Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē

Rolands Eliņš

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē
Foto: Rīgas "Dinamo"

Rīgas "Dinamo" komanda šorīt ar līgumreisu devās uz Šveici, lai piedalītos 91. starptautiskajā hokejā turnīrā "Špenglera kauss", kas no 26. līdz 31. decembrim norisināsies Šveices pilsētā Davosā.

Rīgas "Dinamo" būs vienīgā komanda, kas pārstāvēs KHL, un Rīgas komandas pretinieces šajā turnīrā būs Šveices un Kanādas izlases, mājinieki no "Davos", Čehijas čempionāta klubs "Mountfield", kuru pārstāv Oskars Cibuļskis un Andris Džeriņš, kā arī Somijas čempionāta klubs HPK.

Turnīra priekšsacīkstēs Rīgas "Dinamo" spēlēs vienā grupā ar Šveices izlasi un Somijas klubu HPK. Pēc priekšsacīkšu turnīra rezultātiem, apakšgrupu uzvarētāji uzreiz iekļūs pusfinālā, bet pārējās komandas izspēlēs vēl divas ceļazīmes uz pusfinālu ar otras grupas komandām. Visas spēles Špenglera kausā Latvijā tiešraidē demonstrēs TV kanāls "Best4Sport".

Ģirta Ankipāna un viņa palīgu rīcībā šajā turnīrā būs 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 16 uzbrucēji: vārtsargi - Jānis Kalniņš, Mants Armalis; aizsargi Nerijus Ališausks, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs, Ansi Salmela, Karls Stolerijs un Kristaps Zīle; uzbrucēji Oskars Batņa, Māris Bičevskis, Rihards Bukarts, Lauris Dārziņš, Miks Indrašis, Ņikita Jevpalovs, Denijs Kristo, Edgars Kulda, Roberts Lipsbergs, Brendons Makmilans, Gints Meija, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs un Nikolajs Žerdevs.

Savainojumu dēļ uz turnīru nedosies aizsargs Uvis Balinskis un uzbrucējs Koltons Gilīss.

Rīgas "Dinamo" spēles Špenglera kauss (Latvijas laiks)

DatumsLaiksVietaSpēle
26. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)ŠVEICES izlase - DINAMO RĪGA (Best4Sport TV)
27. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles uzvarētājs (Best4Sport TV)
28. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles zaudētājs (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
31. decembrisplkst. 13:10Davosa (Šveice)Fināls (Best4Sport TV)

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vispār par naudu rakstīju, bet Tu pēc tam tā kažoku smuki apmeti otrādi par cilvēkresursiem. Un arī tur Tavi argumenti par ES vainu tajā,maigi sakot, aiz matiem bija pievilkti.
Nevar nodalīt. Nauda, cilvēks, zeme. Viss piedalās tavos aprēķinos. Nemurgo nemaz par kažokiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:04, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: pazina teica, kaa lai netic???
Paziņa teica, ka esmu lohs un viņš ir uzticams! Kā lai netic?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:04, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zinot Tjomu, ticu
Varbūt.
Tikai ar to viņš pierādīja, ka ne ar ko nav labāks par tiem, kurus tas regulāri aprej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:06, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Maslovs savā piramīdā gan ko citu saka!
Kā Tu vari interpretēt informāciju sev pa labu?!?

Baigi... es pat nezinu... kruts tagad izlikies? Parādot Maslova pirmamīdu, kuru NEATKARĪGI no specializācijas, gandrīz jebkuram studentam 1.kursā bakalauros rāda?
Un pie tam ne tā traktējot? Jo piramīda tieši parāda, ka vissvarīgākās katram indiviīdam ir personiskās, visnepieciešamākās lietas (gluži kā dzīvniekam) un tikai tad sabiedrības atzinība utt

Kas būs tālāk? Runāsi kādreiz par ekonomiku un izmetīsi SWAT (SVID) analīzi kā baigo raķešzinātni???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt.
Tikai ar to viņš pierādīja, ka ne ar ko nav labāks par tiem, kurus tas regulāri aprej.
Nepiekrītu, cienu visus, kuri ar savu rīcību cenšas panākt to, lai musļikiem Eiropā būtu pēc iespējas sliktāk. Galu galā, ja šajā kontinentā sāksies iekšējie kari (patreizējie regulārie terorakti ir tikai priekšspēle), tā būs bijusi musļiku iniciatīva. Vainīgie protams liberālie baltie rietumeiropieši kuri viņus te ielaida.

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:07, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja zini tādu vietu, kā Gaismas, netālu no Rīgas, tad labāk tur ķieģelienēs dzīvokli nepirkt Bija piedāvājums Pipec, PSRS armijas stroibata darbs Rajons it kā labs, mežiņš, klusumiņš, Latviska atmosfēra, taču kvalitāte neiztur nekādu kritiku!
Tak Ogrē vai Lielvārdē ņem. 100% labākās vietas

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:08, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Atkarīgs no strādniekiem, kas viņas būvēja! Varēja būvēt tie, kas neko negribēja darīt un strādāja piespiedu kārtā vai tie kam bija liela pieredze celtniecībā!
Staļina laika mājas pēc WW II būvēja vai atjaunoja karagūstekņi (pārsvarā), bet hruščovenes tika būvētas ''labāko'' padomju laiku tradīciju garā. Vienīgi materiāli bija labāki. Ne tika tik daudz izmantoti brāķa dzelzsbetona paneļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:09, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nevar nodalīt. Nauda, cilvēks, zeme. Viss piedalās tavos aprēķinos. Nemurgo nemaz par kažokiem.
Jā,jā jau sapratu, ka vainīgi visi citi, bet tikai ne mēs paši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:11, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nepiekrītu, cienu visus, kuri ar savu rīcību cenšas panākt to, lai musļikiem Eiropā būtu pēc iespējas sliktāk. Galu galā, ja šajā kontinentā sāksies iekšējie kari (patreizējie regulārie terorakti ir tikai priekšspēle), tā būs bijusi musļiku iniciatīva. Vainīgie protams liberālie baltie rietumeiropieši kuri viņus te ielaida.
Interesanti ko Tu teiksi, ja Tavs bērns pieņems islāma ticību?
Tikai nesaki, ka nekad.
Es arī ne pārāk atbalstu kas notiek Eiropā ar migrāciju, bet ......tas viss nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet.

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Staļina laika mājas pēc WW II būvēja vai atjaunoja karagūstekņi (pārsvarā), bet hruščovenes tika būvētas ''labāko'' padomju laiku tradīciju garā. Vienīgi materiāli bija labāki. Ne tika tik daudz izmantoti brāķa dzelzsbetona paneļi.
100% tiršana Absolūts profānisms. Neatstāsti šeit savu pudeles brāļu murgus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:13, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pats interesantākais, ka tanī meistā pārsvarā Lettiņi dzīvo
Pašam patreiz ir dzīvoklis Rīgas centrā, pirmskara mūra mājā, kaut kad nākotnē ceru/plānoju Salienā (Piņķi) uzcelt māju vai dzīvokli jaunajā projektā paņemt hipotēkā. Turpat inbox.lv ledushalle, Jūrmala zem 10min, mežš, neviena bomža, skolas, Spice 7min. Viss! Iesaku

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:14, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 100% tiršana Absolūts profānisms. Neatstāsti šeit savu pudeles brāļu murgus.
Es piemēram zinu tikai to, ka tajos laikos visus lika pie darba, bet Namejam jau verdikts gatavs, kas ko būvēja!

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:14, pirms 7 gadiem
Spēcīga analīze panesusies, un eiroskepse arī plaukst. Skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:15, pirms 7 gadiem
Varu atnest veselu manu ar Hruščoveņu darbu vadītājiem un meistariem. Lielā masa tā saucamie "miera laika" celtnieki.

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti ko Tu teiksi, ja Tavs bērns pieņems islāma ticību?
Tikai nesaki, ka nekad.
Es arī ne pārāk atbalstu kas notiek Eiropā ar migrāciju, bet ......tas viss nav tik vienkārši kā dažreiz šķiet.
Ar manu audzināšanu tas vienkārši nenotiks. Mani senči arī manī ieaudzināja zināmas vērtības. Šoreiz teikšu nekad, ja tā notiktu.... nu tā būtu megatraģēdija... Laikam katra kasiere mani atpazīs, jo zinās ka alkonodaļa ir pirmā vieta kur eju...

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:16, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dzelzceļa nav
3. autiņš ja nekļūdos.
Un tur labi ceļi, ar mašīnīti arī var
Ja kas, no Priedaines stacijas var ar kājām, kādas 15min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik mans tuvs radinieks strādāja gana augstā činā ceļiniekos, tad lūdzu, nevajag man stāstīt par ceļiniekiem. Es pie konjaka glāzes uzzināja daudz sīkumus par šo tautsaimniecības nozari. Piemēram, kā jamuhļī ar asfalta sastāvu vai grunts segumu utt.. Cik aizgāja otkatos, un kā veidojas objektu sadārdzinājumi.
Namej... nu piedod, bet Tu vecais jau galīgi esi kaunu zaudējis. Ko nozīmē kaut kādi nostāsti.

Tas ir aptuveni tā... Tu, balstoties uz nostāstiem, tagad ņemsi un ar mani strīdēsies par to, kā ir dzīvot, teiksim, Amsterdamā un kur tur ir un kur tur nav tilti
Es pat nezinu kā to nosaukt???!!!???

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:19, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Par islamu man būs atsevišķa rubrika videomateriālā!
Tiklīdz būs kanāls tā spiedīšu ''subscribe'', lai nevienu vlogu nepalaistu garām

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:20, pirms 7 gadiem
Dzirdēju kaimiņu sakām, ka mana sieva m**ka, nospriedu, ka eh... gan jau ma*ka vien ir )))

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:20, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 100% tiršana Absolūts profānisms. Neatstāsti šeit savu pudeles brāļu murgus.
Es pats esmu dzīvojis gan hruščovenē, gan arī jaunāko laiku paneļu mājā. Kā diena pret nakti materiālu kvalitātes ziņā. Tiesa arī izpildījuma ziņā hruščovene bija kvalitatīvāka, jo panelenē griestu paneļi bija šķībi salikti.
To ka Liepājā lielu daļu mājas pēc WW II atjaunoja un gana daudz uzcēla no jauna karagūstekņi Tev jebkurš liepājnieks pastāstīs un parādīs.
https://www.irliepaja.lv/lv/raksti/...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 22:22, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dzelzcelš ir nepieciešams vairāku faktoru dēļ
1. Tualete sabiedriskajā transportā
2. Nav jācepas par parkošanu Rīgā
3. Pats galvenais, neiepsrūdīsi korķos, kuri sastāv no nabadzīgās tautas masas, kurām naudas it kā nav, toties ir dārgi vāģi un vēl to dārgo vāģu ir DAUDZ
Carnikava, Saulkrasti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja