Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Sandis Ozoliņš pēc aizvadītās spēles ar Maskavas ''CSKA'' atzinis, ka ir komponenti, kuros ''Dinamo'' viennozīmīgi var pielikt.

''Nospēlējām cienīgi,'' iesāk Ozoliņš. ''Centāmies spēlēt uz uzvaru. Kā jau vienmēr, tad arī šoreiz neiztikām arī bez kļūdām. Nopelnījām daudz noraidījumu, bet ''CSKA'' lieliski nospēlēja vairākumā. Par laimi trešajā periodā iekrājām labu pārsvaru.''

''''CSKA'' mums ir viens no principiālākajiem pretiniekiem. Tagad sākās sīva cīņa par iekļūšanu ''play-off''. Būtu dīvaini, ja kāds atdotu spēles bez cīņas. Mēs spēlē ar Maskavas komandu laukumā izgājām ar domu parādīt lielisku hokeju un, lai arī kas notiktu, izcīnītu trīs punktus. Tai pat laikā ir neliela rūgtuma sajūta par šo izbraukuma tūri... Ir komponenti, kuros mēs viennozīmīgi varam pielikt. Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies,'' tā Ozoliņš.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

     [+] [-]

, 2010-11-24 17:01, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?
Kādi pārlidojumi ir, piem., Vankūverai vai Edmontonai, un kādi ir piem., Mitišču Atlantam ?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 17:10, pirms 14 gadiem
Piekrītu visiem, kas uzskata, ka treneris būtu jāmaina. Šuplers, kā cilvēks, droši, ir foršs vecis, bet ne treneris...
Par Znaroku un izlasi Jums te arī nevajadzētu būt tik pārliecinātiem savos spriedumos. Kā var salīdzināt to, ka Znatoks PUS GADU dzīvo kopā ar savu klubu un ar izlasi 3 nedēļas!!!!!! Kā bija pērn Pasaules čempī, vai Znaroks bija klāt pie pārbaudes spēlēt??? Viņam tak galvā bija play-offs ar MVD, kāda izlase, un kas pats bēdīgākais, šosezon, droši, būs tas pats, līdz ar to labus rezultātus izlases sniegumā cerēt laikam nav jēgas..... Un kur nu vēl atkal Znaroku vainot.....
Nu ko var teikt par RD, komanda, kurai nav nekāda rakstura, tikai dragā, te es NEdomāju precīzas piespēles, goli, vienkārši muļājās. Un tad vēl Ozo nolaiž vidēji pa vienam kārtīgam "rainim" periodā. Nu trešais periods mūsējo izpildījumā skatītājiem bez nervu zālēm nav izturams. Un te mēs atkal atduramies pret treneri.
Prieks vismaz, ka pret cisku pēdējā perioda beigās mūsējos parādījās kaut kāds niknums, vot tas jau ir kaut kas ar + zīmi.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 17:17, pirms 14 gadiem
Ieskataties statistikas ailites dinamo sastava un apskataties, kurā vieta ir ozo, un kļudas rodas no profesionalitātes pakāpes, jo viņš dod tādas piespēles, ko citi spēlētāji neatļautos dot, jo zin , ka vienkārši to nemāk izdarīt, tāpat kā Nizivijs vienīgais, kas var iedot piespēles, ka neviens cits un viņš ari kļudas. Citi spēlētāji (aizsargi) pat pa bortu nevar normali izmest ripu arā no zonas vai iesakt uzbrukumu ari lāga nevar, neesat ievērojuši, ka ozoliņš ir gandrīz vienīgais, no aizsargiem, kas iesāk uzbrukumus ar normālam piespēlem, vai vadoties, un no tā ari rodas lielāks risks kļudīeties, un neko nedarot tiešām arī nekad nekļūdisies, lavinsh, sotnieks , redlihs tapat vien elemntāras vietās kļūdas un par to arī viņus rotē, jo procentiāli viņiem iespēja kļūdities,krietni mazāka, jo viņi parsvarā nekad neievada uzbrukumus,

Tākā pirms noliekat Ozo, apskatatīes status, plus minus koificentu, spēles laiku, vecumu ,kāds ir ozoliņam un salīdziniet ar citiem aizsargiem.!!!

     [+] [-]

, 2010-11-24 17:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim-redzēsim!
Jau no sezonas sākuma tiek borēts, ka šis RD sastāvs nu tik visus sitīs, un nu tik būs. Bet kā redzam, tad nekā. Ap to pašu 8-to vietu Rietumu konferencē vien mīcās.
Nosauc rakstu adresi kur tas ir teikts. Nekur neko tādu neesmu lasījis-esmu dzirdējis ka mums ir labs sastāvs lai cīnītos par PO , bet tur stabili vieta gan nav garantēta.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 17:35, pirms 14 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Piekrītu visiem, kas uzskata, ka treneris būtu jāmaina. Šuplers, kā cilvēks, droši, ir foršs vecis, bet ne treneris...
Par Znaroku un izlasi Jums te arī nevajadzētu būt tik pārliecinātiem savos spriedumos. Kā var salīdzināt to, ka Znatoks PUS GADU dzīvo kopā ar savu klubu un ar izlasi 3 nedēļas!!!!!! Kā bija pērn Pasaules čempī, vai Znaroks bija klāt pie pārbaudes spēlēt??? Viņam tak galvā bija play-offs ar MVD, kāda izlase, un kas pats bēdīgākais, šosezon, droši, būs tas pats, līdz ar to labus rezultātus izlases sniegumā cerēt laikam nav jēgas..... Un kur nu vēl atkal Znaroku vainot.....
Nu ko var teikt par RD, komanda, kurai nav nekāda rakstura, tikai dragā, te es NEdomāju precīzas piespēles, goli, vienkārši muļājās. Un tad vēl Ozo nolaiž vidēji pa vienam kārtīgam "rainim" periodā. Nu trešais periods mūsējo izpildījumā skatītājiem bez nervu zālēm nav izturams. Un te mēs atkal atduramies pret treneri.
Prieks vismaz, ka pret cisku pēdējā perioda beigās mūsējos parādījās kaut kāds niknums, vot tas jau ir kaut kas ar + zīmi.
Šuplera nopelns komandas sniegumā ir ļoti liels-vismaz nav treneris kurš pazemo cilvēkus, spēj izveidot KOMANDU.ja Šuplera vietā nāk supertreneris labi..bet tā esam 4 rezultatīvākā komanda šogad pirms sezonas bijām 5 vai 6 vieta pēc iemestiem vārtiem-kā var teikt ka slikti spēlējam-hokejs bez kļūdām nav hokejs-pavēro kā spēlē citas komandas-arī kļūdu birums-laikam nezini kas ir hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 17:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vismaz pagaidām RD izbraiukumā spēlē krietni labāk nekā mājās. Un visnesmukākie zaudējumi bija tieši mājās (Auto,Vitjaz).
Paskaitīsim mājās 9 spēles-13 punkti no 27/48%/, viesos 18 spēles-27 punkti no 54/50%/-lielu atšķirību neredzu un ja prasītu kur ir lielāka cerība uzvarēt-saku ka mājās. Sliktas spēles-man ļoti ļoti nepatika spēle ar Spartaku Maskavā3.oktobrī /2-3/ -Spartaks spēlēja ļoti slikti , bet mēs tomēr zaudējām, vēl viesos pret Amur 4-3 uzvarējām ,,bullīšos,,. Slikta bija pret Automobilist -1-2 savā laukumā, pret Vitjaz nebija slikta spēle-pretinieks spēlēja labi-vienkārši daudziem nepatika ka Vitjaz uz to brīdi bija 7 mums 31 punkts, bet abi spēlēja neslikti. Nepatika mājās pret Neftehimik uzvarējām 6-3 bet nu tur paveicās krita iekšā viss kas varēja-tā gadās-kopumā tomēr sliktas spēles vairāk šķita viesos. Bet pagaidām spēlējam līdzīgi mājās un viesos tā kā nevar apgalvot ka viesos spēlājam daudz labāk.

     [+] [-]

, 2010-11-24 17:56, pirms 14 gadiem
to FUNS:
KOMANDA
kur Tu redzi komandu, tā ir komanda, kad gandrīz katrā spēlē kāds no uzbrucēju trijniekiem tiek izjaukts???? Tas skaitās normāli??? Ā, nu varbūt Šuplera plāns ir, rotēt spēlētājus tā, lai katrs ar katru sezonas beigās ir tā saspēlējušies, ka ar aizvērtām acīm zinās, kam kur jādod. Tādā gadījumā vēl nav nomainīti, teiksim, Sprukts vārtos un Telqvists centra uzbrucēja vietā....
Jā visas komandas kļūdās, bet DINAMO ir kādas 3 hroniskas slimības!

     [+] [-]

, 2010-11-24 18:10, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaitīsim mājās 9 spēles-13 punkti no 27/48%/, viesos 18 spēles-27 punkti no 54/50%/-lielu atšķirību neredzu un ja prasītu kur ir lielāka cerība uzvarēt-saku ka mājās. Sliktas spēles-man ļoti ļoti nepatika spēle ar Spartaku Maskavā3.oktobrī /2-3/ -Spartaks spēlēja ļoti slikti , bet mēs tomēr zaudējām, vēl viesos pret Amur 4-3 uzvarējām ,,bullīšos,,. Slikta bija pret Automobilist -1-2 savā laukumā, pret Vitjaz nebija slikta spēle-pretinieks spēlēja labi-vienkārši daudziem nepatika ka Vitjaz uz to brīdi bija 7 mums 31 punkts, bet abi spēlēja neslikti. Nepatika mājās pret Neftehimik uzvarējām 6-3 bet nu tur paveicās krita iekšā viss kas varēja-tā gadās-kopumā tomēr sliktas spēles vairāk šķita viesos. Bet pagaidām spēlējam līdzīgi mājās un viesos tā kā nevar apgalvot ka viesos spēlājam daudz labāk.
Labs komentārs, kurš pamatots ar statistiku. Traki jau nav, bet varējām dabūt vēl klāt punktus, ja nebūtu no +2 atdevuši. Būtu arī tabulā pa vidu - bet neko, jādzīvo tālāk. Sestdien nāks virsū SIBIRJ, kas šogad spēlē labi

     [+] [-]

, 2010-11-24 18:20, pirms 14 gadiem
Zemekis rakstīja: Labs komentārs, kurš pamatots ar statistiku. Traki jau nav, bet varējām dabūt vēl klāt punktus, ja nebūtu no +2 atdevuši. Būtu arī tabulā pa vidu - bet neko, jādzīvo tālāk. Sestdien nāks virsū SIBIRJ, kas šogad spēlē labi
Paldies par komplimentu,statistika parāda daudz ko bet ne visu, Par Sibirj -cerības uz uzvaru palielina tas ka Novosibirskā vēl spēle piektdien, bet mēs kopš vakardienas atvelkam alpu-viņiem pārbrauciens un 2 deinas starpā tikai-tad Amur un Novokuzņecka-reta reize kad ceru uz reāliem 9 punktiem pēc kārtas, bet ja sportā viss notiktu tikai balstīts uz vienkāršu loģiku nebūtu interesanti.

     [+] [-]

, 2010-11-24 18:25, pirms 14 gadiem
zumm-zumm rakstīja: to FUNS:
KOMANDA
kur Tu redzi komandu, tā ir komanda, kad gandrīz katrā spēlē kāds no uzbrucēju trijniekiem tiek izjaukts???? Tas skaitās normāli??? Ā, nu varbūt Šuplera plāns ir, rotēt spēlētājus tā, lai katrs ar katru sezonas beigās ir tā saspēlējušies, ka ar aizvērtām acīm zinās, kam kur jādod. Tādā gadījumā vēl nav nomainīti, teiksim, Sprukts vārtos un Telqvists centra uzbrucēja vietā....
Jā visas komandas kļūdās, bet DINAMO ir kādas 3 hroniskas slimības!
Es nevērtēju treneri pēc 1-5-10 spēlēm bet kopumā sezonā un pirmās divas sezonas bija ar plus zīmi, arī šī izskatās neslikta, tieši Komanda kā tāda ir galvenais pluss šosezon-kas man jautā šīssezonas lielāko plusu es saku KOMANDAS izveidošana saliedēšana.
Ja meklē Šuplera kļūdas tad tās atradīsi visiem treneriem arī mūsējam.
Es nepretendēju uz absolūto patiesību un neesmu gudrāks par Šupleru vai kādu citu treneri, bet es kā līdzjutējs varu pateikt kas man nepatīk no trenera puses: 1/aizsargu rotācija 2/Ozoliņa mocīšana laukumā-pārāk liels spēles laiks 3/bieži pārāk ātri sākam spēlēt 3 maiņās.
Tas ir manssubjektīvais viedoklis un iespējams ka Šupleram visos 3 punktos būs pareizāks viedoklis, bet man šie 3 punkti nav saprotami.

     [+] [-]

, 2010-11-24 18:30, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?
From Vancouver, Canada to Tampa Bay, Florida:
Distance: 2,600 miles / 4,185 km
Flight Time: 5 hours, 12 minutes

(Sanraiza ir kaut kur tuvumā, es pieņemu)

Rīga-Habarovska:
4,167 miles / 6,706 km
8 hours, 20 minutes

Flight Time Calculator between Cities and Airports,+Russia/to/Riga,+Latvia

     [+] [-]

, 2010-11-24 18:42, pirms 14 gadiem
Kur nu vel vairāk atvērties - tā jau bez aizsardzības spēlējat !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 18:57, pirms 14 gadiem
Manā skatījumā trenera darbs ir vērtējams pēc diviem kritērijiem - komandas un spēlētāju progress.Vai šo 3 sezonu laikā RD ir progresējis?Domāju ka ,jā.Vai vietējie spēlētāji ir pielikuši meisterībā?Lielākā daļa ir.Var jau būt ,ka cita trenera vadībā progress būtu bijis lielāks,bet kā būtu ,ja būtu.......Vispār jau treneru jautājums ir tāda slidena tēma.Spilgts piemērs ir Madrides Real.Maina treneri pēc trenera(augstas klases),bet cerētā rezultāta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-24 19:50, pirms 14 gadiem
Ta,jau ari bus,es ceru!