Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Sportacentrs.com lietotāji: Slovākijā labākais – Cipulis

Jānis Pārums

Sportacentrs.com lietotāji: Slovākijā labākais – Cipulis
Mārtiņš Cipulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Portāla Sportacentrs.com lietotāji par labāko Latvijas valstsvienības spēlētāju pasaules čempionātā Slovākijā atzinuši mūsu labāko vārtu guvēju Mārtiņu Cipuli, kam seko izlases rezultatīvākais spēlētājs Miķelis Rēdlihs.

Cipulis čempionātā, kuru Latvija noslēdza 13. vietā, guva četrus vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles, tāpēc diezgan saprotams, kāpēc līdzjutēji viņu vērtējuši visaugstāk. Mārtiņš arī visbiežāk apdraudējis pretinieku vārtus, izdarot 22 metienus. Cipulim seko Miķelis Rēdlihs, kurš kļuva par rezultatīvāko Latvijas izlasē ar septiņiem punktiem (vārti un sešas rezultatīvas piespēles). Vārtu guvēji lietotāju balsojumā izpelnījušies lielu cieņu, jo Kaspars Saulietis un Roberts Bukarts, kuri katrs guva pa trim vārtiem, rangā ieņem attiecīgi trešo un ceturto pozīciju.

Augstu, taču aiz vēl diviem uzbrucējiem, kuru reitings pārsniedza četrus punktus, ir rezultatīvākie aizsargi Georgijs Pujacs (2+1) un Kristaps Sotnieks (0+4), kamēr lejasgalā – Sergejs Pečura, Jānis Andersons un Lauris Dārziņš, kas pirms čempionāta pamatoti tika uzskatīts par potenciālo izlases līderi. Lauris veselības likstu dēļ aizvadīja tikai trīs spēles, kurās gan izcēlās ar vienu vārtu guvumu, taču līdzjutēju skatījumā tas bijis par maz. Turklāt Dārziņam bija sliktākais lietderības koeficients komandā (-3), kas atrašanos tik zemu loģiski izskaidro. Andersons ir vēl zemāk – arī viņš spēlēja trīs mačus, kuros gan spēja nopelnīt vienu punktu un pozitīvu lietderību (+1). Pašā lejasgalā ir Pečura, kuram, lai gan sešas spēles, tomēr mazs spēles laika, rezultativitātes punktu neesamība un aktivitātes trūkums – tikai viens metiens pa pretinieku vārtiem.

Latvijas izlases vārtsargs Edgars Masaļskis rangā ir salīdzinoši augstu, taču droši vien ne tik augstu cik cerēts. Šogad atvairīto metienu % Edgaram bija zemākais pēdējo triju čempionātu laikā (2008. – 91.00%, 2009. – 92.83%, 2010. – 91.43%, 2011. – 90.50%), vārtsargu rangā vieta aiz desmitnieka, tāpēc arī Sportacentrs.com lietotāju vērtējumā vien astotā pozīcija.

Par dalību balsojumā izlozes kārtībā pie "Sporta Avīze+" mēneša abonementa tikuši lietotāji imis61, Volx un Ausma.

Latvijas izlases hokejistu kopējais reitings pasaules čempionātā Sportacentrs.com lietotāju vērtējumā

SpēlētājsReitings
Mārtiņš Cipulis4.410
Miķelis Rēdlihs4.348
Kaspars Saulietis4.218
Roberts Bukarts4.199
Andris Džeriņš4.055
Gints Meija4.053
Georgijs Pujacs3.831
Edgars Masaļskis3.803
Kristaps Sotnieks3.743
Aleksandrs Ņiživijs3.691
Oskars Cibuļskis3.562
Jēkabs Rēdlihs3.483
Artūrs Kulda3.469
Krišjānis Rēdlihs3.361
Herberts Vasiļjevs3.322
Ronalds Ķēniņš3.257
Arvīds Reķis3.228
Ģirts Ankipāns3.108
Armands Bērziņš3.089
Juris Štāls3.026
Lauris Dārziņš3.006
Jānis Andersons3.001
Sergejs Pečura2.591

UZZIŅAI

5 - Izcils čempionāts, labāk nospēlēt nebija iespējams
4 - Labi aizvadīts turnīrs, komandas vilcējspēks
3 - Viduvējs sniegums, labas epizodes mijās ar sliktām|
2 - Slikts sniegums, kļūdu vairāk nekā labu epizožu
1 - Izgāšanās - labāk nebūtu braucis

1 2 48 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2011-05-10 13:34, pirms 14 gadiem
Pečura pelnīti pēdējā vietā. Par Andersonu gan mazliet nepiekrītu...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 13:38, pirms 14 gadiem
Nu nezinu. Liekas, ka viesiem vajadzēja būt ap 3.
Labākais spēlētājs mums ir tas kurš nevar iemest tukšos vārtos...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 13:38, pirms 14 gadiem
metalhuligans rakstīja: Pečura pelnīti pēdējā vietā. Par Andersonu gan mazliet nepiekrītu...
Kas tur ko nepiekrist - vairākuma viedoklis.

 +54 [+] [-]

, 2011-05-10 13:41, pirms 14 gadiem
Ankipāns viens no pēdējaiem... Nekas ka uz šamā pleciem bija gandrīz vai viss mazākums. Nē, nu loģika skaidra, 0+0 = sūdīgi nospēlējis.
Slēpts komentārs: metalhuligans

  +8 [+] [-]

, 2011-05-10 13:46, pirms 14 gadiem
Kulda pirms Vasiļjeva un Ankipāna? Un Reķa?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 13:46, pirms 14 gadiem
komandai vidēji sanāk starp 3 un 4, tad jau fani atzīst, ka izlase nospēlēja starp labi un vidēji??? Manuprāt, izcils sniegums nebija nevienam (starp citu, kur Raitums ar 100% saves?), objektīvi izlasei starp viduvēji un izgāšanās, tas ir 2.
Ātri piedodam vilšanās, kad praktiski ikviens sevi cienošs fans ticēja un gaidīja uz pirmo astoņnieku, bet sanāca uzlabot statistiku tikai pret divām vājinieku komandām, un pie tam zaudējām bez variantiem pašai sliktākajai A grupas komandai? Labi, ka varam sevi mierināt, ka nepaveicās, tipa pietrūka viens bullītis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-10 13:49, pirms 14 gadiem
Bet, lai līdz Cipulim nonāktu ripa ir jāiegulda labs darbiņš.... vienozīmīgi viņš bija labākais izspēļu realizētājs......

P.S prieks par Cipuli kurš no junioru izlases cetuertās maiņas ieguldot savu darbu ir izveidojies par šādu spēlētāju
Slēpts komentārs: erred

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 13:55, pirms 14 gadiem
76 rakstīja: Ātri piedodam vilšanās, kad praktiski ikviens sevi cienošs fans ticēja un gaidīja uz pirmo astoņnieku, bet sanāca uzlabot statistiku tikai pret divām vājinieku komandām, un pie tam zaudējām bez variantiem pašai sliktākajai A grupas komandai? Labi, ka varam sevi mierināt, ka nepaveicās, tipa pietrūka viens bullītis...
Nez, nez. Es laikam tad neesmu kategorija "ikviens sevi cienosh fans", jo redzot to, ka izlase spele RD farms ar paris pagurushiem dinamieshiem par 1/4 objektivi nedomaju. Jaa, Daniju vajadzeja uzvaret un uz to cereju, bet nedomaju, ka musejiem izdosies savakt pietiekamu punktu skaitu, lai ieklutu 1/4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: longbear
Slēpts komentārs: erred

 +25 [+] [-]

, 2011-05-10 14:05, pirms 14 gadiem
longbear rakstīja: Ankipāns viens spēlēja mazākumā?
Nesagrozi manis teikto. Ankipāns bija neapšaubāms līderis mazākumā.
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs: erred

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 14:11, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nesagrozi manis teikto. Ankipāns bija neapšaubāms līderis mazākumā.
vienīgais, kas man palika atmiņā no Ankipāna spēles ir viņa piespēles nekam. ā un vēl nespēja izmest ārā ripu no zonas...tajā pašā tevis pieminētajā mazākumā. tā kā nav ko brīnīties, ka šis viens no pēdējiem.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 14:18, pirms 14 gadiem
longbear rakstīja: vienīgais, kas man palika atmiņā no Ankipāna spēles ir viņa piespēles nekam. ā un vēl nespēja izmest ārā ripu no zonas...tajā pašā tevis pieminētajā mazākumā. tā kā nav ko brīnīties, ka šis viens no pēdējiem.
Nu ja jau mēs runājam tikai par slikto, tad ko pirmājā vietā dara Cipulis? Ja atceries, tieši viņš nespējā trāpīt praktiski tukšos vārtos spēlē pret Dāniju, tādejādi liedzot mums iespēju cīnīties pa 1/4 finālu.

Godīgi sakot ir radusies liela antipātija pret Cipuli, pēc viņa intervijas SA+. Agrāk likās ka viņš vienkārši ir tāds cilvēks - bez emocijām, bet paskatoties interviju viņam vienkārši uz visu ir nospļauties. "Ai, da man vienmēr tas sezonas sākums neizdodas" Ne, lai kaut ko mēģinātu darīt lietas labā, nē viņam vienkārši ir pohu*, lai paliek kā ir.

Tagad arī, ja godīgi runājot, neuzskatu ka Cipulis bija labākais izlasē, nu iemeta viņs divus golus tukšos vārtos un vēl pielaboja divus metienus, jā, protams arī to izdarīt ir jāmāk, bet tomēr uzskatu ka bija labāki kandidāti.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 14:28, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu ja jau mēs runājam tikai par slikto, tad ko pirmājā vietā dara Cipulis? Ja atceries, tieši viņš nespējā trāpīt praktiski tukšos vārtos spēlē pret Dāniju, tādejādi liedzot mums iespēju cīnīties pa 1/4 finālu.

Godīgi sakot ir radusies liela antipātija pret Cipuli, pēc viņa intervijas SA+. Agrāk likās ka viņš vienkārši ir tāds cilvēks - bez emocijām, bet paskatoties interviju viņam vienkārši uz visu ir nospļauties. "Ai, da man vienmēr tas sezonas sākums neizdodas" Ne, lai kaut ko mēģinātu darīt lietas labā, nē viņam vienkārši ir pohu*, lai paliek kā ir.

Tagad arī, ja godīgi runājot, neuzskatu ka Cipulis bija labākais izlasē, nu iemeta viņs divus golus tukšos vārtos un vēl pielaboja divus metienus, jā, protams arī to izdarīt ir jāmāk, bet tomēr uzskatu ka bija labāki kandidāti.
man liekas es 3 ieliku Cipam, neatceros. Tie 2 pielabotie vārti bija tīri veiksme, bet smuki a tā, man liekas, ka Miķelis normāli nospēlēja...viņš vnm + - savā līmenī spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 14:39, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Kulda pirms Vasiļjeva un Ankipāna? Un Reķa?
pirms pēdējā noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 15:03, pirms 14 gadiem
neka tur nebija no Cipula un Mikela,pilnigi un galigi nepiekritu,slidinajas ka kaut kadas babas,cinijas Saulietis,Pujacs

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 15:21, pirms 14 gadiem
Cipulis ??? - Mūžīgā iespēja gan Dinamo, gan citos klubos, gan izlasē.
Ja beidzot realizētu to, kass jarealizē, tad būtu Nr.1 gan klubā.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 15:21, pirms 14 gadiem
Man prieks, ka visi jaunie ( Bukarts, Džeriņš, Saulietis, Meija, Sotnieks u.c ) grozās augšpusē!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 15:31, pirms 14 gadiem
visiem apmēram par 0,5 labāks vērtējums nekā pienākas..

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:20, pirms 14 gadiem
Pilniba piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-10 16:51, pirms 14 gadiem
Veerteejums stipri neobjektiivs...katram bija savi pienaakumi,tas pats Ankipaans-no vinja sen jau negaida rezultatiivu speeli,bet gan ciinju mazaakumaa...par aizsargiem-par daudz mulkiigu vaartu zaudeets tieshi vai netiesi,bet ne tikai Edgaram par to vaina jaauznemas.
Chempionaata labaakais bija Meija-kaut vai taapeec,ka ciinijaas vienaadi visas speeles un savu atveeleto laiku...
Par Daarzinju - no vinja nesanaaca ne tuvu komandas liideris,arii tajas speles ko nospeeleja,diemzeel...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 17:06, pirms 14 gadiem
Balsoju par Meiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 17:36, pirms 14 gadiem
viens otrs (Saulietis, Bukarts, Džeriņš) varbūt ir pāris vietas augstāk, nekā vajadzētu, bet proncipā objektīvs vērtējums.

kas zīmīgi - gan pēc snieguma laukumā, gan skatītāju novērtējuma labākajās vietās ir Sibīrijas klubu spēlētāji un RD jaunieši. Bet RD biezā gala spēlētāji, kuriem tagad būtu jāvelk izlase pretī vēl nebijušiem sasniegumiem, ir paklīduši kur nu kurais - cits spēlētāju reitinga pašā apakšā, cits vispār atvaļinājumā...

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:45, pirms 14 gadiem
O cik mēs esam labi, piedevuši hokeja valstvienībai! Arī atzīmes viltīgi sastādītas "3 - Viduvējs sniegums, labas epizodes mijās ar sliktām;
2 - Slikts sniegums, kļūdu vairāk nekā labu epizožu". Kā lai tad novērtē? Ar čehiem un somiem labas spēles; nedaudz pietrūka pacietības. Baltkrievus un austriešus paņēmām, jo tālāk nebija kur... Bezdibenis! Bet dāņiem un slovēņiem (kā zināms, kuri izkrita) bijām zaudējuši visās pozīcijās!

Labāk būtu izcelt visu izlasi vismaz par neizkrišanu, ne jau atsevišķus spēlētājus, kuri "spīdēja" nevietā, bet "klusēja" brīžos, kad tiešām tas bija nepieciešams!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 18:06, pirms 14 gadiem
Regulāri Džeriņu vērtē augstāk nekā spēlē - visu sezonu Dinamo tagad izlasē-viņš nav slikts un šeit varētu tā sagadīties, bet kopumā laikam viņš ir foršs džeks ar daudzām labām paziņām-viņš tiek milzīgi aizstāvēts arī pēc vājām spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 19:13, pirms 14 gadiem
Ankipans shajaa chempii bija pilna nulle. Nesaprotu kaapeec Seejeejs parakstiija ar vinju liigumu. Paldies, protams Girtam par ieguldiijumu Lat, bet vinja laiks ir prom un slidas jaakar vadzii.
1 2 48 komentāri