Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" mērķis - apturēt uz viļņa esošo Minsku

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" mērķis - apturēt uz viļņa esošo Minsku
Krišjānis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2014. gada pēdējo izbraukumu šodien pulksten 16:00 ar spēli pret Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferences piektās vietas īpašnieci Minskas "Dinamo", kas izcīnījusi septiņus panākumus pēc kārtas, sāks pēdējās septiņās spēlēs sešus zaudējumus piedzīvojušais Rīgas "Dinamo", kas gan ņēmis virsroku divos no trim savstarpējiem mačiem. Tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

Lai gan novembris tika noslēgts ar sešiem panākumiem septiņās spēlēs, 2014. gada noslēgums Kontinentālās hokeja līgas klubam Rīgas "Dinamo" nav izdevies: decembrī izcīnīta tikai viena uzvara septiņās cīņās, un komanda ar 46 punktiem dala pēdējo vietu Rietumu konferencē. Pēdējais mačs tika aizvadīts trešdien, kad pret līgas līdervienību Maskavas CSKA izdevās gūt četrus vārtus skaitliskajā vairākumā, tomēr noslēdzošās trešdaļas ievadā nepilnās divās minūtēs tika izsēts divu vārtu handikaps, piedzīvojot neveiksmi ar 4:5.

Tomēr bilance pret nākamo pretinieci Minskas "Dinamo", kas ar 37 spēlēs sakrātajiem 66 punktiem ieņem piekto vietu Rietumu konferencē, atrodoties tikai aiz Maskavas CSKA, Sanktpēterburgas SKA, Helsinku "Jokerit" un Maskavas "Dynamo", šajā sezonā ir pozitīva: mājās izcīnītas divas uzvaras un piedzīvots viens zaudējums. Atklāšanas mačā ar vārtiem un piespēli panākumu ar 4:2 kaldināja Krišjānis Rēdlihs, mēnesi vēlāk sekoja 1:3, bet 14. novembrī Rīgas "Dinamo" atkal ņēma virsroku ar 4:2, kanādiešu aizsargam Čejam Genovejam izceļoties ar vārtiem un divām piespēlēm.

Baltkrievijas komandas rindās ar trim punktiem izcēlās kanādieši Šarls Lenglē un Džonatans Čīču, bet vienīgais, kurš Rīgas "Dinamo" vārtsargus pārspējis divas reizes, ir kanādiešu centra uzbrucējs Pols Šehura, kurš pēdējās divas sezonas pavadīja Latvijas galvaspilsētas spēcīgākajā klubā. Pēdējo dueli viņš bija spiests izlaist cirkšņa savainojuma dēļ, līdz ar to Šehura izstumts ārpus Minskas "Dinamo" rezultatīvāko uzbrucēju piecinieka, kura pirmajā vietā ar 37 spēlēs sakrātajiem 38 punktiem atrodas cits bijušais Rīgas "Dinamo" centrs Mets Elisons.

16 rezultatīvi metieni ir arī Čīču kontā, kurš, izlaižot četras cīņas, sakrājis par diviem punktiem mazāk nekā Elisons, kamēr Lenglē un Raiena Veskes kontā ir 31 un 29 punkti. Viņiem seko Minskas "Dinamo" rezultatīvākais pašmāju spēlētājs Aleksejs Kaļužnijs - 37 gadus vecā uzbrucēja kontā ir trīs rezultatīvi metieni un 22 piespēles.

Arī Minskas "Dinamo" rezultatīvākie aizsargi (un vienīgie, kuri sasnieguši desmit punktu atzīmi) ir ārzemnieki: amerikānis Niks Beilens iemetis piecas ripas skaitliskajā vairākumā, izdarījis 13 piespēles un sakrājis 23 punktus, kamēr čeha Lukaša Krajīčeka, kurš spēlējis arī Nacionālajā hokeja līgā, kontā ir deviņas piespēles un desmit punkti. Tāpat vārtos lielāko vezumu velk leģionāri: norvēģis Larss Haugens 18 spēlēs atvairījis 91,9% sāncenšu metienu, bet kanādietis Denijs Teilors 13 mačos izcīnījis astoņus panākumus, lai gan atvairījis tikai 90,9% metienu.

Tomēr labākā statistika ir 28 gadus vecajam baltkrievam Dmitrijam Miļčakovam - 93,9% atvairīto metienu un vidēji spēlē ielaistas mazāk nekā divas ripas. Viņš savainojuma dēļ bija spiests izlaist vairāk nekā divus mēnešus, bet tagad atgriezies ierindā. Taču pirms trim dienām Teilors tika galā ar 25 no 26 metieniem, kaldinot Minskas "Dinamo" panākumu savā laukumā pret Sanktpēterburgas SKA ar 2:1 pēcspēles metienos, tādēļ laukuma saimnieku treneru korpusam nav iemesla veikt izmaiņas.

Pēdējo zaudējumu Minskas "Dinamo" piedzīvoja 24. novembrī, bet turpinājumā izcīnītas septiņas uzvaras pēc kārtas: mājās 4:3 pret Zagrebas "Medveščak", 4:0 pret Ufas "Salavat Yulaev", 6:2 pret Omskas "Avangard", 5:2 pret Astanas "Barys" un 2:1 bullīšos pret Sanktpēterburgas SKA, bet izbraukumā ar 5:4 apspēlēts Jaroslavļas "Lokomotiv" un ar 5:3 pieveikts Podoļskas "Vityaz".

Vai Rīgas "Dinamo", kas savainojumu dēļ palicis bez uzbrucējiem Laura Dārziņa un Broka Trotera, taču izbraukumā pirmo reizi līdzi ņēmis galvenā trenera Arta Ābola dēlu Rodrigo, kurš ir hokeja kluba "Rīga" rezultatīvākais spēlētājs, izdosies pārtraukt Minskas "Dinamo" uzvaru sēriju un izcīnīs ceturto uzvaru viesos šajā sezonā? Spēles sākums pulksten 16:00, tiešraide kanālā "Viasat Sport Baltic".

     [+] [-]

, 2014-12-27 12:37, pirms 10 gadiem
elmaars rakstīja: Beidzot RiigasDinamo vareeja uzvareet. Vareeja kaads jaunais uzspeeleet. Kaut vai tas pats RAAbols.
Ābols spēlēs, RD zaudēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-27 12:48, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas ir funisms?
Ja cilvēki gūst baudu no sporta spēlēm kā tādām, tad tas ir funisms, bet ja gūst prieku tikai no uzvarām, tā esot normālu cilvēku uztvere. Namejs nespēj pārdzīvot ka kādam sagādā prieku DR.
Normālie cilvēki parasti ir bēdīgi un drūmi, bet tie, kas vienmēr sportā atrod prieku ,tas vairs neesot normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-27 12:55, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau šķiet, ka Sprukta story ir no citas sērijas u.t.i., ka ne viņš pats īsti grib spēlēt Ģinamā, ne arī Ģinamas vadība viņu grib redzēt savā komandā.
Paŗāk daudz dažādi teksti ar zemtekstiem ir izskanējuši publiskā telpā par savstarpējo nepatiku vienam pret otru.
Grozi kā gribi, bet ja Sprukts būtu piekritis spēlēt Dinamo, tad viņš vismaz tiktu pie spēlēšanas. Bet tagad čalis jau kuro nedēļu ir bez darba un nav dzirdēts, ka kādam labam klubam Šveicē vai Zviedrijā viņš būtu vajadzīgs.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-27 12:56, pirms 10 gadiem
Nebūtu slikti ja Ābols kaut ko labu izdarītu savā pirmajā spēlē Dinamo rindās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-27 13:06, pirms 10 gadiem
Kārtējais zāģis, lai kā kvēlākajiem RD faniem nepatiktu.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-27 13:09, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Kāds ir intereses pēc rēķinājis, cik aptuveni no atlikušajām 19 spēlēm jāuzvar lai būtu play off zonā? Nu tīri tā vidēji?
Šodien nezinu kam jānotiek, lai uzvarētu. Likšu toto pret Dinamo R.
Nebūs!
Spēle pret CSKA varēja būt pagrieziena punkts ceļā uz PO.
Bet pēc tās spēles sapratu, ka par PO var aizmirst, jo arī pati komanda vairs par to nedomā.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-27 13:10, pirms 10 gadiem
Khl rādīs,vai tikai tas sūda viasats?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-27 13:10, pirms 10 gadiem
Ir aizdoma,ka briest viens no smagākajiem zaudējumiem šosezon. Aizsardzības nav un vārtsargu arī nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-27 13:23, pirms 10 gadiem
Zāģis nedrīkst būt, es uzliku , ka būs neizšķirts....

     [+] [-]

, 2014-12-27 13:32, pirms 10 gadiem
Toto uz Minsku, nauda ripos makā!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-27 13:32, pirms 10 gadiem
Naivais, ļoti rakstīja: Zāģis nedrīkst būt, es uzliku , ka būs neizšķirts....
Kāda jēga likt uz neizšķirtu? Tā ir tīrākā loterija!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-27 13:35, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja cilvēki gūst baudu no sporta spēlēm kā tādām, tad tas ir funisms, bet ja gūst prieku tikai no uzvarām, tā esot normālu cilvēku uztvere. Namejs nespēj pārdzīvot ka kādam sagādā prieku DR.
Normālie cilvēki parasti ir bēdīgi un drūmi, bet tie, kas vienmēr sportā atrod prieku ,tas vairs neesot normāli.
Normālie cilvēki ir normāli un parasti izbauda dažādu sajūtu gammu. Tavs ar lielo patosu pārspīlētais un salkanais itkā pozitīvisms tiešam nerada dabisku emociju sajūtu, drīzāk izmisīgu cenšanos padarīt sevi labāku neka tu esi.

     [+] [-]

, 2014-12-27 13:37, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu īsti normāli par zaudējumiem priecāties nav .Tapēc jau sports ir kā narkotikas, kad tava komanda zaudē Tu pārdzīvo, bēdājies, bet kad uzvar, tad tieši pretēji - tev tas sagādā pozitīvas emocijas, prieku utt. Tur jau arī slēpjas tā sporta burvība.
Es nepriecājos par zaudējumu, prieku sagādā jau redzot savu komandu laukumā, pati spēle kā tāda. Pēdējā spēlē biju arēnā un atnāca ar ļoti labām emocijām no arēnas. Ja uzvarētu prieks būtu daudz lielāks.
Ja par katru zaudējumu būtu jāskumst, tad droši vien sports kā tāds neinteresētu. Jābēdājas par kariem slimībām nāvēm, tuvu cilvēku nelaimēm.
Sportā bēdas bija Latvijas basketbola izlases uzvedība viesnīcā, Jaroslavļas Lokomotiv traģēdija, Petružaleka draudzene utt. Tas tā piemēram.

     [+] [-]

, 2014-12-27 13:41, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Normālie cilvēki ir normāli un parasti izbauda dažādu sajūtu gammu. Tavs ar lielo patosu pārspīlētais un salkanais itkā pozitīvisms tiešam nerada dabisku emociju sajūtu, drīzāk izmisīgu cenšanos padarīt sevi labāku neka tu esi.
Tāpēc ka te pamatā komentē cilvēki kuriem dominē negatīvisms. Cenšos visur popularizēt pozitīvo domāšanas stilu, negatīvais tāpat mums pietiek.
DR un sports kopumā priekš manis ir viens no pozitīvisma piemēriem-gūsti vienmēr pozitīvas emocijas.Tāpat kā teātris, kino utt. Cilvēki taču nenāk no teātra mājās drūmi un bēdīgi.
Protams ka ir dzīvē skumīgas lietas, nupat jau minēju-nāves, slimības, saspīlētas attiecības tuviniekiem utt. Lūk par ko būtu patiesi jāskumst, bet kāpēc skumt par zaudējumiem. Jā slikti, ka zaudē tādā nozīmē, ka varēju būt papildus prieks bet nav.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-27 13:43, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau šķiet, ka šodien Rižskajai Ģinamai daudz variantu nav. Pirmkārt,normāls papildinājums komandai tā arī nebija,un,otrkārt, pēdējā spēlē izskatījās, ka spēlētāji jau paši vairs netic šīs sezonas veiksmīgam (tikšana Play Off) iznākumam.
iemācies, vienreiz, rakstīt! Rigas Dinamo, nevis, tavs samurminājums. Analfabets noladetais.

     [+] [-]

, 2014-12-27 13:46, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Kāda jēga likt uz neizšķirtu? Tā ir tīrākā loterija!
Nezinu vis, Dinamo Maskava un Torpedo uzminēju, ka būs neizšķirts, domāju te ar būs. Mūsējiem Minska ir kā bullim sarkana lupata, mūsējie skries, bet Minska ir uz viļņa, tā, ka domāju būs neizšķirts.....

  -3 [+] [-]

, 2014-12-27 13:47, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tāpēc ka te pamatā komentē cilvēki kuriem dominē negatīvisms. Cenšos visur popularizēt pozitīvo domāšanas stilu, negatīvais tāpat mums pietiek.
DR un sports kopumā priekš manis ir viens no pozitīvisma piemēriem-gūsti vienmēr pozitīvas emocijas.Tāpat kā teātris, kino utt. Cilvēki taču nenāk no teātra mājās drūmi un bēdīgi.
Protams ka ir dzīvē skumīgas lietas, nupat jau minēju-nāves, slimības, saspīlētas attiecības tuviniekiem utt. Lūk par ko būtu patiesi jāskumst, bet kāpēc skumt par zaudējumiem. Jā slikti, ka zaudē tādā nozīmē, ka varēju būt papildus prieks bet nav.
Daudz jau pasaka "pozitīvo domāšanas stilu". Pozitīva domāšana ir pozitīva domāšana, tas nav nekāds stils. No Tevis nāk salkans nejēdzīgs patoss un sevis pacelšana pāri pārējiem.

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:00, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Tak lai sauc augšā Ābolu ar Dzierkalu. Varbūt NHL nodraftēs. Viss ir zudis.
vini jau pie u-20 paradija uz ko ir spejigi........pietiek..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-27 14:01, pirms 10 gadiem
Ja Ankipāns neiemetīs tad mūsējiem nespīd uzvara

  +1 [+] [-]

, 2014-12-27 14:07, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu īsti normāli par zaudējumiem priecāties nav .Tapēc jau sports ir kā narkotikas, kad tava komanda zaudē Tu pārdzīvo, bēdājies, bet kad uzvar, tad tieši pretēji - tev tas sagādā pozitīvas emocijas, prieku utt. Tur jau arī slēpjas tā sporta burvība.
Ļoti precīzi uzsvēri - "tava komanda"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:15, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Daudz jau pasaka "pozitīvo domāšanas stilu". Pozitīva domāšana ir pozitīva domāšana, tas nav nekāds stils. No Tevis nāk salkans nejēdzīgs patoss un sevis pacelšana pāri pārējiem.
Ikdienā noteikti sevi neizceļu pār pārējiem, bet kad ieeju komentāru sadaļā apollo, Tvnet, delfos, Sportacentrā. Redzot tos komentārus pilnīgi automātiski jūtos pārāks par šo proletārisko, rupjo, izsmejošo domāšanas veidu. Protams,ka ir arī normāli komentātāji un daudz gudrāki un zinošāki par mani, bet pakāpeniski šie rupekļi viņus no šejienes izspiež.
Kādreiz sanāk apspriest ar cilvēkiem ,kuri nekad komentārus neraksta, kas tiek rakstīts internetā. Tad jau mans domāšanas veids vēl nav nekāda "sevis pacelšana" pār šo pūli. Citi par komentētājiem domā vēl sliktāk.
Kāds ļoti zinošs un man tuvs cilvēks man teica-"iemācies stāvēt viņiem pāri" . Loti prātīgi vārdi. Jāmācās stāvēt tam pāri.
Piemēram - ieraugot kādreiz elektriskā zuša komentārus, gan jau pats arī uzreiz jūties par viņu pārāks un gudrāks.
Piekrītu tavam teicienam pozitīva domāšana ir pozitīva domāšana un var jau teikt ka tas nav stils (varbūt nepareizi formulēju).

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:17, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kápéc tas ir slikti, ja cilvéks domá, ka vinja dzíves moto vai dzíves stils ir labáks par vinja oponentu piekopto? Ja tas ir virzíts pozitívismá, tad kápéc tas ir jánoliek un vél "jápiekar birka", ka vinsh censhas sevi pacelt virs páréjiem? Absurds! Te es redzu LV dzívojosho cilvéku pesimisma un nihilisma izpausmi. Bútu tikai normáli, ja lieláká dalja sabiedríbas bútu optimistiski un dzívespriecígi, un to es lasu FUNS komentos. Saprotu, ka vinja pozícija ir savádáka, pozitíváka ne ká shobrídéjá "vidéjá reņģēdāja" pozícija. Pa lielam "vidéjais reņģēdājs" nav vainígs, vainíga ir LV valdíba un politikji kopumá, bet katrs indivíds tomér var pacensties un bút kaut nedaudz pozitíváks!
Vai es saku ka esmu pret pozitīvismu? Ieācies lasīt un izprast, nevis maldies burtos. Ir tāds termins "pozicionēšana uz citu fona", tas ir tas ko Funis piekopj, stāstot kā visi te tādi un cik viņš labs. Pozitīvā domāšana nozīmē domāt pozitīvi, nevis stāstīt ka visi te negatīvi, es tik pūkains.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ikdienā noteikti sevi neizceļu pār pārējiem, bet kad ieeju komentāru sadaļā apollo, Tvnet, delfos, Sportacentrā. Redzot tos komentārus pilnīgi automātiski jūtos pārāks par šo proletārisko, rupjo, izsmejošo domāšanas veidu. Protams,ka ir arī normāli komentātāji un daudz gudrāki un zinošāki par mani, bet pakāpeniski šie rupekļi viņus no šejienes izspiež.
Kādreiz sanāk apspriest ar cilvēkiem ,kuri nekad komentārus neraksta, kas tiek rakstīts internetā. Tad jau mans domāšanas veids vēl nav nekāda "sevis pacelšana" pār šo pūli. Citi par komentētājiem domā vēl sliktāk.
Kāds ļoti zinošs un man tuvs cilvēks man teica-"iemācies stāvēt viņiem pāri" . Loti prātīgi vārdi. Jāmācās stāvēt tam pāri.
Piemēram - ieraugot kādreiz elektriskā zuša komentārus, gan jau pats arī uzreiz jūties par viņu pārāks un gudrāks.
Piekrītu tavam teicienam pozitīva domāšana ir pozitīva domāšana un var jau teikt ka tas nav stils (varbūt nepareizi formulēju).
Mēs komunicējam šeit un viedokli viens par otru iegūstam šeit, tāpēc pavisam nav svarīgi kāds tu esi kaut kur ikdienā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:23, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Mēs komunicējam šeit un viedokli viens par otru iegūstam šeit, tāpēc pavisam nav svarīgi kāds tu esi kaut kur ikdienā.
100% taisnība tev.

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:25, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tavs otrais teikums ir ípashs pozitívisma paraugs!!!
Un kurš saka ka ir?

     [+] [-]

, 2014-12-27 14:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: 100% taisnība tev.
Starp citu, kur tu spēli skatīsies? Man vajag normālu neta linku.