Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piedzīvo pirmo zaudējumu sezonā

Jānis Pārums

"Dinamo" piedzīvo pirmo zaudējumu sezonā
Tomašs Surovijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas spēlē pirmo zaudējumu piedzīvoja Juliusa Šuplera vadītie Rīgas "Dinamo" hokejisti, kas Novosibirskā spraigā cīņā ar 2:3 piekāpās vietējam klubam "Sibir". Rīdziniekiem abus vārtus guva Tomašs Surovijs, divas piespēles Sandim Ozoliņam.

"Sibir" spēli sāka ļoti straujā tempā un pa Krisa Holta vārtiem meta pie pirmās iespējas. Mājinieku ofensīva 8. minūtē noveda pie Gunta Galviņa noraidījuma. Galviņam uz noraidīto soliņa drīz pievienojās Sandis Ozoliņš un "Sibir" bija 28 sekundes lielā vairākuma realizēšanai. Tas Novosibirskai neizdevās. Apbrīnojami, bet pavisam drīz atkal "izcēlās" Galviņš, otro reizi īsā laikā dodoties uz noraidīto soliņu.

Šoreiz Novosibirskai 47 sekundes piecatā pret trijiem. Atkal nekā... Holtam darba bija ļoti daudz, taču ripu viņa vārtos "Sibir" neizdevās dabūt. "Dinamo" labākais moments bija 19. minūtē, kad labi aiz "Sibir" vārtiem nospēlēja Jānis Sprukts, piespēlējot ripu Mārtiņam Karsumam. Pēdējais no labas pozīcijas uzmeta virsū Stefanam Livam. Pēc pirmā perioda 0:0.

Otrā perioda sākumā rīdziniekiem beidzot radās iespēja pirmo reizi spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču "Dinamo" divu minūšu laikā tā arī neko ievērības cienīgu neizveidoja – "Sibir" aizsardzība darbojās ļoti precīzi un akurāti. Brīdi vēlāk Enlunds eleganti apspēlēja divus rīdzinieku aizsargus un bija viltīgāks arī par Holtu, izvirzot mājiniekus vadībā – 0:1. Par laimi, "Dinamo" aktivizējās, piespieda pretiniekus pārkāpt noteikumus un vairākumā atspēlējās – starp vairākiem pretinieku spēlētājiem neapjuka mūsu kapteinis Ozoliņš, iedeva lielisku piespēli Surovijam, kas raidīja ripu vārtos, panākdams 1:1.

Trešdaļas turpinājumā jaunu pavērsienu netrūka. Pāris minūtes vēlāk noraidījumu saņēma Holts (to izcieta Bukarts), bet sibīriešiem bija nepieciešamas tikai pāris sekundes, lai sodītu rīdzinieku vārtsargu – 1:2. Zaudējuši vārtus mūsējie saņēmās, ar savu aktivitāti panāca lielo skaitlisko vairākumu, ko atkal veiksmīgi realizēja Surovijs – 2:2. Arī pēc 40 aizvadītām minūtēm neizšķirts.

Trešo trešdaļu aktīvāk uzsāka mājinieki, kam rīdzinieki īsti nebija gatavi un pārkāpa noteikumus. Kādu brīdi rīdzinieki prasmīgi aizsargājās, taču vienā no epizodēm nepietiekama uzmanība tika veltīta Petrovam, kurš ar metienu vārtu augšējā stūrī jau trešo reizi spēlē lika Holtam vilkt ārā no vārtiem – 2:3. "Sibir" vēl vairākas reizes bīstami apdraudēja Holta vārtus, tomēr šoreiz "Dinamo" vārtsargs darbojās sekmīgi. Tuvojoties spēles beigām, rīdzinieki mēģināja izglābties, cīnījās ļoti aktīvi un neatlaidīgi, taču bez panākumiem - mājinieku aizsardzība bija precīza kā Šveices pulkstenis. Spēlei noslēdzoties - 2:3.

Georgijs Pujacs "Sibir" rindās laukumā pavadīja 15 minūtes un 48 sekundes un izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem.

"Dinamo" sastāvs

Holts (Lūsiņš), Reķis – Kr. Rēdlihs, Karsums – Sprukts – Ankipāns, Cibuļskis – Ozoliņš, Ņiživijs – Hartigans – Surovijs, J. Rēdlihs – Galviņš, Dārziņš – Troters – M. Rēdlihs, Bukarts – Džeriņš – Meija, Podziņš .

KHL regulārā sezona, 13. septembris

Novosibirskas "Sibir" – Rīgas "Dinamo" 3:2 (0:0, 2:2, 1:0)

Vārti: 25:59 1:0 Enlunds (Nieminens), 27:38 1:1 Surovijs (Ozoliņš, vair.), 32:01 2:1 Belovs (Zavaruhins, vair.), 35:23 2:2 Surovijs (Ozoliņš, Ņiživijs, vair.+2), 42:47 3:2 Petrovs (Kutuzovs, Mirnovs, vair.)
Soda minūtes: 10:12
Vārtsargi: Livs - Holts

Slēpts komentārs: playthegame

 +18 [+] [-]

, 2010-09-13 17:21, pirms 14 gadiem
Cīnījās līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-13 17:21, pirms 14 gadiem
Ai pēdejais sods bija lieks (doh)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: punkie
Slēpts komentārs: Vagon

 +14 [+] [-]

, 2010-09-13 17:21, pirms 14 gadiem
Nevar salīdzināt ar spēli pret SKA. tieši pašatdeves ziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
Nākamo uzvarēsim un viss būs ok.

 +19 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: hmm... nez vai Pujacs vel jaaicina uz Latvijas izlasi, izlasei butu jabut goda lietai un patriotisma izpausmei. diezvai Krievijas patriotiem butu vieta Latvijas izlase
Labi jūties? Tad jau Bārtuli, Skrastiņu vai Ivanānu nevar laist izlasei no tuvumā, jo viņi spēlē Štatos. Domā ar galvu cilvēk.

 +14 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: hmm... nez vai Pujacs vel jaaicina uz Latvijas izlasi, izlasei butu jabut goda lietai un patriotisma izpausmei. diezvai Krievijas patriotiem butu vieta Latvijas izlase
Tu ar galvu domā vai tā tev paredzēta cepures uzlikšanai?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
Mājās paradīsim viņiem, kuri ir labākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
Žēl.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Nevar gribēt vienmēr uzvarēt, ir jāmāk arī zaudēt..

Skaista spēle...
tev bļ* šitā skaista spēle bij?

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
Franko rakstīja: Nevar salīdzināt ar spēli pret SKA. tieši pašatdeves ziņā.
Sibirj, tiekšu kā ir, bija labāki, uz aci vismaz.

 +13 [+] [-]

, 2010-09-13 17:22, pirms 14 gadiem
spēle nežēlīgi saraustīta...
kaut kā uzbrukums nevedās šodien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-13 17:23, pirms 14 gadiem
Kurš normāls tiesnesis noraida zaudētāja komandas spēlētāju 2 minūtes pirms spēles beigām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-09-13 17:23, pirms 14 gadiem
Lai vai ka, bet tomer mana skatijuma lielako dalu izskira tiesnesi!
Nu nebija noskanoti adekvati un tiesaja par labu sibirj

  +5 [+] [-]

, 2010-09-13 17:23, pirms 14 gadiem
Pujacs viena momenta pakustinaja lupas krievu himnas laika un nu jau mazgadigie gan vecuma gan prata zinja blau, ka shis dziedaja Krievijas himnu, olololololo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-09-13 17:23, pirms 14 gadiem
nebaudāma spēle,laikam paguruši izbraukumā ik pa pārdienspēlējot,bet nu tāds ir hokejs un jābūt gataviem spēlēt ar šādu grafiku....

  +4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Lai nu ko, bet čaļi beidzot spieda līdz galam - visu cieņu...!
Slēpts komentārs: SAWLE

 +25 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Surovijs = hossa?
Surovijs > Hossa

  +3 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Saguruši mūsējie izskatījās.
Sezonas sākums + Garie izbraucieni + Smagas iespriekšējās spēles, bet spēle tomēr laba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
jobanie simulanti.. kaa pieskaraas taa lido takaa ar amuru pa galvu kads buutu iegaazis.. vienmer riebusies sibir komanda.. klauni ne speletaaji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi jūties? Tad jau Bārtuli, Skrastiņu vai Ivanānu nevar laist izlasei no tuvumā, jo viņi spēlē Štatos. Domā ar galvu cilvēk.
kads te sakars ar vietu kur vins spele? es visu to gadu laika kops Pujacs ir LV izlase neesmu redzejis, ka vins kaut reizi Latvijas himnas laika butu atveris muti, bet sodien visas Latvijas prieksa vins nodemonstreja cik skaisti prot dziedat Krievijas himnu

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Spēle nebija no tām skatāmākajām! Ne tikai tāpēc, ka zaudējām!

  +7 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Nevar gribēt vienmēr uzvarēt, ir jāmāk arī zaudēt..

Skaista spēle...
godigi sakot neko skaistu nerdzeju, kaut cik spele bija skatama tikai 3. perodaa, vispar kož nervā tās sibirijas komndas, pret tām tās spēles vienmēr ir tik neskatāmas, šitā un iepriekšējā spēle tam ir piemērs

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Nu ko... Spēle aizraujoša. Daudz vārtu gūšanas momentu. Patika Ozoliņa spēle, diemžēl Cibuļskim nelabākā spēle. 3. maiņai vajag uzņemt formu(Miķelim un Dārzam). Liekas no šodienas būs "Surovija punkts"
Visu cieņu, labi nocīnījās. Priecē, ka spēlē pašaizliedzīgi.

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
laikam izbrauciena tuures pagurums vainiigs

  +4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:24, pirms 14 gadiem
Sibirj ļooti labi komandu sagatavojuši :O

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:25, pirms 14 gadiem
tiesaahana sucks

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:25, pirms 14 gadiem
Njaa....
zeeell, bet puishi ciinijaas liidz galam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:25, pirms 14 gadiem
Vajadzēja vairāk metienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-09-13 17:26, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Surovijs = hossa?
Surovijs=Surovijs
Hossa=Hossa

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:26, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: godigi sakot neko skaistu nerdzeju, kaut cik spele bija skatama tikai 3. perodaa, vispar kož nervā tās sibirijas komndas, pret tām tās spēles vienmēr ir tik neskatāmas, šitā un iepriekšējā spēle tam ir piemērs
"Sibirj" vnm ir spēlējusi no aizsardzības. Man spēle patika - ātra, daudz vārtu gūšanas momentu.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:26, pirms 14 gadiem
robb85 rakstīja: Tu ar galvu domā vai tā tev paredzēta cepures uzlikšanai?
Tā viņam domāta, ai rudenī lapas rumpī nebirst iekšā

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:26, pirms 14 gadiem
Tiesneshiem aizliegt tiesat KHL vispar! tik saraustita spele sen nebij bijusi! un ja.... laika zonas dara savu... vienigais labusm, kamer komandas nav optimalaja limeni, lika aizbraukt uz to galu, lai nevaidzetu atgriezties sezinas vidu, ka tas bus vinjiem

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:26, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: Kaut kaa negribeeja chalji speeleet shodien, vairaak slidinaajas. Un cik paarmetienu bija psc. Un muljkjiigi noraidiijumi noraka speeli, Holts kko baktiija tur un Ozo izmeta ripu
Varbūt šis izbraukums ir grūts ? Es šeit nedomāju komandas bet to cik tālu tas ir. Katru otro dienu ir jāspēlē citā laika zonā, tas tomēr nogurdina. Puiši cīnijās. Un NAV tādas komandas kas varētu uzvarēt visas spēles....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:27, pirms 14 gadiem
ja butu majas spele tad butu 3-3 vai nebutu 3-3 fani mestu jebko uz ledus tas nekas jamak zaudet es gribetu visas majas speles vinetu nakama izbraukuma bus pedeja spele :b ble iespeja pasauloties 1.vieta. ir izsapnota tas nekas atgusim pirmo vietu

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:28, pirms 14 gadiem
viens ir skaidrs - šis noteikti nav tas pats Sibirj, kuru mēs pag.sezonā samasējām ar 7:2 un Šuplers slavēja mūsu komandas disciplīnu?? nu nezinu gan, kas tur slavējams. bet kopumā, bija labi. prieks, ka čaļi nenolaida rokas spēles beigās, pat mazākumā rāvās, visu cieņu!!! tagad Amurs jāņem

  +5 [+] [-]

, 2010-09-13 17:29, pirms 14 gadiem
diezgan neizsteiksmigi un blavi speleja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:29, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: kads te sakars ar vietu kur vins spele? es visu to gadu laika kops Pujacs ir LV izlase neesmu redzejis, ka vins kaut reizi Latvijas himnas laika butu atveris muti, bet sodien visas Latvijas prieksa vins nodemonstreja cik skaisti prot dziedat Krievijas himnu
Tas tā kā būtu otršķirīgi, galvenais, ka ir uz laukuma un kapā. Pieļauju, ka himnu viņš jau zināja kopš 80-to gadu beigām, vienkārši izrāda cieņu pret valsti kurā spēlē viņa klubs.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:29, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: viens ir skaidrs - šis noteikti nav tas pats Sibirj, kuru mēs pag.sezonā samasējām ar 7:2 un Šuplers slavēja mūsu komandas disciplīnu?? nu nezinu gan, kas tur slavējams. bet kopumā, bija labi. prieks, ka čaļi nenolaida rokas spēles beigās, pat mazākumā rāvās, visu cieņu!!! tagad Amurs jāņem
Nu tas, ka Miķelis pēdējās minūtēs norauj noraidījumu ir jau ne pirmo reizi... tā teikt raxturigs.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:30, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Nevar gribēt vienmēr uzvarēt, ir jāmāk arī zaudēt..

Skaista spēle...
tak divas uzvaras tik ir, un kas tajā spēlē bija tik skaists ?

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:30, pirms 14 gadiem
Laba spēle! Gan RDinamo atriebsies..
Jāatzīst, ka Sibirj uzvarēja pelnīti - bet vai visi 3 punkti viņiem pienācas!? Tas gan ir jautājums....
ps. Galviņš galīgi garām nospēlēja (gan sodi, gan pozīcijas un rīcības izvēle laukumā...)

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:30, pirms 14 gadiem
alfredsson11 rakstīja: Nu tas, ka Miķelis pēdējās minūtēs norauj noraidījumu ir jau ne pirmo reizi... tā teikt raxturigs.
tas gan

  +6 [+] [-]

, 2010-09-13 17:30, pirms 14 gadiem
rihardosss rakstīja: Surovijs > Hossa
Aizrijies ar to savu Hossu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:32, pirms 14 gadiem
pujacs dziedāja krievijas himnu

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:32, pirms 14 gadiem
Nu mūsējiem trūka tā asuma jau no paša spēles sākuma . Epizodiski bija "uzplaiksnījumi" , bija arī kļūdas piespēlēs . Jebkurā gadījumā , pārdomas par šodienas spēli nedrīkst izraut ārā no tā konteksta , ka tā bija trešā izbraukuma spēle ,kurš paliek aizvien tālāks . Džekiem izturību ,jo ņemot vērā apstākļus, domājams trešdien būs vēl grūtāk .
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:33, pirms 14 gadiem
valdo1981 rakstīja: pujacs dziedāja krievijas himnu
tev škrobe, ka cits cilvēks māk citas valsts himnu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:34, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas tā kā būtu otršķirīgi, galvenais, ka ir uz laukuma un kapā. Pieļauju, ka himnu viņš jau zināja kopš 80-to gadu beigām, vienkārši izrāda cieņu pret valsti kurā spēlē viņa klubs.
ja, katad, izrada cienu valstij kura spele un valstij kuru parstav un kura dzimis nav jaizrada ciena? lai ko tu man teiktu, kops sodienas man pret Pujacu ciena iz zudusi. ja jau vins jutas ka Krievijas patriots tad lai dzied to himnu pie sevs, klusiba, nevis atklati zinot, ka so speli rada ari Latvija

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:34, pirms 14 gadiem
Gribu reedzeet muuseejo statistiku, cik mums bija paarmetienu.

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:35, pirms 14 gadiem
Tak acīmredzami, ka Karsums un Galviņš riktīgi nav gatavi čempionāta sākumam...

  -4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:35, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ja, katad, izrada cienu valstij kura spele un valstij kuru parstav un kura dzimis nav jaizrada ciena? lai ko tu man teiktu, kops sodienas man pret Pujacu ciena iz zudusi. ja jau vins jutas ka Krievijas patriots tad lai dzied to himnu pie sevs, klusiba, nevis atklati zinot, ka so speli rada ari Latvija
Tu lohs esi kaada tur himna, apnikushi jau ar saviem nacionaalajiem kompleksiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:38, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: ja, katad, izrada cienu valstij kura spele un valstij kuru parstav un kura dzimis nav jaizrada ciena? lai ko tu man teiktu, kops sodienas man pret Pujacu ciena iz zudusi. ja jau vins jutas ka Krievijas patriots tad lai dzied to himnu pie sevs, klusiba, nevis atklati zinot, ka so speli rada ari Latvija
To himnu viņš nekādi nevar zināt no astoņdesmito gadu beigām , jo neskatoties uz to pašu muzikālo pavadījumu vārdi ir citi : toreiz - Sojuz ņerušimij ,sovetskih respubļik splaķila na veki ... ,bet tagad - Rossija svešenna ... utt .

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:38, pirms 14 gadiem
Šo spēli neredzēju, nu laikam jau arī nevilkšu no torentiem, nav ko zaudēt galu galā, bet vērtējot pirmās 2 spēles, nu jāsaka, ka vairākums joprojām ir baismīgs, atkal netiek mests pa vārtiem, toties uzbrukums kā tāds manuprāt ir kļuvis zobaināks, jestrāks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:38, pirms 14 gadiem
Tas, ka vācieši pirms krieviem šeit bija un latvieši bijakā pakalpiņi vai arī to, ka zviedri šeit visu izlaupīja neviens neatceras... Beidzat skatīties uz cilvēka etnisko(utt.) piederību. Pujacs ir viens no stabilākajiem Latvijas izlases aizsargiem un ir devis izlasei diezgan daudz, lai kaut kādi "patrioti" viņu nodir**u...

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:39, pirms 14 gadiem
Vagon rakstīja: Tu lohs esi kaada tur himna, apnikushi jau ar saviem nacionaalajiem kompleksiem.
mani vispar parsteidz sitie visie ''nu lai jau dzied Krievijas himnu, tas jau nekas, ka vins Latvijas himnu nekad nav dizedajis un noteiki pat nezin vardus'' ja tada vacija, GB, Francija vai ASV cilveku kurs parstavt so valsti redzetu, ka vins dzied citas valsts himnu vienkarsi ar akmeni nometetu un publiski nokauninatu

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:39, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: To himnu viņš nekādi nevar zināt no astoņdesmito gadu beigām , jo neskatoties uz to pašu muzikālo pavadījumu vārdi ir citi : toreiz - Sojuz ņerušimij ,sovetskih respubļik splaķila na veki ... ,bet tagad - Rossija svešenna ... utt .
Daudz gan vārdi mainījušies , atkal ir iemesls par ko vārīties, latvieši tiešām ir jocīga tauta.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:39, pirms 14 gadiem
nekas.. Jāmāk arī zaudēt.. mjaa un tas jav izbraukums.. Mājās gaidam skatāmāku spēli, bet ir ok.. Nogurums arī nedaudz manams..
Tagad pret Cipuli un shirokovu.. Gribaas redzeet ko Cipulis izdarīs pret dinamo.. Par Dinamo..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:40, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Vārti..
Rezultatīva spēle, tas vien ir kaut kas skaists, ka tika samesti 5vārti vienā spēlē.. Nu divas no trim spēlēm ir uzvaras, izcīnīs vēl vienu uzvaru un izbraukuma plāns ir izpildīts.
[/quote]

šitā bija parasta spēle. (protams hokejs pats par sevi ir skaists).
5 vārti tas priekš hokeja ir normāli, nekas pārdabisks.
Kur ir tas plāns rakstīts, ka jādabū 3 uzvaras ?

p.s.

[quote machumbi]
Nevar gribēt vienmēr uzvarēt, ir jāmāk arī zaudēt..
Un tu to pateici it kā Dināmo būtu 20 uzvaras pēc kārtas izcīnijusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:41, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Drīz Masaļskis brauks mājās. Birjukovs vienos vārtos izliek Edžu.
Kur mājās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:42, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: mani vispar parsteidz sitie visie ''nu lai jau dzied Krievijas himnu, tas jau nekas, ka vins Latvijas himnu nekad nav dizedajis un noteiki pat nezin vardus'' ja tada vacija, GB, Francija vai ASV cilveku kurs parstavt so valsti redzetu, ka vins dzied citas valsts himnu vienkarsi ar akmeni nometetu un publiski nokauninatu
Ej aarsteejies, tevi pashu ar akmenjiem vajag nomeetaat.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:42, pirms 14 gadiem
man vienīgajai gribas izkliegties uz LTV7 servera darbiniekiem ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:42, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Dīvainie jau ir tie, kas dzimuši 90-to gadu sākumā vai vidū, kas neko nezin, bet bruģē tikai - krievi ir tādi un tādi... pffff..
Kas tur dīvains un kas būtu jāzin ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-09-13 17:43, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Šitiem bērneļiem, kas noliek Pujacu ir jāiet paārstēties, paši no PSRS laikiem neko nezin, bet bruģē savu muti..
pirmkart nesauc mani par berneli diemzel.... bet berniba jau aiz muguras(laigan es labprat atgriestos kadus 10 gadus sena pagatne)
labi pietiek cepties, lai jau vins diedz kaut kirgizstanas himnu, es ka Latvijas valsts patriots tomer uzskatu, ka tas ir loti nesmuki pret Latviju un pret mani ka latvieti

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:43, pirms 14 gadiem
gunazaceste rakstīja: man vienīgajai gribas izkliegties uz LTV7 servera darbiniekiem ?
a kas noticis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:43, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Drīz Masaļskis brauks mājās. Birjukovs vienos vārtos izliek Edžu.
Jautājums,vai viņš šeit ir kādam vajadzīgs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:44, pirms 14 gadiem
alfredsson11 rakstīja: a kas noticis?
adobe player pilnībā čakarējās ļoti daudziem servera kvalitātes dēļ

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:45, pirms 14 gadiem
Kurs bija musejiem labakais speletajs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:46, pirms 14 gadiem
Radio 101 - Video Tiešraide Puče, W & Znaroks.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-13 17:46, pirms 14 gadiem
Tik patīkami bija skatīties ka mūsējie pēdējā minūtē vēl cīnijās godam!

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:46, pirms 14 gadiem
alfredsson11 rakstīja: a kas noticis?
Neielaida pie A. Kreipāna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:47, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Šo spēli neredzēju, nu laikam jau arī nevilkšu no torentiem, nav ko zaudēt galu galā, bet vērtējot pirmās 2 spēles, nu jāsaka, ka vairākums joprojām ir baismīgs, atkal netiek mests pa vārtiem, toties uzbrukums kā tāds manuprāt ir kļuvis zobaināks, jestrāks!!
Nu par to vairākumu ir tā ,ka velns viņu zin kā lai viņu vērtē ,kaut vai šodien - pirmo vairākumu , esot laukumā Surovy maiņai ,sāka "izdirsināt" Ņiživijs izdarot nesaprotamu pārmetienu (dotot piespēli velns viņu zin uz kurieni un kam) pārējie ar šajā vairākumā neko nespēja parādīt . Bet toties nākamo vairākumu (abus kad guvām vārtus) esot laukumā Surovy uzbr. trijniekam ļoti labi ,var teikt pat smuli, izspēlēja un guva vārtus .Takā jāgaida lai sezona ieskrienas un tad jau manīs.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-13 17:47, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: pirmkart nesauc mani par berneli diemzel.... bet berniba jau aiz muguras(laigan es labprat atgriestos kadus 10 gadus sena pagatne)
labi pietiek cepties, lai jau vins diedz kaut kirgizstanas himnu, es ka Latvijas valsts patriots tomer uzskatu, ka tas ir loti nesmuki pret Latviju un pret mani ka latvieti
Jā, jā patriots, nemētā pa gaisu šī vārda nozīmi, ja nezini ko nozīmē patriotisms.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:47, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: pirmkart nesauc mani par berneli diemzel.... bet berniba jau aiz muguras(laigan es labprat atgriestos kadus 10 gadus sena pagatne)
labi pietiek cepties, lai jau vins diedz kaut kirgizstanas himnu, es ka Latvijas valsts patriots tomer uzskatu, ka tas ir loti nesmuki pret Latviju un pret mani ka latvieti
Ljoti nesmuks pret Latviju un latvieshiem ir saeimas darbs, kaut kaa neredzu ka tu par to baigi uztrauktos, vieglaak seedeet un te shausminaaties par to vai kaads dzied citas valsts himnu. Patriotisms ar meeli, ir tikai tuksha muldeeshana.

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:47, pirms 14 gadiem
Nekada tragedija nav notikusi.Zaudejums paliek zaudejums.SIBIRJ sogad izskatas daudz labak neka pern.Visa ciena puisiem,bet ar aizsardzibu ir kaut kas jadara.Vel vajadzigi 2-3 augstas klases aizsargi,nu nekur neder 3 vai 4 reizes speles laika brivi atstat un laut brivi mest pretiniekam.3 musu viri skatas ka SIBIRJ speletais brivi izrekinas ar Holtu.Kad soms apspeleja musu 2 speletajus,neatceros kurs,liekas ka 21 numurs mierigi slidoja un skatijas,ka soms apspeleja Holtu.Jau pagajusaja sezona vajadzeja iegadaties paris labus aizsargus,bet ari sogad man skiet ari nemekleja nevienu aizsargu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:49, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Ej mācīties rīt skola, savādāk mamma tevi nopērs.
Man vismazs ir skola, bet tu laikam esi bezdarbnieks

p.s. un mans niks ir domāts krapaalis

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:50, pirms 14 gadiem
Kurs bija musejiem labakais speletajs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:51, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Netēloju gudro, bet pēc rakstības nevar neko dižu pateikt...

Neiešu te vairāk taisnoties..

Latvieši ir tādi tupi neko tur padarīt.

Piedrazo vien tālāk šeit tālāk ar saviem komentāriem.
Vo vo, vācies prom!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:51, pirms 14 gadiem
moskits rakstīja: Kurs bija musejiem labakais speletajs??
Tomašs Surovijs

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:51, pirms 14 gadiem
Tiko , KHL tv komentātors mazliet ,tā neuzkrītoši , "no...sa" Edžu ,atcerējās pat to ,kā viņš Vācijā spēlēja, pēc tā Rīgas starpgadījuma .

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:52, pirms 14 gadiem
Cepuri nost! Ne jau vienmēr uzvaras tiks gūtas... Pagaidām nav pamats bažām... Smags, smags ir šis izbraukums...

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:52, pirms 14 gadiem
moskits rakstīja: Kurs bija musejiem labakais speletajs?
masaljskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-13 17:52, pirms 14 gadiem
Kurs bija musejiem labakais speletajs??? Ludzu nevar pateikt.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:52, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Es, jau pieminēju, ka man rītā darbs... Smagi, smagi tev..
nu jā tu jau protams nevarēji iedomāties, ka es to tavu komentu nevarēju izlasīt. tu tak esi misters loģika, vecuma noteicējs.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:54, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Daudz gan vārdi mainījušies , atkal ir iemesls par ko vārīties, latvieši tiešām ir jocīga tauta.
Es jau neko ,manis pēc viņš var dziedāt kaut Tatarstānas himnu ,ja viņam tik ļoti patīk.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 17:54, pirms 14 gadiem
Thanks!

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:55, pirms 14 gadiem
Nu jāsaka ar nožēlu,ka pelnīts zāģis.Nenormāli daudz kļūdu mūsējiem visās zonās,ātrumā atpalika,neprecīzu piespēļu jūra,Ņiživijs vispār pabriesmīgi spēlēja.Holts glāba,ko varēja un tikai 2.perioda beigās mūsējie kaut cik atraisījās un uzkapāja kā nākas.Nesanāca-nekā darīt,gan paveiksies parīt pret Amur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 17:59, pirms 14 gadiem
Ir o.k., čaļiem nevar pārmest! Vēl viena spēle un tad uz mājām, atpūsties un nāks atkal uzvaras!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-09-13 18:00, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Pēc tavas rakstībasa to nevar pateikt gan. bet nu tieši tā, nu zaudējām un? Būs vēl zaudējumi un uzvaras, kas tur traks..

Vienkārši spēlē viņš Krievijā un viss, lai dzied, spēlēs Latvijas izlasē iespējams arī dziedās, kas to lai zin, tad jau sākam visiem sportisiem brukt virsū, kas nedzied Latvijas himnu..
tu kautka nepielec ko es saku? tev pasam profila celi rakstits ka esot latvietis, bet seit to, ka Latvijas izlases speletajs nekad nav dziedajis(un tici man, ari nekad nedziedas) Latvijas himnu, bet mierigi dzied Krievijas himnu uzskati par pilnigi normalu paradibu un neko nosodamu.... man tava vieta butu kauns profila rakstit, ka esi latvietis
tieis tadu cilveku del, ka Tu Latvija krievi ir ka serga ir apsedusi krievvalodiigie. Lietuva un Igaunu zema kops 90 gadu sakuma krievvalodigo un krievijas fanu un patriotu ipatsvars ir strauji samazinajies. tur krievi klust par savu valstu patriotiem, bet pie mums? mums latviesiem lai ari ko mes teiktu sava valoda, savas tradicijas ir smagi pie kajas, mums krievi mierigi kapj uz galvas, bet mes neko....

     [+] [-]

, 2010-09-13 18:01, pirms 14 gadiem
Jā, starp citu, Surovijs vairs nav rezultatīvākais bombardieris KHL, tagad tas ir Platonovs no Magņitkas, kurš pret Ufu šodien pienaglojis jau 4 bankas + 1 no iepriekšējās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 18:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: + 2 no iepriekšējās Spēle zvērā,vot tas ir hokejs augstākās raudzes.
Platonovam jau ir 6 vārti kopā.
Ja tādas KHL būtu visas komandas..bet sapņot nav aizliegts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 18:11, pirms 14 gadiem
Interesē,vai arī uzbrucējiem kaut kāda rotācija sāksies,jo daži stipri nepārliecinoši spēlēja šodien...Pēc 3 spēlēm nevar saprast Trotera pienesumu -neko spīdošu viņš pagaidām nerāda,bet vairākumā gan labāk Sprukta trijnieka vietā redzētu pēc Hartigana maiņas Trotera maiņu,jo Sprukta maiņa labi aizsargājas,bet vairākums nevedas.Ievēroju,ka Šuplers beigās atkal ceturto maiņu nosēdināja malā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 18:24, pirms 14 gadiem
Amuram parādīsim kur vēži ziemo

  -3 [+] [-]

, 2010-09-13 18:28, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
Jā, Resnais putns tiešām ir izdevies komentētājs, viss godīgi un bez cakām uzraxtīts, kā viss reāli bija!! Malacis!!!

     [+] [-]

, 2010-09-13 18:30, pirms 14 gadiem
Tas nekas...Būs jau vēl zaudējumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 18:32, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: nu tu lohs..
Lai paliek ko tu tur raksti, bez poņas puikiņ tu esi
ko jūs te peraties...noskaidrojiet savu vecumu kaut kur klātienē...bet maz jau ticams ka kādam no jums ir dūša...man te ar vienam tādam kurš nemitīgi rakstīja ka visi ir puikiņas bij piedāvājums satikties,...varat minēt vai viņš ieradās....

  +3 [+] [-]

, 2010-09-13 18:32, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Kas bija skaists, šajā spēlē ? zaudējums ?vai kas es īsti nesapratu ?
Tieši tā -spēle nebija ne interesanta,ne skaista,vienīgais ,kas saistīja- vai izdosies aizvest kādu punktu no Novosibirskas.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 18:33, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas bija ta kā sarkasms ?
vis pareizi,diemžēl...un vēl jau viens mums tāds ir ko visu lauku slavē,kaut vai slidojot uz acīm norauj,Kreipāns un Andersons tanī saskatīs ko pozetīvu

  +3 [+] [-]

, 2010-09-13 18:34, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
Nu tajaa situaacijaa Ozo kluudiijaas ,bet nu shodien teikt ,ka vinsh speeleeja slikti arii ir absurds..Ja runaajam par to situaaciju ,kad iemeta 3.vaartus ,tad tur izcili tizli nospeleeja viens no aizsargiem mazaakumaa ,jo briivi izslidoja no aizvaartes ,sanjeema ripu un metiens deviitniekaa.
Es jau saprotu ,ka tev Ozo ne taa iipashi ,bet vai tu esi redzeejis ,kaa citi aizsargi ievada uzbrukumu!? Shodien vispaaar taa bija katastrofa... Neviens nevar normaali iesaakt,dazbriid Cibulskim kaut kas sanaak,bet tas epizodiski.
Dodu 99% ,ka Galvinsh naakoshajaa spele seedees malaa. No vinja kluudas ir kaa no paarpilniibas raga.. Otrie vaarti tiiri uz vinja sirdsapzinas (protams arii Rekis nospeleeja ''lieliski''), iesaak uzbrukumu un pie pie sarkanaas liinijas pazaudee ripu,aatrs pretuzbrukums un 1:2..

  -3 [+] [-]

, 2010-09-13 18:37, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
Tas viss izskaidrojams ar to , ka A.Lieckalninja ozo nomoka paaraak daudz briivajaa laikaa, taapee shim vairs nav iekshaa kapaat, un daudz visaadu kljuudu uz kuraam tiek vislaik pieveertas acis....taapee viss tiek piedots shim

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 18:37, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu tajaa situaacijaa Ozo kluudiijaas ,bet nu shodien teikt ,ka vinsh speeleeja slikti arii ir absurds..Ja runaajam par to situaaciju ,kad iemeta 3.vaartus ,tad tur izcili tizli nospeleeja viens no aizsargiem mazaakumaa ,jo briivi izslidoja no aizvaartes ,sanjeema ripu un metiens deviitniekaa.
Es jau saprotu ,ka tev Ozo ne taa iipashi ,bet vai tu esi redzeejis ,kaa citi aizsargi ievada uzbrukumu!? Shodien vispaaar taa bija katastrofa... Neviens nevar normaali iesaakt,dazbriid Cibulskim kaut kas sanaak,bet tas epizodiski.
Dodu 99% ,ka Galvinsh naakoshajaa spele seedees malaa. No vinja kluudas ir kaa no paarpilniibas raga.. Otrie vaarti tiiri uz vinja sirdsapzinas (protams arii Rekis nospeleeja ''lieliski''), iesaak uzbrukumu un pie pie sarkanaas liinijas pazaudee ripu,aatrs pretuzbrukums un 1:2..
nejiet jau runa par patīk-nepatīk..bet gan par objektīviem tekstiem spēles komentētāju puses.

  +5 [+] [-]

, 2010-09-13 18:38, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: hmm... nez vai Pujacs vel jaaicina uz Latvijas izlasi, izlasei butu jabut goda lietai un patriotisma izpausmei. diezvai Krievijas patriotiem butu vieta Latvijas izlase
Pilnīgi piekrītu! Tādi dziedātāji labāk lai tur arī paliek kur dziedāt mācījās nekā laist viņu Latvijas izlasē lai krieviem ir par ko ierēkt. Latvijas himnu nezin,bet krievu na zubok.

     [+] [-]

, 2010-09-13 18:44, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Tādi dziedātāji labāk lai tur arī paliek kur dziedāt mācījās nekā laist viņu Latvijas izlasē lai krieviem ir par ko ierēkt. Latvijas himnu nezin,bet krievu na zubok.
Znarokam tas neinteresee!

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 18:45, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nejiet jau runa par patīk-nepatīk..bet gan par objektīviem tekstiem spēles komentētāju puses.
Nu ja runaajam godiigi nu tad jaasaka, ka taa arii ir,bet tomeer ir arii atskiriiba starp dazhiem aizsargiem ,kuri praktiski vienmeer taisa suudus un starp Ozo. Ozo ,tad vismaz to atspeeko ar produktiivu speeli uzbrukumaa Aizsardziiba nekad nav bijusi vinja stipraa puse!

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 18:50, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Daudz gan vārdi mainījušies , atkal ir iemesls par ko vārīties, latvieši tiešām ir jocīga tauta.
ja, ja atradusi par ko cepties. tipa tas ir normali, ka dzied citas valsts himnu, nekas ipass, protams. nu varbut tev, baltkrievam, ari nekas ipass

     [+] [-]

, 2010-09-13 18:50, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nu ja runaajam godiigi nu tad jaasaka, ka taa arii ir,bet tomeer ir arii atskiriiba starp dazhiem aizsargiem ,kuri praktiski vienmeer taisa suudus un starp Ozo. Ozo ,tad vismaz to atspeeko ar produktiivu speeli uzbrukumaa Aizsardziiba nekad nav bijusi vinja stipraa puse!
bet tas nav iemesls lai savu reizi pateiktu ko skarbāku...izliekas ka Kreipāns un Andersons raustās no šā

     [+] [-]

, 2010-09-13 19:02, pirms 14 gadiem
Kā ir tā ir, neko neizmainīsi, zaudējam un viss. Tgd jāņem punkti no Amur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-13 19:24, pirms 14 gadiem
it kā kaut kā citādāk vispār varēja būt

  +2 [+] [-]

, 2010-09-13 19:31, pirms 14 gadiem
Nav jau nolieciens. Tik kaitina, ka pirmos divus puslaikus varēja redzēt, ka ja pieliktu kaut 15% no tā ko varēja pielikt - Sibīrija izskatītos pēc sabraukta eža. Un tapēc arī beigās bija tā kā bija, gan pretinieku veiksme, gan pašiem īsti vairs nesanāca utt. Tie paši vairākumi, kuros iemetām. Nu tak pat uz vietas stāvot un slinki, sķietami bez azarta saspēlējoties tīri uz klasi varēja iemest. Super izspēles. Mūsējo potencialu ar Sibirj iespējā salīdzināt nevar.
P.s.
Ozo atkal rullēja (ja vēl nebūtu tās dumjās izmestās ripas)! Dārziņa maiņa pazudusi.
Cibuļskis un Reķis iekrita acīs labā ziņā. Pirmā maiņa savu darbu dara. Ceturtā maiņa šoreiz nekrita ārā tikai uz kāju rēķina. Karsumam čot kautkas pietrūkst, visticamāk pagaidām nesanāk bez naglošanas bortos. Šodien ar pāris labus pleciņus uzsita.

     [+] [-]

, 2010-09-13 19:45, pirms 14 gadiem
Buivols rakstīja: Nav jau nolieciens. Tik kaitina, ka pirmos divus puslaikus varēja redzēt, ka ja pieliktu kaut 15% no tā ko varēja pielikt - Sibīrija izskatītos pēc sabraukta eža. Un tapēc arī beigās bija tā kā bija, gan pretinieku veiksme, gan pašiem īsti vairs nesanāca utt. Tie paši vairākumi, kuros iemetām. Nu tak pat uz vietas stāvot un slinki, sķietami bez azarta saspēlējoties tīri uz klasi varēja iemest. Super izspēles. Mūsējo potencialu ar Sibirj iespējā salīdzināt nevar.
P.s.
Ozo atkal rullēja (ja vēl nebūtu tās dumjās izmestās ripas)! Dārziņa maiņa pazudusi.
Cibuļskis un Reķis iekrita acīs labā ziņā. Pirmā maiņa savu darbu dara. Ceturtā maiņa šoreiz nekrita ārā tikai uz kāju rēķina. Karsumam čot kautkas pietrūkst, visticamāk pagaidām nesanāk bez naglošanas bortos. Šodien ar pāris labus pleciņus uzsita.
vispār Tālie Austrumi (un tālie pārlidojumi) ar fizisko formu mēdz visādus "pigorus" uzrādīt. turklāt izskatās, ka dažiem puišiem ir vecas un/vai jaunas traumas... Trotera maiņa brīžam jau "zīmēja" ap Liva vārtiem tīri skaisti. bet... jāskatās, kā izskatīsies trešdien un pirmajās mājas spēlēs.
versijas (links): Novosibirska palika neieņemta, bet kaujas bija...

P.S. hokejā ir periodi, ne puslaiki

     [+] [-]

, 2010-09-13 19:56, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
kļūdās i Ovečkins i Krosbijs.... nu iekāpuši mazā bedrītē pēc pārlidojumiem nu un.... ko tagad visu sastāvu mainīsim.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 20:11, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
tas ir vecais stāsts un jautājums par to vai ar sestdienu sākas brīvdienas vai sestdiena ir priekšpēdējā brīvdiena. objektivitāti vajadzētu abos gadījumos. lai vai kā, bet Ozoliņš ir tas, kurš "taisa" spēli. ne bez kļūdām, bet organizējas. pārmest nav ko tikai tiem, kas laukumā netiek

     [+] [-]

, 2010-09-13 20:36, pirms 14 gadiem
Šajā līgā nevar iztikt bez zaudējumiem...Būsim objektīvi, šodien nebija mūsu diena, bet galu galā, laika joslas, atklimatizācija u.t.t. Būs jau vēl arī uzvaras! Cerams, ka nākamā trešdien Habarovskā

  +6 [+] [-]

, 2010-09-13 21:03, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Gribētos atzīmēt Ozoliņa lieliskās darbības 3. perioda sākumā, divreiz pēc kārtas netrāpa pa ripu, un galu galā izmet netraucēts to ārpus laukuma. 2 minūtes, zaudēti vārti. Nu nekas tā sanāca vienkārši. Bet nu tur, kur Ozoliņš vnk knapi notur ripu pie sevis un neskatoties uz dullo dod uz vārtu otru pusi piespēli un Surovijs iemet, tad Ozoliņš ir vienkārši Dievs....Riebjas šī nevienlīdzīga komentēšana, Ozoliņa darbībās, no kaut kā vienmēr izvelk to ka viņš ir izdarījis maksimāli visvairāk un labāk no visiem, bet tad kad nez cik noraidījumus dabon, vai kļūdās, tad ne mazākā piebilde, ka Ozoliņs kļūdās vai ka izdara ne tā kā vajag.
Bet, nu, Ozoliņš ir Ozoliņš - VECIS ! Tas visu atspēko...
Tu jau esi godam sevi pierādījis kā Ozo antifans.
Sākumā par to epizodi, kur itkā uz dullo viņš rezultatīvu piespēli iedeva. Pavēro turpmāk rūpīgāk vairākuma izspēles. Jau vairākkārt ir mēģināts izspēlēt no iemetiena punkta (tur kur Ozo bij) uz vārtu priekšu un tālāk uz to punktu, kur atradās Surovijs. Iespējams šoreiz viss tur sanāca uz haļavu, bet ja bij doma tā izspēlēt šoreiz, tad spēlētājam (šoreiz Surovijam) tajā punktā bij jābūt.
Par viņa lietderību. Protams mani ar nedaudz kaitina tie viņa noraidījumi itkā nekaitīgās situācijās. Bet to visu atspēko tik ļoti daudz epizodes, kad viņš nospēlē tā, kā neviens komandā nespēj. Pieturēt ripu, kad tas nepieciešams, uzsākt uzbrukumus - tās ir lietas, kurās komandā viņš ir labākais.
Viņš nokapā gandrīz pusi no laika katrā spēlē. Ir kaudze ar pozitīviem momentiem un loģiski ir arī kļūdas. Viņš ir izcils kapteinis, jo atdod sevi visu katrā spēlē. Dažreiz arī pārcenšas. Daudzi no viņa noraidījumiem ir tikai tāpēc, ka viņš grib izdarīt vairāk labuma komandai, kā vispār spēj. Kaut vai pēdējais Rēdliha noraidījums šodien - nu tik ļoti mūsu veči grib tos punktus, ka nereti pāršauj pār strīpu. Ozo noraidījumi pamatā ir tieši tādi. Vai teikt viņam, lai sāk pasīvāk kapāt? Nedomāju, ka tas dos labāku rezultātu kopumā.

Patīk Tev tas vai nepatīk, bet ir Sandis mūsu komandas motors. Izskatās, ka Tu no viņa spēles redzi tikai negatīvās epizodes, bet pozitīvās uztver kā haļavu.
Daļēji pat laikam Tevi saprotu. Man ar ļoti nepatīk piemēram C.Ronaldo un pašam ir ļoti grūti saskatīt viņa spēlē pozitīvus momentus Kaut kur dziļi dziļi iekšā saprotu, ka viņš ir fantastisks futbolists, bet tas nenāk uz āru. Redzu tikai čīkstuli, simulētāju, gaili.

     [+] [-]

, 2010-09-13 21:04, pirms 14 gadiem
robb85 rakstīja: Tu ar galvu domā vai tā tev paredzēta cepures uzlikšanai?
Nozviedzos

     [+] [-]

, 2010-09-13 21:11, pirms 14 gadiem
Atceroties izgājušgadu, Karija 3 maiņā bija pulka labāks par Troteru. Gaidīsim oktobri, kad šamajam jāiestājas formas maksimumam un tad izdarīsim tālākus secinājumus.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-13 21:25, pirms 14 gadiem
Neskatoties uz zaudeejumu! Vienalga esam malachi! (Turamies)

     [+] [-]

, 2010-09-13 21:54, pirms 14 gadiem
hokejists55 rakstīja: Amuram parādīsim kur vēži ziemo
Habarovskā?

     [+] [-]

, 2010-09-13 22:03, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Jā, Resnais putns tiešām ir izdevies komentētājs, viss godīgi un bez cakām uzraxtīts, kā viss reāli bija!! Malacis!!!
nee nu ozo vnk izliidzina to ko iedo piespeelees un to ko nolazho zaudot ripu vai noraidijumos bet tikuntaa vinsh labi speelee

  -1 [+] [-]

, 2010-09-13 23:06, pirms 14 gadiem
laba spēle! Par Dināmo!

     [+] [-]

, 2010-09-14 08:55, pirms 14 gadiem
Pujacs krievu himnas laikā ēda košleni un nervozēja,himnu viņš nedziedātu kaut vai zem stobra.

     [+] [-]

, 2010-09-14 11:12, pirms 14 gadiem
beigaas paraadiija konkreetu raksturu vechi!

taa tureet

     [+] [-]

, 2010-09-14 14:57, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas bija ta kā sarkasms ?
Nē, nekādā gadījumā tas nebija sarkasms, tā bija uzslava par godprātīgu komentāru!!!

     [+] [-]

, 2010-09-14 23:39, pirms 14 gadiem
a kam iedeva labako speletaju ?

     [+] [-]

, 2010-09-15 07:29, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Šo spēli neredzēju, nu laikam jau arī nevilkšu no torentiem, nav ko zaudēt galu galā, bet vērtējot pirmās 2 spēles, nu jāsaka, ka vairākums joprojām ir baismīgs, atkal netiek mests pa vārtiem, toties uzbrukums kā tāds manuprāt ir kļuvis zobaināks, jestrāks!!
To tiešām var manīt, ka spēli neskatījies, jo abi vārti tika gūti vairākumā.