Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nepadodas - uzvara ar 2:1, un sērija noslēgsies septītajā mačā

Rolands Eliņš

"Dinamo" nepadodas - uzvara ar 2:1, un sērija noslēgsies septītajā mačā
Jakubs Sedlāčeks un "Dinamo" aizsargi savus vārtus sargāja visiem spēkiem
Foto:F64/Romāns Kokšarovs

Kontinentālās hokeja līgas pirmās kārtas izslēgšanas spēlēs uzvaru ar 2:1 noturējusi Rīgas „Dinamo”, kura pieveica Doņeckas „Donbass” un panāca neizšķirtu (3:3) sērijā. Vārtus guva Lauris Dārziņš un Andris Džeriņš, bet lielisks vārtos bija Jakubs Sedlāčeks, atvairot vairāk nekā 40 pretinieku metienus.

Pēc sērijas pirmajām piecām spēlē „Dinamo” un „Donbass” duelī rezultāts bija 3:2 Ukrainas komandas labā, kas nozīmēja, ka šodien Rīgas hokejistiem atkāpšanās ceļu nebija. „Dinamo” vārtos atkal tika sūtīts Jakubs Sedlāčeks, kurš pamatvārtsarga vietu sērijas vidū pārņēma no Mikaela Telkvista.

Lai arī mača likme bija ļoti augsta, komandas sāka ar ļoti aktīvu un skatāmu hokeju, kura rezultātā „Dinamo” 7. minūtē ieguva vairākumu. Lai arī labā metiena pozīcijā nokļuva aizsargs Mets Robinsons, rezultātu atklāt neizdevās ne vairākuma, ne perioda turpinājumā, lai arī iespēju dinamiešiem netrūka. Tiesa, perioda izskaņā ripa gandrīz ielidoja Sedlāčeka vārtos, taču vārtu momentu par „gandrīz” padarīja vārtu stabiņš.

Otrā periodā sākumā „Dinamo” pēc neizmantota vairākuma nespēja aizvārtē noturēt Maksimu Jakuceņu, kurš atklāja rezultātu (1:0). „Dinamo” bija tuvu arī ļoti nepatīkamajam otro vārtu zaudējumam, taču Sedlāčeks nedaudz reabilitējas par iepriekš ielaisto ripu un novērsa gan Tēmu Laines, gan Jakuceņa mēģinājumus gūt vārtus.

Un tad sekoja „Dinamo” prettrieciens – vispirms Lauris Dārziņš guva savus sērijas ceturtos vārtus, panākot neizšķirtu, bet četras minūtes vēlāk Andris Džeriņš ne bez veiksmes palīdzības izvirzīja „Dinamo” vadībā. Džeriņš centās izdarīt piespēli, taču rikošets ievadīja ripu vārtos, un Džeriņa sūdzības par neizdevušos piespēli manāmas nebija.

Trešajā periodā arvien aktīvāk uzbruka „Donbass” un arvien lielākām grūtībām Sedlāčekam un „Dinamo” aizsargiem nācās cīnīties par savu vārtu drošību. „Dinamo” nekādi nepalīdzēja arī pāris tiesnešu lēmumi, kurus „Arēnā Rīga” sanākušie līdzjutēji apšaubīja visiem spēkiem un pilnā skaļumā. Pamatlaika izskaņā 2+2 noraidījumu saņēma šīs sērijas „Dinamo” varonis Gints Meija, kurš netīšām ar nūju trāpīja pretiniekam pa seju.

Lielais mazākums tika izturēts, un „Dinamo” atkal talkā nāca vārtu stabs. Viesu treneris Andrejs Nazarovs vēl nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, taču „Dinamo” aizsardzībā nocīnījās lieliski, noslēdzot maču ar uzvaru 2:1. Sedlāčeks šajā mačā atvairīja 42 pretinieku metienus, kamēr "Dinamo" izdarīja vien 12.

KHL izslēgšanas spēles, 15. marts

Rīgas Dinamo- Doņeckas Donbass 2:1 (0:0, 2:1, 0:0)

Vārti: 25:05 Jakuceņa (Fedotenko) 0:1, 29:57 Dārziņš (Bukarts, Šehura) 1:1, 33:59 Džeriņš (K. Rēdlihs) 2:1
Soda minūtes: 12:10
Metienu attiecība:12:43
Vārtsargi: Jakubs Sedlāčeks - Maikls Leitons

Rīgas Dinamo sastāvs

Jakubs Sedlāčeks (Mikaels Telkvists); Sandis Ozoliņš - Jēkabs Rēdlihs, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks; Lauris Dārziņš - Pols Šehura - Roberts Bukarts, Marsels Hosa - Andris Džeriņš - Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Cipulis - Māris Bičevskis - Gints Meija, Juris Upītis - Rustams Begovs - Gunārs Skvorcovs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-03-15 19:14, pirms 11 gadiem
šodien nevareja Dinamo zaudēt, jo man meitai dzimšanas diena !!

 +38 [+] [-]

, 2014-03-15 19:14, pirms 11 gadiem
Vilsons lohs, Hossu uz ceļiem sit! Nākamajā spēlē jāizslēdz, te Ješka varētu pastrādāt!

 +31 [+] [-]

, 2014-03-15 19:14, pirms 11 gadiem
Lieliska pašatdeve uz laukuma un Sedlačeks šodien vienkārši ideāli nospēlēja.

  +7 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
Jaaaaaaaa
Paldies komandai par speli!

 +21 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
Jāņem sērija! Ar sviedriem, ar asinīm, ar emocijām, bet piekāst- mēs esam pelnījuši!!

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
dr.hauss rakstīja: šodien nevareja Dinamo zaudēt, jo man meitai dzimšanas diena !!
Manai arī vecīt !!! Sveicu svētkos!

 +22 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
TU ESI TIK ATSALDEETS!

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
tad jau jābūt....
Slēpts komentārs: asusasus

 +11 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
MALAIC DINAMO!
HOSSA ARII neatstaaja mieraa to epizodi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
MALACI DINAMO RIGA! KARTIGI NOCINIJAS LIDZ BEIGAM.

 +17 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
VOT TO ES SAUCU PAR HOKEJU!

  +9 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
Zb tie stripanie, vareja tak laut normali izkauties, nevis tiesnesis tur Hossu kamer stulbais ukrs vinju dauza!

 +12 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
Sakiet ko gribat, bet tie kautiņi nav ne no kā Nazorava pirksts tas arī viss!!! Par Lielu Uzvaru 7. spēlē!!!

 +15 [+] [-]

, 2014-03-15 19:15, pirms 11 gadiem
KUR TAD LIELIE D.....JI KA PEDEJA SPELE

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
Off-topic: Tādā laikā arēnas apmeklētājiem laikam būs patīkams ceļš līdz automašīnām un mājām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
MALAČI !!!

 +21 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
Tiesnesis vecis - uzguļas Hossam virsū, kamēr Wilsons šo sit

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
pamuļkis kas pamuļkis... bet ko tu dumjam padarīsi...tā jau dieviņš un vecāki apdalījuši

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zb tie stripanie, vareja tak laut normali izkauties, nevis tiesnesis tur Hossu kamer stulbais ukrs vinju dauza!
Vilsons nav ukrs

 +11 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
SKAISTĪĪĪĪ!! PALDIES!!! TIEKAMIES BRATISLAVĀ!!!!

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
...vot kam tas ir izdeviigi ko tu raksti?
reaali kam tas ir izdeviigi?
tu esi vkn atsaldeets alkaholikis vai vnk bulduris 12 gadiigs

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
LauroSkr rakstīja: Man žēl tavu vecāku , kuri lietoja prezervatīvu , bet tu piedzimi .
pilnigi piekritu. Dinamo malaci!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
KAS PAR SPĒLI. Pirksti vēl tagad trīc!

7. spēlē izredzes ir 51:49 mūsu labā.

Būs pagarinājums

Atmosfēra arēnā fantastiska!

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
LauroSkr rakstīja: EJ DIR$T
Īsi un konkrēti, vienīgais ko žel Hosas deguna tā jau līks Jakubs varonis

 +15 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
Wsp tiesasana sodien zem katras kritikas. It ipasi beigas.
Kartejo reizi parliecinos cik KHL tiesnesiem ir zems limenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:16, pirms 11 gadiem
januseks88 rakstīja: KUR TAD LIELIE D.....JI KA PEDEJA SPELE
nomierinies ....

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
Nu re, viss nostājās savās vietās. Kurš te teica, ka būs 4:0 Donbass labā?

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
Malči RD.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vilsons nav ukrs
Nu tas bija domats ka komandas parstavis.
Ukrainas kluba tak vins spele!

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
Trīs zvaigznes - 1.Sedlāčeks 2. Veiksme(Pārliknis,stabs,Džeriņa vārti) 3. Fani!

Pie rezultāta sērijā 1-3 mani nepameta sajūta, ka mēs uzvarēsim tikpat, tik ļaujiet nedaudz čaļiem ieskrieties. Šobrīd viss uz to pusi iet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu re, viss nostājās savās vietās. Kurš te teica, ka būs 4:0 Donbass labā?
Pesimisti un RD nīdēji. + Maigās varas neskartie.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu tas bija domats ka komandas parstavis.
Ukrainas kluba tak vins spele!
Nu lab lab.

  +8 [+] [-]

, 2014-03-15 19:17, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: hosam seju izdauzija
Hosa vecis- noslaucīs un ieliks 2 šaibas nākamajā spēlē par spīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-03-15 19:18, pirms 11 gadiem
Tūlīt Ivars izpeldēs

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 19:18, pirms 11 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Strīpainais gribēja norakt spēli, hu... tur, Dinamoooooooooooooooo! Hossa ir vecis, RESPECT!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:18, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu lab lab.
Ai es vel nevaru attiet no speles.
Visu 3. periodu rokas triceja no uztraukuma.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:18, pirms 11 gadiem
Lieliski , 1dien Bratislavā ņemam sēriju.

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
Nazarovs ar Ābolu neizpluksies ? Ābols uzvilcies dikti

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
prieks! bet nu FUI lielais ,cik nesmuki musejie pat savas majas nespej aizstavet komandasbiedrus pec beigam!!!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
Komandas pēc spēles viena otrai roku nepaspieda, Donbasā līs arī reālas asinis!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ai es vel nevaru attiet no speles.
Visu 3. periodu rokas triceja no uztraukuma.
Da labi čali, tas ir tikai hokejs
Slēpts komentārs: Paraleela_linija

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
Dinamo Rīga - komanda, kurai uzbrukums nav un ir veiksme.
Dinamo Rīga - komanda, kuras pirmais vārtusargs PO ir tik nevarīgs ka ātri vien kļūst par otro.. un te visi fanoja par Telkvistu. Tas jau sen zināms bija, ka Telkvists nav PO spēlētājs. Vāji, vāji..
Bet nu ceram uz 7. spēli.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:19, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nazarovs ar Ābolu neizpluksies ? Ābols uzvilcies dikti
Nazarovs panemtu, ka neka NHL tak kauslis bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:20, pirms 11 gadiem
TĀ IR TAISNĪBA VAI KĻŪDA ??? METIENU ATTIECĪBA 12 - 43

MALAČI DINĀMO!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:20, pirms 11 gadiem
Nazarovs ir lidzigs Garikam Buldogam Harlamovam.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:20, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Da labi čali, tas ir tikai hokejs
Ja butu regularka tad jau PO.
Bet sodien tak spele bija loti svariga.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:20, pirms 11 gadiem
Lieliska cīņa, lieliska uzvara
Apsveicu visus DR fanus
Donbasiešiem jāiet nervus paārstēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:20, pirms 11 gadiem
Rezultāts patīkams ,spēle drausmīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Pēc tādas galotnes, Ozo vēsajā - "Lēnām čubinājām uz priekšu"

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: TĀ IR TAISNĪBA VAI KĻŪDA ??? METIENU ATTIECĪBA 12 - 43

MALAČI DINĀMO!
ta ir Haljavaa!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Nazarovs ir idiots, ne treneris
Ieguvuši 1 vārtu pārsvaru, izdomāja atkal aiziet aizsardzībā
Beigās jau vienkārši nepaveicās, bet trenera rokraksta komandai nav
Nekādas jēdzīgas izspēles vairākumā, nekā
Donbass vienīgais mīnuss ir treneris, bet tas patiešām ir liels mīnuss un var pat izrādīties izšķirošais
Nav taisnība tev. Ābols jau otro maču ar vienu golu sēž aizsardzībā. Un uzvar. Normāla taktika.

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Vilsons Tāds kluss palicis

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Beidz pļūtīt mīkstais, 2 strīdīgas epizodes pa visu spēli (mums iedeva 2 min četru vietā, šiem neiedeva 2) Bet tāds ir playofs, par sū*iem te neviens neko nedod.
Un kad tas stridigas epizodes bija? Speles beigas, kad notikumi bija pasi svarigakie. Un tas ka 4min vieta iedeva 2min bija tikai pec tam, lai izlidzinatu ieprieksejo kludu!

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Metienu attiecība 43 pret 12. Nav gadījumā pārsteidzošākā uzvara sezonā starp visām līgas komandām?
Bet, ja nopietni, nav nopietni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
Ko par šo saka LAIKS ?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:21, pirms 11 gadiem
klavs95 rakstīja: Vilsons lohs, Hossu uz ceļiem sit! Nākamajā spēlē jāizslēdz, te Ješka varētu pastrādāt!
Bortā na, un ar laustām kājām lai gaida nākamo sezonu!

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:22, pirms 11 gadiem
Preses konference... Nostaļģija pēc Šuplera saliešanas tehnikas

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:22, pirms 11 gadiem
viens litrs pietiks pēc tādas spēles Tikai Rīga,tikai Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:22, pirms 11 gadiem
Ļoti nesimpātisku hokeju rāda Nazarova komandas. Gan Severstaļ pirms gada, gan Donbas šosezon, par Vitjaz nemaz nerunājot!

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:22, pirms 11 gadiem
vairs hokeju bez nervu zālēm neskatīšos

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
Suuds kkaads
Slēpts komentārs: negausis

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
Musejie beidzot istas kļuškas atradusi

  +7 [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Es esmu tas Donbass Vilsons! Tas esmu es!
Duraks tu esi neiznesats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ļoti nesimpātisku hokeju rāda Nazarova komandas. Gan Severstaļ pirms gada, gan Donbas šosezon, par Vitjaz nemaz nerunājot!
Tā jau nu gan nav. Komanda arī sitas. Divas labas komandas,bet tālāk tiks labākā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
asusasus rakstīja: hosam seju izdauzija
Pazūdi!

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:23, pirms 11 gadiem
NU KAS IR ???? LIELIE DI ... EJI AP ...SATIES:
tadiem ka jums seit nau jegas teret savu laiku rakstot ouij dinamao zaudes utt..
boti jus esat
tirakas nuless
malaci musejie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:24, pirms 11 gadiem
Mes visu seriju spelejam bez 4 pamatsastava speletajiem, un izcinam neizskirtu serija, kamer Donbass sodien bija labakaja sastava. Tas ir wnk lieliski.

7. spele, lai uzvar labakais!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:24, pirms 11 gadiem
Te viens rakstiija, ka komandas peec speeles rokas nepaspieda? Ko, nopietni?!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:24, pirms 11 gadiem
spartietis77 rakstīja: ka butu mums viens tads loti labs seju sitejs,baigi noderetu sad tad..
IVANANS JASAUC NO STROIKAS

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:25, pirms 11 gadiem
Ja godīgi, tad haļava šī uzvara. Visu cieņu protams čaļiem, cīnījās, bet Donbass ir spēcīgāki. Metieni 43:12 un mēs uzvaram. Kur tas redzēts? Apmēram, ka Latvija pret Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:25, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Žēl ka Jēkabam nesanaca salekties ar Wilsonu...
Hosa neprot kauties un tāpēc dabūja iekšās,bet malacis tik un tā jo sitās par RD
ja,kauslis nav,bet tiesnesi vinu tureja un nogaza,kamer otru netureja un lava vnk brutali sist no apaksas,pastulbi

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:25, pirms 11 gadiem
spartietis77 rakstīja: ka butu mums viens tads loti labs seju sitejs,baigi noderetu sad tad..
Priekš kam mums tādu vajag?
ir labi tā kā ir
Mums tak ir Ozo un J. Rēdlihs

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:25, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Te viens rakstiija, ka komandas peec speeles rokas nepaspieda? Ko, nopietni?!
Tas jau nav nekads jaunums.
Man liekas ka serijas laika to nedara.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:26, pirms 11 gadiem
Jāaāāāāāāāā!!!!! Malačīīīiīīīīīīīiīī'!!!!!!! Dināaāāāāāaā'moooooooo!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:26, pirms 11 gadiem
Uz kurieni Savickis ar Dināru Mūs aicināt lidot - uz Bratislavu vai Tokio... a varbūt uz Karagandu?
Slēpts komentārs: Gatizz

  -4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:26, pirms 11 gadiem
Žēl Donbass....

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
Gatizz rakstīja: Dinamo nebija pelnijuši uzvarēt
Njā, tāpēc es ceru, ka Znarako Dinamo 7. spēli tomēr zaudēs!

  +3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
Ja skatāmies tīri no spēles un meistarības līmeņa tad šī spēle DR bija sliktākā no visām 6 spēlēm DR izpildījumā. Bijām labi 2,3,4,5 spēlē. Nepatika tik labi 1 un 6 spēle. Ja ņem vērā pašaizliedzību , kā komanda sitās, tad šodienas spēle bija labākā sērijā (kopā ar 5 spēli).
Tādas pārdomas. Pret Kanādas izlasi 1-2 (pret pasaules labākajiem protam spēlēt no aizsardzības). Pret Donbass 2-1 divas spēles PO pret Donbass (kurš noteikti pēc sastāva ir daudz labāks kā mēs) bet abās spēlēs noturam rezultātu. Protams, ka tādām vidējām un pēc budžeta vājām komandām kā DR ir vajadzīgs vārtsargs kurš velk sezonu , PO. Jā k'ds iebildīs ka Sedlačeks mūs vilka. Jā piekrītu, bet lai šie oponenti nosauc kādu komandu, kura kaut ko pārvarēja(vidējas un vājas komandas) kad vārtsargi nevilka. Gan MVD , gan Traktor vai Seserstaļ utt. vilka vārtsargi, tad arī komanda sitās.
Sedlačeks pēc šodienas ir pierādījis ka līgumu ar DR ir pelnījis ja pats vēlēsies. Ne jau viena diena ir rādītājs, bet kopumā sezonā un PO to ir pierādījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas jau nav nekads jaunums.
Man liekas ka serijas laika to nedara.
nu ta jau mosh es paarspiileeju...es domaaju, peec katras

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Nākamā ļoti nozīmīga spēle. Sandim pēdējā spēle karjerā
Tu esi stulbs , jeb ģimenei pietuvots?

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
Septītā spēle ir kā ar bitēm...

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:27, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko par šo saka LAIKS ?
Tā ir politiska cīņa, sports un politika nekad nav šķirti. Spēlē ir iesaistītas visas iespējamās frakcijas un spēles laukums neaprobežojas ar bortiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:28, pirms 11 gadiem
Radzinsh rakstīja: ja,kauslis nav,bet tiesnesi vinu tureja un nogaza,kamer otru netureja un lava vnk brutali sist no apaksas,pastulbi
Ta jau tikai nīkuļi dara
nekas, gan jau 7 spēlē kāds donbasietis dabūs bietēē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:28, pirms 11 gadiem
Kāpēc nesākas preses konference, treneri sakāvās?

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:28, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Septītā spēle ir kā ar bitēm...
var būt 6:0 uz abām pusēm

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Ābols jau sēž!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Interesanti, kapec ka 7. speles majvieta ir izveleta Bratislava?
Kapec ne Minska vai kada cita vieta?
Slēpts komentārs: Gatizz

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Kāpēc nesākas preses konference, treneri sakāvās?
Ābols laikam Nazarovu izslēdza. Vai arī Nazarovs slēdz ārā savus padotos.

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: Es esmu tas Donbass Vilsons! Tas esmu es!
Tu tur varētu apd*rst kājas..

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
NAzarovs nav konferencē ;D. Asistents
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Neizskatās pēc Nazarova.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Kads konferenci skatas?
Ko tur labu abi saka?

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:29, pirms 11 gadiem
Kur Nazarovs???? asistentu atsūtījis

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:30, pirms 11 gadiem
Ploho pačustvaval

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:30, pirms 11 gadiem
Vai ir kāda OFICIĀLA informācija , kur notiks 7 spēle.

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:30, pirms 11 gadiem
Nazarovs nomīza no Ābola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:30, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Ploho pačustvaval
Kas Andrusha sirds trieku rava?

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:30, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: Tu esi stulbs , jeb ģimenei pietuvots?
Kāpēc uzreiz tik rupji? 50% ka tā arī būs.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:31, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: var būt 6:0 uz abām pusēm
Tur es tev piekrītu

 +10 [+] [-]

, 2014-03-15 19:31, pirms 11 gadiem
Preses konferencē.
Artis- Gdze Andrej?
Donbass asistents-Ploha čustvijut
Artis-heh.. paņatna što ploha čustvijut

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:31, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai ir kāda OFICIĀLA informācija , kur notiks 7 spēle.
Bratislava, Slovnaft arena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:31, pirms 11 gadiem
Tokijā būs superhels!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:32, pirms 11 gadiem
spartietis77 rakstīja: tie tadi pussiteji ir,par kartigiem nenosauksi..vairak dabos preti nekaa iedos,kaut bail viniem tocna naw..nu hossu sist ir tas pats kas niziviju trenkat

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:32, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Ir žēl Donbass spēlētāju, kuri ir labi, bet treneris nejēga
tur nu gan es piekrītu

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:32, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ābols laikam Nazarovu izslēdza. Vai arī Nazarovs slēdz ārā savus padotos.
Harlik, ka spele?

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:32, pirms 11 gadiem
Vismaz Artim ir oratora talants.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:32, pirms 11 gadiem
Presene kā parasti fuflelis kaut kāds

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:33, pirms 11 gadiem
M rakstīja: Vismaz Artim ir oratora talants.
labrīt, labākais hokeja komentētājs vēsturē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:33, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nazarovs ar Ābolu neizpluksies ? Ābols uzvilcies dikti
Abolam tur pilns sitiens nesanaak.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Harlik, ka spele?
Īsta Play off spēle.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:34, pirms 11 gadiem
Paldies Dinamo džekiem un Arēnas Rīgas vārtu stabiņam pa skaisto uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:35, pirms 11 gadiem
Dinamo fani - ka veicas ar bardas audzesanu?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:35, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Kāpēc uzreiz tik rupji? 50% ka tā arī būs.
51% ka Sandis turpinās sezonu, bet teorētiski šī bija Sanda pēdējā spēle Rīgā. Mna labāk gribētos lai Sandis turpinātu kā darbinieks DR sistēmā ne kā spēlētājs, jo aiz borta un ģērbtuvē Sandim ir milzīga nozīme, bet laukumā jaunāks nepaliks.
Šodien pēc Sanda biežajām un regulārajām kļūdām.. visu cieņu, bet 41 gadu vecumā nav tie ātrumi kādus vajag PO.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:35, pirms 11 gadiem
Labi , ka nespēlējam ar CSKA, vai SKA ... Āboltiņas kundzei būtu smagi sveikty uzvarētājus!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:35, pirms 11 gadiem
gulbis30 rakstīja: Paldies Dinamo džekiem un Arēnas Rīgas vārtu stabiņam pa skaisto uzvaru.
Viena no pedejam minutem tas stabins dikti skali noskaneja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:35, pirms 11 gadiem
Vot tā ir saspringta spēle, vot tā ir sprieddze, Nazarovs pat nevarēja uz preses konferenci atnākt - ploho sebja pochustvoval, kas būs ja z****

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bratislava, Slovnaft arena!
Vai tas ir oficiāli jeb arī no sērijas kāds laikam teica.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:36, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tas ir oficiāli jeb arī no sērijas kāds laikam teica.
Pirms paris stundam seit sc.com bija raksts par to.
Pamekle!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:37, pirms 11 gadiem
Vārtu attiecība - pilnīgs apkaunojums.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:37, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Presene kā parasti fuflelis kaut kāds
Nav gan parasta preses konference, daudz ir redzēts kad pēc spēles pretinieka komandas trenerim slikti paliek .

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Neizskatās pēc Nazarova.
Tu trakais tak nedomā to Nazarovu no Dinamo Rīgas? jeb esi atsaldēts?

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:37, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Jebkurā gadījumā, ja 2. kārtā pretī LEV, 0-4 vienalga Dinamo Riga vai Donbass
Ja pretī Znaroks, tad vēl kādu spēli varbūt aizķers
Lev tak ir tas pats Donbass pec stila.
Ar tiem jau ar nezeliga sisanas butu.
Tad jau labak Znaroku, butu interesantak.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:38, pirms 11 gadiem
Metieni 12-43. Ļoti gribētos, ja skaitītu vārtu momentus regulāri KHL spēlēs. Tas būtu objektīvais rādītājs.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:38, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: 51% ka Sandis turpinās sezonu, bet teorētiski šī bija Sanda pēdējā spēle Rīgā. Mna labāk gribētos lai Sandis turpinātu kā darbinieks DR sistēmā ne kā spēlētājs, jo aiz borta un ģērbtuvē Sandim ir milzīga nozīme, bet laukumā jaunāks nepaliks.
Šodien pēc Sanda biežajām un regulārajām kļūdām.. visu cieņu, bet 41 gadu vecumā nav tie ātrumi kādus vajag PO.
Kapēc tik pesimistiski? Ja Dinamo vinnēs nākamo spēli tad Sandis uzspēlēs vēl Rīgā jau šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:39, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirms paris stundam seit sc.com bija raksts par to.
Pamekle!
Paldies

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:39, pirms 11 gadiem
huidimdirdim rakstīja: kauns vispār ir tik pretīgu hokeju spēlēt?
Tu būtu kaunējies te glupības rakstīt
lasies prom āzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 19:39, pirms 11 gadiem
lacis67 rakstīja: Vārtu attiecība - pilnīgs apkaunojums.
Un kā tev patīk labāk 2-1 un 12-43 jeb otrādi. Jautājums nopietns.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:40, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Lev spēlē krietni agresīvāku, spēka spēli, tur ir treneris
Loko savukārt parādīja, ka ar Znaroku var spēlēt un apspēlēt
Bet tur jau ta lieta, labak Znaroku.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:40, pirms 11 gadiem
suns rakstīja: Kapēc tik pesimistiski? Ja Dinamo vinnēs nākamo spēli tad Sandis uzspēlēs vēl Rīgā jau šogad.
49 % ka turpinās sezonu 42 gadu vecumā. Nesaku, ka tas būtu pesimistisks noskaņojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:41, pirms 11 gadiem
Nezinu kādā veidā mēs uzvarējām,jo ar visu aizsardzības,rezultāta turēšanas un pretuzbrukumu taktiku mēs reāli aplauzāmies.Aizsardzībā mēs vispār neko nevarējām izdarīt,cik ilgi nevarējām dabūt ripu ārā no zonas ? Un metienu attiecība runā pati par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:42, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: 51% ka Sandis turpinās sezonu, bet teorētiski šī bija Sanda pēdējā spēle Rīgā. Mna labāk gribētos lai Sandis turpinātu kā darbinieks DR sistēmā ne kā spēlētājs, jo aiz borta un ģērbtuvē Sandim ir milzīga nozīme, bet laukumā jaunāks nepaliks.
Šodien pēc Sanda biežajām un regulārajām kļūdām.. visu cieņu, bet 41 gadu vecumā nav tie ātrumi kādus vajag PO.
Jāprot arī laikā aiziet, tas gan. Lai nav kā dažam labam citam mūsu veterānam, kas jau tautas folklorā iegājis. Kaut arī piedalījies pirmajā LV spēlē pēc neatkarības atgūšanas.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:42, pirms 11 gadiem
Bratislavā vispār varētu cerēt uz vietējo atbalstu mums, jo Hosam degunu pārsita...

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:43, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Būtu 4-0, ja Donbass būtu treneris
Dinamo būtu čempioni, ja būtu Donbass budžets.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:43, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: nu ja, viņi tak Stenliju izceltu.
Ko Stenliju, vinji to e36 no Vosa diikja izcels, ko ziemaa tur dristoja huljigaani

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:44, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Bratislavā vispār varētu cerēt uz vietējo atbalstu mums, jo Hosam degunu pārsita...
Bratislavā ?! Esmu kaut ko palaidis garām ?

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:44, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nezinu kādā veidā mēs uzvarējām,jo ar visu aizsardzības,rezultāta turēšanas un pretuzbrukumu taktiku mēs reāli aplauzāmies.Aizsardzībā mēs vispār neko nevarējām izdarīt,cik ilgi nevarējām dabūt ripu ārā no zonas ? Un metienu attiecība runā pati par sevi.
Briziem bija tada sajuta, ka pasam Donbasam ir jaatspelejas serija nevis mums.
Slikti bija tas ka mes nesakam aktivi spelet jau no speles sakuma.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:45, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Bratislavā ?! Esmu kaut ko palaidis garām ?
"Donbass" un "Dinamo" septītā spēle, ja būs...

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:45, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Jāprot arī laikā aiziet, tas gan. Lai nav kā dažam labam citam mūsu veterānam, kas jau tautas folklorā iegājis. Kaut arī piedalījies pirmajā LV spēlē pēc neatkarības atgūšanas.
Irbe neprata laikā aiziet no hokeja

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:46, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Bratislavā ?! Esmu kaut ko palaidis garām ?
Tač 1dien karš sāksies Ukrainā.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:46, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://sportacentrs.com/hokejs/khl/15032014-dinamo_vs_donbas
Skaidrs. Nu tad jau tikai loģiski,ka atbalstīs mūs,ņemot vērā,ka komandā spēlē Haščāks un Hossa.

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:47, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
Tu vispār sajēdz kura ukraiņu tauta dzīvo Doņeckā?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:47, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://sportacentrs.com/hokejs/khl/15032014-dinamo_vs_donbas
Kaa to saprast, "ja buus" ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:48, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Skaidrs. Nu tad jau tikai loģiski,ka atbalstīs mūs,ņemot vērā,ka komandā spēlē Haščāks un Hossa.
Es gan vairak sliecos uz to, ka atbalsts bus Donbasam.
Ja nevil geografija, tad Slovakija ir tuvak Ukrainai nevis LV.
Un tas dod lielakas iespejas Ukru faniem aizbraukt uz Bratislavu kupla skaita.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:49, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Kaa to saprast, "ja buus" ?
Raksts bija pirms vairakam stundam, tad si 6. spele vel nemaz nebija sakusies.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:49, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač 1dien karš sāksies Ukrainā.
Pēc Delffinārija ziņā karam bija jāsākas jau šodien 12, laikam kaitina Maidāniešus

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 19:50, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
Labak meita prostitute , neka dels aguero_16

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:50, pirms 11 gadiem
Vārtu attiecība sērijā 17-15 Donbass labā, bet 3 vārti Donbasam tukšos vārtos. Ja pareizi saskaitīju.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:51, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nezinu kādā veidā mēs uzvarējām,jo ar visu aizsardzības,rezultāta turēšanas un pretuzbrukumu taktiku mēs reāli aplauzāmies.Aizsardzībā mēs vispār neko nevarējām izdarīt,cik ilgi nevarējām dabūt ripu ārā no zonas ? Un metienu attiecība runā pati par sevi.
Tak piedrāzt, tas ir playoffs, drīz aizmirsīsies metienu attiecība un paliks tikai no bezcerības izvilkta septītā spēle.

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:51, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Pēc Delffinārija ziņā karam bija jāsākas jau šodien 12, laikam kaitina Maidāniešus
a kur ta grafiks izkaarts? un kas ar ko ta tagad?

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 19:52, pirms 11 gadiem
Warning: pilnīgs jakucenisms

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:54, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vārtu attiecība sērijā 17-15 Donbass labā, bet 3 vārti Donbasam tukšos vārtos. Ja pareizi saskaitīju.
Kas tevi zin, vai tu pareizi saskaitiiji, mees jau tik tavu gala rezultaatu redzam, nav skaidru zinju ko tu tur esi iereekjinaajis

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 19:56, pirms 11 gadiem
Estapens77 rakstīja: Kas tevi zin, vai tu pareizi saskaitiiji, mees jau tik tavu gala rezultaatu redzam, nav skaidru zinju ko tu tur esi iereekjinaajis
Vari saskaitīt pats. Ja atmiņa neviļ 2-5, 1-3, 7-3, 1-4, 2-1, 2-1.
Slēpts komentārs: LAIKS

     [+] [-]

, 2014-03-15 19:57, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tūlīt Ivars izpeldēs
VIņam šoks un sēras

  -1 [+] [-]

, 2014-03-15 19:59, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: masons esi?
nesapratu

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:00, pirms 11 gadiem
Ja uzvarēsim 7 spēli, tad labāk Znaroks nekā LEV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:02, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Pilnīgi pareizi
LEV ir objektīvi spēcīgākā komanda līgā šobrīd
Lev ir atpūtusies bet Maskavai 7 spēles. Lev arī atbalsts būs labāks izbraukumā. Mums gan spēki 2 kārtā būs uz izsīkuma robežas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:07, pirms 11 gadiem
metienu attiecība 12:43 kāda tad te komanda, ka tik daudz atļāva uzmest, kamēr paši tikai 12 metienus pa visu spēli? šodien bija vārtsargu spēle un mūsējais uzvarēja. vēl jau vārtu stabs arī blakus stāvēja

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:08, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: masons esi?
Vo vo, Ebrejs.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:09, pirms 11 gadiem
januseks88 rakstīja: KUR TAD LIELIE D.....JI KA PEDEJA SPELE
pilnigi piekritu laikam apka ..ajas

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:12, pirms 11 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Ja godīgi, tad haļava šī uzvara. Visu cieņu protams čaļiem, cīnījās, bet Donbass ir spēcīgāki. Metieni 43:12 un mēs uzvaram. Kur tas redzēts? Apmēram, ka Latvija pret Kanādu.
bet nejau metienu skaits nosaka uzvaretju

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:12, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nezinu kādā veidā mēs uzvarējām,jo ar visu aizsardzības,rezultāta turēšanas un pretuzbrukumu taktiku mēs reāli aplauzāmies.Aizsardzībā mēs vispār neko nevarējām izdarīt,cik ilgi nevarējām dabūt ripu ārā no zonas ? Un metienu attiecība runā pati par sevi.
Var jau arī visu laiku mest pa vārtiem no savas zonas,kas arī summēsies.Tā kā ne vienmēr šos metienus pa vārtiem var uzskatīt par vārtu guvuma momentiem.

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:13, pirms 11 gadiem
Pats bieži kritizēju Džeriņu. NO 20 laukuma spēlētājiem pēc 6 spēlēm tikai 5 ir pozitīvs lietderības koeficients. Džeriņam tas ir labākais komandā plus 5, vēl Pujacam , Ņīživijam plus 3, Bičevskim Sotniekam plus 1.
Sliktākais Sandim mīnus 6, Šehuram , Begovam mīnus 3.

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:14, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es gan vairak sliecos uz to, ka atbalsts bus Donbasam.
Ja nevil geografija, tad Slovakija ir tuvak Ukrainai nevis LV.
Un tas dod lielakas iespejas Ukru faniem aizbraukt uz Bratislavu kupla skaita.
Bet vai tie Ukrainas fani būs , kuri pēc 16,marta notikumiem un nezi kas būs 17 martā, brauks uz Bratislavu

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:19, pirms 11 gadiem
Ātrs apskats: ja uzvaram 7 spēlē un Loko uzvar Maskavu, Sibir uzvar AkBarsu, Salavat-Torpedo spēles iznākums vienalga, tad mēs būsim garantējuši vismaz 5.vietu šajā sezonā!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:21, pirms 11 gadiem
Redzu gan DR heiterus, gan grūpijas. Vajag objektīvi domāt, ar šādu spēli vinnēt būs grūti, bet ne neiespējami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:29, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Oh ! Doņeckā viss kas var beut. RD ceinos un roda veirišķeibys paraugstundu. Donbas mozo playoff pīredze jūs var īgozt
Spēle notiks Bratislavā dēļ šī brīža situācijas Ukrainā un sakarā ar gaidāmo 16. marta nelikumīgo referendumu Krimā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-15 20:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Spēle notiks Bratislavā dēļ šī brīža situācijas Ukrainā un sakarā ar gaidāmo 16. marta nelikumīgo referendumu Krimā.
kpokodils gluzi kā viedais no labējo sektora mēģina skaidrot cēloni spēlei Bratislavā, uzdodot savu interpretāciju par līgas viedokli / nesmuki

     [+] [-]

, 2014-03-15 20:46, pirms 11 gadiem
Es taču teicu, ka uzvarēsim 2-1)))!!!
Taibreikā būs DR uzvara 0-2))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:47, pirms 11 gadiem
Paldies puišiem par spēli! Tagad jāuzvar septītā spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-03-15 20:48, pirms 11 gadiem
Donbass fana pārdomas. Jāspēlē ar Rīgu , nav slikti , komanda ar raksturu, nepiekāpīga, bet nekāda lielā meistarība nav. Lielas problēmas neradīs un noguruši aizsargi pēc OS.
Pēc 2 spēlēm. Bez problēmam ejam tālāk, protams Rīga rāda zobus bet tomēr meistarības līmeņi atšķirīgi.
Pēc 3 spēlēm. Nu jā tā varētu būt, 4-1 sērijā būs objektīvs rezultāts. Uz vienus spēli Rīga saņēmās.
Pēc 4 spēlēm. Viss kārtībā.
Pēc 5 spēlēm. Kas tas bija. Mēs esam stiprākim, bet kaut kā viņiem veicās. Atkal uz Rīgu, tas nav patīkami bet ticu Donbasam.
Pēc 6 spēles. Nu tā nevar būt mēs viņus nomētājam, vazājam 2 spēles pēc kārtas pa zonu bet 1-2 divas spēles pēc kārtas, kad mums ir liels pārsvars 3 periodā.
Un tad var aizdomāties ka'pēc tā ir, jo DR bieži šosezon vilka spēles kurās bija vājāki, bet pie pekas zaudēja ļoti daudz spēles kurās bijām jūtami labāki. Tas jautājums profesionāliem treneriem.
Šodien izvilkām spēli, kura objektīvi nebija mūsu, bet ja sezonā tādas izvelk vismaz 10, tad tā ir likumsakarība.
DR AIZSARDZĪBA ir labā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 20:59, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Trokai
piedod, bet es nesaprotu Tevi

     [+] [-]

, 2014-03-15 21:18, pirms 11 gadiem
Paldies čaļiem par emocijāmu un tā turpināt!!!Superīgi-trūkst vārdu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2014-03-15 21:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!Rižiki atkal vinnējuši.
Skatos,ka Nazarovs bijis daudz tālredzīgāks, nekā viens otrs mūsu vietējais mutes bajārs, jo sērija tiešām ievilkusies līdz 7 spēlēm.
Protams, žēl,ka KHL atņēmusi Donbasam mājas spēles priekšrocības, bet gan jau būs labi.
Neaizmirsti ka Tu savas valsts klubu-DR arī par miskasti esi nosaucis. Un tajā spēlē cilvēki, kuri pārstāv valsti OS UN PČ kurā arī Tu dzīvo.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-15 21:47, pirms 11 gadiem
Paldies vīri-PALDIES!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-15 21:53, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Neaizmirsti ka Tu savas valsts klubu-DR arī par miskasti esi nosaucis. Un tajā spēlē cilvēki, kuri pārstāv valsti OS UN PČ kurā arī Tu dzīvo.
Nesākšu Tev atgādināt, ka šeit virkne cilvēki Tev jau ir piešķīruši RU Draudzības ordeni, un Putina buču uz lūpām Brežņeva stilā.
Un vari pat nemēģināt šeit RD sakarā spēlēt uz manām nacionālām jūtām. Šie spēlētāji ir un paliek algotņi krievu politikas bīdītāju rokās šeit Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-15 21:58, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Donbass fana pārdomas. Jāspēlē ar Rīgu , nav slikti , komanda ar raksturu, nepiekāpīga, bet nekāda lielā meistarība nav. Lielas problēmas neradīs un noguruši aizsargi pēc OS.
Pēc 2 spēlēm. Bez problēmam ejam tālāk, protams Rīga rāda zobus bet tomēr meistarības līmeņi atšķirīgi.
Pēc 3 spēlēm. Nu jā tā varētu būt, 4-1 sērijā būs objektīvs rezultāts. Uz vienus spēli Rīga saņēmās.
Pēc 4 spēlēm. Viss kārtībā.
Pēc 5 spēlēm. Kas tas bija. Mēs esam stiprākim, bet kaut kā viņiem veicās. Atkal uz Rīgu, tas nav patīkami bet ticu Donbasam.
Pēc 6 spēles. Nu tā nevar būt mēs viņus nomētājam, vazājam 2 spēles pēc kārtas pa zonu bet 1-2 divas spēles pēc kārtas, kad mums ir liels pārsvars 3 periodā.
Un tad var aizdomāties ka'pēc tā ir, jo DR bieži šosezon vilka spēles kurās bija vājāki, bet pie pekas zaudēja ļoti daudz spēles kurās bijām jūtami labāki. Tas jautājums profesionāliem treneriem.
Šodien izvilkām spēli, kura objektīvi nebija mūsu, bet ja sezonā tādas izvelk vismaz 10, tad tā ir likumsakarība.
DR AIZSARDZĪBA ir labā līmenī.
Aizsardzība līmenī.Tomēr lielā mērā rezultāts ir atkarīgs no tā, ar kuru kāju no rīta vārtsargs izkāpa no gultas.Spilgts piemērs OS Lat- Kan,kur pat pasaules izcilākie meistari mocijās ar Lat.,kā ar zobu sāpēm.Te vietā teiciens - lomaķ ņi stoitķ.Lai apspēlētu 5 cilvēkus kas domā tikai par aizsardzību vajag izcilus meistarus,kādi Donb. nebūt nav.Cik tālu šādi spēlējot var tikt, nezinu.Iespējams 1. kārtas pārvarēšana ir griesti .Lai gan pie esošajiem resursiem arī tas nav slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-15 22:42, pirms 11 gadiem
Meklēju turnīra nolikumu,pasaka lūdzu kāds,ja tiekam tālāk,kas var nākt pretīm.Viss turpinas pēc reitinga vai arī nāks pretīm loko-maskavas pāra uzvarētāji? Ja pēc reitinga,maskavas uzvaras gadījumā,tā ir maskava,loko uzvaras gadījumā tas ir ļev?lūdzu izskaidro kāds?

     [+] [-]

, 2014-03-15 22:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ups!Rižiki atkal vinnējuši.
Skatos,ka Nazarovs bijis daudz tālredzīgāks, nekā viens otrs mūsu vietējais mutes bajārs, jo sērija tiešām ievilkusies līdz 7 spēlēm.
Protams, žēl,ka KHL atņēmusi Donbasam mājas spēles priekšrocības, bet gan jau būs labi.
Plovos būs 7. spēle, bet kopumā jau 8. spēle pēc kārtas pret Donbasu.
Veiksmi mūsējiem.

  -4 [+] [-]

, 2014-03-15 22:59, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: skatos, ka , ká māte tev ir apdalījusi ar prātu tā arī nekas nav mainījies
Tikai pilnīgs idiots var domāt,ka ja kāds nedomā kā viņš, tad tas ir muļķis.
Izsaku Tev līdzjūtību, jo idiotisms neārstējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-03-15 23:02, pirms 11 gadiem
Žēl, ka nav Vilsona un Reķa. Bet- ja mūsējie pārvarēs pirmo kārtu, un puiši patiešām noticēs savām spējām- Gagarins ir mūsu- neticu, ka kāds spēs apstādināt Ozo&co. Tie, kuri netic- IEPŪTIET...

  +7 [+] [-]

, 2014-03-15 23:13, pirms 11 gadiem
Namej- paskaties patiesībai acīs- kad letiņiem uz şīs pasaules ir bijusi izvēle? Karot waffen ss vai krasnaja armija? Ceru, ka reiz pienāks cits laiks, kad latvietis būs brīvs savā zemē,- bet šobrīd vēl jāsakož zobi,- tomēr- savējie ir jāatbalsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-16 00:20, pirms 11 gadiem
Aguero#16 rakstīja: žēl ukraiņu tautas!

kremļa projekts RĪGAS DINAMO iespļāva dvēselē visiem, kas ir pret karu!
Cik kadri tad ir ukraiņi no Donbass sastāva?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-16 01:20, pirms 11 gadiem
Lielisks mačs!Tāda atdeve no mūsu Dinamo!Jā, es arī ļoti baidos un ceru, ka nebūs Dinamo-Torpedo sērijas atkātojuma,tas būtu pārāk sāpīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-03-16 05:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai pilnīgs idiots var domāt,ka ja kāds nedomā kā viņš, tad tas ir muļķis.
Izsaku Tev līdzjūtību, jo idiotisms neārstējas.
Cerams,ka šis nav par tevi - cilvēks runā brīnumainas lietas, dzīvo it kā savā pasaulē; bieži vien runā pats ar sevi vai daži redz savus fantāzijas augļus un sarunājas ar tiem; mēdz aizmirst, ko teikuši vai darījuši pirms 10 minūtēm; smagāk iet tiem, kuri var prāta aptumsumā aiziet kaut kur uz visām četrām debess pusēm nesaprotot, ko dara; būtībā šie cilvēki vecumā paliek kā mazi bērni, viņi var kliegt virsū, var plēst mantas.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-16 05:26, pirms 11 gadiem
Gatizz rakstīja: Žēl Donbass....
pohuj galigi par donbass esmu RD fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-16 09:20, pirms 11 gadiem
tas dīvainis liepu pilsētā varētu izolēties pa visam un atražot demagoģiju un samazgas citā vietnē vai iedomātā pasaulē, pārējie viņam ir pūlis (latīniski- plebs), plebeji, vienkāršā tauta. Ilgi un nopietni ņergu nevar uztvert, var tikai ierēkt par kārtējo mazohisma pērli..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-16 09:32, pirms 11 gadiem
Nu varētu klubs uzsaukt pāris autobusus un biļetes faniem lai mūsējie Bratislavā justos kā mājās!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-16 10:21, pirms 11 gadiem
Hašāks un Džonsons tā neko spēlē

  +3 [+] [-]

, 2014-03-16 10:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai pilnīgs idiots var domāt,ka ja kāds nedomā kā viņš, tad tas ir muļķis.
Izsaku Tev līdzjūtību, jo idiotisms neārstējas.
Kurš gan būtu teicis par idiotismu. Tādā mērā kā tu man piedēvē draudzībupret RU man ir pret jebkuru pasaules valsti. Tad man varētu iedot pasaules draudzības ordeni.
Tu spļauj akā no kuras pats dzeri. Ja negribi neatbalsti DR, nekļūsti par maigās varas ieroci, bet nevajag kļūt par ākstu
Nepatīk - neskaties, neraksti. Savu domu esi simtiem reižu izteicis. vari nerakstīt ka ceri uz DR zaudējumu(kas gan cits tev atliek). To mēs visi zinam ka tu esi pret latviešu hokejistiem.Tagad DR sastāvs ir ļoti simpātisks no nacionālā viedokļa. Un arī šis sastāvs prot cīnīties.
Tad jau Tu latviešu strēlniekus arī necieni, jo viņi bija ierocis Krievijas impērijas rokās un vēlāk Padomju Krievijas ierocis.
Mazām tautām bieži vēsturiskā izvēle nav liela. Jāizvēlas mazākais ļaunums.

     [+] [-]

, 2014-03-16 10:46, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Lugums! Pieej pie spogula un atkarto so vismaz 3x!!! Varbut vel ir ceriba...
Tas ir bezcerīgs gadījums. Cerības tur vairs nav. Idiotisms ir neārstējams. Labi vismaz ka pats to zina.

  -4 [+] [-]

, 2014-03-16 10:58, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš gan būtu teicis par idiotismu. Tādā mērā kā tu man piedēvē draudzībupret RU man ir pret jebkuru pasaules valsti. Tad man varētu iedot pasaules draudzības ordeni.
Tu spļauj akā no kuras pats dzeri. Ja negribi neatbalsti DR, nekļūsti par maigās varas ieroci, bet nevajag kļūt par ākstu
Nepatīk - neskaties, neraksti. Savu domu esi simtiem reižu izteicis. vari nerakstīt ka ceri uz DR zaudējumu(kas gan cits tev atliek). To mēs visi zinam ka tu esi pret latviešu hokejistiem.Tagad DR sastāvs ir ļoti simpātisks no nacionālā viedokļa. Un arī šis sastāvs prot cīnīties.
Tad jau Tu latviešu strēlniekus arī necieni, jo viņi bija ierocis Krievijas impērijas rokās un vēlāk Padomju Krievijas ierocis.
Mazām tautām bieži vēsturiskā izvēle nav liela. Jāizvēlas mazākais ļaunums.
Klau,pseidovēsturniek,ja nezinu latviešu streļķu vēsturisko gaitu līkločus, tad Tev ir iespēja viņus arī nepiesaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-03-16 11:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,pseidovēsturniek,ja nezinu latviešu streļķu vēsturisko gaitu līkločus, tad Tev ir iespēja viņus arī nepiesaukt.
Namej, dažreiz man liekas, ka tu esi vienkārši kāds cirvis, kam sportacentrs.com maksā, lai izteiktu kaut ko tizlu un, lai rakstam būtu vairāk komentāru!

     [+] [-]

, 2014-03-16 11:45, pirms 11 gadiem
Ceru, ka Ābols nav stūrgalvis, un 7.spēlē piedalīsies Haščaks un Džonsons.
Iekļaut sastāvā Begovu (spēles laiks 1:52) un Upīti (spēles laiks 2:36) bija bezjēdzīgi. Skvorcovs bija labs.
Trešo spēli pēc kārtas uzvarēt, spēlējot ar 3 maiņām - TAS NAV REĀLI!!!

     [+] [-]

, 2014-03-16 12:23, pirms 11 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Namej, dažreiz man liekas, ka tu esi vienkārši kāds cirvis, kam sportacentrs.com maksā, lai izteiktu kaut ko tizlu un, lai rakstam būtu vairāk komentāru!
Vīņš tēloja kruto disidentu, bet kļuva par ākstu