Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Lipmans aicina valsts uzņēmumus finansiāli atbalstīt Rīgas "Dinamo"

Rolands Eliņš

Lipmans aicina valsts uzņēmumus finansiāli atbalstīt Rīgas "Dinamo"
LHF prezidents Kirovs Lipmans un Rīgas "Dinamo" priekšnieki Aigars Kalvītis un Juris Savickis
Foto: Inga Nestere/F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans Latvijas sabiedrisko mediju portālā Lsm.lv norādījis, ka LHF ir gatava būt par starpnieci valsts uzņēmumiem un KHL klubam Rīgas "Dinamo", tādējādi palīdzot pēdējam atrisināt finanšu problēmas.

Kirovs Lipmans atklājis, ka izteicis priekšlikumu sadarboties ar Rīgas "Dinamo" un tās valdes priekšsēdētāju Juri Savicki, ja finansējumu piešķirtu tādu valsts uzņēmumi kā "Latvenergo" un "Latvijas Valsts meži".

"Šie uzņēmumi nevar sponsorēt privātu struktūru, kāda ir Rīgas "Dinamo", taču to iespējams izdarīt ar LHF starpniecību," sacīja Lipmans. "Šādu soli var spert. Ja katrs uzņēmums piešķirtu pa miljonam eiro. Ir izteikts piedāvājums Guntim Ulmanim un Aigaram Kalvītim, taču pagaidām atbildes nav. Klubs laikam vēl cerēja uz "Gazprom", taču kādēļ krieviem dot naudu Latvijas hokejam, ja pašiem ir problēmas."

Lipmans kā piemēru piesaucis Maskavas "Spartak", kurai finansiālu problēmu dēļ par dalību KHL pagaidām jāaizmirst, taču norāda, ka par Rīgas "Dinamo" likteni nesatraucas tik ļoti Latvijas izlases dēļ ("jo spēlētāji atradīs kur spēlēt citās komandās, tāpat kā tas bija pirms sešiem gadiem, kad šādas KHL komandas Rīgā nebija, bet štarptautisko turnīros rezultāti bija tikpat labi"), taču žēl būtu hokeja līdzjutēju.

"Valdībai jānāk pretim. Tad cau Latvijas Hokeja federāciju komandas vajadzībām nepieciešamo valsts naudu būtu iespējams pārskaitīt," norāda Lipmans.

Rīgas "Dinamo" finanšu sāga vasaras garumā ieguvusi vērā ņemamu apjomu, taču līdz sezonas sākumam vairs palikušas tikai pāris nedēļas. Valdes priekšsēdētājs Savickis portālam Sportacentrs.com apstiprinājis, ka šobrīd sponsori vēl nav atrasti un jaunumus varētu gaidīt pēc augusta jeb atvaļinājumu laika beigām, taču komandas starts čempionātā netiek apšaubīts.

Tikmēr komandai Arta Ābola vadībā jau nākamajā nedēļā būs jāpiedalās "Latvijas Dzelceļa" kausa izcīņā, kas ir paredzēts kā pēdējais sagatavošanās posms pirms jaunās KHL sezonas. Par iespējamo Latvijas valsts atbalstu iepriekš Savickis bija izteicies ļoti pozitīvi. Tiesa, Lipmana piedāvātais variants varētu neatrisināt visas "Dinamo" problēmas, jo tiek lēsts, ka sekmīgi aizvadītai sezonai nepieciešami 12 miljoni eiro.

Izmantotie resursi:
Lipmans vēlas valsts uzņēmumu atbalstu Rīgas...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 17:37, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Jūs jau aizejat atkal vecās tēmās... Jums jau neapnīk dzīt diendienā vienu un to pašu simtos komentāru? Jums reālās dzīves nemaz nav? Es nezinu, sieva, sieviete blakus, meitene, ģimene. Nu nevar tak veltīt laiku darbam un vēl pēc tām visu vakaru sportacentram bezjēdzīgām diskusijām. Vai nu sieva ir nelaimīga, vai nu esiet vientuļnieki. Kaut kas riktīgi tur toč nav. Tēma tak ir par šo deb.īlo Kiras ideju, nejau par projektu, kas kam patīk, vai nepatīk...
Pilnībā piekrītu - tukša salmu kulšana. Man pirmā lapa, ko veru vaļā ir SC un pirmie raksti meklēju par hokeju. Visur priekšā liepājnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-08-20 17:38, pirms 10 gadiem
Ja tā izdarītu un tas būs noziegums pret tautu un valsti.
ne jau šajos laikos, lai kā sports arī man patiktu, vai arī- lai valsts mani atbrīvo no nodokļu maksas....

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:38, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tad jau labāk to piķi,lai grūž VEF,Eirolīgas klubu uztaisītu
Nez kāpēc bagātie zviedri nefantazē par superklubiem Eirolīgās,čempionu līgās,vai KHL ,bet domā par savām līgām.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu - tukša salmu kulšana. Man pirmā lapa, ko veru vaļā ir SC un pirmie raksti meklēju par hokeju. Visur priekšā liepājnieks.
Un tad seko FUNA performances!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:40, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nez kāpēc bagātie zviedri nefantazē par superklubiem Eirolīgās,čempionu līgās,vai KHL ,bet domā par savām līgām.
Jā, tas man arī vienmēr ir interesējis. Arī čehi pierādīja, ka viņus pat par lielu naudu nopirkt nevarēja.

     [+] [-]

, 2014-08-20 17:40, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi,učuk, nevajag te tēlot baigo kosmopolītu. Sarunāts?
Visā pasaulē prioritāte Nr. 1 vienmēr ir bijis un būs lokālpatriotisms.
Daudz kuir dominē lokālpatriotisms. Man to ir grūti iedomāties mazās valstīs, vel varu kaut cik saprast federatīvo valstu lokālpatriotisms. Pirms gadiem 10 draugs atbrauca no Brēmenes un runājis ar futbola kluba Werder faniem. Tie teica ka viņiem pirmā vietā ir kā Verder spēlēs bundeslīgā nevis kā Vācijas izlase PČ vai EČ. Tad es aizdomājos vai tas ir normāli , vai pareizi, šķita tā jocīgi, bet saprast viņus var.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:41, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Un tad seko FUNA performances!

Bez komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-08-20 17:42, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet jautājums jau paliek? Kāpēc Kirovs tik pēkšņi no zila gaisa ir sagribējis mesties par glābēju? Tak nepārtraukti tieši viņš ir bijis tas, kas Dinamo eksistēšanu bija dēvējis par bezjēdzīgu. Tur laikam nav tālu jādomā, kāpēc mēģina tikt pie šprices. Tur jau saknē skaidrs, ka kaut kas nav tīrs.
Par bezjēdzīgu viņš to nav dēvējis,bet viņam ir aizvainojums ,jo tieši Kira ar Balderi bija pirmie ,kuri sarūnāja Rīgas komandas piedalīšanos KHL ,bet Savickis ar saviem draugiem un caur saviem kanāliem atstuma Kiru no Dinamo projekta.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-20 17:44, pirms 10 gadiem
ja gadījumā Dinamo izjuktu, LAČ no tā šajā LV ekonomiskā neko neiegūs- nevajag cirst uzreiz pa abām rokām a.g.stūrgalji a la tupogalovije

  +3 [+] [-]

, 2014-08-20 17:45, pirms 10 gadiem
Nah to KHL!!!Tālāk no krieviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 17:46, pirms 10 gadiem
Bofurs rakstīja: Tādus kā tevi vajadzēja klapēt kamēr maziņi bija, tagad vairs neko
1. par ko?
2. Klapētājs atradies , pameklē tādus pat pamuļķus kā tu un tad mēģini paklapēt, vai arī kkādus mazgadīgos tirliņus, kuri pa ielām slāj saknupuši 3 līkumos .

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:47, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: da nelīdzini Zviedriju ar Latviju,pie mums vienmēr būs kolhozs
Kāpēc kolhozs ir bijuši gadi ,kad ir bijis ļoti labs virslīgas futbola čempionāts ,arī basketbolā 90 gados bija ļoti laba līga ,arī hokejā pēdējie gadi pirms Dinamo bija ar intresantu čempionātu ,nerunājot par 90 gadu LHL ,kuā divas sezonas bija ļoti labā līmenī ,prieks atcerēties Esamiku,Aliansi,Laternu ,Junioru un citas tā laika blices.

     [+] [-]

, 2014-08-20 17:47, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet kopumā izklausās pēc publiskotas naudas atmazgāšanas shēmas. Te būtu VID jāparok!
Lai nu kam, bet Tev vajadzētu paklusēt, savādāk tas patriotisms tāds pašķidri glums izskatās un diskreditē patriota vārdu.
VEFs saņem naudu no LVM, atkatu naudu par valsts pasūtijumiem, Tu raksti, lai katrs grozās kā māk, kas citiem liedz. Kad paņem pie pakaļas sponsorus, visādi mēģini viņus attaisno un nevajag melot, visi zin ka dzelsceķļš sponsorē RD.

P.S.
Lai nebūtu pārmetumi manā virzienā, es netbalstu naudas došanu no Latvenergo, viņiem ir prātīgākas lietas kur ieguldīt, kaut vai vadus kas laukos iet pa gaisu, lai nomaina uz kabeļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 17:52, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Lai spēletu Champions league vispirms ir kāda komanda jadelaģe LAČ un tajā jāuzvar, kas līdz sim nav izdevies.
Laikam jau nav jēgas skaidrot,ka izņemot Parašu un Baltkrieviju, nekur citur mūs negaida ar atvērtām rokām. Ka ir jāizpilda virkne nosacījumu,lai mūs vismaz uzaicinātu uz šīs ČL kvalifikāciju. Pagaidām caur uzvaru KK, un vēlāk jau redzēs kāda būs kārtība.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-20 17:54, pirms 10 gadiem
Kur tad ir visi Kreditu aizdevēji,toto kantori?Kas ir memļaki pavilkt nevarat.Spējat tik jau esošiem čempioniem,medaļniekiem naudu aizdot.Biznesu rullējat uz citu lauriem.Sūdumušas.Neesmu Dinamo fans,bet atbalstu Lipmana lūgumu.Valsts uzņemumu vieta pieprasītu no Dinamo valdes garantu ka sastāvā uz spēli netiks pieteikti vairāk par 3 ārzemniekiem.Tas Latvijas hokeja izaugsmes intresēs.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-20 17:54, pirms 10 gadiem
Es nez, bet atbalstu ko tādu!
Atkārtošu vēlreiz - Dinamo formā jau mēs neredzam spēlējam kkadus krieveļus, bet gan latviešus.
Esmu pret Krievu izderibam Ukrainā, bet esmu par Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 17:54, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet jautājums jau paliek? Kāpēc Kirovs tik pēkšņi no zila gaisa ir sagribējis mesties par glābēju? Tak nepārtraukti tieši viņš ir bijis tas, kas Dinamo eksistēšanu bija dēvējis par bezjēdzīgu. Tur laikam nav tālu jādomā, kāpēc mēģina tikt pie šprices. Tur jau saknē skaidrs, ka kaut kas nav tīrs.
Nebūtu brīnums ja tas būtu kārtējais Kiras PR, pierasta lieta.
Biznesā viņš daudz paveicis, bet pirms darijumiem neplātās, hokejā vairāk brauc ar muti, nekā tiešām dara.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 17:56, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc kolhozs ir bijuši gadi ,kad ir bijis ļoti labs virslīgas futbola čempionāts ,arī basketbolā 90 gados bija ļoti laba līga ,arī hokejā pēdējie gadi pirms Dinamo bija ar intresantu čempionātu ,nerunājot par 90 gadu LHL ,kuā divas sezonas bija ļoti labā līmenī ,prieks atcerēties Esamiku,Aliansi,Laternu ,Junioru un citas tā laika blices.
Vakar es saprotu, ka ir cerība, jo pat galīgi neizdevīgā laikā (16:00) un pie minimālas reklāmas Liepājas ledus halle bija līdz pusei piepildīta, kaut arī bija tikai vienkārša pārbaudes spēle.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-20 17:57, pirms 10 gadiem
Un ja Dinamo sāktu sponsorēt LV uzņēmumi, tad te lielai daļai mute būtu ciet, jo vairs nevarētu apgalvot, ka Dinamo ir krievu klubs.
Dinamo būtu tas pats, kas VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 17:58, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: gribētu zināt kurš uzņēmums Latvijā ir gatavs 10+ miljonus izmest?
tapēc jau Savickis un Co raud,kad vajag valstij atbalstīt,privātie protams neviens neko nedarīs.un nevienam varbūt nebūtu tāda nauda lai tā mētāties. Bet nu varētu jau tā valsts arī ko dot,bēeet tad nevarētu būt valdē visi šitie expolitiķi utt,jo ja viņi parādītu savas algas cik saņem,tad tās summas ir tādas pašas kā hokejistiem un tas jau ir pretīgi...

     [+] [-]

, 2014-08-20 17:59, pirms 10 gadiem
Bofurs rakstīja:

sasmējos, Latvenergo neatbild par vadiem, par to atbild cits uzņēmums - Sadales tīkls
Kļūdijos, šobrīd juridiski tiešām tā ir, bet ja nemaldos tad ST ir Latvenergo meitas uzņēmums.

     [+] [-]

, 2014-08-20 18:00, pirms 10 gadiem
bīdītājs rakstīja: tapēc jau Savickis un Co raud,kad vajag valstij atbalstīt,privātie protams neviens neko nedarīs.un nevienam varbūt nebūtu tāda nauda lai tā mētāties. Bet nu varētu jau tā valsts arī ko dot,bēeet tad nevarētu būt valdē visi šitie expolitiķi utt,jo ja viņi parādītu savas algas cik saņem,tad tās summas ir tādas pašas kā hokejistiem un tas jau ir pretīgi...
Kira jau ar savu Grindexu varētu kko palīdzēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-20 18:01, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: ČL jau ir deklarējusi kartību, mērķus - līdzīgi ka futbola jāspelē visu valstu ČEMPIONIEM. Šobrīd par valstīm, kam nav specīgu atīstītu čempionatu tas notiek caur KK. Morveģi uzvareja KK un 2 wild card dabūja. Uzvarēs Prizma šogad arī LV dabūs 2 ielūgumus.
Par Prizmas izredzēm uzvarēt KK bez komentāriem.
Bet attiecībā uz to naudu ko Lipmans grib piemeklēt priekš RD, tad jāsaka/jāraksta, ka ar to LČ organizēšanā varētu izdarīt ļoti lielas lietas.

  +5 [+] [-]

, 2014-08-20 18:01, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un ja Dinamo sāktu sponsorēt LV uzņēmumi, tad te lielai daļai mute būtu ciet, jo vairs nevarētu apgalvot, ka Dinamo ir krievu klubs.
Dinamo būtu tas pats, kas VEF.
Ja to dara privātuzņēmēji- droši, vienalga kur naudu iegulda, bet ne jau Valsts uzņēmumi finansēs privātklubu, kurš pat nepiedalās Latvijas čempionātā, kā to dara leiši ar to pašu Žalgiri, kurš ir tautas komanda ar milzu, nepārtrauktām tradīcijām.
Nav nekādas loģikas, kapēc lai šajos ekonomiski grūtajos laikos valsts uzņēmumi ko tādu darītu...

  +1 [+] [-]

, 2014-08-20 18:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar es saprotu, ka ir cerība, jo pat galīgi neizdevīgā laikā (16:00) un pie minimālas reklāmas Liepājas ledus halle bija līdz pusei piepildīta, kaut arī bija tikai vienkārša pārbaudes spēle.
Komanda simpātiska un lai gan esmu vidzemnieks ,bet šajā sezonā būšu par Liepāju ,tāpat kā futbolā,godīgi sakot pašreizējās abas Liepājas komandas man patīk labāk ,kā iepriekšējās leģionāru komandas,protams hokejā arī beidzamajās divās sezonās BAČ liepājniekiem pārsvarā spēlēja daudzi savējie un arī tas modelis bija labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja