Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Saeima konceptuāli atbalsta liegumu sacensties Krievijā un Baltkrievijā

Agris Suveizda

Saeima ceturtdien, 31.martā, pirmajā lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus Sporta likumā, kas paredz noteikt aizliegumu Latvijā reģistrētām sporta spēļu komandām piedalīties Krievijas vai Baltkrievijas nacionālajos čempionātos un kausu izcīņās, informē Saeimas Preses dienests.

Plānots arī aizliegums piedalīties sacensībās tādās komandu sporta spēļu starptautiskajās līgās, kurās vairāk nekā puse komandu ir no Krievijas vai Baltkrievijas. Tāpat grozījumi paredz aizliegt sportistiem un sporta darbiniekiem piedalīties sporta sacensībās, kas norisinās Krievijā vai Baltkrievijā. Tie, kas pārkāps minēto aizliegumu, nedrīkstēs tapt iekļauti valsts izlases sastāvā, kā arī nevarēs treniņu vai sacensību izdevumu segšanai saņemt valsts vai pašvaldību budžeta līdzekļus.

Plānots, ka Latvijas Nacionālās sporta padomes locekļa vai sporta federācijas izpildinstitūcijas vadītāja amatu nedrīkstēs ieņemt persona, kura ir ārvalstu valsts drošības dienestu, izlūkdienestu vai pretizlūkošanas dienestu štata darbinieks. Tāpat šajā amatā nedrīkstēs būt persona, kura bijusi PSRS, Latvijas PSR valsts drošības dienesta, izlūkdienesta vai pretizlūkošanas dienesta štata darbinieks. Plānots, ka šis aizliegums stāsies spēkā šī gada 1.augustā.

Tas nepieciešams, lai Latvijas Nacionālās sporta padomes un sporta federāciju vadībā nevarētu nokļūt tādas personas, kas nav lojālas Latvijas valstij un Satversmei un kuras savas iegūtās pilnvaras varētu izmantot valsts drošības apdraudēšanai, teikts likumprojekta anotācijā.

Kā akcentēts anotācijā, Krievijas militārā agresija un plaša mēroga iebrukums Ukrainā aktualizējis jautājumu par Latvijas sporta komandu dalību Krievijas un Baltkrievijas organizētās sporta sacensībās, it sevišķi nacionālajos čempionātos, ņemot vērā to, ka viens no Krievijas “maigās varas” izmantošanas virzieniem ir sports.

Grozījumi Sporta likumā vēl jāskata Saeimā otrajā – galīgajā – lasījumā. Plānots, ka grozījumi stāsies spēkā nākamajā dienā pēc izsludināšanas.

Izmantotie resursi:
https://www.saeima.lv/lv/aktualitat...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2022-03-31 18:44, pirms 3 gadiem
Kapēc Karsums bildē?
Jau līgumu ar khl noslēdzis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2022-03-31 19:40, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Helsinku arēnā neviens nopietns pasākums vairs nenotiks. Aizdomīgi svimpji īpašnieki.
Tas tikai uz brīdi, gan jau drīz atkal notiks.
Vai nu formāli pārdos kādam "no-name", vai arī patiešām pārdos kādam citam.
Nevienam taču nevajag arēnu, kas vienkārši stāv tukša. Uzturēšana izmaksā lielus ciparus.

  +5 [+] [-]

, 2022-03-31 19:53, pirms 3 gadiem
sūveizdberšonberj,kāda velna pēc bildē irr Karsums?neesi bišķiņ apnicis,puisīt?

  +7 [+] [-]

, 2022-03-31 19:54, pirms 3 gadiem
Sitas tiesam ir nozelojami, runa iet par agresorvalstim , bet bilde ieliek musejo. Labak pats lielais tulkotaj ieliec savu bildi pie raksta.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-31 20:00, pirms 3 gadiem
Leģions44 rakstīja: sūveizdberšonberj,kāda velna pēc bildē irr Karsums?neesi bišķiņ apnicis,puisīt?
izdomāja uzkāst hokejam un diena ir izdevusies

  +4 [+] [-]

, 2022-03-31 20:03, pirms 3 gadiem
Kāds sakars ar Karsumu?! Kāpēc viņa bilde?? It kā viņš rautos uz to rašku spēlēt... Šaubos gan.

  -8 [+] [-]

, 2022-03-31 20:09, pirms 3 gadiem
Šādi grozījumi likumā ir nopietni, bet laikam jau vajadzīgi, lai federācijas un sporta organizācijas nevar darīt pa savam.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-31 20:27, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Kāds sakars ar Karsumu?! Kāpēc viņa bilde?? It kā viņš rautos uz to rašku spēlēt... Šaubos gan.
tā taču ir šūpeizdberja provokācija, lai veicinātu raksta skatījumu un komentāru daudzumu.
Ielika provokatīvu Mežoņa bildi, jo rakstā nav neviena skandināvu -berja vai -šōna, uz kuriem pavilkt komentētājus.

  -6 [+] [-]

, 2022-03-31 20:34, pirms 3 gadiem
Vēl interesanti, ka īsā termiņā būsim saņēmušies un sakārtojuši ilgi muļļāto VDK darboņu būšanu atsevišķos nozīmīgos amatos sportā.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-31 20:56, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Vēl interesanti, ka īsā termiņā būsim saņēmušies un sakārtojuši ilgi muļļāto VDK darboņu būšanu atsevišķos nozīmīgos amatos sportā.
nu ja gribās virzīt diskusiju, norādīšu, ka lasītājiem pamatā interesē raksta foto, bet tu tēlo ka to nepamani

     [+] [-]

, 2022-03-31 20:59, pirms 3 gadiem
cieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-03-31 21:12, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Vēl interesanti, ka īsā termiņā būsim saņēmušies un sakārtojuši ilgi muļļāto VDK darboņu būšanu atsevišķos nozīmīgos amatos sportā.
Man liekas interesanti, ka Jus virzaties uz negativu vektoru

  +3 [+] [-]

, 2022-03-31 21:15, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Karsums ir kraiņijs čekists ar milzu uztraukumu! Vāciet no, ble!
Ielieciet čekas sidarus.
tieši tā! raksta ilustrācijai jāliek nevis Karsuma, bet gan čekas pulkveža svētjura ģīmis!

  +3 [+] [-]

, 2022-03-31 21:16, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Suveizda vareja ielikt chekista bildi, slabo, bikse slapja ne ?
te vislabāk būtu ielikt ģinamas funarinu bildes , kas 2014.gadā mauroja, ka nekādā gadījumā nedrīkst pārtraukt piedalīties okupantu čempionātā!
lēmums novēlots, bet nu labāk vēlāk kā nekad! cita jau tagad nemaz negaidu no sapuvušajiem rietumiem! beidzot acis sāk atvērties.

     [+] [-]

, 2022-03-31 21:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: te vislabāk būtu ielikt ģinamas funarinu bildes , kas 2014.gadā mauroja, ka nekādā gadījumā nedrīkst pārtraukt piedalīties okupantu čempionātā!
lēmums novēlots, bet nu labāk vēlāk kā nekad! cita jau tagad nemaz negaidu no sapuvušajiem rietumiem! beidzot acis sāk atvērties.
Lai liek, bet Karsums te kapec ? Paris itka musejie hokeja cilveki turpina tur stradat.

 +10 [+] [-]

, 2022-03-31 21:22, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Lai liek, bet Karsums te kapec ? Paris itka musejie hokeja cilveki turpina tur stradat.
Karsuma bilde pilnīgi beztēmā. Viņš var droši iesūdzēt tiesā par goda un cieņas aizskaršanu.

  +5 [+] [-]

, 2022-03-31 21:30, pirms 3 gadiem
Ja likuma grozījumus pieņems, tad jau tas savickijs būs jāpatriec no Latvijas Tenisa federācijas prezidenta amata! Un ar riktīgu kājas spērienu!

  +1 [+] [-]

, 2022-03-31 21:34, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Ja likuma grozījumus pieņems, tad jau tas savickijs būs jāpatriec no Latvijas Tenisa federācijas prezidenta amata! Un ar riktīgu kājas spērienu!
Nav jau cilveks tikai sliktu izdarijis tenisa laba, dargs sporta veids, LV limeni gandriz elitars, uzreiz vieta nekas labs nebus, jo gazes naudu neaizvietos. Bet tas ir dabigais process, ja ilgaka termina gribam ko labaku. Ko vien verts bija Lielupes tenisa centra nolaisanas fakts lidz sapuvusiem koka soliniem. Tas viss vieta kur agrak pat Borgs uzspeleja

     [+] [-]

, 2022-03-31 21:38, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Nav jau cilveks tikai sliktu izdarijis tenisa laba, dargs sporta veids, LV limeni gandriz elitars, uzreiz vieta nekas labs nebus, jo gazes naudu neaizvietos. Bet tas ir dabigais process, ja ilgaka termina gribam ko labaku. Ko vien verts bija Lielupes tenisa centra nolaisanas fakts lidz sapuvusiem koka soliniem. Tas viss vieta kur agrak pat Borgs uzspeleja
Tā gan ir.
Uz to Borga spēli pats bērnībā ar senčiem biju. Pirmoreiz dzīvē uz tenisu. Sēdējām pašā vidū kādā otrajā/trešajā rindā. Smējos, ka visa arēna groza galvas pa labi, pa kreisi. Sīks pārāk biju. Borgs ar Metreveli spēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-31 21:46, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nu ja gribās virzīt diskusiju, norādīšu, ka lasītājiem pamatā interesē raksta foto, bet tu tēlo ka to nepamani
redzu un sapotu cepienu. Gana daudzi jau par to izteicās, man šķiet svarīgi atzīmēt rakstā pausto, jo tie ir ļoti nopietni papildinājumi Sporta likumam.

     [+] [-]

, 2022-03-31 21:48, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: redzu un sapotu cepienu. Gana daudzi jau par to izteicās, man šķiet svarīgi atzīmēt rakstā pausto, jo tie ir ļoti nopietni papildinājumi Sporta likumam.
Ja rakstat bolda, un esat diskusiju virzitajs, tad sevi paslaik nostadat loti divdomiga situacija. Trollis ???

  -1 [+] [-]

, 2022-03-31 21:50, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Ja rakstat bolda, un esat diskusiju virzitajs, tad sevi paslaik nostadat loti divdomiga situacija. Trollis ???
kādēļ divdomīgā?

  +1 [+] [-]

, 2022-03-31 21:51, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: redzu un sapotu cepienu. Gana daudzi jau par to izteicās, man šķiet svarīgi atzīmēt rakstā pausto, jo tie ir ļoti nopietni papildinājumi Sporta likumam.
Vai Celmiņš ir devis uzdevumu, cik komentāri Tev dienā ir jāuzraksta?

  +2 [+] [-]

, 2022-03-31 21:52, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: kādēļ divdomīgā?
Luk, prieks diskusiju trolla viela pardomam, padomajiet, ta kartigi.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-31 21:57, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: redzu un sapotu cepienu. Gana daudzi jau par to izteicās, man šķiet svarīgi atzīmēt rakstā pausto, jo tie ir ļoti nopietni papildinājumi Sporta likumam.
Klau, vai Tu pats nemani, ka pēc Taviem komentāriem it nemaz neveidojas diskusijas? Nu, nestrādā, nepieņem Tevi šejienes komentētāji...

  +3 [+] [-]

, 2022-03-31 22:02, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: redzu un sapotu cepienu. Gana daudzi jau par to izteicās, man šķiet svarīgi atzīmēt rakstā pausto, jo tie ir ļoti nopietni papildinājumi Sporta likumam.
raksts ir sad.irsts ar to bildi un tur vairs nav ko runāt, būtiskais ir pazaudēts

  -1 [+] [-]

, 2022-03-31 22:02, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, vai Tu pats nemani, ka pēc Taviem komentāriem it nemaz neveidojas diskusijas? Nu, nestrādā, nepieņem Tevi šejienes komentētāji...
Man liekas tas ir HMB birojs, tēlo tagad, bet dažreiz šitie smaidiņi ( ) un vel kādi, ar pesimistisku piebildi atgādina viņu

  -2 [+] [-]

, 2022-03-31 22:05, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Luk, prieks diskusiju trolla viela pardomam, padomajiet, ta kartigi.
diezgan nepamatoti lieto vārdu trollis. Es savos komentāros atsaucos uz rakstā minēto, kas manā ieskatā ir svarīgi grozījumi Sporta likumā. Neapmierinātību par attēlu pamanīju, bet tas nenonāk pretrunā ar manis rakstīto, jo atbalstu šos grozījums. Pilnīgi normāli, ka katram ir savs skatījums uz šo rakstu. Es arī nedomāju, ka Karsuma fofo ir veiksmīgākais risnājums šim rakstam, bet neesmu tā autors. Gana daudzi bez manis par to jau izteicās.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-31 22:07, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, vai Tu pats nemani, ka pēc Taviem komentāriem it nemaz neveidojas diskusijas? Nu, nestrādā, nepieņem Tevi šejienes komentētāji...
nu, kā kurā reizē. Piemēram, vakardien mēs gana konkstruktīvi aprunājāmies par biatlonu. Šodien daudziem ir cepiens par raksa attēlu un manus komentārus uzskata par tādiem, kas cenšas to attaisnot, bet tā nav.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-31 22:09, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Celmiņš ir devis uzdevumu, cik komentāri Tev dienā ir jāuzraksta?
Kāds ir tavs uzdevums?? Pakomentēt savus rakstus??

  -1 [+] [-]

, 2022-03-31 22:14, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: raksts ir sad.irsts ar to bildi un tur vairs nav ko runāt, būtiskais ir pazaudēts
Tev taisnība, ka bilde guva virsroku un raksta būtību daudzi vairs nevēlas analizēt. Es to pamanīju, bet tomēr izvēlējos runāt par Sporta likuma grozījumiem. Tas nekādi neierobežo citu iespējas runāt par to, kas viņiem svarīgāks.

     [+] [-]

, 2022-03-31 22:18, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: nu, kā kurā reizē. Piemēram, vakardien mēs gana konkstruktīvi aprunājāmies par biatlonu. Šodien daudziem ir cepiens par raksa attēlu un manus komentārus uzskata par tādiem, kas cenšas to attaisnot, bet tā nav.
Drīkst uzzināt Tavu motivāciju, kāpēc piekriti SC piedāvājum?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-31 22:38, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, vai Tu pats nemani, ka pēc Taviem komentāriem it nemaz neveidojas diskusijas? Nu, nestrādā, nepieņem Tevi šejienes komentētāji...
ir vērts katram trollim vai spamerim pievērst uzmanību?

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:06, pirms 3 gadiem
Trollis, sportacentra sponsorets, so medijiem vajadzetu nodot, lai paskatas, ko SC sponsore, diez vai azartspelu sponsoretajiem patiks sads fons.

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:13, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Drīkst uzzināt Tavu motivāciju, kāpēc piekriti SC piedāvājum?
Drīkst uzzināt tavu motivāciju,kāpēc raksti tos rakstus par slēpošanu??

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: te vislabāk būtu ielikt ģinamas funarinu bildes , kas 2014.gadā mauroja, ka nekādā gadījumā nedrīkst pārtraukt piedalīties okupantu čempionātā!
lēmums novēlots, bet nu labāk vēlāk kā nekad! cita jau tagad nemaz negaidu no sapuvušajiem rietumiem! beidzot acis sāk atvērties.
Par Funu- bieži nepiekītu viņa izteksmes formai, bet kopumā savā labsirdībā viņš kopā ar saviem skolēniem soc. zin. un vēsturē ir vairāku VALSTS olimpiāžu un projektu uzvar'ētājs un laureāts ar Goda un Atzinības rakstiem LR..

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:42, pirms 3 gadiem
Redz ka, valodniekam tomer bilde bija janomaina, ak vai nez kapec ta. Varbot te SC vienkarsi ir vairaki trolli, ne tikai bolda izceltie, bet ari autoru statusa esosie.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-31 23:42, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Tev taisnība, ka bilde guva virsroku un raksta būtību daudzi vairs nevēlas analizēt. Es to pamanīju, bet tomēr izvēlējos runāt par Sporta likuma grozījumiem. Tas nekādi neierobežo citu iespējas runāt par to, kas viņiem svarīgāks.
Tu varēji izkustināt vienu vietu un uzrakstīt autoram, ka to bildi ir jānomaina pret atbilstošāku uzreiz nevis mēģināt attaisnoties. Un ļoti interesanti - sākumā nostādīts Karsums, tagad vienkārsi iemetiens hokejā. Kāpēc, ne, piemēram, foto ar Savicki vai kādu esošo vai ex politiķi, kam ir saistības ar VDK un bijusi loma sportā/ tā tuvumā?

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:47, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: diezgan nepamatoti lieto vārdu trollis. Es savos komentāros atsaucos uz rakstā minēto, kas manā ieskatā ir svarīgi grozījumi Sporta likumā. Neapmierinātību par attēlu pamanīju, bet tas nenonāk pretrunā ar manis rakstīto, jo atbalstu šos grozījums. Pilnīgi normāli, ka katram ir savs skatījums uz šo rakstu. Es arī nedomāju, ka Karsuma fofo ir veiksmīgākais risnājums šim rakstam, bet neesmu tā autors. Gana daudzi bez manis par to jau izteicās.
Savus jelos paskaidrojumus varesiet rakstit redakcijai, ka redzat bilde tika nomainita, kas parada valodnieka kludu, skumigi, ka SC nokrit lidz letas dzelteneas lapas limenim.

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:47, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars: Brīdinājums
Vēstule saņemta 31.03.2022 23:38.

Labdien! Tev tiek izteikts brīdinājums uz 3 dienām, jo neesi ievērojis mūsu portāla noteikumus. Brīdinājuma iemesls: Portāla lietotāju un autoru apvainošana komentāros

     [+] [-]

, 2022-03-31 23:47, pirms 3 gadiem
Sis mans ieprieksejais komentars uzreiz tika izdzests, laba cenzura

     [+] [-]

, 2022-04-01 00:09, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu varēji izkustināt vienu vietu un uzrakstīt autoram, ka to bildi ir jānomaina pret atbilstošāku uzreiz nevis mēģināt attaisnoties. Un ļoti interesanti - sākumā nostādīts Karsums, tagad vienkārsi iemetiens hokejā. Kāpēc, ne, piemēram, foto ar Savicki vai kādu esošo vai ex politiķi, kam ir saistības ar VDK un bijusi loma sportā/ tā tuvumā?
es to izdarīju. Man nebija mērķis attaisnoties, bet varu saprast kādēļ komentētāji to tā uztvēra. Cilvēki pamatoti bija satraukti par attēlu un kritiku saņēmu es, bet viss kārtībā. Domāju, ka nevienam te nav sliktu nodomu. Paldies, ka kritizē konstruktīvi!

     [+] [-]

, 2022-04-01 00:10, pirms 3 gadiem
Ginču izdzēsa?

     [+] [-]

, 2022-04-01 00:52, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: es to izdarīju. Man nebija mērķis attaisnoties, bet varu saprast kādēļ komentētāji to tā uztvēra. Cilvēki pamatoti bija satraukti par attēlu un kritiku saņēmu es, bet viss kārtībā. Domāju, ka nevienam te nav sliktu nodomu. Paldies, ka kritizē konstruktīvi!
Turpiniet dalit banus un aizradijumus, jusu diskusiju virzijiens lasitajiem nepatik, ja neredzat komentarus un plusus un minusus pie saviem komentariem, tad diemzel tikai varu atkartot to, par ko iedevat aizradijumu-esat trollis.