Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' pret ''Atlant'': uzbrukums pret aizsardzību

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' pret ''Atlant'': uzbrukums pret aizsardzību
Cerēsim, pēc divām lieliskām spēlēm nesekos sāpīga piezemēšanās kā Brokam Troteram spēlē pret ''Atlant''
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' noslēgs trīs mājas spēļu sēriju, pulksten 19:30 tiekoties ar Mitišču ''Atlant''. Lai iegūtu maksimumu (deviņus punktus), kas bija pieejams šajās trīs spēlēs, šovakar noteikti jāuzvar. Jāatzīmē, ka pirms sezonas vienības aizvadīja trīs savstarpējās pārbaudes spēles. Tiešraide LTV7.

Rīgas ''Dinamo'' šovakar noslēgs mājas spēļu sēriju, uzņemot Mitišču ''Atlant''. Līdzšinējos divos mačos izdevies uzvarēt, - lai iegūtu maksimumu, šovakar jāuzvar ''Atlant''. Sestdien rīdzinieki ar 4:1 pārspēja Ņižņijnovgorodas ''Torpedo''. Četri vārti iemesti līgas labākajai komandai aizsardzībā, pēc otrās trešdaļas viesi veica vārtsarga nomaiņu (laukumu atstāja septembra labākais vārtsargs KHL - Bernds Bruklers). Patīkama uzvara, kas ''dinamiešu'' domas tikai uzlaboja. Tāpat arī pārliecinātību par saviem spēkiem.

To varējām novērtēt tikai divas dienas atpakaļ - ''Dinamo'' pēc otrā perioda atradās iedzinējos ar 2:3 pret Jaroslavļas ''Lokomotiv''. Atlikušo 20 minūšu laikā viss tika ievirzīts mājiniekiem vajadzīgajā gultnē - trīs bezatbildes vārti un trīs punkti turnīra tabulā (5:3). Jāatzīmē, ka Tomašs Surovijs guva divus vārtus (turklāt abus mazākumā), kā arī izdarīja lielisku piespēli. Labākā spēlētāja balvu gan saņēma Lauris Dārziņš, domājams, avansā par vārtu guvumu - viņam beidzot pārtrauka 12. ''sauso'' spēļu sērija, turklāt vārtu guvums bija lielisks.

Mitišču ''Atlant'' sezonu uzsācis gaužām nepārliecinoši; četrās oktobrī aizvadītajās spēlēs uzvaras priekus izdevies baudīt tikai vienu reizi. 5. oktobrī tika atlaists līdzšinējais komandas galvenais treneris Nikolajs Borščevskis, un šobrīd mēļo, ka pie komandas stūres varētu stāties Milošs Ržiha (strādājis ar komandu 2005./2006. gada sezonā), kurš atbrīvots no Maskavas ''Spartak'' trenera pienākumiem.

Šodien, tāpat kā pirmdien, pretiniekos stāsies jau pirms sezonas labi iepazīts sāncensis - ar ''Atlant'' pirms sezonas aizvadītas trīs pārbaudes spēles, ''Dinamo'' divas uzvaras, ''Atlant'' - viena. Mitišču vienība uzvaru guva tieši pēdējā spēlē, kura datējama ar 25. augustu.

Tomēr jāatgādina - pirms sezonas komandas mēdz spēlēt citādāk nekā sezonas laikā. Šādas problēmas skārušas arī ''Atlant'' - ja pirms sezonas par uzbrukuma kvalitāti sūkstīties nebija pamata, tad šobrīd jāmaldās pārdomās - kurš vainīgs? Rūpala gan ir vārtu gūšana savā laukumā - ''Atlant'' četru spēļu laikā to paveicis tikai vienu reizi, turklāt ''sausā'' bija nospēlētas 232 minūtes un 30 sekundes. Iespaidīgi un bēdīgi, lai neteiktu vairāk.

Ar 23 gūtajiem vārtiem komanda šobrīd pārliecinoši ieņem pēdējo vietu rezultatīvāko vienību rangā (salīdzināšanai - ''Dinamo'' 51 gūtie vārti un 2. vieta, atpaliekot tikai no Ufas ''Salavat Yulaev''). Toties līmenī savu vārtu drošība - zaudēti 27 vārti, kas ir 4. labākais rādītājs (''Dinamo'' - 40 ielaistas ripas). No skaitļiem varam secināt, ka šodien diezin vai varam gaidīt rezultatīvu spēli, taču rīdzinieku un ''Atlant'' spēkošanās parasti bijusi pietiekami rezultatīva. Garlaicīgi nebūs.

No skaitļiem pie skaitļiem. Viesu komandā, protams, rezultatīvākais ir pirmās sezonas labākais bombardieris Sergejs Mozjakins, kuram 12 spēlēs 14 (5+9) punktu. Tā kā uzsvars tiek likts uz savu vārtu drošību, laba statistika ir abiem vārtsargiem - Vitālijam Kovaļam un Konstantīnam Baruļinam. ''Dinamo'' jāizceļ KHL 2. rezultatīvākais hokejists Aleksandrs Ņiživijs - 14 spēlēs 17 (7+10) punktu, tiesa, Aleksandrs Radulovs no Ufas ''Salavat Yulaev'' devies iespaidīgā atrāvienā - viņus šķir septiņi punkti. Vēl uzmanība jāvērš arī uz ''Dinamo'' kapteiņa Sanda Ozoliņa rezultativitāti - viņš turpina sekot ''punkts spēlē'' grafikam, 14 spēlēs iekrājot tikpat (1+13) punktu.

Nenāktu par ļaunu šovakar iegūt vēl trīs punktus, lai nostiprinātos Rietumu konferences spēcīgāko komandu pulkā, turklāt izbraukums, kurš ilgs četras spēles, nesolās būt no vieglajiem - jāspēkojas ar Maskavas ''OHK Dynamo'' (2. vieta visā līgā), Maskavas ''Spartak'' (nesenā treneru maiņa komandu spārnojusi), Čerepovecas ''Severstal'' (tikpat punktu cik ''Dinamo'' - 22 -, taču spēles - par divām mazāk) un Sanktpēterburgas ''SKA'' (šo komandu ''draudzība'' nevienam nav jāatgādina). Spēles sākums 19:30, tiešraide LTV7.

 +10 [+] [-]

, 2010-10-13 07:18, pirms 15 gadiem
Uzbrukums uzvarēs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-10-13 07:33, pirms 15 gadiem
pret tām nosacīti vieglākajām ir visgrūtāk dinamo šo sezon..

lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2010-10-13 07:44, pirms 15 gadiem
Autor, būtu labi padomāt, kā rakstāt. Pirmkārt, latviski nevajadzētu teikt "divas dienas atpakaļ", jo tas ir tiešs tulkojums no krievu valodas (dva dņa nazad). Vajadzētu rakstīt "pirms divām dienām". otrkārt, vārds "rūpala" nenozīmē to pašu, ko "rūpes". Tas drīzāk ir individuāls uzņēmums, pasākums.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-13 07:46, pirms 15 gadiem
krist-apsss rakstīja: nu tak baac, trotteru jaizmegina ielikt sprukta mainaa, ankipanu ceturtajaa, kautvai uz vienu speeli, paskatiities kaa buutu, sprukts , karsums, trotters tak lielisku vareetu buut.
lai veicas RD
Ej un iestasti kko tadu Supleram. !

 +19 [+] [-]

, 2010-10-13 07:51, pirms 15 gadiem
mister_negative rakstīja: tas,ka musejie sodien pases 3pts,tas noteikti ir skaidrs katram lidzjutejam
tas, ka tu esi neattīstīts un stulbs, tas noteikti ir skaidrs katram Latvijas iedzīvotājam.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-13 07:53, pirms 15 gadiem
ko diez šodien vārtos ieliks?

     [+] [-]

, 2010-10-13 07:58, pirms 15 gadiem
Par skaistu uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-13 08:06, pirms 15 gadiem
sanijai9 rakstīja: ko diez šodien vārtos ieliks?
es domāju, ka Holtu.
būtībā nešaubos

     [+] [-]

, 2010-10-13 08:14, pirms 15 gadiem
man liekas ka varbūt zviedrs
un tad atkal liks holtu
Slēpts komentārs: kazino

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 08:30, pirms 15 gadiem
es uz toto Dinamo izvelejas. Pareizi? vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Modžohēds
Slēpts komentārs: Modžohēds
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 08:56, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Autor, būtu labi padomāt, kā rakstāt. Pirmkārt, latviski nevajadzētu teikt "divas dienas atpakaļ", jo tas ir tiešs tulkojums no krievu valodas (dva dņa nazad). Vajadzētu rakstīt "pirms divām dienām". otrkārt, vārds "rūpala" nenozīmē to pašu, ko "rūpes". Tas drīzāk ir individuāls uzņēmums, pasākums.
jau pirmajā teikumā pašam totāls sviests.. kas tā par tādu "rakstāt" vārda gramatisko formu? ka tik kaut kur piekasīties. iedzer tēju un nomierinies.

     [+] [-]

, 2010-10-13 09:00, pirms 15 gadiem
Gribētos lai čaļi neizlaižas un nospelē tādā limenī kā iepriekšējos 2 mačus.Jādomā,ka fiziski viss o.k. un lidz ar to latiņu varēs noturēt.3pts. ir ļoto,ļoti vajadzigi,jo priekšā tiešām grūts izbraukums.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 09:05, pirms 15 gadiem
Modžohēds rakstīja: Zanessa, kas Tu kāds Latviešu valodas skolotājs..,jeb tāpat, kaut kāds umņiks...!?
Vai tad tikai latviešu valodas skolotājam ir jāzina latviešu valoda? Jā, es esmu umņiks! Mēs abi savos komentāros varam runāt, kā patīk, bet rakstu autoriem gan vajadzētu rakstīt pareizāk. Ja vēlme lasīt kvallitatīvākus rakstus ir kaut kas ārkārtējs, tad kas ir normāli?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-13 09:07, pirms 15 gadiem
3_dziiviibas rakstīja: jau pirmajā teikumā pašam totāls sviests.. kas tā par tādu "rakstāt" vārda gramatisko formu? ka tik kaut kur piekasīties. iedzer tēju un nomierinies.
Un kā tad ir pareizi? Varbūt, ja tā labi padomā, tomēr nav sviests?

 +14 [+] [-]

, 2010-10-13 09:08, pirms 15 gadiem
Šodien būs ļoti grūti uzvarēt. Parasti pēc tādām spēlēm kā pret Loko seko atslābums-gan fiziskā, gan psiholoģiskā ziņā. Fiziski spēle pret Loko prasīja ļoti daudz spēku, jo par šo spēli patiešām var teikt ka mūsējie ,,grauza ledu,, bet nepadevās-bija laba spēka cīņa, ātrumi, arī saspēle laba vietām izcila utt. Psihiloģiski uzvara par Loko dod daudz, bet tagad Atlant0redzot kā Atlant spēlē-arī spēlētājiem zemapziņā/nevis apziņā/ var iezagties tas pats kas tagad līzdjutējiem/arī man/ nu Atlant jau jāpieveic. Komandai ir laba aizsardzība, iespējams viesi šodien,,grauzīs ledu,, lai uzvarētu un kārpītos ārā no bedres-jo gan jau Atlant uzskata ka tieši Dinamo Minska un Rīga ir klubi ko varētu apdzīt cīņā par PO.
Ja šodien uzvarēsim tad varēsim teikt ka mums ar komandu patiešām viss ir kārtībā-spējam noskaņoties, atjaunoties/ar noteikumu ka Atlant nospēlē normāli/. Protams viena spēle nav rādītājs, bet iepriekšējās sezonās un arī Latvijas izlasē bija bieža slimība pēc skaistām uzvarām cīņ''a ar labu spēli seko slikta spēle.
Šodien tā nedrīkst būt.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-13 09:09, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosaukt RD par uzbrukuma komandu var tikai cilvēks ar ļoti labu iztēli.
Spēli pret NN Torpedo neredzēju, bet pret Loko der atcerēties,ka divi vārti tika gūti ar gana lielu veiksmes palīdzibu, un nevis tāpēc,ka RD būtu baigi kapājuši uzbrukumā. Plus vieni vārti tukšos vārtos.
Nu paskaties khl majaslapa uz iemestajiem vartiem visa liga, un gan jau naks apskaidriba

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 09:14, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosaukt RD par uzbrukuma komandu var tikai cilvēks ar ļoti labu iztēli.
Spēli pret NN Torpedo neredzēju, bet pret Loko der atcerēties,ka divi vārti tika gūti ar gana lielu veiksmes palīdzibu, un nevis tāpēc,ka RD būtu baigi kapājuši uzbrukumā. Plus vieni vārti tukšos vārtos.
Nu paskaidro kā komanda kura ir 2 vietā pēc vidēji iemestām ripām šosezon un iepriekšējā sezonā 5 vietā pēc iemestām ripām var nebūt uzbrukuma koamnda-kāda tur baigā iztēle-tomēr 2 vieta tagad pēc rezultativitātes/!!!!!/. Tad kas mēs īsti tavuprāt esam-izcila pretuzbrukuma komanda vai. Metam vairāk par magņitku, Znaroka komandu un Tev par maz. Paskaties kā citas komandas spēlē.
Slēpts komentārs: 3_dziiviibas

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 09:14, pirms 15 gadiem
Ka tik paliktu sastāvs un degsme tāds kāds pret lokomotīvi 3 trešdaļā tad vajadzētu plīst atlantas aizsardzībai...
Slēpts komentārs: kasagrande

  +3 [+] [-]

, 2010-10-13 09:27, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ir jau RD uzbrukuma komanda, 51 gols, vairāk tikai Salavatam, vienīgi žēl, ka RD nav hokeja komanda.
Kā to atļausiet saprast,cienītais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: la_duster
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 09:47, pirms 15 gadiem
Jūlis,
Funs,

Iepriekšējās sezonās RD līdzjutēji man pārmeta,ka es skatos sauso statistiku, bet šosezon aizgājis pretējā virzienā.
Es šoreiz vados pēc savām acīm redzētā, un tāpēc varu pavisam droši teikt, ka RD nevar saukt par uzbrukuma komandu. Tradicionālais letiņu pretuzbrukumu hokejs vien ir.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 10:02, pirms 15 gadiem
Labākā aizsardzība ir uzbrukums...! Par Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 10:14, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosaukt RD par uzbrukuma komandu var tikai cilvēks ar ļoti labu iztēli.
Spēli pret NN Torpedo neredzēju, bet pret Loko der atcerēties,ka divi vārti tika gūti ar gana lielu veiksmes palīdzibu, un nevis tāpēc,ka RD būtu baigi kapājuši uzbrukumā. Plus vieni vārti tukšos vārtos.
Ja visi vārti būtu haļava, tad te varētu gudri cirst... Tipa Ufai vai citām komandām haļavas nav bijušas...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-13 10:16, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Statistika ir laba lieta, bet tai japieiet ļoti uzmanīgi.
Cik, piemēram, RD šosezon ir guvuši vārtus tukšos vārtos? Cik ar lielas veiksmes palīdzību?
Veiksme arii ir jaanopelna, un jaaizveido.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 10:17, pirms 15 gadiem
Antimaniax rakstīja: Ja visi vārti būtu haļava, tad te varētu gudri cirst... Tipa Ufai vai citām komandām haļavas nav bijušas...
Šeit runa negāja par haļavām, bet par to cik komanda ir uzbrūkoša.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 10:18, pirms 15 gadiem
Skatīsimies vai Mikušam nebūs vajadzīgas vēl 6 spēles, lai aplaimotu mūs ar "kārtējo" vārtu guvumu. Tad Toļiks varēs teikt, ka pagājušas tikai 12 spēles, jāļauj taču iespēlēties!

Pagājušajā spēlē Toļikam vēl viena pērle paspruka. Mūsejam nosvilpa zonu un Toļiks noteica "Nu jā, pareizi, no sākuma līniju šķērsoja ripa un tikai tad pats spēlētājs". Neesmu tiesnesis, bet nojaušu, ka tas ir tieši pretējais zonai

  +3 [+] [-]

, 2010-10-13 10:22, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ivar, Tev laikam redze nav kārtībā, ja nesaskati, ka Dinamo spēlē uzbrukuma hokeju. Vai arī Tev ar hokeja izpratni ir problēmas.
Pirmajā sezonā gan DR spēlēja pretuzbrukumu hokeju, bet jau pg sezonā Šuplera ietekmē rīdzinieki sāka vairāk spēlēt uz skatītājiem, un šosezon viņš pat vienā presenē pateica, ka fanu dēļ Dinamo šosezon spēlē uzbrukuma hokeju.
Varbūt pamatosi savu viedokli ar faktiem?!
Ļoti elementārs fakts-RD vislielākās problēmas ir komandām, kas spēlē tādu pašu hokeju kā viņi u.t.i. no aizsardzības. Kaut vai tā pati Jugra. Tas komandas,kas tiešām spēlē uzbrukuma hokeju tieši tāpēc n-tos vārtus ir atrāvušies no RD tieši savas aizraušanās dēļ ar uzbrukumu.
Pat Spartak ir mācijušies no savām pagājušā gada kļūdām, un rezultāts nelika ilgi gaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 10:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jūlis,
Funs,

Iepriekšējās sezonās RD līdzjutēji man pārmeta,ka es skatos sauso statistiku, bet šosezon aizgājis pretējā virzienā.
Es šoreiz vados pēc savām acīm redzētā, un tāpēc varu pavisam droši teikt, ka RD nevar saukt par uzbrukuma komandu. Tradicionālais letiņu pretuzbrukumu hokejs vien ir.
Tad jau hokeja speci arī kļūdās, jo bieži izskan ka šogad arvien vairāk mūsējie spēlē atklāto hokeju-domāju ka zini kas tas ir. Būtu jauki ja Tu varētu tikt pie Atlant hokejistiem un viņiem stāstītu ka Dinamo nav uzbrūkoša komanda, ka mums krīt daudz cūcenes, tikai uz pretuzbrukumiem vien spēlējam-gribētu redzēt pretinieku reakciju.
Bet Tev laba jauna teorija-Dinamo uz cūcenēm velk sezonu- būs jauns temats ko varēsi malt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 10:35, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ļoti elementārs fakts-RD vislielākās problēmas ir komandām, kas spēlē tādu pašu hokeju kā viņi u.t.i. no aizsardzības. Kaut vai tā pati Jugra. Tas komandas,kas tiešām spēlē uzbrukuma hokeju tieši tāpēc n-tos vārtus ir atrāvušies no RD tieši savas aizraušanās dēļ ar uzbrukumu.
Pat Spartak ir mācijušies no savām pagājušā gada kļūdām, un rezultāts nelika ilgi gaidīt.
Torpedo bija komanda kura spelē no aizsardzības-vismazāk ielaistie vārti KHL arī pēz zaudējuma Dinamo palika 1. vietā pēc ielaistiem vārtiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 10:42, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Autor, būtu labi padomāt, kā rakstāt. Pirmkārt, latviski nevajadzētu teikt "divas dienas atpakaļ", jo tas ir tiešs tulkojums no krievu valodas (dva dņa nazad). Vajadzētu rakstīt "pirms divām dienām". otrkārt, vārds "rūpala" nenozīmē to pašu, ko "rūpes". Tas drīzāk ir individuāls uzņēmums, pasākums.
Protams ir labi, ka tu cīnies lai raksti tiktu rakstīti gramatiski pareizā latviešu valodā, bet vai komentāru sadaļa būtu tā īstā vieta, kur pārmest autoram viņa nekompetenci! Tas vairāk izskatās pēc vienkāršas "piesiešanās" un uzmanības piesaistīšanu sev !!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 10:44, pirms 15 gadiem
Kharlamovs
Tu ļoti pareizi saprati. Ir hokejs un ir politika. Ogrē ir hokejs, Rīgā politika.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-13 10:47, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Statistika ir laba lieta, bet tai japieiet ļoti uzmanīgi.
Cik, piemēram, RD šosezon ir guvuši vārtus tukšos vārtos? Cik ar lielas veiksmes palīdzību?
Tukšos vārtos, ļoti nedaudz. Parasti, kad pretiniekiem ir tukši vārti, viņi iemet mums.

Bet haļavas ir bijušas arī pretiniekiem, tā ka nekas no Tavas teorijas neiznāca.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 10:52, pirms 15 gadiem
svetat rakstīja: Protams ir labi, ka tu cīnies lai raksti tiktu rakstīti gramatiski pareizā latviešu valodā, bet vai komentāru sadaļa būtu tā īstā vieta, kur pārmest autoram viņa nekompetenci! Tas vairāk izskatās pēc vienkāršas "piesiešanās" un uzmanības piesaistīšanu sev !!
Kur drīkst aizrādīt, lai autori pārtrauktu rakstīt ar elementārām gramatiskām un pareizrakstības kļūdām - tādām vispārzināmām, nevis tikai valodniekiem zināmām?
Es saprotu - mūslaikos nekompetence valda. Forma ir pilnīgi pie paciņas, saturs ir viss. Garais Platais Taustiņš ir lieks, to aizstāj punkts vai komats, kuru lietošana ir atkarīga no SMS kultūras līmeņa.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 10:55, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Ir hokejs un ir politika. Ogrē ir hokejs, Rīgā politika.
Ogrē nav politika??
Es atvainojos, kas tad ir visa tā ākstīšanās un bakstīšanās ap halli, ja ne politika?
Protams, tā ir lokālā (vietējā) mērogā, bet tomēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 11:04, pirms 15 gadiem
Diskuteet ar Ivaru par teemaam kas saistiitas ar DR ir tas pats, kas dauziit galvu pret sienu. Tolka nekaada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-13 11:29, pirms 15 gadiem
zzk
nepamanīju, ka te būtu raksts par Arēnu Rīga

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 11:29, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Būs interesanti pavērot viņu jaunieguvumu Velvudu.
Piekrītu.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 11:35, pirms 15 gadiem
Šodien uz spēli dosies arī mana sieva. Viņa ir bijusi trīs reizes uz Dinamo - visas tās reizes Rīga ir uzvarējusi. Vai tā būs arī šoreiz?

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 11:38, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Statistika ir laba lieta, bet tai japieiet ļoti uzmanīgi.
Cik, piemēram, RD šosezon ir guvuši vārtus tukšos vārtos? Cik ar lielas veiksmes palīdzību?
A kas? Hokeja ir tads termins - varti gutie ar veiksmes palidzibu? Varbut par viniem dod mazak punktus vai pretinieka komanda fair-play ietvaros ielaiz atpakal tadus pasus? Tavai ubermilotai komandai MnD gan laikam varti ir tikai "darba varti" un pec precizam un saskanotam darbibam, neviena rikoseta, nevienas vartsargu kludas utt.?

     [+] [-]

, 2010-10-13 11:52, pirms 15 gadiem
Uz Arēeeenu!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 11:52, pirms 15 gadiem
Labākā aizsardzība ir uzbrukums

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 11:54, pirms 15 gadiem
galvenais, lai iekšējais pārliecības velniņš nav Dinamo, tad jau viss būs OK. Turam īkšķus!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 11:55, pirms 15 gadiem
visi totjika fani - šodienas khl četru spēļu iznākumi -
cska - lokomotiv - pamatlaiks ničā
minskas dinamo - torpedo - torpedo
rīgas dinamo - atlant - pamatlaiks ničā
vitjaz - severstaļ - severstaļ
lai veicas

     [+] [-]

, 2010-10-13 12:05, pirms 15 gadiem
pilnigi manas domas, tikai nez kapec Shuplers mus nenjem galvaa un cik zinu pat treninjos tas nav megjinats!

eatm rakstīja: Ej un iestasti kko tadu Supleram. !

  -2 [+] [-]

, 2010-10-13 12:05, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Torpedo bija komanda kura spelē no aizsardzības-vismazāk ielaistie vārti KHL arī pēz zaudējuma Dinamo palika 1. vietā pēc ielaistiem vārtiem.
Uzmini,kas pagājušā mēnesī bija NN Torpēdo vārtsargs Brukners?
Lai nav ilgi jamin pateikšu priekšā-septembra mēneša labākais vārtsargs. Šis ir NN Torpēdo labās statistikas atslēgas vārds.

     [+] [-]

, 2010-10-13 12:08, pirms 15 gadiem
Palasot komentarus secinājums viens, daudziem vajag paskatīties kā savstarpēji spēlē citas KHL komandas, un par viņu sniegumu spriest ne tikai pēc spēlēm pret RD.

     [+] [-]

, 2010-10-13 12:18, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: zzk
nepamanīju, ka te būtu raksts par Arēnu Rīga
Kāda starpība?
It kā Tu pats nezinātu, ka būt vai nebūt hallei Ogrē nozīmē būt vai nebūt hokejam Ogrē.
Rīgā hokejs nebeigsies, ja kāds izdomās nelaist Arēnā hokejistus. Būs problēmas tikai Dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 12:24, pirms 15 gadiem
100% šuplers ieliks Telkvistu vārtos, ka vienmēr pēc pāris uzvaram un sāksies problēmas .!! bet nu lai vecas šodien RD, cerams ka došos uz aŗenu ne dēļ rezultāta 0:1

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 12:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Skatīsimies vai Mikušam nebūs vajadzīgas vēl 6 spēles, lai aplaimotu mūs ar "kārtējo" vārtu guvumu. Tad Toļiks varēs teikt, ka pagājušas tikai 12 spēles, jāļauj taču iespēlēties!

Pagājušajā spēlē Toļikam vēl viena pērle paspruka. Mūsejam nosvilpa zonu un Toļiks noteica "Nu jā, pareizi, no sākuma līniju šķērsoja ripa un tikai tad pats spēlētājs". Neesmu tiesnesis, bet nojaušu, ka tas ir tieši pretējais zonai
Šodien ir noticis brīnums un Mikuš kapās (trenējās) 4. maiņā ar Bukartu un Meiju..... Avots Pučes SA+ raksts....

     [+] [-]

, 2010-10-13 12:26, pirms 15 gadiem
Izbraukums solās būt grūts....

     [+] [-]

, 2010-10-13 12:29, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Autor, būtu labi padomāt, kā rakstāt. Pirmkārt, latviski nevajadzētu teikt "divas dienas atpakaļ", jo tas ir tiešs tulkojums no krievu valodas (dva dņa nazad). Vajadzētu rakstīt "pirms divām dienām". otrkārt, vārds "rūpala" nenozīmē to pašu, ko "rūpes". Tas drīzāk ir individuāls uzņēmums, pasākums.
un tev būtu labi padomāt par interpunkciju.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 12:33, pirms 15 gadiem
Shodien obligaati jaauzvar - nebuusim punktu donori lejas gala komandaam.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-13 12:36, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šoreiz vados pēc savām acīm redzētā, un tāpēc varu pavisam droši teikt, ka RD nevar saukt par uzbrukuma komandu. Tradicionālais letiņu pretuzbrukumu hokejs vien ir.
Iesaku paskatīties vēlreiz (pie tādas iespējas) spēli ar Torpedo.... Tipisks uzbukuma nevis pretuzbrukumu hokejs..... Un ja komanda ir 2. vietā pēc iemestajiem vārtiem, tad tīri teorētiski viņam nevar būt "pretuzbrukumu komanda"..... RD ir palikusi (vismaz KHL ietvaros) par tipisku uzbrukuma komandu, kas bieži vien vairāk domā par uzbrukumu nekā savu vārti drošību.... pierādijums tam ir RD ielaistie vārti, kur arī viņi (RD) ir tuvu "topam"..... kas vēl vairāk norāda uz to, ka RD nav "pretuzbrukumu komanda", jo ja viņa tāda būtu, tad ielaisto vārtu nebūtu tik daudz (pretzbrukumos aizkrien parasti 2-3 uzbrucēji un aizsargi + šad tad vēl kāds uzbrucējs parasti paliek vismaz pie savas zilās līnijas).... RD gadijumā diezgan bieži ir gadijumi, kad gar savu zilo līniju neviens "neganās" un RD paši gana bieži iekrīt uz pretuzbrukumiem, jo paši vairāk mīl "dzīvoties" pa pretnieku zonu....

     [+] [-]

, 2010-10-13 13:08, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasot komentarus secinājums viens, daudziem vajag paskatīties kā savstarpēji spēlē citas KHL komandas, un par viņu sniegumu spriest ne tikai pēc spēlēm pret RD.
Skatīties protams vajag, es arī skatos un nevaru vien nobrīties kādas haļavas lido dažkārt, dažādu komandu vārtos. Drīzāk lasot tavus komentārus rodas sajūta ka viss ko samet RD vārtos ir likumsakarības, bet ko viņi saņem pretī ir cūcenes. Tev pašam smiekli nenāk par savu loģiku. Cik vārtus mēs šogad esam dabujuši no zilās līnijas, cik no burzmas, pat atsitoties pret mūsu spēlētājiem. Nav slikti kādreiz kļūt kautcik objektīvam.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 13:17, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šodien ir noticis brīnums un Mikuš kapās (trenējās) 4. maiņā ar Bukartu un Meiju..... Avots Pučes SA+ raksts....
Nice. Beidzot kāda taisnība.

     [+] [-]

, 2010-10-13 13:22, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Iesaku paskatīties vēlreiz (pie tādas iespējas) spēli ar Torpedo.... Tipisks uzbukuma nevis pretuzbrukumu hokejs..... Un ja komanda ir 2. vietā pēc iemestajiem vārtiem, tad tīri teorētiski viņam nevar būt "pretuzbrukumu komanda"..... RD ir palikusi (vismaz KHL ietvaros) par tipisku uzbrukuma komandu, kas bieži vien vairāk domā par uzbrukumu nekā savu vārti drošību.... pierādijums tam ir RD ielaistie vārti, kur arī viņi (RD) ir tuvu "topam"..... kas vēl vairāk norāda uz to, ka RD nav "pretuzbrukumu komanda", jo ja viņa tāda būtu, tad ielaisto vārtu nebūtu tik daudz (pretzbrukumos aizkrien parasti 2-3 uzbrucēji un aizsargi + šad tad vēl kāds uzbrucējs parasti paliek vismaz pie savas zilās līnijas).... RD gadijumā diezgan bieži ir gadijumi, kad gar savu zilo līniju neviens "neganās" un RD paši gana bieži iekrīt uz pretuzbrukumiem, jo paši vairāk mīl "dzīvoties" pa pretnieku zonu....
Man dažās Dinamo spēlēs pat piezogas dusma, vai tad viņus tur neviens nevar savaldīt, esam vadībā, nē šiem atkal jāskrien uz priekšu uzlabot savu statisku.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 13:53, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Kāda starpība?
It kā Tu pats nezinātu, ka būt vai nebūt hallei Ogrē nozīmē būt vai nebūt hokejam Ogrē.
Rīgā hokejs nebeigsies, ja kāds izdomās nelaist Arēnā hokejistus. Būs problēmas tikai Dinamo.
Un tomēr tēmu Tu maini.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-13 14:03, pirms 15 gadiem
Novēlu Holtam sauso spēlīti, un RD skaistu uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:12, pirms 15 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Kur drīkst aizrādīt, lai autori pārtrauktu rakstīt ar elementārām gramatiskām un pareizrakstības kļūdām - tādām vispārzināmām, nevis tikai valodniekiem zināmām?
Es saprotu - mūslaikos nekompetence valda. Forma ir pilnīgi pie paciņas, saturs ir viss. Garais Platais Taustiņš ir lieks, to aizstāj punkts vai komats, kuru lietošana ir atkarīga no SMS kultūras līmeņa.
Ja jau tu tik vērīgi spēj sameklēt kļūdas tekstā, tad nesaprotu kā tu spēji palaist garām teikumu - uzraksti autoram!

Ir tāda tipa cilvēki, kuriem ir galvenais citiem aizrādīt, parādīt kā nevajag dzīvot, domādami, ka paši dzīvo vispareizāk un dara lietas vispareizāk! Atslābsti, jo dzīvē ir daudz svarīgākas lietas

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 14:30, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Šodien ir noticis brīnums un Mikuš kapās (trenējās) 4. maiņā ar Bukartu un Meiju..... Avots Pučes SA+ raksts....
Neticami!Tad jau tomēr arī līdzjutēju un preses spiedienam ir kāda nozīme!Bet vēl labāk viņa vietā būtu Džeriņš!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:33, pirms 15 gadiem
Ivar, Tu gribi teikt ka RD necenšas pieturēt ripu pretinieka zonā? Ka viņi vnk atsitas un tad ja ir moments tad aizskrien un uzmet lai fiksi mizotu atpakaļ? Protams mums nav tāds pārsvars lai džeki visu spēli dancotu pa pretinieku zonu, tur ar nopietni onkuļi spēlē pretī, bet skaidri redzams ka komanda cenšas turēt pretiniekus viņu zonā, citreiz sanāk citreiz ne. Un protams ka ja spēle savā pusē - tas neizslēdz pretuzbrukumu. Pirms māci citus, pats pacenties nekrist galējībās, hokejs ir mainīga lieta, akcenti var mainīties atkarībā no pretinieka un pat spēles laikā, atkarībā no spēles ritējuma.

P.S. Tev ir statistika cik RD goli ir ar veiksmes palīdzību un kā ar šo Tevis izdomāto rādītāju ir citām līgas komandām? Padalies lūdzu

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:34, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Neticami!Tad jau tomēr arī līdzjutēju un preses spiedienam ir kāda nozīme!Bet vēl labāk viņa vietā būtu Džeriņš!
Man liekas nozīme ir arī Juraja sniegumam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:40, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Autor, būtu labi padomāt, kā rakstāt. Pirmkārt, latviski nevajadzētu teikt "divas dienas atpakaļ", jo tas ir tiešs tulkojums no krievu valodas (dva dņa nazad). Vajadzētu rakstīt "pirms divām dienām". otrkārt, vārds "rūpala" nenozīmē to pašu, ko "rūpes". Tas drīzāk ir individuāls uzņēmums, pasākums.
kādēļ to neraksti autoram privāti?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:40, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Un tomēr tēmu Tu maini.
Man tā nešķiet.
Drīzāk Tu to visu polarizē. Balts un melns. Ogrē hokejs, Rīgā politika.
Bet tā nemēdz būt. Ne sportā, ne politikā, ne vispār dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 14:40, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Statistika ir laba lieta, bet tai japieiet ļoti uzmanīgi.
Cik, piemēram, RD šosezon ir guvuši vārtus tukšos vārtos? Cik ar lielas veiksmes palīdzību?
Cik tad ir tukšos vārtos?
Ja nu kādam veiksmes māte ir p-kaļu pagriezusi, tad tas ir tieši RD. Pamanīties divās spēlēs neimest tukšos vārtos un pēc tam vēl ļaut izlīdzināt rezultātu, nu tas ir jāmāk, iespējams Ģinamka šajā ziņā ir visas līgas līderi. Protams šādi spēles pavērsieni ir tikai loģiski .

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 14:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ivar, Tu gribi teikt ka RD necenšas pieturēt ripu pretinieka zonā? Ka viņi vnk atsitas un tad ja ir moments tad aizskrien un uzmet lai fiksi mizotu atpakaļ? Protams mums nav tāds pārsvars lai džeki visu spēli dancotu pa pretinieku zonu, tur ar nopietni onkuļi spēlē pretī, bet skaidri redzams ka komanda cenšas turēt pretiniekus viņu zonā, citreiz sanāk citreiz ne. Un protams ka ja spēle savā pusē - tas neizslēdz pretuzbrukumu. Pirms māci citus, pats pacenties nekrist galējībās, hokejs ir mainīga lieta, akcenti var mainīties atkarībā no pretinieka un pat spēles laikā, atkarībā no spēles ritējuma.

P.S. Tev ir statistika cik RD goli ir ar veiksmes palīdzību un kā ar šo Tevis izdomāto rādītāju ir citām līgas komandām? Padalies lūdzu
Protams, ka RD nav no tām komandām, kas ierokās dziļi aizsardzībā, un tikai pa retam izskrien no savas zonas, lai uzmestu pa pretinieka vārtiem. Tomēr arī par īstu uzbrukuma komandu viņus var nosaukt tikai epizodiski. Manā izpratnē īsta uzbrukuma komanda gandrīz katrā spēlē spēlē kā Nr.1. Vai RD daudz spēlēs šosezon bija kā Nr.1?
Protams,ka man nav šādas statistikas, bet būtu interesanti tādu ieraudzīt.

     [+] [-]

, 2010-10-13 15:05, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka RD nav no tām komandām, kas ierokās dziļi aizsardzībā, un tikai pa retam izskrien no savas zonas, lai uzmestu pa pretinieka vārtiem. Tomēr arī par īstu uzbrukuma komandu viņus var nosaukt tikai epizodiski. Manā izpratnē īsta uzbrukuma komanda gandrīz katrā spēlē spēlē kā Nr.1. Vai RD daudz spēlēs šosezon bija kā Nr.1?
Protams,ka man nav šādas statistikas, bet būtu interesanti tādu ieraudzīt.
Nav jau obligāti ka vieni ierokas, bet otri presē. Un ir bijušas spēles kur brīžiem nevar pateikt kurš tur pirmais nr. kurš otrais. Tapēc saku - nevajag absolutizēt. Biežak RD cenšas (zsvars uz ši vārda) spēlēt uzbrukuma hokeju (protams ar izņēmumiem). Un principā nav svarīgi vai kāds viņus sauc par uzbrukuma, aizsardzības vai pussargu komandu. Galvenais ir tas kas notiek laukumā. Nez kapēc te daudziem gribas visu salikt šablonos no kuriem ne pa labi ne pa kreisi.

     [+] [-]

, 2010-10-13 15:07, pirms 15 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man dažās Dinamo spēlēs pat piezogas dusma, vai tad viņus tur neviens nevar savaldīt, esam vadībā, nē šiem atkal jāskrien uz priekšu uzlabot savu statisku.
....un tad bieži vien arī pretiniekiem sanāk tie "kombeki" un "laimīgās izglābšanās", jo RD nospēlē nevis ar prātu no tās aizsardzības un uz pretuzbrukumiem, bet šie joprojām turpina auļot uz priekšu kā negudri.... un bieži vien par to samaksā ar zaudētiem punktiem...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 15:35, pirms 15 gadiem
Бывший наставник московского «Спартака» Милош Ржига стал новым главным тренером мытищинского «Атланта»

Ржига возглавил «Атлант» - Новости - Советский...

  +4 [+] [-]

, 2010-10-13 15:37, pirms 15 gadiem
MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!MAN GARŠO HOKEJS!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 15:54, pirms 15 gadiem
Uzbrukums ir laba lieta, bet par aizsardzību arī nevajadzētu aizmirst.Diemžēl tieši aizsardzības kļudas iegāž komandu Vispār piekrītu, ka šodien varētu būt atslābums, kurš bieži vien arī ir riktīgs "kapracis" tieši spēlēs pret vājākajām komandām.Piemēri nav tālu jāmeklē- spēle pret Automobilistu...Bet nu cerēsim, ka viss būs OK un varēsim priecāties par 3.uzvaru pēc kārtas!Lai veicas Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-13 15:57, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nav jau obligāti ka vieni ierokas, bet otri presē. Un ir bijušas spēles kur brīžiem nevar pateikt kurš tur pirmais nr. kurš otrais. Tapēc saku - nevajag absolutizēt. Biežak RD cenšas (zsvars uz ši vārda) spēlēt uzbrukuma hokeju (protams ar izņēmumiem). Un principā nav svarīgi vai kāds viņus sauc par uzbrukuma, aizsardzības vai pussargu komandu. Galvenais ir tas kas notiek laukumā. Nez kapēc te daudziem gribas visu salikt šablonos no kuriem ne pa labi ne pa kreisi.
Labi,padodos, jo zināma taisnība Tev protams ir.
Vakar noskatijos spēli Magņitka Vs Avangard. Magņitka laikam nemaz savādāk neprot spēlēt, kā tikai esot par Nr.1, tomēr tas viņai netraucēja būt nepārtraukti iedzinēju lomā, jo Avangard spēlēja ļoti racionālu hokeju, kas nebija ne īsti izteikts uzbrukuma, ne arī aizsardzības.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-13 16:01, pirms 15 gadiem
domenick rakstīja: Бывший наставник московского «Спартака» Милош Ржига стал новым главным тренером мытищинского «Атланта»

http://www.sovsport.ru/news/text-item/413085
Ržigam laba iespēja ieiet KHL vēsturē, kā trenerim,kas īsā laika posmā ar divām dažādām komandām sadod RD pa asti.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-13 16:07, pirms 15 gadiem
100

     [+] [-]

, 2010-10-13 16:30, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ržigam laba iespēja ieiet KHL vēsturē, kā trenerim,kas īsā laika posmā ar divām dažādām komandām sadod RD pa asti.
Ja, nu shis ir istais devejs Vins jau ir KHL vesture ka iespejams vienigais treneris, kas pagajushaja sezona ar specigaku komandu visas 4 speles ierija no RD.

     [+] [-]

, 2010-10-13 16:55, pirms 15 gadiem
Par kādu zaudējumu te var runāt.
Mēs ņemsim cepures uz spēli, kuras esam gatavi upurēt tam, kurš sametīs 3 ripas. Torpedo jau arī bija maz ripas ielaidis pirms spēles ar mums.

     [+] [-]

, 2010-10-13 16:59, pirms 15 gadiem
la_duster rakstīja: "uzbrukums pret aizsardzību" - shita jau ir kla satiiras lapa paris speeles izdevies samest bankas un tagad Dinamo speele uzbrukuma hokeju - hahahaha...
Kura ir 2. rezultatīvākā komanda KHL? Vari minēt 3 reizes.

     [+] [-]

, 2010-10-13 17:07, pirms 15 gadiem
Jā. tas ir makten pozitīvi, es arī nobrīnījos, ka RD ir otrā metēju komanda KHL

     [+] [-]

, 2010-10-13 17:17, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzmini,kas pagājušā mēnesī bija NN Torpēdo vārtsargs Brukners?
Lai nav ilgi jamin pateikšu priekšā-septembra mēneša labākais vārtsargs. Šis ir NN Torpēdo labās statistikas atslēgas vārds.
Nevar teikt kā vārtsargs viens pats bez labas aizsardzības var izvilkt komandu tā ka tā ir labākā aizsardzības komanda KHL. Kaut kā neesmu manījis ka Austrijas izlasi tā viens pats izvilktu Brukners-tā kā būs vien Tev jāatzīst ka Torpedo aizsargi arī kaut ko no aizsardzības hokeja māk.

     [+] [-]

, 2010-10-13 17:41, pirms 15 gadiem
Surovijs: Viņi šodien dabūs bietē !!!!

     [+] [-]

, 2010-10-13 17:45, pirms 15 gadiem
Sladzs rakstīja: Novēlu Holtam sauso spēlīti, un RD skaistu uzvaru
Tas būtu ideāli. Bet man ir tāda aizdoma, ka šodien vārtos būs Telkvists, un Holtam dos atpūsties pirms izbraukuma. Bet to jau tikai Jūlis zin.

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:00, pirms 15 gadiem
Starpcitu, Atlantiem viens interesants uzbrucējs ir: Oļegs Lī (Олег Ли, Oleg Lee). 19 gadi, spēlējis USHL. Dzimis Volgogradā. Izskatās, ķīniešu izcelsmes. Личный кабинет — Хоккейный Клуб «Атлант»...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-13 18:07, pirms 15 gadiem
Piekrītu Surovijam, viņi šodien dabūs bietē...Atlants, Šuplers un Mikušs ......

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:26, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,padodos, jo zināma taisnība Tev protams ir.
Vakar noskatijos spēli Magņitka Vs Avangard. Magņitka laikam nemaz savādāk neprot spēlēt, kā tikai esot par Nr.1, tomēr tas viņai netraucēja būt nepārtraukti iedzinēju lomā, jo Avangard spēlēja ļoti racionālu hokeju, kas nebija ne īsti izteikts uzbrukuma, ne arī aizsardzības.
Znaroka, Vītoliņa MD jau arī nespēlē nekādu skaisto uzbrukuma hokeju, bet ar gudru hokeju apspēlē meistarīgākas komandas pēc sastāva. Kā krievi saka, kārtība sit meistarību.

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:27, pirms 15 gadiem
Maskavas apgabala "Atlant" pirms trešdien Rīgā paredzētās Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēles pret Rīgas "Dinamo" īpaši uzsvēra, ka uzticas pašreizējam komandas trenerim Vjačeslavam Uvajevam.

"Atlant" paziņoja, ka nav parakstījis līgumu ar jaunu galveno treneri, lai gan daži mediji publicējuši šādas nepārbaudītas ziņas. Vairāki Krievijas mediji informēja, ka par "Atlant" galveno treneri kļuvis no Maskavas "Spartak" atlaistais Milošs Ržiha, taču Čehijas speciālists avīzei "Sport Ekspress" teicis, ka sarunas ar "Atlant" turpinās.

Spēli pret Rīgas "Dinamo" hokejistiem "Atlant" aizvadīs Uvajeva vadībā.

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:32, pirms 15 gadiem
Nu b*je nevaru sagaidīt kad saksies hoķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:56, pirms 15 gadiem
man ar liekas ka stāvēs zviedrs, bet ka saka ar uzverātāji sastāvu nemaina

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:57, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: normāls čukča
Kads tev chukcha...

     [+] [-]

, 2010-10-13 18:58, pirms 15 gadiem
sanijai9 rakstīja: man ar liekas ka stāvēs zviedrs, bet ka saka ar uzverātāji sastāvu nemaina
A kada vaina zviedram? Telkvists ari ir diezgan parliecinsoh manuprat

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:06, pirms 15 gadiem
nau jau vainas!bet kamer holtam spēle iet lai stāv gan bus ar vi'jam ka neies!

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:07, pirms 15 gadiem
protams ka holts shodien staavees..neredzu iemeslu lai vinsh nestaaveetu shodien vaartos

  +2 [+] [-]

, 2010-10-13 19:25, pirms 15 gadiem
Protams, Šuplers jau nebūš šuplers, ja neizdarīs kaut ko stulbu, Nafig jāmaina vārtsargs, it sevišķi tad, ja Holtam tā ir aizgājusi spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:33, pirms 15 gadiem
yesyes rakstīja: protams ka holts shodien staavees..neredzu iemeslu lai vinsh nestaaveetu shodien vaartos
Tavas prognozes nepiepildījās!

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:33, pirms 15 gadiem
Nebiju ievērojis līdz šim, bet JŪLI DZIEDĀJA LV HIMNU!!!
Prieks.

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:34, pirms 15 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Tavas prognozes nepiepildījās!
jaa Juulis jau nebuus tas kursh ar kko neizcelsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:37, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Mikušs 4 maiņā
ja buutu 3ajaa ta es nezinu

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:44, pirms 15 gadiem
Kreipis atkal noraustijas - nevis mums noraidijums, bet Atlantam

     [+] [-]

, 2010-10-13 19:45, pirms 15 gadiem
Neko no hokeja tas Toļiks nesaprot tomer. Pirms svilpes Rīga turēja ripu, kā tad mums var būt noraidījums?

     [+] [-]

, 2010-10-13 20:07, pirms 15 gadiem
yesyes rakstīja: jaa Juulis jau nebuus tas kursh ar kko neizcelsies
Jūlis normāls čalis viņš vienkārši grib ,lai interesantāk!