tad nu šie izdomāja, ka vajag arī sovjetus draftēt - ja nu kāds atbēg. Un pēc nieka 15 gadierm Mogiļnijs bija klāt DDDD.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 10:05, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: >>>cesko
Kļūdies gan draudziņ,jo Viktoru toreiz neglāba ne nopelni,ne blati.Ja kompartija bija pieņēmusi lēmumu,to nemainīja un Hatuļevs no hokeja tika atstādināts uz mūžu.Konkrēti neatceros,bet man liekās,ka nedrīkstēja pat spēlēt tā laika republikas meistarsacīkstēs.Par draftu gan tev taisnība.Flayers viņu nodraftēja,jo junioru U-20 čempionāta atstāja uz kanādiešiem ļoti labu iespaidu.Filadelfija tolaik bija izteikti spēka komanda,kura tobrīd atradās NHL virsotnē,šķiet ņēma divus kausus pēc kārtas,bet Hatuļevs tolaik bija izteikts ļoti rezultatīvs spēka uzbrucējs.Tikai vēlāk Tihonovs viņu pārtaisīja par aizsargu un pārī ar Odincovu tas bija milzīgs spēks RD ,sevišķi skaitliskā vairākumā.
šoreiz kļūdies tu ,par sitienu tiesnesim viņš dabūja gada diskābeli, pēc tam viņš atgriezās Dinamo, bet par smagiem disciplīnas[dzeršanas] dēļ Jurzinovs viņu patrieca no komandas.

     [+] [-]

, 2011-01-09 10:09, pirms 15 gadiem
cesko rakstīja: Nestrīdēšos. Tālākās gaitas gan es laikam pareizi atceros - bija alkohols, kautiņi, cietums un finita. Par draftu manuprāt viņš tā arī neuzzināja līdz mūža beigām. NHL vispār sovjetus šaka draftēt pēc tam, kad pa kādam čeham un slovākam tur bija atbēguši uzspēlēt. Tad nu šie izdomāja, ka vajag arī sovjetus draftēt - ja nu kāds atbēg. Un pēc nieka 15 gadierm Mogiļnijs bija klāt DDDD.
Par draftu viņš zināja. 80 gadu sākumā,vai 70 beigās viņš piedalījās sērijā pret NHL klubiem Krilja Sovetov sastāvā. Tās sērijas laikā NHL skauti bija piedāvājuši viņam palikt NHL ,pat mazu avansiņu iedevuši, bet viņš nebijis gatavs tur palikt un to naudu kopā ar Krilušku spēlētājiem notriecis.

     [+] [-]

, 2011-01-09 10:19, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Par draftu viņš zināja. 80 gadu sākumā,vai 70 beigās viņš piedalījās sērijā pret NHL klubiem Krilja Sovetov sastāvā. Tās sērijas laikā NHL skauti bija piedāvājuši viņam palikt NHL ,pat mazu avansiņu iedevuši, bet viņš nebijis gatavs tur palikt un to naudu kopā ar Krilušku spēlētājiem notriecis.
Domāju, ka tā nevarētu būt, jo tajā laikā pie CCCP sistēmas viņam nekādā veidā nebūtu bijusi iespēja tikties un runāt ar skautiem, kur nu vēl avansu paņemt. Kap. valstī neviens spēlētājs nevarēja vienatnē kontaktēties ar ārzemnieku, tas fiziski nebija iespējams. Tur pat uz WC bija grupās pa 5 jāiet.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 10:26, pirms 15 gadiem
Lasu un smaidu. Tiesneši Ržiham uzdāvināja uzvaru... Murgs. Tiesneši Meklēja RD pārkāpumus un arī atrada, jo Noraidījumi Bija! Pie kam šie pārkāpumi lielākoties Nevajadzīgi.
Kāds tiesnesis lika Miķelim grūst vārsargu, kurš no nelietīgajiem tiesnešiem liek mūsu aizsargiem un dažam uzbrucējam (šoreiz Petrovickim ), savā zonā spēlēt no "muguras" un ķeksēt pretinieku...
Vai nelietīgs tiesnesis, vai varbūt dumjš treneris, lika Troteram mačā ar Lokomotiv, sameklēt pretinieku un sist viņam pa rokām, atriebjoties par spēka paņēmienu - rezultāts bija 1:0, pēc ši "meistarstiķa" -1;1 un principā ar čempja līderi viņa mājās zaudēt cerībiņu par punktiem...
Manuprāt trūkst elementāras Disciplīnas un mūsu spēlētāju Apziņas par darāmo un Atbildību...

     [+] [-]

, 2011-01-09 10:45, pirms 15 gadiem
cesko rakstīja: Domāju, ka tā nevarētu būt, jo tajā laikā pie CCCP sistēmas viņam nekādā veidā nebūtu bijusi iespēja tikties un runāt ar skautiem, kur nu vēl avansu paņemt. Kap. valstī neviens spēlētājs nevarēja vienatnē kontaktēties ar ārzemnieku, tas fiziski nebija iespējams. Tur pat uz WC bija grupās pa 5 jāiet.
Konkrēti neatceros kura numura un gada SA bija liels raksts par Hatuļevu un tur tas viss bija rakstīts Arī tas ,ka viņš vienu momentu gribējis atmest dzeršanu un pat atsācis trenēties ,bet atkal aizgājis plostā un būtībā nomiris uz ielas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-09 11:16, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Neatceros gan, ka tá bútu bijis, bet to, ka sanjemot ripu viená malá, skéla ar to tiesnesim, kursh bija pie pretéjá borta, atceros ljoti labi. Labu laiku vins braukája pa laukumu un prasíja ripu lai padod. Troksnis bija varens, bet ne no salauztás kájas un tiesnesha kliedzieniem, bet no trápíjuma pa bortu, jo ripa aizlidoja apm. 20 cm no "kátiem".
Apstiprinu, jo šo gadījumu labi atceros.
Vienīgi, kā jau te teica, Balderis braukāja pa centra zonu un rādīja, lai viņam padod ripu. Un tad šķēla turpat uz borta pusi. Tiesnesis paguva pieliekties, citādi tok būtu trāpījis. Ilgi apspriedās un aizsūtīja Balderi uz ģērbtuvēm. Taislaikos tādi skati nebija bieži.

Protams, taislaikos gadījās arī tā, ka uz ledus guļ savainots spēlētājs pretinieku zonā - spēle NETIEK apturēta, un viņa komanda saspēlējas savā zonā, gaidot, kad komandas biedrs piecelsies vai tiesnesis apjēgs, ka tomēr jāsauc ārsts...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 11:40, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas klauns vienkārši tagad kaifo, ka beidzot (protams ne bez tiesnešu palīdzības) izdevies izvilkt uzvaru pret Rīgas Dinamo
Speciāli priekš tevīm:
Ržiha vel esot pie Spartak stūres šosezon oktobrī
arī iedeva bietē RD ar rezultātu 3:2.
Ja netici, tad paskaties KHL mājas lapā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 11:42, pirms 15 gadiem
Metienu attiecība izsaka visu!!!!

     [+] [-]

, 2011-01-09 11:51, pirms 15 gadiem
sprogmatins rakstīja: nu gan - Bukartu arā? viens no talantīgākajiem jaunajiem!
laiakm radinieks komente

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 12:26, pirms 15 gadiem
pretiniekiem arī spēlēja tikai viens trijnieks - tiesnešu brigāde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 12:59, pirms 15 gadiem
meita rakstīja: Mazgadīgajiem faneļiem vēl smadzenes nav "piebriedušas",lai objektīvi novērtētu spēli.Atgādina "komunisma" laika komentētājus,kuri pie visiem PSRS zaudējumiem vainoja tiesnešus,bet viņus varēja saprast,jo priekšniecība lika tā runāt.Mūsu faneļus arī var saprast: tīņi vēl.....
tātad, tavuprāt, tiesāšana bija objektīva?

     [+] [-]

, 2011-01-09 14:16, pirms 15 gadiem
meita rakstīja: Mazgadīgajiem faneļiem vēl smadzenes nav "piebriedušas",lai objektīvi novērtētu spēli.Atgādina "komunisma" laika komentētājus,kuri pie visiem PSRS zaudējumiem vainoja tiesnešus,bet viņus varēja saprast,jo priekšniecība lika tā runāt.Mūsu faneļus arī var saprast: tīņi vēl.....
Tev,meitiņ,gan interesanta loģika

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 14:49, pirms 15 gadiem
ņiživijs aizraujas ar induviduāla spēli. Apnicis skatīties kā apved vienu, bet nākošais atņem ripu.

     [+] [-]

, 2011-01-09 15:00, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: šoreiz kļūdies tu ,par sitienu tiesnesim viņš dabūja gada diskābeli, pēc tam viņš atgriezās Dinamo, bet par smagiem disciplīnas[dzeršanas] dēļ Jurzinovs viņu patrieca no komandas.
īsti nezinu bet liekas ka viņam sākumā iedeva mūžu, ko pēc tam samazināja uz to gadu

     [+] [-]

, 2011-01-09 15:22, pirms 15 gadiem
Ņiživiju uz fārmu vajadzētu nosūtīt.... galīgi vairs nevelk...vai nu fiziskais netur vai bišk čalim poh.j iestājies

     [+] [-]

, 2011-01-09 15:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: īsti nezinu bet liekas ka viņam sākumā iedeva mūžu, ko pēc tam samazināja uz to gadu
Uz pusgadu , šodien tieši pameklēju un palasīju, neatkarības pirmajos gados arī veterānu čempī bija vēl uzspēlējis .

     [+] [-]

, 2011-01-09 15:23, pirms 15 gadiem
Gachiniex rakstīja: Ņiživiju uz fārmu vajadzētu nosūtīt.... galīgi vairs nevelk...vai nu fiziskais netur vai bišk čalim poh.j iestājies
Viņam blakus vajag ātrus un spēcīgus uzbrucējus, tāds kā Petrovickis pilnīgi neder.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-09 15:28, pirms 15 gadiem
Kad Šuplers ieradās uz balta zirga,bija skaidrs,ka DR sezona izgāzīsies!,bet viņu padzīs !Turēt viņu līdz sezonas noslēgumam vairs nav nekādas jēgas

     [+] [-]

, 2011-01-09 15:53, pirms 15 gadiem
lai pusi uz faarmu aizsuuta, taapat neko labaaku neizdariis

     [+] [-]

, 2011-01-09 21:59, pirms 15 gadiem
to coffijs
Tiesa.Pameklēju goglē,ko raksta par Hatuļevu.Piespriests bija mūža diskvalifikācija,pēc pusgada atcelts.Pietiekami izsmeļoša informācija.
Gadās,neesmu nekāda enciklopēdija.Ar gadiem šis tas aizmirstās.