Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vienojas ar zviedru centru Vargu

"Dinamo" vienojas ar zviedru centru Vargu
Fredriks Vargs
Foto: Scanpix Sweden

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) vienība Rīgas "Dinamo" uz vienu sezonu noslēgusi līgumu ar 32 gadus veco zviedru centra uzbrucēju Frederiku Vargu, kurš iepriekšējās divas sezonas aizvadīja Zviedrijas Elites sērijas kluba "Skellefteå" sastāvā, bet pirms spēlējis tādos zviedru klubos kā "MoDo" un "Timra".

Frederiks Vargs dzimis 1979. gada 3. maijā Zviedrijas pilsētā Bolidenā. Karjeru spēlētājs uzsāka dzimtās pilsētas klubā, bet pēc tam pārcēlās uz vienu no pazīstamākajām Zviedrijas komandām "MoDo". Savas karjeras laikā Vargs ir spēlējis tikai Zviedrijas klubos, šīs valsts spēcīgākajā līgā Elites sērijā triju klubu sastāvā (MoDo, Timra un Skellefteå), aizvadot 507 spēles (76 vārti un 112 rezultatīvas piespēles, 333 soda minūtes).

Frederiks Vargs savas karjeras laikā trīs reizes ir izcīnījis Zviedrijas Elites sērijas sudraba medaļas. Aizvadītajā sezonā Frederiks Vargs bija "Skellefteå" komandas kapteinis un palīdzēja komandai tikt pie sudraba medaļām (regulārajā čempionātā – 50 spēles, 11 vārti + 19 piespēles, 30 soda minūtes; play-off – 16 spēles, 2 vārti un 2 piespēles, 8 soda minūtes).

Frederiks Vargs Zviedrijas izlases sastāvā ir piedalījies divos pasaules čempionātos (16 spēles, 4 vārti + 8 rezultatīvas piespēles), kā arī spēlējis pasaules jauniešu čempionātā Zviedrija U18 izlases sastāvā. Tāpat Frederiks Vargs Zviedrijas izlases sastāvā ir piedalījies arī 58 pārbaudes spēlēs (10 + 13).

Zviedru hokeja speciālisti raksturo Frederiku Vargu kā ļoti strādīgu un fiziski spēcīgu hokejistu ar labu slidojumu, kurš allaž spēlē ar maksimālu atdevi un nevairās no spēka divcīņām. Kā vēl viens no galvenajiem Varga trumpjiem tiek minēta arī prasme cīnīties iemetienos.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:35, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Maskavas Dinamo būtu ļoti ticams variants = Znars ar Hari. Atlant, Minska - arī iespējami. Amur noteikti ne - ne Sprukts tik tālu gribētu braukt, ne arī finansiāli Amur nav tas spējīgākais...
Amur , kāpēc gan ne? Šie play-ofus nav redzējuši ļoti sen, turklāt rocība šiem ir lielāka par RD, to neviens noteikti nenoliedz, cik nu lielāka , bet tomēr. Šobrīd nevar izslēgt nevienu variantu. Lai gan tev taisnība- OHK varētu būt variants nr.1

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:37, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Amur , kāpēc gan ne? Šie play-ofus nav redzējuši ļoti sen, turklāt rocība šiem ir lielāka par RD, to neviens noteikti nenoliedz, cik nu lielāka , bet tomēr. Šobrīd nevar izslēgt nevienu variantu. Lai gan tev taisnība- OHK varētu būt variants nr.1
Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tātad, Vargs Sprukta vietā, Ņiživijs vairs izlasē nespēlēs , tātad paliek viens centra spots latviešiem. Sprukts pilnīgi reāli var uzmest lūpu pēc šādas attieksmes pret viņu pirms PČ. protams tas nebūtu veča cienīgi, bet tomēr. Viens ir skaidrs- Dinamo nebūs tas , kurš risinās Latvijas izlases centru deficīta problēmu.
man liekas tieshi labi iespejams vilkoitam dos iespeju dzera apaugs ar galjaam un pieredzi jaatrenee saveejie un viss buus bumbaas varbuut ne nakosgad bet tuvaa nakotnee noteikti . es vismaz ticu tam. bet par spruktu mani intreseja ka vinjs nespelees izlasee, bet par darbavietas mainju es normali atiecos puikam jaapelna naudinja ,liidz ar to kur labaaka naudinja tur l;ai arii pelna .

  +5 [+] [-]

, 2011-05-19 13:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...
Esmu kko palaidis garām? Kas ir mainījies?

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:39, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Amur lielāka rocība kā RD??? manuprāt, Tu ko jauc... RD jau vairs nav starp KHL nabadzīgākajiem klubiem...
Taču bija budžeta apskats kaut kāds pirms iepriekšējās sezonas. Kur amur bija nedaudz priekšā, tajā pilsētā taču ir tikai hokejs, ar to nedaudz pietiek, lai pasmeltu kādu labu kadru no taipus kontinenta.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:39, pirms 14 gadiem
Ak dievs vel 4meneshi lidz sezonas sakumam,daudz kas vel izmainiisies...Tagad ticeet visam arii nav jeegas...Jaa Sprukts pareizi dariis,ja aizies uz kaadu no bagatajaam komandaam...Tagad ir istais laiks lai kaut ko nopelniitu par virsu, jo gadi iet un parak daudz arii nav atlicis,jo hokejs ir nezheliigs sporta veids,kur likteniigu traumu dabuut, var jebkuraa mirklii...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Taču bija budžeta apskats kaut kāds pirms iepriekšējās sezonas. Kur amur bija nedaudz priekšā, tajā pilsētā taču ir tikai hokejs, ar to nedaudz pietiek, lai pasmeltu kādu labu kadru no taipus kontinenta.
Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:41, pirms 14 gadiem
Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:41, pirms 14 gadiem
cicerons123456 rakstīja: man liekas tieshi labi iespejams vilkoitam dos iespeju dzera apaugs ar galjaam un pieredzi jaatrenee saveejie un viss buus bumbaas varbuut ne nakosgad bet tuvaa nakotnee noteikti . es vismaz ticu tam. bet par spruktu mani intreseja ka vinjs nespelees izlasee, bet par darbavietas mainju es normali atiecos puikam jaapelna naudinja ,liidz ar to kur labaaka naudinja tur l;ai arii pelna .
kas ir teicis, ka iespēja būs Vilkoitam? Podziņš arī var spēlēt kā centrs...

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:42, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
Tikai tā brīža emociju uzplūdā, nekas traģisks nav noticis. Visi ir profesionāļi galu galā.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-19 13:43, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ai, ta ir, ka lasa krievu valodu tada apasa tempa ka dzimtaja latvisu valoda - tik parskrienot pari mana vaina
bet jebkura gadijuma galigi negribas tam ticet. kautgan savu aizsardzibas speles ipasibu del varbut, ka kadam vins ari iepatikas.
Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:43, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
CSKA esot finansiālas problēmas - to nesen vienā intervijā minēja Fetisovs...

  +9 [+] [-]

, 2011-05-19 13:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir teicis, ka iespēja būs Vilkoitam? Podziņš arī var spēlēt kā centrs...
Pasarg Dievs. Podziņš ir par īsu un vieglu, tuklāt kā centrs viņš nevarēs izmantot pašreiz savu vienīgo trumpi - ātrumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-19 13:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...
Nu,nu
Man jau liekas, ka tas ir pieaudzis apmēram par 30%.

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:45, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: intresantas izmaiņas! Tu kļūsti neprognozējams
No kļūdām ir jamācās.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
Tas nu jāatzīst. Varbūt iepriekšējā sezonā ne tik ļoti, bet 09/10 gada sezonā, manuprāt, komandas MVP.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
....bija,kad kopā ar ģimeni izbaudīs krievijas labumus-būs atkal,bet pašreiz vienkārši politiskais līķis kā visa mūsu valdība

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:51, pirms 14 gadiem
Tiešām nav par ko priecāties, bet labāks par Petrovicki un Mikušu jau būs.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:52, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Tiešām nav par ko priecāties, bet labāks par Petrovicki un Mikušu jau būs.
Kāpēc nav par ko priecāties? Dinamo faniem ir iemesls priecāties, jo šis kadrs bija Elites sērijas stabila vērtība.

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:54, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ai, ta ir, ka lasa krievu valodu tada apasa tempa ka dzimtaja latvisu valoda - tik parskrienot pari mana vaina
bet jebkura gadijuma galigi negribas tam ticet. kautgan savu aizsardzibas speles ipasibu del varbut, ka kadam vins ari iepatikas.
Tu gribi teikt ka viņš uzbrukumā slikti spēlē?
Ņemot tikai pliku statistiku viņš KHL ir 106 spēlēs guvis 62 rezultivitātes punktus, kas priekš centra spēlētāju nebūt nav slikti, vēl ņemot vērā to cik Sprukts ir vērtīgs laukumā arī padarot melno darbu un izkapājot daudzas ripas, nemaz nerunājot par aizsardzību.
Jebkurā gadījumā ka tik nesanāk ar visiem Vargiem iegrābties, Sprukts jau darbu ta sev atradīs, bet Dinamo zaudējums nepagarinot ar viņu līgumu diezgan liels

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 13:56, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Kāds vēl Daugaviņš??? Daugaviņa vieta ir NHL...
ja negrib nopelnīt,tad protams

  +6 [+] [-]

, 2011-05-19 13:57, pirms 14 gadiem
baisulis rakstīja: Sprukts ir aktuālāks par Vargu! Katrā ziņā skaidri iezīmēts, ka Sprukts nepaliek. Starp citu, par minējumiem runājot, vēl nav nosaukts neviens hokejists, kurš pāriet uz CSKA pie Šuplera. Toreiz bija saruna, ka būs līdzgājēji. Es teiktu, ka šāds scenārijs izklausās loģiskāk kā Sprukta iešana pie Znaroka, jo diskusijām par nespēlēšanu izlasē tomēr ir savs pamats un Vītoliņš pietiekoši skarbi izteicās par Jāni. Tā ka diez vai...
Surovijs it kā ir pārgājis pie Šuplera uz CSKA no bijušajiem RD spēlētājiem

     [+] [-]

, 2011-05-19 13:58, pirms 14 gadiem
Le Saint rakstīja: Pasarg Dievs. Podziņš ir par īsu un vieglu, tuklāt kā centrs viņš nevarēs izmantot pašreiz savu vienīgo trumpi - ātrumu.
Podziņš tāds jauneklīgs un paviegls iekš TV izskatās, bet pēc datiem kas publicēti RD lapā dinamoriga.eu nekāds mazulis jau ar nav.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-19 13:59, pirms 14 gadiem
Cerams, ka sprukstiņu Rīgā neredzēsim, savādāk varam jau ap Jauno gadu palikt bez viņa, ja nu atkal jūtas saguris un nav motivācijas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:00, pirms 14 gadiem
Cerams,ka iejutīsies komandā un palīdzēs izcīnīt Gagarinu

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:00, pirms 14 gadiem
Ungāri sāk iespiesties Eiropas spēcīgākajās līgās! Tāds 1988.g. dzimušais vārtsargs noslēdzis try out līgumu ar pašu Jokerit!
Eliteprospects.com - Zoltįn Hetényi

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:02, pirms 14 gadiem
Labi... Tāds Sprukta,Surovija tipa spēlētājs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-19 14:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kā arī dažam labam negribās to patreiz atzīt pēc visām perepētijām ar izlasi,tomēr J.Sprukts bija/ir viens no RD dzinējspēkiem.
Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:10, pirms 14 gadiem
Varbut taa komanda Ir Magnitka?
Magnitkai 11 uzbruceeji pagaidaam- 3 centri( viens no tiem Fjodorovs, kursh drohi vien vareetu pabeigt hokeju peec shis sezonas)

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kopš pirmās sezonas RD budžets ir gandrīz vai 2-kāršojies...
No kurienes taada informaacija ? Linku studijaa

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:17, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.
aplami ir to nozēļot, manuprāt, tikai jāpriecājas, ka no RD izaug meistari. vietā nāks jaunie- tas pats sprukts pirmaja sezona nebija labāks par džeriņu šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-19 14:22, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: aplami ir to nozēļot, manuprāt, tikai jāpriecājas, ka no RD izaug meistari. vietā nāks jaunie- tas pats sprukts pirmaja sezona nebija labāks par džeriņu šobrīd.
Tieshi taa!
Janka jau arii vienaa intrevijaa diplomatiski izteicaas, ka vinjam nedaudz zb tas lativeshu negatiivisms
Tad ja vinjsh pamet RD, buus atslodze no latvieshiem

  -1 [+] [-]

, 2011-05-19 14:23, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums tos dzinējspēkus daudzi noceļ.
Atceries diskusijas kas bija pirmajā KHL sezonā, kā toreiz daudzi teica ka Latvijas spēlētāji nevienam Krievijā vajadzīgi. Tagad var salīdzināt cik viņi bija toreiz un cik tagad būs.
Žēl bet tāds ir PRO sports, paši devām iespēju mūsējiem pilnveidoties, bet tagad šie aiziet tautās.
Nekas, cerams būs vēl, lai jau mūsējie nopelna.
kā ar jaunu nabadzīgo mīļāko-obuļi,oģeļi i poterjaļi