Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' mājās atgriežas ar smagu uzvaru

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' mājās atgriežas ar smagu uzvaru
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Smagu uzvaru savā laukumā izcīnījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'', kas 10150 līdzjutēju priekšā ar 3:2 pārspēja Novosibirskas ''Sibir'' un Latvijas izlases aizsargu Georgiju Pujacu. Vārtus rīdzinieku labā guva Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Karsums.

Šovakar ''Dinamo'' vārtu drošība atkal tika uzticēta Zviedrijas vārtsargam Mikaelam Telkvistam, kurš iepriekšējā spēlē gan nenodemonstrēja pārāk pārliecinošu sniegumu. Ievērojamākās izmaiņas bija uzbrukumā: nespēlēja Marks Hartigans, kura vietu ieņēma Vitālijs Karamnovs; pēc ilgāka pārtraukuma beidzot atgriezās Broks Troters. Tāpat neliels savainojums spēlēt neliedza Mārtiņam Karsumam. ''Sibir'' aizsardzību, protams, cementēja Latvijas izlases un bijušais ''Dinamo'' aizsargs Georgijs Pujacs.

Dārziņš - Sprukts - M.Rēdlihs atkal pasūta mūziku

Spēles ievadā vienības cīnījās par iniciatīvu. Rīdzinieki sāncenšu vārtus apdraudēja no distances, kamēr viesi centās tikt izdevīgākās pozīcijās. Viņiem tas mirkļiem izdevās, un uzbrucējs Igors Mirnovs pat trāpīja pa ''Dinamo'' vārtu pārlikti. Tomēr iniciatīva beigu galā nonāca mājinieku rokās, un viņi to veiksmīgi izmantoja: pēdējā laikā izcili rezultatīvā maiņa ar Jāni Spruktu centrā izcēlās atkal - pretiniekus ar pirueti apmuļķoja Miķelis Rēdlihs, ripu pēcāk raidīdams vārtu tālajā stūrī - 1:0!

Tūdaļ dinamieši nokļuva mazākumā, taču tā laikā Lauris Dārziņš apzaga Pujacu un izmantoja izgājienu vienatnē pret vārtsargu, dubultojot rīdzinieku pārsvaru - 2:0. Dārziņam 10. vārti šosezon! Neskatoties uz to, ka ''Dinamo'' bija lielais skaitliskais vairākums, rezultāts līdz trešdaļas izskaņai nemainījās - pēc pirmajām 20 minūtēm divu vārtu handikaps rīdziniekiem.

Trešdaļa zaudēta, pārsvars - saglabāts

Jau otrās trešdaļas 49. sekundē viesiem tomēr izdevās gūt pirmos vārtus: vairākumu ar precīzu metienu vārtu apakšējā stūrī izmantoja Ilka Heikinens - 1:2. Viesi visai loģiski vēlējās atspēlēties un panākt neizšķirtu, taču viņiem to neļāva izdarīt, arī lielajā vairākumā - ne. Komandas reti spēlēja piecatā pret pieciem, un šādiem apstākļiem labāk piemērojās rīdzinieki - pēc Rodrigo Laviņa piespēles ripu ''Sibir'' vārtos iešāva Karsums, atkal dubultojot ''Dinamo'' pārsvaru - 3:1.

Mājiniekiem bija arī vairāki pretuzbrukumi, kurus neizdevās realizēt. Savukārt ''Sibir'' iespējas neizniekoja - tikai 15 sekundes pēc ''Dinamo'' 3. vārtu guvuma izcēlās tikai 18 gadus vecais uzbrucējs Vladimirs Tarasenko, kurš līdz tam terorizēja visu aizsardzību, atkal samazinot viesu deficītu līdz minimumam - pirms izšķirošajām 20 minūtēm 3:2 ''Dinamo'' labā.

Trīs punktus izdodas noturēt

Izšķirošo trešdaļu komandas iesāka kaujinieciski, pie saviem vārtiem spēlējot agresīvi. Tikmēr pie pretinieku vārtiem nekas pārāk bīstams netika izveidots. Nedaudz piesardzīgā spēles maniere palīdzēja mājiniekiem, kuri bija palikuši bez kapteiņa Sanda Ozoliņa, tātad - spēlēja ar pieciem aizsargiem. Loģiski, ka, tuvojoties spēles pēdējām minūtēm, ''Sibir'' pārsvars arvien pieauga, taču viesiem, neskatoties uz ievērojamo pārsvaru, to neizdevās materializēt. Skanot beigu sirēnai, 3:2 ''Dinamo'' labā.

''Dinamo'' nākamā spēle jau otrdien, 30. novembrī, pulksten 19:30, kad savā laukumā jāuzņem Mārtiņa Cipuļa pārstāvētais Habarovskas ''Amur'', kas Austrumu konferencē šobrīd atrodas ārpus play-off zonas.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Telkvists (Holts); Dārziņš - Sprukts – M. Rēdlihs; Laviņš –Rēdlihs; Karsums – Mikušs - Ankipāns; Kr. Rēdlihs - Reķis; Ņiživijs – Karamnovs –Surovijs; Ozoliņš - Cibuļskis; Bukarts – Džeriņš – Troters

KHL regulārā sezona, 28. novembris

Rīgas "Dinamo" – Novosibirskas "Sibir" 2:0 (2:0, 1:2, 0:0)

Vārti: 8:02 M. Rēdlihs 1:0, 9:45 Dārziņš maz. 2:0, 20:49 Heikinens (Petrovs) 2:1, 32:42 Karsums (Laviņš) 3:1, 32:57 Tarasenko 3:2
Metieni: 24:28
Vārtsargi: Telkvists - Līvs
Soda minūtes: 24:18
Labākie: Laviņš - Tarasenko

  -3 [+] [-]

, 2010-11-28 21:51, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Dinamo vienus vārtus guva vairākumā, vienus vienādos sastāvos un vienus mazākumā. Sibirj ir 2.vietā līgā spēlē mazākumā un 3. vairākumā. Dinamo šodien bija 12 noraidījumi, Sibirj- 9. Sibirj arī izmantoja vienu vairākumu. Mēs uzvarējām. Ko tu vēl gribi?
Mēs spēlējām mājās,mēs bijām daudz svaigāki,Sibirj nav Salavats vai Ak Bars,12-reizes noraidīties ir normāli?mums viņus vajadzēja noskriet,da un nomētāt-tik maz metienu vairākumā nu nez vai tas ir labi,likās,ka Sibirj spēlē mājās,bet mēs esam pēc smagām spēlēm atlidojuši....

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 21:57, pirms 14 gadiem
owen rakstīja: Mēs spēlējām mājās,mēs bijām daudz svaigāki,Sibirj nav Salavats vai Ak Bars,12-reizes noraidīties ir normāli?mums viņus vajadzēja noskriet,da un nomētāt-tik maz metienu vairākumā nu nez vai tas ir labi,likās,ka Sibirj spēlē mājās,bet mēs esam pēc smagām spēlēm atlidojuši....
Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 21:58, pirms 14 gadiem
un disciplīna pilnīgā dibuā!!! jau otro spēli šitik daudz soda minūšu. vairāk kā veselu periodu, VESELU PERIODU nospēlējām mazākumā. diez, cik ilgi mūsējie turēs tā - liels spēles laiks mazākumā un tomēr uzvaras... pirmo spēli nospēlē vel normāli, bet visas 4 spēles šādā ritmā vilkt nevarēs. labi, tagad mājas spēles, bet izbraukumā ko??? prieks par 3 punktiem, it īpaši no Sibirj. + paldies Georgijam, palīdzēja mums!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-28 22:00, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.
a šamiem arī pie 5-0 nebūs labi, piemini manus vārdus!!! (:

  +3 [+] [-]

, 2010-11-28 22:03, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Esmu tev, dižais speciālist, ļoti pateicīgs, ka atvēri man acis !!! Es patiešām jūtos pagodināts, ka tāds izcils profi, nolaižās līdz manam līmenim !!! Uzreiz sapratu savu kļūdu, un izmainīju attieksmi.
Laviņš bija laukumā 26:34-lielākais laiks komandā, nevieni vārti netika ielaisti kad viņš bija laukumā, neviena ruoja kļūda nebija.Nospēlēt gandrīz 50% no spēles bez kļūdām- tas aizsargam ir sasniegums, jo kļūdas ir hokeja sastāvdaļa.
Laikam jau hokejs Tev svešs-tikai kādu nolamāt/Laviņu/, ironizēt/par manām piezīmēm/ - paseko līdzi konkrētai spēlei, spēlētājiem nevis spried pēc plikiem uzvārdiem.
Man šķiet Tu esi viens no tiem kuri jau tagad ZINA , ka Laviņš arī otrdien nospēlēs slikti.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:03, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: a šamiem arī pie 5-0 nebūs labi, piemini manus vārdus!!! (:
Pilnībā Tev piekrītu par visiem 100%.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:08, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēku kategorija kam vienmēr b;us slikti. Kamēr neuzvarēsim 5-0 tikmēr labi nebūs. Mēs laikam esam KHL grandi ka visos rādītājos mums ir jābūt labākajiem spēlē. Tā ir KHL nevis kāda sētas līga-dažilaikam domā ka puse KHL ir kaut kādi vārguļi.
Nav jau lieta rezūltātā,bet spēles kvalitātē,disciplīna nu ļoti laba...liekas,ka fiziski netiekam līdzi.Nav jau Sibirj komandā nekādas lielās zvaigznes,bet nu bija viņiem pārsvars....kaut arī mēs bijām daudz svaigāki

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:15, pirms 14 gadiem
owen rakstīja: Nav jau lieta rezūltātā,bet spēles kvalitātē,disciplīna nu ļoti laba...liekas,ka fiziski netiekam līdzi.Nav jau Sibirj komandā nekādas lielās zvaigznes,bet nu bija viņiem pārsvars....kaut arī mēs bijām daudz svaigāki
Piekrītu ka viņiem bija neliels pārsvars-tikai es uzskatu ka mēs pēc sastāva esam kaut kur tuvāk lejasdaļai-jā sastāvs labs , bet līga ir tik spēcīga ka ar to par maz -vajag superlabu lai būtu līmenī. Tālāk mēs tā spēlējam jau 3 sezonu kad ļoti bieži uzvaram pretinieku kad metam mazāk, viņš vairāk dzīvo pa mūsu zonu utt. Nekad neesmu uzskatījis ka Khl kādu mēs varam apspēlēt tikai uz klasi vien. Pagaidām kopumā mēs un Sibirj esam apmēram viena līmeņa komandas, mēs vairāk esam pieraduši spēlēt kā otrais nummurs, ja mēs gribam būt favorīti, tad bieži mums nesanāk, bet šadā spēlē sanāk.

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:24, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ka viņiem bija neliels pārsvars-tikai es uzskatu ka mēs pēc sastāva esam kaut kur tuvāk lejasdaļai-jā sastāvs labs , bet līga ir tik spēcīga ka ar to par maz -vajag superlabu lai būtu līmenī. Tālāk mēs tā spēlējam jau 3 sezonu kad ļoti bieži uzvaram pretinieku kad metam mazāk, viņš vairāk dzīvo pa mūsu zonu utt. Nekad neesmu uzskatījis ka Khl kādu mēs varam apspēlēt tikai uz klasi vien. Pagaidām kopumā mēs un Sibirj esam apmēram viena līmeņa komandas, mēs vairāk esam pieraduši spēlēt kā otrais nummurs, ja mēs gribam būt favorīti, tad bieži mums nesanāk, bet šadā spēlē sanāk.
Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-28 22:35, pirms 14 gadiem
owen rakstīja: Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...
Nu aizsargu liinija mums ir viena no vaajaakaajaam visaa KHL, ja vel aizsardzibaa labi turamies, tad uzbrukumaa mums ir tikai viens reaals uzbrukoshais aizsargs un tas pats ir 38 gadus vecs, taapeec ari diezgan daudzaas speelees muus parmeetaa, gruuti mums iesaakt labus uzbrukumus, ja uzbruceeji nepalidz aizsargiem.

Uzbruceeju liinijaa, gan mums ir stabili top10 liigaa. Jo iznemot 4 mainu un Ankipaanu, visiem paareejiem bijusi laba, lieliska statistika Eiropaa vai ZA.

Vairaakums neizdodas- jo nav stabila meteeja(aizsarga) no zilaas.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-28 22:39, pirms 14 gadiem
Bez PUJACA palīdzības grūti būtu.

     [+] [-]

, 2010-11-28 22:45, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Nu aizsargu liinija mums ir viena no vaajaakaajaam visaa KHL, ja vel aizsardzibaa labi turamies, tad uzbrukumaa mums ir tikai viens reaals uzbrukoshais aizsargs un tas pats ir 38 gadus vecs, taapeec ari diezgan daudzaas speelees muus parmeetaa, gruuti mums iesaakt labus uzbrukumus, ja uzbruceeji nepalidz aizsargiem.

Uzbruceeju liinijaa, gan mums ir stabili top10 liigaa. Jo iznemot 4 mainu un Ankipaanu, visiem paareejiem bijusi laba, lieliska statistika Eiropaa vai ZA.

Vairaakums neizdodas- jo nav stabila meteeja(aizsarga) no zilaas.
nu tā nu tas ir...mums vajag tā saucamo dirigentu,kurš var vadīt mūsu vairākumu,nu un spēlētāju ar labu metienu...lēnas mums tās piespēles vairākumā,apstrādājam ripu ilgi da un ilgi domājam

     [+] [-]

, 2010-11-28 23:05, pirms 14 gadiem
owen rakstīja: Jā,bet nu saki ko gribi,bet nu vairākumā ir jāmet vairāk....kad mēs pēdējo reizi esam guvuši vārtus vairākumā realizējot tālu metienu?tas pats Sibirj un Cska daudz izmanto metienus no distances un bieži tie ir rezūltatīvi,a mūsu aizsargi nu nevar trāpīt....vai nu met garām,vai nu ripa pat līdz vārtiem netiek,vārtu priekšā ar reti kāds ir...
Mums aizsargi ir labi tieši kā aizsargi, bet nav aizsargi ar spēcīgu metienu, tāpēc nav īpaša jēga mest pa vārtiem vairākumā, ja vārtu priekšā neviena nav. Man ļoti patīk mūsu aizsargu spēle savā aizsardzības zonā, bet nepatīk kā aizsargi iesāk uzbrukumus, ka izņemot Sandi nav uzbrūkošo aizsargu-kaut arī tas ir strīdīgs jautājums vai tos vajag, jo ir pierādījeis ka pie stabiliem aizsargiem, uzbrucēji uzbrukuma zonā spēlē drošāk, bet ja laukumā ir Sandis tad visu laiku jāvēro vai nevajadzēs skriet aizsardzībā šo piesegt-tas ir koks ar diviem galiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-28 23:36, pirms 14 gadiem
atkal biju klāt . atkal sausa rīkle. atkal bij` strjoms beigās. bet ir 3 punkti. miers mājās un labs prāts. var iešvilpt visi pirms naktes, kad vairs nav jābrauc. Viss. Ar labunakti !

     [+] [-]

, 2010-11-29 00:52, pirms 14 gadiem
Iegūtie 3punkti ir svarīgāki par spēles kvalitāti , to protams Šuplers teiks atkal kluba vadībai un šoreiz taisnība vien būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-29 09:03, pirms 14 gadiem
Beidzot atmosfēra hallē bija atkal līmenī. Laikam tāpēc, ka Ragana ar skolniekiem nodarbojās ne pa jokam.

     [+] [-]

, 2010-11-29 11:21, pirms 14 gadiem
Nu smaga gan, bet tomēr uzvara.Pujacs, pats negribot, palīdzēja kaldināsanā .Pārāk daudz mazākumā spēles laika nācās pavadīt un galvenokārt viena paša Tarasenko dēļ- viņš gandrīz vai ar mūsu aizsargiem darīja ko gribēja Bet visumā jāpiekrīt tam, ko Karīnai teica Laviņš - pašatdeve bija laba, ne viss sanāca, bet varam apsveikt ar uzvaru un tas tomēr ir galvenais!

     [+] [-]

, 2010-11-29 19:53, pirms 14 gadiem
Tiesneshu darbiiba pabojaaja speeli.