Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Maskavas "Dynamo": "Aņisins mums nav vajadzīgs"

Agris Suveizda

Maskavas "Dynamo": "Aņisins mums nav vajadzīgs"
Mihails Aņisins
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas klubs Maskavas "Dynamo" pēc spēlētāja Mihaila Aņisina pieteiktā boikota sapulcē vienbalsīgi nolēma, ka Aņisins komandai nav vajadzīgs. "Dynamo" mājaslapā publicēts attiecīgs paziņojums ar virsrakstu "Komanda pateica pietiek!".

"Šodien pēc Mihaila Aņisina demarša ar komandas kapteiņiem priekšgalā notika kopēja treneru štāba un spēlētāju sanāksme. Tajā vienbalsīgi tika pieņemts lēmums, ka spēlētājs Mihails Aņisins klubam Maskavas "Dynamo" nav vajadzīgs," teikts paziņojumā Maskavas "Dynamo" oficiālajā mājaslapā.

Atgādinām, ka Aņisins šodien presē izdarīja paziņojumu, kurā viņš pieteica boikotu Maskavas "Dynamo". Aņisins izteica lielu neapmierinātību ar kluba vadību un sacīja, ka neatgriezīsies laukumā, kamēr viņam netiks dota iespēja runāt ar kluba prezidentu Arkādiju Rotenbergu.

"Dynamo" mājaslapā piebilst, ka, tā kā "Dynamo" pēc spēles ar CSKA gaida trīs brīvdienas, Mihails Aņisins tika nosūtīts uz Augstākās līgas komandu Balašihas "Dynamo", lai pēc savainojuma sadziedēšanas atgūtu sportisko formu. Paziņojumā teikts, ka tā ir ierasta prakse, kuru piekopj daudzi hokeja klubi - tostarp otrpus okeānam. Maskavas "Dynamo" komandā spēļu prakses iegūšanas nolūkos līdzīgu ceļu gājuši pieci spēlētāji: Deniss Tolpeko, Deniss Mosaļevs, Sergejs Koņkovs, Maksims Veļikovs un Romāns Derļuks.

Izmantotie resursi:
Хоккейный клуб «Динамо» (Москва)...

 +16 [+] [-]

, 2012-12-06 20:18, pirms 13 gadiem
Manuprāt puika sačakarējis pats sev nākotni... vismaz uz pāris sezonām noteikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-12-06 20:20, pirms 13 gadiem
Bet logiski ka Anisins un Znaroks nav liekami vienos svara kausos..skaidri redzams,kuru Dinamo ciena vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-12-06 20:22, pirms 13 gadiem
spēlēs Atlant komandā, vai atpakaļ uz Vityaz

 +13 [+] [-]

, 2012-12-06 20:33, pirms 13 gadiem
latviski sakot- dalēkājās

  +4 [+] [-]

, 2012-12-06 20:38, pirms 13 gadiem


Tā tam gailēnam vajag. Pats vainīgs, bija viņam milzīgs potenciāls, bet par ātru sakāpa galvā - laikam izdomāja, ka nu viss jau sasniegts un panākumi tikai turpinās nākt arī bez smaga darba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-12-06 20:39, pirms 13 gadiem
Znaroks nav tas ar kuru lekties. Ja mazais gribēs, atvainosies un pavasarī atkal kalnus gāzīs. Ja ne, tad gan jau cita komanda paņems.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-06 20:41, pirms 13 gadiem
murziks rakstīja: spēlēs Atlant komandā, vai atpakaļ uz Vityaz
Arii RD šāds spēlētājs stipri noderētu

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 20:41, pirms 13 gadiem
marselka10 rakstīja: Nu tad lai rukitis brauc uz citu Dinamo! (Rigu)
Mums te pasiem jatiek gala ar dazu labu! Nav laika vel ar tadiem aukleties!

  -3 [+] [-]

, 2012-12-06 20:44, pirms 13 gadiem
Uz Dinamo!

  -4 [+] [-]

, 2012-12-06 20:57, pirms 13 gadiem
Ko jūs te par DR bļaujat. Tādu cirvi nu točna dinamo nevajag. Tikai vēl zemāk pavilks mazais punķ*s

     [+] [-]

, 2012-12-06 20:57, pirms 13 gadiem
Agrilson rakstīja: Bet logiski ka Anisins un Znaroks nav liekami vienos svara kausos..skaidri redzams,kuru Dinamo ciena vairak
ne tikai Dinamo , bet gan visaa KHL ....

 +13 [+] [-]

, 2012-12-06 21:10, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ko jūs te par DR bļaujat. Tādu cirvi nu točna dinamo nevajag. Tikai vēl zemāk pavilks mazais punķ*s
Kā Dinamo var būt vel zemāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-06 21:19, pirms 13 gadiem
Liepājas metalurgā iederētos. !

  +2 [+] [-]

, 2012-12-06 21:20, pirms 13 gadiem
Maskavas Dinamo viduvēju krievu hokejistu pietiek sešām maiņām ,viens vairāk ,vai mazāk komandas spēli nemainīs.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 21:21, pirms 13 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kā Dinamo var būt vel zemāk?
Nu vēl jau ir avto

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 21:24, pirms 13 gadiem
tūlīt sastāvos gaidāmas izmaiņas...nhl lokauts beidzies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -1 [+] [-]

, 2012-12-06 21:46, pirms 13 gadiem
Savickim ir janoperk Anisinu bus kruta

  -1 [+] [-]

, 2012-12-06 21:49, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti kur Maskavas Dinamo bez Aņisina būtu palikuši pagājušās sezonas Play Off? P.Bure precīzi pateica, ka Znaroks par Gagarina kausu var būčot roku Aņisinam.
Piekrītu! Un paskatīsimies, kur Maskavas Dinamo būs Playoff, ja atsāksies NHL sezona.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-06 21:50, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti kur Maskavas Dinamo bez Aņisina būtu palikuši pagājušās sezonas Play Off? P.Bure precīzi pateica, ka Znaroks par Gagarina kausu var būčot roku Aņisinam.
Burē var daudz ko teikt, bet Znaroka komandās zvaigznes ir pakārtotas komandas interesēm. Un tā tam arī jābūt!
Mazajam asarītim sakāpis galvā, tāpēc laiks viņam mazliet atvilkt elpu...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 21:59, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti kur Maskavas Dinamo bez Aņisina būtu palikuši pagājušās sezonas Play Off? P.Bure precīzi pateica, ka Znaroks par Gagarina kausu var būčot roku Aņisinam.
Ivara skaudībai pret Znaroku nav robežu
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -4 [+] [-]

, 2012-12-06 22:01, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: Ivara skaudībai pret Znaroku nav robežu
??????????????
Par ko man viņam skaust?
Es neesmu KHL komandu treneris,un par Gagarina kausu necīnos.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 22:09, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Piekrītu! Un paskatīsimies, kur Maskavas Dinamo būs Playoff, ja atsāksies NHL sezona.
A Dinamo arī bija 1. vietā pirms lokauta
Un kur šosezon Aņisins ir Dinamo ar -9 +/- koeficentu? Un sezonu viņš sāka pirmajā maiņā! Un pie tam pie Znaroka spēles laiki spēlētājiem ir apmēram vienādi. Un īstenība kur būtu Aņisins bez Komarova? Laik ko arī citi teiktu, kā Komarovs aizgāja tad Aņisins un Gorovikovs vairs nespīdēja + spēlējot bez Aņisina, Gorovikovam sāka celties +/- koeficents! Tā ka ir daudz ko secināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-12-06 22:24, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē,Znaroks ir pakārtots zvaigznēm. Tā Garnets ievilka MVD KHL Play Off finālā, tā pateicoties Aņisinam viņš šo finālu arī uzvarēja.
Un vai nav dīvaini, ka šīs zvaigznes nākošās sezonās ātri nonāca konfliktā ar Znaroku? Garnets vienkārši sakoda zobus, un vel vienu sezonu izturēja pie Znaroka, bet Aņisins cita rakstura būdams sev pāri darīt neatļāva.
Pilnīgas mulķības. Var redzēt, ka esi tālu no komandu sporta veidiem. Ja būtu spēlējis kādu no sporta spēlēm, saprastu, ka zvaigznēm ir vieta tikai bilžu albumos, un nevis ģērbtuvē. Jā, zvaigznes taisa spēli, bet tikai tad, ja komanda to vēlas, ja tā spēlē kā vienots veselums ar skaidri sadalītām lomām.
Anīsa gadījumā, kāds iedomājies, ka ir ārpus likuma... Redz, citi pamatsastāva špīleri nez kāpēc varēja pēc traumām atgriezties caur VHL, bet anīsa piliens vēlas īpašus nosacījumus.
Bet Tava morāle ir tāda-pat ja Aņisins pārvietotos uz kruķiem, Znarokam viņš tāpat būtu jāliek sastāvā, jo Burē taču teica, ka Aņisins ir 70%... Varbūt RD varētu paņemt arī Balderi, jo čalis reiz ir bijis pasaules labākais uzbrucējs...
Domā līdzi!

     [+] [-]

, 2012-12-06 22:29, pirms 13 gadiem
marselka10 rakstīja: Nu tad lai rukitis brauc uz citu Dinamo! (Rigu)
vai pie Tambelmauša personīgi,ticu,ka Rīgā tiks uzņemts labi,jo mēs no punduriem esam bezprāta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-06 22:33, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: ??????????????
Par ko man viņam skaust?
Es neesmu KHL komandu treneris,un par Gagarina kausu necīnos.
bet gribētu???

     [+] [-]

, 2012-12-06 22:34, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ko jūs te par DR bļaujat. Tādu cirvi nu točna dinamo nevajag. Tikai vēl zemāk pavilks mazais punķ*s
bļ.a šitā pateikt
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

     [+] [-]

, 2012-12-06 23:12, pirms 13 gadiem
Edgarl rakstīja: A Dinamo arī bija 1. vietā pirms lokauta
Un kur šosezon Aņisins ir Dinamo ar -9 +/- koeficentu? Un sezonu viņš sāka pirmajā maiņā! Un pie tam pie Znaroka spēles laiki spēlētājiem ir apmēram vienādi. Un īstenība kur būtu Aņisins bez Komarova? Laik ko arī citi teiktu, kā Komarovs aizgāja tad Aņisins un Gorovikovs vairs nespīdēja + spēlējot bez Aņisina, Gorovikovam sāka celties +/- koeficents! Tā ka ir daudz ko secināt!
Par Aņisinu es vispār neko neteicu. Bet nu skaidrs ir tas ka rezultāti būs pa visam citi, kad komandā nebūs Ovečkins, Bakstrēms, Aņisins. Vienīgi paveicās ar Komarovu, ka līgums tā sastādīts. Tas ka viņi sākumā pāris spēles bij pirmie neko nenozīmē. Kad uznāca šis savainoto birums, tad bez manis nosauktajiem Znaroks kultos pa tabulas vidusdaļu. Un sezonas sākumā LEV un ATLANT arī gozējās pa augšgalu.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-06 23:19, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Netaisos ar Tevi te baigi strīdēties.
Znaroks pierādīja ar LV izlasi piecus gadus, ka ja komandā nav kāds vilcējs, tad no šīs komandas pie Znaroka nav nekas.
Atgādinu,ka Aņisinam starpsezona tika sačakarēta. Tikai tad gan tika minēts tikai Safonovs, bet acīmredzot viņi ar Znaroku ir sadziedājušies.
Šeit pie viena paša Aņisina viedoklis:
http://allhockey.ru/news/136862/
Lai nu kā, Značoks bauda komandas vadības uzticību, tas ir galvenais. Arī iepriekšējās sezonās, kad bija zaudējumu sērijas, viņu nepalaida, kā tas KHL diezgan ierasti. Tas liecina, ka vai nu Dinamo džekiem pie pakaļas viss vai arī domā kaut cik ilgtermiņā.
Sāksies NHL sezona, tad arī paskatīsimies - iespējams, Značokam priekšā ir lielākais pārbaudījums KHL karjerā, ņemot vērā traumas&līderu aizbraukšanu. Tad arī redzēsim, kurš ar kuru sadziedājies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-07 00:00, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Netaisos ar Tevi te baigi strīdēties.
Znaroks pierādīja ar LV izlasi piecus gadus, ka ja komandā nav kāds vilcējs, tad no šīs komandas pie Znaroka nav nekas.
Atgādinu,ka Aņisinam starpsezona tika sačakarēta. Tikai tad gan tika minēts tikai Safonovs, bet acīmredzot viņi ar Znaroku ir sadziedājušies.
Šeit pie viena paša Aņisina viedoklis:
http://allhockey.ru/news/136862/
Neapvainojies,lūdzams,bet jau vairākas reizes tev visi ir teikuši,ka tev visi nav mājās,varbūt ir jēga tev apmeklēt psihoterapeitu(no offence)!Nu smieklīgi no malas izskatās Tava nepārtrauktā stūrgalvība!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-07 00:05, pirms 13 gadiem
beigsies lokauts un viņu meklēs kā suņi appakaļ

     [+] [-]

, 2012-12-07 00:11, pirms 13 gadiem
Diez shogad Anisins speles All stars game? ...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-07 00:17, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Netaisos ar Tevi te baigi strīdēties.
Znaroks pierādīja ar LV izlasi piecus gadus, ka ja komandā nav kāds vilcējs, tad no šīs komandas pie Znaroka nav nekas.
Atgādinu,ka Aņisinam starpsezona tika sačakarēta. Tikai tad gan tika minēts tikai Safonovs, bet acīmredzot viņi ar Znaroku ir sadziedājušies.
Šeit pie viena paša Aņisina viedoklis:
http://allhockey.ru/news/136862/
Ko Tu man bāzies ar savu Aņisina viedokli? Tas visiem sen jau ir zināms-mazs gailēns, kuru tāds onkulis kā Znaroks, noliks pie vietas acis nepamirkšķinot.
Par Latvijas izlasi vispār nav vērts runāt, jo īpaši ar Tevi. Protams, ja nenosauksi visus trenerus, kuru pavadībā Latvijas izlase ir plūkusi godalgotos laurus vai pabijusi sešiniekā.
Neaizmirsti, ka Znaroks ir vienīgais, kurš ir iedevis iekšā zviedriem. Un kā smejies, tā gada Latvijas izlases modelī Tavs Aņisins nespēlēja.
Znaroks no pelēkas un nekonkurētspējīgas MVD ir uzcepis čempionu komandu, bet Tu jau māki tikai pelt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-07 00:29, pirms 13 gadiem
Un vēl tāds sīkums-Tavs anīsa piliens pat MVD dušās nebija, kad Znaroks tikai septītajā finālspēlē pret AK Bars izlaida no rokām Gagarina kausu...

     [+] [-]

, 2012-12-07 00:38, pirms 13 gadiem
riat80 rakstīja: Diez shogad Anisins speles All stars game? ...
Nespēlēs, viņš tikko savu zvaigžņu spēli jau nospēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-07 01:06, pirms 13 gadiem
Zenītā Deņisovs nedaudz palēkāja un izsita no kluba bonusus, tagad visiem ir iespēja. Bet Aņisina gadījumā - varēs turpmāk dziedāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-07 01:34, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2012-12-07 02:03, pirms 13 gadiem
Reiz Žoltoks par Montreal Canadiens asi izteicās un tā bija kā nerakstīta brīvlaišanas vēstule. Apzināti protams. Šeit arī kaut kas no tā...

     [+] [-]

, 2012-12-07 07:34, pirms 13 gadiem
Pie MD ģērbtuves tagad jāpieliek izkārtne - "Гномaм вход запрещен!"

     [+] [-]

, 2012-12-07 08:03, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti kur Maskavas Dinamo bez Aņisina būtu palikuši pagājušās sezonas Play Off? P.Bure precīzi pateica, ka Znaroks par Gagarina kausu var būčot roku Aņisinam.
Beidz nu murgot! Roku Znaroks drīzāk var bučot Jeremejevam! Sīkajam kverpim pašam ir jābučo roka Znarokam, ka šo no pagājušās sezonas Rietumu lohu kluba sezonas vidū paņēma uz nākamo čempionvienību un deva spēlēt ar labiem partneriem! Hokejs ir komandas spēle un viens spēlētājs tur neko nevar izšķirt (ja vien tas nav vārtsargs, kas kā zinām ir puse vai citreiz pat vairāk nekā puse no komandas kā arī bija Jeremejeva gadijumā)!

     [+] [-]

, 2012-12-07 10:36, pirms 13 gadiem
Nu sviests taja kolhoza, tiesam nekas nebutu preti ja vins DR uzspeletu, liekas loti sakarigas pa dzivi cilveks. Un no ta jau rodas uzvaras, no gerbtuves, no mikroklimata.

     [+] [-]

, 2012-12-07 10:38, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti kur Maskavas Dinamo bez Aņisina būtu palikuši pagājušās sezonas Play Off? P.Bure precīzi pateica, ka Znaroks par Gagarina kausu var būčot roku Aņisinam.
Bure gan ir saprāta etalons . Bure savulaik teica, ka Latvijas valdība ir uzpirkusi Irbi, lai šis labi nostāv pret krieviem.
Atradis gan, ko klausīties

     [+] [-]

, 2012-12-07 12:40, pirms 13 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Netaisos ar Tevi te baigi strīdēties.
Znaroks pierādīja ar LV izlasi piecus gadus, ka ja komandā nav kāds vilcējs, tad no šīs komandas pie Znaroka nav nekas.
Atgādinu,ka Aņisinam starpsezona tika sačakarēta. Tikai tad gan tika minēts tikai Safonovs, bet acīmredzot viņi ar Znaroku ir sadziedājušies.
Šeit pie viena paša Aņisina viedoklis:
http://allhockey.ru/news/136862/
Aņisins ir normāli saslimis ar zvaigžņu slimību. Pirms sezonas, vai pareizāk būtu teikt, pēc lieliski aizvadītās sezonas beigām, MD lika Aņisinam priekšā līgumu par summu, kura 4x pārsniedza viņa veco, vēl ar Vitjaz noslēgto līgumu. Aņisins to noraidīja, jo viņš esot pelnījis 8x lielāku līgumu

Daudziem jau ar to būtu skaidrs, ka kaut kas īsti kārtība ar viņu nav, jo viņa prasītā summa bija tāda kā KHL superzvaigznēm. Bet labi, pieņemsim, ka tādu viņš arī bija pelnījis. Bet tādā gadījumā, līdz ar naudu nāk atbildība, bet viņa publiskie izteikumi par kluba vadību pēc viņa vājajiem rezultātiem neliecina par augstu atbildības sajūtu, vai ne?

Par Znaroku es Tev piekrītu daļēji. Viņš tiešām ir autoritatīvs treneris un arī izlasē sanāca vairāki konflikti ar spēlētājiem, taču, ja paskatās, kas tie bija par spēlējiem (Tribuncovs, Saulietis), tad tie ir no tiem, kuri parasti intervijās sūdzas, ka treneris nedeva spēles laiku, prasīja par daudz utml.

     [+] [-]

, 2012-12-07 12:45, pirms 13 gadiem
Jāatcerās, ka profesionālajā sportā bez mērķtiecības, milzīgas pārliecības par sevi un savu taisnību un citām īpašībām, kuras cilvēciskā līmenī par labām nevar nosaukt, ir grūti kaut ko sasniegt. Tāpēc mani nepārsteidz, ka tik bieži rodas absurdas situācijas, kad divi šādi cilvēki savā starpā nespēj nokārtot itkā elementārus jautājumus. Normāls cilvēks būtu sakodis zobus, uzspēlējis 3 nedēļas VHL un ticis atpakaļ KHL un turpinājis pelnīt miljonus.