Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' mājās atgriežas ar smagu uzvaru

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' mājās atgriežas ar smagu uzvaru
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Smagu uzvaru savā laukumā izcīnījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas 10150 līdzjutēju priekšā ar 3:2 pārspēja Novosibirskas ''Sibir'' un Latvijas izlases aizsargu Georgiju Pujacu. Vārtus rīdzinieku labā guva Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Karsums.

Šovakar ''Dinamo'' vārtu drošība atkal tika uzticēta Zviedrijas vārtsargam Mikaelam Telkvistam, kurš iepriekšējā spēlē gan nenodemonstrēja pārāk pārliecinošu sniegumu. Ievērojamākās izmaiņas bija uzbrukumā: nespēlēja Marks Hartigans, kura vietu ieņēma Vitālijs Karamnovs; pēc ilgāka pārtraukuma beidzot atgriezās Broks Troters. Tāpat neliels savainojums spēlēt neliedza Mārtiņam Karsumam. ''Sibir'' aizsardzību, protams, cementēja Latvijas izlases un bijušais ''Dinamo'' aizsargs Georgijs Pujacs.

Dārziņš - Sprukts - M.Rēdlihs atkal pasūta mūziku

Spēles ievadā vienības cīnījās par iniciatīvu. Rīdzinieki sāncenšu vārtus apdraudēja no distances, kamēr viesi centās tikt izdevīgākās pozīcijās. Viņiem tas mirkļiem izdevās, un uzbrucējs Igors Mirnovs pat trāpīja pa ''Dinamo'' vārtu pārlikti. Tomēr iniciatīva beigu galā nonāca mājinieku rokās, un viņi to veiksmīgi izmantoja: pēdējā laikā izcili rezultatīvā maiņa ar Jāni Spruktu centrā izcēlās atkal - pretiniekus ar pirueti apmuļķoja Miķelis Rēdlihs, ripu pēcāk raidīdams vārtu tālajā stūrī - 1:0!

Tūdaļ dinamieši nokļuva mazākumā, taču tā laikā Lauris Dārziņš apzaga Pujacu un izmantoja izgājienu vienatnē pret vārtsargu, dubultojot rīdzinieku pārsvaru - 2:0. Dārziņam 10. vārti šosezon! Neskatoties uz to, ka ''Dinamo'' bija lielais skaitliskais vairākums, rezultāts līdz trešdaļas izskaņai nemainījās - pēc pirmajām 20 minūtēm divu vārtu handikaps rīdziniekiem.

Trešdaļa zaudēta, pārsvars - saglabāts

Jau otrās trešdaļas 49. sekundē viesiem tomēr izdevās gūt pirmos vārtus: vairākumu ar precīzu metienu vārtu apakšējā stūrī izmantoja Ilka Heikinens - 1:2. Viesi visai loģiski vēlējās atspēlēties un panākt neizšķirtu, taču viņiem to neļāva izdarīt, arī lielajā vairākumā - ne. Komandas reti spēlēja piecatā pret pieciem, un šādiem apstākļiem labāk piemērojās rīdzinieki - pēc Rodrigo Laviņa piespēles ripu ''Sibir'' vārtos iešāva Karsums, atkal dubultojot ''Dinamo'' pārsvaru - 3:1.

Mājiniekiem bija arī vairāki pretuzbrukumi, kurus neizdevās realizēt. Savukārt ''Sibir'' iespējas neizniekoja - tikai 15 sekundes pēc ''Dinamo'' 3. vārtu guvuma izcēlās tikai 18 gadus vecais uzbrucējs Vladimirs Tarasenko, kurš līdz tam terorizēja visu aizsardzību, atkal samazinot viesu deficītu līdz minimumam - pirms izšķirošajām 20 minūtēm 3:2 ''Dinamo'' labā.

Trīs punktus izdodas noturēt

Izšķirošo trešdaļu komandas iesāka kaujinieciski, pie saviem vārtiem spēlējot agresīvi. Tikmēr pie pretinieku vārtiem nekas pārāk bīstams netika izveidots. Nedaudz piesardzīgā spēles maniere palīdzēja mājiniekiem, kuri bija palikuši bez kapteiņa Sanda Ozoliņa, tātad - spēlēja ar pieciem aizsargiem. Loģiski, ka, tuvojoties spēles pēdējām minūtēm, ''Sibir'' pārsvars arvien pieauga, taču viesiem, neskatoties uz ievērojamo pārsvaru, to neizdevās materializēt. Skanot beigu sirēnai, 3:2 ''Dinamo'' labā.

''Dinamo'' nākamā spēle jau otrdien, 30. novembrī, pulksten 19:30, kad savā laukumā jāuzņem Mārtiņa Cipuļa pārstāvētais Habarovskas ''Amur'', kas Austrumu konferencē šobrīd atrodas ārpus play-off zonas.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Telkvists (Holts); Dārziņš - Sprukts – M. Rēdlihs; Laviņš –Rēdlihs; Karsums – Mikušs - Ankipāns; Kr. Rēdlihs - Reķis; Ņiživijs – Karamnovs –Surovijs; Ozoliņš - Cibuļskis; Bukarts – Džeriņš – Troters

KHL regulārā sezona, 28. novembris

Rīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir" 2:0 (2:0, 1:2, 0:0)

Vārti: 8:02 M. Rēdlihs 1:0, 9:45 Dārziņš maz. 2:0, 20:49 Heikinens (Petrovs) 2:1, 32:42 Karsums (Laviņš) 3:1, 32:57 Tarasenko 3:2
Metieni: 24:28
Vārtsargi: Telkvists - Līvs
Soda minūtes: 24:18
Labākie: Laviņš - Tarasenko

 +26 [+] [-]

, 2010-11-28 19:17, pirms 15 gadiem
jaaa malaci, beigas bez nervu spidzinasanas neiztikt
Slēpts komentārs: Mixes

 +30 [+] [-]

, 2010-11-28 19:18, pirms 15 gadiem
tiesneši ar noraidījumiem gan neskopojās.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-28 19:18, pirms 15 gadiem
Nu psc.. Beigās tāāāda spriedze!

YEYAAAAAAAAAA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +49 [+] [-]

, 2010-11-28 19:18, pirms 15 gadiem
19gadīgais Sibirietis - cepuri nost! apsveicu dinamo
Slēpts komentārs: ERIX

 +26 [+] [-]

, 2010-11-28 19:18, pirms 15 gadiem
ir ir lai kaa tiesnesi negribeeja tomeer uzvara
Slēpts komentārs: TROTTERlove

 +14 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
Līdzjutēji bija vnk lieliski, it sevišķi tad, kad noraidīja Ankipānu
P.S Vismaz mazākumu uzlabojām

  +9 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
Malači, bet vienalga nervus pakutināja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
Tiesnesis godīgi sakot baigais pid@ras!Bet beigās iista rakstura cīņa!
Malači
p.s Tarasenko laikam vispār pieskarties nedrikstēja?!

 +16 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
Vienkāršas uzvaras nav Dinamo stilā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +55 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
kuri biji tie, kas skatītāju balsojumā par labāko hokejistu bija sabalsojuši pa Holtu?

 +12 [+] [-]

, 2010-11-28 19:19, pirms 15 gadiem
prieks protams par uzvaru, bet ir vienk. nožēlojami skatīties cik Šuplers ir bezpalīdzīgs. Spēles disciplīnas vispār nav. Vairākums arī nulle, no daudzajiem vairākumiem, šķiet pat neviena bistama moneta nebij vairākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-28 19:20, pirms 15 gadiem
Žēl ka Ankipāns niemeta.Malači!

 +20 [+] [-]

, 2010-11-28 19:20, pirms 15 gadiem
Malači! Sprukta maiņa, pagaiām rāda izcilu spēli
Es mača labāko spēlētāju godu Karsumam, jo viņš šodien bija visur un darīju visu!!

 +14 [+] [-]

, 2010-11-28 19:20, pirms 15 gadiem
Malači! Tikai uz beigām mazliet disciplīna pazuda kaut kur.
p.s.Pēc ilgiem laikiem parādīja pa TV krievu ''draudzeni''.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-28 19:21, pirms 15 gadiem
Pasūtiju nervu zāles - DINAMO!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-11-28 19:21, pirms 15 gadiem
Cerēju Mikuša vietā ieraudzīt Trotteru bet slovāks paliek slovāks.

 +17 [+] [-]

, 2010-11-28 19:22, pirms 15 gadiem
Mēs apdzenam Torpedo

 +14 [+] [-]

, 2010-11-28 19:22, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: phēēē,nepatika spēle. Murgs kkāds.
Njā, Troters palika tukšā, ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:22, pirms 15 gadiem
Smagi, bet pelnīti

 +18 [+] [-]

, 2010-11-28 19:23, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar uzvaru!! Bet tas 18 gadīgais Tarasenko vnk zvērs......

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:23, pirms 15 gadiem
bez vairākuma mums play-off nebūs ko darīt, ir pēdējais laiks, lai ko darītu tā uzlabošanai!!! Cik jau ir rakstīts un runāts, ar pašu spēlētāju domas lidojumu tālu netiksi!!!!

 +13 [+] [-]

, 2010-11-28 19:23, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: kuri biji tie, kas skatītāju balsojumā par labāko hokejistu bija sabalsojuši pa Holtu?
Hokeja metropoles Liepājas superpuper komandas Liepājas Meitenes fani - hokeja eksperti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 19:23, pirms 15 gadiem
Skaista spele!!!
Skaista Uzvaraaaaaaaaaaaaaaaaaa.... !!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:24, pirms 15 gadiem
alternativve rakstīja: Cerēju Mikuša vietā ieraudzīt Trotteru bet slovāks paliek slovāks.
Es arī cerēju,ļoti cerēju.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-28 19:25, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: kuri biji tie, kas skatītāju balsojumā par labāko hokejistu bija sabalsojuši pa Holtu?
Man arī hohma par to nāk ,Tellqvist tač vārtos bija un labi nostāvēja , kādā sakarā par Holtu , un vēl Tellqvistam mazāk balsis , kas par sviestu !
Slēpts komentārs: TROTTERlove

  +4 [+] [-]

, 2010-11-28 19:25, pirms 15 gadiem
cik kg smaga uzvara?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:26, pirms 15 gadiem
bumbieris rakstīja: kads zina cik bija skatitaju arenaa?
Smagu uzvaru savā laukumā izcīnījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas 10150 līdzjutēju priekšā ar 3:2 pārspēja Novosibirskas ''Sibir''

norm fail tev =]

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 19:26, pirms 15 gadiem
butu mums kads tads 18 gadigs dzeks kas KHL limeni kapaa taa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Psycho Dad

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:26, pirms 15 gadiem
bumbieris rakstīja: kads zina cik bija skatitaju arenaa?
tik cik arēnā var saiet cilvēki tik arī bija

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:26, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Hokeja metropoles Liepājas superpuper komandas Liepājas Meitenes fani - hokeja eksperti.
trakā variants par "Liepājas Metaļurbām" man labāk patīk

 +17 [+] [-]

, 2010-11-28 19:26, pirms 15 gadiem
Paldies Pujacam, ka izkārtoja pāris vārtus

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
Paldies

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
bumbieris rakstīja: kads zina cik bija skatitaju arenaa?
10150

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
M-des rakstīja: Skaista spele!!!
Skaista Uzvaraaaaaaaaaaaaaaaaaa.... !!!!!!!!!!!!!!!!
Neredzu nekā skaista, kad mājas sienas tevi nomētā Sibirj komanda, protams malači ka uzvarēja Komentētājs saka ļoti aizraujošs periods ,nu jā aizraujoši skatīties kā tava komanda pusi perioda spēlē mazākumā ar to kaut kas jādara!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
Sandi veseļojies

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
Nervu zāļu vērta spēle !
Bet vienalga malači!

  +8 [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
+3p.
ir bijusi kāda spēle šosezon, kad pēdējās minūtes mēs spēlētu pilnā sastāvā?

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:27, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: cik kg smaga uzvara?
Ašais....

  +8 [+] [-]

, 2010-11-28 19:28, pirms 15 gadiem
Psycho Dad rakstīja: Es tā joprojām īsti nesaprotu ko Dinamo rindās dara Laviņš. Kāpēc viņš?
Spēlē hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:31, pirms 15 gadiem
crik rakstīja: lol. vins ir sliktakais aizsargs komandaa
Domā, tu māki par viņu labāk?

  +5 [+] [-]

, 2010-11-28 19:31, pirms 15 gadiem
crik rakstīja: lol. vins ir sliktakais aizsargs komandaa
Tu pats sliktakais komenteetajs sc

  +8 [+] [-]

, 2010-11-28 19:32, pirms 15 gadiem
Psycho Dad rakstīja: Es tā joprojām īsti nesaprotu ko Dinamo rindās dara Laviņš. Kāpēc viņš?
Viņu treneris par labāko spēles spēlētāju atzina. Tu varbūt īsti nesaproti tāpēc, ka esi pastulbāks

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:33, pirms 15 gadiem
Nez kas ar troteru notika ka beigas nespeleja?
Prieks par uzvaru lk ka jacinas istai komandai

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:33, pirms 15 gadiem
crik rakstīja: lol. vins ir sliktakais aizsargs komandaa
Vienreiz jau tev rakstīju kko tādu-crik,ej uz cirku un tur visus smīdini...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:34, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: cik kg smaga uzvara?
Tas tagad ir stilīgi tēlot gramatikas policiju un norādīt uz kādu nepareizu vai neveiksmīgu vārdu vai izteicienu?

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:36, pirms 15 gadiem
Jā,spēle grūta,kā vienmēr,kad Dināmo spēlē.Pazuda disciplīna,tā taču nevar noraidīties,it īpaši spēles beigās.Varēja redzēt,ka mūsu vecākie spēlētāji netiek līdzi vienam jaunam ''sibīriešu'' zellim.Nu bet uzvara paliek uzvara.Malači.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:36, pirms 15 gadiem
Nepatiik taads R.Dinaamo kaadu shodien redzeeju!Vairaakumaa nemaak iemest-praktiski nemet!Noraidiijumi vnk katastrofaalaa daudzumaa!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-28 19:37, pirms 15 gadiem
Ozo sevi tā ir izšāvis līdz novembra pārtraukumam,ka nekādi nespēj atgūties. Vajadzētu viņam kādas pāris spēles norotēt malā.

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:38, pirms 15 gadiem
jocker rakstīja: Tas tagad ir stilīgi tēlot gramatikas policiju un norādīt uz kādu nepareizu vai neveiksmīgu vārdu vai izteicienu?
jop

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 19:38, pirms 15 gadiem
Pujacs izvilka

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:39, pirms 15 gadiem
Jā vēl,kāds nezina,kad mūsējie sāks normāli spēlēt vairākumā.Metienu pat nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 19:43, pirms 15 gadiem
24 soda minuutes Rigas Dinaamo,tas nav normaali!

  +9 [+] [-]

, 2010-11-28 19:46, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: 19gadīgais Sibirietis - cepuri nost! apsveicu dinamo
Tikai krīt kā daiļslidotājs!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-28 19:49, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Uzvarét varéjám arí nepatéréjot tik daudz spéka, ja treneri 1. periodá nebútu izdaríjushi milzígu taktisko kljúdu. Tad kad bija 2:0 un Sibirj bija nokdauná un nopelníja vél vienu noraidíjumu, ko izdaríja Shupis? Spéléjot 5:3 izlaida visshvakrák saspéléto mainju ar Karamnovu priekshgalá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vinsh bútu izlaidis 5 aizsargus, tas bút veiksmígáks gájiens. Bija jápanjem minútes pártraukums, jáatpútina Sprukta mainja un jáljauj vinjiem realizét 5:3. Nu ja, un, zinot Sibirj, tad jau varéja gaidít...
Godígi - labi, ka Ozo ar savu pieredzi saprata, ka vinjam shodien bús vismelnáká diena un nonjéma sevi no spéles. Tá ir cienjas izrádíshana pret savu komandu un daudz jaunákajiem un stiprákajiem komandas biedriem! Cepure nost! Vajadzétu tagad vél atpústies, patrenéties un péc jaungada atkal bút formá.
10 spélétáji noraidíjás + vél komandas sods!!!!! Kopá 12 mazie sodi!
Kreipána citáts, kad Ankipáns neiemeta tukshos vártos - "Nu, nekas!" un túlít seko noraidíjums... To pashu teica tas otrs muldonja, kad Karsums aizmeta garám situácijá, kad vinjam neviens pat neméginája traucét.
Nu, nekas - ja mums patík, ka músu komanda ir viduvéja! Nu, nekas, ka emocijas ir árá un Amur tomér ir stipráki par Vitjaz.
Kā jau ierasts, vairums SC komentētāju nespēj apjēgt, ka bez Dinamo laukumā atrodas arī vēl otra komanda, kurai, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, ir diametrāli pretēji mērķi, un, kurai arī ir treneri un pat spēlētāji.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-28 19:50, pirms 15 gadiem
Neesmu skarbs bet Troters ceturtajā maiņā pret Karamnovu pirmajā? Uz kurieni mēs tiecamies? Viens no labākajiem pērnā gada AHL piespēlē Bukartam kurš pēdējās spēlēs cenšas atrauties pa galvu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-28 19:54, pirms 15 gadiem
Laviņš šodien tiešām bija pelnījis labākā spēlētāja balvu. neko nelažoja. viss bija tā kā vajag. prieks par viņu. (:
bet protams, jau izlasīju negatīvus komentārus par Laviņu. nu c'moon, kas ir ar jums.? kpc vislaik piesienaties Laviņam.? šī nu tiešām nav tā spēle, kurā vajadzētu viņam piesieties. šajā spēlē noteikti nē.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-28 19:54, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Ha ha - Laviņš labākais !!!
Labi ka Tu parādi ka no hokeja sajēdzi arī ļoti maz-ja laukumā ir 5 aizsargi, kad noraidīja Reķi palika 4 uz brīdi un izturējām spiedienu 3 trešdaļā-Sibirj labu momentu nebija pie vārtiem, tikai tālie metieni tad aizsargīem ir jābūt labiem.
Daži te ir tā ieciklojušies-primitīvi, ja kaut ko dara ņiživijs tātad labi, ja Laviņš tātad slikti.
šodein Laviņa spēle man ļoti patika, viņam sezonas sākums bija pavājš, bet tagd kādu mēnesi jau ir labs vai normāls.
Starp citu šodien bija pirmā spēle kad par Mikušu varu teikt - viņš šodien bija labs-līdz šim labākā Mikuša spēle man šķita vidējā līmenī, bet ja ir šāds Mikušs kā šodien tas ir tikai pluss komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-28 19:57, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar uzvaru, bet tie nevajadzīgie noraidījumi beigās vnk iznīcina nervus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-28 20:00, pirms 15 gadiem
nervus kutinosa spele

  +5 [+] [-]

, 2010-11-28 20:01, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Starp citu šodien bija pirmā spēle kad par Mikušu varu teikt - viņš šodien bija labs-līdz šim labākā Mikuša spēle man šķita vidējā līmenī, bet ja ir šāds Mikušs kā šodien tas ir tikai pluss komandai.
Pamanīji? Man gan liekas, ka, ja piespēli, kuru Mikušs deva 2 pret 1 Karsumam(?), būtu devis Ņiživijs, tas būtu super utt., bet ja Mikušs, tad tizli, neprecīzi.. Tādi esam...

     [+] [-]

, 2010-11-28 20:04, pirms 15 gadiem
telly superīgi vilka ārā trešajā trešdaļā!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 20:11, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Uzvarét varéjám arí nepatéréjot tik daudz spéka, ja treneri 1. periodá nebútu izdaríjushi milzígu taktisko kljúdu. Tad kad bija 2:0 un Sibirj bija nokdauná un nopelníja vél vienu noraidíjumu, ko izdaríja Shupis? Spéléjot 5:3 izlaida visshvakrák saspéléto mainju ar Karamnovu priekshgalá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vinsh bútu izlaidis 5 aizsargus, tas bút veiksmígáks gájiens. Bija jápanjem minútes pártraukums, jáatpútina Sprukta mainja un jáljauj vinjiem realizét 5:3. Nu ja, un, zinot Sibirj, tad jau varéja gaidít...
Godígi - labi, ka Ozo ar savu pieredzi saprata, ka vinjam shodien bús vismelnáká diena un nonjéma sevi no spéles. Tá ir cienjas izrádíshana pret savu komandu un daudz jaunákajiem un stiprákajiem komandas biedriem! Cepure nost! Vajadzétu tagad vél atpústies, patrenéties un péc jaungada atkal bút formá.
10 spélétáji noraidíjás + vél komandas sods!!!!! Kopá 12 mazie sodi!
Kreipána citáts, kad Ankipáns neiemeta tukshos vártos - "Nu, nekas!" un túlít seko noraidíjums... To pashu teica tas otrs muldonja, kad Karsums aizmeta garám situácijá, kad vinjam neviens pat neméginája traucét.
Nu, nekas - ja mums patík, ka músu komanda ir viduvéja! Nu, nekas, ka emocijas ir árá un Amur tomér ir stipráki par Vitjaz.
Karamnova maiņa ir speciāli iespēlēta vairākumam-tur 4 spēlētāji bija vairākuma speci + Karamnovs. Šodien kopumā mums vairākums vispār nagāja kopumā. Tālāk Amur ir vājāki par Vitjaz-Amur ir sava laukuma komanda-tas nenozīmē ka mēs nevaram zaudēt Amur-protams tas ir sports un ja zaudēsim teiksim -tas nekas. Tā starp citu Eiropas , kā arī NHL treneri pēc zaudētas spēles mierina -aizmirstam, izanalizē kļūdas un domā par nākošām spēlēm

     [+] [-]

, 2010-11-28 20:14, pirms 15 gadiem
Slikta spēle,tik daudz noraidamies,tad vairākumi mums ir vispār superīgi-viens,divi metieni,kuri nu ļoti reti ir bīstamu,nerunājot par 1min+ vairākumā 5 pret 3,kur mēs nu neko izdarīt nevarējām.Sibirj Rīgā ielidoja tik trijos,aizvadīja vairākas izbraukuma spēles,bet nu spēlēja labāk par mums,nu kā tā?

     [+] [-]

, 2010-11-28 20:15, pirms 15 gadiem
kas īsti notika ar Ozo?
slikts nets, man ik pa laikam stājās spēle...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 20:25, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pamanīji? Man gan liekas, ka, ja piespēli, kuru Mikušs deva 2 pret 1 Karsumam(?), būtu devis Ņiživijs, tas būtu super utt., bet ja Mikušs, tad tizli, neprecīzi.. Tādi esam...
Piespēli ļoti labi atceros un šī epizode bija viena no tā kura patika-lieliski apspēlēts aizsargs, laba piespēle/ne izcila/. Aizsags labi nospēlēja. Nebiju pamanījis ka Ņiživijs vienmēr dod tikai izcilas piespēles.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 20:25, pirms 15 gadiem
ievērojāt, ka Telkvistam jaunā maska?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 20:27, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Slikta spēle,tik daudz noraidamies,tad vairākumi mums ir vispār superīgi-viens,divi metieni,kuri nu ļoti reti ir bīstamu,nerunājot par 1min+ vairākumā 5 pret 3,kur mēs nu neko izdarīt nevarējām.Sibirj Rīgā ielidoja tik trijos,aizvadīja vairākas izbraukuma spēles,bet nu spēlēja labāk par mums,nu kā tā?
Dinamo vienus vārtus guva vairākumā, vienus vienādos sastāvos un vienus mazākumā. Sibirj ir 2.vietā līgā spēlē mazākumā un 3. vairākumā. Dinamo šodien bija 12 noraidījumi, Sibirj- 9. Sibirj arī izmantoja vienu vairākumu. Mēs uzvarējām. Ko tu vēl gribi?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 20:28, pirms 15 gadiem
Ratis.m rakstīja: ievērojāt, ka Telkvistam jaunā maska?
Nē,zini tu biji vienīgais kurš to pamanīja.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-28 20:31, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Dārzs šogad ārdās pa nopietno ārā... ja sezonas sākumā, kad nebija to vārtu vēl likās, ka pagājušā gada rezultativitāte, ja salīdzina ar pirmo gadu bija ''više žopi prignul'', tad tagad parāda to, ka džeks tiešām vēl aug... 26 sp. 21 punkts un līdera gods komandā....
Tikai kur palika tie Hossas aizvietotāji un pārspējēji? Kaut kā viņus nevaid..

  +4 [+] [-]

, 2010-11-28 20:33, pirms 15 gadiem
Bez Ozo , vairākums nekāds - laika vilkšana . Protams pietrūka arī Hartigans.

     [+] [-]

, 2010-11-28 20:34, pirms 15 gadiem
kas ar hartiganu?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 20:34, pirms 15 gadiem
crik rakstīja: lol. vins ir sliktakais aizsargs komandaa
Tu wsp kko no hokeja saproti.?

  +6 [+] [-]

, 2010-11-28 20:34, pirms 15 gadiem
man jau patīk tie cilvēki kas balsojumā par spēles zvaigzni balsoja par Holtu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 20:39, pirms 15 gadiem
Nu viduvēja spēle-pie 2:0 vairākumā būtu iemetuši,būtu vieglāk turpinājumā,bet mūsu vairākumi vispār diezgan bēdīgi un jāsaka ,ka Sibirj pat pēc tālā pārlidojuma atstāja spēcīgas komandas iespaidu.Jo palīdzēja Pujacs ar savu rupjo kļūdu vairākumā.Trīs punkti jau laba lieta,tikai reāli jau mums labi spēlē tikai Sprukta maiņa.Nez ,kas Troteram,ka beigās sēdēja malā?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 20:43, pirms 15 gadiem
Vai tad Rigas dinamo speelee tikai viena mainja Darzinjs-Sprukts-M.Redlihs un epizodiski Nizevijs,Karsums,Surovijs?Kas notiek ar pārējiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 21:05, pirms 15 gadiem
Kas notika ar Ozo?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 21:11, pirms 15 gadiem
Ribu sasitums...
Slēpts komentārs: leyna5

     [+] [-]

, 2010-11-28 21:19, pirms 15 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: kuri biji tie, kas skatītāju balsojumā par labāko hokejistu bija sabalsojuši pa Holtu?
ja tā apskatās, tad viņš vārtos ripu neielaida, metieni pa VIŅA vārtiem nebija, tātad nekādus podus nenogāza.
Var jau saprast tos, kas to pienācīgi novērtēja!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 21:24, pirms 15 gadiem
leyna5 rakstīja: citēju :"Tāpat neliels savainojums spēlēt neliedza Mārtiņam Karsumam"


Kurš Karsums tad guva vārtus?
Un ko tu nesaproti.? tur rakstīts, ka savainojums netraucēja spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 21:27, pirms 15 gadiem
Biju Arēnā, nu ko lai saka - ne viss izskatījās tik forši, cik labi beidzās
Tādu noraidījumu lērumu nebiju klātienē pieredzējis. Pie kam uz abām pusēm.
Haoss uz laukuma
Veiksme mums stāvēja klāt. Nevajag aizmirst, ka mūsējie bija svaigi, atpūtušies. Sibirj pēc gara pārlidojuma (atlidoja tikai 3:00 naktī) tā spēlēt - nu visu cieņu.
Prieks par pilno Arēnu
Slēpts komentārs: eljux

     [+] [-]

, 2010-11-28 21:44, pirms 15 gadiem
Malaci. Ta turpinat! Mazak savainoties

     [+] [-]

, 2010-11-28 21:45, pirms 15 gadiem
3 punkti tas labi, bet speele kautkaa neaizraava soreiz

  +7 [+] [-]

, 2010-11-28 21:45, pirms 15 gadiem
Aa,aizmiru pateikt. MIKUS MALACIS CINIJAS PA KATRU RIPU.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 21:48, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Neredzu nekā skaista, kad mājas sienas tevi nomētā Sibirj komanda, protams malači ka uzvarēja Komentētājs saka ļoti aizraujošs periods ,nu jā aizraujoši skatīties kā tava komanda pusi perioda spēlē mazākumā ar to kaut kas jādara!!!
bet ko pie velan tu gribi? tas ir Sibirj, nevis kaut kāds Liepājas Metalurgs, protams, ka spēlei bija jābūt un tā arī bija smaga

  -3 [+] [-]

, 2010-11-28 21:51, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Dinamo vienus vārtus guva vairākumā, vienus vienādos sastāvos un vienus mazākumā. Sibirj ir 2.vietā līgā spēlē mazākumā un 3. vairākumā. Dinamo šodien bija 12 noraidījumi, Sibirj- 9. Sibirj arī izmantoja vienu vairākumu. Mēs uzvarējām. Ko tu vēl gribi?
Mēs spēlējām mājās,mēs bijām daudz svaigāki,Sibirj nav Salavats vai Ak Bars,12-reizes noraidīties ir normāli?mums viņus vajadzēja noskriet,da un nomētāt-tik maz metienu vairākumā nu nez vai tas ir labi,likās,ka Sibirj spēlē mājās,bet mēs esam pēc smagām spēlēm atlidojuši....

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 21:57, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Mēs spēlējām mājās,mēs bijām daudz svaigāki,Sibirj nav Salavats vai Ak Bars,12-reizes noraidīties ir normāli?mums viņus vajadzēja noskriet,da un nomētāt-tik maz metienu vairākumā nu nez vai tas ir labi,likās,ka Sibirj spēlē mājās,bet mēs esam pēc smagām spēlēm atlidojuši....
Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 21:58, pirms 15 gadiem
un disciplīna pilnīgā dibuā!!! jau otro spēli šitik daudz soda minūšu. vairāk kā veselu periodu, VESELU PERIODU nospēlējām mazākumā. diez, cik ilgi mūsējie turēs tā - liels spēles laiks mazākumā un tomēr uzvaras... pirmo spēli nospēlē vel normāli, bet visas 4 spēles šādā ritmā vilkt nevarēs. labi, tagad mājas spēles, bet izbraukumā ko??? prieks par 3 punktiem, it īpaši no Sibirj. + paldies Georgijam, palīdzēja mums!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 22:00, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.
a šamiem arī pie 5-0 nebūs labi, piemini manus vārdus!!! (:

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 22:03, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Esmu tev, dižais speciālist, ļoti pateicīgs, ka atvēri man acis !!! Es patiešām jūtos pagodināts, ka tāds izcils profi, nolaižās līdz manam līmenim !!! Uzreiz sapratu savu kļūdu, un izmainīju attieksmi.
Laviņš bija laukumā 26:34-lielākais laiks komandā, nevieni vārti netika ielaisti kad viņš bija laukumā, neviena ruoja kļūda nebija.Nospēlēt gandrīz 50% no spēles bez kļūdām- tas aizsargam ir sasniegums, jo kļūdas ir hokeja sastāvdaļa.
Laikam jau hokejs Tev svešs-tikai kādu nolamāt/Laviņu/, ironizēt/par manām piezīmēm/ - paseko līdzi konkrētai spēlei, spēlētājiem nevis spried pēc plikiem uzvārdiem.
Man šķiet Tu esi viens no tiem kuri jau tagad ZINA , ka Laviņš arī otrdien nospēlēs slikti.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:03, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: a šamiem arī pie 5-0 nebūs labi, piemini manus vārdus!!! (:
Pilnībā Tev piekrītu par visiem 100%.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:08, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.
Nav jau lieta rezūltātā,bet spēles kvalitātē,disciplīna nu ļoti laba...liekas,ka fiziski netiekam līdzi.Nav jau Sibirj komandā nekādas lielās zvaigznes,bet nu bija viņiem pārsvars....kaut arī mēs bijām daudz svaigāki

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:15, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Nav jau lieta rezūltātā,bet spēles kvalitātē,disciplīna nu ļoti laba...liekas,ka fiziski netiekam līdzi.Nav jau Sibirj komandā nekādas lielās zvaigznes,bet nu bija viņiem pārsvars....kaut arī mēs bijām daudz svaigāki
Piekrītu ka viņiem bija neliels pārsvars-tikai es uzskatu ka mēs pēc sastāva esam kaut kur tuvāk lejasdaļai-jā sastāvs labs , bet līga ir tik spēcīga ka ar to par maz -vajag superlabu lai būtu līmenī. Tālāk mēs tā spēlējam jau 3 sezonu kad ļoti bieži uzvaram pretinieku kad metam mazāk, viņš vairāk dzīvo pa mūsu zonu utt. Nekad neesmu uzskatījis ka Khl kādu mēs varam apspēlēt tikai uz klasi vien. Pagaidām kopumā mēs un Sibirj esam apmēram viena līmeņa komandas, mēs vairāk esam pieraduši spēlēt kā otrais nummurs, ja mēs gribam būt favorīti, tad bieži mums nesanāk, bet šadā spēlē sanāk.

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:24, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ka viņiem bija neliels pārsvars-tikai es uzskatu ka mēs pēc sastāva esam kaut kur tuvāk lejasdaļai-jā sastāvs labs , bet līga ir tik spēcīga ka ar to par maz -vajag superlabu lai būtu līmenī. Tālāk mēs tā spēlējam jau 3 sezonu kad ļoti bieži uzvaram pretinieku kad metam mazāk, viņš vairāk dzīvo pa mūsu zonu utt. Nekad neesmu uzskatījis ka Khl kādu mēs varam apspēlēt tikai uz klasi vien. Pagaidām kopumā mēs un Sibirj esam apmēram viena līmeņa komandas, mēs vairāk esam pieraduši spēlēt kā otrais nummurs, ja mēs gribam būt favorīti, tad bieži mums nesanāk, bet šadā spēlē sanāk.
Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-28 22:35, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...
Nu aizsargu liinija mums ir viena no vaajaakaajaam visaa KHL, ja vel aizsardzibaa labi turamies, tad uzbrukumaa mums ir tikai viens reaals uzbrukoshais aizsargs un tas pats ir 38 gadus vecs, taapeec ari diezgan daudzaas speelees muus parmeetaa, gruuti mums iesaakt labus uzbrukumus, ja uzbruceeji nepalidz aizsargiem.

Uzbruceeju liinijaa, gan mums ir stabili top10 liigaa. Jo iznemot 4 mainu un Ankipaanu, visiem paareejiem bijusi laba, lieliska statistika Eiropaa vai ZA.

Vairaakums neizdodas- jo nav stabila meteeja(aizsarga) no zilaas.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:39, pirms 15 gadiem
Bez PUJACA palīdzības grūti būtu.

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:45, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Nu aizsargu liinija mums ir viena no vaajaakaajaam visaa KHL, ja vel aizsardzibaa labi turamies, tad uzbrukumaa mums ir tikai viens reaals uzbrukoshais aizsargs un tas pats ir 38 gadus vecs, taapeec ari diezgan daudzaas speelees muus parmeetaa, gruuti mums iesaakt labus uzbrukumus, ja uzbruceeji nepalidz aizsargiem.

Uzbruceeju liinijaa, gan mums ir stabili top10 liigaa. Jo iznemot 4 mainu un Ankipaanu, visiem paareejiem bijusi laba, lieliska statistika Eiropaa vai ZA.

Vairaakums neizdodas- jo nav stabila meteeja(aizsarga) no zilaas.
nu tā nu tas ir...mums vajag tā saucamo dirigentu,kurš var vadīt mūsu vairākumu,nu un spēlētāju ar labu metienu...lēnas mums tās piespēles vairākumā,apstrādājam ripu ilgi da un ilgi domājam

     [+] [-]

, 2010-11-28 23:05, pirms 15 gadiem
owen rakstīja: Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...
Mums aizsargi ir labi tieši kā aizsargi, bet nav aizsargi ar spēcīgu metienu, tāpēc nav īpaša jēga mest pa vārtiem vairākumā, ja vārtu priekšā neviena nav. Man ļoti patīk mūsu aizsargu spēle savā aizsardzības zonā, bet nepatīk kā aizsargi iesāk uzbrukumus, ka izņemot Sandi nav uzbrūkošo aizsargu-kaut arī tas ir strīdīgs jautājums vai tos vajag, jo ir pierādījeis ka pie stabiliem aizsargiem, uzbrucēji uzbrukuma zonā spēlē drošāk, bet ja laukumā ir Sandis tad visu laiku jāvēro vai nevajadzēs skriet aizsardzībā šo piesegt-tas ir koks ar diviem galiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-28 23:36, pirms 15 gadiem
atkal biju klāt . atkal sausa rīkle. atkal bij` strjoms beigās. bet ir 3 punkti. miers mājās un labs prāts. var iešvilpt visi pirms naktes, kad vairs nav jābrauc. Viss. Ar labunakti !

     [+] [-]

, 2010-11-29 00:52, pirms 15 gadiem
Iegūtie 3punkti ir svarīgāki par spēles kvalitāti , to protams Šuplers teiks atkal kluba vadībai un šoreiz taisnība vien būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-29 09:03, pirms 15 gadiem
Beidzot atmosfēra hallē bija atkal līmenī. Laikam tāpēc, ka Ragana ar skolniekiem nodarbojās ne pa jokam.

     [+] [-]

, 2010-11-29 11:21, pirms 15 gadiem
Nu smaga gan, bet tomēr uzvara.Pujacs, pats negribot, palīdzēja kaldināsanā .Pārāk daudz mazākumā spēles laika nācās pavadīt un galvenokārt viena paša Tarasenko dēļ- viņš gandrīz vai ar mūsu aizsargiem darīja ko gribēja Bet visumā jāpiekrīt tam, ko Karīnai teica Laviņš - pašatdeve bija laba, ne viss sanāca, bet varam apsveikt ar uzvaru un tas tomēr ir galvenais!

     [+] [-]

, 2010-11-29 19:53, pirms 15 gadiem
Tiesneshu darbiiba pabojaaja speeli.