Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" play off sāk ar sagrāvi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" play off sāk ar sagrāvi
Martins Pruseks kārtējo reizi kapitulē sāncenšu priekšā
Foto: dynamo.ru

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Rīgas ''Dinamo'' izbraukumā ar 0:4 piedzīvoja sagrāvi pret Maskavas "Dinamo". Sērija noritēs līdz vienas komandas trim uzvarām.

Pirmais periods vārtsargu zīmē

Abas komandas spēli iesāka visai piesardzīgi, taču itin bieži cenšoties apdraudēt pretinieku vārtsargu. Visu pirmo trešdaļu abi vārtsragi spēlēja teicami, nepieļaujot acīredzamas kļūdas. Jau pašā mača sākumā rīdziniekiem radās iespēja izvirzīties vadībā, tomēr neizdevās izmantot lielo (pieci pret trīs) skaitlisko vairākumu.

Reālākā iespēja rīdziniekiem izvirzīties vadībā radās pēc Mārtiņa Cipuļa metiena, bet ripa, kas tika raidīta no asa leņķa, atsitās pret tuvo vārtu stabu. Vairākuma laikā Maskavas "Dinamo" hokejistus glāba arī vārtsargs Vitālijs Jeremejevs.

Spēles rezultātu devītajā minūtē atklāja Aleksejs Kaļužņijs. Pēc Sergeja Zinovjeva un Markova piespēlēm Kaļužņijam izdevās raidīt ripu Martina Pruseka sargātajos vārtos. Sākumā gan vārti tika ieskaitīti Danilam Markovam, bet otrā perioda sākumā spēles protokolā tika izdarīts labojums. Jau pēc pusminūtes mājinieku uzbrucējs Deniss Tolpeko nospēlēja rupji pret Miķeli Rēdlihu, nopelnot noraidījumu. Arī šoreiz tas palika neizmantots. Visa perioda laikā bija vērojama spēka spēle, ar vairākiem bīstamiem momentiem.

"Dinamo" nospiež "Dinamo"

Jau pašā otrā perioda sākumā Maskavas "Dinamo" radās vairākas reālas iespējas gūt vārtus. Allaž priekšā bija Martins Pruseks, Rīgas "Dinamo" glābjot vairākkārt. Rīgas hokejisti nespēja rādīt pietiekami bīstamus momentus, lai pārspētu teicami spēlējošo mājinieku vārtsargu Jeremejevu. Otrās trešdaļas 16. minūtē tika gūti vārti. Un atkal kapitulēja Martins Pruseks. Teicama Zinovjeva piespēle, Kaļužnijam atlika ripu raidīt vien tukšos vārtos.

Trešās trešdaļas sākums bija kā auksta duša. Jau 20. sekundē maskavieši guva trešos vārtus - 0:3. Skaitlisko vairākumu (sodu Rīgas "Dinamo" saņēma par skaitliskā sastāva pārkāpumu) realizēja Vitālijs Jačmenjovs, kuram asistēja Aleksejs Kaļužņijs un Sergejs Zinovjevs. Maskavieši gan neapstājās, turpināja aktīvi doties uzbrukumos, kas pavēra rīdziniekiem labas iespējas uz pretuzbrukumiem.

Rīdzinieki nespēja radīt nevienu ievērības cienīgu momentu, savukārt mājinieki izcēlās vēlreiz - pirmos vārtus skaitliski vienādos sastāvos guva Dmitrijs Šitikovs. Arī spēles turpinājumā Rīgas hokejisti nespēja apdraudēt Jeremejeva vārtus, ļaujot maskaviešu vārtsargam spēli pabeigt sausā.

KHL izslēgšanas spēle, 1. marts

Maskavas "Dinamo" - Rīgas "Dinamo" 4:0 (1:0, 1:0, 2:0)
Vārti: 08:23 Kaļužņijs (Markovs, Zinovjevs, vair.) 1:0, 36:48 Kaļužņijs (Zinovjevs, Jačmenjovs, vair) 2:0, 40:20 Jačmenjovs (Kaļužņijs, Zinovjevs, vair) 3:0, 50:23 Šitikovs (Gorošanskis) 4:0
Labākie spēlētāji: Vitālijs Jeremejevs - Marsels Hosa
Vārtsargi: Vitālijs Jeremejevs - Martins Pruseks
Noraidījumi: 20 - 12
Sērijā: 1-0
Nākamā spēle: 2. marts, Maskava, ''Lužņiku'' arēna

Izmantotie resursi:
allhockey.ru
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:37, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kur Tu rāvi,ka SKA būtu labāks variants par MD! RD regulārā čempī vismaz mājas spēlē MD vinnēja,bet pret SKA pat to neiespēja!
SKA paši pa lielam nav spējīgi iemest vairāk kā 2 bankas, tādi bakstītāji ar lielisku aizsardzību vien ir. Ja Pruseks nostāv ideāli, tad var cerēt uz Veiksmes palīdzību un Lielo Nejaušību.

Pret MD šitāda formula neies cauri - lai cik labi stāvētu Pruseks vai Naumovs savas 3-4 bankas MD toč ieliks RD, līdz ar to mūsejiem vajag vairāk, kas ir nereāli.

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:38, pirms 16 gadiem
Pirms speles biju optimists, pec speles kluvu par realistu, maz izredzu

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:38, pirms 16 gadiem
jaanjem piemeers no NEFTEHIMIK! vo buus joks, ja talaak netiks Loko!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-01 18:38, pirms 16 gadiem
Zaudējam praktiski visas spēka divcīņas , līdz ar to arī visu spēli!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:39, pirms 16 gadiem
Maskavas klubs bija kartigi sagatavojies un speleja normalu izslegšanas spēli!RD gan izskatijās-lēni un nesagatavoti izslēgšanas spēlēm-nogurums!bet japriecajas,ka esam tik talu...bet MD barjera ir par augstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-01 18:42, pirms 16 gadiem
PēterisP rakstīja: SKA paši pa lielam nav spējīgi iemest vairāk kā 2 bankas, tādi bakstītāji ar lielisku aizsardzību vien ir. Ja Pruseks nostāv ideāli, tad var cerēt uz Veiksmes palīdzību un Lielo Nejaušību.

Pret MD šitāda formula neies cauri - lai cik labi stāvētu Pruseks vai Naumovs savas 3-4 bankas MD toč ieliks RD, līdz ar to mūsejiem vajag vairāk, kas ir nereāli.
Visu cieņu A.Irbem,bet viņš ir ieviesis nelāgu tradīciju LV hokejā u.t.i. līdzjutēji vienmēr cer,ka vārtsargs būs tas,kas izvilks spēli!
Manuprāt,ka tas ir labi,ja ir droša pēdējā līnija,bet ja laukuma spēlētāji, maigi sakot, ir mazspējīgi, tad pat vislabākais vātrtsargs nebūs glābējs!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:43, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: tizlie pingviini,njemiet piemeeru no minjina!


noteicoschais nav tasmcik santiimu komandas kasee,bet attieksme pret savu darbu ,pret tautu un cilveekiem ,kuri ir ar vinjiem...
Tizls ir Tavs komentārs.
Delfos droši vien Tevi atbalstītu..

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:44, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti ar tiem leģionāriem . . . mums iznāk 5 + vartsargs . Tam pašam Salavatam piemeram sanāk pat 9 ne-Krievijas spēlētāji.
Tātad ko tur Ņovokuzņeckas treneris teica par līdzīgajām tiesībām un mūsu leģionāriem?
Jeb tagad pieņemts uzskatīt Ukrainu, Baltkrieviju un Kazahstānu par Krievijas teritorijām? (tip aizmirsa kartē piezīmēt robežu)
Viņiem NVS ietvaros tādi paši noteikumi,kā mums ES u.t.i. NVS spēlētāji nav leģionāri!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-01 18:44, pirms 16 gadiem
Meistarība plus vēl veiksme šodienas spēli izšķira par labu Maskavai.
Mums pietrūka ,kā viena tā otra.Ja gribam pozitīvu rezultātu,tad skaitliskie vairākumi jārealizē,kā to šovakar nodemonstrēja Maskavas Dinamo.Tas arī viss.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:47, pirms 16 gadiem
mmm...man tads ka pārsteigums,ka Hossa labakais...bet nu Šupleram jau labāk zinams...

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Visu cieņu A.Irbem,bet viņš ir ieviesis nelāgu tradīciju LV hokejā u.t.i. līdzjutēji vienmēr cer,ka vārtsargs būs tas,kas izvilks spēli!
Manuprāt,ka tas ir labi,ja ir droša pēdējā līnija,bet ja laukuma spēlētāji, maigi sakot, ir mazspējīgi, tad pat vislabākais vātrtsargs nebūs glābējs!
principā piekrītu, bet vai RD ir cita recepte ? Kā vārtusargiem iet, tā esam zirgā, kā neiet, tā viss. Uzbrucēji kādi RD ir tādi ir (vidēji 2,5 vārti PG varam rēķināties). Manuprāt, pa sezonu nevaru saskaitīt vairāk par 6 spēlēm, kad RD guva 5 vai vairāk vārtus. Tas arī visu izsakata

  -2 [+] [-]

, 2009-03-01 18:47, pirms 16 gadiem
Bez varikov,,,3-0 v serii,,IMHO....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:49, pirms 16 gadiem
es domaju lidzjuteji
ir lietas kad nevar but vairs pienemami ti komentetaji, jo neiet.............
tada savada manticiba bet..........,kad izšķirošās speles tie komentus taisa tad sanak ne ta ka gribetos...............
var jau but ka rit bus savadak, bet nu ziniet maz taicibas ar shitiem komentetajiejiem,jo piesauc visus nelabos kaa bija tad un ka tagad un ta talaak
par RD lai sanemas ritdinas spelei-ticam

  +2 [+] [-]

, 2009-03-01 18:49, pirms 16 gadiem
VIPmember rakstīja: Par ko gan tajā bildē Dinamo R. priecājas Vārtus tak' paši neguva
Ja skatījies spēli, tad redzēji, ka RD spēlēja gaišos formas tērpos, jo bija izbraukumā!!!
Bilde ir no mājas spēlēm Arēnā Rīga!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:50, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Meistarība plus vēl veiksme šodienas spēli izšķira par labu Maskavai.
Mums pietrūka ,kā viena tā otra.Ja gribam pozitīvu rezultātu,tad skaitliskie vairākumi jārealizē,kā to šovakar nodemonstrēja Maskavas Dinamo.Tas arī viss.
Par meistarību un veiksmi piekrītu,bet piefiksēju vairākas reizes,ka MD iemetot ripu pretinieks aizsardzības zonā visbiežāk bija pirmie pie ripas pat neskatoties uz to,ka vairāki RD spēlētāji bija savas aizsardzības zonas vidū! MD vienkārši apslidoja ātrumā RD!

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:51, pirms 16 gadiem
Nekas, gan Riigaa abas panjemsim. Zhel ka Galvinja nebija,jo parasti kad uzbruceju nebija, vins uznem iniciativu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:53, pirms 16 gadiem
nu neko,tad rīt jāspēlē pēc mūsu notīm. gan jau puiši saņemsies!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:54, pirms 16 gadiem
RD treneties un velreiz treneties-atruma zaudejam,speka ziņā ar-galarezultāts redzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:54, pirms 16 gadiem
PēterisP rakstīja: principā piekrītu, bet vai RD ir cita recepte ? Kā vārtusargiem iet, tā esam zirgā, kā neiet, tā viss. Uzbrucēji kādi RD ir tādi ir (vidēji 2,5 vārti PG varam rēķināties). Manuprāt, pa sezonu nevaru saskaitīt vairāk par 6 spēlēm, kad RD guva 5 vai vairāk vārtus. Tas arī visu izsakata
Protams,ka RD jaiztiek ar to kas ir, bet visu spēles smagumu uzkraut tikai uz vātsarga pleciem arī nav normāli, jo arī viņi ir tikai cilvēki! Šodien velreiz pierādijās,ka RD spēlētāji pārāk paļāvās uz Pruseku,jo kļūdas aizsardzībā bija drausmīgas! Pruseks malacis arī glāba RD no vel lielāka rezultāta,bet ne visu varēja glābt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-01 18:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt ka MD ir sliktāki līdzjutēji nekā RD,bet toties komanda viņiem ir super!
Velti Kreipāns&Co visu laiku mierināja skatītājus,ka rīt būs labāk! Nekas tur nebūs labāks! Kā jau vienreiz rakstiju,tad RD vienkārši nav gatavi PO!
Par gatavību PO varu tev piekrist. Man liekas, ka musējie nav sapratuši, kas ir regulārā sezona un kas ir PO. Ja tu play off neuzlēksi augstāk par savu pakaļu, skaiti, ka esi zaudējis. Vienīgais, kas šodien rādīja PO cienīgu sniegumu - Pruseks.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:57, pirms 16 gadiem
nezinu kas, bet bētējās spēlēs mēs esam tādi samocīti. spēlē labi, bet ar to nepietiek. lai vai kā es par jums, lai kas vien nenotiktu. sarauj DINAMO! iedzeram.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 18:57, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: ja Tevi apmierina tas,ka Tavu uzticeeschanos nelietderiigi izmanto,nenjem ljaunaa...

mani nee!esmu ilgi aizstaaveejis rd...bet...........apnika nu,buut par mulkji.
divkosiigi?! iespeejams....tachu ne vairaak kaa tas kaa muusu vechi atbild mums....




delfi?! apmierinies,man ar to nacistu bedri nav nekaakopiiga.es tikai izsaku savasschiii briizha emocijas.


paldies.
Nelietderīgi izmanto uzticēšanos ?????
Interesants vārdu savirknējums..
Ja būtu ilgi aizstāvējis Dinamo, tad Tev neapniktu līdzjušana..
Protams, ka vienkāršāk ir "pārsviesties" uz cita Latvijas sportista panākumu (šoreiz- Miņina) un "fanot"..

  -1 [+] [-]

, 2009-03-01 19:00, pirms 16 gadiem
nu ar tadu atrumu kaa rigas dinamo nevar tikt lidz MD!! lai pacinitos talak japieliek krietni atrumam!!

     [+] [-]

, 2009-03-01 19:00, pirms 16 gadiem
Šodienas spēle ir turpinājums tām piecām mājas spēlēm , Bez liekiem komentiem , mūsējie ir pazaudējuši savu spēli .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-01 19:03, pirms 16 gadiem
Mūsu komanda ( RD ) jau kādas 160 min nav iemetuši vārtus !!!

Tas ir normāli ??

Ceru , ka rīt viss mainīsies !

     [+] [-]

, 2009-03-01 19:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Visu cieņu A.Irbem,bet viņš ir ieviesis nelāgu tradīciju LV hokejā u.t.i. līdzjutēji vienmēr cer,ka vārtsargs būs tas,kas izvilks spēli!
Manuprāt,ka tas ir labi,ja ir droša pēdējā līnija,bet ja laukuma spēlētāji, maigi sakot, ir mazspējīgi, tad pat vislabākais vātrtsargs nebūs glābējs!
vajag ripu dabut pretinieku vartos

  +3 [+] [-]

, 2009-03-01 19:05, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu kapec Suplers pedejas speeles nedeva atputu vismaz pirmajam 5-kam.Vini tak NEKAADI izskatas!! Un kapec jaabrauc uz Maskavu tikai ar 6 aizsargiem???? Kas, R-2000 neatradas kas varetu palidzet!!!??????? Murgs!!!!!!! Ja taa turpinasies tad bus 0-3 un nekadu izredzu!!!!!