Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Latvijai pirmais punkts un zaudējums ''vairākumu spēlē''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijai pirmais punkts un zaudējums ''vairākumu spēlē''
Kaspars Saulietis nevienlīdzīgā cīņā pret somu hokejistu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien pirmo punktu 2011. gada pasaules čempionātā hokejā, kas norisinās Slovākijas lielākajās pilsētās Bratislavā un Košicē, izcīnījusi Latvijas valstsvienība, kas pēcspēles metienos ar 2:3 piekāpās Somijas hokejistu priekšā. Visi četri spēles laikā gūtie vārti iemesti, spēlējot vairākumos. Vārtus mūsējo labā guva Krišjānis Rēdlihs un Herberts Vasiļjevs, bet par labāko tika atzīts Georgijs Pujacs.

Spēles teksta tiešraide

Spēli abas valstsvienības sāka aktīvā bezkompromisa cīņā, nebaidoties likt lietā spēka paņēmienus. Ievērojams pārsvars piederēja Somijas hokejistiem, tādēļ mūsējie pirmo minūšu laikā nepaspēja apdraudēt Tēmu Lasilas sargāto cietoksni. Tieši somi pirmie tika pie skaitliskā vairākuma, jo noraidīts bija Ģirts Ankipāns. Šajā spēles komponentā mūsējo sāncenši čempionātā ir starp līderiem, taču Latvijas saliedētā aizsardzība liedza viņiem iegūt vadību.

Izturējuši mazākumu, mūsējie tika pie savas iespējas - aukstasinīgi savā zonā nospēlēja aizsargs Kristaps Sotnieks, apspēlēdams slaveno Tuomu Rūtu. Soms Soču kavēja ar neatļautu paņēmienu, ar nūju iesitot pa seju. Tomēr Latvijai vairākumā nesanāca pilnīgi nekas, neizdevās pat nostāties, turklāt Edgaram Masaļskim bija jātiek galā ar vairākiem bīstamiem metieniem. Somi turpināja spēlēt agresīvi, apņēmīgi dodoties uz mūsējo vārtu priekšu.

Taču savu iespēju viņi sagaidīja pie saviem vārtiem - nevajadzīgu noraidījumu pretinieku zonā nopelnīja Latvijas izlases kapteinis Herberts Vasiļjevs. Mazākumā kļūdījāmies pozicionāli, un pēc teicamas aizsarga Jirki Velivāras piespēles uzbrucējs Jarko Imonens netraucēts no vārtu priekšas panāca 1:0 Somijas valstsvienības labā. Pēc vārtu zaudējuma latvieši sasparojās, beidzot liekot Lasilam nervozēt. Tomēr līdz trešdaļas beigām nekas nebija mainījies - pēc 20 minūtēm 1:0 Somijas labā.

Otro trešdaļu sākām iepriecinoši, izveidojot labu momentu. Tas noslēdzās ar... otro kapteiņa Vasiļjeva noraidījumu pretinieku zonā. Šoreiz aizsargājāmies krietni veiksmīgāk, turklāt Miķelis Rēdlihs mazākumā pamanījās nerealizēt izgājienu vienatnē pret vārtsargu. Ceturtajā minūtē sagaidījām arī savu iespēju - pretinieku uz noteikumu pārkāpumu izprovocēja Gints Meija. Atkal nospēlējām pliekani, taču labākais tikai gaidīja! Tiesa, pirms tam somi sarīkoja pamatīgu ofensīvu, un ripa pēc rikošeta no Georgija Pujaca piespēles aizslīdēja nieka dažus centimetrus garām kreisajam vārtu stabiņam.

Pēc trim minūtēm atkal cīnītāja garu nodemonstrēja Meija, ne tikai izprovocējot vēl vienu pārkāpumu, bet arī pamanoties nokļūt labā metiena pozīcijā. Vairākumā pēc Andra Džeriņa uzvarētā iemetiena ripa nonāca pie Miķeļa Rēdliha, kurš to nekavējoties pāradresēja vecākajam brālim Krišjānim. Viņš spēra pāris soļus centra virzienā, saskatīja iespēju izdarīt metienu un nekļūdījās! Krišjānim padevās tiešām lielisks šķēliens zem Somijas vārtu pārliktņa - 1:1! Pēdējā minūtē latviešus no vārtu zaudējuma glāba uz ledus gulošais Masaļskis, ripu atvairīdams. Tādējādi pirms pēdējām 20 minūtēm pamatlaikā rezultāts neizšķirts - 1:1.

Tās mūsējiem sākās ļoti patīkami - Armands Bērziņš kā vilciens devās uz somu vārtiem, un oponentam atlika tikai pārkāpt noteikumus. Un Latvijas valstsvienība realizēja otro vairākumu pēc kārtas, turklāt atkal panākumu pamatā bija spēcīgs aizsarga metiens. Georgijs Pujacs belza no zilās līnijas, ripa lidoja vārtiem secen, taču, atsitusies pret Mārtiņa Cipuļa muguru, izlēca vārtu priekšā, kur to no gaisa skaisti vārtos raidīja kapteinis Vasiļjevs, pirmo reizi spēlē vadībā izvirzot latviešus, - 2:1!

Somi, nonākuši iedzinējos, likumsakarīgi kārtējo reizi sarīkoja ofensīvu mūsu zonā, bet viss beidzās ar vēl vienu vairākumu mūsējiem - pretuzbrukumā nūja tika izsista Dārziņam. Nespējuši izveidot iespējas, tiesneši par līdzīgu (taču šoreiz - atļautu) notikumu sodīja Jēkabu Rēdlihu. Mūsējie vēlējās paņemt maksimumu un izveidot pretuzbrukumu, bet iekrita, sekoja ātra saspēle, un Niko Kapanens ar metienu tukšos vārtus nekļūdījās - 2:2. Pēdējo minūšu laikā netrūka satraucošu momentu pie abiem vārtiem, tomēr rezultāts nemainījās.

Tādējādi Latvija bija tikusi pie pirmā punkta čempionātā. Tā ievadā ar individuālo meistarību, bet bez veiksmes divus momentus izveidoja Juhamati Āltonens. Tieši pret viņu noteikumus pārkāpa Sotnieks, piedzenot izlasi pie kraujas malas. Vairākumā ziemeļnieki trāpīja pa vārtu stabiņu, pārliktni, meta garām no neticamām situācijām, bet vārtus neguva, uzvarētāja noskaidrošanu atliekot uz pēcspēles metieniem.

Tajos prasmīgāki bija tieši mazāk noguruma pārņemtie somi - gan Imonens, gan Miko Koivu savu iespēju realizēja, kamēr ne Aleksandrs Ņiživijs, ne Lauris Dārziņš to neprata. Tādējādi jāsamierinās ar dramatisku zaudējumu - 2:3. Latvijai nākamā spēle trešdien pulksten 17:15 pret Dāniju. Tā būs izšķirošā jeb ''būt vai nebūt'' starp 12 labākajām komandām.

Latvijas izlases sastāvs:

Edgars Masaļskis (Mārtiņš Raitums); Arvīds Reķis - Georgijs Pujacs, Aleksandrs Ņiživijs - Herberts Vasiļjevs - Mārtiņš Cipulis; Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Lauris Dārziņš - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs; Kristaps Sotnieks - Jēkabs Rēdlihs, Kaspars Saulietis - Sergejs Pečura - Ģirts Ankipāns; Roberts Bukarts - Armands Bērziņš - Gints Meija, Ronalds Ķēniņš

Pēcspēles metienu sērija:

Jarko Imonens - 0:1, Aleksandrs Ņiživijs - vārtsargs, Miko Koivu - 0:2, Lauris Dārziņš - vārtsargs

Pasaules čempionāts hokejā, D apakšgrupa

Latvija - Somija 2:3 (0:1, 1:0, 1:1, 0:1)

Vārti: 13:54 Imonens (Velivāra, Granlunds, vair.) 0:1, 33:36 K. Rēdlihs (M. Rēdlihs, Džeriņš, vair.) 1:1, 42:12 Vasiļjevs (Cipulis, Pujacs, vair.) 2:1, 52:51 Kapanens (Imonens, Granlunds, vair.) 2:2, 65:00 Imonens 2:3
Soda minūtes: 10:10
Metieni: 25:34
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Tēmu Lasila

+170 [+] [-]

, 2011-05-02 23:35, pirms 14 gadiem
Rezumē par spēli un tiesnešiem: no Laura lūpām viss bija nolasāms.. ';
Slēpts komentārs: Krokodils

  +7 [+] [-]

, 2011-05-02 23:36, pirms 14 gadiem
PALDIES TIESNEŠIEM!!!!!

 +50 [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Kā Lauris teiktu: "B** M*ukas"

 +17 [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Paldies TIESNEŠIEM!!!!!!

 +22 [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Skaisti.. Bet tomēr cik tur pietrūka līdz skaistai uzvarai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+146 [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Pēc 3 gadiem var jau sajust pirmos KHL augļus!

 +34 [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Protams, rūgtums ir, paskatoties kā mūsu čaļi cīnijās.
Liels paldies viņiem, pret Dāniju nebūs viegli, bet uzvarai jābūt, mēs esam daudz labāki. Paldies vīriem, nocīnijās visu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:37, pirms 14 gadiem
Atkal jau tiesneši mums norok spēli Cik skumji....
Slēpts komentārs: sanorin

 +30 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Tāds pats variants kā pret Čehiju, uzvara jau šķiet tik tuvu, kad beigu beigās paši visu sačakarējam, varējām jau pamatlaikā paņemt. Nu neko darīt, cīnījāmies cik spēka. Tagad vismaz dāņi jāņem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tu saki?
Slēpts komentārs: ..............

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
ai ai ai ai ai!!! viena kljuuda un kaput

 +16 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
jāuzvar dāņi

  +9 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Malaci, liels prieks!!!

Bija pelnījuši vismaz punktu abu spēļu kopvērtējuma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Rugts zaudejums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Prieks par čaļiem, ka nocīnījās, uz rokām šos tik visiem jānēsā par šitādām skaistām spēlēm!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
nekas, malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
paldies viri!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Cepuri Nost puišu priekša !

 +79 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Būtu zinājis, ka par līnijniekiem ņem brīvprātīgos amatierus ar būtu mēģinājis pieteikties...

 +21 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Masala bija noguris uz bulīšiem

  +9 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Kur Jeekabam bij noraidijums...sviests.....!

 +33 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Bāc kas par spēli vēl tagad rokas trīc Tik žēl bet cepuri nost mūsējo priekšā

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:38, pirms 14 gadiem
Vienkarsi malaci musejie, ir labi un bus vel labak!!! Sarausim gabalos Danijas izlasi!!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
ehh..pietruka šoreiz veiksmes bullisos! kamols kakla, bet Danus noliksim pie vietas!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
nevajag čīkstēt, somi bij nedaudz labāki, bet malači mūsējie, pārāk bailīgi uzbrūkam un pie 2:1 vsp aizsardzībā ielīdām..... pret dāņiem nevajadzētu būt problēmām

  +8 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
Par tādu izlasi man nav kauns, malači veči. Priekšā svarīgākā spēlē pret Dāņiem, bet ar tādu spēli, nevajadzētu būt problēmas !

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
Paldies čaļi! Punkts pret Somiju ir ļoti labs panākums.

 +25 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
zb jau man šitie skaistie zaudējumi.Gribās beidzot neglītu uzvaru!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
neesam miikstie -nevainojam tikai tiesnessus!!! Somi tomeer bija mazliet labaaki! Apsveicu ar punktu! Muuseejie malachi

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
vismaz punktinsh ir tagad janem daani

  +5 [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
mūsu punkts ir Somu neveiksme. Jāpriecājas arī par to..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:39, pirms 14 gadiem
cik tur truka... atkal! nebutu Jekaba divainais noraidijums par soma lidojoso nuju, iespejams, ka butu izdevies noturet 2:1

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Sākšu ar to, ka sportacentrs.com varētu iegādāt normālu serveri, kurš nekars pie lielākām slodzēm, tik bāž kabatās. Un vispār - spēle traki jocīga, jo dominēja somi, bet nu redzam, kas sanāca. Turam.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Lauris divos vardos visu jau pateica pirms 3 tresdalas beigam!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Nezinu, var teikt ka esam īdētāji, reti sūdzos par tiesnešiem, bet šodien tiesneši tīri mums noraka 3 punktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Paldies par skaisto spēli!
Ļoti žēl, ka tiesneši atkal bija kopā ar favorītiem, bet... JEBKURĀ GADĪJUMĀ, lai šim punktam būtu kāda jēga, trešdien ir jāuzvar Dānija!
Mūsējie MALAČI!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
2. trešdaļa super, 3. trešdaļā galīgi iesēdāmies aizsardzībā

  +7 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Varbūt vajadzēja Džeriņu laist lai rāda klasi bullīšos?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Rezumē par spēli un tiesnešiem: no Laura lūpām viss bija nolasāms..
Kā naglai uz galvas

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:40, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Nah tu tiesnešus vaino, viss bija kārtībā..
da kārtībā kad speleja 5-4 tieši ta pat kā pirmajā reize uzsita pa nūju , kur neapšaubāmi vajadzēja būt 5-3 !

Viņam tev viss normāli !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Malači cīnījās līdz galam.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Paldies par cīņu!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
tas bija jebal, kā tur Jēkabam varēja noraidījumu atrast, tas ir ebal! Apnicis jau šitas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
a da pieriebies lasīt ,ka atkal tiesneši vainīgi .tikpat labi varēja arī pie 2:1 izmantot vairākumu un panākt 3:1 ,jā un viss nav ko diskutēt stulbības .tikpat labi slavējat vārtu pārlikni ,kad papildlaikā tas kalpoja par sabiedroto.jā

  +9 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Cienīga spēle pret čehiem un somiem - 3 KHL sezonu rūdījums tomēr ir jūtams.
Slēpts komentārs: iLoveBasketball

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Wuuhu, atkal labi guleeshu

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Būtu zinājis, ka par līnijniekiem ņem brīvprātīgos amatierus ar būtu mēģinājis pieteikties...
tur, kas pirmais rindu izstaveja, tas ari tika
katra zina cempis iesacies cerigi
panakumus talak!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Viss okey - Dāņus jāpieveic un miers!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Ceru ka Parit Danijas izlasi sagrausim un sodienas 1 punkts mum palidzes tikt 1/4 finala

  +7 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
sirmus matus var dabūt

  +5 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
Netikai krievi nerāda pretinieku himnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:41, pirms 14 gadiem
kristapsklavinsh rakstīja: Pēc 3 gadiem var jau sajust pirmos KHL augļus!
vēl mazliet somu hokeja skolas un nākamgad somiem bez variantiem

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
malaciiiiiiiiiii

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
paldies puiši par skaisto spēli!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
Es gribēju rakstīt,ka tiesneši tiesā labi šo spēli,bet iznternets uzkārās,pēc minūtes mums iedeva mazākumu un tad ielaidām otros. Atkal tiesneši deva mūsu pretiniekiem uzvaru,jo nebūtu šis mazākums somi neko neizdarītu,jo mēs paši redzējām cik labi mēs spēlējām pret viņiem vienādos sastāvos.
P.S. Šis nav Ņiživija čempionāts Un kad Lauris izgāja,tad bija skaidrs,ka viņš netrāpīs,kaut kā pārāk pasīvi viņš to darīja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
Masaļskis visīstākais malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
Malači es ar jums lepojos! Man patika Laura teiktais b.a m.uka

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:42, pirms 14 gadiem
Cerams, ka dāņi nebūs redzējuši, bet nu uzbrukuma iesākums tāds ļoti blāvs. 3miljonu Lauris šodien arī blāvs

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Paši muļķigus noraidijumus nopelnijām... tiesnešus regulārajā laikā nevar vainot........

 +10 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
"Tur 2 min jābūt! Hallo, tiesnešīīī!" /A. Ābols/

ATCEROS VĒL TOS VĀRDUS!
MĒS BŪTU IEMETUŠI!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Ar likumu aizliegt šādus virsrakstus!!! Apriebies jau! "Skaists zaudējums"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Tiesnešiem lieli aplausi, velvienu spēli izdevās uzvarēt pār Latviju.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Mūsējie malači, tiesneši palīdzēja somiem

Znaroka meita ļoti simpātiska

 +12 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
Nav Znaroka meita?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Žēēl, tikai dēļ vienas stūlbas piespēles vairs nav max punkti! Nu ko ejam tālāk, šoreiz pret Dāniju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Sāk apnikt skaisti zaudējumi!!! Spēlējam labi, bet, protams, kā vienmēr uz beigām mums pietrūkst veiksmes... Nu, bet pret Dāņiem gan.. vajag samest tik daudz, lai vēl ilgi šiem murgi rādās!!! Par Uzvarām!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
labi, ka vismaz vienu punktu dabūjām, kaut gan bija iespējas uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
Spēle , kā jau daudzreiz ļoti laba. Zaudējums kā jau daudzreiz ļoti skaists. A kad vinnēsim?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:43, pirms 14 gadiem
atkal lieliska izlases dalībnieku/parādītā snieguma attiecība! super jaunie!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
Znaroka meita? Vi''nus tur abus visu laiku rāda

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
Labs mačs!! Pozitīvi,ka gadiem ejot mūsu izlases līmenis arvien vairāk pietuvojas citām hokeja lielvalstīm. (Te liels nopelns KHL sistēmai).

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
skaists hokejs, bet nejaukas beigas :/

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
zheel, shitaa speeli bija jaanjem, Dārziņam vajadzeeja ieshaut, ja Njizha nevar..

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Nav Znaroka meita?
Ir ir !

  +4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
Tik pašaizliedzīgu izlases spēli es neatceros - varbūt 1997.gadā, pret čehiem 2006. un krieviem 2000. Divas spēles ļoti pareiza stratēģija. Teicama spēle aizsardzībā. Žēl protams, ka zaudēja, bet gan jau arī mūsu smilškastē būs prieki - tādu spēli nav kauns skatīties pat ja zaudē!

Vienīgais satraukums ir par to, ka, liekas, dāņi ir atbraukuši tikai uz vienu spēli - 4.maijā. Pārējais viņus maz interesē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:44, pirms 14 gadiem
Varam turpināt gausties par smukiem zāģiem, bet šis gadījums atšķiras - punktiņš kabatā:

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Latvia 1/4 final

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Psycho Dad rakstīja: Kā Lauris teiktu: "B** M*ukas"
+10

manuprāt visai sāpīgs zaudējums..Bet kāda nu kuram izpratne par to, kas ir skaists...kā nekā stiepjams jēdziens tas skaistums.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Znaroka meita? Vi''nus tur abus visu laiku rāda
Znaroka gimeni radija biezak neka pasus fanus!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Jāpriecājas par to pašu vienu punktu, tā tomēr bij Somijas izlase
Slēpts komentārs: RUBEN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Lauri saņemies, par bļa tev 3 miljonus nemaksās. Pret Dāniju ar Miķeli katram pa bankai

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Nav Znaroka meita?
Ir ir operatori baigi samīlējušies viņā, ka šitik daudz rāda

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Jekaba Redliha liktenis joprojām ir spēkā kā viņu norauda, tā vārti.

 +12 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: somi izdrāza Masaļski, pa skaisto
izbanojiet tak vienreiz to pajolu, zaje*al

 +13 [+] [-]

, 2011-05-02 23:45, pirms 14 gadiem
Tā sieviete ir neizturama, kura runā par to toto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:46, pirms 14 gadiem
DRĀMA!!!

 +15 [+] [-]

, 2011-05-02 23:46, pirms 14 gadiem
Hallo, tiesneši?!!/A.Ābols/

Mau*kas, b*eģ!/L.Dārziņš/

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:46, pirms 14 gadiem
Ankipaans kluudiijaas liktyeniigi, kas zina kaa vis beigtos ja ne taa likteniigaa kluuda

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:46, pirms 14 gadiem
man jau likaas ka masaljskis bisku slinkoja ! biju daudz vairaak gaidiijis no khl vaartsarga un buliishos vispaar nekaads !!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:46, pirms 14 gadiem
Neņemot vērā, ka mums sastāvs nav tik labs kā citus gadus-komanda rāda,komandas sniegumu! Tas mūs padara par skabargu pakaļa citām komondām!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
tiesneši vnk iespārda, tā pat kā lēmums par kuldu, krievs slovēnim salauž degunu pret bordu un dabū tikai 5 + 20 bet redz latvietim jāiedod diskābelis par pareizu spēka paņēmienu. psc, nošaut tur tos lopus.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Rezumē par spēli un tiesnešiem: no Laura lūpām viss bija nolasāms..
Ko jūs atkal braucat virsū tiesnešiem - ko tad atkal viņi tik sliktu izdarīja? Pret Lauri pārkāpuma nebija! Vienīgi varēja strīdēties par noraidījumu pret Ješku, jo soms jau nu ļoti vāji to nūjiņu turēja, ja tā tik augstu uzlidoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Ņiživijs galīgi tukšs pagaidām, tāpat kā olimpiādē.
Tāds pats būtu Sprukts.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Malači, Herberts pierādīja DEL līgas vareno spēku 2. spēcīgākā līga aiz NHL! un Herberts gūst skaistus piruetiskus vārtus!!!

ja jau varam uzvarēt Somus ( tiesneši atkal noraka LV uzvaru tāpat kā pret Čehiem) , tad medaļas ir pavisam reālas!!!

ar 1pts ejam un sakaujam Slovākus, Krieviju un kas vēl tur par zvēru dārzu!
Jautājums ir atklāts, vai pēc pusvikingu smagās kauajs mēs būsim otrajā kārtā un spēsim apturēt Vareno Vācu vilcienu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Latvija vairs nav peramie zēni.... drīz mēs visus pērsim!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
super, paldies par speeli

 +11 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
smagi vārdi nāca ārā

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Jaiedzer nervu zales!

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Vienalga kāds rezultats, bet spēle priecē!!!!
Sarauj!!!!!

 +12 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
Teikšu tā.. Pirms PČ paskatoties uz sastāvu un palasot, kuri nepiedalīsies, man likās, ka visas komandas mums pāries pāri kā ar ceļa rulli.. Man prieks, ka esmu kļūdījusies

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:47, pirms 14 gadiem
MALAČI! paldies Latvijas izlase par emocijām! Cīņā nopelnīts ļoti svarīgs 1 punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:48, pirms 14 gadiem
surikats rakstīja: man jau likaas ka masaljskis bisku slinkoja ! biju daudz vairaak gaidiijis no khl vaartsarga un buliishos vispaar nekaads !!
Tu redzeeji kaa vinsh raavaas papildlaikaa pie noraidiijuma uz visaam puseem, tur jau bija vnk nogurums un tas ir saprotams

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:48, pirms 14 gadiem
Kad mums uzsmaidīs veiksme un vinnesim kādu stiprāku komandu?

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:48, pirms 14 gadiem
Super speele.Nu atliek uzvareet Danus.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:48, pirms 14 gadiem
labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
spēle laba, bet jāatdzīst, ka bullīšus somi iemeta meistarīgi un pārliecinoši....

  +7 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
Punkts pret somiem ir loti liels ieguvums,novelu veiksmi spele ar Daniju.Sodien man loti patika Meija.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
Znarokam shodien jau bija poh uz to ka teica, ka ar tiesneshiem nevar iejaukties diskusijaas

  -4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
Mums tas 1 punkts arī kaut ko dos?

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: neesi aizdomājies, ka varbūt viņiem vnk iekšā nav nekā, ko rādīt??
Atceries pagājušo čempi - tici man, ir viņiem ko rādīt...Es vairāk domāju, ka viņi, apzinoties, ka pret somiem un čehiem nav variantu, vienkārši slidinājās...radot varbūt dažos, ka no viņiem nekā nav.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
Ausma rakstīja: Teikšu tā.. Pirms PČ paskatoties uz sastāvu un palasot, kuri nepiedalīsies, man likās, ka visas komandas mums pāries pāri kā ar ceļa rulli.. Man prieks, ka esmu kļūdījusies
Domāju, ka labais sniegums šajā čempionātā ir skaidrojams ar KHL pieredzi gan Znarokam, gan hokejistiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:49, pirms 14 gadiem
Da ZB jau, jums katru spēli tikai tiesneši vainīgi, jau automātismā iegājis. Pret čehiem jā, tur tiešām bija pamats, bet paši šodien šodien nav pamata iebilst par tiesnešu darbību, izņemot pēdējo epizodi ar Sotnieku, un vēl apgalvot, ka tas izšķīra spēles likteni. Vai tie visi pārkliktņi, stabi un pārējais neizšķīra tieši tāpat?
Liktenīgu kļūdu mēs paši pieļāvām mazākumā, dodot nevajadzīgu piespēli, tā vietā lai mestu ripu tālāk prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:50, pirms 14 gadiem
Viss ir likumsakarīgi!
jāpriecājas par to pašu punktiņu, ko esam ieguvuši!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:50, pirms 14 gadiem
lithe08 rakstīja: Mums tas 1 punkts arī kaut ko dos?
ja spēlēsim par palikšanu tad fāzels iesaiņos kopā ar hokeju noteikumu grāmatu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:51, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: skaļi neteikšu pareizo atbildi
ok, saglabāsim intrigu.
Slēpts komentārs: lacoste_123

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:51, pirms 14 gadiem
Mums šoreiz jābūt priecīgiem par šo vienu punktu un šodien tiesneši bija nesalidzinami labaki, ka pirmaja spēlē pret Čehiju, ta ka varam tik saskaitit tos momentus kur mums hokeja Dievi staveja klat bija kadas trīs štangas un vairaki metieni jau pie pašiem vārtiem, Edgars bija galvenais varonis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:51, pirms 14 gadiem
kur ir video kur var atkaartoti noskatiities daarzinja fraazi..
izlaidu to momentu..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:52, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: aa jaa pret Soču 1 min līdz papildlaika beigām?!
jā!
galīgs stulbums!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:52, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Malači, Herberts pierādīja DEL līgas vareno spēku 2. spēcīgākā līga aiz NHL! un Herberts gūst skaistus piruetiskus vārtus!!!

ja jau varam uzvarēt Somus ( tiesneši atkal noraka LV uzvaru tāpat kā pret Čehiem) , tad medaļas ir pavisam reālas!!!

ar 1pts ejam un sakaujam Slovākus, Krieviju un kas vēl tur par zvēru dārzu!
Herbis protams malacis, bet vajag sapīpēties un vēl saspiest galvu, lai samurgot,ka DEL ir 2. līga aiz NHL

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:52, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: skaļi neteikšu pareizo atbildi bet par Vareno Vācu vilcienu momentāni tiek ielikts trekns +1
Viņiem jau visi spēlē DEL , nu gandrīz visi, pārējie no NHL .

 +11 [+] [-]

, 2011-05-02 23:52, pirms 14 gadiem
kads var to blondo LIENI novakt to taa etera, es laprat paklausitos tas paris minutes ekspertu viedokli neka so tautas apisanas murgu kur vel prieksa pasa atbildi lai tik vairak zvanu butu

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:52, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
Znaroka meita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:53, pirms 14 gadiem
Itkā prieks, ka mūsējie labi spēlē... bet nu nav skaistu zaudējumu. Tā ir nepareiza attieksme. Zaudējums ir zaudējums. Tagad jātiek galā ar dāņiem (tpu tpu tpu) un tālāk arī kāda spēle jāuzvar! Slovāki, vācieši vrb arī krievi ir ņemami
Sarauj! par lielu Latviju, vismaz hokejā

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:53, pirms 14 gadiem
Visstulbākais tas ka abas šīs spēles bija tādas kur uzvarēt varēja jebkura komanda, bet nu nepaveicās tieši mums. Bet nekas, malači. Skaista spēle. Bet tiesneši atkal cūkojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:54, pirms 14 gadiem
Somi bija 100 x labaaki aatraaki, veiklaaki, visur pirmie un bullishi fantastika bez variantiem

Prieks par punktu, bet ar shadu speli neko vairaak par otro kaartu nesasniegsi

  -4 [+] [-]

, 2011-05-02 23:54, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: Herbis protams malacis, bet vajag sapīpēties un vēl saspiest galvu, lai samurgot,ka DEL ir 2. līga aiz NHL
redzams, ka mazais esporta lietotājs, neseko PČ spēlēm, kurās nepiedalās Latvija.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:54, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Pasaules 11-12 komanda, nekas vairaak
Muļķības, ja mēs varam cīnīties ar Somiju un Čehiju, tad, ir ļoti labas cerības tikt vismaz8. - 10. vietā.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-02 23:54, pirms 14 gadiem
Ha-ha-ha! Ierakstot TWITTER SEARCH "Dārziņš", parādās tikai 2i vārdi

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:55, pirms 14 gadiem
lithe08 rakstīja: Mums tas 1 punkts arī kaut ko dos?
Jā!!!!! Kad spēlēsim 2. posmā, tad tas 1p. nāks līdzi no 1.posma, jaunajā, 6 komandu apakšgrupā, kā tas ir vienmēr... un tad tālāk tiek 4 komandas no 6, skatoties pēc punktu daudzuma pirmkārt.

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:55, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Muļķības, ja mēs varam cīnīties ar Somiju un Čehiju, tad, ir ļoti labas cerības tikt vismaz8. - 10. vietā.
Lai tiktu 8. mums būs jāuzvar dāņi un slovāki/vācieši/krievi/ <---- no šiem jāņem vismaz 5 p.

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:56, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Somi bija 100 x labaaki aatraaki, veiklaaki,
somi vienmēr tādi bijuši, bet tas neliedz ar viņiem aizvadīt sīvas cīņas kā šī. Katrai komandai ir savi trumpji.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:56, pirms 14 gadiem
Herberta gols ir nenoliedzami DEL ieguldijums..tas palidzeja mums dabut punktu pret somiem! somu khl pret lv khl ir tads pats....tachu tiesnesis visu izjauca un speles pamatalaiks nosledzas nicha! tomer DEL ligas speks bij jutams, un ja nebutu tiensesha nepamatotais noraidijums butu mums 3 punkti!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:56, pirms 14 gadiem
Redzam, ka pret visiem pretiniekiem rādām stabilu spēli !
Tas priece
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:56, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Muļķības, ja mēs varam cīnīties ar Somiju un Čehiju, tad, ir ļoti labas cerības tikt vismaz8. - 10. vietā.
nez ka???Vacijai 2.karta 6 punkti mums 1,somi ar cehiem mums jau prieksa un mes "noteikti" vinnesim majiniekus slovakus vai krievus.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-02 23:57, pirms 14 gadiem
Tā jau ir labāk.
Sniegums ne pārāk spožs,bet punkts tabulā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:57, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: ja zaude Daniem tad B grupa
galvenais nemīz, viss būs

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:58, pirms 14 gadiem
Nakamaja karta mums japanjem bus krievi..khl pret khl visadi var buut..vacieshus diemzhel nepanjemsim, bet slovakus ar visu khl ari var panjemt, kaut no nhl ir nakushi paliga lejasgala komandas vilceji! kuri netika PO! tomer KHL PO ir augstak par NHL komandam, kas nav tikushas PO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:58, pirms 14 gadiem
lithe08 rakstīja: Mums tas 1 punkts arī kaut ko dos?
Ja zaudēsim dāņiem,tad nē,bet ja uzvarēsim,tad nākošā kārtā (1/8 finālā) ieiesim ar vienu punktu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:58, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: skaļi neteikšu pareizo atbildi bet par Vareno Vācu vilcienu momentāni tiek ielikts trekns +1
Vācu vilcienam mēs sliedes nospersim! anyway laba spēle šodien, ceresim, ka šios punkts mums palidzēs talak, pie noteikuma, ka vinnēsim dāņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-02 23:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā jau ir labāk.
Sniegums ne pārāk spožs,bet punkts tabulā.
+1 bet papildlaikā mums ļoooti paveicās, kad Somi 2 minūtes 4 pret 3 spēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:59, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: nez ka???Vacijai 2.karta 6 punkti mums 1,somi ar cehiem mums jau prieksa un mes "noteikti" vinnesim majiniekus slovakus vai krievus.
Vai tik neaizmirsti, ka somiem un čehiem jāspēlē pret tiem pašiem krieviem, slovākiem un vāciešiem?

Domāju, ka bez šaubām, 1/4 finālā tiks Krievija un Vācija, par atlikušajām 2 vietām būs sīva cīņa.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-02 23:59, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
ahā.. neesmu vienīgais kas par viņu domā.

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:59, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Tā dzīvē nenotiek. Katrā ziņā, ne no izlases, kas pagājušā gadā pretendēja uz ļoti augstām vietām.
Notiek, notiek - pret somiem viņi tikai pēdējā periodā nespēja tikt līdzi. Pret čehiem gan bija bez variantiem. Es esmu pārliecināts, ka patieso Dāniju mēs pirmajās spēlēs neesam redzējuši.

     [+] [-]

, 2011-05-02 23:59, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: ko jūs visi pļūtijat??? paveicās ka nebija sagrāve! vai arī viss varēja beigties papildlaikā!!!! čaļi nocīnījās godam, veiksme šoreiz bija mūsu pusē! veiksmi pret Dāniju un viss turpināsies...
Apetīte rodas ēdot... bijām arī vadībā, tā ka varbūt somiem paveicās ?

p.s. protams, somi bija meistarīgāki, taču tavs komentārs "paveicās, ka nebij sagrāvē" pie zaudējuma bullīšos man nešķiet adekvāts.

 +19 [+] [-]

, 2011-05-02 23:59, pirms 14 gadiem
Bet Krišjāņa tālmetiens gan bija konfekte sen tāds nav redzēts no mūsu aizsargiem.

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:00, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Atceries pagājušo čempi - tici man, ir viņiem ko rādīt...Es vairāk domāju, ka viņi, apzinoties, ka pret somiem un čehiem nav variantu, vienkārši slidinājās...radot varbūt dažos, ka no viņiem nekā nav.
Hokeja dievs slidināšanos pirmajās divās spēlēs nepiedod! Visādi Itāļi un Slovēņi to uz savas ādas iepriekš ir izbaudījuši. Es paļaujos uz hokeja dieva taisnīgumu.
Slēpts komentārs: No Saturna Vērotājs

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:00, pirms 14 gadiem
No vo, stikli plīst uz laimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Andris Dzerins won the faceoff in Finland’s zone, Andris Redlihs grabbed the loose puck, sent it to Krisjanis Redlihs on the blueline, and his slapshot beat Teemu Lassila in Finland’s goal to tie the game. (IIHF)

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Mayukas ... bļijeee !

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Tatad uzvara par krieviem un slovakiem dos mums kopa 7 punktus un tiekam 1/4 finala! To ari saprot pashi krievi, ka vinjus gaida tas pats kas 2000.g. un 2003.g., un slovakiem vel atminja sezh tas 6:6 Soltleiksitija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
morfeus rakstīja: +1 bet papildlaikā mums ļoooti paveicās, kad Somi 2 minūtes 4 pret 3 spēlēja.
Atliek vien turēt īkšķus,lai atkal nenotiek LV tradicionālie pigori u.t.i., kad jacīnās ar reāli stiprākiem pretiniekiem, tad viss ir čiki piki, bet kad nāk sava līmeņa komes, tad sākās visādi pigori.

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Nakamaja karta mums japanjem bus krievi..khl pret khl visadi var buut..vacieshus diemzhel nepanjemsim, bet slovakus ar visu khl ari var panjemt, kaut no nhl ir nakushi paliga lejasgala komandas vilceji! kuri netika PO! tomer KHL PO ir augstak par NHL komandam, kas nav tikushas PO!
Reāl;i paņemt var visus, arī vāciešus, viņiem tomēr baigi veicas pagaidām! Drīzāk domāju, ka vissmagāk tur varētu iet pret Krieviem, jo viņi mums vienmēr ir neērts pretinieks!

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: redzams, ka mazais esporta lietotājs, neseko PČ spēlēm, kurās nepiedalās Latvija.
varu tev no galvas nosaukt vacijas izlases spēlētājus un vēl viņu dzimšanas gadus un auguma parametrus. Nenosaukšu tikai, kas viņiem garšo un kurā krogā viņi parasti pielejas ar bavāriešu aliņu

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
Twitter search: DĀRZIŅŠ -> ';

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:01, pirms 14 gadiem
lolersk8er rakstīja: Apetīte rodas ēdot... bijām arī vadībā, tā ka varbūt somiem paveicās ?
Tieši tā, 1. periods no letiņiem bija švaks, pārējo spēli ļoti labi cīnijās, metienu starpība arī nemaz tik liela. Pagarinājumu pabojāja noraidījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:02, pirms 14 gadiem
amusement rakstīja: Nu i? Paņemsim visus 9 ja vajadzēs!
Skaidrs ir viens, krieviem motivāciju nevajdzēs meklēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:02, pirms 14 gadiem
Atkal sāpīgs zaudējums, bet jāatzīst, ka LV izlase šogad patīkami pārsteidz ar savu spēli

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:02, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Skaidrs ir viens, krieviem motivāciju nevajdzēs meklēt.
krievi ir samierinajushies ar to, ka shogad 1/4 pa priekshu bus jalaizh LV!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:02, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
znaroka meita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
No Saturna Vērotājs rakstīja: Atkal zaudējums un vispārēji slavinājumi! Murgs.
Labāk tiesnešus lamāt (pelnīti), paraudāt, piedzerties, bet NESLAVĒT PAR ZAUDĒJUMU.
Tagad noskrējušies pret dāņiem būs ļoti grūti. Vienīgā atšķirība ir 1 punkts, kas var noderēt, ja tiksim tālāk.
Labi, aizver muti. Ja Tu nevari pateikt neko jēdzīgu, bet kladzināt tikai to, ko Tu kladzini pirms visām spēlēm, tad labāk nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
njaa... ko lai saka.. ka jau dzirdejam viens tiesnesis kurs blakus nedod noraidijumu otrs kurs laukuma otra gala iedod
un tas jeskas noraidijums pliku sudu verts
izsita nuju no apaksas.. un tad vel soms psiho ka pasam vajas rokas un nevar nuju noturet..
musejie tpt labakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: varu tev no galvas nosaukt vacijas izlases spēlētājus un vēl viņu dzimšanas gadus un auguma parametrus. Nenosaukšu tikai, kas viņiem garšo un kurā krogā viņi parasti pielejas ar bavāriešu aliņu
pārbaudam?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: papildlaiku redzēji?
Redzēju. Kā, tavuprāt, iespējams papildlaikā radīt sagrāvi, ja spēle rit līdz pirmajiem ielaistajiem/iesistajiem vārtiem?

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:03, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Tatad uzvara par krieviem un slovakiem dos mums kopa 7 punktus un tiekam 1/4 finala! To ari saprot pashi krievi, ka vinjus gaida tas pats kas 2000.g. un 2003.g., un slovakiem vel atminja sezh tas 6:6 Soltleiksitija!
Vou vou lenāk pār tiltu vēl dāņi priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-03 00:04, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Vou vou lenāk pār tiltu vēl dāņi priekšā
danji tomer saprot to, ka ar 0 punktiem 1/4 finala izspele nebus ko darit, lidz ar to motivacija ir ljoti zema!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-03 00:05, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: dāņi uzvarēs Latviju
tavu komentu kaut kur japiefikse!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:05, pirms 14 gadiem
Labas abas pirmās spēles,par pašatdevi puikām +10!
Jāsaprot ka spēlējām ar pasaules top5 komandām,katrā ziņā man nav kauns par mūsu izlasi!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-03 00:05, pirms 14 gadiem
Nu un kur tad visi njaudulji, njunjnjas un veemeeji? Latvjai neesot labs sastaavs un nav variantu! Aizrijaties! Bet chalju priekshaa nonjemu cepuri!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:06, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Skaidrs ir viens, krieviem motivāciju nevajdzēs meklēt.
Viņiem ne tikai motivāciju nevajadzēs meklēt, viņi arī zin, kas notiks zaudējuma gadījumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:06, pirms 14 gadiem
sweetone17 rakstīja: Atkal sāpīgs zaudējums, bet jāatzīst, ka LV izlase šogad patīkami pārsteidz ar savu spēli
Pret somiem pamatlaikā neizšķirts nu tiešām nav sāpīgi.
Tas jau var teikt ir ļoti labi.
kaut gan viņi maitas pret mūsu komi savu attieksmi (nenovērtēšanu ) izrādija iebāžot vārtos izlases otro vārtsargu un nevis Vehanenu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:06, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: tavu komentu kaut kur japiefikse!
da viņa komentus vajag ignorēt, nevis piefiksēt

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:06, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kas tāds pēdējo reizi bija... 2001??
pret italiju..velak tiesa

  +7 [+] [-]

, 2011-05-03 00:06, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: dāņi uzvarēs Latviju
iedzer indi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:07, pirms 14 gadiem
punkts kabatā, man tā ir uzvara

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:07, pirms 14 gadiem
lolersk8er rakstīja: da viņa komentus vajag ignorēt, nevis piefiksēt
ne ir ljoti interesanti ar tadiem iesaistities diskusijas, bet ta ka vinjs savu teikto nevareja atspekot danija-chehijas macha tad vairs ar vinju diskusijas nav jegas iesaistities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:07, pirms 14 gadiem
Par uzvaru pret Dāņiem!

Cerams visi spēki vēl nav izterēti!

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:08, pirms 14 gadiem
PALDIES PUIŠIEM PAR ŠO FANTASTISKO SPĒLI!!!!
MĀSAĻSKĪĪSSS!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:08, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: eu,Antiņ,kāp''ec tu saki ka somiem paveicās??? Ne jau par papildlaiku iet runa... tas bija domāts kā tava atbilde uz to ka tu teici ka somiem paveicās!!
Nu, bļin, puika, pirms sauc kādu par antiņu, apgūsti, kas ir sarkasms. Runa vispār nekur neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:08, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kas tāds pēdējo reizi bija... 2001??
Tas neattiecas tikai uz izlasēm.
Vai man uzskaitīt cik šosezon RD un LM zaudēja par sevi nosacīti vājākiem preteniekiem?
Pareizi jau Sorokins teica, ka galvenais,lai mūsējie kaut ko nesadomājas tā vietā,lai nopietni pastrādātu.

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:08, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Dāņu cūku ferma tikai tev ir pretinieks, kur tu arī strādā, bet ne LV izlasei tā kā šoreiz vari nekomentēt!
nu baigais flagmanis Tu esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:11, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: pārbaudam?
Atjautības uzdevums - uzmini, kas ir Udo Kiessling ?

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:12, pirms 14 gadiem
Kādam pāķim jābūt,lai raxtītu,ka ZAUDEJUMS var būt skaists!!!MURGS

  +4 [+] [-]

, 2011-05-03 00:12, pirms 14 gadiem
Nu bļin, es laikam esmu idiots, jo es esmu pārliecināts ka Lauris pagriezās pret tiesnesi, sāka plātīt rokas un teica: "foul, bļe"..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-05-03 00:12, pirms 14 gadiem
Krišjānim droši vien būs diskvalifikācija uz 3 spēlēm par pretinieka vārtsarga ūdens pudeles sabojāšanu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:12, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: Ma*ka bl* /L.Darzins
sory bet nedzirdēku, kad Lauris to teica ?)

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:13, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: pret somiem dāņiem bija 9 metieni pa spēli...... es to spēli redzēju, viņi 60 minūtes savā zonā atsēdēja
pret čehiem viņiem vnk jau spēle beidzās 3.minūtē.

Dāņi ir respektējami, bet nevajag no viņiem bubuli taisīt. Norvēģijas līmeņa komanda parastos apstākļos, šogad (a NHListu iztrūkumu) varbūt pat kādas Francijas līmenī tik. Var jau but, ka viņi kaut ko arī perina pret mums, bet mums jābūt favorītiem un jārealizē kaut pāris no daudzajām vārtu gūšanas iespējām, kas mums noteikti būs
Ne jau tikai mūsējie treneri domā ar galvu, bet arī citu komandu treneri to dara.
Dāņi nav muļķi,jo ļoti labi saprot kura būs viņiem šajā PČ izšķirošā spēle. Nafig viņiem izgāzt savus spēkus pret somiem un čehiem,ja tie var lieti noderēt spēlē pret letiņiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:14, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: somi iznīcināja Latviju, somiem pietrūka momentu realizācijas, ja būtu viss kārtībā tad LV nebūtu cerību, somi vinnētu ar 9-0
Pieņemsim, ka piekrītam tev. tagad esi apmierināts? tad vari ar mierīgu sirdi iet gulēt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:14, pirms 14 gadiem
bebitis rakstīja: sory bet nedzirdēku, kad Lauris to teica ?)
Tad kad kritienā paspēja vēl uzbakstīt pa vārtiem Tas bija skaidri izlasāms no lūpām,

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 00:14, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: somi iznīcināja Latviju, somiem pietrūka momentu realizācijas, ja būtu viss kārtībā tad LV nebūtu cerību, somi vinnētu ar 9-0
Tad ble vācies dzīvot uz savu Somiju , teļš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:15, pirms 14 gadiem
Kā kaitina tie komentētāji ar savu vāvuļošanu ---- pagāšgad Zviedrus vinējām bulīšos , tagat Somus vinēsim ......vislaik domāju , kamēr neesam vinējuši labāk aizverieties .Un vel sāk tur kko reiķināt cik punktu būs līdzpaņemti nākamajā kārtā .........līdz tai vel ir jātiek , pareģotāji H****Vie

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:15, pirms 14 gadiem
3.perioda pašās beigās kad Dārziņš kritienā neiemeta, no lūpām varēja nolasīt "ma..ka bla.." lol. Reāli skatoties mums jau vajadzēja būt 6 punktiem un grupas līderiem (čehiem vnk haļava bija, somiem arī paveicās)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:16, pirms 14 gadiem
CHELSEA FC THE BEST rakstīja: Nu bļin, es laikam esmu idiots, jo es esmu pārliecināts ka Lauris pagriezās pret tiesnesi, sāka plātīt rokas un teica: "foul, bļe"..
laikam tu esi idiots. viņs teica Mau*kas, b*eģ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:17, pirms 14 gadiem
Nu čaļi cīnījās godam,visi kā viens, ES ESMU LEPNS PAR MUSU HOKEJA KOMANDU, atceramies visas tas samazgas kas tika lietas virsū izlasei.
Var redzēt, ka musejie grib sevi pierādīt, ka viņi var!
Jāuzvar Dāņi,jānodzied himna un otrajā kārtā jāsarugtina gan mājinieki,jāaptur vāciešu triumfs( ticiet man neesam sliktaki par viņiem), un jāpieliek trekns punkts spēlē ar Krieviju,lai var visi doties dziedāt himnu pie Brīvības pieminekļa, jūs teiksiet es esmu optimists,vai traks?!Es ticu, ka mes to varam, ticu komandai un Olegam ar Hari!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 00:18, pirms 14 gadiem
Malači, patiesībā negaidīju tik labu spēli (arī pret čehiem btw) no izlases ar tik daudz robiem. MALAČI, lapojos ar jums čaļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:18, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: abās spēlēs zaudējāt, atslābsti puika, noslauki pienu no lūpām, kā būtu ja tantei būtu riteņi
a pats aizej noslauki sev dibenu un ej fiksi gulēt rīt uz gateri jaīet strādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:20, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: Zini,neiešu strīdēties, ar citiem līdzjutējiem... viss ir labi, punkts ir un uzvaram dāņus, tad domāsim par nākamajiem pretiniekiem...!!!
Viss ok. emocijas ir emocijas...Par Latvijas uzvarām un skaistu hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:22, pirms 14 gadiem
tomass93 rakstīja: Tu un Talmuds esat pretīgākie radījumil, samierinies ar to jo jūs esat bezsmadzeņu radījumi kuri citiem var sabojāt labo noskaņojumu!!!!!!!
Nepārdzīvo, nevienam viņi nevar neko sabojāt( ja nu vienīgi sabojāt gaisu ) . Atceries teicienu :" suņi rej, karavāna iet talāk "
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:23, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau tikai mūsējie treneri domā ar galvu, bet arī citu komandu treneri to dara.
Dāņi nav muļķi,jo ļoti labi saprot kura būs viņiem šajā PČ izšķirošā spēle. Nafig viņiem izgāzt savus spēkus pret somiem un čehiem,ja tie var lieti noderēt spēlē pret letiņiem.
dzeki, pirmas divas pipedami, uz treso visu liekam ara! saubos, ka kada komanda piekopj tadu taktiku, kaut ko jau rada ieprieksejas speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:25, pirms 14 gadiem
Synco rakstīja: Herberta gols ir nenoliedzami DEL ieguldijums..tas palidzeja mums dabut punktu pret somiem! somu khl pret lv khl ir tads pats....tachu tiesnesis visu izjauca un speles pamatalaiks nosledzas nicha! tomer DEL ligas speks bij jutams, un ja nebutu tiensesha nepamatotais noraidijums butu mums 3 punkti!
Vari papētīt somu sastāvu pirms saki ka tā bija KHL blice, tur vairākums ir no somu līgas, bet jāsaka ka KHL somi bija vislabākie vēl arī jaunais Granlunds un Puistula.
Somija nosauc sastāvu pasaules čempionātam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:26, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: abās spēlēs zaudējāt, atslābsti puika, noslauki pienu no lūpām, kā būtu ja tantei būtu riteņi
a kā būtu, ja es tev iedotu pa purnu!? Lasot tavus komentus saprotu ka tu esi pilnīga nulle un neko nejēdz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 00:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau tikai mūsējie treneri domā ar galvu, bet arī citu komandu treneri to dara.
Dāņi nav muļķi,jo ļoti labi saprot kura būs viņiem šajā PČ izšķirošā spēle. Nafig viņiem izgāzt savus spēkus pret somiem un čehiem,ja tie var lieti noderēt spēlē pret letiņiem.
man patīk, ka vienmēr spelē kanādieši, kuri pretiniekus nešķiro - dāņi, latvieši vai krievi, spēle ar visiem un līdz galam, pat ja tās ir 3. perioda beigas un rezultāts ir 16-0 tāpēc viņi neklūp pret visādiem itāļiem, latviešiem, slovēņiem utt toties krievi gan jau pirms spēles raksta punktus tabulās, metā augstprātīgas piezīmes un pēc tam sēž peļķē
kāds visam rakstītajama ar dāņiem? neredzu jēgu skatīties, kā komanda taupās, rēķina vinnāmās spēles un drošos zaudējumus, un visu pakārto vienai spēlei, kuru beigas vēl ņem un pagrūž... un diez vai nu dāņi arī tā dara, kāpēc tad iepriekšējā čempī viņi tā plosījās? un kādā jēga man kā līdzjutējam vērot, kā izlase kaut ko tur ķīmiķo, dreb un raustās par vienu izšķirošo spēli, bez ierunām zaudējot visas pārējās? medaļas mēs tāpat nedabūsim, tad vismaz iepriecinam ar kādu skatāmu cīņu pret favorītiem! bet tas, ka vinnēsim tikai vienu spēli, kura obligāti jāvinnē tikai tapēc, lai paliktu elitē? nu tad nafig mums tā elite vajadzīga, ja mēs tur pat no sirds spļēt nevaram???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:28, pirms 14 gadiem
cik saprotu, ja mēs uzvaram Dāņus un Slovāki Krieviju, tad mums spēle ar Krieviju ir 9.maijā...
hmm atceramies vēsturi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:29, pirms 14 gadiem
MODERATOR lūdzu uzliec banu tam nedanosakam "talmudam"!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:31, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: tiesneši notiesāja labi, nu bija pāris epizodes kur notiesāja par labu Latvijai, bet kopumā tiesāja labi
es tak vienreiz rakstiju ka tads ziids ka tu no hokeja neko nesaprot-komentari pilnigi bez kada seguma! Es vienkarsi nesaprotu kadel tev tik loti patik blameties un izradit savu nezinasanu un stulbumu?

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:31, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Vari papētīt somu sastāvu pirms saki ka tā bija KHL blice, tur vairākums ir no somu līgas, bet jāsaka ka KHL somi bija vislabākie vēl arī jaunais Granlunds un Puistula.
http://sportacentrs.com/hokejs/26042011-somi_nosauc_sastavu_pasaules_cempionatam_
labakos jau tieshi ari njem vera..nevis pie mums kads no bač ligas butu un tad vinja speku njemtu vera!

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:32, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: tiesneši notiesāja labi, nu bija pāris epizodes kur notiesāja par labu Latvijai, bet kopumā tiesāja labi
tur tev var piekrist, ja neskaita dažas epizodes,kur notiesāja par SLIKTU Latvijai, bet kopumā tiesāja normāli

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:32, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: kādu vēsturi??? latviešu sarkano strēlnieku 34.korpuss Latviju ieņēma jeb atbrīvoja jau 1944.gada 13.oktobrī
13. oktobri mes atzīmējam, sasitot Atlantu KHLā

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:33, pirms 14 gadiem
cik žēl, ka zaudējām... bijām tik tuvu, tik tuvu. Anyway, mūsējie malači! Prieks skatīties!!! Tik labu spēli rāda

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:33, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: kādu vēsturi??? latviešu sarkano strēlnieku 34.korpuss Latviju ieņēma jeb atbrīvoja jau 1944.gada 13.oktobrī
Ne jau par to vēsturi, bet 2000gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:38, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: kādu vēsturi??? latviešu sarkano strēlnieku 34.korpuss Latviju ieņēma jeb atbrīvoja jau 1944.gada 13.oktobrī
izrādās, ka šeit piedalās arī pensionāri, kas vēl atceras tik senu vēsturi. Apsveicami!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:41, pirms 14 gadiem
tiekot naakamjaa kaartaa, buus jaaizdara praktiskie neiespeejamais, vaacieshi jau ar vienu kaaju 1/4, paliek pagaidaam nieskreejushies krievi un slovaaki. abas komandas atstaat aiz borta buus ljoti gruuti

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:41, pirms 14 gadiem
uzvarēt Krieviju 9.maijā būtu kautkas
šogad tas nav neiespējami, lai gan datums var būt arī cits

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:41, pirms 14 gadiem
rafs7 rakstīja: kas tā par daiļavu kura vēro mūsu spēles?
znarokam meita lol!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:42, pirms 14 gadiem
R.dub rakstīja: njaa... ko lai saka.. ka jau dzirdejam viens tiesnesis kurs blakus nedod noraidijumu otrs kurs laukuma otra gala iedod
un tas jeskas noraidijums pliku sudu verts
izsita nuju no apaksas.. un tad vel soms psiho ka pasam vajas rokas un nevar nuju noturet..
musejie tpt labakie
kā ta noturēsi nūju , ja rokas aug no p.akaļas

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:42, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: nevis jūs atradāt, bet es pats pateicu, ka draugos uzrakstiet - Talmuds, man nav no kā bīties, jo varu sazināties ar policiju vajadzības gadījumā
salaga nesmīdini, tu pat nepaspetu sazināties pats ar sevi, būtu jau kur aprakts! viss šājā pasaulē jau ir "zhvačena" tā ka vārguli tev neviens nepalīdzētu!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:43, pirms 14 gadiem
Bosinjs rakstīja: cik saprotu, ja mēs uzvaram Dāņus un Slovāki Krieviju, tad mums spēle ar Krieviju ir 9.maijā...
hmm atceramies vēsturi
jā tas ir iespējams, krieviem varētu sagādāt zaudējumu uzvaras dienā

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:44, pirms 14 gadiem
rikjis rakstīja: dzeki, pirmas divas pipedami, uz treso visu liekam ara! saubos, ka kada komanda piekopj tadu taktiku, kaut ko jau rada ieprieksejas speles
Taktiku viņi diez vai tādu pietiek, bet spēle pret Dāniju būs pavisam cita spēle, kura sāksies ar rezultātu 0-0. Ceru, ka mūsējie bez problēmām tiks galā ar Dāniju, un tā tam arī jābūt. Bet nu piemēri tālu nav jāmeklē - atcerēsimies 2001. gada čempionātu, kad zaudējām Zviedrijai (2-5), uzvarējām ASV (2-0), bet pēdējā spēlē pretī nāca Ukraina, kas bija zaudējusi gan zviedriem (0-5), gan amerikāņiem (3-6)...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:45, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Talmudu džeki jau draugos atrada vakar
Tad aizbrauciet un iedodiet pa pieri,ja zinat kur šis dzīvo! Viņš gadījumā nau bomzis, kas kādā izgāztuvē atradis kompi un ticis pie neta???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 00:46, pirms 14 gadiem
bitenieks rakstīja: jā tas ir iespējams, krieviem varētu sagādāt zaudējumu uzvaras dienā
tāpat kā mūsu puikas sveica Lukašenko viņa pārvēlēšanas parodijas dienā, sasitot baltkrievu puikas viņu pašu mājās un atstājot bez elites
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:50, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: LV var uzvarēt visi kam nav slinkums, augstākās klases komandas kā čehi, somi Latviju var uzvarēt ar visu slinkumu
Eu, chali, tu esi mazohists? patiik, ka visi tevi apdirsh? vai moska tev vienkaarshi dublji galvaa? ej skaties kkaadus meksikaanju seriaalus, jo tev saprashana no hokeja kaa arbuuzam no anaalaa seksa!

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:50, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Taktiku viņi diez vai tādu pietiek, bet spēle pret Dāniju būs pavisam cita spēle, kura sāksies ar rezultātu 0-0. Ceru, ka mūsējie bez problēmām tiks galā ar Dāniju, un tā tam arī jābūt. Bet nu piemēri tālu nav jāmeklē - atcerēsimies 2001. gada čempionātu, kad zaudējām Zviedrijai (2-5), uzvarējām ASV (2-0), bet pēdējā spēlē pretī nāca Ukraina, kas bija zaudējusi gan zviedriem (0-5), gan amerikāņiem (3-6)...
par to jau nav runa! psihologija, sakritibas no rita ar kreiso kaju izkaps no gultas, viens gols un spele salauzta, bet ne jau pirmas spelejot ar 50% atdevi, dani tada veida megina iemidzinat

     [+] [-]

, 2011-05-03 00:51, pirms 14 gadiem
bitenieks rakstīja: jā tas ir iespējams, krieviem varētu sagādāt zaudējumu uzvaras dienā
otrā gadījumā 5.maijā,tik viens sīkums jāuzvar Dānija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 00:55, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Uz bildes ir tāds tipisks tirliņveidīgais,tur jau nav ko nagus smērēt.
Nu tad viss ir skaidrs ,viens no tiem, kas sēž ar kompīti mammai zem kleitas un izliekas par baigi kruto,jo redz mammīte pasargās mazo talmudiņu no reālās pasaules

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 01:00, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: tulinj standarta zagjis pret Daniju un arto ceribas beigsies
nu neraudi, gan jau mūsējie nepievils tavas cerības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 01:14, pirms 14 gadiem
nospelej labi preks sava limena pietruk veiksmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 01:48, pirms 14 gadiem
labi spēlejam!
ar šādu spēli 1/4 mūs ne1 negribēs kā pretinieku!
Jāturpinā tāpat spēlēt, bet jāsāk uzvarēt!
Tad šis čempis būs izcils!

     [+] [-]

, 2011-05-03 02:01, pirms 14 gadiem
ehh' nekas.uzveiksim dāņus,uzveiksim vēl šo to un 4daļfināls rokās.

     [+] [-]

, 2011-05-03 02:19, pirms 14 gadiem
Vēl Bratislavas baltajos kreklos var paspēt iedzert kādu alu. Meijers dzied, latvieši. somi un slovāki dejo un priecājas. Tāāādas emocijas !!!!

     [+] [-]

, 2011-05-03 02:23, pirms 14 gadiem
Visa Bratislava skandē Latvija, Latvija!!! Krodziņos darba laiks līdz diviem, pēc tam tiek uzlikta zīmīte " privat party" un viss turpinās. Paldies puišiem par superspēli un parīt gaidām uzvaru, lai Orange arēnu pieskandinātu "Dievs, svētī Latviju"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 07:36, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Latvija ,Krieviju hokejā var uzvarēt 1.reizi 100 gados,tikpat biež,kā izšauj slotaskāts.....
nu un kā ar 2000. un 2002. gadu?
Slēpts komentārs: kasagrande

     [+] [-]

, 2011-05-03 08:17, pirms 14 gadiem
Somiem tie vairākumi vienkārši slimi!

Tā ir jāizspēlē vairākumi!

     [+] [-]

, 2011-05-03 08:28, pirms 14 gadiem
pagarinaajuma masalksis taa bija noguris, ka vienu metienu pat nebija speeka parvietoties pa labi..uz labu laimi tik aizmeta garaam..njaa ljoti zheel , vareejam 3 punktus dabut,

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 08:42, pirms 14 gadiem
labi ka Spruksts palika majās tur viņam arī vieta

     [+] [-]

, 2011-05-03 08:51, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Njā, somi mūs masēja kā peramos zēnus, bet beidzot bija tā diena, kad visi hokeja Dievi bija ar mums. Somi bija pelnījuši pārliecinošu uzvaru, bet mēs viņiem atņēmām punktu. Arī neslikti.
Ko es vakar pirms spēles rakstiju?
Nafig ar to skaisto spēli,bet galvenais, lai punkti tabulā.
Man nekas nebūtu pret, ja arī pret dāņiem spēle būtu nekāda, bet 3 pkt. kabatā.

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:03, pirms 14 gadiem
ko jūs piesienaties tiesnešiem ir tāds teiciens spogulis nav vainīgs ja ģīmis ir šķībs paši nemāk iemest un tā pati bija cūcene ka dabūja 1 punktu.zaudēsim dāņiem un punktam nebūs nekādas nozīmes

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:11, pirms 14 gadiem
Atvainojiet, bet kur vakar bija tā superspēle, par kuru visi tā sajūsmā? Somi mūs masēja kā mazus ezīšus, ne velti Masaļskis spēles beigās bija tik pārguris, ka somu uzvara bulīšos bija loģisks spēles iznākums. Somi bija labāki it visā - pie apmalēm, ieejot zonā, aizsardzībā, uzbrukumā, bija acīm tīkms baudījums skatīties kā somi kustās, kā izspēlē vairākumus, kā atņem ripu.
Protams, ka es biju par Latviju un priecājos par iegūto punktu, taču es nevaru saprast, kā var teikt, ka mūsējie vakar nospēlēja labi?! Uz somu fona mēs izskatījāmies lēni un apjukuši, izveidojām vienu vārtu gūšanas momentu, bet guvām divus vārtus, kamēr somi masēja Masaļski gandrīz nepārtraukti. Reāli mēs bijām divas galvas tiesas vājāki. Es nesaprotu Vasiļjevu, kurš jau paspēja pateikt, ka šis nu atkal bija zaudējums skaistā spēlē un pauda vilšanis. Mums vakar klāt stāvēja nenormāla veiksme.

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:13, pirms 14 gadiem
dzusss rakstīja: labi ka Spruksts palika majās tur viņam arī vieta
labi,ka laviņš palika,labi,ka masaļskis neielaida taureņus,labi,ka laviņš nr2-reķis nenoraidījās,kaut nospēlēja kā vienmēr slikti,bet sprukta tiešām pietrūka un pietrūks

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko es vakar pirms spēles rakstiju?
Nafig ar to skaisto spēli,bet galvenais, lai punkti tabulā.
Man nekas nebūtu pret, ja arī pret dāņiem spēle būtu nekāda, bet 3 pkt. kabatā.
Ar dāņiem būs interesanti, pagaidām es teiktu, ka Latvijas izredzes ir 60/40 mums par labu. Žēl, ka tā būs pēdējā Latvijas spēle, ko es redzēšu. Pēc tam sanāks redzēt tikai cīņas par medaļām.

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:20, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Atvainojiet, bet kur vakar bija tā superspēle, par kuru visi tā sajūsmā? Somi mūs masēja kā mazus ezīšus, ne velti Masaļskis spēles beigās bija tik pārguris, ka somu uzvara bulīšos bija loģisks spēles iznākums. Somi bija labāki it visā - pie apmalēm, ieejot zonā, aizsardzībā, uzbrukumā, bija acīm tīkms baudījums skatīties kā somi kustās, kā izspēlē vairākumus, kā atņem ripu.
Protams, ka es biju par Latviju un priecājos par iegūto punktu, taču es nevaru saprast, kā var teikt, ka mūsējie vakar nospēlēja labi?! Uz somu fona mēs izskatījāmies lēni un apjukuši, izveidojām vienu vārtu gūšanas momentu, bet guvām divus vārtus, kamēr somi masēja Masaļski gandrīz nepārtraukti. Reāli mēs bijām divas galvas tiesas vājāki. Es nesaprotu Vasiļjevu, kurš jau paspēja pateikt, ka šis nu atkal bija zaudējums skaistā spēlē un pauda vilšanis. Mums vakar klāt stāvēja nenormāla veiksme.
Vo,vo.
Vienkārši vakar Dievs fanoja par LV izlasi, un tāpēc mūsējiem sūtija zināmu veiksmi.
Jā, tiesneši arī nebija mūsu sabiedrotie, bet nepiekrītu arī tam,ka viņi bija pret mums. Ja kāds tam netic, tad lai paskatās soda minūtes abām komandām.

     [+] [-]

, 2011-05-03 09:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vo,vo.
Vienkārši vakar Dievs fanoja par LV izlasi, un tāpēc mūsējiem sūtija zināmu veiksmi.
Jā, tiesneši arī nebija mūsu sabiedrotie, bet nepiekrītu arī tam,ka viņi bija pret mums. Ja kāds tam netic, tad lai paskatās soda minūtes abām komandām.
Tiesneši tādi būs vienmēr, nedomāju, ka kāds speciāli tiesā pret mums, taču to, ka respektē favorītus, gan var redzēt. Vienkārši pašiem jāspēlē labāk, jākļūst par favorītiem un nevajadzēs sūdzēties par tiesnešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 09:59, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: + + +
sprukts ir liels balsts mazākumā

  +3 [+] [-]

, 2011-05-03 10:00, pirms 14 gadiem
butu daugavins ar spruktu un vel daziem naziem mes jau sen butu 8niekaa ar 6punktiem kabataa

  +2 [+] [-]

, 2011-05-03 10:19, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Atvainojiet, bet kur vakar bija tā superspēle, par kuru visi tā sajūsmā? Somi mūs masēja kā mazus ezīšus, ne velti Masaļskis spēles beigās bija tik pārguris, ka somu uzvara bulīšos bija loģisks spēles iznākums. Somi bija labāki it visā - pie apmalēm, ieejot zonā, aizsardzībā, uzbrukumā, bija acīm tīkms baudījums skatīties kā somi kustās, kā izspēlē vairākumus, kā atņem ripu.
Protams, ka es biju par Latviju un priecājos par iegūto punktu, taču es nevaru saprast, kā var teikt, ka mūsējie vakar nospēlēja labi?! Uz somu fona mēs izskatījāmies lēni un apjukuši, izveidojām vienu vārtu gūšanas momentu, bet guvām divus vārtus, kamēr somi masēja Masaļski gandrīz nepārtraukti. Reāli mēs bijām divas galvas tiesas vājāki. Es nesaprotu Vasiļjevu, kurš jau paspēja pateikt, ka šis nu atkal bija zaudējums skaistā spēlē un pauda vilšanis. Mums vakar klāt stāvēja nenormāla veiksme.
Tu laikam spēli skatījies no papildlaika. Par kādu izvazāšanu visas spēles garumā var būt runa, ja otrajā periodā mēs somus pārspējām pēc izdarītā metienu skaita? Rezultāts ir tāds, jo arī paši somi noraidījās nevajadzīgi, palaida garām vārtu gūšanas iespējas, u.t.t. Somi neko vairāk par 2 punktiem nebija pelnījuši. Viņiem bija jāspēlē labāk.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-03 10:34, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš,
piekrītu tikai tam, ka somi nevajadzīgi noraidījās un paši vainīgi, ka neiesita, bet tie metieni mums barbūt arī bija vairāk otrajā puslaikā, bet tā ir tikai staistika, kas nebūt neliecina par spēles gaitu.

     [+] [-]

, 2011-05-03 10:55, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu laikam spēli skatījies no papildlaika. Par kādu izvazāšanu visas spēles garumā var būt runa, ja otrajā periodā mēs somus pārspējām pēc izdarītā metienu skaita? Rezultāts ir tāds, jo arī paši somi noraidījās nevajadzīgi, palaida garām vārtu gūšanas iespējas, u.t.t. Somi neko vairāk par 2 punktiem nebija pelnījuši. Viņiem bija jāspēlē labāk.
Tieši tā ! Ja somi būtu 2 galvas pārāki kā te daži apgalvo, rezultāts būtu vismaz 6:0 . Jā,protams somi ir ātrāki un to visi zin un arī Latvijas izlase to saprata un attiecīgi rīkojās - ievirzīja spēli pa stūriem un bortiem un saspēle somiem vienādos sastāvos nebij efektīva, ja neskaita tos momentus kad somi mēģinaja ielauzties mūsu zonā individuāli ( īpaši izcēlās #50 J.Aaltonen, #40 Pihlstrõm ) - visbiežāk tika apspēlēti superātrie Bērziņš un Pečura, pārējie turējās godam, izgājienu 1 pret 1 nebij vispār, bij tikai daži 2 pret 3. Diemžēl, atkal pārāk pasīvi bij mūsu aizsargi vārtu priekšā, kur somi līda pie pirmās izdevības un traucēja Edžam, kad viņu aizsargi meta no zilās. Bet ar vienu veiksmi ir par maz,lai tā nospēlētu pret somiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:29, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: ja rit kasiens tad nekas neglabs
tev kāsiens starp kājam

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:31, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: Tieši tā ! Ja somi būtu 2 galvas pārāki kā te daži apgalvo, rezultāts būtu vismaz 6:0 . Jā,protams somi ir ātrāki un to visi zin un arī Latvijas izlase to saprata un attiecīgi rīkojās - ievirzīja spēli pa stūriem un bortiem un saspēle somiem vienādos sastāvos nebij efektīva, ja neskaita tos momentus kad somi mēģinaja ielauzties mūsu zonā individuāli ( īpaši izcēlās #50 J.Aaltonen, #40 Pihlstrõm ) - visbiežāk tika apspēlēti superātrie Bērziņš un Pečura, pārējie turējās godam, izgājienu 1 pret 1 nebij vispār, bij tikai daži 2 pret 3. Diemžēl, atkal pārāk pasīvi bij mūsu aizsargi vārtu priekšā, kur somi līda pie pirmās izdevības un traucēja Edžam, kad viņu aizsargi meta no zilās. Bet ar vienu veiksmi ir par maz,lai tā nospēlētu pret somiem
Pirmajā periodā somi domāja ka nomētās kā dāņus, otrajā saprata ka tā nebūs. Īpaši patika 3 periods kad pēc 2 -1 Znaroks ieslēdza mvd stilu, itkā spēle ritēja mūsu zonā, bet somiem gāja kā pret sienu. Diemžēl Ješkas noraidījums visu sabojāja.

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:38, pirms 14 gadiem
Psycho Dad rakstīja: Kā Lauris teiktu: "B** M*ukas"
mazliet pielaboshu - M*ukas B**
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 11:48, pirms 14 gadiem
DEL līga ir visvājākā , jo tur pārsvarā spēlē naturalizētie turki! Arī pēdējais ārietis īstenībā ir turks ! Ja kas , Indiana Jones palīdzēs tev! Viņš zin ko darīt ar tādiem kā tu!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 11:56, pirms 14 gadiem
Viss labi spēle ļoti laba, nebūtu tas nejēdzīgais noraidījums... Bullīši gan, negaidīti vāji- ne Edgars bij glābējs, nedz spēlētaji sitēji Bet nu, ja vinnēsim dāņus (visi jau runā (arī komentētāji pēc spēles)tā, it kā tas jau būtu izdarīts), neiziesim no grupas tukšā, 1 punkts vismaz bagāžā būs.Bet nedomaju , ka pret dāņiem var iziet mierīgi paslidināties- cik reižu jau tā mūsējie nav aplauzušies!Dāņi varbūt nešķiež spēkus ar spēcīgajām komandām ,bet apzināti gatavojas tieši spēlei pret Latviju, tieši tāpat kā ukraiņi (diemžēl uzreiz nepateikšu kurā gadā)- un tas nesa augļus, ukraiņi Latviju uzvarēja un tika tālāk , bet Latvija ar visu to ka bija vinnējusi ASV dabūja spēlēt " nāves grupā " par palikšanu augstākajā līgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:10, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Atvainojiet, bet kur vakar bija tā superspēle, par kuru visi tā sajūsmā? Somi mūs masēja kā mazus ezīšus, ne velti Masaļskis spēles beigās bija tik pārguris, ka somu uzvara bulīšos bija loģisks spēles iznākums. Somi bija labāki it visā - pie apmalēm, ieejot zonā, aizsardzībā, uzbrukumā, bija acīm tīkms baudījums skatīties kā somi kustās, kā izspēlē vairākumus, kā atņem ripu.
Protams, ka es biju par Latviju un priecājos par iegūto punktu, taču es nevaru saprast, kā var teikt, ka mūsējie vakar nospēlēja labi?! Uz somu fona mēs izskatījāmies lēni un apjukuši, izveidojām vienu vārtu gūšanas momentu, bet guvām divus vārtus, kamēr somi masēja Masaļski gandrīz nepārtraukti. Reāli mēs bijām divas galvas tiesas vājāki. Es nesaprotu Vasiļjevu, kurš jau paspēja pateikt, ka šis nu atkal bija zaudējums skaistā spēlē un pauda vilšanis. Mums vakar klāt stāvēja nenormāla veiksme.
Nu tā arī bija un noraidījums Ješkam par nūjas izsišanu no apakšas- pamatos un pareizs, jo tas bija sitiens pa nūju ne nūjas pacelšana. Tālāk skatoties par 2 zaudētajiem vārtiem- pirms Herbis tur nominstinājās ar piespēli pie zilās, somi jau 1x izpildīja tādu pašu kombināciju(piesp. no labās centram uz kreiso) tikai soms aizmeta garām tukšiem vārtiem. Arī OT mums noveicās, tas pats variants un atkal garām tukšiem vārtiem. Iesaku Značokam to parādīt džekiem un lai treniņos atstrādā šo kļūdu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:13, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: ja cilvēks vēlas lai uzvar dāņi tas nozīmē ka viņš ir trollis? pietiek reiz apsaukāties, ja trūkst argumentu tev aprobežotais tad aizveries, nevienu tavu komentaru nevaru saukt par sakarīgu, viena apsaukāšanās
Tev uz skolu/ darbu nav jāiet?

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:16, pirms 14 gadiem
jātzīst somi bija labāki , mūsējie pārsvarā tik iemeta ripu zona un skrēja mainīties , vai arī no zilās šava pa vārtiem , vai arī deva tālās piespēles , kas 80 % gadijumu nesasniedza gala mērķi , bet nu tāds ir mūsu spēles stils , kopumā jau braši turējāmies

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:18, pirms 14 gadiem
nesaprotu, kāpēc visi tagad "bāž" acīs, ka somi bija labāki. Protams, ka tā bija. Es domāju, ka pirms spēles visi to jau saprata, ka somi ir meistarīgāki, ātrāki, spēcīgāki. Bija sagaidāms spiediens, daudz metienu, bet kopumā turējāmies tiešām labi, bija savi momenti, nebaidījās no spēka spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:21, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: ja cilvēks vēlas lai uzvar dāņi tas nozīmē ka viņš ir trollis? pietiek reiz apsaukāties, ja trūkst argumentu tev aprobežotais tad aizveries, nevienu tavu komentaru nevaru saukt par sakarīgu, viena apsaukāšanās
viņam tapat ka tev ir vienalga par ko tikai pret latviju lai nokaitinatu ši saita lietotajus beidzot telot idiotu

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:25, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: un tev?

šodien man nekur nav jāiet un rīt arī nē
esmu apslimusi, tas laikam tādu dēļ kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:31, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: ja cilvēks vēlas lai uzvar dāņi tas nozīmē ka viņš ir trollis? pietiek reiz apsaukāties, ja trūkst argumentu tev aprobežotais tad aizveries, nevienu tavu komentaru nevaru saukt par sakarīgu, viena apsaukāšanās
ko tu šņuksti ? pats jau uzprasies. Ja noliec kādu, tad pamato, nevis truli spaidi taustiņus

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:31, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: es savu viedokli argumentēju, bet tu parastais tirliņš, kas kliedz vislaik "Latvija, uzvara, sarauj" bez jebkāda seguma
Nē pirmkārt es tā nebļauju parādi kaut vienu vietu kur es tā kliegtu otrkārt kā tu pamato vnk pasakot lavija zaudes nav nekads pamatojums tu vnk gaidi kādu reakciju no faniem jo tev laikam no tā kkads kaifs ir

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 12:36, pirms 14 gadiem
Darzins12344 rakstīja: Nē pirmkārt es tā nebļauju parādi kaut vienu vietu kur es tā kliegtu otrkārt kā tu pamato vnk pasakot lavija zaudes nav nekads pamatojums tu vnk gaidi kādu reakciju no faniem jo tev laikam no tā kkads kaifs ir
tieši tā, nevienā talmudaka komentā nemanīju ne smakas no argumentiem, tikai apgalvojumi: "... būs tā un nekā savadāk !!!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 12:59, pirms 14 gadiem
brīvību! rakstīja: Viss labi spēle ļoti laba, nebūtu tas nejēdzīgais noraidījums... Bullīši gan, negaidīti vāji- ne Edgars bij glābējs, nedz spēlētaji sitēji Bet nu, ja vinnēsim dāņus (visi jau runā (arī komentētāji pēc spēles)tā, it kā tas jau būtu izdarīts), neiziesim no grupas tukšā, 1 punkts vismaz bagāžā būs.Bet nedomaju , ka pret dāņiem var iziet mierīgi paslidināties- cik reižu jau tā mūsējie nav aplauzušies!Dāņi varbūt nešķiež spēkus ar spēcīgajām komandām ,bet apzināti gatavojas tieši spēlei pret Latviju, tieši tāpat kā ukraiņi (diemžēl uzreiz nepateikšu kurā gadā)- un tas nesa augļus, ukraiņi Latviju uzvarēja un tika tālāk , bet Latvija ar visu to ka bija vinnējusi ASV dabūja spēlēt " nāves grupā " par palikšanu augstākajā līgā
Tas nelāgais mačs ar ukraiņiem bija Ķelnē,2001. Pirms spēles noskaņojums bija tāds, ka šamos nomētāsim ar cepurēm, bet nekā.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 14:05, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: protams, tolaik es vēl neko nerubīju par hokeju, secinājumus izdarīju vairākus gadus pēc tam, kad skatījos ierakstā, hokejam sekoju kopš 2002.gada salt lake 2002 olimpiskajām spēlēm, protams arī futbolam, kuram sekoju kopš PČ , kas notika Korejā un Japānā, tā ka hoķim sekoju jau sen, 10 gadīgs bērns tipa nedrīkst skatīties hokeju??? tagad protams man ir 19, izlasē vairs nav vecā gvarde ar Fandulu, Belavski, Pantiku, Semojonovu, Tambijevu u.c., nav arī tāds treneris kā Lindstrēms vairāk izlasē, Značoks tak neko nerubī no hokeja kā treneris, tas būtu maigi teikts
tu pat tgd nekādus secinajumus nevari izdarit kur nu vel pirms 10 gadiem

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:11, pirms 14 gadiem
Talmuds rakstīja: protams, tolaik es vēl neko nerubīju par hokeju, secinājumus izdarīju vairākus gadus pēc tam, kad skatījos ierakstā, hokejam sekoju kopš 2002.gada salt lake 2002 olimpiskajām spēlēm, protams arī futbolam, kuram sekoju kopš PČ , kas notika Korejā un Japānā, tā ka hoķim sekoju jau sen, 10 gadīgs bērns tipa nedrīkst skatīties hokeju??? tagad protams man ir 19, izlasē vairs nav vecā gvarde ar Fandulu, Belavski, Pantiku, Semojonovu, Tambijevu u.c., nav arī tāds treneris kā Lindstrēms vairāk izlasē, Značoks tak neko nerubī no hokeja kā treneris, tas būtu maigi teikts
Ak, tev jau ir 19 !!! Tad jau esi liels puika !!!

     [+] [-]

, 2011-05-03 14:34, pirms 14 gadiem
Mūsējie malači rāda labu hokeju, bet kā vnm mūs iegāž tiesneši

Jā tagad pats galvenais ir uzvarēt Dāniju tikdami tālāk es domāju mūsējie var atņemt punktus gan Vācijai, Slovākijai, Kreivijai un iekļūt ceturdaļfinālā, ko es domāju mūsējie ir pelnījuši!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-03 15:04, pirms 14 gadiem
Nu godīgi sakot jau mūs vakar somi stipri spieda un 1 punkts ir labs sasniegums!Tagad jācer,ka ar dāņiem nospēlēsim labā līmenī ,nevis kārtējo nervu spēli.Man čoms no Bratislavas ziņo,ka latvieši bijuši aptuveni 2-3 tūkstoši līdzjutēji,somi bija vairāk,pirms spēles vēl bijušas biļetes,bet uz spēles sākumu arēna bijusi praktiski pilna.Pagaidām kaut kā nevelk 1.maiņa-labi,ka Vasiļjevs kaut cik reabilitējās ar vārtiem vairākumā!Jo 2 noraidījumi ne savā zonā tā kā bija par daudz.Bet par tiesnešiem Znarokam taisnība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-03 15:54, pirms 14 gadiem
ew.. a kuraa minuutee tas apmeeram bija kad daarzinjs pateica m.. b..?

     [+] [-]

, 2011-05-03 17:07, pirms 14 gadiem
Nepaveicas bi6k