Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Krievu mediji: "Dinamo" varētu papildināt Hosa un Skrastiņš

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Krievu mediji: "Dinamo" varētu papildināt Hosa un Skrastiņš
Marsels Hosa "Dinamo" formā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Nedēļu pirms brīža, kad oficiāli varēs slēgt darījumus Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), parādījusies informācija, ka Rīgas "Dinamo" Laura Dārziņa vietā no Kazaņas "Ak Bars" atpakaļ dabūs Latvijā divas sezonas uzspēlējušo slovāku uzbrucēju Marselu Hosu.

Tas, ka Dārziņš "Dinamo" vairs nespēlēs, ir skaidrs - pagājušajā nedēļā masu medijiem to apstiprināja kluba vadība. Pagaidām gan ir atklāts jautājums par to, kurā klubā uzbrucējs turpinās karjeru. Visticamākais variants ir Kazaņas "Ak Bars", ar kuru Lauris it kā jau esot vienojies par trīs gadu līgumu.

Pretējā virzienā dosies slovāku uzbrucējs Marsels Hosa, kuram "Dinamo" nav svešs, jo viņš šeit aizvadīja KHL pirmās divas sezonas, otrajā ar 35 vārtiem kļūstot par līgas labāko vārtu guvēju. Savā pirmajā sezonā "Ak Bars" sastāvā regulārā turnīra ietvaros Hosa 51 spēlē guva 16 vārtus un atdeva 15 rezultatīvas piespēles, bet "play off" turnīrā astoņos mačos tika pie 3 (2+1) punktiem.

Rīgas "Dinamo" jaunajā sezonā, visticamāk, būs arī 36 gadus vecais Kārlis Skrastiņš, kurš pagājušajā sezonā spēlēja Nacionālās Hokeja līgas klubā Dalasas "Stars". Tikmēr "Dinamo" bez Dārziņa un Juliuša Šuplera atstājis arī Roberts Petrovickis. Tāpat oficiāli jau zināms, ka "Dinamo" nākamajā sezonā trenēs soms Peka Rautakalio.

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

 +45 [+] [-]

, 2011-04-25 15:36, pirms 14 gadiem
skrastin laba manta

 +19 [+] [-]

, 2011-04-25 15:38, pirms 14 gadiem
hosas vietā labu centru

 +63 [+] [-]

, 2011-04-25 15:39, pirms 14 gadiem
Nopietni, Petrovickis pametis Dinamo?
Tā tik vēl trūka,lai viņš paliktu.

 +61 [+] [-]

, 2011-04-25 15:39, pirms 14 gadiem
Skrastiņš jau nu tiešām labāk lai cenšas vēl NHL uzkavēties...Ja nu galīgi nesanāk,tad gaidam Dinamo
Bet nu,Dārziņš protams ir labāks par Hossu.

 +47 [+] [-]

, 2011-04-25 15:40, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Bet nu,Dārziņš protams ir labāks par Hossu.
Abi divi aizsardzībā ir slinķi

 +44 [+] [-]

, 2011-04-25 15:40, pirms 14 gadiem
Tik nevajag te pļūtīt. Atraduši info avotus Krievijā. Skrastiņam joprojām ir laba reputācija NHL, bet Hosa nahren Rīgā vajadzīgs pie Rautakalio

 +11 [+] [-]

, 2011-04-25 15:43, pirms 14 gadiem
popovich rakstīja: hosas vietā labu centru
vo vo iemetēji mums pašiem ir ko likt vietā, Bukarts, Štāls, Meija, Saulietis. Jāsāk uzticēties vairāk un aizies tāpat kā aizgāja visiem pašreizējiem līderiem pirmajā sezonā

  +3 [+] [-]

, 2011-04-25 15:43, pirms 14 gadiem
Pie rautakalio viņam nebus tādas atlaides un spēles laiks kā pie Šuplera, un nemetīs viņš pa 35 bankām

 +38 [+] [-]

, 2011-04-25 15:43, pirms 14 gadiem
Skrastiņš? vēl jāturpina spēlēt NHL. Dinamo ir vajadzīgs Skrastiņš, bet Skrastiņam Dinamo - nē.

 +26 [+] [-]

, 2011-04-25 15:44, pirms 14 gadiem
Hosa nebūs Rīgā un Skrastiņš arī nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 15:44, pirms 14 gadiem
(JA!?)Skrastiņs un Ozo,aizsardzība mums būtu BETONĒTĀ

 +56 [+] [-]

, 2011-04-25 15:45, pirms 14 gadiem
Bet Skarastiņš, Ozoliņš- tas būtu skaisti

 +10 [+] [-]

, 2011-04-25 15:45, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Bet nu,Dārziņš protams ir labāks par Hossu.
To nu mēs redzēsim nākamsezon - jauns klubs, citi partneri, jauna loma, psiholoģija...

 +16 [+] [-]

, 2011-04-25 15:45, pirms 14 gadiem
Interesanti ir tas, ka par Rigas Dinamo vairak info, lai kada ta ari nebutu, ir krievu prese....
Musejie tik copy paste un viss, neko jaunu pasi nedabu zinat...
Viss ko uzraksta ir RD vadibas otmazkas, neparadas vispar nekadi uzvardi....
Vai nu te zurnalistikas limenis ir tik vien ka kopetaju bars, vai nu neviens musejiem neko nestasta.... Pasi jau izokskeret neko nevar....
P.s. Gribeju pakritizet, bet baidos, ka neiedo banu....

  +7 [+] [-]

, 2011-04-25 15:45, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Abi divi aizsardzībā ir slinķi
Nu naav jau tik traki ar Dārziņu,protams varēja playofos labāk spēlēt,bet regulārajā sezonā +10,a Hossam ar saviem 50punktiem bija -5,ir starpība,ne?Bet nu Hossa Ak Barsā ir izaudzināts,tur tādas vaļības kā bija Dinamo,netika pieļautas.

  +8 [+] [-]

, 2011-04-25 15:45, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Tik nevajag te pļūtīt. Atraduši info avotus Krievijā. Skrastiņam joprojām ir laba reputācija NHL, bet Hosa nahren Rīgā vajadzīgs pie Rautakalio
Skrastiņš tagad ir 35+ grupā, tādēļ uz viņu attiecas daudzi ierobežojumi, kas NHL klubos var samazināt viņa vērtību.

Skrastiņš maksimums var cerēt uz 750k līdz 1 miljonam uz vienu sezonu. Divus gadus neviens viņam nepiedāvās.

Dinamo var pilnīgi mierīgi konkurēt finansiālā ziņā, turklāt kausa pretendentiem Skrastiņš nav interesants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 15:47, pirms 14 gadiem
3 gadi ar AK BARS? Vispāŗ neesmu nekur tādu oficiālu info redzējis!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 15:49, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: P.s. Gribeju pakritizet, bet baidos, ka neiedo banu....
Pie Bērziņa rakstiem šādus tekstus var bieži lasīt.
P.S. Nekas personisks.

  +6 [+] [-]

, 2011-04-25 15:49, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Petrovicki jau varētu paturēt, tāds vecs un pieredzes bagāts spēlētājs uz plej offu laiku noteikti aktivizētos un spēlētu kā jaunības laikos- tas ir- pilnīgi kā nulle, bet pieredze ir laba lieta, un prasme, nav nevienam brīnums,ka tieši Petrovickis ir bijusi panākumu atslēga, lai sakautu Znaroka Dynamo un sīksti cīnīties pret Metalurgu
Kādu vēl fakin Metalurgu?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 15:49, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Saulietis brālis tam Somu Saulītim?
Vai ta viņam vēl ir līgums? ja arī ir tad visus līgumus var lauzt- vispār tie tikai tukši piemēri no manas puses bija, ko hosas vietā varētu iespēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 15:51, pirms 14 gadiem
Ar šitiem džekiem būs play off's un 2. kārta noteikti

 +18 [+] [-]

, 2011-04-25 15:51, pirms 14 gadiem
haha, Ovečkins un Datsjuks arī apsver iespēju spēlēt Rīgā.
Kā arī Rudņevs agriezties Latvijā un turpināt izaugsmi "Skonto".

cirks, domāju, ka jokot var tikai 1. aprilī, bet ne visu mēnesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-25 15:53, pirms 14 gadiem
ceburs rakstīja: Bet Skarastiņš, Ozoliņš- tas būtu skaisti
Es gan nesaprotu, kāpēc visi Skrastiņu un Ozoliņu grib ielikt vienā pārī, labāk taču, lai katrs citā, tad būtu vismaz 2 labi aizsargu pāri, nevis viens ļoti spēcīgs + 2 švaki.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-25 15:54, pirms 14 gadiem
Skrastins uz dinamo !!

nedomaaju ka buus kaarlis dinamo riga sastaavaa!!!

bet tas buuutu taaads plusss aizsardziibai!!

 +11 [+] [-]

, 2011-04-25 15:59, pirms 14 gadiem
Tak finansiāli nepavilks Hossu, Ozoliņu un Skrastiņu.. Vēl tak ir Sprukts, Karsums ar lieliem līgumiem, domājams arī Ņiživijam un Reķim nav no mazajiem.. Tā kā- izskatās pēc pīles..

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:00, pirms 14 gadiem
Ai nu kāda patiesībā šķirba no tā visa. Tāpat ir skaidrs, ka RD atkal muļļāsies uz PO zonas un ja iekļūs, tad izkritīs pirmajā vai otrajā kārtā. Un tā katru gadu. Būsim reāli, RD ar savām finansiālajām iespējām par nopietnu Gagarina kandidātu nekļūs un viņu vieta KHL faniem vienkārši sāks apnikt. Tas pats bija arī ar Latvijas izlasi, kad fani saprata to, ka augstāk par 7-10 izlasei PČ netikt.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-25 16:01, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Interesanti ir tas, ka par Rigas Dinamo vairak info, lai kada ta ari nebutu, ir krievu prese....
Musejie tik copy paste un viss, neko jaunu pasi nedabu zinat...
Viss ko uzraksta ir RD vadibas otmazkas, neparadas vispar nekadi uzvardi....
Vai nu te zurnalistikas limenis ir tik vien ka kopetaju bars, vai nu neviens musejiem neko nestasta.... Pasi jau izokskeret neko nevar....
P.s. Gribeju pakritizet, bet baidos, ka neiedo banu....
Tādēļ ka krievu mediji biežāk nekā latviešu uzpūš no mušas ziloni. Droši vien kaut kur dzirdēja, ka Dinamo kādreiz gribētu Skrastiņu un uzreiz jau raksta, ka nākamsezon spēlēs. Ticamība šiem rakstiem nav īpaši liela.
Slēpts komentārs: NoIQ

  -3 [+] [-]

, 2011-04-25 16:03, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Es gan nesaprotu, kāpēc visi Skrastiņu un Ozoliņu grib ielikt vienā pārī, labāk taču, lai katrs citā, tad būtu vismaz 2 labi aizsargu pāri, nevis viens ļoti spēcīgs + 2 švaki.
Toties vairākuma izspēles būtu kolosālas

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:03, pirms 14 gadiem
tagad hossu noliek,bet tad kad vins speleja dinamo labi,tad bija dievs. bet to ka kazana ir tadi pasi desmit meistaru ka vins tas jau nekas..

  +8 [+] [-]

, 2011-04-25 16:03, pirms 14 gadiem
"Dinamo" varētu papildināt Hosa un Skrastiņš
Varētu papildināt, bet varētu arī nepapildināt!
Slēpts komentārs: Fedorov91

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:05, pirms 14 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tādēļ ka krievu mediji biežāk nekā latviešu uzpūš no mušas ziloni. Droši vien kaut kur dzirdēja, ka Dinamo kādreiz gribētu Skrastiņu un uzreiz jau raksta, ka nākamsezon spēlēs. Ticamība šiem rakstiem nav īpaši liela.
Iespejams.
Es seit vairak par to, ka musejie pat neraksta pa kautkadam iespejam, variantiem, bet tikai vai nu parpublice citu rakstito, vai uzraksta jau oficialu info...
Pilnigs klusums... Savickis tik kautko nolej, ka pagaidam negribetu teikt, prasiet tam utt utml..
Laikam attieksme tada...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:07, pirms 14 gadiem
ceburs rakstīja: vo vo iemetēji mums pašiem ir ko likt vietā, Bukarts, Štāls, Meija, Saulietis. Jāsāk uzticēties vairāk un aizies tāpat kā aizgāja visiem pašreizējiem līderiem pirmajā sezonā
bukarts meija stals saulietis vinji jau naw centri

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:08, pirms 14 gadiem
Skrastiņa ierašanās noteikti varētu palīdzēt aizsardzībā, bet Hossu, godīgi sakot, nezinu, kur tagad var ielikt, jo Dārziņa vietā viņš neiederas - tur vajag reaktīvu uzbrucēju. Varu labi saprast Lauri, jo AB naudu nav kur likt - laikam kokos aug,- tomēr māc bažas, ka tā nav viņa komanda - tā kā tas izrādījās Hossam.
Slēpts komentārs: NoIQ

  +3 [+] [-]

, 2011-04-25 16:10, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skrastiņš tagad ir 35+ grupā, tādēļ uz viņu attiecas daudzi ierobežojumi, kas NHL klubos var samazināt viņa vērtību.

Skrastiņš maksimums var cerēt uz 750k līdz 1 miljonam uz vienu sezonu. Divus gadus neviens viņam nepiedāvās.

Dinamo var pilnīgi mierīgi konkurēt finansiālā ziņā, turklāt kausa pretendentiem Skrastiņš nav interesants.
Hmm... Kāpēc tad Skrastiņš kausa pretendentiem nebūs interesants? Manuprāt, tieši otrādi. Komandā kura ir pilna ar zvaigznēm un algu griezti ir tuvu maksimumam, tieši otrādi ir vajadzīga kāda stabila vērtība, par salīdzinoši zemu samaksu, kura, protams, nekāds vilcējs nebūs, bet tostarp nekādus sūdus nevarīs un nospēlēs savā stabilajā vidējā līmenī.

Par Skrastiņu Dinamo, vispār ir ļoti lieloas šaubas. Kārlis, jau nav sapelnījis pa savu karjeru tik daudz cik Ozo un domāu, nepalaidīs izdevīdu uzspēlēt pa kādu lielaku žulksnīti kāda no KHL resnā gala komandām.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:10, pirms 14 gadiem
labi resursi....mosh tomeer pagaidiismi!

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:11, pirms 14 gadiem
Kad SC sāks zvanīt un uzdot provokatīvus jautājumus RD? Citādi mazas basketbola meitenītes izjautā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:15, pirms 14 gadiem
Es, ja es būtu Kārļa vietā, tad apdomātu NHL variantus vispirms. Loģiski ka vairāk par 1 miljonu sezonā neviens viņam tur nemaksās, lai arī kā stay-at-home aizsargs, joprojām viens no labākajiem līgā, tomēr vecums dara savu. Tātad KHL, noteikti RD nav vienīgais variants, Skrastiņš savā spēlētāja karjerā nenopelnīja tik daudz cik Ozo, tāpēc viens no noteicošajiem faktoriem noteikti būs nauda. Kurš klubs? Tas kurš savā īpašumā gribēs iegūt Gagarinu, nav divu domu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:15, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Iespejams.
Es seit vairak par to, ka musejie pat neraksta pa kautkadam iespejam, variantiem, bet tikai vai nu parpublice citu rakstito, vai uzraksta jau oficialu info...
Pilnigs klusums... Savickis tik kautko nolej, ka pagaidam negribetu teikt, prasiet tam utt utml..
Laikam attieksme tada...
Tur varu piekrist! Pat LTV1 rīta raidījums ir pēdējā laikā uzzinājis interesantākus jaunumus (Dārziņš nespēlēs Dinamo, interese par viņu no NHL, Savicka viedoklis par halles būvēšanas vietu) nekā vadošie sporta interneta portāli. Līdzjutēju interesi vajag uzturēt visu gadu, protams, saprāta robežās - neizdomājot kaut kādas absurdas baumas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-04-25 16:17, pirms 14 gadiem
Ja Skrastiņš un Marians Hossa, man nekas nav pretī

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:20, pirms 14 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tur varu piekrist! Pat LTV1 rīta raidījums ir pēdējā laikā uzzinājis interesantākus jaunumus (Dārziņš nespēlēs Dinamo, interese par viņu no NHL, Savicka viedoklis par halles būvēšanas vietu) nekā vadošie sporta interneta portāli. Līdzjutēju interesi vajag uzturēt visu gadu, protams, saprāta robežās - neizdomājot kaut kādas absurdas baumas.
Nu, Savickis ar Kalviti vispar tur ka klauni uzvedas....
Laikam tik pieradusi spraust batonus ausis, melot un izvairities no godigas atbildes, ka vairs neprot citadak atbildet, ka tikai virspuseji un izvairigi atbildot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-25 16:22, pirms 14 gadiem
Vēl daži citi krievu portāli ziņo, ka es esmu citplanētietis, bet Rīgas Dinamo rindas drīzumā varētu papildināt kāds kvēls nacists, kurš nesen augšāmcēlies no zem Reihstāga pīšļiem.

Skrastiņu savās rindās labprāt redzētu jebkura NHL komanda. Jautājums tikai, par kādu naudu. Savukārt, par Hosu... Dārziņš tiks pārdots, lai nopelnītu, nevis lai pretī dabūtu maksāt Hosas entimiljonu vērto līgumu.

Cilvēks, kurš raksta tādas blēņas, par Dinamo nezina neko daudz.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:23, pirms 14 gadiem
makaka6 rakstīja: Lūdzu, tikai ne Kārli, viņu vēl stenlijs gaida
Stenlijs ir miris, tas vairs negaida neko....

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:26, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es, ja es būtu Kārļa vietā, tad apdomātu NHL variantus vispirms. Loģiski ka vairāk par 1 miljonu sezonā neviens viņam tur nemaksās, lai arī kā stay-at-home aizsargs, joprojām viens no labākajiem līgā, tomēr vecums dara savu. Tātad KHL, noteikti RD nav vienīgais variants, Skrastiņš savā spēlētāja karjerā nenopelnīja tik daudz cik Ozo, tāpēc viens no noteicošajiem faktoriem noteikti būs nauda. Kurš klubs? Tas kurš savā īpašumā gribēs iegūt Gagarinu, nav divu domu.
Uz baltkrieviju jau točna viņš nebrauks kroksi

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:27, pirms 14 gadiem
abiem nē

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:27, pirms 14 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Vēl daži citi krievu portāli ziņo, ka es esmu citplanētietis, bet Rīgas Dinamo rindas drīzumā varētu papildināt kāds kvēls nacists, kurš nesen augšāmcēlies no zem Reihstāga pīšļiem.

Skrastiņu savās rindās labprāt redzētu jebkura NHL komanda. Jautājums tikai, par kādu naudu. Savukārt, par Hosu... Dārziņš tiks pārdots, lai nopelnītu, nevis lai pretī dabūtu maksāt Hosas entimiljonu vērto līgumu.

Cilvēks, kurš raksta tādas blēņas, par Dinamo nezina neko daudz.
Pilnīgi precīzi teikts, pagaidām visi klubi/aģenti tikai apošņā gaisu un skatās variantus. Vienkārši kārtējā uzpūstā pīle.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:29, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Uz baltkrieviju jau točna viņš nebrauks kroksi
Es kaut kur minēju Baltkrieviju? Es teicu jebkurš cits KHL klubs, jo naivi būtu domāt ka Kaža RD spēlēs uz patriotisma viļņa un par zupas šķīvi, nu labi nedaudz pārspīlēts, taču situācija ir daudz savādāka nekā tā bija Ozo gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:33, pirms 14 gadiem
kā tad!! - moš, vēl Ovečkins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-04-25 16:38, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Hmm... Kāpēc tad Skrastiņš kausa pretendentiem nebūs interesants? Manuprāt, tieši otrādi. Komandā kura ir pilna ar zvaigznēm un algu griezti ir tuvu maksimumam, tieši otrādi ir vajadzīga kāda stabila vērtība, par salīdzinoši zemu samaksu, kura, protams, nekāds vilcējs nebūs, bet tostarp nekādus sūdus nevarīs un nospēlēs savā stabilajā vidējā līmenī.

Par Skrastiņu Dinamo, vispār ir ļoti lieloas šaubas. Kārlis, jau nav sapelnījis pa savu karjeru tik daudz cik Ozo un domāu, nepalaidīs izdevīdu uzspēlēt pa kādu lielaku žulksnīti kāda no KHL resnā gala komandām.
Par Skrastiņa cenu ir labāki/jaunāki/talantigāki/fiziski spēcīgāki varianti. Kārlis NHL ir nothin special, izņemot viņa spēļu sēriju. Viņš kausa pretendentus padarītu viduvējākus.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-25 16:39, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par Skrastiņa cenu ir labāki/jaunāki/talantigāki/fiziski spēcīgāki varianti. Kārlis NHL ir nothin special, izņemot viņa spēļu sēriju. Viņš kausa pretendentus padarītu viduvējākus.
Fedorov, nu jau tu nedaudz sāc murgot, pat diezgan konkrēti murgot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:44, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Fedorov, nu jau tu nedaudz sāc murgot, pat diezgan konkrēti murgot.
Skrastiņš tavs mīļāķais hokejists?

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:45, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skrastiņš tavs mīļāķais hokejists?
Nē bet viens no labākajiem stay-at-home aizsargiem pēdējos gados NHL gan.

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:45, pirms 14 gadiem
jau pietrūkst KHL. nepacietīgi gaidu nākamo sezonu.
un ir liela ticība vēl lielākiem panākumiem
Slēpts komentārs: mrPO

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 16:48, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Un Skrastiņš noteikti noderētu kādam top NHL klubam, ja piekristu spēlēt pa mazo ciparu.
nu, klubi, kas pretende uz Stenlija kausu tak negaida, kad Skrastinam kritis cena un visi meginas vinu dabut... Pa minimalo vinam tad jau paliek neizdevigi spelet, nodokli vel janomaksa... tad jau vins mierigi varetu uz KHL raut....
Nav jau vins NHL zvaigzne, neparspilejat jau ar to vina pieprasijumu...

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:53, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē bet viens no labākajiem stay-at-home aizsargiem pēdējos gados NHL gan.
Absolūtas un pilnīgas muļķības. Viņš ne tuvu nav labākais.

Prongers, Breds Stjuarts, Hamhuis, Regīrs, Orpiks, Marks Stāls, Robidas, Lidmans, Volčenkovs ...

Ja mēs ņemam spēlētājus kuri nav tik rezultatīvi, bet labāki aizsardzībā. Ja ņemtu rezultatīvākus un labākus aizsardzībā (Lidstrēms, Kīts, Dautijs, Hara utt.) tad..

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 16:55, pirms 14 gadiem
Visi tā mīleja Hossu pēc 2.sezonas, bet tagad, kad ir liela varbūtība, ka viņš atkal atgriezīes Rīgā, pkšņi visi viņu sāk nolikt un saka, ka viņs mums nav vajadzīgs. Viņa spēles stils ir pa rokai Dinamo, tāpēc arī viņs jutās tik komfortabli Rīgā un guvaa daudz skaistu un neaiiizmirstamu vārtu. Esmu par Hossas atgriešanos!

     [+] [-]

, 2011-04-25 16:57, pirms 14 gadiem
starp citu darzins jau vel nav akbars ta ka tas ir kautkads abloms.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-25 17:00, pirms 14 gadiem
osix rakstīja: Visi tā mīleja Hossu pēc 2.sezonas, bet tagad, kad ir liela varbūtība, ka viņš atkal atgriezīes Rīgā, pkšņi visi viņu sāk nolikt un saka, ka viņs mums nav vajadzīgs. Viņa spēles stils ir pa rokai Dinamo, tāpēc arī viņs jutās tik komfortabli Rīgā un guvaa daudz skaistu un neaiiizmirstamu vārtu. Esmu par Hossas atgriešanos!
Es labak redzet Saimonu RD sastava, bet tas ir nereali.....

  +2 [+] [-]

, 2011-04-25 17:00, pirms 14 gadiem
Gan viss būs labi,treneris nav muļķis ka nepazīs Hossu un pārējos,tapēc viņš zinās ko darīt ar spēlētājiem.
Protam SKrastiņš būtu vnk monstrs Dinamo sastāvā,tāpat kā Hossa-viņš ir vajadzīgs,jo mums tomēr komandā nav tādu spēlētāji kas kniedē pa vārtiem!
KAs zina,varbūt no jaunajiem kādam atlec vaļā un sāk beidzot kapāt kā pienākas!
Vēl jau tas pats Miķelis,Trotters,nav izslēgts ka arī viņi sāk lādēt bankas,Trotters tomēr jau play off`ā pierādīja ka viņš ir monstrs!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:04, pirms 14 gadiem
arny72 rakstīja: Gan viss būs labi,treneris nav muļķis ka nepazīs Hossu un pārējos,tapēc viņš zinās ko darīt ar spēlētājiem.
Protam SKrastiņš būtu vnk monstrs Dinamo sastāvā,tāpat kā Hossa-viņš ir vajadzīgs,jo mums tomēr komandā nav tādu spēlētāji kas kniedē pa vārtiem!
KAs zina,varbūt no jaunajiem kādam atlec vaļā un sāk beidzot kapāt kā pienākas!
Vēl jau tas pats Miķelis,Trotters,nav izslēgts ka arī viņi sāk lādēt bankas,Trotters tomēr jau play off`ā pierādīja ka viņš ir monstrs!
monstrs aizsardzībā?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:09, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manuprāt, J.Rēdlihs ir sliktākais aizargs dinamo sastāvā. Būtībā abi Rēdlihi aizsargi ir lieki.
Piekrītu, ķipa baigais power defensmens, tikai skilla galīgi nepietiek un noraidijums tik pelna, nemaz nerūnājot par viņa mūžīgi nogulētajām epizodēm abos laukuma galos

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 17:14, pirms 14 gadiem
i16.tiesraides.lv

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:15, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skrastiņš tagad ir 35+ grupā, tādēļ uz viņu attiecas daudzi ierobežojumi, kas NHL klubos var samazināt viņa vērtību.

Skrastiņš maksimums var cerēt uz 750k līdz 1 miljonam uz vienu sezonu. Divus gadus neviens viņam nepiedāvās.

Dinamo var pilnīgi mierīgi konkurēt finansiālā ziņā, turklāt kausa pretendentiem Skrastiņš nav interesants.
neticu, ka Dinamo var uzturēt divus augstas klases un augstas cenas aizsargus kā skrastiņš un ozo!

Ja var ticēt tad ozo alga ir ap 800k ja vēl skrastiņam kas līdzīgs jāpiedāvā tad šaubos, ka dinamo budžets to var pavilkt.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-25 17:18, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Es labak redzet Saimonu RD sastava, bet tas ir nereali.....
Saimona vietā labāk Ivanānu

  -3 [+] [-]

, 2011-04-25 17:21, pirms 14 gadiem
zata rakstīja: Saimona vietā labāk Ivanānu
Un?
Ivanans tak dabuja K.o....
Saimons vispmaz vel vartus var iemest, ne tikai pa pieri iedot....

  +3 [+] [-]

, 2011-04-25 17:25, pirms 14 gadiem
Skrastiņš, Ozoliņš un Hosa?

Kāds tiešām domā, ka mēs to varam pacelt? Pēc Ozoliņa parakstīšanas, uzskatīt, ka aizsardzībā būs divi 0.5m+ spēlētāji ir naivi. Diemžēl.

     [+] [-]

, 2011-04-25 17:31, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Absolūtas un pilnīgas muļķības. Viņš ne tuvu nav labākais.

Prongers, Breds Stjuarts, Hamhuis, Regīrs, Orpiks, Marks Stāls, Robidas, Lidmans, Volčenkovs ...

Ja mēs ņemam spēlētājus kuri nav tik rezultatīvi, bet labāki aizsardzībā. Ja ņemtu rezultatīvākus un labākus aizsardzībā (Lidstrēms, Kīts, Dautijs, Hara utt.) tad..
Cik tad tavuprāt punkti jāgūst uzbrūkošajam aizsargam? Tā kā Grīnam kurš katru sezonu met pa 80 un aizsardzībā ir 0? Tie pirmajā rindiņā visi ir uzbrūkošā stila aizsargi. Bet Skrastiņš vienkārši betonē aizsardzību par uzbrukumu praktiski nedomājot, tā ir tā atšķirība!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:32, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: monstrs aizsardzībā?
AIzsardzībā būs Skrastiņš.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:34, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: monstrs aizsardzībā?
smieklīgi Tak,visi zina,ka viņš nav pati pilnība aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:39, pirms 14 gadiem
Slikts ir tas karavīrs, kurš negrib kļūt par ģenerāli!
"Ja laukumā spēlētu tikai budžeti", tad RD būtu stabili ~3. vietā no beigām un ne par kādu play off nevarētu būt ne runa. Bet vai tad tā ir?

kino rakstīja: Ai nu kāda patiesībā šķirba no tā visa. Tāpat ir skaidrs, ka RD atkal muļļāsies uz PO zonas un ja iekļūs, tad izkritīs pirmajā vai otrajā kārtā. Un tā katru gadu. Būsim reāli, RD ar savām finansiālajām iespējām par nopietnu Gagarina kandidātu nekļūs un viņu vieta KHL faniem vienkārši sāks apnikt. Tas pats bija arī ar Latvijas izlasi, kad fani saprata to, ka augstāk par 7-10 izlasei PČ netikt.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:41, pirms 14 gadiem
osix rakstīja: Visi tā mīleja Hossu pēc 2.sezonas, bet tagad, kad ir liela varbūtība, ka viņš atkal atgriezīes Rīgā, pkšņi visi viņu sāk nolikt un saka, ka viņs mums nav vajadzīgs. Viņa spēles stils ir pa rokai Dinamo, tāpēc arī viņs jutās tik komfortabli Rīgā un guvaa daudz skaistu un neaiiizmirstamu vārtu. Esmu par Hossas atgriešanos!
nu jau, nu jau - lai gan es zinu, ka neesmu visi, bet Marcels vnm ir bijis mans favorīts neatkarīgi no tā, kur viņš spēlē un, ja viņš atgriezīsies, ko gan stipri apšaubu, tad mana attieksme būs tāda pati!!

PS: kpc vsp runa iet par "mūsu" Marcelu, ja tabulā ir Gossa?!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 17:42, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Abi divi aizsardzībā ir slinķi
Slinķi

     [+] [-]

, 2011-04-25 17:44, pirms 14 gadiem
Krievu mediji takš,nebūs Hossa RD Šī sezona viņam varbūt arī nebija tik veiksmīga kā Dinamo sastāvā,bet nu nebija jau arī nemaz tik slikta.

     [+] [-]

, 2011-04-25 18:02, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Es gan nesaprotu, kāpēc visi Skrastiņu un Ozoliņu grib ielikt vienā pārī, labāk taču, lai katrs citā, tad būtu vismaz 2 labi aizsargu pāri, nevis viens ļoti spēcīgs + 2 švaki.
Viņi būtu jāliek vienā pārī,jo Ozo ir uzbrukuma tipa aizsargs,bet Skrastiņš pilnīgi pretēji, piem: kad mūsējiem būtu uzbrukums tad zinātu ka kāds toč būs atpakaļ, ja kas atgadīsies, un Ozo justos daudz drošāk uzbrukumā zinot ka Kārlis nodrošina aizmuguri!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 18:10, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skrastiņš tagad ir 35+ grupā, tādēļ uz viņu attiecas daudzi ierobežojumi, kas NHL klubos var samazināt viņa vērtību.

Skrastiņš maksimums var cerēt uz 750k līdz 1 miljonam uz vienu sezonu. Divus gadus neviens viņam nepiedāvās.

Dinamo var pilnīgi mierīgi konkurēt finansiālā ziņā, turklāt kausa pretendentiem Skrastiņš nav interesants.
Jebkurā gadījumā domāju, ka Skrastiņš nebūs tāds lunis, lai tāpat vien ietu uz kaut kādu sūda Dinamo, ja ir kaut teorētiskas cerības turpināt spēlēt kādā komandā, lai pretendētu uz Stenlija kausu

     [+] [-]

, 2011-04-25 18:31, pirms 14 gadiem
$piegs rakstīja: Slikts ir tas karavīrs, kurš negrib kļūt par ģenerāli!
"Ja laukumā spēlētu tikai budžeti", tad RD būtu stabili ~3. vietā no beigām un ne par kādu play off nevarētu būt ne runa. Bet vai tad tā ir?
Tad RD visi sen jau būtu aizmirsuši... Bet fakts ir tas, ka viņi visu laiku mīņājas uz vietas un tas nevar neapnikt.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-25 18:33, pirms 14 gadiem
Tas tik buutu kkas : Skrastins, Ozolins vienā Mainjaa

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 19:10, pirms 14 gadiem
Neticu, ka NHL peec Kaarlja nebuus pieprasijums!

     [+] [-]

, 2011-04-25 19:12, pirms 14 gadiem
Eliteprospects.com - Dinamo Riga
Sheit jau taada informaacija meenesi atpakalj bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 19:29, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tad RD visi sen jau būtu aizmirsuši... Bet fakts ir tas, ka viņi visu laiku mīņājas uz vietas un tas nevar neapnikt.
Tad jau no NHL jāizslēdz kādas 10 komandas kuras šo pēdējo 3 vai vairāk gadu laikā mīņājās uz vietas, jo tās tak nevienam neintresē. Tāpat kā KHL piemēram Amur, kura pat playof nevar iekļūt bet intrese saviem skatītājiem kaut kā nezūd, neizskaidrosi kāpēc? Un vīspār kāda jēga no pārējām komandām visās līgās vai varbūt labāk vīspār tas hokejs jābeidz spēlēt visā pasaulē, jo tāpat parasti par medaļām cīnās 4 izlases.

     [+] [-]

, 2011-04-25 19:49, pirms 14 gadiem
,,Dinamo '' varētu papildināt Hosa un Skrastiņš ....... varētu,bet nepapildinās!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 19:51, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tad RD visi sen jau būtu aizmirsuši... Bet fakts ir tas, ka viņi visu laiku mīņājas uz vietas un tas nevar neapnikt.
Komentārs jau smieklīgs, bet lai paliek!

Tu pļāpa gādā šurp Skrastiņu un citus no Ziemeļamerikas, pirms pāris nedēļām dievojies ka viss būs okei. Nu kur ir Kārlis? Daugaviņš arī vēl nav, kapēc nav tava bļaušana par Ziemeļamerikas kaitniecību LV izlasei.

     [+] [-]

, 2011-04-25 19:56, pirms 14 gadiem
būtu jau smuki, bet tik tiešām, kas būtu labāks ''D"' formā nākamgad hossa vai dārziņš, katrā ziņā ja rautakalio, paņem līdz 2 labus somus, no dinamo var gaidīt brīnumus.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 20:07, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ai nu kāda patiesībā šķirba no tā visa. Tāpat ir skaidrs, ka RD atkal muļļāsies uz PO zonas un ja iekļūs, tad izkritīs pirmajā vai otrajā kārtā. Un tā katru gadu. Būsim reāli, RD ar savām finansiālajām iespējām par nopietnu Gagarina kandidātu nekļūs un viņu vieta KHL faniem vienkārši sāks apnikt. Tas pats bija arī ar Latvijas izlasi, kad fani saprata to, ka augstāk par 7-10 izlasei PČ netikt.
NHL daudzas komandas netiek pat PO jau gadiem,bet par līdzjutēju trūkumu nesūdzas. Tādi līdzjutēji ar saviem komentāriem nav vajadzīgi nevienai komandai.
Prieks RD tu esi miris.

     [+] [-]

, 2011-04-25 20:08, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: ,,Dinamo '' varētu papildināt Hosa un Skrastiņš ....... varētu,bet nepapildinās!
Sējēj tas tu?

     [+] [-]

, 2011-04-25 20:11, pirms 14 gadiem
Rautakalio ir bijis aizsargs, pat ļoti labs. Viņam noteikti galvenais būs aizsardzība, tad pasakiet man nahren viņam vajadzīgs kaut kāds tur Hossa kurš aizsardzībā vipābā nestrādā ?

     [+] [-]

, 2011-04-25 20:22, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Komentārs jau smieklīgs, bet lai paliek!

Tu pļāpa gādā šurp Skrastiņu un citus no Ziemeļamerikas, pirms pāris nedēļām dievojies ka viss būs okei. Nu kur ir Kārlis? Daugaviņš arī vēl nav, kapēc nav tava bļaušana par Ziemeļamerikas kaitniecību LV izlasei.
Par ko tu runā?

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 20:23, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo fārmklubs rakstīja: Tad jau no NHL jāizslēdz kādas 10 komandas kuras šo pēdējo 3 vai vairāk gadu laikā mīņājās uz vietas, jo tās tak nevienam neintresē. Tāpat kā KHL piemēram Amur, kura pat playof nevar iekļūt bet intrese saviem skatītājiem kaut kā nezūd, neizskaidrosi kāpēc? Un vīspār kāda jēga no pārējām komandām visās līgās vai varbūt labāk vīspār tas hokejs jābeidz spēlēt visā pasaulē, jo tāpat parasti par medaļām cīnās 4 izlases.
Te neiet runa par NHL vai par Amurs. Te iet runa par RD. Un RD fani tie paši LV izlases fani vien ir. Un mēs redzam kā ir nplacis tas pulks ar faniem kas brauc uz PČ. Un tas pats notiks ar RD.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-25 20:24, pirms 14 gadiem
Fighter rakstīja: NHL daudzas komandas netiek pat PO jau gadiem,bet par līdzjutēju trūkumu nesūdzas. Tādi līdzjutēji ar saviem komentāriem nav vajadzīgi nevienai komandai.
Prieks RD tu esi miris.
Par kādiem līdzjutējiem tu runā. Labākajā gadījumā vienkāršs skatītājs. RD priekš manis vispār nav nekas.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-25 20:27, pirms 14 gadiem
Ja spēlēs Hosa tad labi , bet Skarstiņam derētu paspēlēt vel nhl .

     [+] [-]

, 2011-04-25 20:54, pirms 14 gadiem
Ko juus te pļuutat,ka Hossa naw vajadziigs...Laikam olas sawās smadzenēs esat varijushi Lieldienās-----Daunji!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-25 21:20, pirms 14 gadiem
$piegs rakstīja: Slikts ir tas karavīrs, kurš negrib kļūt par ģenerāli!
"Ja laukumā spēlētu tikai budžeti", tad RD būtu stabili ~3. vietā no beigām un ne par kādu play off nevarētu būt ne runa. Bet vai tad tā ir?
Pēc budžeta Dinamo ir kkur pa vidu KHLā, tas jau noskaidrots sen.

     [+] [-]

, 2011-04-25 22:16, pirms 14 gadiem
osix rakstīja: Visi tā mīleja Hossu pēc 2.sezonas, bet tagad, kad ir liela varbūtība, ka viņš atkal atgriezīes Rīgā, pkšņi visi viņu sāk nolikt un saka, ka viņs mums nav vajadzīgs. Viņa spēles stils ir pa rokai Dinamo, tāpēc arī viņs jutās tik komfortabli Rīgā un guvaa daudz skaistu un neaiiizmirstamu vārtu. Esmu par Hossas atgriešanos!
Viņa spēles stils BIJA pa rokai Dinamo. Tagad taču mums būs tas somu atlētiskais hokejs.

     [+] [-]

, 2011-04-25 22:18, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Ja Skrastins iet uz Dinano, tad vai nu Lavinam vai Kr. Redliham ir jaiet prom no komandas.... Cibulskis, Ozolins, Rekis, J. Redlihs ir to4 komanda, vel tik jautajums par Galvinu un Sotnieku....
Kadam tad dienas ir skaititas.....
Eksperts atradies !!!!! Viss RD tagad visu pametīs un ieklausīsies tavos izgudrojumos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-25 22:37, pirms 14 gadiem
X6 Yo rakstīja: Rautakalio ir bijis aizsargs, pat ļoti labs. Viņam noteikti galvenais būs aizsardzība, tad pasakiet man nahren viņam vajadzīgs kaut kāds tur Hossa kurš aizsardzībā vipābā nestrādā ?
Ne vienmēr tas, kādā pozīcijā spēlējis treneris, automātiski nosaka viņa rokrakstu. Man drīzāk šķiet, ka briesmīgāko aizsardzību būvētāji biežāk ir bijušie uzbrucēji.

     [+] [-]

, 2011-04-25 22:49, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Te neiet runa par NHL vai par Amurs. Te iet runa par RD. Un RD fani tie paši LV izlases fani vien ir. Un mēs redzam kā ir nplacis tas pulks ar faniem kas brauc uz PČ. Un tas pats notiks ar RD.
Nu nezinu, noplacis tas pulks gan jau ir dēļ tā vienkāršā iemesla, ka pirms RD bija tikai tās sešas spēles gadā, kad var uz savējiem paskatīties. Plus vēl ekonomiskā situācija arī baigi nerosina uz tālākiem izpriecu braucieniem.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-26 00:29, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Skrastiņa ierašanās noteikti varētu palīdzēt aizsardzībā, bet Hossu, godīgi sakot, nezinu, kur tagad var ielikt, jo Dārziņa vietā viņš neiederas - tur vajag reaktīvu uzbrucēju. Varu labi saprast Lauri, jo AB naudu nav kur likt - laikam kokos aug,- tomēr māc bažas, ka tā nav viņa komanda - tā kā tas izrādījās Hossam.
nu a ko viņam zaudēt,noslēgs lielu līgumu,nopelnīs vismaz vienā sezonā millijonu,ja nesanāks,tad tāpat var droši atgriezties Dinamo,fani būs sajūsmā,toties maks par vismaz 10cm biezāks un vēl kādas padsmit kredītkartes iekšā

  -1 [+] [-]

, 2011-04-26 00:33, pirms 14 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Tādēļ ka krievu mediji biežāk nekā latviešu uzpūš no mušas ziloni. Droši vien kaut kur dzirdēja, ka Dinamo kādreiz gribētu Skrastiņu un uzreiz jau raksta, ka nākamsezon spēlēs. Ticamība šiem rakstiem nav īpaši liela.
tu zini es tev piekristu ja visu ko saka krievu mediji nepiepildiitos,bet takaa piepildaas nepiekriitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-26 18:22, pirms 14 gadiem
Mo6 vel Teemu Selanne

     [+] [-]

, 2011-04-26 21:44, pirms 14 gadiem
Jonathan Toews rakstīja: Mo6 vel Teemu Selanne
Moš Vel Ovečkinu Keinu Teivzu Krozbiju u.t.t
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-27 15:28, pirms 14 gadiem
diezvai butu tads aizsargu paris Skrastins Ozolins jo parasti liek pieredzejusako ar mazak pieredzejusu! Ta ka bija sogad Ozo Cibulskis

     [+] [-]

, 2011-04-27 21:57, pirms 14 gadiem
stulbi ka bagātie klubi paņem visus mūsu labos spēlētājus
tā jau viņu nav daudz...
jācer ka nākamgad kādus somus paņems tas jaunais trenneris

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:31, pirms 14 gadiem
Tak ko var ņemties ap Kārli - neviens neklausījās/nelasīja viņa interviju? Tur Kārlis pateica, ka pirmā vieta NHL-ja būs iespēja, paliks NHL cik varēs, un ja nebūs piedāvājumu no NHL, tad karjeru labprāt beigtu (nākamgad labprāt spēlētu ) Dinamo komandā savu līdzjutēju priekšā un gribētu uzspēlēt arī Arēnā, kur nekd vēl nav spēlējis. Tā kā vai nu NHL vai Dinamo un punkts.

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:33, pirms 14 gadiem
goriks rakstīja: diezvai butu tads aizsargu paris Skrastins Ozolins jo parasti liek pieredzejusako ar mazak pieredzejusu! Ta ka bija sogad Ozo Cibulskis
Es ar piekrītu. Jo paskat, Ozo-Cibuļskis bija ļoti labs aizsargu pāris un Cibuļskis ir audzis pa šo laiku un vairākumā ar labi spēlēja. Daudzi ir teikuši, ka Ozo pamāca ko kā darīt, Soča to pašu teica iepriekšējā sezonā, kas spēlēja ar Ozo vienā pārī. Tā kā Ozo un Kaža jaunos labi pamācītu un būtu labi aizsargu tandēmi.

     [+] [-]

, 2011-04-30 00:33, pirms 14 gadiem
hossu uz 100% nevaig.. bez vinja veel labaak nospeeleejaam..

     [+] [-]

, 2011-05-01 22:54, pirms 14 gadiem
vrēja palikt darziņš atnākt hossa un vēl skrastiņš būtu labi