Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo'' 0:2 (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Teksta tiešraide: Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo'' 0:2 (spēle galā)
Andris Džeriņš šomēnes palicis malā vairākās spēlēs, bet šovakar atkal ir ierindā. Foto: hcdinamo.by

Noslēdzošo spēli šogad aizvada Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas otro reizi šosezon viesojas pie Minskas ''Dinamo''. Rīdziniekiem uzdevums pārtraukt deviņu zaudējumu sēriju, bet minskiešiem pat 11 zaudējumi pēc kārtas.

Minskas ''Dinamo'' - Rīgas ''Dinamo'' 0:2 (0:1;0:0;0:1)

Vārti: 19:57 Mamčics (Lipsbergs, Rēdlihs) 0:1, 53:27 Eštons 0:2.
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Denijs Teilors - Aleksanders Salāks (no 37:15 Jānis Voris)

60` Spēle galā!

60` Mājinieku vārti ir tukši, spiediens uz Vora vārtiem pagaidām tiek veiksmīgi atvairīts.

56` Vairākumā minskiešiem joprojām nekas neizdodas.

54` Oskars Bārtulis otro reizi šovakar atstāj viesus mazākumā.

54` VĀRTI! Rīdzinieki soda pretiniekus par paviršību un palielina pārsvaru. Kārters Eštons iegūst ripu pretinieku zonas dziļumā, meistarīgi ar korpusu piesedz ripu un tiek vārtu priekšā, kur izrēķinās arī ar Teiloru - 2:0.

52` Pretuzbrukumā ripa pirmoreiz nonāk Rīgas ''Dinamo'' vārtos, kad burzmā vārtu priekšā to tur izdodas ieraidīt Spūneram. Atkārtojumā redzams, ka uzbrucējs apzināti ieraida ripu vārtos ar kāju. Tiesneši ilgi skatās video un pieņem lēmumu vārtus neieskaitīt - rezultāts paliek nemainīgs.

50` Aleksandrs Kitarovs ielīmē apmalē augumā krietni mazākā Kirila Sļepeca galvu, viesu uzbrucējs gan pēc brīža spēj saviem spēkiem atstāt laukumu.

48` Ģēģeris uzņem lielu ātrumu un izraujas izgājienā viens pret vienu, taču arī šoreiz tuvcīņā neizdodas apspēlēt mājinieku vārtsargu.

46` Rīdzinieku otrajai vairākuma brigādei padodas ļoti bīstama izspēle. No teicamām pozīcijām gan neizdodas kārtīgi metieni Meijam un Setdikovam, Aleksandrs Protapovičs raida ripu pa vārtu stabu, bet Teilors glābj pēc vēl viena Setdikova metiena.

44` Rupju kļūdu pieļauj rīdzinieku vārtsargs, pazaudējot ripu aiz vārtiem. Gados krietni jaunākā kolēģa savārītās ziepes metas glābt Gilīss, kurš ar galvu pa priekšu lec priekšā tukšajiem vārtiem un ar ķiveri atsit Frānsisa Parē metienu. Izcila epizode, kas ļauj saglabāt viesiem vadību. Rīdzinieki pēc tam tiek arī pie vairākuma.

42` Ar tālu piespēli mājinieki atkal uzbrukuma smailē izvirza Drozdovu. Uzbrucējs pietuvojas vārtiem un izpilda metienu un teicami nospēlē Voris, ķerot ripu ķērājcimdā.

41` Sācies mača trešais periods. Vārtos joprojām Voris, bet Salāka vairs nav pat uz rezervistu soliņa.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

40` Teicama iespēja Ģēģerim, Teilors atkal glābj mājiniekus.

38` Negaidīta vārtsargu maiņa viesiem - Salāka vietā uz ledus dodas Jānis Voris, kuram tas otrais iznāciens karjerā uz KHL ledus.

37` Gilīss uzbrukuma zonā muļķīgā situācijā atdod ripu pretiniekam, ļaujot Ivanam Drozdovam to savākt un izrauties izgājienā viens pret vienu. Pretiniekam gan metas pakaļ Djaloga, kurš paspēj patraucēt, līmenī ir arī Salāks, kurš neļauj Drozdovam ieraidīt ripu vārtos.

33` Eštons izlaužas līdz vārtiem un izpilda bīstamu metienu, Teilors glābj mājiniekus.

32` Aktīvā spēle ļāvusi rīdziniekiem pārņemt iniciatīvu. Viesi ilgi uzturas uzbrukuma zonā, bīstami met Lauris Dārziņš, Kristaps Sotnieks pamaina Djalogas mestās ripas lidojuma virzienu, taču pārspēt Teiloru neizdodas.

27` Ripa izšļūk caur padusi Salākam pēc spēcīga Raiena Spūnera metiena, tomēr apstājas vēl pirms vārtu līnijas, Gintam Meijam pēc tam novēršot mazo trauksmi.

26` Rupji pret Djalogu nospēlē Andrejs Kosticins, iebraucot pretiniekam ar elkoni galvā, tomēr tiesneši epizodi atstāj bez ievērības.

23` Ar labām iespējām apmainās abas komandas. Ne Jegoram Martinovam, ne Ņikitam Setdikovam neizdodas izcelties no vārtu priekšas.

21` Sācies mača otrais periods.

20` VĀRTI! Rīgas ''Dinamo'' trīs sekundes pirms perioda beigām atklāj rezultātu. Savus pirmos vārtus KHL gūst aizsargs Roberts Mamčics, kurš pārspēj Teiloru ar spēcīgu šāvienu no zilās līnijas - 1:0. Pirmā trešdaļa noslēgusies.

18` Arī šoreiz bez bīstamām situācijām pie Salāka vārtiem.

16` Rīdziniekiem skaitliskā sastāva pārkāpums.

15` Ripas kontrolē pārsvars ir mājiniekiem, bet abas komandas pieļauj daudz kļūdu saspēlē. Maz metienu pa vārtiem un spēle vairāk uzbrukuma zonā norit gar laukuma apmalēm.

12` Pagaidām labākā iespēja minskiešiem. Oskaram Batņam neizdodas uztvert pa gaisu lidojošu ripu, ko atsit Salāks, Mihails Stefanovičs to iegūst un no tuvas distances uzreiz met pa vārtiem, Salāks paspēj pārvietoties un šķietami bezcerīgā situācijā tomēr glābj komandu.

10` Lauris Dārziņš ar teicamu piespēli atrod Koltonu Gilīsu, uzbrucējs met tuvajā stūrī, tomēr trāpa pa vārtu stabu.

8` Komandas atkal spēlē pilnos sastāvos.

7` Mareks Djaloga lielā ātrumā veic solo reidu līdz pat pretinieku vārtiem, tur gan neizdodas apspēlēt Teiloru un noslēgt epizodi ar vārtu guvumu.

6` Rupji uzbrukuma iesākumā kļūdās Oskars Bārtulis, zaudējot ripu savu vārtu priekšā, Salāks metas glābt situāciju un dodas patālāk ārā no vārtiem piespiest ripu - tiesneši fiksē spēles laika vilcināšanu un Rīgas vairākums beidzies.

5` Pie vairākuma nu jau tiek rīdzinieki. Sliktākais vairākums KHL pret sliktāko mazākumu.

5` Mazākums izturēts. Emīls Ģēģeris pat pamanās aizskriet pretuzbrukumā un ar aizsarga pretestību izdara metienu pa vārtiem, Denijs Teilors ripu atvaira.

3` Mača sākumā aktīvāki bijuši mājinieki. Salāks atvaira divus metienus no tuvas distances, pēc tam viesi pārkāpj noteikumus un pirmo reizi šovakar paliek mazākumā.

1` Spēle sākusies. Kā pirmā rīdziniekiem uz ledus dodas nomināli ceturtā maiņa.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Aleksanders Salāks (Jānis Voris); Mareks Djaloga - Kristaps Sotnieks, Oskars Bārtulis - Nerijus Ališausks, Bens Māršals - Roberts Mamčics, Kristofers Berjlunds; Lauris Dārziņš - Koltons Gilīss - Kirils Sļepecs, Ņikita Setdikovs - Aleksandrs Protapovičs - Gints Meija, Emīls Ģēģeris - Oskars Batņa - Kārters Eštons, Roberts Lipsbergs - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs, Antons Trastašenkovs.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-30 18:01, pirms 6 gadiem
Popkorns uzcepts var sākt baudīt krievu huiņas līgas pagraba grandu cīņu par sūdīgas līgas lielākā lūzera godu.

  -4 [+] [-]

, 2019-12-30 18:10, pirms 6 gadiem
DR fani , nefani lūdzu boikotējiet , ognorējiet DR spēles. Tāds aicinājums bija arī Facebook. Funs nekad neboikotēs DR spēles. Vienmēr apmeklēšu un skatīšos. Es to varu atļauties ,jo esmu ierindots pamuļķu, trako utt. kategorijā. Normālie cilvēki neskatīsies. Pavērošu, kuri DR nīdēji joprojām skatās spēles. Tie laikam ir kaut kādi trakāki par Funu.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-30 18:14, pirms 6 gadiem
Skatos ka pasaule pilna ar fuņveidīgiem pamuļķiem. Komanda astē , bet cilvēki nāk uz spēlēm. Minskā skatītāji ir.
Anglijas premjerlīgā Norwich pašā astē bet uz spēli atnāk 27 000.
Detroita stabilā pēdējā vietā NHL bet mājas spēlē 19 000 skatītāji. Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-30 18:30, pirms 6 gadiem
Šķiet ka Giliss šosezon visbiežāk no DR trāpījis pat vārtu stabiem.

     [+] [-]

, 2019-12-30 18:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka pasaule pilna ar fuņveidīgiem pamuļķiem. Komanda astē , bet cilvēki nāk uz spēlēm. Minskā skatītāji ir.
Anglijas premjerlīgā Norwich pašā astē bet uz spēli atnāk 27 000.
Detroita stabilā pēdējā vietā NHL bet mājas spēlē 19 000 skatītāji. Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.
Detroita ir original-six komanda...

  -3 [+] [-]

, 2019-12-30 18:46, pirms 6 gadiem
Tas ir pipec,divi khl nespējnieki mērās ar krāniem

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 18:47, pirms 6 gadiem
Jaunie krievi droši varēs atgriezties VHL, pavisam nekādi.. Dārziņš apvainojies ka jāspēlē 1.maiņā ar Gillis(!!!), izskatās pēc alpu līgas līmeņa abu komandu izpildījumā.. junioru PČ interesantāks..

     [+] [-]

, 2019-12-30 18:49, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Tas ir pipec,divi khl nespējnieki mērās ar krāniem
Kādēļ seko līdzi spēlei. Labāk skaties U 20 vai Špengleru.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-30 18:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ seko līdzi spēlei. Labāk skaties U 20 vai Špengleru.
Gribās redzēt lielāko lūzeri tajā purvā .

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 18:50, pirms 6 gadiem
Ankipānam mute vaļā. Vēl nesaprata kas notika un kāpēc!
čalis laikam nesaprata Ankipāna sistēmu tamdēļ iemeta.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 18:52, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Gribās redzēt lielāko lūzeri tajā purvā .
Tu laikam profesionāls dīvānā pirdējs esi!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 18:53, pirms 6 gadiem
Beļavskis strada BEL tagad??? Studija sez

     [+] [-]

, 2019-12-30 18:54, pirms 6 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Beļavskis strada BEL tagad??? Studija sez
Sen jau. Un arī pēc tautības baltkrievs

     [+] [-]

, 2019-12-30 18:55, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Tu laikam profesionāls dīvānā pirdējs esi!
Jā ,un?

  -4 [+] [-]

, 2019-12-30 18:57, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Gribās redzēt lielāko lūzeri tajā purvā .
Ir tādi kuriem patīk skatīties uz bomžiem, mēsliem un tml. Es baudu hokeju, tu baudi visu kas tev šķiet vājš. Izej no sava dziļā mazvērtības kompleksa. Vājos cenšas skatīties kuri sirgst ar smagiem kompleksiem.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-30 18:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatos ka pasaule pilna ar fuņveidīgiem pamuļķiem. Komanda astē , bet cilvēki nāk uz spēlēm. Minskā skatītāji ir.
Anglijas premjerlīgā Norwich pašā astē bet uz spēli atnāk 27 000.
Detroita stabilā pēdējā vietā NHL bet mājas spēlē 19 000 skatītāji. Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.
Salīdzināt EPL ar krievu pseidolīgu.. Bez komentāriem. Un Detroitas, kā jau teica, original-six komandu ar savu vēsturi, nevis mākslīgi uzturētu, agonijā esošu kluba izstrādājumu..

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 18:58, pirms 6 gadiem
Blle,cik sūdīgi jāspēlē,ja var patirst savicka mongoļu varzai

     [+] [-]

, 2019-12-30 18:59, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ir tādi kuriem patīk skatīties uz bomžiem, mēsliem un tml. Es baudu hokeju, tu baudi visu kas tev šķiet vājš. Izej no sava dziļā mazvērtības kompleksa. Vājos cenšas skatīties kuri sirgst ar smagiem kompleksiem.
Baudu hokeju

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:01, pirms 6 gadiem
sveiks rakstīja: Sen jau. Un arī pēc tautības baltkrievs
runā ar akcentu,,hehe...ntos gadus tak bija SWE nodzīvojis.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-30 19:02, pirms 6 gadiem
FUNS raksta:
Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.

----------------------------------------

Ko te vispār salīdzini??, abi dinamo ir kādi hibrīdveidojumi, kas šodien ir, rīt nav.
Red Wings ir mūžīgi! ar turpat 100 gadu vēsturi, šodien pēdējie, bet pēc 10 gadi čempioni, pirms 10 čempioni, un tā joprojām!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-30 19:05, pirms 6 gadiem
haris rakstīja: FUNS raksta:
Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.

----------------------------------------

Ko te vispār salīdzini??, abi dinamo ir kādi hibrīdveidojumi, kas šodien ir, rīt nav.
Red Wings ir mūžīgi! ar turpat 100 gadu vēsturi, šodien pēdējie, bet pēc 10 gadi čempioni, pirms 10 čempioni, un tā joprojām!
To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999
To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.

---------------------------
Jā vēl to Norwich ielicis, tur vispār, gāja tēvs, gāja vecaistēvs, iet mazbērns, un tā mūžīgi viņi visi iet.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.
Tātad uz klubiem ar senu vēsturi var iet daudzi skatītāji ja komanda ir pēdējā vietā
Namejs jau murgo kā 100gadīgs. Cilvēki iet un skatās zaudējumus. Ja komandai ir sena vēsture tad zaudējums nav sāpīgs, ja jauna komanda tad gan slikti. Laikam vecums atnācis ļoti ātri

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:11, pirms 6 gadiem
Tātad pēc gadiem 50 uz DR varēs iet vienmēr. Uz DR es gāju 20 gs., tagad iet mazdēls. DR skatījās mans vectēvs, tagad es skatos.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:12, pirms 6 gadiem
Funi, uz to Norwich ietu, pat ja viņi 4 līgā spēlētu!!

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:13, pirms 6 gadiem
haris rakstīja: FUNS raksta:
Gaidu komentāru no supergudrajiem SC komentātājiem. Kādēļ uz Detroitu iet 19 000 ja komanda ir 31.vietā no 31.

----------------------------------------

Ko te vispār salīdzini??, abi dinamo ir kādi hibrīdveidojumi, kas šodien ir, rīt nav.
Red Wings ir mūžīgi! ar turpat 100 gadu vēsturi, šodien pēdējie, bet pēc 10 gadi čempioni, pirms 10 čempioni, un tā joprojām!
Kādēļ iet tagad kad ir pēdējie. Daži run;a ka zaudējumus skatīties iet mazohisti. Detroita zaudē un iet tātad mazohisti. Part Namejs man vairākkārt aizrādījis ka jsākatās kas ir tagad nevis bija un būs. Tagad nekonsekvences kalngals runā kaut ko citu.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:14, pirms 6 gadiem
haris rakstīja: Funi, uz to Norwich ietu, pat ja viņi 4 līgā spēlētu!!
Protams ka ietu. Es arī uz DR ietu neatkarīgi no sastāva un rezultāta.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ iet tagad kad ir pēdējie. Daži run;a ka zaudējumus skatīties iet mazohisti. Detroita zaudē un iet tātad mazohisti. Part Namejs man vairākkārt aizrādījis ka jsākatās kas ir tagad nevis bija un būs. Tagad nekonsekvences kalngals runā kaut ko citu.
Ja tavs Sibīriju izgājušais vectēvs gāja priecāties par čekistu klubu, tad vārds mazohisms būs vietā.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:17, pirms 6 gadiem
Funim,
Cilvēki, kas redz to ņirgāšanos no kluba vadības, un jau arī treneriem, neies uz Dinamo.
Ar laiku neies arī tie bērni, kam nav intereses šobrīd iedziļināties šai veidojuma būtībā, kā jau te minēja, ka daudzi trennējas hokejā, un tad tie ar iet, un viņu vecāki, junioros šobrīd ir ap 30 komandu katrā vec.gr.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:21, pirms 6 gadiem
Paldies komnetētājiem, ka reklamēja šautriņmešanu šovakar tv. Minēja ka PČ pusfināls, gan ka nopelnīt var. Piemēram profesionāls šautriņmētējs pelna vairāk kā regbija spēlētājs.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:24, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Blle,cik sūdīgi jāspēlē,ja var patirst savicka mongoļu varzai
Tu tupais dīvānā pirdējs vienreiz vari aizvērties ar saviem stulbiem komentāriem

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:24, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja tavs Sibīriju izgājušais vectēvs gāja priecāties par čekistu klubu, tad vārds mazohisms būs vietā.
Viņš nebija tik primitīvs. Vectēvs bija aizsargu komandieris, kulaks, deportēts, liels Kārļa Ulmaņa fanātisks aizstāvis, krievus ciest nevarēja un skatījās Dinamo spēles kā tos krievu klubus cenšamies uzvarēt. Divatā bieži sēdējām klausījāmies Amerikas balsis , jutām pret PSRS izlasi vidos sporta veidos

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:25, pirms 6 gadiem
SC te ir daudzi kuri pavainojās kā jaunas padsmitgadīgas meitenes. Normāls vīrietis nav tik kompleksains, neapvainojas par sīkumiem . Te visādi namejveidīgie - Savickis slikts , tātad nejutīšu par DR. Zīdaiņu līmenis.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:26, pirms 6 gadiem
Uz veco Dinamo cilvēki gāja, jo nebija jau nekā cita, nekādu ne izklaižu, arī pa TV jau neko daudz nerādīja, un hokeja mīlestība bija daudz lielāka, galu galā mēs iemācījā krieviem to spēlēt.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:26, pirms 6 gadiem
hohooo divi luuzeru klubeli meerojas ar kraaniem

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.
Tātad TTT var zaudēt kaut 30 reizes pāc kārtas . Uz šo komandu ies vienmēr tūkstoši.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:28, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Tu tupais dīvānā pirdējs vienreiz vari aizvērties ar saviem stulbiem komentāriem
Ņepoņatka tev patīk vai nē?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:28, pirms 6 gadiem
Funi,
Kā Tev liekas, Savickim interesē komandas rezultāts, vai viņam citas intereses?

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:29, pirms 6 gadiem
haris rakstīja: Uz veco Dinamo cilvēki gāja, jo nebija jau nekā cita, nekādu ne izklaižu, arī pa TV jau neko daudz nerādīja, un hokeja mīlestība bija daudz lielāka, galu galā mēs iemācījā krieviem to spēlēt.
Aurora, Radiotehniķis, Daugava, VEF, ASK, Latvijas bērzs, teātri , kino, koncerti, restorāni.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:30, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Blle,cik sūdīgi jāspēlē,ja var patirst savicka mongoļu varzai
Mamma iemācija ielikt vienu smaidiņu🤣

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:30, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Mamma iemācija ielikt vienu smaidiņu🤣
Jā,tev arī?

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:31, pirms 6 gadiem
haris rakstīja: Funi,
Kā Tev liekas, Savickim interesē komandas rezultāts, vai viņam citas intereses?
Domāju ka viņam interesē peļņa no DR. Rezultāts ir otršķirīgs. Savickis ir lielākais pārpratums sportā kādu Latvijā esmu redzējis. Izpratne par hokeju viņam tuvu nullei. Tās ir manas domas.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:33, pirms 6 gadiem
Zaipim svētki. Voris vārtos.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:34, pirms 6 gadiem
Briest sensācija,divus periodus vadībā savicka mongoļu varza šajā sezonā vēl nav bijusi

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:34, pirms 6 gadiem
Un kā Tu domā tālāk, pie tādas attieksmes Savicka, Ankipānam baigi interesē un ir jēga plēsties, vai ar viņš tag tik dēļnaudas sēž te?
Un tālāk, kā spēlētāji pie tādas vadības, domā baigi plēšas?

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:34, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Mamma iemācija ielikt vienu smaidiņu🤣
tas ir muusu stils

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zaipim svētki. Voris vārtos.
kur tu ar savu obanimentu? areenaa??

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Aurora, Radiotehniķis, Daugava, VEF, ASK, Latvijas bērzs, teātri , kino, koncerti, restorāni.
Uz Purpliem biji pag. gad?
Uz Judas Priest brauksi Tallinnā?

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:37, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Jā,tev arī?
Varbūt gribi satikties aci pret aci..

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:39, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Varbūt gribi satikties aci pret aci..
DO KONTAKTUS BOMAAR

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:39, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Varbūt gribi satikties aci pret aci..
Buču gribi

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:40, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Buču gribi
Gribu ierādīt tavu vietu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju ka viņam interesē peļņa no DR. Rezultāts ir otršķirīgs. Savickis ir lielākais pārpratums sportā kādu Latvijā esmu redzējis. Izpratne par hokeju viņam tuvu nullei. Tās ir manas domas.
savicki interesē, lai tādi auni kā tu ganītos kremļa ietekmes lēknajās ganībās un blētu "tikai rīīīga, tikai dināāāmo"... viņam ir laba izpratne, kā tādus pamuļķus turēt putina pavadā, tu esi viens no uzskatāmākajiem piemēriem... naudu viņš pelna ne jau ar hokeju, bet ar Latvijas nodevību!

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:42, pirms 6 gadiem
Nabagmāju salidojums. Vēl ir iespēja laboties un abiem 3.periodā parādīt raženu hokeju Āfrikas futbolisti vienā taimā sasit vairāk bumbas!

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:43, pirms 6 gadiem
minska pārdevusi 3 līderus- 2 uzbr. un vārtsargs, atbraukusi no Tālajiem A un mokās, bet iespējams, ka mūsu supertreneris arī tagad nepaņems 2 pts pamatlaikā ? ..

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:43, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Uz Purpliem biji pag. gad?
Uz Judas Priest brauksi Tallinnā?
Koncerti interesē mazāk klātienē. Nebiju un nebraukšu. Varbūt aiziešu 2.aprīlī arēnā Rīgā AC/DC tribute. Gaidu jauno King Diamond albumu. Singls jau iznācis.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:43, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: SC te ir daudzi kuri pavainojās kā jaunas padsmitgadīgas meitenes. Normāls vīrietis nav tik kompleksains, neapvainojas par sīkumiem . Te visādi namejveidīgie - Savickis slikts , tātad nejutīšu par DR. Zīdaiņu līmenis.
Un tu esi tas normālais vīrietis, kurš stundām pavada laiku komentāros, rakstot infantilus pantiņus? Pieaudz, un neraksti muļķības, savādāk reizēm dzīvē var nākties atbildēt par vārdiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 19:44, pirms 6 gadiem
gunca66 rakstīja: Gribu ierādīt tavu vietu
Labi.
Šodien,21:00 gaidu tevi Jelgava,Krišjāņa Barona 40,restorāns Madara.
Ja sāksies atrunas jāurkrāsojas,nav kurpes ko vilkt vai kleita nav piemērota uzskatīšu tevi par bābu.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-30 19:49, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Labi.
Šodien,21:00 gaidu tevi Jelgava,Krišjāņa Barona 40,restorāns Madara.
Ja sāksies atrunas jāurkrāsojas,nav kurpes ko vilkt vai kleita nav piemērota uzskatīšu tevi par bābu.
neatvilksies tas miislis

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:51, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: neatvilksies tas miislis
Žēl,vecā gadā varētu vēl kādam kurš pats prasa iedot buču

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.
Zini jaunumus saistībā ar Fraitāgu?

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:55, pirms 6 gadiem
Lūzeru duēļa pēdējais raunds sākas,savicka mongoļu varza tuvu sensācijai.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:56, pirms 6 gadiem
Paverot šo rakstu baigā sūda smaķele degunā iesitās.
Palasu komentārus, un kā tad-FUNS tiek kustināts.
Cilvēki mīļie, ceru, ka kustiniet vismaz ar kociņu vai puļķi, un nevis plikām rokām? Savādāk ilgi netiksiet no sūda smārda vaļā.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:56, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja tavs Sibīriju izgājušais vectēvs gāja priecāties par čekistu klubu, tad vārds mazohisms būs vietā.
tikai garīgi slims cilvēks veco RD var saistīt ar izsūtīšanām...

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zini jaunumus saistībā ar Fraitāgu?
Jā!
Beidzies viņam 4TT. Un domāju, ka pareizi vien ir, ka viņu aizsūtīja trenēties, jo šosezon viņš galīgi nekāds.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: SC te ir daudzi kuri pavainojās kā jaunas padsmitgadīgas meitenes. Normāls vīrietis nav tik kompleksains, neapvainojas par sīkumiem . Te visādi namejveidīgie - Savickis slikts , tātad nejutīšu par DR. Zīdaiņu līmenis.
Funi,gribēju mesties Tevi aizstāvēt,bet nepaspēju,jo izlasiju šo?Tu tiešām nesaproti-nebūtu savickis un Putins-nebūtu šī RD??????to jestj vai nu Tu lej,ka savicki un Putinu necieni,vai nu lej,ka esi RD fans..trešais variants,piedod,ir zābaksnevar ienīst savu sievu,bet mīlēt bērnu!nebūtu tās sievas,ari bērna nebūtu!!!

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:59, pirms 6 gadiem
šitās karsējmeitenes lvēsjās ledus hallēs arī ir riktīgs krievu jaunievedums hokejā - glamūrs bidlu stilā...

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:59, pirms 6 gadiem
Kasparens rakstīja: Un tu esi tas normālais vīrietis, kurš stundām pavada laiku komentāros, rakstot infantilus pantiņus? Pieaudz, un neraksti muļķības, savādāk reizēm dzīvē var nākties atbildēt par vārdiem.
Sen jau neesmu normāls. Tikai kļūdies par stundām ko pavadu komentāros. Tev uztrauc ko viens pamuļķis Funs dara, ko tu pat nepazīsti? Esi pieaugušāks, interesējies par nopietnākām lietām nevis kaut kādiem ākstveidīgiem fuņiem.

     [+] [-]

, 2019-12-30 19:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paverot šo rakstu baigā sūda smaķele degunā iesitās.
Palasu komentārus, un kā tad-FUNS tiek kustināts.
Cilvēki mīļie, ceru, ka kustiniet vismaz ar kociņu vai puļķi, un nevis plikām rokām? Savādāk ilgi netiksiet no sūda smārda vaļā.
Ļoti prātīgi vārdi. Tu esi laikam supergudrs.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā!
Beidzies viņam 4TT. Un domāju, ka pareizi vien ir, ka viņu aizsūtīja trenēties, jo šosezon viņš galīgi nekāds.
Es biju domājis, ka viņš vēl nostartēš Garmišā un tad beigs 4TT.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:00, pirms 6 gadiem
Giliss pretendents uz labākā spēlētāja balvu šodien.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To tam pamuļķim nesaprast, ka visi nosauktie klubi ir ar ļoti senu vēsturi un nopelniem bagātu vēsturi.
LIELAJAM hokejam LV ari ir ļooti sena vēsture..un lielākā tās daļa ir saistīta ar RD vai ar izlasi,kas veidota no RD spēlētājiem...
jā,jāatzīst,ka šobrīd pāris LČ komandas ir pat skatāmākas...bet cilvēku tūkstoši to nesaprot..jo ir vēsture..un daudzi citi faktori,kurus pats pa dienu uzskaitiji!

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:01, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi,gribēju mesties Tevi aizstāvēt,bet nepaspēju,jo izlasiju šo?Tu tiešām nesaproti-nebūtu savickis un Putins-nebūtu šī RD??????to jestj vai nu Tu lej,ka savicki un Putinu necieni,vai nu lej,ka esi RD fans..trešais variants,piedod,ir zābaksnevar ienīst savu sievu,bet mīlēt bērnu!nebūtu tās sievas,ari bērna nebūtu!!!
atnaaca profesors alkaans un gribeeja mesties aizstaaveet funi hahaaaa

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:02, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: atnaaca profesors alkaans un gribeeja mesties aizstaaveet funi hahaaaa
ats.ūkā

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:03, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ats.ūkā
izraadaas sinjka arii ir pedoks

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es biju domājis, ka viņš vēl nostartēš Garmišā un tad beigs 4TT.
Par cik viņš nekvalificējās pirmajam 4TT posmam, tad nebija īpaši jēgas paturēt viņu uz otro. Jo nebija pilnīgi nekās garantijas, ka viņam Garmišā veiktos daudz labāk.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:03, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: LIELAJAM hokejam LV ari ir ļooti sena vēsture..un lielākā tās daļa ir saistīta ar RD vai ar izlasi,kas veidota no RD spēlētājiem...
jā,jāatzīst,ka šobrīd pāris LČ komandas ir pat skatāmākas...bet cilvēku tūkstoši to nesaprot..jo ir vēsture..un daudzi citi faktori,kurus pats pa dienu uzskaitiji!
diemžēl... mums bija labi pamati brīvvalsts laikā ielikti, bet tad mūs okupēja un viss sports tika pakārtots okupantu norādījumiem un izprtatnei

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:04, pirms 6 gadiem
smieklīgākais,ka 10000 arēnā ir muļķi un vēl nezin kas,bet te 5-8 toļļi ir nezin kāds gudrības etalonskāda ir lielāka varbūtība-ka muļķi ir 10000 vai 5-8 personas?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:05, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: diemžēl... mums bija labi pamati brīvvalsts laikā ielikti, bet tad mūs okupēja un viss sports tika pakārtots okupantu norādījumiem un izprtatnei
labi pamati????ierīt visiem pēc kārtas,lai kur ari nepiedalītos?ta beidz jau vienreiz čugunu lietvot basī bija pamati!!!a hoķi krievs Tihonovs pacēla saulītē .laukumā ejot ari daudziem krieviem!!kamēr varenie latvieši bija nogrimuši pagrabā...tas tā,ieskats vēsturē...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik viņš nekvalificējās pirmajam 4TT posmam, tad nebija īpaši jēgas paturēt viņu uz otro. Jo nebija pilnīgi nekās garantijas, ka viņam Garmišā veiktos daudz labāk.
Jēgas jau nebija, bet es biju domājis, ka tā notiks. Tu zini, kuram tramplīnlēcējam ir 4TT punktu summas rekords?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:07, pirms 6 gadiem
šobrīd rd atbilst vecajam padomju laika modelim - pilns ar krievu saimnieku uzspiestajiem 3. limeņa spēlētājiem, kurus savickēns kā kārtīgs čekas pakalpiņš gatavs uzņemt un ielikt sastāvā, letiņiem otrās vijoles.... labi, ka vismaz robežas vaļā, jaunajiem un talantīgajiem nav jāsmok kolhoza siltumnīcā...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:07, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi,gribēju mesties Tevi aizstāvēt,bet nepaspēju,jo izlasiju šo?Tu tiešām nesaproti-nebūtu savickis un Putins-nebūtu šī RD??????to jestj vai nu Tu lej,ka savicki un Putinu necieni,vai nu lej,ka esi RD fans..trešais variants,piedod,ir zābaksnevar ienīst savu sievu,bet mīlēt bērnu!nebūtu tās sievas,ari bērna nebūtu!!!
Es nevaru pateicoties DR sākt cienīt Savicki. Man viņš vienmēr būs izteikti nepatīkamo cilvēku sarakstā. Savickis neatzīst Latvijas okpāciju, muļķīgi izsakās par Dukuriem, daudz kur aizstāv Krieviju. Es šādu cilvēku nevaru cienīt, ļoti nepatīkams.
Putins pagaidām ir prertendents uz 21.gadsimta riebīgākā cilvēka vietu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es nevaru pateicoties DR sākt cienīt Savicki. Man viņš vienmēr būs izteikti nepatīkamo cilvēku sarakstā. Savickis neatzīst Latvijas okpāciju, muļķīgi izsakās par Dukuriem, daudz kur aizstāv Krieviju. Es šādu cilvēku nevaru cienīt, ļoti nepatīkams.
Ko Tu te taisnojies? Pats taču teici, ka komentāru sadaļu neuztver nopietni, bet pats izmisīgi mēģini pierādīt, ka esi Latvijas patriots un Savicka, kā arī krievu nīdējs...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:10, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es nevaru pateicoties DR sākt cienīt Savicki. Man viņš vienmēr būs izteikti nepatīkamo cilvēku sarakstā. Savickis neatzīst Latvijas okpāciju, muļķīgi izsakās par Dukuriem, daudz kur aizstāv Krieviju. Es šādu cilvēku nevaru cienīt, ļoti nepatīkams.
Funi,strādājot RUS,viņš diez vai drīgst izteikties citādi..to tu laikam nespēj iedomāties ,ne?starp citu,par veco dukuru-nu pēc pēdējās arhipova notiršanas man zuda pēdējās cieņas paliekas...vecs demagogs..diemžēl..un skeletonu ari,domāju Dukuri pacēla un dukuri ari nogremdēja!!!jau nogremdēja,nespējot laicīgi aiziet...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:11, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jēgas jau nebija, bet es biju domājis, ka tā notiks. Tu zini, kuram tramplīnlēcējam ir 4TT punktu summas rekords?
Nē, bet man šķiet, ka tas varētu būt, vai nu Ahonens, vai Veisflogs.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:11, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es nevaru pateicoties DR sākt cienīt Savicki. Man viņš vienmēr būs izteikti nepatīkamo cilvēku sarakstā. Savickis neatzīst Latvijas okpāciju, muļķīgi izsakās par Dukuriem, daudz kur aizstāv Krieviju. Es šādu cilvēku nevaru cienīt, ļoti nepatīkams.
Putins pagaidām ir prertendents uz 21.gadsimta riebīgākā cilvēka vietu.
no RUs var pumpēt naudu,palikt stāvus bagāts un padarīt bagātākus citus..jā,deļ tā ir japielāgojas viņu konjumktūrai..un?kuru klubu vai sportistu mums uztur patreizējie samnieki Vašingtonā?es tādu nesinu...vot i visa starpība...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es nevaru pateicoties DR sākt cienīt Savicki. Man viņš vienmēr būs izteikti nepatīkamo cilvēku sarakstā. Savickis neatzīst Latvijas okpāciju, muļķīgi izsakās par Dukuriem, daudz kur aizstāv Krieviju. Es šādu cilvēku nevaru cienīt, ļoti nepatīkams.
Putins pagaidām ir prertendents uz 21.gadsimta riebīgākā cilvēka vietu.
Pareizi Ļoņa teica, ka nevar mīlēt bērnu, bet reizē ienīst papuci Dzeržinski.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:12, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu te taisnojies? Pats taču teici, ka komentāru sadaļu neuztver nopietni, bet pats izmisīgi mēģini pierādīt, ka esi Latvijas patriots un Savicka, kā arī krievu nīdējs...
viņš tak troļļo nejēgāneticu,ka viņš te raksta nopietni

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet man šķiet, ka tas varētu būt, vai nu Ahonens, vai Veisflogs.
P.Prevcs.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:13, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pareizi Ļoņa teica, ka nevar mīlēt bērnu, bet reizē ienīst papuci Dzeržinski.
tieši tā!!!

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:13, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: no RUs var pumpēt naudu,palikt stāvus bagāts un padarīt bagātākus citus..jā,deļ tā ir japielāgojas viņu konjumktūrai..un?kuru klubu vai sportistu mums uztur patreizējie samnieki Vašingtonā?es tādu nesinu...vot i visa starpība...
Ne visu var nopirkt par naudu. Krievija un cieņa ir nesavienojamas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu te taisnojies? Pats taču teici, ka komentāru sadaļu neuztver nopietni, bet pats izmisīgi mēģini pierādīt, ka esi Latvijas patriots un Savicka, kā arī krievu nīdējs...
Vakar viens SC lietotājs uzdeva Fuņķim konkrētu jautājumu-kāpēc šeit lielākie ''Aklo zarnu'' fani ir tie, kuri mazāk, vai vairāk izrāda atklātu naidu pret Latviju to šeit SC notiršot.
Fuņķis, ka jau vienmēr gļumeklis, ieslēdza muļķīti, un no atbildes izvairījās.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:14, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu te taisnojies? Pats taču teici, ka komentāru sadaļu neuztver nopietni, bet pats izmisīgi mēģini pierādīt, ka esi Latvijas patriots un Savicka, kā arī krievu nīdējs...
Man nekas nav jāpierāda. Komentāru sadaļu nopietni neuztveru.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:14, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: labi pamati????ierīt visiem pēc kārtas,lai kur ari nepiedalītos?ta beidz jau vienreiz čugunu lietvot basī bija pamati!!!a hoķi krievs Tihonovs pacēla saulītē .laukumā ejot ari daudziem krieviem!!kamēr varenie latvieši bija nogrimuši pagrabā...tas tā,ieskats vēsturē...
kamēr mēs "ierijām" krieveļi spēlēja laptu un par hokeju vispar neko nezināja, labi, ka latvieši iemācīja šiem pamatus... nebūtu viņiem 200 miljonu dzīvsvara masas, no kā atlasīt dzīvelīgākos, veselīgākos un atjautīgākos, tā arī savu bendiju tālāk ripinātu pa Sibīrijas ezeriem

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ne visu var nopirkt par naudu. Krievija un cieņa ir nesavienojamas lietas.
jo?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: P.Prevcs.
Re, kā! Nezināju.
Skatos, ka pamatīgi esi izanalizējis kas ir kas 4TT.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar viens SC lietotājs uzdeva Fuņķim konkrētu jautājumu-kāpēc šeit lielākie ''Aklo zarnu'' fani ir tie, kuri mazāk, vai vairāk izrāda atklātu naidu pret Latviju to notiršot.
Fuņķis, ka jau vienmēr gļumeklis, ieslēdza muļķīti, un no atbildes izvairījās.
Lielākie DR fani ir Latvijas iedzīvotāji.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:15, pirms 6 gadiem
kāpēc Vori uzlaida?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-30 20:15, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi,strādājot RUS,viņš diez vai drīgst izteikties citādi..to tu laikam nespēj iedomāties ,ne?starp citu,par veco dukuru-nu pēc pēdējās arhipova notiršanas man zuda pēdējās cieņas paliekas...vecs demagogs..diemžēl..un skeletonu ari,domāju Dukuri pacēla un dukuri ari nogremdēja!!!jau nogremdēja,nespējot laicīgi aiziet...
DRIIGST

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:15, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: kamēr mēs "ierijām" krieveļi spēlēja laptu un par hokeju vispar neko nezināja, labi, ka latvieši iemācīja šiem pamatus... nebūtu viņiem 200 miljonu dzīvsvara masas, no kā atlasīt dzīvelīgākos, veselīgākos un atjautīgākos, tā arī savu bendiju tālāk ripinātu pa Sibīrijas ezeriem
a kurš to noliedz?nu,ka latvieši mācīja krievus!!!bet stāstīt,ka latvieši bija megahokejisti,ir maigi sakot pasakas...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:16, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: jo?
Meli, okupācija, necieņa pret visu pasauli.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:16, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: kamēr mēs "ierijām" krieveļi spēlēja laptu un par hokeju vispar neko nezināja, labi, ka latvieši iemācīja šiem pamatus... nebūtu viņiem 200 miljonu dzīvsvara masas, no kā atlasīt dzīvelīgākos, veselīgākos un atjautīgākos, tā arī savu bendiju tālāk ripinātu pa Sibīrijas ezeriem
To laiku futbolistu ziemas hobiju vai vispār vērts ir pieminēt?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:17, pirms 6 gadiem
Dinamo nolicis autobusu! Ka tik nu labi beigtos !

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:17, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Re, kā! Nezināju.
Skatos, ka pamatīgi esi izanalizējis kas ir kas 4TT.
Vakar salīdzināju, ka R.Kobajaši šogad savāca, šķiet, par 22 punktiem vairāk, ja salīdzina ar viņa punktu summu pagājušogad Oberstdorfā.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:17, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: kamēr mēs "ierijām" krieveļi spēlēja laptu un par hokeju vispar neko nezināja, labi, ka latvieši iemācīja šiem pamatus... nebūtu viņiem 200 miljonu dzīvsvara masas, no kā atlasīt dzīvelīgākos, veselīgākos un atjautīgākos, tā arī savu bendiju tālāk ripinātu pa Sibīrijas ezeriem
Krievi Kanādas hokeju iemācījās no angļiem, bet letiņi pēc WW2 tika izmantoti kā treneri, un spēlētāji, kuri daudz senāk Latvijā šo sporta veidu piekopa.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man nekas nav jāpierāda. Komentāru sadaļu nopietni neuztveru.
IzskatāS savādāk.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:19, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Meli, okupācija, necieņa pret visu pasauli.
konkretāk!un tā,lai konsekventi-visus okupantus,visus kas melo un visus,kas izrāda necieņu pasaulei(vai ir izrādījuši).ari latvieši ir paverdzinājuši nēģerēnus pārsimts gadus atpakaļ..ko nu?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:19, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vakar salīdzināju, ka R.Kobajaši šogad savāca, šķiet, par 22 punktiem vairāk, ja salīdzina ar viņa punktu summu pagājušogad Oberstdorfā.
Skaidrs!
Es gan parasti tādā statistikā neiedziļinos, bet ir interesanti, ka kāds tajā iedziļinās un pastāsta.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:20, pirms 6 gadiem
Reāli, ja tā padomā, kreisais hokejs ienes valsts kasē vairāk kā Latvijas zelta exportpreces pārdošana. Tātad pēdējā vieta, zāģi un braukāšana pa tālajām ārēm ir jāpacieš! Kļentaks rakstīja, ka vajag divas komandas. Arī jāpiekrīt! 2x vairāk exportprece!

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievi Kanādas hokeju iemācījās no angļiem, bet letiņi pēc WW2 tika izmantoti kā treneri, un spēlētāji, kuri daudz senāk Latvijā šo sporta veidu piekopa.
Varbūt... ir kāda atsauce? Iesaku Zeļenkova grāmatu "Sākums". Pasausi, bet izglītojoši

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: IzskatāS savādāk.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skaidrs!
Es gan parasti tādā statistikā neiedziļinos, bet ir interesanti, ka kāds tajā iedziļinās un pastāsta.
Man patīk statistika, patīk arī pašam, kaut ko atrast un salīdzināt. Vakar interesanti likās, ka Nakamura veica 128 m tālu lēcienu, bet ar visām mīnusu kompensācijām nekur netika.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:24, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi,strādājot RUS,viņš diez vai drīgst izteikties citādi..to tu laikam nespēj iedomāties ,ne?starp citu,par veco dukuru-nu pēc pēdējās arhipova notiršanas man zuda pēdējās cieņas paliekas...vecs demagogs..diemžēl..un skeletonu ari,domāju Dukuri pacēla un dukuri ari nogremdēja!!!jau nogremdēja,nespējot laicīgi aiziet...
labi, trolli, kā teiksi!

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:25, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: Varbūt... ir kāda atsauce? Iesaku Zeļenkova grāmatu "Sākums". Pasausi, bet izglītojoši
Krievi paši to vairākās intervijās ir stāstījuši, ka viņu bendija izlase kaut kādā turnīrā UK pirmo reizi iepazinušies ar Kanādas hokeju, un tad sākuši pamazām paši savās mājās to spēlēt.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zaipim svētki. Voris vārtos.
Kāpēc tikai zaipim? Man ar prieks.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 20:28, pirms 6 gadiem
Tas ir pipec jura nabagi iespaidīgi izskatās uz Minskas nabagu fona

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:29, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: labi, trolli, kā teiksi!
matainais tu par kolhozniekiem vai pret?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man patīk statistika, patīk arī pašam, kaut ko atrast un salīdzināt. Vakar interesanti likās, ka Nakamura veica 128 m tālu lēcienu, bet ar visām mīnusu kompensācijām nekur netika.
Jā, man arī visa tā kompensāciju būšana visos etapos izsauc gana lielu interesi. Un arī žūrijas vērtējumi. Joprojām esmu pārliecināts, ka žūrija joprojām līderiem mākslīgi paaugstina atzīmes. Vai tas ir kāds respekts, vai kā, bet tā ir. Vakar,piemēram, Kobajaši par pirmā lēciena piezemēšanos noteikti nebija pelnījis tik augstas atzīmes. Par cik viņš bija gana tuvu uz kritiena robežas.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:30, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: matainais tu par kolhozniekiem vai pret?
Man nav konkrēta viedokļa. Es uzblieztu labu kolhozu

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievi paši to vairākās intervijās ir stāstījuši, ka viņu bendija izlase kaut kādā turnīrā UK pirmo reizi iepazinušies ar Kanādas hokeju, un tad sākuši pamazām paši savās mājās to spēlēt.
ok, ticu... varbūt ir kāda informācija, kas krievus iepazīstināja ar karsējmeiteņu gorīšanos, ko viņi tagad tik entuazistiski izmanto?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:31, pirms 6 gadiem
Šodien uzzināju jaunu atklājumu. Ja klubs ar senu vēsturi regulāri zaudē un ir pēdējā vietā un skatītāji apmeklē spēles, redz zaudējumus - tas nav mazohisms, bet ja viss pilnīgi tas pats jaunai komandai tad ir mazohisms. Gudra doma.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, man arī visa tā kompensāciju būšana visos etapos izsauc gana lielu interesi. Un arī žūrijas vērtējumi. Joprojām esmu pārliecināts, ka žūrija joprojām līderiem mākslīgi paaugstina atzīmes. Vai tas ir kāds respekts, vai kā, bet tā ir. Vakar,piemēram, Kobajaši par pirmā lēciena piezemēšanos noteikti nebija pelnījis tik augstas atzīmes. Par cik viņš bija gana tuvu uz kritiena robežas.
Jā, Rjoju bija par augstu atzīmes, tam piekrītu, bet ja viņam būtu 3 atzīmes pa 16, viņš tāpat būtu līderis pēc 1.lēciena, bet, protams, tā ir milzīga starpība - 1 vai 7 punkti starpā.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Šodien uzzināju jaunu atklājumu. Ja klubs ar senu vēsturi regulāri zaudē un ir pēdējā vietā un skatītāji apmeklē spēles, redz zaudējumus - tas nav mazohisms, bet ja viss pilnīgi tas pats jaunai komandai tad ir mazohisms. Gudra doma.
kāda tev muļki sena vēsture??? zinu, ka neesi īpaši gudrs, bet vai tiešām domā, ka putina rd ir kāda sasitība ar psrs rd?

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:33, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: kāda tev muļki sena vēsure??? zinu, ka neesi īpaši gudrs, bet vai tiešām domā, ka putina rd ir kāda sasitība ar psrs rd?
Citi raksta ka ir, citi ka nekāda.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:34, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: kāda tev muļki sena vēsture??? zinu, ka neesi īpaši gudrs, bet vai tiešām domā, ka putina rd ir kāda sasitība ar psrs rd?
Tikai par seno vēsturi runa bija par Detroitu

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Citi raksta ka ir, citi ka nekāda.
nu skaidrs, tev pašam nav nekādas sajēgas, nav brīnums, ka dzīvo putina informatīvajā telpā...

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:35, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: nu skaidrs, tev pašam nav nekādas sajēgas, nav brīnums, ka dzīvo putina informatīvajā telpā...
Smagi kļūdies.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:37, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: ok, ticu... varbūt ir kāda informācija, kas krievus iepazīstināja ar karsējmeiteņu gorīšanos, ko viņi tagad tik entuazistiski izmanto?
To gan nezinu.
Tomēr pieļauju, ka tas viss, kā jau KHL viss, nošpikots no NHL.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, Rjoju bija par augstu atzīmes, tam piekrītu, bet ja viņam būtu 3 atzīmes pa 16, viņš tāpat būtu līderis pēc 1.lēciena, bet, protams, tā ir milzīga starpība - 1 vai 7 punkti starpā.
Tā viš i.
It sevišķi turnīrā, kur uzvarētāju nosaka lielā mērā žūrijas vērtējums.

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To gan nezinu.
Tomēr pieļauju, ka tas viss, kā jau KHL viss, nošpikots no NHL.
KHL 99% špiko no NHL, tācu ir 2 lietas, ko paši izdomājuši: Naģeždas kauss un karsējmeitenes ledus hallēs... tas ir pārāk slimi, to var tikai putina līgā izdomāt, ne jau civilizētās valstīs

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:40, pirms 6 gadiem
adrock rakstīja: KHL 99% špiko no NHL, tācu ir 2 lietas, ko paši izdomājuši: Naģeždas kauss un karsējmeitenes ledus hallēs... tas ir pārāk slimi, to var tikai putina līgā izdomāt, ne jau civilizētās valstīs

     [+] [-]

, 2019-12-30 20:42, pirms 6 gadiem
Vėl tikpāris minūtes un Ankipāns ir Karalis Vecgada vakarā!!!
5 gadi garantēti Dinas dråzšanai!!!
😎