Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē

Rolands Eliņš

"Dinamo" 26 spēlētāju sastāvā devusies uz Špenglera kausu Šveicē
Foto: Rīgas "Dinamo"

Rīgas "Dinamo" komanda šorīt ar līgumreisu devās uz Šveici, lai piedalītos 91. starptautiskajā hokejā turnīrā "Špenglera kauss", kas no 26. līdz 31. decembrim norisināsies Šveices pilsētā Davosā.

Rīgas "Dinamo" būs vienīgā komanda, kas pārstāvēs KHL, un Rīgas komandas pretinieces šajā turnīrā būs Šveices un Kanādas izlases, mājinieki no "Davos", Čehijas čempionāta klubs "Mountfield", kuru pārstāv Oskars Cibuļskis un Andris Džeriņš, kā arī Somijas čempionāta klubs HPK.

Turnīra priekšsacīkstēs Rīgas "Dinamo" spēlēs vienā grupā ar Šveices izlasi un Somijas klubu HPK. Pēc priekšsacīkšu turnīra rezultātiem, apakšgrupu uzvarētāji uzreiz iekļūs pusfinālā, bet pārējās komandas izspēlēs vēl divas ceļazīmes uz pusfinālu ar otras grupas komandām. Visas spēles Špenglera kausā Latvijā tiešraidē demonstrēs TV kanāls "Best4Sport".

Ģirta Ankipāna un viņa palīgu rīcībā šajā turnīrā būs 2 vārtsargi, 8 aizsargi un 16 uzbrucēji: vārtsargi - Jānis Kalniņš, Mants Armalis; aizsargi Nerijus Ališausks, Guntis Galviņš, Aleksandrs Jerofejevs, Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs, Ansi Salmela, Karls Stolerijs un Kristaps Zīle; uzbrucēji Oskars Batņa, Māris Bičevskis, Rihards Bukarts, Lauris Dārziņš, Miks Indrašis, Ņikita Jevpalovs, Denijs Kristo, Edgars Kulda, Roberts Lipsbergs, Brendons Makmilans, Gints Meija, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs un Nikolajs Žerdevs.

Savainojumu dēļ uz turnīru nedosies aizsargs Uvis Balinskis un uzbrucējs Koltons Gilīss.

Rīgas "Dinamo" spēles Špenglera kauss (Latvijas laiks)

DatumsLaiksVietaSpēle
26. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)ŠVEICES izlase - DINAMO RĪGA (Best4Sport TV)
27. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles uzvarētājs (Best4Sport TV)
28. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)HPK – Pirmās spēles zaudētājs (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
29. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Ceturtdaļfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 16:10Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
30. decembrisplkst. 21:15Davosa (Šveice)Pusfināls (Best4Sport TV)
31. decembrisplkst. 13:10Davosa (Šveice)Fināls (Best4Sport TV)

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 19:59, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Pec Lepajas Bomaara tekstiem sanak taa, ka ES ir labdaribas iestaade mazajam un nabadzigajam valstinam, kas visu uzdavinas,visu sacels un sabuves par to paludzot pretii PALDIES
Es tavu nostāju tā arī neesmu sapratis. Ta tu uztirs eiroskeptiķiem, ta eirofanātiem. Tu par ko?

     [+] [-]

, 2017-12-25 19:59, pirms 7 gadiem
Bocmani, ja tu domā, ka tevi uz ūdens plivinoties noķers ceļinieku krīze, tu rūgti maldies. Viss ir saistīts, līdzi paraus civilo celtniecību un daudz ko vēl. Arī valsts budžetā būs robi. Tad valsts domās, kuri darmajedi tai nav vajadzīgi. Ļoti iespējams, iespēja pa dupsi tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:04, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Idiots te ir viens. Paskaties spogulī!
Vai vēlies, lai mēs turpinām sēdēt aiz dzelzs priekškara RU sastāvā, kuri mēģināja mūs rusificēt?
Vai ES būtu vainīgs, ka mūsu meitenes precas labāk ar melnajiem, nekā latviešu puišiem? Varbūt tomēr pie vainas ir šie paši latviešu puiši, kuri ir tik tizli, ka nespēj piesaistīt latviešu meitenes.
Vai ES mūs ar varu velk uz ārzemēm, vai tā tomēr ir mūsu pašu izvēle tur doties, un nevis attīstīt mūsu ekonomiku?
Riebjās šitie tirsēji, kuri visur vaino citus, bet paši sevi uzdod par baltiem un pūkainiem.
Es saku, ka mēs maksājam vairāk kā saņemam. Kā tauta. Ja nepiekrīti, es tevi par saprātīgu uzskatīt nevaru. Ja tu esi kosmopolīts un tev uz latvietību uztirst, tad vēl ir Ok, tad viedoklis loģisks un pamatots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:05, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Tjoma reiz lieliski teica - HMB ir par un pret visiem vienlaicigi

Nuu ES nav sliktakais, vnk ar katru gadu aizvien vairaak baazh savu knaabi kur nevajag! domaju lidzigi kaa tu, saknee bija ok, tagad jau ir parmeriba
Tā var būt gan laba, gan slikta pozīcija. Atkarībā, kādā sabiedrībā atrodies. Gan jau zini... kara laikā neitrālos virus dažbrīd nošauj pirmos

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:05, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Teicu, ka būs Janvārī, značit arī būs Janvārī!
1 week to go
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:09, pirms 7 gadiem
Kas tur būs par saturu? Močīsi arī kādus antidinamiešus tiešraidē? 3gadi jau soli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:11, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es saku, ka mēs maksājam vairāk kā saņemam. Kā tauta. Ja nepiekrīti, es tevi par saprātīgu uzskatīt nevaru. Ja tu esi kosmopolīts un tev uz latvietību uztirst, tad vēl ir Ok, tad viedoklis loģisks un pamatots.
Smieklīgākais - es it kā varētu būt tads kosmopolīts un tā...
Bet es esmu jau atskatījies un "atjuties" visu to līdz mielēm - to, kā latvieši/lietuvieši/poļi tur paaudzēm ilgi dzīvo savās kopienās, tik ierobežoti sadraudzējoties ar vietējiem... atsevišķi, pāris draugi (UK)
To, kā Tu nekad neesi īsti savējais jauniešu vidū
To, kā Tev būs grūti nodibināt ģimeni ārzemēs. Pat, ja ir labs amats... aizspriedumi mēdz nepazust... un latviešus tieši mēdz saukt par tiem aizspriedumainākajiem.

Nepārprotiet... manī nekad nav bijis nekāds aizvainojums pret rietumiem.
Es vnk zinu, ka Tur nav nekāda paradise. Nav. Punkts un 3 izsaukuma zīmes
Kā ikdienā, tā viņu politiskajā attieksmē. Piemērs kaut vai tas kā mūsu Straujumu ES parlamentā gandrīz izsmēja/izlamāja savulaik. Un es negrasos aizstāvēt Straujumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:13, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tagad arī, ar visu dalību ES, braucot pa galvaspilsētas ceļiem (par miestiem nemaz nerunājot) bieži vien neatliek nekas cits kā nopūsties un rupjā balsī teikt: pilnīgs p*zģec.
Patreiz jā, saņemam fondos vairāk nekā iemaksājam. Kādu dziesmu dziedāsi kad fondi beigsies?
Nepiekrītu, pirms 2004. gada arī bija ceļa remonti, ēkas arī renovēja. Tava teorija tātad - nebūtu iestājušies ES un pēc 2004 vispār neviens ceļš vai ēka netiktu renovēta? Beidz
Diemžēl, bet tieši tā, jo ar mūsu resursiem ir krietni par īsu, lai mēs patstāvīgi spētu rūpēties par mūsu infrastruktūru. Protams, vienmēr gribētos, lai būtu vel labāk, bet šobrīd nevar salīdzināt ar to, kas bija vel 10 gadus atpakaļ.
Iesaku neticēt visādām baumām, bet parunāt ar cilvēkiem, kuri strādā ES struktūrās.
Nekad nebūs tā, kad Latvija vairāk iemaksās, nekā saņems no ES. Jā, mainīsies struktūrfondu virzītās naudas mērķi, beigsies vieni ilgtermiņa budžeta plāni, bet vietā nāks citi.
Un, patiesībā, jau pašai Latvijai kaut kad jāsāk jau rūpēties par tiem pašiem ceļiem vai citu infrastruktūru.
Tad Tu varēsi pārliecināties uz ko mēs paši esam spējīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:16, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bocmani, ja tu domā, ka tevi uz ūdens plivinoties noķers ceļinieku krīze, tu rūgti maldies. Viss ir saistīts, līdzi paraus civilo celtniecību un daudz ko vēl. Arī valsts budžetā būs robi. Tad valsts domās, kuri darmajedi tai nav vajadzīgi. Ļoti iespējams, iespēja pa dupsi tev.
Nebūs ceļiniekiem nekāda krīze. Būs jāiemācās sadzīvot ar mazākiem līdzekļiem. Un jābeidz tirsināt parastos ceļinieku strādniekus, kurus pēc sezonas atlaiž, lai iet iet uz bezdarbnieku pabalstiem, bet sezonas sākumā pieņem atpakaļ.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:17, pirms 7 gadiem
Jā, named, puse darbaspējīgo būs jau aiz robežas, nu tik mēs rotīsim piedurknes un strādāsim. Tad vēl daļa resnu ākstu no kara flotes un līdzīgām struktūrām, tie strādāt neprot.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:19, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebūs ceļiniekiem nekāda krīze. Būs jāiemācās sadzīvot ar mazākiem līdzekļiem. Un jābeidz tirsināt parastos ceļinieku strādniekus, kurus pēc sezonas atlaiž, lai iet iet uz bezdarbnieku pabalstiem, bet sezonas sākumā pieņem atpakaļ.
Loģiski. Būs daudz mazāk naudas, īstais laiks uzlaboties strādnieku apstākļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:21, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es saku, ka mēs maksājam vairāk kā saņemam. Kā tauta. Ja nepiekrīti, es tevi par saprātīgu uzskatīt nevaru. Ja tu esi kosmopolīts un tev uz latvietību uztirst, tad vēl ir Ok, tad viedoklis loģisks un pamatots.
Es piekrītu tam, ka mēs kā tauta tiešām zaudējam ar atrašanos ES, bet es nepiekrītu, ka pie tā vainīgs kāds cits, un nevis mēs paši. Neviens mums ar varu neliek darīt to, ko mēs paši darām patreiz. Nepatīkami, bet fakts.
Tomēr es esmu gana optimistisks, jo ne mūs spēja iznīcināt vācieši 700 gadu garumā, ne Krievijas impērija, ne arī PSRS pārkrievošanas centieni.

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:22, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Tak tikai Lepajas Bomaram seezhot savaa 1istabas pritona Lepajaa redz Rietumos piepes no gaisa kriit
Varbūt tagad Tev būs skaidrs, kāpēc es vispār esmu Latvijā
Priekš manis, tici vai ne, Latvija ir labākā vieta kur dzīvot. Un pat Rīga ir labākā. Visā Eiropā tikai Prāga ir tā, kas man personiski, var ar Rīgu sacensties. Es citu neesmu atradis. Labi, nav jau tā ka es visur būtu bijis, ne tuvu, bet tomēr... Londonas, Parīzes, Amsterdamas, Briseles un Rīgas konkurencē es izvēlos Rīgu pat neaizdomājoties. Vispār, pat nepārdomājot 2x.

Piemēram, Amsterdama... kāds ir izjutis to "WTF, this is all???" izkāpjot teiksim vilcienu stacijā centrā???
Un tad tālāk pamēģini atrast tualeti (bet labi... sameklē vnk google maps mcdonalds, būs norādes)...

Londona... nu... man tiešām patīk Fulema, kur kādreiz dzīvoju un sāku iet uz Chelsea spēlēm... bet ikdiena... attālumi... vnk nogalina

     [+] [-]

, 2017-12-25 20:23, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jā, named, puse darbaspējīgo būs jau aiz robežas, nu tik mēs rotīsim piedurknes un strādāsim. Tad vēl daļa resnu ākstu no kara flotes un līdzīgām struktūrām, tie strādāt neprot.

Lai ceļinieki, un ne tikai, saviem strādniekiem maksā cilvēciskas algas, tad neviens nekur nemuks, un tad nevienu nebūs jāvaino. Tie laiki, kad cilvēks vēlējās strādāt par minimālo sen ir pagājuši.
Un arī pie tā mēs paši vien esam vainīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja