Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē

Rolands Eliņš

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē
Foto: Rīgas "Dinamo"

Rīgas "Dinamo" komanda šorīt ar līgumreisu devās uz Šveici, lai piedalītos 91. starptautiskajā hokejā turnīrā "Špenglera kauss", kas no 26. līdz 31. decembrim norisināsies Šveices pilsētā Davosā.

Rīgas "Dinamo" būs vienīgā komanda, kas pārstāvēs KHL, un Rīgas komandas pretinieces šajā turnīrā būs Šveices un Kanādas izlases, mājinieki no "Davos", Čehijas čempionāta klubs "Mountfield", kuru pārstāv Oskars Cibuļskis un Andris Džeriņš, kā arī Somijas čempionāta klubs HPK.

Turnīra priekšsacīkstēs Rīgas "Dinamo" spēlēs vienā grupā ar Šveices izlasi un Somijas klubu HPK. Pēc priekšsacīkšu turnīra rezultātiem, apakšgrupu uzvarētāji uzreiz iekļūs pusfinālā, bet pārējās komandas izspēlēs vēl divas ceļazīmes uz pusfinālu ar otras grupas komandām. Visas spēles Špenglera kausā Latvijā tiešraidē demonstrēs TV kanāls "Best4Sport".

Ģirta Ankipāna un viņa palīgu rīcībā šajā turnīrā būs 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 16 uzbrucēji: vārtsargi - Jānis Kalniņš, Mants Armalis; aizsargi Nerijus Ališausks, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs, Ansi Salmela, Karls Stolerijs un Kristaps Zīle; uzbrucēji Oskars Batņa, Māris Bičevskis, Rihards Bukarts, Lauris Dārziņš, Miks Indrašis, Ņikita Jevpalovs, Denijs Kristo, Edgars Kulda, Roberts Lipsbergs, Brendons Makmilans, Gints Meija, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs un Nikolajs Žerdevs.

Savainojumu dēļ uz turnīru nedosies aizsargs Uvis Balinskis un uzbrucējs Koltons Gilīss.

Rīgas "Dinamo" spēles Špenglera kauss (Latvijas laiks)

DatumsLaiksVietaSpēle
26. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)ŠVEICES izlase - DINAMO RĪGA (Best4Sport TV)
27. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles uzvarētājs (Best4Sport TV)
28. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles zaudētājs (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
31. decembrisplkst. 13:10Davosa (Šveice)Fināls (Best4Sport TV)

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piekrītu tam, ka mēs kā tauta tiešām zaudējam ar atrašanos ES, bet es nepiekrītu, ka pie tā vainīgs kāds cits, un nevis mēs paši. Neviens mums ar varu neliek darīt to, ko mēs paši darām patreiz. Nepatīkami, bet fakts.
Tomēr es esmu gana optimistisks, jo ne mūs spēja iznīcināt vācieši 700 gadu garumā, ne Krievijas impērija, ne arī PSRS pārkrievošanas centieni.
Ja vienā telpā noliek postpadomju pusbomžus kopā ar biezo vakareiropu un atļauj brīvo kustību- kurš kur brīdī? Ja indivīds grib dzīvot labāk, pie kā viņš vainīgs. Mūžs ir tikai viens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:28, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Loģiski. Būs daudz mazāk naudas, īstais laiks uzlaboties strādnieku apstākļiem.
Par cik mans tuvs radinieks strādāja gana augstā činā ceļiniekos, tad lūdzu, nevajag man stāstīt par ceļiniekiem. Es pie konjaka glāzes uzzināja daudz sīkumus par šo tautsaimniecības nozari. Piemēram, kā jamuhļī ar asfalta sastāvu vai grunts segumu utt.. Cik aizgāja otkatos, un kā veidojas objektu sadārdzinājumi.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:28, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Lai ceļinieki, un ne tikai, saviem strādniekiem maksā cilvēciskas algas, tad neviens nekur nemuks, un tad nevienu nebūs jāvaino. Tie laiki, kad cilvēks vēlējās strādāt par minimālo sen ir pagājuši.
Un arī pie tā mēs paši vien esam vainīgi.
Kurš uzņēmējs grib vienkāršiem darbiniekiem maksāt lielas algas?
Dažus gadus atpakaļ runāju ar vienu R-Eiropas tālbraucēju- viņš teica, ka viņam maksā 3-4t mēnesī, bet pat viņš uzskatīja, ka tā ir zema alga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-12-25 20:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik mans tuvs radinieks strādāja gana augstā činā ceļiniekos, tad lūdzu, nevajag man stāstīt par ceļiniekiem. Es pie konjaka glāzes uzzināja daudz sīkumus par šo tautsaimniecības nozari. Piemēram, kā jamuhļī ar asfalta sastāvu vai grunts segumu utt.. Cik aizgāja otkatos, un kā veidojas objektu sadārdzinājumi.
Es gar zemi! Nē, es jau zināju, ka tu esi visu nozaru speciālists. Un kur ne pārāk, tur pie polša papildizglītība.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-25 20:30, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Lielo metropolu dziivesveids man ar nav pa celam! pat riiga chas-pikos var nokaitinat... aizvien vairak saak gribeties piepilseetu, nevis pashu metropoli
Tā jau daudziem, tāpēc jau Pierīga ir tā uzblīdusi

Atkarīgs no cilvēka. Man, piemēram, tomēr gribas būt pilsētā, tikai ne pārblīvētā.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:30, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Namgej, ir kaada nozare kur tev pazinas nebutu stradajushi,ienemusi augstakos postenus??? lai par ko butu runa, tev visur ir savi koorishi un gali
Gali visur, bet nekur nevar Nameju iekārtot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:32, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es gar zemi! Nē, es jau zināju, ka tu esi visu nozaru speciālists. Un kur ne pārāk, tur pie polša papildizglītība.
)))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:33, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Tepat muusu firmas vai leishos var atrast pa 60-70EUR dienaa dalnabojos.
Var atrast, bet nemaksāsi jau francūzim vai vācietim 1500 mēnesī, tad labāk viņš par apsargu piestrādās un saņems to pašu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-12-25 20:35, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Namejs pie polsha glaazes apguvis celabuuves sikakos noslepumus! jabrauc uz lepaaju meklet pie kuras maajas vislabakais asfalts, tur arii bocmans mitinas
Ja man vajadzēs dedzināt taukus, to es darīšu pastaigas solītī Ķengaraga promenādē. Es arī mācos.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:36, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja vienā telpā noliek postpadomju pusbomžus kopā ar biezo vakareiropu un atļauj brīvo kustību- kurš kur brīdī? Ja indivīds grib dzīvot labāk, pie kā viņš vainīgs. Mūžs ir tikai viens.
Vai kāds par to šaubās?
Es tikai nesapratu, kur šeit ir vainojams ES, kura mums atvēra robežas? Braukt prom vai celt Latvijas labklājību bija katra latvieša personiskā izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kāds par to šaubās?
Es tikai nesapratu, kur šeit ir vainojams ES, kura mums atvēra robežas? Braukt prom vai celt Latvijas labklājību bija katra latvieša personiskā izvēle.
Tādu patriotu nav vispār. Tu varbūt kādreiz skatījies uz saulaino komunisma apvārsni. Kopā ar savu pretsparu funi

  +1 [+] [-]

, 2017-12-25 20:40, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Planojot gimenes budzetu arii neaizmirsti kaadu viedu padomu bocmanim pajautat!
Skype tiešsaistē viņš man vadīs bērna ieņemšanu.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:41, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Kurš uzņēmējs grib vienkāršiem darbiniekiem maksāt lielas algas?
Dažus gadus atpakaļ runāju ar vienu R-Eiropas tālbraucēju- viņš teica, ka viņam maksā 3-4t mēnesī, bet pat viņš uzskatīja, ka tā ir zema alga!
Ir minimāla, valstī vidējā un ir algas dažādām profesionālām un darba kategorijām. Protams, ka tranšeju racējs nevar pretendēt uz tālbraucēja šofera algu, bet arī viņu profesionālā vidē ir kādi noteikti maksas tarifi.
Ja darba devējs izvēlas maksāt strādniekam minimālo uz rokas, un vel nedaudz aploksnē, tad viņam jārēķinās, ka pie viņa strādnieki ilgi nestrādās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir minimāla, valstī vidējā un ir algas dažādām profesionālām un darba kategorijām. Protams, ka tranšeju racējs nevar pretendēt uz tālbraucēja šofera algu, bet arī viņu profesionālā vidē ir kādi noteikti maksas tarifi.
Ja darba devējs izvēlas maksāt strādniekam minimālo uz rokas, un vel nedaudz aploksnē, tad viņam jārēķinās, ka pie viņa strādnieki ilgi nestrādās.
Nez kāpēc ss.com pilns ar darba meklētājiem?
Drīzāk darbinieka attieksme pret darbu ir vainīga, kā atalgojums!
Tev ir jānopelna tā nauda darba devējam+ jāpierāda lojalitāte!

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:47, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tādu patriotu nav vispār. Tu varbūt kādreiz skatījies uz saulaino komunisma apvārsni. Kopā ar savu pretsparu funi
Vispār jau patriotisma ieaudzināšana sākas jau ģimenē, un nevis kaut kur citur. Patriotisms sākas no dzimtās mājas, ielas vai pilsētas. Ja tas ģimenē nav ieaudzināts, tad ir tā kā ir.
Nezinu kā Funim, bet man vecāki iemācīja mīlēt savu mazo Dzimteni, un būt tās patriotam, un nevis tiekties uz gaišo komunismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:50, pirms 7 gadiem
Kādu laiku nostrādāju divos celtniecības uzņēmumos: Vienā darbinieki varēja atļauties auto un darbā ieradās katru dienu, otrā nevarēja ierasties katru dienu, jo mocījās ar atkarībām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:52, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: tu vari smaididams sedet MAximas kaseee, buut lojals, laipns un visadi citaadi lielisks, bet vairak par to tev neviens nemaksas
Tāpēc ir arodbiedrības un citas organizācijas, bet ja ļauj kāpt uz galvas vai atļauj brīvi rīkoties, tad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:53, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: nefilozofesim!!! ir taa ka ir un viss
Piekrītu! Basketbols tagad!

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:53, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es gar zemi! Nē, es jau zināju, ka tu esi visu nozaru speciālists. Un kur ne pārāk, tur pie polša papildizglītība.
Un pasaki, ka tā nav, kā mans radinieks stāstīja.
Nezinu kā Tu, bet es dzīvoju pēc principa ka katram manam draugam ir vismaz 5 citi viņa draugi un viņiem arī draugi, un caur viņiem daudz ko šai dzīvē var iemācīties, iegūt un uzzināt.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau patriotisma ieaudzināšana sākas jau ģimenē, un nevis kaut kur citur. Patriotisms sākas no dzimtās mājas, ielas vai pilsētas. Ja tas ģimenē nav ieaudzināts, tad ir tā kā ir.
Nezinu kā Funim, bet man vecāki iemācīja mīlēt savu mazo Dzimteni, un būt tās patriotam, un nevis tiekties uz gaišo komunismu.
Normālam cilvēkam savas vajadzības ir pirmajā vietā. Tur nav ko filozofēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un pasaki, ka tā nav, kā mans radinieks stāstīja.
Nezinu kā Tu, bet es dzīvoju pēc principa ka katram manam draugam ir vismaz 5 citi viņa draugi un viņiem arī draugi, un caur viņiem daudz ko šai dzīvē var iemācīties, iegūt un uzzināt.
Kaut ko vēl no sevis piedomā, nākamais arī vēl kaut ko pēc savas gaumes pieliek. Klusais telefons un tirgus bābas tas saucas.