Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Lūsiņš glābj, ''Dinamo'' paņem divus punktus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Lūsiņš glābj, ''Dinamo'' paņem divus punktus
Edgars Lūsiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Dramatisku uzvaru Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas izcīnījis Rīgas ''Dinamo'', kas ar 2:1 pagarinājumā pārspēja Hantimansijskas ''Yugra''. Vārtus mājinieku labā guva Ģirts Ankipāns un Mārtiņš Karsums, bet Edgars Lūsiņš atvairīja 25 metienus.

Šodienas spēlē ''Dinamo'' vārtu drošība atkal bija uzticēta nomināli 3. komandas vārtsargam Edgaram Lūsiņam, bet rezervē palika tikai 18 gadus vecais Kristers Gudļevskis. Aizsardzībā izmaiņas bija pirmajā virknējumā - Jēkabam Rēdliham blakus spēlēja Jānis Andersons, nevis brālis Krišjānis. Savukārt uzbrukumā atgriezās traumu sadziedējušais Gints Meija, kurš aizstāja atkal savainojumu guvušo Marku Hartiganu. ''Yugra'' komandas vārtus sargāja Edgars Masaļskis.

Spēli komandas iesāka piesardzīgi, tādēļ pirmajās minūtēs bīstamu momentu praktiski nebija. 6. minūtē pirmo sagādāja Lūsiņš - viņš izgāja no vārtiem un bija pirmais pie ripas, taču kļūdījās piespēlē. Tomēr viesi lielisko iespēju izmantot neprata - ''Dinamo'' glāba vārtu stabiņš. Trešdaļas pirmajā pusē pārsvars bija viesu pusē, taču turpinājumā iniciatīva bija mājiniekiem, bet to izmantot neizdevās.

Šķērsojot ekvatoru, vārtu momentu skaits ievērojami pieauga, bet gūto vārtu skaits - ne. Lielisku izdevību neizmantoja Aleksandrs Ņiživijs, jo viņa izrāvienu apturēja Masaļskis. Jāglābj bija arī Lūsiņam, un arī viņam veicās teicami. Tādējādi pēc 20 minūtēm bezvārtu neizšķirts, Lūsiņam pirmā sausā trešdaļa ''Dinamo'' rindās.

Otro trešdaļu ar izgājienu divatā pret vienu aizsargu ievadīja viesi, tūdaļ sekoja zibenīga ''Dinamo'' atbilde. Tomēr vārtos nokļuva Masaļskis un Mārtiņš Karsums, nevis ripa. Pirmajās minūtēs laukumā valdīja atklātais hokejs, bet joprojām nevienai komandai rezultātu atklāt neizdevās. 3. minūtē lieliska iespēja bija ''Yugra'' uzbrucējam Jevgēņijam Hvostovam, bet viņa mestā ripa atsitās pret Lūsiņa sargāto vārtu stabu. Jau otro reizi šovakar. Turpinājumā vēl izcilāka izdevība bija Artjomam Buļanskim - soda metiens. Viņš Lūsiņu apspēlēja, taču meta garam vārtiem.

Labas iespējas bija arī mājiniekiem, allaž notikumu epicentrā atradās Karsums, tomēr atklāt rezultātu neizdevās. Tiesa, Mārtiņš 13. minūtē ripu beidzot iedabūja viesu vārtos, taču tas notika pēc svilpes, kura vēstīja par viņa pārkāpumu. Tuvojoties trešdaļas izskaņai, komandu centieni atklāt rezultātu nemazinājās, taču šķita, ka arī 40 minūtēs rezultāts atklāts netiks. Citās domās bija Ģirts Ankipāns - viņš negaidīti meta un iemeta, noslēdzot ilgstošu mājinieku uzbrukumu tikai 18 sekundes pirms trešdaļas beigām! Pēc divām trešdaļām minimāls pārsvars ''Dinamo'' - 1:0.

Trešo periodu, kā jau gaidīts, aktīvāk iesāka ''Yugra'' hokejisti, taču viņu ofensīva drīz vien apsīka. Pēcāk vairākas labas iespējas bija rīdziniekiem, taču pietrūka veiksmes, meistarības vai ceļā bija Masaļskis. Viesu spiediens būtiski nepieauga, taču Jānim Spruktam lūza nūja, un to viesi izmantoja - labā metiena pozīcijā nonāca aizsargs Jevgēņijs Blohins, kurš meta aukstasinīgi, tieši zem pārliktņa, 54. minūtē panākdams neizšķirtu 1:1. Turpinājumā nebija piesardzības vai vēlmes visu atlikt uz pagarinājumu, taču izraut uzvaru nevienai komandai neizdevās.

Papildlaika 2. minūtē laba izdevība bija Kristapam Sotniekam, taču viņš netika galā ar Masaļski. Tūdaļ laba iespēja bija viesiem, bet atkal izglāba Lūsiņš. Veiklais temps vairāk palīdzēja dinamiešiem - beidzot izcēlās Karsums, atnesot ''Dinamo'' divus punktus! Viņš realizēja teicamu Tomaša Surovija piespēli gar vārtiem. Labākais mūsējo rindās - Lūsiņš, bet ''Yugra'' komandā - protams, Masaļskis. Nākamā spēle jau otrdien pret Omskas ''Avangard''.

Rīgas "Dnamo" sastāvs:

Edgars Lūsiņš (Kristers Gudļevskis); Aleksandrs Ņiživijs – Roberts Petrovickis – Tomašs Surovijs; Jānis Andersons – Jēkabs Rēdlihs; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Kristaps Sotnieks - Arvīds Reķis; Broks Troters - Vitālijs Karamnovs – Miķelis Rēdlihs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts –Andris Džeriņš - Gints Meija; Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 26. decembris

Rīgas Dinamo - Hantimansijskas "Yugra" 1:0 (0:0, 1:0, 0:1, 1:0)
Vārti: 39:42 Ankipāns (Laviņš) 1:0, 53:41 Blohins (Maļuškins) 1:1, 62:39 Karsums 2:1
Soda minūtes: 8:10
Metieni: 27:26
Vārtsargi: Lūsiņš - Masaļskis

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:31, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Mani uzjautrina ka par hokeju un gk spēli runā tie, kas no tā neko nejēdz sasmējos
Tu nekā nejēdz.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-26 20:31, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Karsumam visu speeli bija lazhas!Luusinjam ar izieshanu no vaartiem arii lazhas!Karsumam paveicaas ,ka iemeta papildlaikaa!Luusinjam-paveicaas,ka neuztaisiija sev zaudeetus vaartus!Bet Luusinjs mani nemaz nepaarliecina,ar saviem haotiskajiem izgaajieniem,un leeno kustiibu paarvietojoties vaartos,un celjaas ljoti leeni!Ar luusinju konkreeti ir jaastraadaa Naumovam-diez kapeec vinjs joprojaam veel nebija gatavs,ja vinjam praktiski katra diena liidz shim bija kaa briivdiena!Tas ir " - "Naumovam!
Ok, izgājieni tiešām brīžiem bija Irbes stilā, tomēr visus bīstamos momentus pats arī neitralizēja (jāatceras arī tas, ka vārtsargs diez vai uzreiz tik labi jūt partnerus, ar kuriem kopā spēlējis tikai treniņos), tā ka uzvarētājus netiesā.
Par "lēno kustību" gan Tu aizšāvi pilnībā greizi. Tieši Lūsiņš ir iespējams ātrākais vārtsargs "Dinamo", kā jau mazam vārtsargam pieklājas. Tikai viņa ātrā pārvietošanās vārtos vairākās epizodēs glāba no vārtu zaudējuma. Ja kaut ko patiešām nevar pārmest Lūsiņam, tad tas ir ātrums. Kas attiecas uz gatavību spēlei, tad jāatceras, ka trešajam vārtsargam parasti vispār ir minimāla spēļu prakse. Un tieši spēļu prakse ir būtiskākais faktors, lai vārtsargs veiksmīgi ieietu spēles/-ļu ritmā.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:31, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Prieks par Edgaru Masaļski,mūsu līdzjutēji savu varoni atceras!!!Edža MALACIS,MALACIS!!!Pierāda Jugras treneriem ka nepamatoti tiek turēts uz soliņa Brāvo Masaļski!!!
Da ka tu d... kāds varonis, uzpusts burbulis, ja tādus golus kā parasti laida edža laistu Holts vai Telvists tad puse līdzjutēju viņu sūdiem nomētātu...tikai tāpēc ka latvietis, viņam tiek piedots vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:31, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Tieši tā., citādāk sanāk, ka Ankipāns, Surovijs, Sprukts arī būtu jāskaita kā slikti ne
Desmitniekā No Surovija gan es gaidu nedaudz vairāk, bet ceru, ka tas ir tikai laika jautājums.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-26 20:32, pirms 14 gadiem
Vartusargiem divtik svarīga spēle, kurš ir LV labākais? šodien Lūsiņš nopelnīja plusiņu!
Slēpts komentārs: Sējēja telefons

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:33, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Vispar sportamilulit, Troters ir ļoti labs, un žēl ka lielāka daļa komandas ātruma ziņā netiek viņam līdz, un tas pats Karsums un citi viņa pasus labos nav izmantojuši...
Karsums un citi.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, bet KHL regulārais čempionāts jau iet uz noslēguma fāzi, un Trotteram jau bija jaiespēlējas komandā. Tika 4 goli un 8 piespēles viņam kā uzbrucējam (un leģionāram) godu nedara.
Sezonas sākumā rakstiju, ka Trotters būs iguldens nr. 2, bet tagad šķiet, ka esmu Iguldenam nedaudz nodarijis pāri, jo (ja nemaldos) Ilguldenam ap šo laiku bija daudz labāka statistika.
Nebrauc auzās...parēķini cik reiz Troteru mētā pa maiņām, cik reiz, kad tieši viņš un viņa maiņa bija aktīvākie, tika turēts rezervē, tā ka tās spēlēs paskaiti...un tad runā.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-26 20:33, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Nu nevajag pataisīt Jūli vainīgo. Trotters neiederas KHL hokejā tāpat kā Svets neiederējās. Turklāt viņš bija 35+ golu scoreris AHL. Par 4 jau nu vairāk vajadzēja būt. Pat 4. maiņā, kreisajā vai labajā malā.
man tev atgādināt,ka sezona vel nav beigusies?

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:34, pirms 14 gadiem
karlosm rakstīja: Vartusargiem divtik svarīga spēle, kurš ir LV labākais? šodien Lūsiņš nopelnīja plusiņu!
Salīdzini RD uzbrukumus ar Jugras uzbrukumiem, turklāt masaļskis pats sev problēmas netaisīja.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-26 20:35, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: man tev atgādināt,ka sezona vel nav beigusies?
Sezona jau krietni pāri pusei, neko saglābt vairs īsti nepaspēs.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:35, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Tu nekā nejēdz.
Vairāk par Tevi tizleni saprotu no hokeja gan

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, bet KHL regulārais čempionāts jau iet uz noslēguma fāzi, un Trotteram jau bija jaiespēlējas komandā. Tika 4 goli un 8 piespēles viņam kā uzbrucējam (un leģionāram) godu nedara.
Sezonas sākumā rakstiju, ka Trotters būs iguldens nr. 2, bet tagad šķiet, ka esmu Iguldenam nedaudz nodarijis pāri, jo (ja nemaldos) Ilguldenam ap šo laiku bija daudz labāka statistika.
Zini, kas hokejā ir "melnā darba" darītāji? Kas attiecas uz iespēlēšanos, tad katrs spēlētājs ir atšķirīgs. Ir bijuši daudz piemēri, ka spēlētājs tikai 2.-3. sezonā pilnībā iekļaujas komandā, un reizēm pat kļūst par vienu no komandas līderiem.

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:36, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Nebrauc auzās...parēķini cik reiz Troteru mētā pa maiņām, cik reiz, kad tieši viņš un viņa maiņa bija aktīvākie, tika turēts rezervē, tā ka tās spēlēs paskaiti...un tad runā.
Vispār jau Igguldenu arī pabieži pamētāja pa maiņām un viņš spēlēja daudz pārliecinošāk pat Troterru, nu nezinu, protams piekrītu ka mētāšana pa maiņām traucē viņam iejusties, bet nav jau runa tikai par rezultivitāti, jau iepriekš minēju, viņa darbības laukumā galīgi nepārliecina, bieži vien spēlē pat pārāk individuāli, un pagaidām viņa izslavēto tehniku arī neesmu redzējis!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-26 20:36, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Vairāk par Tevi tizleni saprotu no hokeja gan
Piedod, bet nē.

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:37, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Sezona jau krietni pāri pusei, neko saglābt vairs īsti nepaspēs.
ir jau vel play off'i.visu viņš paspēs.

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:37, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Karsums un citi.
Nu kāda jēga uzskaitīt? Pus komanda tad jāraksta...

  -2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:38, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: ir jau vel play off'i.visu viņš paspēs.
Viņš playoffos vairs nebūs komandas sastāvā.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:38, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Vispār jau Igguldenu arī pabieži pamētāja pa maiņām un viņš spēlēja daudz pārliecinošāk pat Troterru, nu nezinu, protams piekrītu ka mētāšana pa maiņām traucē viņam iejusties, bet nav jau runa tikai par rezultivitāti, jau iepriekš minēju, viņa darbības laukumā galīgi nepārliecina, bieži vien spēlē pat pārāk individuāli, un pagaidām viņa izslavēto tehniku arī neesmu redzējis!
nu,tad varbūt beidzot atver acis!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:38, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Nu kāda jēga uzskaitīt? Pus komanda tad jāraksta...
Ko tu te murgo.. ļoti reti redzu vai dzirdu no komentētājiem, ka Troters būtu padevis labu piespēli

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:39, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Viņš playoffos vairs nebūs komandas sastāvā.
gribi saderēt?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:39, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Salīdzini RD uzbrukumus ar Jugras uzbrukumiem, turklāt masaļskis pats sev problēmas netaisīja.
Vispār ja nepamanīji, tieši ar masaļska kļūdu iesākās ofensīve...un tika gūti pirmie vārti labāk aizver pāksti, ja saprašana no gk spēles ir līdzvērtīga 0!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:39, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: nu,tad varbūt beidzot atver acis!
tu jau esi tā, kura skatās visu spēli uz troteru, nevis hokeju

  +1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:39, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Ir ir viņš lēns. Lēnāks par Holtu un Telkvistu noteikti. 24.12. 3. vārti uz viņa lēnuma rēķina
Nekā tamlīdzīga. Un nekādi 3 vārti. Nez, kā Tu kaut ko tādu izdomāji? Holts ir pietiekami ātrs priekš masīva vārtsarga, bet arī ne tas ātrākais. Telkvists ir masīvs, bet stabils, lai gan ne pārāk ātrs. Savukārt Lūsiņš ir veikls un ātri pārvietojas. Viņš vismaz šajā spēlē uz pārvietošanās rēķina atvairīja vismaz vienu tādu metieni, kādu Holts visbiežāk ielaiž, jo nepaspēj pārvietoties.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:39, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, izgājieni tiešām brīžiem bija Irbes stilā, tomēr visus bīstamos momentus pats arī neitralizēja (jāatceras arī tas, ka vārtsargs diez vai uzreiz tik labi jūt partnerus, ar kuriem kopā spēlējis tikai treniņos), tā ka uzvarētājus netiesā.
Par "lēno kustību" gan Tu aizšāvi pilnībā greizi. Tieši Lūsiņš ir iespējams ātrākais vārtsargs "Dinamo", kā jau mazam vārtsargam pieklājas. Tikai viņa ātrā pārvietošanās vārtos vairākās epizodēs glāba no vārtu zaudējuma. Ja kaut ko patiešām nevar pārmest Lūsiņam, tad tas ir ātrums. Kas attiecas uz gatavību spēlei, tad jāatceras, ka trešajam vārtsargam parasti vispār ir minimāla spēļu prakse. Un tieši spēļu prakse ir būtiskākais faktors, lai vārtsargs veiksmīgi ieietu spēles/-ļu ritmā.
Nu nezinu,man gan nelikaas,ka no guljoshas poziicijas,pieceljoties kaajaas,ienjemot pareizo poziiciju vinjs ir atraakais!Man liekas,ka pat telkvists ir atraaks!Bet kaa pats atraakais manupraat vareetu buut Holts!

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:40, pirms 14 gadiem
Trotters ir salīdzināms ar 06 gada Miķeli. Skrien, bet jēga maza.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:40, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Trotters ir salīdzināms ar 06 gada Miķeli. Skrien, bet jēga maza.
vai ne

  +1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:41, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Vispār ja nepamanīji, tieši ar masaļska kļūdu iesākās ofensīve...un tika gūti pirmie vārti labāk aizver pāksti, ja saprašana no gk spēles ir līdzvērtīga 0!
Mūsējo uzbrukumi bija daudz bīstamāki kā Jugras, Jugrai vispār uzbrukums bija vājš šodien, pluss vēl var piebilst ka musējie aizsardzībā, neskatoties uz dažām nelielām kļūdām, nospēlēja labāk nekā parasti!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-26 20:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekā tamlīdzīga. Un nekādi 3 vārti. Nez, kā Tu kaut ko tādu izdomāji? Holts ir pietiekami ātrs priekš masīva vārtsarga, bet arī ne tas ātrākais. Telkvists ir masīvs, bet stabils, lai gan ne pārāk ātrs. Savukārt Lūsiņš ir veikls un ātri pārvietojas. Viņš vismaz šajā spēlē uz pārvietošanās rēķina atvairīja vismaz vienu tādu metieni, kādu Holts visbiežāk ielaiž, jo nepaspēj pārvietoties.
Man liekas ka tajā epizodē par kuru runā, ripa trāpija pa vārtu konstrukciju, neviss Lūsiņš atvairīja

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:42, pirms 14 gadiem
Eddy rakstīja: Ko tu te gaudo! Abi pamatvārtsargi savainoti, vārtos ieliek zaļu gurķi un viņš tomēr izvelk mums nu jau 3 punktus, kur varēja nebūt vispār neviena! Ka tik pačīkstēt, ko tad tu iesaki darīt, speciālist?! Varētu padomāt, ka speciāli kāds mēģina zaudēt. Veči spēlē kā nu var un kas nu var!
Šajā gadījumā runa nav par Lūsiņu, kurš mums izvilka 1 punktu bullīšos, bet gan par rezultātu, kas var sanākt, kad tiek pasēti punkti, jo pārējās komandas manāmi nāk klāt.

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:42, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Vispār ja nepamanīji, tieši ar masaļska kļūdu iesākās ofensīve...un tika gūti pirmie vārti labāk aizver pāksti, ja saprašana no gk spēles ir līdzvērtīga 0!
Precīzi par sevi pateici. Sajēga tev ir 0. Spēj tikai šļupstēt "Tikai Rīga, tikai Dinamo". Paaudzies bērns. Lūsiņš nospēlēja nepārliecinoši, bieži viņam paveicās...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-26 20:43, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu nezinu,man gan nelikaas,ka no guljoshas poziicijas,pieceljoties kaajaas,ienjemot pareizo poziiciju vinjs ir atraakais!Man liekas,ka pat telkvists ir atraaks!Bet kaa pats atraakais manupraat vareetu buut Holts!
Kā jau teicu, Holts ir pietiekoši ātrs priekš masīva vārtsarga, bet Lūsiņš no stūra uz stūri pārvietojas zibenīgi + viņš ir ļoti veikls. Mazajiem vārtsargiem parasti ir citādāks spēles stils. Par piecelšanos no guļus pozīcijas, protams, var diskutēt.

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:43, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Vispār jau Igguldenu arī pabieži pamētāja pa maiņām un viņš spēlēja daudz pārliecinošāk pat Troterru, nu nezinu, protams piekrītu ka mētāšana pa maiņām traucē viņam iejusties, bet nav jau runa tikai par rezultivitāti, jau iepriekš minēju, viņa darbības laukumā galīgi nepārliecina, bieži vien spēlē pat pārāk individuāli, un pagaidām viņa izslavēto tehniku arī neesmu redzējis!
Ir arī veiksmes faktors

     [+] [-]

, 2010-12-26 20:43, pirms 14 gadiem
Man ir sajūta, ka fire pats ir pāris gadus kādas pilsētas komandā bērnībā uzkapājis hokeju, tagad spriež kā vīrietis ar ilgu gadu pieredzi sportā