Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" turpina uzvaru sēriju - panākums arī Habarovskā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" turpina uzvaru sēriju - panākums arī Habarovskā
Rīgas "Dinamo" pamats līksmot – piektā uzvara pēc kārtas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pateicoties teicamai spēlei skaitliski nevienādos sastāvos (realizēts vienīgais vairākums, neitralizēti visi četri mazākumi), piekto uzvaru pēc kārtas guvis Rīgas "Dinamo", kas Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas ietvaros ar 2:1 viesos uzvarēja Habarovskas "Amur". Pirmos uzvaras vārtus sezonā iemeta kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Lundmarks.

Šorīt Rīgas "Dinamo" vārtos bija atgriezies vienu spēli izlaidušais leģionārs Kriss Holts. Aizsardzībā, kā jau ierasts, izmaiņu nebija, savukārt uzbrukumā bija notikusi rotācija 3. un 4. maiņā – vietām samainīti leģionāri Niklass Luseniuss un Jakubs Šindels.

Pirmajās minūtēs ievērojams pārsvars piederēja Habarovskas "Amur" hokejistiem, kuri gan daudz vairāk kontrolēja ripu, gan biežāk ciemojās rīdzinieku aizsardzības zonā. Tomēr "Dinamo" aizsardzība bija uzdevumu augstumos, nepieļaujot bīstamu momentu veidošanos. Tāpat tas bija arī Ginta Meijas sarūpētajā skaitliskajā mazākumā.

"Dinamo" rindās ievadā pieturēt ripu un izdarīt metienus izdevās vien pēdējai maiņai, pēcāk aktivizējās arī pārējie virknējumi, taču "Amur" pieredzējušajam vārtsargam Jānam Lašākam problēmu ar tālmetienu tveršanu nebija. Nesnauda arī no četru izbraukuma maču sērijas mājās pārbraukušais "Amur", bet tas situāciju nemainīja – pēc pirmajām 20 minūtēm bezvārtu neizšķirts.

Otro periodu "Dinamo" sāka skaitliskajā vairākumā, kurš mūsējiem ir pat labākais visā līgā. To izdevās apliecināt arī Habarovskā – 33. sekundē ar spēcīgu metienu izcēlās aizsargs Krišjānis Rēdlihs, panākot 1:0 rīdzinieku labā. Tie bija viņa trešie vārti sezonā un otrie, spēlējot skaitliskajā vairākumā.

Trešdaļas vidū rīdzinieki teju ielaida kuriozus vārtus, taču neapstājās un zibenīgi devās pretuzbrukumā, kas gan nebeidzās nedz ar metienu, nedz bīstamu situāciju. Toties zviedrs Frēdriks Varjs izskaņā palika viens "Amur" vārtu priekšā, tomēr apjuka arī pats un "Dinamo" pārsvaru neprata dubultot.

Noslēdzošā trešdaļa veiksmīgāk tomēr sākās "Amur" hokejistiem – ātrajā uzbrukumā Sergejs Plotņikovs, neapturot ripu, to raidīja virs Holta kreisā pleca un panāca neizšķirtu – 1:1. Tomēr mājinieku prieki neilga pat piecas minūtes – ar nelielu rikošeta palīdzību kanādietis Džeimijs Lundmarks guva savus sestos vārtus sezonā un atjaunoja "Dinamo" vienu vārtu pārsvaru – 2:1. Interesanti, ka viņš visus vārtus guvis izbraukumā.

Ietaupīt tik dārgās nervu šūnas izskaņā varēja līdzšinējās 26 spēlēs vārtus neguvušais soms Luseniuss, taču viņš, lai gan "Amur" spēlēja bez vārtsarga, nevis meta pa vārtiem, bet gan centās apspēlēt aizsargu, kas beidzās neveiksmīgi. Taču spēle aizsardzībā atkal bija līmenī – uzvara ar 2:1, panākumu sērija pagarināta līdz piecām uzvarām pēc kārtas.

Nākamā "Dinamo" pieturvieta paredzēta Novosibirskā, kur spēle pret vietējo "Sibir" otrdien pulksten 14:00. 1. decembrī 15:00 spēkošanās pret pašreizējo Gagarina kausa uzvarētāju Ufas "Salavat Yulaev", savukārt nākamā mājas spēle vien 5. decembrī tieši pret Aleksandru Radulovu un Ufu.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš(2) – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Ville Nieminens(2) – Frēdriks Varjs(2) – Džeimijs Lundmarks, Aleksandrs Ņiživijs – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš – Jakubs Šindels – Gints Meija(2)

KHL regulārā sezona, 27. novembris, Habarovska

Habarovskas "Amur" – Rīgas "Dinamo" 1:2 (0:0, 0:1, 1:1)

Vārti: 20:33 K. Rēdlihs (M. Rēdlihs, vair.) 0:1, 42:43 Plotņikovs (Stepanovs, Lugins) 1:1, 47:40 Lundmarks 1:2
Soda minūtes: 2:8
Metieni: 31:32
Vārtsargi: Jāns Lašāks – Kriss Holts

     [+] [-]

, 2011-11-27 12:59, pirms 13 gadiem
Gaidīju tās pēdējās 2 min., bet nu neatkārtojās vecie triki Varēja būt pat 3:1, bet ja neskatās uz vārtiem tad jau nekas nevar sanākt....

  +8 [+] [-]

, 2011-11-27 13:27, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Papagailīti jau nopirki. Sāc žigli mācīt viņam vārdiņus-būs Tev līdzvērtīgs sarunbiedrs. Un maziem bērniņiem ir jādod padomi, jāpamāca. Ja gribi varu ieteikt Tev labu psihiatru.
Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 13:36, pirms 13 gadiem
wow, Pekka uz aizsardzibas hokeju pargajis?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 13:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.
būtu ārā labs laiks, ieteiktu tev iziet paelpot svaigu gaisu, bet diemžēl nav. Tad nu turpini smirdēt internetā. Saki, ko gribi, bet dinamo tev nozīmē ļoti daudz, Iedomajies, kas būtu ja nebūtu dinamo. Tu iespējams tev nebūtu, kur izlikt negatīvo enerģiju un būtu kādu nogalinājis. Saki paldies dinamo.

     [+] [-]

, 2011-11-27 13:56, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.

     [+] [-]

, 2011-11-27 13:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es esmu lūzeris, tad Tu arī,jo Tu man šos četrus gadus nepārtraukti centies pierādīt,ka man nav taisnība.
Takā esi sveicināts mūsējo kompānijā.
Vienā teikumā. kāda ir tava taisnība un sūtība portāla lasītājiem?

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 14:27, pirms 13 gadiem
Bet ko pēdējā minūtē Lusenius noveidoja pret tukšiem vārtiem??? Nosūtīt viņu uz LM ar Šindelu lai Ivaru priecē!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 14:30, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
nu ir jau pa kādam jēdzīgam textam arī no ivara bet te jau ir bars ar ar prātu abdalītajiem ,visādi vācieši,vilcieni,kas tur vēl,negatīvie,vot tur toš ir jāiejaucas jau profesionāliem....

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 14:37, pirms 13 gadiem
Dinamo punkti pēc 27 spēlēm:

2011.gads - 40 punkti.
2010.gads - 40 punkti.
2009.gads - 31 punkts.
2008.gads - 32 punkti.

uzbļaujiet vēl, ka pie Šuplera bija labāki rezultāti un spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 14:39, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: Dinamo punkti pēc 27 spēlēm:

2011.gads - 40 punkti.
2010.gads - 40 punkti.
2009.gads - 31 punkts.
2008.gads - 32 punkti.

uzbļaujiet vēl, ka pie Šuplera bija labāki rezultāti un spēlētāji
+ tas gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-27 14:42, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Domāju nekāds psihologs Ivaram vairs nevar palīdzēt, četrus gadus!!!! čīkstēt, tas jau ir pisec. Gan jau pienāks tā diena kad lasīsim ka RD fani viņam dzīvi sabojāja.
Nesen klausijos divu psihologu un viena psihiatra diskusiju par šitiem, tur dominēja viedoklis ka tie pamatā ir totāli lūzeri kas rejot internetā uz citiem, atriebjas pasaulei un no savas kvekšķēšanas gūst baudu. Labākais variants, nepievērst viņiem uzmanību, tas gan viņus tracina un nevar zināt ko tie "gudrīši" var sadarīt.
Ivar tie nav mani vārdi, brauc virsū mediķiem, es tagad saprotu ka ar tādiem labāk pa labam, negribu lai Tu sataisi ziepes.
Tev pilnībā piekrītu. Var jau nepievērst uzmanību, bet atbildot viņam tikai vairāk viņu nokaitina un lai jau raksta - jo Namejs vairāk raksta jo lielāku stulbumu viņš parāda. Piekrītu ka atbildēt idiotam nav īpaši gudri-lai jau kāds uzskata ka daru nepareizi atbildot, bet galvenais ir lai parāda cik dumjš var palikt pieaudzis cilvēks. Namejs ir īsts paraugs - labs izmeģinājuma trusītis psihologam un psihiatram kur var novest mazvērtības kompleksi, sevis paša necienīšana.
Viņš jau neciena ne savu valsti, ne pats sevi, ne citus, jo to tik vien dara, kā sēž pie datora kad spēlē DR un domā ko tādu uzrakstīt - jāuzprasa psihiatram - kā tādu slimību sauc.
Iedomājies loģikā- spēlē komanda kura man riebjas nepatīk utt. - tad visu laiku sēdēt pie kompja un rakstīt par komandu kaut ko sliktu(protams no 10 komentāriem viens ir neitrāls un reizi mēnesī viens ir labs).
Tas būtu - o spēlē Vitjaz un katrā spēlē es sēžu un lamāju viņu komandu-jāprasa vai patiešām nav ko darīt.
To jau tikai kāds latvietis ir spējīgs lamāt(nejaukt ar kritiku) savu komandu visus 4 gadus, kur spēlē tavējie tautieši. Nevienu citu komandu viņš tā nav lamājis kā DR - Vitjazu pat aizstāv - jūt līdzi par Minsku-tā jau ir laba bet DR ir slikta-kaut arī tabulā starpība ir tikai 5 punkti.
Man interesē Namejs kā slimnieks-jo psiholoģiju esmu studējis un daudz interesējos arī mūsdienās lasu. Viņš ir tāds eksperimentālais elements- man ir ko palasīt salīdzināt utt. Tādus pieaugušos vēl vajag pameklēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-27 15:05, pirms 13 gadiem
Lieciet mierā Nameju , viņam tā jau grūti!
Vai man vienam likās , kad Pastnieks apm. 5 min līdz spēles beigām mēģināja aiz amur vārtiem 2reiz pacelt ripu uz lāpstiņas , bet kautkā nesanāca! LOL

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:05, pirms 13 gadiem
Skatos te ir cietā diskusija par hokeja skatāmību - skatāms hokejs ir PSRS 6-piespēļu kombinācijas + atklāta spēle + ātra pāreja no uzbrukuma aizsardzībā un vice versa.
Ja visā mačā mēģinātu taisīt tādus momentus, pie kāda Lundmarks neielika, tad būtu skatāms hokejs. Nekur tādu neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:07, pirms 13 gadiem
special agent ozo rakstīja: Lieciet mierā Nameju , viņam tā jau grūti!
Vai man vienam likās , kad Pastnieks apm. 5 min līdz spēles beigām mēģināja aiz amur vārtiem 2reiz pacelt ripu uz lāpstiņas , bet kautkā nesanāca! LOL
Sprukts mānija pretiniekus - viņš stāv pa vidu vārtiem to pakaļpusē, tēlo, ka mēģina pacelt, un tad abi, kas ir vārtpriekšā, metās viņam virsū - bija brīva vārtu priekša, tikai piespēle viņam nesanāca.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:08, pirms 13 gadiem
Parīt pret SIBIRJ CIPULIS sev dzimšanas dienā varētu izcelties ar hattrick.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-27 15:08, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Papagailīti jau nopirki. Sāc žigli mācīt viņam vārdiņus-būs Tev līdzvērtīgs sarunbiedrs. Un maziem bērniņiem ir jādod padomi, jāpamāca. Ja gribi varu ieteikt Tev labu psihiatru.
Tu kā vēsturnieks droši vien zini ko Ulmanis darija ar skolotājiem krievu podlaižām? Viņš tos sūtija uz Latgali.
Tu man turpmāk būsi-krievu podlaiža.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-27 15:11, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Vienā teikumā. kāda ir tava taisnība un sūtība portāla lasītājiem?
Tikpat labi varētu uzjautāt-kāda ir Tava, ja reiz arī šeit esi reģistrējies.
Man šeit nav jameklē nekādu taisnību, un arī sūtība man arī nav nekāda.
Tīri diskusijas ar vienādi vai pretēji domājošiem.

  -4 [+] [-]

, 2011-11-27 15:12, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnībā piekrītu. Var jau nepievērst uzmanību, bet atbildot viņam tikai vairāk viņu nokaitina un lai jau raksta - jo Namejs vairāk raksta jo lielāku stulbumu viņš parāda. Piekrītu ka atbildēt idiotam nav īpaši gudri-lai jau kāds uzskata ka daru nepareizi atbildot, bet galvenais ir lai parāda cik dumjš var palikt pieaudzis cilvēks. Namejs ir īsts paraugs - labs izmeģinājuma trusītis psihologam un psihiatram kur var novest mazvērtības kompleksi, sevis paša necienīšana.
Viņš jau neciena ne savu valsti, ne pats sevi, ne citus, jo to tik vien dara, kā sēž pie datora kad spēlē DR un domā ko tādu uzrakstīt - jāuzprasa psihiatram - kā tādu slimību sauc.
Iedomājies loģikā- spēlē komanda kura man riebjas nepatīk utt. - tad visu laiku sēdēt pie kompja un rakstīt par komandu kaut ko sliktu(protams no 10 komentāriem viens ir neitrāls un reizi mēnesī viens ir labs).
Tas būtu - o spēlē Vitjaz un katrā spēlē es sēžu un lamāju viņu komandu-jāprasa vai patiešām nav ko darīt.
To jau tikai kāds latvietis ir spējīgs lamāt(nejaukt ar kritiku) savu komandu visus 4 gadus, kur spēlē tavējie tautieši. Nevienu citu komandu viņš tā nav lamājis kā DR - Vitjazu pat aizstāv - jūt līdzi par Minsku-tā jau ir laba bet DR ir slikta-kaut arī tabulā starpība ir tikai 5 punkti.
Man interesē Namejs kā slimnieks-jo psiholoģiju esmu studējis un daudz interesējos arī mūsdienās lasu. Viņš ir tāds eksperimentālais elements- man ir ko palasīt salīdzināt utt. Tādus pieaugušos vēl vajag pameklēt.

Vai kabatas lakatiņu asaru noslaucīšanai jau paņēmi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:28, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Vai kabatas lakatiņu asaru noslaucīšanai jau paņēmi?
Papagailīti jau nopirki. Tavus komentārus bez kabatas lakatiņa nav iespējams lasīt - no smiekliem asaras nāk. Kad mums ir zaudējumu sērija Tu parasti to visu laiku uzsver-ja jau esi konsekvents tad noteikti kaut kur esi uzrakstījis ka DR jau ir 5 uzvara pēc kārtas-tikai neviens to nav pamanījis. Malači DR vai ne, jo pats rakstīji ka mums tur neviens punktus nedāvinās. Jeb Tev ir savs viedoklis par superveiksmi 5 spēlēs jeb pretinieks nenovērtēja(2 no tiem ir tiešie sāncenši par vietu PO). Labāk esi oriģināls un izdomā kaut ko citu - kaut ko jaunu, nebūtu slikti ja būtu kaut kas smieklīgs. Tu taču proti smīdināt DR fanus.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kā vēsturnieks droši vien zini ko Ulmanis darija ar skolotājiem krievu podlaižām? Viņš tos sūtija uz Latgali.
Tu man turpmāk būsi-krievu podlaiža.
Šitā doma Tev ir laba vari mani tā saukt droši. Visi kas mani pazīst zina kā man ir ar patriotismu attiecībā pret Latviju un zina kā man patīk krievu kultūra utt. Tā saucot uzreiz parādīsi kas esi pats. Vismaz varēšu parādīt arī skolēniem, kuri arī stipri izjūt patriotismu no manis. Varēšu rādīt re kur "īstais latvietis" kuram labi patīk Vitjaz kaušļi un Minskas Dinamo, bet viņš necieš mūsu DR.
Ja vari sāc tā jau šodien pat, bet neaizmirsti nopirkt papagailīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:53, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Šitā doma Tev ir laba vari mani tā saukt droši. Visi kas mani pazīst zina kā man ir ar patriotismu attiecībā pret Latviju un zina kā man patīk krievu kultūra utt. Tā saucot uzreiz parādīsi kas esi pats. Vismaz varēšu parādīt arī skolēniem, kuri arī stipri izjūt patriotismu no manis. Varēšu rādīt re kur "īstais latvietis" kuram labi patīk Vitjaz kaušļi un Minskas Dinamo, bet viņš necieš mūsu DR.
Ja vari sāc tā jau šodien pat, bet neaizmirsti nopirkt papagailīti.
Man varbūt vel stāv priekšā nopirkt papagaili, bet izskatās,ka Tu pats esi kļuvis par papagaili, jo vienu un to pašu teikumu pie viena raksta noskandināji jau vismaz 5 reizes.

     [+] [-]

, 2011-11-27 15:55, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: NAMEJDZIESMA (meldiņš šeit: http://www.youtube.com/watch?v=7z9SnBgbDzA)
kopā smejamies, kopā brīnāmies
kopā esam sport'centrā
kopā ceļamies, kopā guļamies
kopā lopā Latvijā

Mutīgs puika
es uzaugu
mutīgs tā kā Jākobsons
kad runāju ēterā-i
stostos katrā teikumā

Šāva mani (šāva mani)
sita mani (sita mani)
sportacentra portālā
spēru pretī (spēru pretī)
dir** pretī (dir** pretī)
Jums ĢINAMU neredzēt!!!

Kopā smejamies, kopā brīnāmies
kopā esam sport'centrā
kopā ceļamies, kopā guļamies
kopā lopā Latvijā
Eh,švaks no Tevis dzejnieks. Ar atskaņām galīgi švaki.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 15:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man varbūt vel stāv priekšā nopirkt papagaili, bet izskatās,ka Tu pats esi kļuvis par papagaili, jo vienu un to pašu teikumu pie viena raksta noskandināji jau vismaz 5 reizes.
Izdevās-es mājiniekiem teicu ka Namejs nespēj daudz domāt un drīz mani nosauks par papagaili-tātad uzminēju.
Kas tur čīkst, kas tur pīkst
Pie datora sēdēdams
Tur jau mūsu Namejs nīkst
Par mūsu uzvaru raudādams.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-27 16:27, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Izdevās-es mājiniekiem teicu ka Namejs nespēj daudz domāt un drīz mani nosauks par papagaili-tātad uzminēju.
Kas tur čīkst, kas tur pīkst
Pie datora sēdēdams
Tur jau mūsu Namejs nīkst
Par mūsu uzvaru raudādams.
Raudi jau Tu, bet es jautrojos, kā nabaga Papagailis-Podlaiža čīkst, ka es atļāvos pakritizēt RD.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-27 16:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Raudi jau Tu, bet es jautrojos, kā nabaga Papagailis-Podlaiža čīkst, ka es atļāvos pakritizēt RD.
DR kritiķiem nav nekāda vaina-viņi dod konstruktīvu pareizu kritiku. Tavi komentāri un kritika ir 2 dažādas lietas. Tevi jau nicina kā cilvēku nevis kā kaut kādu tur kritiķi, jo tas no Tevis neiznāk.
Tas labi ka Tu jautrojies jo 5 uzvaras pēc kārtas-ne katrs nūģis kurš neieredz DR to var mierīgi pārdzīvot-turies saprotu ka Tev ir grūti , bet neuztraucies gan jau DR arī kādreiz zaudēs un Tev arī būs prieki.
Vienīgi domāju martā Tava nervu sistēma var neizturēt - jo Tava nīstā komanda 4reiz pēc kārtas (tā izskatās) būs PO. Un ar šādu rādītāju var palielīties tikai KHL top komandas.
Nepārdzīvo - es DR nepieskaitu pie TOP komandām.

     [+] [-]

, 2011-11-27 19:13, pirms 13 gadiem
Kurš taisa translaciju 8 .00 no rita ... tgd veljoprojam slikti un svetdiena veiksmigi nokrkta Bet prieks par musejiem!!!!

     [+] [-]

, 2011-11-27 20:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,Habara,Habara.
Kā tad tā?
Nevar pat RD uzvarēt.
Nu tā loģiski vari izskaidrot savu šo komentāru. Vai šeit ir kritika-ko nozīmē pat DR-vienkārši centies kaut kā aizskart DR fanus kas Tev nekādi neizdodas. DR vērtējot tikai izbraukuma spēles ir 8 vietā kopvērtējumā, vārti 37-35. Bet pēc Tava komentāra iznāk ka DR izbraukumā ir vissliktākie vai vieni no sliktākajiem izbraukumā. Amur savā laukumā DR vēl nekad nav uzvarējusi.
Nu pierādi ka šādā komentārā ir kaut kāda loģika.
Tu domā ka kādu nokaitini, bet patiesībā uzjautrini. Laikam jau esi pelnījis ka pats sevi te pazemo un citi vēl palīdz tev pazemoties.

     [+] [-]

, 2011-11-27 20:57, pirms 13 gadiem
Novēlam RD beidzot to "ufas krupi" norīt un "nesmuko izņēmumu" izdzēst uz visiem laikiem!

     [+] [-]

, 2011-11-27 22:58, pirms 13 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Tikai Rīga Tikai Dināmo
Kam tagad nepatīk Rautakallio ?
Sākot sezonu vissi aplamāja viņu
Tagad Rautakallio vairs nelieto to muļķīgo presingu bet domā arī par aizsardzību. Šāds Peka man patīk

     [+] [-]

, 2011-11-28 12:52, pirms 13 gadiem
Prieks, ka nosargāja 3 punktus!