Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Šupleram būs mūs jāpārliecina"

Savickis: "Šupleram būs mūs jāpārliecina"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Turpmākās nedēļas laikā treneru nomaiņa "Dinamo" nav paredzēta, vēlamies no trenera dzirdēt, kā viņš redz komandas nākotnes attīstības vīziju," atklāj Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētāja vietnieks Juris Savickis intervijā laikrakstam "Diena".

"Vēlamies no trenera dzirdēt, kā viņš redz komandas nākotnes attīstības vīziju," Savickis saka, ka kluba vadība tiksies ar galveno treneri Jūliusu Šupleru, lai uzklausītu trenera domas par komandu. KHL šobrīd līdz 11. novembrim ir pārtraukums, bet Rīgas "dinamiešiem" pirmais mačs pēc pauzes gaidāms 12. novembrī, kad izbraukumā mūsējos eksaminēs čempionvienība Kazaņas "Ak Bars".

Savickis esot jau ticies ar Šupleru: "Niansēs negribu iedziļināties, jo tas aizņems daudz laika. Galvenais jautājums, uz kuru no trenera gribam dzirdēt atbildi, - kā viņš redz izeju no pašreizējās situācijas. Viņam mūs ir jāpārliecina, ka rezultāti uzlabosies."

Vaicāts par iespējamo trenera maiņu, Savickis atbildēja: "Domājam arī šajā virzienā, bet pagaidām vēlamies uzklausīt Šupleru." Savickis apstiprināja, ka trenera nomaiņa klubam izmaksātu dārgi, tomēr tas neesot galvenais vilcināšanās iemesls. "Lēmuma izvēlē negribam kļūdīties. Galvenais ir, lai uzlabotos spēle, un apmierināti būtu komandas līdzjutēji."

Izmantotie resursi:
diena.lv

 +12 [+] [-]

, 2009-11-03 10:18, pirms 15 gadiem
Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.
Slēpts komentārs: Ministrs

 +45 [+] [-]

, 2009-11-03 10:24, pirms 15 gadiem
Ministrs rakstīja: Biju domājis, ka DR valde ir kompetentāka!
kompetentāka par ko? par Tevi? domāju, ka noteikti ir

izmest vienmēr var paspēt

 +29 [+] [-]

, 2009-11-03 10:25, pirms 15 gadiem
Bet reaali - taa jau arii ir - ja visu laiku ir savainoti PAMATSASTAAVA speeleetaaji, viegli nav! Bet tomeer - ar to visu, RD ir pieraadiijis, ka VAR speeleet (uzvarot to pashu SKA - lai gan domaaju, ka otru TAADU uzvaru atkaartot buus LJOTI gruuti). Vairaak sliecos domaat, ka vaina ir speeleetaaju psihologjija, kuri nespeej noskanjoties speeleem (kaa citaadaak izskaidrot sagraaves vienaa periodaa!?). Galvenais jautaajums shobriid NAV NOMEST SHUPLERU, bet gan - KO NJEMT VINJA VIETAA!? Atlaist jau var vienaa setaa, bet kursh buus tas, kursh naaks vinja vietaa un buus labaaks (zinot RD finansiaalo situaaciju)?

Ulrihs rakstīja: Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-03 10:27, pirms 15 gadiem
Komplektācijas ģēnijs un valde nevar atrast aizvietotāju, savādāk Jūlis jau būtu lidojis.. viss šeit minētais ir atmazkas...

     [+] [-]

, 2009-11-03 10:27, pirms 15 gadiem
Kompetenta, lai pārvaldītu populāro hokeja klubu!

Protams, ka izmest var paspēt, bet vai tik nebūs par vēlu, ja vilcināsies un šī pauze ir īstais laiks, lai to izdarītu!

Jaunais treneris pa 10 dienām varētu jau ieskicēt jaunōs komandas taktiskos zīmējumus un iepazīt spēlētājus!

Ja Šupi atstās- ticiet nekas nemainīsies un no Krievijas atvedīs vēl pāris zāģu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-11-03 10:28, pirms 15 gadiem
Pēdējās divās spēlēs pamatlaikā ielaisti tikai 2 goli un iemesti 5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-03 10:40, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.
Spēlēt bez centra spēlētāja šitādā līmenī ir tas pats, kas braukt WRC rallijā un bākā liet 76 Benzīnu. KHL visu izšķir vissīkākās nianses un jo vairāk salasās kopā visādas sīkas ķibeles tad rezultāts arī ir atbilstošs. Ko Tu gribēji, lai Šuplers saka, ka nē nestrādāsim nah.uj trenēties, jo tāpat pret tiem un tiem pakāsīsim. Hokejs ir sportaveids kurā paliek izturīgākie un spēcīgākie, čikstuļi un vārguļi ātri vien padodās un dara ko vieglāku.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 10:41, pirms 15 gadiem
Brīnos ka RD saimnieki par 2 gadiem vēl nepazīst Šupleru,ko tur klāusīties,runāt ir viens,bet reāli darbi kaut kas cits,viņi taču atbildi jau zina,zina ko treneris teiks.Man liekās ka šajā situācijā viss ir valdes rokās.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 10:41, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Bet reaali - taa jau arii ir - ja visu laiku ir savainoti PAMATSASTAAVA speeleetaaji, viegli nav! Bet tomeer - ar to visu, RD ir pieraadiijis, ka VAR speeleet (uzvarot to pashu SKA - lai gan domaaju, ka otru TAADU uzvaru atkaartot buus LJOTI gruuti). Vairaak sliecos domaat, ka vaina ir speeleetaaju psihologjija, kuri nespeej noskanjoties speeleem (kaa citaadaak izskaidrot sagraaves vienaa periodaa!?). Galvenais jautaajums shobriid NAV NOMEST SHUPLERU, bet gan - KO NJEMT VINJA VIETAA!? Atlaist jau var vienaa setaa, bet kursh buus tas, kursh naaks vinja vietaa un buus labaaks (zinot RD finansiaalo situaaciju)?
Jaa, paradija....Motivacija ir tiesi trenera laucins, tapat ari ka taktikas izvele utt. Visu cienu par speli pret SKA, bet kapec jalasa 20 (!!!) spele, ka speletaji pashi noruna BEIDZOT aizstavet vienam otru un ja vajag, tad izkauties? Iespejams, ka nav ko nemt vieta, bet tas nemaina situaciju ap Juli - uzskatu, ka sevi patreiz vins ir izsmelis RD galvena amata. Ne velti par vinu pagajushaja gada hokeja eksperti Krievija izteicas ka par sliktako treneri starp visiem KHL treneriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-03 10:44, pirms 15 gadiem
Uz Latviju un, it īpaši, tādu Dinamo, kāds tas ir patlaban, 10kārtīgi attiecas šis raksts - newsru.com: Новости NEWSru.com :: Шведские ученые не...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-03 10:59, pirms 15 gadiem
variants esot Františeks Hosa. tas par trenera maiņu....būtu interesanti.katrā gadījumā - diez vai sliktāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:02, pirms 15 gadiem
man personigi liekas, ka dzeki tikai sitas uz laukuma, un es isti neredzu iespeleetas kombinacijas... un taaas laikam ir trenera kompitencee... un taam kobinacijaam jastradaaa.... tad arii ir rezultaats!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:04, pirms 15 gadiem
vārdos jau elementāri:
parādīt saturīgu spēli- rezultāti neizpaliks...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 11:06, pirms 15 gadiem
Interesanti,vai var lauzt līgumu ar Jūliju sezonas gaitā-vai,ja uzdevums bija iekļūt play-offos-tad tikai tad,kad reāli neiekļūst,jo pretējā gadījumā no Savicka runātā izklausās,ka Dinamo saskaņā ar līgumu būtu jāizmaksā pamatīga kompensācija par līguma laušanu.Piekrītu iepriekšrakstītajam,ka nav saprotams,kāpēc motivācija sisties un cīnīties,pat izkauties parādās tikai uz 20.spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:10, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Komanda tādā sastāvā, kādu to sakomplekrtēja Šuplers ir spēlējusi apmēram četras spēles un tad sākās traumu sērija .
Nu pag, traumas sakas ja nemaldos ar Dzerina plecu un tas nebija pirmajas speles. Kas nelava spelet pret Barys, Omsku un Salavatu pilna sastava, kas pie tam bija parbaudes speles saspelejies?
Un par tiem 15 punktiem runaja pat Puche studija un skiet ari viena intervija Julim tika prasits, ta ka gluzi neoficiali tas nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-03 11:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: es ļoti ceru , ka valdei pietiks prāta, lai saprastu jau šī pārtraukuma laikā, ka šuplers ir izsmēlis savas iespējas ietekmēt DR spēli tā, lai gūtu panākumus pret ļoti spēcīgiem pretiniekiem, kas tuvākajā laikā nāks pretī dinamiešiem.
Ar šādu RD komplektāciju nevar gūt panākumus pret spēcīgiem klubiem. Tādi mači kā pret SKA notiek reizi 10 spēlēs. Pirmā reize bija pret spartaku. Ar to ir krietni par maz... Minskā mūs glāba Masaļskis un Minskas sliktā realizācija, bet lielā mērā tas ir tas pats Rīgas Dinamo, kas bija mačos pret Maskavas Dinamo un CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:15, pirms 15 gadiem
Nu beidzat ap.irst Jūli. Gribat kaut kādu pamuļķi, kā Henlons bija Minskā? Ļaujat trenerim strādāt ar komandu, un tas neko nedos, ja nomainīs to, būs vēl sliktāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-03 11:15, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: ... nav saprotams,kāpēc motivācija sisties un cīnīties,pat izkauties parādās tikai uz 20.spēli....
Jāatgādina tiem, kas paspējuši aizmirst, ka bija arī ļoti saturīgas spēles šosezon (pret CSKA un SKA pirmās spēles 0:1, 0:2), kaut arī zaudētas, kvalitātes ziņā bija krietni labākas par to pašu pēdējo pret Minsku. Sūdi sākās kaut kad pēc tam, kad pret visiem pēc kārtas sāka ielaist 3-4 golus 1.periodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:20, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Nopietnas traumas,kuru dēļ nācās mainīt pieciniekus, sākās kad Kariya sasita galvu un tā bija kāda ceturtā spēle regulārajā čempionātā .
Nu tiesi ta - 4 spele. Tikai pieciniekus mainija jau ieprieksejas 3. Kadas traumas trauceja iesakt speli pret Omsku, kad tika pakasts RD stila pirmais periods un tad sakta atspelesanas? Vai ari tas pats pret Barys? Pret Salavatu vispar bija tikai viens pusmoments, kuru vel pie tam Svets ari realizeja, bet nu Salavatu ok neskaitisim, cita limena blice tomer.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:23, pirms 15 gadiem
edziic rakstīja: Nu pasakat, ka taa nav.

Jus taka idioti tik smaidat, kad tas jaklis pec zaudejuma 2:5 pasaka, ka bija laba speele.

tas pidars jaatlaiz un jus visi vinam varat atsuukat.
man pohuj.
nu tavs intelektuālais līmenis ir zem pašas kritikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:24, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ar šādu RD komplektāciju nevar gūt panākumus pret spēcīgiem klubiem. Tādi mači kā pret SKA notiek reizi 10 spēlēs. Pirmā reize bija pret spartaku. Ar to ir krietni par maz... Minskā mūs glāba Masaļskis un Minskas sliktā realizācija, bet lielā mērā tas ir tas pats Rīgas Dinamo, kas bija mačos pret Maskavas Dinamo un CSKA.
Kaut kādus panākumus jau var gūt, bet reāli mūsu vieta KHL(arī pagājušajā sezonā) ir 16-22. Pagājšsezon vienkārši izdevās izdarīt vairāk nekā iespējams. Šogad ir tas sastāva bezsakars un viss nostājas savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 11:24, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Lai strādā gan Jūlis gan komanda.. personiigi mani šīs pēdējās speles parliecinaja ka komanda ir kkur netālu no pareizā ceļa...
bet taa arii ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:29, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: pret CSKA bija 1:2...
Nu ja, bija 1:2 un 0:2.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:29, pirms 15 gadiem
Ir skaidrs, ka arī bez Šuplera, kā trenera RD spēs vinnēt vēl vismaz 6 spēles šajās sezonā, bet nav nemazākās garantijas, ka ar Šupleru vinnēs vairāk. Tad kāda jēga maksāt par viņu naudu, lai trennē kaut vai Ābols un par asistentu (lasīt Motivātoru) pieņem kaut vai G.Pasti, varbūt viņam izdosies uz pirkstiem izskaidrot komandia, ka spēle ilgst 60 min, nevis +/- 30.
Par ietaupītajiem līdzekļiem nopērk 1 stabilu aizsargu, un censties neilaist katrā spēlē 4-5 vārtus, ja paši varam iemest tikai 2-3.

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:37, pirms 15 gadiem
Kautko pa so brivlaiku vajag pamainit. Kautvai saakt maksaat premijas par vartu guvumiem. Ne labak par uzvaram un sausaam speeleem, tad daudz nebutu jamaxaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-03 11:40, pirms 15 gadiem
jūlis savu (ne)kompetenci lieliski nodemonstrēja sezonas pirmajā spēlē kad visas maiņas, pēc lieliskā draudzības spēļi cikla, tika samaisītas bezsakarā, tad viņš savu kompetenci parādīja liekot ozo spēlēt mazākumos, tāpat kā citiem līderiem, taču mazākumā galvenais ir neielaist, to laikam pans šuplērs nesaprot, tur jāspēlē labākajiem aizsardzības tipa spēlētājiem, nodzenājot labākos pa 2iem periodiem un pārejot 3ā uz 3 maiņām protams nekas arī bieži nesanāca.

raustīt vārtsargus pēc 3 ripām ar prātu nevajag daudz, īpaši ja kīpa vainas tur nav bet aizsrdzībā spēlējam tizli, sākumā pans izjāja pats savas komandas pārliecību, kad atlaida maiņas atpakaļ komanda sāka rādīt to hokeju kas bija pārbaudenēs bet tad pans izdomāja parotaļāties ar kīperiem un iedzina šos arī nepārliecinātībā, tad tās maiņas dīvainās dažās spēlēs, tikko vairākumā ir cerība tā nākamā spēlē akal maiņas citas - jaukt spēlētājus ar vietām daudz prāta nevajag, labāk būtu savu enerģiju spēlētāju iedvesmošanai izmantojis, cipulis nekāds pirmajām maiņām, toties tiek marinēts tur bez variantiem(?!??!) pilnīgs sviests, tad tā vārtsarga (ne)spēja nomainī pie -1 pēdējā trešdaļā laicīgi, nepareizie virknējumi iemetienos pretinieka zonā...

nepietiek ar to ka mums traumas daudz, spēlētājiem ar neveicas bik, tad vēl treneris ar savu nekompetenci jaucas pa vidu, pilnīgi tracina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-03 11:49, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Komanda vel nav izgajusi laukumaa pec patraukuma, bet mes jau vinju norakstam.. varbut pagaidam lai beidzas pirmais izbraukums uz Kazaņu, Ņižņekamsku un Toljati un tad runasim un izteiksim savas domas?
Tad jau varēs atlikt līdz nākamajai spēļu sērijai, un tā līdz sezonas beigām. Manuprāt, Šupleram bija jāaiziet pēc zaudējumiem Avtomobilist un Amur.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:49, pirms 15 gadiem
SHUPLER, LASIES PROJAAM, BEIDZ GREMDEET LATVIJAS HOKEJU!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 11:54, pirms 15 gadiem
Ir runa par to, ka Šupis nespēj savest kārtībā komandu ar esošajiem spēlētājiem! Praktiski nenotiek nekāda rotācija! Aizejot uz arēnu vienmēr skatos vai tik Šupleram blakus nav suns, jo izskatās, ka šis ir akls!

     [+] [-]

, 2009-11-03 11:58, pirms 15 gadiem
Līgums ir tāds, ka ja atlaiž Šupleru, tad izmaksā arī kompensāciju, kuras nav, ja viņš atkāpjas pats(ko viņš nekādā gadījumā nedarīs). Kompensācijas nav, ja atlaiž pie uzdevuma neizpildes - iekļūšanas izslēgšanas spēlēs, ko teorētiski vēl var paspēt...un tikmēr pans turpinās saņemt labu algu.
.. jo nekur citur viņam tāda nebūs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:02, pirms 15 gadiem
Velk laiku lidz transvera tirgus beigam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:02, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.
a nez ko viņam teikt , gribi teikt ka tā nav taisnība vai kā?tikpat labi kam mums vajadzīgi vārtsargi , ganjau treneris tāpat izvilks

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 12:03, pirms 15 gadiem
Ministrs rakstīja: Ir runa par to, ka Šupis nespēj savest kārtībā komandu ar esošajiem spēlētājiem! Praktiski nenotiek nekāda rotācija! Aizejot uz arēnu vienmēr skatos vai tik Šupleram blakus nav suns, jo izskatās, ka šis ir akls!
Aha, varētu ierotēt Pruseku par centra uzbrucēju, Spruktu aizsardzībā, Ābolu vārtos, Sotnieku par fanluba vadītāju. Jā, jā, man arī liekas, ka vajag kaut ko pamainīt.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 12:04, pirms 15 gadiem
Domaju, tik un ta noderetu nomainit treneri, jo, lai ari par velu, bet ja bus labi rezultati, tas tomer palidzes sadzivot ar sponsoriem, bet ar shadiem rezultatiem, kadi tiek sasniegti shosezon, diezvai izdosies tikt pie kada lielaka "cheka"

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 12:08, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Lai strādā gan Jūlis gan komanda.. personiigi mani šīs pēdējās speles parliecinaja ka komanda ir kkur netālu no pareizā ceļa...
Tieši tā,un vietā paņemt trenei,kurš vispār nav lietas kūrsā par Dinamo Rīga lietām un sistēmu kopumā!Tas jau nav dažu dienu laikā iebraukt tajā visā!Tā ka neizpostīsim,kas mums vēl ir un dosim Jūlim vēl vienu iespēju pierādīt sevi!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 12:13, pirms 15 gadiem
Šuplers neaizies jo nav naudas labam trenerim. Nav jēga atlaist tiesam labu treneri un paņemt vieta sliktaku tikai tapēc lai visi redzētu ka kautkas tiek mainīts drīzāk asistentu varetu labāku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 12:15, pirms 15 gadiem
Smieklīgi ir tas, ka nezkāpēc pastāv kaut kāds mistisks viedoklis, ka, ja komanda spēlē savu iespēju robežās, tad viņai noteikti jāuzvar i metalurgi, i cska, i Maskavas Dinamo. Man atkal liekas, ka uzmest 38 metienus Mask.D un zaudēt ar 2:4 ir normāls rezultāts. Zaudēt amūriem varbūt nevajadzētu, bet tas pats notika ar to veco Dinamo, tāpat kāsa visādiem Ļgr ASK un Saratovas Kristal un Kijevas Sokol, bet pa reizei paņēma līderus. Par treneru maiņām vispār nerunāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:21, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Ļoti interesanta ir Sporta Avize šonedēl.. gan par Dinamo likločiem gan intervija ar Irbi... netaisu SA reklāmu, bet iesaku nopirkt un palasīt...
Jā, Arčijs labi iejuties Capitals komandā,pārsvarā visi uzskata viņu par savējo!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 12:26, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka nezkāpēc pastāv kaut kāds mistisks viedoklis, ka, ja komanda spēlē savu iespēju robežās, tad viņai noteikti jāuzvar i metalurgi, i cska, i Maskavas Dinamo. Man atkal liekas, ka uzmest 38 metienus Mask.D un zaudēt ar 2:4 ir normāls rezultāts. Zaudēt amūriem varbūt nevajadzētu, bet tas pats notika ar to veco Dinamo, tāpat kāsa visādiem Ļgr ASK un Saratovas Kristal un Kijevas Sokol, bet pa reizei paņēma līderus. Par treneru maiņām vispār nerunāja.
tavuprāt, realizēt 2 metienus no 38 ir normāli?!! pg sezonā, spēlējot no aizsardzības un mazāk metot pa vārtiem, taču vairāk realizējot, DR uzvarēja daudzus grandus!

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:27, pirms 15 gadiem
divas galvas gudrakas nēka viena ir nepieciešams atbalsts gan Šupleram gan komandai tas ir komandas darbs to pierādīja spēle pret SKA .Šuplers ir speciālists nav ko noliegt . Mums ir tie savainotie un tas ir ļoti daudz tadai komandai kā mums esam vidusmēra komanda bez izcilam zvaigznem Varbūt Hosa tads kļūs. Taču tas neataisno zaudējumus apakšgala komandam. Izmaiņas ir vajadzīgas komanda bet tām ir jābūt ar mērķi nakamai sezonai. Lai kas nāktu Suplera vieta neko strauji viņš neizmainīs ir jadoma jau par nakamo sezonu vismaz vadības jomā.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-03 12:29, pirms 15 gadiem
tRENERIS IR JĀMAINA!!!, tAS JAU BIJA JĀIZDARA,KĀ TO IZDARĪJA CITAS KOMANDAS KAS NEBIJA APMIERINĀTAS AR REZULTĀTIEM. Tagad jau reāli ir gandrīz par vēlu.tE TAK SKAIDRI REDZAMS ,KA LIELĀKĀ PROBLĒMA IR TAKTIKAS JAUTĀJUMI,KĀ PRET KURU KOMANDU SPĒLĒT, UN ŠOGAD TĀ IR PROBLĒMA.
1.Tiešām nav izdevies redzēt pagājušāgada līmeņā spēli no aizsardzības
2.Apnikusi slidināšanās līdzi pretspēl''eetājiem aizsardzības zonā un "nelikšana bortā" (pamīksta spēle aizsardzībā). Jo beigās tāpāt pazaudējam,neizsekojam maiņām un piespēlēm līdzi,tāvietā lai pārtrauktu uzbrukumu pašā saknē.
3. Pirmās maiņas mocīšana gan vairākumā,gan mazākumā,gan vienādos sastāvos (īpaši OZO, NU IR VIŅŠ LIELISKS,BET NEVAJAG JAU VIŅU NOBEIGT UZ LAUKUMA, īpaši tajā mazākumā), nu ko viņi beigās var realizēt,ja jau paguruši visi pa mazākumu.
4.Cik redzu no intervijām Julis tomēr laikam par vecu un pragmatisku lai redzētu un justu nianses un taktiski pārkārtotos. Arī tas ,ka mums nav komandā klasisku fizisku un garu aizsargu,(Ozo atkal ir lielākais,tomēr viņam ir citas funkcijas -komandas smadzenes, kr.redlihs,Galviņš,Sotnieks,OK-pagari,bet ne fiziski)kuri mīl spēka hokeju(vismaz 2), bet čupa ar mazajiem 75-80kg,kuri bezspēcīgi pret 100.kg uzbrucējiem pie borta un petaka,ir trenera vaina.
3.Patreiz redzamas ir sekas,tomēr vajag saprast kur ir cēloņi, un kurš ir galvenais. Neskatoties uz to cik lielai daļai mūsu pašu spēlētāju Julis simpatizē.Cīņa ar sekām ir muļķīga ,jācīnās ar cēloņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:33, pirms 15 gadiem
a Lauris Dārziņš kļūs par tēvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 12:35, pirms 15 gadiem
Dinamka rakstīja: a Lauris Dārziņš kļūs par tēvu
kaa tev taa gadiijaas?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 12:40, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tieshi taa vaina ir speeeleetaaju psihologjijaa. To piraada speele ar ska! Bet trneri gan nevajadzeetu mainiit!
spēlētājus sapurinās jauns treneris, jo puse no komandas spēlētājiem guļ uz lauriem, Jūlijam viņi savu spēku ir pierādijuši- bet šajā līmenī katru spēli ir jāpelna sava vieta komandā , ja ir meistarības trūkums tas jākompencē ar cīņas sparu un saliedētību , pret SKA viņi pierādija ka var, bet pret Minsku atkal gulēja, ja ne Edgars tur būtu sagrāve.

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:40, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: kaa tev taa gadiijaas?
kas gadījās??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:42, pirms 15 gadiem
Dinamka rakstīja: kas gadījās??
kljuut par maati, vai zin'!

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:46, pirms 15 gadiem
realists23 rakstīja: tRENERIS IR JĀMAINA!!!, tAS JAU BIJA JĀIZDARA,KĀ TO IZDARĪJA CITAS KOMANDAS KAS NEBIJA APMIERINĀTAS AR REZULTĀTIEM. Tagad jau reāli ir gandrīz par vēlu.tE TAK SKAIDRI REDZAMS ,KA LIELĀKĀ PROBLĒMA IR TAKTIKAS JAUTĀJUMI,KĀ PRET KURU KOMANDU SPĒLĒT, UN ŠOGAD TĀ IR PROBLĒMA.
1.Tiešām nav izdevies redzēt pagājušāgada līmeņā spēli no aizsardzības
2.Apnikusi slidināšanās līdzi pretspēl''eetājiem aizsardzības zonā un "nelikšana bortā" (pamīksta spēle aizsardzībā). Jo beigās tāpāt pazaudējam,neizsekojam maiņām un piespēlēm līdzi,tāvietā lai pārtrauktu uzbrukumu pašā saknē.
3. Pirmās maiņas mocīšana gan vairākumā,gan mazākumā,gan vienādos sastāvos (īpaši OZO, NU IR VIŅŠ LIELISKS,BET NEVAJAG JAU VIŅU NOBEIGT UZ LAUKUMA, īpaši tajā mazākumā), nu ko viņi beigās var realizēt,ja jau paguruši visi pa mazākumu.
4.Cik redzu no intervijām Julis tomēr laikam par vecu un pragmatisku lai redzētu un justu nianses un taktiski pārkārtotos. Arī tas ,ka mums nav komandā klasisku fizisku un garu aizsargu,(Ozo atkal ir lielākais,tomēr viņam ir citas funkcijas -komandas smadzenes, kr.redlihs,Galviņš,Sotnieks,OK-pagari,bet ne fiziski)kuri mīl spēka hokeju(vismaz 2), bet čupa ar mazajiem 75-80kg,kuri bezspēcīgi pret 100.kg uzbrucējiem pie borta un petaka,ir trenera vaina.
3.Patreiz redzamas ir sekas,tomēr vajag saprast kur ir cēloņi, un kurš ir galvenais. Neskatoties uz to cik lielai daļai mūsu pašu spēlētāju Julis simpatizē.Cīņa ar sekām ir muļķīga ,jācīnās ar cēloņiem.
Manuprāt, tev vienkārši vajadzētu fanot par Kalgari Flames. Un attiecīgi beigt fantazēt, ka mums ir pieejams tas pats, kas viņiem.

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:46, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: kljuut par maati, vai zin'!
kāds te vispār sakars ar mani?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 12:51, pirms 15 gadiem
Dinamka rakstīja: kāds te vispār sakars ar mani?
peec tava komentaaraa es sapratu, ka nupat esi sanjeemusi gruutnieciibas testa rezultaatus un tuulinj pat uz karstaam peedaam steidzi tos publiskot sheit - sporta portaalaa.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-03 12:51, pirms 15 gadiem
Da c'mon. Paskatamies ar ko mees speeleejam un pret ko.
Tie pashi minskieshi. Kaadu sastaavu vinji shogad ir nokomplekteejushi? Paareejaas komandas saliidzinot pret DR ir krietni vien labaak nokomplekteetas attieciibaa pret muuseejo. Kas mums ir pamatsastaavs? LV izlases dzjeki ar pieaicinaatajiem legjionaariem Hossa, Iguldens utt.
paskatoties muusu zaudeetaas speeles, viennoziimiigi varu teikt ka pretiniekiem vaartu sargi ir nostaaveejushi godam. Savukaart muuseejiem ir taada saraustiita speele. Edzja tikai peedeejaas 2 speeles ir ticis pie nesaraustiitas speeles un izskataas patieshaam labi. Domaaju ka peec paartraukuma muuseejie buus atpuutushies, atguvushies no traumaam un komandai saaksies paceelums.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-03 12:56, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: Da c'mon. Paskatamies ar ko mees speeleejam un pret ko.
citiem vaardiem sakot, klubam buutu jaaiesniedz atvainoshanaas veestule liigai ar luugumu izsleegt klubu no liigas. pamatojums - nu baigi speeciigie pretinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 12:59, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: peec tava komentaaraa es sapratu, ka nupat esi sanjeemusi gruutnieciibas testa rezultaatus un tuulinj pat uz karstaam peedaam steidzi tos publiskot sheit - sporta portaalaa.
nu man īstenībā vienalga, ko tu saprati. katram jau tā uztvere ir citādāka.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 13:02, pirms 15 gadiem
Ne jau taa tas domaats. Te vienk visi gaida kad DR d.aaziis visus peec kaartas saakot no SY beidzot ar jaunpienaaceejiem Avtomobiljist. Ir bijushas vienkaarshi vairaakas sakritiibas, deelj kuraam muuseejie nav speejushi paraadiit to sniegumu kuru gaidam. Pag. gad mums sezonas viduu bija pamatiigs kritums, tad shogad tas ir sezonas saakumaa. Un kritumi ir visaam komandaam. Kautvai tas pats SY kursh pagaajusho gad bija reguljarkas uzvareetaajs pakrita pret Avangardu kuram PO nokrita kaa daavana no augshas.

juhans rakstīja: citiem vaardiem sakot, klubam buutu jaaiesniedz atvainoshanaas veestule liigai ar luugumu izsleegt klubu no liigas. pamatojums - nu baigi speeciigie pretinieki.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 13:04, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: šuplers rausta vārtsargus, tur tā vaina! to nesen intervijā teica arī edža.
ar jūli pie stūres nebūs nekāda pacēluma! tāpēc ceru, ka kluba vadība šajā pārtraukumā beidzot pieliks punktu viņa nekompetentajai komandas gremdēšanai.
kur tu tādu lasīji, parasti spēlētāji izvairas no tādiem izteicieniem

  +2 [+] [-]

, 2009-11-03 13:05, pirms 15 gadiem
Dinamka rakstīja: nu man īstenībā vienalga, ko tu saprati. katram jau tā uztvere ir citādāka.
es arii domaaju, ka shis nav principiaals jautaajums.

mani vieniigi mulsinaajaa taas divas aarpraataa smejoshaas galvas pie tava pazinjojuma par to, ka L.Daarzinjsh kljuus par teevu. it kaa tas buutu kaut kas aarkaarteejs. tu domaaji, ka L.Daarzinjsh to nekad nespees?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:14, pirms 15 gadiem
Vienmēr mūsu spēle ir bijusi balstīta uz vārtusargu sniegumu - ja šajā frontē viss ir ok un spēle iet no rokas tad arī ir rezultāts, bet ja spēle neaiziet tad ir dibua...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:18, pirms 15 gadiem
juhans rakstīja: es arii domaaju, ka shis nav principiaals jautaajums.

mani vieniigi mulsinaajaa taas divas aarpraataa smejoshaas galvas pie tava pazinjojuma par to, ka L.Daarzinjsh kljuus par teevu. it kaa tas buutu kaut kas aarkaarteejs. tu domaaji, ka L.Daarzinjsh to nekad nespees?
normālas galvas, kas vizuālā izteiksmē raksturo sajūsmu un prieku, nevis LD nespējību vai vēl kko.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-03 13:18, pirms 15 gadiem
peksiic rakstīja: Ne jau taa tas domaats. Te vienk visi gaida kad DR d.aaziis visus peec kaartas saakot no SY beidzot ar jaunpienaaceejiem Avtomobiljist. Ir bijushas vienkaarshi vairaakas sakritiibas, deelj kuraam muuseejie nav speejushi paraadiit to sniegumu kuru gaidam. Pag. gad mums sezonas viduu bija pamatiigs kritums, tad shogad tas ir sezonas saakumaa. Un kritumi ir visaam komandaam. Kautvai tas pats SY kursh pagaajusho gad bija reguljarkas uzvareetaajs pakrita pret Avangardu kuram PO nokrita kaa daavana no augshas.
Nu cmon! Neviens neraksta, ka gaida, ka RD visus graus, bet runa par paradito sniegumu un uzkritoshajam lietam, kas liecina, ka Julis sevi ir izsmelis, proti
1) lideru dzenasana vairakuma un mazakuma, nemot vera, ka vini nav jaunie puikas nekadi. Uz Ozo zhel speles beigas skatities, Nizhivijs ari pedejas speles izskatas paguris. (Shi problema starp citu bija ari pagajushaja gada, kad play-off tas pats Hossa pirmas divas speles knapi kajas vilka, nemaz nerunajot par Elisonu)
2) vartsargu raustisana
3) biezi vien impotenta spelesana aizsardziba ar obligatu slidinasanos lidzi pretiniekam metra attaluma un keksesanu no aizmugures
4) vairakuma mainu regulara mainisana par ko runa ari pasi speletaji (Sveta intervija)
5) komandas (ne)noskanoshana cinai no pirmas lidz pedejai minutei
Tas ir tikai uzkritoshakais.
Protams, ka spele uzlabojusies pedeja laika it ipasi, ja runa par pasatdevi, bet acimredzot ar to ir par maz. Gaidisim partraukumu, bet mac stipras aizdomas, ka sezonas turpinajums bus aptuveni +/- tads pats ka sakums.

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:22, pirms 15 gadiem
Pgaajushaa gada sezona:
2008. Septembrii 11 speelees muuseejie bija tikushi pie 16 punktiem (5 uzvaras pamatlaikaa 1 uzvara peecspeeles metienos)
2008. Oktobrii 12 speeles: 13 punkti ar 4 uzvaraam pamatlaikaa un vienu zaudi peecspeeles metienos
2008. Novembrii: 7 speeles 4 punkti jo ir tikai viena uzvara un viens zaudeejums peecspeeles metienos.
2008. Decembrii 8 speeles: 7 uzvaras pamatlaikaa un ieguuti 21 punkts
2009. Janvaaris 10 speeles: 14 punkti, 4 uzvaras pamatlaikaa viena papildlaikaa
2009. Februaris: 8 speeles, 17 punkti no 5 uzvaraam papildlaikaa un 1 pamatlaikaa.

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:26, pirms 15 gadiem
Daudz jau te runā par Jūļa vai komandas vainu, cēloņiem un iemesliem. Manuprāt, savrīgākais ir tas, ka "pagale jau viena nedeg" - ir tāds teiciens. Ar to gribēju teikt, ka abām pusēm jāstrādā, lai nonoāktu pie rezultāta.!! Jāpaceļas pāri vārdiem "negribu", "nevaru", "a viņš nē, tāpēc es arī nē"....
Tagad mainīt treneri būtu kļūda, nu jau jānospēlē ar Jūli visa sezona uz nākamo tad var skatītites....

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:27, pirms 15 gadiem
Njemsim veeraa ka pagaajusho gad DR sezona izdevaas deelj Edzjas lieliskaas speeles saakumaa, Naumova stabilitaates un Pruseka briinumiem.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-03 13:29, pirms 15 gadiem
Runaajot par to, kaa Frantisheks Hossa vareetu paliidzeet Latvijas hokejam un Dinamo - es ieteiktu strateegjisku sadarbiibu. Paarguleet ar dazhaam latvieshu meichaam un buus mums peec gadiem 20 savi Mariani un Marseli

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 13:32, pirms 15 gadiem
Nu nav jau mums ta budzeta, lai varetu neapdomajot mainit treneri, a ja nomainis un nekas nemainisies tad ka teikt bus pazaudejusi naudu, kas DR nav mazsvarigi.
Zel ka pec partraukuma uzreiz tads specigs pretinieks mums ticis

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:34, pirms 15 gadiem
Ja saliidzina ieguutos punktus pagaajusho gad liidz paartraukumam, tad muuseejie atpaliek no "grafika" tikai par 8 punktiem, lai gan pagaajusho gad bija 2 speeles vairaak nekaa shogad (21 speele shogad attieciigi pret 23 pagaajusho gad)

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:34, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Runaajot par to, kaa Frantisheks Hossa vareetu paliidzeet Latvijas hokejam un Dinamo - es ieteiktu strateegjisku sadarbiibu. Paarguleet ar dazhaam latvieshu meichaam un buus mums peec gadiem 20 savi Mariani un Marseli
kam tu to iesaki? esporta lietotaajiem? nav probleemu! zini, vareeji arii nemaz neieteikt... taapat jau Latvijaa ir gana daudz mazgadiigu "vecaaku", kas nespeej uznjemties atbildiibu par saviem beerniem.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-03 13:36, pirms 15 gadiem
iespējams šupleram japaliek, un tā vietā varētu nopirkt kādu LABU papildinājumu, varbūt es kļūdos!

     [+] [-]

, 2009-11-03 13:37, pirms 15 gadiem
DanY rakstīja: iespējams šupleram japaliek, un tā vietā varētu nopirkt kādu LABU papildinājumu, varbūt es kļūdos!
kaa vetaa?!!!

protams, arvien veel paliek ceriiba, tu varbuut kljuudies!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-03 13:39, pirms 15 gadiem
Turpinam auklēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 13:44, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu par 100%.Vēl varētu piemetināt
1)neprecīzas aizsargu 1.piespēles - parasti kājās(izņemot Ozo)
2)aizsargu iekrišana uzbrukumā,atpakaļ nepagūs,jo lēni un smagi slido(Galviņš,Sorokins,Sweats - viņš gan slido labi,bet mazā auguma dēļ nepagūst atgriezties)
3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā(iņemot Jēkabu un Ozo)
4)aizsargu mīkstā spēle pie bortiem un bieži nepareizi izvēlētā pozicionālā spēle.
Parasti saka tā,ka labs uzbrukums sākas no labas aizsardzības - te nu jāsaka,ka lielākai daļai mūsu aizsargu ir liels meistarības trūkums.Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts?Vai tad viņam nebija iespēju un laika nokomplektēt normālu sastāvu?Šobrīd mums visi aizsargi(izņemot Jēkabu) ir ''uzbrūkošās zvaigznes'' ar neciliem augumiem.Un tas nav tikai Sējēja kompetence.
Ulrihs rakstīja: Nu cmon! Neviens neraksta, ka gaida, ka RD visus graus, bet runa par paradito sniegumu un uzkritoshajam lietam, kas liecina, ka Julis sevi ir izsmelis, proti
1) lideru dzenasana vairakuma un mazakuma, nemot vera, ka vini nav jaunie puikas nekadi. Uz Ozo zhel speles beigas skatities, Nizhivijs ari pedejas speles izskatas paguris. (Shi problema starp citu bija ari pagajushaja gada, kad play-off tas pats Hossa pirmas divas speles knapi kajas vilka, nemaz nerunajot par Elisonu)
2) vartsargu raustisana
3) biezi vien impotenta spelesana aizsardziba ar obligatu slidinasanos lidzi pretiniekam metra attaluma un keksesanu no aizmugures
4) vairakuma mainu regulara mainisana par ko runa ari pasi speletaji (Sveta intervija)
5) komandas (ne)noskanoshana cinai no pirmas lidz pedejai minutei
Tas ir tikai uzkritoshakais.
Protams, ka spele uzlabojusies pedeja laika it ipasi, ja runa par pasatdevi, bet acimredzot ar to ir par maz. Gaidisim partraukumu, bet mac stipras aizdomas, ka sezonas turpinajums bus aptuveni +/- tads pats ka sakums.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-03 13:58, pirms 15 gadiem
Man liekas drīzāk vaig noalgot kādu psihologu, lai pastrādā ar spēlētājiem

     [+] [-]

, 2009-11-03 14:00, pirms 15 gadiem
Arī tas ir nepieciešams,bet ar psihologu vien nebūs līdzēts.
angelz rakstīja: Man liekas drīzāk vaig noalgot kādu psihologu, lai pastrādā ar spēlētājiem

     [+] [-]

, 2009-11-03 14:09, pirms 15 gadiem
Celerons rakstīja: Nu beidzat ap.irst Jūli. Gribat kaut kādu pamuļķi, kā Henlons bija Minskā? Ļaujat trenerim strādāt ar komandu, un tas neko nedos, ja nomainīs to, būs vēl sliktāk.
Ja Tu Henlonu nosauc par pamuļķi-tad Tu tiešām daudz ko sajēdz no hokeja...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 14:57, pirms 15 gadiem
Manuprāt komandas nākotnes atīstības vīzija ir jāprasa Sējējam kā menedžerim nevis Šupleram. Kādus specus (leģionārus) savāca Sējējs tādi arī rezultāti.Tas viss vairāk izskatās pēc vainas novelšanas.

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:04, pirms 15 gadiem
es ceru, ka shuplers un dinamo paarliecinaas!

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:04, pirms 15 gadiem
Varbūt nebūtu bijusi tik laba pirmā sezona nevienam neliktos ka ir noticis kaut kas baigi ārkārtējs . Šuplers ir pierādījis ka ar robiem sastāvā var spēlēt un arī salikt ''lielās'' komandas

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:12, pirms 15 gadiem
King of Pavians rakstīja: Varbūt nebūtu bijusi tik laba pirmā sezona nevienam neliktos ka ir noticis kaut kas baigi ārkārtējs . Šuplers ir pierādījis ka ar robiem sastāvā var spēlēt un arī salikt ''lielās'' komandas
Gandrīz visas KHL komandas salīdzinot ar pagājušo gadu ir vēl pastiprinājušās,bet RD ir kļuvis manuprāt nedaudz vājāks uz pāris leģionāru rēķina kuriem bija jābūt vismaz galvastiesu pārākiem par vietējiem,bet realitatē viņi pilnīgi ne ar ko nav labāki.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 15:15, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Bet reaali - taa jau arii ir - ja visu laiku ir savainoti PAMATSASTAAVA speeleetaaji, viegli nav! Bet tomeer - ar to visu, RD ir pieraadiijis, ka VAR speeleet (uzvarot to pashu SKA - lai gan domaaju, ka otru TAADU uzvaru atkaartot buus LJOTI gruuti). Vairaak sliecos domaat, ka vaina ir speeleetaaju psihologjija, kuri nespeej noskanjoties speeleem (kaa citaadaak izskaidrot sagraaves vienaa periodaa!?). Galvenais jautaajums shobriid NAV NOMEST SHUPLERU, bet gan - KO NJEMT VINJA VIETAA!? Atlaist jau var vienaa setaa, bet kursh buus tas, kursh naaks vinja vietaa un buus labaaks (zinot RD finansiaalo situaaciju)?
Vasiļjevu, Beresņevu, ja ir iespēja kaut tandēmu Vītoliņš-Znaroks, uzskatu ka lettiņu vienību jātrenē lettiņiem, mazais napaleons, lai dodas atpakaļ uz Slovākiju un pieļauju ka šis līgums ar RD viņam ir un būs pats augstākais sasniegums karjerā, nevienam augsta līmeņa klubam viņš nebūs vajadzīgs kā galvenais treneris un, lai beidz tēlot pasaules nabu.

     [+] [-]

, 2009-11-03 15:17, pirms 15 gadiem
sports ir sports un jaamaak arii zaudeet...
varam redzeet kur ir madrides real ar savaam treneru mainjaam katru sezonu un kur piemeram ir man utd kur treneris straadaa 20gadus

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:08, pirms 15 gadiem
Jā-vajadzētu vismaz žurnālistiem painteresēties par Znaroka -Vītoliņa viedokli,jo sadzīves apstākļī Balašihā viņiem esot diezgan spartiski-varbūt viņi ar lielāko prieku nāktu uz Rīgu!

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:21, pirms 15 gadiem
Pilnigii piekritu!!!! Vajag Znaroku un Vitolinu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 16:40, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Julis noteikti dziedaja veco dziesmu "savainojumi, paris kludas, nav centra speletaja" un "budem rabotatj" un viss ies vecajas sliedes ari vel turpmak.
nau ko piebilst vis jau pateikts

     [+] [-]

, 2009-11-03 16:56, pirms 15 gadiem
Šuplers var izdarīt tik cik var un to mēs redzam. Vīņa līmēnis nav KHL, tāpēc viņa dēļ varbūt atslābstam, bet koncentrējamies uz komandas vadību. Nav pārliecības, ka tā orientējas hokeja telpā. Es arī mīlu hokeju, bet to nopietni uztvert ne varēja, ne var un izskatās nevarēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 17:18, pirms 15 gadiem
Lai Znaroks ar Vītoliņu nekur nepaliks. Šobrīd, priekš ilgtermiņa attīstibas vajadzīgs profesionals menedzeris un tāda Latvijā nav plus treneris Vorobjovs.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-03 17:33, pirms 15 gadiem
muris rakstīja: Pilnīgi piekrītu par 100%.Vēl varētu piemetināt
1)neprecīzas aizsargu 1.piespēles - parasti kājās(izņemot Ozo)
2)aizsargu iekrišana uzbrukumā,atpakaļ nepagūs,jo lēni un smagi slido(Galviņš,Sorokins,Sweats - viņš gan slido labi,bet mazā auguma dēļ nepagūst atgriezties)
3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā(iņemot Jēkabu un Ozo)
4)aizsargu mīkstā spēle pie bortiem un bieži nepareizi izvēlētā pozicionālā spēle.
Parasti saka tā,ka labs uzbrukums sākas no labas aizsardzības - te nu jāsaka,ka lielākai daļai mūsu aizsargu ir liels meistarības trūkums.Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts?Vai tad viņam nebija iespēju un laika nokomplektēt normālu sastāvu?Šobrīd mums visi aizsargi(izņemot Jēkabu) ir ''uzbrūkošās zvaigznes'' ar neciliem augumiem.Un tas nav tikai Sējēja kompetence.
varētu daudz kam piekrist-vienīgi arī šajā komentārā ir tāda Ozo dievināšana-tieši Ozo visvairāk iekrīt uzbrukumā un nepaspēj atgriezties-var jau strīdēties bet pats regulāri spēles ierakstu un pārskatu un regulāri iekrīt ozo. sandis ir labs kā kapteinis ka suzvelk komandu, mazākumā vairākumā iesākot uzbrukumus, bet aizsardzībā Sandis ir vājš.

     [+] [-]

, 2009-11-03 17:52, pirms 15 gadiem
Nevarētu teikt, ka Sweat nebūtu spēcīgs šķēliens.
+ Kā jau esmu minējusi vairākkārt, Sorokins šajā sezonā ļoti palīdz komandai.

     [+] [-]

, 2009-11-03 17:55, pirms 15 gadiem
Fricex rakstīja: Šuplers var izdarīt tik cik var un to mēs redzam. Vīņa līmēnis nav KHL, tāpēc viņa dēļ varbūt atslābstam, bet koncentrējamies uz komandas vadību. Nav pārliecības, ka tā orientējas hokeja telpā. Es arī mīlu hokeju, bet to nopietni uztvert ne varēja, ne var un izskatās nevarēs.
Tieši to pašu var teikt par daļu vietējo spēlētāju,ka viņu līmenis nav KHL,bet viņi ir komandā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-03 18:36, pirms 15 gadiem
Tā kā tādas jaunas meitenes!!! "Šupleram būs mūs jāpārliecina"! Labāk uzreiz skaidri un gaiši būtu pateikuši, ka visdrīzākais viņiem vienkārši nav naudas priekš labāka trenera un viss.....

     [+] [-]

, 2009-11-03 19:55, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Turpinam auklēties.
ne jau ap šupleru ir jāuklējas, ne viņš met golu, bet jādod pendelis bija spēlētājiem šobŗid izskatās reakcija notiek, atliek tikai gaidīt un pie vairākuma strādāt

     [+] [-]

, 2009-11-03 20:11, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Pēdējās divās spēlēs pamatlaikā ielaisti tikai 2 goli un iemesti 5.
A pēdējās 4ās, 5ās, 6ās cik???? Nav svarīgi cik iemesti / ielaisti, svarīgi ir lai katrā spēlē iemesto būtu tikai par 1 vairāk kā ielaisto!

     [+] [-]

, 2009-11-04 07:44, pirms 15 gadiem
muris rakstīja: ...3)aisargu smalkie un mazie augumi,kas liedz gan spēcīgi uzšķelt,gan cīnīties savu vārtu priekšā...

...Un te nu rodas jautājums - vai tad hokeja speciālistam Suplera k-gam tas nebija zināms jau pērnajā sezonā?Vai tad viņam šovasar nebija iespēja mūsu aizsargus trennēt un visu šo novērsts...
Vot šito es redzu pirmoreiz - izrādās, varēja vienkārši uztrenēt Sorokinu uz 1,95m un viss cepurē.

     [+] [-]

, 2009-11-04 20:38, pirms 15 gadiem
Kā nav kompetentu treneru? Man izskatās, ka starp sportacentrs.lv komentētājiem vien kādus 20 varētu atrast... es arī varētu, kaut Jūlim par asistentu, tikai nevajag dot viņam iespējas mani izmest.

Man liekas, ka Jūlim komandā nav iekšējās opozīcijas, kas pasaka acīmredzamo - arī daudzko no tā, ko žurnālisti un sportacentra komentāros pārmaluši jau 100x, bet joprojām Jūlis neņem vērā. Es ticu, ka viņš mūsu komentus nelasa, vabūt faniem vajadzētu stāvēt ar plakātiem:

"Jūli, nelaid mazākumā Ozo!"
"Jūli, nejauc maiņas!"
"Jūli, ušauj Spruktam, Sorokinam un Sotniekam arī profilaksei!"
"Jūli, nerausti Edžu, sūti Pruseku uz bāru, fani uzsauc!"

     [+] [-]

, 2009-11-05 10:08, pirms 15 gadiem
Lai nu kā tur būtu vai nebūtu, ticu, ka Šupleram ir jāpaliek. Ticu, ka Dinamo Rīga saņemsies.