Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Hosa – aizvadītās nedēļas labākais KHL uzbrucējs

Jānis Celmiņš

Hosa – aizvadītās nedēļas labākais KHL uzbrucējs
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” pārstāvis Marsels Hosa atzīts par aizvadītās nedēļas Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) labāko uzbrucēju. Labākā aizsarga godā – Kevins Dalmens, vārtsarga – Aleksejs Volkovs.

Slovāku hokejists Marsels Hosa divās aizvadītās nedēļas spēlēs guva trīs vārtus, vieni no tiem „Dinamo” komandai bija uzvaras vērtē. Tāpat Hosas rēķinā divas rezultatīvas piespēles un lietderības koeficients +3.

Par labāko aizvadītās nedēļas vārtsargu atzīts Aleksejs Volkovs (Maskavas „Dynamo”), kurš aizvadīja divas spēles, vidēji vienā ielaižot 1,44 ripas un atvairījis 93,3 procentus pretinieku metienu.

Par labāko nedēļas aizsargu atzīts Astanas „Baris” hokejists Kevins Dalmens. Divās spēlēs Dalmens guvis četrus vārtus un izdarījis divas rezultatīvas piespēles, nopelnot lietderības koeficientu +1.

Par labāko jauno spēlētāju nosaukts Maskavas „Spartak” aizsargs Mihails Mamkins.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

 +34 [+] [-]

, 2012-01-23 14:27, pirms 13 gadiem
Pelnīti!
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

 +31 [+] [-]

, 2012-01-23 14:28, pirms 13 gadiem
jāsaka ka pelnīti. bet Maskavā tas nebūtu izdevies!

 +20 [+] [-]

, 2012-01-23 14:28, pirms 13 gadiem
Diezgan pelnīti, es uzskatu, ka Hossa nospēlēja šosezon līdz šim labākās spēles un prieks, ka tieši ''Dinamo'' sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2012-01-23 14:30, pirms 13 gadiem
Pēc Pučes domām labākais KHL nedēļas uzbrucējs ir Dinamo aizsardzība nevis Hosa!!!

 +23 [+] [-]

, 2012-01-23 14:30, pirms 13 gadiem
Heiteri lai sēž biksēs.

 +12 [+] [-]

, 2012-01-23 14:31, pirms 13 gadiem
Ziile rakstīja: Pēc Pučes domām labākais KHL nedēļas uzbrucējs ir Dinamo aizsardzība nevis Hosa!!!
Puče kā aktīvākais Hosas heiteris, nemza citu neko nevarētu pateikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-01-23 14:35, pirms 13 gadiem
kkas tāds AK Bars nebūtu iespējams...''Spartak'' vēl mazāk .....
secinājums - Hosa var būt labs tikai labā vidē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2012-01-23 14:37, pirms 13 gadiem
Oho! Super, tā tik turpināt.

Ir dzirdēts, ka katram hokejistam ir sava īstā komanda, izskatās, ka Hosam tā ir Rīgas D.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: M
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-01-23 14:42, pirms 13 gadiem
Welcome back home
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: M

 +16 [+] [-]

, 2012-01-23 14:44, pirms 13 gadiem
Ziile rakstīja: Pēc Pučes domām labākais KHL nedēļas uzbrucējs ir Dinamo aizsardzība nevis Hosa!!!
mjā, ja Puče kādam uzēdīsies, tad tas uz visiem laikiem
bet nu ir pelnījis nedēļas uzbrucēja godu. Bija tāda nojauta, ja godīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-23 14:49, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tas gan, un uzslavas dziesmas tik leģionāriem, par mūsu melnā darba darītājiem, viss aizmirsts.

šajā sezonā, kas gan atlicis piedzīvot mūsējiem- lekt un mesties, traumēties un mocīties, bet ko leģionāri dara?
- dzied, twittero, viņus piekauj Čehovas Studenti un neko nemet iekšā! labi Hossa, bet defs tad ir jākaplē aizsargiem ar melnām mutēm!
tieši tādēl hokejisti dalās uzbrucējos un aizsargos, ja nebiji to pamanijis. Aizsargiem uzdevums nav gūt vārtus un taisīt rezultātu. Nevar uzvarēt bez gūtiem vārtiem, un tieši to arī Hossa kā uzbrucējs dara - gūst vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 14:51, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: tieši tādēl hokejisti dalās uzbrucējos un aizsargos, ja nebiji to pamanijis. Aizsargiem uzdevums nav gūt vārtus un taisīt rezultātu, jo nevar uzvarēt bez gūtiem vārtiem, un tieši to arī Hossa kā uzbrucējs dara - gūst vārtus.
Nē, nē, nē, Tu neesi sapratis Pekas hokeja koncepciju! Dinamo vārtus gūst Galviņš, Ozoliņš un Krišjānis Rēdlihs, bet uzbrucēji tikai rūpējas par to, lai gala rezultāts būtu tik mazs, lai ar minētā trio vārtiem pietiktu uzvarai. Papēti statistiku, ja netici! Dinamo uzbrucēji punktus gūst, bet tikai par piespēlēm šķērsām pāri laukumam aizsargu virzienā. A te pēkšņi atnāk Hossa un sāk zīmēties

  +9 [+] [-]

, 2012-01-23 14:57, pirms 13 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Tagad atkal sīči varēs cepties par to, cik labi ir tas, ka Hossa ir atpakaļ!
Hossa vairāk pa vienu nedēļu iemetis kā Cipulis pa visu sezonu tā ir meistarība....

 +12 [+] [-]

, 2012-01-23 14:57, pirms 13 gadiem
Nu Puče ar visiem saviem līdzi gaudotājiem,"expertiem" ir nedaudz iebraukusi auzaas!!Bet noteikti visi laimīgi!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-23 15:00, pirms 13 gadiem
MALACIS!!! Cerams, ka turpmāk arī viņam veiksies un ripas lidos viena pēc otras!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-23 15:00, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Nē, nē, nē, Tu neesi sapratis Pekas hokeja koncepciju! Dinamo vārtus gūst Galviņš, Ozoliņš un Krišjānis Rēdlihs, bet uzbrucēji tikai rūpējas par to, lai gala rezultāts būtu tik mazs, lai ar minētā trio vārtiem pietiktu uzvarai. Papēti statistiku, ja netici! Dinamo uzbrucēji punktus gūst, bet tikai par piespēlēm šķērsām pāri laukumam aizsargu virzienā. A te pēkšņi atnāk Hossa un sāk zīmēties
nu man sanāca Uzbrucēji guvuši - 71 vārtus aizsargi - 24
Bet sarkasmu es sapratu

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 15:04, pirms 13 gadiem
Dazi te tiesam ir auni,nu Mikelis ar Karsumu jau ir atkosti un pretinieks zin ka spele,un jalauj citiem ari mest,a to tik dzird Mikeli,Karsumu,apnicis jau!Nu kamer nebija,tad bija problemas,jo musejie nejedza iemest vairak par divam ripam,bet Hossa ir malacis ka atnaca atpakal,uzreiz paradas istais Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 15:04, pirms 13 gadiem
jukums88 rakstīja: Hossa vairāk pa vienu nedēļu iemetis kā Cipulis pa visu sezonu tā ir meistarība....
Viņš arī pa šo nedēļu ir iespējis 2/3 no cipuļa sezonas snieguma

     [+] [-]

, 2012-01-23 15:05, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: nu man sanāca Uzbrucēji guvuši - 71 vārtus aizsargi - 24
Nu jā, ja pieskaita Miķeli, Karsumu un Spruktu, sanāk gana daudz, bet citas maiņas vispār nemet.

3 aizsargi: Ozo, Galviņš, Krišjānis: kopā 20 vārti 120 spēlēs
3 nopietni uzbrucēji ar ievērojamu spēles laiku: Luseniuss, Cipulis, Meija: kopā 4 vārti 117 spēlēs
Sadalījums acīmredzams, nekāda sarkasma.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 15:07, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Nu jā, ja pieskaita Miķeli, Karsumu un Spruktu, sanāk gana daudz, bet citas maiņas vispār nemet.

3 aizsargi: Ozo, Galviņš, Krišjānis: kopā 20 vārti 120 spēlēs
3 nopietni uzbrucēji ar ievērojamu spēles laiku: Luseniuss, Cipulis, Meija: kopā 4 vārti 117 spēlēs
Nu tieši tādēl Hosa pagaidām izskatās pēc tāda spēlētāja, kāds trūka visu laiku.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-23 15:09, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Nu tieši tādēl Hosa pagaidām izskatās pēc tāda spēlētāja, kāds trūka visu laiku.
Jā, un ūdens jūras līmenī vārās 100 grādu temperatūrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-23 15:14, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Jā, un ūdens jūras līmenī vārās 100 grādu temperatūrā
Neuzvelcies

  +7 [+] [-]

, 2012-01-23 15:15, pirms 13 gadiem
Marsel - Tava vieta ir DR!!! Darbi runā paši par sevi...

     [+] [-]

, 2012-01-23 15:17, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Nu jā, ja pieskaita Miķeli, Karsumu un Spruktu, sanāk gana daudz, bet citas maiņas vispār nemet.

3 aizsargi: Ozo, Galviņš, Krišjānis: kopā 20 vārti 120 spēlēs
3 nopietni uzbrucēji ar ievērojamu spēles laiku: Luseniuss, Cipulis, Meija: kopā 4 vārti 117 spēlēs
Sadalījums acīmredzams, nekāda sarkasma.
lai būtu objektīvi, atzīmēt vajag cik vārti ir vairākumā gūti, uzbrucēju trio PP praktiski negāja laukumā, kamēr aizsargi katrā spēlē, bez tam ir starpība vai savas 15-17 minūtes tu nospēlē 90% vienādos sastāvos un PP, vai vienādos un mazākumā, bija viupār spēles kad Peka laida 4o maiņu pret pretinieku pirmajām 2ām, visumā visās komandās var atrast uzbrucējus kas spēlē daudz bet met maz un aizsargus, kas gūst daudz vārtu, bet objektīvi salīdzināt muļķīgi.

spēle iet 60minūtes+papildlaiks ja ir, mazākumā ir ap 10-16mins, vairākumā arī 10-16, nevar spēlēt visi visu laiku, līdz ar to arī labi redzama komandas spēle.

     [+] [-]

, 2012-01-23 15:17, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Neuzvelcies
Viss ir labi

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 15:27, pirms 13 gadiem
Apsveicu Marselu!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 15:30, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: patiesībā žēl, ka tā situācija izveidojusies, jo pirms Hossas bija vismaz kādas latviešu asinis un spēks redzams, tagad atkal uz leģionāru balstīta spēle, eh, nabaga Miķelis, es teiktu tā par viņu:

the sun rise was 2 fast 4 you oh god!

un tie,kas cīnās defā, Jēkabiņš, Soča, Rodža, Ozo- atkal ēnā, tie- kas krīt ripai priekšā un cīnās, lai murds tiktu piesegts, par tiem labi,ja kāds ieminās, nabadziņi. Hossam atliek saņemt teicamās piespēles pie tukšiem vārtiem un ielikt, bet tiem, tur melnais darbs un vēl piespēles, defā- tikai melnais.
Šausmas, tagad nabaga Miķelītim tikai uz Hossu būs jāspēlē un visiem pārējiem arī, šis tik stāvēs savā punktā un dos pa šaibu, bet pārējie skries, sitīsies un melni būs no zilumiem, tam Hossam tiks visa slava un miljoni. Tā vēl viens slovāks sagandēs mūsu tautas dižo hokeja nākotni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 15:39, pirms 13 gadiem
lukturis rakstīja: Šausmas, tagad nabaga Miķelītim tikai uz Hossu būs jāspēlē un visiem pārējiem arī, šis tik stāvēs savā punktā un dos pa šaibu, bet pārējie skries, sitīsies un melni būs no zilumiem, tam Hossam tiks visa slava un miljoni. Tā vēl viens slovāks sagandēs mūsu tautas dižo hokeja nākotni.
Jā,jā Hossa tik šaus no sava "punkta" kamēr citi mekles savus....! +

  +3 [+] [-]

, 2012-01-23 15:51, pirms 13 gadiem
Prieks un galvenais ,ka pelnīti,tā tik turpināt

     [+] [-]

, 2012-01-23 15:53, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Jā,jā Hossa tik šaus no sava "punkta" kamēr citi mekles savus....! +
Neviens no šiem vārtiem nebija no viņa īstā punkta+vēl divas rezultatīvas piespēles Ankipānam,tākā secinājumus paši izdariet!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-23 15:57, pirms 13 gadiem
Komandai viens ir svarīgi - uzvara! Ar kādiem līdzekļiem tā tiek gūta ir mazsvarīgi.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-23 16:02, pirms 13 gadiem
apsveicam! pelnīti un veiksmi turpmāk

  -1 [+] [-]

, 2012-01-23 16:17, pirms 13 gadiem
Ļoti precīzi....
Ziile rakstīja: Pēc Pučes domām labākais KHL nedēļas uzbrucējs ir Dinamo aizsardzība nevis Hosa!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 16:18, pirms 13 gadiem
Spartak niecība, Dinamo - zvaigzne!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 16:24, pirms 13 gadiem
Hosas vieta ir dinamo

  -2 [+] [-]

, 2012-01-23 16:33, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: patiesībā žēl, ka tā situācija izveidojusies, jo pirms Hossas bija vismaz kādas latviešu asinis un spēks redzams, tagad atkal uz leģionāru balstīta spēle, eh, nabaga Miķelis, es teiktu tā par viņu:

the sun rise was 2 fast 4 you oh god!

un tie,kas cīnās defā, Jēkabiņš, Soča, Rodža, Ozo- atkal ēnā, tie- kas krīt ripai priekšā un cīnās, lai murds tiktu piesegts, par tiem labi,ja kāds ieminās, nabadziņi. Hossam atliek saņemt teicamās piespēles pie tukšiem vārtiem un ielikt, bet tiem, tur melnais darbs un vēl piespēles, defā- tikai melnais.
Nepiekrītu Tavam viedoklim. Nevar skatīties tikai no ārzemnieks - vietējais skatpunkta. Ļaba komanda ir tā komanda, kurai ir vairāk kā 7 labi metēji un piespēlētāji, Ja komandai ir puse laba uzbrukuma un aizsardzibas, tas jau ir lielisks rezultāts.

Tātad Dinamo lielie rezultāta taisītāji:
Hosa, Miķelis Rēdlihs, Karsums, Sprukts, Ozoliņš, Galviņš, Kr.Rēdlihs un tad vēl Wargs, Lundmarks. Luceniuss un Cipulis... var teikt, ka Meija arī. Tātad ārzemnieki, kas taisa rezultātu ir tikai 4 no 12. Tas ir labs rādītājs.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 16:34, pirms 13 gadiem
Nez vai tiem dazhiem muusu uzbruceejiem un legionaariem nav kauns, atnaak jaunpienaaceejs un nedelas laikaa jau dazhus apsteidz, parejos apsteigs menesha laikaa.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 16:36, pirms 13 gadiem
K-Rab rakstīja: Diezgan pelnīti, es uzskatu, ka Hossa nospēlēja šosezon līdz šim labākās spēles un prieks, ka tieši ''Dinamo'' sastāvā.
Piekrītu! .. Ceru kad vel Hossa gūs vārtus!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 16:37, pirms 13 gadiem
Tā ir vispārzināma patiesība, ka mājas sienas palīdz

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 16:40, pirms 13 gadiem
Mājas mīļās mājas!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-23 17:24, pirms 13 gadiem
Miķelītis kā bija 1. maiņā tā arī IR !!! Kas traucē mest kā agrāk??? Hosa tas toč nav!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 17:35, pirms 13 gadiem
A gde ze vse ostalis,kotorije krichali "nah nam Hossa"? nu i v chem ploho esli budut na nego igrat? BEz hossi i igrat to ne nakogo..pust hotj kto to zabjet.. Trojka Redlihs-Sprukts-Karsums vsjo ravno budet pervoj, tak chto ostalnie pust na Hossu i igrajut, raz sami zabit ne mogut..Tolku ot Cipulisa i ot Lusseniusa??vsjo ravno ne mogu zabit, tak pust pas otdajut Hosse on zabjet...

     [+] [-]

, 2012-01-23 17:36, pirms 13 gadiem
tipa no Cipula te pat nav tolka, savas 2 ripas sezonaa vinsh ti un tak smetiis vai ar vai nu bes Hossas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 17:38, pirms 13 gadiem
in da haters faces.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 17:40, pirms 13 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Neviens no šiem vārtiem nebija no viņa īstā punkta+vēl divas rezultatīvas piespēles Ankipānam,tākā secinājumus paši izdariet!
Tu vecais kautko pārprati,tā bija ironija!!!Ironizēju Puči un viņa sekotājus!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 17:44, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Nu Puče ar visiem saviem līdzi gaudotājiem,"expertiem" ir nedaudz iebraukusi auzaas!!Bet noteikti visi laimīgi!
Ar Puči ir interesanti.Ja Armands saka: ,,Tur ne kā nebūs ! '' Tad ir skaidrs,ka būs ! Tā bija ar PČ Rīgā,KHL - RD un daudzām citām prognozēm.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-23 18:01, pirms 13 gadiem
Un ko , tagad daži grib teikt, ja Hossa nebūtu, mēs būtu zaudējuši visas spēles? Kā tad. Pareiz Puče saka - AIZSARDZĪBA, nejau Hossas mega precīzās rokas.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-23 18:01, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Ar Puči ir interesanti.Ja Armands saka: ,,Tur ne kā nebūs ! '' Tad ir skaidrs,ka būs ! Tā bija ar PČ Rīgā,KHL - RD un daudzām citām prognozēm.
Daļēji ari par Nieminenu.... Puče man nepatīk,jo tēlo baigo viszini,Puče zin visu,viņš pat zin to ko konkrētais spēlētājs pats nezin!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-23 18:04, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Un ko , tagad daži grib teikt, ja Hossa nebūtu, mēs būtu zaudējuši visas spēles? Kā tad. Pareiz Puče saka - AIZSARDZĪBA, nejau Hossas mega precīzās rokas.
Te iet runa par to ko Puče teica tieši par Hossu,pirms viņš ieradās Rīgā...Neiet runa par spēli kopumā!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-23 18:08, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Te iet runa par to ko Puče teica tieši par Hossu,pirms viņš ieradās Rīgā...Neiet runa par spēli kopumā!
Es gan domāju, ka par iepriekšēja SA+ rakstu, kur viņš nevis slavēja Hossu, bet gan aizsardzību. Hossa izcīnija uzvaras?Nē draugi - aizsardzība!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 18:12, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Daļēji ari par Nieminenu.... Puče man nepatīk,jo tēlo baigo viszini,Puče zin visu,viņš pat zin to ko konkrētais spēlētājs pats nezin!
Ar to viszināšanu tiešām tā pašvaki,lai gan ko var gribēt - ar Kiru naidā,ar Savicki tas pats ,kur lai rauj info ? Cik draugs Ozo pačukst,tik ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 18:19, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Es gan domāju, ka par iepriekšēja SA+ rakstu, kur viņš nevis slavēja Hossu, bet gan aizsardzību. Hossa izcīnija uzvaras?Nē draugi - aizsardzība!
Ar aizsardzību var iegūt 1 punktu (noturēt uz nullem pretinieku līdz bulišiem) un tad vairs aizsardzība nepalīdzēs! Nu labi tas joks,bet kādam ir arī jāmet iekšā un šobrīd Dinamo metēju ir maz,Hossa šajā brīdī ir tas kas vajadzīgs! Un kāpēc Rautakalio "nezinošais" liek Hossu mazākumos,kāpēc viņš nesaprot to ko saprot "viszinošais" Puče?

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 18:22, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Ar to viszināšanu tiešām tā pašvaki,lai gan ko var gribēt - ar Kiru naidā,ar Savicki tas pats ,kur lai rauj info ? Cik draugs Ozo pačukst,tik ir.
Nākamgad,ja Ozo izlems beigt karjēru,Puče būs dimbā

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 18:45, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Nākamgad,ja Ozo izlems beigt karjēru,Puče būs dimbā
Uzrakstīs grāmatu, par kādu no Dinamo, un atkal zirgā!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-23 18:47, pirms 13 gadiem
Semjonovs rakstīja: A gde ze vse ostalis,kotorije krichali "nah nam Hossa"? nu i v chem ploho esli budut na nego igrat? BEz hossi i igrat to ne nakogo..pust hotj kto to zabjet.. Trojka Redlihs-Sprukts-Karsums vsjo ravno budet pervoj, tak chto ostalnie pust na Hossu i igrajut, raz sami zabit ne mogut..Tolku ot Cipulisa i ot Lusseniusa??vsjo ravno ne mogu zabit, tak pust pas otdajut Hosse on zabjet...
Hulluja ei kynnetä, ei kylvetä, niitä kasvaa itsestään.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 19:13, pirms 13 gadiem
Malacis, pelnīti.. lai arī sākumā biju skeptisks par Hossas atgriešanos, bet tagad domas ir mainijušās, nu Hossa tās ir mainijis..
Nav variantu, Hossa bez Dinamo, tā kā bez rokām.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-23 20:22, pirms 13 gadiem
Vispaar nesaprotu ka var nilokt hossu un buut pret vina bushanu rd. logiski ka nemetiis visu laiku kaa tikko, bet vins IR snaiperis, kas dinamo ir vajadziigs, tas ir toch. nu nav latvieshu puikam iemaciits ka mest iekshaa, nav. visi skrien takaa nenormali, vadaas, bet kad jaiemet, retajam reti sanaak.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-23 20:28, pirms 13 gadiem
individuālists nolādētais, aizsardzībā vispār nerukā, nah** viņš mums ir vajadzīgs, kā vispār Sējējam kaut kas tāds ienāca prātā...

varbūt tomēr ir ok, jo met vārtus un Dinamo ir viņa komanda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-23 21:55, pirms 13 gadiem
gan jau Marsels būs noenkurots Rīgā nebūt ne tikai uz šo sezonas astīti. Diezgan acīm redzami Hossa ir DR pilsonis. Viņs to saprot, mēs to saprotam, viss būs skaisti!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-23 22:29, pirms 13 gadiem
Hossa bez Ankipana=0

     [+] [-]

, 2012-01-23 23:02, pirms 13 gadiem
tas Volkovs esot ielaidis videeji 1,44 ripas divaas speelees.
kopaa pa divaam speeleem sanaak ielaistas 2,88 ripas. kaa tas iespeejams?

     [+] [-]

, 2012-01-23 23:12, pirms 13 gadiem
2strong4me rakstīja: tas Volkovs esot ielaidis videeji 1,44 ripas divaas speelees.
kopaa pa divaam speeleem sanaak ielaistas 2,88 ripas. kaa tas iespeejams?
elementāri - ir nostāvējis vārtos mazāk kā 120 minūtes vai kaut kā tā... to ciparu rēķina nevis pēc spēļu skaita, bet gan pēc minūšu daudzuma.