Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē"

Šuplers: "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” galvenais treneris Juliuss Šuplers intervijā sportbox.ru atklājis, ka viņš ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidentu Kirovu Lipmanu neoficiālā sarunā apsvēris iespēju kļūt par Latvijas izlases treneri.

„Par to runā jau daudzus gadus, taču pašreiz mani tas (darbs ar Latvijas izlasi) neinteresē. Es strādāju „Dinamo”. Aprīlī man beigsies līgums, pēc tam redzēs,” bija Juliusa Šuplera atbilde uz jautājumu, vai viņu nepiesaista Latvijas izlases trenera postenis.

Šuplers atklāja, ka par šo jautājumu runājis ar LHF prezidentu Kirovu Lipmanu: „Runāju ar LHF šefu, taču tā bija neoficiāla saruna. Viņš ceturtdien atnāca pie mums uz ģērbtuvi un apsveica ar iekļūšanu nākamajā kārtā.”

Visa intervija šeit: Юлиус Шуплер: «Динамо»
— сокровище латвийского...

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 11:04, pirms 14 gadiem
Jūlis ir goda vīrs,bet Znarka rupšs,nepilsonis kurš mūsu latvju puišus nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:06, pirms 14 gadiem
Nu ja znaroks pats vairs nevēlēsies vadīt izlasi tad pieņemams būs tāds fakts ka treneru maiņa!
Bet šupleru- paldies nevajag! Sezonas gaitā domāju puse sporta centra lietotāju gribētu lai viņs vairs nevada rīgas Dinamo, tad kur nu vēl Latvijas izlasi!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:07, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet ja atceras, kā Sējējs viņu ir tirinājis par 4. maiņu un ka tur jābūt jauniem lētiem puikām, veļams no LV... Par Sotnieku viņam īsti izvēles takatā nebija, aizsargus jau vajag, nezinu tikai kapēc viņš to pašu Pujacu izčakarēja. Bet par Daugaviņu un Saulieti... Es domāju, ka viņi savus labākos sasniegumus līdz šim ir sasnieguši vai nu Amerikā vai nu izlasēs, kapēc Šupis?
Par Sotnieku nepiekritīšu - tieši pateicoties Jūlim, šamais nonāca RD. Viņa vietā tikpat labi varēja būt, piemēram, Durdins. vai vēl kāds cits.

Kāpēc Jūlis Saulieša un Daugaviņa sakarā? Tāpēc, ka 2005/2006 g. sezonā abiem pie Jūļa tā bija pirmā PRO sezona karjerā un Jūlis viņus ielika vienā maiņā ar Ciprusu un deva lielu spēles laiku. Pateicoties tam, Daugaviņš Latvijas izlasē jau debitēja 2006.g. PČ. Protams, viņu labākie sasniegumi karjerā sekoja (un ceru - vēl sekos) pēc tam, taču pietiekami liela loma tajos ir arī Jūlim.

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:12, pirms 14 gadiem
Ciicaa rakstīja: Pcs latvieshu intulekts!
Tu esi kadreizs redzejis lai znaroks platitu muti,himnas laika?
Visu cienju shupleram!!
Manuprāt tas viss ir teātris un cilvēks ļoti labi saprot ka pāris reizes papātot muti visi latvieši būs slapji un kauks pēc viņa un būvēs piemineķlus celss debesīs....!!!

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Par Sotnieku nepiekritīšu - tieši pateicoties Jūlim, šamais nonāca RD. Viņa vietā tikpat labi varēja būt, piemēram, Durdins. vai vēl kāds cits.

Kāpēc Jūlis Saulieša un Daugaviņa sakarā? Tāpēc, ka 2005/2006 g. sezonā abiem pie Jūļa tā bija pirmā PRO sezona karjerā un Jūlis viņus ielika vienā maiņā ar Ciprusu un deva lielu spēles laiku. Pateicoties tam, Daugaviņš Latvijas izlasē jau debitēja 2006.g. PČ. Protams, viņu labākie sasniegumi karjerā sekoja (un ceru - vēl sekos) pēc tam, taču pietiekami liela loma tajos ir arī Jūlim.
Nu labi, par uzbrucējiem tādā skatpunktā ir jāpiekrīt, tai pašai izlasei ir kaut kur jāgatavojas, ok... Bet nu Sotnieku, man liekas, ka viņš par kaut kādu sakarīgu aizsargu veidojās spēlējot kopā ar Ozoliņu. Šogad Jūlis piemeta klāt Sandim Cibuļski, kurš jau pagājušā sezonā sevi sev atvēlētajā laikā labi parādīja.... Tad jau sanāk, ka Cibuļski mums arī Jūlis būs izveidojis

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:25, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu labi, par uzbrucējiem tādā skatpunktā ir jāpiekrīt, tai pašai izlasei ir kaut kur jāgatavojas, ok... Bet nu Sotnieku, man liekas, ka viņš par kaut kādu sakarīgu aizsargu veidojās spēlējot kopā ar Ozoliņu. Šogad Jūlis piemeta klāt Sandim Cibuļski, kurš jau pagājušā sezonā sevi sev atvēlētajā laikā labi parādīja.... Tad jau sanāk, ka Cibuļski mums arī Jūlis būs izveidojis
pirmkārt, ja nebūtu Jūlis, ļoti ticams, ka tas Sotnieks nemaz līdz spēlēšanai blakus Ozo nebūtu ticis - būtu bijusi sezona R'2000 un pēc tam, teiksim, Liepāja vai Anglija.

Pie Cibuļska Jūļa nopelns tomēr ir krietni mazāks - par U20 izlases aizsargu līderi Cibuļskis izauga pie Znaroka spēlējos Samsunglīgā. Ieliktā bāze bija pietiekami laba, lai Oskars izturētu mežonīgo konkurenci Zalcburgas Red Bull un par īstu PRO hokejistu kļūtu Zalcburgā.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:31, pirms 14 gadiem
uksens rakstīja: Manuprāt tas viss ir teātris un cilvēks ļoti labi saprot ka pāris reizes papātot muti visi latvieši būs slapji un kauks pēc viņa un būvēs piemineķlus celss debesīs....!!!
Vai jums vajag uz solinja pevička vai treneris???
Respekt Znarokam LV izlase
Un Respekt Supleram RD
Nevajag tos sajaukt vienlaicigi gan LV gan DR

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:38, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nav tiesa. piemeeram, Karsums, Baartulis ir Znaroka kadri.
Un kas viņus padara par Znaroka kadriem? Tas, ka viņa laikā viņi sasniedza labu formu, nenozīmē, ka tas ir Znaroka nopelns...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:38, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Bet vai Šuplers ir informēts, ka uz LV izlasi slovākus aicināt nevarēs?
Baigais aspraatis-klauns Tu esi

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:40, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, ja nebūtu Jūlis, ļoti ticams, ka tas Sotnieks nemaz līdz spēlēšanai blakus Ozo nebūtu ticis - būtu bijusi sezona R'2000 un pēc tam, teiksim, Liepāja vai Anglija.

Pie Cibuļska Jūļa nopelns tomēr ir krietni mazāks - par U20 izlases aizsargu līderi Cibuļskis izauga pie Znaroka spēlējos Samsunglīgā. Ieliktā bāze bija pietiekami laba, lai Oskars izturētu mežonīgo konkurenci Zalcburgas Red Bull un par īstu PRO hokejistu kļūtu Zalcburgā.
Ja tu tā saki... Cik spēles Sotnieks ir sēdējis malā rotācijas dēļ? Cibuļskis bija pats traumēts un arī Ozoliņa traumu ārtēja. Iespējams arī Sotnieks ir Šuplera kadrs

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:45, pirms 14 gadiem
Da JĀMAINA ZNAROKS NOST!!! Kā prezidenti, lai neiesēžas, 4 gadi pagājuši, rezultāti vidēji, lai mēģina nākamais.
P.S. Redzot viņa intelektu (tā trūkumu diemžēl) pēdējā laikā, nu nebūs LV izlase ne kapeiku švakāka arī bez tā ūsainā ....

     [+] [-]

, 2011-03-08 12:00, pirms 14 gadiem
Ko Jūs te muldat Oļegam jāpaliek!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:03, pirms 14 gadiem
exsis rakstīja: Ko Jūs te muldat Oļegam jāpaliek!
kāpēc? Man sāk likties, ka Znaroks izlases sakarā sevi jau ir izsmēlis.

     [+] [-]

, 2011-03-08 12:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc? Man sāk likties, ka Znaroks izlases sakarā sevi jau ir izsmēlis.
Nepiekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:22, pirms 14 gadiem
exsis rakstīja: Nepiekrītu!
man jau Tevi nav jāpārliecina. Katram savs viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man jau Tevi nav jāpārliecina. Katram savs viedoklis.
Jā,jo Tev jau arī liekas, skaidri vēl nezini.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:48, pirms 14 gadiem
andrjuha-depils rakstīja: Vai jums vajag uz solinja pevička vai treneris???
Respekt Znarokam LV izlase
Un Respekt Supleram RD
Nevajag tos sajaukt vienlaicigi gan LV gan DR
Protams ka treneris vajadzīgs, bet manuprāt tā šuplera dziedāšana ir kārtējais triks piesaistīt uzmanību , tip redz kā es dziedu himnu esmu patriots- mīliet mani!!! bla bla bla....
oļegs vismaz neko netēlo, pasaka bļin kad vajag un viss notiek!
ne velti 2vas sezonas mvd un maskavā bija konferences līderi!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:22, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet par Šupi, nepieteik, jau ka Dinamo ir izčakarēts speļes zīmējums, nekāda stabilitāte un izdrāsta fiziskā noturība, tgd vēl izlasi vajag sačakarēt? Labi lai nķa Šupis uz izlasi, samazināsies arī tas mūžigais fanu pulciņš tajās aprindās...
Kāda būs Izlases jaunā maiņa? Petrovickis Surovijs Mikušs?
ko tu tur mūldi? ar gandrīz mazāko budžetu RD jau divus gadus cīnās Play off. Progresē mūsu jaunie talanti kā Dārziņš, Miķelis, Sprukts, kas tagad jau būs izlases vadošie spēlētāji. Parādās jauni spēlētāji kā Sotnieks, Meija, Bukarts. Pasaki vēl, ka tos visus sagatavoja Znaroks vai Ozoliņš pēdējos gados. Tīrākais Šuplera nopels.

Un par fizisko sačakarēšanu paskaties uz Znaroka komandu, šis iedzina visus tādā viziskajā bedrē kā puse komanda palika ar traumām un 11 spēles pēc kārtas zaudēja.

Nu taču atveriet acis un paskataties uz faktiem, nevis dēļ pāris saviem tautiešiem ko Šuplers paņēis spēlēt, tagad uz emocijām nepamatoti kautko murgojat. Jebkurš treneris, parasti paņem līdzi un ja ir iespējas iekļauj komandā pāris savējos. Jebkurš un jebkurā sporta veidā!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 13:28, pirms 14 gadiem
uksens rakstīja: Protams ka treneris vajadzīgs, bet manuprāt tā šuplera dziedāšana ir kārtējais triks piesaistīt uzmanību , tip redz kā es dziedu himnu esmu patriots- mīliet mani!!! bla bla bla....
oļegs vismaz neko netēlo, pasaka bļin kad vajag un viss notiek!
ne velti 2vas sezonas mvd un maskavā bija konferences līderi!!!
tur jau tā lieta, ka Znaroks ir pie izlses stūres 4 gadus, bet nekas jau nenotiek. Tiek izcīnītas kādas lielas uzvaras pret spēcīgām komandām un tūlīt zaudē, kurus vajadzētu vinnēt 100%. Un tā visus 4 gadus, caur sēžamvietu tiekam nākamjā kārtā un visiem pēckārtas zaudējam. Un mūždien Znarokam probēmas ar optimālu fiziskās kondīcijas uzturēšanu spēlētājiem, vienmēr čempja laikā kautkādas fiziskās bedres.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:33, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Progresē mūsu jaunie talanti kā Dārziņš, Miķelis, Sprukts, kas tagad jau būs izlases vadošie spēlētāji.
Jā, jaunais gandrīz-30-gadnieks Sprukts

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:44, pirms 14 gadiem
Vispār jau pagaidām neviens vēl nerunā par Znaroka nomaiņu. Bet tā - nenāktu par sliktu, ja uzmainītos kāds soms, zviedrs vai ziemeļamerikānis, tāds, kuram pie kājas, kurš te kam lielāks čoms.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:49, pirms 14 gadiem
Nākamgad būs iespēja reālāk novērtēt izlašu spēku samērus. Patreizējā turnīra shēma priekš LV (un citām otrā ešelona komandām) ir vienas izšķirošās spēles variants.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:51, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: tur jau tā lieta, ka Znaroks ir pie izlses stūres 4 gadus, bet nekas jau nenotiek. Tiek izcīnītas kādas lielas uzvaras pret spēcīgām komandām un tūlīt zaudē, kurus vajadzētu vinnēt 100%. Un tā visus 4 gadus, caur sēžamvietu tiekam nākamjā kārtā un visiem pēckārtas zaudējam. Un mūždien Znarokam probēmas ar optimālu fiziskās kondīcijas uzturēšanu spēlētājiem, vienmēr čempja laikā kautkādas fiziskās bedres.
menesi speleetaji atpuušas, tad sāk trenēties, protams ka nebūs optimālā forma!
un pilnigi ar visiem treneriem kas jebkad vadījuši mūsu izlasi, ir bijusi līdzīga situācija, uzvar stiprus zaudē vājiem, lēkā pa vietām!!!

     [+] [-]

, 2011-03-08 14:19, pirms 14 gadiem
Shupis malacis

  -3 [+] [-]

, 2011-03-08 14:54, pirms 14 gadiem
Dinamo Rīga ir mūsu.Visi.Neatkarīgi no uzvārda vai valsts.Tā ir mūsu komanda.Katrs no viņiem ir mūsu tikai tāpēc vien ka spēlē Dinamo Rīga
Es ar šausmām esmu skatījies kad kāds no viņiem nav iemetis tukšos
vārtos.Nn tomēr piedevis.Tikai to vienu vārtu dēļ kas viņus (mūs)izveda ceturtdaļfinālā.Rīgas Dinamo uzvara ir mūsu uzvara.Rīgas Dinamo zaude ir mūsu cerība.

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:15, pirms 14 gadiem
a vareeja

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:24, pirms 14 gadiem
Znaroks jau vairākus gadus izlasē ir švaks,nupat arēnā kaušļus bija atvedis,kalpo diviem kungiem,runā kā sādžas krievs.

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:35, pirms 14 gadiem
re kas atklajas

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:55, pirms 14 gadiem
riebjas ka daži ,treneri uztver kā pusi komandas , nav atkarīgs kāds treneris , ja spēlētājiem ir skils tad arī ir panākumi uzvaras utt, ja nav ta nav

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:55, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka spriest par treneru maiņām var tikai tad, kad beigsies šitā sezona gan Dinamo, gan izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 17:28, pirms 14 gadiem
TV PACK rakstīja: Jā, jaunais gandrīz-30-gadnieks Sprukts
nu atvēries un kļuvis par izteiktu līderi tieši RD laikā. Pirmstam bija labs spēlētājs un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja