Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Zubovam palīdzēs Kuļibaba, Lūsiņš un bijušais "Vityaz" galvenais treneris

Agris Suveizda

Zubovam palīdzēs Kuļibaba, Lūsiņš un bijušais "Vityaz" galvenais treneris
Valērijs Kuļibaba un HK "Rīga" hokejisti. Foto: HKR.lv

Kontinentālās hokeja līgas vājākais klubs Rīgas "Dinamo" savā mājaslapā paziņojis, ka jaunajam galvenajam trenerim Sergejam Zubovam nākamsezon palīdzēs krievu speciālists Oļegs Orehovskis, kurš atbildēs par aizsargiem, un vietējie treneri Valērijs Kuļibaba (uzbrucēji) un Edgars Lūsiņš (vārtsargi).

43 gadus vecais Krievijas treneris Oļegs Orehovskis (dzimis 1977. gada 5. novembrī Noriļskā) ir labi pazīstams bijušais hokejists un treneris ar vairāk nekā 10 gadu stāžu. Savas hokejista karjeras laikā viņš aizsarga pozīcijā Krievijas spēcīgākajā līgā spēlēja 14 sezonas, kopā aizvadot vairāk nekā 600 spēļu, un lielāko daļu karjeras aizvadija Maskavas "Dynamo", ar to kļūstot par trīskārtēju Krievijas čempionu. Krievijas izlases sastāvā spēlējis 2001. gada pasaules čempionātā. Trenera karjeru viņš sāka 2010. gadā, kad kļuva par MHL komandas Tveras "Sheriff" galvenā trenera asistentu, nākamajā sezonā jau šādā pašā amatā strādāja VHL komandā Balašihas "Dynamo", bet vēl pēc gada kļuva par KHL kluba "Vityaz" galvenā trenera asistentu, kur nostrādāja četras sezonas, no kurām gandrīz divas sezonas bija arī galvenais treneris. Pēc tam kā galvenā trenera asistents strādāja "Neftekhimik", "Sochi" (kā Zubova palīgs) un Maskavas "Dynamo", bet divas iepriekšējās sezonas strādāja Novosibirskas "Sibir" asistenta lomā.

45 gadus vecais Latvijas treneris Valērijs Kuļibaba (dzimis 1976. gada 6. martā Rīgā) 2020./2021. gada sezonā bija "Dinamo" jauniešu komandas HK "Rīga" galvenais treneris, un viņa vadībā komanda startēja MHL čempionātā. Pirms tam viņš kā galvenais treneris ir vadījis Latvijas klubus "Liepājas Metalurgs-2" un "Zemgale"/LLU, kā arī strādājis MHL komandās "Liepājas Metalurgs-2" un Kišiņevas "Platina". Kopumā viņam ir vairāk nekā 12 gadu pieredze trenera darbā dažādos klubos, ir neliela pieredze strādājot Krievijā, kā arī ir bijis Latvijas klubu izlases galvenais treneris Baltijas kausa izcīņā un bija arī Latvijas izlases treneru korpusā pasaules čempionātā Slovākijā 2019. gadā. Savas spēlētāja karjeras laikā Valērijs Kuļibaba uzbrucēja pozīcijā ir spēlējis dažādos Latvijas klubos – "Pārdaugavā", "Juniorā", "Metalurgā" un "Rīga 2000", kā arī Krievijā, Somijā un Vācijā. Kuļibaba agrāk pretendējis arī uz Rīgas "Dinamo" galvenā trenera amatu.

36 gadus vecais Latvijas treneris Edgars Lūsiņš (dzimis 1984. gada 25. decembrī Rīgā) 2020./2021. gada sezonā kā vārtsargu treneris strādāja Austrijas klubos "LUSTENAU "(AlpsHL) un "Dornbirn" (ICEHL), bet pirms tam vairākas sezonas ir strādājis "Prizmā", kā arī Latvijas U20 un U18 izlasēs. Hokejista karjeras laikā viņš vārtsarga pozīcijā ir spēlējis dažādos Latvijas klubos Latvijas čempionātā, vienu sezonu bija arī Rīgas "Dinamo" kluba sistēmā, KHL nospēlējot četras spēles, kā arī ir spēlējis ASV, Vācijā, Čehijā un Dānijā.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

1 2 37 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2021-04-20 12:44, pirms 4 gadiem
Zubovu sezonas gaitā atlaidīs, un Lūsiņš kļūs par galveno.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-20 12:47, pirms 4 gadiem
Nu Lūsiņš rada pārdomas, Masaļskis ir bijis labs vārtsarga, bet Lūsiņš? Protams labi treneri ir ne vienmēr labi bijuši paši kā spēlētāji, bet vienalga Lūsiņš man asociējas kā liels prātvēders ne vairāk.. Par pārējiem nav viedokļa.

 +10 [+] [-]

, 2021-04-20 12:54, pirms 4 gadiem
Bļe Lūsiņš 😂😂😂😂

  +3 [+] [-]

, 2021-04-20 13:00, pirms 4 gadiem
Kļavulapa, izlasot virsrakstu, ļoti sapriecāsies, bet, atverot rakstu, būs ļoti vīlies

  +9 [+] [-]

, 2021-04-20 13:11, pirms 4 gadiem
Lūsiņš nornāli ieziepējies, jo līmenis pilnībā neatbilst

  +6 [+] [-]

, 2021-04-20 13:19, pirms 4 gadiem
Būs labi jaunajā sezonā briest Gagarins!!😃

 +13 [+] [-]

, 2021-04-20 13:30, pirms 4 gadiem
Svukārt Lūsiņam asistēs Kambala un Žigajevs...

 +12 [+] [-]

, 2021-04-20 13:31, pirms 4 gadiem
Lūsiņš
Savā karjerā sasniedzis pilnīgi neko, un vienmēr runā tā it kā būtu pacēlis Stenlija kausu virs galvas.
Tagad viņam būs galvā sakāpis vēl reizes 100 vairāk.

  +9 [+] [-]

, 2021-04-20 13:32, pirms 4 gadiem
Lūsiņš kaut kādus jauniešus var trenēt, nevis Dinamo..

  +3 [+] [-]

, 2021-04-20 13:37, pirms 4 gadiem
Te daudzi tā runā, ka laikam vairāk nekā Lūsiņš ir sasnieguši. Lai Edgaram veicas.
Krievu valoda ar izskatās, ka būs jāuzfrišina.. rižskoje ģinama treniņprocess izskatās, ka būs po russkij.
Slēpts komentārs: Banss

  -2 [+] [-]

, 2021-04-20 13:45, pirms 4 gadiem
Lusins ar kratekli,darzenis ar cekista tanti,bertulis ar parejiem d..sa lidejiem...

     [+] [-]

, 2021-04-20 13:45, pirms 4 gadiem
Te jāsaprot, ka trenera specifika ietver efektīvu informācijas nodošanas veidu, uz ko balstās mācīšana, trenēšana.
Tas, ka Lūsiņš nav bijis NHL, nenozīmē, ka nezina, kā būtu jāsargā. Daudziem karjeras laikā nav bijis augstākā līmeņa fizisko spēju vai skila, bet galva (domāšana) un spēles izpratne ir bijusi vietā.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-20 13:47, pirms 4 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Te jāsaprot, ka trenera specifika ietver efektīvu informācijas nodošanas veidu, uz ko balstās mācīšana, trenēšana.
Tas, ka Lūsiņš nav bijis NHL, nenozīmē, ka nezina, kā būtu jāsargā. Daudziem karjeras laikā nav bijis augstākā līmeņa fizisko spēju vai skila, bet galva (domāšana) un spēles izpratne ir bijusi vietā.
Galva Lūsiņam noteikti nav vietā, to sviestu, ko viņš parasti gvelž starplaikos ir grūti klausīties

  +7 [+] [-]

, 2021-04-20 13:57, pirms 4 gadiem
san4ito rakstīja: Galva Lūsiņam noteikti nav vietā, to sviestu, ko viņš parasti gvelž starplaikos ir grūti klausīties
Viss ir kārtībā Edgaram, manā skatījumā ļoti gudrs no hokeja viedokļa, un arguments, ka neko nav sasniedzis ir tik muļķīgs, kā piemērs ir Hārtlijs, kurš nav spēlējis profesionāli, bet ir lielisks treneris

Tas, ka Edgars brīžiem pa daudz runā komentējot, tur jāpiekrīt , bet visādi citādi, lai veicas, arī ļoti profesionāli māk runāt ne tikai ar medijiem, bet arī ar spēlētājiem

  +1 [+] [-]

, 2021-04-20 13:58, pirms 4 gadiem
san4ito rakstīja: Galva Lūsiņam noteikti nav vietā, to sviestu, ko viņš parasti gvelž starplaikos ir grūti klausīties
Cik zinu, tad par visu izteikties viņš prot plaši un ar pārliecību. Protams vienam tas patīk, citam ne pārāk, tas vairāk subjektīvi.
Varbūt, tieši ar vārtsargiem strādājot, vajadzīgo informāciju viņš spēj nodot profesionāli un adekvāti.

     [+] [-]

, 2021-04-20 14:12, pirms 4 gadiem
kurš Zubovu atceras no fināla ar CSKA 1988.?

     [+] [-]

, 2021-04-20 15:01, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: kurš Zubovu atceras no fināla ar CSKA 1988.?
Toč netceros. Liekas Burē tur ar resti skraidīja, tās atmiņas ir tālas un es vēl biju bērns.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-20 15:37, pirms 4 gadiem
huļibaba , nu zemāk vairs nav kur krist, ā ir gan, Lūsiņš

  +3 [+] [-]

, 2021-04-20 15:41, pirms 4 gadiem
Vakar klausījos Pučes raidījumu ar Eiduku.
Armands pateica tieši, ka Paste komandu komplektē!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-20 15:42, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Toč netceros. Liekas Burē tur ar resti skraidīja, tās atmiņas ir tālas un es vēl biju bērns.
manuprāt arī nebija.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 15:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Vakar klausījos Pučes raidījumu ar Eiduku.
Armands pateica tieši, ka Paste komandu komplektē!
tad dīvaini ka Kamenskis nav piekomplektēts

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 15:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt arī nebija.
iespējams, ka tās ainas ir no citas sezonas

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 16:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tad dīvaini ka Kamenskis nav piekomplektēts
un Koļcovs nav sācis čāpot uz Rigu

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 16:39, pirms 4 gadiem
Jebaķ, tas narciss drīzāk varēs čaļiem matus nofrizēt un bārdas apcirpt, kāds vēl vārtsargu treneris, attopaties...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 16:40, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: kurš Zubovu atceras no fināla ar CSKA 1988.?
viņš nebija tajā sezonā ciskā, vismaz sastāvā neuzrādās
rd sastāvs
Rīgas Dinamo
vārtsargi: Artūrs Irbe, Vitālijs Samoilovs
aizsargi: Sergejs Čudinovs, Vladimirs Durdins, Dmitrijs Frolovs,
Konstantīns Grigorjevs, Mārtiņš Grundmanis, Ulvis Katlaps,
Andrejs Maticins, Normunds Sējējs, Andrejs Taboļins,
Dmitrijs Zinovjevs
uzbrucēji: Igors Akuļiņins, Aleksandrs Beļavskis, Igors Brezgins,
Aleksejs Froļikovs, Ainārs Hehts, Aleksandrs Kerčs,
Staņislavs Komarovs, Vladimirs Lubkins, Igors Pavlovs,
Jevgeņijs Semerjaks, Sergejs Skosirevs, Vladimirs Šašovs,
Mihails Šostaks, Ilmārs Tomans, Nikolajs Varjanovs,
Aleksandrs Veselovs, Harijs Vītoliņš III, Oļegs Znaroks
galvenais treneris: Vladimirs Jurzinovs
treneri: Vjačeslavs Nazarovs, Pjotrs Vorobjovs
ciskas
Алексей Червяков, Евгений Белошейкин, Алексей Гусаров, Владимир Зубков, Алексей Касатонов, Владимир Константинов, Игорь Кравчук, Игорь Малыхин, Сергей Стариков, Игорь Стельнов, Вячеслав Фетисов, Вячеслав Быков, Евгений Давыдов, Валерий Каменский, Павел Костчкин, Владимир Крутов, Игорь Ларионов, Сергей Макаров, Александр Могильный, Сергей Фёдоров, Андрей Хомутов. Тренер - Виктор Тихонов.

man ir disks cd krieviski
hokeja enciklopēdija 1910 - 2003
tur arī nav

  -3 [+] [-]

, 2021-04-20 16:42, pirms 4 gadiem
Te vesels bars tādus sūdus kuļ par Lūsiņu, atradušies baigie eksperti... Caurkritušie dīvānpirdēji.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-20 16:55, pirms 4 gadiem
da kāds Paste. neko viņš nedara, parasts dzērājs - nedzertu kopā ar Puči, neviens 15 gadus neatcerētos, ka šams vispār ir ar hokeju saistīts bijis

  -2 [+] [-]

, 2021-04-20 16:56, pirms 4 gadiem
Manuprāt, Zubovs bija tas, kura dēļ mūsējie nevinnēja 1988.gada finālu...tolaik šim bija 18 gadi, bet milzīgs un spēcīgs salīdzinot ar citiem abu komandu spēlētājiem...ja Maskavas Dinamo toreiz izdevās pusfinālā nolauzt arī ar spēku, tad ar Zubovu tas negāja cauri....viņš mūsu dinamiešus pamatīgi klopēja...ehh, ja mums būtu toreiz Hatuļevs, ko likt pretī, tad būtu nolauzuši arī CSKA 1988...

  -1 [+] [-]

, 2021-04-20 16:59, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: viņš nebija tajā sezonā ciskā, vismaz sastāvā neuzrādās
Владимир Зубков,
jā, tas bija Zubkovs..

  +1 [+] [-]

, 2021-04-20 17:12, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Александр Могильный
Tad šis bij tas restotais

  -2 [+] [-]

, 2021-04-20 17:56, pirms 4 gadiem
Lūsiņš ir harizmātisks džeks un tādi džeki šādai komandai lieti noderēs!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-20 18:05, pirms 4 gadiem
Paklausoties viņu eXI kopā ar Žigu un Ādolfu,kuri tiešām savos sporta veidos bija līderi atšķirībā no Lūsiņa,tad šķita ka kā minimums Lūsiņš ar ģinamku gagarinu būtu izcīnījis.Bet piekrītu kā te viens jau rakstīja,ka ieziepējies pie jura viņš ir pamatīgi.

     [+] [-]

, 2021-04-20 18:36, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Paklausoties viņu eXI kopā ar Žigu un Ādolfu,kuri tiešām savos sporta veidos bija līderi atšķirībā no Lūsiņa,tad šķita ka kā minimums Lūsiņš ar ģinamku gagarinu būtu izcīnījis.Bet piekrītu kā te viens jau rakstīja,ka ieziepējies pie jura viņš ir pamatīgi.
Tu tagad vērtē Lūsiņu - šovmeni vai Lūsiņu - vārtsargu treneri? Tiešām vārtsargu trenerim ir jābūt ar nez kādiem panākumiem? Jūs te visi aptrakuši esat?
Es zinu čali, kura augstākais hokeja panākums ir Latvijas U20 trešais vārtsargs (0 spēles U20 izlasē) un jau gandrīz 20 gadus strādā Kanādā par vārtsargu treneri. Dzīvo labi, rīko nometnes un tādā garā. Līdziga kalibra čalis Ventiņos ielika pamatīgus hokeja vārtsarga pamatus Mitenam. Man liekas, te vairumam nav nojēgas, kas vispār ir vārtsargu treneris. Lasiet intervijas, analizējat, nevis vaimanājat savu tuftu.
Par Lūsiņu kā vārtsargu treneri man pašam pagaidām viedokļa nav.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-20 18:49, pirms 4 gadiem
Man liekas, ka Dinamo, tomer, ka lubs kotejas, ar vārdu, kurs splēlē pasaules otrajā top līgā. Tādā komandā jabūt treneriem, kuri ir kaut ko sasnieguši, kam ir CV u.t.t., ja saprotat, ko gribu teikt.
Ko Lūsins, ka treneris ir sasniedzis??? Kads var pateikt, te pat nav runa par viņa karjeras sasniegumie, bet ko vins ir sasniedzis kā treneris augstā līmeni????? Un nevajag teikt, ka te dos vai ir jādod iespēja. Ne jau tādā limeni kadam dos iespeju, tur tomēr ir atbildība, jābut prasmēm, rezultātiem u.t.t., tacu Edgara jautajuma, nav pat rezultāti, pec kuriem izvērtēt viņa darbu. Iespeju var dot, ja speletajam tiesam ir wow CV, tas ir cits stāsts. Jautājums, vai vins atbilst KHL trenera līmenim? Par pārējiem nav jatājumu.
1 2 37 komentāri