Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Vityaz'' hokejists: "Tā nu sanāca, ka atkal sakāvāmies"

''Vityaz'' hokejists: "Tā nu sanāca, ka atkal sakāvāmies"
Brenans pret K. Rēdlihu
Foto: www.ria.ru

Pēc vakardienas Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēles, kurā Rīgas ''Dinamo'' viesos ar 7:1 kautiņiem bagātā spēlē sakāva Čehovas ''Vityaz'', nelielu komentāru sniedza Artēmijs Panarins.

Jau ziņojām, ka kautiņiem bagātā spēlē Čehovas ''Vityaz'' ar 1:7 savā laukumā zaudēja ''Dinamo'' hokejistiem. Nespējot pārspēt mūsu vārtsargu, ''Vityaz'' lietā lika dūres, tādējādi kopumā sakrājot 102 soda minūtes.

''Tā nu sanāca, ka atkal sakāvāmies,'' saka Panarins. ''Agrāk vispār mums bija vairāk kautiņu. Tagad vairāk vai mazāk cenšamies spēlēt hokeju, taču šoreiz zaudējām. Spēles sākumā izskatījāmies cienīgi, taču tad atslābinājāmies un viss aizgāja greizi. Grūti, jo ir neērti pret skatītājiem, pret kluba vadību, pret saviem treneriem, kuri mums tic. Nezinu, kas notiek. Vispirms jātiek skaidrībā katram ar sevi. Bija mums momenti, taču nespējām tos realizēt. Ja pats būtu guvis vārtus, iespējams, rezultāts būtu cits.''

KHL regulārā sezona, 9. oktobris, Čehova

Čehovas ''Vityaz'' - Rīgas ''Dinamo'' 1:7 (0:0, 1:3, 0:4)

Vārti: 25:31 Ozoliņš (Cipulis) 0:1, 27:49 Ozoliņš (Ņiživijs) 0:2, 39:16 K. Rēdlihs (Galviņš, M. Rēdlihs, vair.) 0:3, 39:56 Aņisins 1:3, 42:53 Varjs (Cibuļskis, Ozoliņš, vair.) 1:4, 44:56 Sprukts (M. Rēdlihs, Karsums, vair.) 1:5, 47:16 Karsums (Sprukts) 1:6, 58:38 Galviņš (Ņiživijs, vair.) 1:7
Soda minūtes: 102:10
Metieni: 23:46
Vārtsargi: Daņila Aļistratovs - Kriss Holts

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 12:55, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais visas shiis tezes vairaak adreseetas tev man liekas --tukšs pulveris, sejas izteiksmē bija trauksme!,vairāk slēpās aiz kompja.
25 stundas dienaktī.))))))))))))))

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 12:56, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Godīgi sakot nepatīkami bija skatīties, kā mūsējie galīgi bezcerīgi izskatijās kautiņos, ne jau kilogramos spēks. Ja būtu mums kāds milicis raksturā asāks, iedotu štangā arī Jablonskim. Tādi mieramikas vien salasīti. Jankam vispār kauns, ar sievu viņš tā varēja darīties, nevis hokeja laukumā
Ko tad gribēji, lai mūsējie katrā divpirkstu pierīšu kautiņā iesaistās? Malači, ka stāv pāri un cīnās par uzvaru nevis dūru vicināšanu. Es savukārt esmu lepns, ka mūsējie bija disciplinēti un parādīja, ka kaušanās nav lieta, ar ko KHL izcelties. Mums ir vajadzīgi punkti nevis kautiņi un traumas. Brenans vien savā pēdējā izlēcienā pret Spruktu neko nepanāca, neskatoties uz visu fizisko pārsvaru. Kāpēc, tāpēc, ka rieva viena un tā pati dibenā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-10 12:59, pirms 13 gadiem
Ritvarss rakstīja: Mums vajag Ivanānu lai Vitjaz jefiņus noliktu pie vietas!
a varbūt labāk Džeisonu Stethemu - filmās ir redzēts, ka viņš var nolikt pie vietas ne tikai jefiņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 13:11, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ai kā es nepiekrītu, ka kautiņi ir lieki hokejā, varētu te cilāt vēsturi un faktus.. Vienkārši maizīte vieglāk nāk, negribās baltās rociņas vicināt. Komandā ir jābūt spēlētājiem kas kaujās, un kas rakstura dēļ nepieļautu kaut kādu izvairīšanos. Man ļoti patiktos paskatīties kārtīgu kautiņu, kaut vai ik pa 10 spēlēm Cerēju ka Vityaz kādu mūsējo atdzīvinās, bet nekā..
Kas Tev nav skaidrs? Paskaties uz NHL, kur šis jautājums ir skaidrs. Jebkurš no Vitjaz lielajiem kaušļiem tajā līgā netiktu cienīts ne par gramu. Savukārt, Ozo ir cieņa visos līmeņos, kaut pats vakar dabūja trūkties. Pat KHL raksta, ka Vitjaz ar to neko nepanāca. Vakardienas kautiņi līdzinājās kautiņam starp pieciem jauniešiem un pirmklasnieku, jo jauniešiem ir cemme, ka paši nav pirmo klasi pabeiguši. Kamēr KHL ko tādu atbalsta, nebūs nekādas jēgas. Aicinu vēlreiz paskatīties kā šis jautājums ir sakārtots NHL.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 13:14, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ai kā es nepiekrītu, ka kautiņi ir lieki hokejā, varētu te cilāt vēsturi un faktus.. Vienkārši maizīte vieglāk nāk, negribās baltās rociņas vicināt. Komandā ir jābūt spēlētājiem kas kaujās, un kas rakstura dēļ nepieļautu kaut kādu izvairīšanos. Man ļoti patiktos paskatīties kārtīgu kautiņu, kaut vai ik pa 10 spēlēm Cerēju ka Vityaz kādu mūsējo atdzīvinās, bet nekā..
Vecit, tu jauc 2 dazhadas lietas - kautinus un piekaushanu. Pirmaja gadijuma tas ir normali un hokeja ka jau loti fiziska spele piedod asumu, kad vajag aizstavet vartsargu, komandas biedru, sapurinat komandu ar kadu kautinu utt. Tas viss ir saprotams un patik skatitajiem. Otra lieta ir vakardienas Vitjaz pret RD, kur tiek speciali riditi speletajiem virsu profesionali kaushli, piedevam bez kadas jegas. Ne tas sapurina komandu, neka. Protams, izskatijas ne parak viriskigi, bet, ja nem vera to pashu Ivanana gadijumu, tad ir saprotams.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 13:25, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Godīgi sakot nepatīkami bija skatīties, kā mūsējie galīgi bezcerīgi izskatijās kautiņos, ne jau kilogramos spēks. Ja būtu mums kāds milicis raksturā asāks, iedotu štangā arī Jablonskim. Tādi mieramikas vien salasīti. Jankam vispār kauns, ar sievu viņš tā varēja darīties, nevis hokeja laukumā
Ļoti vajadzīgi Vityaz tie kanādas atsaldeņi – katrs no viņiem iepriekšējās sezonās ir guvuši pa 2-6 pt sezonā!!!!, spēlēt un slidot nejēdz, vienīgais kauties... Un kapēc kādam mūsu spēlētājam, kuri ir uz laukuma, lai spēlētu hokeju, nevis meklēt kašķi būtu jāiesasitās atklātā cīņā ar iespēju pabeigt sezonu vai vispār sačakarēt savu karjeru, kā piemēram Ivanāns? Vityaz, kā hokeja komanda vispār nav nopietni vērā ņemama, jo vietas, kuras aizpilda tizli bokseri, varēja aizpildīt ar jauniem un perspektīviem krievu jaunajiem spēlētājiem un būtu pavisam cita komanda. Bet ko lai dara, ka komandas īpašnieki, kuriem pašiem šauras pierītes nosaka arī komandas izskatu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 13:30, pirms 13 gadiem
Ehh Vitjaz čaļi ir mīkstie,kārtējo reizi tas pierādas. Sist var tikai guļošus vai mazākus un vājākus par sevi..!

Pietiktu ar kambalu uz slidām.Basketbols bija,bokss bija,kapēc ne hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 13:33, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Milicijas gvarde vakar izskatījās nekāda, nebija nekāda rokraksta, Soča vairāk slēpās aiz Holta, nekā otrādi vajadzētu būt, Laviņš vakar neredzams bija, Marčello vēl paspīdēja, bet nebija viņam sedzējos nekāds kauslis. kopumā vērtējot, Ančo pietrūka, un Ozo paveica darbu citu vietā
J.Rēdlihs-tukšs pulveris, sejas izteiksmē bija trauksme!
Gribētu redzēt tavu sejas izteiksmi,kad nostādītu tevi pret atsaldētu idiņu.Mammu sauktu palīgā ?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 13:34, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Abos gadījumos esam nekādi, kur tad vakar bija vārtsarga aizstāvēšana.. Viņi nāca paši un grūstījās pie mūsu vārtsarga laukuma. Tur bez domāšanas ir jāmet cimdi zemē..
Bet pasaki – kāda jēga kādam RD spēlētājam ir mesties nevienlīdzīgā kautiņā, riskējot ar vienu tādu kautiņu beigt karjeru uz visiem laikiem, kā tas izskatās ir noticis Ivanānam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-10 13:38, pirms 13 gadiem
Grūti, jo ir neērti pret skatītājiem, pret kluba vadību, pret saviem treneriem, kuri mums tic. Nezinu, kas notiek. Vispirms jātiek skaidrībā katram ar sevi...
....ja Mitčenkova metode tiešām ir universāla (sk. Matuļa rakstu SA+), tad es Panarinam par 15Ls varētu pateikt kur ir problēma - beidziet, veči, nodarboties ar sadomazohismu un sāciet spēlēt hokeju un tad viss būs ok. ....lūk tā ir veiksmes atslēdziņa.....nopietni...

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 13:42, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: tad kāda jēga vispār vilkt kājās slidas???
To var jautāt par Mirastijiem, Jablonskiem u.tml. – ir tik daudz visādas full contact u.c. cīņas sporta līgas, var katru vīkendu vicoties ar sev līdzīgajiem, kapēc hokejs, kuru viņi nemāk spēlēt augstā līmenī...
Kapēc visām līgas komandām būtu jāpielīdzinās vienia atsaldeņu komandai, nevis otrādi...

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 13:44, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Abos gadījumos esam nekādi, kur tad vakar bija vārtsarga aizstāvēšana.. Viņi nāca paši un grūstījās pie mūsu vārtsarga laukuma. Tur bez domāšanas ir jāmet cimdi zemē..
Nu tipisks trollja piegajies, no visa komenta izceli 2 vardus (par varstargu) un kopejo domu protams palaidi gar ausim.
Starp citu, neko tadi ipashu pret vartsargu neredzeju, kas butu bijis neka citas speles. Nekadu uzsitienu pa Holtu utt. neredzeju, t.i. tadas lietas par kuram uzreiz butu jamet nost cimdi. Ja neskaita pedejo epizodi, bet tur jau Jablonskis lidz Holtam ta ari netika.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 13:46, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ai kā es nepiekrītu, ka kautiņi ir lieki hokejā, varētu te cilāt vēsturi un faktus.. Vienkārši maizīte vieglāk nāk, negribās baltās rociņas vicināt. Komandā ir jābūt spēlētājiem kas kaujās, un kas rakstura dēļ nepieļautu kaut kādu izvairīšanos. Man ļoti patiktos paskatīties kārtīgu kautiņu, kaut vai ik pa 10 spēlēm Cerēju ka Vityaz kādu mūsējo atdzīvinās, bet nekā..
šaubos ka eiropā kautiņi būs tāds kults kā ziemeļamerikā, tur daudzi cilvēki nāk uz hokeju kā uz šovu. Pirms astoņiem gadiem TV rādija kā pārtraukumos "līdzjutējiem" skaidro elementārus noteikumus, tapēc arī kaut kādā mērā tas ir domāts viņiem, tiem pseido līdzjutējiem. Ja viņš tur visu spēli rīs tikai burgerus, dzers kolu, bet nesapratīs kas notiek laukumā, agri vai vēlu tāds skatītājs var arī vairs nenākt. Tapēc priekš viņiem ir kautiņi, tos saprot jebkurš pārbarojies jeņķis.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-10 13:54, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: tad kāda jēga vispār vilkt kājās slidas???
vecīt, nejauc divas lietas - kautiņi var būt kā spēles sastāvdaļa, ja tie nav iestudēti jau pirms spēles .....kautiņi var būt pieļaujami tad ja tie ir spontāni, ja tie pieder pie lietas, ja tie ir kkādas spēles epizodes loģisks turpinājums - tas būtu hormoniski un neviens neprotestētu....
vakar Dinamo skaistā stilā pierādīja, ka vinnē nevis tas kurš labāk kaujās, bet tas kurš vairāk iesit golus....7:1 !!! tas ir labakais pierādījums un pēc pilnas programmas ......
.....starp citu tieši tāda Dinamo spēlētāju reakcija kāda bija vakardienas spēlē pret Vitjaz var piespiest Jablonski &Co pārdomāt savu stulbo dzīvi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 14:30, pirms 13 gadiem
Te nebija tādu kautiņu, ka vajadzētu runāt par kādas komandas izslēgšanu no līgas. Spēle tika nospēlēta un sportiski sliktākā komanda zaudēja un sapelnīja soda minūtes, kam sekos disciplinārās komisijas lēmums, tā tas beigtos jebkurā līgā. Žēl, ka trešajā periodā nebija nopietnas spēles (tur bērt golus bija apmēram tā kā spārdīt pašnāvnieku), bet mūsējiem šobrīd taisni vajadzēja kādu atslodzi no hokeja. Ozo malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 15:44, pirms 13 gadiem
Tā gadās kad netiek ne uz UFC (Ultimate Fighting Championship, cīņa bez noteikumiem), ne hokeju māk spēlēt..

  +3 [+] [-]

, 2011-10-10 15:58, pirms 13 gadiem
Izskatās ka daļa tautas tāda pastulba gadījusies. Ja RD vakar būtu pagrūdusi ar 1:7 bet "vinējuši" kautiņos, tad būtu īsti vīri??
Un vēl dažiem tirliņiem un datora varoņiem vajadzētu zināt sekojošu lietu par cimdu nomešanu un cīņas aizsākšanu. Ja spēlētājs nomet cimdus un izdara sitienus pirmais - viņš skaitās cīņas aizsācējs un viņam iešķiebj disciplināro sodu. Ja tas notiek pēdējās 5 minūtēs , tad viņam iešķiebj 2 min+ 5 min. + noraidījumu līdz spēlēs beigām un pēc tam vēl izskata cik spēļu diskābeli iedot vēlāk. (KHL nolikums 108. lpp)
Un tagad visiem gudriniekiem, kas minēja ka RD mīkstie, ka nekāvās - nu būtu Spruksts sakāvies - dabūjis pāris spēļu diskābili izjaucis savu maiņu pret LEV, rezultātā viena no divām maiņām, kas var gūt vārtus būtu izjuksi būtu ok? Vai Lundmarks dabūjis pāris spēles diskābeli laikā kad visticamāk vienam no ārzemniekiem drīzumā parādīs durvis būtu ok? Viens treneris bija uzlicis uzstatījumi - darat ko zinat, bet ja būs diskābelis vainojat paši sevi , otrs uzlika tādu pašu uzstatījumu tikai par pretēju efektu. Ne pa velti neviens (pat Ozo) cimdus grūstoties nost nemeta.

     [+] [-]

, 2011-10-10 17:37, pirms 13 gadiem
Kroks rakstīja: Žēl bija skatīties kā mūsējos vakar smērēja pret apmalēm un ledu
Kur mūsu policists Jēkabs Rēdlihs palicis? Vajadzēja ar Jeblonski izkauties viens pret vienu
attopies neegjer tu saproti kad rēdlihs nav kauslis vienu ribinu toreiz izručija bet kas tas par ribinu vinjsh tikai hokji jeedz speleet...es nesaku kas rēdlihs ir nūšiskas nemāk kauties bet būtu izsmērējis kādu artjuhinu piem

  -1 [+] [-]

, 2011-10-10 18:22, pirms 13 gadiem
Onka rakstīja: Izskatās ka daļa tautas tāda pastulba gadījusies. Ja RD vakar būtu pagrūdusi ar 1:7 bet "vinējuši" kautiņos, tad būtu īsti vīri??
Un vēl dažiem tirliņiem un datora varoņiem vajadzētu zināt sekojošu lietu par cimdu nomešanu un cīņas aizsākšanu. Ja spēlētājs nomet cimdus un izdara sitienus pirmais - viņš skaitās cīņas aizsācējs un viņam iešķiebj disciplināro sodu. Ja tas notiek pēdējās 5 minūtēs , tad viņam iešķiebj 2 min+ 5 min. + noraidījumu līdz spēlēs beigām un pēc tam vēl izskata cik spēļu diskābeli iedot vēlāk. (KHL nolikums 108. lpp)
Un tagad visiem gudriniekiem, kas minēja ka RD mīkstie, ka nekāvās - nu būtu Spruksts sakāvies - dabūjis pāris spēļu diskābili izjaucis savu maiņu pret LEV, rezultātā viena no divām maiņām, kas var gūt vārtus būtu izjuksi būtu ok? Vai Lundmarks dabūjis pāris spēles diskābeli laikā kad visticamāk vienam no ārzemniekiem drīzumā parādīs durvis būtu ok? Viens treneris bija uzlicis uzstatījumi - darat ko zinat, bet ja būs diskābelis vainojat paši sevi , otrs uzlika tādu pašu uzstatījumu tikai par pretēju efektu. Ne pa velti neviens (pat Ozo) cimdus grūstoties nost nemeta.
Tas viss ir tā, bet ja vēl nav nevienu sitienu saņēmis, bet jau krīt uz ledus un gliemezi tēlo, nevajag jau kauties.Iieķerties kreklā jau var jebkurš, Kā to izdarīja Lundmarks,bet ja ir galīgi gļēvs, tad jātēlo gliemezis.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 18:31, pirms 13 gadiem
Bija mums momenti, taču nespējām tos realizēt.

NU nemaz gan neliekās, ka BAIGIE momenti šiem bijuši

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 19:14, pirms 13 gadiem
Tā kā slimnieki, nevar sevi kontrolēt... Skumji

  +1 [+] [-]

, 2011-10-10 21:21, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Tu zini, ko nozīmē kauties viens pret vienu (nevis saķerties barā) ar 20 kg smagāku personāžu, kuram ir atstrādāta kautiņu tehnika un pieredze? Tā nav pliķēšanās ar cimdiem vai raustīšana aiz krekla. Tie ir trīs/četri sitieni un žoklis lupatās, smadzeņu satricinājums un sezona (varbūt pat karjera) beigusies.
Piekam Rēdlihs nav nekāds policists, bet vienkārši liela auguma džeks kurš reizi pa reizei var izvicināt dures.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-11 13:59, pirms 13 gadiem
Palasīju te komentiņus, nu b...ļe, tāDAS LOŠARAS TE NOVĀKUŠIES, - nabadziņi te vaimanā, ka ko lai dinamieši būtu darījuši, ja ne ļavuši sevi klapēt, nu jop..vai, kas te galu galā ir hokejs vai duhu salidojums!!! Piekrītu Teemu Saxon, jo nu Sprukts, nu tas ir vispār ņem un apkrīt ap kaklu bosikam un apgāžās