Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Klaužs

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"

Ozoliņš: "Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies"
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Sandis Ozoliņš pēc aizvadītās spēles ar Maskavas ''CSKA'' atzinis, ka ir komponenti, kuros ''Dinamo'' viennozīmīgi var pielikt.

''Nospēlējām cienīgi,'' iesāk Ozoliņš. ''Centāmies spēlēt uz uzvaru. Kā jau vienmēr, tad arī šoreiz neiztikām arī bez kļūdām. Nopelnījām daudz noraidījumu, bet ''CSKA'' lieliski nospēlēja vairākumā. Par laimi trešajā periodā iekrājām labu pārsvaru.''

''''CSKA'' mums ir viens no principiālākajiem pretiniekiem. Tagad sākās sīva cīņa par iekļūšanu ''play-off''. Būtu dīvaini, ja kāds atdotu spēles bez cīņas. Mēs spēlē ar Maskavas komandu laukumā izgājām ar domu parādīt lielisku hokeju un, lai arī kas notiktu, izcīnītu trīs punktus. Tai pat laikā ir neliela rūgtuma sajūta par šo izbraukuma tūri... Ir komponenti, kuros mēs viennozīmīgi varam pielikt. Esmu pārliecināts, ka sezonas otrajā pusē mēs atvērsimies,'' tā Ozoliņš.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru


, 2010-11-24 13:53, pirms 15 gadiem
nu lai tā būtu ozo!
, 2010-11-24 13:54, pirms 15 gadiem
Nu prieks dzirdeet shaadus kapteinja vaardus,jo R,Dinamo kapteinja teiktais ir daudz svariigaaks nekaa galvenaa trenera teiktais,to arii pieraada ieprieksheejaa sezona!Lai tik izdodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: marko_polo
, 2010-11-24 14:06, pirms 15 gadiem
Mevajag nevajag atvērties vēl vairāk, tā jau 5 vārtus spēlē metat! labāk lai tā aizsardzība ciešāka paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 14:12, pirms 15 gadiem
Pretinieki jau arī mūsējo šāgada modeli paspējuši atkost... Vairākumā mums vairs nekas nesanāk... Arī ieiešana zonā pieklibo, lai gan sezonas sākumā tā bija izcila. Prasās trenera darbs taktisko risinājumu pilnveidošanā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 14:18, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Pretinieki jau arī mūsējo šāgada modeli paspējuši atkost... Vairākumā mums vairs nekas nesanāk... Arī ieiešana zonā pieklibo, lai gan sezonas sākumā tā bija izcila. Prasās trenera darbs taktisko risinājumu pilnveidošanā!
Diemžēl treneris mums tāds Rūķītis vien ir - sit plaukstiņas uz soliņa un kaut ko bubina. Domāju ka no šī resursa nav ko prasīt vairs sen neko. Man nav nekas pret Šupleru kā speciālistu, bet jau daudz reizes esmu teicis - ka viņa resurss uz RD tiltiņa vismaz gadu jau ir izsmelts
, 2010-11-24 14:36, pirms 14 gadiem
Da Jus mazie pamuljishi!!! Ozolinsh ir komandas rezultivakais speletajs,kaut vai ir aizsargs, kljudas rodas tadel, ka vienigais ir gatavs risket, esat kaut lidzigu redzeejushi no parejiem aizsargiem,kuri vienigi var labakaja gadijuma izmest ripu no zonas, un pa to daudzreiz nevar izdarit, bl.. varu dereet, kad ozo majas speles dabus punktus vai labi nospeles Jus atkal vinju celsiet debesis. Ak jus pamuljiigie LV fani, labi spelee varonis, slikti anti varonis!!!!
, 2010-11-24 14:40, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: Pretinieki jau arī mūsējo šāgada modeli paspējuši atkost... Vairākumā mums vairs nekas nesanāk... Arī ieiešana zonā pieklibo, lai gan sezonas sākumā tā bija izcila. Prasās trenera darbs taktisko risinājumu pilnveidošanā!
Tak paši spēlētāji jau ne reizi vien ir teikuši (arī presē iztekušies), ka Jūlis nejaucas iekšā vairākuma un mazākuma izspēlēs un šos elementus vairāk paši spēlētāji atstrādā.... protams ta neviļus rodas jautājums ... nahren vispār tāds treneris tur ir vajadzīgs, kas acīmredzot pats pa lielam neko nejēdz no PP un PK izspēles, kuri mūsdienu hokejā ir vieni no svarīgākajiem spēles (veidošanas) elementiem....? Bet kopumā varu piekrist Zemekis- Jūlis sevi kā RD treneri ir ja sen izsmēlis un arī taktiski neko jaunu vairs komandas spēlē, izskatās, viņš jau sen vairs nevar ienest.... ja RD spēle "aiziet", tad var kādu vinnēt vai paņemt kādus punktus ja nē vai, ja spēle "pazūd", tad ir tādas spēles kā ar Traktoru vai Salavatu - bezjēdzīga (bez kādas noteiktas taktikas) skraidīšana pa laukumu uz "na avosj" paveiksies... tā var varbūt spēlēt kādā junioru līgā, kur pretinieki nav tik meistarīgi, bet ne KHL, kur tiešām tādu izteikti vāju komandu nav un katrs var apspēlēt katru!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-11-24 14:42, pirms 14 gadiem
Zemekis rakstīja: Diemžēl treneris mums tāds Rūķītis vien ir - sit plaukstiņas uz soliņa un kaut ko bubina. Domāju ka no šī resursa nav ko prasīt vairs sen neko. Man nav nekas pret Šupleru kā speciālistu, bet jau daudz reizes esmu teicis - ka viņa resurss uz RD tiltiņa vismaz gadu jau ir izsmelts
Labs komentārs! Pat sasmējos par to rūķi ,kas sit tikai plaukstiņas...
, 2010-11-24 14:51, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tak paši spēlētāji jau ne reizi vien ir teikuši (arī presē iztekušies), ka Jūlis nejaucas iekšā vairākuma un mazākuma izspēlēs un šos elementus vairāk paši spēlētāji atstrādā.... protams ta neviļus rodas jautājums ... nahren vispār tāds treneris tur ir vajadzīgs, kas acīmredzot pats pa lielam neko nejēdz no PP un PK izspēles, kuri mūsdienu hokejā ir vieni no svarīgākajiem spēles (veidošanas) elementiem....? Bet kopumā varu piekrist Zemekis- Jūlis sevi kā RD treneri ir ja sen izsmēlis un arī taktiski neko jaunu vairs komandas spēlē, izskatās, viņš jau sen vairs nevar ienest.... ja RD spēle "aiziet", tad var kādu vinnēt vai paņemt kādus punktus ja nē vai, ja spēle "pazūd", tad ir tādas spēles kā ar Traktoru vai Salavatu - bezjēdzīga (bez kādas noteiktas taktikas) skraidīšana pa laukumu uz "na avosj" paveiksies... tā var varbūt spēlēt kādā junioru līgā, kur pretinieki nav tik meistarīgi, bet ne KHL, kur tiešām tādu izteikti vāju komandu nav un katrs var apspēlēt katru!

Als, tu jau vari cepties, bet RD ar savu uzvaru par CSKA pagarināja uz nenoteiktu laiku Šuplera palikšanu amatā.
Guli naktīs mierīgi, jo ar uzkožamo uz kādu laiku vel esi nodrošināts.
, 2010-11-24 14:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu nezinu gan,vai pēc Juhana Fransona pievienošanās SKA, Ozo ir labākais uzbrūkošais aizsargs līgā.
un kur Tu Wildes citātā redzi, ka labākais? "stāv" rakstīts :"un viens no labākajiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 14:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim-redzēsim!
Jau no sezonas sākuma tiek borēts, ka šis RD sastāvs nu tik visus sitīs, un nu tik būs. Bet kā redzam, tad nekā. Ap to pašu 8-to vietu Rietumu konferencē vien mīcās.
Būtu jēdzīgāks treneris, nebūtu dažās spēļu galotnēs (kopumā) "pasēti" 10-12 punkti, kas jau faktiski "bija kabatā", ja RD būtu nospēlējis taktiski gudrāk, tad RD tagad būtu pavisam citā vietā turnīra tabulā.... ja neskaita "ārlaulības dēlu", tad kopumā komandai nav ne vainas - komanda ir spēlējoša, ja vēl būtu kāds normāls treneris, kas viņu varētu "savaldīt" un normāli vadīt, tad tikai viens Dievs vien zin, kur tagad būtu RD, ja pie komandas stūres būtu nevis smaidīgs un omulīgs slovāku vīriņš (kurš pats kā treneris pa lielam neko jēdīgu savā dzīvē nav ne ar vienu sasniedzis), bet tiešām kāds neslikts treneris, kas arī kaut ko bišķi sajēdz no hokeja.....
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-11-24 15:02, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Ozo pats pēdējā laikā ir reāli aizvēries, proti, sen nav guvis punktus un taisa rupjas kļūdas savā aizsardzības zonā. Bet formas un spēles kvalitātes kāpumi un kritumi jau var būt ikvienam hokejistam. Tik un tā Sandis ir labākais aizsargs Dinamo un viens no labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem visā KHL. Varam tikai priecāties, ka redzam spēlējam Rīgā tāda līmeņa zvaigzni, kaut arī pašlaik Ozo vairs nav tik labs kā Kolorado laikos.
Jā, es domāju, ka pirmkārt viņš to adresēja sev!!! Nu turās čaļi, lai viss izdodas.
, 2010-11-24 15:03, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Būtu jēdzīgāks treneris, nebūtu dažās spēļu galotnēs (kopumā) "pasēti" 10-12 punkti, kas jau faktiski "bija kabatā", ja RD būtu nospēlējis taktiski gudrāk, tad RD tagad būtu pavisam citā vietā turnīra tabulā.... ja neskaita "ārlaulības dēlu", tad kopumā komandai nav ne vainas - komanda ir spēlējoša, ja vēl būtu kāds normāls treneris, kas viņu varētu "savaldīt" un normāli vadīt, tad tikai viens Dievs vien zin, kur tagad būtu RD, ja pie komandas stūres būtu nevis smaidīgs un omulīgs slovāku vīriņš (kurš pats kā treneris pa lielam neko jēdīgu savā dzīvē nav ne ar vienu sasniedzis), bet tiešām kāds neslikts treneris, kas arī kaut ko bišķi sajēdz no hokeja.....
Patiesībā jau mēs varam tik minēt, kā būtu,ja būtu.
Šupleram ir tā priekšrocība, ka viņš katru LV spēlētāju iekš RD zin kā piecus pirkstus. Vienu daļu pat no R2000 laikiem. Zin mūsu mentalitāti (slinkošanu un agresivitātes trūkumu).
Atnāktu jauns treneris, un tam viss tas stāvētu priekšā. ja vien šis treneris nebūtu no ar LV saistītu cilvēku aprindām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Als, tu jau vari cepties, bet RD ar savu uzvaru par CSKA pagarināja uz nenoteiktu laiku Šuplera palikšanu amatā.
Guli naktīs mierīgi, jo ar uzkožamo uz kādu laiku vel esi nodrošināts.
Dotajā gadijumā tas tiešām ir sliktākais, kas varēja notikt.... kāsiens iespējams būtu bijis veselīgāks gan priekš komandas ("kaujas spējām") kopumā, gan arī priekš pārmaiņām treneru korpusā.... tagad izskatās, ka "Jūļa virsvadības agonija" pagarinās uz nenoteitu laiku.... žēl! Gribās, lai beidzot komanda (kāda jedzīgāka trenera vadībā) beidzot sāk spēlēt kā viņi varētu spēlēt nevis tikai tagad nemitīgi "improvizēt" uz laukuma....
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:06, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kur garantija? Varbūt arī nebūtu tādas galotnes un būtu pārlienoši kāsieni
Protams garantijas nav nekādas un tas viss ir no sērijas "kā būtu, ja būtu", bet, domāju, īpaši sūdīgāk kā RD ir nospēlējis dažas galotnes viņas nemaz nevar vairs nospēlēt....
, 2010-11-24 15:07, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Dotajā gadijumā tas tiešām ir sliktākais, kas varēja notikt.... kāsiens iespējams būtu bijis veselīgāks gan priekš komandas ("kaujas spējām") kopumā, gan arī priekš pārmaiņām treneru korpusā.... tagad izskatās, ka "Jūļa virsvadības agonija" pagarinās uz nenoteitu laiku.... žēl! Gribās, lai beidzot komanda (kāda jedzīgāka trenera vadībā) beidzot sāk spēlēt kā viņi varētu spēlēt nevis tikai tagad nemitīgi "improvizēt" uz laukuma....
Nu jau šķiet,ka ir par vēlu mainīt treneri.
Ja nu vienīgi nomet Jūliusu, un par galveno ieliek Ābolu.
, 2010-11-24 15:08, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vienīgi pārliecinošie treneri KHL patreiz ir Znaroks un Biļaļetdinovs (pirkstus var izmežģīt rakstot tādu uzvārdu
MnD ar Mareku Sikoru pie stūres arī neslikti iet.
, 2010-11-24 15:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau šķiet,ka ir par vēlu mainīt treneri.
Ja nu vienīgi nomet Jūliusu, un par galveno ieliek Ābolu.
Ko jūs par to treneru maiņu sapņojat? Pirms gada gāja štruntīgāk un nenomainīja, kapēc lai tagad mainītu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā jau mēs varam tik minēt, kā būtu,ja būtu.
Šupleram ir tā priekšrocība, ka viņš katru LV spēlētāju iekš RD zin kā piecus pirkstus. Vienu daļu pat no R2000 laikiem. Zin mūsu mentalitāti (slinkošanu un agresivitātes trūkumu).
Atnāktu jauns treneris, un tam viss tas stāvētu priekšā. ja vien šis treneris nebūtu no ar LV saistītu cilvēku aprindām.
Trenerim jabut autoritatei, ja Suplera vieta naktu cits, jedzigs treneris, tad vina vadiba nebutu svarigi kada tev mentalitate, stradasi ka liek. cita lieta, ja Suplera vieta naktu tads pats pupedis, ka pats Julis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:14, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ko jūs par to treneru maiņu sapņojat? Pirms gada gāja štruntīgāk un nenomainīja, kapēc lai tagad mainītu?
Es jau nesapņoju, jo zinu, ka laikam RD jasāk rādīt tiešām dramatiski sliktu sniegumu, lai Šuplera galva noripotu no pleciem.
Pagaidām viņa amats ir neapdraudēts, jo arī finansu aspekts tur iespējams spēlē ne pēdējo lomu.
, 2010-11-24 15:15, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Uz cik ilgu laiku iespēlējušies? visām komandām ir kāpumi, kritumi. Jāspēlē un tad jau redzēs.
Šīm komandām viss sezonas sākums bija viens liels kritums. Kādreiz taču viņām jasāk spēlēt, jo par to potenciālu nevienam šaubu nav.
, 2010-11-24 15:16, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā jau mēs varam tik minēt, kā būtu,ja būtu.
Šupleram ir tā priekšrocība, ka viņš katru LV spēlētāju iekš RD zin kā piecus pirkstus. Vienu daļu pat no R2000 laikiem. Zin mūsu mentalitāti (slinkošanu un agresivitātes trūkumu).
Atnāktu jauns treneris, un tam viss tas stāvētu priekšā. ja vien šis treneris nebūtu no ar LV saistītu cilvēku aprindām.
Nu skatoties kāds treneris.... Znaroks faktiski visus mūsējos (izņemot leģionārus) pazīst vēl labāk kā Jūlis..... kur ir Znaroks ar savu Dinamo /MVD mēs visi tagad redzam.... un Maskavas "adnaklubņikiem" nebūt nav nekāds "super puper" sastāvs - pārsvarā vecie HK MVD kadri - krievu viduvējības +daži neslikti leģionāri (uz līgas fona) arī viduvējības - rezultatīvākais vecis ir Gorovikovs ar 21 punktu..... bet tas nemaisa komandai būt pirmajā vietā visā KHL....
, 2010-11-24 15:17, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nothing special
Teiksim tā-nekas īpašs, bet nav arī slikti. Normāls, vienmērīgs sniegums, ja neskaita tos 5 zāģus pēc kārtas izbraukumā.
, 2010-11-24 15:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau šķiet,ka ir par vēlu mainīt treneri.
Ja nu vienīgi nomet Jūliusu, un par galveno ieliek Ābolu.
Tas nebūt nebūtu tas sliktākis variants.... iesākumā!
, 2010-11-24 15:22, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Nu skatoties kāds treneris.... Znaroks faktiski visus mūsējos (izņemot leģionārus) pazīst vēl labāk kā Jūlis..... kur ir Znaroks ar savu Dinamo /MVD mēs visi tagad redzam.... un Maskavas "adnaklubņikiem" nebūt nav nekāds "super puper" sastāvs - pārsvarā vecie HK MVD kadri - krievu viduvējības +daži neslikti leģionāri (uz līgas fona) arī viduvējības - rezultatīvākais vecis ir Gorovikovs ar 21 punktu..... bet tas nemaisa komandai būt pirmajā vietā visā KHL....
Man patika kā krievu hokeja experts Gimajevs teica, kas skanēja apmēram tā:
....Kur Jūs ņēmāt, ka Maskavas Dinamo spēlē viduvēji spēlētāji? Tie visi ir augstas klases meistari, kuru potenciālu nav spējuši saskatīt vairāki krievu hokeja speciālisti.
Un es viņam piekrītu, jo pēc pagājušās sezonas MVD panākuma MD spēlētājus nosaukt par viduvējībām nav īsti pareizi un taktiski.
Var jau būt,ka Znaroks no RD spēlētājiem varētu izspiest ko vairāk, bet kā pierāda viņa 4 gadu darbs pie izlases stūres, tad neko diži vairāk viņš nevar izspiest no gada uz gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:29, pirms 14 gadiem
Kas vieš cerības:1/
, 2010-11-24 15:30, pirms 14 gadiem
Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.
, 2010-11-24 15:32, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: als

kādā p***ļā Tu biji iekritis?
Da nekur jau nebiju iekritis.... tepat vien "grozijos" apkārt un neredzēju jēgu ielaisties tuksās diskusijās.... Vienīgais kas, kā krievi saka, ir bišķi "abidna" un ir "sakrājies" , ka klubs nespēlē tā kā varētu spēlēt un ne jau nu visa vaina tagad būtu tikai uz spēlētāju noguruma vai "nevarēšanas" jānoraksta.... pretinieki (un viņu treneri) arī nav "mazie bērni" un, domāju, jau sen ir atkoduši visas Jūļa "taktiskās shēmas" ar ko arī var izskaidrot to ka RD pēdējā mēnesī ir vairāk kāsienu nekā uzvaru.... bet Jūlis acīmredzot to vēl nav sapratis un tik turpina ar savu "kavalēriju" dragāt pa vecam.... n tagad iegūstam to, ka vairākumā jau RD vairs reti ,kad pat zonā var ieiet un nosāties..... par kaut cik jēdzīgu izspēli nemaz nerunājot... tagad viņiem "standarta vairākums" sākas ar pusminūtes micīšanos aiz saviem vārtiem un riskantu sapasošanos pie savas zonas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:34, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.
Hm,bet vai Tu zini, ka CSKA ir viena no jaunākām (pēc gadiem), ja ne pati jaunākā komanda KHL?
Krievi paši uzskata, ka CSKA spēlētājiem ir laba nākotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:36, pirms 14 gadiem
Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.
, 2010-11-24 15:37, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Da nekur jau nebiju iekritis.... tepat vien "grozijos" apkārt un neredzēju jēgu ielaisties tuksās diskusijās.... Vienīgais kas, kā krievi saka, ir bišķi "abidna" un ir "sakrājies" , ka klubs nespēlē tā kā varētu spēlēt un ne jau nu visa vaina tagad būtu tikai uz spēlētāju noguruma vai "nevarēšanas "jānoraksta.... pretinieki (un viņu treneri) arī nav "mazie bērni" un, domāju, jau sen ir atkoduši visas Jūļa "taktiskās shēmas" ar ko arī var izskaidrot to ka RD pēdējā mēnesī ir vairāk kāsienu nekā uzvaru.... bet Jūlis acīmredzot to vēl nav sapratis un tik turpina ar savu "kavalēriju" dragāt pa vecam.... n tagad iegūstam to, ka vairākumā jau RD vairs reti ,kad pat zonā var ieiet un nosāties..... par kaut cik jēdzīgu izspēli nemaz nerunājot... tagad viņiem "standarta vairākums" sākas ar pusminūtes micīšanos aiz saviem vārtiem un riskantu sapasošanos pie savas zonas.....
Hā, bet tā jau ir mūsu nacionālā slimība-neprasme izspēlēt vairākumu. Vai tad izlasei ar šo lietu iet labāk??
Tieši tāpat ir ar maniem favorītiem LM. Tamborē,tamborē ap vārtiem, bet jēga nekāda, jo uz brīvo spēlētāju nemāk vai negrib izspēlēt, un vairākumi bieži beidzās bez reāliem pretinieku vārtu apdraudējumiem.
, 2010-11-24 15:38, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.
Vismaz pagaidām RD izbraiukumā spēlē krietni labāk nekā mājās. Un visnesmukākie zaudējumi bija tieši mājās (Auto,Vitjaz).
, 2010-11-24 15:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,bet vai Tu zini, ka CSKA ir viena no jaunākām (pēc gadiem), ja ne pati jaunākā komanda KHL?
Krievi paši uzskata, ka CSKA spēlētājiem ir laba nākotne.
Protams, ka zinu.Tāpat kā zinu to, kā CSKA ( lasi PSRS izlase ) spēlēja manā laikā.
Tāpat arī zinu to, ka jau pēc 1. perioda bija skaidrs, ka viņi tā īsti bīstami ir tikai sk. vairākumā, kuru Tihonovs Ņemčinovam iemācījis uztrenēt.Bet mūsējie tik dragā. Labi, ka tie krievu puišeļi bija tādi vārgi, Karsums ar vienu tādu mugurā iešķūrēja šaibu vārtos kopā ar visu vārtsargu !! Tas bija perelomnī moments spēlē.
, 2010-11-24 15:42, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Protams, ka zinu.Tāpat kā zinu to, kā CSKA ( lasi PSRS izlase ) spēlēja manā laikā.
Tāpat arī zinu to, ka jau pēc 1. perioda bija skaidrs, ka viņi tā īsti bīstami ir tikai sk. vairākumā, kuru Tihonovs Ņemčinovam iemācījis uztrenēt.Bet mūsējie tik dragā. Labi, ka tie krievu puišeļi bija tādi vārgi, Karsums ar vienu tādu mugurā iešķūrēja šaibu vārtos kopā ar visu vārtsargu !! Tas bija perelomnī moments spēlē.
Lai kā tur arī nebija, bet statistika rāda, ka šī bija tikai pirmā uzvara par CSKA pamatlaikā šosezon, un ja nemaldos, tad visās trīs sezonās arī.
Takā-jaunība jaunībai, bet RD pret vīem nemaz tik labi neiet.
, 2010-11-24 15:43, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: SKA, Torpeno NN, Mn Dinamo, Atlant, Spartaks, Severstaļ – visi ir mīkstie, mums tādi jāsit ar +3 vismaz, vai ne?
Spartaks un Atlants mums nav pretinieki...jāsmejās.Pietiek jau paskatīties uz onkoli vārtos !
ASK spēlē labi, kaut arī bez aizsardzības, potenciāls viņiem ir liels.Par Severstaļ es nezinu, tur tas čehoslovāku vārtsargs ir baigi labs.Gorkijas Torpedo vienmēr ir bijis ciets rieksts, ar tiem varētu būt grūti, bet neuzvarami viņi nav.Minsku šosezon laikam vēl neesmu redzējis, vārtsrags Ešs ? Nu par Telkvistu viņš labāks ir, tur nav ko runāt....
, 2010-11-24 15:46, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Esmu no tiem, kas uzskata, ka Jūļa vietā sen bija jābūt jau citam trenerim.Pilnīgi piekrītu alam.
Protams labi, ka izdevās vakar uzvarēt, patiesībā šī spēle bija 6 punktu vērtībā.
Nav ko te biedēt nevienu ar CSKA, tā ir mirusi komanda, kas sastādīta no dažādu mihailovu un štjastniju dēlēniem.Vajadzēja redzēt vakar Tihonova sejas izteiksmi, kad viņš dusmīgs kko rakstīja uz lapiņas...
Skaidrs, ka viņi bija jāsasit.Jādomā, kā spēle ievirzītos tad, ja mēs ik pa pāris minūtēm nenoraidītos un paši netaisītu sev problēmas, bet gan aktīvi uzspiestu pretiniekam savu spēles stilu.Njā..., tāds caurums kā Telkvists laikam sen nav redzēts RD vārtos...
Ar to spēlētāju sastāvu un potenci RD sen jau bija jābūt trijniekā Rietumu konferencē.Bet mēs nez kādēļ, atkal izmisīgi mīcāmies par vietu 8- niekā.
Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??
, 2010-11-24 15:48, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??
Es jau tagad vispār pēdējās 5-6 minūtes vairs neskatos, vnk nervi netur šito skatīties...Labi ka tā beidzās, cik tur trūka...
, 2010-11-24 15:49, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tieši tā! Šāda "Ciska" kāda bija vakar uz laikuma (pie normālas RD spēles) bija jāsasit ar 3-5 vārtu pārsvaru.... bet beigās par spēlējot atklāti slikti "Ciska" gandrīz vēl "niču" varēja izraut, jo Rd nevis spēlēja, bet dir*ās.... mazākums vispār bija katastrofa.... Telkvistam arī lidoja iekšā viens "tauriņš" pēc otra.... paņemt to Naumova ģiveri acīmredzot vinam nebija prāta darbs.... visu cieņu Sergejam par paveikto izlases labā, bet "tauriņus" vakar Telkvists laida a la Naumovs, kam arī ar "tauriņu" ķeršanu bija problēmas..... vakar neviļus skatoties uz Telkvistu radās sajūta ka vārtos stāv Naumovs... moš vaina ir ķiverē...??
Vaina tajā ko AK Bars viņā saskatija jau pēc, ja nemaldos, 5 spēlēm. Psiholoģiskā nenoturība. Kas bija par iemeslu tam,ka Telkvists visur kur spēlēja bija Nr. 2.
Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par Nr.1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 15:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vaina tajā ko AK Bars viņā saskatija jau pēc, ja nemaldos, 5 spēlēm. Psiholoģiskā nenoturība. Kas bija par iemeslu tam,ka Telkvists visur kur spēlēja bija Nr. 2.
Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par nr.1.
Tad , kad es uzzināju, ka MT ir paņemts uz Dinamo, uzreiz sapratu, ka vieglas dienas mūs negaida. Ne katrs vārtsargs ir spējīgs iemest šaibu savos vārtos...
, 2010-11-24 15:57, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tad , kad es uzzināju, ka MT ir paņemts uz Dinamo, uzreiz sapratu, ka vieglas dienas mūs negaida. Ne katrs vārtsargs ir spējīgs iemest šaibu savos vārtos...
Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...
, 2010-11-24 15:58, pirms 14 gadiem
Īstenībā , tā sezonas otra puse sākas ar mājas spēli 28.11 pret Sibirj .Jo šobrīd esam tieši pusē - 27 spēles aiz muguras un 27 spēles vēl priekšā.
, 2010-11-24 16:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai RD viņu nezkāpēc mēģina uztaisīt par Nr.1.
"Paldies" panam Šupleram, jo cik zinu, vārtsargus uz spēli (un arī pirms sezonas, kas būs potenciālais Nr.1) izvēlas tieši galvenais treneris....
Par tiem Gimajeva iztekumiem runājot..... kaut kā jau viņam šitas "MVD fenomens" bija "jānolaiž uz zemes" un "jāattaisno"/ jāpamato.... Bet spēlētāji tur ir viduvējības - protams labas viduvējības (paskaties Maskavas Dinamo spēlētāju statistiku! No uzbrucējiem tikai vienam ir vairāk par 20 punktiem!!! Tuvākajam "sekotājam" uzbrucējam ir tikai 14.... ) un viņu galvenais spēks ir tajā, ka Znaroks ar Hari no viņiem ir pratis izveidot Komandu (ar lielo burtu), kas arī spēlē kā komanda un kur praktiski nav vājo posmu....
, 2010-11-24 16:16, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...
Tieši tā! Telkvists ir viens no vislabākajiem spēlētājiem, kas šo 3 gadu laikā ir spēlējuši RD!!! Un pilnīgi citas kvalitātes vārtusargs kā kaut vai tas pats Masaļskis
, 2010-11-24 16:25, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mums bija 9 spēles savā laukumā, viesos 18 , tagad būs otrādi. Nebūs tik saspringts spēļu grafiks kā bija un galvenie izbraukumi ir garām.
Vis foršākais būs janvāris, kad mums 12 spēles pēc kārtas (ik pēc dienas), visas ar savas konferences komandām, pie kam ja mūsējiem tas būs, kā maratons, tad pretiniekiem tas gan tā nebūs jo būs tādi, kas nāks mums pretī pēc brīvdienām un ja arī tiem būs bijušas spēles pēc kārtas, tad ne uz pusi tik daudz, kā mūsējiem. Būs interesanti.
, 2010-11-24 16:26, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tu esi visus 3 gadus gājis uz RD treniņiem regulāri un izanalizējis 3 sezonās notikušās spēles, lai varētu tā spriest??? Vai arī tā ir tikai tukša tiršana? .

Mūsu spēlētāji, kādi ir tādi ir un nav nekādi superstāri. Kur garantija, ka ar kādu citu treneri nebūtu sliktāk? RD atpaliek 6 punktus no 3. vietas, ar divām spēlēm mazāk...Neredzu nekādu traģēdiju...Drīzāk, ka mūsu spēlētāji nevar katru spēļi uz 110% nomaukt...
Nē - uz nevienu treniņu neesmu bijis, bet uz gandrīz uz visām RD mājas spēlēm gan esmu bijis visas trīs sezonas. Par tabulu un vietu Tev piekrītu, bet par treneri savas domas nemainīšu. Manuprāt, vairākās spēlēs no +2 zaudēt stabili izcīnītus punktus - tā nav spēlētāju, bet gan treneru problēma - taktika, noskaņošana, spēja mainīt taktiku pret notikumiem laukumā utt
, 2010-11-24 16:28, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Telkvists ir TOP vartsargs salidzinot ar to beedu ieleju kas bija pagajusho sezonu Gadas visiem salaist mikstaas ripas ik pa laikam, tas itkaa nebutu nekas jauns...
Ha, ha , lika pasmieties ! TOP vārtsargs, ko tu neteiksi ?Tad kur viņš ir tagad ? Balansē uz spēlēt vai nespēlēt KHL robežas ! Jā, iespējams, kādreiz viņš varbūt arī bija top vārtsargs, bet ne tagad.Nu , - par Pruseku varbūt viņš ir drusku labāks, kaut gan arī te var daudz diskutēt.
TOP vārtsargam labākajā gadījumā RD ir bijušas pāris spēles, kur varētu apgalvot, jā -MT nospēlēja labi.Pārējās katrā pa kādai lažai, kas beidzas ar vārtu zaudējumu.
, 2010-11-24 16:29, pirms 14 gadiem
Nu piekrītu ALS,ka Šuplers ir savu potenciālu izsmēlis-mums taču liela daļa hokejistu jau 3.sezonu spēlē!Mums joprojām nav normālu 4 maiņu-pagājušogad gan uz beigām bija,kad pat Arnasons pa 4.maiņu spēlēja-bija tiešām sabalansēts sastāvs,tāpēc arī tikām beigu beigās play-offos!Hartigana maiņā kaut kas bija jau sen jāpamaina,jo uzbrūkam,bet nevaram iemest-varbūt pat tikai kādus spēlētājus vietām samainot spēle aizietu!Nu Sprukta maiņai cepuri nost,bet uzreiz parādās cik vāja ir Mikuša maiņa.Nu Ankipāna spējas ir pārvērtētas,par Mikušu vispār labāk neizteikties...Piedodiet,bet ko izdarījusi jauno- 4.maiņa- statistika diezgan bēdīga,(varam Meijas statistiku par visām sezonām Dinamo sasummēt!),vienīgi Bukarts rāda izaugsmi.Vai Znaroka Dinamo komandā 4.maiņā ir vājāki spēlētāji-nav-tur visas maiņas ir sabalansētas.Štāls ar Šupleram nederot-pēc pasaules čempionāta Znaroks ļoti labi atsaucās par viņu sakot,ka ir priekš KHL ļoti labs 4.maiņas spēlētājs.
Aizsardzībā neredzēt,ka Ozoliņam ik pa laikam jāiedod atpūsties kāda spēle var tikai aklais,bet Šuplers vēl pretēji -liek gan vairākumos,gan mazākumos-katram cilvēkam taču ir spēju robeža!Un vēl-pretinieki ir atkoduši ne tikai mūsu vairākuma shēmas,bet arī to,ka mums nepatīk spēka spēle-tas bija acīmredzams šajā izbraukumā,ka ir redzēts Dinamo- Vitjaz ieraksts,kad mūs kapitāli presingoja.
Es ticu,ka ar esošajiem resursiem mēs varējām būt augstāk un nemuļlāties ap 8.vietu.
, 2010-11-24 16:30, pirms 14 gadiem
Krisssss rakstīja: Tieši tā! Telkvists ir viens no vislabākajiem spēlētājiem, kas šo 3 gadu laikā ir spēlējuši RD!!! Un pilnīgi citas kvalitātes vārtusargs kā kaut vai tas pats Masaļskis
No comments.
, 2010-11-24 16:38, pirms 14 gadiem
tas, ka Ozo tagad izskatās tik švaks, ir tikai un vienīgi treneru kolektīva darba rezultāts.
jebkurš spēlētājs viņa viņa gados pie tik intensīva spēļu grafika un tik milzīga spēles laika tiks iedzīts dziļā formas bedrē.
un auns ir tas, kas tīšām vai netīšām to ir izdarījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 16:51, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Cik NHL ir spēles sezonā un cik KHL – 56 pret 84+KHL vēl ir izlašu pārtraukumi, un cik NHL vēl nav tādu kā OZO, kam pensija tuvojas, tad jau tiem visiem krabjiem vajadzēja nomirt uz laukuma pēc kādas 65. spēles, bet nē viņi skrien un vēl iet cauri play-off trakumiem....
Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?
, 2010-11-24 16:54, pirms 14 gadiem
Oho , Namejs beidzot normāli diskutē par RD nevis tikai vienmuļi noliek!
Laikam šodien kautkas patīkams viņa dzīvē!
, 2010-11-24 17:01, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?
Kādi pārlidojumi ir, piem., Vankūverai vai Edmontonai, un kādi ir piem., Mitišču Atlantam ?
, 2010-11-24 17:10, pirms 14 gadiem
Piekrītu visiem, kas uzskata, ka treneris būtu jāmaina. Šuplers, kā cilvēks, droši, ir foršs vecis, bet ne treneris...
Par Znaroku un izlasi Jums te arī nevajadzētu būt tik pārliecinātiem savos spriedumos. Kā var salīdzināt to, ka Znatoks PUS GADU dzīvo kopā ar savu klubu un ar izlasi 3 nedēļas!!!!!! Kā bija pērn Pasaules čempī, vai Znaroks bija klāt pie pārbaudes spēlēt??? Viņam tak galvā bija play-offs ar MVD, kāda izlase, un kas pats bēdīgākais, šosezon, droši, būs tas pats, līdz ar to labus rezultātus izlases sniegumā cerēt laikam nav jēgas..... Un kur nu vēl atkal Znaroku vainot.....
Nu ko var teikt par RD, komanda, kurai nav nekāda rakstura, tikai dragā, te es NEdomāju precīzas piespēles, goli, vienkārši muļājās. Un tad vēl Ozo nolaiž vidēji pa vienam kārtīgam "rainim" periodā. Nu trešais periods mūsējo izpildījumā skatītājiem bez nervu zālēm nav izturams. Un te mēs atkal atduramies pret treneri.
Prieks vismaz, ka pret cisku pēdējā perioda beigās mūsējos parādījās kaut kāds niknums, vot tas jau ir kaut kas ar + zīmi.
, 2010-11-24 17:17, pirms 14 gadiem
Ieskataties statistikas ailites dinamo sastava un apskataties, kurā vieta ir ozo, un kļudas rodas no profesionalitātes pakāpes, jo viņš dod tādas piespēles, ko citi spēlētāji neatļautos dot, jo zin , ka vienkārši to nemāk izdarīt, tāpat kā Nizivijs vienīgais, kas var iedot piespēles, ka neviens cits un viņš ari kļudas. Citi spēlētāji (aizsargi) pat pa bortu nevar normali izmest ripu arā no zonas vai iesakt uzbrukumu ari lāga nevar, neesat ievērojuši, ka ozoliņš ir gandrīz vienīgais, no aizsargiem, kas iesāk uzbrukumus ar normālam piespēlem, vai vadoties, un no tā ari rodas lielāks risks kļudīeties, un neko nedarot tiešām arī nekad nekļūdisies, lavinsh, sotnieks , redlihs tapat vien elemntāras vietās kļūdas un par to arī viņus rotē, jo procentiāli viņiem iespēja kļūdities,krietni mazāka, jo viņi parsvarā nekad neievada uzbrukumus,

Tākā pirms noliekat Ozo, apskatatīes status, plus minus koificentu, spēles laiku, vecumu ,kāds ir ozoliņam un salīdziniet ar citiem aizsargiem.!!!
, 2010-11-24 17:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim-redzēsim!
Jau no sezonas sākuma tiek borēts, ka šis RD sastāvs nu tik visus sitīs, un nu tik būs. Bet kā redzam, tad nekā. Ap to pašu 8-to vietu Rietumu konferencē vien mīcās.
Nosauc rakstu adresi kur tas ir teikts. Nekur neko tādu neesmu lasījis-esmu dzirdējis ka mums ir labs sastāvs lai cīnītos par PO , bet tur stabili vieta gan nav garantēta.
, 2010-11-24 17:35, pirms 14 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Piekrītu visiem, kas uzskata, ka treneris būtu jāmaina. Šuplers, kā cilvēks, droši, ir foršs vecis, bet ne treneris...
Par Znaroku un izlasi Jums te arī nevajadzētu būt tik pārliecinātiem savos spriedumos. Kā var salīdzināt to, ka Znatoks PUS GADU dzīvo kopā ar savu klubu un ar izlasi 3 nedēļas!!!!!! Kā bija pērn Pasaules čempī, vai Znaroks bija klāt pie pārbaudes spēlēt??? Viņam tak galvā bija play-offs ar MVD, kāda izlase, un kas pats bēdīgākais, šosezon, droši, būs tas pats, līdz ar to labus rezultātus izlases sniegumā cerēt laikam nav jēgas..... Un kur nu vēl atkal Znaroku vainot.....
Nu ko var teikt par RD, komanda, kurai nav nekāda rakstura, tikai dragā, te es NEdomāju precīzas piespēles, goli, vienkārši muļājās. Un tad vēl Ozo nolaiž vidēji pa vienam kārtīgam "rainim" periodā. Nu trešais periods mūsējo izpildījumā skatītājiem bez nervu zālēm nav izturams. Un te mēs atkal atduramies pret treneri.
Prieks vismaz, ka pret cisku pēdējā perioda beigās mūsējos parādījās kaut kāds niknums, vot tas jau ir kaut kas ar + zīmi.
Šuplera nopelns komandas sniegumā ir ļoti liels-vismaz nav treneris kurš pazemo cilvēkus, spēj izveidot KOMANDU.ja Šuplera vietā nāk supertreneris labi..bet tā esam 4 rezultatīvākā komanda šogad pirms sezonas bijām 5 vai 6 vieta pēc iemestiem vārtiem-kā var teikt ka slikti spēlējam-hokejs bez kļūdām nav hokejs-pavēro kā spēlē citas komandas-arī kļūdu birums-laikam nezini kas ir hokejs.
, 2010-11-24 17:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vismaz pagaidām RD izbraiukumā spēlē krietni labāk nekā mājās. Un visnesmukākie zaudējumi bija tieši mājās (Auto,Vitjaz).
Paskaitīsim mājās 9 spēles-13 punkti no 27/48%/, viesos 18 spēles-27 punkti no 54/50%/-lielu atšķirību neredzu un ja prasītu kur ir lielāka cerība uzvarēt-saku ka mājās. Sliktas spēles-man ļoti ļoti nepatika spēle ar Spartaku Maskavā3.oktobrī /2-3/ -Spartaks spēlēja ļoti slikti , bet mēs tomēr zaudējām, vēl viesos pret Amur 4-3 uzvarējām ,,bullīšos,,. Slikta bija pret Automobilist -1-2 savā laukumā, pret Vitjaz nebija slikta spēle-pretinieks spēlēja labi-vienkārši daudziem nepatika ka Vitjaz uz to brīdi bija 7 mums 31 punkts, bet abi spēlēja neslikti. Nepatika mājās pret Neftehimik uzvarējām 6-3 bet nu tur paveicās krita iekšā viss kas varēja-tā gadās-kopumā tomēr sliktas spēles vairāk šķita viesos. Bet pagaidām spēlējam līdzīgi mājās un viesos tā kā nevar apgalvot ka viesos spēlājam daudz labāk.
, 2010-11-24 17:56, pirms 14 gadiem
to FUNS:
KOMANDA
kur Tu redzi komandu, tā ir komanda, kad gandrīz katrā spēlē kāds no uzbrucēju trijniekiem tiek izjaukts???? Tas skaitās normāli??? Ā, nu varbūt Šuplera plāns ir, rotēt spēlētājus tā, lai katrs ar katru sezonas beigās ir tā saspēlējušies, ka ar aizvērtām acīm zinās, kam kur jādod. Tādā gadījumā vēl nav nomainīti, teiksim, Sprukts vārtos un Telqvists centra uzbrucēja vietā....
Jā visas komandas kļūdās, bet DINAMO ir kādas 3 hroniskas slimības!
, 2010-11-24 18:10, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaitīsim mājās 9 spēles-13 punkti no 27/48%/, viesos 18 spēles-27 punkti no 54/50%/-lielu atšķirību neredzu un ja prasītu kur ir lielāka cerība uzvarēt-saku ka mājās. Sliktas spēles-man ļoti ļoti nepatika spēle ar Spartaku Maskavā3.oktobrī /2-3/ -Spartaks spēlēja ļoti slikti , bet mēs tomēr zaudējām, vēl viesos pret Amur 4-3 uzvarējām ,,bullīšos,,. Slikta bija pret Automobilist -1-2 savā laukumā, pret Vitjaz nebija slikta spēle-pretinieks spēlēja labi-vienkārši daudziem nepatika ka Vitjaz uz to brīdi bija 7 mums 31 punkts, bet abi spēlēja neslikti. Nepatika mājās pret Neftehimik uzvarējām 6-3 bet nu tur paveicās krita iekšā viss kas varēja-tā gadās-kopumā tomēr sliktas spēles vairāk šķita viesos. Bet pagaidām spēlējam līdzīgi mājās un viesos tā kā nevar apgalvot ka viesos spēlājam daudz labāk.
Labs komentārs, kurš pamatots ar statistiku. Traki jau nav, bet varējām dabūt vēl klāt punktus, ja nebūtu no +2 atdevuši. Būtu arī tabulā pa vidu - bet neko, jādzīvo tālāk. Sestdien nāks virsū SIBIRJ, kas šogad spēlē labi
, 2010-11-24 18:20, pirms 14 gadiem
Zemekis rakstīja: Labs komentārs, kurš pamatots ar statistiku. Traki jau nav, bet varējām dabūt vēl klāt punktus, ja nebūtu no +2 atdevuši. Būtu arī tabulā pa vidu - bet neko, jādzīvo tālāk. Sestdien nāks virsū SIBIRJ, kas šogad spēlē labi
Paldies par komplimentu,statistika parāda daudz ko bet ne visu, Par Sibirj -cerības uz uzvaru palielina tas ka Novosibirskā vēl spēle piektdien, bet mēs kopš vakardienas atvelkam alpu-viņiem pārbrauciens un 2 deinas starpā tikai-tad Amur un Novokuzņecka-reta reize kad ceru uz reāliem 9 punktiem pēc kārtas, bet ja sportā viss notiktu tikai balstīts uz vienkāršu loģiku nebūtu interesanti.
, 2010-11-24 18:25, pirms 14 gadiem
zumm-zumm rakstīja: to FUNS:
KOMANDA
kur Tu redzi komandu, tā ir komanda, kad gandrīz katrā spēlē kāds no uzbrucēju trijniekiem tiek izjaukts???? Tas skaitās normāli??? Ā, nu varbūt Šuplera plāns ir, rotēt spēlētājus tā, lai katrs ar katru sezonas beigās ir tā saspēlējušies, ka ar aizvērtām acīm zinās, kam kur jādod. Tādā gadījumā vēl nav nomainīti, teiksim, Sprukts vārtos un Telqvists centra uzbrucēja vietā....
Jā visas komandas kļūdās, bet DINAMO ir kādas 3 hroniskas slimības!
Es nevērtēju treneri pēc 1-5-10 spēlēm bet kopumā sezonā un pirmās divas sezonas bija ar plus zīmi, arī šī izskatās neslikta, tieši Komanda kā tāda ir galvenais pluss šosezon-kas man jautā šīssezonas lielāko plusu es saku KOMANDAS izveidošana saliedēšana.
Ja meklē Šuplera kļūdas tad tās atradīsi visiem treneriem arī mūsējam.
Es nepretendēju uz absolūto patiesību un neesmu gudrāks par Šupleru vai kādu citu treneri, bet es kā līdzjutējs varu pateikt kas man nepatīk no trenera puses: 1/aizsargu rotācija 2/Ozoliņa mocīšana laukumā-pārāk liels spēles laiks 3/bieži pārāk ātri sākam spēlēt 3 maiņās.
Tas ir manssubjektīvais viedoklis un iespējams ka Šupleram visos 3 punktos būs pareizāks viedoklis, bet man šie 3 punkti nav saprotami.
, 2010-11-24 18:30, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādi pārlidojumi ir NHL komandām (Ņujorkas/Ņūdžersijas komandas vispār var kājām iet viena pie otras, bez maz vai) un kādi KHL (kur "Amur" īsākais lidojums ir garāks nekā jebkurš NHL komandu pārlidojums)?
From Vancouver, Canada to Tampa Bay, Florida:
Distance: 2,600 miles / 4,185 km
Flight Time: 5 hours, 12 minutes

(Sanraiza ir kaut kur tuvumā, es pieņemu)

Rīga-Habarovska:
4,167 miles / 6,706 km
8 hours, 20 minutes

Flight Time Calculator between Cities and Airports,+Russia/to/Riga,+Latvia
, 2010-11-24 18:42, pirms 14 gadiem
Kur nu vel vairāk atvērties - tā jau bez aizsardzības spēlējat !!!!!
, 2010-11-24 18:57, pirms 14 gadiem
Manā skatījumā trenera darbs ir vērtējams pēc diviem kritērijiem - komandas un spēlētāju progress.Vai šo 3 sezonu laikā RD ir progresējis?Domāju ka ,jā.Vai vietējie spēlētāji ir pielikuši meisterībā?Lielākā daļa ir.Var jau būt ,ka cita trenera vadībā progress būtu bijis lielāks,bet kā būtu ,ja būtu.......Vispār jau treneru jautājums ir tāda slidena tēma.Spilgts piemērs ir Madrides Real.Maina treneri pēc trenera(augstas klases),bet cerētā rezultāta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-24 19:50, pirms 14 gadiem
Ta,jau ari bus,es ceru!