Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Pastarīšu duelis: pabeidzot mājas sēriju, "Dinamo" uzņems "Yugra"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Pastarīšu duelis: pabeidzot mājas sēriju, "Dinamo" uzņems "Yugra"
Frenks Razgals
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Noslēdzot septiņu mājas spēļu sēriju, Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" šovakar pulksten 19:30 uzņems Hantimansijskas "Yugra", kas savākusi par trim punktiem vairāk un atrodas Austrumu konferences pēdējā vietā. Tiešraide kanālā TV6 un "Viaplay".

Sestdien Rīgas "Dinamo" aizvadīja vēsturisku maču, pirmo reizi spēlējot zem klajas debess. Piepildīto tribīņu priekšā izdevās iegūt divu vārtu pārsvaru, pateicoties Brendona Makmilana un Riharda Bukarta precīzajiem metieniem, tomēr Minskas "Dinamo" atguvās un tika pie trim punktiem – 3:2. Baltkrievi izlīdzinājumu panāca, pateicoties diviem precīziem metieniem 64 sekunžu laikā, bet uzvaras ripa Jāņa Kalniņa vārtos ielidoja četras minūtes pirms pamatlaika noslēguma.

Tādējādi rīdzinieki piedzīvoja piekto zaudējumu pēc kārtas, un tik gara zaudējumu sērija nav bijusi kopš oktobra ievada, kad komanda cieta 14 neveiksmes pēc kārtas. Galvenā problēma bijusi spēle pie saviem vārtiem, vidēji mačā ielaižot 3,6 ripas, kaut pirms tam aizsardzību bija izdevies sakārtot. Minskas "Dinamo" atspēlēšanos sāka vairākumā, pēc cīņas tiekot pie atlēkušās ripas, izlīdzinājums tika panākts ar patālu metienu no apmales, ripai lidojot virs Kalniņa pleca, bet uzvaru viesiem palīdzēja nokārtot rikošets pēc metiena no distances.

Šovakar pretī stāsies komanda, kurai ir vissliktākais uzbrukums visā līgā – Hantimansijskas "Yugra" vidēji spēlē iemetusi 1,7 vārtus. Turklāt pēdējos trīs mačos, no kuriem divi aizvadīti mājās, pretinieku vārtos izdevies dabūt tikai vienu ripu. Zaudējumā ar 1:2 pret Čeļabinskas "Traktor" izcēlās aizsargs Aleksandrs Ugoļņikovs, kurš realizēja vairākumu un pārtrauca savu sešu spēļu sauso sēriju. 3. janvārī viņš Astanas "Barys" vārtos iemeta trīs ripas jeb izcēlās ar hat-trick.

Pirms tam mājās ar 0:3 zaudēts Magņitogorskas "Metallurg", kamēr Čeļabinskas "Traktor" ņēma virsroku ar 4:0. Hantimansijskas "Yugra" ir visvairāk sauso spēļu Kontinentālajā hokeja līgā – 12. Par divām mazāk ir Vladivostokas "Admiral" un Toljati "Lada", kamēr Rietumu konferences sliktākajai komandai Minskas "Dinamo" ir deviņi sausie mači. Rīdziniekiem pretinieku vārtos dabūt ripu nav izdevies četros gadījumos.

Komandai, kas atrodas Austrumu konferences pēdējā vietā, ir tikai četri uzbrucēji, kuriem izdevies savākt vairāk par desmit punktiem, un starp viņiem līderis ir Pāvels Varfolomejevs – 12 vārti un 13 piespēles. Hantimansijskas "Yugra" kontā ir 46 punkti, kas ir par trim vairāk nekā Rīgas "Dinamo", tomēr Krievijas klubs atrodas par trīs spēlēm tuvāk sezonas beigām. Līdz ar to šā vakara spēle būs principiāla.

Komandas iepriekšējoreiz spēkus samēroja 28. augustā, kad Rīgas "Dinamo" tika pie dramatiskas uzvaras pagarinājumā ar 3:2. Vēl sešas minūtes pirms beigām rīdzinieki bija iedzinējos ar divu vārtu deficītu, bet tad cerību deva Makmilans. 13 sekundes līdz pamatlaika beigām neizšķirtu izrāva Miks Indrašis, bet uzvaru nodrošināja atlaistā Lūkasa Lesio reids. Kopumā vienības tikušās 14 reizes, un "Dinamo" pamatlaikā izdevies uzvarēt tikai trīs gadījumos.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-01-22 09:55, pirms 7 gadiem
Funarinam lielā diena - autsaideru derbijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 10:10, pirms 7 gadiem
Būtu laiks Kalniņam mazliet pasēdēt uz benķa, pēdējās 4 spēles nav pārāk izteiksmīgas bijušas - visas zaudētas, visās krietni zem 90% atvairīto metienu.

     [+] [-]

, 2018-01-22 10:30, pirms 7 gadiem
l_b_c rakstīja: Būtu laiks Kalniņam mazliet pasēdēt uz benķa, pēdējās 4 spēles nav pārāk izteiksmīgas bijušas - visas zaudētas, visās krietni zem 90% atvairīto metienu.
Lai spēlē un gatavojas, varbūt PČ tiks uz kādu spēli vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-22 10:34, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Lai spēlē un gatavojas, varbūt PČ tiks uz kādu spēli vārtos.
Drīzāk uz kādu spēli PČ varētu tikt Punnenovs, bet par Kalniņu šaubos...trešajam numuram izredžu maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-22 10:38, pirms 7 gadiem
hilss rakstīja: Man patīk šis blogeris no Latvijas. Ļoti strauji gūst polularitāti, īpaši Krievijā. Pa gadu 200k abonimentu
https://www.youtube.com/channel/UCL-nbxU92PJiCfCJLFMQ6OA/videos
Cerams, nav no vates. Tos es nespēju skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 10:39, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Drīzāk uz kādu spēli PČ varētu tikt Punnenovs, bet par Kalniņu šaubos...trešajam numuram izredžu maz.
Bet gatavam tāpat jābūt. Varbūt pažēlos un pēc sezonas mocīšanās mongoļu līgā, dabūs kādu minūti normāla hokeja.

     [+] [-]

, 2018-01-22 10:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Bet gatavam tāpat jābūt. Varbūt pažēlos un pēc sezonas mocīšanās mongoļu līgā, dabūs kādu minūti normāla hokeja.
Pirmajās pārbaudenēs jebkurā gadījumā tiks uzkapāt...kamēr no Šveices gaidīs līderus.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 10:46, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pirmajās pārbaudenēs jebkurā gadījumā tiks uzkapāt...kamēr no Šveices gaidīs līderus.
ūdens malks tuksnesī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 10:58, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Precīzāk 10554
Interesanti!
Ja, kā tikām informēti, tribīnēs bija vieta 8,5 tūkstošiem skatītāju, tad kur radās tās precīzais skaitlis pāri 10,5 tūkstošiem skatītāju?
Un kāda metodika tika izmantota, lai saskaitītu aiz žoga palikušos? Vai pēc izdzertā Aldara mīzalūdens daudzuma?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:01, pirms 7 gadiem
Es domāju ka Kalniņs ir pelnījis vietu sastāva pasaules čempionātā

     [+] [-]

, 2018-01-22 11:09, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Precīzāk 10554
Vēl precīzāk 10558. Četri skaitīšanas laikā bija tualetē.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-22 11:11, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Prognozēju hat trick Salmelam ! Čalis ir aizsvilies !
Vienīgais, kas ir aizsvīlies, pat varētu teikt pilnībā nokūpējis ir Tavs dumjais pauris!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:13, pirms 7 gadiem
Te viss ir venkārši, ja neuzvarēs , tad āmen... pret tādu Jugru pat jābūt pārliecinošai uzvarai, bet vai Dinamo to var tas ir liels jautājums...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:16, pirms 7 gadiem
sodien līgas lūzeru derbijs,īstenībā šai spēlei nozīmes nekādas,jo kurus izmetīs no līgas neizšķir jau laukumā,bet pie vīri no aizkulisēm..manā skatijumā tikai vienam cilvēkam ir būtiska šā spēle un tas ir Ankipāns,lai arī nedaudz veiksmīgāks par Ozo,nekāds treneris -kalnu gāzējs viņs nav ,seviški dižu uzlabojumu spēlē neredz,lai arī Funis te katru reizi uzskaita cik reizes ,nav zaudēti tik un tik vāŗti,kāda tam nozīme ,ja komandā pēdējā vietā,manis pēc var zaudēt 1:9 un pēc tam pāris spēles vinnēt,nevis visu laiku zaudēt ar vienu vārtu pārsvaru..es domāju ,ja RD paliks pēdējie līgā tad ari Ankipānu vai nu nozīmēs par Sējēja vietnieku,vai vēl kur, tapēc viņam ir būtiski šodienas uzvara

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:17, pirms 7 gadiem
Kalniņš spēj ļoti labi nostāvēt. Bet ja bieži komanda aizsardzībā ir kā caurstaigājama sēta, tad pat labākais vārtsargs visu neizvilks. Par to trešo numuru izlasē vēl varētu pastrīdēties, Punnenovs arī nav nekāds superstārs.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:23, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es domāju ka Kalniņs ir pelnījis vietu sastāva pasaules čempionātā
Nu kādu jau būs jāņem kā trešo vārtsargu.

     [+] [-]

, 2018-01-22 11:23, pirms 7 gadiem
valdinjshh rakstīja: Kalniņš spēj ļoti labi nostāvēt. Bet ja bieži komanda aizsardzībā ir kā caurstaigājama sēta, tad pat labākais vārtsargs visu neizvilks. Par to trešo numuru izlasē vēl varētu pastrīdēties, Punnenovs arī nav nekāds superstārs.
neviens nesaka ,ka Kalniņš ir slikts vārstsargs,bet glābējs viņš arī nav,arī harizmas ,kā Masaļskim pietrūkst,arī Edža kļudijās,bet ja spēlē gāja ,viņš uzvilka visu komandu,veči juta ,ka aiz muguras ir glabējs un jēga sisties,pēdējās spēlēs Kalniņš ielaiž ņemamas ripas un man škiet brīžiem večiem nolaižas rokas..varbūt kļūdos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-22 11:36, pirms 7 gadiem
5.kolonnas trollis kaut ko murgo par tēvzemi un un izlases galv.trenera kompetencēm. Galvenais- nebarot, lai raksta kaut vai kirilicā

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 11:41, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Es domāju ka Kalniņs ir pelnījis vietu sastāva pasaules čempionātā
Ja? Nezkapec???? Tu pat citas ligas neskaties, kur spele musu vartsargi, vienk uz dullo pasaka dzeks, tads pokemons arprac😂😂😂

  -2 [+] [-]

, 2018-01-22 11:41, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Te viss ir venkārši, ja neuzvarēs , tad āmen... pret tādu Jugru pat jābūt pārliecinošai uzvarai, bet vai Dinamo to var tas ir liels jautājums...
Ar ko nez musejie labaki, lai butu parliecinosa uzvara??? tads pim...pa galva arprac😂😂😂😂
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2018-01-22 11:48, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Ielūdzu visus šovakar, plkst. 19:30 uz Arēnu Rīga! Latviska gaisotne, augstākā līmeņa hokejs un uzvara garantēta. Būs arī pārsteigumi.
Būs pārsteigumi. Tātad Savickis skraidīs Jurčika maskā.
Slēpts komentārs: pernambucano

  -2 [+] [-]

, 2018-01-22 11:57, pirms 7 gadiem
PAR SARKANO ROGJINU, PAR PLASHO DJERZHAVU, PAR PUTINU, PAR DINAMO, URAAAA BIEDRI, URAAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-01-22 12:04, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: sodien līgas lūzeru derbijs,īstenībā šai spēlei nozīmes nekādas,jo kurus izmetīs no līgas neizšķir jau laukumā,bet pie vīri no aizkulisēm..manā skatijumā tikai vienam cilvēkam ir būtiska šā spēle un tas ir Ankipāns,lai arī nedaudz veiksmīgāks par Ozo,nekāds treneris -kalnu gāzējs viņs nav ,seviški dižu uzlabojumu spēlē neredz,lai arī Funis te katru reizi uzskaita cik reizes ,nav zaudēti tik un tik vāŗti,kāda tam nozīme ,ja komandā pēdējā vietā,manis pēc var zaudēt 1:9 un pēc tam pāris spēles vinnēt,nevis visu laiku zaudēt ar vienu vārtu pārsvaru..es domāju ,ja RD paliks pēdējie līgā tad ari Ankipānu vai nu nozīmēs par Sējēja vietnieku,vai vēl kur, tapēc viņam ir būtiski šodienas uzvara
Ceru ka nākošā sezonā Ankipāns paliks Dr trenru korpusā. Pat ļoti uz to ceru. No leģionāriem atstāt Makmilanu noteikti. Var diskutēt par Stoleriju. Ališausks kā lētais variants der rotācijai ,konkurencei, jo lēnām uzlabo sniegumu. Ja nebūs nākošā sezonā lietuvietis arī nebūs liela bēda. Kristo drīzāk nebūs bet uz jautājuma zīmes. Kopumā ar patreizu pieeju no jūlija no šī paša sastāva var izspiest arī PO , ja nomaina vienu maiņu uz kaut ko spēcīgāku. No šiem uzbrucējiem atstāt pusi - Bičevskis, Meija, Bukarts, Kulda, Pavlovs, Ģēģeris, Batņa, Skvorcovs. Katrs pats domā kurus izmest, bet jāatceras ka kaut kas jāliek vietā un kandidāti ko likt vietā un kuri varētu būt labāki nemaz tik daudz nav. Lieliski būtu visus 4 "čehus"dabūt atpakaļ plus Sotnieks, Ābols, kāds no Amerikas. Tikai vai tie būs komandas vilcēji. Ar laiku 1-2 maiņā varbūt der kā līderi Jevpalovs, Razgals, bet pagaidām viņiem ļoti tālu līdz Mika, Laura, Miķeļa meistarībai.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-22 12:06, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Šo sezon, par spīti nepārliecinošajam sniegumam, ir izpārdoti vairāk kā 2000 abonementu! Jūs esat viens no tā īpašniekiem.
Kārtīgs fans nenodod komandu grūtā brīdī, bet tieši otrādi, atbalsta to vēl sparīgāk!

  +5 [+] [-]

, 2018-01-22 12:08, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Kārtīgs fans nenodod komandu grūtā brīdī, bet tieši otrādi, atbalsta to vēl sparīgāk!
pavisam nesen jau tika publiskots, kas notiek ar "kārtīgiem faniem"

  -2 [+] [-]

, 2018-01-22 12:11, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: pavisam nesen jau tika publiskots, kas notiek ar "kārtīgiem faniem"
Kā fani "mīl"Savicki redzējām klasikā. Vienmēr kopā ar DR, vienmēr pret Savicki.

     [+] [-]

, 2018-01-22 12:13, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kā fani "mīl"Savicki redzējām klasikā. Vienmēr kopā ar DR, vienmēr pret Savicki.
tie ir hokeja skatītāji, fani-fuņi ir savicka pakaļas bučotāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-22 12:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru ka nākošā sezonā Ankipāns paliks Dr trenru korpusā. Pat ļoti uz to ceru. No leģionāriem atstāt Makmilanu noteikti. Var diskutēt par Stoleriju. Ališausks kā lētais variants der rotācijai ,konkurencei, jo lēnām uzlabo sniegumu. Ja nebūs nākošā sezonā lietuvietis arī nebūs liela bēda. Kristo drīzāk nebūs bet uz jautājuma zīmes. Kopumā ar patreizu pieeju no jūlija no šī paša sastāva var izspiest arī PO , ja nomaina vienu maiņu uz kaut ko spēcīgāku. No šiem uzbrucējiem atstāt pusi - Bičevskis, Meija, Bukarts, Kulda, Pavlovs, Ģēģeris, Batņa, Skvorcovs. Katrs pats domā kurus izmest, bet jāatceras ka kaut kas jāliek vietā un kandidāti ko likt vietā un kuri varētu būt labāki nemaz tik daudz nav. Lieliski būtu visus 4 "čehus"dabūt atpakaļ plus Sotnieks, Ābols, kāds no Amerikas. Tikai vai tie būs komandas vilcēji. Ar laiku 1-2 maiņā varbūt der kā līderi Jevpalovs, Razgals, bet pagaidām viņiem ļoti tālu līdz Mika, Laura, Miķeļa meistarībai.
Hahahah nez ar ko Abols ir tik labs, lai vinu pieminetu?😂😂😂Spele 3 jeb 2 Zviedrijas liga, tikai tapec ka Latvietis??? par parejiem pat neiedzilinajos, no tava gara , murgaina texta

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 12:26, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: domā savickim kādreiz neapniks finansēt no savas komandas to grimstošo projektu?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 12:35, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Hahahah nez ar ko Abols ir tik labs, lai vinu pieminetu?😂😂😂Spele 3 jeb 2 Zviedrijas liga, tikai tapec ka Latvietis??? par parejiem pat neiedzilinajos, no tava gara , murgaina texta
Ābols ir ļoti vājš uz doto brīdi. Izmēģināt viņu var un vajag. Nederēs lai turpina spēlēt citur.

  -2 [+] [-]

, 2018-01-22 12:53, pirms 7 gadiem
Interesants spēļu grafiks ir Maskavas Dinamo. Šodien spēlu ar SKA un pēc tam paliek čempionātā viena spēle ...1.martā ar Spartaku. Aptuveni 40 dienas bez oficiālām spēlēm, tad viena spele un čempionāts beidzies un visticamāk arī PO nebūs. Spēlētāju psiholoģija. Uzturēt sevi formā 40 dienas, lai nospēlētu vienu spēli, kurai nav būtiskas nozīmes. KHL kalendāra īpatnības/dīvainības. Lielai daļai KHL komandu pēc mēneša pauzes ir 2 spēles un viss.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-22 12:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Interesants spēļu grafiks ir Maskavas Dinamo. Šodien spēlu ar SKA un pēc tam paliek čempionātā viena spēle ...1.martā ar Spartaku. Aptuveni 40 dienas bez oficiālām spēlēm, tad viena spele un čempionāts beidzies un visticamāk arī PO nebūs. Spēlētāju psiholoģija. Uzturēt sevi formā 40 dienas, lai nospēlētu vienu spēli, kurai nav būtiskas nozīmes. KHL kalendāra īpatnības/dīvainības. Lielai daļai KHL komandu pēc mēneša pauzes ir 2 spēles un viss.
krievu līga, krievu kalendārs. bāzesklubam OS, par pārējiem vienalga. te var redzēt kā darbojās bāzeskluba princips. nav kā jūsu čekas filiālē, izlases džekus aiztriec tālāk no izlases.

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Interesants spēļu grafiks ir Maskavas Dinamo. Šodien spēlu ar SKA un pēc tam paliek čempionātā viena spēle ...1.martā ar Spartaku. Aptuveni 40 dienas bez oficiālām spēlēm, tad viena spele un čempionāts beidzies un visticamāk arī PO nebūs. Spēlētāju psiholoģija. Uzturēt sevi formā 40 dienas, lai nospēlētu vienu spēli, kurai nav būtiskas nozīmes. KHL kalendāra īpatnības/dīvainības. Lielai daļai KHL komandu pēc mēneša pauzes ir 2 spēles un viss.
nez vai nākamgad ,kad nebūs OS arī sāks augustā čempi,kad citas līgas vēl komplektē sastāvus un 56 spēles arī ir par maz,pie tam nākamgad plāno 24 komandas..

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: pavisam nesen jau tika publiskots, kas notiek ar "kārtīgiem faniem"
Pļerņaks ticis pieķerts, vārtoties dzeltenā sniegā, trejstrīpu biksēs un aldarīti azotē?

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:30, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pļerņaks ticis pieķerts, vārtoties dzeltenā sniegā, trejstrīpu biksēs un aldarīti azotē?
nezinu kas viņa "ģēres baudīšanas" komplektā ietilpst, bet cits aktīvs fans tika nelaists Arēnā

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:33, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: nez vai nākamgad ,kad nebūs OS arī sāks augustā čempi,kad citas līgas vēl komplektē sastāvus un 56 spēles arī ir par maz,pie tam nākamgad plāno 24 komandas..
Kaut kur lasīju kā nākošā sezona sākšoties septembrī. Bet KHL ir KHL. Bardaks ir tās vizītkarte.

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:38, pirms 7 gadiem
Skatos, ka Dinamo sadaļā atkal kārtējās neauglīgās diskusijas un pastulbie komentāri no lielākās publikas daļas... Nu ko, būšu maksimāli īss un kodolīgs, kā jau parasti - sāksim no 0:0 un lai veicas RD!

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 13:46, pirms 7 gadiem
Pērku divas biļetes uz šīvakara megacīņu. Dārgāk par 2€ nepiedāvāt.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-22 13:49, pirms 7 gadiem
kalnietis rakstīja: Pērku divas biļetes uz šīvakara megacīņu. Dārgāk par 2€ nepiedāvāt.
Vai tad žēl kādus 10 eiro par lielisku hokeju samaksāt?

     [+] [-]

, 2018-01-22 13:57, pirms 7 gadiem
Iespējams, ka st.Jura solītais pārsteigums ir raganas nomaiņa pret bļitkotāju, kurš gan arī neatnesa veiksmi. Olgalvis vispār besī, kā tādu varēja radīt un apstiprināt. Cekists ir principiāls, savas sastrādātās glupības neatzīs, vai tur svilpj vai boikotē..

  +3 [+] [-]

, 2018-01-22 14:07, pirms 7 gadiem
Likās, ka 2€ pa daudz

  +2 [+] [-]

, 2018-01-22 14:10, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: krievu līga, krievu kalendārs. bāzesklubam OS, par pārējiem vienalga. te var redzēt kā darbojās bāzeskluba princips. nav kā jūsu čekas filiālē, izlases džekus aiztriec tālāk no izlases.
Torpedo dzers OS pārtraukumā, uz Daugaviņu ar var necerēt
https://www.youtube.com/watch?v=xfO...

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:11, pirms 7 gadiem
valdinjshh rakstīja: Kalniņš spēj ļoti labi nostāvēt. Bet ja bieži komanda aizsardzībā ir kā caurstaigājama sēta, tad pat labākais vārtsargs visu neizvilks. Par to trešo numuru izlasē vēl varētu pastrīdēties, Punnenovs arī nav nekāds superstārs.
Šeit neapgrozās tāda publika, kas spējīga kaut ko adekvāti uztvert. Gan jau treneri paši tiks skaidrībā.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:13, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Torpedo dzers OS pārtraukumā, uz Daugaviņu ar var necerēt
https://www.youtube.com/watch?v=xfO1cjedqFw
Skudra arī jobans krievelis

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:15, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Torpedo dzers OS pārtraukumā, uz Daugaviņu ar var necerēt
https://www.youtube.com/watch?v=xfO1cjedqFw
Nu var jau arī apvienot patīkamo ar lietderīgo! Uzraus pret Kanādu, un pēc tam iekapās.
Bet vispār tādi piemēri diži tālu nav jāmeklē, kaut vai tas pats Žerdevs.

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:24, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Skatos, ka Dinamo sadaļā atkal kārtējās neauglīgās diskusijas un pastulbie komentāri no lielākās publikas daļas... Nu ko, būšu maksimāli īss un kodolīgs, kā jau parasti - sāksim no 0:0 un lai veicas RD!
spams

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:31, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Skudra arī jobans krievelis
Kādreiz vispār domā ko pļūtī vai apgalvo?

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: spams
Ko tu neteiksi! It kā pats nespamotu. Ja vispār saproti, ko nozīmē šis vārds.

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:33, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Šeit neapgrozās tāda publika, kas spējīga kaut ko adekvāti uztvert. Gan jau treneri paši t'iks skaidrībā.
bet Tu tač' šeit apgrozies...

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:35, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ko tu neteiksi! It kā pats nespamotu. Ja vispār saproti, ko nozīmē šis vārds.
es jau nečīkstu par neauglīgām diskusijām, atšķirība'no tevis. pats brēc par to un tik drukā savu spamu, baigi auglīgais čalis

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:39, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Kādreiz vispār domā ko pļūtī vai apgalvo?
Saku kā ir - pēdējos gados par īstu krieveli palicis, par to liecina daudzas viņa darbības , izteikumi utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: spams
spams skatās ž līgas hokeju
https://www.youtube.com/watch?v=sjn...

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: es jau nečīkstu par neauglīgām diskusijām, atšķirība'no tevis. pats brēc par to un tik drukā savu spamu, baigi auglīgais čalis
Bet tu pats arī NEKO sakarīgu nespēj uzrakstīt vai nokomentēt. Ok, pats sevi es nekritizēšu un arī nepelšu. Esmu tāds kāds esmu. Bet, piemēram, Funs. Ok, var nepiekrist viņa viedoklim par RD, bet viņš spēj normāli, sakarīgi un galvenais argumentēti izklāstīt savu viedokli. Vai Pernaks. Viņa teksti par ģērēšanu tik ļoti uzlabo noskaņojumu rīta stundās! Plus cilvēks kaut ko arī no hokeja jēdz, atšķirībā no tevis.
Bet tu, Bans, nespēj neko sakarīgu nokomentēt vai izteikt viedokli, tā lūk!

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:41, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: spams skatās ž līgas hokeju
https://www.youtube.com/watch?v=sjnUl-JjNIk
Halle gan ritīgs bomžatņiks
Vai ta Volx ir manīts te?

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Halle gan ritīgs bomžatņiks
Vai ta Volx ir manīts te?
te neesmu it kā manījis pēc izpederēšanas...
bet viņš noteikti skatās

  +2 [+] [-]

, 2018-01-22 14:43, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Bet tu pats arī NEKO sakarīgu nespēj uzrakstīt vai nokomentēt. Ok, pats sevi es nekritizēšu un arī nepelšu. Esmu tāds kāds esmu. Bet, piemēram, Funs. Ok, var nepiekrist viņa viedoklim par RD, bet viņš spēj normāli, sakarīgi un galvenais argumentēti izklāstīt savu viedokli. Vai Pernaks. Viņa teksti par ģērēšanu tik ļoti uzlabo noskaņojumu rīta stundās! Plus cilvēks kaut ko arī no hokeja jēdz, atšķirībā no tevis.
Bet tu, Bans, nespēj neko sakarīgu nokomentēt vai izteikt viedokli, tā lūk!
Nu ko man pateikt cilvēkam, kuram funarina murgi ir kā speciālista viedoklis un perņas žagošanās par ģērēm gaumīgs humors?
žēl man tevis, tas arī viss

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:43, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: te neesmu it kā manījis pēc izpederēšanas...
bet viņš noteikti skatās
Tā tos vecos izpederē. Mani izpederēja no VV

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:45, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Saku kā ir - pēdējos gados par īstu krieveli palicis, par to liecina daudzas viņa darbības , izteikumi utt.
viņš, manuprāt, tāds ir vislaik bijis pēdējos 20 gados kaut vai attieksmē pret valsts izlasi. Izskatās kā cilvēks ar sliktu auru

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:46, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: viņš, manuprāt, tāds ir vislaik bijis pēdējos 20 gados kaut vai attieksmē pret valsts izlasi. Izskatās kā cilvēks ar sliktu auru
Nu lūk....

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tā tos vecos izpederē. Mani izpederēja no VV
tak tur jāmaksā, es tur reizi ielīdu tipa par velti(2 nedēļas varēja ) apskatījos, ieraudzīju Suveizdas palagu un aizgāju

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu ko man pateikt cilvēkam, kuram funarina murgi ir kā speciālista viedoklis un perņas žagošanās par ģērēm gaumīgs humors?
žēl man tevis, tas arī viss
Es jau neteicu, ka piekrītu visam, ko Funs saka. Un šeit vēlreiz parādās vēl viena tava problēma - tu NEPROTI LASĪT! Man arī tevis žēl, pat ļoti žēl!

  +2 [+] [-]

, 2018-01-22 14:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: tak tur jāmaksā, es tur reizi ielīdu tipa par velti(2 nedēļas varēja ) apskatījos, ieraudzīju Suveizdas palagu un aizgāju
Man bija automātiskais maksājums no SA+ pirmās dienas, caur sms. Pēc restarta tā vairs nav, Celmiņs ieziņoja ka tā nevajadzētu būt un pazuda, kā parasti neko neatrisinot. Nu ja nav tad nav

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man bija automātiskais maksājums no SA+ pirmās dienas, caur sms. Pēc restarta tā vairs nav, Celmiņs ieziņoja ka tā nevajadzētu būt un pazuda, kā parasti neko neatrisinot. Nu ja nav tad nav
naudu noņēma no kartes?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:51, pirms 7 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Es jau neteicu, ka piekrītu visam, ko Funs saka. Un šeit vēlreiz parādās vēl viena tava problēma - tu NEPROTI LASĪT! Man arī tevis žēl, pat ļoti žēl!
Es gribētu redzēt, kā tu nevis čīkstētu, cik viss slikti, bet censtos šo vietu padarīt labāku. jeb tev liekas, ka pasludinot sevi, kranci un perņu par ūberdžekiem, un katru reizi iežvadzot ka spēle sākas no 0:0, tu jau to dari?

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:53, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Es gribētu redzēt, kā tu nevis čīkstētu, cik viss slikti, bet censtos šo vietu padarīt labāku. jeb tev liekas, ka pasludinot sevi, kranci un perņu par ūberdžekiem, un katru reizi iežvadzot ka spēle sākas no 0:0, tu jau to dari?
...kuci...
kaut kas man teica, ka krancis esot apķērīgs un gudrs suns

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 14:53, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: naudu noņēma no kartes?
nē, man sms, tel rēķins. Ja būtu karte, sen jau būtupats pārtraucis, tur tak bija baigie periodi, kad nekas visp nenotika

     [+] [-]

, 2018-01-22 14:55, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: nē, man sms, tel rēķins. Ja būtu karte, sen jau būtupats pārtraucis, tur tak bija baigie periodi, kad nekas visp nenotika
A kas to nevar pārtraukt?
jeb naudu velk nost un lasīt Suveizdas palagus pat nedot

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:00, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: A kas to nevar pārtraukt?
jeb naudu velk nost un lasīt Suveizdas palagus pat nedot
Nu tā, mēģināšu izskaidrot.
Ja man vilktu no kartes, es tajos brīžos kad tur viss panīka, to pārtrauktu, jo kam maksāt par neko, lai arī summa nav liela, bet tomēr.
Man tā iknedēlas maksa bija pie tel. rēķina. Es par to nemaksāju, tā ka man bija vienalga.
Nu vairs nevelk (piektdienās biaj tā diena) un no piektdienas vairs netieku tur kā bija vislaik. Par cik mani atrubīja bez brīdinājuma, tad nu lai tā arī paliek

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu tā, mēģināšu izskaidrot.
Ja man vilktu no kartes, es tajos brīžos kad tur viss panīka, to pārtrauktu, jo kam maksāt par neko, lai arī summa nav liela, bet tomēr.
Man tā iknedēlas maksa bija pie tel. rēķina. Es par to nemaksāju, tā ka man bija vienalga.
Nu vairs nevelk (piektdienās biaj tā diena) un no piektdienas vairs netieku tur kā bija vislaik. Par cik mani atrubīja bez brīdinājuma, tad nu lai tā arī paliek
Gan jau po pjaņiem sabrauci augumā Matulim un izmeta tevi, kā Nameju no SA+

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:15, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Gan jau po pjaņiem sabrauci augumā Matulim un izmeta tevi, kā Nameju no SA+
Ar viņu kādus mēnešus nav runāts

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:18, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ar viņu kādus mēnešus nav runāts
Tad par nerunāšanu

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:23, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tad par nerunāšanu
Tas reālāk

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:38, pirms 7 gadiem
Funi, ludzu izbeidz. Tu paliec smiekligs

  +1 [+] [-]

, 2018-01-22 15:42, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: ...kuci...
kaut kas man teica, ka krancis esot apķērīgs un gudrs suns
Būtu vienreiz ieviesuši skaidrību krančukuču jautājumā. Pretinieku nometnē trūkst "vienotības" nav "saskaņas". Nespējat vienotu partiju izveidot cīņai ar DR faniem. Tas godu nedara.

     [+] [-]

, 2018-01-22 15:47, pirms 7 gadiem
Vajadzēja atkal āra spēli, pie tam bez tribīnēm!

  -1 [+] [-]

, 2018-01-22 15:57, pirms 7 gadiem
Kreipans ka jau kartigs krievs , nav macijies latviesu valodu , ka Jugra uzsvars ir uz pirmo varda zilbi , kauns Kreipanam un parejiem pielidejiem!

     [+] [-]

, 2018-01-22 16:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man bija automātiskais maksājums no SA+ pirmās dienas, caur sms. Pēc restarta tā vairs nav, Celmiņs ieziņoja ka tā nevajadzētu būt un pazuda, kā parasti neko neatrisinot. Nu ja nav tad nav
Pārāk daudz klientu laikam, no daļas vajadzēja atbrīvoties

     [+] [-]

, 2018-01-22 16:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Pārāk daudz klientu laikam, no daļas vajadzēja atbrīvoties
Jāsaka, ka šo darbu padarīja labi!