Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" turpina uzvaru sēriju - panākums arī Habarovskā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" turpina uzvaru sēriju - panākums arī Habarovskā
Rīgas "Dinamo" pamats līksmot – piektā uzvara pēc kārtas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pateicoties teicamai spēlei skaitliski nevienādos sastāvos (realizēts vienīgais vairākums, neitralizēti visi četri mazākumi), piekto uzvaru pēc kārtas guvis Rīgas "Dinamo", kas Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas ietvaros ar 2:1 viesos uzvarēja Habarovskas "Amur". Pirmos uzvaras vārtus sezonā iemeta kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Lundmarks.

Šorīt Rīgas "Dinamo" vārtos bija atgriezies vienu spēli izlaidušais leģionārs Kriss Holts. Aizsardzībā, kā jau ierasts, izmaiņu nebija, savukārt uzbrukumā bija notikusi rotācija 3. un 4. maiņā – vietām samainīti leģionāri Niklass Luseniuss un Jakubs Šindels.

Pirmajās minūtēs ievērojams pārsvars piederēja Habarovskas "Amur" hokejistiem, kuri gan daudz vairāk kontrolēja ripu, gan biežāk ciemojās rīdzinieku aizsardzības zonā. Tomēr "Dinamo" aizsardzība bija uzdevumu augstumos, nepieļaujot bīstamu momentu veidošanos. Tāpat tas bija arī Ginta Meijas sarūpētajā skaitliskajā mazākumā.

"Dinamo" rindās ievadā pieturēt ripu un izdarīt metienus izdevās vien pēdējai maiņai, pēcāk aktivizējās arī pārējie virknējumi, taču "Amur" pieredzējušajam vārtsargam Jānam Lašākam problēmu ar tālmetienu tveršanu nebija. Nesnauda arī no četru izbraukuma maču sērijas mājās pārbraukušais "Amur", bet tas situāciju nemainīja – pēc pirmajām 20 minūtēm bezvārtu neizšķirts.

Otro periodu "Dinamo" sāka skaitliskajā vairākumā, kurš mūsējiem ir pat labākais visā līgā. To izdevās apliecināt arī Habarovskā – 33. sekundē ar spēcīgu metienu izcēlās aizsargs Krišjānis Rēdlihs, panākot 1:0 rīdzinieku labā. Tie bija viņa trešie vārti sezonā un otrie, spēlējot skaitliskajā vairākumā.

Trešdaļas vidū rīdzinieki teju ielaida kuriozus vārtus, taču neapstājās un zibenīgi devās pretuzbrukumā, kas gan nebeidzās nedz ar metienu, nedz bīstamu situāciju. Toties zviedrs Frēdriks Varjs izskaņā palika viens "Amur" vārtu priekšā, tomēr apjuka arī pats un "Dinamo" pārsvaru neprata dubultot.

Noslēdzošā trešdaļa veiksmīgāk tomēr sākās "Amur" hokejistiem – ātrajā uzbrukumā Sergejs Plotņikovs, neapturot ripu, to raidīja virs Holta kreisā pleca un panāca neizšķirtu – 1:1. Tomēr mājinieku prieki neilga pat piecas minūtes – ar nelielu rikošeta palīdzību kanādietis Džeimijs Lundmarks guva savus sestos vārtus sezonā un atjaunoja "Dinamo" vienu vārtu pārsvaru – 2:1. Interesanti, ka viņš visus vārtus guvis izbraukumā.

Ietaupīt tik dārgās nervu šūnas izskaņā varēja līdzšinējās 26 spēlēs vārtus neguvušais soms Luseniuss, taču viņš, lai gan "Amur" spēlēja bez vārtsarga, nevis meta pa vārtiem, bet gan centās apspēlēt aizsargu, kas beidzās neveiksmīgi. Taču spēle aizsardzībā atkal bija līmenī – uzvara ar 2:1, panākumu sērija pagarināta līdz piecām uzvarām pēc kārtas.

Nākamā "Dinamo" pieturvieta paredzēta Novosibirskā, kur spēle pret vietējo "Sibir" otrdien pulksten 14:00. 1. decembrī 15:00 spēkošanās pret pašreizējo Gagarina kausa uzvarētāju Ufas "Salavat Yulaev", savukārt nākamā mājas spēle vien 5. decembrī tieši pret Aleksandru Radulovu un Ufu.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš(2) – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Ville Nieminens(2) – Frēdriks Varjs(2) – Džeimijs Lundmarks, Aleksandrs Ņiživijs – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš – Jakubs Šindels – Gints Meija(2)

KHL regulārā sezona, 27. novembris, Habarovska

Habarovskas "Amur" – Rīgas "Dinamo" 1:2 (0:0, 0:1, 1:1)

Vārti: 20:33 K. Rēdlihs (M. Rēdlihs, vair.) 0:1, 42:43 Plotņikovs (Stepanovs, Lugins) 1:1, 47:40 Lundmarks 1:2
Soda minūtes: 2:8
Metieni: 31:32
Vārtsargi: Jāns Lašāks – Kriss Holts

 +29 [+] [-]

, 2011-11-27 10:14, pirms 14 gadiem
apsveicu ar piekto uzvaru!

 +36 [+] [-]

, 2011-11-27 10:14, pirms 14 gadiem
Lielisks dienas sākums

Mūsējie malači!!

Mazākums fantastisks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2011-11-27 10:14, pirms 14 gadiem
Malači! Un tā turpināt līdz 10 uzvarām!

 +30 [+] [-]

, 2011-11-27 10:14, pirms 14 gadiem
whuh,paldies Dievam nekas ārkārtējs pēdējās minūtēs nenotika...
žēl Luceniusa...

 +34 [+] [-]

, 2011-11-27 10:14, pirms 14 gadiem
Pabojāja nervus visu 3. trešdaļu, bet paldies Lundmarkam, skaists gols !

Luceniusam brilles !!!

 +19 [+] [-]

, 2011-11-27 10:15, pirms 14 gadiem
Ideāli, labi sācies rīts. Liekas, ka hallē bija 100 fani. No atmosfēras nekā. Labi, ka izdevās paņemt visus 3 pts.

 +10 [+] [-]

, 2011-11-27 10:15, pirms 14 gadiem
Pa skaisto
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-11-27 10:15, pirms 14 gadiem
Spēles sākumā šķita, ka Amur hokejisti ir uz pusi ātrāki par mūsējiem un izredzes uzvarēt ir niecīgas. Bet redz kā sanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2011-11-27 10:16, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
veltigi celies tik agri

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:16, pirms 14 gadiem
Malači!

 +20 [+] [-]

, 2011-11-27 10:16, pirms 14 gadiem
ehh , žēl Luceniuss, neieraudzīja ,ka tukši vārti
Apsveicu ar kārtējo uzvaru ,kur ir tie Pekkas nolicēji palikuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2011-11-27 10:17, pirms 14 gadiem
visiem lilajiem pesimistiem kas teica kad nav verts celties un skatiities ,LAI JUMS JAUKA DIENA,

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:17, pirms 14 gadiem
Ja godīgi, neticēju ka mūsējie šodien vinnees pamatlaikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:17, pirms 14 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Tikai Rīga Tikai Dināmo
Kam tagad nepatīk Rautakallio ?
Sākot sezonu vissi aplamāja viņu
Tā tak ir vienmēr.

 +13 [+] [-]

, 2011-11-27 10:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
te tev nu bija 2:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2011-11-27 10:18, pirms 14 gadiem
Aizsardzība manāmi uzlabojusies. Atkal ielaisti tikai vieni vārti.

 +12 [+] [-]

, 2011-11-27 10:18, pirms 14 gadiem
Pag, mēs tagad 10. vietā pa abām konferencēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-11-27 10:18, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,cerēju,ka RD pa skaisto atrausies.
Viena vienīga vilšanās.
Diena gara,gan jau vēl LM paspēs šodien kārtīgi atrauties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ledinja

  +9 [+] [-]

, 2011-11-27 10:19, pirms 14 gadiem
Lūk, īsta komandas spēle! Visas maiņas nenoliedzami deva savu artavu uzvaras izcīnīšanā!

Tā tik turpināt!

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:19, pirms 14 gadiem
3 trešdaļā vispār bija noraidījumi? Es nepamanīju neviennu.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:19, pirms 14 gadiem
Perfekti izpildīts spēles plāns!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:19, pirms 14 gadiem
Ideāli! Un galvenais kad visi čīkstuļi var ierīt mietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-27 10:19, pirms 14 gadiem
Patīkams svētdienas rīts!
Ar skaistu uzvaru visus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Dodiet tak Šindelam lielāku spēles laiku.Supervērtīgs spēlētājs! Lai var atraisīt savu supersnaipera talantu!

  +5 [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Tikai Rīga Tikai Dināmo
Kam tagad nepatīk Rautakallio ?
Sākot sezonu vissi aplamāja viņu
Nezinu par visiem, bet es no pirmas dienas esmu par Pekku un joprojam uzskatu, ka vins ir labaks variants par Supleru.... ta ka, ne visi maina savus uzskatus atkariba no situacijas....

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Malači,prieks par labo aizsardzību un to,ka jau trešā uzvara izbraukumā un piektā pēc kārtas vispār

P.S. Luceniuss laikam neredzēja ,ka vārti ir tukši,bet labi ,ka nosargājām!

Uz priekšu Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Peka savus Pekinieshus bija labi noskanjojis. Pat Shinders 4. mainjaa neizskatiijaas tik briesmiigi kaa parasti. Luceniuss mums arii ir dzhentlmenis, taapat kaa Cipulis - tukshos nemet principa peec.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
nortons rakstīja: Ideāli! Un galvenais kad visi čīkstuļi var ierīt mietu
Tas nekad nenotiks. Man šķiet, ka mēs varētu 12 spēles pēc kārtas uzvarēt, tāpat tam tiks atrasts cits izskaidrojums, nevis, tas, ka labi esam cīnījušies. Tādi ir šie latvieši. Pašiem nav un negrib, lai citiem būtu.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Luceniusam tādas iespējas un vēl beigās - laikam neredzēja, ka tukši vārti bija.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:20, pirms 14 gadiem
Viennozīmīgi labākā spēle šosezon, lieliska spēle mazākumā, kā arī savā zonā!!! Apsveicu visus!
p.s- tagad jādodas nedaudz pagulēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:21, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Nezinu par visiem, bet es no pirmas dienas esmu par Pekku un joprojam uzskatu, ka vins ir labaks variants par Supleru.... ta ka, ne visi maina savus uzskatus atkariba no situacijas....
viennozimigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:21, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: nu Habarovska pamazām iet uz leju, bet mēs augšup, cerēsim, ka tā tas turpināsies
Ja, baigi slīd uz leju! Konferencē 2. vieta, bet visā līgā 4. vieta. Straujš kritiens.

  +7 [+] [-]

, 2011-11-27 10:21, pirms 14 gadiem
100% vairākuma izmantošana

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:21, pirms 14 gadiem
malači, tā turpināt arī sibirijā!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:21, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Dinamo šobrīd spēlē Jūļa hokeju, ja kāds to neredz, tad ir akls vai arī negrib to redzēt. Ja tiktu spēlēts Pekas hokejs, tad tiktu iemests vairāk par 2 šaibām spēlē. Vēl kas, kaut kad sekos kritums, tas ir neizbēgami. Jautājums kad tas notiks.
Runā tā, it kā mums visu laiku būtu tikai uzvaras, un kritumi mūs jau nebūtu piemeklējuši.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Kas šosezon ir Ufa ??? Punktu mazāk nekā Dinamo !!!
Ufa šosezon nav nekas, taču jāatceras, ka katrai komandai ir savi pastāvīgie klienti.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
ar visiem pārbraucieniem un abnormālo spēles laiku komanda spēlēja labāk nekā daudzās savās mājas spēlēs, īpaši patika aizsardzība, malači!

 +21 [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Dzīvoju Anglijā cēlos 6:00 no rīta nenožēloju ka piedzēlos
Nevar īsti saprast ,ko tu īsti izdarīji ,piecēlies,vai piedzēries.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,cerēju,ka RD pa skaisto atrausies.
Viena vienīga vilšanās.
Pien, iebāz mutē īkšķī un mudīgi atpakaļ gultiņā.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Runā tā, it kā mums visu laiku būtu tikai uzvaras, un kritumi mūs jau nebūtu piemeklējuši.
Vēl nav bijuši.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:22, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tas nekad nenotiks. Man šķiet, ka mēs varētu 12 spēles pēc kārtas uzvarēt, tāpat tam tiks atrasts cits izskaidrojums, nevis, tas, ka labi esam cīnījušies. Tādi ir šie latvieši. Pašiem nav un negrib, lai citiem būtu.
Atrunas jau vienmēr un visiem būs! Galvenais kad ir kas tic un zin kad būs uzvaras!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:24, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: es teiktu ir kaut kas starp Jūļa un Pekkas hokeju..
Hokejs no aizsardzības, tas noteikti nav Pekkas hokejs. Taču jāteic, ka disciplīna ir augstāka kā tas bija pie Jūļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:24, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo ir neuzvarami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:25, pirms 14 gadiem
Eu, Ļitviņenko, guli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Kidd

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:25, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: es teiktu ir kaut kas starp Jūļa un Pekkas hokeju..
Kā saka Sorokins,tad vairākumā ,ja vien laukumā nav leģionāru maiņa,tad tiek izspēlētas Znaroka kombinācijas.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:26, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ufa šosezon nav nekas, taču jāatceras, ka katrai komandai ir savi pastāvīgie klienti.
Nupat jau izskatās ka Salavat ir atguves.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:26, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ar to laikam domāji RD un Amur?
Jā, var vilkt arī šādas paralēles. Bet katrai komandai ir šādi klienti. Var parakties vēsturē un tur parādīsies visādi brīnumi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
Kur vel labāku iespēju Luceniuss varēja sagaidīt,lai gūtu savus pirmos vārtus...

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Kā saka Sorokins,tad vairākumā ,ja vien laukumā nav leģionāru maiņa,tad tiek izspēlētas Znaroka kombinācijas.
Znaroks jau speeleeja Beresnjeva hokeju

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Šobrīd tiek spēlēts kārtīgs Somu hokejs, ja kāds to neredz vai nu ir muļķis vai negrib to redzēt. Laba spēle aizsardzībā un ātra pāriešana uzbrukumā ar daudz metieniem. Šī spēle ir izcils piemērs tam. Tikai Lašaka meistarība glāba Amur no vairāk vārtu zaudējumiem. Metienu attiecība 31:32. Nevis kā Šuplera laikā, visu spēli defā, 15 metieni un miers.
tikai Šuplera laikos ar mazāk metieniem bijām viena no rezultatīvākajām komandām..kamēr tagad metam daudz, bet bezjēgā..jo vārtus gūstam maz..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
Nu Miķelīts pēdēja trešdaļā varēja izcelties, žēl ka piespēle bija mazliet neprecīza, meta mazliet vārtiem pa vidu, varēja mēģināt uz pretkustību mest tālajā malā.
Jā un Lucitīs jau arī varēja.
Citādi Amur izskrējās pirmās 15 min, kad likās, ka RD būs maz variantu. Pēc tam gan saplaka un RD bija visādas iespējas, īpaši 2. perioda beigās.
Scenārijs kā pret CSKA, zaudē vārtus un iemet uzvarošos uz pretinieku atslābuma (?) rēķina. Būtībā pret SKA arī bija līdzīgi, tur tikai vārti papildlaikā.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
39. 40. 41. 42. 44.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:27, pirms 14 gadiem
Rēdlihu Jēkabs baigais vecis - ja teica, ka no izbraukuma vedīs visas uzvaras, tad pagaidām tur doto vārdu!
Jēkabu par kapteini! Bet, ja nopietni- vai kādam ir kādas idejas, kas ar Rīgas komandu izdarīts pārtraukuma nedēļā?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:28, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: man viņš arī nepatika un joprojām uzskatu ka velti tika celts debesīs kā glābējs... un viņa spēles stils arī nekur nederēja.. vienkārši kā viņš pats atzina, tad nācās atkāpties no sava spēles stila, un tapēc arī parādās rezultāts...
bet tāpat kā treneris viņš nav nekas īpašs...Šuplera laikos bieži mēdzām izlaist uzvaras, tagad tas pats..cik esam zaudējuši vārtus pēdējās minūtēs..izlaižot spēli...
tāka pa lielam nekas nav mainījies...
Pie Pekkas 3x agresīvāka spēle un 3x vairāk metieni , un man tas patīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:28, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Znaroks jau speeleeja Beresnjeva hokeju
Tad jau jāiet tālāk ,Beresņevs savukārt spēlēja Jurzinova hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:29, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tikai Šuplera laikos ar mazāk metieniem bijām viena no rezultatīvākajām komandām..kamēr tagad metam daudz, bet bezjēgā..jo vārtus gūstam maz..
Ja iemetot 1 vai 2 vārtus var gūt uzvaru, tad jasaka, ka acīmredzot komanda labāk ir sākusi spēlēt aizsardzībā.
Šodien RD gana labi nosargāja viduszonu.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:29, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: man viņš arī nepatika un joprojām uzskatu ka velti tika celts debesīs kā glābējs... un viņa spēles stils arī nekur nederēja.. vienkārši kā viņš pats atzina, tad nācās atkāpties no sava spēles stila, un tapēc arī parādās rezultāts...
bet tāpat kā treneris viņš nav nekas īpašs...Šuplera laikos bieži mēdzām izlaist uzvaras, tagad tas pats..cik esam zaudējuši vārtus pēdējās minūtēs..izlaižot spēli...
tāka pa lielam nekas nav mainījies...
Šuplera laikos viņš vārdiņu pārspļaut nevarēja, visi darīja, ko vien gribēja. Bet tagad, ja nevari palīdzēt komandai pilnvērtīgi, tad sēdi malā (kā bija gadījums ar Ankipānu).
Un gūstam mazāk, bet ielaižam arī daudz mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-11-27 10:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
A tevs metalurgs zaudē visiem pēc kārtas!!
TU ESI STULB.!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:31, pirms 14 gadiem
ar4iks rakstīja: Pie Pekkas 3x agresīvāka spēle un 3x vairāk metieni , un man tas patīk
Vari man izskaidrot. Kā pie +/- tāda paša sastāva kā pērn ar sliktākiem leģionāriem var spēlēt 3x agresīvāku spēli un izdarīt 3x vairāk metienus? Pērn RD guva 160!!!!!! vārtus pa visu sezonu. Tagad nospēlēta puse un gūti tikai 68. Kā pie nosacījuma, ka tiek spēlēts agresīvāk un izdarīts vairāk metienu var nonākt pie secinājuma, ka šosezon tiek spēlēts labāks hokejs? Lūdzu pārspēt šo argumentēto viedokli.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:31, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: bet ielaižam arī 2reiz mazāk
hokejs skatāmāks ir ar vairāk gūtiem vārtiem.. nevis ar futbola rezultātiem.. 1:0 un 2:1
tas ka agresīvāks, tas gan ir labi..pie Šuplera bija pārāk mīksts hokejs..

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:32, pirms 14 gadiem
Jā, Luceniuss beigās pamatīgi nolohojās, ka nemeta. Bet par uzvaru, protams, prieks!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:32, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: kas ir labāk uzvarēt 2:1 vai zaudēt 4:5?
uzvarēt ar 5:4 nevis ar 2:1
un uzvaru ar zaudējumu nav ko salīdzināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsi un konkrēti-spēlētāji spēlē pēc savas saprašanas, un po ko tas Pekka tur klaigā uz soliņa.
Daļēji ,bet vismaz spēle viduszonā un savā ir uzlabojusies,laikam Peka sāk iedzīt to spēlētājiem galvā,protams gadās kļūdas ,jo sevišķi spēles beigās,kas diemžēl bieži beidzas ar vārtu zaudējumu.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:34, pirms 14 gadiem
izskatās, ka Luceniuss nevis nevar, bet nemaz negrib iemest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:34, pirms 14 gadiem
Man sāk likties,ka Dinamieši iet pretim jaunam uzvaru sērijas rekordam. ;D
Ja par spēli,tad ,viennozīmīgi,mūsējie ir malači.

Tik pārsteidzoši lieliska spēle mazākumā sen nav bijusi,vai pat vispār nav bijusi,tāds prieks.

Abu komandu vārtsargi šodien bija lieliski,Holts- malacis,žēl,varēja jau sausā labāk būt,bet nu- nekas.

Ja var ticēt tam,ko raksta un Miķelim atkal piespēle,tad super,viņš ir vnk monstrs.

Super,super,svētdienas rīts iesācies lieliski,3 punkti godam nopelnīti.

Par uzvaru sērijas turpinājumu.
Priecīgu visiem atlikušo svētdienas dienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:35, pirms 14 gadiem
zhhigolo rakstīja: Namej tu laikam gribi atrauties?
internet.. serious business

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja iemetot 1 vai 2 vārtus var gūt uzvaru, tad jasaka, ka acīmredzot komanda labāk ir sākusi spēlēt aizsardzībā.
Šodien RD gana labi nosargāja viduszonu.
bet sliktāk uzbrukumā... visā pasaulē jebkurā sporta veidā tomēr skatāmākās ir komandas kas spēlē uzbrūkošu spēli, tb. kas spēlē paši un ļauj spēlēt citiem...
nevis tās komandas ar dzelžainu aizsardzību...kā Lada ar Vorobjovu. rezultāti itkā labi..bet hokejs galīgi garam, neskatāms..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:38, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Ja skatās uz statistiku, tad paskaties cik metienu izdarīja pie Šuplera un cik pie Pekkas. Salīdzini spēles pret KHL līderiem, pie Šuplera mēs spēlējām no aizsardzības, te mēs kapājamies kā līdzīgs ar līdzīgu. Vaitad tā nav. Okey sezonas sākumā bija bedre. Tagad nāk viss atpakaļ ar uzviju. Protams ganjau es maldos.
Bedre pēc definīcijas nevar būt sezonas sākumā. Tātad kaut kad gaidāms kritums, visticamāk pirms play-off. Sezonas sākumā Pekka nezināja ar kādu materiālu viņam jāstrādā, tas izskaidro slikto sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:38, pirms 14 gadiem
kashelsSs rakstīja: izskatās, ka Luceniuss nevis nevar, bet nemaz negrib iemest!
Starp citu,jā,viņš ir daļēji pesimists. ;D Pēc spēles,kad satikāmies, viņš teica,ka nekad neiemetīšot. Es biju pārsteigta,jo viņš kā nekā uzbrucējs,tādu domu nevar pieļaut. ;D Bet būs labi- gan iemetīs un tad aizies,tāpat arī vajag Cipulim.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:39, pirms 14 gadiem
puukainiitis rakstīja: Starp citu,jā,viņš ir daļēji pesimists. ;D Pēc spēles,kad satikāmies, viņš teica,ka nekad neiemetīšot. Es biju pārsteigta,jo viņš kā nekā uzbrucējs,tādu domu nevar pieļaut. ;D Bet būs labi- gan iemetīs un tad aizies,tāpat arī vajag Cipulim.
Ja paceltu galviņu uz augšu, tad varbūt būtu jau iemetis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:39, pirms 14 gadiem
kurmeens rakstīja: Ja atmiņa neviļ HOKEJĀ GALVENAIS NAV VAI TU VINEE AR 1:0 VAI 5:4 Bet galvenais ir uzvara ,lai ar kādiem rezultātiem un cik godīgi negodīgi un izsistiem zobiem tā nebūtu izcinīta .Un jā šosezon ir labāks hokejs ,jo atceries manus vārdus rietumos beigsim top5 un atceries ka tavs šuplers bija jau trešo sezonu pēc kārtas pie galvenā trenera stūres .
Piektie? CSKA, Minska, Maskava, Atlant, Torpedo. Man kaut kā nesanāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:40, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: bet sliktāk uzbrukumā... visā pasaulē jebkurā sporta veidā tomēr skatāmākās ir komandas kas spēlē uzbrūkošu spēli, tb. kas spēlē paši un ļauj spēlēt citiem...
nevis tās komandas ar dzelžainu aizsardzību...kā Lada ar Vorobjovu. rezultāti itkā labi..bet hokejs galīgi garam, neskatāms..
Hokejs ir pat ļoti skatāms, bauda skatīties, cik ideāli nostrādā viduszonā, nevis, kā iepriekš, galvu saķēris skaties, kā n-tās kļūdas un nenormāla pašdarbība laukumā. Arī neielaižam vairs tik daudz kā iepriekš, protams, tiesa – iemetam arī mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:41, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Kidd
mēs spēlējam tgt līdzīgi kā Znaroka MD pagājušo sezon (uzvaras, bet ar maziem rez.), bet kluba vadība nebija ar to mierā. Znaroks centās spēlēt hokeju, kas tev vairāk iet pie sirds un sezonu sačakarēja, ja DR darītu tā pat vai tad būtu labāk?
es nesaku labāk vai sliktāk...es saku ka nav ko te safanoties par Peku.. jo reāli jau pa lielam nekas nav mainījies kā bija citos gados...rezultāti apmēram tie paši...un redzēs kā būs vel play off..
sačakarēja Znaroks tapēc, ka viņš tāpat kā Peka, savādākā stilā nemaz nemāk trenēt...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:41, pirms 14 gadiem
Patīkams svētdienas rīts un patīkamas spēles beigas, nevis kārtējā ripa pēdējās 2 minūtēs.
Mazākuma šodien nospēlēja prosta pa smuko, ātrumi arī slikti nebija, Lašaks dažviet normāli iztašija, prieks ka aizsargi biežāk un biežāk dabu pa kādam punktiņam un tā visā visumā, prieks par 3 punktiem un 5 uzvaru pēc kārtas. TĀ TURPINĀT!

  -4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:42, pirms 14 gadiem
kurmeens rakstīja: Torpedo tur ilgi nebūs ,tāpat ka Suplers līdz sezonas beigām sāks pmatīgāk bremzēt .
Torpedas vai Severstaļ. Abi pagaidām kā pa kalniem. Julis toties pagaidām nevar atrast īstos virknējumus, kad atradīs CSKA būs ļoti labi.

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:42, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Piektie? CSKA, Minska, Maskava, Atlant, Torpedo. Man kaut kā nesanāk.
Nesteigtos ar CSKA un Minskas ierindošanu virs mums, jā, Mn ir otrie konferencē, bet tikai tāpēc, ka pirmās divas vietas ieņem divīziju līderi. Viņiem pašlaik ir tikai par 5 punktiem vairāk kā mums, sezona gara vēl. Tāpat arī Torpedo, nu nav viņi stabili priekšā.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:42, pirms 14 gadiem
jsps rakstīja: Malači! Un tā turpināt līdz 10 uzvarām!
Pareiz, ka!

Tāpat kā lāči!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:43, pirms 14 gadiem
puukainiitis rakstīja: Starp citu,jā,viņš ir daļēji pesimists. ;D Pēc spēles,kad satikāmies, viņš teica,ka nekad neiemetīšot. Es biju pārsteigta,jo viņš kā nekā uzbrucējs,tādu domu nevar pieļaut. ;D Bet būs labi- gan iemetīs un tad aizies,tāpat arī vajag Cipulim.
vot,zaudētāja psiholoģija.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:43, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Hokejs ir pat ļoti skatāms, bauda skatīties, cik ideāli nostrādā viduszonā, nevis, kā iepriekš, galvu saķēris skaties, kā n-tās kļūdas un nenormāla pašdarbība laukumā. Arī neielaižam vairs tik daudz kā iepriekš, protams, tiesa – iemetam arī mazāk.
mazajiem hokeja faneļiem jau viss ir skatāms.. ka tik ir kāds iedomāts uzpūsts varonis..kā Peka..

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:44, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Ska,MD MnD, Atlant, Severstaļ DR (cīņa par 5,6 vietu ar Severstaļ)
Jā, tā arī es gribēju teikt, laikam neesmu vēl īsti pamodies. Nē, protams konkurence būs sīva, tas ir fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 10:45, pirms 14 gadiem
Tie kas domā, ka Minska tur baigi stabili augšā 2 vieta konferencē, ne sūda tur nav.
Viņi tik augstu ,jo divīzijas līderi.
Tajās pašas 27 spēles cik tagad ir mums pa 5 punktiem vairāk.
Takšto daudz vēl kas var mainīties un mainīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:45, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: mazajiem hokeja faneļiem jau viss ir skatāms.. ka tik ir kāds iedomāts uzpūsts varonis..kā Peka..
Nē, nav viņš nekāds uzpūsts varonis. Mazi vai lieli hokeja fani, bet nu.. piekrīti vai nē, bet sliktā meklēšana katrā spēlē kļūst jau apnicīga.
Redz, tagad problēma, ka maz vārtu gūts, bet to, ka mazāk ielaists, arī nepamana. Ka tik spēle skatāma, un visi nesās pa laukumu. Sportā galvenais ir uzvara. Vienalga 2:1 vai 7:4. Jā, faniem skatāmāka, bet uzvaras nozīmīgums no tā nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 10:48, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: gan jau pret ufu ieriis!
gan jau pats ieriisi

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 10:48, pirms 14 gadiem
Leģionāru maiņa beidzot spēlēja godam. Vēl maliet un šie arī varēs gāzt lielus kalnus.
Ņiživijs arī ar katru spēli ar vien labāks un tiešām ceru, ka atlikusī sezona viņam izdosies.
Malači!

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:48, pirms 14 gadiem
tagad moš luceniusam būs par ko padomāt
bet spēle bija laba, trešais periods nebija tik traģisks kā parasti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:50, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Ir pavisam okey, esam priekšā Lev 7p un viena spēle rezervē.
īstenībā tur vēl nav izmainīts mums jau ir 40 punkti 27 spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 10:51, pirms 14 gadiem
Prime Time rakstīja: Ir pavisam okey, esam priekšā Lev 7p un viena spēle rezervē.
10 punktus priekšā. Un nav spēles vairs rezervē (tur informācija nav atjaunota).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 10:52, pirms 14 gadiem
apsveicu Dinamo ar uzvaru.mazakums perfekts nospelets pat sen ko tadu neredzeju ,Holts lielisks,un visa komanda perfekti nospeleja ,ta turpinat ari Novosibirska un jo seviski Ufa kuru mes neesam vel uzvarejusi bus gruti jo speka nebus tik daudz bet veciem ir jasanemas un bus ok ,visus ar 1 adventi un jo seviski komandu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 11:03, pirms 14 gadiem
Bet Savickim nepatīk Rautas spēles stils.Viņam kā čekistam patīk Krievu stils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:06, pirms 14 gadiem
LVArturs rakstīja: Pag, mēs tagad 10. vietā pa abām konferencēm?
Nē, pagaidām 11. vietā uz dažām stundām. Kamēr citas šodienas KHL spēles tiks izspēlētas.

     [+] [-]

, 2011-11-27 11:07, pirms 14 gadiem
Malaci,nu gan tie musu Dinamiesi tgd nav apturami!

     [+] [-]

, 2011-11-27 11:08, pirms 14 gadiem
Ja kas, tad šodien RD nospēlējot šo spēli ir aizvadījuši jau pusi KHL regulārās sezonas.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 11:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad šodien RD nospēlējot šo spēli ir aizvadījuši jau pusi KHL regulārās sezonas.
Tu tāds riktīgi acīgs esi, lai arī priecīgs par katru Dinamo neveiksmi, sakarā ar Dinamo visu zini un pamani.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 11:16, pirms 14 gadiem
OscarP rakstīja: Tu tāds riktīgi acīgs esi, lai arī priecīgs par katru Dinamo neveiksmi, sakarā ar Dinamo visu zini un pamani.
Tā dzīvē ir iekārtots, ka daudz kas nepatīk, bet par viņu interese ir. Piemēram, daudziem nepatīk mūsu Saeimas sastāvs, bet par procesiem šajā iestādē interese ir liela.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:16, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā dzīvē ir iekārtots, ka daudz kas nepatīk, bet par viņu interese ir. Piemēram, daudziem nepatīk mūsu Saeimas sastāvs, bet par procesiem šajā iestādē interese ir liela.
Nevar nepierkist.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:16, pirms 14 gadiem
Kaut kā pēdējā laikā oazūd komentāri no sērijas "Peku R jāsūta mājās". Tā tik turēt Peka.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 11:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā dzīvē ir iekārtots, ka daudz kas nepatīk, bet par viņu interese ir. Piemēram, daudziem nepatīk mūsu Saeimas sastāvs, bet par procesiem šajā iestādē interese ir liela.
Bet tu taču zini, ar ko aprobežojas lielākās sabiedrības daļas interese? "Stulbeņi, idioti, mudaki, visu naudu zog, fuj, nelaimes, par cilvēkiem vispār nedomā".

     [+] [-]

, 2011-11-27 11:18, pirms 14 gadiem
Ja Dinamo šitā spēlēs pilnīgi visas atlikušās spēles, es esmu ar mieru, ka Cipulis arī nevienus vārtus neiemet!

Bet johaidī, bija vērts celties, pat pēc grūtas vakardienas!

  +6 [+] [-]

, 2011-11-27 11:24, pirms 14 gadiem
Vēl tikai mēnesis līdz Ziemassvētkiem un Cipuļa vārtiem, stay tuned!

     [+] [-]

, 2011-11-27 11:24, pirms 14 gadiem
Džeki sarīkoja sev un mums priecīgu adventi

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:25, pirms 14 gadiem
pi_cis rakstīja: apsveicu ar piekto uzvaru!
Vsp dinamo ta ir 13 uzvara,un 5 PEC KARTAS!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:47, pirms 14 gadiem
Mainot ip adresi var balsot vairākas reizes:

Uzpiežam lejā uz monitoriņa,tur kur interneta savienojumu rāda,tad Local Area Connection > Properties > Configure > Advanced > Network Address , šeit uzpiežam uz pirmo aplīti tur parādas 0000000000,izdzēsiet un iekopējiet A0424E218564 , Līdz E burtam neko nemainām,pēc E burta rakstiet dažādus ciparus,lai mainās ip adrese Piemēram: A0424E587163 ( pēc E burta obligāti jābūt 6 cipariem) Pirms maināt ip adresi,izdzēsiet savā pārlukā cooky,tas ir chrome dzēšot vēsturi,kopā dzēšas cooky. Un tā vislaik es piemēram jau pa šo laiku ar draugiem atbalstīju komandu,bez mūsu balsīm daži nebūtu tādās pozīcijās,kādās atrodas tagad,bet kopā mēs varam vēl vairāk,satiekamies šodien visi vakarā un balsojam par mūsējiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 11:47, pirms 14 gadiem
Cipulis malacis karteja parliecinosa spele

  -4 [+] [-]

, 2011-11-27 11:48, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bet tu taču zini, ar ko aprobežojas lielākās sabiedrības daļas interese? "Stulbeņi, idioti, mudaki, visu naudu zog, fuj, nelaimes, par cilvēkiem vispār nedomā".
Neiet runa kāda ir šī interese, bet runa iet par to vai ir interese vai nav.

     [+] [-]

, 2011-11-27 11:50, pirms 14 gadiem
allstargame rakstīja: Mainot ip adresi var balsot vairākas reizes:

Uzpiežam lejā uz monitoriņa,tur kur interneta savienojumu rāda,tad Local Area Connection > Properties > Configure > Advanced > Network Address , šeit uzpiežam uz pirmo aplīti tur parādas 0000000000,izdzēsiet un iekopējiet A0424E218564 , Līdz E burtam neko nemainām,pēc E burta rakstiet dažādus ciparus,lai mainās ip adrese Piemēram: A0424E587163 ( pēc E burta obligāti jābūt 6 cipariem) Pirms maināt ip adresi,izdzēsiet savā pārlukā cooky,tas ir chrome dzēšot vēsturi,kopā dzēšas cooky. Un tā vislaik es piemēram jau pa šo laiku ar draugiem atbalstīju komandu,bez mūsu balsīm daži nebūtu tādās pozīcijās,kādās atrodas tagad,bet kopā mēs varam vēl vairāk,satiekamies šodien visi vakarā un balsojam par mūsējiem.
Bļa tā tev nav Dinamo pret pārējiem All Star spēle, tas ka Minska balso visos veidos iespējams , katrs cilvēks 50x dienā, tas nenozīmē, ka mums tas būtu jādara...
Es ļoti ceru, ka pēc kāda laika Minskai anulēs negodīgi sabalsotās balsis, bet nu eju tu sazin.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-27 12:02, pirms 14 gadiem
Ar uzvaru!Laba,gudra spele!Skiet,Dinamo R,sak saprast,ko no komandas velas panakt,Peka!Te ari rezultati!

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:03, pirms 14 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Dzīvoju Anglijā cēlos 6:00 no rīta nenožēloju ka piedzēlos
Tādā gadijumā tev vajadzēja niku: "Pēdējais polis"

  +6 [+] [-]

, 2011-11-27 12:07, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
Visi zina ka Tev nepatīk DR un kāpēc vajag to visu laiku atkārtot. Ja man kaut kas nepatīk un es to visu laiku izrādu tas liecina par psiholoģiskām varbūt pat garīgām problēmām. Man arī daudz kas nepatīk bet tieši tām lietām mazāk pievēršu uzmanību ja nav iespējams manos spēkos kaut ko mainīt.
Padoms-nopērc papagailīti iemāci viņam - Man nepatīk Dinamo Rīga un sarunājies visu laiku ar viņu-būs Tev ideāls sarunu biedrs, kurš vienmēr teiks Tev patīkamus vārdus.

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:29, pirms 14 gadiem
Autor ,kāpēc Galviņam nav ieskaitīta piespēle pie pirmā vārtu guvuma??

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 12:32, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Visi zina ka Tev nepatīk DR un kāpēc vajag to visu laiku atkārtot. Ja man kaut kas nepatīk un es to visu laiku izrādu tas liecina par psiholoģiskām varbūt pat garīgām problēmām. Man arī daudz kas nepatīk bet tieši tām lietām mazāk pievēršu uzmanību ja nav iespējams manos spēkos kaut ko mainīt.
Padoms-nopērc papagailīti iemāci viņam - Man nepatīk Dinamo Rīga un sarunājies visu laiku ar viņu-būs Tev ideāls sarunu biedrs, kurš vienmēr teiks Tev patīkamus vārdus.
Nesaki kas man jādara,un es Tev neteikšu kur Tev jāiet.
Ja gribēšu,tad rakstīšu kaut vai 1000-ts reizes dienā par kaut ko.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 12:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesaki kas man jādara,un es Tev neteikšu kur Tev jāiet.
Ja gribēšu,tad rakstīšu kaut vai 1000-ts reizes dienā par kaut ko.
Papagailīti jau nopirki. Sāc žigli mācīt viņam vārdiņus-būs Tev līdzvērtīgs sarunbiedrs. Un maziem bērniņiem ir jādod padomi, jāpamāca. Ja gribi varu ieteikt Tev labu psihiatru.

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:40, pirms 14 gadiem
Bišku bija šorīt challenge piecelties, bet tas bija tā vērts! Cepuri nost puišiem par cīņassparu! Turpinām!

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:45, pirms 14 gadiem
Nedaudz dīvaina sajūta, jo punktu skaitā esam pārspējuši Salavatu Julajevu, kuram bija tikpat spēles.. Prieks par Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:59, pirms 14 gadiem
Gaidīju tās pēdējās 2 min., bet nu neatkārtojās vecie triki Varēja būt pat 3:1, bet ja neskatās uz vārtiem tad jau nekas nevar sanākt....

  +8 [+] [-]

, 2011-11-27 13:27, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Papagailīti jau nopirki. Sāc žigli mācīt viņam vārdiņus-būs Tev līdzvērtīgs sarunbiedrs. Un maziem bērniņiem ir jādod padomi, jāpamāca. Ja gribi varu ieteikt Tev labu psihiatru.
Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 13:36, pirms 14 gadiem
wow, Pekka uz aizsardzibas hokeju pargajis?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 13:56, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.
būtu ārā labs laiks, ieteiktu tev iziet paelpot svaigu gaisu, bet diemžēl nav. Tad nu turpini smirdēt internetā. Saki, ko gribi, bet dinamo tev nozīmē ļoti daudz, Iedomajies, kas būtu ja nebūtu dinamo. Tu iespējams tev nebūtu, kur izlikt negatīvo enerģiju un būtu kādu nogalinājis. Saki paldies dinamo.

     [+] [-]

, 2011-11-27 13:56, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.

     [+] [-]

, 2011-11-27 13:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.
Vienā teikumā. kāda ir tava taisnība un sūtība portāla lasītājiem?

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 14:27, pirms 14 gadiem
Bet ko pēdējā minūtē Lusenius noveidoja pret tukšiem vārtiem??? Nosūtīt viņu uz LM ar Šindelu lai Ivaru priecē!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 14:30, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
nu ir jau pa kādam jēdzīgam textam arī no ivara bet te jau ir bars ar ar prātu abdalītajiem ,visādi vācieši,vilcieni,kas tur vēl,negatīvie,vot tur toš ir jāiejaucas jau profesionāliem....

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 14:37, pirms 14 gadiem
Dinamo punkti pēc 27 spēlēm:

2011.gads - 40 punkti.
2010.gads - 40 punkti.
2009.gads - 31 punkts.
2008.gads - 32 punkti.

uzbļaujiet vēl, ka pie Šuplera bija labāki rezultāti un spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 14:39, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: Dinamo punkti pēc 27 spēlēm:

2011.gads - 40 punkti.
2010.gads - 40 punkti.
2009.gads - 31 punkts.
2008.gads - 32 punkti.

uzbļaujiet vēl, ka pie Šuplera bija labāki rezultāti un spēlētāji
+ tas gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 14:42, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Tev pilnībā piekrītu. Var jau nepievērst uzmanību, bet atbildot viņam tikai vairāk viņu nokaitina un lai jau raksta - jo Namejs vairāk raksta jo lielāku stulbumu viņš parāda. Piekrītu ka atbildēt idiotam nav īpaši gudri-lai jau kāds uzskata ka daru nepareizi atbildot, bet galvenais ir lai parāda cik dumjš var palikt pieaudzis cilvēks. Namejs ir īsts paraugs - labs izmeģinājuma trusītis psihologam un psihiatram kur var novest mazvērtības kompleksi, sevis paša necienīšana.
Viņš jau neciena ne savu valsti, ne pats sevi, ne citus, jo to tik vien dara, kā sēž pie datora kad spēlē DR un domā ko tādu uzrakstīt - jāuzprasa psihiatram - kā tādu slimību sauc.
Iedomājies loģikā- spēlē komanda kura man riebjas nepatīk utt. - tad visu laiku sēdēt pie kompja un rakstīt par komandu kaut ko sliktu(protams no 10 komentāriem viens ir neitrāls un reizi mēnesī viens ir labs).
Tas būtu - o spēlē Vitjaz un katrā spēlē es sēžu un lamāju viņu komandu-jāprasa vai patiešām nav ko darīt.
To jau tikai kāds latvietis ir spējīgs lamāt(nejaukt ar kritiku) savu komandu visus 4 gadus, kur spēlē tavējie tautieši. Nevienu citu komandu viņš tā nav lamājis kā DR - Vitjazu pat aizstāv - jūt līdzi par Minsku-tā jau ir laba bet DR ir slikta-kaut arī tabulā starpība ir tikai 5 punkti.
Man interesē Namejs kā slimnieks-jo psiholoģiju esmu studējis un daudz interesējos arī mūsdienās lasu. Viņš ir tāds eksperimentālais elements- man ir ko palasīt salīdzināt utt. Tādus pieaugušos vēl vajag pameklēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 15:05, pirms 14 gadiem
Lieciet mierā Nameju , viņam tā jau grūti!
Vai man vienam likās , kad Pastnieks apm. 5 min līdz spēles beigām mēģināja aiz amur vārtiem 2reiz pacelt ripu uz lāpstiņas , bet kautkā nesanāca! LOL

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:05, pirms 14 gadiem
Skatos te ir cietā diskusija par hokeja skatāmību - skatāms hokejs ir PSRS 6-piespēļu kombinācijas + atklāta spēle + ātra pāreja no uzbrukuma aizsardzībā un vice versa.
Ja visā mačā mēģinātu taisīt tādus momentus, pie kāda Lundmarks neielika, tad būtu skatāms hokejs. Nekur tādu neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:07, pirms 14 gadiem
special agent ozo rakstīja: Lieciet mierā Nameju , viņam tā jau grūti!
Vai man vienam likās , kad Pastnieks apm. 5 min līdz spēles beigām mēģināja aiz amur vārtiem 2reiz pacelt ripu uz lāpstiņas , bet kautkā nesanāca! LOL
Sprukts mānija pretiniekus - viņš stāv pa vidu vārtiem to pakaļpusē, tēlo, ka mēģina pacelt, un tad abi, kas ir vārtpriekšā, metās viņam virsū - bija brīva vārtu priekša, tikai piespēle viņam nesanāca.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:08, pirms 14 gadiem
Parīt pret SIBIRJ CIPULIS sev dzimšanas dienā varētu izcelties ar hattrick.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 15:08, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Papagailīti jau nopirki. Sāc žigli mācīt viņam vārdiņus-būs Tev līdzvērtīgs sarunbiedrs. Un maziem bērniņiem ir jādod padomi, jāpamāca. Ja gribi varu ieteikt Tev labu psihiatru.
Tu kā vēsturnieks droši vien zini ko Ulmanis darija ar skolotājiem krievu podlaižām? Viņš tos sūtija uz Latgali.
Tu man turpmāk būsi-krievu podlaiža.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 15:11, pirms 14 gadiem
CrabCore rakstīja: Vienā teikumā. kāda ir tava taisnība un sūtība portāla lasītājiem?
Tikpat labi varētu uzjautāt-kāda ir Tava, ja reiz arī šeit esi reģistrējies.
Man šeit nav jameklē nekādu taisnību, un arī sūtība man arī nav nekāda.
Tīri diskusijas ar vienādi vai pretēji domājošiem.

  -4 [+] [-]

, 2011-11-27 15:12, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnībā piekrītu. Var jau nepievērst uzmanību, bet atbildot viņam tikai vairāk viņu nokaitina un lai jau raksta - jo Namejs vairāk raksta jo lielāku stulbumu viņš parāda. Piekrītu ka atbildēt idiotam nav īpaši gudri-lai jau kāds uzskata ka daru nepareizi atbildot, bet galvenais ir lai parāda cik dumjš var palikt pieaudzis cilvēks. Namejs ir īsts paraugs - labs izmeģinājuma trusītis psihologam un psihiatram kur var novest mazvērtības kompleksi, sevis paša necienīšana.
Viņš jau neciena ne savu valsti, ne pats sevi, ne citus, jo to tik vien dara, kā sēž pie datora kad spēlē DR un domā ko tādu uzrakstīt - jāuzprasa psihiatram - kā tādu slimību sauc.
Iedomājies loģikā- spēlē komanda kura man riebjas nepatīk utt. - tad visu laiku sēdēt pie kompja un rakstīt par komandu kaut ko sliktu(protams no 10 komentāriem viens ir neitrāls un reizi mēnesī viens ir labs).
Tas būtu - o spēlē Vitjaz un katrā spēlē es sēžu un lamāju viņu komandu-jāprasa vai patiešām nav ko darīt.
To jau tikai kāds latvietis ir spējīgs lamāt(nejaukt ar kritiku) savu komandu visus 4 gadus, kur spēlē tavējie tautieši. Nevienu citu komandu viņš tā nav lamājis kā DR - Vitjazu pat aizstāv - jūt līdzi par Minsku-tā jau ir laba bet DR ir slikta-kaut arī tabulā starpība ir tikai 5 punkti.
Man interesē Namejs kā slimnieks-jo psiholoģiju esmu studējis un daudz interesējos arī mūsdienās lasu. Viņš ir tāds eksperimentālais elements- man ir ko palasīt salīdzināt utt. Tādus pieaugušos vēl vajag pameklēt.

Vai kabatas lakatiņu asaru noslaucīšanai jau paņēmi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vai kabatas lakatiņu asaru noslaucīšanai jau paņēmi?
Papagailīti jau nopirki. Tavus komentārus bez kabatas lakatiņa nav iespējams lasīt - no smiekliem asaras nāk. Kad mums ir zaudējumu sērija Tu parasti to visu laiku uzsver-ja jau esi konsekvents tad noteikti kaut kur esi uzrakstījis ka DR jau ir 5 uzvara pēc kārtas-tikai neviens to nav pamanījis. Malači DR vai ne, jo pats rakstīji ka mums tur neviens punktus nedāvinās. Jeb Tev ir savs viedoklis par superveiksmi 5 spēlēs jeb pretinieks nenovērtēja(2 no tiem ir tiešie sāncenši par vietu PO). Labāk esi oriģināls un izdomā kaut ko citu - kaut ko jaunu, nebūtu slikti ja būtu kaut kas smieklīgs. Tu taču proti smīdināt DR fanus.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kā vēsturnieks droši vien zini ko Ulmanis darija ar skolotājiem krievu podlaižām? Viņš tos sūtija uz Latgali.
Tu man turpmāk būsi-krievu podlaiža.
Šitā doma Tev ir laba vari mani tā saukt droši. Visi kas mani pazīst zina kā man ir ar patriotismu attiecībā pret Latviju un zina kā man patīk krievu kultūra utt. Tā saucot uzreiz parādīsi kas esi pats. Vismaz varēšu parādīt arī skolēniem, kuri arī stipri izjūt patriotismu no manis. Varēšu rādīt re kur "īstais latvietis" kuram labi patīk Vitjaz kaušļi un Minskas Dinamo, bet viņš necieš mūsu DR.
Ja vari sāc tā jau šodien pat, bet neaizmirsti nopirkt papagailīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:53, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Šitā doma Tev ir laba vari mani tā saukt droši. Visi kas mani pazīst zina kā man ir ar patriotismu attiecībā pret Latviju un zina kā man patīk krievu kultūra utt. Tā saucot uzreiz parādīsi kas esi pats. Vismaz varēšu parādīt arī skolēniem, kuri arī stipri izjūt patriotismu no manis. Varēšu rādīt re kur "īstais latvietis" kuram labi patīk Vitjaz kaušļi un Minskas Dinamo, bet viņš necieš mūsu DR.
Ja vari sāc tā jau šodien pat, bet neaizmirsti nopirkt papagailīti.
Man varbūt vel stāv priekšā nopirkt papagaili, bet izskatās,ka Tu pats esi kļuvis par papagaili, jo vienu un to pašu teikumu pie viena raksta noskandināji jau vismaz 5 reizes.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:55, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: NAMEJDZIESMA (meldiņš šeit: http://www.youtube.com/watch?v=7z9SnBgbDzA)
kopā smejamies, kopā brīnāmies
kopā esam sport'centrā
kopā ceļamies, kopā guļamies
kopā lopā Latvijā

Mutīgs puika
es uzaugu
mutīgs tā kā Jākobsons
kad runāju ēterā-i
stostos katrā teikumā

Šāva mani (šāva mani)
sita mani (sita mani)
sportacentra portālā
spēru pretī (spēru pretī)
dir** pretī (dir** pretī)
Jums ĢINAMU neredzēt!!!

Kopā smejamies, kopā brīnāmies
kopā esam sport'centrā
kopā ceļamies, kopā guļamies
kopā lopā Latvijā
Eh,švaks no Tevis dzejnieks. Ar atskaņām galīgi švaki.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 15:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man varbūt vel stāv priekšā nopirkt papagaili, bet izskatās,ka Tu pats esi kļuvis par papagaili, jo vienu un to pašu teikumu pie viena raksta noskandināji jau vismaz 5 reizes.
Izdevās-es mājiniekiem teicu ka Namejs nespēj daudz domāt un drīz mani nosauks par papagaili-tātad uzminēju.
Kas tur čīkst, kas tur pīkst
Pie datora sēdēdams
Tur jau mūsu Namejs nīkst
Par mūsu uzvaru raudādams.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 16:27, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Izdevās-es mājiniekiem teicu ka Namejs nespēj daudz domāt un drīz mani nosauks par papagaili-tātad uzminēju.
Kas tur čīkst, kas tur pīkst
Pie datora sēdēdams
Tur jau mūsu Namejs nīkst
Par mūsu uzvaru raudādams.
Raudi jau Tu, bet es jautrojos, kā nabaga Papagailis-Podlaiža čīkst, ka es atļāvos pakritizēt RD.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 16:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Raudi jau Tu, bet es jautrojos, kā nabaga Papagailis-Podlaiža čīkst, ka es atļāvos pakritizēt RD.
DR kritiķiem nav nekāda vaina-viņi dod konstruktīvu pareizu kritiku. Tavi komentāri un kritika ir 2 dažādas lietas. Tevi jau nicina kā cilvēku nevis kā kaut kādu tur kritiķi, jo tas no Tevis neiznāk.
Tas labi ka Tu jautrojies jo 5 uzvaras pēc kārtas-ne katrs nūģis kurš neieredz DR to var mierīgi pārdzīvot-turies saprotu ka Tev ir grūti , bet neuztraucies gan jau DR arī kādreiz zaudēs un Tev arī būs prieki.
Vienīgi domāju martā Tava nervu sistēma var neizturēt - jo Tava nīstā komanda 4reiz pēc kārtas (tā izskatās) būs PO. Un ar šādu rādītāju var palielīties tikai KHL top komandas.
Nepārdzīvo - es DR nepieskaitu pie TOP komandām.

     [+] [-]

, 2011-11-27 19:13, pirms 14 gadiem
Kurš taisa translaciju 8 .00 no rita ... tgd veljoprojam slikti un svetdiena veiksmigi nokrkta Bet prieks par musejiem!!!!

     [+] [-]

, 2011-11-27 20:07, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
Nu tā loģiski vari izskaidrot savu šo komentāru. Vai šeit ir kritika-ko nozīmē pat DR-vienkārši centies kaut kā aizskart DR fanus kas Tev nekādi neizdodas. DR vērtējot tikai izbraukuma spēles ir 8 vietā kopvērtējumā, vārti 37-35. Bet pēc Tava komentāra iznāk ka DR izbraukumā ir vissliktākie vai vieni no sliktākajiem izbraukumā. Amur savā laukumā DR vēl nekad nav uzvarējusi.
Nu pierādi ka šādā komentārā ir kaut kāda loģika.
Tu domā ka kādu nokaitini, bet patiesībā uzjautrini. Laikam jau esi pelnījis ka pats sevi te pazemo un citi vēl palīdz tev pazemoties.

     [+] [-]

, 2011-11-27 20:57, pirms 14 gadiem
Novēlam RD beidzot to "ufas krupi" norīt un "nesmuko izņēmumu" izdzēst uz visiem laikiem!

     [+] [-]

, 2011-11-27 22:58, pirms 14 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Tikai Rīga Tikai Dināmo
Kam tagad nepatīk Rautakallio ?
Sākot sezonu vissi aplamāja viņu
Tagad Rautakallio vairs nelieto to muļķīgo presingu bet domā arī par aizsardzību. Šāds Peka man patīk

     [+] [-]

, 2011-11-28 12:52, pirms 14 gadiem
Prieks, ka nosargāja 3 punktus!