Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Calvin

"Dinamo" pievienojas slovāku uzbrucējs Mikušs

"Dinamo" pievienojas slovāku uzbrucējs Mikušs
Jurajs Mikušs
Foto: aktualne.centrum.sk

Rīgas "Dinamo" komandas panākusi vienošanos par 23 gadus vecā slovāku centra uzbrucēja Juraja Mikuša spēlēšanu komandas sastāvā, vēsta kluba oficiālā mājas lapa.

Iepriekšējo sezonu Jurajs Mikušs aizvadīja AHL, spēlējot Manchester "Monarchs" sastāvā. 2005. gadā Juraju Mikušu ar kopējo 121. numuru ceturtajā kārtā NHL draftā izvēlējās Monreālas "Canadiens" klubs. Jurajs Mikušs jau ir ieradies Rīgā, un "Dinamo" komandas sastāvā spēlēs ar 47. numuru.

Jurajs Mikušs (augums – 187 cm, svars – 91 kg) dzimis 1987. gada 22. februārī Slovākijas pilsētā Skalicā. Savu karjeru viņš uzsāka dzimtās pilsētas klubā HK "36 Skalica", bet 2006/2007. gada sezonā vienu sezonu aizvadīja Kanādas jauniešu līgas QMJHL klubā "Chicoutimi Saguenéens". Pēc tam gan atkal atgriezās dzimtajā Skalicā, kur aizvadīja vēl divas sezonas, bet iepriekšējo sezonu Jurajs Mikušs aizvadīja AHL spēlējot Manchester "Monarchs" sastāvā, bet pirms šīs sezonas nolēma izmēģināt spēkus KHL, atrādoties Maskavas "Spartak" pirmssezonas treniņnometnē, taču tā kā priekšā jau bija pieci leģionāri, tad Krievijas galvaspilsētas klubā viņš nepalika. Jurajs Mikušs spēlējis pasaules čempionātos visu vecumu (U18, U20 un pieaugušo) Slovākijas izlašu sastāvos.

Manchester "Monarchs" rindās aizvadītajā sezonā Mikušs nospēlēja 56 spēles, gūstot četrus vārtus un atdodot deviņas rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv


Slēpts komentārs: Garpeters
, 2010-09-22 11:26, pirms 15 gadiem
A nahrenam šitas breksis bija vajadzīgs??? Kur tagad viņu bāzīs? 4. maiņā??? Jo pārējās būtu neprāts tagad jaukt ārā un traumu gadijumiem RD ir gan Karamnovs, gan Podziņš (abi centri) + vēl Štāls farmā, kas arī pie vajadzības var spēlēt pa centru....
, 2010-09-22 11:26, pirms 15 gadiem
aam, kāpēc? Gribētos dzirdēt Sējēja pamatojumu.
, 2010-09-22 11:27, pirms 15 gadiem
Kam vins ir vajadzigs?
, 2010-09-22 11:28, pirms 15 gadiem
Es arī nesaprotu kādēļ???
Mums tgd ir labs sastāvs un ir arī rezervisti kuri var aizvietot....es šī vietā labāk uz laukuma redzētu ŠTĀLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2010-09-22 11:30, pirms 15 gadiem
Viņš nebūs labāks par Džeriņu!
, 2010-09-22 11:30, pirms 15 gadiem
Pilnīgi nesaprotams gājiens! Kas nākošie- 3 slovāku aizsargi?
Slēpts komentārs: Regbists
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-09-22 11:34, pirms 15 gadiem
Šuplerim savi japavelk un protams latviešus noliks malā , šis nekas nebūs Poga un Karmanova ir par viņu labāki ,
Slēpts komentārs: huy
, 2010-09-22 11:36, pirms 15 gadiem
Regbists rakstīja: LABĀKS JAU par TROTERU BUS!
No kurienes tada parlieciba?

P.S. Mjaa, tiesam nav izprotams kapec shams panemts. Ne jau Dzerina vieta, lai silditu solinu kopa ar parejo 4 mainu.
, 2010-09-22 11:37, pirms 15 gadiem
STATISTIKA

Eliteprospects.com - Juraj Mikus

Vienīgais kur ir metis tas ir slovākijā , tātad kārtējais Arnsons šsi sezonai iegādāts
, 2010-09-22 11:37, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: žēl. ar katru leģionāru man tā komanda kļūst arvien vienaldzīgāka
Brauc uz Liepāju, un fanosim par LM abi kopā.
, 2010-09-22 11:38, pirms 15 gadiem
Gan Julim zel sava audzekna palika, ka vins sez bez kluba Es personigi negribu vinu laukuma redzet, ja vins kapas pa 4 mainu.
, 2010-09-22 11:39, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Brauc uz Liepāju, un fanosim par LM abi kopā.
To ka es kādu LM spēli noskatīšos tas ir fakts. Visticamāk tas būs reizē kad LM mājas spēle iekritīs 4dienā vai 5dienā.
, 2010-09-22 11:40, pirms 15 gadiem
wtf???
Normi, pietiek leģonāru!!! Jūlim nav ar ko slovāciski parunāt vai???
, 2010-09-22 11:42, pirms 15 gadiem
Ja pieņem, ka leģionārus parasti nepērk spēlēšanai 4. maiņā, tad kas tur spēlēs? Sprukts?

Vai varbūt nolemts Troteram teikt "uz redzēšanos"?

Katrā ziņā gribētos dzirdēt kādu loģisku pamatojumu šim pirkumam.
, 2010-09-22 11:42, pirms 15 gadiem
Dodiet Sējēja numuru!!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2010-09-22 11:43, pirms 15 gadiem
gan jau ka Šupleram un Sējējam kāds procents no slovāku algām atlec, savādāk neredzu jēgu...
, 2010-09-22 11:44, pirms 15 gadiem
Njā, man jau ari liekas, ka viņs tā īsti nav vajadzīgs, ja nu vienīgi Troteram jau netiek gatavota biļete uz mājām!
, 2010-09-22 11:44, pirms 15 gadiem
Interesants gājiens. Protams, cirks būs tad, ja Mikušs iespēlēsies un aizvadīs zvērīgu sezonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:45, pirms 15 gadiem
Šodien tak nav 01.aprīlis?
, 2010-09-22 11:45, pirms 15 gadiem
Kam viņš ir vajadzīgs??? Tā ja leģionāru ir drusku pa daudz, bet tagad jau paliek par traku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:46, pirms 15 gadiem
divains gajiens maigi sakot
, 2010-09-22 11:46, pirms 15 gadiem
mums tak arī jau ir 5 leģionāri. nu viņam būs jāmet daudz iekšā, lai iepatiktos faniem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:47, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: gan jau ka Šupleram un Sējējam kāds procents no slovāku algām atlec, savādāk neredzu jēgu...
Šis šuplerim Skalicā kaimiņos dzīvo un par cik puika nebija nevienam vajadzīgs tad Jūlis kā jau kaimiņam izkārtoja darba vietu diezvai šis ir labāks par Štālu
, 2010-09-22 11:48, pirms 15 gadiem
Nu sezona gara un savainojumi nekur neizpaliks, taka rezervite cerams bus normala. Un konkurence par vietu sastava nevienam par sliktu nenaks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:48, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Interesants gājiens. Protams, cirks būs tad, ja Mikušs iespēlēsies un aizvadīs zvērīgu sezonu
Nevis cirks, bet kino.
, 2010-09-22 11:48, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Būs labs papildinājums Liepājas Metalurgam, izskatās,ka Baltkrievijā briest jauns čempions, apsveicu Ivaru, Jums noteikti atdzims hokejs Liepājā, Štāls,Mikušs un vēl veči no RD nāks palīgā,perfekti, ka tik nesankāk, ka nākošajā gadā no LV startēs 2 komandas KHL!!! burvīgs rīts visiem Liepājas hokeja faniem.
ha ha ha ah ah ah
, 2010-09-22 11:48, pirms 15 gadiem
par ko vins bus labaks par stalu
, 2010-09-22 11:49, pirms 15 gadiem
Te ir vairākas nianses. Lai arī Troters nav bijis nežēlīgi rezultatīvs RD, tomēr viņa maiņa ir bijusi produktīva. Un kas nav mazsvarīgi - man patīk, ka Troters ganās pie vārtiem, tas ir tieši tas, kas vajadzīgs, ja vēl paturam prātā pāreju uz vidējiem laukumiem.
, 2010-09-22 11:49, pirms 15 gadiem
pēc statiem nekāds, kur vinju liks? Uz LM?
, 2010-09-22 11:49, pirms 15 gadiem
Nu nezinu! Tikpat labi jau varēja arī paņemt mani!
, 2010-09-22 11:49, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Šķiet ka no kāda atbrīvosies, vismaz tā varētu raksturot šo papildinājumu
Dzerinsh, Troters un Ankipans citus neredzu
Slēpts komentārs: gravitons
, 2010-09-22 11:50, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Te ir vairākas nianses. Lai arī Troters nav bijis nežēlīgi rezultatīvs RD, tomēr viņa maiņa ir bijusi produktīva. Un kas nav mazsvarīgi - man patīk, ka Troters ganās pie vārtiem, tas ir tieši tas, kas vajadzīgs, ja vēl paturam prātā pāreju uz vidējiem laukumiem.
Troteram nav ne vainas. Viņš tiešām cīnās. Principā visai maiņai spēle ne pārāk vedās.
, 2010-09-22 11:50, pirms 15 gadiem
tad labāk Armandu Bērziņu būtu ņēmuši!
, 2010-09-22 11:51, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Būs labs papildinājums Liepājas Metalurgam, izskatās,ka Baltkrievijā briest jauns čempions, apsveicu Ivaru, Jums noteikti atdzims hokejs Liepājā, Štāls,Mikušs un vēl veči no RD nāks palīgā,perfekti, ka tik nesankāk, ka nākošajā gadā no LV startēs 2 komandas KHL!!! burvīgs rīts visiem Liepājas hokeja faniem.
Es joku sapratu.
Lai jau kāds letiņu puika brauc uz LM un kapā. Žēl jau būs,ka teiksim tam pašam M.Diļevkam uz kādu laiku būs jaaizmirst par spēlēšanu lielā LM.
, 2010-09-22 11:52, pirms 15 gadiem
Izskatās,ka Jūlis komplektē piekto maiņu!
, 2010-09-22 11:53, pirms 15 gadiem
šis spēlētājs varētu būt ilg termiņā..
, 2010-09-22 11:53, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: tad labāk Armandu Bērziņu būtu ņēmuši!
Tiešām,jo nav ko viņam tur Somijā sēdēt rezervē.
, 2010-09-22 11:53, pirms 15 gadiem
reimondo rakstīja: ko jūs ņaudat, ja nolīga tad ar nodomu.. Menedžeri atradušies
ar "nodomu" pērn nolīga arī Arnasonu un ar "nodomu" pērn pusi sezonas mēģināja Prusaku par pamatvārtsargu pataisīt.
jāprasa, tikai, kam tādi "nodomi" izdevīgi?
, 2010-09-22 11:54, pirms 15 gadiem
karlisd rakstīja: šis spēlētājs varētu būt ilg termiņā..
Tieši tik ilgā termiņā cik Šuplers būs pie RD stūres.
, 2010-09-22 11:55, pirms 15 gadiem
??? būtu labāk kādu stabilu spēcīgu aizsargu pierakstījuši RD sastāvam, a to dažkārt mūsu letiņu aizsargiem nūjas par īsu, kājas pinas un savas zonas centrā ir magnēts... Anyway, par stipru Rīgas Dinamo !!!
, 2010-09-22 11:55, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: Dzerinsh, Troters un Ankipans citus neredzu
Un IKVIENS no tevis nosauktajiem DOD savu pienesumu komandai!
Ankipāns - mužiks!
Džeriņš - perspektīva LV hokejam
Troters - ZA spēlētājs, kurš uzvelk (manuprāt) visu maiņu.

Un nepatīk Mikuša rezultativitātes kritums - no 90 pts uz 13 nākamajā sezonā.
, 2010-09-22 11:55, pirms 15 gadiem
Jo lielaka konkurence jo labak
, 2010-09-22 11:56, pirms 15 gadiem
Troteru mainīt būtu stulbi, viņš ir tipisks ZA , kas spēlēt sāks oktobrī. Reti kurš ZA vai tas būtu basketbols , vai hokejs uzreiz iejūtās Eiropas komandās , jo vēl vairāk tāpēc ,ka viņi ir pieraduši ,ka sezona sākas oktobrī. Bet par cik šis Slovāks nez vai ir Trotera vietā , tad vispār grūtu saprast kur Jūlis viņu liks,laikam grib iekārtot visus Slovākus kuri netiek labos klubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:58, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Un IKVIENS no tevis nosauktajiem DOD savu pienesumu komandai!
Ankipāns - mužiks!
Džeriņš - perspektīva LV hokejam
Troters - ZA spēlētājs, kurš uzvelk (manuprāt) visu maiņu.

Un nepatīk Mikuša rezultativitātes kritums - no 90 pts uz 13 nākamajā sezonā.
es jau to saprotu. ai labi cerams, ka bus kads komentars kapec tiek nemts
, 2010-09-22 11:58, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Troteru mainīt būtu stulbi, viņš ir tipisks ZA , kas spēlēt sāks oktobrī. Reti kurš ZA vai tas būtu basketbols , vai hokejs uzreiz iejūtās Eiropas komandās , jo vēl vairāk tāpēc ,ka viņi ir pieraduši ,ka sezona sākas oktobrī. Bet par cik šis Slovāks nez vai ir Trotera vietā , tad vispār grūtu saprast kur Jūlis viņu liks,laikam grib iekārtot visus Slovākus kuri netiek labos klubos.
Droši vien ir n-tie piemēri,ka ZA spēlētāji Eiropā tā arī neiejūtās un neatrod savu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 11:58, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu piedāvāt atbraukt noskatīties spēli LM pret Žlobinas Metalurgu 30 septembrī. Tā ir piektdiena.
Varēsi salīdzināt LM uz šībrīža BAČ līderu fona.
Labs pretinieks. man tas ar darbiem jasasaista, vnk no Rīgas netesīšos. Būs japafunktierē
, 2010-09-22 11:58, pirms 15 gadiem
Jāgaida Pučes raksts par šo tēmu, šis gan jau izošņās visus kāpēc, cik, kur un vēlreiz kāpēc!!!
, 2010-09-22 11:59, pirms 15 gadiem
Nextglory rakstīja: Jo lielaka konkurence jo labak
Sapērc trīs Slovāku maiņas un būs tev konkurence un slovākijas klubs spēlēs khl zem Rīgas izkārtnes.
, 2010-09-22 12:00, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu nevajag jau pārspīlēt, nez vai aizpērnajā sezonā Štalam bija 50 spēlēs 90 punkti Slovākijas līga, Jā, pagājušā sezona AHL džekam neiznāca kā gribējās, bet redzams, ka Eiropā viņš var spēlēt...

Cita lieta vai viņš tagad jāliek RD kaut kur... Stipri šaubos, jo vienīgā vieta 4. maiņā pie Meijas un Bukarta, lai gan... tad jādod spēles laiks ar tai 4. maiņai... Dārgs gan jau viņš nav, ņemot vērā AHL status...

Var jau, protams, iedot LM, lai ceļ BAČ līmeni bet nez vai RD ir tik bagāti...
Kas LM kaut kāda miskaste,kurā katrs var iemest ko vēlās?
, 2010-09-22 12:01, pirms 15 gadiem
Kaadaa jeegaa papildinaajums,ja komanda speelee labi un rezultatiivi,shaubos vai shis buus gana labs legjionaars
, 2010-09-22 12:02, pirms 15 gadiem
Ja runājam par to, kur viņu likt, tad patiesībā 4. maiņā viņš izskatītos tīri OK (Džeriņa vietā). Jo būsim reāli, viņš ir meistarīgāks par Džeru, cita lieta, ka tādā veidā vietējam spēlētājam tiek liegta iespēja spēlēt. Bet, ja runājam par komandas interesēm, tad tas IR pastiprinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:02, pirms 15 gadiem
Vienīgais loģiskais izskaidrojums šim kontraktam varētu būt tas ka Mikuš tiek parakstīts uz vairākām sezonām,pēc statiem izskatās gana rezultatīvs un talantīgs (ja neņēm vērā iepriekšējo sezonu kuru viņš izgāza) kontrakts tiek parakstīts uz vairākiem gadiem par mazu naudiņu un vēlāk varbūt nākamsezona tas atmaksājas!

PS: Man lika uzsmaidīt tas ka,vakar NHL09,spēlējot dinastiju ar Rīgas"Dinamo" parakstiju līgumu ar šo spēlētāju! tā kā laikam sanāk ka es un Sējējs vienlaicīgi parakstijām līgumu ar Mikušu!
, 2010-09-22 12:03, pirms 15 gadiem
coffijs,
Tad labak, ka iepriekseja sezona, kad vienigais realais konkurents(aizstajejs) uz vietu sastava uzbrucejiem bija Berzs? Un nedod dievs vairak par 1 no sastava izkrita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: žēl. ar katru leģionāru man tā komanda kļūst arvien vienaldzīgāka
Man gluži līdzīgi..... izskatās, ka arī ģinamkas treneris-prātvēders vairāk ir norūpējies par savu zemļaku iekārtošanu darbā nekā par komandas spēles ritma uzlabošanu.... RD spēles sākumi (spēlētāju koncentrēšanās uz spēles sākumu) parsītos pēc uzlabojumiem...
Tagad visdrīzākais Džeriņš dabūs piebiedroties Štālam..... es nebūt neesmu kāds īpašs Džeriņa fans, bet dikti ārā no ceturtās maiņas čalis pagaidām nekrita un patiesībā jau tāda ceturtā maiņa arī patreiz ir tīri labi saspēlējusies, kuru nez vai tagad prasītos tik dikti mainīt.... galu galā nepatīk Džeriņš ieleic viņa vietā Karamnovu (vai to pašu, Štālu kas pa centru pie Jūļa jau ir spēlējis un gana neslikti) + vēl bonusā tāpat uz beņķa vari turēt Podziņu....
, 2010-09-22 12:04, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja runājam par to, kur viņu likt, tad patiesībā 4. maiņā viņš izskatītos tīri OK (Džeriņa vietā). Jo būsim reāli, viņš ir meistarīgāks par Džeru, cita lieta, ka tādā veidā vietējam spēlētājam tiek liegta iespēja spēlēt. Bet, ja runājam par komandas interesēm, tad tas IR pastiprinājums.
It kā jā , bet vismaz Eiropas komandas parasti neņem leģionāru priekš ceturtās maiņas.
, 2010-09-22 12:04, pirms 15 gadiem
Žēl čali, bet no otras puses varēs LM kapāties un mest kā HK 36 Skalica Slovakia 56(31+59)= 90
, 2010-09-22 12:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja runājam par to, kur viņu likt, tad patiesībā 4. maiņā viņš izskatītos tīri OK (Džeriņa vietā). Jo būsim reāli, viņš ir meistarīgāks par Džeru, cita lieta, ka tādā veidā vietējam spēlētājam tiek liegta iespēja spēlēt. Bet, ja runājam par komandas interesēm, tad tas IR pastiprinājums.
No kura pirksta tu izzīdi, ka tas IR PAPILDINĀJUMS??
OK, tas ir, bet vai papildinājums uzlabos komandas spēli?
, 2010-09-22 12:06, pirms 15 gadiem
Nu Juulis vakar pats teica ka mums ir labas 4 mainjas, kas ljauj komandai nospeeleet labi speelju beigaas. Vai buus atkal kaarteejais ala "Arnasona" gaddiijums, kad treneris un GM tiek nostaadiiti fakta priekshaa: reku dzjeks ko nopirkaam, darat ko gribat bet vinsh buus DR komndaa.
Saprastu ja veel jamais buutu kaads maleejais, bet centrs?!?! Kursh tad ir tas centrs kursh neapmierina? Interesanti.
, 2010-09-22 12:06, pirms 15 gadiem
seejeejs atkal sevi paaraadiijis no sliktakaas puses
, 2010-09-22 12:07, pirms 15 gadiem
Moska pagaidīt ko Dinamo vadība par šo visu saka,un tad spriedelēt kā vietā,un kāpēc....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:07, pirms 15 gadiem
Nu, tad sakam ardievas kādam no esošiem leģionāriem
, 2010-09-22 12:08, pirms 15 gadiem
"Kam nav jābūt laukumā?" Matuli paliidzi mums taisi video!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:08, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām,jo nav ko viņam tur Somijā sēdēt rezervē.
Nepārsteidzies, iespējams, ka šajā jautājumā Tev trūkst informācijas!
, 2010-09-22 12:09, pirms 15 gadiem
ha, ziniet kaa? atceraties, uzdavinaja dinamo tos 200 k eiro ?
nu sejejam bija japarada, ka kautkada veida normali teres to naudu
BET VAREJA JAU VISMAZ KADU VIENU LABU AIZSARGU PANJEMT, UZBRUKUMS TA IR OKEY, PEC SPELES PARSVARA VISI KRITIZEJAM TIKAI AIZSARDZIBU!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:10, pirms 15 gadiem
vienīgais izskaidrojums - Liepājas Metalurgam ir nopietni nodomi kļūt par Baltkrievijas čempionu
, 2010-09-22 12:11, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tikpat labi taču Karamnovs var tikt pasūtīts, ne? Ņemot vērā, ka viņš jau joprojām karājas starp debesīm un zemi un nekur pēc tām 2 spēlēm HK Rīga nav nosūtīts?
Karamnovam ja nemaldos 2 gadu līgums,ta ka neviens viņu nekur nesūtīs..
, 2010-09-22 12:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas LM kaut kāda miskaste,kurā katrs var iemest ko vēlās?
cik saprotu uz līguma pamata var iemest 5 gb.
, 2010-09-22 12:12, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Vai varbūt nolemts Troteram teikt "uz redzēšanos"?

Katrā ziņā gribētos dzirdēt kādu loģisku pamatojumu šim pirkumam.
Tas būtu diezgan paliels sviests.... cik zinu Troteram ir 2 gadu līgums ar RD un pēdējās spēlēs tieši Trotera maiņa paliek ar viena labāka un aktīvāka par ko arī liecina šis maiņa un arī paša Trotera iespētais pēdējās spēlēs.... ja tiešām Jūlis plāno čali likt Trotera vietā, tad pieļauju, ka RD trešā maiņa atkal uz kādu laiku (2-3 nedēļām) var "izkrist no aprites"(kamēr atkal saspēlēsies ar to jauno maiņas partneri).....
, 2010-09-22 12:12, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: vienīgais izskaidrojums - Liepājas Metalurgam ir nopietni nodomi kļūt par Baltkrievijas čempionu
Njā Petrovič,viens no variantiem arī šāds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:14, pirms 15 gadiem
Ko Jūs čikstat..... sezona gara...... kad iemetis banku tad visi fanos... lai puisim izdodas.....

Sejejs lidz šim visu ir izdarijis labi, cik nu bijis viņa spēkos......
, 2010-09-22 12:14, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas būtu diezgan paliels sviests.... cik zinu Troteram ir 2 gadu līgums ar RD un pēdējās spēlēs tieši Trotera maiņa paliek ar viena labāka un aktīvāka par ko arī liecina šis maiņa un arī paša Trotera iespētais pēdējās spēlēs.... ja tiešām Jūlis plāno čali likt Trotera vietā, tad pieļauju, ka RD trešā maiņa atkal uz kādu laiku (2-3 nedēļām) var "izkrist no aprites"(kamēr atkal saspēlēsies ar to jauno maiņas partneri).....
RD jau nav nekāds SKA, kas var atļauties mētāties ar spēlētājiem.
, 2010-09-22 12:14, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: šitas te?
YouTube
- Luca Caputi vs Juraj Mikus...


YouTube
- Bryan Lerg vs Juraj Mikus...


http://www.youtube.com/watch?v=3kpD8Q31wCw
ja kausies,, tad beidzot arii kautinji buus no DR puses!! laaaabs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:17, pirms 15 gadiem
jus neesat apsverusi domu, ka Trotters nespej iejusties centra pozicija un vins speles pa malu vidu starp mikeli un lauri liekot Mikusu? atcerieties, ka Trotters AHL bija snaiperis spelejot pa malu nevis centru
, 2010-09-22 12:17, pirms 15 gadiem
shitais jau ari seedees malaa, varees speeleet liepaajas metalurgaa moshk vish bij ar domu uz liepaaju?
, 2010-09-22 12:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tas būtu diezgan paliels sviests.... cik zinu Troteram ir 2 gadu līgums ar RD un pēdējās spēlēs tieši Trotera maiņa paliek ar viena labāka un aktīvāka par ko arī liecina šis maiņa un arī paša Trotera iespētais pēdējās spēlēs.... ja tiešām Jūlis plāno čali likt Trotera vietā, tad pieļauju, ka RD trešā maiņa atkal uz kādu laiku (2-3 nedēļām) var "izkrist no aprites"(kamēr atkal saspēlēsies ar to jauno maiņas partneri).....
Nekad RD no leģionāra tik ātri nav atbrīvojušies, neticu ka tagad tas notiks, domāju Troters toč kādu laiku paliks (un iespēlēsies, paliks uz visu termiņu - mana prognoze). Iespējams izdomās kaut kādu rotāciju kā ar aizsargiem, bet pamatā rotēs vietējie. Mums pakalpiņu tautai katrs iebraucējs ir kā svētā govs.
, 2010-09-22 12:19, pirms 15 gadiem
Kada jega mums no vina? Trottera vieta liks, vai? Nedomaju, ka sis ir baigi labs pirkums, ka neka ir ari labi latviesu hokejisti.
, 2010-09-22 12:19, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Gribēji teikt uz Kijevas Metalurgu
Kāpēc tāda divkosība, ja piekasies LM leģionāriem, ko nekasies pie Dinamo leģionāriem, gan vienai, gan otrai komandai leģionāri nav zvaigznes ,bet priekš konkrētās līgas ir labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:21, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: šitas te?
YouTube
- Luca Caputi vs Juraj Mikus...


YouTube
- Bryan Lerg vs Juraj Mikus...


http://www.youtube.com/watch?v=3kpD8Q31wCw
Izskatas ka meklejam "policistu!"
, 2010-09-22 12:22, pirms 15 gadiem
prieksh liepaajas metalurga ljoti labs papildinaajum bet prieksh dinamo s*ds gatavais
, 2010-09-22 12:23, pirms 15 gadiem
nu galigi nebija kur naudu likt , tgd jau vis kārtībā ar sastāvu ir , ko vēl vajag vienu leģionāru rezervistu sastāvā , būs tas pats kas ar Arnasonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:24, pirms 15 gadiem
Nez vai buus tikpat labs kaa ieprieksheejais 47. numurs?
, 2010-09-22 12:24, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tikpat labi taču Karamnovs var tikt pasūtīts, ne? Ņemot vērā, ka viņš jau joprojām karājas starp debesīm un zemi un nekur pēc tām 2 spēlēm HK Rīga nav nosūtīts?
ja nemaldos viņš komandā ir piespiedu kārtā, tā pat kā Podziņš, jo pēc līgas noteikumiem tā jābūt, bet varbūt maldos... katrā gadījumā, neviens neņem leģionāru, lai viņš sēdētu zu soliņa, aizstāts tiks ka'ds no jau tagad laukumā spēlējošiem spēlētājiem.
, 2010-09-22 12:25, pirms 15 gadiem
OscarB rakstīja: nu galigi nebija kur naudu likt , tgd jau vis kārtībā ar sastāvu ir , ko vēl vajag vienu leģionāru rezervistu sastāvā , būs tas pats kas ar Arnasonu
bulcins bija labs
, 2010-09-22 12:25, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas LM kaut kāda miskaste,kurā katrs var iemest ko vēlās?
Kāpēc miskaste? Fārmklubs... Tu gribi iestāstīt, ka LM ir pārpildīts ar AHL pieredzi guvušiem centra uzbrucējiem?
, 2010-09-22 12:26, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: vienīgais izskaidrojums - Liepājas Metalurgam ir nopietni nodomi kļūt par Baltkrievijas čempionu
Un galu galā tam farmam tak arī ir kaut kā jāpalīdz.....
, 2010-09-22 12:26, pirms 15 gadiem
seejees shoreiz pat statistiku nav pastiijies
, 2010-09-22 12:27, pirms 15 gadiem
ar varbūt gājienu nesaprotu, bet nevajag uzreiz nolikt, ka būs sliktāks par vienu vai otru jau tagad spēlējošo, jādod tak iespēja viņam sevi parādīt, tad varēsim spriest!
, 2010-09-22 12:27, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Priekš konkrēti BAČ līgas leģionāri diezin vai vīspār ir vajadzīgi, ir pietiekami daudz latviešu spēlētāju, kas tādā BAČ līmenī spēlētu labāk par Navarenko, Gnidenko, Katuli utt. , bet tādi kuri velk KHL nav daudz pāri palikuši ārpus RD, tā, ka piezīme nevietā.
No tiem ,kas palikuši Latvijā grūti atrast labus spēlētājus priekš BAČ , nav jau tur līmenis tik zems kā tu to uzskati, kā komentējot Dinamo spēli pret Sibirj teica Sorokins ,spēlējot labā arēnā līmenis vienmēr izskatās labāks nekā vecās un mazās arēnās.
, 2010-09-22 12:28, pirms 15 gadiem
kartejais slovaks Suplera pasparne, butu Demitru pierunajusi nevis kaut kadus levos nemusi
, 2010-09-22 12:28, pirms 15 gadiem
iesaku rakstit sejejam vestules ,tas jau sak apnikties,atnaks sitas suds izjauks visas labas mainas un ko tad? ne vins saspelejies neka
, 2010-09-22 12:29, pirms 15 gadiem
ahl 56 spēlēs 4+9... ārprāc...priekš kam mums tādu??????????????????
, 2010-09-22 12:30, pirms 15 gadiem
file rakstīja: ahl 56 spēlēs 4+9... ārprāc...priekš kam mums tādu??????????????????
vo vo, gan jau prieks LM mazajiem japalidz
, 2010-09-22 12:30, pirms 15 gadiem
es domaaju..suutam vinju labaak majas :d
, 2010-09-22 12:30, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Bļa kā var būt tik stulbi cilvēki, JA JAU PIRKA TĀTAD AR KAUT KĀDU MĒRĶI un kāds sakars, ka ir kaut kādi latviešu hokejisti?
Atkal viltus Liepājniek nonāc pretrunās ,arī LM vadība tāpat var pirkt leģionārus, jo arī viņiem ir mērķis.
, 2010-09-22 12:31, pirms 15 gadiem
zazaz rakstīja: ja kausies,, tad beidzot arii kautinji buus no DR puses!! laaaabs!
neizskatās, ka viņam sanāk...
, 2010-09-22 12:32, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Nepārsteidzies, iespējams, ka šajā jautājumā Tev trūkst informācijas!
Varbūt, bet pēdējā spēlē viņš nebija pat pieteikts, un spēli pirms tam viņš sēdēja rezervē.
Čubaram piespēle Dānijā, Saulietim zaudējums...
, 2010-09-22 12:32, pirms 15 gadiem
Izskataas ka LM jauni gaida papildinaajumi
Šhito varbuut kaa PFW un policistu njeema lai pa jaunajiem KHL noteikumiem dod biete ne tikai reklaamaas
, 2010-09-22 12:32, pirms 15 gadiem
sitas labs speletajs ir.
, 2010-09-22 12:32, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nekad RD no leģionāra tik ātri nav atbrīvojušies, neticu ka tagad tas notiks, domāju Troters toč kādu laiku paliks (un iespēlēsies, paliks uz visu termiņu - mana prognoze). Iespējams izdomās kaut kādu rotāciju kā ar aizsargiem, bet pamatā rotēs vietējie. Mums pakalpiņu tautai katrs iebraucējs ir kā svētā govs.
Kādu reizi tāpat var pienākt tā "pirmā reize".... Bet ja nopietni es arī ceru, ka tas vairāk ir domāts sastāva rotācijai, traumu gadijumiem ....
, 2010-09-22 12:33, pirms 15 gadiem
archyz222 rakstīja: sitas labs speletajs ir.
riktigs Greckis
, 2010-09-22 12:33, pirms 15 gadiem
Kiborgs69 rakstīja: Izskatas ka meklejam "policistu!"
Vai ta jau spēle ar Viķjaz tuvojas...?
, 2010-09-22 12:34, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Vai ta jau spēle ar Viķjaz tuvojas...?
menesis tik palicis
, 2010-09-22 12:34, pirms 15 gadiem
ahcagi rakstīja: neizskatās, ka viņam sanāk...
bet vinsh vismaz neraustas to dariit.. vismaz censhas!!
, 2010-09-22 12:34, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: cik saprotu uz līguma pamata var iemest 5 gb.
Nu,tad jau labāk,lai kāds no letiņiem.
Kaut gan tāpat ir skaidrs,ka no RD leģionāriem neviens uz LM netiks sūtīts.
, 2010-09-22 12:36, pirms 15 gadiem
Camon...kada shim statistika...un ko vinji skatijas kad izveleejas...

ir kadam labs materials video formata kur sho redzet var izpildijuma
, 2010-09-22 12:38, pirms 15 gadiem
Speedsters rakstīja: Camon...kada shim statistika...un ko vinji skatijas kad izveleejas...

ir kadam labs materials video formata kur sho redzet var izpildijuma
skaties ne tikai iepriekšējās sezonas statistiku,slovākijas čempī viņš ļoti labi kapājās 90 punkti 56 spēlēs!!,un ja es neko nejaucu viņš tur arī pārsita Demitras rekordu (vainu lietderības ziņā vai reuzltativitātes neatceros) vnk AHL nebija viņa īstā vieta!
, 2010-09-22 12:38, pirms 15 gadiem
Arnasons II
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:40, pirms 15 gadiem
Kurā malā spēlēja AHL Trotters?
Ja RW, tad domāju viņu var ielikt Ankipāna vietā, kaut arī ļoti negribētos
, 2010-09-22 12:41, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: skaties ne tikai iepriekšējās sezonas statistiku,slovākijas čempī viņš ļoti labi kapājās 90 punkti 56 spēlēs!!,un ja es neko nejaucu viņš tur arī pārsita Demitras rekordu (vainu lietderības ziņā vai reuzltativitātes neatceros) vnk AHL nebija viņa īstā vieta!
Tas protams, ir arguments, tikai kā viens jaunietis twitter.com norādīja jāņem vērā, ka Skalicā viņš spēlēja vienā maiņā ar Palfiju.
, 2010-09-22 12:41, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: šitas te?
YouTube
- Luca Caputi vs Juraj Mikus...


YouTube
- Bryan Lerg vs Juraj Mikus...


http://www.youtube.com/watch?v=3kpD8Q31wCw
TIKAI 2. video!!!
Jo ir 2 Juraj Mikus. Viens 1987.g. (īstais), otrs 1988.g.
, 2010-09-22 12:41, pirms 15 gadiem
Nu nekādi nevaru saprast kādā sakarā te tiek locīts Trotera vārds....pat ar neabruņotu aci ir redzams ka džekam ir iekšā un daudz vairāk nekā dažām labām pašmāju zvaigznītēm!!! Vajag tik pierast pie KHL hokeja un tā lieta aizies!
, 2010-09-22 12:42, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Kāpēc miskaste? Fārmklubs... Tu gribi iestāstīt, ka LM ir pārpildīts ar AHL pieredzi guvušiem centra uzbrucējiem?
Tu tiešām pieļauj,ka RD priekš LM paņēma kādu no leģionāriem???
Žēl,ka nav pieejams LM un RD līgums,lai redzētu,kas tad tur ir īsti aprunāts.
, 2010-09-22 12:42, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Un ko tad atstās malā M. Rēdlihu vai Dārziņu?
Troteru ieliks pie Sprukta un Karsuma malā (ZA maiņa), slovāku centrā pie M&L ......un vispār, kur problēma?, nav ko satraukties par svešu (Savicka) naudu. Varbūt Sējējs Juraju dabūja uz nenormāli izdevīgiem noteikumiem. Mums vismaz ir par ko pačalot.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:43, pirms 15 gadiem
Vēl viens variants, ko es varu iedomāties - Trotteru par malējo pie Sprukta un Karsuma, slovāku centrā pie Dārziņa un Miķeļa, savukārt Ankipāns uz 4. maiņu un Meija brauc uz Liepāju. Lai gan pagaidām Ankipāns izskatās OK savā vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:46, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tas protams, ir arguments, tikai kā viens jaunietis twitter.com norādīja jāņem vērā, ka Skalicā viņš spēlēja vienā maiņā ar Palfiju.
nu tak tas arī liecina par kaut ko ja čali 21-22 gados liek pirmajā maiņā kopā ar Palfiju... viņš arī bija u20 čempionāta labakais vārtu guvējs!
Slēpts komentārs: bembists
, 2010-09-22 12:47, pirms 15 gadiem
Ceru viņu redzēt 4. maiņā Džeriņa vietā, tad arī ceturtie būs reāls spēks.
Mans viedoklis jau sen ir tāds, ka labāk kaut 15 leģionāri (ja švaki savējie) un rezultāts tabulā nevis auseklīšu karināšana kaklā un muļļāšanās pa beigām. Ja Dinamo grib ne tikai iekļūt play-off, bet tur arī ko sasniegt - ļoti tālredzīgs solis.
Slēpts komentārs: benchiks
, 2010-09-22 12:48, pirms 15 gadiem
Šitas ir jāsvilpj ārā katru reizi, kad ir ar ripu. Pēc statiem metējs nav, droši vien Šuplera protežē, kas ņems spēles laiku nost mūsējiem 4.maiņā.
Slēpts komentārs: aigar21bab
, 2010-09-22 12:49, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Nelasīju komentārus, bet manuprāt taisās sūtīt Troteru majās
tas laikam tāpēc ka tu no hokeja neko nesajēdz! tieši tāpat kā dažs labs "Dinamo" fans/"hokeja eksperts" Trotters ir ļoti labs un talantīgs spēlētājs. Tu domā viegli ir aizbraukt uz citu kontinentu,spēlēt nepazīstamā tev līgā un komandā? Loģiski ka ir nepieciešama adoptācija. Trotters vēl parādīs ka ne velti viņš saņem tos 250k
, 2010-09-22 12:50, pirms 15 gadiem
04/05 gada skauting reports, aizsardzība bija (un arī esot) vājais punkts. Būs mums čerīpikeris uz pretinieku zilās līnijas Esot labs slidotājs un ripas hendleris. Nez, varbūt uz lielajiem laukumiem spēlē

Size/Strength B

Skating A-

Shot/Scoring B+

Puckhandling B+

Hockey Sense B+

Leadership B

Poise B

Defense C+

Skill: Plays with intensity at all times. Excellent skater with mobility and lateral movement. Has a good scoring touch

Scouting Report: Every year some unforeseen prospect jumps up out of the woodwork, grabs you by the throat and refuses to let go, like Juraj Mikus. Here at ISS we believe Mikus is one of the more skilled and talented forwards available in the draft, and as a result, he has risen to 32nd in our rankings. His game-breaking speed, balance, net drive, shot selection, and versatility leave all sorts of doors open for him. He could turn into a dynamic first-line scoring forward, or a two-way second-line forward if he works on his defensive-zone coverage. He adapted extremely well to playing in the Slovak Extraleague. He started the season alternating between Skalica’s first and junior team. With the first team he mostly played on third or fourth line. In November, shortly after a coaching change, Mikus took advantage of the increased ice-time to become a regular player.

NHL Potential: Huge potential and upside – lots to work with for a NHL team. Style compares to: Milan Hejduk.
, 2010-09-22 12:51, pirms 15 gadiem
dazhas speeles nospeelee uzreiz jau maina troteru? kas mees kaads superklubs esam ka visiem uzreiz pirmajaas speelees jaaspeelee perfekti? troters tieshi tgd saak atveerties! seejeejam nav kur naudu likt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:51, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: tas laikam tāpēc ka tu no hokeja neko nesajēdz! tieši tāpat kā dažs labs "Dinamo" fans/"hokeja eksperts" Trotters ir ļoti labs un talantīgs spēlētājs. Tu domā viegli ir aizbraukt uz citu kontinentu,spēlēt nepazīstamā tev līgā un komandā? Loģiski ka ir nepieciešama adoptācija. Trotters vēl parādīs ka ne velti viņš saņem tos 250k
Muļķis esi? Ne jau es to lemju, ko tu man to saki Man jau pašam viņš patīk, bet kas notiek iekšienē mēs nezinam
, 2010-09-22 12:52, pirms 15 gadiem
seejeejs laikam paklausiija matuli
, 2010-09-22 12:52, pirms 15 gadiem
sejeju pasu vaig nomainit...
, 2010-09-22 12:53, pirms 15 gadiem
Nav jau rakstīts, ka viņam ir rezervēta vieta RD sastāvā. Sākumā, lai Liepājā parāda ka ir baigais nazis un met katrā spēlē pa ripai tad lai arī klauvē pie Dinamo durvīm.
, 2010-09-22 12:54, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Ceru viņu redzēt 4. maiņā Džeriņa vietā, tad arī ceturtie būs reāls spēks.
Mans viedoklis jau sen ir tāds, ka labāk kaut 15 leģionāri (ja švaki savējie) un rezultāts tabulā nevis auseklīšu karināšana kaklā un muļļāšanās pa beigām. Ja Dinamo grib ne tikai iekļūt play-off, bet tur arī ko sasniegt - ļoti tālredzīgs solis.
Tur es gan tev nepiekrītu,Minskas "Dinamo" jau parādija kā var spēlēt ja komandā ir daudz leģionāri(pareizāk būtu neko viņi neparādija) Ņemt pilnu komandu leģionāru viduvējību? (jo labi spēlētāji saņem arī attiecīgu naudu) Tādā gadijumā dinamo kulsies pa tabulas lejasgalu , jo mūsējie čaļi ir ar mieru saņemt zemāku atalgojumu par to ka spēlē mājās, jo piemēram tāda kalibra spēlētāji kā pirmajās trīs maiņās spēlējošie latvieši apietos daudz dārgāk!
, 2010-09-22 12:54, pirms 15 gadiem
Troteru mājās? Interesentas domas lasītājiem. Viņa maiņa nu noteikti sāk kustēties, un par to naudu ko viņam maksā viņš būs lielisks. 200 000 eiro gadā, jūs dorņu bars vispār saprotiet, kas tās ir par kapeikām?? RD ir vajadzīgas četras maiņas, lai nopietni spēlētu. Džriņš man patīk, taču viņš īsti nevelk, Meija un Bukarts ir labāki. Ar šito Mikušu mēģinās uztaisīt četras pilnas maiņas
, 2010-09-22 12:55, pirms 15 gadiem
Ja, sakat, ko gribat, bet man tas izskatas pec savejo ievilkshanas no Shuplera puses. Vajaga tak savejos ievilkt augstaka limenii... Vinam viena alga, kas notiek ar musejiem speletajiem. Sedes tagad Dzerinsh rezervee vai spelees LM.
Ja RD vadibai uztrauc musu speletaju nakotne, kaa vini to teica, jalaizh Shuplers projam. Lai vada kadu pashmaju klubu un tur bida savejos, cik vinam lien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 12:57, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: 250000 šķie bij cipars.
250 000 usd vai 200 000 eiro
, 2010-09-22 12:57, pirms 15 gadiem
Protams,jāpagaida,ko Jūlis darīs,bet,tā vien liekas,ka Troteru grib par malējo,-tikai-kā vietā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:00, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A nahrenam šitas breksis bija vajadzīgs??? Kur tagad viņu bāzīs? 4. maiņā??? Jo pārējās būtu neprāts tagad jaukt ārā un traumu gadijumiem RD ir gan Karamnovs, gan Podziņš (abi centri) + vēl Štāls farmā, kas arī pie vajadzības var spēlēt pa centru....
Atcerēsimies, kas pēc tautības ir RD treneris!
, 2010-09-22 13:00, pirms 15 gadiem
sutis majas dzerinju ja jauks tad 4mainju,jo parast 4mainju jauc ara maina laigan neredzu iemeslu, jo 4maina spele labi,bet sito meslu es aukstak pa 4mainju neredzu...
, 2010-09-22 13:01, pirms 15 gadiem
matulis deva padomus seejeejam jo seejeejam pasham kaa izskataas nav smadzenes
, 2010-09-22 13:01, pirms 15 gadiem
Džeriņu uz LM ...NU SSVIESTS...TRŪKSTOT PIĶA UN IEPĒR 4. MAIŅAS ŠPĪLERUS.....
, 2010-09-22 13:01, pirms 15 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ja, sakat, ko gribat, bet man tas izskatas pec savejo ievilkshanas no Shuplera puses. Vajaga tak savejos ievilkt augstaka limenii... Vinam viena alga, kas notiek ar musejiem speletajiem. Sedes tagad Dzerinsh rezervee vai spelees LM.
Ja RD vadibai uztrauc musu speletaju nakotne, kaa vini to teica, jalaizh Shuplers projam. Lai vada kadu pashmaju klubu un tur bida savejos, cik vinam lien
da beidzat jūs Šuplers nevelk savējos nekur vienkārši viņš Slovākijas hokeju saimniecību labi pārzin un var ieteikt kuru spēlētāju labāk ņēmt (protams par iespējams zemāku cenu un lielāku plusu komandai) Saprotat takš Slovākija nav Latvija,viņiem ir spēcīgs pašmāju čempis,lielas spēlētāju rezerves,viņiem tikai NHL ir 16 spēlētāji plus vēl AHL un citas zemākas Z/A līgas,tas pat nerunājot par to pašu KHL un citiem eiropas top čempionātiem! ko jūs muldat?!
, 2010-09-22 13:02, pirms 15 gadiem
Labāk kādu labu-stabilu aizsargu būtu paņēmuši!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:02, pirms 15 gadiem
Kaut vai visa komanda ar leģionāriem, galvenais, lai labi kapā un rāda skaistu spēli.....
, 2010-09-22 13:02, pirms 15 gadiem
Varbūt visa sāls ir cenā?
Nezina kāds līguma nosacījumus?
Mikušs varbūt ir ar mieru pa velti spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:03, pirms 15 gadiem
par shito seejeeja soli veel ilgi runaas
, 2010-09-22 13:04, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Varbūt visa sāls ir cenā?
Nezina kāds līguma nosacījumus?
Mikušs varbūt ir ar mieru pa velti spēlēt?
a vēl labāk ja pats piemaksā par iespēju spēlēt !
, 2010-09-22 13:04, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un galu galā tam farmam tak arī ir kaut kā jāpalīdz.....
Farms slēdzot līgumu droši vien ar kaut kādu papildinājumu rēķinājās, rezervēja kādas vietas, bet RD neliekas nezinis.
, 2010-09-22 13:04, pirms 15 gadiem
Papildinaajums LM?
Neaizmirstiet, ka ne visi speletaaji var pielaagoties AHL. Šveices izlases speletaajs Ambīls ari neko tur nevareeja izdarit.
Laikam vinsh uz halavu savaaca 90p Slovaakijas liigaa, reaali parliecinoshakais legionaars no Slovaakijas liigas, kas spelees KHL.
, 2010-09-22 13:05, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: a vēl labāk ja pats piemaksā par iespēju spēlēt !
vo vo, ja gribi stradat maksa
, 2010-09-22 13:05, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Mikušs varbūt ir ar mieru pa velti spēlēt?
Par velti ne, viņš maksās 10Ls par katru treniņu, 15 par spēli, pie komandas galda ēdīs, bet par porciju maksās no savas kabatas, pats pirks biļetes, apmaksās viesnīcas. Bet ja metīs golus, Jurka sola kādu nūju uzsaukt un bezmaksas slidu asināšanu.
, 2010-09-22 13:05, pirms 15 gadiem
a-burts rakstīja: jo neredzu citu jegu DR pastavesanai,ka tikai un vienigi LV hokeja attistisanai
Es tev pilnīgi piekrītu, es labāk skatos kā spēlē Džeriņš nevis kautkāds leģionārs, pat tad, ja viņā pienesums ir mazāks
, 2010-09-22 13:06, pirms 15 gadiem
Vai Šuplera smilškastē jauns rotaļu biedrs ?
, 2010-09-22 13:06, pirms 15 gadiem
Nu, Slovākijā jau metis labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:07, pirms 15 gadiem
Ko jūs tam Troteram piep.sāties? Viņam ir 2 punkti, gandrīz 60% viņētu iemetienu (ļoti labs rādītājs, vidējais esporta dornis varētu to nezināt) un vienīgajam no 3. un 4. maiņas nav negatīvs +/-. Viņš pirmo reizi dzīvē ir Eiropā un spēlē uz lielajiem laukumiem, viņš nezina sistēmu, pie tam vēl pārlidojumi sākumā un kultūršoks. 6 spēles tikai! Un tagad maiņa sāk jau spēlēt, kas jūs pēdējas divas spēles neskatījāties? Vazāja tur pretiniekus kā Harlamovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:11, pirms 15 gadiem
Ja vienā komandā ir tikai 13 punkti, tad tas vēl nenozīmē, ka tā būs citā. Kanādietis Senpjērs AHL pērn savāca 99 punktus, bet Ņižņekamskā viņam ir tikai viens punkts pirmajās piecās spēlēs. Ko nu? Cita lieta, ka nav saprotams, kāpēc vest jaunu spēlētāju, bet neielikt sastāvā Karamnovu, kurš spēlēja visās pirmssezonas spēlēs.
, 2010-09-22 13:13, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka šeit varētu būt ieviesusies kļūda un Dinamo ir nolīguši Juraju Mikušu, kuru draftēja Toronto. Tas būtu krietni loģiskāk, jo 88.gadā dzimušais Mikušs ir aizsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:15, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Papildinaajums LM?
Neaizmirstiet, ka ne visi speletaaji var pielaagoties AHL. Šveices izlases speletaajs Ambīls ari neko tur nevareeja izdarit.
Laikam vinsh uz halavu savaaca 90p Slovaakijas liigaa, reaali parliecinoshakais legionaars no Slovaakijas liigas, kas spelees KHL.
ja?
Tikai kāpēc tad Spartaks šosezon pēc treniņnometnes no 6 slovākiem paturēja 5 (Radivojeviču, Obšutu, Baranku, Cibaku un Ružičku), bet liekais bija tieši Mikušs?
, 2010-09-22 13:17, pirms 15 gadiem
cerams viņš šiem komentētājiem kas tagad raksta kapēc šis paņemts-pierādīs(ar vārtiem un piespēlēm).un tad šie negatīvie aplauzīsies
, 2010-09-22 13:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja?
Tikai kāpēc tad Spartaks šosezon pēc treniņnometnes no 6 slovākiem paturēja 5 (Radivojeviču, Obšutu, Baranku, Cibaku un Ružičku), bet liekais bija tieši Mikušs?
Tāpēc arī Spartak spēlē tā kā viņi spēlē
, 2010-09-22 13:17, pirms 15 gadiem
Dubinsky rakstīja: Man liekas, ka šeit varētu būt ieviesusies kļūda un Dinamo ir nolīguši Juraju Mikušu, kuru draftēja Toronto. Tas būtu krietni loģiskāk, jo 88.gadā dzimušais Mikušs ir aizsargs.
gribi teikt, ka Rīgas Dinamo paši nezin, kuru Mikušu ņem?
, 2010-09-22 13:17, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Nē viņš pirmo reizi nespēlē uz lielajiem laukumiem, jo to jau bij darījis univeritātes komandā.
Kas par muļķibām NCAA līgā izmēri ir 60x26, tāpat kā NHL. Kārtējo reizi stulbie Latvijas žurnālisti kaut kādas muļķības pasvieda dorņu baram. Un visi uzreiz noticēja, tas taču elks Toļiks vai pats Dievs Puče

web1.ncaa.org
, 2010-09-22 13:17, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tāpēc arī Spartak spēlē tā kā viņi spēlē
vo vo, spartak vecais zimols, vairs nav modee un nekad nebus
, 2010-09-22 13:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: gribi teikt, ka Rīgas Dinamo paši nezin, kuru Mikušu ņem?
vo tas butu kronis visam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:19, pirms 15 gadiem
es ar nesaprotu ko jus te visi naudat.ko tad jus visi neesat dinamo menedzeri ka tik gudri esat te visi.pasi neko nezin ka spele vins bet jau noliek dzeku.paspeles un tad redzes ka bus lai tak spele vins .un tada gadijuma ja bus noderigs musu komandai ko tad jus teiksiet un runasiet citu dziesmu pa vinu.nevajag pirms laika nolikt cilvekus.tadi gudrisi te visi ir ka riebjas klausities.tada sajuta ka te daudzi neko nesaprot no hokeja bet tik gudri runa.esiet tak vienreiz cilveciskaki.
, 2010-09-22 13:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: gribi teikt, ka Rīgas Dinamo paši nezin, kuru Mikušu ņem?
ej tu zini, kurš viņiem tās ziņas liek iekšā mājaslapā, čalim pazvanīja un pateica, ka parakstījuši Juraju Mikušu un viņš ierakstot googlē atrada viņa statistiku un tā tālāk. Diezgan ticami, jo ierakstot googlē Juraj Mikus pirmais parādās šitais Mikušs.
, 2010-09-22 13:19, pirms 15 gadiem
marcello12 rakstīja: es ar nesaprotu ko jus te visi naudat.ko tad jus visi neesat dinamo menedzeri ka tik gudri esat te visi.pasi neko nezin ka spele vins bet jau noliek dzeku.paspeles un tad redzes ka bus lai tak spele vins .un tada gadijuma ja bus noderigs musu komandai ko tad jus teiksiet un runasiet citu dziesmu pa vinu.nevajag pirms laika nolikt cilvekus.tadi gudrisi te visi ir ka riebjas klausities.tada sajuta ka te daudzi neko nesaprot no hokeja bet tik gudri runa.esiet tak vienreiz cilveciskaki.
tada ir ta latviesu tauta, samierinies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:20, pirms 15 gadiem
Bļ*n ko var jau nolikt, 'pelt vai slavēt varēsim pēc kādas aizvadītās spēles, bet ne jau tagad, varbūt grib nodrošināties kārtīgi uz visu sezonu, jo spēlētājiem ir fiziskās sagatavotības kāpumi gan kritumi ....
, 2010-09-22 13:21, pirms 15 gadiem
Savu labāko profesionālo sezonu Jurajs Mikušs aizvadīja vēl pirms gada, kad HK „36 Skalica” rindās Slovākijas čempionātā 56 spēlēs nopelnīja 90 rezultativitātes punktus (31 vārti un 59 rezultatīvas piespēles). Mikušs jau ir piedalījies divos pasaules čempionātos Slovākijas izlases sastāvā, kuros aizvadījis astoņas spēles un nopelnījis vienu rezultativitātes punktu par piespēli.sis jau labak ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:22, pirms 15 gadiem
Dubinsky rakstīja: Man liekas, ka šeit varētu būt ieviesusies kļūda un Dinamo ir nolīguši Juraju Mikušu, kuru draftēja Toronto. Tas būtu krietni loģiskāk, jo 88.gadā dzimušais Mikušs ir aizsargs.
Laikam tā arī ir jo šis ir aizsargs nevis centrs , tas mazliet maina lietas būtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:23, pirms 15 gadiem
Redzēsim, ko pats Sējējs par šo teiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:25, pirms 15 gadiem
Dubinsky rakstīja: Man liekas, ka šeit varētu būt ieviesusies kļūda un Dinamo ir nolīguši Juraju Mikušu, kuru draftēja Toronto. Tas būtu krietni loģiskāk, jo 88.gadā dzimušais Mikušs ir aizsargs.
kas tur loģiskāks? Aizsargu tak netrūkst. Ja nu no kāda atbrīvojas....
, 2010-09-22 13:25, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Šis Mikušs ir 1987. g. dzimušais centra uzbrucējs, kuru draftēja Canadiens:

http://eliteprospects.com/player.php?player=9250
Dinamo ir paņēmuši aizsargu Juraju Mikušu - salīdziniet bildes nhl.com un dinamoriga.eu.
, 2010-09-22 13:26, pirms 15 gadiem
Dubinsky rakstīja: ej tu zini, kurš viņiem tās ziņas liek iekšā mājaslapā, čalim pazvanīja un pateica, ka parakstījuši Juraju Mikušu un viņš ierakstot googlē atrada viņa statistiku un tā tālāk. Diezgan ticami, jo ierakstot googlē Juraj Mikus pirmais parādās šitais Mikušs.
Neesmu spečuks ,tāpēc arī ierakstīju google un tur patiešām viņ ir divi viens ir šis centrs 87 gadā dzimušais otrs 88 gadā dzimušais aizsargs .
, 2010-09-22 13:26, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Nē stulbs esi Tu, jo Treoters pats teica, ka grib spēlēt eiropā uz lielajiem laukumiem, jo spēlejot univeritātē viņam esot tīri labi padevies un paticis uz lielajiem spēlet.
To pašu pirms gada teica arī Svets
, 2010-09-22 13:27, pirms 15 gadiem
Julis pi*pausis!
, 2010-09-22 13:29, pirms 15 gadiem
exGMT rakstīja: Dinamo ir paņēmuši aizsargu Juraju Mikušu - salīdziniet bildes nhl.com un dinamoriga.eu.
Tas būs tāds FAIL no Dinamo puses, ja manas aizdomas apstiprināsies un viņi ir parakstījuši Mikušu aizsargu
, 2010-09-22 13:29, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: gribi teikt, ka Rīgas Dinamo paši nezin, kuru Mikušu ņem?
Dinamo noteikti zin ,tikai abi Mikuš'i nevar saprast ,kuram tad galu galā jābrauc uz Rīgu.
, 2010-09-22 13:30, pirms 15 gadiem
Dubinsky rakstīja: Tas būs tāds FAIL no Dinamo puses, ja manas aizdomas apstiprināsies un viņi ir parakstījuši Mikušu aizsargu
Nav vēl trešā Mikuša - vārtusarga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:30, pirms 15 gadiem
Neredzu problēmu, ja šis čalis ir paņemts par lētu naudu un uz ilgāku laiku (pāris gadu līgums)...
Tas ka mums būs dziļākas rezerves un vairāk spēlētāju ko iesaistīt traumu (tfu tfu tfu...) rezultātā tikai stiprina komandu, jo savādāk izkritīs 2-3 spēlētāji un vair spēlēt nebūs kam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:32, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Dinamo noteikti zin ,tikai abi Mikuš'i nevar saprast ,kuram tad galu galā jābrauc uz Rīgu.
Galvenais lai tu uzbrucēju neliek iazsardzībā vai otrādi
, 2010-09-22 13:33, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu pirms gada teica arī Svets
Nevar jau visus spēlētājus vienā maisā bāzt... Svets izgāzās, bet Troters manuprāt vēl sevi labi parādīs!!!!
, 2010-09-22 13:34, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Galvenais lai tu uzbrucēju neliek iazsardzībā vai otrādi
ka abi mikiši vai tad 2tadi ir?
, 2010-09-22 13:36, pirms 15 gadiem
Davai no saakuma ieraugat un tad sakat, ka beerzinjsh pat labaaks! Tie kas saka, ka vinsh ir suudiigaaks par jebkuru, tad argumenteejat, kaapeec. Esat redzeejushi vai??
, 2010-09-22 13:37, pirms 15 gadiem
Juraj Mikúš may refer to the following ice hockey players:

Juraj Mikúš (ice hockey b. 1987), center for the Manchester Monarchs of the AHL
Juraj Mikúš (ice hockey b. 1988), defenceman for the Toronto Marlies of the AHL

laikam gimenee ir izdomu nav iisti veicies lai deeliem lieliktu pilniigi vienaadus vaardus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:38, pirms 15 gadiem
a-burts rakstīja: dinamo ir bija un bus izlases bazes klubs!!!neatkarigi no ta kas ir formali ipasnieki- naudas maisi.jo galvenais speks ir nevis nauda,bet fani,del viniem ta4u viss tiek rikots.un fani ir tie pa6i kas atbalsta LV izlasi,ne tikai hokeja,futbola un basiti ari.divdesmit gadus atpakalj no dinamo izveidojas LV izlase,tagad no izlases izveidojas dinamo,grozi ka gribi tas IR VIENS UN TAS PATS,lai kadam ari tas nepatiktu.ir jarikojas,lai abas struturas(viena otra)papildinatu viena otru,nevis rikotos preteji viena otras interesem.tadel lidz minimumam ir jasamazina legionaru skaits.nu labi,bija hossa,ir hartigans,surovyjs,ar to ari pietiek.par vartsargiem atsevi6kia tema,neesmu sajusma ne no holta ne no telkvista,domaju ka musejie jaunie vartu viri ne sliktak nostavetu.galu gala hokejs NAV vartsargu spele,ka dazi labi uzskata.90%ir atkarigs no laukuma speletajiem,ja viniem pieder iniciativa spele,tad vartsargam vienkarsi pietiek ar nemamo ripu neitralizesanu.ja vartsargi dara "brinumus"nu tad ta vairs nav pilnvertiga spele,labaka aizsardziba ir uzbrukums!!!
nav tas viens un tas pats. Ne tuvu nav.
, 2010-09-22 13:38, pirms 15 gadiem
, 2010-09-22 13:38, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Nav vēl trešā Mikuša - vārtusarga?
Ja būtu tad šobrīd varētu ņemt ar aizvērtām acīm, sliktāk diez vai būtu
, 2010-09-22 13:39, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Nē stulbs esi Tu, jo Treoters pats teica, ka grib spēlēt eiropā uz lielajiem laukumiem, jo spēlejot univeritātē viņam esot tīri labi padevies un paticis uz lielajiem spēlet.
Bet vai Tev nav izdomas, ka tas žurnālists zin angļu valodu nasing spešal līmenī vai, ka viņam nav īsti saprašanas par hokeju? Es iedevu linku uz NCAA noteikumiem, kur skaidri un gaiši ir rakstīts:

As nearly as possible, the dimensions of the rink shall be
200 feet long and 85 feet wide.

85 pēdas ir 25.908 metri. Un kā tad sanāk - bērns sāk trenēties uz mazā laukuma, pēc tam univeristātē spēlē uz lielā laukuma un pēc tam NHL atkal uz mazā? Attīstoties hokejam ASV, NCAA aizvien vairāk kļūst par konkurentu CHL hokejistu sagatavošanai NHL. Pie tam, Ziemeļamerikā vispār nav lielo laukumu kā tādu, tur viss ir tendēts uz NHL
, 2010-09-22 13:41, pirms 15 gadiem
Varbūt tagad ir akcija - Pērc vienu Mikušu, otru saņem pa velti?
, 2010-09-22 13:41, pirms 15 gadiem
viens mikuš no diviem vakar ņeftehimikiem aizsardzībā stāvēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:43, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Varbūt tagad ir akcija - Pērc vienu Mikušu, otru saņem pa velti?
, 2010-09-22 13:43, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: ka abi mikiši vai tad 2tadi ir?
Juraj Mikúš may refer to the following ice hockey players:

Juraj Mikúš (ice hockey b. 1987), center for the Manchester Monarchs of the AHL
Juraj Mikúš (ice hockey b. 1988), defenceman for the Toronto Marlies of the AHL

laikam gimenei ar izdomu nav bijis kaut kas kaartiibaa!!!
, 2010-09-22 13:44, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja:
Veltīgi tu ar viņu diskutē, cik esmu novērojis **M@rt!nsh** (LiepājasMetalurgs ir viņa fake profils) noved savu pretinieku līdz savam līmenim un, tad sakauj ar pieredzi
, 2010-09-22 13:45, pirms 15 gadiem
Muļķīgs gājiens - komanda spēlē labi, maiņas arī saspēlējušās. Paies laiks līdz slovāks ieies spēlē...nekāds dižais dārgakmenis arī neizskatās. Laikam Dinamo naudas ļoti daudz....Jau ko vajadzētu, tad varbūt nostiprināt aizsardzības līniju, jo par daudz laižam iekšā, bet uzbrukumā esam jau pietikoši solīdi!
, 2010-09-22 13:46, pirms 15 gadiem
mm priekskam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:50, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Bet vai Tev nav izdomas, ka tas žurnālists zin angļu valodu nasing spešal līmenī vai, ka viņam nav īsti saprašanas par hokeju? Es iedevu linku uz NCAA noteikumiem, kur skaidri un gaiši ir rakstīts:

As nearly as possible, the dimensions of the rink shall be
200 feet long and 85 feet wide.

85 pēdas ir 25.908 metri. Un kā tad sanāk - bērns sāk trenēties uz mazā laukuma, pēc tam univeristātē spēlē uz lielā laukuma un pēc tam NHL atkal uz mazā? Attīstoties hokejam ASV, NCAA aizvien vairāk kļūst par konkurentu CHL hokejistu sagatavošanai NHL. Pie tam, Ziemeļamerikā vispār nav lielo laukumu kā tādu, tur viss ir tendēts uz NHL
As nearly as possible, the dimensions of the rink shall be
200 feet long and 85 feet wide.
- par to jau tas stāsts! Realitātē liela daļa no NCAA laukumiem ir ~30 m plati!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: As nearly as possible, the dimensions of the rink shall be
200 feet long and 85 feet wide.
- par to jau tas stāsts! Realitātē liela daļa no NCAA laukumiem ir ~30 m plati!
no kurienes Tev ir šāda informācija?
, 2010-09-22 13:52, pirms 15 gadiem
Informācija aktuāla, izraisa neizpratni līdzjutējos! Vai tiešām SC nav nevienam Sējēja tel.nr., paņemtu un piezvanītu noskaidrot kas ar šo pirkumu ir domāts. Šupleram nav vērts zvanīt, viņam visi labi .
, 2010-09-22 13:55, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Informācija aktuāla, izraisa neizpratni līdzjutējos! Vai tiešām SC nav nevienam Sējēja tel.nr., paņemtu un piezvanītu noskaidrot kas ar šo pirkumu ir domāts. Šupleram nav vērts zvanīt, viņam visi labi .
RD ir divīzijas līderi, tev kaut kas slikti ir?
, 2010-09-22 13:55, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: vienīgais izskaidrojums - Liepājas Metalurgam ir nopietni nodomi kļūt par Baltkrievijas čempionu
Šis scenārijs liekas ir vistuvāk patiesībai.
, 2010-09-22 13:56, pirms 15 gadiem
ta liekas ka dazam te ir tragedija ka panjema so chaliiti pfff
pareizi ir,ja nu uznak traumas,ceru ka ta nebuus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 13:57, pirms 15 gadiem
Atcerējos, ka vakar preses konferencē Šuplers runājot par spēles labākajiem spēlētājiem tā starp citu ļoti pozitīvi izteicās par Podziņu kurš lai arī lauzās uz vārtiem kā traks, bet spēlēja tikai dažās minūtes. Protams Šuplers piebilda ka viņš būs īpaši labs nākotnē. Vakar nesapratu kur tāda uzmanība spēlētājam kurš spēlēja tikai dažas minūtes, laikā kad vakar vairākkārt īpaši izcēlās vairāki spēlētāji. Šodien tā bilde kļūst skaidrāka. Katrā gadījumā Mikušu priekš LM točna neņem, bet kādam uz LM, vai vispār prom būs jāiet. Un to DR vadība zināja vēl pirms sezonas,līdzīgi kā Petrovickim jaunākajam, Fosteram un Svetam.
Slēpts komentārs: gurgucis
, 2010-09-22 13:59, pirms 15 gadiem
Eliteprospects.com - Juraj Mikus
pie šī Mikuša jau ir 2010-2011 Dinamo Riga KHL
, 2010-09-22 13:59, pirms 15 gadiem
Priekš kam ? Lai atņemtu spēles laiku Džeriņam ? Lai tiktu nosūtīts uz LM ? Lai tiktu atlaists jau pēc pirmajām divām nedēļām ? Tizli, esmu reāli dusmīgs, ka tiek paņemts kaut kāds viduvējs centrs, tikai tāpēc, ka viņš ir slovāks.
, 2010-09-22 14:02, pirms 15 gadiem
Latvija..šokā!
, 2010-09-22 14:02, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Priekš kam ? Lai atņemtu spēles laiku Džeriņam ? Lai tiktu nosūtīts uz LM ? Lai tiktu atlaists jau pēc pirmajām divām nedēļām ? Tizli, esmu reāli dusmīgs, ka tiek paņemts kaut kāds viduvējs centrs, tikai tāpēc, ka viņš ir slovāks.
ej izgaz dusmas kaut kur citur
, 2010-09-22 14:03, pirms 15 gadiem
BĒEE rakstīja: Latvija..šokā!
tiesām??!!no 14-17 gadiigiem zoklis karajaa s
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:06, pirms 15 gadiem
Iespaidīgi izskatās tā sezona Slovākijā ar 90 punktiem, bet tas kritums uz 13 punktiem sezonā, arī izskatās tikpat iespaidīgi. Var jau protams teikt, ka viņam vienkārši neizdevās sezona. Jāskatās protams, bet man ļoti nepatīk šis papildinājums, jo atņems laiku Džeriņam. Loģiski tas ir tikai tādā gadījumā, ja, kāds nmo mūsu centra spēlētājiem dodas prom, tad saprotu, kāpēc viņš ir paņemts.
, 2010-09-22 14:08, pirms 15 gadiem
Nu kur Pučes atbildes komentārs,gan jau šis ko ir izošņājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:13, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: RIGOSLOVĀKIJA ! Šuplers var lobēt slovāku intereses
Ta ko mēs zinām, Šuplers varbūt no algas ir ateicies lai tiktu pie Mikuša
, 2010-09-22 14:14, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: RIGOSLOVĀKIJA ! Šuplers var lobēt slovāku intereses
Interesanti - tas ir labi vai slikti? Lobēt slovāku (čehu) intereses? Hossa, Petrovickis, Surovijs, Novaks. Tev ir problēmas ar to? Problēmas ar slovāku izlases spēlētāju par nelielu naudu?
, 2010-09-22 14:14, pirms 15 gadiem
LM bus labs pastiprinajums
, 2010-09-22 14:15, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Interesanti - tas ir labi vai slikti? Lobēt slovāku (čehu) intereses? Hossa, Petrovickis, Surovijs, Novaks. Tev ir problēmas ar to? Problēmas ar slovāku izlases spēlētāju par nelielu naudu?
laikam ir te problemas vinjiem
, 2010-09-22 14:17, pirms 15 gadiem
Ko jus te murgojat.Nopērkot lēto Slovāku Dinamo mērķis ir tikai viens:parādīt centra uzbrucējiem ,kad viņiem ir jāpiedomā pie savas spēles.Tas attiecas uz Troteru un Džeriņu.Soryyy Džeriņam 2 sezonās 1 punkts 23 spēlēs???????Tas nav uzbrucēja cienīgs rādītājs.Nevienu no komandas neatlaidīs nepārbaudot aizstājēju.Un tāpat ir zināms ka tā ir rezerve,gadijumam kad kāds izkrīt no komandas.Grafiks saspringts un taumas būs.To pierādija iepriekšējās sezonas.
, 2010-09-22 14:20, pirms 15 gadiem
priekš kā!????????
mums tak ir Štāls,Podziņš,Karamnovs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:25, pirms 15 gadiem
kam veel vienu legjionaaru centru vajag Andris jau bija tiiri labi iespeeleejies un te peeksnji atkal kaut kaads ''arnasons'' ieradiisies un andža varees sildiit solinju! saucaas ka dinamo ir LATVIJAS hokeja izaugsmei
, 2010-09-22 14:28, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Ko jus te murgojat.Nopērkot lēto Slovāku Dinamo mērķis ir tikai viens:parādīt centra uzbrucējiem ,kad viņiem ir jāpiedomā pie savas spēles.Tas attiecas uz Troteru un Džeriņu.Soryyy Džeriņam 2 sezonās 1 punkts 23 spēlēs???????Tas nav uzbrucēja cienīgs rādītājs.Nevienu no komandas neatlaidīs nepārbaudot aizstājēju.Un tāpat ir zināms ka tā ir rezerve,gadijumam kad kāds izkrīt no komandas.Grafiks saspringts un taumas būs.To pierādija iepriekšējās sezonas.
Latvijā un pasaulē ir daudz komandas kuras tikai priecātos ja pa viņām kāds tā murgotu.
, 2010-09-22 14:29, pirms 15 gadiem
Negaidīti.
, 2010-09-22 14:32, pirms 15 gadiem
ganjau šuplers grib čalim karjeru pacelt uz augšu
, 2010-09-22 14:32, pirms 15 gadiem
būtu kādu sakarīgu aizsargu paņēmis labāk, pietiek mums uzbrucēju...
, 2010-09-22 14:34, pirms 15 gadiem
Kam tāds ņerga vajadzīgs? 56 spēlēs četri vārti un pāris piespēles, tākā katastrofāli par maz dēļ uzbrucēja.
, 2010-09-22 14:34, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Mums ir arī Brahmanis, Kerčs un Tjoluškins.
, 2010-09-22 14:35, pirms 15 gadiem
damāju ka pagaidām neko vispār nevajag mainīt. tīri labi mūsējiem iet
, 2010-09-22 14:35, pirms 15 gadiem
es tikai tagad iedomājos šis čalis tak ir "Spartak" draftēts, ko mēs pretī devām par iespēju šo čali parakstīt???
, 2010-09-22 14:37, pirms 15 gadiem
kadaa sakara legionaru mums pa daudz? paskaties citus sastaavus pat krievijas klubiem ir 5ci legionari ! nerunajot par DINAMO minsku kur kkadi 9nji vai 8nji vinji ir!
lai tak pamegjina mosh vinjam labaak nekaa trotteram aizies! pasutiit vinju vienmeer varees!
maris777 rakstīja: Kam viņš ir vajadzīgs??? Tā ja leģionāru ir drusku pa daudz, bet tagad jau paliek par traku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:40, pirms 15 gadiem
Kāpēc?
, 2010-09-22 14:41, pirms 15 gadiem
eu zhostik bet ja mūējie ir pietiekoši labi priekš kam tad leģionārus vajag? visticamākais vinjs džeriņu aizstās. iepriekš lasīju kāda viņam statistika, nu nezinu vai dēļ tāda vajag mūsējos lejā sūtīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:52, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Arnasons nebija Sējēja pirkums, bet gan Savicka- Skudras kreisais pienesums.
Un Šuplers arī grib pierādīt,ka viņam ir kaut kāda teikšana RD. Tāpēc savelk savus tautiešus.
, 2010-09-22 14:52, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Farms slēdzot līgumu droši vien ar kaut kādu papildinājumu rēķinājās, rezervēja kādas vietas, bet RD neliekas nezinis.
Kā ta neliekas? Re ku Štāls un Andersons jau tūlīt Ivaru priecēs ar savu spēli! Iespējams tagad vēl arī Džeriņš šiem varēs piebiedrosies....
, 2010-09-22 14:54, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kā ta neliekas? Re ku Štāls un Andersons jau tūlīt Ivaru priecēs ar savu spēli! Iespējams tagad vēl arī Džeriņš šiem varēs piebiedrosies....
Un kāpēc gan nepriecāties par mūsu spēlētājiem, kas spēlē LM? Kaut arī viņi pierakstīti RD. Ne jau spēlētāji vainīgi.
Galvenais,lai šo spēlētāju dēļ netiek sačakarēta LM spēle, kas šobrīd ir tīri sakarīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:56, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: gribi teikt, ka Rīgas Dinamo paši nezin, kuru Mikušu ņem?
Zinot "jokus" ar Arnasona iegādi nemaz nebrīnītos, ja arī nezinātu....
, 2010-09-22 14:57, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Bļa kā var būt tik stulbi cilvēki, JA JAU PIRKA TĀTAD AR KAUT KĀDU MĒRĶI un kāds sakars, ka ir kaut kādi latviešu hokejisti?
Kas mes taisamie visus jaunos hokejistus sedinat uz soliniem? Ka tad lai vini gust to pieredzi?
, 2010-09-22 14:58, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā te daudzi ir izteikušies,tad BAČ ir nopietna līga kur progresēt tiem,kas pārauguši juniorus,bet KHL netiek
Karamnovs,Mikuš vai Džeriņš + vēl kāds uz BAČ un Ivars varēs priecaties
Bet ja nopietni,tad tiešām neizprotami,kur to Mikušu liks.
+ Vēl ņemot vērā,ka šis neiztureja konkurenci CSKA.
Paņēma par ,,ūdens puiku''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 14:59, pirms 15 gadiem
Pastāv arī iespēja, ka tiks likts Džeriņa vietā... jo, kā jau kāds te minēja, un te nevar nepiekrist, Meija un Bukarts ir galvas tiesu pārāki par Džeriņu un labs(labāks) centrs 4-to maiņi padarīs tikai spēcīgāku un rezultatīvāku.
, 2010-09-22 14:59, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un Šuplers arī grib pierādīt,ka viņam ir kaut kāda teikšana RD. Tāpēc savelk savus tautiešus.
Ivar, viņš neko nevar savilkt, lai ko pierādītu, viņš ir parasts algots darbinieks. Protams viņš ir iesaistīts procesos, un viņam ir liels svars (treneris tomēr) bet tā uz savu roku neko viņš nevar savilkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 15:05, pirms 15 gadiem
to ko nevar redzeet cirkaa to var redzeet RD
, 2010-09-22 15:07, pirms 15 gadiem
madzho rakstīja: Pastāv arī iespēja, ka tiks likts Džeriņa vietā... jo, kā jau kāds te minēja, un te nevar nepiekrist, Meija un Bukarts ir galvas tiesu pārāki par Džeriņu un labs(labāks) centrs 4-to maiņi padarīs tikai spēcīgāku un rezultatīvāku.
Džeriņa aizstāšanu vēl varētu atbalstīt (daļēji), bet ir taču Karamnovs, kurš manuprāt ir labs jaunais centrs, kuram vajadzētu dot spēlēt.

Nu neko... Redzēs, kas te sanāks. Pirmās trīs maiņas, manuprāt, neaizskaramas. Ja nu vienīgi Spruktu ar Troteru vietām samainīt.
, 2010-09-22 15:09, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāpēc gan nepriecāties par mūsu spēlētājiem, kas spēlē LM? Kaut arī viņi pierakstīti RD. Ne jau spēlētāji vainīgi.
Galvenais,lai šo spēlētāju dēļ netiek sačakarēta LM spēle, kas šobrīd ir tīri sakarīga.
Uzņem to kā pozitīvu ziņu! Vai ta es kaut kur saku, ka vajag nepiecāties un spēlētāji kaut kur ir vainīgi? Ceru arī, ka Tu viņus vismaz spēles laikā nepasaukāsi?
, 2010-09-22 15:09, pirms 15 gadiem
Nah mums viņš vajadzīgs ???
Ir jādod iespējas musu pašu letiņiem nevis slovākiem murgs kautkāds!!!!
Nu ja nu vienīgi spēlē par velti tad var noderēt sezonas gaitā bet tā viņš mums nebija vajadzīgs
, 2010-09-22 15:12, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā te daudzi ir izteikušies,tad BAČ ir nopietna līga kur progresēt tiem,kas pārauguši juniorus,bet KHL netiek
Karamnovs,Mikuš vai Džeriņš + vēl kāds uz BAČ un Ivars varēs priecaties
Bet ja nopietni,tad tiešām neizprotami,kur to Mikušu liks.
+ Vēl ņemot vērā,ka šis neiztureja konkurenci CSKA.
CSKA? Te jau tauta stāsta, ka čalis iekš Spartak nav izturējis konkurenci.... nebūs izturējis to konkurenci divos klubos??
Par BAČ runājot.... pa velti Tu vīpsnā! BAČ līmenis tiešām ir gana labs un jaunie tur var tīri labi progresēt.....
, 2010-09-22 15:18, pirms 15 gadiem
veel te ņuņajam vai???
, 2010-09-22 15:19, pirms 15 gadiem
Kas par sūdiem? Prikš kam? Uzbrucējs AHL gūst tikai 4+9! Ja tas būtu d-defensman stati tad vēl varētu saprast. Tad ar viņu ti parakstīts īsts vai try-out līgums?
, 2010-09-22 15:23, pirms 15 gadiem
visi ārprātā skatos kapēc kapēc vot kad sāks ripas mest iekšā tad būs pavisam citi komentāri!
, 2010-09-22 15:26, pirms 15 gadiem
WTF!? Prieksh kam vinsh vajadzigs! Neizskatas ka Dinamo butu problemas ar naudu ka Sejejs visu laiku raudaja! Rezerve jau ir 4 vai 5 speletaji vel shitam algu tagad vajadzes maksaat! Nebus jau vinsh te kaut kads komandas glabejs vismaz pec statistikas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 15:33, pirms 15 gadiem
Njāā,tiešām neizprotams darijums...
, 2010-09-22 15:34, pirms 15 gadiem
Jāsaka tā...lai nu kādus ciparus dažkārt strādā Šupis,bet to,ka viņam ir oža uz spēlētājiem nevar noliegt neviens....
no sākuma arī biju nedaudz pārsteigts,bet galu galā sezona gara un traumas būs...tā kā gan jau saimniecībā noderēs!
, 2010-09-22 15:36, pirms 15 gadiem
Manuprāt tas ir tikai tādēļ lai Troteram radītu konkurenci tāpat kā pagājušajā sezonā ar Arnesonu.
, 2010-09-22 15:40, pirms 15 gadiem
Nu, vienīgais man loģiskais un saprotamais izskaidrojums būtu tāds, ka Dinamo viņu paņem uz pārbaudi un, ja nenoturās, tad viņu maina prom pret kaut ko citu, ja noturās, tad maina prom Karamnovu vai Trotteru! Trotteru gan es gribētu redzēt Dinamo formā vēl vismaz kādu laiciņu!
, 2010-09-22 15:42, pirms 15 gadiem
dinamo nebūs centra uzbrucēju ta kā par daudz?
, 2010-09-22 15:46, pirms 15 gadiem
Nu tas ir skaidrs...tie kas te buldurē par Trottera maiņu vai atstādināšanu,diez vai saprot daudz no hokeja...tik cik izlasīt statistikas ciparus...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 15:54, pirms 15 gadiem
citējot visus skeptiķus un nolicējus-

BLAH, BLAH,BLAH! kad sāks mest golus un dalīt piespēles,tad vairs tā nerunāsiet.

domāju,ka ne bez iemesla viņš tiek ņemts.
, 2010-09-22 15:55, pirms 15 gadiem
Jo vairāk spēlētāju, jo vairāk iespēju... Konkurence klubā nekad nenāks par sliktu... Un nesatraucaties latviešus bez iemesla nenoņems no laukuma, bet ja šitas sāks konkurēt viņus ārā, tad izkonkurētie paši vien būs vainīgi...
, 2010-09-22 15:57, pirms 15 gadiem
un vispār, kāpēc tagad jānoliek ir šis spēlētājs? vai tad viņš pats sev izsaka piedāvājumu spēlēt Dinamo un pats arī pieņem?

jūs pat neesat redzējuši, kā viņš spēlē, bet jau viņš ir klauns,pabira un muļķis, kurš spēlēs fārmklubā.
nožēlojami
, 2010-09-22 15:58, pirms 15 gadiem
Budžets noteikti palika pāri... sējējs izmantoja lietderīgi..
, 2010-09-22 16:00, pirms 15 gadiem
Njā, šo Sējēja domugraudu nesapratu... Bet nu ko tur... Izvēle izdarīta, atliek tik skatīties kas un kā notiksies turpmākajās spēlēs...
, 2010-09-22 16:08, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Uzņem to kā pozitīvu ziņu! Vai ta es kaut kur saku, ka vajag nepiecāties un spēlētāji kaut kur ir vainīgi? Ceru arī, ka Tu viņus vismaz spēles laikā nepasaukāsi?
Par to Tu vari drošs,jo spēlētājus nelamāju (izņemot viņu snieguma dēļ).
Slēpts komentārs: Diāniņa
, 2010-09-22 16:18, pirms 15 gadiem
Sējējs nošāvis greizi. Tā jau tiek čakarēta RD aizsardzība ar aizsargu rotācijām, tagad tas pats būs uzbrukumā.
, 2010-09-22 16:23, pirms 15 gadiem
propans rakstīja: STATISTIKA

eliteprospects.com

Vienīgais kur ir metis tas ir slovākijā , tātad kārtējais Arnsons šsi sezonai iegādāts
Nu šito ir diezgan stūlbi salīdzināt ar Arnasonu, šitais vel tā īsti nav sevi nekur pierādījis!
Tā īsti arī nespēju saprast, priekš kam viņš ir paņemts? Jo tad mums ir gan labs tagadējais sastāvs, gan arī ir labi rezervisti!
varbūt iegādāts ar domu parLM?
, 2010-09-22 16:28, pirms 15 gadiem
Salīdzinot ar Trotera AHL statistiku šis slovāks būs ļoti švaks, laikam blats pie Šuplera.Cerams tiks nosūtīts uz LM lai pierāda, ka ir labāks par Štālu.
, 2010-09-22 16:31, pirms 15 gadiem
Sezona gara būs,traumas jau arī.Tagad jau tikai sezonas sākums,tā ka var ar sastāvu paeksperimentēt.A uz plejofiem varēs saprast-kurš no viņiem Arnasons,kurš Hossa...
, 2010-09-22 16:35, pirms 15 gadiem
Jo lielāka konkurence, jo labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 16:51, pirms 15 gadiem
ja vinsh guus vartus tad gan visi fanos!
bet ja pa nopietnam kur vinsh vajadziigs 4to mainu pavilkt uz augsu! varbuut!
, 2010-09-22 17:01, pirms 15 gadiem
Gudri dir*t nav malku cirst.
Tas te attiecas uz lielāko daļu no komentētājiem!
, 2010-09-22 17:05, pirms 15 gadiem
zhostik rakstīja: kadaa sakara legionaru mums pa daudz? paskaties citus sastaavus pat krievijas klubiem ir 5ci legionari ! nerunajot par DINAMO minsku kur kkadi 9nji vai 8nji vinji ir!
lai tak pamegjina mosh vinjam labaak nekaa trotteram aizies! pasutiit vinju vienmeer varees!
Šis RD ir 8 leģionārs jau Minskā viņi ir 12, tā kā nu jā. Katrā gadījumā konkurence uz centra posteni ir ļoti spēcīga.
, 2010-09-22 17:12, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Šis RD ir 8 leģionārs jau Minskā viņi ir 12, tā kā nu jā. Katrā gadījumā konkurence uz centra posteni ir ļoti spēcīga.
Podziņam ir Latvijas pilsonība un Karamnovs uz Dinamo tik drīz netiks. Lielajā komandā būs seši, nevis astoņi. Normāli, kā daudzās Krievijas komandās
, 2010-09-22 17:12, pirms 15 gadiem
AIZSARGUS MUMS VAJAG, nevis uzbrucējus!!!!!!!!!!!!!!!!

Reķis vispār nevelk speli!!!!!!!!!!!! nepatīk man viņš!!!!!!!
, 2010-09-22 17:18, pirms 15 gadiem
Regbists rakstīja: LABĀKS JAU par TROTERU BUS!
debils neesi? ar nuuju pa muti
, 2010-09-22 17:19, pirms 15 gadiem
Pagājušogad Džeriņš dabūja 12 spēles nospēlēt, izskatās, ka šogad nāksies samierināties ar 6...
, 2010-09-22 17:20, pirms 15 gadiem
47.numurru nevajadzētu piešķirt,ja atmiņa neviļ,tad Cipulītis spēlēja ar šo nummuru, nav jau teikts ka viņš neatgriežas..
, 2010-09-22 17:20, pirms 15 gadiem
visi lielie d.irsēji saradās, lai nospēlē 10. spēles tad spriedīs, hokeju viņš spēlējis ir? -tātad pa ripu māk trāpīt, varbūt pat iemest vārtus.
, 2010-09-22 17:21, pirms 15 gadiem
Pagaidām, kamēr nekas nav zināms, nevar spriest. A ja nu Dinamo šis atvērsies un kļūs par KHL līmeņa superzvaigzni? Bet īsti izprotams man šis gājiens nav.
, 2010-09-22 17:30, pirms 15 gadiem
džeks ar izaugsmi... nu tur k-kam ir jābūt, lai vienas sezonas laikā no 43pts sezonā pārlektu uz 90pts!!!
pēdējā sezona AHL gan nebija diez ko spoža..
un lielie bļāvēji, pastāstiet vai kāds no letiņiem Slovākijā ir metis 90 pts sezonā? Pirms bļaujat, dodat čalim iespēju sevi pierādīt!!
Juraj Mikus hockey statistics & profile at...
, 2010-09-22 17:33, pirms 15 gadiem
nu ja muusejie ir pietiekami labi, tad vinjiem nav ko uztraukties! vai tad taa nesanaak?
matiss24 rakstīja: eu zhostik bet ja mūējie ir pietiekoši labi priekš kam tad leģionārus vajag? visticamākais vinjs džeriņu aizstās. iepriekš lasīju kāda viņam statistika, nu nezinu vai dēļ tāda vajag mūsējos lejā sūtīt...
, 2010-09-22 17:36, pirms 15 gadiem
Nu kam tad? WTF!!! Un Stāls sēž Metalurgā, Karamnovs un Podziņš rezervē!!! Nu WTF???!!!!
, 2010-09-22 17:42, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A nahrenam šitas breksis bija vajadzīgs??? Kur tagad viņu bāzīs? 4. maiņā??? Jo pārējās būtu neprāts tagad jaukt ārā un traumu gadijumiem RD ir gan Karamnovs, gan Podziņš (abi centri) + vēl Štāls farmā, kas arī pie vajadzības var spēlēt pa centru....
al, paskaties vēlreiz uz virsrakstu. "Dinamo" pievienojas slovāku uzbrucējs Mikušs. Atgādināt, kas Šuplers ir pēc tautības? Skaidrs, ka spēlēs otrajā maiņā. Droši vien Troteru nobīdīs lejā uz ceturto maiņu, Džeriņš uz LM un Jūlis varēs priecāties.

Spelēs jau neslikti, Jūlis visus slovākus māk atvērt
, 2010-09-22 17:44, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Podziņam ir Latvijas pilsonība un Karamnovs uz Dinamo tik drīz netiks. Lielajā komandā būs seši, nevis astoņi. Normāli, kā daudzās Krievijas komandās
Podziņam ir dubultpilsonība un viņš ir spēlējis Krievijas u-16 izlasē, Karmnovs arī tehniski skaitās pie lielās komandas šobrīd, tā kā 8 leģionāri.
, 2010-09-22 17:50, pirms 15 gadiem
Kluba mērķis ir ieņemt pēc iespējas augstāku vietu KHL tabulā, nevis lai tajā spēlē pēc iespējas vairāk Latvieši !
Iemetiet paši 31golu un atdodat 59piespēles sezonā.

Tiešām, paskatīsimies 10 spēles un tad labāk spriedīsim !

Veiksmi rītdienas spēlē RD
, 2010-09-22 17:53, pirms 15 gadiem
saweejais rakstīja: AIZSARGUS MUMS VAJAG, nevis uzbrucējus!!!!!!!!!!!!!!!!

Reķis vispār nevelk speli!!!!!!!!!!!! nepatīk man viņš!!!!!!!
Šeit tu smagi kļūdies, Reķis ir viens no labākajiem aizsardzībā šajā sezonā. Galviņš un brāļi Rēdlihi aizsardzībā, tā gan ir katastrofa. Jā, un aizsargus mums vajag laba līmeņa, vismaz divus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 17:58, pirms 15 gadiem
Manuprāt lieki....
Mums ir arī Štāls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 18:05, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Podziņam ir dubultpilsonība un viņš ir spēlējis Krievijas u-16 izlasē, Karmnovs arī tehniski skaitās pie lielās komandas šobrīd, tā kā 8 leģionāri.
U16 nav oficiāla izlase, tas neskaitās pilsonības sakara. Bet Podziņš ir spēlējis U18 Hlinkas kausā. Tas tev zināšanai. Karamnovs tehniski skaitās? ko tas nozīmē, nepaskaidrosi lūdzu? Pieteikumā uz spēlēm viņa nav, kas tavā mazajā pasaulīte skaitās 'tehniski'?
, 2010-09-22 18:07, pirms 15 gadiem
Tiešām, būs jāpiekrīt, pilnīgi bezjēdzīgi tagad pirkt tādu spēlētāju, kur nu vēl legionāru.
, 2010-09-22 18:10, pirms 15 gadiem
Nu ja jau šis nav sajaukts ar aizsargu Mikušu, tad atliekošie varianti pa manam:
paņemts, lai kluba interesēs nostabilizētu 4. maiņu,
vai arī, piemēram, Troteru pāragri ir norakstījuši ( ka Matulis to izdarīja). Jo par 2. un 1. maiņu nevarētu būt ne runas, kā arī par LM ne.
, 2010-09-22 18:14, pirms 15 gadiem
Priekš kam mums viņu tad labak butu vienu aizsargu paņēmuši ! Uzbruceji mums jau pietiek!
, 2010-09-22 18:15, pirms 15 gadiem
normim sakusies lielummānija! kur vini sito keksu liks, kas vel pie tam videji skatoties nav labaks par štālu un parejiem 4 maiņas kandidātiem! galigi griezs pirkums mana skatījumā!
, 2010-09-22 18:18, pirms 15 gadiem
fcsanok rakstīja: Vienīgais loģiskais izskaidrojums šim kontraktam varētu būt tas ka Mikuš tiek parakstīts uz vairākām sezonām,pēc statiem izskatās gana rezultatīvs un talantīgs (ja neņēm vērā iepriekšējo sezonu kuru viņš izgāza) kontrakts tiek parakstīts uz vairākiem gadiem par mazu naudiņu un vēlāk varbūt nākamsezona tas atmaksājas!

PS: Man lika uzsmaidīt tas ka,vakar NHL09,spēlējot dinastiju ar Rīgas"Dinamo" parakstiju līgumu ar šo spēlētāju! tā kā laikam sanāk ka es un Sējējs vienlaicīgi parakstijām līgumu ar Mikušu!
plzzzz, paraksti ligumu ar Alexandru Ovechkinu
, 2010-09-22 18:18, pirms 15 gadiem
domāju pagaidām 4 maiņas pastiprinašanai, jo diemžēl Džeriņš ir tās
vājākais posms, 2 gadu līgums arī kautko nozīmē
kvalitātes zīme ir arī spēlēšana Slovākijas izlasē
, 2010-09-22 18:28, pirms 15 gadiem
nu izlasat kasjauns.lv interviju ar Sējeju un tad sapratīsiet viņa domu "graudu" un pēc viņa teiktā intervijā Troteram nekas nedraud
, 2010-09-22 18:28, pirms 15 gadiem
shito uz RD faarmklubu varētu suutiit!
, 2010-09-22 18:42, pirms 15 gadiem
statistika AHL vaaja
, 2010-09-22 18:47, pirms 15 gadiem
Sējējs no intervijas " kas jauns"
Pēc pirmajām spēlēm Latvijas mediju vidē kritiku saņēma kanādiešu uzbrucējs Broks Troters, kurš pirmajās piecās spēlēs bija palicis bez vārtu guvuma. "Tie žurnālisti, kas kritizē, neko nesaprot. Skaidrs, ka ir vajadzīgs laiks, lai iespēlētos, lai ar visu aprastu. Pirmajās spēlēs varbūt nebija tā labākā sapratne ar partneriem, taču, kad Troters iespēlēsies, viss būs kārtībā. "
redz, Sējējs intervijā saka, ka daži šo to nesajēdz, šie daži sporta avīzē+ taisnojas, ka nē, šo to saprotot gan
, 2010-09-22 18:47, pirms 15 gadiem
Nu mēs jau varam te cepties ilgi un dikti, ja treneris un ģenerālmenedžeris redz vietu sastāvā dotajam spēlētājam un zin ka daži kadri nevelk, tad tā arī būs, bet to ko te mēs cepjamies, viņiem ne silts ne auksts.
, 2010-09-22 18:48, pirms 15 gadiem
Sējēja izklāsts par notikušo:

Kasjauns.lv - ziņas, slavenības, sports,...
, 2010-09-22 18:49, pirms 15 gadiem
visi mikstie tagad tik di... bet tad kad saaks mest ieksaa-tad atkal apmetiis kazoku uz otru pusi..Taa tas vienmeer ir bijis un buus,ka gudraakie seez neta un komentee-bet tie kas vada klubus un izlases,tie taks galigakie stulb...
, 2010-09-22 18:54, pirms 15 gadiem
Viss ko man vajag ir atpakaļ Tyleru un viss.
, 2010-09-22 18:56, pirms 15 gadiem
Kur Arnasons tagad spēlē, starp citu?
, 2010-09-22 19:14, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kur Arnasons tagad spēlē, starp citu?
NHL
, 2010-09-22 19:15, pirms 15 gadiem
ko jus njaudeet varat, butu priecajushies ka labs speletajs dinamo pievienojies
, 2010-09-22 19:19, pirms 15 gadiem
lietotājss rakstīja: NHL
Vai tiešām?
, 2010-09-22 19:23, pirms 15 gadiem
Dairons rakstīja: Sējēja izklāsts par notikušo:

http://www.kasjauns.lv/lv/news/normunds-sejejs-mikusu-panemam-lai-raditu-konkurenci-uzbruceju-rindas&news_id=29412
Vins saka,ka Mikush speelees,kas tad seedees rezervee?Man taa liekas ,kas tas vareetu buut Ankipaans,Cels uz augshu troteru pie Sprukta,Bet Lukasu liks pie Darzinja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 19:49, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Vins saka,ka Mikush speelees,kas tad seedees rezervee?Man taa liekas ,kas tas vareetu buut Ankipaans,Cels uz augshu troteru pie Sprukta,Bet Lukasu liks pie Darzinja!
Ankipāns rezervē nesēdēs, pārāk labs viņš mazākumā, 4 maiņā viņa īstā vieta, kā pirmo kandidātu sēdēšanai malā redzu Džeriņu, Podziņš būs kā iepriekšējā spēlē 13 uzbrucējs
, 2010-09-22 20:01, pirms 15 gadiem
nez, manupraat nevajadziigs paildinaajums, patreiz spele gaja no rokas un nekas neliecinaja, ka kads trukst... ceru, ka vinsh nav "dargs" un neizmaksas daudz Dinamo budzetam..
liekas taads pats mulkjiigs solis, kad panjeema to pagaajusho gad, aizmirsu kaads bija uzvaards, kursh speleja 4 mainjaa un pirmais no treninja pazuda.. nez, jocigs solis!
, 2010-09-22 20:09, pirms 15 gadiem
Atradu interviju ar Juraju, ko viņš sniedz par sevi, vēl būdams Spartaka komandā. Intervija gan krieviski
ХК «Спартак» Москва - Юрай Микуш: «Мой номер...
Vēl mazliet
Фратрия — Юрай Микуш и Якубов не попали в...
, 2010-09-22 20:15, pirms 15 gadiem
Jaa shis gaajiens galiigi neizprotams,kapeec nepanjeema labu aizsargu ar labu skjeelienu,ne Lavins ne Galvins nevar normaali uzskjelt!K.Redlihs aizsardziibaa shvaki speelee,taa pat J.Redlihs,kaut arii abi brackas var labi uzskjelt.Ozolins arii pavirshi speelee!Cibulskis zaljsh!Nezinu ar ko tas shuplers domaa,ka njem uzbruceejius!
, 2010-09-22 20:56, pirms 15 gadiem
Cik vienkārši ir tikt labā KHL komandā, ja esi slovāks ! Ne sevi treniņnometnē jāpierāda, ne pārbaudes spēlēs - atbrauc un esi jau otrajā dienā uz ledus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 21:43, pirms 15 gadiem
Pecuram nedeva pat iespeju uzspelet parbaudes speles,a sitais jau ceturdien uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-22 22:00, pirms 15 gadiem
Kam tas i izdevig?
, 2010-09-22 22:01, pirms 15 gadiem
gan jau buus ok , shuplers jau nu nenjems sliktu slovaaku

gan jau njem lai vareetu varieet ar sastaavu, taapat kaa ar aizsargiem un komandaa buutu veel lielaaka konkurence

+ veel jauns , mosh izshauj un izdodas paardot
, 2010-09-22 22:06, pirms 15 gadiem
Šuplers laikam tos slovākus aiz ausīm te velk.
, 2010-09-22 22:09, pirms 15 gadiem
profesorsk rakstīja: ko jus njaudeet varat, butu priecajushies ka labs speletajs dinamo pievienojies
Manchester "Monarchs" rindās aizvadītajā sezonā Mikušs nospēlēja 56 spēles, gūstot četrus vārtus un atdodot deviņas rezultatīvas piespēles.
Priekš centra vienkārši super!!!
, 2010-09-22 22:11, pirms 15 gadiem
profesorsk rakstīja: ko jus njaudeet varat, butu priecajushies ka labs speletajs dinamo pievienojies
Tad jau labāk Bērziņu vismaz melno darbu darīja un arī nevajadzīgus sodus vāca.
, 2010-09-22 22:30, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Bļa kā var būt tik stulbi cilvēki, JA JAU PIRKA TĀTAD AR KAUT KĀDU MĒRĶI un kāds sakars, ka ir kaut kādi latviešu hokejisti?
Tieši tā!
Šo džeku mazliet redzēju Spartak sastāvā ( dr. spēlēs ), un tur viņš izskatījās labi ( Spartak faniem viņš ar patika ). Diezgan ātrs un tehnisks spēlētājs, kas DR mierīgi varētu spēlēt pat otrajā maiņā.
Kopš kura laika AHL ir kļuvis par absolūti vienīgo un patieso mērauklu?
Ne visi Eiropieši var spēlēt ZA un ne visi ZA var spēlēt Eiropā!
Ticiet man, drīzumā visi tīneidžeri č u r ā s biksēs un stāvēs garās rindās, lai dabūtu viņa autogrāfu.
, 2010-09-22 22:40, pirms 15 gadiem
Ko jūs visi āksti ņematies . Vajag rezultātu nevis lai džeriņsh slido bezjeedziigi pa laukumu , lai ir konkurence, lai cinaas pa vietu sastavaa Džeriņsh, Stāls un kas tur vel , labaak lai speelee kkaads slovaaks ja vinsh ir labaaks.
, 2010-09-22 22:41, pirms 15 gadiem
drepess rakstīja: Tad jau labāk Bērziņu vismaz melno darbu darīja un arī nevajadzīgus sodus vāca.
Cik Berzinsh golus iemetis pedejaas 5 sezonaas? 5 ir?
, 2010-09-22 23:22, pirms 15 gadiem
Puče, drosvien, sobrid raksta briesmigako Šuplera rakstu
, 2010-09-22 23:46, pirms 15 gadiem
nu es šito džeku vai Štālu uz kādu laiku ieliktu Trotera vietā un Troteru uz fārmu lai uzdzen skilu
, 2010-09-22 23:56, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Cik Berzinsh golus iemetis pedejaas 5 sezonaas? 5 ir?
Bet melno diezgan darija.
, 2010-09-23 00:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja runājam par to, kur viņu likt, tad patiesībā 4. maiņā viņš izskatītos tīri OK (Džeriņa vietā). Jo būsim reāli, viņš ir meistarīgāks par Džeru, cita lieta, ka tādā veidā vietējam spēlētājam tiek liegta iespēja spēlēt. Bet, ja runājam par komandas interesēm, tad tas IR pastiprinājums.
Tu ko, toč visas Slovākijas līgas spēles skatījies aizpagājušgad un AHL pagājušgad, ka zini cik viņš ir labāks par Džeriņu?
, 2010-09-23 02:37, pirms 15 gadiem
Noteikti pa leto panema,jo spidosh vinsh nau :/
, 2010-09-23 07:05, pirms 15 gadiem
Izskatās ka palika nauda spēlētāju komplektācijai un rekur vēl viena sēne
, 2010-09-23 07:11, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Vins saka,ka Mikush speelees,kas tad seedees rezervee?Man taa liekas ,kas tas vareetu buut Ankipaans,Cels uz augshu troteru pie Sprukta,Bet Lukasu liks pie Darzinja!
Vispaar taa arii vareetu buut, turklaat ja njem veeraa Puches vakardienas raxtu par Troteru un to, ka iisteniiba vinjsh ir stabils maleejais nevis centrs, tad vareetu buut logjiska shaada speeleetaaju rotaacija starp mainjaam.
, 2010-09-23 08:29, pirms 15 gadiem
Pirmā brīdī rodas jautājums kāpēc, bet... iespējams dabūts par ,,sviestmaizi,, jo AHL statistika ir ļoti vāja. Vēl no traumām neviens nav pasargāts-un labi spēlētāji pirmajās trīs maiņās ir vajadzīgi. Brīnos kā līdzkjutēji jau ,,noliek,, spēlētāju kurš vēl nav spēlējis. Kas priecē-būs lielāka konkurence uz vietām un Slovākijā metis vairākus gadus daudz-arī tas ir jāprot kaut vai Slovākijas līmenī-pie tam bijis tad vēl ļoti jauns.
kopumā tomēr labi ka vēl viens ir ka spastiprina sastāvu-intuīcija saka ka nebūs tik slikti-daudz kas ir atkarīgs par cik viņš ir dabūts un kāpēc par lēto nepaņemt ja ir iespējas.
, 2010-09-23 08:46, pirms 15 gadiem
Tieši AHL statistikas dēļ pa lēto gan jau dabūja...

Slovākijā metis daudz, pieder Slovākijas Extralīgas piespēļu rekords vienā sezonā (76 kopā ar PO), pārspējot Demitras uzstādīto rekordu. :p
, 2010-09-23 09:38, pirms 15 gadiem
Atkal shuplera pirksts!
, 2010-09-23 09:41, pirms 15 gadiem
Izlasiet raxtu "Diena",tur paskaidrots kas viņš un kapec tik pēkšņi-pēkšņi priekš mums,bet RD vadiba jau pāris gadus meta acis uz šo zelli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-23 10:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Šodien vērojot spēles rezultātus biku acis ieplētās Toronto labā piespēli atdevis

JURAJ MIKUS
DEFENSEMAN - TOR
HEIGHT: 6' 4"WEIGHT: 185SHOOTS: LEFT BIRTHDATE: NOV 30, 1988 (AGE 21) BIRTHPLACE: TRENCIN, SLOVAKIADRAFTED: TOR / 2007 NHL ENTRY DRAFT ROUND: 5TH (134TH OVERALL)

Bet jaunēklis ar ko ir parakstījusi līgumu RD ir
Juraj Mikus
Center
Born Feb 22 1987 -- Skalica, Slovakia
Height 6.01 -- Weight 205 -- Shoots R
Selected by Montreal Canadiens round 4 #121 overall 2005 NHL Entry Draft
Praktiski viena vecuma,viens vārds un uzvārds,mazliet mistiski
Tas jau te karsti tika apsriests. Vai gadījumā Sējejs nav saujaucis Mikušus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-23 10:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu domā,ka aizsargs noderētu labāk ?
Vispār jā. Bet tiešām augsta līmeņa.
, 2010-09-23 11:19, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu domā,ka aizsargs noderētu labāk ?
Pilnigi viennozīmīgi labs aizsargs būtu pat ļoti vajadzīgāks. Šobrīd dinamo aizsardzība, manā skatijumā, ir katastrofāla, tikai 2-3 aisargi var spēlēt šajā līmenī. Trešais ielaistais gols pret Ņeftjehimik ir tam ļoti uzskatāms piemērs (arī pārējie protams)
, 2010-09-23 11:35, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: Dodiet Sējēja numuru!!!!
es varu iedot tavas mammas numuru
, 2010-09-23 21:22, pirms 15 gadiem
Es tak teicu ka Jekabs ir malacis