Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vienojas ar zviedru centru Vargu

"Dinamo" vienojas ar zviedru centru Vargu
Fredriks Vargs
Foto: Scanpix Sweden

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) vienība Rīgas "Dinamo" uz vienu sezonu noslēgusi līgumu ar 32 gadus veco zviedru centra uzbrucēju Frederiku Vargu, kurš iepriekšējās divas sezonas aizvadīja Zviedrijas Elites sērijas kluba "Skellefteå" sastāvā, bet pirms spēlējis tādos zviedru klubos kā "MoDo" un "Timra".

Frederiks Vargs dzimis 1979. gada 3. maijā Zviedrijas pilsētā Bolidenā. Karjeru spēlētājs uzsāka dzimtās pilsētas klubā, bet pēc tam pārcēlās uz vienu no pazīstamākajām Zviedrijas komandām "MoDo". Savas karjeras laikā Vargs ir spēlējis tikai Zviedrijas klubos, šīs valsts spēcīgākajā līgā Elites sērijā triju klubu sastāvā (MoDo, Timra un Skellefteå), aizvadot 507 spēles (76 vārti un 112 rezultatīvas piespēles, 333 soda minūtes).

Frederiks Vargs savas karjeras laikā trīs reizes ir izcīnījis Zviedrijas Elites sērijas sudraba medaļas. Aizvadītajā sezonā Frederiks Vargs bija "Skellefteå" komandas kapteinis un palīdzēja komandai tikt pie sudraba medaļām (regulārajā čempionātā – 50 spēles, 11 vārti + 19 piespēles, 30 soda minūtes; play-off – 16 spēles, 2 vārti un 2 piespēles, 8 soda minūtes).

Frederiks Vargs Zviedrijas izlases sastāvā ir piedalījies divos pasaules čempionātos (16 spēles, 4 vārti + 8 rezultatīvas piespēles), kā arī spēlējis pasaules jauniešu čempionātā Zviedrija U18 izlases sastāvā. Tāpat Frederiks Vargs Zviedrijas izlases sastāvā ir piedalījies arī 58 pārbaudes spēlēs (10 + 13).

Zviedru hokeja speciālisti raksturo Frederiku Vargu kā ļoti strādīgu un fiziski spēcīgu hokejistu ar labu slidojumu, kurš allaž spēlē ar maksimālu atdevi un nevairās no spēka divcīņām. Kā vēl viens no galvenajiem Varga trumpjiem tiek minēta arī prasme cīnīties iemetienos.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  +9 [+] [-]

, 2011-05-19 12:56, pirms 14 gadiem
Par komandas komplektāciju nedaudz krievu valodā
ЧАС — Спруктс тоже уходит

Izskatās , ka Sprukts būs prom un Laviņš vēl sezonu būs

 +41 [+] [-]

, 2011-05-19 12:57, pirms 14 gadiem
zaipis rakstīja: Par komandas komplektāciju nedaudz krievu valodā
ЧАС — Спруктс тоже уходит

Izskatās , ka Sprukts būs prom un Laviņš vēl sezonu būs
Pēc manām domām, tieši tāpēc tika meklēts Sprukta aizstājējs - mazākuma speciālists!

 +20 [+] [-]

, 2011-05-19 13:05, pirms 14 gadiem
Dinamo ir liels ieguvums

 +37 [+] [-]

, 2011-05-19 13:07, pirms 14 gadiem
zaipis rakstīja: Par komandas komplektāciju nedaudz krievu valodā
ЧАС — Спруктс тоже уходит

Izskatās , ka Sprukts būs prom un Laviņš vēl sezonu būs
katrā ziņā tā laikam ir labā ziņa priekš Andra Džeriņa - nu nebūs tā, ka Sējējs ņems 3 centrus-leģionārus...
Slēpts komentārs: meccu
Slēpts komentārs: eikoninsh

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:08, pirms 14 gadiem
Holta dublieri jaunajā sezonā Dinamo būšot Jučers un Gudļevskis
Slēpts komentārs: GustavsB

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:11, pirms 14 gadiem
J sprukts bus prom tad nekas jau nemainas problemas ar centriem paliek un tas tik nozimee ka beig beigas visas mainas centri bus legionari

 +32 [+] [-]

, 2011-05-19 13:11, pirms 14 gadiem
Kāds viņš būs laiks rādīs.
Nav pamata RD līdzjutējiem ne kliegt urā, ne arī kādam viņu nolikt.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-19 13:13, pirms 14 gadiem
lambijs rakstīja: wow, kur kko tādu dzirdēji?
cik nopietni?
apollo.lv

  +7 [+] [-]

, 2011-05-19 13:13, pirms 14 gadiem
lambijs rakstīja: wow, kur kko tādu dzirdēji?
cik nopietni?
Autoavārijā smagi cietis olimpiskais...
Slēpts komentārs: playthegame

 +11 [+] [-]

, 2011-05-19 13:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ................................. ne arī kādam viņu nolikt.
intresantas izmaiņas! Tu kļūsti neprognozējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-19 13:18, pirms 14 gadiem
Ja jau Sprukts nepaliek un, pēc Sējēja vārdiem, vairāk par 5 leģionāriem komandā nebūs, tad izskatās, ka vienam no mūžīgajiem rezervistiem (Bukarts, Meija, Džeriņš) tiek taupīta vieta pirmajās trīs maiņās. Lai gan korekcijas var ieviest Daugaviņš. Paskatīsimies.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-19 13:18, pirms 14 gadiem
Apsveicami! Cerams, ka priecēs Dinamo fanus ar savu neatlaidību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2011-05-19 13:19, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Sprukts Salavata, SKA vai kazana.... nu lielaku pili nevar izdomat
es vel ticetu, ja teiktu, sibir, Minska, torpedo vai cits RD limena klubs gribetu Spruktu, bet nejau kads no kHL superklubiem
kādas muļķības Tu raksti - par Spruktu ir teikts, ka tā noteikti nebūs ne Ufa, ne Kazaņa, ne arī Pēterburga! Runa esot par klubu, kura finansiālās iespējas esot diezgan tuvas šiem 3 minētajiem...
Речь не идет о клубе первой тройки - СКА, «Ак Барсе» или «Салавате Юлаеве», но клубе по финансам близко стоящем к этой тройке, который может предложить Спруктсу более высокую зарплату.

 +18 [+] [-]

, 2011-05-19 13:19, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Sprukts Salavata, SKA vai kazana.... nu lielaku pili nevar izdomat
es vel ticetu, ja teiktu, sibir, Minska, torpedo vai cits RD limena klubs gribetu Spruktu, bet nejau kads no kHL superklubiem
caur google translator lasīji??

 +15 [+] [-]

, 2011-05-19 13:22, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Ankipāns, Vargs, Karsums? Jāgaida, kāds būs
Kāds vēl Daugaviņš??? Daugaviņa vieta ir NHL...

 +28 [+] [-]

, 2011-05-19 13:23, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Sprukts Salavata, SKA vai kazana.... nu lielaku pili nevar izdomat
es vel ticetu, ja teiktu, sibir, Minska, torpedo vai cits RD limena klubs gribetu Spruktu, bet nejau kads no kHL superklubiem
Lai nu Jankam veicas, bet domāju vismaz šobrīd daudziem ir zobs uz Spruktu!
Varbūt tā arī labāk, lai tauta nomierinās.

Es gan nebrīnīšos ja aģents vai Janka pats vienkārši mēģina sev cenu uzsist, bet Sējējs ar Vargas iegādi parādija figu. Tā gan ir mana sazvērestības teorija, kas iespējams ir muļķības.
Slēpts komentārs: rozmari

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:24, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kādas muļķības Tu raksti - par Spruktu ir teikts, ka tā noteikti nebūs ne Ufa, ne Kazaņa, ne arī Pēterburga! Runa esot par klubu, kura finansiālās iespējas esot diezgan tuvas šiem 3 minētajiem...
Речь не идет о клубе первой тройки - СКА, «Ак Барсе» или «Салавате Юлаеве», но клубе по финансам близко стоящем к этой тройке, который может предложить Спруктсу более высокую зарплату.
ai, ta ir, ka lasa krievu valodu tada apasa tempa ka dzimtaja latvisu valoda - tik parskrienot pari mana vaina
bet jebkura gadijuma galigi negribas tam ticet. kautgan savu aizsardzibas speles ipasibu del varbut, ka kadam vins ari iepatikas.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:25, pirms 14 gadiem
newage rakstīja: caur google translator lasīji??
atvainojos, par savu stulbumu tiesam parlasijos

 +19 [+] [-]

, 2011-05-19 13:26, pirms 14 gadiem
Cerams, ka viņš tiešām būs Vargs, nevis vārgs!

  -3 [+] [-]

, 2011-05-19 13:26, pirms 14 gadiem
Zips rakstīja: Rakstā tieši minēts ka nedz SJ, nedz SKA vai kds no lielajiem nepretendē uz Spruktu, bet runa visticamāk iet par nākamā finasu līmena klubiem, kuriem lielāka rocība par RD. Tā kā nekādas pīles tur nav..
OHK? Atlant? Nevar izslēgt Amur variantu, kāpēc gan ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:29, pirms 14 gadiem
Tātad, Vargs Sprukta vietā, Ņiživijs vairs izlasē nespēlēs , tātad paliek viens centra spots latviešiem. Sprukts pilnīgi reāli var uzmest lūpu pēc šādas attieksmes pret viņu pirms PČ. protams tas nebūtu veča cienīgi, bet tomēr. Viens ir skaidrs- Dinamo nebūs tas , kurš risinās Latvijas izlases centru deficīta problēmu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: OHK? Atlant? Nevar izslēgt Amur variantu, kāpēc gan ne?
ari traktoristus nevar izslegt.

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:32, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ari traktoristus nevar izslegt.
Nu nezinu gan, lai gan pašreiz Traktors pārsteidz ar tādu vienmērīgu sastāva komplektāciju. It kā naudas ir daudz vairāk kā pērn un tomēr tādas mega zvaigznes vēl nav, bet ka to lai zin.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:32, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Viens ir skaidrs- Dinamo nebūs tas , kurš risinās Latvijas izlases centru deficīta problēmu.
Kā tu vispār vari iedomāties, ka Dinamo spēj atrisināt mūsu centra spēlētāju deficītu? Ja spēlētāju, nav tad nav. Dinamo tur ņipričom.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-19 13:32, pirms 14 gadiem
mosh Janka pie Olega

  +7 [+] [-]

, 2011-05-19 13:32, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: OHK? Atlant? Nevar izslēgt Amur variantu, kāpēc gan ne?
Maskavas Dinamo būtu ļoti ticams variants = Znars ar Hari. Atlant, Minska - arī iespējami. Amur noteikti ne - ne Sprukts tik tālu gribētu braukt, ne arī finansiāli Amur nav tas spējīgākais...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-19 13:34, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ari traktoristus nevar izslegt.
traktors atkrīt - ja nemaldos, viņiem jau ir 5 leģionāri.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:35, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Maskavas Dinamo būtu ļoti ticams variants = Znars ar Hari. Atlant, Minska - arī iespējami. Amur noteikti ne - ne Sprukts tik tālu gribētu braukt, ne arī finansiāli Amur nav tas spējīgākais...
Amur , kāpēc gan ne? Šie play-ofus nav redzējuši ļoti sen, turklāt rocība šiem ir lielāka par RD, to neviens noteikti nenoliedz, cik nu lielāka , bet tomēr. Šobrīd nevar izslēgt nevienu variantu. Lai gan tev taisnība- OHK varētu būt variants nr.1

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:37, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Amur , kāpēc gan ne? Šie play-ofus nav redzējuši ļoti sen, turklāt rocība šiem ir lielāka par RD, to neviens noteikti nenoliedz, cik nu lielāka , bet tomēr. Šobrīd nevar izslēgt nevienu variantu. Lai gan tev taisnība- OHK varētu būt variants nr.1
Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tātad, Vargs Sprukta vietā, Ņiživijs vairs izlasē nespēlēs , tātad paliek viens centra spots latviešiem. Sprukts pilnīgi reāli var uzmest lūpu pēc šādas attieksmes pret viņu pirms PČ. protams tas nebūtu veča cienīgi, bet tomēr. Viens ir skaidrs- Dinamo nebūs tas , kurš risinās Latvijas izlases centru deficīta problēmu.
man liekas tieshi labi iespejams vilkoitam dos iespeju dzera apaugs ar galjaam un pieredzi jaatrenee saveejie un viss buus bumbaas varbuut ne nakosgad bet tuvaa nakotnee noteikti . es vismaz ticu tam. bet par spruktu mani intreseja ka vinjs nespelees izlasee, bet par darbavietas mainju es normali atiecos puikam jaapelna naudinja ,liidz ar to kur labaaka naudinja tur l;ai arii pelna .

  +5 [+] [-]

, 2011-05-19 13:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...
Esmu kko palaidis garām? Kas ir mainījies?

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:39, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...
Taču bija budžeta apskats kaut kāds pirms iepriekšējās sezonas. Kur amur bija nedaudz priekšā, tajā pilsētā taču ir tikai hokejs, ar to nedaudz pietiek, lai pasmeltu kādu labu kadru no taipus kontinenta.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:39, pirms 14 gadiem
Ak dievs vel 4meneshi lidz sezonas sakumam,daudz kas vel izmainiisies...Tagad ticeet visam arii nav jeegas...Jaa Sprukts pareizi dariis,ja aizies uz kaadu no bagatajaam komandaam...Tagad ir istais laiks lai kaut ko nopelniitu par virsu, jo gadi iet un parak daudz arii nav atlicis,jo hokejs ir nezheliigs sporta veids,kur likteniigu traumu dabuut, var jebkuraa mirklii...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Taču bija budžeta apskats kaut kāds pirms iepriekšējās sezonas. Kur amur bija nedaudz priekšā, tajā pilsētā taču ir tikai hokejs, ar to nedaudz pietiek, lai pasmeltu kādu labu kadru no taipus kontinenta.
Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:41, pirms 14 gadiem
Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:41, pirms 14 gadiem
cicerons123456 rakstīja: man liekas tieshi labi iespejams vilkoitam dos iespeju dzera apaugs ar galjaam un pieredzi jaatrenee saveejie un viss buus bumbaas varbuut ne nakosgad bet tuvaa nakotnee noteikti . es vismaz ticu tam. bet par spruktu mani intreseja ka vinjs nespelees izlasee, bet par darbavietas mainju es normali atiecos puikam jaapelna naudinja ,liidz ar to kur labaaka naudinja tur l;ai arii pelna .
kas ir teicis, ka iespēja būs Vilkoitam? Podziņš arī var spēlēt kā centrs...

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:42, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
Tikai tā brīža emociju uzplūdā, nekas traģisks nav noticis. Visi ir profesionāļi galu galā.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-19 13:43, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ai, ta ir, ka lasa krievu valodu tada apasa tempa ka dzimtaja latvisu valoda - tik parskrienot pari mana vaina
bet jebkura gadijuma galigi negribas tam ticet. kautgan savu aizsardzibas speles ipasibu del varbut, ka kadam vins ari iepatikas.
Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:43, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
CSKA esot finansiālas problēmas - to nesen vienā intervijā minēja Fetisovs...

  +9 [+] [-]

, 2011-05-19 13:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir teicis, ka iespēja būs Vilkoitam? Podziņš arī var spēlēt kā centrs...
Pasarg Dievs. Podziņš ir par īsu un vieglu, tuklāt kā centrs viņš nevarēs izmantot pašreiz savu vienīgo trumpi - ātrumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...
Nu,nu
Man jau liekas, ka tas ir pieaudzis apmēram par 30%.

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:45, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: intresantas izmaiņas! Tu kļūsti neprognozējams
No kļūdām ir jamācās.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
Tas nu jāatzīst. Varbūt iepriekšējā sezonā ne tik ļoti, bet 09/10 gada sezonā, manuprāt, komandas MVP.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
....bija,kad kopā ar ģimeni izbaudīs krievijas labumus-būs atkal,bet pašreiz vienkārši politiskais līķis kā visa mūsu valdība

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:51, pirms 14 gadiem
Tiešām nav par ko priecāties, bet labāks par Petrovicki un Mikušu jau būs.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:52, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tiešām nav par ko priecāties, bet labāks par Petrovicki un Mikušu jau būs.
Kāpēc nav par ko priecāties? Dinamo faniem ir iemesls priecāties, jo šis kadrs bija Elites sērijas stabila vērtība.

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:54, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ai, ta ir, ka lasa krievu valodu tada apasa tempa ka dzimtaja latvisu valoda - tik parskrienot pari mana vaina
bet jebkura gadijuma galigi negribas tam ticet. kautgan savu aizsardzibas speles ipasibu del varbut, ka kadam vins ari iepatikas.
Tu gribi teikt ka viņš uzbrukumā slikti spēlē?
Ņemot tikai pliku statistiku viņš KHL ir 106 spēlēs guvis 62 rezultivitātes punktus, kas priekš centra spēlētāju nebūt nav slikti, vēl ņemot vērā to cik Sprukts ir vērtīgs laukumā arī padarot melno darbu un izkapājot daudzas ripas, nemaz nerunājot par aizsardzību.
Jebkurā gadījumā ka tik nesanāk ar visiem Vargiem iegrābties, Sprukts jau darbu ta sev atradīs, bet Dinamo zaudējums nepagarinot ar viņu līgumu diezgan liels

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:56, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Kāds vēl Daugaviņš??? Daugaviņa vieta ir NHL...
ja negrib nopelnīt,tad protams

  +6 [+] [-]

, 2011-05-19 13:57, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
Surovijs it kā ir pārgājis pie Šuplera uz CSKA no bijušajiem RD spēlētājiem

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:58, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Pasarg Dievs. Podziņš ir par īsu un vieglu, tuklāt kā centrs viņš nevarēs izmantot pašreiz savu vienīgo trumpi - ātrumu.
Podziņš tāds jauneklīgs un paviegls iekš TV izskatās, bet pēc datiem kas publicēti RD lapā dinamoriga.eu nekāds mazulis jau ar nav.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:59, pirms 14 gadiem
Cerams, ka sprukstiņu Rīgā neredzēsim, savādāk varam jau ap Jauno gadu palikt bez viņa, ja nu atkal jūtas saguris un nav motivācijas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:00, pirms 14 gadiem
Cerams,ka iejutīsies komandā un palīdzēs izcīnīt Gagarinu

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:00, pirms 14 gadiem
Ungāri sāk iespiesties Eiropas spēcīgākajās līgās! Tāds 1988.g. dzimušais vārtsargs noslēdzis try out līgumu ar pašu Jokerit!
Eliteprospects.com - Zoltįn Hetényi

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:02, pirms 14 gadiem
Labi... Tāds Sprukta,Surovija tipa spēlētājs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 14:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:10, pirms 14 gadiem
Varbut taa komanda Ir Magnitka?
Magnitkai 11 uzbruceeji pagaidaam- 3 centri( viens no tiem Fjodorovs, kursh drohi vien vareetu pabeigt hokeju peec shis sezonas)

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...
No kurienes taada informaacija ? Linku studijaa

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:17, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.
aplami ir to nozēļot, manuprāt, tikai jāpriecājas, ka no RD izaug meistari. vietā nāks jaunie- tas pats sprukts pirmaja sezona nebija labāks par džeriņu šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:22, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: aplami ir to nozēļot, manuprāt, tikai jāpriecājas, ka no RD izaug meistari. vietā nāks jaunie- tas pats sprukts pirmaja sezona nebija labāks par džeriņu šobrīd.
Tieshi taa!
Janka jau arii vienaa intrevijaa diplomatiski izteicaas, ka vinjam nedaudz zb tas lativeshu negatiivisms
Tad ja vinjsh pamet RD, buus atslodze no latvieshiem

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:23, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.
kā ar jaunu nabadzīgo mīļāko-obuļi,oģeļi i poterjaļi

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 14:26, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt tavis nosauktie spēlētāji arī būs DR 4.maiņa
1.Varga maiņa
2.Trotera
3.nav zinams kas spēlēs ar Ņiživiju
4.Džeriņa
Un kas tad būs Trotera maiņā- Troters-M.Rēdlihs-???

  +3 [+] [-]

, 2011-05-19 14:36, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: aplami ir to nozēļot, manuprāt, tikai jāpriecājas, ka no RD izaug meistari. vietā nāks jaunie- tas pats sprukts pirmaja sezona nebija labāks par džeriņu šobrīd.
Nu tu iebrauci pamatīgās auzās
Sprukts tikai RD sāka spēlēt no 2.sezonas, respektīvi, no pagājušās, un viņš jau nu toč vairs nav jaunais kādu laiku
Uz RD viņš pārnāca no sezonas Z Amerikā, Sprukts jau sen ir pārbaudīta vērtība
Un ja kas pagājušā sezona viņam bija vēl mazliet labāka pat kā šī

  -2 [+] [-]

, 2011-05-19 14:36, pirms 14 gadiem
Vajadzētu uzlaboties statistikai spēlei mazākumā. Bet vispār viduvējība. Kas Dārzu aizvietos?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 14:38, pirms 14 gadiem
nedomāju, ka vadība pieļaus tādu kļūdu kā Minska, viņiem tak tur tikai paris baltkrievi spēlē...

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:39, pirms 14 gadiem
matiss24 rakstīja: Un kas tad būs Trotera maiņā- Troters-M.Rēdlihs-???
Ok,aiz neko darit varam jau te saakt ziileet kafijas biezumos un kaa jau prof treneri,saliimeet mainjas :

Njishvish-Vargs-xxx
Mikjelis-Dzherish-Troters
Karsums-xxx-Ankipaans
Bukarts-xxx-Meija

A,ko ?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 14:42, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Cerams, ka sprukstiņu Rīgā neredzēsim, savādāk varam jau ap Jauno gadu palikt bez viņa, ja nu atkal jūtas saguris un nav motivācijas.
Aizej pakomentē daiļslidošanu,tur tu varētu būt kompetentāks!!! Janka bija ir un būs normāls vecis,kārtīgs patriots! Tas kad šogad viņš neaizbrauca uz čempi,tā ir viņa darīšana,nejau bariņa čīkstētāju,kas paši ar sevi netiek galā...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:42, pirms 14 gadiem
S.Atans rakstīja: nedomāju, ka vadība pieļaus tādu kļūdu kā Minska, viņiem tak tur tikai paris baltkrievi spēlē...
Pamazām sāk jau pieļaut, ar katru gadu ar vien vairāk un vairāk, protams RD ir biznesa projekts un viņi dara kā labāk klubam, vismaz no finansiālās puses, bet reāli jau RD galveno popularitāti vēcina spēlējot uz nacionālistiskās nots.

Vispār cik saprotu, tiks darīts viss lai uz nākamo sezonu uz Rīgu dabūtu Daugaviņu, savādāk RD mazliet pairs pavediens

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:43, pirms 14 gadiem
Ta kaa liimee cik gribi,bet izskataas,ka divi centri veel vajadziigi,ja negrib atkal likt Troteram tur pleesties.Taapat izskataas,ka viens speeciigs maleejais vajadziigs,jo es shaubos,ka 1-2 mainjaa iemetiis Meiju vai Bukartu,bet uz ceturto mainju iespeelaas kaadu jauno : Podzinju,Upiiti,Vilkoitu...Aaaa,starp citu,no shiem arii kaadu ceturtaas mainjas centru varbuut var saliimeet,jo Upiitis laikam ir centrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:48, pirms 14 gadiem
Ceru ka Vargs spēlēs tik labi lai nākamgad būtu Zviedrijas sastava un spēlētu pret Latviju!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-19 14:50, pirms 14 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Aizej pakomentē daiļslidošanu,tur tu varētu būt kompetentāks!!! Janka bija ir un būs normāls vecis,kārtīgs patriots! Tas kad šogad viņš neaizbrauca uz čempi,tā ir viņa darīšana,nejau bariņa čīkstētāju,kas paši ar sevi netiek galā...
Nekad viņš nav bijis normāls, tāds ņorva vien ir. Visu laika čīkst, viss viņam ir slikti. Vai tas ir kārtīgs vecis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:59, pirms 14 gadiem
cerams ka vins paradis labu speli Zviedri ir cinitaji ! vaig vel kadu no somijas uz kadiem 23 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 15:01, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: cerams ka vins paradis labu speli Zviedri ir cinitaji ! vaig vel kadu no somijas uz kadiem 23 gadiem
23 gadi ir ilgs laiks,nedomāju,ka tik ilgi vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Edgars

     [+] [-]

, 2011-05-19 15:03, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: 23 gadi ir ilgs laiks,nedomāju,ka tik ilgi vajag
tas jau nau taa domats trotin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:04, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Cerams,ka iejutīsies komandā un palīdzēs izcīnīt Gagarinu
Un Troteram iegūt MVP ne?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:05, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: tas jau nau taa domats trotin!
es ļoti labi zinu kā tas bija domāts.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:05, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Sprukts nudien var pi*t prom gan no izlases, gan Dinamo! Bet Dinamo jau paliek par otršķirīgo veterānu un pensionāru klubu.
tu nesaproti-sējējs ir laviņa bērna krustēvs

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:06, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Un Troteram iegūt MVP ne?
nebūtu slikti.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-19 15:06, pirms 14 gadiem
Nebrīnīšos, ja sportacentrā parādīsies Warglove
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:19, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt tavis nosauktie spēlētāji arī būs DR 4.maiņa
1.Varga maiņa
2.Trotera
3.nav zinams kas spēlēs ar Ņiživiju
4.Džeriņa
Tu domaa ka bus VARGS-KARSUMS-ANKIPANS? Da es domaju,ka tur pie jauna trenera, viss buus kajam gaisaaa Tad jau maniiis Vel jau 2 arzemnieki buuus, un 1ns cik zinu buus SOMS pavisam noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:24, pirms 14 gadiem
JP rakstīja: Ta kaa liimee cik gribi,bet izskataas,ka divi centri veel vajadziigi,ja negrib atkal likt Troteram tur pleesties.Taapat izskataas,ka viens speeciigs maleejais vajadziigs,jo es shaubos,ka 1-2 mainjaa iemetiis Meiju vai Bukartu,bet uz ceturto mainju iespeelaas kaadu jauno : Podzinju,Upiiti,Vilkoitu...Aaaa,starp citu,no shiem arii kaadu ceturtaas mainjas centru varbuut var saliimeet,jo Upiitis laikam ir centrs...
Upiitis speelee gan centraa gan malaa, bet Vilkoits ir izteikts centrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 15:27, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Tak Upitis,Vilkoits ir šobrīd brīvie aģenti un RD ar viņiem nav noslēdzis līgumus.Domajams ka viņi spēlēs citur jo tas jau nav viņu interesēs sēdēt tribīnēs un gaidīt kad ieliks sastāva.
Upītis nav "tīrais" centrs.
Eliteprospects.com - Juris Upitis
Šobrīd vsp "tīrie" centri ir tikai divi no pieciem, bet leģionāri jau 3.
Tādēļ domāju, ka Sprukts un arī Vilkoits ir "pārrunu procesā".
Starp citu, šobrīd apstiprināts ir tikai viens RW - Ankipāns, tā kā tur drīzāk gaidāms kāds leģionārs.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 15:28, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Varbūt pat divi somi!
Viens malējais pie Trotera trūkst un Ņiživijam centrs
tik pat labi var nebūt neviens soms... vēlamais ne vienmēr kļūst par esošo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 15:34, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Man jau gan ir aizdomas, ka Wargs tika paņemts tieši Sprukta vietai.
Ņiživijs- ??? - soms
Ankipāns-Vargs-Sprukts
Rēdlihs-Džeriņs-Troters
Meija-Vilkoits-Podziņš
neesi piedzeeries?
Ljoti iespeejams, ka Sprukts vairs nebuus DR. Taapat, kapeec nav piemineets Karsums, Bukarts?

     [+] [-]

, 2011-05-19 15:35, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Tas nav svarīgi jo svarīgi ir ka viņam nav līgums
līgumu nav vēl veselai čupai un maziem rateļiem

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 15:58, pirms 14 gadiem
Lāāābs> zviedri ir tehniski> rēķini vēl 32> dzīvas pieredze> noderīga lieta
Slēpts komentārs: kreesls

  +3 [+] [-]

, 2011-05-19 16:08, pirms 14 gadiem
...par letiņiem turpinot:
Edgars Lipsbergs ir C, bez tam DR drafts - varētu būt 4. maiņas centrā.
Eliteprospects.com - Edgars Lipsbergs
bet Miks Indrašis ir RW, kuru mums pagaidām pamaz.
Eliteprospects.com - Miks Indrasis
abi jau apostījuši gaisu RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-19 16:16, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: F.Vargs ir centrs (pleimeikers un melnā darba darītājs aizsardzībā), tāpēc rezultativitāte ne tuvu nav svarīgākais kritērijs, pēc kura viņu vērtēt.
Viņa raksturojums runā pats par sevi:

"Zviedru hokeja speciālisti raksturo Frederiku Vargu kā ļoti strādīgu un fiziski spēcīgu hokejistu ar labu slidojumu, kurš allaž spēlē ar maksimālu atdevi un nevairās no spēka divcīņām. Kā vēl viens no galvenajiem Varga trumpjiem tiek minēta arī prasme cīnīties iemetienos".
Bet vecums jau ar čalim pieklajigs!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 16:16, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: F.Vargs ir centrs (pleimeikers un melnā darba darītājs aizsardzībā), tāpēc rezultativitāte ne tuvu nav svarīgākais kritērijs, pēc kura viņu vērtēt.
Viņa raksturojums runā pats par sevi:

"Zviedru hokeja speciālisti raksturo Frederiku Vargu kā ļoti strādīgu un fiziski spēcīgu hokejistu ar labu slidojumu, kurš allaž spēlē ar maksimālu atdevi un nevairās no spēka divcīņām. Kā vēl viens no galvenajiem Varga trumpjiem tiek minēta arī prasme cīnīties iemetienos".
Bet tik un tā švaka statistika.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 16:23, pirms 14 gadiem
Pagaidām man izskatās tā:
Troters - Vargs - Miķelis
Ņiživijs - Džeriņš/??? - ???
Karsums - Sprukts?/Džeriņš - Ankipāns
Bukarts - Džeriņš/Vilkoits/??? - Meija
---------
Podziņš - Lipsbergs? - Indrašis?

Tā vai citādi vēl kāds RW leģionārs vajadzīgs

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:27, pirms 14 gadiem
Domāju, ka tas. ka mūsu spelētāji pāriet uz citiem klubiem, tikai attīsta hokeju Latvijā! Dināmo vispār varētu darboties, kā ferma, kas audzina jaunos talantus un pec tam tie iet tālak lai spelētu augstāka līmeņa klubos. Labi, dinamo tas nav parāk izdevīgi, bet hokeja saimniecībai Latvijā gan!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 16:27, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Pagaidām man izskatās tā:
Troters - Vargs - Miķelis
Niživijs - Džeriņš/??? - ???
Karsums - Sprukts?/Džeriņš - Ankipāns
Bukarts - Džeriņš/Vilkoits/??? - Meija
---------
Podziņš - Lipsbergs? - Indrašis?

Tā vai citādi vēl kāds RW leģionārs vajadzīgs
Es tev ar garantiju varu teikt, ka vēl būs vismaz 3 leģionāri. Par to nešaubies ne mirkli. Pašu kadri nav tik augsta limeņa lai noturētu otro-trešo maiņu.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 16:28, pirms 14 gadiem
Raksturojums zviedram jau loti labs..speles izlase ar ir kvalitates raksturojums..ceresim ka bus lietaskoks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 16:30, pirms 14 gadiem
bumers17 rakstīja: Domāju, ka tas. ka mūsu spelētāji pāriet uz citiem klubiem, tikai attīsta hokeju Latvijā! Dināmo vispār varētu darboties, kā ferma, kas audzina jaunos talantus un pec tam tie iet tālak lai spelētu augstāka līmeņa klubos. Labi, dinamo tas nav parāk izdevīgi, bet hokeja saimniecībai Latvijā gan!
Tāpēc jau viņi rūpējas par lietām, kuras viņiem ir izdevīgas. RD nav nekāds izlases fārmklubs un tāds nekad nebūs.

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:32, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tev ar garantiju varu teikt, ka vēl būs vismaz 3 leģionāri. Par to nešaubies ne mirkli. Pašu kadri nav tik augsta limeņa lai noturētu otro-trešo maiņu.
Par tiem leģionāriem nešaubos
Taču, ja pierunā Spruktu palikt mūsu 1.SH maiņā, tad aktuāli paliek tikai 1-2 RW , droši vien pieredzējušāks centrs, un, iespējams, kāds defs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:33, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Par tiem leģionāriem nešaubos
Taču, ja pierunā Spruktu palikt mūsu 1.SH maiņā, tad aktuāli paliek tikai 1-2 RW , droši vien pieredzējušāks centrs, un, iespējams, kāds defs
Nezinu gan vai Sprukts paliks, ja jau ir baumas par Krieviju, tad cipars ko deva Normunds bija par mazu. Viņš jau pats izteicās, ka noliks ciparu un ja nepatiks lai staigā tālāk, tas acīmredzot ir noticis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:37, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nezinu gan vai Sprukts paliks, ja jau ir baumas par Krieviju, tad cipars ko deva Normunds bija par mazu. Viņš jau pats izteicās, ka noliks ciparu un ja nepatiks lai staigā tālāk, tas acīmredzot ir noticis.
Ja godīgi, būtu žēl
Tomēr ļoti izdevusies un saspēlēta trešā maiņa

  -4 [+] [-]

, 2011-05-19 16:42, pirms 14 gadiem
manupraat velviens petrovickis

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:43, pirms 14 gadiem
No diezgan drošiem avotiem zinu, ka Magņitka veic pārrunas ar Spruktu

  +8 [+] [-]

, 2011-05-19 16:44, pirms 14 gadiem
Bertolts rakstīja: No diezgan drošiem avotiem zinu, ka Magņitka veic pārrunas ar Spruktu
padalies ar saviem avotiem

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 16:46, pirms 14 gadiem
Bertolts rakstīja: No diezgan drošiem avotiem zinu, ka Magņitka veic pārrunas ar Spruktu
kaiminsh ir droshs avots?

     [+] [-]

, 2011-05-19 16:47, pirms 14 gadiem
Bertolts rakstīja: No diezgan drošiem avotiem zinu, ka Magņitka veic pārrunas ar Spruktu
Pieņemot, kā tā arī ir, tad gan Vargs var nokļūt 3. maiņā. Un tad ir vajadzīgs vēl viens centrs skorers pie Ņiživija.
Taču pārrunas vēl nav paraxtīts līgums

  -3 [+] [-]

, 2011-05-19 16:49, pirms 14 gadiem
KO visi komentē par kaut kadu nepazistamu zviedru Vargu, bet musu pašmaju lietas paliek novartā. Kā teisim kas Uzvarēs šodienas DAL mačā par 1 vietu!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-19 16:54, pirms 14 gadiem
Q rakstīja: KO visi komentē par kaut kadu nepazistamu zviedru Vargu, bet musu pašmaju lietas paliek novartā. Kā teisim kas Uzvarēs šodienas DAL mačā par 1 vietu!!!
DAL? Kas tas tāds?

     [+] [-]

, 2011-05-19 17:03, pirms 14 gadiem
Nu tad beidzot!

     [+] [-]

, 2011-05-19 17:04, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Maskavas Dinamo būtu ļoti ticams variants = Znars ar Hari. Atlant, Minska - arī iespējami. Amur noteikti ne - ne Sprukts tik tālu gribētu braukt, ne arī finansiāli Amur nav tas spējīgākais...
starp citu, vēl pirms sezonām četrām, pirms KHL, Janka gandrīz parakstīja līgumu ar Magņitku, tie gan bija citi laiki, cita komanda, citas finanses utt.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-19 17:04, pirms 14 gadiem
Skellefteå komanda izcīnīja 3. vietu regulārājā sezonā un sudrabu playoffā. Un kā zināms, tad pirmās maiņas centram ir ļoti liela nozīme visas komandas panākumos. Turklāt paskatās kādi statistikas rādītāji ir viņa maiņas biedriem - malējiem uzbrucējiem, Lindstromam un Lehtonenam. Lieki piebilst, ka liela nozīme tur bija centram, kuram nācās piesegt šo abu divu mēslus aizsardzībā. Starp citu Surovijs ar nāca no Skellefteå komandas, un sezonā pirms Dinamo viņam statistika bija švakāka kā Vargam (kā arī Tomašs ir malējais uzbrucējs). Tā kā viss liecina, ka būs labs papildinājums.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 17:17, pirms 14 gadiem
SPRUKTS2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 17:34, pirms 14 gadiem
ĀĀĀĀ"!!! BEIDZOT! NEVARU SAGAIDIIT KAD REDZĒŠU VIŅA SNIEGUMU! (shock)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 17:48, pirms 14 gadiem
Vilks ir ieradies..

     [+] [-]

, 2011-05-19 17:49, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Reālāks ir šāds modelis:
Ņiživijs- leģ. C- leģ. RW (Vargs nevelk pirmā trijnieka līmeni, bet uzbrukuma jaucēju maiņā būs īsti vietā)
Troters (Broks ir labāks kā malējais)- Džeriņš- Rēdlihs;
Ankipāns- Vargs- Karsums;
Par vietu 4. maiņā būs jākapājās Meijam, Bukartam, Vilkoitam, Podziņam, Indrašim, Bičevskim.
Tas jau skaidrs, ka džeks būtu kā reizi trešajai maiņai, taču, ja nu tomēr Sprukts paliktu, tad viņam būtu priekšroka šajā maiņā. Tādēļ šamo ieliko pie Trotera un Miķeļa, lai dala piespēles un uzmana to divu kļūdas aizsardzībā Tomēr pie Ņiživija viņu likt nebūtu prātīgi - tie tad abi tur saspēlēsies līdz nelabai dūšai, bet pa vārtiem tā arī nemetīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Godmanis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 18:00, pirms 14 gadiem
Bus labs pastiprinajums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 18:29, pirms 14 gadiem
Viņa vārds ir FREDRIKS bez otrā "e" pēc "d"!!!
Vēl viens nabadziņš, kura vārdu nemācēsim izrunāt

     [+] [-]

, 2011-05-19 18:31, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: ja negrib nopelnīt,tad protams
Nopelnīt tu vari gan khl gan nhl, galvenais ka tu spēlē. Nav nekādas starpības algas ziņā, un tas ka nhlā ir visapmaksātās spēlētāju vietas pasaulē ir galīgas muļķības. Ja tu labi spēlēsi tad arī tev labi maksās, lai kur tu spēlētu!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 18:32, pirms 14 gadiem
Godmanis rakstīja: Varētu būt tā:
Ņiživijs-Džeriņš-leģ
Karsums-Vargs-Ankipāns
Bukarts-Troters-Rēdlihs
Podziņš-Vilkoits- Meija
Neticu ka Bukartu turēs 4 maiņā.Kur tad ir palicis Štāls?
Mīnuss par to ka esi Godmanis!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 18:34, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: manupraat velviens petrovickis
Nē kapēc? Zviedri jau labi spēlētāji!

P.S
Petrovicki gan Dinamo ņe za huy paņēma atpakaļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 18:40, pirms 14 gadiem
Johaidī, Saviuckis būs nošāvis garām, neviena soma, tie tak ir pasaules čempionu suga. Vot štruntīgi.

     [+] [-]

, 2011-05-19 18:42, pirms 14 gadiem
Vargs ir ieguvums? neko par viņu nebiju dzirdējis...32 gadi tomēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 18:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: katrā ziņā tā laikam ir labā ziņa priekš Andra Džeriņa - nu nebūs tā, ka Sējējs ņems 3 centrus-leģionārus...
Cerams, ka arī priekš Vilkoita vai vēl kāda no HK Rīga līderiem! Vilkoitam toč MHLā vairs nav ko darīt un ir jāsāk spēlēt pie večiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 19:02, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: Holta dublieri jaunajā sezonā Dinamo būšot Jučers un Gudļevskis
Normis neskatās uz perspektīvu! Manuprāt, tāds Kalniņš ir labāks un perspektīvāks kadrs par šiem abiem augstāk minētajiem.... Gudļevskim sezonas otra puse bija, maigi izsakoties, diezgan sūdīga....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 19:18, pirms 14 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Kalniņš??? Tas kurš sēdoša suņa augumā???? Tu ko? Mūsdienu hokejā ar tādu augumu nav ko meklēt, ja tu neesi Irbe un nevari no 18 gadu vecuma stāvēt KHL labā limenī....
Viņam basketbols būs jāspēlē? Laikam jau nē! Viss ir atkarīgs no tā kā tu izmanto iespējas un kā tu attiecies pret to ko dari! Arčam (Irbem) ir tāds pats "sēdoša suņa" augums, bet tas viņam nemaisija būt par NHL līmeņa varotčiku.... viss ir atkarīgs no tā ko tu gribi sasniegt un kā attiecies pret savu darbu...

     [+] [-]

, 2011-05-19 19:23, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: domaju Kalniņš vairāk iegūs LM spēlējot kā solu deldejot rd kā trešais... ja nu vienīgi Juceru izkonkurē, bet nu nezinu...
Ja viņš spēlēs LM pamatā un BAČ tad jā, ja tāpat deldēs beņķi aiz Žabas, tad neredzu lielu starpību, kur viņam to beņķi deldēt! Un es Kalniņu domāju kā nr.2 aiz Holta.... vecajā RD Irbe arī bija "jaunais gurķis" un Nr.2 kamēr Samoilovs uz OS neaizbrauca....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 19:31, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tad jau drīzāk Raitums derētu par Nr 2, bet arī viņš nav KHL līmeņa vārtsargs. Atklāti sakot, es neredzu starp Latvijas kīperiem tādu, kurš aiz Holta kā otrais spētu pienācīgā līmenī nokapāt ~20 spēles.
kāpēc tik daudz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 19:39, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ja viņš spēlēs LM pamatā un BAČ tad jā, ja tāpat deldēs beņķi aiz Žabas, tad neredzu lielu starpību, kur viņam to beņķi deldēt! Un es Kalniņu domāju kā nr.2 aiz Holta.... vecajā RD Irbe arī bija "jaunais gurķis" un Nr.2 kamēr Samoilovs uz OS neaizbrauca....
cik tu sodien jau esi izdzeris?
man ka liepajniekam ir pagodinosi, ka tu liepajniekus tik augstu verte, bet nu busim godigi, RD 2 numurs nevar but vartsargs kurs sava karjera spelejis tikai amatieru cempionata un piedevam tik tiesam ir sedosa suna auguma. ka tresais numurs ja, bet nejau ka otrais. Tas pats Jucers vismaz ir izbaudijis profesionalo hokeju.
p.s. Zaba LM vairs nespelesot. ja jucers nobazesies RD ka 2 numurs, tad visticamak Kalnins bus LM pirmais numurs BACa. ja Gudlevskis kautkada veida izkodis juceru no otra numura vietas, tad var sanakt, ka Jucers spele RD farma - LM.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 19:42, pirms 14 gadiem
Vargs stabils kapātājs. ..Turklāt zinot Zviedrijas līgas līmeni varētu būt pat ļoti rezultatīvs. Par Sprukstu....pārāk daudz spekulāciju nekā reāla info. Kā agrāk teicu 2 maiņas kuras strādā no aizsardzības un ar spēku + divas maiņas ar ātrajiem tehniskajiem spēlētājiem..Tas ir tieši tas kas ir vajadzīgs. Ja RD iet uz to tad J.S paturēšana būtu viena no prioritātēm. Tomēr jāatzīst business ir business- lielāka nauda vienmēr pievilks. Manuprāt J.S. jāpaliek RD kaut vai tāpēc, lai rehabilitētos līdzjutēju (NOLICĒJU ) PRIEKŠĀ.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 19:48, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Warg jekurā gadījumā arī nebūs pilnvērtīgs Sprukta aizstājējs. Bet es tev vēlreiz atkārtošu, ka nav jāņem leģionārs caruma aizlāpītājs. Pat ja mūsu spēlētājs būs vājāks par to pašu zviedru, ilgtermiņā Latvijas hokejs no tā būs tikai ieguvējs. Kaut vai Dinamo nākotnes zvaigzne Vitālijs Karamnovs.
Karamnovs jau sen ir prom

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 20:00, pirms 14 gadiem
Tāda vārga rezultivitāte gan...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 20:02, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: cik tu sodien jau esi izdzeris?
man ka liepajniekam ir pagodinosi, ka tu liepajniekus tik augstu verte, bet nu busim godigi, RD 2 numurs nevar but vartsargs kurs sava karjera spelejis tikai amatieru cempionata un piedevam tik tiesam ir sedosa suna auguma. ka tresais numurs ja, bet nejau ka otrais. Tas pats Jucers vismaz ir izbaudijis profesionalo hokeju.
p.s. Zaba LM vairs nespelesot. ja jucers nobazesies RD ka 2 numurs, tad visticamak Kalnins bus LM pirmais numurs BACa. ja Gudlevskis kautkada veida izkodis juceru no otra numura vietas, tad var sanakt, ka Jucers spele RD farma - LM.
Es līdzīgi kā Ozo jau savus gadus 3 esmu ar alkoholu uz "jūs"! Kā jau augstāk teicu, ja Kalniņš tagad mečiem paliek par Nr.1 , tad ok, tas protams būtu labāk nekā sēdēt RD kā Nr.2 vai Nr.3! Katrā ziņā pēc redzētā es Kalniņu vērtēju augstāk par Gudļevski! + vēl cik zinu un esmu dzirdējis, tad LM vairs nav (un nebūs) RD farms.... Tev ir kāda jaunāka informācija šajā sakarā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 20:32, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam būšu ko palaidis garām. Un kāpēc tad tā??? Viena gada laikā sabruka visas sapņu pilis??? Tas jau parāda DR vadības lielisko stratēģisko domāšanu. Karamnovu man būtu paticis redzēt DR sastāvā daudz labāk kā kaut kādu zviedru gados.
Bet tas nemaina lietas būtību. Jādod iespēja HK Rīga spēlētājiem, var būt Bērziņu var dabūt no Somijas atpakaļ. Galu galā tad jau var paņemt kādu norvēģi, dāni vai vācieti, kā izdarīja Minskas Dinamo, kas sevi labi parādīja PČ. Sanāks lētāk, sezonas laikā vēl progresēs (nedomāju, ka Warg savos 32 gados var būtiski progresēt) un ļoti iespējams sanāks zelta ieguvums pat nākotnē.
Gadījumā nejauc ar Podziņu?

     [+] [-]

, 2011-05-19 20:33, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam būšu ko palaidis garām. Un kāpēc tad tā??? Viena gada laikā sabruka visas sapņu pilis??? Tas jau parāda DR vadības lielisko stratēģisko domāšanu. Karamnovu man būtu paticis redzēt DR sastāvā daudz labāk kā kaut kādu zviedru gados.
Bet tas nemaina lietas būtību. Jādod iespēja HK Rīga spēlētājiem, var būt Bērziņu var dabūt no Somijas atpakaļ. Galu galā tad jau var paņemt kādu norvēģi, dāni vai vācieti, kā izdarīja Minskas Dinamo, kas sevi labi parādīja PČ. Sanāks lētāk, sezonas laikā vēl progresēs (nedomāju, ka Warg savos 32 gados var būtiski progresēt) un ļoti iespējams sanāks zelta ieguvums pat nākotnē.
lai domaatu par naakotni vajag arii piedomaat pie tagadnes !! jeega njemt pilnu komandu ar zaljiem gurkjiem un peec tam RD kultos pa zemajaam vietaam ??
pat shogad ar sameeraa labu sastaavu nemaz jau mees tik briivi neiekljuvaam play-offos ! vajag paarbaudiitas veertiibas kaa balstus un paareejos lai attiistaas !
taa kaa mums nav LV reaalu balstu tapec jaanjem kaadi legjipnaari, ja mums buutu tie speeleetaaji neviens neteereetu lielu pikji peerkot legjionaarus !
DR ir liels zaudeejums Daarzins un Sprukts, bet LV hokejam tas ir tikai ieguvums, jo tas ir labi ka LV speeleetaaji speelee augstas klases komandaas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 20:42, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam būšu ko palaidis garām. Un kāpēc tad tā??? Viena gada laikā sabruka visas sapņu pilis??? Tas jau parāda DR vadības lielisko stratēģisko domāšanu. Karamnovu man būtu paticis redzēt DR sastāvā daudz labāk kā kaut kādu zviedru gados.
Bet tas nemaina lietas būtību. Jādod iespēja HK Rīga spēlētājiem, var būt Bērziņu var dabūt no Somijas atpakaļ. Galu galā tad jau var paņemt kādu norvēģi, dāni vai vācieti, kā izdarīja Minskas Dinamo, kas sevi labi parādīja PČ. Sanāks lētāk, sezonas laikā vēl progresēs (nedomāju, ka Warg savos 32 gados var būtiski progresēt) un ļoti iespējams sanāks zelta ieguvums pat nākotnē.
Vēl pāris gadi un KHL varēs otru RD nokomplektēt no bijušajiem nākotnes spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 20:44, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: DAL? Kas tas tāds?
Dubultamatieru liga basketbolā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 20:48, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nē nejaucu. Padomā pats, kāpēc Dinamo ņēma tik jaunu spēlētāju. Vienai sezonai?
Varbūt tagad es kko jaucu, tak man šķiet, ka Karamnovu mums vnk aizdeva darbaudzināšanai.
Podziņš gan jā, tas dikti gribēja uz DR. Un līgums šamam ir aš līdz 2014 gadam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 21:12, pirms 14 gadiem
Jo vairak Latvijas izlases speletaji un kandidati speles arpus Latvijas jo izlasei tas naks tikai par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-19 21:26, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un liela jēga no 32 gadus veca zviedra?
Es nesaku, ka tagad visai komandai jāsastāv no zaļiem gurķiem, bet ja tāda situācija ir izveidojusies, ka nav īsti ko likt centrā, lai jau juniori pakrāj pieredzi. Un kā jau minēju, tad jau labāk paņemt +- līdzīgu dāni, vācieti vai norvēģi, kas maksā lētāk, savu melno darbu padarīs un varbūt pat vairāk, arī ar skatu kā DR spēlētāju turpmākajās sezonās.
un liela jeega no veca ozolinja dinamo, vai veca skrastinja loko ???
ja par leetaaku naudu var dabuut +- liidzii daani, vaaciet vai norveegi, kas maksaa leetaak un savu melno darbu padariis varbuut pat vairaak, arii ar skatu kaa DR speeleetaaju turpmaakajaas sezonaas.

puse ir tava teksta ja saprati taa ka padomaa ko runaa !!

mums vajag stabilu un paarbaudiitu veertiibu kaa balstu nevis +- daani norveegji vai vaacieti !
zviedrs paliek zviedrs un zviedru skola ir galvas tiesu labaaka par tevis nosauktajaam !
nevajag mums visaadus ljevos speeleetaajus !!

es teicu ka ja mums buutu taadi balsti tad njemtu LV speeleetaaju, bet mums NAV , dalec ?
ar ko gan tie vaacieshi, daanji vai norveegji labaaki par latvieti ? ne ar ko, tapec ja vajadzeetu vidusmeera speeleetaaju par mazu algu tad panjemtu kaadu citu latvieti ar skatu uz naakotni bet MUMS VAJAG BALSTU !!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 21:28, pirms 14 gadiem
Spruksta vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-19 21:52, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: un liela jeega no veca ozolinja dinamo, vai veca skrastinja loko ???
ja par leetaaku naudu var dabuut +- liidzii daani, vaaciet vai norveegi, kas maksaa leetaak un savu melno darbu padariis varbuut pat vairaak, arii ar skatu kaa DR speeleetaaju turpmaakajaas sezonaas.

puse ir tava teksta ja saprati taa ka padomaa ko runaa !!

mums vajag stabilu un paarbaudiitu veertiibu kaa balstu nevis +- daani norveegji vai vaacieti !
zviedrs paliek zviedrs un zviedru skola ir galvas tiesu labaaka par tevis nosauktajaam !
nevajag mums visaadus ljevos speeleetaajus !!

es teicu ka ja mums buutu taadi balsti tad njemtu LV speeleetaaju, bet mums NAV , dalec ?
ar ko gan tie vaacieshi, daanji vai norveegji labaaki par latvieti ? ne ar ko, tapec ja vajadzeetu vidusmeera speeleetaaju par mazu algu tad panjemtu kaadu citu latvieti ar skatu uz naakotni bet MUMS VAJAG BALSTU !!!
nu tu pilnīgas muļķības sarakstīji

Ja būtu, kā Tu te stāsti, tad NHL nespēlētu 5 dāņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 22:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu tu pilnīgas muļķības sarakstīji

Ja būtu, kā Tu te stāsti, tad NHL nespēlētu 5 dāņi.
un ? gribi teikt ka 5 daanji nhl taadi visi daanji ir labaaki par latvieshiem ? vai tiem pashiem zviedriem ? paskaties cik zviedru speelee nhl ! un paskaties kur paareejie daanji speelee

pats tu esi mulkiiba !

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 22:41, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nu tu šauj pilnīgās auzās!!!
Salīdzināt milzīgu atzinību NHL guvušos Skrastiņu un Ozoliņu ar zviedru, kas pat nav draftēts. Visu karjeru nospēlējis SWE neizceļoties ar īpašu rezultivitāti nevienā no sezonām. Warg vecumu es minēju kā vienu no mīnusiem, bet ne jau noteicošo. Ja uz Rīgu dotos Jagrs, es būtu ar abām rokām par. Un tas ka tu pamatojies uz zviedru skolu ir pilnīgi garām. Tad jau NHL būtu jāspēlē tikai krieviem, zviedriem, čehiem un somiem!!! Un labi noskautojot manis minēto valstu spēlētāju varētu atrast pietiekami labu lietaskoku, kas būtu +- Warg līmenī, bet labāks par vēl negatavajiem Latvijas spēlētājiem. Un Warg nebūs nekāds balsts. Labs melnā darba darītājs un nekas vairāk.
kaadaas auzaas iebraucu ?
ozolinjsh ir aizsardziibas balsts un attiista jaunos aizsargus !
skrastinjam taads pats buus uzdevums !!
tad kaada velna peec jaanjem kkaadu gurkji no vaacijas, daanijas, noveergjijs un gaidiit ka vinjsh sakariigs centrs buus un balsts ?

tieshi vajag taadu balstu kaa Vargs lai arii vinsh ir melnaa darba dariitaajs, bet to tieshi mums arii vajag, jo ne sprukta nav, ne surovija, ne taa pasha cipulja jau sen nav dinamo rindaas !tieshi taadu arii truukst speeleetaaju kaa Vargs

ja jau peec taviem vaardiem vaacieshi, daanji un norveegji tik kruti tad paskaidro kapec visaa KHL ir tikai viens norveegjis un divi vaacieshi ???

     [+] [-]

, 2011-05-19 22:45, pirms 14 gadiem
Ozoliņš un Skrastiņš nav nekādi melnā darba darītāji. Skrastiņu Loko ņēma kā tādu, no kura jaunie var daudz mācīties. To paši Loko saka.

     [+] [-]

, 2011-05-19 22:47, pirms 14 gadiem
es arii neteicu ka skrastinjsh un ozo ir melnaa darba dariitaaji

runaajot par veciem zviedriem kas nav drafteeti

Eliteprospects.com - Niklas Persson

shito var paskatiities, slikta statistika ja ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 23:26, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Lielās auzās, garās auzās..................
Es tev vēlreiz atkārtoju, ka Skrastins un Ozo ir nesalīdzināmi ar Warg. To ko var dot Skrastins un Ozo gan paši komandas rezultātu ziņā, gan kā pats saki, jauno izaugsmei, zviedrs ne tuvu nespēj dot. Kaut vai atkal tas pats Jagra piemērs. Ja tu izlasīji ko es teicu, tad saprati, ka komandā nav visiem jābūt zaļiem gurķiem, noteikti jābūt pieredzējušiem spēlētājiem, bet Warg ir no citas operas. Nu neticu, ka Warg spēs dot ko vairāk par Ozo.
Un tas, ka KHL ir tik maz tā sauktā otrā ešelona valstu pārstāvju lielā mērā saistāms ar to, ka klubu vadītāju prāti atrodas 20 gadus vecā pagātnē. KHL klubos trūkst mūsdienīgu domājošu ģenerālmenedžeru, kas patiesībā ir liela Krievijas hokeja problēma. Un ja nekas nemainīsies, KHL būs grūti attīstīties.
aa visi khl klubu GM ir peedeejie auni un tu esi vieniigais te gjeenijs ja ?
hahaha
nu davai atrodi labaaku centru par Vargu no taas pashas norveegjijas, vaacijas vai daanijas un luudzams arii pierakstiit klaat algas

par ozolinju un skrastinju domaats ka vecums un pieredze nav nekas slikts !!
paskatiijies piemeeru par Niklas Perssonu ??

un tagad atraadi labaaku centru par Vargu pa to pashu naudu ja jau tev ir tik muusdieniiga domaashan un paareejie ir lohi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 23:44, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: un ? gribi teikt ka 5 daanji nhl taadi visi daanji ir labaaki par latvieshiem ? vai tiem pashiem zviedriem ? paskaties cik zviedru speelee nhl ! un paskaties kur paareejie daanji speelee

pats tu esi mulkiiba !
smuks Tu neesi, bet dumjš gan.

Tad pēc Tava teiktā sanāk, ka zviedrs jau ir labāks pēc definīcijas - pofig kurā līgā un kā spēlē, galvenais, ka zviedrs...

Palasot Tevi, izklausās, ka Tu gatavojies dibināt zviedru bataljonu vai pat pulku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 23:52, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: smuks Tu neesi, bet dumjš gan.

Tad pēc Tava teiktā sanāk, ka zviedrs jau ir labāks pēc definīcijas - pofig kurā līgā un kā spēlē, galvenais, ka zviedrs...

Palasot Tevi, izklausās, ka Tu gatavojies dibināt zviedru bataljonu vai pat pulku.
tieshi taa zveidru skola peec definiicijas jau labaaka par ieprieksh nosauktajiem

tu vispaar esi krople

  -2 [+] [-]

, 2011-05-19 23:55, pirms 14 gadiem
Janka brauks uz traktoru pie bikova

     [+] [-]

, 2011-05-19 23:55, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Otrs Norvēģu Olimbs, 89. gada Pasaules čempionātā 3+1
wow kaads atklaajums, tagad veerteesi cilveeku peec pasaules chempja ? tad paskatiesi ieprieksheejo, vinjam 0 punktu
un tagad pastaasti ar ko Andris Dzerins ir sliktaaks par to Olimbu, lai Dzerinu nepaceltu augstaaku mainju bet njemtu taadu suuda legionaaru ?
apskaidro man ja jau esmu auzaas iebraucis
Olimbs pieredzeejushaaks ?
Olimbs meistariigaaks ?
piemeeram ar ko labaaks par to pashu Vilkoitu ? kapec nedod Vilkoitam speeleet ?

     [+] [-]

, 2011-05-19 23:57, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: tieshi taa zveidru skola peec definiicijas jau labaaka par ieprieksh nosauktajiem

tu vispaar esi krople
skaidrs - stulbais Salavats, paņēma Toresenu, labāk būtu ņēmuši kādu Svensonu no kautkādas zviedru līgas (pofig, kādas); LA Kings vispār ir prātu izkūkojuši - paņēmuši slovēni Kopitaru! takš Zviedrijā tikdaudz zviedru
nja... Tu tiešām esi dižens hokeja eksperts

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:00, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: skaidrs - stulbais Salavats, paņēma Toresenu, labāk būtu ņēmuši kādu Svensonu no kautkādas zviedru līgas (pofig, kādas); LA Kings vispār ir prātu izkūkojuši - paņēmuši slovēni Kopitaru! takš Zviedrijā tikdaudz zviedru
nja... Tu tiešām esi dižens hokeja eksperts
Olimbs ir Toresens ?
maz vai zini kaada alga Toresenam ?
nee nu protams ja dinamo vareetu atljauties taadu ka toresenu vai kopitaru diez vai njemtu Vargu
izskataas ka tu pats esi idiots nevis eksperts
ja jau taads eksperts esi tad taads pats uzdevums kaa fanam366, atrodi labaaku par Vargu ar nelielu atalgojumu

Eliteprospects.com - Niklas Persson
reku shito linku jau biju iekopeejis !
vecs zviedrs bez drafta ! kas vainas ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:04, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Pag. čempionātā 0 pt - spēlētājs progresē un ar katru gadu kļūst labāks. Ja atklāti, tad jauniņais Olimbs man liekas talantīgāks un meistarīgāks par mūsu Džeriņu, bet ne jau tikai tas. Simto reizi tev atkārtotojot, labāk paņemt talantīgu norvēģu zēnu, kurš progresē un katru sezonu spēlēs aizvien labāk, nekā jau ierusēt sakušo zviedru, kurš savā 32 gadus ilgajā karjerā neko citu nav redzējis kā Zviedrijas līgu.
un ko savaa dziivee ir redzeejis tas norveegjis ?
vinjs ir gurkjis, ne vinjam var uzticeeties nekas !!
komandai jaaspeelee normaalaa liimenii nevis jaaaudzee daarzenji un jaakuljaas pa peedeejaam vietaam ! prieksh daarzenjiem ir HK Riiga !
veelreiz atkaartoshos ka uz doto briidi pietiek jaunu speeleetaaju pashmaaju tirguu un vajag STABILU UN PIEREDZEEJUSHU SPEELEETAAJU

chista esi cirvis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-20 00:06, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: tieshi taa zveidru skola peec definiicijas jau labaaka par ieprieksh nosauktajiem

tu vispaar esi krople
īsumā, ko Tu te āksties!
Tu raksti par hokejistiem vai programmējamiem robotiem. Nav slikti kādreiz atiet no datora un apskatīties uz dzīviem cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:08, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Persons ir labāks par Warg, jo jau ir KHL pieredze, pie tam regulāri spēlē PČ atšķirībā no Warg.
nu Vargam arii buus pieredze ! Perssons arii ieprieksh bija tikai speeleejis zviedrijaa
vaargs metiis golus iekshaa tad visi uzreiz pieluugs !
a tagad visi kkaadas mulkiibas runaa. vajag stabilu un pieredzeejushu speeleetaaju, jaunu talantu arii mums te pietiek

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 00:09, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: Olimbs ir Toresens ?
maz vai zini kaada alga Toresenam ?
nee nu protams ja dinamo vareetu atljauties taadu ka toresenu vai kopitaru diez vai njemtu Vargu
izskataas ka tu pats esi idiots nevis eksperts
ja jau taads eksperts esi tad taads pats uzdevums kaa fanam366, atrodi labaaku par Vargu ar nelielu atalgojumu

Eliteprospects.com - Niklas Persson
reku shito linku jau biju iekopeejis !
vecs zviedrs bez drafta ! kas vainas ?
Bet nafig viņiem Kopitars vai Toresens? Viņi taču nav zviedri!! neesi ko sajaucis?

p.s.
klau, infantīlais pokemon! labāk pievaldi savu mēli - sāc jau izskatīties pēc pavisam trula paviāna.

Tu maz kaut reizi Vargu laukumā esi redzējis? Tu maz zini, kāds algas cipars viņam paredzēts?

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:10, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: īsumā, ko Tu te āksties!
Tu raksti par hokejistiem vai programmējamiem robotiem. Nav slikti kādreiz atiet no datora un apskatīties uz dzīviem cilvēkiem.
cilveeki nesaprot ka taadu kaa norveegjiem ir viens desmits tad somiem un zviedriem simti
iecikleejaas uz kkaadiem dazhiem spiidekljiem un tagad baro auzas kaut kaadas !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Bet nafig viņiem Kopitars vai Toresens? Viņi taču nav zviedri!! neesi ko sajaucis?

p.s.
klau, infantīlais pokemon! labāk pievaldi savu mēli - sāc jau izskatīties pēc pavisam trula paviāna.

Tu maz kaut reizi Vargu laukumā esi redzējis? Tu maz zini, kāds algas cipars viņam paredzēts?
un kas tad buus ja nepievaldiishu meeli ?
ar savu "intelektu" vai pumpaam pieveiksi ?

nu tad pasaki kaadam vinjam alga, veel pateiksi taada pati kaa toresenam lol

nu un cik sloveejiem taadu kaa Kopitars ? un cik zviedriem un somiem ?
cik norveegjiem ir taadu toresenu, cukarelo ?
un cik to ir zviedriem ?

domaa ko runaa

ja nevari paraadiit ka esi eksperts un nevari pretii likt ko labaaku par Vargu tad ej mammai pupu paziid

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:13, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: cilveeki nesaprot ka taadu kaa norveegjiem ir viens desmits tad somiem un zviedriem simti
iecikleejaas uz kkaadiem dazhiem spiidekljiem un tagad baro auzas kaut kaadas !!
nabadziņš... neviens Tevi nesaprot....Tu tādas patiesības te atklāj - a muļka plebeji neko nesaprot...

P.S. Dinamo NEVAJAG 10 centrus!!! Ja paņems vēl vienu - būs gana. Un pofig vai zviedrs vai mongolis - galvenais, ka spēj uzpildīt laukumā savu uzdevumu.

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:14, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Skatos, ka tev nepilec, ka Warg reāli neko ievērības cienīgu nevarēs dot. Tad jau būtu ņēmuši to pašu Personu, kas ir 100 X labāks.
kaa tu vari teikt ka reaali neko ieveeriibas cieniigu nevarees dot ?
argumentus luudzu

vinjsh ir speeleejis khl ?
vinju treneejis soms /
vinjsh speeleeja ar latvieshiem ?
nu kaadi ir tie argumenti kuri pieraada ka vinjsh neko nedos ?

tad jau jaunais treneris un seejeejs ir idiots ja parakstiija ar vinju liigumu ? domaa tu esi gudraaks par vinjiem ?

varu dereet pat slidot nemaaki

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nabadziņš... neviens Tevi nesaprot....Tu tādas patiesības te atklāj - a muļka plebeji neko nesaprot...

P.S. Dinamo NEVAJAG 10 centrus!!! Ja paņems vēl vienu - būs gana. Un pofig vai zviedrs vai mongolis - galvenais, ka spēj uzpildīt laukumā savu uzdevumu.
ooo beidzot apgaismiiba naaca ? ka vajag centru kas dariis savu uzdevumu ?
es to jau sen gribu pateikt
tik juus abi nevarat sakariigu centru likt pretii kuram ir pieredze un stabilitaate par saliidzinoshi nelielu algu !

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:17, pirms 14 gadiem
Snakez rakstīja: un kas tad buus ja nepievaldiishu meeli ?
ar savu "intelektu" vai pumpaam pieveiksi ?

nu tad pasaki kaadam vinjam alga, veel pateiksi taada pati kaa toresenam lol

nu un cik sloveejiem taadu kaa Kopitars ? un cik zviedriem un somiem ?
cik norveegjiem ir taadu toresenu, cukarelo ?
un cik to ir zviedriem ?

domaa ko runaa

ja nevari paraadiit ka esi eksperts un nevari pretii likt ko labaaku par Vargu tad ej mammai pupu paziid
Nu jau Tu pavisam greizi sāc runāt - zini, meitenēm nepatīk tādi loši kā Tu... katrā ziņā arī šeit Tu esi sev smuku birku "klauns" piekarinājis

bet vari tā turpināt - būs vismaz tautai regulāri par ko ierēkt... Man bērnībā klauni patika, arī tagad nav nekas pret klauniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:21, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tevis minētie argumenti patiesībā ir tie, kas zināmā mērā atbild uz paša uzdoto jautājumu
nevari atbildeet tad aizver muti un nemaitaa gaisu

es tikai atbalstu seejeeja izveeli
bet juus neko pat pretii nevarat ielikt seejeeja izveelei lai kaut cik pieradiitu ka vinjam nebija taisniiba

tikai pirst te maakat

Olimbs buutu stabils centrs, bet tikai 4. mainjaa...taadu speeleetaaju latvieshiem pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 00:42, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Apdomā vēsu galvu un atradīsi atbildi uz paša uzdoto jautājumu
Pirmkārt, nepietiek. Olimbs ir talants, kuru gudri izmantojot RD būtu lieli ieguvēji
Otrkārt, ir vēl daudzi spēlētāji, kurus Sējējs varēja izvēlēties. Nedomāju, ka CSKA šobrīd ir tik daudz līdzekļu, ka viņi tik pārliecinoši pātrumpoja Pērsonu.
es nerunaaju ne par kaadu talantu ! es runaaju par stabilu speeli un pieredzi !!! tev dalec vai nee ?? appiipeejies esi ?

pietiek latvijaa jaunu speeleetaaju kuriem ljaujot speeleet var atklaat talantu, tas pats Vilkoits, un tas buutu izdeviigi gan Dinamo finansiaalaa zinjaa gan Latvijas hokejam kaa taadam !

tev nedalec ka tam Olimbam vieta tikai 4. mainjaa ?
vajadzees pasekot tam tavam talantam nekur taalu arii netiks
ja buutu taa kaa peec taviem vaardiem ka vinjsh ir talants tad vinjsh buutu drafteets, vai arii kaadaa AHL klubaa kapaatu un ciiniitos par NHL liigumu, bet taa vinjsh nekas vairaak kaa vidusmeera centrs !

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:45, pirms 14 gadiem
sprukta aizstajejs atrasts

     [+] [-]

, 2011-05-20 00:46, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Vēl jau šogad spēlētāju tirgū bija tāds pieredzējis spēlētājs kā Štumpels.Vienvārdsakot, Sējējs varēja ņemt patiesi pieredzējušu spēlētāju ar augstu meistarību, varēja paņemt salīdzinoši lētu jaunu spēlētāju, kas jau ir sasniedzis zināmu kvalitāti un nākotnē vēl progresēs. Bet tika paņemts kaut kas vidu - tā teikt ne cepts, ne vārīts.
izguli dzeerumu ! latvieshiem pietiek kam progreseet
tapec no legjonaariem prasa stabilitaati un pieredzi !
tev laikam nedaleks ka nav jeegas njemt siiku nepieredzeejushu legjonaaru ka mums saveejo taadu pietiek

mikushs daudz progreseeja ieksh dinamo ?
statistika jau wowowowow bija
a jeega ?

hartigans man besiija, bet vienaa no sporta aviizeem bija raksts par uzvareetaam mikro speeleem vai kkaa taa, kur hartigans ar suroviju pirmie komandaa bija peec taadaam uzvaraam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 01:23, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tieši Hartiganu es gribēju minēt, vēl jau ir tāds spēlētājs kā pasaules čempions Nokelainens, kurš ir jaunāks un jau ar PČ pieredzi. Vai tev vēl minēt spēlētājus jau ar pieredzi kā gribēji. Un ja Latvijā pēc taviem vārdiem ir tikt daudz jaunu talantīgo spēlētāju, vai mēs vispār nevaram iztikt bez leģionāra šajā pozīcijā.
P.S. Lūdzu ievēro runas korektumu!!!
baac tev tieshaam ar galvu nav ok !!!
palasi Nr.7I komentaarus ja jau manus nemaaki lasiit bet izskataas ka arii citus nemaaki lasiit !
legjonaaru vajag STABILU speeleetaaju
a viduveejiibu mums pashiem te pietiek.
par kaada Olimba zinaamu liimeni tu runaa ? 3 goli PC ir liimenis ? ja vinjam buutu zinaams liimenis vinjsh buutu vismaz AHL jau ! bet tev nedalec !

izskataas ka no hokeja neko nejeedz un vispaar no dziives...ja speeleetaajs progresee tad vinjam arii veertiiba aug un riskeet ar kaut kaadu hvz norveegji un sleegt ilgterminja liigumu buutu vaaks, bet iisterminja neracionaali !
labaak lai speelee muusu pashi jaunieshi un progresee..tiks citos klubos un sanjems algas taadas ko nevarees dinamo maksaat un no taa visi buus ieguveeji, tad kaada velna peec jaaudzee kaut kaadu norveegji ?
ja vinjam buutu zinaams liimenis vinjsh arii speeleetu labaa liimenii !
bet taa ivnjam nav ne stabilitaates ne pieredzes lielas !

Dzerinjam arii ieprieksh tikai viens punkts bija PC bet shogad jau 5 !
tad sanaak arii Dzerinjs ir sasniedzis zinaamu liimeni ?

Stumpels neatbilst komandas koncepcijai, pietiek vecu slovaaku mums komandaa

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 01:31, pirms 14 gadiem
Fanam366 jautaajums,
1) ar ko labaaks Olimbs par Dzerinju, Vilkoitu?
2) ja ne ar ko tad prieksh kam mums vajag Olimbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 01:37, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tu tiešām esi slims. Es tev bezgalības reiz atkārtoju, ka spēlētāju tirgū ir pietiekami daudz arī pieredzējušu spēlētāju kā tu vēlies.
Par Stumpelu tas nav skaidrojums. Spartak noteikti nekādus miljonus nesamaksāja. Un gadi arī nav attaisnojums. Štumpels - pieredzējis, stabils, ir gatavs pamacīt jaunos, Jagr ir tāda pat vecuma.
Un ko tu saki par
NOKELAINENU.
tu esi slims, tu pat nemaaki linkus iekopeet lai uzreiz var apskatiities kokreetu speeleetaaju par ko runaa !!

bezgaliigi daudz ?
tu man pat piecus nevari, saakumaa vienu baaz aciis, tad citu un veel nez ko
tu tak mineeji ka Vargs ir vecs, paskaties cik vecs ir Shtumpels!!

Nokelainens varbuut arii sakariigs buutu bet uzzini par algu !

ja Seejeejs panjeema Vargu tad tas bija labaakais price/performance risinaajums !!
un naaksies tev to pienjemt gribi tu to vai nee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 01:40, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Ja tu būtu lasījis manus komentārus, tad jaunu leģionāru piesaisti es minēju tikai 3. iespējamo variantu. Pirmkārt, var atrast labāku pieredzējušu spēlētāju Otrkārt, var mēģināt iztikt ar saviem kadriem, ja tiešām nekas nesanāk.
Un Olimbs bija tikai viens no daudzajiem variantiem ko minēju, es nesaku, ka vīņš noteikti jāparaksta. Bet ja tu vēlies, lai es salīdzinu Džeriņu ar Olimb, tad no redzētā man labāk patika norvēģis.
no kaa redzeetaa ?
no pasaules chempionaata redzeetaa ?
es neuzskatu to par objektiivu !!
tiktu dzerinsh pie taada speeles laika kaa Olimbam tad vareetu saliidzinaat statistiku un varu dereet ka dzerinjam buutu daudz labaaka

     [+] [-]

, 2011-05-20 01:43, pirms 14 gadiem
Nr. 7I rakstīja: Abiem brāļiem Olimbiem augums ir 1,78 un 1,79m abi nav tīri centri, bet C/LW, kāda jēga no tādiem, mums pietiek ar vienu rūķi centru Troteru - pie tam abiem ir līgumi. Nesaprotu, kādā makarā viņi tiek vispār pieminēti...
10x labāk atrast kādu Ziemeļamerikas spoēlētāju, kas saņem 60-80 tūkst $ sezonā AHL un īsti netiek NHL, kāds bija Vestkots, Elisons, Hartigans pirmajā RD sezonā, tāpat arī Hosa, kas tikai 500 000$ sezonā NHL saņēma...Tādiem būs pietiekoša motivācija uzspēlēt par mazliet lielākām naudiņām ar domu, ka pēc tam pastāv iespēja tikt KHL bagātajās komandās un pelnīt 1-2 milj.$
es tev pilniigi piekriitu

tapec nav jaarunaa par kkaadu gurkji norveegji ja taadu mums pashiem ir pilns
vajag stabilu personu ar pieredzi vai baigi lielu motivaaciju !!

troters un holts jau arii ir no tiem kas iisti netiek NHL bet ir ok ieksh AHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 01:49, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Man nav nekas jākopē. Pats internetā vari visu labi atrast. Man pietiek citu nodarbju kā kopēt tev linkus. Un tu joprojām neuztver domu, ka Warg vecums ir tikai viens no faktoriem un nebūt ne noteicošais.
Un nedomāju, ka Somijas klubs var pārsist Rīgas Dinamo.
Un Sējējs nav nekāds dievs, ka viss ko viņš atrod ir maksimāli iespējamais labākais variants.
Un man nekas nav jāpieņem, neesmu RD fans.
vnk tu nemaaki iekopeet atziisti tachu to !

laikam neesi informeets kaadas ir algas Somijaa un Zviedrijaa hokejaa

un shovakara diskusijaa tomeer tev nesanaaca pieraadiit ka khl klubu GM ir peedeejie idioti ar 20 gadu atpalikushu domaashanu !

izraadiijaas ka pats tu esi taads

domaat par naakotni un attiistiibu ir jauki
bet jaadziivo arii un jaaspeelee tagadnee , jaaspeelee labaa liimenii lai nezaudeetu fanus un tiktu playoffos katru gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 06:07, pirms 14 gadiem
С приходом нового тренера пришло и скандинавское влияние

     [+] [-]

, 2011-05-20 08:15, pirms 14 gadiem
Ja Vargs tiek ņemts kā Sprukta aizvietotājs,tad -kas mums sanāk ar centriem-Troters,Vargs,Džeriņš,Vilkoits-nu tad tomēr vēl viens centrs ir vajadzīgs,jo visas normālas KHL komandas nokomplektē vismaz 5 pilnas maiņas,pat izbraukumos brauc 5 maiņas.Patreiz no uzbrucējiem ir tikai 9 spēlētājiem līgumi(neskaitos Rīgas spēlētājus-jā kā ir ar Vilkoitu-ir līgums,vai nav ar Dinamo?)Un jautājums-kas tad ar fārmklubu?Ar Liepāju kaut ko atkal runā,vai nē-ņemot vērā,ka Metalurgs tomēr BAČ spēlēs?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 09:49, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nu nu nu Dārziņš un Sprukts ir atslēgas spēlētāji. Šogad Pč parādīja, ka bez Sprukta ir grūti. Cipulis un Pujacs neslikti sevi parāda Amur un Sibirj rindās, tomēr tie ir tikai klubi, kas līdz pēdējā regulā čempionāta spēlēm cīnās par play off, un AMUR šogad vispār bija tālu no iekļūšanas. Hossa, piemēram, Rīgā bija līderis, bet Kazaņā piedzīvoja vilšanos. Neesmu drošs, ka Dārziņu gaida debesu manna. Latvijas hokejisti ir spēcīgi vienotā komandā- cīņasspars, neatlaidība, pat zināms patriotisms, bet spēlējot atseviški nespēj būt vadošo komandu līderi.
bija hosa kas sameta golus, hosu palaida visi raudaaja ka tagad netiks play-off bet atradaas mikelis ar lauri kas sametas tos golus, daarzins aizgaaja, sprukts aizgaaja, buus citi kas shogad metiis tos vinja golus !

un domaashanai naakotnee mums ir pilna komanda ieksh HK Riiga ko naakotnee izmantot, tapec saku peedeejo reizi MUMS VAJAG PIEREDZEEJUSHU UN STABILU SPEELEETAAJU, nevis jaunu gurkji no aarzemeem.

un vispaar tu neesi dinamo fans ko tad iecikleejies uz Olimbu uc drazu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 14:13, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tu neskaitāmas reizes atkārto, ka mums vajaga stabilu un pieredzējušu spēlētāju. Tad kāpēc DR nepaturēja Hartiganu vai to pašu Petrovicki, arī vecais Štumpels nebūtu sliktākais variants. Labi, varētu pat piekrist, ka mums vajaga stabilu spēlētāju, tad kāpēc vispār bija pārmaiņas. Hartigans bija iedzīvojies Rīgā, KHL līmenī, zinājām ko no viņa var sagaidīt, nekādus miljonus viņš noteikti neprasīja. Un pēc kā tu nosaki, ka Warg ir stabils spēlētājs. Zviedrijā viņam bija sava, jā, diezgan svarīga loma, taču tik un tā tas ir kaķis maisā. Man personīgi nav nekādas pārliecības, ka labs melnā darba darītājs Zviedrijā nebūs bālāks par to pašu Petrovicki. Un zinot, ka otrajā sezonā spēlētājs parasti ir ievērojami labāks kā pirmajā, tas pats izbrāķētais Mikuš ņemot vērā rīdzinieku finansiālās iespējas, nebūtu tas sliktākais variants.
ko shajaa sezonaa paraadiija petrovickis ? neko
vinjsh jau vecs ir

hartigans shajaa sezonaa bija gailis nevis stabils speeleetaajs...
ziimeejaas fanu priekshaa un pelniija galiigi nevajadziigas minuutes !!

domaajot arii par naakotni vajag paarmainjas, varbuut tie pashi latvieshu dinamieshi ar kaadu citu speeleetaaju saaks speeleet citaa kvalitaatee !!

komandas kjiimija un citi suudi nostraadaa par kuriem mees pat neko nezinam !
ja tev likaas ka hartigans ir kruts nenoziimee ka vinjsh ir kruts!
seejeejam hokejs ir tuvaak nekaa mums un vinjsh zin ko dara ! jo riigas dinamo visas sezonas diezgan veiksmiigi speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 14:35, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Trešais vācu centrs Alexander Barta arī nav zemē metams.
baac tu tieshaam esi galvu iespiedies ja tev nedalec ka neviens nenjem legjonaaru lai tas speeleetu 3. vai 4. mainjaa !!!
nav tad vaacieties tik labs lai speeleetu pirmajaas mainjaas, pie tam ar auguma parametriem iipashi nevar lepoties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 14:46, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tas, ka spēlētājs Vācijā savāc 23 + 25 ir sūds (tad jau Vasiļjevs spēlē sūdu līgā), bet Warg ir dievs, kas izies laukumā 1. maiņā un ripas lidos vārtos viena pēc otras.
labi jautaashu savaadaak, paraadi kaadu norveegju, vaacu vai daanju speeleetaaju kursh kaadaa no KHL komandaa ir stabils pirmaas, otraas mainjs centrs, nu vienalga kaut maleejais uzbruceejs paraadi luudzu
toresenu luudzu neraadiit, vinjsh cita kalibra speeleetaajs un alga noteikti lielaaka nekaa daarzinjam un spruktam kopaa njemot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 15:04, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Nav tāpēc, ka es kā vakar minēju KHL klubu menedžeri nemaz neizskata šādus spēlētājus, jo vadās pēc tava domu gājiena. Zviedrs tātad labs, vācietis, norvēģis, dānis - amatieris. NHL klubos strādā gudrāki menedžeri tāpēc tu arī tā valstu pārstāvniecība ir ievērojami lielāka.
nhlaa tikai 5 daanji un 7 vaacieshi, bet taa liiga arii lielaaka !
ja tevis nosauktie vaacieshi, norveegji un daanji buutu tik kruti vinji arii speeleetu 2-3x vairaak peec skaita nhl, khl u.c. augstaas liigaas !!
paskaties cik proporcionaali pret daanjiem zviedru ir nhl !! taadaa pashaa proporcijaa ka KHL ir zviedri pret norveegjiem

taa kaa tomeer vinji nav tik labi ja vinji nespeelee taados liimenjos !

un nav nekaada sakara ar krievu komandu GM

un vispaar kaada velna peec krieviem vajag videeju vaacieti ja vinjiem krievijaa uz katra stuura ir taads speeleetaajs???? a labaaku veel vairaak

es nesaprotu tavu savaado domaashanu, kaada velna peec jaanjem sveshu ja pietiek saveejaa ?? tikai tapec ka tev patiik ? un ja tev patiik taatad krievu GM ir idioti ar sliktu domaashanu ??

iedomaajies tev uznjeemums, un tev ir divi vienaadi kandidaati uz amatu, viens vieteejais, otrs aarzemnieks....kuru tu pienjemsi darbaa ?
ak jaa pareizi tu pienjemsi aarzemnieku jo tev domaashana ir sviestaina !

tevi nosauktais vaacietis,norveegjis, kanaadaa kanaadieshu taadu un krietni labaaku ir tuukstoshiem un reti kurais tiek uz to NHL ...pat NHL GM njems saveejos tas ir kanaadieshus nevis eiropieshus

es nesaprotu tev ir smadzenes vai nav ? vari tik taalu aizdomaaties ka nafig vajag sveshu ja saveejais ir taads pats ?

un nevis krievu GM ir idioti bet tu esi idiots
viss apnika ar tevi striideeties, kaut kaads 12 gadiigs tiinis domaa ka vinjsh ir gudraaks par kaadu GM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 15:19, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Pats izkalusies pēc sīka plānprātiņa.
Mēs runājam konkrēti šajā gadījumā par Dinamo. Atbildi man uz jautājumu, kāpēc Sējējs ņēma Warg, ja varēja paņemt kaut vai Ulmanu. Atbildi konkrēti uz šo jautājumu!!!
tapec ka zviedru hokeja skola ir labaaka par vaacieshu , daanju, norveegju!!!
tas ka zviedru vairaak tajaa pashaa nhl jau noraada ka zviedru hokeja skola IR LABAAKA

vaacu speeleetaaji ir taadas pashas klases speeleetaaji kaa latvieshi...
tad atbildi man uz jautaajumu kapec njemt sveshu un atstaat taadu pashu saveejo bez darba ??

un vispaar pat nav skaidrs par kaadu Ulmanu tu runaa, ar taadu uzvaardu pasaulee cilveeku noteikti ir vairaak

ja tu esi idiots un nemaaki iekopeet linku uz speeleetaaju tad pat neraksti vinju uzvaardus !!

ja iet runa par diviem shveicieshiem Alanu Ulmanu vai Timu Ulmanu, tad vinji abi ir zalji gurkji bez sakariigas pieredzes un vispaar bez sakariigas statistikas ! tad atbilde ir ka vinji nav stabili speeleetaaji bez pieredzes

     [+] [-]

, 2011-05-20 15:22, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un ja jau krieviem ir tik daudz KHL gatavu spēlējošu talantu, kāpēc tiek vākti visādi Štumpeli. Un vispār jau Bikovs sūdzējās, ka citās valstīs spēlētāju resursi ir lielāki kā Krievijā, bet Zviedrijas līgās atrodas vietas norvēģiem un dāņiem.
kaa attiistiit liigu no maarketinga viedoklja ja tur nespeelees kaada NHL zvaigzne vai vnk labs speeleetaajs !!

un vispaar ja vinjsh te ir tad vinjsh maak speeleet, ja vaacieshi, norveegji un daanji nemaak speeleet tapec arii vinju te nav !!!
viss ir logjiski bet taa nav tava stipraa puse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:06, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Tu joprojām runā par savu bezjēdzīgo skolu teritoriju. Tad jau NHL nespēlētu neviens dānis, jo vai tad amerikāņiem nepietiek savu talantu. Ja tu būtu lasījis manus komentārus, nevis vēlējies bezjēdzīgi kaulēties, saprastu, ka es runāju par Christoph Ullmann no Vācijas.
ja taa nebuutu taisniiba ko runaatu tad vaacieshu vai daanju buutu 55 gabali NHL nevis zviedru,un vaacieshi vai daanji speeleetu par medeljaam chempjos nevis zviedri !!!
es neemsu gaishregjis par kuru tu speeleetaaju runaa un es lasu komentaarus kopsh vakardienas muusu diskusijas !

NHl taadi daanji,norveegji, vaacieshi dazhas tik vieniibas tiek NHL taapat kaa latvieshi!!!

es rakstiiju ka vaacieshi ir taadas pashas klases speeleetaaji kaa latvieshi ----> kapec njemt sveshu ja taads pats saveejais ???

ar tevi runaat taapat kaa ar sienu !!! tu neesi vaacieties gadiijumaa ?

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:08, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un pasaki, kāpēc nekļūdīgais Sējējs nesaglabāja Elisonu, kas sevi labi apliecināja pirmajā sezonā. Visu komentāru būtība ir tā, ka sējējs nevienmēr pieņem gudrākos lēmumus spēlētāju izvēlē.
tu esi dau.nis !!!
speeleetaajam labi speeleejot paraadaas liigumi no citaam komandaam kuraam budzets ir lielaaks un vairaak var atljauties samaksaat !!!!
tev tas dalec vai nee ???
ja naudas nav samaksaat ar varu tachu nenoturees

aj tu esi idiotu idiots !!
ienjeemis galvaa to ka vaacieshi, daanji un norveegji ir labaaki par zviedriem mueeeh ahahahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:22, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Var redzēt, ka raksti komentārus ar karstu galvu. Nekrīti galējībās!!! Es nevienu brīdi neesmu teicis, ka Vācijas, Norvēģijas vai Dānijas hokejs ir labāks par zviedru, bet gan to, ka šajās, tā sauktajās, otrā ešelona valstīs var atrast dažus labus spēlētājus, kuri noderētu konkrētajā gadījumā DR. Un es nebūtu neteicu, ka obligāti jāņem kāds vācietis, bet gan to, ka ja gribi tomēr DR redzēt stabilu spēlētāju centra pozīcijā, (it kā Sprukta vietā), tad Warg nav tā labākā izvēle. Un vācieši bija tikai viens no daudzajiem variantiem un nebūt ne primārais.
Eliteprospects.com - Christoph Ullmann
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=15405
tieshi taapeec ka zviedru hokejs ir klasi augstaaks apr vaacieshu panjeema zviedru nevis vaacieti !!
vajag stabilu speeleetaaju nevis riskeet un veigt kaut kaadus izmeegjinaajumus !!!
kaa jau teicu izmeegjinaajumus taisa ar pashmaaju speeleetaajiem bet no legjionaara prasa stabilu speeli !!
un noteikti vaacija tam Hospeltam maksaa vairaak nekaa riiga gribeetu par to maksaat !!!
un kaa zinaams no Eiropas vieglaak tikt paari okeaanam nekaa no krievijas !
kas veel nav skaidrs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:42, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Vai tiešām nesaproti, ka tas ka zviedrijas hokeja kopējais līmenis ir labāks par Vācijas nenozīmē, ka jaunāks Hospelts, kas pēdējās sezonās diezgan spēcīgā līgā uzrāda stabili labus rezultātus un kļuvis par Vācijas izlases vērtību, ir mazāk droša izvēle par nekur netikušo Warg. Un esmu pārliecināts, ka Hospeltam ir daudz lielāka motivācija un iespējas progresēt kā zviedram. Un nauda šeit ir galīgi nevietā. Hospelts neprasītu nekādus miljonus. Un domāju,ka arī pats hokejists būtu ar mieru spēlēt otrajā spēcīgākajā līgā pasaulē. Un nerunā muļķibas, ja Hospelts tiešām grib tikt pāri okeānam, labas sezonas DR rindās maigi sakot nebūtu tam traucēklis.
Vargs arii ir speeleejis zviedrijas izlasee !!

ES TAK TIKO RAKSTIIJU KA NO EIROPAS VIEGLAAK TIKT PAARI OKEAANAM NEKAA NO KRIEVIJAS
blin tu tieshaam esi idiots
un kur Hospelts ir ticis ? nekur
taapat vaacieshu liiga ir vaajaaka pr zviedru liigu
un tu man neieboreesi ka Hospelts ir labaaks par Vargu

ja taa buutu ka Hospelts ir tik labs kaa tu saki jau citur kapaatu jo katram speeleetaajam ir agjents kas arii vinjam darbu meklee nevis tikai GM piedaavaa darbus !!

tu esi auns ar tevi ir bezjeegaa diskuteet !!!
CIK TEV VAR SKAIDROT KA NEVIENS IEKSH RD NEIES RISKEET AR KAUT KAADU VAACIETI, tev dalec vai nee ? kaadaa valodaa man uzrakstiit lai tu saprastu ka neviens negrib riskeet ar kaut kaadiem vaacieshiem un ka no legionaara vajag stabilu speeli un melno darbu !!???

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:44, pirms 14 gadiem
Fans366
atbildi uz vienu jautaajumu, bet atbildi nevis saac aplinkus runaat!

1) kapec DR jaariskjee ar kaut kaadiem vaacieshiem ???
ja atbildee buus vaardi ka tas buus izaugsmei...tad paarlasi visus komentaarus no saakuma, izaugsmej mums ir muusu pashu puishus bet no legjonaara prasa stabilu speeli

pazvani seejeejam un pasaki ka vinjsh ir idiots jo Hospelta vietaa panjeem Vargu

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:02, pirms 14 gadiem
Ne Hosa Ne Daarzinjsh peec labas sezonas Dinamo rindaas nav tikushi NHL, kas vinjiem mazaak motivaacijas tikt uz nhl kaa Hospeltam ?

un neviens no vacieshiem kas tagad speelee NHL nav speeleejis krievijaa jo no shejienes uz nhl gruuti tikt !! nu khl uz nhl tiek tikai krievi, zviedri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:48, pirms 14 gadiem
Labs papildinajums! Beidzot ari kads Skandinavs! Cerams izlase speles!

     [+] [-]

, 2011-05-20 23:05, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un nosauc Latvijas spēlētāju, kurš šobrīd būtu vienlīdzīgs Hospeltam, bet DR viņu neņem!
Beerzinjsh, Dzerinjsh, Vilkoits !
iedotu Dzerinjam taadu speeles laiku kaa visiem taviem piemineetiem purniem tad redzeetu ka arii Dzerinjam buutu laba statistika ! basta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja