Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Lūsiņš glābj, ''Dinamo'' paņem divus punktus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Lūsiņš glābj, ''Dinamo'' paņem divus punktus
Edgars Lūsiņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Dramatisku uzvaru Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas izcīnījis Rīgas ''Dinamo'', kas ar 2:1 pagarinājumā pārspēja Hantimansijskas ''Yugra''. Vārtus mājinieku labā guva Ģirts Ankipāns un Mārtiņš Karsums, bet Edgars Lūsiņš atvairīja 25 metienus.

Šodienas spēlē ''Dinamo'' vārtu drošība atkal bija uzticēta nomināli 3. komandas vārtsargam Edgaram Lūsiņam, bet rezervē palika tikai 18 gadus vecais Kristers Gudļevskis. Aizsardzībā izmaiņas bija pirmajā virknējumā - Jēkabam Rēdliham blakus spēlēja Jānis Andersons, nevis brālis Krišjānis. Savukārt uzbrukumā atgriezās traumu sadziedējušais Gints Meija, kurš aizstāja atkal savainojumu guvušo Marku Hartiganu. ''Yugra'' komandas vārtus sargāja Edgars Masaļskis.

Spēli komandas iesāka piesardzīgi, tādēļ pirmajās minūtēs bīstamu momentu praktiski nebija. 6. minūtē pirmo sagādāja Lūsiņš - viņš izgāja no vārtiem un bija pirmais pie ripas, taču kļūdījās piespēlē. Tomēr viesi lielisko iespēju izmantot neprata - ''Dinamo'' glāba vārtu stabiņš. Trešdaļas pirmajā pusē pārsvars bija viesu pusē, taču turpinājumā iniciatīva bija mājiniekiem, bet to izmantot neizdevās.

Šķērsojot ekvatoru, vārtu momentu skaits ievērojami pieauga, bet gūto vārtu skaits - ne. Lielisku izdevību neizmantoja Aleksandrs Ņiživijs, jo viņa izrāvienu apturēja Masaļskis. Jāglābj bija arī Lūsiņam, un arī viņam veicās teicami. Tādējādi pēc 20 minūtēm bezvārtu neizšķirts, Lūsiņam pirmā sausā trešdaļa ''Dinamo'' rindās.

Otro trešdaļu ar izgājienu divatā pret vienu aizsargu ievadīja viesi, tūdaļ sekoja zibenīga ''Dinamo'' atbilde. Tomēr vārtos nokļuva Masaļskis un Mārtiņš Karsums, nevis ripa. Pirmajās minūtēs laukumā valdīja atklātais hokejs, bet joprojām nevienai komandai rezultātu atklāt neizdevās. 3. minūtē lieliska iespēja bija ''Yugra'' uzbrucējam Jevgēņijam Hvostovam, bet viņa mestā ripa atsitās pret Lūsiņa sargāto vārtu stabu. Jau otro reizi šovakar. Turpinājumā vēl izcilāka izdevība bija Artjomam Buļanskim - soda metiens. Viņš Lūsiņu apspēlēja, taču meta garam vārtiem.

Labas iespējas bija arī mājiniekiem, allaž notikumu epicentrā atradās Karsums, tomēr atklāt rezultātu neizdevās. Tiesa, Mārtiņš 13. minūtē ripu beidzot iedabūja viesu vārtos, taču tas notika pēc svilpes, kura vēstīja par viņa pārkāpumu. Tuvojoties trešdaļas izskaņai, komandu centieni atklāt rezultātu nemazinājās, taču šķita, ka arī 40 minūtēs rezultāts atklāts netiks. Citās domās bija Ģirts Ankipāns - viņš negaidīti meta un iemeta, noslēdzot ilgstošu mājinieku uzbrukumu tikai 18 sekundes pirms trešdaļas beigām! Pēc divām trešdaļām minimāls pārsvars ''Dinamo'' - 1:0.

Trešo periodu, kā jau gaidīts, aktīvāk iesāka ''Yugra'' hokejisti, taču viņu ofensīva drīz vien apsīka. Pēcāk vairākas labas iespējas bija rīdziniekiem, taču pietrūka veiksmes, meistarības vai ceļā bija Masaļskis. Viesu spiediens būtiski nepieauga, taču Jānim Spruktam lūza nūja, un to viesi izmantoja - labā metiena pozīcijā nonāca aizsargs Jevgēņijs Blohins, kurš meta aukstasinīgi, tieši zem pārliktņa, 54. minūtē panākdams neizšķirtu 1:1. Turpinājumā nebija piesardzības vai vēlmes visu atlikt uz pagarinājumu, taču izraut uzvaru nevienai komandai neizdevās.

Papildlaika 2. minūtē laba izdevība bija Kristapam Sotniekam, taču viņš netika galā ar Masaļski. Tūdaļ laba iespēja bija viesiem, bet atkal izglāba Lūsiņš. Veiklais temps vairāk palīdzēja dinamiešiem - beidzot izcēlās Karsums, atnesot ''Dinamo'' divus punktus! Viņš realizēja teicamu Tomaša Surovija piespēli gar vārtiem. Labākais mūsējo rindās - Lūsiņš, bet ''Yugra'' komandā - protams, Masaļskis. Nākamā spēle jau otrdien pret Omskas ''Avangard''.

Rīgas "Dnamo" sastāvs:

Edgars Lūsiņš (Kristers Gudļevskis); Aleksandrs Ņiživijs – Roberts Petrovickis – Tomašs Surovijs; Jānis Andersons – Jēkabs Rēdlihs; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts - Ģirts Ankipāns; Kristaps Sotnieks - Arvīds Reķis; Broks Troters - Vitālijs Karamnovs – Miķelis Rēdlihs; Rodrigo Laviņš - Guntis Galviņš; Roberts Bukarts –Andris Džeriņš - Gints Meija; Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 26. decembris

Rīgas Dinamo - Hantimansijskas "Yugra" 1:0 (0:0, 1:0, 0:1, 1:0)
Vārti: 39:42 Ankipāns (Laviņš) 1:0, 53:41 Blohins (Maļuškins) 1:1, 62:39 Karsums 2:1
Soda minūtes: 8:10
Metieni: 27:26
Vārtsargi: Lūsiņš - Masaļskis

  -1 [+] [-]

, 2010-12-26 22:57, pirms 14 gadiem
Nabaga Karsums. Čalim tā neveicās šitajā spēlē, vislaik kkas nesanāca, bet kad beidzot iemet vārtus, šos ņem un neieskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-26 23:21, pirms 14 gadiem
Piekrītu Hose Grintinho- ka bez spēļu prakses ziagists vislabākais potenciāls. Irbe nebūtu Irbe, ja toreiz neielektu Samoilova vietā. Var strād''at un censties, taču, lai sevi pierādītu vajag arī noveikties un veiksmei. Man šķiet, ka Lūsiņam ir potenciāls- un žēl, ka tiešām tā spēļu prakse ir so-so jau 25 gadi- padaudz. Taču arī saskatu, ka viņš varētu būt number two Latvijas izlasē, taču spēļu prakse- spēļu, prakse un vēlreiz tas pats.. Ja ar viņu pastrādātu kāds vārtsargu treneros no Zamerikas būtu cool

     [+] [-]

, 2010-12-26 23:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirms šīs sezonas Masalam galvenais bija tikt atpakaļ KHL apritē no DEL.
Kad viņš sevi pierādija RD (sevišķi Play Off), tad gluži loģisks bija nākošais solis-pretenzijas uz lielāku summu līgumā.
zb ko tad viņš parādīja play off...sēriju ar MVD vienpersonīgi noraka

     [+] [-]

, 2010-12-26 23:52, pirms 14 gadiem
Edgari baigie malači prieks pa abiem varda braļiem

     [+] [-]

, 2010-12-26 23:58, pirms 14 gadiem
nav jau nemaz pa skalju virsraksts..biju areena..un neko taadu Lusinsh neizdarija..teiksim taa vnk nostaaveeja..jo uz vienas rokas pirkstiem vareeja saskaiitit cik bija biistamu metienu..a tie kas sedeeja pie Tv un klausijas taja kaa Kreipaans blauj biistami pat ja ripa lido 2m gar vaartiem..karogs rokaa un sapnojat taalaak..

     [+] [-]

, 2010-12-26 23:59, pirms 14 gadiem
Prieks par Edgaru L.
Protams arī prieks par Edgaru M.
Patika, ka Karsumam izspruka ripa, bet tomēr surovijs bija īstajā vietā un īstajā laikā.
Paldies DINAMO

     [+] [-]

, 2010-12-27 00:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tur nav daudz ko paredzēt. Pašlaik bilde ir skumja.
Mums ir viens no labākajiem MHL vārtusargiem, es gan tur nesaskatu neko skumīgu.

     [+] [-]

, 2010-12-27 00:24, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Mums ir viens no labākajiem MHL vārtusargiem, es gan tur nesaskatu neko skumīgu.
Tu jau pats pateici - MHL. Un kā Tu domā, kur viņš nonāks pēc MHL?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 00:26, pirms 14 gadiem
Andrejs97 rakstīja: Prieks par Edgaru L.
Protams arī prieks par Edgaru M.
Patika, ka Karsumam izspruka ripa, bet tomēr surovijs bija īstajā vietā un īstajā laikā.
Paldies DINAMO
Nevis izspruka, bet gan Karsums to atstāja Surovijam + vēl ar nūju pieskatīja, lai pretinieku aizsargs tai netiek klāt pirmais. Tā bija kombinācija. Tāpēc jau viņš uzreiz gāja uz vārtu tālo stūri. Atkārtojumā visu varēja ļoti labi redzēt.

     [+] [-]

, 2010-12-27 00:44, pirms 14 gadiem
Man jau vislabāk patika tas, ka skatītāju vērtējumā 2. vieta bija Gudļevskim, kas vispār sēdējā malā

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 01:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man mājās ir pat trīs TV. Un visi plakanie, bet stāsts jau nav par to, bet par to, ka abām komandām bija vienlaicīgi pārtraukumi (ar 1-2 minūšu nobīdi) un tad es palūrēju ko Bisemieks tur vervelē abi ar Dāvi.
Nebija pat visa spēle jaskatās, bet pietika abu šo vīru komentārus palūrēt, lai kļūtu skaidrs, ka spēles sižets ir zem vidējā.
Kā tu nesaproti, nevienam vairs neitresē cirvja viedoklis, bet gan tas ko tu esi teicis vienā situācijā un ko citā identiskā. Visi taču zina ka tu esi cirvis un liekulis vienā personā.
Tu "gudrais" pārmeti RD faniem ka viņi tev piesējās par to ka nemāciji veikt elementārajām matemātiskas darbības, lūk tu nabadziņš kļudijies . Tu taču pims pusgada salīdzināji Edija un Jekimova status, toreiz taču bija tās pašas auzas.
Skaidrs ir viens, tu esi ļoti stipri aprobežots cilvēks, nežēlīgi bet lielākā daļa ņirgājās par tavām prāta problēmām.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 01:30, pirms 14 gadiem
man nepatīk slavināt Masaļski jo viņš ir epizodiski uzplaiksņojošs spēlētājs. lielus mērķus ar tādiem nelolo. pāris spēles uzspēlē un tad vārtās labsajūtā ilgstoši gan vārtos gan ārpus tiem

     [+] [-]

, 2010-12-27 03:21, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu jau pats pateici - MHL. Un kā Tu domā, kur viņš nonāks pēc MHL?
Tad jau redzēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 07:40, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Re, ku labi var ierēkt, par taviem dubultajiem standatiem un kopumā rēcīgi:

Ivars77, 2009-01-24 11:39, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot
Tas jau bija gaidāms,kad kļuva skaidrs,ka Brahmanis spēlēs ceturtā maiņā! Pie Šuplera spēlējot ceturtā maiņā trīs spēlēs parādīt kaut ko izcilu nav iespējams,un vel jo vairāk zinot,ka trešā periodā vairums spēļu ceturtā maiņa praktiski netiek laukumā!
Varbūt priekš Edija tā ir pat labāk,jo labāk ir būt karalim BAČ,nekā karaļa zirgu puisim KHL!
Veiksmi viņam atlikušā sezonā BAČ,un arī starpsezonā atrast klubu (ja tādu meklēs) kur viņam vairāk uzticēsies!

Ivars77, 2009-01-26 19:50, pirms 2 gadiem, atbildēt
Atcelt Ziņot

Neticu,ka LM paprasija RD nezin kādu astronomisku summu,bet tikai cits ir jautājums vai pat to RD var pavilkt! Nenosodīsim LM vadību,jo arī viņi grib nopelnīt,kā jau katra biznesa struktūra!
Vai Tu domā,ka citu KHL komandu skauti nevēro,kas notiek BAČ?? Gan jauka arī tur notiek kādas aktivitātes,un Edijam atliek tikai viens-parādīt,ka viņš šai līgā ir labākais snaiperis visa regulārā čempja garumā! Ja nepaņems RD,tad varbūt paņems MnD,un kas zin kā attīstās notikumi tālāk! Viss atkarīgs no paša Edija,jo viņam vel japieliek aizsardzībā un cīņā pie bortiem,tad jau būs Ok!

Brahmanis atgriezīsies Liepājā

Kvekšķi rej, bet karavana iet tālāk

     [+] [-]

, 2010-12-27 08:04, pirms 14 gadiem
Spēle nekāda,bet šoreiz uzvara.Labi ka tā.Tikpat labi varēja uzvarēt arī Masaļskis ar savējiem.
Vienīgais prieks,ka Šuplers vai kāds cits tajā blicē sāk sakārtot trijniekus.katram spēlētājam meklē loģisku vietu,cerams ka tas tā arī turpināsies.
Visbeidzot - kamēr laukumā nebūs Laura trijnieks,mocības laukumā turpināsies.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 08:23, pirms 14 gadiem
Mazliet esam nostiprinājušies jau stabilāk 8niekā, tagad tikai jāgaida atpakaļ komandas kodols, tomēr jācenšas, jācenšas un JĀŅEM punkti.

     [+] [-]

, 2010-12-27 08:26, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Mazliet esam nostiprinājušies jau stabilāk 8niekā, tagad tikai jāgaida atpakaļ komandas kodols, tomēr jācenšas, jācenšas un JĀŅEM punkti.
Kā ņem to nostiprināšanos, ja 9. vieta no RD atpaliek TIKAI par 9. punktiem. Un NN Torpēdām ir divas spēlēs rezervē attiecībā pret RD.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 08:49, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā ņem to nostiprināšanos, ja 9. vieta no RD atpaliek TIKAI par 9. punktiem. Un NN Torpēdām ir divas spēlēs rezervē attiecībā pret RD.
Protams, droši vēl neko nevar apgalvot, bet Torpedo vēl tie punkti jāpaņem, un šodien viņiem ļoti smaga spēle būs, šodien jātur īkšķi par Znaroku.
Un mums attiecībā pret Spartak ir 1 spēle rezervē.
Loģiski. Piekrītu, ka nevaram sēdēt un gaidīt, kamēr pretinieki zaudēs, tomēr veiksmei arī mazliet jātic.
+ Minskai ir tikpat punktu, tomēr viņiem ir aizvadītas 2 spēles vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 08:59, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Portālu vajadzētu pārdēvēt par sportaekspertucentrs.com, un nevis "komentāri", bet "ekspertu slēdziens"!!!
Visi jau tikai izsaka savu viedokli.
Domāju, ka interesantāk ir lasīt cilvēka redzējumu, nevis "Tikai Rīga, tikai Dinamo".

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:03, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Protams, droši vēl neko nevar apgalvot, bet Torpedo vēl tie punkti jāpaņem, un šodien viņiem ļoti smaga spēle būs, šodien jātur īkšķi par Znaroku.
Un mums attiecībā pret Spartak ir 1 spēle rezervē.
Loģiski. Piekrītu, ka nevaram sēdēt un gaidīt, kamēr pretinieki zaudēs, tomēr veiksmei arī mazliet jātic.
+ Minskai ir tikpat punktu, tomēr viņiem ir aizvadītas 2 spēles vairāk.
Nu ja RD spēlētu daudz maz stabili,tad nebūtu vajdzīga šī mūžīgā rēķināšana...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:07, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nu ja RD spēlētu daudz maz stabili,tad nebūtu vajdzīga šī mūžīgā rēķināšana...
Kas, tavuprāt, ir daudz maz stabili?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:09, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kas, tavuprāt, ir daudz maz stabili?
Nezaudēt visiem pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 09:12, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Nezaudēt visiem pēc kārtas.
Jāām, 19 uzvarētas spēles patiešām ir zaudēšana visiem pēc kārtas + 3 spēļu laikā izcīnītas divas uzvaras arī ir zaudēšana visiem pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2010-12-27 09:15, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jāām, 19 uzvarētas spēles patiešām ir zaudēšana visiem pēc kārtas + 3 spēļu laikā izcīnītas divas uzvaras arī ir zaudēšana visiem pēc kārtas.
Ja jau viss būtu tik rožaini(kā pēc tava komentāra izskatās) tad RD tabulā nebūtu tur kur tgd ir.

     [+] [-]

, 2010-12-27 09:18, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Ja jau viss būtu tik rožaini(kā pēc tava komentāra izskatās) tad RD tabulā nebūtu tur kur tgd ir.
Rožaini?
Tu teici - zaudēt visiem pēc kārtas, es argumentēju ar faktiem no turnīra tabulas. Man ir fakti. Secinājums?
Un nemaz tā situācija mums tik dramatiska nav, mēs esam 6. vietā ( par dramatisku situāciju varētu runāt, ja būtu būtu uz izkrišanas robežas)
Jā, Torpedo ir divas spēles mazāk kā mums, bet arī par 9 punktiem mazāk, MnD ir tikpat punktu, cik mums, bet viņiem ir aizvadītas 2 spēles vairāk.

     [+] [-]

, 2010-12-27 09:24, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Rožaini?
Tu teici - zaudēt visiem pēc kārtas, es argumentēju ar faktiem no turnīra tabulas. Man ir fakti. Secinājums?
Un nemaz tā situācija mums tik dramatiska nav, mēs esam 6. vietā ( par dramatisku situāciju varētu runāt, ja būtu būtu uz izkrišanas robežas)
Jā, Torpedo ir divas spēles mazāk kā mums, bet arī par 9 punktiem mazāk, MnD ir tikpat punktu, cik mums, bet viņiem ir aizvadītas 2 spēles vairāk.
aii,labi aptrūkās man ko rakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-27 11:52, pirms 14 gadiem
Super spele. Malači abi 2vi edgari

     [+] [-]

, 2010-12-27 12:34, pirms 14 gadiem
Labi, ka LūsiņEdgaram šī spēle bija veiksmīga, iepriekšējā bija briesmīga, bet ne jau Edgars vien tur bij vainojams- komanda maz palīdzēja un kas zin kā būtu gājis arī Holtam vai Telkvistam. Vakardienas spēlē vispār tāda forša gaisotne, patika, ka fani silti uzņēma MasaļskEdžu un beigās abi Edgari draudzīgi saņēma balvas, forši momenti.saglabāt šo pozitīvismu līdz rītam - pret Jagra kompāniju

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 13:00, pirms 14 gadiem
Kreipan , latviesu valoda uzsvars vardiem ir uz pirmo zilbe , ne ta ka tu te skandini savu Jugraa, aizej pamacies latviesu valodu , ta jau parkrievots dinamo un vel komentetaji censas.

     [+] [-]

, 2010-12-27 13:04, pirms 14 gadiem
Lūsiņam var dot iesauku-bullīš bende,bet par spēli varu sacīt tikai vienu paveicās,izskatās,ka mūsējie ar svina nūjām spēlē kamēr atvēzējas vai nu ripa noņemta vai metiens bloķēts un avangards parādīs cik stiprs patiesi ir Edža,lai veicas...