Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa

Jānis Celmiņš

"Dinamo": Esam Latvijas patrioti, pret mums sākta kampaņa
Juris Savickis (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Rīgas "Dinamo" nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs," teikts Rīgas "Dinamo" kluba padomes atklātā vēstulē Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai, pamatojoties uz žurnālā "Ir" publikācijām 11.-17.novembra numurā.

Viens no visu laiku labākajiem Latvijas hokeja vārtsargiem Artūrs Irbe intervijā "Ir" pauda, ka no Rīgas "Dinamo" kluba distancējās ideoloģisku apsvērumu dēļ.

Artūra Irbes teiktais žurnāla "Ir" 11.-17.novembra numurā:

"Es biju klāt pirmos divus, trīs mēnešus. Tad sabeidzu savu veselību, un man vajadzēja kārtējo operāciju. Kad parakstīju līgumu, es to nedarīju kā privātpersona. Es izveidoju speciālu firmu, kura sniedza pakalpojumu, lai es būtu pilnīgi neatkarīgs no Rīgas "Dinamo". Es to uztvēru tā: "Dinamo" ir vienreizēja komanda, bet es ar to saistīties nevēlējos. Man šķita, ka ideoloģiski man nebūs pa ceļam ar šiem cilvēkiem. Ar Viesturu man bijusi veiksmīga sadarbība, bet visi zinām, ar ko viņš ir saistīts un viņa plašais darbības lauks. Viņam tagad pieder "Diena". Tajā, ko viņš darīja hokejā, saskatīju daudz pozitīva. Bet viņš tur nebija vienīgais. Pārējie ir dažnedažādi. Esmu centies norobežoties un būt neatkarīgs cilvēks. Neatkarība un brīvība ir pats dārgākais, kas var būt. Viņiem ir sava valde un vadītāji. Domāju, ka viņu skatiens ir vērsts uz Austrumiem. Es arī ļoti labi saprotu, ka Rīgas Dinamo zināmā mērā ir PR projekts Krievijai. (..) Kamēr Gazprom Rīgas "Dinamo" būs vajadzīgs KHL, tikmēr arī komandu atbalstīs. Kamēr būs šī nesabalansētība un Krievija nesapratīs, kā tad īsti ir ar Latviju – vai to var pārvilināt vai piespiest kļūt par lielāku sabiedroto, nekā [Latvija pašlaik] ir ar Rietumiem -, tikmēr viņi varētu mūs te turēt klāt. Ja būs pilnīgi skaidrs, ka plāns ir izgāzies, "Dinamo" būs jāsāk kārpīties pašiem.”

Rīgas "Dinamo" padomes atklātā vēstule Latvijas masu medijiem, līdzjutējiem un tautai

Latvijai ir vajadzīgs hokejs, un Latvijas hokejs kopš 2008. gada ir ieguvis jaunu elpu. Rīgas „Dinamo” spēlē Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), cīnās ar stiprajiem Krievijas, Kazahstānas un Baltkrievijas klubiem, tas ceļ mūsu nacionālā hokeja līmeni, Latvijas sportu, visu mūsu pašapziņu.

Esam vienā līmenī ar krieviem, baltkrieviem, kazahiem un citiem, cīnāmies ar viņiem, uzvaram viņus, bet tā ir pozitīva cīņa, pozitīva sacensība hokeja laukumā, mums nav ienaidnieka, mums ir pretinieka komanda. Uz ledus nav politikas un nav ideoloģijas, uz ledus ir spēle. Hokejs ir Rīgas „Dinamo” vienīgā ideoloģija.

Latvijas hokeja panākumi, Rīgas „Dinamo” veiksmīgā dalība KHL ir kā dadzis acīs tiem, kuriem mūsu valsts intereses ir svešas. Uzskatām, ka publikācija žurnāla „IR” ir 11.-17.novembra numurā, un tai sekojoša mediju reakcija, ir aizsākums plašākai ideoloģizētai kampaņai, kuras mērķis ir graut Latvijas hokeja un Rīgas „Dinamo” prestižu.

Katru Rīgas „Dinamo” spēli pie ekrāniem aizrautu elpu vēro 300 – 400 tūkstoši televīzijas skatītāju, un katras spēles laikā Latvijas cilvēki ir vienoti. Tā ir īsta vienotība, tas ir īsts patriotisms, īsta integrācija. Acīmredzot ir spēki, kam Latvijas tautas vienotība un patriotisms nav pa prātam.

Rīgas „Dinamo” nekad nav uzsvēris savu patriotismu, mūsu patriotisms ir mūsu spēles. Katri mūsu vārti ir Latvijas vārti, katra mūsu spēle ir Latvijas spēle, katrs mūsu spēlētājs ir Latvijas spēlētājs.

Ja Latvijas patriotismam šodien tiešām ir balsti, tad viens no tiem ir hokejs. Ja kāds grib mūsu patriotismu vājināt, tas mēģina graut kādu no mūsu stiprajiem balstiem. Rīgas „Dinamo” ir ne tikai Latvijas hokeja, bet arī mūsu patriotisma balsts. Mēs domājam, ka tie, kas grib iestāstīt, ka latviešiem hokejs nav vajadzīgs, nav latviešu tautas draugi. Esam pārliecināti, ka Rīgas „Dinamo” spēles, mūsu komandas dalība KHL ir Latvijas un visa mūsu hokeja interesēs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es tiešām izliekos,jo tie patiešam ir pasaules klases spēlētāji,kurus atpazīst visā pasaulē
Tu taču kladzini visu laiku,ka KHL ir Super-puper līga, kurā spēlē vieni stari. tātad arī visi RD spēlētāji ir stari.
Piedod,kharlamovs32, bet Tu ar savu Krieviju esi mazliet sagājis sviestā.
Nekas personiski.
Slēpts komentārs: aigars076

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:01, pirms 14 gadiem
Nezinu ko domā Dianmo vadība, bet man viens no labākajiem patriotisma piemēriem ir Dinamo Rīga-un ko domā krievi tā ir viņu problēma. Strādāju skolā - runājot ar bērniem var just ka Dinamo veido viņos patriotismu, skatoties Dinamo man tas noteikti saistās ar Latviju, lepnumu pars avu valsti. Kaut arī Dinamo būtu 10-15 leģionāri-man tas būs klubs no Latvijas un patriotismu audzina arī ar mīlestību pret cittautiešiem-Hossa , Hartigans,Holts utt.-viņi iepazīst Rīgu, Latviju no labās puses. Mums Latvijai ir savs labā līmenī spēlējošs klubs, un ja kādam tur Sašam vai Vaņam ir citas domas tā ir viņa problēma-Krievijas krieviem nav jāmīl obligāti Dinamo.
Caur mīlestību pret Dinamo var veidot pozitīvas domas pret savu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-11-22 22:04, pirms 14 gadiem
Artūrs vēl dzīvo savā krievu nīšanas pasaulē, kamēr mēs tirgojam biezpiena sieriņus. Jā, Irbe ir patriots, bet ne veselīgākajā izpausmē, cik tas attiecas uz mūsu kaimiņiem. Es neizaugu PSRS laikā un man neviens arī netika izsūtīts, es naidu neizjūtu, bet hokejs man patīk. Un ja mēs esam krievu miljonu vērti ar visu savu nenoliedzamo sarkan-balt-sarkanumu, tad es tur nespēju saskatīt NEKO sliktu. PR ne PR, ir gana daudzi citi klubi KHLā, kas spēlē lieliski un ļoti normālās hokeja pilsētās, un tie klubi ir kaut vai Eiropā stipri labāk zināmi, nekā mūsu DR.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:07, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevajag jaukt spēli ar reālo dzīvi. Tas, ka kāds ir izcils spēlētājs nebūt neliecina arī to, ka tā ir izcila personība arī dzīvē. Irbe tam piemērs...
Kas tavā izpratnē ir izcila personība dzīvē??
Protams, ka arī Irbem ir melnie plankumi kažokā (kam tādu nav), bet nekad nav nācies dzirdēt pat viņu klāji negatīvu informāciju. Atšķirībā no RD darboņiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Latvijas patriotismam šodien tiešām ir balsti, tad viens no tiem ir hokejs. Ja kāds grib mūsu patriotismu vājināt, tas mēģina graut kādu no mūsu stiprajiem balstiem. Rīgas „Dinamo” ir ne tikai Latvijas hokeja, bet arī mūsu patriotisma balsts.

Šīs vispār ir PĒRLE.
Es ar katru minūti jūtu,kā manī paliek arvien mazāk patriotisma pret Latviju, jo es esmu viens no lielākiem RD nīdējiem.(
Pilnībā piekrītu ne Tev bet komentāram kuru Tu noliki, strādājos ar jauno paaudzi varredzēt kā dianmo veido patriotismu. Dinamo izcili veic patriotisko jūtu veidošanu, protams ne Tev jo Tu neieredzi Dinamo Rīga-skauž viņu panākumi.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-22 22:09, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Artūrs vēl dzīvo savā krievu nīšanas pasaulē, kamēr mēs tirgojam biezpiena sieriņus. Jā, Irbe ir patriots, bet ne veselīgākajā izpausmē, cik tas attiecas uz mūsu kaimiņiem. Es neizaugu PSRS laikā un man neviens arī netika izsūtīts, es naidu neizjūtu, bet hokejs man patīk. Un ja mēs esam krievu miljonu vērti ar visu savu nenoliedzamo sarkan-balt-sarkanumu, tad es tur nespēju saskatīt NEKO sliktu. PR ne PR, ir gana daudzi citi klubi KHLā, kas spēlē lieliski un ļoti normālās hokeja pilsētās, un tie klubi ir kaut vai Eiropā stipri labāk zināmi, nekā mūsu DR.
Vot,tieši tāpēc tiem,kas nedzīvoja PSRS laikos vajadzētu paklusēt, jo viņiem nav reālās patiesības izpratne par tā laika dzīvi.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:11, pirms 14 gadiem
RD = LIELA NETĪRAS NAUDAS MAZGĀTAVA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-22 22:11, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Artūrs vēl dzīvo savā krievu nīšanas pasaulē, kamēr mēs tirgojam biezpiena sieriņus. Jā, Irbe ir patriots, bet ne veselīgākajā izpausmē, cik tas attiecas uz mūsu kaimiņiem. Es neizaugu PSRS laikā un man neviens arī netika izsūtīts, es naidu neizjūtu, bet hokejs man patīk. Un ja mēs esam krievu miljonu vērti ar visu savu nenoliedzamo sarkan-balt-sarkanumu, tad es tur nespēju saskatīt NEKO sliktu. PR ne PR, ir gana daudzi citi klubi KHLā, kas spēlē lieliski un ļoti normālās hokeja pilsētās, un tie klubi ir kaut vai Eiropā stipri labāk zināmi, nekā mūsu DR.
priecājies, ka neaugi psrs un ka no tavas ģimenes neviens nav cietis no represijām.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:15, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nezinu ko domā Dianmo vadība, bet man viens no labākajiem patriotisma piemēriem ir Dinamo Rīga-un ko domā krievi tā ir viņu problēma. Strādāju skolā - runājot ar bērniem var just ka Dinamo veido viņos patriotismu, skatoties Dinamo man tas noteikti saistās ar Latviju, lepnumu pars avu valsti. Kaut arī Dinamo būtu 10-15 leģionāri-man tas būs klubs no Latvijas un patriotismu audzina arī ar mīlestību pret cittautiešiem-Hossa , Hartigans,Holts utt.-viņi iepazīst Rīgu, Latviju no labās puses. Mums Latvijai ir savs labā līmenī spēlējošs klubs, un ja kādam tur Sašam vai Vaņam ir citas domas tā ir viņa problēma-Krievijas krieviem nav jāmīl obligāti Dinamo.
Caur mīlestību pret Dinamo var veidot pozitīvas domas pret savu valsti.
Strādājot skolā pavaicā tiem bērniem par lietām,kas reāli veido mūsu patriotismu-I Pasaules latviešu streļķu gaitām, Bermondiādi, ulmaņlaikiem u.t.t. par mūsu valsts slavenākajiem vēstures momentiem.
Jau tagad zinu,ka Tu būtu (varbūt Tu pat jau zini) dziļi pārsteigts,ka cik viņi maz zin par patiesām un klasiskām latviešu vērtībām,kas fomē mūsu patriotismu.
Kas ir RD? Agrāk vai vēlāk viņš tā vai tā aizies par burbuli, un vai tāpēc pazudīs arī LV patrioti.

     [+] [-]

, 2010-11-22 22:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tavā izpratnē ir izcila personība dzīvē??
Protams, ka arī Irbem ir melnie plankumi kažokā (kam tādu nav), bet nekad nav nācies dzirdēt pat viņu klāji negatīvu informāciju. Atšķirībā no RD darboņiem.
Tev nav, bet man ir! Viedokļi jau veidojās no informācijas bāzes un spējas to analizēt. Katrā gadījumā ir pietiekami daudz dažādu lietu, kas man neļauj Irbi uzskatīt par izcilu personību. Spēlētāju- jā, bet ne personību. Taču man nav problēmu šīs lietas nodalīt, tāpat kā gadījumā ar RD un vadību.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:16, pirms 14 gadiem
Esmu laimīgs un priecājos ka šogad neēsmu redzejis nevienu RD speli gan dzīvajā gan par TV un ceru ka ar neredzēšu nevienu spēli.
Un ceru ka atri šis sūds pazudīs no redzesloka!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:16, pirms 14 gadiem
riktīgs mazohistu leģions! A kurš jūs spiež skatīties DR spēles? Skatās un cieš, jo tiek skarts nacionālais pašlepnums, bet skatās, jo kā tad zinātu komentēt pēc ktras spēles ...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:17, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevajag jaukt spēli ar reālo dzīvi. Tas, ka kāds ir izcils spēlētājs nebūt neliecina arī to, ka tā ir izcila personība arī dzīvē. Irbe tam piemērs...
Ko Tu pīpē?! Irbe ir viens no izcilākajām personībām dzīvē, kādu ir gadījies redzēt šaipusē. Jeb arī Tev "izcila personība" skaitās mahinatori un pseido-miljonāri ala Savickis/Kalvītis?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:17, pirms 14 gadiem
Namejs9999 ir izpi*ts lohs, tas tā starp citu, ja kāds vēl nav pamanījis

  +6 [+] [-]

, 2010-11-22 22:18, pirms 14 gadiem
VAJAG IEVIEST PATRIOTISMA NODOKLI- NO KURA VARĒTU UZTURĒT SPORTU UN KULTŪRU.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-22 22:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ļoti ceru,ka ap jauno gadu aizbraukšu no šejienes prom un vairs neredzēšu visu šo marazmu.
Par šito ieliku Tev plusiņu. Bet tikai, lūdzu, dari tā, labi?

  +5 [+] [-]

, 2010-11-22 22:19, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ivar mēs runājam par RD,nevis Krieviju un kur nu vēl manu
Viss ar ko tu nodarbojies patreiz ir demogoģija un tēlaina iztēle.
Kas neko labu nevēsta un neiemāca. Tāpat kā tavs elks.
Mini kaut vienu reālu labumu ko viņš ir paveicis pēc karjeras ? Nevis iespējams paveikto ?! Es atklāšu kārtējo reizi amēriku,man Krievija ir pie pakaļas,tāpat kā Latvija,kas manuprāt ir viens un tas pats. Bardaks,haoss un atkal bardaks. Vārds patriots sāk izraisīt vemšanu.
Ja nebūtu padzīvojis nedaudz tajos šausmīgajos laikos,iespējams ticētu visām pasakām par patriotismu. Visi tie piegājieni,ideoloģija, manipulēšana ar tautu viss labais no netālās vēstures. Ļoti ceru,ka ap jauno gadu aizbraukšu no šejienes prom un vairs neredzēšu visu šo marazmu.
ko Arturs Irbe ir izdarijis labu LV un LV hokejam?
Ļoti dīvains jautājums.
Man pat vairāk šeit nav ko piebilst.
Par Krieviju> beidz vienreiz muldēt, un aizbrauc uz to Krieviju. Tikai nebrauc uz Maskavu vai S-Peterburgu, bet aizbrauc uz Urāliem,Sibīriju, un tad Tev LV liksies kā sakārtotības kalngals.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:20, pirms 14 gadiem
Vahhtangs rakstīja: Esmu laimīgs un priecājos ka šogad neēsmu redzejis nevienu RD speli gan dzīvajā gan par TV un ceru ka ar neredzēšu nevienu spēli.
Un ceru ka atri šis sūds pazudīs no redzesloka!
ej skaties VTB līgu, kas ir ... ĀRPRĀTS!!!... laikam jau ne Krievijas bīdīts projekts

  +4 [+] [-]

, 2010-11-22 22:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ko Arturs Irbe ir izdarijis labu LV un LV hokejam?
Ļoti dīvains jautājums.
Man pat vairāk šeit nav ko piebilst.
Par Krieviju> beidz vienreiz muldēt, un aizbrauc uz to Krieviju. Tikai nebrauc uz Maskavu vai S-Peterburgu, bet aizbrauc uz Urāliem,Sibīriju, un tad Tev LV liksies kā sakārtotības kalngals.
Lietās, kas ir saistītas ar šo te, es pilnīgi piekrītu, Tev, Ivar.

     [+] [-]

, 2010-11-22 22:22, pirms 14 gadiem
Saprotu par ko Artūrs runā, bet nedomāju, ka to vajadzēja teikt kaut kādam žurnālelim, jo tie jau tikai tādu sensāciju un asumus vien meklē. Tai pat laikā nevar noliegt arī to, ka Latvijas hokejs ar RD dalību KHL ir neizsakāmi daudz ieguvis...jā lielā mērā tā ir Krievijas nauda, bet Latvijas cilvēki, kas to naudu pievēršs RD..un paldies viņiem par to. Politika gan jau ir zem tā visa vismaz no Rus puses..pēc laiciņa varēs teikt redz kā mēs jums naudiņu devām RD, bet Jūs nepateicīgie..tas ir kā 100%, tā puse nekad neko par brīvu nav devusi, to arī der atcerēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:23, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tev nav, bet man ir! Viedokļi jau veidojās no informācijas bāzes un spējas to analizēt. Katrā gadījumā ir pietiekami daudz dažādu lietu, kas man neļauj Irbi uzskatīt par izcilu personību. Spēlētāju- jā, bet ne personību. Taču man nav problēmu šīs lietas nodalīt, tāpat kā gadījumā ar RD un vadību.
Nu tad pastāsti mums visiem, kaut vienu viņa slikto personības īpašību? Būs interesanti palasīt Es saprastu par Ozoliņu varētu pietiekami garu rindu...

     [+] [-]

, 2010-11-22 22:23, pirms 14 gadiem
Kas tad īsti ir RD?Bizness,sports,politika?Un kā pret to būtu jāizturās vidusmēra latvietim?Jautājumu daudz,jēdzīgas atbildes nevienas.Varbūt mēģināt visu salikt pa plauktiņiem.Sports.Ar sportu daudz maz ir skaidrība, labs līmenis,izlases bāzes klubs,laba izklaide,daudz līdzjutēju u.t.t.Bizness.Pirmais kas nāk prātā - krievu nauda,bet tā kā zināms nesmird.Baumo ka austrumu nauda nebūs mūžīga un tas varbūt liks padomāt (iemācīties),kā nopelnīt pašiem,kas nav peļami.Politika.Te nu nav skaidrības nekādas.Neviens oficiāli nav deklarējis krievu labdarības patiesos mērķus.Un par tiem mēs varam tikai minēt.Ja godīgi tad es pats nespēju noformulēt savu attieksmi pret RD.No vienas puses ,tur spēlē gandrīz visa LV izlase.Vai tad par dzimtenes nodevējiem viņus saukt?No otras puses ,tā aizdomīgā Krievijas ietekme.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-22 22:25, pirms 14 gadiem
Savickis runā tā itkā šeit būtu Kvebeka un viņš pārstavētu 100 gadus senos Canadiens...

Rīgas Dinamo pēc būtības ir okupācijas (LPSR) simbols , kas pirms trim gadiem atjaunots par krievu gāzes naudu. Arī vadības cilvēki nav tie patīkamākie.

Atskaitot teikto par Koziolu, Artūrs pateica visu kā ir realitātē.

Patriotismam ir paredzēta izlase, bet tagad jau tā vairs nav interesanta RD faniem.

Par labu hokeju, par labu Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-22 22:26, pirms 14 gadiem
Nu bet miiljie cilveeki,ko tad juus gribat?Ja negribat hokeju,neejiet uz areenu un neskataties,ja gribat,tad vai nu piedaavaajiet variantus kaa neatkariigi no Gazprom finanseet RD,vai arii samierinieties ar to kaa ir!Nevar vienlaiciigi i zivtinju apeest un uz p.... uzseest!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-22 22:26, pirms 14 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Par šito ieliku Tev plusiņu. Bet tikai, lūdzu, dari tā, labi?
Gan jau čalis raus uz Rietumiem,un nevis uz tik slavēto Krieviju.
Kā jau FDD āgents,kuram neizdevās noskaņot letiņus krieviem par labu.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-22 22:26, pirms 14 gadiem
Un vispār, šī te vēstule ir pilnīgs un galīgs čau. Kurš ir patriotiskāks? Irbe vai Savickis? Pēc dažu pārspīlētās reakcijas un sašutuma pilnajiem brēcieniem pret Irbi, aizstāvot Dinamo, var saprast, ka smadzenes jau ir izskalotas. Nu ko, žēl, protams. Krievijas un PLL propaganda ir iedarbojušās.

YouTube
- Latvija - Krievija 3:2 ...


no 2:40 paskatieties....

Tas ir vienkārši vāks, kur šitā var... Es to tagad par tiem, kas noliek Irbi (ne tikai šajā portālā - arī dzīvē gadījās ar vienu otru pastrīdēties). Arī man visas tās aizmugures lietas, kas tiek iepītas Dinamo, izraisa vienu vienīgu nepatiku. Hokejs jau nav vainīgs, bet...

     [+] [-]

, 2010-11-22 22:26, pirms 14 gadiem
Nu jau gan! Te nu gan Artūrs Irbe ir saasināti pasniedzis lietas, gan tagad Dinamo padomes reakcija ir pārāk saasināta. Bet daži komentētāji šeit vispār izpūš no oda ziloni.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-22 22:27, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Artūrs vēl dzīvo savā krievu nīšanas pasaulē, kamēr mēs tirgojam biezpiena sieriņus. Jā, Irbe ir patriots, bet ne veselīgākajā izpausmē, cik tas attiecas uz mūsu kaimiņiem. Es neizaugu PSRS laikā un man neviens arī netika izsūtīts, es naidu neizjūtu, bet hokejs man patīk. Un ja mēs esam krievu miljonu vērti ar visu savu nenoliedzamo sarkan-balt-sarkanumu, tad es tur nespēju saskatīt NEKO sliktu. PR ne PR, ir gana daudzi citi klubi KHLā, kas spēlē lieliski un ļoti normālās hokeja pilsētās, un tie klubi ir kaut vai Eiropā stipri labāk zināmi, nekā mūsu DR.
Ļoti žēl, ka nesaproti kāpēc krieviem mēs esam ''tik vērti''.

     [+] [-]

, 2010-11-22 22:27, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nevajag jaukt spēli ar reālo dzīvi. Tas, ka kāds ir izcils spēlētājs nebūt neliecina arī to, ka tā ir izcila personība arī dzīvē. Irbe tam piemērs...
Savickis, protams, ir izcilāka personība kā Irbe. Bez vārda runas. /doh/

  +3 [+] [-]

, 2010-11-22 22:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Strādājot skolā pavaicā tiem bērniem par lietām,kas reāli veido mūsu patriotismu-I Pasaules latviešu streļķu gaitām, Bermondiādi, ulmaņlaikiem u.t.t. par mūsu valsts slavenākajiem vēstures momentiem.
Jau tagad zinu,ka Tu būtu (varbūt Tu pat jau zini) dziļi pārsteigts,ka cik viņi maz zin par patiesām un klasiskām latviešu vērtībām,kas fomē mūsu patriotismu.
Kas ir RD? Agrāk vai vēlāk viņš tā vai tā aizies par burbuli, un vai tāpēc pazudīs arī LV patrioti.
Trāpīji naglai uz galvas-esmu vēsturnieks un skolā mācu vēsturi un tieši ļoti daudzi ir atzinuši ka mūsu skolā bērni ir ļoti patriotiski. 9.klasē mācu visas tavas pieminētās lietas-strēlnieki, Bermontiāde, ulmanis, Meierovics utt.-bērniem tas interesē. Vienmēr 11.novembr/i apmeklējam Brāļu kapus, ziemā Tīreļpurvu, Ložmetējkalnu-ja pareizi pieiet lietai izaug kārtīgi patrioti. Tu raksti ja pazudīs Dinamo vai pazudīs patriotisms - nē noteikti nepazudīs. Bet patriotisms ir savas tautas mīlestība un ja ļoti lielai tautas daļai viena no lielākām dzīves vērtībām ir Dinamo /man arī aiz ģimenes, veselības, darba, seko valsts un Dinamo komanda-jo tā dod milzīgu pozitīvi patriotisku lādiņu-vai zaudē vai uzvar/ un Tu vēlies lai daļai no latviešiem izzustu kaut kas pozitīvs-tātad novēli tautiešiem kaut ko sliktu. Ja neesi patriots viss skaidrs, jeb arī esi tipisks latvietis negatīvā izpratnē-jo otram latvietim sliktāk , jo man labāk.
Un nevajag bērniem pārmest vēstures nezināšanu 14-15 gadu vecumā vēl nevar visus vēstures posmus tik viegli izprast-īpaši 1918-1919 gada vēsturi. Bet viņiem ir interese par šiem posmiem-problēma ka skolās varbūt tik nopietni nemāca šīs lietas-es cenšos mācīt tieši tās tēmas spēcīgāk kas var mūsos veidot patriotismu.