Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' zaudē bullīšos, bet M.Rēdlihs turpina bombardēt

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' zaudē bullīšos, bet M.Rēdlihs turpina bombardēt
Par labāko Rīgas ''Dinamo'' rindās tika atzīts vārtsargs Kriss Holts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64 Photo Agency

Zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē piedzīvojusi Rīgas ''Dinamo'', kas savā laukumā ar 2:3 pēcspēles metienu sērijā piekāpās Minskas ''Dinamo''. Taču lielisku sniegumu turpina demonstrēt spriganais uzbrucējs Miķelis Rēdlihs -, pateicoties šodien gūtajiem diviem punktiem, viņš kļuvis par līgas rezultatīvāko hokejistu.

Šovakar Rīgas ''Dinamo'' vārtus ceturto reizi pēc kārtas šajā sezonā sargāja Kriss Holts. Derbijā pret Minskas ''Dinamo'' kā septītais aizsargs tika pieteikts pieredzējušais Rodrigo Laviņš. Uzbrukumā savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Roberts Bukarts, toties pirmo maču sezonā aizvadīja Aleksandrs Ņiživijs, kurš spēlēja pirmajā maiņā. Tādējādi uz trešo uzbrucēju trio tika pazemināts kanādietis Džeimijs Lundmarks.

Spēle mājiniekiem sākās diezgan šokējoši - jau pēc 96 sekundēm Rīgas ''Dinamo'' atradās iedzinējos. Pēc uzvarēta iemetiena minskiešu uzbrucējs Aleksandrs Kulakovs apslidoja vārtus un meta no šaura leņķa. Neizdevās noturēt savu vārtu priekšu, un Aleksandrs Kitarovs iebakstīja ripu Holta vārtos un guva pirmos vārtus sezonā, panākot 1:0 viesu labā. Smagnējais sākums palīdzēja saņemties. Tika pārkāpti noteikumi pret Ņiživiju. Vairākumā spēlējot ar četriem uzbrucējiem un komandas kapteini Sandi Ozoliņu, labs moments bija Miķelim Rēdliham, bet viņa metiens no vārtu priekšas mērķi nesasniedza.

Tieši pret viņu noteikumus pārkāpa Minskas ''Dinamo'' kapteinis Jaroslavs Obšuts, dodot rīdziniekiem iespēju 52 sekundes spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā. Bija daudz momentu un metienu, tomēr panākt izlīdzinājumu neizdevās. Neko nedeva arī pārņemtā iniciatīva, jo nepratām realizēt dotās iespējas. 16. minūtē ātrajā pretuzbrukumā pa ripu lāgā netrāpīja Lundmarks, pēcāk pēc viņa piespēles no pašas vārtu priekšas netraucēts netrāpīja zviedru centrs Fredriks Varjs. Tādējādi pēc pirmajām 20 minūtēm rīdzinieki atradās iedzinējos ar 0:1.

Savukārt otro trešdaļu rīdzinieki sāka uz patīkamas nots. Atkal tika pārkāpti noteikumi pret Ņiživiju, M. Rēdlihs izdarīja piespēli gar vārtiem un ripa atsitās pret Minskas kluba kanādiešu aizsarga Denija Grū slidu. Rikošets palīdzēja, jo Ozoliņam atlika trāpīt tukšos sāncenšu vārtos. 39 gadus vecais aizsargs to paveica godam, panākdams neizšķirtu 1:1 un gūdams vārtus otro spēli pēc kārtas. Savukārt M. Rēdliham tas bija septītais punkts sezonā, tādējādi viņš kļuva par līgas rezultatīvāko hokejistu.

Pēcāk komandas apmainījās vairākumiem. Tomēr krietni labāka iespēja Gintam Meijam bija vienādos sastāvos - viņš atbruņoja Obšutu, tomēr bija nonācis pārāk tuvu vārtiem, lai spētu izdarīt mērķētu metienu. Atkal neizmantojot momentus, rīdzinieki nonāca iedzinējos. No distances uzmeta Minskas ''Dinamo'' rezultatīvākais aizsargs Dmitrijs Korobovs, ripas lidojuma virzienu vārtu priekšā mainīja uzbrucējs Libors Pivko, un rezultāts kļuva 2:1 viesu labā. Turklāt trešdaļas izskaņā tikai veiksme un Guntis Galviņš izglāba Rīgas klubu no vēl vienu vārtu zaudējuma.

Arī noslēdzošās trešdaļas ievadā Rīgas ''Dinamo'' prata panākt izlīdzinājumu! Kārtējais noraidījums pret Ņiživiju, M. Rēdliha piespēle no aizvārtes, un zviedrs Varjs bija nekļūdīgs - 2:2. Ar šo raidījumu viņš palīdzēja 27 gadus vecajai Rīgas raķetei M. Rēdliham ar astoņiem rezultativitātes punktiem kļūt par līgas rezultatīvāko hokejistu. Viņš varēja papildināt punktu bagāžu, bet nākamajā momentā Varjam tomēr paspēja patraucēt sāncenšu aizsargi.

Pēcāk mājinieki tika pie vairākiem vairākumiem pēc kārtas, praktiski visu laiku uzturējās Minskas komandas aizsardzības zonā, bet pārsvaru pārvērst rezultātā neprata. Par to teju nācās samaksāt spēles izskaņā. Vispirms Kitarovs pretuzbrukumā trāpīja pa Holta vārtu pārliktni, pēdējās minūtēs rīdzinieki izturēja milzu spiedienu un panāca papildlaiku pirmo reizi šajā sezonā.

Piecās minūtēs nevienai komandai nebija ievērojama pārsvara. Rīgas ''Dinamo'' prata gūt vārtus, bet tiesneši tos acumirklī neieskaitīja, jo vārtsargam traucēja Mārtiņš Cipulis. Metienu izdarīja M. Rēdlihs. Tādējādi uzvarētājs netika noskaidrots arī pagarinājumā. Pēcspēles metienos pārliecinoši labāki izrādījās viesi - gan Zbineks Irgls, gan Džefs Plets bija precīzi, nodrošinot uzvaru ar 3:2 Minskas ''Dinamo''.

Par labāko mājinieku rindās tika atzīts Kriss Holts, kurš saskārās ar 31 sāncenšu metienu. Nākamā spēle pirmdien savā laukumā pret jaunpienācēju no Slovākijas - Popradas ''Lev''. Spēles sākums pulksten 19:30.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Guntis Galviņš(2), Krišjānis Rēdlihs – Oskars Cibuļskis, Rodrigo Laviņš; Aleksandrs Ņiživijs – Fredriks Varjs – Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns, Džeimijs Lundmarks(2) – Andris Džeriņš – Gints Meija, Ainārs Podziņš – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis

Pēcspēles metienu sērija

Zbineks Irgls – 0:1, Džeimijs Lundmarks – vārtsargs, Džefs Plets – 0:2, Fredriks Varjs - vārtsargs

KHL regulārā sezona, 21. septembris, Rīga

Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 2:3 (0:1, 1:1, 1:0, 0:1)

Vārti: 01:36 Kitarovs (Kulakovs) 0:1, 21:47 Ozoliņš (M. Rēdlihs, vair.) 1:1, 34:18 Pivko (Korobovs, Irgls) 1:2, 40:43 Varjs (M. Rēdlihs, Ozoliņš, vair.) 2:2, 65:00 Irgls 2:3
Soda minūtes: 4:14
Metieni: 17:31
Vārtsargi: Kriss Holts - Kevins Lalands

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-21 23:52, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Lai dziļāka spēles analīze paliek nopietnākiem ekspertiem.
Es tikai gribēju norādīt uz diviem punktiem.

1) Saša (bet patiesībā Rautakallio). Divas lietas, ko Saša šajā spēlē izdarīja pareizi - lika pretiniekam pret sevi veikt noraidījumus;

2) un nepiedalījās bullīšu mešanā.

Par visu citu laukumā izdarīto viņš IT Kā būtu jāpatriec no komandas ar mietu, jo nav tagad laika domāt par pagātnes sasniegumiem (kuru priekšā noņemu cepuri).

Lai gan patiesībā visa vaina jāuzņemas Rautakallio (visu laiku liku lielas cerības uz šo treneri, bet šajā spēlē, vēlreiz uzsveru - šajā spēlē, tieši viņš noraka komandu).

Kāpēc?

Lūk! Kurš treneris pie pilna saprāta un sajēgas (ja tiešam viņš vada komandu nevis Sējējs vai kāds cits) pirmajā "dūres trieciena" maiņā, kas guva četrus punktus iepriekšējā spēlē un nodrošināja rezultātu (Holts nebija glābējs ne pirmdien, ne šodien, kā vienmēr un nekad nebūs - viņš ir sliktākais vārtsargs, kas spēlējis atjaunotajā RD) veic izmaiņas? Turklāt, redzot ka spēle iet no rokas šai maiņai, nē, bet jāieliek viens pilnīgi nevarīgs pensionārs pēc savainojuma, kurš nav iespēlējies un vispār, kuram jau vajadzēja beigt karjeru pēc ieprieksējas sezonas. Viss bija lieliski, bet Rautakallio atkal šo ieliek, un visi uzbrukumi noslāpst kā Saša dabū ripu. Tad viņš stāv uz vietas un blisina acis, lai gan visu laiku vajag būt kustībā, tad viņš ielien stūrī (vairākumā) un zaudē gandrīz pus minūti. Tad pēc ideālas Miķela piespēles nevar laicīgi (neapstādinot un neapstrādājot ripu) trāpīt vārtos. Man nav jāatgādina, cik kopumā bija tādas situācijas.
Turklāt. Viņš - "bullīšu" karalis - nav iemetis jau vismaz 10 bullīšus pēc kārtas, labi, ka šoreiz nemeta. Sliktāk nebūtu, bet labāk ar diezvai. JOPROJāM NESAPROTU, KāPēC NEļAUJ MEST MIķELIM. Pagājušajā sezonā viņš savas retās iespējasn izmantoja 100%.

BET ((c) Ivars Godmanis) Visu to panāca Rautakallio. Hokejists ņiživijs jau neteiks trenerim, kurš šo liek pirmajā maiņā: "Ai, nelieciet mani, es neesmu pelnījis" (droši vien tāpat kā Sejējam neatteica pirms sezonas, jo ģimene jābaro).

Tomēr, kur skatās Rautakallio. Viņš ir atbraucis trenēt komandu, vai saņemt algu un mētāt muļķi, vai tikt atlaistam?????????????
Kurš treneris, (tāds kurš nav psihiatriski narkoloģiskās klīnikas uzskaitē) pēc tāda mača kā CSKA mainīs pirmo trijnieku, ieliekot tur pēc traumas knapi atkopušos spēlētāju, kurš jau tā ir šogad pārpratums šāda tipa komandā, turklāt vēl pirmajā maiņā - kad viņam nav bijuši nopietni treniņi nedz laiks iespēlēties. Būtu viņu 3.maiņā ielikuši, kamēr tiek uz pekām, bet nē - ieliek pirmās maiņas melnā darba darītāju Lundmarku, kura stihija un talants ir uzbrukums.

Rezultāts?

1) Pirmā maiņa vienādos sastavos pilnībā noslāpēta.
2) Lundmarks - nezinu vai aiz niknuma, ka viņu ielikuši maiņā, kurai jāaizsargājas vai neatrodot (nav savā elementā) vietu sev (un domās kasot pakausi, ko viņš tik sliktu izdarija spēlē pret CSKA, ka viņu pa divām maiņām pazemina) pieļauj kļūdas un pelna nevajadzīgu noraidījumu.

Un noslēgumā. Nu visi, kam nav rožainas brilles uz acīm saprot, ka Holts ir sliktākais Dinamo vārtsargs vēsturē izgājienos viens pret viens. Tai pat laikā vinam tiek uzticēts sargāt vārtus "bullīšos". Ta, Jučers, Gudļevskis, Auziņš, Kalniņš un Naumovs (un pat Irbe bez treniņa) nostāvētu labāk.

Tur jau tas galvenais sašutums par Peku un viņa spēles izpratni / plānu - viņš pieļauj savā darbā neskaitāmas kļūdas, galvenokārt nemācēdams veidot maiņas un uzticēties tiem kam vajag vajadzīgā brīdī, tomēr tās noveļ uz komandu, un nekad pats neatdzīst.

Un pēdējais par Peku. Var jau būt, ka man, kas ir bijis tikai hokeja skatītājs, pec tam tikai neievērojams amatieris (jau piecus gadus neesmu spēlējis), nav saprotams Pekas "master-plan", bet pēc šīs spēles es vēlētos viņa vietā redzēt kaut Berju (Leonīdu Beresņevu), vai kaut vai Gintu Bi., vai kādu no citiem mūsu, tiešām labajiem treneriem, kas šobrīd var nodarboties tikai ar mazajiem (nevis tie ne-treneri, kuri trenē jauniešus - Tambijevs vecākais, Cipruss (vēl gan pāragri spriest), tomēr pat grāmatā "Latvijas Hokeja Pavasaris 2006" ir apakšnodaļas, kas veltīta tieši tam kāpēc Cipruss negrib un nebūs treneris, un tagad vēl Kerčs - izskatās, ka pie mums vēl sliktāk kā savulaik (80-tajos) Krievijā).
Nezainu, neuzskatu sevi par speciālistu un varēja redzēt, ka pats Rautakallio ir nikns pēc spēles (pec jautājuma par Ankipānu (vai tas bija Māris no LETA, vai tieši pirms viņa) vinš pateica "I don't give a shit" kā kāds ko un kur spēlējis, bet, ja sataisa sdus, tad, lai iet bekot), tas ir jauki, taču viņš nekad neatzīst savu vainu, kas tieši šoreiz BIJA VIņA, jo viņs jau nolika spēlētājus tajās maiņās, kurās tie bija un praktiski to nemainīja.

Protams pēc viena zaudejuma, turklāt vēl emocijas tieši pēc tā (man), tas viss varbūt pārāk sakāpināti, taču uzskatu, ka šoreiz pilnīgi visa atbildība bija jāuzņemas trenertim, un ja vēl divas šādas spēles septembrī, tad šis ir jātriec ratā. Nē, es negribu Jūli atpakaļ un vispār neatdzīstu čehu / slovāku skolu (varbūt Vujteks, bet arī šaubos), bet Rautakallio ir jāiemācās paškritika un jāmācās VADīT RD, citādi viņš mums nav vajadzīgs, jo zaudejums Atlantam un Minskai ir tikai vienīgi uz vina sirdsapziņas (otrais arī uz Holta).
Tik garš teksts, bet tik maz normālu un labi hokeja saprotoša cilvēka secinājumi un lietas.
Varbūt nākamreiz neraksti vispār?

     [+] [-]

, 2011-09-21 23:55, pirms 13 gadiem
[quote lkrnpk_2]
KirmansLipovs,
nu nav jau tas Saša Ņiživijs tik švaks, ka šim karjera jābeidz... redzēji viņa spēli pagājušogad?
Dabiski, ka pēc savainojuma nav tas.... Bet būs. Arī Ozo re kā šodien labi nospēlēja.
Jāsaka tā - jaunāki nepaliekam un ātrāki arī ne. Miķelim blakus vajag kapātāju,kaut vai ideālu piespēļu devēju(kā piem.Balderim -Vorobjovs).Lēns tamborētājs -individuālists reāli viņa spēli norok.

     [+] [-]

, 2011-09-21 23:58, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Tik garš teksts, bet tik maz normālu un labi hokeja saprotoša cilvēka secinājumi un lietas.
Varbūt nākamreiz neraksti vispār?
Labi uzrakstījis tevis noliktais fans.Viņam ir taisnība.

     [+] [-]

, 2011-09-21 23:58, pirms 13 gadiem
Rezultāts kā saka pēc spēles. Ar šādu spēli varēja būt tikai sliktāk, labi, ka 1p aizķērām.

Labi, ka Dzelzs Klintij ir rieksti un jamais sēdina malā tos, kas tizlojas. Varbūt - tāda pavisam naiva cerība - ka soms kaut vismaz parodiju par disciplīnu uztaisīs komandā.

Ja nav īstā diena, tad nav, bet nevaram jau aplam gulēt uz laukuma. Iedod pasi pretī vārtiem un ripas saņēmējs vnk sastingst vai visu dara kā palēlinātajos kadros. Pie tam visi pēc kārtas tādi, vienīgi Miķelis skraida, bet viņš laikam lēni neko nedara. Nu, Ozo tīri uz savu nenormālo spēles pieredzi izlīda, kur vajag, bet aizsardzībā ne visai, gandrīz jāsaka, kā parasti.

Jābūt nelielam mīzienam par savu vietu komandā, savādāk džeki sāks atslābt pār mēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:06, pirms 13 gadiem
Sub Radiis rakstīja: Rezultāts kā saka pēc spēles. Ar šādu spēli varēja būt tikai sliktāk, labi, ka 1p aizķērām.

Labi, ka Dzelzs Klintij ir rieksti un jamais sēdina malā tos, kas tizlojas. Varbūt - tāda pavisam naiva cerība - ka soms kaut vismaz parodiju par disciplīnu uztaisīs komandā.

Ja nav īstā diena, tad nav, bet nevaram jau aplam gulēt uz laukuma. Iedod pasi pretī vārtiem un ripas saņēmējs vnk sastingst vai visu dara kā palēlinātajos kadros. Pie tam visi pēc kārtas tādi, vienīgi Miķelis skraida, bet viņš laikam lēni neko nedara. Nu, Ozo tīri uz savu nenormālo spēles pieredzi izlīda, kur vajag, bet aizsardzībā ne visai, gandrīz jāsaka, kā parasti.

Jābūt nelielam mīzienam par savu vietu komandā, savādāk džeki sāks atslābt pār mēru.
Varbūt pēc šīs spēles Peka sāks pamazām saprast, kas ir kas, un viņam pieleks, ka KHL šādi pretinieki, kuri PIESPIEDĪS šādi spēlēt mūsējiem, ja viņiem nebūs cita plāna kā tikai ''uzbrukt un vairāk mest pa vārtiem'', būs vēl vismaz piecpadsmit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:13, pirms 13 gadiem
Talantu un meistarību tomēr laikam nevar nodzert; kad Ozo aizsardzībā taisa brīnumus, jāsaķer galva, bet daudzos momentos vnk fascinē viņa spēles izpratne. Diemžēl kājas ne vienmēr tur līdzi un brāķi sanāk šad tad, bet tas kā viņš redz laukumu, ir vnk apbrīnojami, dziedi vai raudi.

Eh, ja Ozo arī fiziski atgrieztos otrā jaunība, mēs tādus patiesā nozīmē brīnumus redzētu...

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:13, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: KirmansLipovs,
nu nav jau tas Saša Ņiživijs tik švaks, ka šim karjera jābeidz... redzēji viņa spēli pagājušogad?
Dabiski, ka pēc savainojuma nav tas.... Bet būs. Arī Ozo re kā šodien labi nospēlēja.
Holts... Pretinieks pa vārtiem meta 31 reizi, divi ielaisti goli, normāls rādītājs. Viņš nekad nebūs Hašeks, bet būsim reāli... var būt arī daudz sliktāk... vismaz viņš nav vēl noracis nevienu spēli jau saknē....

Vēl jāņem vērā tas, ka Minska ir palikusi labāka. Reāli labāka. patīk mums tas vai ne, bet nu tur ir tie leģionāri, bet komanda arī spēlē kā droša play-off komanda. Tas ir fakts un šogad mēs vēl dabūsim no šiem pa mici vismaz izbraukumā, esmu drošs... tāpat kā no Torpedo un Severstaļ mūsu konference, tapat kā no Sibir, Traktor, varbūt arī citiem austrumos...

Mums nav slikts sastāvs šogad, vnk mums tas ir palicis pagājušā gada līmenī, kamēr faktiski visa līga izņemot SYU, Vityaz, Omsku (Jāgra aiziešana IR milzīgs trieciens) varbūt Auto ir pielikuši... vai vismaz pēc sastāviem izskatās, ka ir pielikuši...
Redzēju, un mājas spēles klātienē. Kā jau teicu - Sašas priekšā cepuri jānoņem par pagājušajām sezonām (lai gan jau pasaules čempionātā neko dižu neparādija - ne to ko gaidijām), bet tagad..., nu ceru, ka iespēlēsies, tikai citā maiņā (Dod Dievs). Nevajag jaukt maiņu Miķelis - Varjs - Lundmarks.

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:15, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Lai dziļāka spēles analīze paliek nopietnākiem ekspertiem.
Es tikai gribēju norādīt uz diviem punktiem.

1) Saša (bet patiesībā Rautakallio). Divas lietas, ko Saša šajā spēlē izdarīja pareizi - lika pretiniekam pret sevi veikt noraidījumus;

2) un nepiedalījās bullīšu mešanā.

Par visu citu laukumā izdarīto viņš IT Kā būtu jāpatriec no komandas ar mietu, jo nav tagad laika domāt par pagātnes sasniegumiem (kuru priekšā noņemu cepuri).

Lai gan patiesībā visa vaina jāuzņemas Rautakallio (visu laiku liku lielas cerības uz šo treneri, bet šajā spēlē, vēlreiz uzsveru - šajā spēlē, tieši viņš noraka komandu).

Kāpēc?

Lūk! Kurš treneris pie pilna saprāta un sajēgas (ja tiešam viņš vada komandu nevis Sējējs vai kāds cits) pirmajā "dūres trieciena" maiņā, kas guva četrus punktus iepriekšējā spēlē un nodrošināja rezultātu (Holts nebija glābējs ne pirmdien, ne šodien, kā vienmēr un nekad nebūs - viņš ir sliktākais vārtsargs, kas spēlējis atjaunotajā RD) veic izmaiņas? Turklāt, redzot ka spēle iet no rokas šai maiņai, nē, bet jāieliek viens pilnīgi nevarīgs pensionārs pēc savainojuma, kurš nav iespēlējies un vispār, kuram jau vajadzēja beigt karjeru pēc ieprieksējas sezonas. Viss bija lieliski, bet Rautakallio atkal šo ieliek, un visi uzbrukumi noslāpst kā Saša dabū ripu. Tad viņš stāv uz vietas un blisina acis, lai gan visu laiku vajag būt kustībā, tad viņš ielien stūrī (vairākumā) un zaudē gandrīz pus minūti. Tad pēc ideālas Miķela piespēles nevar laicīgi (neapstādinot un neapstrādājot ripu) trāpīt vārtos. Man nav jāatgādina, cik kopumā bija tādas situācijas.
Turklāt. Viņš - "bullīšu" karalis - nav iemetis jau vismaz 10 bullīšus pēc kārtas, labi, ka šoreiz nemeta. Sliktāk nebūtu, bet labāk ar diezvai. JOPROJāM NESAPROTU, KāPēC NEļAUJ MEST MIķELIM. Pagājušajā sezonā viņš savas retās iespējasn izmantoja 100%.

BET ((c) Ivars Godmanis) Visu to panāca Rautakallio. Hokejists ņiživijs jau neteiks trenerim, kurš šo liek pirmajā maiņā: "Ai, nelieciet mani, es neesmu pelnījis" (droši vien tāpat kā Sejējam neatteica pirms sezonas, jo ģimene jābaro).

Tomēr, kur skatās Rautakallio. Viņš ir atbraucis trenēt komandu, vai saņemt algu un mētāt muļķi, vai tikt atlaistam?????????????
Kurš treneris, (tāds kurš nav psihiatriski narkoloģiskās klīnikas uzskaitē) pēc tāda mača kā CSKA mainīs pirmo trijnieku, ieliekot tur pēc traumas knapi atkopušos spēlētāju, kurš jau tā ir šogad pārpratums šāda tipa komandā, turklāt vēl pirmajā maiņā - kad viņam nav bijuši nopietni treniņi nedz laiks iespēlēties. Būtu viņu 3.maiņā ielikuši, kamēr tiek uz pekām, bet nē - ieliek pirmās maiņas melnā darba darītāju Lundmarku, kura stihija un talants ir uzbrukums.

Rezultāts?

1) Pirmā maiņa vienādos sastavos pilnībā noslāpēta.
2) Lundmarks - nezinu vai aiz niknuma, ka viņu ielikuši maiņā, kurai jāaizsargājas vai neatrodot (nav savā elementā) vietu sev (un domās kasot pakausi, ko viņš tik sliktu izdarija spēlē pret CSKA, ka viņu pa divām maiņām pazemina) pieļauj kļūdas un pelna nevajadzīgu noraidījumu.

Un noslēgumā. Nu visi, kam nav rožainas brilles uz acīm saprot, ka Holts ir sliktākais Dinamo vārtsargs vēsturē izgājienos viens pret viens. Tai pat laikā vinam tiek uzticēts sargāt vārtus "bullīšos". Ta, Jučers, Gudļevskis, Auziņš, Kalniņš un Naumovs (un pat Irbe bez treniņa) nostāvētu labāk.

Tur jau tas galvenais sašutums par Peku un viņa spēles izpratni / plānu - viņš pieļauj savā darbā neskaitāmas kļūdas, galvenokārt nemācēdams veidot maiņas un uzticēties tiem kam vajag vajadzīgā brīdī, tomēr tās noveļ uz komandu, un nekad pats neatdzīst.

Un pēdējais par Peku. Var jau būt, ka man, kas ir bijis tikai hokeja skatītājs, pec tam tikai neievērojams amatieris (jau piecus gadus neesmu spēlējis), nav saprotams Pekas "master-plan", bet pēc šīs spēles es vēlētos viņa vietā redzēt kaut Berju (Leonīdu Beresņevu), vai kaut vai Gintu Bi., vai kādu no citiem mūsu, tiešām labajiem treneriem, kas šobrīd var nodarboties tikai ar mazajiem (nevis tie ne-treneri, kuri trenē jauniešus - Tambijevs vecākais, Cipruss (vēl gan pāragri spriest), tomēr pat grāmatā "Latvijas Hokeja Pavasaris 2006" ir apakšnodaļas, kas veltīta tieši tam kāpēc Cipruss negrib un nebūs treneris, un tagad vēl Kerčs - izskatās, ka pie mums vēl sliktāk kā savulaik (80-tajos) Krievijā).
Nezainu, neuzskatu sevi par speciālistu un varēja redzēt, ka pats Rautakallio ir nikns pēc spēles (pec jautājuma par Ankipānu (vai tas bija Māris no LETA, vai tieši pirms viņa) vinš pateica "I don't give a shit" kā kāds ko un kur spēlējis, bet, ja sataisa sdus, tad, lai iet bekot), tas ir jauki, taču viņš nekad neatzīst savu vainu, kas tieši šoreiz BIJA VIņA, jo viņs jau nolika spēlētājus tajās maiņās, kurās tie bija un praktiski to nemainīja.

Protams pēc viena zaudejuma, turklāt vēl emocijas tieši pēc tā (man), tas viss varbūt pārāk sakāpināti, taču uzskatu, ka šoreiz pilnīgi visa atbildība bija jāuzņemas trenertim, un ja vēl divas šādas spēles septembrī, tad šis ir jātriec ratā. Nē, es negribu Jūli atpakaļ un vispār neatdzīstu čehu / slovāku skolu (varbūt Vujteks, bet arī šaubos), bet Rautakallio ir jāiemācās paškritika un jāmācās VADīT RD, citādi viņš mums nav vajadzīgs, jo zaudejums Atlantam un Minskai ir tikai vienīgi uz vina sirdsapziņas (otrais arī uz Holta).
Par Holtu mazliet muļķības- pret CSKA viņš izvilka, citādi arī tur būtu auzas.

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:15, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: da nu, un ko tad es teicu, turēju īkšķus par savējiem- nu Rīgu, bet zināju, ka nebūs spēle viegla, tur jābūt bezprātim, lai pirms spēles bļautu un klaigātu par uzvaru, un tā arī bija, grūta, sūra spēle, kurā labi,ka tas 1 pts nopelnīts, vispār esmu vīlies RD pastniekos, miličos, dziedātājos, u.t.t- veči,tak sāciet uzvarēt, brīžiem liekas, ka pie slidām piesieti smagumi un nevar uzskriet.
kas patika?
- Sandis savā elementā, uzsāka uzbrukumu, iedeva pasi, tika pie atlekošās,- vārti!!! īsts NHL vecis, cepuri nost!
- vairāk nekas nepatika!

kas nepatika?
- aizsargi! neviens nav dzelzs vīra cienīgs, protams, izņēmums ir Ozo, pārējie baidās un ir no plastmasas!
- uzbrukumā! ibio- Karsum, tak ja neproti vairāk spēlēt- tad beidz savu karjeru!
- uzbrucēji pablāvi, leģionāri nu nav tur NHL skili, nav ir jāmet iekšā
paši pazaudēja mājās 3pts, labi,ka vismaz 1.
Klau, Vācieti! Sen šajā laukā (SC) nebiju savu arklu vilcis! Ar apbrīnu lasu Tavus komentārus un ierēcu par Tavu hierarhiju, atiecībā pret līgu spēku samēriem! Apsveicu, Tev izdodas izprovocēt daudzus ar savu DEL ... Bet nu kļūsti objektīvs! Tad fano par savu sūda DEL un negāz žulti amatieru čempī! P.S. Gribētu Tevi sejā redzēt!

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:15, pirms 13 gadiem
striker rakstīja: [quote lkrnpk_2]
KirmansLipovs,
nu nav jau tas Saša Ņiživijs tik švaks, ka šim karjera jābeidz... redzēji viņa spēli pagājušogad?
Dabiski, ka pēc savainojuma nav tas.... Bet būs. Arī Ozo re kā šodien labi nospēlēja.
Jāsaka tā - jaunāki nepaliekam un ātrāki arī ne. Miķelim blakus vajag kapātāju,kaut vai ideālu piespēļu devēju(kā piem.Balderim -Vorobjovs).Lēns tamborētājs -individuālists reāli viņa spēli norok.
Izlasi manu iepriekšējo atbildi.

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:21, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Tik garš teksts, bet tik maz normālu un labi hokeja saprotoša cilvēka secinājumi un lietas.
Varbūt nākamreiz neraksti vispār?
Piedod, ka esmu tik stulbs. Varbūt vienkārsi emocijas.
Par saprašanu - neko neteikšu, varbūt tu esi vītoliņš un tad man nav argumentu, bet deviņdesmito beigās un līdz 2000 vidum spēlēju hokeju kā amatieris (nekad neesmu bijis ne tuvu profesionāļiem, tomēr esmu spēlējis arī pret dažiem tadiem kā pret Ciprusu), tā kā, ja pats neesi kaut vai amatieris bijis tad es nepiekritīšu tevis teiktajam, bet no otras puses es esmu ļoti impulsīvs... var jau būt, ka pārrāvu pāri strīpai. Bet par to nekā nesaprašanu no hokeja tu maldies...

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:23, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Varbūt pēc šīs spēles Peka sāks pamazām saprast, kas ir kas, un viņam pieleks, ka KHL šādi pretinieki, kuri PIESPIEDĪS šādi spēlēt mūsējiem, ja viņiem nebūs cita plāna kā tikai ''uzbrukt un vairāk mest pa vārtiem'', būs vēl vismaz piecpadsmit.
Taisnība jau vien būs, bet, no otras puses, jāpagaida, lai sezona ieskrienās, tad redzēs, kas ir kas. Gan jau, ka primitīvs skrien-un-met uzstādījums nav, kkādas nianses ir. Liekas, ka pagaidām kkas komunikācijā starp spēlētājiem un treneri līdz galam nav -- laikam tas arī ir tas, par ko soms teica, ka "spēlētāji neizpilda tās lietas, par ko mēs runājam ikdienas". Kaut vai tās aklās piespēles no Lundmarka un Ankipāna puses.

Var teikt ko kurš grib, bet pieredzējuši spēlētāji nedod viduszonā uz aklo vāju piespēli šķērsām laukumam, vai arī neatstāj ripu aizsargam uz pretinieku zonas zilās līnijas, ja pretinieka aizsargs ir turpat blakus. Vnk WTF.

Kkā liekas ka tādas darbības var rasties no tā, ka spēlētāji "strah poķerjaļi", tādēļ vajadzētu disciplīnu.

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:24, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: da nu, un ko tad es teicu, turēju īkšķus par savējiem- nu Rīgu, bet zināju, ka nebūs spēle viegla, tur jābūt bezprātim, lai pirms spēles bļautu un klaigātu par uzvaru, un tā arī bija, grūta, sūra spēle, kurā labi,ka tas 1 pts nopelnīts, vispār esmu vīlies RD pastniekos, miličos, dziedātājos, u.t.t- veči,tak sāciet uzvarēt, brīžiem liekas, ka pie slidām piesieti smagumi un nevar uzskriet.
kas patika?
- Sandis savā elementā, uzsāka uzbrukumu, iedeva pasi, tika pie atlekošās,- vārti!!! īsts NHL vecis, cepuri nost!
- vairāk nekas nepatika!

kas nepatika?
- aizsargi! neviens nav dzelzs vīra cienīgs, protams, izņēmums ir Ozo, pārējie baidās un ir no plastmasas!
- uzbrukumā! ibio- Karsum, tak ja neproti vairāk spēlēt- tad beidz savu karjeru!
- uzbrucēji pablāvi, leģionāri nu nav tur NHL skili, nav ir jāmet iekšā
paši pazaudēja mājās 3pts, labi,ka vismaz 1.
Atkal retā reize, kad tev piekrītu - par Karsumu, BET tā tomēr tikai 4.spēle. Vai atceries, cik Dārziņam pagājušsezon vajadzēja? 14.spēles šķiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:32, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: zini, tādus austrumu "gudros" kā tu, es sūtu dir*t! un tā arī izdaries sev uz galvas, skaidrs, ja nav skaidrs, tad secinājumus izdari pats. un necitē mani vairs, reaļno otvečaju.
Par "Austrumu Gudrajiem" labāk nepļūti ... brauc uz Tibetu! Mani nenokaitināsi ... to Tu vari darīt ar tiem, kuri pavelkas no vafeļu tortes un cukurvates!

     [+] [-]

, 2011-09-22 00:41, pirms 13 gadiem
reimondo rakstīja: Kur te Holtam vaina?
Tu spēli skatījies? Jučers noteikti nebūtu sliktāks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-22 01:00, pirms 13 gadiem
Spele xujovska. Sprukts vispar neko nerada jau kuro speli.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-22 01:05, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu,ka izjaukt 1.maiņu ar Lundmarku un ielikt tur Ņiživiju,kurš vēl ir neformā nebija prāta darbs!Nu Holts jau spēlē daudz izvilka,bet bullīši nekad viņam nav bijusi stiprā puse-varbūt varēja Jučeru uzlikt?Ankipāns-ceru,ka Peka būs sapratis,ka -nu nevelk viņš uz otrās maiņas spēlētāju,šodien abiem ar Spruktu bija ļoti vāja spēle!Nu Luceniuss man atgādina Mikušu-centība liela-tikai sausā atlikuma nav!

     [+] [-]

, 2011-09-22 01:12, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pilnīgi piekrītu,ka izjaukt 1.maiņu ar Lundmarku un ielikt tur Ņiživiju,kurš vēl ir neformā nebija prāta darbs!Nu Holts jau spēlē daudz izvilka,bet bullīši nekad viņam nav bijusi stiprā puse-varbūt varēja Jučeru uzlikt?Ankipāns-ceru,ka Peka būs sapratis,ka -nu nevelk viņš uz otrās maiņas spēlētāju,šodien abiem ar Spruktu bija ļoti vāja spēle!Nu Luceniuss man atgādina Mikušu-centība liela-tikai sausā atlikuma nav!
Tieshi taa

     [+] [-]

, 2011-09-22 01:48, pirms 13 gadiem
Holtam bullīši diemžēl, vismaz pagaidām, ir Ahilleja papēdis. Es vēl šodien pirms bullīšiem, aizgājis uzpīpēt, nodomāju, ka jāliek vietā Jučers, būs daudz labāk (domāju, ne es viens tā domāja), bet treneris tomēr nerāvās uzspēlēt zoli ar 1 dāmu, 3 kalpiem, pāris platajiem un pliko dūzi... Bet tas varēja apiet, un...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-22 06:40, pirms 13 gadiem
Minskas Dinamo vienmēr ir bijus klasi augstāka komanda par RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-22 10:37, pirms 13 gadiem
to 2:2 kaut kā izspiedām, bet tie bullīši bija pilnīgs ārprāts.
Holtam nu vakar galīgi negāja ar bullīšu atvairīšanu.
Cerams treneris sāks domāt par spēles uzlabošanu šajā jautājumā.
Nu neko cerams turpmāk būs labāk.

     [+] [-]

, 2011-09-22 10:57, pirms 13 gadiem
Cipulis arī planē tur kur nevajag,brīdī kad Miķelis met no izdevīgas pozīcijas, tikai dusmas! Un Ņiživiju jāņem ārā no Miķeļa maiņas un atpakaļ jāliek Lundmarks, savādāk bremzē visu maiņu, ar vienu tehnisko spēlētāju tajā maiņā pietiek!
Slēpts komentārs: gebels

  -1 [+] [-]

, 2011-09-22 15:12, pirms 13 gadiem
gebels rakstīja: Forsi , ka zaudeja Saskanas Centra komanda jeb SC "Rigas dinamo"
Kas tev muļķi nepatīk!? Rasija džešovaja strana,gan jau pats aiz sētas guli sadzēries krievu lēto šņabsu un priecājies ka ir tāda krievija ar savu lēto preci un ka vari atļauties pabuhats