Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Videlam hat trick, ''Dinamo'' papildlaikā sakauj SKA

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Videlam hat trick, ''Dinamo'' papildlaikā sakauj SKA
Līnuss Videls. Foto: Raimonds Volonts, dinamoriga.lv

Lieliskā cīņā uzvaru izcīnījusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas, pateicoties izcilajam Timura Biļalova sniegumam vārtos un uzbrucēja Līnusa Videla trīs gūtajiem vārtiem viesos apspēlēja Sanktpēterburgas SKA ar 3:2.

Spēles teksta tiešraide

Pēc neveiksmīgās iepriekšējās spēles Minskā, ko Ģirts Ankipāns nodēvēja par sliktāko šosezon, ''Dinamo'' treneru korpuss veica vairākas zīmīgas izmaiņas komandas pieteikumā. Ārpus tā tika atstāts uzbrucējs Kevins Klārks un aizsargs Artjoms Aļajevs. Spēlei pret SKA tika pieteikti seši aizsargi un 14 uzbrucēji, otro reizi šosezon laukumā dodoties arī no fārmkluba izsauktajam uzbrucējam Egilam Kalnam. Tikmēr uz otro maiņu Miķeļa Rēdliha vietā tika pacelts Mārtiņš Dzierkals.

Tieši ar Dzierkala līdzdalību arī tika noorganizēts pirmais ''Dinamo'' vārtu guvums - viesi jau otrajā minūtē spēja izvirzīties vadībā, kad pretuzbrukumā Igoru Šestjorkinu ar precīzu plaukstas metienu pārspēja Līnuss Videls, gūstot savus 16. vārtus sezonā (0:1). Spēle sākās ļoti augstā tempā, un rīdzinieki tika pie vēl vairākām labām iespējām pretuzbrukumos, taču Nerijus Ališauska un Videla metieni no tuvas distances tika atvairīti.

Trešdaļas otrā puses gan pagāja SKA zīmē. Vispirms 14. minūtē ''Dinamo'' aizkavējās uzbrukuma zonā, un pretuzbrukumu trīs pret divi ar precīzu metienu noslēdza aizsargs Antons Belovs (1:1). Piecas minūtes vēlāk SKA guva arī otros vārtus, kad viesi pasīvi nospēlēja aizsardzības zonā, un pie brīva metiena tika SKA labākais vārtu guvējs Nikolajs Prohorkins - Timurs Biļalovs nebija glābējs pēc uzbrucēja spēcīga metiena zem pārliktņa (2:1).

Mājinieku prieki gan nebija diez ko ilgi. Otrā perioda ievadā ''Dinamo'' izturēja mazākumu, bet 25. minūtē vairākumā atjaunoja līdzsvaru uz rezultāta tablo - atkal precīzs bija Videls, kurš no šaura leņķa izpildīja lielisku metienu vārtu tuvajā augšējā stūrī (2:2). Atlikušajā trešdaļas laikā gan atkal laukumā dominēja SKA, taču lielisks ''Dinamo'' vārtos bija Timurs Biļalovs. Vārtsargs atvairīja Ņikitas Guseva metienu izgājienā viens pret vienu, un ļāva komandai arī izturēt vēl vienu mazākumu.

Arī trešajā periodā SKA turpināja dominēt, bet izcilu sniegumu ''Dinamo'' vārtos demonstrēja Biļalovs. Vārtsargs glāba komandu mazākumā pēc ļoti bīstamiem Guseva un Patrika Herslija metieniem, turot savu komandu virs ūdens. Mājiniekiem ripa vairs negāja vārtos tik viegli kā spēles sākumā, un SKA hokejisti manāmi sāka nervozēt. Izcēlās arvien vairāk asumu pie Biļalova vārtiem. Tiesneši pieņēma divus pretrunīgus lēmumus, nosūtot uz noraidīto soliņa Metjū Majoni un Sergeju Gimajevu, taču mazākumā ''Dinamo'' turpināja darboties nevainojami. Turklāt mazākumā uz priekšu izrāvās Brendons Makmilans, un SKA no vārtu zaudējuma glāba vārtsargs.

Papildlaiks aizritēja Timura Biļalova un Līnusa Videla zīmē - ''Dinamo'' vārtsargs glāba savu komandu pēc Herslija metiena, bet uzreiz Andris Džeriņš nogādāja ripu Videlam - zviedrs arī trešo reizi iepriecināja viesu līdzjutējus un aukstasinīgi realizēja izgājienu viens pret vienu, sagādājot svarīgu uzvaru ''Dinamo''.

Sanktpēterburgas SKA - Rīgas ''Dinamo'' 2:3 P (2:1;0:1;0:0)

Vārti: 01:11 Videls (Dārziņš, Dzierkals) 0:1, 13:38 Belovs (Dacjuks, Kručiņins) 1:1, 18:28 Prohorkins (Herslijs, Gusevs) 2:1, 24:31 Videls (Ališausks, vair.) 2:2, 61:59 Videls (Džeriņš) 3:2.
Soda minūtes: 4:12
Metieni: 33:16
Vārtsargi: Igors Šestjorkins - Timurs Biļalovs

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Timurs Biļalovs (Kristers Gudļevskis); Sergejs Gimajevs - Kristaps Sotnieks, Kristaps Zīle - Nerijus Ališausks, Metjū Majone - Uvis Balinskis; Gints Meija - Oskars Batņa - Emīls Ģēģeris, Rihards Marenis - Brendons Makmilans - Matiass Mitinens, Lauris Dārziņš - Līnuss Videls - Mārtiņš Dzierkals, Vitālijs Pavlovs - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs, Egils Kalns, Daniels Bērziņš.

  +8 [+] [-]

, 2018-12-20 21:05, pirms 6 gadiem
Bija, bija smagākais zaudējums sezonā.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-20 21:05, pirms 6 gadiem
Patīkams pārsteigums!!!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-20 21:06, pirms 6 gadiem
Es taču teicu, ka būs uzvara. Neviens man neticēja, kā arī minēju, ka cerība mirst pēdejā. Apsveicu Videlu ar pirmo hat-trick KHL, ja nemaldos - tādu viņam vel nebija!

  +9 [+] [-]

, 2018-12-20 21:06, pirms 6 gadiem
Nu spēle ta skaista un rezultāts patīkams, tikai viens jautājums kāpēc pret SKA mēs spēlējam kā reāli TOP 8 komanda, bet pret sava līmeņa komandām kā zaudētāji??? Tādu jaudu arī vajag citās spēlēs!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-20 21:06, pirms 6 gadiem
Negaidīti..bet nu Forši..Malači
nu un VIDELL maladzets vispār, kad kādam Dinamo R spēlētājam pedējo reiz bija hat trick?

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:06, pirms 6 gadiem
Prieks par Dzierkala otro punktu 2 spēlēs, prieks par to, ka Dārziņs ja pašam nekrīt var iedot labu piespeli, prieks par pirmo Hattrick oficiālajās spēlēs pēc ļoti ilga pārtraukuma un prieks par uzvaru.
Slēpts komentārs: īpatnis

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:06, pirms 6 gadiem
ka var zaudēt sūda minskai un uzvilkt visu vareno ska viņu arēnā.... NU KĀ...unikums.... cepurtriks ir un paliek cepurtriks

 +11 [+] [-]

, 2018-12-20 21:07, pirms 6 gadiem
Mēs varam, Dzierkals moločiks, beidzot punktus krāj! Videls ir atkal virsotnē

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:07, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Nu spēle ta skaista un rezultāts patīkams, tikai viens jautājums kāpēc pret SKA mēs spēlējam kā reāli TOP 8 komanda, bet pret sava līmeņa komandām kā zaudētāji??? Tādu jaudu arī vajag citās spēlēs!
Tāda problēma ir daudzām Latvijas komandām un izlasēm. Pret stiprajiem cenšās vairāk, pret švakajiem uzspēlējam ar domu, ka gan jau kaut kā uzvarēs.

 +15 [+] [-]

, 2018-12-20 21:07, pirms 6 gadiem
Prieks par Gimajevu, kurš prot aizstāvēt komandas biedrus, bez respekta pret saviem tautiešiem!

  -3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:08, pirms 6 gadiem
Komentāri pēc spēles ar Minsku un manas piebildes.

tufijs1984 , 2018-12-18 21:01, aizvakar , ignorēt , atbildēt
FUNS rakstīja: Pret SKA un jokerit ņemam 4 punktus un turpinām cīņa par PO.
Ar šādu spēli tikpat labi vari apgalvot, ka rīt dinozauru uz ielas satiksi...

alguns , 2018-12-18 21:16, aizvakar , ignorēt , atbildēt
Diemžēl Rīga savā stilā,jo vājāki pretinieki,jo sliktāk spēlē paši.Tīri izlaista uzvara,bet jāsaka pelnīti.Fun,sāku skaitīt punktus pēdējās sešās spēlēs.Liekās,ka mani piesauktie pieci punkti jau būs krietni par daudz,ja dāvinām punktus autsaideriem.Ak jā,nu mēs tēsīsim SKA un Jokerit.

tufijs1984 , 2018-12-18 21:18, aizvakar , ignorēt , atbildēt
FUNS rakstīja: Vai patiešām spēles ir vienādas pēc satura? Latviešu vaimaniņsports jau sācies.

tufijs1984
Kāds vaimaņsports - Minskai bijz jābrauc pāri, bet reāli pa lielam bez variantiem spēle tika zaudēta gan galvā, gan kājās, gan pie borta, gan gribēšanā. Var jau būt optimists un ticēt Z-svētku vecītim, bet ar šādu sniegumu pret SKA variantu nav vispār... SKA visos komponentos ir galvastiesu pārāki par Minsku, bet Minska pār RD...

Es kaut kā dinozauru uz ielas nesatiku, bet DR uzvarēja. Ironizētājs alguns arī pārironizējās.
Vai patiešām kaut kādi salasījušies ,kuri pirmo reizi mūžā sportu skatās un domā ka spēles ir vienādas. Kuri nezin ka var uzvarēt jebkuru un zaudēt jebkuram.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-20 21:08, pirms 6 gadiem
Atgādinu, ka 20.decembris ir čekistu diena. Sveiciens Funam šai vakarā!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:09, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: ka var zaudēt sūda minskai un uzvilkt visu vareno ska viņu arēnā.... NU KĀ...unikums.... cepurtriks ir un paliek cepurtriks
Paskaties kā spēlē KHL, NHLun citās līgās. Spēles nav vienādas. Tā kā mazi bērni brīnās.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāda problēma ir daudzām Latvijas komandām un izlasēm. Pret stiprajiem cenšās vairāk, pret švakajiem uzspēlējam ar domu, ka gan jau kaut kā uzvarēs.
Vispār ar domu jāspēlē, ka esi atdevis pilnīgi visu, lai nebūtu tādas sajūtas, ka esi zaudējis bez ciņas! Bet tiešām žēl, ka atdotas spēles pret Vitjaz un SočI!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
Diezgan neticama, bet uzvara - patiesībā spēle diezgan slikta - itsevišķi pozicionālā savā zonā, bet šoreiz ar laimīgām beigām, neskatoties uz to, ka tiesneši ar noraidījumiem mēģināja atkal visu sakārtot... Jāsaka, ka nopelnija uzvaru Biļalovs.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
Biļalovs. Videls.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
Kā arī Linusu jāapsveic ar visvairāk gūto punktu sezonu. 36 punkti viņam šī ir pirmā sezona ar tik daudz punktu skaitu!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
Kas tur bija beigās ar skaitlisko sastāvu, kad golam skatījās video atkārtojumu? Kad momentu rādīja no aizvārtes, uz ledus pie borta bija 4 mūsējie + Videls pie vārtiem.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:10, pirms 6 gadiem
Videls-Beljalovs uzvar SKA.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:11, pirms 6 gadiem
Bet šajā spēlē reāli patika, momenti īpaši trēšas trešdaļas beigās, Dinamo veidoja nu teiksim tā pēdējā laikā neredzētus uzbrukumus!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-20 21:11, pirms 6 gadiem
ideāli, piepirdu dīvānu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:12, pirms 6 gadiem
Vienīgais fakts kā mums aglabāt arī Videlu turpmākām sezonām ir tas, ka viņam jāieskaidro, ka DInamo viņam vislabāk iet, attiecīgi citās komandās nebija pirmais nr un punktu bija mazāk!
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:14, pirms 6 gadiem
96 metieni spēlē??
Šajā līgā aizsargi vispār piedalās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:15, pirms 6 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Negaidīti..bet nu Forši..Malači
nu un VIDELL maladzets vispār, kad kādam Dinamo R spēlētājam pedējo reiz bija hat trick?
Ja nemaldos Vilsonam 2013. gadā
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:15, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kas tur bija beigās ar skaitlisko sastāvu, kad golam skatījās video atkārtojumu? Kad momentu rādīja no aizvārtes, uz ledus pie borta bija 4 mūsējie + Videls pie vārtiem.
Tā arī bija - četri redzami, bet to varētu arī neuzskatīt kā pārkāpumu, bet kā Videls jau verēja viens uz zilās līnijas jau tajā brīdī būr ar ripu. Godīgi sakot tiesneši šoreiz notiesāja DR par labu, pie tam acīm redzami.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-20 21:15, pirms 6 gadiem
Funs nu Tev jau atkārtojumi ir labak redzami nekā video tiesnesim , analizētāks atradies

  +2 [+] [-]

, 2018-12-20 21:15, pirms 6 gadiem
Malači!!!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-20 21:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Komentāri pēc spēles ar Minsku un manas piebildes.

tufijs1984 , 2018-12-18 21:01, aizvakar , ignorēt , atbildēt
FUNS rakstīja: Pret SKA un jokerit ņemam 4 punktus un turpinām cīņa par PO.
Ar šādu spēli tikpat labi vari apgalvot, ka rīt dinozauru uz ielas satiksi...

alguns , 2018-12-18 21:16, aizvakar , ignorēt , atbildēt
Diemžēl Rīga savā stilā,jo vājāki pretinieki,jo sliktāk spēlē paši.Tīri izlaista uzvara,bet jāsaka pelnīti.Fun,sāku skaitīt punktus pēdējās sešās spēlēs.Liekās,ka mani piesauktie pieci punkti jau būs krietni par daudz,ja dāvinām punktus autsaideriem.Ak jā,nu mēs tēsīsim SKA un Jokerit.

tufijs1984 , 2018-12-18 21:18, aizvakar , ignorēt , atbildēt
FUNS rakstīja: Vai patiešām spēles ir vienādas pēc satura? Latviešu vaimaniņsports jau sācies.

tufijs1984
Kāds vaimaņsports - Minskai bijz jābrauc pāri, bet reāli pa lielam bez variantiem spēle tika zaudēta gan galvā, gan kājās, gan pie borta, gan gribēšanā. Var jau būt optimists un ticēt Z-svētku vecītim, bet ar šādu sniegumu pret SKA variantu nav vispār... SKA visos komponentos ir galvastiesu pārāki par Minsku, bet Minska pār RD...

Es kaut kā dinozauru uz ielas nesatiku, bet DR uzvarēja. Ironizētājs alguns arī pārironizējās.
Vai patiešām kaut kādi salasījušies ,kuri pirmo reizi mūžā sportu skatās un domā ka spēles ir vienādas. Kuri nezin ka var uzvarēt jebkuru un zaudēt jebkuram.
Ak dies,tu visus komentus saglabā? Ko es rakstīju 2015 21.decemberi,gribās pagremdēties nostaļiskās atmiņās.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-20 21:16, pirms 6 gadiem
blu3 rakstīja: 96 metieni spēlē??
Šajā līgā aizsargi vispār piedalās?
Autors halturščiks. Tie ir metieni, ieskaitot tos, kas garam vārtiem. Rāmī ir 33-16

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:16, pirms 6 gadiem
blu3 rakstīja: 96 metieni spēlē??
Šajā līgā aizsargi vispār piedalās?
Metieni 33-16 SKA labā.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:16, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Kas tur bija beigās ar skaitlisko sastāvu, kad golam skatījās video atkārtojumu? Kad momentu rādīja no aizvārtes, uz ledus pie borta bija 4 mūsējie + Videls pie vārtiem.
Es pat domāju, ka drīzāk skatījās to momentu pirms tam, kad Videls izleca pa tālajiem vārtiņiem. Jo tur beigās tie visi pie borta stāvēja - tur ir tā saucamā mainīšanās zona kkādu metru no borta skaitās...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār jau papildlaikā vārtus pēc būtības nebūtu jāskaita, ja es pareizi saprotu šīgada noteikumus KHL. Tur bija pamatīgi iegūta priekšrocība maiņas laikā. Ja neieskaitītu uzskatītu ka godīgi nav ieskaitīti nevis SKA velk tiesneši kā 95 % komentētāji te bļaustītos.At kārtojumā labi redzmams ka brīdī kad Videls saņem ripu pie zilās līnijas mums vēl spēlētājs ir uz ledus pie borta. Priekšrocība kā uz delnas un tīrs maiņas pārkāpums.
Šoreiz kļūdies, ceturtais bija jau pametis laukumu, atkārtojumā labi varēja redzēt, gols bija jāskaita..

  +4 [+] [-]

, 2018-12-20 21:17, pirms 6 gadiem
Pateicoties Padoļskai mums tagad ir 2 komandas kuras var apdzīt nevis viena

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:18, pirms 6 gadiem
norins rakstīja: Ak dies,tu visus komentus saglabā? Ko es rakstīju 2015 21.decemberi,gribās pagremdēties nostaļiskās atmiņās.
Man tas prasīja aptuveni 2 minūtes. Ja tu nespēt atrast 2 dienas vecus komentārus tad es neko nevaru darīt. Man iepatikās Tufija komentārs ka DR uzvarēs SKA ir aptuveni tas pats ka es rīt uz ielas dinozauru satikšu.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-20 21:18, pirms 6 gadiem
Leģi tik velk, vietējie turpina marinēties.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-20 21:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nemaldos Vilsonam 2013. gadā
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/kluba-zinas/donbass-dinamo-riga
Neoficiālos mačos Klārkam LDz kausā pret Davosu bija. Pēdējoreiz 2016. gadā Sestito iemeta hat-trick pret Novokuzņecku. https://jauns.lv/raksts/sports/3264...

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:19, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja nemaldos Vilsonam 2013. gadā
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/kluba-zinas/donbass-dinamo-riga
Ņiživijam šķiet arī bija.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-20 21:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tā arī bija - četri redzami, bet to varētu arī neuzskatīt kā pārkāpumu, bet kā Videls jau verēja viens uz zilās līnijas jau tajā brīdī būr ar ripu. Godīgi sakot tiesneši šoreiz notiesāja DR par labu, pie tam acīm redzami.
Vispār jau video bija redzami 2 Rd spēlētāji savā zonā un 3. kas iet mainīties - no soliņa tālā gala vienalicīgi izlecot Videls varēja paspēt aizslidot un saņemt ripu pie zilās līnijas. Zinot to, kā šogad tiek tiesāts, ja tur būtu bijuši 4 laukuma spēlētāji Videls pat pie metiena netiktu, bet gan Rīga pie mazākuma. Būtu par uzvaru priecājies. Jei bogu čekists- kad Rīga zaudē un tiesneši pavelk pretinieku - viss godīgi, tā vajag. Kad Rīga uzvar tad meklē kur Rīga ir pavilkta. Kāpēc nepiemini to, ka Sjominam bija jābūt kā minimums 2+10 pret Mītinenu par galvas kakla rajonu vai epizodi, kur Gimajevam iedeva 2+2 un vēl Miķelis dabūja pasēdēt uz soliņa? Ak pareizi - tur viss pareizi. Tiesneši var nepareizi notiesāt tikai Rīgai par labu.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:20, pirms 6 gadiem
Vitok rakstīja: Ņiživijam šķiet arī bija.
Ņiživijam pēdējais bija 2010. gadā. Ja bija pēc tam tad piemirsies.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:21, pirms 6 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Neoficiālos mačos Klārkam LDz kausā pret Davosu bija. Pēdējoreiz 2016. gadā Sestito iemeta hat-trick pret Novokuzņecku. https://jauns.lv/raksts/sports/32643-sestito-hat-trick-izglabj-dinamo-no-kaunpilna-zaudejuma-dzerins-papildlaika-izrauj-uzvaru
Paldies, ka precizēji

  +2 [+] [-]

, 2018-12-20 21:21, pirms 6 gadiem
No KHL mājaslapas. Nedaudz nepareizi apskatījāties, Sportacentrs darboņi!
Статистика матча: Броски: 63-33 ; Броски в створ: 33-16

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār jau papildlaikā vārtus pēc būtības nebūtu jāskaita, ja es pareizi saprotu šīgada noteikumus KHL. Tur bija pamatīgi iegūta priekšrocība maiņas laikā. Ja neieskaitītu uzskatītu ka godīgi nav ieskaitīti nevis SKA velk tiesneši kā 95 % komentētāji te bļaustītos.At kārtojumā labi redzmams ka brīdī kad Videls saņem ripu pie zilās līnijas mums vēl spēlētājs ir uz ledus pie borta. Priekšrocība kā uz delnas un tīrs maiņas pārkāpums.
Interesanti, kurā atkārtojumā to skaidri redzēji, jo kopējā bilde nevienā atkārtojumā nebija. Un pat tad, ja bija - RD ir tik daudz čakarēti šosezon, ka vienreiz var arī pievērt acis - šodien jau arī pietika zilie noraidījumi...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:22, pirms 6 gadiem
Atkārtošos speciāli funam.Rīgas Dinamo savā stilā.Zaudē autsaideriem punktus un cīnās, šad tad ,līdzvērtīgi ar līderiem.Ar mazu piebildi , kādreiz aizķerot no viņiem kādu punktu.Tikai ar tādu grafiku play off zonā tikt nav iespējams.Tos punktiņus līdz Jaunam gadam turpināsim skaitīt.Šobrīd no divām spēlēm plānotie divi punkti,tikai Rīgas Dinamo speciālajā mērcītē,nevis tā kā domāja lielākā daļa līdzjutēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man tas prasīja aptuveni 2 minūtes. Ja tu nespēt atrast 2 dienas vecus komentārus tad es neko nevaru darīt. Man iepatikās Tufija komentārs ka DR uzvarēs SKA ir aptuveni tas pats ka es rīt uz ielas dinozauru satikšu.
Tavā zemapziņā var pat iespiet pašu s ūdu uz palikšanu

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:24, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Es pat domāju, ka drīzāk skatījās to momentu pirms tam, kad Videls izleca pa tālajiem vārtiņiem. Jo tur beigās tie visi pie borta stāvēja - tur ir tā saucamā mainīšanās zona kkādu metru no borta skaitās...
Paldies, tad skaidrs. Eto gol!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:24, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Šoreiz kļūdies, ceturtais bija jau pametis laukumu, atkārtojumā labi varēja redzēt, gols bija jāskaita..
Es piespiedu pauzi brīdī kad bija atkārtojums un paskatījos - labi redzams ka laukumā ir 4 un tieši priekšrocība iegūta uz maiņas rēķina. Rakstot šo komentāru man priekšā tv ir nospiesta pauze un labi redzami 4 hokejisti brīdī kad Videls gūst vārtus. Varbūt ka tur kāds mainās pret citu. Domāju ka tik atklāti nešmauktu par labu DR un iespējams ka spēlētājs kurš mainījās konkrēti ar Videlu jau ir uz soliņa un tur kādas citas maiņas rezultātā ir 4 laukumā (bet tie spēles situāciju nekādā mērā neietekmē). Jo ja Videla mainītājs vēl ir laukumā tā būtu rupja tiesneša kļūda.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:25, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man tas prasīja aptuveni 2 minūtes. Ja tu nespēt atrast 2 dienas vecus komentārus tad es neko nevaru darīt. Man iepatikās Tufija komentārs ka DR uzvarēs SKA ir aptuveni tas pats ka es rīt uz ielas dinozauru satikšu.
Nu, ja tik ļoti patika, tad pārlasi vēlreiz, jo teicu, ka ar tādu spēli kā pret Minku - nevajag izraut no konteksta, lūdzu!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:26, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Interesanti, kurā atkārtojumā to skaidri redzēji, jo kopējā bilde nevienā atkārtojumā nebija. Un pat tad, ja bija - RD ir tik daudz čakarēti šosezon, ka vienreiz var arī pievērt acis - šodien jau arī pietika zilie noraidījumi...
Man patīk godīga tiesāšana , kļūdas var būt bet lai nav tendenzioza un dāvanas DR no tiesnešiem man nevajag. Es tagad pauzē skatos tv uz 4 spēlētājiem. Protams tie 3 ir ļoti tālu (neviens nav pāri centram, visi ir pie borta pie sava soliņa).

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:29, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Atkārtošos speciāli funam.Rīgas Dinamo savā stilā.Zaudē autsaideriem punktus un cīnās, šad tad ,līdzvērtīgi ar līderiem.Ar mazu piebildi , kādreiz aizķerot no viņiem kādu punktu.Tikai ar tādu grafiku play off zonā tikt nav iespējams.Tos punktiņus līdz Jaunam gadam turpināsim skaitīt.Šobrīd no divām spēlēm plānotie divi punkti,tikai Rīgas Dinamo speciālajā mērcītē,nevis tā kā domāja lielākā daļa līdzjutēju.
Vēl tagad spilgti manā atmiņā ir tas, kā čīkstēji par FKV, ka nekas tur nebūs aizvadītajā sezonā un viss ir tik slikti. Kā kaut kas nedaudz aiziet šķērsām, tā Tev laikam uzreiz zūd ticība.

 +10 [+] [-]

, 2018-12-20 21:31, pirms 6 gadiem
Es skatījos strīmā Sanktpēterburgas televīziju,kur pēc mača spēles komentētājs un bijušais hokejists Judins analizēja pēdējos Videla gūtos vārtus un detalizēti izskaidroja,kāpēc izdarītā spēlētāju maiņa rīdziniekiem bija izdarīta pareizi un tādēļ vārti ieskaitīti pareizi.Atklāti sakot,es biju gandrīz pārliecināts,ka atkal neieskaitīs.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-20 21:32, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man patīk godīga tiesāšana , kļūdas var būt bet lai nav tendenzioza un dāvanas DR no tiesnešiem man nevajag. Es tagad pauzē skatos tv uz 4 spēlētājiem. Protams tie 3 ir ļoti tālu (neviens nav pāri centram, visi ir pie borta pie sava soliņa).
Ieteiktu visos periodos ik pa laikam pauzi uzslēgt, varbūt vēl atradīsi ko aizdomīgu un negodīgu. Tev jau to patīk darīt, tas nekas, ka ilgu laiku posmu aizņems. Tautai jāzina, vai DR godīgā ceļā ieguva šos punktus.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:32, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Interesanti, kurā atkārtojumā to skaidri redzēji, jo kopējā bilde nevienā atkārtojumā nebija. Un pat tad, ja bija - RD ir tik daudz čakarēti šosezon, ka vienreiz var arī pievērt acis - šodien jau arī pietika zilie noraidījumi...
Man patīk godīga tiesāšana , kļūdas var būt bet lai nav tendenzioza un dāvanas DR no tiesnešiem man nevajag. Es tagad pauzē skatos tv uz 4 spēlētājiem. Protams tie 3 ir ļoti tālu (neviens nav pāri centram, visi ir pie borta pie sava soliņa). Tieši tajā sekundē kad Videls iemeta, mums bija 5 laukumā, bet tie nekādi neietekmēja. Kuriem ir kanāls Tvplay sports x paskatieties un piespiediet pauzi 2:41:35 un paskatieties vēl sekundes 3-4 uz priekšu. Redzēsiet laukumā 5 DR hokejistus. Es nedomāju ka tādēļ būtu jāsoda komanda, jo izskatās patiešām ka 2 iet uz maiņu un 2 lec laukumā un spēlētājs kurš mainījās ar Videlu jau sen ir malā, tā kā laikam vārti ir gūti pareizi un manas šaubas gaist. Tādēļ ir labi ja var noskatīties atkārtojumu lēnām un bez emocijām ar vēsu prātu.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:32, pirms 6 gadiem
Paskatījos- nudien, šajā zīmīgajā datumā uzvarējušas ir visas Dinamas.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:33, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ieteiktu visos periodos ik pa laikam pauzi uzslēgt, varbūt vēl atradīsi ko aizdomīgu un negodīgu. Tev jau to patīk darīt, tas nekas, ka ilgu laiku posmu aizņems. Tautai jāzina, vai DR godīgā ceļā ieguva šos punktus.
Kā kuram, man tas neprasīja ilgu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:34, pirms 6 gadiem
Čekistu dienā ģinamka sagādājusi saviem šefiem čekas virsniekam savickim un čekas stukačiem ulmanim ar kalvīti dāvanu.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:35, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man patīk godīga tiesāšana , kļūdas var būt bet lai nav tendenzioza un dāvanas DR no tiesnešiem man nevajag. Es tagad pauzē skatos tv uz 4 spēlētājiem. Protams tie 3 ir ļoti tālu (neviens nav pāri centram, visi ir pie borta pie sava soliņa). Tieši tajā sekundē kad Videls iemeta, mums bija 5 laukumā, bet tie nekādi neietekmēja. Kuriem ir kanāls Tvplay sports x paskatieties un piespiediet pauzi 2:41:35 un paskatieties vēl sekundes 3-4 uz priekšu. Redzēsiet laukumā 5 DR hokejistus. Es nedomāju ka tādēļ būtu jāsoda komanda, jo izskatās patiešām ka 2 iet uz maiņu un 2 lec laukumā un spēlētājs kurš mainījās ar Videlu jau sen ir malā, tā kā laikam vārti ir gūti pareizi un manas šaubas gaist. Tādēļ ir labi ja var noskatīties atkārtojumu lēnām un bez emocijām ar vēsu prātu.
Saka, ka sportā uzvarai visi līdzekļi ir labi. Un ļoti interesanti. Skatoties KHL pieejamo vārtu atkārtojumu ļoti labi var redzēt, ka uzsākot uzbrukumu laukumā ir 3 RD hokejisti, no kuriem 1 nomainās brīdī, kad Džeriņš uzsāk uzbrukuma manevru. "Ceturtais" ir Videls. Tas nozīmē, ka tu atkal meklē pārkāpumu tur, kur tā nav. Kāpēc, kad pretiniekiem ieskaita negodīgus vārtus neprotestē?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:36, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu, ja tik ļoti patika, tad pārlasi vēlreiz, jo teicu, ka ar tādu spēli kā pret Minku - nevajag izraut no konteksta, lūdzu!!!
Es dinozauru nesatiku. Būtu vārtos Gudļevskis , zaudētu pārliecinoši un atkal teiktu ka bija slikta spēle. Dažiem ir tā zaudē - spēle slikta, uzvar - spēle laba. Nebūtu Minskai laimīgs gadījums 59 min/ūtē var būt tu teiktu ka pret Minsku laba spēle.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:37, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Es skatījos strīmā Sanktpēterburgas televīziju,kur pēc mača spēles komentētājs un bijušais hokejists Judins analizēja pēdējos Videla gūtos vārtus un detalizēti izskaidroja,kāpēc izdarītā spēlētāju maiņa rīdziniekiem bija izdarīta pareizi un tādēļ vārti ieskaitīti pareizi.Atklāti sakot,es biju gandrīz pārliecināts,ka atkal neieskaitīs.
Vai vari īsumā pateikt kaut ko par maiņu un kādēļ tā bija pareiza?

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Man patīk godīga tiesāšana , kļūdas var būt bet lai nav tendenzioza un dāvanas DR no tiesnešiem man nevajag. Es tagad pauzē skatos tv uz 4 spēlētājiem. Protams tie 3 ir ļoti tālu (neviens nav pāri centram, visi ir pie borta pie sava soliņa).
Nu pie borta ir maiņas zona - starp zilo un sarkano līniju metra attālumā no borta var kaut visa komanda stāvēt (protams, pārspīlēju), ja nepiedalās spēlē...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:38, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Saka, ka sportā uzvarai visi līdzekļi ir labi. Un ļoti interesanti. Skatoties KHL pieejamo vārtu atkārtojumu ļoti labi var redzēt, ka uzsākot uzbrukumu laukumā ir 3 RD hokejisti, no kuriem 1 nomainās brīdī, kad Džeriņš uzsāk uzbrukuma manevru. "Ceturtais" ir Videls. Tas nozīmē, ka tu atkal meklē pārkāpumu tur, kur tā nav. Kāpēc, kad pretiniekiem ieskaita negodīgus vārtus neprotestē?
Tu manu komentāru izlasīji. Es vienmēr visur meklēju godīgumu nevis par labu vai sliktu manai komandai.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:38, pirms 6 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Negaidīti..bet nu Forši..Malači
nu un VIDELL maladzets vispār, kad kādam Dinamo R spēlētājam pedējo reiz bija hat trick?
Timam Sestito...

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:39, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu pie borta ir maiņas zona - starp zilo un sarkano līniju metra attālumā no borta var kaut visa komanda stāvēt (protams, pārspīlēju), ja nepiedalās spēlē...
Pilnībā piekrītu un šoreiz šie 5 kopumā spēlētāji laukumā nav pārkāpums. Tur tieši notika maiņa un no tiem neviens nepiedalījās un neietekmēja spēles epizodi.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu manu komentāru izlasīji. Es vienmēr visur meklēju godīgumu nevis par labu vai sliktu manai komandai.
Es neesmu redzejis, ka tu protestētu pret vārtiem, kurus negodīgi ieskaita pret Dinamo - visur kur ir strīdīgas epizodes par sliktu RD vai latvijas izlasei tu esi tiesnešu pusē, pat tad ja pēc tam citi tiesneši, eskperti vai hokejisti tiesnešu lēmumu atzīst par kļūdainu. Toties tiko kā ir strīdīga epizode par labu Dinamo tā meties norādīt, ka tur vot nebija jāskaita. Izskatās pēc dubultstandartiem.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es dinozauru nesatiku. Būtu vārtos Gudļevskis , zaudētu pārliecinoši un atkal teiktu ka bija slikta spēle. Dažiem ir tā zaudē - spēle slikta, uzvar - spēle laba. Nebūtu Minskai laimīgs gadījums 59 min/ūtē var būt tu teiktu ka pret Minsku laba spēle.
Pret Minsku tā nelaime bija likumsakarīga... Un šodien nevar teikt, ka spēle bija izcila - pārāk daudz aizsargu kļūdas un pārāk lēnu pieņemti lēmumi uzbrukumā. Šodien tā antihokdja spēlēšana bija attaisnojama, bet pret Minsku tomēr tā ir izlaidība.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:41, pirms 6 gadiem
>>> H.E.N.R.Y.
Tieši tā,es tiešām neticēju,ka FKV beigs sezonu otrajā vietā un savu domu arī pamatoju,kāpēc.Katrā ziņā Ventspilij šosezon nedaudz paveicās,jo pēc spēka samēriem ,augstākais varēja būt trešā vieta.RFS un Riga FC ir nokomplektētas labāk,pluss bardaks šosezon FK Liepājas komandā.Tomēr šeit jau runājam par hokeju un attiecībā uz Rīgas Dinamo arī pamatoju savu domu ar to,ka komanda neiekļūs playoff zonā,zaudējot konkurentiem ,bet pa retam atņemot kādus punktus līderiem.Tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:43, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Pret Minsku tā nelaime bija likumsakarīga... Un šodien nevar teikt, ka spēle bija izcila - pārāk daudz aizsargu kļūdas un pārāk lēnu pieņemti lēmumi uzbrukumā. Šodien tā antihokdja spēlēšana bija attaisnojama, bet pret Minsku tomēr tā ir izlaidība.
Es domaju, ka šodienas aizsargu kļūda vairāk bija pretinieku vaina nevis pašu slinkums vai attieksmes trūkums. Spēles temps ko piedāvaja SKA bija NHL top komandu cienīgs. Pret Minsku gribētos domāt, ka puiši vai nu bija pāratpūtušies un izgajuši no ritma vai arī deguns gaisā. Sazvērestības teoriju versija - koridoros bija noruna, ka ja belari izručī letiņus u-20, tad RD pakāš MND

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neesmu redzejis, ka tu protestētu pret vārtiem, kurus negodīgi ieskaita pret Dinamo - visur kur ir strīdīgas epizodes par sliktu RD vai latvijas izlasei tu esi tiesnešu pusē, pat tad ja pēc tam citi tiesneši, eskperti vai hokejisti tiesnešu lēmumu atzīst par kļūdainu. Toties tiko kā ir strīdīga epizode par labu Dinamo tā meties norādīt, ka tur vot nebija jāskaita. Izskatās pēc dubultstandartiem.
Mācās no labākajiem - Ļepajas Ivčika.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:46, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Mācās no labākajiem - Ļepajas Ivčika.
Kā neiedomājos. Viņi, taču kā labākie draugi RD rakstu komentāros viens otru meklē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:46, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>> H.E.N.R.Y.
Tieši tā,es tiešām neticēju,ka FKV beigs sezonu otrajā vietā un savu domu arī pamatoju,kāpēc.Katrā ziņā Ventspilij šosezon nedaudz paveicās,jo pēc spēka samēriem ,augstākais varēja būt trešā vieta.RFS un Riga FC ir nokomplektētas labāk,pluss bardaks šosezon FK Liepājas komandā.Tomēr šeit jau runājam par hokeju un attiecībā uz Rīgas Dinamo arī pamatoju savu domu ar to,ka komanda neiekļūs playoff zonā,zaudējot konkurentiem ,bet pa retam atņemot kādus punktus līderiem.Tas arī viss.
Pilnīgi iespējams, ka DR netiks izslēgšanās spēlēs, bet mani visvairāk pārsteidz tas, ka sporta fans ar tik lielu fanošanas stāžu saka, ka vairs nav variantu tikt top 8, kad atpalicība ir tikai daži punkti.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:47, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neesmu redzejis, ka tu protestētu pret vārtiem, kurus negodīgi ieskaita pret Dinamo - visur kur ir strīdīgas epizodes par sliktu RD vai latvijas izlasei tu esi tiesnešu pusē, pat tad ja pēc tam citi tiesneši, eskperti vai hokejisti tiesnešu lēmumu atzīst par kļūdainu. Toties tiko kā ir strīdīga epizode par labu Dinamo tā meties norādīt, ka tur vot nebija jāskaita. Izskatās pēc dubultstandartiem.
Tad jau es tavuprāt neesmu DR fans. Jā manas domas ļoti bieži sakrīt ar tiesnešu domām. Cenšos visu uzzināt par strīdīgiem momentiem, kādēļ skaita vai neskaita vārtus nevis bļaustos uz emocijām. Es uzskatu ka negodīgi neieskaitīja Džeriņa vārtus SKA Rīgā un to rakstīju. Man nevajag dāvanas no tiesnešiem par labu DR. Es rakstīju komentārā ka lēnām noskatoties visu epizodi atkārtojumā manas domas mainījās un vārti gūti pareizi.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:48, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mnd atriebās Latvijai un DR par 2005. gada olimpisko kvali aizpagājušajā Dezelzceļa Kausā Rīgā
Ja mēs ejam tiktāl, tad par to jau dabūjām belaru pč no pašiem belariem un tiesneša, kurš neieskaitīja Daugavas tīru golu.
Vot jautājums Fuunim, ko Funis saka par Jeržābeku attiecīgajā spēlē? Vai Šindleru, kurš pieļāva tik daudz smagu kļūdu, ka viņam uz laiku aizliedza tiesāt Latvijas izlases spēles? Tie arī visi notiesāja visu perfekti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jau es tavuprāt neesmu DR fans. Jā manas domas ļoti bieži sakrīt ar tiesnešu domām. Cenšos visu uzzināt par strīdīgiem momentiem, kādēļ skaita vai neskaita vārtus nevis bļaustos uz emocijām. Es uzskatu ka negodīgi neieskaitīja Džeriņa vārtus SKA Rīgā un to rakstīju. Man nevajag dāvanas no tiesnešiem par labu DR. Es rakstīju komentārā ka lēnām noskatoties visu epizodi atkārtojumā manas domas mainījās un vārti gūti pareizi.
Ko saki par Jeržābeku tālajā Baltkrievijas PČ, mačā pret mājiniekiem?

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja mēs ejam tiktāl, tad par to jau dabūjām belaru pč no pašiem belariem un tiesneša, kurš neieskaitīja Daugavas tīru golu.
Vot jautājums Fuunim, ko Funis saka par Jeržābeku attiecīgajā spēlē? Vai Šindleru, kurš pieļāva tik daudz smagu kļūdu, ka viņam uz laiku aizliedza tiesāt Latvijas izlases spēles? Tie arī visi notiesāja visu perfekti?
Feržābeks un Šindlers pieļāva rupjas kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jau es tavuprāt neesmu DR fans. Jā manas domas ļoti bieži sakrīt ar tiesnešu domām. Cenšos visu uzzināt par strīdīgiem momentiem, kādēļ skaita vai neskaita vārtus nevis bļaustos uz emocijām. Es uzskatu ka negodīgi neieskaitīja Džeriņa vārtus SKA Rīgā un to rakstīju. Man nevajag dāvanas no tiesnešiem par labu DR. Es rakstīju komentārā ka lēnām noskatoties visu epizodi atkārtojumā manas domas mainījās un vārti gūti pareizi.
Un spriežot pēc komentāriem tavas domas mainījās nevis no noskatīšanās, jo komentāros sākotnēji apelēji kā redzi 4 RD spēlētājus pie borta, et gan tikai tad, kad parādījās komentārs, ka redzēta spēles studija, kur paskaidrots, ka tīrs gols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:52, pirms 6 gadiem
Felipe291 rakstīja: Es taču teicu, ka būs uzvara. Neviens man neticēja, kā arī minēju, ka cerība mirst pēdejā. Apsveicu Videlu ar pirmo hat-trick KHL, ja nemaldos - tādu viņam vel nebija!
Galvenais sakuma apsveic, un tad doma bijis jeb nebijis , tad uzzini sakuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:54, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es domaju, ka šodienas aizsargu kļūda vairāk bija pretinieku vaina nevis pašu slinkums vai attieksmes trūkums. Spēles temps ko piedāvaja SKA bija NHL top komandu cienīgs. Pret Minsku gribētos domāt, ka puiši vai nu bija pāratpūtušies un izgajuši no ritma vai arī deguns gaisā. Sazvērestības teoriju versija - koridoros bija noruna, ka ja belari izručī letiņus u-20, tad RD pakāš MND
Nu tas, ka tur bija SKA vaina, ir skaidrs , bet ļoti daudzās epizodes bija, kur RD aizsrgs stāv un skatās hokeju un tad pēkšņi pamana, ka jāņem brīvais spēlētājs. kautvai 2. SKA gols - Majone pozicionāli kļūdijās...

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:54, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bija vēl viens strīpainais grēcinieks, kurš neisekaitīja DIVUS vārtus pret USA, ja nemaldos, 2005. gadā
Tas jau arī ja nemaldos ir Šindlers

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:55, pirms 6 gadiem
>>>Funs rakstīja-Vai vari īsumā pateikt kaut ko par maiņu un kādēļ tā bija pareiza?

Tad man jāraksta garš hokeja noteikumu penteris,es labāk pārkopēšu to,ko Tihonovs teica pēc spēles.
Нападающий СКА Виктор Тихонов подвёл итоги встречи с рижским «Динамо» (2:3 ОТ). Вратарь „Динамо“ сыграл здорово, но и мы не очень ответственно подошли. В овертайме смотрели, засчитывать ли гол? Тут надо за любой момент цепляться, если есть шанс на вне игры или неправильную смену. Рискнули, но гол был чистым.

     [+] [-]

, 2018-12-20 21:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un spriežot pēc komentāriem tavas domas mainījās nevis no noskatīšanās, jo komentāros sākotnēji apelēji kā redzi 4 RD spēlētājus pie borta, et gan tikai tad, kad parādījās komentārs, ka redzēta spēles studija, kur paskaidrots, ka tīrs gols.
Tu kļūdies. Es pat redzēju 5 spēlētājus vienlaicīgi un mēģināju dažādos atkārtojumos izsekot līdzi kurš spēlētājs mainījās ar Videlu un pēc slidošanas trajektorijas un vietas laukumā no dažādām kamerām sapratu ka tas kurš mainījās jau ir uz soliņa.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 21:58, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>Funs rakstīja-Vai vari īsumā pateikt kaut ko par maiņu un kādēļ tā bija pareiza?

Tad man jāraksta garš hokeja noteikumu penteris,es labāk pārkopēšu to,ko Tihonovs teica pēc spēles.
Нападающий СКА Виктор Тихонов подвёл итоги встречи с рижским «Динамо» (2:3 ОТ). Вратарь „Динамо“ сыграл здорово, но и мы не очень ответственно подошли. В овертайме смотрели, засчитывать ли гол? Тут надо за любой момент цепляться, если есть шанс на вне игры или неправильную смену. Рискнули, но гол был чистым.
Paldies, bet gribējās zināt noteikuma nianses ar maiņu un iegūtajām priekšrocībām. Kā tās tiek traktētas? Saprotu ka gari jāraksta tad paldies par to pašu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:02, pirms 6 gadiem
Prasītos lai masu medijos kāds tiesnesis izskaidrotu noteikumu nianses strīdīgās situācijās. Tad arī mazāk strīdi būtu. Piemēram ļoti gribas zināt teisnešu skaidrojumu kādēļ neieskaitīja Džeriņa golu pret SKA un Videla goku kad tā skāra Dārziņu. Vienkārši bez emocijām lai izskaidro precīzi sīkumos kādēļ šos golus neskaita. Jo tā sanāk no sērijas 'viena tante teica". Vai šosezon patiešām neskaita jebkurus vārtus kas ielido no uzbrucēja kājas pat pilnīgi miera stāvoklī vai minimāla kustība kaut ko nozīmē šādā gadījumā, vai pozīcija pret vārteim ko nozīmē utt.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:05, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kurš tad bija Rīgā Latvija pret Kanādu 2006. gadā?
Riks Lūkers
Izdevās atrast vecumvecu rakstu, bet ļoti labu par visiem strīpainajiem varoņiem līdz Jeržābekam
Šindlera saraksts - TOP'6

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 22:06, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y raksta-Pilnīgi iespējams, ka DR netiks izslēgšanās spēlēs, bet mani visvairāk pārsteidz tas, ka sporta fans ar tik lielu fanošanas stāžu saka, ka vairs nav variantu tikt top 8, kad atpalicība ir tikai daži punkti.

Es nesaku ,ka komanda nevar tikt izslēgšanas zonā,atpaliekot no konkurentiem šobrīd piecus punktus.Es saku,ka Rīgas Dinamo tur netiks,ja turpinās zaudēt punktus tuvākajiem konkurentiem,kā Soči,Vitjaz ,Minskas Dinamo.Apspēlējot konkurentus un pa retam atņemot punktus līderiem.Tā ir formula iekļūšanai izslēgšanas spēlēs.Tas,ka esmu līdzjutējs ar lielu gadu stāžu vabūt arī dara mani pārāk piesardzīgu un neesmu es vairs nepamatoti optimistisks savās prognozēs.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kļūdies. Es pat redzēju 5 spēlētājus vienlaicīgi un mēģināju dažādos atkārtojumos izsekot līdzi kurš spēlētājs mainījās ar Videlu un pēc slidošanas trajektorijas un vietas laukumā no dažādām kamerām sapratu ka tas kurš mainījās jau ir uz soliņa.
Ja tev būtu pieticis ar to, ka redzi, ka nomainījies spēlētajs, kura vietā ir Videls, tu diez vai jautātu pēc traktējumu, tā kā visticamāk tikai tad, kad pateica, ka eksperts golu sauc par tīru samierinājies, ka "tiesneši nedod dāvanas RD"

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:09, pirms 6 gadiem
>>>funim
Skaties KHL televīziju,tur atbildīgais par tiesneša darbu Aņisimovs, speciālā raidījumā iztirzā strīdīgos spēļu momentus.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-20 22:10, pirms 6 gadiem
Tie, kas pēta tos čekas maisus, vai Liepājas Ivars ar segvārdu "Namgejs" nav tur atrodams?

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:10, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tev būtu pieticis ar to, ka redzi, ka nomainījies spēlētajs, kura vietā ir Videls, tu diez vai jautātu pēc traktējumu, tā kā visticamāk tikai tad, kad pateica, ka eksperts golu sauc par tīru samierinājies, ka "tiesneši nedod dāvanas RD"
Tu taču vari domāt kā vēlies. Ja es ieraugu atkārtojumā 5 uz laukuma (2 lieki) vārtu gūšanas brīdī, tad šaubas sāk rasties.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:11, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>funim
Skaties KHL televīziju,tur atbildīgais par tiesneša darbu Aņisimovs, speciālā raidījumā iztirzā strīdīgos spēļu momentus.
Dažreiz arī skatos.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:12, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Prasītos lai masu medijos kāds tiesnesis izskaidrotu noteikumu nianses strīdīgās situācijās. Tad arī mazāk strīdi būtu. Piemēram ļoti gribas zināt teisnešu skaidrojumu kādēļ neieskaitīja Džeriņa golu pret SKA un Videla goku kad tā skāra Dārziņu. Vienkārši bez emocijām lai izskaidro precīzi sīkumos kādēļ šos golus neskaita. Jo tā sanāk no sērijas 'viena tante teica". Vai šosezon patiešām neskaita jebkurus vārtus kas ielido no uzbrucēja kājas pat pilnīgi miera stāvoklī vai minimāla kustība kaut ko nozīmē šādā gadījumā, vai pozīcija pret vārteim ko nozīmē utt.
Džeriņa golu pret SKA skaidroja KHL tiesnešu eksperts - jo Klārks mirklī, kad izslidoja caur vārtiem esot traucējis redzamību. Ta teorētiski atbilst reglamenta 95. panta 1. vai 2. punktam - ja spēlētājs vārtu guvuma laikā ir vārtsarga laukumā, tad viņs nedrīkst nekā traucēt vārtsargam spēt atvairīt metienu. Taču tas iet pretrunā pret vairākiem vārtiem pret Dinamo, kur ir ne tikai traucēta redzamība, bet arī reālai truacēta vārtsarga darbība.Interesanti tikai kā mazais Klārks varēja krietni garakam vartsrgam traucēt redzamību. Un ļoti interesanti - tu tik ļoti aizstāvēji tiesnesi, ka pareizi neiskaitīti vārti, bet tagad jau saki, ka "viena tante teica". Šis reglamenta punkts gan galīgi neattaisno to kāpēc Meijam neieskaitīja vārtus nesenā spēlē, jo attiecīgajā epizodē izpildās 94. panta punkts, ka ja uzgrūž virsū vārtsargam un ripa iekrīt vārtos gols ir skaitāms.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 22:14, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: ka var zaudēt sūda minskai un uzvilkt visu vareno ska viņu arēnā.... NU KĀ...unikums.... cepurtriks ir un paliek cepurtriks
Tapec ka pret SKA , Rigai vienmer iet labi,
2) ne katru speli var nospelet viena limeni,
3) tas ir sports, kur logika nav vienmer
4) esi oluhins, ja nesaproti tadas lietas
5) ir tads faktors ka neveiksmes un veiksmes, lielas un mazas dienas, motivacijas trukums jeb otradak liela motivacija,
Nu Ka nu kaa var nesajegt to, divana pirdeji!!!!

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:18, pirms 6 gadiem
Ir likuma burts un likuma gars un otrs ir galvenais, savickietis fuņs ir akls burta kalps, tāpēc jums te tādas ņemšanās par šiem jautājumiem

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 22:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Džeriņa golu pret SKA skaidroja KHL tiesnešu eksperts - jo Klārks mirklī, kad izslidoja caur vārtiem esot traucējis redzamību. Ta teorētiski atbilst reglamenta 95. panta 1. vai 2. punktam - ja spēlētājs vārtu guvuma laikā ir vārtsarga laukumā, tad viņs nedrīkst nekā traucēt vārtsargam spēt atvairīt metienu. Taču tas iet pretrunā pret vairākiem vārtiem pret Dinamo, kur ir ne tikai traucēta redzamība, bet arī reālai truacēta vārtsarga darbība.Interesanti tikai kā mazais Klārks varēja krietni garakam vartsrgam traucēt redzamību. Un ļoti interesanti - tu tik ļoti aizstāvēji tiesnesi, ka pareizi neiskaitīti vārti, bet tagad jau saki, ka "viena tante teica". Šis reglamenta punkts gan galīgi neattaisno to kāpēc Meijam neieskaitīja vārtus nesenā spēlē, jo attiecīgajā epizodē izpildās 94. panta punkts, ka ja uzgrūž virsū vārtsargam un ripa iekrīt vārtos gols ir skaitāms.
Par redzamību biju lasījis un ļoti grūti man no dažādiem leņķiem atrast kā Klārks traucē redzamību. Te gribētos lai būtu video vai no īstās kameras apstādināts moments kad traucē redzamību. Es nespēju atrast. Meijas vārti gan nebija jāskaita , tur nu gan nav nekādi strīdi-ļoti ļoti netīri vārti.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Par redzamību biju lasījis un ļoti grūti man no dažādiem leņķiem atrast kā Klārks traucē redzamību. Te gribētos lai būtu video vai no īstās kameras apstādināts moments kad traucē redzamību. Es nespēju atrast. Meijas vārti gan nebija jāskaita , tur nu gan nav nekādi strīdi-ļoti ļoti netīri vārti.
Paga, tu vārtus kuros Klārks "traucēja redzamību" visu laiku sauci par pareizi neieskaitītiem, ka pilnīgi piekrīti tiesnesim. Tagad jau pēkšņi sāc stāstīt, ka grūti atradt kā Klārks varēja traucēt redzamību - tad kā tu vari atbalstī tiesnesi šajā epizodē. Šeit būtu jāiet pēc līdzīga principa kā tiesneši reizem neieskaita vartus - ja neredz ripu ieslīdam vārtos, jo virsū šķitoks - gola nav. Tātad analogs sanāk - ja nevar redzēt kā Klārks traucē redzamību vārtsargam - tiesnesim taisnība nav un golu bija jāskaita.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:24, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Džeriņa golu pret SKA skaidroja KHL tiesnešu eksperts - jo Klārks mirklī, kad izslidoja caur vārtiem esot traucējis redzamību. Ta teorētiski atbilst reglamenta 95. panta 1. vai 2. punktam - ja spēlētājs vārtu guvuma laikā ir vārtsarga laukumā, tad viņs nedrīkst nekā traucēt vārtsargam spēt atvairīt metienu. Taču tas iet pretrunā pret vairākiem vārtiem pret Dinamo, kur ir ne tikai traucēta redzamība, bet arī reālai truacēta vārtsarga darbība.Interesanti tikai kā mazais Klārks varēja krietni garakam vartsrgam traucēt redzamību. Un ļoti interesanti - tu tik ļoti aizstāvēji tiesnesi, ka pareizi neiskaitīti vārti, bet tagad jau saki, ka "viena tante teica". Šis reglamenta punkts gan galīgi neattaisno to kāpēc Meijam neieskaitīja vārtus nesenā spēlē, jo attiecīgajā epizodē izpildās 94. panta punkts, ka ja uzgrūž virsū vārtsargam un ripa iekrīt vārtos gols ir skaitāms.
Melot nav labi. Lūk mans komentārs un pasaki kur es tajā aizstāvu tiesnesi.
FUNS , 2018-10-26 23:01, pirms 2 mēnešiem
2 labas spēles pret favorītiem. Vienu norok Gudļevskis, otru strīpainie.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:26, pirms 6 gadiem
Tak nebija iespējams neieskaitīt to golu, jo skaitliskā sastāva pārkāpumu var fiksēt tikai tiesnesis laukumā, spēles brīdī, nevis ar atkārtojuma palīdzību, čelendžu varēja ņemt tikai par zonu..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-20 22:28, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Melot nav labi. Lūk mans komentārs un pasaki kur es tajā aizstāvu tiesnesi.
FUNS , 2018-10-26 23:01, pirms 2 mēnešiem
2 labas spēles pret favorītiem. Vienu norok Gudļevskis, otru strīpainie.
Nu sorry, es netaisu kartotēkas ar katra cilvēka komentāriem. Toties paskatoties šo rakstu vien jau sanāk tavs atbalsts tiesnešiem visos jautājumos, līdz brīdim, kad priekša noliek faktus, kad tavs atbalsts pāriet uz RD vai sašķobās. Tā bija gan ar šodienas Videla vārtiem, gan pēkšņi arī ar Džeriņa vārtiem - tos vienmēr sauci par pareizi neiskaitītiem, taga djau pēkšņi, leņki pareizo nevar atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:38, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu sorry, es netaisu kartotēkas ar katra cilvēka komentāriem. Toties paskatoties šo rakstu vien jau sanāk tavs atbalsts tiesnešiem visos jautājumos, līdz brīdim, kad priekša noliek faktus, kad tavs atbalsts pāriet uz RD vai sašķobās. Tā bija gan ar šodienas Videla vārtiem, gan pēkšņi arī ar Džeriņa vārtiem - tos vienmēr sauci par pareizi neiskaitītiem, taga djau pēkšņi, leņki pareizo nevar atrast.
Melot nav labi. Es uzskatu ka Džeriņa vārti bija jāskaita, bet pieļauju iespēju, ka tiesnešiem ir kaut kāda kamera kura nav mums un viņiem ir savs traktējums.
Par šodienu paskatījos mans komentārs (garš komentārs parādījās 1 minūti pēc tam kad kāds ierakstīja ka gols bija tīrs). Padomā vai es minūtes laikā tik garu komentu varu paspēt. Es nesteidzos ar galīgiem secinājumiem pirms video noskatīšanās. Ir dažādi rakursi un ne visi ir mums pieejami. No vienas kameras izskatās tā no citas savādāk. Es nekad neesmu teicis ka Džeriņa gols nebija jāskaita, bet esmu pieļāvis iespēju. Braucot mājās no spēles ierakstīju komentāru ka arēnā tiesāšana izskatījās ļoti aizdomīga.

FUNS , 2018-10-26 22:19, pirms 2 mēnešiem
Vēl uzkrītoši bieži tiesneši traucēja tieši spēles laikā. Vairākas reizes izskatījās kā tiesneši mūsu aizsargu bloķē un SKA uzbrucējs tiek mūsējam garām. Sen nebiju redzējis kopumā tik aizdomīgu tiesāšanu.

Melot nav labi. Kur tu redzi manā komentārā tiesnešu aizstāvību. Melot nav labi.

     [+] [-]

, 2018-12-20 22:45, pirms 6 gadiem
bildē spele ar Jokerit

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 22:48, pirms 6 gadiem
Kārtējā fiksēta spēlē, nekas tagad būs kādi 3-4 zāģi un atkal uzraus, kādu kad koefs būs līdzīgs 5-6

  -2 [+] [-]

, 2018-12-20 22:53, pirms 6 gadiem
proletariātam prieki - par gazprom naudu, kura nokāsta no proletariāta ikmēneša gāzes rēķiniem un ieguldīta ārzemju spēlētāju algās, leģionāri izvelk vienu uzvaru - pofig par kopējo bilanci, tagad taču ir iemesls aizliet mūli ar ārzemniekiem piederošu alus brūžu saražoto alus suslu ak jūs nabaga raboķagas, reizēm apskaužu jūs par to, cik maz jums vajag pilnai laimei

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:05, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tribīnēs atbalstīju cik spēka!laikam nesu veiksmi komandai!Speciāli Saku Kovu-izbraucu pa Krievijas šosejām-Latvijā tādas nav nekur,mums vēl līdz tai šosejai augt un augt!!!bet Tu parādīji,ka esi pļutītājs vai neveiksminiekskā pašam patīk labāk
Vēl pateikšu-tribīnēs dziedāju Latvijas himnu,bey nu visu cieņu,ka krievi dziedāja savējo!pat bez mūzikas beigās!un pēc spēles man roku paspieda!!tas īsumā vissšodien nav laika,beyt Koivam vēl daudz ko pateikšu par atpalikušo Krieviju un superkulturālo Eiropu!!!visu cieņu!
nemuldi, esmu redzējis krievijas šosejas, atgriežoties no maskavas ieliecis nenorobežotā, asfaltā izgrieztā regulāras formas bedrē (laikam kaut kad bija plānots aizlāpīt, bet aizmirsa, kur tā bedre izgriezta), ar pārsistu karteri zaudējis gandrīz diennakti... kad nomainīsi savu sarkano nepilsoņa pasi, pabraukā pa Eiropu , nokaunēsies par savu stulbo demagoģiju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:07, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: proletariātam prieki - par gazprom naudu, kura nokāsta no proletariāta ikmēneša gāzes rēķiniem un ieguldīta ārzemju spēlētāju algās, leģionāri izvelk vienu uzvaru - pofig par kopējo bilanci, tagad taču ir iemesls aizliet mūli ar ārzemniekiem piederošu alus brūžu saražoto alus suslu ak jūs nabaga raboķagas, reizēm apskaužu jūs par to, cik maz jums vajag pilnai laimei
Ierunājās inteleģents, kuram garā teikumā, nav neviena punkta.

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:15, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai tad Latvijā vēl ir palicis proletariāts? Manuprāt, dēļ tadiem muhļītājiem-bīdītājiem-apčakarētājiem, kā uzņēmējmērglis Runcis Puncis, viss proletariāts ir aizlaidies prom
Cik tad pašpietiekamajam pseidopatriotam vajag pilnai laimei, lai Vienotības jeb Paristu liberastu peidari rullētu valdībā?
a kas tu esi? noteikti ne uzņēmējs un pavisam noteikti ne inteliģents... strādā pie kāda, vai ne? un pusdienas pārtraukumā, pīpējot, stāsti, kāds tavs darba devējs ir lohs? man ir ģimenes uzņēmums, neviens nekur nav aizlaidies p.s. balsoju par JKP

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:16, pirms 6 gadiem
Meklēju čekas maisos DR hokejistus bet dīvaini-visi saukā par čekistiem bet nekā. Cerams ka Videls nav čekists un Funu maisos neatradu.
Ojārs Rubenis - "Valts"
Jānis Šipkēvičs - Pēteris"
Edvīns Inkēns - "Uģis"
Vai šie 3 nespēlē hokeju DR?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 23:19, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ierunājās inteleģents, kuram garā teikumā, nav neviena punkta.
oi, nemuldi, es neiespringstu par gramatiku tādu kā tu dēļ... mācījos 3. videnē pie skolotājas Renigeres, kura mums uz visu mūžu iemācīja, kā lietot ne tikai punktus, bet arī formu "tā dēļ", kamēr puse deputātu un 99% proletariāta lieto "dēļ tā"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:26, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Smeķēt nesmēķēju, toties varu atļauties alu strebt, kad ienāk prātā, kaut vai 24/7, atšķirībā no tevis, kuram ir par šo to pastāvīgi jāiespringst, lai "turētu imidžu"
Es no tādas nastas esmu pilnībā brīvs!
ok, te es neko nevaru iebilst... tādā ziņā mani ļoti iespaidoja sadarbības vizītes pie skandināvu piegādātājiem viņu rūpnīcās - cilvēki strādā, jūtās pilnvērtīgi un pašpietiekami, bez īpašām ambīcijām, bet tanī pat laikā ļoti lojāli darba devējam... bet viņi tiešām ir kompetenti tanī, ko dara, nevis kut ko muļļā, taisa zaudējumus un stāsta, ka īpašnieks lohs

     [+] [-]

, 2018-12-20 23:28, pirms 6 gadiem
Kads labu naudu pacela.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-20 23:31, pirms 6 gadiem
gandrīz izlaida punktus .. cka te nekas neinteresēja - visa pilsēta domā par sestdienas klasiku stadionā pret cska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-21 11:02, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Meklēju čekas maisos DR hokejistus bet dīvaini-visi saukā par čekistiem bet nekā. Cerams ka Videls nav čekists un Funu maisos neatradu.
Ojārs Rubenis - "Valts"
Jānis Šipkēvičs - Pēteris"
Edvīns Inkēns - "Uģis"
Vai šie 3 nespēlē hokeju DR?
Dinamas boss savickis jura nav stukaču maisos, jo bija profesionāls čekists- kgb pulkvedis, kurus stukaču kartītēs neliek, un kadru čekistu kartotēkas 90-to sākumā tika aizvestas uz krieviju.