Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvar "bullīšos"

Andrejs Siliņš

"Dinamo" uzvar "bullīšos"
Aleksejs Širokovs uzbrukumā
Foto: Romualds Vambuts

Par godu Liepājas ledus halles desmit gadu jubilejai notikušajā pārbaudes spēlē hokejā Rīgas "Dinamo" hokejisti ar rezultātu 6:5 (1:1, 1:3, 3:1, 0:0, 1:0) pēcspēles metienos apspēlēja mājiniekus SK "Liepājas Metalurgs".

Jau pirmajā trešdaļā izpaudās rīdzinieku pārākums gan ātrumā, gan demonstrētajā individuālajā meistarībā, tomēr tai pašā laikā tika pieļautas vairākas neuzmanības kļūdas. Deviņas minūtes pēc pirmā ripas iemetiena "dinamieši" izvirzījās vadībā - pēc Hosas un Ankipāna piespēlēm precīzi ripu vārtos raidīja Armands Bērziņš no vārtu priekšas. Tomēr paviršības neļāva vadību noturēt - jau pēc nedaudz vairāk nekā piecām minūtēm mājinieki lika uzgavilēt liepājnieku publikai. Pēc Zemberga un Čirkova piespēlēm vārtus guva Raivis Kurņigins.

Otrā spēles trešdaļa sākās labvēlīgi mājiniekiem - jau trešajā trešdaļas minūtē Edijs Brahmanis izvirzīja mājiniekus vadībā. Tam sekoja izplūkšanās - attiecības ar dūru palīdzību skaidroja Smirnovs un Tribuncovs, par ko abi varoņi saņēma pa divām plus divām soda minūtēm.

Pēc saķeršanās iniciatīvas grožus pārņēma rīdzinieki, izdarot milzīgu spiedienu uz liepājnieku vārtiem, kas beigu beigās trešdaļas vidū vainagojās panākumam - vārtus guva Ankipāns, atkal panākot izlīdzinājumu. Pēc gūtajiem vārtiem "Dinamo" tā vietā, lai turpinātu iesākto un, iespējams salauztu pretinieku, izcēlās ar nedisciplinētību. Sergejs Pečura pretiniekam iebakstīja sejā ar nūju, par rupjību nopelnot 2+2 sodu, bet vēl pēc trim minūtēm rīdzinieki palika trijatā pret pieciem liepājniekiem.

"Metalurgs" šo situāciju mācēja izmantot - spēlējot lielajā vairākumā, Mamonovs pēc Ozola un Feldmaņa piespēlēm panāca 3:2 mājinieku labā, bet mirkli vēlāk ar otro vārtu guvumu šovakar izcēlās Brahmanis, nodemonstrējot individuālo meistarību un panākot jau divu vārtu pārsvaru liepājniekiem. Pēc 40 spēlētām minūtēm 4:2 par labu Liepājas komandai, ko noteikti uzmundrināja lielais līdzjutēju atbalsts tribīnēs.

Pēdējo trešdaļu rīdzinieki iesāka apņēmīgi - jau pirmajā minūtē Mārtiņš Cipulis pēc komandas kapteiņa Širokova piespēles panāca vairs tikai 3:4. Uz to gan liepājnieki atbildēja nekavējoties, pēc pusminūtes atkal panākot divu vārtu pārsvaru, kad precīzs metiens padevās Gorškovam. "Dinamo" hokejisti turpināja spiedienu uz liepājnieku vārtiem, taču arī "Metalurgs" hokejistiem ik pa laiciņam gadījās pa kādai labai epizodei pretuzbrukumā. 47. spēles minūtē otro reizi izcēlās Ankipāns, vairākumā panākot 4:5, bet Mets Elisons trīs minūtes pirms pamatlaika beigām beidzot panāca izlīdzinājumu - 5:5.

"Bullīši" sākās ar Brahmaņa, Ņiživija, Āboliņa un Cipuļa precīziem raidījumiem, kam sekoja Smirnova neveiksme, un liepājnieki jau nopūtās, taču par laimi mājiniekiem savu iespēju nemācēja izmantot Hosa. Sērija turpinājās līdz pirmajai kļūdai, un to ar precīziem raidījumiem iesāka Brahmanis un Ņiživijs. Smirnovs savu iespēju neizmantoja vēl reizi, kamēr Elisona metiens bija precīzs, un uzvaru ar rezultātu 6:5 svinēja rīdzinieki.

Pārbaudes spēle hokejā

SK Liepājas Metalurgs - Rīgas "Dinamo" 5:6 (1:1, 3:1, 1:3, pēcspēles metienos 0:1)
Vārti: 8:26 Bērziņš (Hosa, Ankipāns) 0:1, 14:14 Kurņigins (Zembergs, Čirkovs) 1:1, 22:06 Brahmanis (Mihailovs) 2:1, 32:23 Ankipāns (Hosa) 2:2, 37:55 Mamonovs (Ozols, Feldmanis) 3:2, 38:38 Brahmanis (Mihailovs) 4:2, 40:50 Cipulis (Širokovs) 4:3, 41:18 Gorškovs 5:3, 46:15 Ankipāns (Novāks, vair.) 5:4, 57:05 Elisons (Hosa, Ankipāns) 5:5.

Slēpts komentārs: Buhanka

 +13 [+] [-]

, 2008-11-07 19:37, pirms 16 gadiem
es domāju ka RD uzvarēs netikai pamatlaikā, bet ar 2-3 ripām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +65 [+] [-]

, 2008-11-07 19:37, pirms 16 gadiem
Ew, bet Bērziņš ripu vārtos dabujis ..

 +66 [+] [-]

, 2008-11-07 19:38, pirms 16 gadiem
Ai nu ko jūs domājāt? Ka par godu Liepājas svētkiem atbrauks RD un sasitīs šamos ar 10-0? Protams, ka nē! Tā ir paraugspēle, gluži kā All-Stars spēle... līdz ar to rezultāts atbilstošs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-11-07 19:38, pirms 16 gadiem
Labs trillerītis bijis! Kārtīgs mačs. Liepājniekiem bija ko redzēt! Jāatcerās, ka ta tomēr tikai pārbaude! reāli jau speku samēri par labu RD, bet jauki ka Liepājnieki nokapājuši tā!
Gaidam foto un video (ticu ka esports bija Liepājā)

  +8 [+] [-]

, 2008-11-07 19:38, pirms 16 gadiem
TU esi tizlenis!!! Speele tika taisiita ka šovs!!!
Slēpts komentārs: KREKSS

 +31 [+] [-]

, 2008-11-07 19:39, pirms 16 gadiem
varbuut papildinaajums Dinamo komandai nemaz nav jaameklee aarzemees...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 19:39, pirms 16 gadiem
skaita spēle

  +8 [+] [-]

, 2008-11-07 19:39, pirms 16 gadiem
Toč vajadzēja braukt uz Ogri ja gribēja strelku uz laukuma uztaisīt

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 19:39, pirms 16 gadiem
Šovs paliek šovs, tagad spriest par to, ka RD ir kaut kādi memļaki, lai gan spēli klātienē vairums neredzēja, ir stulbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: krapaalis
Slēpts komentārs: BArons123

  +9 [+] [-]

, 2008-11-07 19:40, pirms 16 gadiem
vīīī ...beidzot uzvarēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: wwww
Slēpts komentārs: BArons123

 +13 [+] [-]

, 2008-11-07 19:42, pirms 16 gadiem
vismaz armands ir guvis vārtus var būt būs sajutis to spēles garšu

  +6 [+] [-]

, 2008-11-07 19:42, pirms 16 gadiem
kaa jau shovs

  +6 [+] [-]

, 2008-11-07 19:42, pirms 16 gadiem
nu nezin nezin vai shotio var nosaukt par draudziibas speli!!! ir arii diezgan lielas un daudz rupjiibas!!!
Slēpts komentārs: Muzikants123
Slēpts komentārs: balodēns

  +4 [+] [-]

, 2008-11-07 19:44, pirms 16 gadiem
lasot speeles aprakstu neliekas,ka buutu paarbaudes speeele! Chali izkaavushies un arii ar nuujaam pa seju devushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 19:45, pirms 16 gadiem
gaidīsim komentus no tiem kas redzēja spēli
Slēpts komentārs: Cietsmaidis

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 19:46, pirms 16 gadiem
ivars tagad liidz sezonas beigaam kaa paavs staigaas

     [+] [-]

, 2008-11-07 19:47, pirms 16 gadiem
visu cieņu manam mīļākajam latviešu klubam - LM!

 +26 [+] [-]

, 2008-11-07 19:47, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Jā un all star Ivanāns spēlē un kaujās ari pēc labākajiem paraugiem, tu neko neesi redzējis, bet kko gudri skribelē
Ivanānam līdz olstāram kā LM līdz tikšanai KHL

  -3 [+] [-]

, 2008-11-07 19:47, pirms 16 gadiem
Nu nez tie kuri raksta ka normālā spēlē rīga būtu kārtīgi sasituši liepāju, tad tie noko īsti nesaprot no hokeja iazlasiet rakstu un padomājiet, neizskatās ka rīdzinieki vislaik būtu metuši speciāli garām.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 19:48, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: ivars tagad liidz sezonas beigaam kaa paavs staigaas
Nē, viņš atnāks un teiks ka mums visiem bij baigais aprāviens un ka bij nopietna spēlē, kas acīm redzot tā arī beigās izvērtās. RD atnāca paslidināties un iedot kādam bietē, bet beigās nācās bisk pakustēties.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 19:49, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanānam līdz olstāram kā LM līdz tikšanai KHL
Doma bija - vai tad all star spēlēs kaujās?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 19:50, pirms 16 gadiem
naikers1 rakstīja: Nu nez tie kuri raksta ka normālā spēlē rīga būtu kārtīgi sasituši liepāju, tad tie noko īsti nesaprot no hokeja iazlasiet rakstu un padomājiet, neizskatās ka rīdzinieki vislaik būtu metuši speciāli garām.
Var jau spēlēt visādi, taču ja zemapziņā pret spēli ir attieksme kā pret ōlstāru, tad arī spēlētāji tā spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-07 19:51, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Doma bija - vai tad all star spēlēs kaujās?
Nu a vai tad šovam izkauties nevar? Liepājniekiem tiek parādīts ij RD, ij smuka spēle, ij pat kautiņš ir! Šovs ir izdevies!

     [+] [-]

, 2008-11-07 19:51, pirms 16 gadiem
Nu baac var ielikt beidzot pilnu scoreboard vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 19:52, pirms 16 gadiem
nu bet no 4:2 zaudēja tad protams dr ir labāki un ja būtu spēlējuši kā vienmēr tad metalurgs būtu sagrauts

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 19:54, pirms 16 gadiem
ja dinaamo buutu nospeeleejis kaa pret atlantu,un veel ja RD buutu riigaa speeleejushi tad L&M buutu piz**ets

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 19:54, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Nu baac var ielikt beidzot pilnu scoreboard vai ne?
es ar gribu redzēt vai ārzemnieki ko darija vai tā bija savstarpējā letiņu attiecību kārtošana

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 19:56, pirms 16 gadiem
nu ko tik ilgi var informāciju papildināt

     [+] [-]

, 2008-11-07 19:56, pirms 16 gadiem
bišku šokēts esmu ..kaut gan no otras puses moš džeki necentās nemaz ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:01, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanānam līdz olstāram kā LM līdz tikšanai KHL
nedos tev krievi piķi un būsiet BAČ....PA LEJAS GALU,jo ne Hossa,ne pārējie leģionāri tur nespēlēs,arī Ņiževijs un vēl kāds,takā te necenties kādu aizskart bet runā pa tēmu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:01, pirms 16 gadiem
LM 2 Ventspilī sagrāva Polijas U-17 izlasi ar 8:2(4-1 0-0 4-1) Liepājniekiem vārtus guva E.Āboliņš-3;M.Diļevka,G.Ragoza,E.Kalns,N.Ališauskas un N.Semjonovs.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:02, pirms 16 gadiem
Pats redzeeju speeli klaatienee! metalurgs tieshaam paarsteidza. tas ka shii speele bija kaa shovs, pilniigs bullshits! iista ciinja! Kaapeec tad hossa bija tik daudz laukumaa?

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:02, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu a vai tad šovam izkauties nevar? Liepājniekiem tiek parādīts ij RD, ij smuka spēle, ij pat kautiņš ir! Šovs ir izdevies!
Cik daudz no šova Liepājā redzēji, kur viens otram dod ceļu, lai izietu 1 pret 1?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:06, pirms 16 gadiem
Buhanka rakstīja: galigi tizleni ka pat metalurgu nevar normali vinnet?
Tu vsp speli redzeji, Dinamo tikai ar LM rotalajas.....vinji speleja pec principa:

Metiet cik jūs varat iemest,mēs metīsim cik mums vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:07, pirms 16 gadiem
un dināmo mierīgi atspēlējās no 4:2

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:08, pirms 16 gadiem
k.ASK.a rakstīja: marja, vinjs ir viens no liideeriem, kaadu laiku nebija treninju un tiko dota atpuuta, gribot negribot Hossam ir jaaiespeeleejas.
p.s. tad kapeec tika guuti 10 vaarti? bishku takaa paaraakrezultatiiva speele
pasaki godiigi..
Speeli redzeeji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:08, pirms 16 gadiem
Davai beidzat lieki murgot pastāstat ko par spēli arī.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:09, pirms 16 gadiem
protams ka neredzēja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:10, pirms 16 gadiem
Domajams ka Metalurgam speeles sakuma jav bija dota vadiba 5:0, lai skatiitājiem interesantaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:10, pirms 16 gadiem
Kas tur bļaustās ka ja kautiņš tad normāla spēle? Biju uz spēli un tas kautiņš bija nenormāli samākslots bet nu tā ka galīgi necīnījās arī nebija, jo bija ātrums liels visu spēli un metienu daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:11, pirms 16 gadiem
kādēļ informācija netiek papildināta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:12, pirms 16 gadiem
nu teikshu godiiigi peec paraugspeeles tas neizskatiijas nemaz, nja ja LM var vismaz godiigi sadaliit laiku uz vartsargiem tad RD tas nenaaca ne praata, plauka jau abaam komandaam , bet nu cinnijas liidz galam, bet tikai RD arzemnieku mainja bija vilceejspeeks !!!!! nu speele bija ljoti laba ja jau pat bullishi bija un 1 fight!!!1

  -4 [+] [-]

, 2008-11-07 20:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ai nu ko jūs domājāt? Ka par godu Liepājas svētkiem atbrauks RD un sasitīs šamos ar 10-0? Protams, ka nē! Tā ir paraugspēle, gluži kā All-Stars spēle... līdz ar to rezultāts atbilstošs.
Nestāsti muļķības!
Par to,ka RD tiešām ir nespējnieku komanda pārliecinājos ar savām acīm!
Jā,viņi uzbruka daudz un meta arī daudz,bet maz jēgas no visa tā! Pat Naumčiku neatļāvās nomainīt! Ja LM nebūtu trešās periodā Žabas (labi gāja spēle) vietā ielikuši Legzdu,tad vel nevar zināt kā viss beigtos!
Varbūt,ka rezultāts bija sarunāts,bet es neteikšu,ka RD spēlēja slidinoties! Tad jau drīzāk LM ļāva spēlēt savam tālākam galam,kā piemēram,Bruno Zabim!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:13, pirms 16 gadiem
sorry negribēju tā atbildēt tavā vietā...tas vairs neatkārtosies...kas sameta vārtus

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:13, pirms 16 gadiem
protams šovs bija ok un skatītāji varēja baudīt,tikai RD PATS IZNĀKUMS JAU ŠĶITA SVARĪGĀKS,jo LM deva iespēju abiem vārtsargiem stāvēt,jaunie puikas spēlēja un neviens malā nesēdēja,atšķirībā no RD,jo rezervisti labi ja vienu reizi izgāja laukumā,bet Hossa un co beigās nemaz no laukuma negāja nost.

 +11 [+] [-]

, 2008-11-07 20:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nestāsti muļķības!
Par to,ka RD tiešām ir nespējnieku komanda pārliecinājos ar savām acīm!
Jā,viņi uzbruka daudz un meta arī daudz,bet maz jēgas no visa tā! Pat Naumčiku neatļāvās nomainīt! Ja LM nebūtu trešās periodā Žabas (labi gāja spēle) vietā ielikuši Legzdu,tad vel nevar zināt kā viss beigtos!
Varbūt,ka rezultāts bija sarunāts,bet es neteikšu,ka RD spēlēja slidinoties! Tad jau drīzāk LM ļāva spēlēt savam tālākam galam,kā piemēram,Bruno Zabim!
Meeteli vismaz paspeji novilkt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:14, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanānam līdz olstāram kā LM līdz tikšanai KHL
Nu cik esmu dzirdējis (tai skaitā no Matuļa), ka KHL paplašināšanās plānos ir atvēlēta vēl viena vieta, kas loti iespējams varētu būt tieši Liepāja (vismaz sākotnēji 2. līgā), tā kā šis salīdzīnājums varbūt tev nav gluži labs izdevies!

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:15, pirms 16 gadiem
gan jau kaut kaada kārtēja zvaigžņu spēle. tapeec taads rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:15, pirms 16 gadiem
o ivars ir klāt...nu ko tavs metalurgs pakāsa nu traki šitā jūs paņēma

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:16, pirms 16 gadiem
LM malači, tiešām prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:17, pirms 16 gadiem
Norky rakstīja: Nu cik esmu dzirdējis (tai skaitā no Matuļa), ka KHL paplašināšanās plānos ir atvēlēta vēl viena vieta, kas loti iespējams varētu būt tieši Liepāja (vismaz sākotnēji 2. līgā), tā kā šis salīdzīnājums varbūt tev nav gluži labs izdevies!
A vai tad Ratim All-Stars spēlē grūti tikt... sataisīt akciju kā toreiz uz Monopolu un Raitis ir spēlē, pie tam nav tā kā ar Biedriņu, kur konkurentos neuzvaramā ķīniešu armija...

Pie tam, līdz KHL paplašināšanai otrās līgas virzienā vajag sataisīt vēl jauniešu čempionātus, paplašināt pirmo līgu ar Rietumeiropas komandām utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:22, pirms 16 gadiem
Viela pārdomām...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:22, pirms 16 gadiem
Palasot diskusiju starp "Cietsmaidis" un "Juris Miņins" rodas iespaids, ka hokeja eksperts atkal vadās pēc emocijām un simpātijām nevis pēc realitātes(gluži kā pēc F1 pēdējā posma) un spēli noteikti nav redzējis. Kā jau žurnālistam, argumenti jau vienmēr atrodas, bet tādi pašķidri... Īstā vieta hokeja ekspertam būtu kādā filozofijas fortālā!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:24, pirms 16 gadiem
bayern rakstīja: protams šovs bija ok un skatītāji varēja baudīt,tikai RD PATS IZNĀKUMS JAU ŠĶITA SVARĪGĀKS,jo LM deva iespēju abiem vārtsargiem stāvēt,jaunie puikas spēlēja un neviens malā nesēdēja,atšķirībā no RD,jo rezervisti labi ja vienu reizi izgāja laukumā,bet Hossa un co beigās nemaz no laukuma negāja nost.
Es arī to pamaniju,ka Hossa&Co ilgi negāja nost no laukuma!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:24, pirms 16 gadiem
Starp citu Norveegjijaa U-20 turniiraa shodien Shveice - Slovaakija 1:0

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:24, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:25, pirms 16 gadiem
Es domāju ka dināmo vajadzētu nospēlēt ar Rīga 2000 un tad domāt par farmkluba maiņu. Un vispār kādēļ R2000 ir Dināmo Fārmklubs????

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:25, pirms 16 gadiem
kāda starpība kas sameta driz dinamo vispār letiņi nespēles, jo šī komanda sastāvēs no čehiem slovākiem un aizokeānijas pārstāvjiem...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:26, pirms 16 gadiem
..., bet mirkli vēlāk ar otro vārtu guvumu šovakar izcēlās Brahmanis, nodemonstrējot individuālo meistarību un panākot jau divu vārtu pārsvaru liepājniekiem. Edijs RULLEE!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nestāsti muļķības!
Par to,ka RD tiešām ir nespējnieku komanda pārliecinājos ar savām acīm!
Jā,viņi uzbruka daudz un meta arī daudz,bet maz jēgas no visa tā! Pat Naumčiku neatļāvās nomainīt! Ja LM nebūtu trešās periodā Žabas (labi gāja spēle) vietā ielikuši Legzdu,tad vel nevar zināt kā viss beigtos!
Varbūt,ka rezultāts bija sarunāts,bet es neteikšu,ka RD spēlēja slidinoties! Tad jau drīzāk LM ļāva spēlēt savam tālākam galam,kā piemēram,Bruno Zabim!
jaa protams ka buutu ja buutu nepaliec smiekliigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 20:28, pirms 16 gadiem
Baigo ažiotāžu uztaisat no vienas puspārbaudes spēles

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:30, pirms 16 gadiem
es neiesaku,bet tā drīz arī notiksies ja letiņi turpinās būt tikpat nerezultatatīvi tad protams ka koziols pateiks atā viņiem,jo reti kurai tur velk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:31, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Ivar ko Zabis arī bija!?
Oho tad tik tiešām Liepāja spelējusi prieks līdzjutejiem neviss uz rezultatu
Jā,Bruno kāpājās uz nebēdu!
Man sanāca riktīgi smiekli,kad RD iemeta trsōs vārtu! RD fani baigi sāka rosīties,bet nepagāja ne pusminūte,kad Gorškova super gols šos atkal atsēdināja!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 20:32, pirms 16 gadiem
Tikko Brahmanis zinjaas teica, ka RD nav speeleejis ar pilnu klapi... Tomeer taa nav oficiaala speele.

  +6 [+] [-]

, 2008-11-07 20:32, pirms 16 gadiem
Tikko Brahmanis pats LNT ziņās pateica, ka RD nespēlēja ar pilnu spēku un tas bija šovs. Kas arī loģiski.

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:33, pirms 16 gadiem
k.ASK.a rakstīja: Kad veel liepaajnieki redzees klaatienee tik augsta liimenja hokeja komandu?
no offense!!
es vairāk par to rezultāta nozīmes pārspīlēšanu domāju

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:33, pirms 16 gadiem
marissjomkans rakstīja: Palasot diskusiju starp "Cietsmaidis" un "Juris Miņins" rodas iespaids, ka hokeja eksperts atkal vadās pēc emocijām un simpātijām nevis pēc realitātes(gluži kā pēc F1 pēdējā posma) un spēli noteikti nav redzējis. Kā jau žurnālistam, argumenti jau vienmēr atrodas, bet tādi pašķidri... Īstā vieta hokeja ekspertam būtu kādā filozofijas fortālā!
- Pirmkārt, es nekur neesmu rakstījis un deklarējis, ka tieši mans viedoklis ir vienīgais un pareizais.
- Otrkārt, man kā jebkuram cilvēkam ir savi favorīti.
- Treškārt, es sevi nekur un nekad neesmu pozicionējis kā žurnālists, jo tāds nemaz arī neesmu (vēl vairāk - pat neesmu studējis žurnālistiku un tuvākajā laikā nemz nedomāju to darīt).
- Ceturtkārt, "Pēc realitātes" un "pašķidri argumenti"... cik cilvēku, tik viedokļu.
- Piektkārt, Filozofijas portālā? Nu nezinu vai tāds maz ir, taču zinu to, ka visas lietas ir jāuztver filozofiski, jo viss šajā pasaulē ir relatīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:33, pirms 16 gadiem
Kada nemeshana, ta bija paraugspele, tadas speeles ir skaistakks un wairak uzbrukums, un swakaka aizsardziba, un tadel ari atbilstos rezultats

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 20:34, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Tikko Brahmanis pats LNT ziņās pateica, ka RD nespēlēja ar pilnu spēku un tas bija šovs. Kas arī loģiski.
Nevar būt! Ivars ar kompāniju to neizturēs! Ātrāk slēdziet ciet veikalus, lai viņi no stresa nesadzeras un nesākas bunts!
Slēpts komentārs: zaipis

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:35, pirms 16 gadiem
Redzēju LNT sporta ziņas, apmēram kļūst skaidrs spēles raksturs

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:35, pirms 16 gadiem
RD Labaakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:36, pirms 16 gadiem
nu koziolam neinteresēs ka dažiem esportistiem nepatīk tas ka būs 10 leģionāri...tas ir bizness.es jau ceru ka letiņi beidzot atvērsies un metīs vairāk par leģionu...

  -4 [+] [-]

, 2008-11-07 20:36, pirms 16 gadiem
zaipis rakstīja: un kastee kursh? prusaks?
Kāds Pusaks!??
Baidijās Naumovu ņemt nost visas spēles garumā!
LM gan trešā periodā Žabu nomainija pret Legzdu!

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:36, pirms 16 gadiem
Man liekas ka Liepaja ari ganadaudz legionari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 20:39, pirms 16 gadiem
zaipis rakstīja: un kastee kursh? prusaks?
līmenis...

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:39, pirms 16 gadiem
nu ja būtu pruseks dinamo vārti būtu neieņemti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:40, pirms 16 gadiem
Pričom te vārtsargs? RD jau šobrīd arī ir tikai Naumovs. Pruseks vēl nespēlē, bet Avotiņš ir sparingam treniņos.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:41, pirms 16 gadiem
Īsāk sakot-spēlei nebija nekādas vainas!
Protams,ka vislielākie experti parasti ir tie,kas spēli nemaz nav redzējuši,bet tas arī ir normāli!
Varu pateikt vienu-ja RD tā turpinās spēlēt,tad arī KHL sezonas turpinājumā RD fani būs ļoti sarūgtināti par savu komandu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-07 20:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nestāsti muļķības!
Par to,ka RD tiešām ir nespējnieku komanda pārliecinājos ar savām acīm!
Jā,viņi uzbruka daudz un meta arī daudz,bet maz jēgas no visa tā! Pat Naumčiku neatļāvās nomainīt! Ja LM nebūtu trešās periodā Žabas (labi gāja spēle) vietā ielikuši Legzdu,tad vel nevar zināt kā viss beigtos!
Varbūt,ka rezultāts bija sarunāts,bet es neteikšu,ka RD spēlēja slidinoties! Tad jau drīzāk LM ļāva spēlēt savam tālākam galam,kā piemēram,Bruno Zabim!
Tu runaa taa, it kaa pirms tam buutu kaut ko zinaajis par LM. Bet mees tachu visi zinaam, ka tev ir tikai interese par RD. Un savas pilseetas klubu nepaarzini. Pat sastaavu nezini. Bet te tagad tu staasti, kas LM ir taalaakaas rezerves.
Smiekliigi man kaa Liepaajniekam.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: - Pirmkārt, es nekur neesmu rakstījis un deklarējis, ka tieši mans viedoklis ir vienīgais un pareizais.
- Otrkārt, man kā jebkuram cilvēkam ir savi favorīti.
- Treškārt, es sevi nekur un nekad neesmu pozicionējis kā žurnālists, jo tāds nemaz arī neesmu (vēl vairāk - pat neesmu studējis žurnālistiku un tuvākajā laikā nemz nedomāju to darīt).
- Ceturtkārt, "Pēc realitātes" un "pašķidri argumenti"... cik cilvēku, tik viedokļu.
- Piektkārt, Filozofijas portālā? Nu nezinu vai tāds maz ir, taču zinu to, ka visas lietas ir jāuztver filozofiski, jo viss šajā pasaulē ir relatīvs.
Sorry par "žurnālists''! Ja vien Tev, nebūtu klāt rakstīts "hokeja eksperts'', tad pārējiem četriem punktiem es pilnībā piekristu, bet savādāk sanāk kā viedokļa uzspiešana

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:42, pirms 16 gadiem
nu ivar nu ja avotiņs būtu vārtos tad spēle būtu beigusies par labu lm...avotiņš tika paņemts tādēļ ka pruseks nav atbraucis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:42, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nē, viņš atnāks un teiks ka mums visiem bij baigais aprāviens un ka bij nopietna spēlē, kas acīm redzot tā arī beigās izvērtās. RD atnāca paslidināties un iedot kādam bietē, bet beigās nācās bisk pakustēties.
Un kā vienmēr pieminēs, ka atkal RD bija kārtējā haļava... Un RD "mēmi cīnijās", bet LM (kā jau svētkos) tik uz pusslodzīti slidinājās! Ja LM būtu "pielicis apgriezienus", tad RD ar 10:0 zaudētu! Nu apmēram tā.... Kaut liekas, ka tie kas tur kā tādā zvaigžņu spēlē viegli slidinājās bija tieši RD.... līdzīgi kā pagājušogad Maskavas Dinamo pret Latvijas izlasi paslidinājās! Kā jau 100 un 1 reizi teicu, lai reāli novērtētu šo komandu samērus (kad viņi kapā nopietni) vajadzētu šim komandās spēlēt ta vienā turnīrā, bet tas izskatās, ka tik drīz nebūs iespējams...

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:42, pirms 16 gadiem
Edijs buus DINAMO!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 20:43, pirms 16 gadiem
JobpeiresiiC rakstīja: Tu runaa taa, it kaa pirms tam buutu kaut ko zinaajis par LM. Bet mees tachu visi zinaam, ka tev ir tikai interese par RD. Un savas pilseetas klubu nepaarzini. Pat sastaavu nezini. Bet te tagad tu staasti, kas LM ir taalaakaas rezerves.
Smiekliigi man kaa Liepaajniekam.
Šitas bij zem jostas vietas

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:45, pirms 16 gadiem
ask bebrs labāk nē...labāk kādā citā khl klubā

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 20:45, pirms 16 gadiem
JobpeiresiiC rakstīja: Tu runaa taa, it kaa pirms tam buutu kaut ko zinaajis par LM. Bet mees tachu visi zinaam, ka tev ir tikai interese par RD. Un savas pilseetas klubu nepaarzini. Pat sastaavu nezini. Bet te tagad tu staasti, kas LM ir taalaakaas rezerves.
Smiekliigi man kaa Liepaajniekam.
Lūk arī īsta LM fana viedoklis par ivarveidīgajiem

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:46, pirms 16 gadiem
k.ASK.a rakstīja: Ivars noteikti ekstaazee, domaas ka L&M tagad baigie profesionaalji
noteikti jau steidzaas maajaas paspeet iepostot esportaa kko
ārprāts jābūt tiik skarbam pret vienu no līderu komandām Latvijā ?Ir viņi labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:48, pirms 16 gadiem
marissjomkans rakstīja: Sorry par "žurnālists''! Ja vien Tev, nebūtu klāt rakstīts "hokeja eksperts'', tad pārējiem četriem punktiem es pilnībā piekristu, bet savādāk sanāk kā viedokļa uzspiešana
Hokeja eksperts nenozīmē, ka žurnālists.
Un katram ir savs viedoklis, kuru viņš arī pauž, ja citam ir domas par kurām viņam īstas pārliecības nav, tad arī liekas, ka cits viņam savu viedokli uzspiež utt. Ja cilvēks var ar argumentēt savu viedokli, tad nav problēmu, bet ja sākas - da ko jūs, es visu zinu, LM tūlīt iesildīsies un NHL spēlēs!, tad tas jau sāk atgādināt basketfanus.

Un vēl. Diskusijās pie tam ja tā notiek virtuālajā vidē pārliecināt par savu taisnību ir ļoti grūti, pat neiespējami... es tikai izklāstu savas domas papildinot tās ar argumentiem. Jūsu izvēle - piekrist vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:50, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kaut liekas, ka tie kas tur kā tādā zvaigžņu spēlē viegli slidinājās bija tieši RD.... līdzīgi kā pagājušogad Maskavas Dinamo pret Latvijas izlasi paslidinājās! Kā jau 100 un 1 reizi teicu, lai reāli novērtētu šo komandu samērus (kad viņi kapā nopietni) vajadzētu šim komandās spēlēt ta vienā turnīrā, bet tas izskatās, ka tik drīz nebūs iespējams...
Un tad Lm arī sastāvs būtu jāmaina un tas vairs nebūtu tas pats kas tagad Cik sapratu no LNT sporta ziņām, tad tāda puspārbaudes spēle arī bijusi. Te jau nevienam kas redzējis spēli nevar ticēt, katrs redz to ko grib redzēt

  +7 [+] [-]

, 2008-11-07 20:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pilnīgi un galīgi nē!
Es vienkārši ar tādiem likteņa pabērniem ,kā viņš nekādās diskusijās neielaižos!
Tikai bieži vien pats esi tādā pat pozīcijā, be tagad tēlo - "mi liepajčaņi gordije"...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:51, pirms 16 gadiem
HOKEJA EKSPERTAM SKROBE?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 20:51, pirms 16 gadiem
Negaaju uz speeli, jo zinaaju, ka speele buus priksh skatiitaajiem. Atra un bez aizsardziibas. To arii paraada rezultaats. Kaa jau daudzi mineeja, taa nebija speele prieksh hokeja miiljiem, kas grib redzeet, kas speeciigaaks. Izraade! Ir jau kam patiik.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:54, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: HOKEJA EKSPERTAM SKROBE?!
Ja ar šo domāji mani, tad nē... par ko gan? RD uzvarēja, bet, pa lielam, Latvijas hokeja aktivitātes mani interesē vien tik par cik.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-07 20:54, pirms 16 gadiem
JobpeiresiiC rakstīja: Tu runaa taa, it kaa pirms tam buutu kaut ko zinaajis par LM. Bet mees tachu visi zinaam, ka tev ir tikai interese par RD. Un savas pilseetas klubu nepaarzini. Pat sastaavu nezini. Bet te tagad tu staasti, kas LM ir taalaakaas rezerves.
Smiekliigi man kaa Liepaajniekam.
No manīm Tev arī cepums! Komanda jums ir uz goda par to nav runa! Pet par "ivarveidīgajiem" runājot.... un biš pārfrāzējot vienu krievu teicienu - katrā gimenē ne bez k..... tad katrā pilsētā atradīsies pa tādam "ivaram"....

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:55, pirms 16 gadiem
nu ja legionāri turpinās pagaidām tikpat kā nemest tad bāliņiem ir jāmet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 20:57, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu ja būtu pruseks dinamo vārti būtu neieņemti
Ko Tu bērns pīpē? Atkal priimu? Kads sakars, mes ar draugiem tikko tikuši pie datora no speles parradāmies. Tas bija tīrākais šovs un reali bija redzams, ka Dinamo spele ar pusslodzi ja ne mazāk, līdzigi ka All star ta bija šovs un seviški nedomaja par taktiku vai baigo uzbrukumu un aizsardzību-vairāk kā paraugspēle, tie kas gudri te melš ir lunatiki UN IVAR7 TEV abloms, gan LM speletaji gan citi teica, ka redzams LM liek sevi ara cik var a Dinamo ar mazo pirkstiņu spele... Nez blakus bija mums liepajnieki tie kkā adekvātāki par Tevi IVAR....UN sprieda normali.

PASKE kads prusaks nebutu ielaidis? muhaha sorry tu esi divains-tapat tu teici par sperli a tagad d/....
Slēpts komentārs: eljux

  -4 [+] [-]

, 2008-11-07 20:58, pirms 16 gadiem
tb bez

     [+] [-]

, 2008-11-07 20:59, pirms 16 gadiem
eljux rakstīja: RD baz leģioniem neko nebūtu izdarījuši LM ir un būs latvijas čempioni
Labi gan ka LM spele tikai tiiri latvieši es teiktu PAŠI TIrakie, aizej nolaid labak

  +5 [+] [-]

, 2008-11-07 21:00, pirms 16 gadiem
Nē,nemaz naw sarunāts... ,tik kā filmās sīva cīņa un izglābjas no zaudējuma pašās beigās un bullīšos uzvar

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:00, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Un tad Lm arī sastāvs būtu jāmaina un tas vairs nebūtu tas pats kas tagad Cik sapratu no LNT sporta ziņām, tad tāda puspārbaudes spēle arī bijusi. Te jau nevienam kas redzējis spēli nevar ticēt, katrs redz to ko grib redzēt
Domāju reālāk ta ir, ka tāds Dinamo līdz BAČ "augstumiem" nolaidīsies, bet tad tas jau vairs nebūs tas Dinamo kāds viņš ir tagad! Tā būs vecā labā uzlabotā R 2000.... LM 100 gadus tādā KHL neviens ne gaidīs ne sauks.... + kur viņi tad tos ~10M "zaļo" salasīs.....?! Priekš mazās Latvijas (kur lielākās finanšu plūsmas apgrozās tieši Rīgā) tas ir nereāli....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:00, pirms 16 gadiem
es nerunāju par šisdienas spēli,jo nēesmu to redzējis un nevaru atļauties kaut ko kritizēt...es runāju par to kāda situācija mums ir khl...un es nepīpēju šodien kā jau piekdienā tā ņemam pa mēriņam

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:01, pirms 16 gadiem
Par ko strēms?

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:02, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: es nerunāju par šisdienas spēli,jo nēesmu to redzējis un nevaru atļauties kaut ko kritizēt...es runāju par to kāda situācija mums ir khl...un es nepīpēju šodien kā jau piekdienā tā ņemam pa mēriņam
Nu vel labak man prieks ka prusaks ir ka muris un vins ripa snelaiz ieksa, hm tikai viens bet no redzetajam vinja tris spelem saja sezona 3-4 ripas uz vinja sirdsapzinjas, sperlem bija 2-3 un naumovam viena, hm....nja...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:04, pirms 16 gadiem
nu gaidīsim spēli ar magņitku tad jau redzēsim moš bērziņs sāks lādēt

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:04, pirms 16 gadiem
Jagaida kad bus sezonas beigas un play offfi ...visadi var but, un var gadīties, ka atveras musejie tieši play offos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:05, pirms 16 gadiem
Eu!! A kas RD vartos staveja!!? Man cota LTV zinas izklausijas ka Avotins!!! Ja ta tad tas daudz ko izskaidro!! Ivar ka ta bija??

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:05, pirms 16 gadiem
vispar pruseku nēesmu redzējis,tad kad aizvadīs kādu spēle tad varēsim spriest par viņu

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:05, pirms 16 gadiem
k.ASK.a rakstīja: fire, izraadi tach kkaadu cienju vinjam, ne1 golu tachu veel Pruseks nav ielaidis

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:06, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: vispar pruseku nēesmu redzējis,tad kad aizvadīs kādu spēle tad varēsim spriest par viņu
veel labak, a ko ta runa

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:07, pirms 16 gadiem
Jūlis rakstīja: Eu!! A kas RD vartos staveja!!? Man cota LTV zinas izklausijas ka Avotins!!! Ja ta tad tas daudz ko izskaidro!! Ivar ka ta bija??
Izlasi augstak, tad zinasi kas staveja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:07, pirms 16 gadiem
Vartos Naumovs

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:07, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Domāju reālāk ta ir, ka tāds Dinamo līdz BAČ "augstumiem" nolaidīsies, bet tad tas jau vairs nebūs tas Dinamo kāds viņš ir tagad! Tā būs vecā labā uzlabotā R 2000.... LM 100 gadus tādā KHL neviens ne gaidīs ne sauks.... + kur viņi tad tos ~10M "zaļo" salasīs.....?! Priekš mazās Latvijas (kur lielākās finanšu plūsmas apgrozās tieši Rīgā) tas ir nereāli....
Principā RD pastāvēs tikai KHL līmenī, jo BAČ jau toč nekāds ''bizness'' sanākt nevar, ja nu vienīgais nosaukums paliek, bet to jau redzēs pēc 3 gadiem, kad atgriezīs gāzi Tad varēs redzēt cik dzīvotspējīgs ir RD.
Nu pagaidām lai LM pacīnās pa BAČu, nekur tālāk pagaidām neredzu kur šamējie varētu spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:07, pirms 16 gadiem
pagaidam u-20 zaude 1. Period
18:31 1-3 28 JAKUSINS Andrejs G
(17 UEESENKO Edgards) A1
(21 MALINOUSHIS Rikards) A2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:08, pirms 16 gadiem
U-20 peec 1. perioda 1:3, mums Jakushins(Uljeshchenko,Maljinovskis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:09, pirms 16 gadiem
ankipāns plosījies šodien

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:10, pirms 16 gadiem
Deviņas minūtes pēc pirmā ripas iemetiena "dinamieši" izvirzījās vadībā - pēc Hosas un Ankipāna piespēlēm precīzi ripu vārtos raidīja Armands Bērziņš no vārtu priekšas.
ĻOTI DĪVAINS TEIKUMS, ARĪ TAS KA BĒRZIŅŠ TRĀPIJA VĀRTOS..
NEZINU SMIETIES VAI NĒ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:12, pirms 16 gadiem
Aizbraucām uz Liepāju,
Salikām tur čupiņu.
Vietējiem tas nepatika,
Pretī salikta bij cita.

Nu tak vis bij baigi feini, ko te ņmas kā pa nātrēm.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:12, pirms 16 gadiem
nu tad ej un noplosies pret saviem skolniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:13, pirms 16 gadiem
Ttikpat labi varēja uzrakstīt ka Hossa guva vārtus 27 stundas 15minūtes un septiņas minūtes pirms 2009.gada sākšanas pēc Latvijas( vai arī kāda cita laika)..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:14, pirms 16 gadiem
nu tas piemēram, man šķiet caur plastmasas trauku sarēķināt nav tik viegli.citam tas pirmais iemetiens bija jau kad nāca pasaulē.

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:16, pirms 16 gadiem
nop, tas nebija uzbrauciens...sorry ja tā padomāji

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:17, pirms 16 gadiem
Tiešām skaista un baudāma spēle, Paldies LM. Beidzot savām acīm varēju redzēt RD Patīkami, ka atkal liepājnieki piepildīja tribīnes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:17, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Jagaida kad bus sezonas beigas un play offfi ...visadi var but, un var gadīties, ka atveras musejie tieši play offos...
Atvērsies un katrā spēlē spēlēs uz visiem 100%, bet ir viena tāda lieta... Tā darīs visas komandas KHL.

  -3 [+] [-]

, 2008-11-07 21:18, pirms 16 gadiem
maartinss85 rakstīja: BAYERN, nedos jums LM naudu spelesiet amatieru liigaa un diezin vai tur speles Brahmanis, Ozols, Mamonovs un pat Zembergs, taa ka tavs komentars galiigi garaam
ja tu uzmanīgi lasīji,kapēc es to rakstīju vispār,bet LM spēlē par savu piķi un nav atkarīgi no citu labvēlibas.Tajā pašā KHL līgā algas nemaksā un ,,pateicoties,,finanšu krīzei vispār sazin ,kas ar to līgu notiks,nerunājot par RD.Man nekas nav pret laba līmeņa hokeju un RD,bet jāpajiet ir ilgam laikam,lai noformētos kārtīga komanda un tici man ne jau Hossa un co veidos to kodolu,jo RD naudiņa nepietiks nākošo sezonu to maksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:19, pirms 16 gadiem
varētu uzkapāt,kur tie gadi kad nēesmu spēlējis

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:19, pirms 16 gadiem
-RL- rakstīja: Prieškam nolikt vartusargu,uzreiz tads tekst Jūlis rakstīja: Eu!! A kas RD vartos staveja!!? Man cota LTV zinas izklausijas ka Avotins!!! Ja ta tad tas daudz ko izskaidro!! Ivar ka ta bija??

Tas vispar bija shovs skatiitajiem,lasot komentus,to var izlasiit..!!
Jautajums vel,tu vispar kareiz esi stavejis vartos,lai vareetu ta teikt..!!
Ne vienmer vartsargs ir vainiigs,sakuma vainiigi ir uzbruceji,ka palaida speletaju garam,tad aizsargs,ka lava mest un tad tikai vartsargs...

Pastavi tu tada spele vartos un tad es gribetu redzet cik tev spiidoshi ietu
Kur Tu redzi mana texta ka es nolieku vartsargu??? Tikai tapec ka jautaju kas staveja vartos, gribeju noskaidrot. Un ja tas bija Avotins tad skaidrs kapec LM vareja samest tikdaudz bankas, jo vins tomer mazak pieredzejis ka Naumovs!!!! Nevajag uzskatit ka piemin vardu vartsargs uzreiz domat ka vinu kads grib nolikt!!!Derevna!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:21, pirms 16 gadiem
šovs kaut arī stulbs tika rādīts tikai tiem kas nopirka biļeti, es gribētu naudu atpakaļ par piekāsienu un arī lai atmaksā ceļa izdevumus no mājām un atpakaļ. jo cilvēki pirka biļetes par spēli ar reāliem latiem.

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:23, pirms 16 gadiem
preses konference arī bija? ja bija, ko Jūlis teica?

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:24, pirms 16 gadiem
klasnaja komanda, varētu būt pirmie aiz Dinamo R.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:25, pirms 16 gadiem
komanda bija nogurusi pēc smagajiem trenniņiem un nespējām parādit savu īstos spēkus...tipa tovo jūlis teiks...

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:26, pirms 16 gadiem
Es neteicu,ka tu,vnk ta tava komenta dala,vnk palasot visu,ko raksta par katru speletaju,kad zaude speli biezhi vien tiek klupts virsuu vartsargiem...
Jeb kad vinne ar mazu parsvaru tad ar kko kads gudri pasaka..!!
Lab nepieredzejis,bet tiko tads nepieredzejis ir stavejis vartos vinsh vienmer tiek aprunats
Es nesaprotu to logiku

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 21:28, pirms 16 gadiem
Latvijas čempioni ir un paliek Latvijas čempioni! Ciets rieksts!

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:32, pirms 16 gadiem
U-20 2:3 Jekimovs(Iljishko)

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:33, pirms 16 gadiem
k.ASK.a rakstīja: tu redzeeji?
JĀ UN KAS IR
Slēpts komentārs: Ivars77

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:35, pirms 16 gadiem
jā,labi,ka dinamo spēlēja no visa!!!
šitā spēle jau bija vairāk skatītāju izklaidēšanai!!!
protams,ja tā būtu bijusi kaut kāda čempjonāta spēle tur būtu bijusi smaga sagrāve!!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-07 21:36, pirms 16 gadiem
kāds sakars te ir ar U-20!??

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:37, pirms 16 gadiem
kaada paraugspeele, juus speeli redzeejaat? RD ceturtaa mainja uz bankas seedeeja, tur bojs tachu normaals bija!!!
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs: Ivars77

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:47, pirms 16 gadiem
villey rakstīja: kāds sakars te ir ar U-20!??
Dodu vienkaarshi info,ja interesee: 2. periods 3:4 Jakushins(Maljinovskis, Apelis)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-07 21:49, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev,nabadziņ,visticamāk naudiņa pietrūka biļetei!
Daudziem tu paarmet, ka spriezh, nepaziistot cilveeku. Tad zini, shobriid tu spried par cilveeku, kuru nepaziisti. Bet par sevi tu esi pietiekoshi atstaajis informaaciju esportaa. Nesaku, ka 100% taisniiba, tomeer, kas liek domaat no manas pieredzes. Tu esi students no Kurzemes laukiem, kas ticis Liepaajaa, tagad ticis arii pie interneta. Un tagad domaa saakt baigaas gudraas runas. Pie tam, apkaunojot Liepaaju. Iesaku tev vairaak iet uz speeleem, nevis spriest tiesu paar esportu. Briinos vispaar, ka daudzi ar taadu komunicee. Ak jaa, vismaz 2 tevi ignoree. Ignoreetu visi, buutu miers. Apmekleet vienu speeli nav tas pats, kas iet uz katru LM speeli. Un tu veel saki, ka man naudas pietruuka. Es eju uzspeeleem.

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:55, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Ar ko vismaz spelē uzraksti!
LAT-NOR 3:4 peec otraa perioda.

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:57, pirms 16 gadiem
tas tak bija shovs un RD toch no visas siles nekapaaja...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 21:58, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: tas tak bija shovs un RD toch no visas siles nekapaaja...
tu biji uz speeli?????????

     [+] [-]

, 2008-11-07 21:59, pirms 16 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: LAT-NOR 3:4 peec otraa perioda.
vismaz atšķirībā no čempja ir dabūta ripa (un pat trīs reizes) aiz tā norvēģu vārtsarga Emīla Bariosa muguras...

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:06, pirms 16 gadiem
kayle rakstīja: vismaz atšķirībā no čempja ir dabūta ripa (un pat trīs reizes) aiz tā norvēģu vārtsarga Emīla Bariosa muguras...
Jaa, Barioss shodien speelee...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-07 22:07, pirms 16 gadiem
Nu moin veči... 200+ posti par vienas paraugspēles "rezultātu" No otras puses ... Tas apliecina, ka Latvijā hokejs IR populārākais sports. Un prieks par to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:12, pirms 16 gadiem
U-20 LAT-NOR 4:4 Jekimovs(Iljishko,Ozolinjsh)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:15, pirms 16 gadiem
no 0 : 3, jau 4 : 4, mala4i!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:15, pirms 16 gadiem
Malaci mūsējie jaunie raksturu parādijuši

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:16, pirms 16 gadiem
super U-20 TĀ turpināt

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:16, pirms 16 gadiem
Kāds bija Dinamo salikums pa maiņām kāds var pateikt un,kā izskatījās visas maiņas?Pečura bija 4.maiņā?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Nē,pakasā RD,jo atkal pateicoties leģionāriem izvilka šo spēli! Letiņi atkal pierādija,ka par velti ēd RD maizi,jo nekādi nevarēja iedabūt ripu vārtos!
Pat tie pāris RD fani,kas sākumā bauroja ka tik turies,apklusa uz veselu pusotru periodu!
Ivar77, kas Tu piedzēries tajā spēlē biji? 5 no 6 goliem letiņi iesita!

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:19, pirms 16 gadiem
lukaz23 rakstīja: tie ,kas sekko lidzi tam U-20 turniram musejiem,cik deku trukst lidz optimalajam sastavam sai turniira?
Nav bijis laika izsekot sim turniram,kas zin info ludzu padalieties!!!
Nav Straupes,Cinka,Grundmanis - traumas, Enkuuzens(jo nav sevi jaapieraada). Ir Jekimovs,Iljishko,Apelis,Ozolinjsh u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:33, pirms 16 gadiem
V - Vasiljevs,Ermichs
A - Iljishko,Freibergs,Birzinjsh,Shmits,Kauss,Pizaans,Apelis,Galkins
U - Ozolinjsh,Skvorcovs,Jekimovs,Bajaruns,Ogorodnjikovs,Vabisheevichs, Pavlovs,Vilkoits,Veldze,Maljinovskis,Jakushins,Uljeshchenko.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:35, pirms 16 gadiem
3. periodam jau nevajadzēja beigties?

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:36, pirms 16 gadiem
Pagaidaam 4:4, NOR noraidiijums 1:10 pirms beigaam,LAT timeout.

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:37, pirms 16 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: Pagaidaam 4:4, NOR noraidiijums 1:50 pirms beigaam,LAT timeout.
Kur tu skaties?

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:38, pirms 16 gadiem
Hockey.no

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:39, pirms 16 gadiem
Taa arii beidzaas 4:4

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:39, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:40, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, par ko taada njemshanaas...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:41, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: hockey.no: Norges Ishockeyforbund
Šo?
Jaa,tas pats.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:42, pirms 16 gadiem
es tak teicu, ka ivars buus sapuuties kaa paavs. nedod Dievs, telefonisti veel vinneetu, tad mees te taadu dzirdeetu
ivar, LM, ja neiedos galvojumu, sleegs ciet un hokeja komandas nebuus, ko tad tu dariisi, pastlaniek? par bebriem buusi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:42, pirms 16 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 22:43, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nesaprotu, par ko taada njemshanaas...
LAT U-20 speelee 4 valstu turniiraa Norveegjijaa.

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:43, pirms 16 gadiem
Totolv.com rakstīja: Ivar77, kas Tu piedzēries tajā spēlē biji? 5 no 6 goliem letiņi iesita!
Jaa, es arii gribeeju teikt: Ankipaanam 2 goli, Beerzinjam, Cipulim pa vienam, nu es nezinu, ko ir iedomaajies Ivars, bet teksts jau taads ieprieksh dzirdeets.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-07 22:45, pirms 16 gadiem
Buus soda metieni...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Īsāk sakot-spēlei nebija nekādas vainas!
Protams,ka vislielākie experti parasti ir tie,kas spēli nemaz nav redzējuši,bet tas arī ir normāli!
Varu pateikt vienu-ja RD tā turpinās spēlēt,tad arī KHL sezonas turpinājumā RD fani būs ļoti sarūgtināti par savu komandu!
Zheel, ka tikai vienu, man rodas veelme tev dot padomu, vairaak padomaat par LM un vinju vietu BAChaa, pagaidaam jau aizvien neiet tik spiidoshi.

  -3 [+] [-]

, 2008-11-07 22:47, pirms 16 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: LAT U-20 speelee 4 valstu turniiraa Norveegjijaa.
Ne jau par to, palasiiju peecspeeles komentaarus (shis tomeer ir raksts par citu speeli).

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:48, pirms 16 gadiem
Prieks par to, ka tik daudziem ir ko teikt hokeja sakarā. (Ar ironisku smīnu) Brīžiem liekas, ka te vienai ļaužu daļai jāizsniedz hokeja nūjas un jāļauj izvilloties. Hokejs vnk nav tik svarīgs, kā jautājums: "Kurš šovakar ir Satan Ķlaus šajos Ziemassvētkos?"

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 22:48, pirms 16 gadiem
liidjuuteejs rakstīja: Buus soda metieni...
Tiesnesis izskatās ka negribēja...
63:21 2 Min Latvi 26 ILISKO Alberts Knee
Papildlaikā iedot šitādu sodu

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:51, pirms 16 gadiem
Noskatijos speli.Bez saubam ta bija hokeja izrade,bet aktieri bija labi sagatavojusies un spele man patika.Tiem,kuri kritize RD ir jasaprot to,ka draudzibas spelei par godu jubilejai tadaj jabut,ta ir izklaide skatitajiem un pasiem speletajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-07 22:52, pirms 16 gadiem
adidzis rakstīja: Prieks par to, ka tik daudziem ir ko teikt hokeja sakarā. (Ar ironisku smīnu) Brīžiem liekas, ka te vienai ļaužu daļai jāizsniedz hokeja nūjas un jāļauj izvilloties. Hokejs vnk nav tik svarīgs, kā jautājums: "Kurš šovakar ir Satan Ķlaus šajos Ziemassvētkos?"
Dazham tieshaam te taas ambiicijas taadas...

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:55, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja:
Tagad populāri likt Linux pingvīnu avataros?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:55, pirms 16 gadiem
65:00 1-0 Latvi 14 JEKIMOVS Roberts
65:00 0-0 Norge 16 OLIMB Ken Andre
65:00 0-0 Latvi 13 SKVORCOVS Gunars
65:00 0-0 Latvi 29 FREIBERGS Ralfs

  -1 [+] [-]

, 2008-11-07 22:57, pirms 16 gadiem
65:00 2-1 Latvi 14 JEKIMOVS Roberts
65:00 1-1 Norge 16 OLIMB Ken Andre
65:00 1-1 Norge 14 RÅLM Fredrik
65:00 1-1 Norge 17 ESPELAND Stefan
65:00 1-1 Latvi 14 JEKIMOVS Roberts
65:00 0-1 Latvi 13 SKVORCOVS Gunars
65:00 0-1 Norge 16 OLIMB Ken Andre
65:00 0-1 Latvi 29 FREIBERGS Ralfs

     [+] [-]

, 2008-11-07 22:58, pirms 16 gadiem
5:4 LAT UZVARA! Jekimovs 2x soda metienus iemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Tagad populāri likt Linux pingvīnu avataros?
Jaa, tas taads jocinjsh mums te vienai domubiedru grupai esportaa, lai gan esmu redzeejis arii citiem. Protams, piemekleeju atbilstoshi hokejam.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 23:02, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Jēē, U-20 uzvara!!!
Malachi!

     [+] [-]

, 2008-11-07 23:03, pirms 16 gadiem
malachi mūsu jaunekļi

     [+] [-]

, 2008-11-07 23:09, pirms 16 gadiem
Yess! Par Latvijas U20 izlasi šovakar jāiztukšo pāris Užavas tumšā kausi!!! P.S. Kurš teica, ka piegdiena ir slikta diena? ;-) tieši tā - 'piegdiena', tāpat kā Īslande!! (bļ@ģ!)

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 23:17, pirms 16 gadiem
besiii vienkārsi sitie visi debiilie Dinamo nodirseeji! nepatik nesekojiet liidzi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 23:26, pirms 16 gadiem
Arī nodirsējiem ir savas tiesības, piemēram reizi dienā padirst. Jo citādi šamējiem pakaļas pārplīsīs, bet tā jau būtu nopietna šmuce.

     [+] [-]

, 2008-11-07 23:39, pirms 16 gadiem
Martons rakstīja: besiii vienkārsi sitie visi debiilie Dinamo nodirseeji! nepatik nesekojiet liidzi!
piekriitu!
ne pa teemu---tev avataraa tas kakjis ar nav apdir.sies?

     [+] [-]

, 2008-11-07 23:40, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, ko jūs runājat pa to rezultātu,tas bij pilnīgs šovs. [dr spēle]

  +1 [+] [-]

, 2008-11-07 23:59, pirms 16 gadiem
Man tik patik, ka liepajnieki RD apdirs par legoinariem, laikam aizmirsusi, ka LM nekad nav bijusi liepajnieku komanda

     [+] [-]

, 2008-11-08 00:03, pirms 16 gadiem
Mamonov? Vai neesi mazliet sakaifojies? Nepiesoli to, ko nevari izpildīt. Man nāk smiekli par šādiem pusaugu vanckaru "uzbraucieniem". Tik vien ir kā lielā d!ršana, bet kad piedāvā reāli pacīnīties, tad pēkšņi tādi mamonovi kaut kur pazūd. Savādi gan. Ķaut gan iemeslu var nojaust - d!rsējs ir apd!rsies padomājot par iespēju norauties pa bieti.

     [+] [-]

, 2008-11-08 00:18, pirms 16 gadiem
adidzis rakstīja: Mamonov? Vai neesi mazliet sakaifojies? Nepiesoli to, ko nevari izpildīt. Man nāk smiekli par šādiem pusaugu vanckaru "uzbraucieniem". Tik vien ir kā lielā d!ršana, bet kad piedāvā reāli pacīnīties, tad pēkšņi tādi mamonovi kaut kur pazūd. Savādi gan. Ķaut gan iemeslu var nojaust - d!rsējs ir apd!rsies padomājot par iespēju norauties pa bieti.
ko tu tur čīksti mērkaķi tāds - tādus kā tevi lielais boss sodīs tāpat kā sodija apmaldijushos Rīgas fanu,ljoti iespejams tas biji tu,tavs niks tieshi tads pats,kad vinjsh kliedza " nu nesitiet mani nabaga "ADIDZI" Liepājnieki es jūs mīlu,es gribu tikt atpakalj uz Rīgu pie butēm">.......
]

     [+] [-]

, 2008-11-08 00:19, pirms 16 gadiem
Hmm... Vai tas viss tādā gadījumā jāņem tik nopietni, lai piesolītu pa purnu? Un beigu beigās LM RD spēle jau bija tikai paraugspēle, nevis čempionāta finālspēle. Tā sacīt - savam un skatītāju priekam. Un to arī viņi paveica, uztaisot intrigu ar 'bullitiem'. Uz šī notikuma taisīt naidu? Nu necienīgi, es teikšu.

     [+] [-]

, 2008-11-08 00:35, pirms 16 gadiem
Kā man besii visi šitie lielie muldētāji kas speeli paši nav redzējuši...
RD nespēlēja ar atdevi ??? kaa tad... pričom tur punktu speele vai kas... LM visu speeli speeleeja ar visaam maiņām.. diez kapēc RD pedeja 3daļā visp. tikai uzlaida 3 virknējumus ? Atstāja vājāko maiņu kulminācijai ???
LM speeleeja 88, 89, 90, un 91 gadā dzimuši jaunieši, viens no tiem golu iemeta... Te visi šie, gan iepriekšējie komenti, kur slavē RD ir pilnīgs bullšits.. LM varbūt nav labāka par RD, bet nekādā ziņā nav daudz švakāki,, paris procentu zemāks līmenis. LM vienk nav tādi leģionari kā Hosa, Elisons.. kuru maiņa tikai iesita praktiski golus.. Būtu LM tāds budžets nebūtu divu domu, kas uzvarētu..

Ironizējot varu mierīgi teikt, ka beidzot Latvijā ir komanda, kas var cīnīties ar LM Jo nu šo spēli viņi bija pelnijuši uzvarēt !

  +1 [+] [-]

, 2008-11-08 00:38, pirms 16 gadiem
Djavel rakstīja: Kā man besii visi šitie lielie muldētāji kas speeli paši nav redzējuši...
RD nespēlēja ar atdevi ??? kaa tad... pričom tur punktu speele vai kas... LM visu speeli speeleeja ar visaam maiņām.. diez kapēc RD pedeja 3daļā visp. tikai uzlaida 3 virknējumus ? Atstāja vājāko maiņu kulminācijai ???
LM speeleeja 88, 89, 90, un 91 gadā dzimuši jaunieši, viens no tiem golu iemeta... Te visi šie, gan iepriekšējie komenti, kur slavē RD ir pilnīgs bullšits.. LM varbūt nav labāka par RD, bet nekādā ziņā nav daudz švakāki,, paris procentu zemāks līmenis. LM vienk nav tādi leģionari kā Hosa, Elisons.. kuru maiņa tikai iesita praktiski golus.. Būtu LM tāds budžets nebūtu divu domu, kas uzvarētu..

Ironizējot varu mierīgi teikt, ka beidzot Latvijā ir komanda, kas var cīnīties ar LM Jo nu šo spēli viņi bija pelnijuši uzvarēt !
par augstu cel LM, ka nav zemu jakrit...

     [+] [-]

, 2008-11-08 00:44, pirms 16 gadiem
Tekila, ja tu redzēji spēli, tad parādi man visā kur es esmu kļūdijies ? Es tīri balstos uz to, ko redzēju. Es nesaku ka RD ir vājāka, vai slikta komanda, tikai to, ka LM nav nekādi nīkuļi.. jo tadā gadijumā Latgali, Ogri un R2000 varētu saukt par pabirām, kad vēlies vinēt totalizātorā naudu, liec ar - par LM pret LV komandām
RD uzgāja uz ledus ar pārak augstiem deguniem.. un to viņi saprata pēc otrā gola.. kad vairs miegainums viņiem acīs nebija
Nevaig novērtēr pa zemu
Veiksmi LM BAČ , kā ari RD KHL.. relax

  +1 [+] [-]

, 2008-11-08 00:49, pirms 16 gadiem
Juri Miņin TU esi tik gudrs,mazliet Tev vajadzeetu uz zemes nolaistie,apniik tavas stuulbaas gudrribas lasiit!!!

     [+] [-]

, 2008-11-08 01:11, pirms 16 gadiem
video iekš liepajniekiem.lv

     [+] [-]

, 2008-11-08 01:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ai nu ko jūs domājāt? Ka par godu Liepājas svētkiem atbrauks RD un sasitīs šamos ar 10-0? Protams, ka nē! Tā ir paraugspēle, gluži kā All-Stars spēle... līdz ar to rezultāts atbilstošs.
tieshi taa. un vispaar dereetu vismaz speeli redzeet, lai vareetu saakt ar secinaajumiem baarstiities. speeles saakum bija pastaigas solii, bet ambiciozais Brahmanis kaarteejo reizi superiigi nokapaaja, un Dinamo naacaas iespringt. ieguveeji bija skatiitaaji, jo speele no draudziibas macha paarveertaas par normaalu kapinju (no vaarda "kapaat"). ir Liepājā pāris dzheki, kas nepazustu arii ieksh Dinamo, bet kopumaa KHL komanda tomeer vismaz klasi augstaaka.

     [+] [-]

, 2008-11-08 01:34, pirms 16 gadiem
ankipaans noplosijies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-08 07:32, pirms 16 gadiem
es tak jums teicu ka bus 5-5 lieliska spele zel ka LM nevinneeja bet tas dinamo taa tiiri nekas ';

     [+] [-]

, 2008-11-08 07:43, pirms 16 gadiem
jaa ja RD nebuutu tie Elisoni un Hosi tad LM labaakais Baltijaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-08 08:19, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Atvērsies un katrā spēlē spēlēs uz visiem 100%, bet ir viena tāda lieta... Tā darīs visas komandas KHL.
paga paga kas teica ka RD tiks playoff.(ceru protams ka tiks)

  -1 [+] [-]

, 2008-11-08 08:33, pirms 16 gadiem
Djavel rakstīja: Tekila, ja tu redzēji spēli, tad parādi man visā kur es esmu kļūdijies ? Es tīri balstos uz to, ko redzēju. Es nesaku ka RD ir vājāka, vai slikta komanda, tikai to, ka LM nav nekādi nīkuļi.. jo tadā gadijumā Latgali, Ogri un R2000 varētu saukt par pabirām, kad vēlies vinēt totalizātorā naudu, liec ar - par LM pret LV komandām
RD uzgāja uz ledus ar pārak augstiem deguniem.. un to viņi saprata pēc otrā gola.. kad vairs miegainums viņiem acīs nebija
Nevaig novērtēr pa zemu
Veiksmi LM BAČ , kā ari RD KHL.. relax
RESPECT

  -2 [+] [-]

, 2008-11-08 08:38, pirms 16 gadiem
............ ';

  -2 [+] [-]

, 2008-11-08 08:43, pirms 16 gadiem
almost rakstīja: Nesaprotu, ko jūs runājat pa to rezultātu,tas bij pilnīgs šovs. [dr spēle]
nu ja. JA BUUTU PA IISTAM TAD GAN TAS RD REDZEETU
';

     [+] [-]

, 2008-11-08 09:04, pirms 16 gadiem
Žēl,ka nevarēja spēli redzēt klātienē...

     [+] [-]

, 2008-11-08 09:22, pirms 16 gadiem
zinat es vakar biju uz so speli neka no ta rigas kluba nav liepaja moci ka duli!!

     [+] [-]

, 2008-11-08 09:53, pirms 16 gadiem
beidzot uzvara bulishos

     [+] [-]

, 2008-11-08 09:53, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2008-11-08 09:59, pirms 16 gadiem
zel ka LM nebija speeciigaakajaa sastaava(bet RD laikam bija)

  +3 [+] [-]

, 2008-11-08 12:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nestāsti muļķības!
Par to,ka RD tiešām ir nespējnieku komanda pārliecinājos ar savām acīm!
Jā,viņi uzbruka daudz un meta arī daudz,bet maz jēgas no visa tā! Pat Naumčiku neatļāvās nomainīt! Ja LM nebūtu trešās periodā Žabas (labi gāja spēle) vietā ielikuši Legzdu,tad vel nevar zināt kā viss beigtos!
Varbūt,ka rezultāts bija sarunāts,bet es neteikšu,ka RD spēlēja slidinoties! Tad jau drīzāk LM ļāva spēlēt savam tālākam galam,kā piemēram,Bruno Zabim!
man vnk liels prieks, ka Tu esi taads speejiigais atradies!! tad aizej un paraadi kaa jaaspeelee hokejs!! dirseejs liels Tu esi un nekas cits!! te jau citi dzjeki rakstiija, ka intervijaa LM hokejists pats teicis, ka DR uz pusslodziiti speelejis! kaadus Tev vel argumentus vajag??
un ja jau Tu esi taads hokeja eksperts, kapeec Tevi neraada TV kaa Matuli vai nenjem intervijas ar Tevi??
praataa naak teiciens, gudri dirs* nav malku cirst!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-08 14:29, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: nu ir ir varens tavs LM tev pašam smiekli nenāk !!! tas jau droši bij nozīmigs matcš priekš lm nevis RD !!! ja tas tā nebūtu būtu spēlējuši ar bebriem !!!!!
Lai jau paliek!
Būtu brīnums,ja RD fani tagad sāktu atzīt,ka viņu komanda ir tāda kāda tā ir!
Tāpat būtu brīnums,ja pēc šī mača RD spēlētāji būtu atzinuši,ka viņu līmenis salīdzinot ar LM nav diži augstāks! Pat neskatoties uz to,ka RD visu spēli nospēlēja ar savu pamatsastāvu,atšķirībā no LM,kas dažādi variēja ar sastāvu,un nosēdinot trešā perioda vidū savu ceturto maiņu uz soliņa,bet visu uzsvaru liekot uz leģionāriem,kas beigās arī izvilka šo uzvaru!
Tāpat būtu dīvaini,ja Brahmanis pēc spēles būtu ko sliktu pateicis par RD,jo pieļauju,ka Edijam tomēr gribas uzspēlēt RD!
Takā paliksim katrs pie savām pozīcijām! Kas ir katra komanda parādīs laiks un to spēle!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-08 16:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai jau paliek!
Būtu brīnums,ja RD fani tagad sāktu atzīt,ka viņu komanda ir tāda kāda tā ir!
Tāpat būtu brīnums,ja pēc šī mača RD spēlētāji būtu atzinuši,ka viņu līmenis salīdzinot ar LM nav diži augstāks! Pat neskatoties uz to,ka RD visu spēli nospēlēja ar savu pamatsastāvu,atšķirībā no LM,kas dažādi variēja ar sastāvu,un nosēdinot trešā perioda vidū savu ceturto maiņu uz soliņa,bet visu uzsvaru liekot uz leģionāriem,kas beigās arī izvilka šo uzvaru!
Tāpat būtu dīvaini,ja Brahmanis pēc spēles būtu ko sliktu pateicis par RD,jo pieļauju,ka Edijam tomēr gribas uzspēlēt RD!
Takā paliksim katrs pie savām pozīcijām! Kas ir katra komanda parādīs laiks un to spēle!
Tev smiekli nenāk rakstot šo? Tu esi tāds pats, kā Dravinieks.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-08 16:36, pirms 16 gadiem
man piemeram liekas, ka zvaigznu speelees treneris (supler) neaardaas uz solinja, nemeetaa dzeerienu pudeles un 3.per nepaariet praktiski uz divaam mainjaam, lai izvilktu machu. vareeja redzeet, ka RD puikas mazliet lien aaraa no d.i.r.s.a.s, lai izglaabtos un nepaliktu kaunaa!

     [+] [-]

, 2008-11-08 16:52, pirms 16 gadiem
ko juus te striidas. ja riga nevareeja vinneet,tad arii nevareeja un PUNKTS

  -2 [+] [-]

, 2008-11-08 18:42, pirms 16 gadiem
kasparello rakstīja: zel ka LM nebija speeciigaakajaa sastaava(bet RD laikam bija)
nebija RD spēcīgākajā sastāvā

     [+] [-]

, 2008-11-08 18:44, pirms 16 gadiem
teemu rakstīja: man piemeram liekas, ka zvaigznu speelees treneris (supler) neaardaas uz solinja, nemeetaa dzeerienu pudeles un 3.per nepaariet praktiski uz divaam mainjaam, lai izvilktu machu. vareeja redzeet, ka RD puikas mazliet lien aaraa no d.i.r.s.a.s, lai izglaabtos un nepaliktu kaunaa!
lm bija tie, kas iekarsa.
dinamo vajadzēja atspēlēties, jo spēle bija tendēta uz neizšķirtu!
daa-aaa.

TĀ BIJA DRAUDZĪBAS SPĒLE
ar to viss ir arī izteikts.
ko var te nīdēt vislaik.

     [+] [-]

, 2008-11-08 18:59, pirms 16 gadiem
sasniegums vismaz kadu var vinnet

     [+] [-]

, 2008-11-08 22:32, pirms 16 gadiem
mazie LM supermeņi slidās un pautusargos parādija ka māk spēlēt par spīti ka zaudēja RD Brahmanis malacis