Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Sandis Ozoliņš kļūst par Rīgas "Dinamo" galveno treneri

Sandis Ozoliņš kļūst par Rīgas "Dinamo" galveno treneri
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Kontinentālās hokeja līgas priekšpēdējās vietas īpašniece Rīgas "Dinamo" šodien valdes sēdē par komandas jauno galveno treneri apstiprināja Sandi Ozoliņu, teikts kluba mājaslapā.

"Šā gada 29. maijā notika akciju sabiedrības "Dinamo Rīga" padomes sēde, kurā tika izskatīts jautājums par komandas gatavošanos 2017./2018. gada sezonai," teikts kluba paziņojumā. "Padome uzklausīja komandas ģenerālmenedžera Ģirta Ankipāna ziņojumu par sastāva komplektāciju KHL 10 sezonai. Padome izvērtēja vairākus Latvijas un ārvalstu galvenā trenera amata kandidātus. Par Rīgas "Dinamo" galveno treneri padome apstiprināja Sandi Ozoliņu."

44 gadus vecais Sandis Ozoliņš kļuvis par sesto galveno treneri Rīgas "Dinamo" vēsturē. Klubam sākot startēt Kontinentālajā hokeja līgā, pirmos trīs gadu komandu vadīja slovāku speciālists Jūliuss Šuplers, bet pēc tam viņu amatā nomainīja soms Peka Rautakallio. Pie "Dinamo" stūres bijis arī Artis Ābols, vēl viens somu speciālists Kari Heikile un arī Normunds Sējējs. Atgādinām, ka pirms pasaules čempionāta "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis galvenā trenera amatu piedāvāja Latvijas izlases vadītājam Bobam Hārtlijam.

Kā spēlētājs un komandas kapteinis Ozoliņš Rīgas "Dinamo" pavadīja četras sezonas – no 2009. līdz 2012. gadam un 2013./14.g. sezonā, pa vidu spēlējot Mitišču "Atlant". Regulārajā sezonā "Dinamo" kreklā izcilais aizsargs aizvadīja 182 spēles, sakrājot 97 (26+71) punktus, 245 soda minūtes un negatīvu lietderību -8, bet Gagarina kausā viņam rīdzinieku sastāvā 31 spēle, 14 (1+13) punkti, 62 soda minūtes un negatīva lietderība -15. Ozoliņš strādājis arī kā Latvijas izlases ģenerālmenedžeris, bet pagājušā gada oktobrī kļuva par "Dinamo" trenera asistentu.

Izmantotie resursi:
AS DINAMO RĪGA padomes sēde - Hokeja kluba...


Slēpts komentārs: Gūža
, 2017-05-29 10:39, pirms 8 gadiem
Nu būs mēsli!
, 2017-05-29 10:39, pirms 8 gadiem
Veiksmi Sandim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 10:40, pirms 8 gadiem
Žēl, ka tomēr sapinās ar šiem...
, 2017-05-29 10:40, pirms 8 gadiem
Bomba. "Ģirts nolika priekšā piedāvājumu, no kura nevarēju atteikties."
, 2017-05-29 10:41, pirms 8 gadiem
WTF
, 2017-05-29 10:41, pirms 8 gadiem
Hārtliju par asistentu!!!
, 2017-05-29 10:42, pirms 8 gadiem
Kamēr vēl Dinamo nav izslēgts no KHL ... Var paspēt sevi atrādīt...
, 2017-05-29 10:42, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Žēl, ka tomēr sapinās ar šiem...
vins jau sem bija sapinies ar siem, taa kaa nav ko briiniities
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis
, 2017-05-29 10:44, pirms 8 gadiem
Jop
, 2017-05-29 10:44, pirms 8 gadiem
Kur var pierakstīties rindā uz galvenā trennera amatu RD klubam?ES ar biku gribu patrennēt!!!!
, 2017-05-29 10:45, pirms 8 gadiem
Pāragri. Vajadzēja pirms tam pastrādāt par asistentu pie kāda augstas klases trenera. Skaidrs, ka ar ģinamas nabagiem nav pamata cerēt uz jebkādiem panākumiem, attiecīgi Ozoliņš riskē iegūt vāja trenera reputāciju, no kuras pēc tam būs grūti tikt vaļā.
, 2017-05-29 10:47, pirms 8 gadiem
OPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
, 2017-05-29 10:48, pirms 8 gadiem
nekāda nozīme trenerim, ja tajā komandā ir pilns ar sētas līgas hokejistiem un atslidotājiem. ja būs normāli papildinājumi un sastāvs tiešām pastiprināsies tad arī kko varēs izdarīt, bet ja sastāvs būs līdzīgs kā iepriekšējā sezonā, tad uz kko cerēt nav jēga.
, 2017-05-29 10:48, pirms 8 gadiem
Par ko viņš var būt priecīgs? Par kādām iespējām?
Da fak.. Sandi saņemies! Tu pats saproti ka neko nespēsi paveikt, jo komanda tev būs nekāda!

TU VIENKĀRŠI ESI LĒTĀKAIS VARIANTS!
, 2017-05-29 10:49, pirms 8 gadiem
Sanda asistenti?
Sējējs?
, 2017-05-29 10:49, pirms 8 gadiem
Kreisajā pusē, blakus karogiem un Sandim, lielākais kluba lepnums, kuru pats Sandis nespēja izcīnīt, jo tolaik pildīja Atlant kapteiņa pienākumus. Beidzot Sandis var pieskarties VIŅAM.

NADEŽDAS KAUSAM (kaut tikai kopijai).
, 2017-05-29 10:49, pirms 8 gadiem
Komanda ar valdi, treneri, gm un vienu spēlētāju
, 2017-05-29 10:50, pirms 8 gadiem
visu cieņu Sandim, taču viņš vēl nav treneris.... Vajadzēja tak sākumā ar mazāka kalibra blicēm pastrādāt. Nu, piemēram, kā Sorokins to dara.
, 2017-05-29 10:50, pirms 8 gadiem
visi te raksta ka bus baigie sudi,es gan ta nedomaju,protams ka Sandis nav treneris tas ir skaidrs,pieredze vispar nav bet labaks pa Sejeju tocna bus
, 2017-05-29 10:50, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Sanda asistenti?
Sējējs?
Sējejs tak mikstjura konsultants. nez ar ko izpelnījies amatu, kurā nekas nav jādara un vēl algu samaksās
, 2017-05-29 10:52, pirms 8 gadiem
Nu nezinu. Vismaz būs iemesls nedaudz pasekot Dinamo, lai veicas!
, 2017-05-29 10:52, pirms 8 gadiem
Merters rakstīja: visu cieņu Sandim, taču viņš vēl nav treneris.... Vajadzēja tak sākumā ar mazāka kalibra blicēm pastrādāt. Nu, piemēram, kā Sorokins to dara.
Zinot Ozo ambīcijas un raksturu, viņš nekad neies ņemties ar "mazāka kalibra" komandām..
, 2017-05-29 10:53, pirms 8 gadiem
Nu nezinu gan vai šis bija labākais variants, gan jau naudas ziņā Dinamo šis bija izdevīgi, bet ..
Ozo varēja labāk palikt pa palīgu kādam no speciālistiem.
, 2017-05-29 10:53, pirms 8 gadiem
Kur tad čekista solītais Hārtlijs? Čungurs par īsu?
, 2017-05-29 10:53, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Komanda ar valdi, treneri, gm un vienu spēlētāju
jau 2 spēlētāji...
, 2017-05-29 10:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Sējejs tak mikstjura konsultants. nez ar ko izpelnījies amatu, kurā nekas nav jādara un vēl algu samaksās
ā jā pareizi

''SAVICKA PADOMNIEKS"

VNK BOMBA!
, 2017-05-29 10:54, pirms 8 gadiem
Saderam ka naakam gad izlases asistents buus???????????
, 2017-05-29 10:56, pirms 8 gadiem
ABI AR HAARTLIJU VADIIS IZLASI
, 2017-05-29 10:56, pirms 8 gadiem
sanco31 rakstīja: Saderam ka naakam gad izlases asistents buus???????????
Vai pat galvenais treneris, jo ar Hārtliju sarunas kaut kā nevedās laikam.
, 2017-05-29 10:56, pirms 8 gadiem
Laikam Savickis cer ka dēļ OZOLIŅA nāks pilna Arēna!
, 2017-05-29 10:56, pirms 8 gadiem
Par asistentu jāņem Paste.
, 2017-05-29 10:56, pirms 8 gadiem
nebūs viegli, bet labāk par sējēju noteikti būs! veiksmi!
, 2017-05-29 10:57, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Ozoliņam un cerams, ka viss viņam izdosies, bet stipri neloģisks lēmums.
, 2017-05-29 10:57, pirms 8 gadiem
KillerLoop rakstīja: Vai pat galvenais treneris, jo ar Hārtliju sarunas kaut kā nevedās laikam.
Tur jābūt idiotam lai uzreiz liktu Sandi par LV izlases treneri!
, 2017-05-29 10:57, pirms 8 gadiem
vālētājs rakstīja: Visu cieņu Ozoliņam un cerams, ka viss viņam izdosies, bet stipri neloģisks lēmums.
Kāpēc? ne jau bērnus viņš trenēs...
, 2017-05-29 10:57, pirms 8 gadiem
Es jums teikšu tā! Sandis nav ne Šuplers, ne Sējējs, Ā.bols. Sandis bija pasaules hokeja zvaigzne ziedu laikos un autoritāte karjeras norietā iekš KHL. Ar viņu sastāvā, kā kapteinis un motivatoram Dinamo bija plovos. Visiem cilvēkiem varbūt nevajag strādāt n'tos gadus par asistentiem. Ir atsevišķi kadri, kuri ir radīti noliktajam amatam un darbiem uzreiz. Paskatīsimies! Es ieteiktu netaisīt linča tiesu jau pirms kaut kas vispār ir sācies. Paskatīsimies! Zinot vēl Sanda nosvērtību un katra lēmuma pārdomāšanu, tad domāju, ka vinš pats labāk par mums zina, uz ko ir spējīgs.
, 2017-05-29 10:57, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tur jābūt idiotam lai uzreiz liktu Sandi par LV izlases treneri!
Jā, bet tas mani pārāk nepārsteigtu Zinot Savicka sadarbību ar LHF galvām...
, 2017-05-29 10:58, pirms 8 gadiem
Velns par stenderi, kas tam OZO galvā darās jebšu, kas viņam tajās ausīs medu lej. Nepietiek, ka gandrīz norakstīja savu pašcieņu politikā, tagad gatavs ar otro dubli to darīt uz grimstoša krievu kuģa klāja. Žēl Sandi - noslīks vēl vienā sava likteņa piespēlētā purvā.
, 2017-05-29 11:00, pirms 8 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Velns par stenderi, kas tam OZO galvā darās jebšu, kas viņam tajās ausīs medu lej. Nepietiek, ka gandrīz norakstīja savu pašcieņu politikā, tagad gatavs ar otro dubli to darīt uz grimstoša krievu kuģa klāja. Žēl Sandi - noslīks vēl vienā sava likteņa piespēlētā purvā.
viņš jau visu norakstīja nodzeroties Amerikā!
, 2017-05-29 11:01, pirms 8 gadiem
Veiksmi OZO, motivēt viņš puikus prot, paskatīsimies kā ies ar trenēšanu.. viens ir būt galvenā trenera palīgam, pavisam kas cits - pašam būt galvenajam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 11:03, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: A ko esi izdarījis tu? Piebezdējis dīvānu? Apsveicu, jo vairāk neesi spējīgs!
Uzkāpu uz taviem sāpošajiem nierakmeņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 11:05, pirms 8 gadiem
Viens ir skaidrs - žurnālistiem viegli nebūs
, 2017-05-29 11:05, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: He he, labs mēģinājums, pastalniek!
Pastalniek?
Tu no kādas sādžas nāc, ka piemini pastalas?
, 2017-05-29 11:06, pirms 8 gadiem
manā skatijumā visu izteiks finanses ne Ozoliņš vai kāds cits treneris,ja spēlēsim ar viduvējībām Pavlovs,Meija utt. tad rezultāts būs tāds kāds pērn,ja nebūs vismaz viena labu leģionāru triecienmaiņa,tad nebūs kas iemet un rezultāts būs kā pērn,nekas nemainīsies,a Ozoliņš no marketinga viedokļa laikam veiksmīgākais variants,Hartlijam maks par īsu..
, 2017-05-29 11:13, pirms 8 gadiem
galīgi garām, cerēju vismaz uz Jurzinovu jaunāko.
kārtējā izpurgātā sezona, kuras vidū menedžeris pievienosies treneru korpusam.
, 2017-05-29 11:23, pirms 8 gadiem
Ar nabagiem sastāvā arī Hārlijs nevinnētu spēles.
Ja būs budžets daudz maz ok - tad būs labi. Ja nē - sezonas vidū Ankipāns kļūs par galveno treneri
, 2017-05-29 11:25, pirms 8 gadiem
Bus gruti,bet cerams ar savu reputaciju un raksturu ieviesis parmainas komanda!
, 2017-05-29 11:28, pirms 8 gadiem
Lai jau veicās... Bet nu ož pēc Sējēja 2. Nav jau sasniegumu ne trenera, ne asistenta amatā. Labs spēlētājs nenozīmē labu treneri. Kaut man nebūt taisnība un šis nebūtu turpinājums kaunpilnajai Dinamo agonijai.
, 2017-05-29 11:29, pirms 8 gadiem
protams ka nebus viegli it seviski ja komanda ir speletaji ar kuriem kadreiz uz laikuma kopa buts seit vieta ir veidot komandu uz jauno speletaju bazes kuriem Ozolins ka speletajs ir bijis ''elks'' paraugs kuram lidzinaties un tad sim kodolam var pielipinat klat vienu otru savu ''comu'' neaizmirstot ari hokeja ''ekspertu''Pasti iecelt par padomnieku preses jautajumos
, 2017-05-29 11:30, pirms 8 gadiem
Esmu mēms!
, 2017-05-29 11:33, pirms 8 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Kaut man nebūt taisnība un šis nebūtu turpinājums kaunpilnajai Dinamo agonijai.
Tu taču saproti, kam ir jābūt loģiskam agonijas turpinājumam.
, 2017-05-29 11:35, pirms 8 gadiem
Lai veicas OZO.
Jautājums Dinamo vadībai,vai Ozoliņam ir trennera licenze,ceru ka ir ,savādāk tāds nesmukums var iznākt.
, 2017-05-29 11:35, pirms 8 gadiem
Naudu jau kaut kā jāpelna.!
, 2017-05-29 11:37, pirms 8 gadiem
Pateicoties Pastes naftas biznesmeņa talantam, protams par Ozoliņa naudu, Sandis uz to čekistu midzeni uz ceļiem atrāpoja.
, 2017-05-29 11:40, pirms 8 gadiem
Kā sauc sadarbošanos ar okupantiem, un kāds ir sods ?
, 2017-05-29 11:41, pirms 8 gadiem
Kārtējie latviešu nolicēji... Ok Dinamo bus mēsls utt un mos ari Sandis bus slikts treneris! Bet no vienas puses vajag paskatīties,ta ir pati galvenā! Sandis ir sakopties un savācies! Vins nekodē! Vinam ir mērķis un uzdevums! Man par to ir prieks! Tas ir pats lielākais ieguvums! Un pieredze vinam ir ka nevienam! Gan laba gan slikta! Taka, vēlu izdošanos! Bet būtība viss jau ir izdevies prieks Sanda!
, 2017-05-29 11:42, pirms 8 gadiem
Priecāties vai bēdāties. Sandis ir labs komandā jebkurā ampluā, izņemot ...galvena trenera amatā? Jautājuma zīme galā, jo varbūt es kļūdos, ļoti gribētos uz to cerēt. Sandis kā GM, trenera palīgs, cilvēks aiz borta komandā-viss ir labi, bet galvenais... Svarīgi kas būs viņa asistenti.
Sanda vārds var palīdzēt piesaistīt kādu labu hokejistu, bet arī treniņprocesam jābūt labam. Vai Sandis to spēj? Nezinu.
, 2017-05-29 11:48, pirms 8 gadiem
Bomba!!!
, 2017-05-29 11:50, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Sanda asistenti?
Sējējs?
Paste
, 2017-05-29 11:52, pirms 8 gadiem
Vēl tik derētu kādi spēlētāji, ko trenēt
, 2017-05-29 11:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Priecāties vai bēdāties. Sandis ir labs komandā jebkurā ampluā, izņemot ...galvena trenera amatā? Jautājuma zīme galā, jo varbūt es kļūdos, ļoti gribētos uz to cerēt. Sandis kā GM, trenera palīgs, cilvēks aiz borta komandā-viss ir labi, bet galvenais... Svarīgi kas būs viņa asistenti.
Sanda vārds var palīdzēt piesaistīt kādu labu hokejistu, bet arī treniņprocesam jābūt labam. Vai Sandis to spēj? Nezinu.
Fun, nevajag kautrēties izvirzīt savu kandidatūru uz asistenta amatu. Nav daudz tādu ar visu sirdi Dinamā iegrimušu analītiķu.
, 2017-05-29 11:54, pirms 8 gadiem
VEKSMI TEV SANDI.UN TE IR BARS AR DIRSEJIEM KURU KOMENTĀRUS PAT RIEBJAS LASIT.TA TEIKT PROFESIONĀLIE APDIRSEJI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 11:57, pirms 8 gadiem
Protams, ka trenerim ir liela loma komandas spēlē. Tomēr visu pamatu pamatos nosaka komandas sastāvs'.
Veiksmīgākās Dinamo sezonās bija labi, meistarīgi leģionāri un bija arī apmierinošs rezultāts.
Muļķigi bija zākāt Sējēju, vai kādu nos somu treneriem, ja rīcībā nebija meistarīgi spēlētāji. Arī nākamajā sezonā, ja būs kaut viens meistarīgs piecnieks, daži labas klases leģionāri , tad var cerēt uz labāku rezultātu. Ja paliks sastāvs, kā pagājušā sezonā , tad tāpat par pēdējām vietām sitīsies.
, 2017-05-29 11:57, pirms 8 gadiem
Galvenajam vajag harizmu, un Ozo tā ir. Dabūs labus asistentus un būs labi... Tos sliņķus vajag mācēt dzenāt...
, 2017-05-29 11:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fun, nevajag kautrēties izvirzīt savu kandidatūru uz asistenta amatu. Nav daudz tādu ar visu sirdi Dinamā iegrimušu analītiķu.
Katram ir jādara savs darbs - funarina darbs ir sāstīt cilvēkiem, kādus milzu labumus mums sniedz krievu klubs Latvijā.
, 2017-05-29 11:58, pirms 8 gadiem
Pec dinamo sezonas varesim ari redzet Ozo Latvijas izlase par Hartlija asistentu xD
, 2017-05-29 11:59, pirms 8 gadiem
Šī ziņa īpaši dramatiski izskatās uz fona, ka Dinamo taču pretendēja uz Hārtliju. Gribēja Hārtliju, sanāca Ozoliņš. Bet lai Ozo izdodas!
, 2017-05-29 12:02, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tur jābūt idiotam lai uzreiz liktu Sandi par LV izlases treneri!
Vai tad mums idiotu trūkst?
, 2017-05-29 12:03, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Katram ir jādara savs darbs - funarina darbs ir sāstīt cilvēkiem, kādus milzu labumus mums sniedz krievu klubs Latvijā.
Vēl labumus Latvijas hokejam sniedz NHL, AHL,NLA,LHV, Hārtlijs, jaunā hokeja federācijas vadība. Esi objektīvs un skaties uz visu, ko es rakstu, nevis tikai meklē manus apgalvojumus izlases veidā (to kas tev patīk un ir izdevīgi).
, 2017-05-29 12:04, pirms 8 gadiem
Nevajag noliet, kamēr nekas nav izdarīts, ir daudz piemēri, kas pēc labas hokejista karjeras ir kļuvis uzreiz par treneri - ņemsim par piemēru Vācijas izlases galveno treneri Marko Šturmu - uzreiz par izlases galveno treneri un lūk divos gados divi 1/4
, 2017-05-29 12:08, pirms 8 gadiem
Nez kāpēc man šo izlasot nekāds izbrīns neradās?
Tikai KrHuLv gadījumā par galveno treneri var iecelt cilvēku, kuram nav nekādas prakses kā galvenajam trenerim. Pat ne ar bērnu, jauniešu vai junioru komandām.
, 2017-05-29 12:08, pirms 8 gadiem
Es ceru ka Sandim viss izdosies, bet mani neatstāj sajūta ka visa pamatā ir Sanda finansiālais stāvoklis...
, 2017-05-29 12:10, pirms 8 gadiem
Neredzu nekur Pastes viedokli! Čempi tik labi analizēja, tad jāturpina iesāktais!
, 2017-05-29 12:14, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc? ne jau bērnus viņš trenēs...
Ja jau Puče savulaik deklarēja, ka pie Šuplera KrHuLv esot bijusi komanda bez galvenā trenera, tad kāpēc lai pie Ozo viņa tāda nevarētu būt? Spēlētāji kapās uz vecām iestrādnēm.
, 2017-05-29 12:16, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nevajag noliet, kamēr nekas nav izdarīts, ir daudz piemēri, kas pēc labas hokejista karjeras ir kļuvis uzreiz par treneri - ņemsim par piemēru Vācijas izlases galveno treneri Marko Šturmu - uzreiz par izlases galveno treneri un lūk divos gados divi 1/4
Toties pats varenais Veins Greckis kā galvenais treneris bija galīgi nekāds.
Piemēri ir dažādi, bet jebkurā gadījumā katram piemēram ir jāpiet individuāli.
, 2017-05-29 12:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja jau Puče savulaik deklarēja, ka Pie Šuplera KrHuLv esot bijusi komanda bez galvenā trenera, tad kāpēc lai pie Ozo viņa tāda nevarētu būt? Spēlētāji kapās uz vecām iestrādnēm.
Ozo nav Šuplers...
, 2017-05-29 12:16, pirms 8 gadiem
Sandi aizmaini Indrashi!! ))
, 2017-05-29 12:17, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ozo nav Šuplers...
Taisnība, jo Ozo vispār nav nekāda pieredze kā galvenajam trenerim.
, 2017-05-29 12:19, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, jo Ozo vispār nav nekāda pieredze kā galvenajam trenerim.
Visi sākot strādāt par galvenajiem pirms tam nav bijuši galvenie
, 2017-05-29 12:21, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Visi sākot strādāt par galvenajiem pirms tam nav bijuši galvenie
Namejs nebūs Namejs, ja kaut ko nenorakstīs pirms vispār kaut kas sākts
, 2017-05-29 12:24, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Namejs nebūs Namejs, ja kaut ko nenorakstīs pirms vispār kaut kas sākts
Ja, kas Ozo var izdoties diezgan labi...visu ko šis hokejā ir darījis atbraucot no ZA, ir sanācis ar + ! Vismaz es tā domāju.
p.s. protams daudz kas atkarīgs no viņa asistentiem un sastāva būs. Bet nu viņš dos trūkties visiem, ja jau piekritis šim amatam.
, 2017-05-29 12:25, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Namejs nebūs Namejs, ja kaut ko nenorakstīs pirms vispār kaut kas sākts
Izrādās ka arī Tev es dažreiz varu piekrist. Ir tāda slimība mums (nevar rakstīt ka latviešiem, jo tad uzreiz kāds izsecinās, ka tas ir briesmīgs uzbrauciens visai tautai). Tātad vēlreiz - ir tāda slimība mums daudziem-norakt, nolamāt kādu pirms vēl viņš ir sācis darbu. Arī es esmu skeptisks par Sandi kā galveno treneri, bet reizē pieļauju , ka es varu kļūdīties un Sandim sanāks vidēji, labi, ļoti labi. Laiks rādīs.
, 2017-05-29 12:26, pirms 8 gadiem
skadirs ka nav naudas klubam , lai nolīktu profesionālu treneri , kurš vismaz sevi būtu parādījis
, 2017-05-29 12:26, pirms 8 gadiem
Ko Vinni dara! atkal sezona bus bediga
, 2017-05-29 12:27, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: skadirs ka nav naudas klubam , lai nolīktu profesionālu treneri , kurš vismaz sevi būtu parādījis
Ozo par kapeikām nestrādās...atceries to!
, 2017-05-29 12:28, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ja, kas Ozo var izdoties diezgan labi...visu ko šis hokejā ir darījis atbraucot no ZA, ir sanācis ar + ! Vismaz es tā domāju.
p.s. protams daudz kas atkarīgs no viņa asistentiem un sastāva būs. Bet nu viņš dos trūkties visiem, ja jau piekritis šim amatam.
Par viņu kā motivatoru šaubas īsti nav. Vienīgi ko viņš varēs izdarīt šajā klubā? Nu nezinu vai kaut ko, jo pats taču saproti kā notiek pie krieviem - sevišķi, ja sportiskie mērķi nav pat otršķirīgi.
, 2017-05-29 12:29, pirms 8 gadiem
Novēlu Sandim visu to labāko, lai izdodas, bet...
Kāpēc Sandis nevarēja būt par trenera palīgu šogad pie, kaut vai tā paša krieva, kas bija kandidātos? Vai sākt ar HK Rīga? Pagājušais gads neskaitās.
Lai šis darbs palīdz atturēties no dzeršanas!
Tā rādās, ka sēdes laikā vienam bija menstruācijas un caureja, tāpēc tāds lēmums.
, 2017-05-29 12:30, pirms 8 gadiem
Labs lēmums, nez vai pelaviem izdosies pārsist pagājušās sezonas punktu skaitu?
, 2017-05-29 12:31, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ozo par kapeikām nestrādās...atceries to!
viņam nav pieredzes , lielu summu viņam nevarētu maksāt
, 2017-05-29 12:31, pirms 8 gadiem
Kā kapteinis bija izcils. Lai veicas kā trenerim!
, 2017-05-29 12:31, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ja, kas Ozo var izdoties diezgan labi...visu ko šis hokejā ir darījis atbraucot no ZA, ir sanācis ar + ! Vismaz es tā domāju.
p.s. protams daudz kas atkarīgs no viņa asistentiem un sastāva būs. Bet nu viņš dos trūkties visiem, ja jau piekritis šim amatam.
Bet Tu taču piekritīsi, ka šeit KrHuLv tīri manipulē ar Ozo vārdu, un nevis ar to kas viņam izdosies vai neizdosies.
, 2017-05-29 12:31, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Par viņu kā motivatoru šaubas īsti nav. Vienīgi ko viņš varēs izdarīt šajā klubā? Nu nezinu vai kaut ko, jo pats taču saproti kā notiek pie krieviem - sevišķi, ja sportiskie mērķi nav pat otršķirīgi.
Es ceru, ka pie viņa jaunie nedeldēs beņki , bet spēlēs...Ja ne, tad nekas nemainīsies! Viss būs pa vecam...vecie atslidos, jaunie beņki berzīs.
, 2017-05-29 12:32, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: viņam nav pieredzes , lielu summu viņam nevarētu maksāt
Viņam par vārdu vien cik jāmaksā un atceries to...
, 2017-05-29 12:33, pirms 8 gadiem
nez ko tagad Puče dziedās par DR
, 2017-05-29 12:34, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Izrādās ka arī Tev es dažreiz varu piekrist. Ir tāda slimība mums (nevar rakstīt ka latviešiem, jo tad uzreiz kāds izsecinās, ka tas ir briesmīgs uzbrauciens visai tautai). Tātad vēlreiz - ir tāda slimība mums daudziem-norakt, nolamāt kādu pirms vēl viņš ir sācis darbu. Arī es esmu skeptisks par Sandi kā galveno treneri, bet reizē pieļauju , ka es varu kļūdīties un Sandim sanāks vidēji, labi, ļoti labi. Laiks rādīs.
Slimība ir Tev, un tā saucas vienkārši-funisms.
Es vel saprastu, ja Tev būtu gadi ap 25, tad ir piedodams, ka cilvēks vel nestāv reāli uz zemes. Ja cilvēkam ir 50+, tad ................... tā jau ir nopietna slimība.
, 2017-05-29 12:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet Tu taču piekritīsi, ka šeit KrHuLv tīri manipulē ar Ozo vārdu, un nevis ar to kas viņam izdosies vai neizdosies.
protams, ka izmantos arī Ozo, lai iedabūtu vairāk arēnā cilvēkus, ažiotāža lielāka...
, 2017-05-29 12:34, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nez ko tagad Puče dziedās par DR
to pašu...tur izmaiņas negaidi!
, 2017-05-29 12:38, pirms 8 gadiem
Nu tas ir skaidrs - Sandi paņēma par galveno lai atgrieztos skatītāju interese. Pagājšgad čekas midzenis piedzīvoja lielu intereses kritumu. Bet te viss nav atkarīgs no Sanda - viņš kā autoritāte var būt labs motivators bet kas tur spēlēs, kas tad veidos to rezultātu? Noteikti RD sastāvs būs stipri viduvējs - un tas ir vēl maigi sakot. Un nekādas selekcijas kustības RD jau nemana - kā jau vienmēr - viss tiek/tiks darīts pašā pēdējā brīdī - savāks kaut kādas pabiras kas citiem vairs nebūs vajadzīgas. Ar Hārtliju nekas nesanāca jo viņš noteikti gribēja arī labus spēlētājus komandā, nevis nākt uz miskasti, bet jurim jau nav naudas priekš tā.
, 2017-05-29 12:38, pirms 8 gadiem
Oho tas būs interesanti.Lai jau veicas!
, 2017-05-29 12:39, pirms 8 gadiem
Super motivācija kāpēc Ozo tika iecelts par KrHuLv galveno:
Juris Savickis. "Sandis mūsu hokejam ir nozīmīga figūra, viņu labi zina visā pasaulē, un viņš ir izcīnījis Stenlija kausu."
, 2017-05-29 12:40, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Es ceru, ka pie viņa jaunie nedeldēs beņki , bet spēlēs...Ja ne, tad nekas nemainīsies! Viss būs pa vecam...vecie atslidos, jaunie beņki berzīs.
Vecajiem jau pofig - sms nāk, uz fārmu nevienu nesūta, viss kārtībā. Kā jaunie deldēs beņķi? Vai tad ģinama nav īsta talantu kalve, kurā izauguši teju visi Latvijas izlases hokejisti?
, 2017-05-29 12:42, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu tas ir skaidrs - Sandi paņēma par galveno lai atgrieztos skatītāju interese. Pagājšgad čekas midzenis piedzīvoja lielu intereses kritumu.
Aiz cieņas pret Sandi, apņemos pat noskatīties veselu ģinamas spēli, ne tā kā pa visu pagājušo sezonu - 1 periodu
, 2017-05-29 12:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nez kāpēc man šo izlasot nekāds izbrīns neradās?
Tikai KrHuLv gadījumā par galveno treneri var iecelt cilvēku, kuram nav nekādas prakses kā galvenajam trenerim. Pat ne ar bērnu, jauniešu vai junioru komandām.
Tad jau Vācijas Fedrācija ir idioti, ka iebāza Šturmu kā galveno uzreiz, un tas, ka komanda tika 1/4 divus gadus pēc kaŗts arī sakritība
, 2017-05-29 12:43, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu tas ir skaidrs - Sandi paņēma par galveno lai atgrieztos skatītāju interese. Pagājšgad čekas midzenis piedzīvoja lielu intereses kritumu. Bet te viss nav atkarīgs no Sanda - viņš kā autoritāte var būt labs motivators bet kas tur spēlēs, kas tad veidos to rezultātu? Noteikti RD sastāvs būs stipri viduvējs - un tas ir vēl maigi sakot. Un nekādas selekcijas kustības RD jau nemana - kā jau vienmēr - viss tiek/tiks darīts pašā pēdējā brīdī - savāks kaut kādas pabiras kas citiem vairs nebūs vajadzīgas. Ar Hārtliju nekas nesanāca jo viņš noteikti gribēja arī labus spēlētājis komandā, nevis nākt uz miskasti, bet jurim jau nav naudas priekš tā.
Par visu ir jāmaksā. Jo jebkurš treneris bez labi nokomplektētas komandas nav nekas. Šis ir čekistu midzeņa mēģinājums ar lētu mārketinga triku piesaistīt skatītājus, kas var nostādāt tikai īslaicīgi, ja komandas sniegums, salīdzinot ar pagājušo sezonu, radikāli neuzlabosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 12:45, pirms 8 gadiem
Labs variants, ja par asistentu paņems shēmotāju, līdzīgu Vītoliņam.
Savā ziņā es Sandi liktu vienā plauktā ar Znaroku. Abi prot runāt, abi lieliski iedvesmotāji. Ja Ozoliņam blakus būs savs Vītoliņš, tad viss būs ok.
, 2017-05-29 12:46, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Aiz cieņas pret Sandi, apņemos pat noskatīties veselu ģinamas spēli, ne tā kā pa visu pagājušo sezonu - 1 periodu
Tak cieņas pēc aizbrauc uz Arēnu un izšauj arī kādus 3 gb Aldaris1865 vai kā viņš tur saucās
, 2017-05-29 12:50, pirms 8 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tad jau Vācijas Fedrācija ir idioti, ka iebāza Šturmu kā galveno uzreiz, un tas, ka komanda tika 1/4 divus gadus pēc kaŗts arī sakritība
Ja Vācijas sniegumu ar šādu sastāvu pašmāju čempionātā saskati par ļoti labu, tad............pie tā arī paliksim, jo man šai sakarā ir cits viedoklis.
, 2017-05-29 12:51, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tak cieņas pēc aizbrauc uz Arēnu un izšauj arī kādus 3 gb Aldaris1865 vai kā viņš tur saucās
Noindēt mani gribi?
, 2017-05-29 12:51, pirms 8 gadiem
Kādu citu šī alkoholiķa vietā nevarēja dabūt? Nekādu ambīciju šitiem miskastniekiem
, 2017-05-29 12:53, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Noindēt mani gribi?
Aiz cieņas pret Ozo - jā!
, 2017-05-29 12:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Aiz cieņas pret Ozo - jā!
Klausies, es jau tā apņēmos lielu upuri nest
, 2017-05-29 12:57, pirms 8 gadiem
Loti reti kad DR rikojaas gudri. Si bija no tam retajaam reizeem. Laba izvele! Un veiksmi Ozo!
, 2017-05-29 12:59, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Klausies, es jau tā apņēmos lielu upuri nest
Bet skatoties spēli pa TV vajag uzturēt arēnas garu - paņemt Aldara mīzalu paku
, 2017-05-29 12:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Slimība ir Tev, un tā saucas vienkārši-funisms.
Es vel saprastu, ja Tev būtu gadi ap 25, tad ir piedodams, ka cilvēks vel nestāv reāli uz zemes. Ja cilvēkam ir 50+, tad ................... tā jau ir nopietna slimība.
Vai ir normāli, ja cilvēks regulāri pirms darba uzsākšanas jau kritizē (nav jau par ko kritizēt)? Kā tu vari 100% zināt ka Sandis ir slikts treneris? Es domāju ka viņš nez vai būs labs bet kategoriski neko nevaru apgalvot.
Neredzu neko sliktu vēlmē piesaistīt vairāk skatītājus. Arī izmantojot Sanda vārdu var piesaistīt skatītājus, hokejistus.
, 2017-05-29 13:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai ir normāli, ja cilvēks regulāri pirms darba uzsākšanas jau kritizē (nav jau par ko kritizēt)? Kā tu vari 100% zināt ka Sandis ir slikts treneris? Es domāju ka viņš nez vai būs labs bet kategoriski neko nevaru apgalvot.
Neredzu neko sliktu vēlmē piesaistīt vairāk skatītājus. Arī izmantojot Sanda vārdu var piesaistīt skatītājus, hokejistus.
Cik var spekuleet, labs treneris vai slikts? Pagaidaam spekulaacijaam nav nekaada pamata jo saadaa amataa Ozo vel nemaz nav bijis! Sagaidiisim sezonu, noskatiisimies pirmos 2 meenesus un tad jau varees saakt spriest
, 2017-05-29 13:03, pirms 8 gadiem
Interesanti, ka Savickis un viņa banda tagad grimstošo krievu propagandas klubu izdomājuši glābt ar savdabīgu mārketinga triku- ieliekot pie stūres acīmredzamu ne-treneri (savulaik gan teicamu spēlētāju), bet tautā iemīļotu cilvēku.
Čekisti zina, kā apstrādāt mazo cilvēku.
, 2017-05-29 13:05, pirms 8 gadiem
Atbilde Funim un Klavulapa-1.
Lai katrs pats sev atbild uz jautājumu-vai pagājušā sezonā pēc Ozo pievienošanās KrHuLv treneru komandai šīs komandas sniegums strauji uzlabojās, un vai viņš ar savu autoritāti spēja mainīt komandas sniegumu?
Kad atbildēsiet katrs pats sev, tad arī iegūsiet secinājumu, kas KrHuLv sagaida pie Ozo kā galvenā trenera..
, 2017-05-29 13:07, pirms 8 gadiem
Eu, kur Pernambuks ar: "Teicama izvēle! Nevaru sagaidīt, kad sāks tirgot sezonas abonementus, jāķer ciet, kamēr var!!" ?
, 2017-05-29 13:08, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Eu, kur Pernambuks ar: "Teicama izvēle! Nevaru sagaidīt, kad sāks tirgot sezonas abonementus, jāķer ciet, kamēr var!!" ?
Varbūt, ka viņam darba līgums jau beidzies.
, 2017-05-29 13:10, pirms 8 gadiem
Apollo, kā jau ierasts, stipri ātrāki nekā SC:
Ozoliņš: Lielākā izmaiņa, salīdzinot ar...
, 2017-05-29 13:11, pirms 8 gadiem
Vai tik nebija tā, ka laikos, kad Znaroks sāka savas trenera gaitas, ar liela daļa klaigāja: bl* kas viņš par treneri...

Varbūt aug labs treneris nākotnei?
, 2017-05-29 13:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbilde Funim un Klavulapa-1.
Lai katrs pats sev atbild uz jautājumu-vai pagājušā sezonā pēc Ozo pievienošanās KrHuLv treneru komandai šīs komandas sniegums strauji uzlabojās, un vai viņš ar savu autoritāti spēja mainīt komandas sniegumu?
Kad atbildēsiet katrs pats sev, tad arī iegūsiet secinājumu, kas KrHuLv sagaida pie Ozo kā galvenā trenera..
Mes nemaz vel nezinam kads koferis no Maskavas atnaks. Maz ticams, tacu tomer iespejams ka saturigaks neka pern
, 2017-05-29 13:13, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Eu, kur Pernambuks ar: "Teicama izvēle! Nevaru sagaidīt, kad sāks tirgot sezonas abonementus, jāķer ciet, kamēr var!!" ?
Vismaz divus jāņem!
, 2017-05-29 13:15, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Bet skatoties spēli pa TV vajag uzturēt arēnas garu - paņemt Aldara mīzalu paku
Atsaukšos uz "seno ēģiptiešu dievu"- Danunah.
Tad jau labāk Jelgavas ledus hallē, Zemgales spēlē, pabaudīt tērvetnieku
, 2017-05-29 13:16, pirms 8 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Varbūt, ka viņam darba līgums jau beidzies.
Nē,man šķiet, ka uz šo sezonu vēl pagarināts. Biju nesen ienācis viena raksta komentos, kladzināja to pašu, ko katru pirmssezonu Visiem jāķer ciet abonementi, kamēr vēl ir!
, 2017-05-29 13:16, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mes nemaz vel nezinam kads koferis no Maskavas atnaks. Maz ticams, tacu tomer iespejams ka saturigaks neka pern
Špenglerī taču jārāda PSRS klubu pārākums, tā ka nebrīnīšos, ka tāds biezāks koferīts būs.
, 2017-05-29 13:16, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mes nemaz vel nezinam kads koferis no Maskavas atnaks. Maz ticams, tacu tomer iespejams ka saturigaks neka pern

Nekas tur biezāks nebūs, jo Paraša bagātāka nav palikusi, un Kolchoza līga kratās vaļā no visiem liekiem izdevumiem, ja reiz sāk samazināt komandu skaitu.
, 2017-05-29 13:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nekas tur biezāks nebūs, jo Paraša bagātāka nav palikusi, un Kolchoza līga kratās vaļā no visiem liekiem izdevumiem, ja reiz sāk samazināt komandu skaitu.
Ka bus to radis laiks, ka jau Biskaps mineja - iespejams del Sprenglera jau vien varetu but vairak rublu.
Vel jau nezinam ka bus ar citiem klubiem ka viniem ar sastaviem bus.
Paragri par sito visu spriest, vasara pat nav vel sakusies
, 2017-05-29 13:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbilde Funim un Klavulapa-1.
Lai katrs pats sev atbild uz jautājumu-vai pagājušā sezonā pēc Ozo pievienošanās KrHuLv treneru komandai šīs komandas sniegums strauji uzlabojās, un vai viņš ar savu autoritāti spēja mainīt komandas sniegumu?
Kad atbildēsiet katrs pats sev, tad arī iegūsiet secinājumu, kas KrHuLv sagaida pie Ozo kā galvenā trenera..
Tagad zināšu, ka Namejs izdara secinājumus par cilvēku kā galveno treneri ja viņš ir strādājis par trenera palīgu 4 mēnešus. Patiešām pēc 4 mēnešu darba var izdarīt ļoti tālu ejošus secinājumus pie tam ne tajā amatā ,kurā Sandis ir tagad. Pēc Sanda pievienošanās komandai, rezultāti sliktāki noteikti nebija. Rezultāti vairāk vai mazāk bija labāki (speciāli tev uzrakstu nebija labi bet bija labāki. Vārdi " labi " un "labāki" var būt ļoti atšķirīgi).
, 2017-05-29 13:24, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Špenglerī taču jārāda PSRS klubu pārākums, tā ka nebrīnīšos, ka tāds biezāks koferīts būs.
Medeveščaka koferi sadalīs, kaut kas atleks gan jau vairāk
, 2017-05-29 13:24, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Špenglerī taču jārāda PSRS klubu pārākums, tā ka nebrīnīšos, ka tāds biezāks koferīts būs.
PSRS ir atjaunojusies? Biju palaidis garām. Kad,kur , kādā veidā? Ar steigu likvidēt šo okupantu un čekistu perēkli -PSRS.
, 2017-05-29 13:32, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka Rīgā pērkons. Paskatījos ārā pa logu - nē viss skaidrs.. . Nodomāju, ka izlikās, bet belziens bija pamatīgs - kā tāda bumba... Tad atcerējos, ka reiz Sējējs ko izteicās par bombām... Atlika vien ieiet ziņu portālos un viss skaidrs. Nu gan bomba
, 2017-05-29 13:32, pirms 8 gadiem
Sandis manās acīs ir galīgi neiederējās šādam amatam.
Viņam trūkst interpersonālo prasmju.

Trenerim jābūt kā tēvam, kas sabar un atbalsta.
Sandis vienmēr šķitis tāds introverts un viendabīgs, dzīvo savā mākoņlandē kopš jaunības un ar vienu intonāciju.
Piemēram Znaroks kāpēc ir labs? Jo viņš var uzbrēkt, bet pēc tam publiskā intervijā pateikt, ka viņš galvu uz bluķa noliktu par saviem puišiem.

Kaut arī no otras puses esmu pārliecināts par principu, ka cilvēkiem ir jādod iespēja. Bieži vien mums apkārt ir talants, kuram tikai jādod viena maza iespēja.
Sandis apgrozījies treneru štābā ir, varbūt viņam tiešām ir fantastisks apslēpts galvenā trenera talants. Gluži kā Znarokam, kas no Latvijas komandas bosika kļuvis nu jau par n-kārtējo titulēto varoni Krievijā. Viņam arī īstā laikā vienkārši kāds deva iespēju.
Tāpat kā dažiem mūsu hokejistiem, kas tiek uzskatīti par sūdu, kamēr tiek iedotas 5 minūtes Pasaules čempī un pēkšņi viņus saskata skauti, nodraftē NHL un izrādās nemaz tik sūdīgi viņi nav.

Lai Sandim veicas!
, 2017-05-29 13:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad zināšu, ka Namejs izdara secinājumus par cilvēku kā galveno treneri ja viņš ir strādājis par trenera palīgu 4 mēnešus. Patiešām pēc 4 mēnešu darba var izdarīt ļoti tālu ejošus secinājumus pie tam ne tajā amatā ,kurā Sandis ir tagad. Pēc Sanda pievienošanās komandai, rezultāti sliktāki noteikti nebija. Rezultāti vairāk vai mazāk bija labāki (speciāli tev uzrakstu nebija labi bet bija labāki. Vārdi " labi " un "labāki" var būt ļoti atšķirīgi).
Piedod, ka uzdevu jautājumu! Aizmirsu, ka no Tevīm, saistībā ar krHuLv, cerēt uz vismaz pusobjektīvu atbildi nav pamata.
, 2017-05-29 13:40, pirms 8 gadiem
Te kaut kas iepriekš baumoja, ka Sandim ir problēmas ar naudām un tāpēc šis draudzējoties ar svētjuri. Zina, ka tur viņu vienmēr sagaidīs un piespēlēs kādu amatu. Cik tā taisnība gan nezinu.
, 2017-05-29 13:40, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS ir atjaunojusies? Biju palaidis garām. Kad,kur , kādā veidā? Ar steigu likvidēt šo okupantu un čekistu perēkli -PSRS.
Tu tač esi skaidrs kā bērna asara, ne? Neko ļaunu nedomā, neko sliktu nenojaut Tas nekas, ka tavā fanātisma līmenī Dinamo komentāros atbalsta vēl tikai ru troļļi Nez kāpēc
, 2017-05-29 13:41, pirms 8 gadiem
VOT ETO PAVAROOOOOT!
, 2017-05-29 13:46, pirms 8 gadiem
Hartliju ka Ozo asistentu!!!
, 2017-05-29 13:48, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu tač esi skaidrs kā bērna asara, ne? Neko ļaunu nedomā, neko sliktu nenojaut Tas nekas, ka tavā fanātisma līmenī Dinamo komentāros atbalsta vēl tikai ru troļļi Nez kāpēc
Nostaļģija pēc Sojuza.
, 2017-05-29 13:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: PSRS ir atjaunojusies? Biju palaidis garām. Kad,kur , kādā veidā? Ar steigu likvidēt šo okupantu un čekistu perēkli -PSRS.
Visus šos pārdivdesmit gadus PSRS nekur nav bijusi pazudusi. Ja neesi pamanījis
, 2017-05-29 13:59, pirms 8 gadiem
Paste - galvenā trenera palīgs !
, 2017-05-29 14:15, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod, ka uzdevu jautājumu! Aizmirsu, ka no Tevīm, saistībā ar krHuLv, cerēt uz vismaz pusobjektīvu atbildi nav pamata.
Kāpēc Tevi vispār uztrauc, kas būs krhula treneris?
, 2017-05-29 14:17, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedod, ka uzdevu jautājumu! Aizmirsu, ka no Tevīm, saistībā ar krHuLv, cerēt uz vismaz pusobjektīvu atbildi nav pamata.
Tātad Tu izdari kategoriskus secinājumus, ja cilvēks ir nostrādājis līdzīgā darbā 4 mēnešus. Es arī izdaru secinājumus un domāju, ka Sandis nebūs labs galvenais treneris. Atšķirība starp mums ka tu jau to zini, bet es izsaku minējumu. Te daudziem dominē kategorisms-melns/balts, pareizi/nepareizi, labi/slikti. Pelēks, raibs nekas nav.
, 2017-05-29 14:19, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Visus šos pārdivdesmit gadus PSRS nekur nav bijusi pazudusi. Ja neesi pamanījis
Dēļ tādiem kā Tu, Latvijas nīdēji apgalvo ka mēs esam ASV okupēti.
PSRS nav basta, ir cits agresīvs veidojums, bet ne PSRs.
, 2017-05-29 14:20, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu tač esi skaidrs kā bērna asara, ne? Neko ļaunu nedomā, neko sliktu nenojaut Tas nekas, ka tavā fanātisma līmenī Dinamo komentāros atbalsta vēl tikai ru troļļi Nez kāpēc
Vairāk kā 8000 troļļi bija arī uz pēdējo DR spēli? Droši vien arī Ints Teterovskis vai Vera Singajevska ir/bija troļļi. Visi kuri pameklē DR spēles ir troļļi, visi kuri atbalsta klubu irt troļļi.
, 2017-05-29 14:21, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Visus šos pārdivdesmit gadus PSRS nekur nav bijusi pazudusi. Ja neesi pamanījis
Vai tad Latvijā valsts valoda nav latviešu? Politiskā pasaules kartē ir kļūda ieviesusies?
, 2017-05-29 14:27, pirms 8 gadiem
Sandim šķiet naudiņas trūkst.. Šogad nekas neliecina domāt, ka Dinamo šogad pēkšņi interesētu iekļūšana izslēgšanās spēlēs - rezultātā Sandis visai ticami, ka atkal tiks pamests zem tanka.
No otras puses - viņam jau zaudēt īsti nav ko.. šaubos vai viņam stāv kaudze ar piedāvājumiem no citām komandām.. tā kā beigās var būt tikai ieguvējs - ja paveicas, un Dinamo parāda brīnumus (maz ticami) tad viņš var izvilkt lielo lozi.. ja nē.. tad neko zaudējis arī nebūs nav jau tā, ka viņam būtu lieliska trenera reputācija, ko viņš varētu sabojāt.
, 2017-05-29 14:31, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Sandim šķiet naudiņas trūkst.. Šogad nekas neliecina domāt, ka Dinamo šogad pēkšņi interesētu iekļūšana izslēgšanās spēlēs - rezultātā Sandis visai ticami, ka atkal tiks pamests zem tanka.
No otras puses - viņam jau zaudēt īsti nav ko.. šaubos vai viņam stāv kaudze ar piedāvājumiem no citām komandām.. tā kā beigās var būt tikai ieguvējs - ja paveicas, un Dinamo parāda brīnumus (maz ticami) tad viņš var izvilkt lielo lozi.. ja nē.. tad neko zaudējis arī nebūs nav jau tā, ka viņam būtu lieliska trenera reputācija, ko viņš varētu sabojāt.
dienas anekdote - miljonāram trūkst naudas. pie tam dzīvojot Latvijā
, 2017-05-29 14:32, pirms 8 gadiem
Brīnišķīgi! Zemapziņā mēs visi uz to cerējām! Leģendārs cilvēks pie leģendāra kluba stūres! Veiksmi Sandim, Latvija ir ar tevi!
, 2017-05-29 14:33, pirms 8 gadiem
Mīļākās laikam prasa labu piķi
, 2017-05-29 14:34, pirms 8 gadiem
meele rakstīja: Kur var pierakstīties rindā uz galvenā trennera amatu RD klubam?ES ar biku gribu patrennēt!!!!
Sasniedz kaut tūkstošo daļu no tā, ko ir sasniedzis Sandis un droši stājies rindā.
, 2017-05-29 14:35, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: dienas anekdote - miljonāram trūkst naudas. pie tam dzīvojot Latvijā
miljonus viegli iztērēt.

no otras puses tie, kas te runā par naudu diezin vai Sanda nodokļu deklarācijā skatījušies, un visticamāk kuļ tukšu.
Sandim drīzāk vienkārši gribas darīt kaut ko.. hokeju paspēlēt nevar vairs, pusmūža krīze glūn aiz stūra. Vajag atrast jaunu motivāciju un darbu.
Šaubos, ka viņam naudas baigi varētu trūkt - ja viņam ir vismaz 1 nekustamais, kuru var izīrēt jau peļņa. Man šķiet, ka Latvijā Sandis varētu ražot baltus T-kreklus ar savu parasktu un cilvēki pirktu tonnām.
, 2017-05-29 14:37, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: dienas anekdote - miljonāram trūkst naudas. pie tam dzīvojot Latvijā
Jau labu laiku klīst runas, ka Sandim problēmas ar naudu. Un neredzu citu iemeslu, lai viņš būdams miljonārs grautu savu reputāciju pie Dinamo stūres, kur šaubos, vai viņam maksā pārāk daudz. Ja tas būtu hokeja entuziasma dēļ, tad viņš nebūtu tik ilgu laiku pilnībā pazudis no hokeja. Un ja būtu, tad kāpēc gan atteicās no sadarbības ar LHF? Hārtlijs tomēr pietiekami respektabls treneris, no kura mācīties. Trenera karjerai būtu nācis par labu.
, 2017-05-29 14:38, pirms 8 gadiem
man gan liekas ka ar Bobu neko nesarunās un LV izlasi vadīs kāds lētāks variants
, 2017-05-29 14:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vairāk kā 8000 troļļi bija arī uz pēdējo DR spēli? Droši vien arī Ints Teterovskis vai Vera Singajevska ir/bija troļļi. Visi kuri pameklē DR spēles ir troļļi, visi kuri atbalsta klubu irt troļļi.
Kur sakars? Troļļi ir djži kūdītāji, pārējie ir vnk cilvēku masa, kas sekojuši reklāmai.

Uzdošu jautājumu konkrētāk. Eksistē ru troļļi, kuru mērķi un paņēmieni nav sīkāk jāpaskaidro.
Kāpēc viņi cītīgi atbalsta Dinamo? Tavs skaidrojums?
, 2017-05-29 15:16, pirms 8 gadiem
Ko cilvēkam nodara alkohols...
, 2017-05-29 15:52, pirms 8 gadiem
vot vam i BOMBA!!!
, 2017-05-29 16:41, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Jau labu laiku klīst runas, ka Sandim problēmas ar naudu. Un neredzu citu iemeslu, lai viņš būdams miljonārs grautu savu reputāciju pie Dinamo stūres, kur šaubos, vai viņam maksā pārāk daudz. Ja tas būtu hokeja entuziasma dēļ, tad viņš nebūtu tik ilgu laiku pilnībā pazudis no hokeja. Un ja būtu, tad kāpēc gan atteicās no sadarbības ar LHF? Hārtlijs tomēr pietiekami respektabls treneris, no kura mācīties. Trenera karjerai būtu nācis par labu.
Sandim noteikti nav problēmas ar naudu. Viņš taču vispār to netērē... ko var muldēt
Ja jau viņam būtu problēmas ar naudu, tad Dinamo trenēt viņš noteikti neietu
, 2017-05-29 17:17, pirms 8 gadiem
Lai veicās!
, 2017-05-29 17:21, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: Sandim noteikti nav problēmas ar naudu. Viņš taču vispār to netērē... ko var muldēt
Ja jau viņam būtu problēmas ar naudu, tad Dinamo trenēt viņš noteikti neietu
Ko tad darītu? Sēdētu bezdarbībā? Jeb domā viņam desmitiem trenera darba piedāvājumu.
, 2017-05-29 17:31, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Žēl, ka tomēr sapinās ar šiem...
Un tādi kā tu nespēj bez sava mēsliņa nekur, lai kas notiktu!
, 2017-05-29 17:40, pirms 8 gadiem
Nu tas ir piz#*ts šitā čali "uzmest uz ambrazūras"! Absoluti nekas nav pret Sandi, bet šaubos, ka čalis var jau tagad kaut cik jēdzīgi pat šādu lūzerklubu patrenēt.... viena lieta ir būt par "papu" pavisam, kas cits ir būt par galveno treneri....
, 2017-05-29 17:56, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ko tad darītu? Sēdētu bezdarbībā? Jeb domā viņam desmitiem trenera darba piedāvājumu.
Sandim ir pelnošs, rentabls bizness, liec taču cilvēku mierā Tu tikai par trenēšanu un hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 18:22, pirms 8 gadiem
Es personīgi domāju, ka no Sanda varētu iznākt labs treneris, bet viss būs atkarīgs no sastāva, ko izvēlēsies ankipāns! Atgādināšu, pirms Skudra kļuva par galveno treneri Torpedo, daudzi te rakstīja ļoti pesimistiskus komentārus, tiesa Skudra strādāja divas sezonas kopā ar Kvartaļnovu, kas ir ļoti labs speciālists, katrā ziņā gaismas gadu attālumā labāks par Sējēju!
, 2017-05-29 18:25, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Pāragri. Vajadzēja pirms tam pastrādāt par asistentu pie kāda augstas klases trenera. Skaidrs, ka ar ģinamas nabagiem nav pamata cerēt uz jebkādiem panākumiem, attiecīgi Ozoliņš riskē iegūt vāja trenera reputāciju, no kuras pēc tam būs grūti tikt vaļā.
Man jau liekas viņam pie kājas. Kkā nedomāju, ka Ozoliņš tā ilgermiņā domā un plāno par trenera karjeru. Te vnk ir iespēja nokāst piķi un kāpēc gan ne?
, 2017-05-29 18:47, pirms 8 gadiem
Čekists Savickis,kurš nekā nezin par Dukuriem,neatzīst okupāciju, neapmuļķoja Hārtliju,bet kodiena laikā pierunāja Ozo kurš iestājās politikā Repšes partijā.
, 2017-05-29 18:54, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es personīgi domāju, ka no Sanda varētu iznākt labs treneris, bet viss būs atkarīgs no sastāva, ko izvēlēsies ankipāns! Atgādināšu, pirms Skudra kļuva par galveno treneri Torpedo, daudzi te rakstīja ļoti pesimistiskus komentārus, tiesa Skudra strādāja divas sezonas kopā ar Kvartaļnovu, kas ir ļoti labs speciālists, katrā ziņā gaismas gadu attālumā labāks par Sējēju!
Ja tu uzskati, ka Ankipāns būs atbildīgs par sastāvu, tad esi ļoti liels optimists. Sastāvs joprojām nāks no cien. PaSējēja kunga. Ankipāns pat intervijās nedrīkst runāt pats saviem vārdiem, kur nu vēl šim kāds sastāvu uzticēs. Sējējs pagāja malā, lai neizskatītos, ka tikai pie Sējēja ir auzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 19:20, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viens ir skaidrs - žurnālistiem viegli nebūs
Ekspertiem arī!
, 2017-05-29 19:32, pirms 8 gadiem
Tàtad atkal nav naudas sakarīga ārzemju speciālista piesaistei. Bet par Sējēju Sandis vienalga būs labāks, ko tas mēs galu galā zaudējam, lai mēģina
, 2017-05-29 19:37, pirms 8 gadiem
Ozo paņēma, jo viņam vajag naudu
, 2017-05-29 19:39, pirms 8 gadiem
Teicami, ka treneris nav ārzemnieks! Cerams arī komandā ārzemnieku skaits nebūs liels.
, 2017-05-29 19:59, pirms 8 gadiem
skatos Rīgas Bomaro parodja par visu turpinās
, 2017-05-29 20:08, pirms 8 gadiem
Labs (lielisks!) risinājums iesākt trenera karjeru!!!!!
Sākt ar vienu no vājākajām KHL komandām....
Drosme un Izaicinājums!
Pubertātes vecuma autoru ķengas un nievājumus neievērot!
Pieaicināt Artūru par vārtsargu treneri!
Un gāžot čekistu,PāRNEMT Dinamo Rīga vadību!!!!!!!!!!!
, 2017-05-29 20:11, pirms 8 gadiem
=kols 2,00+spirta litrs, 19:37,
Ozo paņēma, jo viņam vajag naudu...=

Tu par savu attieksmi?
, 2017-05-29 20:16, pirms 8 gadiem
Sandi paņēma, jo viņam naudas alkoholam vairs nav, varēs kādu kapeiku nopelnīt gazoviku klubā + Arēnā lēto Aldara mīzalu padzert. Varbūt viņam vēl kuponus kādus iedos uz vietas
, 2017-05-29 20:23, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: Labs (lielisks!) risinājums iesākt trenera karjeru!!!!!
Sākt ar vienu no vājākajām KHL komandām....
Drosme un Izaicinājums!
Pubertātes vecuma autoru ķengas un nievājumus neievērot!
Pieaicināt Artūru par vārtsargu treneri!
Un gāžot čekistu,PāRNEMT Dinamo Rīga vadību!!!!!!!!!!!
ja tu filtrētu, kas notiek hokejā, tad saprastu, kas ir savienojams un kas nav
, 2017-05-29 20:24, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Fun, nevajag kautrēties izvirzīt savu kandidatūru uz asistenta amatu. Nav daudz tādu ar visu sirdi Dinamā iegrimušu analītiķu.
Tiko uzrakstīju FB privātvēstuli Sv.Jurim, piedāvājot savu kandidatūru trenera asistenta amatam
, 2017-05-29 20:28, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ozo, esi lāga vīrs un nolaid tak beidzot pa grutni to klubiņu, savākāk visi priekšgājēji tādi neprašas, ka neizdarīja to darbiņu līdz galam.

Pietiek jau ka PČ tauta nodzeras, tā ka klohoza sezonas laikā viemaz pietiks bendēt tautu ar tiem Aldarīšiem!
Kā tad, labāk lai tauta nopīpējās no marihuanas, hašiša, tabakas un citu afromēslu sūdiem, klausoties repu un apmeklējot "latvisko" pērtiķbolu ar nēģeriem fakingajā LBL
, 2017-05-29 20:30, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tiko uzrakstīju FB privātvēstuli Sv.Jurim, piedāvājot savu kandidatūru trenera asistenta amatam
Savu čomu Kumeļausku varēji pieminēt aridzan! Pie tāda razklada, kas zin, es vēl abonementu nopirktu.
, 2017-05-29 20:31, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: ja tu filtrētu, kas notiek hokejā, tad saprastu, kas ir savienojams un kas nav
Atvainojos, bet tu tak esi basketbolists, ko lien pie hokeja?
Sakārto savu sporta nišu!
, 2017-05-29 20:33, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: Atvainojos, bet tu tak esi basketbolists, ko lien pie hokeja?
beidz būt naivs.
Irbe nekad mūžā nebūs Dinamo, kamēr krievi dod rubli.
Ozoliņam nav šādu vērtību, viņam tagad vajag naudu, tāpēc ir pie stūres.
To visi zina, kas ir tuvāk hokeja pasaulei
, 2017-05-29 20:33, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Savu čomu Kumeļausku varēji pieminēt aridzan! Pie tāda razklada, kas zin, es vēl abonementu nopirktu.
Donats nevelk līdz KHL, viņa līmenis ir nedaudz pieticīgāks, LAČā gan šis visai labi iederētos
, 2017-05-29 20:35, pirms 8 gadiem
Ozo, labākais. Jūs bijat super spēlētājs un būsiet super treneris. Dinamo plejofos.
, 2017-05-29 20:39, pirms 8 gadiem
Ko Jūs murgojiet par to krievu naudu. Ņeman cik varam, mēs ņemam no europas par visādiem projektiem, un jāņem cik var paņemt no krieviem.
, 2017-05-29 20:40, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Donats nevelk līdz KHL, viņa līmenis ir nedaudz pieticīgāks, LAČā gan šis visai labi iederētos
Es domāju komandtiltiņu, tev pie sāniem. Šā vai tā, Donāts nav nekāds amatieris, tev pašam viņš kosmosa līmenī uz slidām būtu.
, 2017-05-29 20:45, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kā tad, labāk lai tauta nopīpējās no marihuanas, hašiša, tabakas un citu afromēslu sūdiem, klausoties repu un apmeklējot "latvisko" pērtiķbolu ar nēģeriem fakingajā LBL
semeņu zemcilvēku ietekme atstāj daudz smagākas sekas
, 2017-05-29 20:45, pirms 8 gadiem
krampis rakstīja: Ko Jūs murgojiet par to krievu naudu. Ņeman cik varam, mēs ņemam no europas par visādiem projektiem, un jāņem cik var paņemt no krieviem.
Funis jau vairākus gadus to pašu raksta,es, personiski, viņam piekrītu, tieši tā ir jādara, dzīve man arī ir tā iemācījusi, tipa, ja reiz DOD, tad ir JĀŅEM (grēks nepaņemt no dodoša loha un kosjaks ar tas nav!), bet, diemžēl, šeit liela daļa uzskata savādāk Ko var teikt, dzīves luteklīši, kuri nekad nesaskārās ar īstajām dzīves problēmām, 4.maija republikas"civilizētie" pabērni ČĪZ, SMAIL, ES AR NATO, HOLIVUDU un makfakdonaldu MŪS PASARGĀS!
, 2017-05-29 20:49, pirms 8 gadiem
chemist_dk rakstīja: semeņu zemcilvēku ietekme atstāj daudz smagākas sekas
Semenes nelietoju un kas vēl interesantāk. NEVIENAM neļauju to darīt savā klātbūtnē! Blieziens pa zobiem uzreiz garantēts! Tas pats ir arī attiecināms uz košļenēm, čipšiem un citiem graužamiem, ēst vajag kulturāli, trīsreiz dienā un pie galda, citi veidi dabūt sevī iekšā neobligātos mēslus ir nepieņamami!!!
, 2017-05-29 20:51, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es domāju komandtiltiņu, tev pie sāniem. Šā vai tā, Donāts nav nekāds amatieris, tev pašam viņš kosmosa līmenī uz slidām būtu.
Kosmosa līmenī priekš manis, protams, viņš ir, bet priekš viņa KHL ir nesasniedzama megagalaktika, viņš pats to ļoti labi saprot, apzinās un piekrīt
, 2017-05-29 20:54, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kosmosa līmenī priekš manis, protams, viņš ir, bet priekš viņa KHL ir nesasniedzama megagalaktika, viņš pats to ļoti labi saprot, apzinās un piekrīt
Ko pats? Kad Latvijā būsi iedropēt?
, 2017-05-29 21:00, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko pats? Kad Latvijā būsi iedropēt?
Drīz, ļoti drīz Birojs ir jāizvelk ārā, esmu parādā šim kasti ar Absolūtu, esmu godavīrs, gribu atdot Ja Huļiks piekritīs, tad kopīgi ar visiem interesentiem arī izdropēsim
, 2017-05-29 21:01, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: beidz būt naivs.
Irbe nekad mūžā nebūs Dinamo, kamēr krievi dod rubli.
Ozoliņam nav šādu vērtību, viņam tagad vajag naudu, tāpēc ir pie stūres.
To visi zina, kas ir tuvāk hokeja pasaulei
Ja es redzēju, ka OZO pagājušo nedēļu Pļavniekos, pie TāLAVAS, izkāpa no 22.trolejbusa... NU UN TAD , ...ja nebrauc ar lomardadžīnī, bet ar sabiedrisko, tad ir visu nodzēris?
Varbūt savādāk?
, 2017-05-29 21:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Drīz, ļoti drīz Birojs ir jāizvelk ārā, esmu parādā šim kasti ar Absolūtu, esmu godavīrs, gribu atdot Ja Huļiks piekritīs, tad kopīgi ar visiem interesentiem arī izdropēsim
Puika tāds pabailīgs, nezinu kā būs.
, 2017-05-29 21:06, pirms 8 gadiem
Nodzersies visa komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 21:08, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Puika tāds pabailīgs, nezinu kā būs.
22 gadi un pāri par 100 kilo Iespējams, ir bailīgs, bet, ja es pasaku, ka būs kaste ar Absolūtu, pie tam vēl publiski un vēl pie tam neanonīmi, tad ko tur daudz raustīties? Būs pēdējais lošara, ja izvairīsies no tikšanās ar mani un citiem kolēģiem
, 2017-05-29 21:09, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: a pie alaka? Grauzdiņi, vobla?
Volks arī ir laipni ielūgts! Viss būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 21:11, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Volks arī ir laipni ielūgts! Viss būs!
To kastes atdošanu vajag kā svinīgu šovu - ar translācīju sportacentrā u.t.t.
, 2017-05-29 21:11, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: 22 gadi un pāri par 100 kilo Iespējams, ir bailīgs, bet, ja es pasaku, ka būs kaste ar Absolūtu, pie yam vēl publiski un vēl pie tam neanonīmi, tad ko tur daudz raustīties? Būs pēdējais lošara, ja izvairīsies no tiķšanās ar mani un citiem kolēģiem
Zin, ļoti daudz mutu brūķējis ir pret visiem. Man līdzīgi kā tev, personīgi apvainojumi aizskar diez gan maz, svarīgāk ir mana vērtību sistēma.
, 2017-05-29 21:15, pirms 8 gadiem
Veiksmi Sandim.
, 2017-05-29 21:18, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: To kastes atdošanu vajag kā svinīgu šovu - ar translācīju sportacentrā u.t.t.
Pēc tam klope Ķengaragā pie Daugavas- Dinamo vs pretinieki.
, 2017-05-29 21:21, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Veiksmi Sandim.
...un Latvijas hokejam!
, 2017-05-29 21:31, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pēc tam klope Ķengaragā pie Daugavas- Dinamo vs pretinieki.
Piedalos! Pie pretiniekiem! Man nebūs tālu jāiet!
, 2017-05-29 21:34, pirms 8 gadiem
"Mani saviļņoja mīlestība, kas tika veltīta Latvijas izlasei, tribīnēs sākās fanu kautiņš. Atskanēja šāvieni..."
P.S. šīvakara odziņas no SC...
, 2017-05-29 21:35, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Piedalos! Pie pretiniekiem! Man nebūs tālu jāiet!
Es domāju, zem D-tilta. Laba vieta, kas grib, var kaut kur aizbēgt, kāds upe noslīkt.
, 2017-05-29 21:46, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: To kastes atdošanu vajag kā svinīgu šovu - ar translācīju sportacentrā u.t.t.
Mēģināšu Celmiņu pierunāt šim neatkārtojamam pasākumam
, 2017-05-29 21:49, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Piedalos! Pie pretiniekiem! Man nebūs tālu jāiet!
Als ir nedzērājs, atmetis alko, vai būs interesanti jeb atsāksi dropi?
, 2017-05-29 21:50, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Veiksmi Sandim.
Harļikam arī, bez veiksmes palīdzības netiks prom no vergošanas fabrikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 21:53, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Upesdegļa apartamentos?
nezinu, par ko tu runā. Organizēju SC šiziķu kautiņu, vari pierakstīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 21:57, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Raķešu salūts būs noslēgumā?
Birojs atrodas Krišbarona-Ģertrūdes ielu stūri, tur ir zaļa koka māja, kur LPSR laikos agrāk bija pritons, lētā ēdnīca, salūtu nevajag, nodegsim ar visu Biroju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 22:23, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Apraksts kaut kā neatbilst statusam. Tāpēc HMB augustā būvēs jaunu ēku.
Uz DR zāģiem nopelnīs pusļimaku totikā un pirks villu Jūrmalā
, 2017-05-29 22:34, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Als ir nedzērājs, atmetis alko, vai būs interesanti jeb atsāksi dropi?
Vai tad pa "plankai" tikai jāklapējas? Nu ja "sieniņa" uz "sieniņu" pēc futbola firmu labākajām tradīcijām, tad kā reiz ar skaidru galvu vajadzētu tai lietai pieiet!
, 2017-05-29 22:39, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Vai tad pa "plankai" tikai jāklapējas? Nu ja "sieniņa" uz "sieniņu" pēc futbola firmu labākajām tradīcijām, tad kā reiz ar skaidru galvu vajadzētu tai lietai pieiet!
DR fani pret antifaniem, dodu visu sotaku procentu, ka pirmie uzvarēs, tapēc ka otrie savā pārsvarā ir civilizētie mīzēji, atrafētie ofisa tārpi, briļļainie humanitārie pseidofilozofi, vīriešu dzimtas politkorektie feministi
, 2017-05-29 22:39, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Vai tad pa "plankai" tikai jāklapējas? Nu ja "sieniņa" uz "sieniņu" pēc futbola firmu labākajām tradīcijām, tad kā reiz ar skaidru galvu vajadzētu tai lietai pieiet!
Ļoti precīzi, man arī bija prātā angļu old school "firmas".
, 2017-05-29 22:41, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: DR fani pret antifaniem, dodu visu sotaku procentu, ka pirmie uzvarēs, tapēc ka otrie savā pārsvarā ir civilizētie mīzēji, atrafētie ofisa tārpi, briļļainie humanitārie pseidofilozofi, vīriešu dzimtas feministi
Tā nav vis! Lieku aci ķīlā, ka tu man roku nesalauzīsi!
, 2017-05-29 22:45, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tā nav vis! Lieku aci ķīlā, ka tu man roku nesalauzīsi!
Tava ace tev pašam vēl noderēs, nevajag ķīlāt šādas lietas!!!
, 2017-05-29 22:46, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: DR fani pret antifaniem, dodu visu sotaku procentu, ka pirmie uzvarēs, tapēc ka otrie savā pārsvarā ir civilizētie mīzēji, atrafētie ofisa tārpi, briļļainie humanitārie pseidofilozofi, vīriešu dzimtas politkorektie feministi
Liec viņus mierā, lai sulo savā sulā, ar garīgi atpalikušajiem diskutēt un mēģināt iestāstīt pašsaprotamas lietas ir bezcerīgi.
, 2017-05-29 22:49, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tava ace tev pašam vēl noderēs, nevajag ķīlāt šādas lietas!!!
Tā ir veca anekdote, bet es esmu gatavs bezbailīgi cīnīties tādā kaujā. Lai gan biški bailes no Fina, Inta Teterovska un Veras Singajevskas.
, 2017-05-29 22:50, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tā nav vis! Lieku aci ķīlā, ka tu man roku nesalauzīsi!
Palasīju Bimbja palagus, pipec, plate, ledushokejs (ar izteiktu naidu), Fāzeļa kantora čempionāts un t.t.
, 2017-05-29 22:51, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: DR fani pret antifaniem, dodu visu sotaku procentu, ka pirmie uzvarēs, tapēc ka otrie savā pārsvarā ir civilizētie mīzēji, atrafētie ofisa tārpi, briļļainie humanitārie pseidofilozofi, vīriešu dzimtas politkorektie feministi
Kamēr nepārbaudīsim tikmēr neuzzināsim! Tā visa ir tikai "teorija", bet tikai neaizmirsti, ka uz "sieniņu" jau arī neies "civilizētie antifani"! Pats jau arī maskējos zem "civilizētā", bet teikšu godīgi dažbrīt tiešām rokas niez un iekšā pamostas "atmars", kas grib dažam labam trtdiņam mozgas bišķi iepravīt! 1:1 vai 2:2 razborkas tas jau faktisi būtu tik tāds huligānisms un par to kā zināms var arī pantu dabūt, bet ja "sieniņa" pret "sieniņu" ap 10-20 purni no puses smuki visu sarunā, tad neredzu problēmu!
, 2017-05-29 22:54, pirms 8 gadiem
Es arī esmu latgaļu atmars, tikai ar zināmu kultūrslāni apaudzis. Principiāli nav nekas pret padušu izvēdināšanu.
, 2017-05-29 22:59, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Kamēr nepārbaudīsim tikmēr neuzzināsim! Tā visa ir tikai "teorija", bet tikai neaizmirsti, ka uz "sieniņu" jau arī neies "civilizētie antifani"! Pats jau arī maskējos zem "civilizētā", bet teikšu godīgi dažbrīt tiešām rokas niez un iekšā pamostas "atmars", kas grib dažam labam trtdiņam mozgas bišķi iepravīt! 1:1 vai 2:2 razborkas tas jau faktisi būtu tik tāds huligānisms un par to kā zināms var arī pantu dabūt, bet ja "sieniņa" pret "sieniņu" ap 10-20 purni no puses smuki visu sarunā, tad neredzu problēmu!
Savu pusi es varētu sarunāt, tikai problēma būtu ar tā saucamajiem neitrālajiem, piemēram, Banss, kurā pusē būtu šis, ja karotu atmari no DR faniem un reperi pērtiķbolisti ar vegāniem citā frontes pusē? Lielākais DR nīdējs Bīskaps, par kuru pusi smilkstētu, ja Baltie Dinamieši sistu baltos nigerus no VAFelēm? Germanofīle Melisse, ja savā starpā sistos Putina un Erdogāna piekritēji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 23:01, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ja tur Melisa ierastos, tad visas šitie "nagumaucēji" pajuktu kā vistas
, 2017-05-29 23:04, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ja tur Melisa ierastos, tad visas šitie "nagumaucēji" pajuktu kā vistas
No tās amazones es arī muktu, atpakaļ neskatīdamies.
, 2017-05-29 23:04, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No tās amazones es arī muktu, atpakaļ neskatīdamies.
, 2017-05-29 23:05, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tā ir veca anekdote, bet es esmu gatavs bezbailīgi cīnīties tādā kaujā. Lai gan biški bailes no Fina, Inta Teterovska un Veras Singajevskas.
es varu mēģināt paņemt Veru uz sevi, esmu diezgan bezbailīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 23:17, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: es varu mēģināt paņemt Veru uz sevi, esmu diezgan bezbailīga.
Nu re mēs jau četri! Bet tas tiešām šo "pasākumu" padarītu mazliet komisku un domāju nav jau arī burta pusē tāāaadi "atmari", lai klapētu dāmas! Patiesībā uzvara tad varētu būt jau mūsu pusē, jo viņi ta dāmas neklapēs klapēsies ar mani, koivu a tu tikmēr šos pa vienam varēsi atštaukāt....
, 2017-05-29 23:25, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Nu re mēs jau četri! Bet tas tiešām šo "pasākumu" padarītu mazliet komisku un domāju nav jau arī burta pusē tāāaadi "atmari", lai klapētu dāmas! Patiesībā uzvara tad varētu būt jau mūsu pusē, jo viņi ta dāmas neklapēs klapēsies ar mani, koivu a tu tikmēr šos pa vienam varēsi atštaukāt....
Nu nu, nešaubos, ka burtam nebūtu problēmas ievilkt arī sievietei, ja viņš uzskatītu, ka viņa to ir pelnījusi, nu, piemēram, nespiedz no sajūsmas par RD bet vispār, es tādus bicīšus esmu uzkačājusi ar saviem miljons pavasara darbiem, ka gluži kaunā droši vien nekristu
, 2017-05-29 23:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu nu, nešaubos, ka burtam nebūtu problēmas ievilkt arī sievietei, ja viņš uzskatītu, ka viņa to ir pelnījusi, nu, piemēram, nespiedz no sajūsmas par RD bet vispār, es tādus bicīšus esmu uzkačājusi ar saviem miljons pavasara darbiem, ka gluži kaunā droši vien nekristu
rni
Sieviete tomēr ir sieviete, bet ka tu carnikavieti piesmietu, šaubu nav!
, 2017-05-29 23:35, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Nu re mēs jau četri! Bet tas tiešām šo "pasākumu" padarītu mazliet komisku un domāju nav jau arī burta pusē tāāaadi "atmari", lai klapētu dāmas! Patiesībā uzvara tad varētu būt jau mūsu pusē, jo viņi ta dāmas neklapēs klapēsies ar mani, koivu a tu tikmēr šos pa vienam varēsi atštaukāt....
Es pie tiem kuri pret RD. 1.86m 105 kg.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 23:40, pirms 8 gadiem
Eu skatos te top labs pasākums, piedalos!
Tikai Burt, prognozēju ka eksperts Huļibans būs spiests doties komandējumā kad Tu ieradīsies lai iedotu solīto pudeli
, 2017-05-29 23:43, pirms 8 gadiem
lai nu kurš, bet nu hulus jau točna sevi neatklās. Tas ir kā bankā.
, 2017-05-29 23:44, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: es jūs visus iznīcinātu
Kuce, tu esi nespējnieks!
, 2017-05-29 23:45, pirms 8 gadiem
Atliek atstāt jūs bez pieskatīšanu un svinīgā Absoluta kastes pasniegšanas ceremonija, tiek pārvērsta masveida kautiņa
, 2017-05-29 23:45, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: rni
Sieviete tomēr ir sieviete, bet ka tu carnikavieti piesmietu, šaubu nav!
Ja tā nopietni, tad es neciešu konfliktus un vardarbību, bet carnikavietis tiešām reizēm pamodina kkādus dzīvnieciskus instinktus, nāk visādas slepkavnieciskas domas reizēm prātā
, 2017-05-29 23:48, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Es pie tiem kuri pret RD. 1.86m 105 kg.
Jā, nesaprotu, kuri tad ir tie ofisa tārpi, par kuriem burts runā, domāju, ka viņu sagaidītu neliels pārsteigums zem Dienvidu tilta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-05-29 23:51, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: to varēsi stāstīt manai dūrei, kad lūgsies žēlastību, alkoholoķi

slimus cilvēkus kā tevi parasti nesit, bet ierēkt pa tevi varētu
O, pamodies, mirla! Abraša, davai randiņu norunāsim uz rītdienu!
, 2017-05-29 23:53, pirms 8 gadiem
Carnikavciet, tev ir bumbuļi starp kājām?
, 2017-05-29 23:57, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nesaprotu, kuri tad ir tie ofisa tārpi, par kuriem burts runā, domāju, ka viņu sagaidītu neliels pārsteigums zem Dienvidu tilta
Tas tak burta kārtējais fantāzijas lidojums. Par RD īstie veči, pret- geji, meteroseksuāļi, pērtiķbolisti un citi mīkstie.
, 2017-05-30 00:03, pirms 8 gadiem
Ķēdes , mietus, trubas, roratslēgas es paņemtu ar līdzi un ar savējiem padalītos.
, 2017-05-30 00:08, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Tas tak burta kārtējais fantāzijas lidojums. Par RD īstie veči, pret- geji, meteroseksuāļi, pērtiķbolisti un citi mīkstie.
Man pirms nedēļas viens vīriņš RD kepkā piegādāja vienu tehnikas vienību- biezas brilles, viltīgs skatiens, it kā izpalīdzīgs, bet uzticību neradīja, uz viņu paskatoties uzreiz atcerējos par tādu SC lietotāju Funi kad, sākot lietot tehniku, pagāja pāris dienas, kamēr novērsām visādas problēmas un trūkumus, sapratu, kāpēc man tas skatiens likās tik viltīgs. Vismaz man, RD lielie fani asocējas ar šādiem tipāžiem un, kā dzīvē pierādās, tad pārāk tālu no patiesības tas nav.
, 2017-05-30 01:27, pirms 8 gadiem
pēc cik zaudēm RD izcīnīs pirmo uzvaru regulārajā sezonā?
10
20
30
NEKAD
, 2017-05-30 08:20, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man pirms nedēļas viens vīriņš RD kepkā piegādāja vienu tehnikas vienību- biezas brilles, viltīgs skatiens, it kā izpalīdzīgs, bet uzticību neradīja, uz viņu paskatoties uzreiz atcerējos par tādu SC lietotāju Funi kad, sākot lietot tehniku, pagāja pāris dienas, kamēr novērsām visādas problēmas un trūkumus, sapratu, kāpēc man tas skatiens likās tik viltīgs. Vismaz man, RD lielie fani asocējas ar šādiem tipāžiem un, kā dzīvē pierādās, tad pārāk tālu no patiesības tas nav.

Nu moins!
Šitas ir riktīgi labais.
, 2017-05-30 10:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Man pirms nedēļas viens vīriņš RD kepkā piegādāja vienu tehnikas vienību- biezas brilles, viltīgs skatiens, it kā izpalīdzīgs, bet uzticību neradīja, uz viņu paskatoties uzreiz atcerējos par tādu SC lietotāju Funi kad, sākot lietot tehniku, pagāja pāris dienas, kamēr novērsām visādas problēmas un trūkumus, sapratu, kāpēc man tas skatiens likās tik viltīgs. Vismaz man, RD lielie fani asocējas ar šādiem tipāžiem un, kā dzīvē pierādās, tad pārāk tālu no patiesības tas nav.
Man tieši tāpat! Arī pazīstu vienu uzmetēju, "šeptmani" starp paziņām (gan nekontaktējos ar viņu bez vajadzības), kas arī ir kvēls TRTD fans.... tā laikam tāda šķira - uzmetējs, mēsls kā cilvēks + kvēls RD fans.
, 2017-05-30 10:53, pirms 8 gadiem
Skatos, vakardienas diskusija turpinās
, 2017-05-30 10:59, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Burt, ko tur Makrons ar Putinu sarunājuši?
Ar Putinu nezinu gan ko tie runājuši, taču Franki ir nepajokam nikni uz Makronu, it sevišķi laukos, personiski kontaktējos ar tiem, kuri tirgo pašražotu preci, koroče, šis grib ar visām varēm terorizēt mazo uzņēmēju, lai virzītu globālās megakorporācijas, kuras ir paķlautas žīdu baņkieriem
, 2017-05-30 11:03, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nesaprotu, kuri tad ir tie ofisa tārpi, par kuriem burts runā, domāju, ka viņu sagaidītu neliels pārsteigums zem Dienvidu tilta
Ko jūs te daudzi to Dienvidu tiltu pieminiet, ar ko viņš ir tik slavens? 20 gadus dzīvojot ārpus LV esmu atpalicis no vietējām dzīves realitātēm
, 2017-05-30 11:05, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Es pie tiem kuri pret RD. 1.86m 105 kg.
Tāds apaļīgs, kā Harļiks? Man tie kilogrami ir līdzīgi, taču augums vairāk svaram atbilstošs
, 2017-05-30 11:17, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ko jūs te daudzi to Dienvidu tiltu pieminiet, ar ko viņš ir tik slavens? 20 gadus dzīvojot ārpus LV esmu atpalicis no vietējām dzīves realitātēm
Vienkārši man tā ir tuvākā upmala, izskatās, ka daudziem citiem arī.
, 2017-05-30 11:31, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vienkārši man tā ir tuvākā upmala, izskatās, ka daudziem citiem arī.
Dzirdēju, ka tur Maskačkas bomži tusē ar dvuļiem, varbūt Huļiks ar tur pa retai reizei piestaigā?
, 2017-05-30 11:42, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Dzirdēju, ka tur Maskačkas bomži tusē ar dvuļiem, varbūt Huļiks ar tur pa retai reizei piestaigā?
Tajā vietā diez gan maz esmu tādus redzējis. Visu mūžu esmu Daugavas krastos nodzīvojis, tāpēc mani velk uz turieni.
, 2017-05-30 12:05, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ko jūs te daudzi to Dienvidu tiltu pieminiet, ar ko viņš ir tik slavens? 20 gadus dzīvojot ārpus LV esmu atpalicis no vietējām dzīves realitātēm
Skan labi - Kauja pie Dienvidu tilta! Nu un man arī var teikt gandrīz blakus ar kājām varu aiziet! Cik esmu braucis garām nekādus bomžus tur neesmu redzējis. Ja arī būs kāds varēsi piekoļīt par aliņu savā pusē!
, 2017-05-30 12:19, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Skan labi - Kauja pie Dienvidu tilta! Nu un man arī var teikt gandrīz blakus ar kājām varu aiziet! Cik esmu braucis garām nekādus bomžus tur neesmu redzējis. Ja arī būs kāds varēsi piekoļīt par aliņu savā pusē!
Izrādās, ka DR pretiniekos sāk novākties nopietna komanda, kamēr burts ir vienīgais Dinamo dūresvīrs. Ka tik nav tā, ka homoseksuālie vegāni tieši fano par to klubu.
, 2017-05-30 13:12, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Izrādās, ka DR pretiniekos sāk novākties nopietna komanda, kamēr burts ir vienīgais Dinamo dūresvīrs. Ka tik nav tā, ka homoseksuālie vegāni tieši fano par to klubu.
Čalim būs pārsteigums! Gaidija "botānus" un ofisa tārpus pretī a te skaties kā viss sanāk beigās....
, 2017-05-30 13:43, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Čalim būs pārsteigums! Gaidija "botānus" un ofisa tārpus pretī a te skaties kā viss sanāk beigās....
Pipec, ko jūs, nopietni gribat ar DR faniem cīkstēties? Ja kas, viņu starpā ir daudzi man personiski pazīstami MMA treneri un kaujinieki, domāju, ka labāk bez mordobojiem iztikt Nu takš nebūs Koiva, Als, Arč ar Neputni nopietni pretinieki manai brigādei, labāk aprobežoties ar šašliku, aliņu, ko stiprāku un draudzīgu atmosfēru
, 2017-05-30 13:54, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pipec, ko jūs, nopietni gribat ar DR faniem cīkstēties? Ja kas, viņu starpā ir daudzi man personiski pazīstami MMA treneri un kaujinieki, domāju, ka labāk bez mordobojiem iztikt Nu takš nebūs Koiva, Als, Arč ar Neputni nopietni pretinieki manai brigādei, labāk aprobežoties ar šašliku, aliņu, ko stiprāku un draudzīgu atmosfēru
Principiāli piekrītu. Bet ja pēc vecām britu futbola tradīcijām taisītu kautiņu- ducis pret duci, būtu ļoti interesanti
. Man arī ir pazīstami kikboksa treneri, bet viņi tādām muļķībām savu laiku noteikti neziedos.
, 2017-05-30 13:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Principiāli piekrītu. Bet ja pēc vecām britu futbola tradīcijām taisītu kautiņu- ducis pret duci, būtu ļoti interesenti
. Man arī ir pazīstami kikboksa treneri, bet viņi tādām muļķībām savu laiku noteikti neziedos.
Protams, ka neziedos Viņus vajag riktīgi satracināt, tas ne kuram katram ir pa spēkam Visvairāk sargāties no bespredeļščikiem vajag, tie uz jebkura veida podļankām ir gatavi, tie ir PSRS cietumu 80.to gadu beigu produkti, kuri naglākajā veidā pārkāpa tā saucamos zagļu likumus
, 2017-05-30 14:01, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Protams, ka neziedos Viņus vajag riktīgi satracināt, tas ne kuram katram ir pa spēkam Visvairāk sargāties no bespredeļščikiem vajag, tie uz jebkura veida podļankām ir gatavi, tie ir PSRS cietumu 80.to gadu beigu produkti, kuri naglākajā veidā pārkāpa tā saucamos zagļu likumus
Par ko es vairāk runāju- nav, kā tu domā sakarā ar mūsu konjuktūru. Abās pusēs ir normāli veči, nevis atrofēti botāni.
, 2017-05-30 14:02, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pipec, ko jūs, nopietni gribat ar DR faniem cīkstēties? Ja kas, viņu starpā ir daudzi man personiski pazīstami MMA treneri un kaujinieki, domāju, ka labāk bez mordobojiem iztikt Nu takš nebūs Koiva, Als, Arč ar Neputni nopietni pretinieki manai brigādei, labāk aprobežoties ar šašliku, aliņu, ko stiprāku un draudzīgu atmosfēru
Piedod alu un ko stiprāku jau pasen nedzeru, šašliks arī nebūt nav mans mīļākais ēdiens! Tapēc draudzīgāka pasēdēšana ar RD faniem vismaz manā gadijumā izpaliks!
, 2017-05-30 14:07, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Piedod alu un ko stiprāku jau pasen nedzeru, šašliks arī nebūt nav mans mīļākais ēdiens! Tapēc draudzīgāka pasēdēšana ar RD faniem vismaz manā gadijumā izpaliks!
Neēd šašliku? No kā tad tu pārtiec, no burgerķirbjiem? P.S. ieteikšu vienu restorānu Vecrīgā, saucās Resnais Ķirbis, Grēcinieku ielā, tur strādā viens pazīstams Afropērtiķis, Latviski runājošs
, 2017-05-30 14:11, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Par ko es vairāk runāju- nav, kā tu domā sakarā ar mūsu konjuktūru. Abās pusēs ir normāli veči, nevis atrofēti botāni.
Atrofētie botāni ir mūsdienu demokrātisko, liberastisko, politkorekto vērtību prerogatīva, Swordbimbis ar Edvīnu Straumi, Resno Putnu un RuckMolu tam ir spilgti pierādījumi
, 2017-05-30 14:15, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Atrofētie botāni ir mūsdienu demokrātisko, liberastisko, politkorekto vērtību prerogatīva, Swordbimbis ar Edvīnu Straumi, Resno Putnu un RuckMolu tam ir spilgti pierādījumi
Nē, nu tas ir skaidrs, ka cilvēks no aptaukošanās paliek dulls. Kā ir ar ģinamu? Galīgi ne tā, klā tu postulē
, 2017-05-30 14:20, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nē, nu tas ir skaidrs, ka cilvēks no aptaukošanās paliek dulls. Kā ir ar ģinamu? Galīgi ne tā, klā tu postulē
Ar DR viss ir kārtībā, OZO pie stūres, komanda pa vasaru tiks nokompletēta, nauda būs, kādas problēmas? Vajadzētu tikai Puči ar Kreipānu vietām samainīt, lai pirmais tik daudz nesmirdētu savā antiDR divkosībā
, 2017-05-30 14:23, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Neēd šašliku? No kā tad tu pārtiec, no burgerķirbjiem? P.S. ieteikšu vienu restorānu Vecrīgā, saucās Resnais Ķirbis, Grēcinieku ielā, tur strādā viens pazīstams Afropērtiķis, Latviski runājošs
Es ēdu normālu pārtiku nevis burgerus, dogus, šašlikus un citus mēslus! No ķirbjiem var labu piena un arī krēmzupu uztaisīt, arī pankūkas, starp citu!
, 2017-05-30 14:26, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ar DR viss ir kārtībā, OZO pie stūres, komanda pa vasaru tiks nokompletēta, nauda būs, kādas problēmas? Vajadzētu tikai Puči ar Kreipānu vietām samainīt, lai pirmais tik daudz nesmirdētu savā antiDR divkosībā
Vecīt, atceries kā tu man oponēji, kad teicu, ka Puče ir slidens cilvēks, sirdī antidinamietis.
, 2017-05-30 14:56, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Es ēdu normālu pārtiku nevis burgerus, dogus, šašlikus un citus mēslus! No ķirbjiem var labu piena un arī krēmzupu uztaisīt, arī pankūkas, starp citu!
Fui, nekas labs no ķirbjiem nav baudīts, priekš labām pankūkām kā arī zupām ir citi produkti Saldie kartupeļi vispār ir atstojs, arī ķirbju paveids, tik nav ne ēdams ne arī baudāms
, 2017-05-30 19:40, pirms 8 gadiem
Ņičihuahua!!!!!