Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Arī Karls pamet "Dinamo" un dodas uz Šveici

Arī Karls pamet "Dinamo" un dodas uz Šveici
Matjē Karls
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība vienojusies ar kanādiešu aizsargu Matjē Karlu par līguma pārtraukšanu. Karls sezonu pabeigs Šveices līgas kluba "Geneve-Servette" sastāvā.

"Dinamo" aizsargs Matjē Karls devies uz Šveices augstākās līgas klubu "Geneve-Servevai Siktte". Rīgas komandas sastāvā 25 gadus vecais kanādiešu aizsargs piedalījās 34 spēlēs, trīskārt pārspēja pretinieku vārtsargus, atdeva divas rezultatīvas piespēles, nopelnīja 39 soda minūtes un sakrāja pozitīvu lietderības koeficientu (+2).

Matjē Karls pieaugušo profesionāļa karjeras laikā pārstāvējis arī Hamiltonas "Bulldogs" un Sirakūzu "Crunch" vienības Amerikas Hokeja līgā (AHL), kā arī nospēlējis trīs mačus Nacionālās Hokeja līgas (NHL) vienībā Monreālas "Canadiens", kas 2006. gadā draftēja aizsargu ar augsto 53. numuru otrajā kārtā.

"Geneve-Servette" Šveices augstākajā līgā spēlē kopš 2001. gada, kad ieguva vietu līgā, uzvarot otrajā spēcīgākajā valsts turnīrā. 2008. un 2010. gadā "Genève-Servette" kļuva par Šveices vicečempioni. Šajā sezonā komanda, kuras galvenais treneris ir Karla tautietis Kriss Maksorlijs, pēc 37 spēlēm ieņem trešo vietu 12 komandu konkurencē.

Karls ir jau otrais "Dinamo" spēlētājs, kurš atstājis komandu pēdējās dienās. Iepriekš uz KHL vienību Prāgas "Lev" devās pieredzējušais pašmāju uzbrucējs Aleksandrs Ņiživijs.

Izmantotie resursi:
Site officiel du Genève-Servette Hockey Club -...

  +5 [+] [-]

, 2013-01-15 21:26, pirms 12 gadiem
Šim bija labākais +/- koef. Dinamo. Nebija slikts, bet lielīt arī viņu negribas. Good luck Salijam, Porejam un Jakovļevam.
Siksnam nav nemaz līguma ar Dinamo. Bet uzskatu viņu par perspektīvāko 1993.g. aizsargu.

 +22 [+] [-]

, 2013-01-15 21:32, pirms 12 gadiem
Da nemācēja izmantot šo metošo aizsargu... Beigās izrādījās, ka labs arī aizsardzībā- v čom probļema?

 +69 [+] [-]

, 2013-01-15 21:33, pirms 12 gadiem
Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??
Slēpts komentārs: hockeypro

 +23 [+] [-]

, 2013-01-15 21:34, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??
haha rit bus allsport intervija ar johsonu

     [+] [-]

, 2013-01-15 21:35, pirms 12 gadiem
hockeypro rakstīja: Nestāstat muļķības.es šitam neticu
šveices kluba majaslapaa ir apstiprinajums http://www.gshc.ch/Mop/Site/main.php?module=custom:news&selected=6752

     [+] [-]

, 2013-01-15 21:36, pirms 12 gadiem
Patiesībā tgd ir pietiekami daudz laika lai nostabilētu aizsardzību pārus,es domāju,ka būtu labi,ja uzstaisītu vienu aizsargpāri no diviem jaunajiem,kas zin,varbūt uz priekšdienām tas noderētu.

Ceru,ka šis laiks tik izmantots lietderīgi un beidzot viņi sakārtos Dinamo nekārtību,kas šeit ir.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-15 21:37, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Šim bija labākais +/- koef. Dinamo. Nebija slikts, bet lielīt arī viņu negribas. Good luck Salijam, Porejam un Jakovļevam.
Siksnam nav nemaz līguma ar Dinamo. Bet uzskatu viņu par perspektīvāko 1993.g. aizsargu.
Joprojām pārsteidz Latvijas sporta žurnālistu ''ātrums''.
Par Saliju gan šaubos, jo puisis tikai tikko kā no traumas ir atpakaļ un pietam diezin vai tagad kādu no HK Rīgas sauks, jo šie vēl cīnās par PO. No otras puses, ņemot vērā, ka nākamsezon būs vajadzīgi '92 un jaunāki, tad nebūtu slikti paskatīt kā viņš izskatās pro hokejā.
Ar Dinamo pagaidām ir 8 aizsargi, kas pēc būtības ir pietiekoši, tā kā ārī par Jakovļevu īsti skaidrības nav. Bet gribētos gan, jo tad Dinamo varētu arī parādīties čaļi, kas patiešām ir motivēti cīnīties.

  +6 [+] [-]

, 2013-01-15 21:55, pirms 12 gadiem
un ko Dinamo lapa klusē, tur bremzes strādā?

  -2 [+] [-]

, 2013-01-15 21:57, pirms 12 gadiem
Tas labi! Jaunie parādīs kā jāspēlē hokejs!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 22:05, pirms 12 gadiem
SPORTACENTRS.COM --- ĀTRUMS AIZRAUJ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fcsanok

     [+] [-]

, 2013-01-15 22:29, pirms 12 gadiem
Ha ha,Krievi prognozē ka Karsums uz LEV ,Ozoliņš uz a)Metalurg Mg,Gončara vietā,b)uz Avangard pret Pujacu.M.Birjukovs uz CSKA.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-15 22:39, pirms 12 gadiem
Ceru ka nakama sezona bus daudz labaka.

 +18 [+] [-]

, 2013-01-15 22:40, pirms 12 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Ha ha,Krievi prognozē ka Karsums uz LEV ,Ozoliņš uz a)Metalurg Mg,Gončara vietā,b)uz Avangard pret Pujacu.M.Birjukovs uz CSKA.
Nu tada gadijuma novelu Ozo tikt uz Magnitku.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:00, pirms 12 gadiem
Ja pasaki, ka vēl cīnīsies, lai tiktu PlayOff, tad sanāk, ka nepildi ''Dinamo'' ģeniālo hokeja eksperta plānu, gatavoties nākamajai sezonai... Ņiživijs, Karls, liekas, ka nākamais varētu būt Telkvists!? Šādi norakt komandu... Nebrīnīšos, ja skatītāju skaits saruks.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:01, pirms 12 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: haha rit bus allsport intervija ar johsonu
kurā viņš moš kko labu paziņos

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:03, pirms 12 gadiem
Dinamo vadība ar Savicki priekšgalā teica, ka vēl jācīnās par Play-off. Cerams ka kāds klubs gribēs viņus nopirkt.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:03, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Šim bija labākais +/- koef. Dinamo. Nebija slikts, bet lielīt arī viņu negribas. Good luck Salijam, Porejam un Jakovļevam.
Siksnam nav nemaz līguma ar Dinamo. Bet uzskatu viņu par perspektīvāko 1993.g. aizsargu.
nu tgd dinamo uz jaunajiem liks uzsvaru tad jau manīs kā šiem ies,katrā ziņā veiksmi un lai viņi nebūtu kā daži labi citi aizsargi

  +3 [+] [-]

, 2013-01-15 23:04, pirms 12 gadiem
Krishins rakstīja: Dinamo vadība ar Savicki priekšgalā teica, ka vēl jācīnās par Play-off. Cerams ka kāds klubs gribēs viņus nopirkt.
kāda pārdošana viņus tak pa velti ņem visi kas grib

  -2 [+] [-]

, 2013-01-15 23:04, pirms 12 gadiem
Eu, Dinamo vispār paliks cilvēki? Kko baigi daudzi dodas prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 23:11, pirms 12 gadiem
kalvis00 rakstīja: Da nemācēja izmantot šo metošo aizsargu... Beigās izrādījās, ka labs arī aizsardzībā- v čom probļema?
Tāpat kā Soču neprata pienācīgi izmantot....sen bija laiks sūtīt uz Liepāju...

  +7 [+] [-]

, 2013-01-15 23:13, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: No sasperjoda:
vakar rakstiju par divaino Opulska iztureshanos kreipana radio ontervijas laika. Ja jau manu rakstu iznema, tad laikam tiesham Juris eeteraa izgaja interesanta kondicija!!
No tevis normālus raktus nevar sagaidīt, tāpēc izņēma.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:14, pirms 12 gadiem
Karls bija pelnijis spelet pirmajaa mainjaaa, nevis Zhurkulis.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:14, pirms 12 gadiem
Pagaidām žēl ir tikai par Ņiživiju. Leģionāri var pamest klubu kaut vai šonakt - tukši numuri šoreiz Dinamo gadījušies!

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:18, pirms 12 gadiem
tikai nenemiet ludzu galvinu, vinam caureja nepartraukti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:26, pirms 12 gadiem
Armands Puče pareizi Overtime radio versijā paredzēja.

 +12 [+] [-]

, 2013-01-15 23:31, pirms 12 gadiem
Ja šitā turpinās, tad drīz Kalvītim būs slidas jāvelk kājās. Bet, ja nopietni, tad uz šo brīdi principā var atlaist visus ļegionārus, tāpat sapnis par Gazproma vāzi ir izsapņots kā ļauns murgs šīssezonas izpildījumā. Galvenais, lai neizdara lielas muļķības, no kurām lielākā būut Karsuma atdošana. Viņam vēl ir līgums, nekur aiziet viņš nevar. Pazaudējot Karsumu RD norakstītu arī nākamo sezonu, ja nu vienīgi atgriežas Sprukts un Miķelis. Turklāt par Karsuma atdošanu RD neko nesaņems. Neviens nopietns spēlētājs uz šejieni nenāks, drafta izvēles ir bezjēdzīgas. Ja nu vienīgi izdevīgi pārdod, bet cik esmu pamanījis, tad tā nauda kaut kā izkūp gaisā lētos leġionāros un RD vadības vīru gastronomiskajās dīvainībās.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-15 23:31, pirms 12 gadiem
2dienas atpakal - Karls: "Jāiekļūst play-off, nedrīkst apgulties un nomirt"
Shodien - Arī Karls pamet "Dinamo" un dodas uz Šveici.
Zurkas!

  +8 [+] [-]

, 2013-01-15 23:39, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Ja šitā turpinās, tad drīz Kalvītim būs slidas jāvelk kājās. Bet, ja nopietni, tad uz šo brīdi principā var atlaist visus ļegionārus, tāpat sapnis par Gazproma vāzi ir izsapņots kā ļauns murgs šīssezonas izpildījumā. Galvenais, lai neizdara lielas muļķības, no kurām lielākā būut Karsuma atdošana. Viņam vēl ir līgums, nekur aiziet viņš nevar. Pazaudējot Karsumu RD norakstītu arī nākamo sezonu, ja nu vienīgi atgriežas Sprukts un Miķelis. Turklāt par Karsuma atdošanu RD neko nesaņems. Neviens nopietns spēlētājs uz šejieni nenāks, drafta izvēles ir bezjēdzīgas. Ja nu vienīgi izdevīgi pārdod, bet cik esmu pamanījis, tad tā nauda kaut kā izkūp gaisā lētos leġionāros un RD vadības vīru gastronomiskajās dīvainībās.
Karsums, Žirū, Šekura ir ok un tos varētu paturēt.. Šekurā redzu Elisona potenciālu.. viņs tomēr ir viens no tiem kas sezonas gaitā uzlaboja spēli.

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:39, pirms 12 gadiem
Lai nu kā,novēlu veiksmi!

     [+] [-]

, 2013-01-15 23:51, pirms 12 gadiem
Jānis_Hoķa_Fans rakstīja: SPORTACENTRS.COM --- ĀTRUMS AIZRAUJ!
vismaz ātrāk kā oficiālajā dinamo mājaslapā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 00:04, pirms 12 gadiem
Pasaki kaut ko labu par Rīgas Dinamo, piemēram, ka tici vēl play-off'iem un tiec aizsūtīts prom. Good job, Dinamo vadība! Lepojos, ka mums tādi esat.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-16 00:10, pirms 12 gadiem
Pēc tā visa - par šo sezonu te vairs nav ko runāt, galvenais jautājums ir par nākošo - vai kaut kas jēdzīgs beidzot tiks izveidots? Varbūt "lielie veči", atlaižot šos džekus, mēģina ietaupīt piķi nākamajai sezonai? Un uztaisīt normālu komandu, kas spējīga cīnīties par ko vairāk kā šosezon? Ja tā, tad labi, bet - ja tas tiek darīts ar domu, lai neiekrīt mīnusiņš pašu maciņā, tad (tādu iespēju diemžēl nevaram izslēgt, zinot valdes trūkumus...) tiks iedzīta vēl viena nagla Latvijas hokeja zārkā. Ļoti ceru, ka piepildīsies pirmais variants, un rudenī būs atkal jauns un svaigs Dinamo, bez esošā trūkumiem, un ar spēcīgu līderi un atkal savienots kā varena dūre!
P.S. Tikai ieteiktu ņemt vērā vēl vienu, bet ļoti būtisku faktoru - atgriezt komandai līdzjutējus! Un vislabāk to var izdarīt, atjaunojot normālu maču skatīšanās iespēju pēc iespējas lielākam skaitam TV auditorijas. Proti, izbeigt šo VSB ekskluzivitāti - lai ir visi mači LIVE TV6! Vai vienoties par kādu citu visiem līdzjutējiem pieņemamu risinājumu. Jo TV6 ierakstā skatīties 22.00, kad viss sen zināms, ir tāpat kā mēģināt ieliet sev kādu malku no jau izdzertas alus/vīna/brendija pudeles...
P.P.S. Nešaubos, ka tieši lielais negatīvisms, fanu aizvainojums, kas radās sezonas sākumā pēc ziņas par iemīļotās komandas maču atņemšanu, netieši negatīvi ietekmēja arī Dinamo spēli. Tāpēc nevajag visu norakt, pirms kas sākts. Nekas šajā pasaulē nenotiek tāpat vien...

  +3 [+] [-]

, 2013-01-16 00:11, pirms 12 gadiem
Lai arii nebija Karls rezultatiivs, bet noderiigs bija gan.
Labaakais +- komandaa.
Teiksim paldies un lai veicas jaunajaa klubaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-16 00:17, pirms 12 gadiem
denebs rakstīja: Pēc tā visa - par šo sezonu te vairs nav ko runāt, galvenais jautājums ir par nākošo - vai kaut kas jēdzīgs beidzot tiks izveidots? Varbūt "lielie veči", atlaižot šos džekus, mēģina ietaupīt piķi nākamajai sezonai? Un uztaisīt normālu komandu, kas spējīga cīnīties par ko vairāk kā šosezon? Ja tā, tad labi, bet - ja tas tiek darīts ar domu, lai neiekrīt mīnusiņš pašu maciņā, tad (tādu iespēju diemžēl nevaram izslēgt, zinot valdes trūkumus...) tiks iedzīta vēl viena nagla Latvijas hokeja zārkā. Ļoti ceru, ka piepildīsies pirmais variants, un rudenī būs atkal jauns un svaigs Dinamo, bez esošā trūkumiem, un ar spēcīgu līderi un atkal savienots kā varena dūre!
P.S. Tikai ieteiktu ņemt vērā vēl vienu, bet ļoti būtisku faktoru - atgriezt komandai līdzjutējus! Un vislabāk to var izdarīt, atjaunojot normālu maču skatīšanās iespēju pēc iespējas lielākam skaitam TV auditorijas. Proti, izbeigt šo VSB ekskluzivitāti - lai ir visi mači LIVE TV6! Vai vienoties par kādu citu visiem līdzjutējiem pieņemamu risinājumu. Jo TV6 ierakstā skatīties 22.00, kad viss sen zināms, ir tāpat kā mēģināt ieliet sev kādu malku no jau izdzertas alus/vīna/brendija pudeles...
P.P.S. Nešaubos, ka tieši lielais negatīvisms, fanu aizvainojums, kas radās sezonas sākumā pēc ziņas par iemīļotās komandas maču atņemšanu, netieši negatīvi ietekmēja arī Dinamo spēli. Tāpēc nevajag visu norakt, pirms kas sākts. Nekas šajā pasaulē nenotiek tāpat vien...
man ir ļoti vienkāršs risinājums visām problēmām, proti, viasat sport ielikt bezmaksas virszemes pakā... otrs risinājums, bet tas nepatīk krievu funkcionāriem, atgriezt dinamo LTV7 (tāpat patlaban pie pārraidēm tiek nomāts gan Ltv personāls, gan tehnika)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-16 00:21, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??
pag pag, kurš tad pirmais tur ko minēja pa pašu gagārinu.. tad jau to pirmo kur jāsūta bija

     [+] [-]

, 2013-01-16 00:49, pirms 12 gadiem
ģinama tankojas, tik žēl, ka vasarā nevar nodraftēt kādu jaunu malkinu

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 00:56, pirms 12 gadiem
fcsanok rakstīja: Lasot šadus komentārus man vienmēr uz sejas parādās smaids. Ja kāds leģionārs RD sastāvā nospēlē vājāk nekā no viņa tika gaidīts,uzreiz parādās "RD treneru korpus neprata izmantot šo spēlētāju" . Nu nav tā, bieži paši hokejisti ir vai nu nepietiekami augsta līmeņa, vai vienkārši nespēlē uz viseim 100% . Karls nekāds "metošais aizsargs" nekad nav bijis! Ar metienu viņam ir stipri viduvēji,ja tu esi lūkojis tikai pliku statistiku , varēji pamanīt ,ka viņam lielākais punktu skaits ir no piespēlēm,taču ne vienmēr šīs piespēles ir spēlēja līmeņā raksturojums. AHL ir mazi laukumi, aizsargs var paķert ripu pie apmales, adot piespēli uzbrucējam ,kas to ripu 5-10 sekundes vazās pa zonu līdz ados piespēli uz vārtiem kur kāds pieliks nūju , vis piespēle aizsargam ieskaitīa. Un tas ir tikai viens no variantiem ,kā var gūt punktu vispār neiesaistoties uzbrukumā. Un vairākumu savu punktu AHL ,Karls tieši šādā veidā guva. Nav viņš nekāds super aizsargs ne uzbrukumā , ne aizsardzībā.
Viedokli var lasīt, bet līdz vietai: "Un vairākumu savu punktu AHL ,Karls tieši šādā veidā guva." Nu skaisti, ka esi redzējis vairumu Karla iepriekšējo spēļu, vēl skaistāk - ja tā būtu patiesība...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 02:41, pirms 12 gadiem
Viss jau butu ok, tikai lai nakamo sezonu kaut vai 20ls tirgo savus abonementus, aizies skatitaji uz spelem pret top komandam, bet pec sadas nirgasas nekas vairak nebus, viens saka cinamies par playoff otrs izpardod speletajus, ok no problem, cenas biletem tad 3ls un spelejat, bet par 10ls lai pasi spele prieks sevis.

     [+] [-]

, 2013-01-16 03:25, pirms 12 gadiem
vins vnk visu laiku uz noraidito solina sedeeja .. tapeec labs +-

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 07:01, pirms 12 gadiem
Bez nožēlas!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-16 07:29, pirms 12 gadiem
Servette pastiprinās play off ,pašlaik trešie līgā.Lai ko runātu Kalvītis un spēlētāji cīņa par play off praktiski ir beigusies ,to ir sapratuši pat Atlant ,kuri ir priekšā Dinamo.Protams daļa Dinamo spēlētāju grib tikt prom uz komandām ,kuras grib cīnīties ,nevis spēlēt Dinamo ,kur daļai spēlētāju intresē pārsvarā naudiņa un jauns vāģis ,kā to intervijā pateica Daugaviņš.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-16 07:31, pirms 12 gadiem
Protams tas ir labi priekš palikušajiem ,piemēram Ješka jau ilgi sēd rezervē.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-16 07:34, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Servette pastiprinās play off ,pašlaik trešie līgā.Lai ko runātu Kalvītis un spēlētāji cīņa par play off praktiski ir beigusies ,to ir sapratuši pat Atlant ,kuri ir priekšā Dinamo.Protams daļa Dinamo spēlētāju grib tikt prom uz komandām ,kuras grib cīnīties ,nevis spēlēt Dinamo ,kur daļai spēlētāju intresē pārsvarā naudiņa un jauns vāģis ,kā to intervijā pateica Daugaviņš.
Tāda sajūta ka RD ir ne tikai morālā krīze.
Dīvainīši joprojām cer,ka mūsu jaunie hokejisti ir/būs tie,kas varēs pavilkt RD nākošās KHL sezonās (ja RD vispār turpinās startēt). Tikai un vienīgi krietns leģionāru skaits var šo komandu nākotnē pavilkt, bet tas no šīs komandas īpašniekiem prasīs nemazu naudiņu.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-16 07:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāda sajūta ka RD ir ne tikai morālā krīze.
Dīvainīši joprojām cer,ka mūsu jaunie hokejisti ir/būs tie,kas varēs pavilkt RD nākošās KHL sezonās (ja RD vispār turpinās startēt). Tikai un vienīgi krietns leģionāru skaits var šo komandu nākotnē pavilkt, bet tas no šīs komandas īpašniekiem prasīs nemazu naudiņu.
Leģionāru variants neiet cauri ,kremlis maz piķa iedala,bet belari ,hakoli un kazahi to var atļauties ,jo budžetu pa lielam paši ir spējīgi savākt.Būtībā grūti pateikt ,kas Dinamo nākamajā sezonā spēlēs,neticu ,ka kādi pieci labākie latvieši gribēs palikt komandā,ja nu vienīgi viņiem pieliks naudu ,tad sezonu viņi te noļurkās.Bet par jaunajiem piekrītu,viņiem ne vis Dinamo jāspēlē ,bet LM līmeņa komandā,vai tad Savicka brigāde nevar nodibināt BAČ komandu,kur spēlēt HK Rīga absolventiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 07:43, pirms 12 gadiem
nekas negaidīts, dabūs vairāk spēlēt mūsējie

  +2 [+] [-]

, 2013-01-16 08:08, pirms 12 gadiem
Ja Nizivija aizbraukshanu jaasauc par zaudeejumu RD, tad Carla gadiijumaa taa negribeetu teikt. Ok, nesaku, ka vinsh bija sliktaaks par citiem, bet no aizsarga legionaara gaidiju vairaak, tachu jaapieziimee, ka no visas komandas gaidiju daudz vairaak.
Veiksmiigu dienu visiem!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 08:39, pirms 12 gadiem
Tiek beidzot izkārts baltais karogs.Veiksmi nākamgad,ja Kalvīts,Savickis,Ulmanis visu nesačakarēs pavisam galīgi.

     [+] [-]

, 2013-01-16 08:56, pirms 12 gadiem
Viens Karls nupat teica, ka komanda cīnīsies un netaisās nogulties un nomirt.....KO nu, ĶELLE?

     [+] [-]

, 2013-01-16 08:58, pirms 12 gadiem
Kā tad tagad solīto Gagarina kausu paņems?

     [+] [-]

, 2013-01-16 09:02, pirms 12 gadiem
Tas ir Galviņa pirksts, cenšas nostiprināt savu vietu sastāvā.

Maskavas seismologi esot reģistrējuši zemes satricinājumus Kremļa sienas tuvumā, kuras izraisījušas sienā apglabātā Jurija Gagarina nemierīgā grozīšanās. Jurijs noraizējies, ka nebūs, kam dot viņa kausu, ja Rīga gadījumā netiek playoff...

  -2 [+] [-]

, 2013-01-16 09:16, pirms 12 gadiem
Viss ir bumbās. Patrenēsies jaunie. Duršlāgu TElkvistu arī varēja dot prom, naf vajag vārtsārgu. kuram jāieslidinās 2/3 sezonas.

     [+] [-]

, 2013-01-16 09:17, pirms 12 gadiem
Tik nesmuks sezonas noslēgums! Visi mūk!Ko darīs fani? Loģiski būtu ,ka arēna ,šovakar būs tukša...skumji...

     [+] [-]

, 2013-01-16 09:51, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Leģionāru variants neiet cauri ,kremlis maz piķa iedala,bet belari ,hakoli un kazahi to var atļauties ,jo budžetu pa lielam paši ir spējīgi savākt.Būtībā grūti pateikt ,kas Dinamo nākamajā sezonā spēlēs,neticu ,ka kādi pieci labākie latvieši gribēs palikt komandā,ja nu vienīgi viņiem pieliks naudu ,tad sezonu viņi te noļurkās.Bet par jaunajiem piekrītu,viņiem ne vis Dinamo jāspēlē ,bet LM līmeņa komandā,vai tad Savicka brigāde nevar nodibināt BAČ komandu,kur spēlēt HK Rīga absolventiem.
Neba Savickim interesē ''kaut kāds BAČ''. Tas nav viņa līmenim.

     [+] [-]

, 2013-01-16 09:51, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??
viņš arī cīnīsies, tikai šveicē Dinamo salagas....

     [+] [-]

, 2013-01-16 10:11, pirms 12 gadiem
Bizness RD rullē...lai tik to naudu nākam sezon normāli iegulda!!!
Jā,bet par to play-off tikšanu Karls bija viss dedzīgākais orators!

     [+] [-]

, 2013-01-16 10:54, pirms 12 gadiem
Erikovič rakstīja: Bizness RD rullē...lai tik to naudu nākam sezon normāli iegulda!!!
Jā,bet par to play-off tikšanu Karls bija viss dedzīgākais orators!
Naudu normāli ieguldīs Šveices bankā, lai vecumdienās normāli dzīvotu. Ja nākamgad Dinamo vispār būs, 1. maiņā spēlēs Meija, Cibuļskis, Svensons no trešās zviedru jaunatnes līgas un Džo, kas pirms pieciem gadiem aizvadīja trīs spēles AHL.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-16 11:00, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??
Ņiživijs varbūt arī runāja par LEV cīnīšanos playoff

  -1 [+] [-]

, 2013-01-16 11:04, pirms 12 gadiem
What a pleasant surprise.

     [+] [-]

, 2013-01-16 11:07, pirms 12 gadiem
.....nekā personīga pret spēlētājiem, bet ceru uz tukšām tribīnēm....., lai tām resnajām pakaļām beidzot ir skaidrs ko par to visu domā parastais līdzjutējs. Boikotēt, nevis truli fanot par to, kas sen jau izjucis pa visām šuvēm....

  -2 [+] [-]

, 2013-01-16 11:30, pirms 12 gadiem
Labi vien ir, lai savējie spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-16 11:55, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Labi vien ir, lai savējie spēlē
būtu jau labi , tikai nelaime tā , ka "savējie" sapņo nevis par hoķi un lai kaut ko sasniegtu tajā , viņi sapņo par skanošo . Visi saprot , ka bez naudiņas nevar iztikt , taču ja tavs mērķis ir tikai naudas zīmes , tad arī ieguvums tavs būs tikai materiāls - jaunākais auto modelis , laba māja , skaista sieva , lupatas , mēbeles ... Bet , lai to visu iegūtu nav jāiet uz hoķi. Patiesiem hokeja līdzjutējiem nospļauties , kas tev stāv garāžā un kāds ir tavas sievas krūšu izmērs . Vīņi maksā par to,lai redzētu tavu spēli , 100% atdevi uz laukuma ...

Daugaviņam arī bij sakrājies pēdējā intervijā : "Savulaik esmu vinnējis Kaldera kausu un vēlos vēlreiz kaut ko vinnēt, lai izjustu šīs uzvarētāja emocijas. Tieši tāpēc arī spēlēju hokeju. Nauda nav mazsvarīga, taču ne galvenais. Diemžēl nejutu, ka Rīgā visiem pirmajā vietā ir hokejs un pēc tam nauda. Bija sajūtas, ka atsevišķiem spēlētājiem mērķis ir nopelnīt naudu labai mašīnai un ar to pietiek. Personīgi man vairāk saista atmiņas par uzvaru Kaldera kausā, nevis pabraukāšanās ar jaunāko mersedesu. Iespējams, ka daudzi saņem neadekvātas summas un nauda viņus ir sabojājusi. Tā nav tikai mūsu vaina. Nauda ir pārbaudījums cilvēkam visur. Arī Amerikā. Šeit, Rīgā, reizēm bija sajūta, ka viens otrs hokeju spēlē tikai tāpēc, ka hokejs ir tepat Rīgā."
"Mūsu komandas leģionāriem bija grūti pierast pie šīs vides. Visvairāk - par ģērbtuvēs notiekošo. Nejuta komandas saliedētību. Viņi ir atbraukuši no komandām, kur visi ir draugi, kur ģērbtuvēs ir jautrība, arī ārpus hokeja visi ir labās attiecībās," saka Daugaviņš. "Rīgā komanda ir sadalījusies pa mazām grupiņām. Ārzemnieki nejutās kā mājās un beigu beigās viņi izveidoja savu grupiņu. Ja saliedētība nav ģērbtuvēs, tad tās nav arī laukumā...
"Kad biju sīkais, skatījos Latvijas izlases spēles ar visiem Kerčiem, Beļavskiem un pārējiem. Viņi visi arī ārpus laukuma bija draugi un tieši tāpēc arī bija uzvaras. Tagadējā "Dinamo" tā nav. Ir četri čomi, bet vajag, lai visi 20 krīt viens par otru. Es negaidīju, ka nonākšu šādā vidē. Vasarā viss it kā bija labi, pārbaudes spēlēs arī, bet sākās sezona... Sezonas gaitā mēģināju sarīkot komandas vakariņas uz kurām atnāca... pieci cilvēki. Par kādu komandas garu te lai runā?"

  +3 [+] [-]

, 2013-01-16 11:55, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Leģionāru variants neiet cauri ,kremlis maz piķa iedala,bet belari ,hakoli un kazahi to var atļauties ,jo budžetu pa lielam paši ir spējīgi savākt.Būtībā grūti pateikt ,kas Dinamo nākamajā sezonā spēlēs,neticu ,ka kādi pieci labākie latvieši gribēs palikt komandā,ja nu vienīgi viņiem pieliks naudu ,tad sezonu viņi te noļurkās.Bet par jaunajiem piekrītu,viņiem ne vis Dinamo jāspēlē ,bet LM līmeņa komandā,vai tad Savicka brigāde nevar nodibināt BAČ komandu,kur spēlēt HK Rīga absolventiem.
Kuri tad ir tie "5 labākie latvieši", kuri negribēs palikt DR? Domā tos 5 kāds cits KHL klubs ņems kā leģionārus? Maksimums 2 letiņiem no patreizējā DR sastāva spīd tikt kādā citā KHL klubā. Un tieši šī iemesla dēļ mani vēl jo vairāk pārsteidz latviešu spēlētāju attieksme (precīzāk, bez-attieksme), kā jau iepriekš Ābols teica, viņi laikam iedomājušies, ka ja esi latvietis, tad DR vieta jau rezervēta. Patiesībā gribētos, lai vienu sezonu pasūta lielāko daļu letiņus pie velna un paņem kaut vai līdzvērtīgus leģionārus, varbūt tad beidzot sāktu domāt, ka par savu vietu jācīnās.

     [+] [-]

, 2013-01-16 12:10, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kuri tad ir tie "5 labākie latvieši", kuri negribēs palikt DR? Domā tos 5 kāds cits KHL klubs ņems kā leģionārus? Maksimums 2 letiņiem no patreizējā DR sastāva spīd tikt kādā citā KHL klubā. Un tieši šī iemesla dēļ mani vēl jo vairāk pārsteidz latviešu spēlētāju attieksme (precīzāk, bez-attieksme), kā jau iepriekš Ābols teica, viņi laikam iedomājušies, ka ja esi latvietis, tad DR vieta jau rezervēta. Patiesībā gribētos, lai vienu sezonu pasūta lielāko daļu letiņus pie velna un paņem kaut vai līdzvērtīgus leģionārus, varbūt tad beidzot sāktu domāt, ka par savu vietu jācīnās.
.. bet vai tiešām tikai spēlētāju lieta ir mikroklimata veidošana komandā, ne treneriem, ne vadībai, ne īpašniekiem pat nav mazākais pirkstiņš jāpakustina šajā jautājumā?!

Savādāk ir tā pat kā mūsu valstī, apakšas tik norej Saeimu un valdību, bet paši lietas labā neko negrib darīt, attiecīgi augšas tik liek lielo uz tautu un vārās savā sulā!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-16 12:21, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: būtu jau labi , tikai nelaime tā , ka "savējie" sapņo nevis par hoķi un lai kaut ko sasniegtu tajā , viņi sapņo par skanošo . Visi saprot , ka bez naudiņas nevar iztikt , taču ja tavs mērķis ir tikai naudas zīmes , tad arī ieguvums tavs būs tikai materiāls - jaunākais auto modelis , laba māja , skaista sieva , lupatas , mēbeles ... Bet , lai to visu iegūtu nav jāiet uz hoķi. Patiesiem hokeja līdzjutējiem nospļauties , kas tev stāv garāžā un kāds ir tavas sievas krūšu izmērs . Vīņi maksā par to,lai redzētu tavu spēli , 100% atdevi uz laukuma ...

Daugaviņam arī bij sakrājies pēdējā intervijā : "Savulaik esmu vinnējis Kaldera kausu un vēlos vēlreiz kaut ko vinnēt, lai izjustu šīs uzvarētāja emocijas. Tieši tāpēc arī spēlēju hokeju. Nauda nav mazsvarīga, taču ne galvenais. Diemžēl nejutu, ka Rīgā visiem pirmajā vietā ir hokejs un pēc tam nauda. Bija sajūtas, ka atsevišķiem spēlētājiem mērķis ir nopelnīt naudu labai mašīnai un ar to pietiek. Personīgi man vairāk saista atmiņas par uzvaru Kaldera kausā, nevis pabraukāšanās ar jaunāko mersedesu. Iespējams, ka daudzi saņem neadekvātas summas un nauda viņus ir sabojājusi. Tā nav tikai mūsu vaina. Nauda ir pārbaudījums cilvēkam visur. Arī Amerikā. Šeit, Rīgā, reizēm bija sajūta, ka viens otrs hokeju spēlē tikai tāpēc, ka hokejs ir tepat Rīgā."
"Mūsu komandas leģionāriem bija grūti pierast pie šīs vides. Visvairāk - par ģērbtuvēs notiekošo. Nejuta komandas saliedētību. Viņi ir atbraukuši no komandām, kur visi ir draugi, kur ģērbtuvēs ir jautrība, arī ārpus hokeja visi ir labās attiecībās," saka Daugaviņš. "Rīgā komanda ir sadalījusies pa mazām grupiņām. Ārzemnieki nejutās kā mājās un beigu beigās viņi izveidoja savu grupiņu. Ja saliedētība nav ģērbtuvēs, tad tās nav arī laukumā...
"Kad biju sīkais, skatījos Latvijas izlases spēles ar visiem Kerčiem, Beļavskiem un pārējiem. Viņi visi arī ārpus laukuma bija draugi un tieši tāpēc arī bija uzvaras. Tagadējā "Dinamo" tā nav. Ir četri čomi, bet vajag, lai visi 20 krīt viens par otru. Es negaidīju, ka nonākšu šādā vidē. Vasarā viss it kā bija labi, pārbaudes spēlēs arī, bet sākās sezona... Sezonas gaitā mēģināju sarīkot komandas vakariņas uz kurām atnāca... pieci cilvēki. Par kādu komandas garu te lai runā?"
Ko lai dara, tāda mums tā paaudze izveidojusies.

     [+] [-]

, 2013-01-16 12:24, pirms 12 gadiem
pernambucano rakstīja: Ko lai dara, tāda mums tā paaudze izveidojusies.
Tā it kā viņi dzīvo un aug kaut kur uz citas planētas, nemaz neietekmējas no sabiedrības, vecākiem un treneriem?! Galu galā, tā viņiem nav pirmā komanda, visās bērnu un jauniešu komandās arī viņi bija tādi atsvešināti?!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-16 12:35, pirms 12 gadiem
beidzot!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-16 12:37, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Protams, sevišķi tie, kuriem tikai vajag labu algu un savas mājas...
kuri tie ir?

     [+] [-]

, 2013-01-16 12:42, pirms 12 gadiem
telus rakstīja: kuri tie ir?
Pajautā Daugaviņam, tie ir viņa vārdi!

     [+] [-]

, 2013-01-16 12:54, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pajautā Daugaviņam, tie ir viņa vārdi!
Nekādu Ameriku Daugaviņš neatklāja , tikai godīgi pateica to, kas tāpat visiem bij zināms. Skumjākais tas , ka par to vajadzēja runāt Dinamo vadībai nevis Daugaviņam . Bet Dinamo vadība diemžēl ne ar ko neatšķiras no Latvijas politiķiem , kas tikai batonus karina tautai

  -1 [+] [-]

, 2013-01-16 13:07, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pajautā Daugaviņam, tie ir viņa vārdi!
kas liedza Daugaviņam visu šo pateikt komandas sapulcē?Tagad sanāk,ka viņš nav ne ar ko labāks par Galviņu.Smieklīgākais ir tas,ka Kaspars Dinamo laikā pats nopērk jaunu Mercedes,bet citiem pārmet,ka tie domā par naudu un mašīnām.Tas pats par spēli-pats neko nevarēja parādīt,bet citi vainīgi?!Acīmredzot dinamieši zina kāds ir Daugaviņš,tapēc arī neviens negribēja iet uz Kaspara rīkotu tusiņu.Prasts balamute!

     [+] [-]

, 2013-01-16 14:25, pirms 12 gadiem
kalviit neesi domaajis sevi uz chakenes notirgot.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-16 14:33, pirms 12 gadiem
telus rakstīja: kas liedza Daugaviņam visu šo pateikt komandas sapulcē?Tagad sanāk,ka viņš nav ne ar ko labāks par Galviņu.Smieklīgākais ir tas,ka Kaspars Dinamo laikā pats nopērk jaunu Mercedes,bet citiem pārmet,ka tie domā par naudu un mašīnām.Tas pats par spēli-pats neko nevarēja parādīt,bet citi vainīgi?!Acīmredzot dinamieši zina kāds ir Daugaviņš,tapēc arī neviens negribēja iet uz Kaspara rīkotu tusiņu.Prasts balamute!
Savicki , vai tas esi Tu ??? !!!

     [+] [-]

, 2013-01-16 15:37, pirms 12 gadiem
Pareizi vien teica Niživijs ka jātiek play off ,bet neteica tikai kuras komandas sastāvā
R101 rakstīja: Vaitad Karls nebija tas kas teica ka jācīnās play-off pirms kāda laika??
Niživijs ari tieši tāpat teica un uzreiz devās uz LEV, jāgaida laikam kurš nākamais teiks intervijā ka jātiek play-off tad tas arī dosies prom!
Un kur palika Kalvīša teiktais ka nevienu spēlētāju vairs nedos prom??

     [+] [-]

, 2013-01-16 16:53, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: Savicki , vai tas esi Tu ??? !!!
Taisnība jau nevienam nepatīk...

     [+] [-]

, 2013-01-16 17:51, pirms 12 gadiem
es saku spelējam tikai ar Latviešiem un varbūt kādiem 2 vai 3 ļoti labiem leģonāriem.

Un jā žēl ka Karls prom.