Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Sandis Ozoliņš pēc aizvadītās spēles ar Maskavas ''CSKA'' atzinis, ka ir komponenti, kuros ''Dinamo'' viennozīmīgi var pielikt.

''Nospēlējām cienīgi,'' iesāk Ozoliņš. ''Centāmies spēlēt uz uzvaru. Kā jau vienmēr, tad arī šoreiz neiztikām arī bez kļūdām. Nopelnījām daudz noraidījumu, bet ''CSKA'' lieliski nospēlēja vairākumā. Par laimi trešajā periodā iekrājām labu pārsvaru.''

''''CSKA'' mums ir viens no principiālākajiem pretiniekiem. Tagad sākās sīva cīņa par iekļūšanu ''play-off''. Būtu dīvaini, ja kāds atdotu spēles bez cīņas. Mēs spēlē ar Maskavas komandu laukumā izgājām ar domu parādīt lielisku hokeju un, lai arī kas notiktu, izcīnītu trīs punktus. Tai pat laikā ir neliela rūgtuma sajūta par šo izbraukuma tūri... Ir komponenti, kuros mēs viennozīmīgi varam pielikt. Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies,'' tā Ozoliņš.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:16, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā jau mēs varam tik minēt, kā būtu,ja būtu.
Šupleram ir tā priekšrocība, ka viņš katru LV spēlētāju iekš RD zin kā piecus pirkstus. Vienu daļu pat no R2000 laikiem. Zin mūsu mentalitāti (slinkošanu un agresivitātes trūkumu).
Atnāktu jauns treneris, un tam viss tas stāvētu priekšā. ja vien šis treneris nebūtu no ar LV saistītu cilvēku aprindām.
Nu skatoties kāds treneris.... Znaroks faktiski visus mūsējos (izņemot leģionārus) pazīst vēl labāk kā Jūlis..... kur ir Znaroks ar savu Dinamo /MVD mēs visi tagad redzam.... un Maskavas "adnaklubņikiem" nebūt nav nekāds "super puper" sastāvs - pārsvarā vecie HK MVD kadri - krievu viduvējības +daži neslikti leģionāri (uz līgas fona) arī viduvējības - rezultatīvākais vecis ir Gorovikovs ar 21 punktu..... bet tas nemaisa komandai būt pirmajā vietā visā KHL....

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 15:17, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nothing special
Teiksim tā-nekas īpašs, bet nav arī slikti. Normāls, vienmērīgs sniegums, ja neskaita tos 5 zāģus pēc kārtas izbraukumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau šķiet,ka ir par vēlu mainīt treneri.
Ja nu vienīgi nomet Jūliusu, un par galveno ieliek Ābolu.
Tas nebūt nebūtu tas sliktākis variants.... iesākumā!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 15:22, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu skatoties kāds treneris.... Znaroks faktiski visus mūsējos (izņemot leģionārus) pazīst vēl labāk kā Jūlis..... kur ir Znaroks ar savu Dinamo /MVD mēs visi tagad redzam.... un Maskavas "adnaklubņikiem" nebūt nav nekāds "super puper" sastāvs - pārsvarā vecie HK MVD kadri - krievu viduvējības +daži neslikti leģionāri (uz līgas fona) arī viduvējības - rezultatīvākais vecis ir Gorovikovs ar 21 punktu..... bet tas nemaisa komandai būt pirmajā vietā visā KHL....
Man patika kā krievu hokeja experts Gimajevs teica, kas skanēja apmēram tā:
....Kur Jūs ņēmāt, ka Maskavas Dinamo spēlē viduvēji spēlētāji? Tie visi ir augstas klases meistari, kuru potenciālu nav spējuši saskatīt vairāki krievu hokeja speciālisti.
Un es viņam piekrītu, jo pēc pagājušās sezonas MVD panākuma MD spēlētājus nosaukt par viduvējībām nav īsti pareizi un taktiski.
Var jau būt,ka Znaroks no RD spēlētājiem varētu izspiest ko vairāk, bet kā pierāda viņa 4 gadu darbs pie izlases stūres, tad neko diži vairāk viņš nevar izspiest no gada uz gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:29, pirms 14 gadiem
Kas vieš cerības:1/

  +5 [+] [-]

, 2010-11-24 15:30, pirms 14 gadiem
Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:32, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: als

kādā p***ļā Tu biji iekritis?
Da nekur jau nebiju iekritis.... tepat vien "grozijos" apkārt un neredzēju jēgu ielaisties tuksās diskusijās.... Vienīgais kas, kā krievi saka, ir bišķi "abidna" un ir "sakrājies" , ka klubs nespēlē tā kā varētu spēlēt un ne jau nu visa vaina tagad būtu tikai uz spēlētāju noguruma vai "nevarēšanas" jānoraksta.... pretinieki (un viņu treneri) arī nav "mazie bērni" un, domāju, jau sen ir atkoduši visas Jūļa "taktiskās shēmas" ar ko arī var izskaidrot to ka RD pēdējā mēnesī ir vairāk kāsienu nekā uzvaru.... bet Jūlis acīmredzot to vēl nav sapratis un tik turpina ar savu "kavalēriju" dragāt pa vecam.... n tagad iegūstam to, ka vairākumā jau RD vairs reti ,kad pat zonā var ieiet un nosāties..... par kaut cik jēdzīgu izspēli nemaz nerunājot... tagad viņiem "standarta vairākums" sākas ar pusminūtes micīšanos aiz saviem vārtiem un riskantu sapasošanos pie savas zonas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-24 15:34, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.
Hm,bet vai Tu zini, ka CSKA ir viena no jaunākām (pēc gadiem), ja ne pati jaunākā komanda KHL?
Krievi paši uzskata, ka CSKA spēlētājiem ir laba nākotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 15:36, pirms 14 gadiem
Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:37, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Da nekur jau nebiju iekritis.... tepat vien "grozijos" apkārt un neredzēju jēgu ielaisties tuksās diskusijās.... Vienīgais kas, kā krievi saka, ir bišķi "abidna" un ir "sakrājies" , ka klubs nespēlē tā kā varētu spēlēt un ne jau nu visa vaina tagad būtu tikai uz spēlētāju noguruma vai "nevarēšanas "jānoraksta.... pretinieki (un viņu treneri) arī nav "mazie bērni" un, domāju, jau sen ir atkoduši visas Jūļa "taktiskās shēmas" ar ko arī var izskaidrot to ka RD pēdējā mēnesī ir vairāk kāsienu nekā uzvaru.... bet Jūlis acīmredzot to vēl nav sapratis un tik turpina ar savu "kavalēriju" dragāt pa vecam.... n tagad iegūstam to, ka vairākumā jau RD vairs reti ,kad pat zonā var ieiet un nosāties..... par kaut cik jēdzīgu izspēli nemaz nerunājot... tagad viņiem "standarta vairākums" sākas ar pusminūtes micīšanos aiz saviem vārtiem un riskantu sapasošanos pie savas zonas.....
Hā, bet tā jau ir mūsu nacionālā slimība-neprasme izspēlēt vairākumu. Vai tad izlasei ar šo lietu iet labāk??
Tieši tāpat ir ar maniem favorītiem LM. Tamborē,tamborē ap vārtiem, bet jēga nekāda, jo uz brīvo spēlētāju nemāk vai negrib izspēlēt, un vairākumi bieži beidzās bez reāliem pretinieku vārtu apdraudējumiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:38, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.
Vismaz pagaidām RD izbraiukumā spēlē krietni labāk nekā mājās. Un visnesmukākie zaudējumi bija tieši mājās (Auto,Vitjaz).

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 15:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,bet vai Tu zini, ka CSKA ir viena no jaunākām (pēc gadiem), ja ne pati jaunākā komanda KHL?
Krievi paši uzskata, ka CSKA spēlētājiem ir laba nākotne.
Protams, ka zinu.Tāpat kā zinu to, kā CSKA ( lasi PSRS izlase ) spēlēja manā laikā.
Tāpat arī zinu to, ka jau pēc 1. perioda bija skaidrs, ka viņi tā īsti bīstami ir tikai sk. vairākumā, kuru Tihonovs Ņemčinovam iemācījis uztrenēt.Bet mūsējie tik dragā. Labi, ka tie krievu puišeļi bija tādi vārgi, Karsums ar vienu tādu mugurā iešķūrēja šaibu vārtos kopā ar visu vārtsargu !! Tas bija perelomnī moments spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:42, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Protams, ka zinu.Tāpat kā zinu to, kā CSKA ( lasi PSRS izlase ) spēlēja manā laikā.
Tāpat arī zinu to, ka jau pēc 1. perioda bija skaidrs, ka viņi tā īsti bīstami ir tikai sk. vairākumā, kuru Tihonovs Ņemčinovam iemācījis uztrenēt.Bet mūsējie tik dragā. Labi, ka tie krievu puišeļi bija tādi vārgi, Karsums ar vienu tādu mugurā iešķūrēja šaibu vārtos kopā ar visu vārtsargu !! Tas bija perelomnī moments spēlē.
Lai kā tur arī nebija, bet statistika rāda, ka šī bija tikai pirmā uzvara par CSKA pamatlaikā šosezon, un ja nemaldos, tad visās trīs sezonās arī.
Takā-jaunība jaunībai, bet RD pret vīem nemaz tik labi neiet.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:43, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: SKA, Torpeno NN, Mn Dinamo, Atlant, Spartaks, Severstaļ – visi ir mīkstie, mums tādi jāsit ar +3 vismaz, vai ne?
Spartaks un Atlants mums nav pretinieki...jāsmejās.Pietiek jau paskatīties uz onkoli vārtos !
ASK spēlē labi, kaut arī bez aizsardzības, potenciāls viņiem ir liels.Par Severstaļ es nezinu, tur tas čehoslovāku vārtsargs ir baigi labs.Gorkijas Torpedo vienmēr ir bijis ciets rieksts, ar tiem varētu būt grūti, bet neuzvarami viņi nav.Minsku šosezon laikam vēl neesmu redzējis, vārtsrags Ešs ? Nu par Telkvistu viņš labāks ir, tur nav ko runāt....

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:46, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.
Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:48, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??
Es jau tagad vispār pēdējās 5-6 minūtes vairs neskatos, vnk nervi netur šito skatīties...Labi ka tā beidzās, cik tur trūka...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:49, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??
Vaina tajā ko AK Bars viņā saskatija jau pēc, ja nemaldos, 5 spēlēm. Psiholoģiskā nenoturība. Kas bija par iemeslu tam,ka Telkvists visur kur spēlēja bija Nr. 2.
Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par Nr.1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-24 15:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vaina tajā ko AK Bars viņā saskatija jau pēc, ja nemaldos, 5 spēlēm. Psiholoģiskā nenoturība. Kas bija par iemeslu tam,ka Telkvists visur kur spēlēja bija Nr. 2.
Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par nr.1.
Tad , kad es uzzināju, ka MT ir paņemts uz Dinamo, uzreiz sapratu, ka vieglas dienas mūs negaida. Ne katrs vārtsargs ir spējīgs iemest šaibu savos vārtos...

  +4 [+] [-]

, 2010-11-24 15:57, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tad , kad es uzzināju, ka MT ir paņemts uz Dinamo, uzreiz sapratu, ka vieglas dienas mūs negaida. Ne katrs vārtsargs ir spējīgs iemest šaibu savos vārtos...
Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 15:58, pirms 14 gadiem
Īstenībā , tā sezonas otra puse sākas ar mājas spēli 28.11 pret Sibirj .Jo šobrīd esam tieši pusē - 27 spēles aiz muguras un 27 spēles vēl priekšā.

     [+] [-]

, 2010-11-24 16:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par Nr.1.
"Paldies" panam Šupleram, jo cik zinu, vārtsargus uz spēli (un arī pirms sezonas, kas būs potenciālais Nr.1) izvēlas tieši galvenais treneris....
Par tiem Gimajeva iztekumiem runājot..... kaut kā jau viņam šitas "MVD fenomens" bija "jānolaiž uz zemes" un "jāattaisno"/ jāpamato.... Bet spēlētāji tur ir viduvējības - protams labas viduvējības (paskaties Maskavas Dinamo spēlētāju statistiku! No uzbrucējiem tikai vienam ir vairāk par 20 punktiem!!! Tuvākajam "sekotājam" uzbrucējam ir tikai 14.... ) un viņu galvenais spēks ir tajā, ka Znaroks ar Hari no viņiem ir pratis izveidot Komandu (ar lielo burtu), kas arī spēlē kā komanda un kur praktiski nav vājo posmu....

     [+] [-]

, 2010-11-24 16:16, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...
Tieši tā! Telkvists ir viens no vislabākajiem spēlētājiem, kas šo 3 gadu laikā ir spēlējuši RD!!! Un pilnīgi citas kvalitātes vārtusargs kā kaut vai tas pats Masaļskis

     [+] [-]

, 2010-11-24 16:25, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.
Vis foršākais būs janvāris, kad mums 12 spēles pēc kārtas (ik pēc dienas), visas ar savas konferences komandām, pie kam ja mūsējiem tas būs, kā maratons, tad pretiniekiem tas gan tā nebūs jo būs tādi, kas nāks mums pretī pēc brīvdienām un ja arī tiem būs bijušas spēles pēc kārtas, tad ne uz pusi tik daudz, kā mūsējiem. Būs interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 16:26, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tu esi visus 3 gadus gājis uz RD treniņiem regulāri un izanalizējis 3 sezonās notikušās spēles, lai varētu tā spriest??? Vai arī tā ir tikai tukša tiršana? .

Mūsu spēlētāji, kādi ir tādi ir un nav nekādi superstāri. Kur garantija, ka ar kādu citu treneri nebūtu sliktāk? RD atpaliek 6 punktus no 3. vietas, ar divām spēlēm mazāk...Neredzu nekādu traģēdiju...Drīzāk, ka mūsu spēlētāji nevar katru spēļi uz 110% nomaukt...
Nē - uz nevienu treniņu neesmu bijis, bet uz gandrīz uz visām RD mājas spēlēm gan esmu bijis visas trīs sezonas. Par tabulu un vietu Tev piekrītu, bet par treneri savas domas nemainīšu. Manuprāt, vairākās spēlēs no +2 zaudēt stabili izcīnītus punktus - tā nav spēlētāju, bet gan treneru problēma - taktika, noskaņošana, spēja mainīt taktiku pret notikumiem laukumā utt

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 16:28, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...
Ha, ha , lika pasmieties ! TOP vārtsargs, ko tu neteiksi ?Tad kur viņš ir tagad ? Balansē uz spēlēt vai nespēlēt KHL robežas ! Jā, iespējams, kādreiz viņš varbūt arī bija top vārtsargs, bet ne tagad.Nu , - par Pruseku varbūt viņš ir drusku labāks, kaut gan arī te var daudz diskutēt.
TOP vārtsargam labākajā gadījumā RD ir bijušas pāris spēles, kur varētu apgalvot, jā -MT nospēlēja labi.Pārējās katrā pa kādai lažai, kas beidzas ar vārtu zaudējumu.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-24 16:29, pirms 14 gadiem
Nu piekrītu ALS,ka Šuplers ir savu potenciālu izsmēlis-mums taču liela daļa hokejistu jau 3.sezonu spēlē!Mums joprojām nav normālu 4 maiņu-pagājušogad gan uz beigām bija,kad pat Arnasons pa 4.maiņu spēlēja-bija tiešām sabalansēts sastāvs,tāpēc arī tikām beigu beigās play-offos!Hartigana maiņā kaut kas bija jau sen jāpamaina,jo uzbrūkam,bet nevaram iemest-varbūt pat tikai kādus spēlētājus vietām samainot spēle aizietu!Nu Sprukta maiņai cepuri nost,bet uzreiz parādās cik vāja ir Mikuša maiņa.Nu Ankipāna spējas ir pārvērtētas,par Mikušu vispār labāk neizteikties...Piedodiet,bet ko izdarījusi jauno- 4.maiņa- statistika diezgan bēdīga,(varam Meijas statistiku par visām sezonām Dinamo sasummēt!),vienīgi Bukarts rāda izaugsmi.Vai Znaroka Dinamo komandā 4.maiņā ir vājāki spēlētāji-nav-tur visas maiņas ir sabalansētas.Štāls ar Šupleram nederot-pēc pasaules čempionāta Znaroks ļoti labi atsaucās par viņu sakot,ka ir priekš KHL ļoti labs 4.maiņas spēlētājs.
Aizsardzībā neredzēt,ka Ozoliņam ik pa laikam jāiedod atpūsties kāda spēle var tikai aklais,bet Šuplers vēl pretēji -liek gan vairākumos,gan mazākumos-katram cilvēkam taču ir spēju robeža!Un vēl-pretinieki ir atkoduši ne tikai mūsu vairākuma shēmas,bet arī to,ka mums nepatīk spēka spēle-tas bija acīmredzams šajā izbraukumā,ka ir redzēts Dinamo- Vitjaz ieraksts,kad mūs kapitāli presingoja.
Es ticu,ka ar esošajiem resursiem mēs varējām būt augstāk un nemuļlāties ap 8.vietu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 16:30, pirms 14 gadiem
Krisssss rakstīja: Tieši tā! Telkvists ir viens no vislabākajiem spēlētājiem, kas šo 3 gadu laikā ir spēlējuši RD!!! Un pilnīgi citas kvalitātes vārtusargs kā kaut vai tas pats Masaļskis
No comments.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-24 16:38, pirms 14 gadiem
tas, ka Ozo tagad izskatās tik švaks, ir tikai un vienīgi treneru kolektīva darba rezultāts.
jebkurš spēlētājs viņa viņa gados pie tik intensīva spēļu grafika un tik milzīga spēles laika tiks iedzīts dziļā formas bedrē.
un auns ir tas, kas tīšām vai netīšām to ir izdarījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-24 16:51, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Cik NHL ir spēles sezonā un cik KHL – 56 pret 84+KHL vēl ir izlašu pārtraukumi, un cik NHL vēl nav tādu kā OZO, kam pensija tuvojas, tad jau tiem visiem krabjiem vajadzēja nomirt uz laukuma pēc kādas 65. spēles, bet nē viņi skrien un vēl iet cauri play-off trakumiem....
Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?

     [+] [-]

, 2010-11-24 16:54, pirms 14 gadiem
Oho , Namejs beidzot normāli diskutē par RD nevis tikai vienmuļi noliek!
Laikam šodien kautkas patīkams viņa dzīvē!