Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" neizmanto iespējas un piekāpjas arī "Neftekhimik"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" neizmanto iespējas un piekāpjas arī "Neftekhimik"
Foto: Romualds Vambuts

Savu skatītāju priekšā trešo zaudējumu pēc kārtas piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas regulārās sezonas ietvaros ar 2:5 piekāpās Ņižņekamskas "Neftekhimik" priekšā.

Šovakar Rīgas "Dinamo" sastāvā pēc slimības dēļ izlaistajām divām spēlēm atgriezās līdzšinējās 19 spēlēs tikai vienus vārtus guvušais čehu centra uzbrucējs Jakubs Šindels, tādēļ rezervē nācās atgriezties Jurim Štālam. Vārtu drošība atkal bija Krisa Holta rokās.

Spēle rīdziniekiem sākās labi – tika pārkāpti noteikumi pret rezultatīvo Miķeli Rēdlihu, un "Dinamo" varēja spēlēt vairākumā, kas mūsējiem ir labākais līgā. Savukārt "Neftekhimik" mazākums ir pieticīgs – tikai 18. vieta 23 komandu konkurencē.

Spēlētāja pārsvaru izmantot neizdevās, bet labākais moments bija Mārtiņam Karsumam, tomēr mājinieku labākā vārtu guvēja raidījumu pašaizliedzīgi bloķēja aizsargs. Tūdaļ pēc vairākuma beigām "Dinamo" kapteinis Sandis Ozoliņš nogulēja no noraidīto soliņa laukumā nākušo Martinu Cibāku, taču izgājienu vienatnē spēja atvairīt Holts.

Pēcāk bija divu sauso uzbrucēju saspēle – Mārtiņš Cipulis lieliski piespēlēja somam Niklasam Luseniusam, taču viņš nespēja izrēķināties ar viesu vārtsargu un beidzot gūt pirmos vārtus "Dinamo" labā. Vēl labāka iespēja bija pirmās maiņas centram Jānim Spruktam, bet arī 29 gadus vecais hokejists vārtus neguva, toties izprovocēja noteikumu pārkāpumu.

Starp šiem momentiem bija nepatīkams mirklis – apjukumu "Dinamo" vārtu priekšā izmantoja "Neftekhimik" somu uzbrucējs Oskars Osala, kurš viegli izrēķinājās ar Holtu, 9. minūtē panākot 1:0 viesu labā.

Arī pēcāk iniciatīva atradās rīdzinieku rokās, uzbrukuma smailē bija gan M. Rēdlihs, gan Cipulis, taču atspēlēties jau pirmajā trešdaļā neizdevās. Turklāt otrās trešdaļas 58. sekundē "Neftekhimik" pārsvaru dubultoja – Osala izmantoja "Dinamo" spēlētāju pozicionālās kļūdas un pasivitāti, bija precīzs no kreisā iemetiena apļa, guva savus otros vārtus spēlē un dubultoja viesu pārsvaru – 2:0.

Emocijas spēlē centās iedvest M. Rēdlihs un Sprukts, pie sāncenšu vārtiem saķeroties ar pretiniekiem. Rezultāts bija acīmredzams – pēc mazāk nekā minūtes Frēdriks Varjs tika apturēts tikai ar pārkāpuma palīdzību, taču sekojošo soda metienu zviedrs realizēt neprata.

Par to bija jāmaksā bargi – pret Varju noteikumus pārkāpušais Kirils Kņazevs izmantoja rīdzinieku neprasmi izmest ripu no zonas un panāca 3:0. Kritiskajā situācijā atkal aktivizējās "Dinamo" hokejisti, burtiski iespiežot sāncenšus aizsardzības zonā. Rezultāts nāca 25 sekundes pirms beigām – Varjs guva vārtus vairākumā, panākdams 1:3. Tas bija zviedra astotais precīzais raidījums sezonā, sestais – vairākumā.

Pirms noslēdzošās trešdaļas treneri komandu mēģināja sapurināt, Holtu nomainot pret gados jaunāko debitantu Māri Jučeru. "Dinamo" sāka aktīvi – vispirms pēdējā mirklī "Neftekhimik" aizsargi iztraucēja Jurim Upītim, pēcāk tikai veiksme neļāva ripai šķērsot viesu vārtu līniju.

Neizdevās realizēt arī vairākumu, turklāt noteikumus pārkāpa soms Ville Nieminens un sekojošajā mazākumā Makisms Pestuško meistarīgi mainīja ripas lidojuma trajektoriju un atjaunoja trīs vārtu pārsvaru viesiem – 4:1.

Rīdziniekiem uzdeva nervi – vispirms uzmanības centrā atkal bija Nieminens, 10 minūšu disciplināro sodu par diskutēšanu ar tiesnešiem saņēma Karsums. Taču aizsargs Guntis Galviņš, kurš tika atzīts par labāko mājinieku rindās, 21 sekundi pirms beigām ar teicamu metienu tuvajā stūrī guva pirmos "Dinamo" vārtus mazākumā šosezon – 2:4.

Taču "Neftekhimik" tikai piecas sekundes pirms beigām atbildēja ar pirmo spēli aizvadījušā debitanta Davida Noseka raidījumu no zilās līnijas – viesu uzvara ar 5:2. Svētdien "Dinamo" aizvadīs pēdējo spēli savu skatītāju priekšā šogad, uzņemot Čehovas "Vityaz".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Rodrigo Laviņš – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums(10) – Jānis Sprukts(4) – Miķelis Rēdlihs, Ville Nieminens(6) – Frēdriks Varjs – Džeimijs Lundmarks, Aleksandrs Ņiživijs – Niklass Luseniuss(2) – Mārtiņš Cipulis, Juris Upītis – Jakubs Šindels(2) – Gints Meija

KHL regulārā sezona, 9. decembris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Ņižņekamskas "Neftekhimik" 2:5 (0:1, 1:2, 1:2)

Vārti: 08:03 Osala (Milovzorovs) 0:1, 20:58 Osala (Milovzorovs) 0:2, 31:42 Kņazevs (Poligalovs, Simakovs) 0:3, 39:35 Varjs (Lundmarks, vair.) 1:3, 49:37 Pestuško (Mantulā, Cibāks, vair.) 1:4, 59:39 Galviņš (Meija, maz.) 2:4, 59:55 Noseks (Mamaševs, Poligalovs, vair.) 2:5
Soda minūtes: 24:14
Metieni: 40:19
Vārtsargi: Kriss Holts (no 40:00 Māris Jučers) – Tuomass Tarki

Slēpts komentārs: KaputHitler
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-12-09 21:47, pirms 13 gadiem
nu neiet mums mājas spēlēs!

  +9 [+] [-]

, 2011-12-09 21:47, pirms 13 gadiem
jamak novertet pretinieks, ar sadu rezultivitati ir gruti piesaistit skatitajus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
dusmas

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
realizacija katostrafala, kada jega no 40 pari meteniem ja realizeti tikai 2, bet pretiniekam 20 pari metienii un 5 varti?
Nieminens tads pats ka parejie legionari, tas ir 0, plus tie daudzie noraidijumi kas tika realizeti
vartsargi ari vaji, nu neko, labi ka pretinieki ari zaude, ta ka viss vel ir kartiba turamies
Sejejs sac stradat jau, mekle labakus legionarus nakamajai sezonai

 +49 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
Neizlaist uzvaru beigās bija galvenais uzdevums šajā spēlē Uzvaru neizlaidām, jo nebija ko izlaist značit uzdevums izpildīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
Nepietiek ,ka mūsu''spicmaņi'' knapi iemet ''goda''vārtus arī vārtsargi nu galīgi ''mūri''neatgādina! Tādēļ šodien esam tur ,kur esam!

 +19 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
"Sējēja Rīgas snaiperi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
Fck you !

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
Tarkki > Holts+ Jučers + pārējais RD

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
2 vārdos -> MELNĀ DIENA

  -2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:48, pirms 13 gadiem
Lai tik neliek Holtu vaartos,uzvaras tik turpinaasies!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:49, pirms 13 gadiem
metienu realizācija mums 2% a neftehimikam 26.2% ir starpība!!!

 +20 [+] [-]

, 2011-12-09 21:49, pirms 13 gadiem
Kaa man besi Kreipans ar savu debilo pozitivismu, muzigo tiesnesu aizstavesanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-09 21:49, pirms 13 gadiem
Paldies puišiem, ka cīnījās
Spēle bija skatāma, 3.periods bija pat ļoti, bet žēl.. bet tāds ir hokejs!
Turās, un gatavojamies pret vityaz, tos toč jāpaņem!

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:49, pirms 13 gadiem
Pekka ieliec Cipuli Sprukta vietā ar Rēdlihu un Karsumu...jūtu, ka Cipulis beidzot ir iesilis!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:49, pirms 13 gadiem
Pekka no savām 2 spēles taktikām nebija izvēlējies to īsto.
Golubovičs viņu izģērba pašu skatītāju priekšā.
Slēpts komentārs: sauber
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
Sāpīgs zaudējums.
P.s. Dinamoriga.eu pie spēlētāju vārdiem un uzvārdiem raksta augumu un svaru. Būtu interesanti, ja tas pats būtu rakstīts pie kluba vadības vārdiem un uzvārdiem. Visnotaļ interesanti būtu pavērot .
Slēpts komentārs: zigiss

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
Tā teikt cik laba izbraukuma sērija, tik slikta mājas sērija! Žēl Bet 7dien gan jāpaņem Vitjaz laigan viegli nebūs. Arī Vitjaz māk spēlēt hokeju, ne tikai kauties.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
PIRDIRISKO

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
Peedeejaas astonjaas speelees esam speejushi tiekai vienu reizi iemest vairaak par divaam bankaam, ko tad mees gribam? Visu laiku ar 2:1 nevar uzvareet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
ja zaudēja tad vismaz varēja kādam iedot pa čaiņiku...

 +10 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
Pag, pag, kāds šorīt bija virsraksts?
''Neizlaist uzvaru pret "Neftekhimik"''

  +5 [+] [-]

, 2011-12-09 21:50, pirms 13 gadiem
RD ir kļuvusi par kumandu kurai esot vadībā 2:0 nezin kā vēl vis beigsies, bet ja otrādi, tad skaidrs ka neatspēlēsies.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:51, pirms 13 gadiem
Cipulim nopietni konkurenti -Lucenius, Nieminens un Shindels

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 21:51, pirms 13 gadiem
šodien Rietumi : Austrumi 0-6 (10:24)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:52, pirms 13 gadiem
Metienu attiecība vien liecina par mūsu uzbrucēju un vārtsargu meistarību.

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:52, pirms 13 gadiem
Labi, ka murgs beidzās, Tā neveikties var tikai tad, kad veiksme NAV pelnīta!
Slēpts komentārs: countdown

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: RD ir kļuvusi par kumandu kurai esot vadībā 2:0 nezin kā vēl vis beigsies, bet ja otrādi, tad skaidrs ka neatspēlēsies.
Ja godīgi,tad dīvaina spēle.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:53, pirms 13 gadiem
makaka4 rakstīja: Pareizi Jēkab, dauzīt vajag, dauzīt!!!
nebij neviena tik mazinja ka Ribins, naaah
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:53, pirms 13 gadiem
Pučes faktors studijā! ;(

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:53, pirms 13 gadiem
Rautakallio: "Palaidām garām savas iespējas" Simt punktu tadi vari sekos, un ta ari ir. Nu ko domaju ka komandai vajag jaunu darbinieku - Komandas psihologu, savadak nu kka nevaram sanemties un koncentreties spelem ar lidzigu pretinieku.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-09 21:54, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Virsrakstam vajadzētu būt, "Tiesneša liktenīgā kļūda liedz Dinamo pacīnīties par punktiem". Nezinu kādam amatieru tiesnesim vajadzētu būt, lai Nieminenam iedotu to noraidījumu pirms 4-jiem zaudētiem vārtiem. Mūsējie bija tuvu otriem iesistiem vārtiem. Ja nebūtu tiesnesis kļūdījies tajā epizodē, domāju, būtu pavisam cita spēle...

Cik tuvu RD bija tiem otriem iesistiem vārtiem? Un kādās mērvienībās tas mērās?

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad dīvaina spēle.
Varēja redzēt, kurš meistarīgāks

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:54, pirms 13 gadiem
Jūtu līdzi RD faniem!
Ja iemācīsies RD gūt kādreiz vairāk par diviem vārtiem varbūt atkal pasekkošu lidzi kādam mačam,bet uz šo brīdi labāk baudu piekdienas vakaru, dzerot šņabi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:54, pirms 13 gadiem
Tā nav komanda .MĪŠĻi .Neviena spēka paņēmiena , neviens negūlās ripām priekšā .Kauns !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ceru VITJAZS parādīs daislidotājiem , kas ir hokejs .PIrmo reizi esmu tik dusmīgs .

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:55, pirms 13 gadiem
gagelis2 rakstīja: Toties skeletonaa esam nepaarspeejami
Tu liki šai drūmajā vakarā pat pasmaidīt! Tiešām malači brāļi!

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad dīvaina spēle.
Jua redzēts žanrs....Principā, nav kas iemet, pārējais tad ir nebūtisks

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:55, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Varēja redzēt, kurš meistarīgāks
nu manuprāt neftekhimik nemaz nebija tik daudz meistarīgāks

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 21:55, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Varēja redzēt, kurš meistarīgāks
Nu beidz! Ņefķehimik spēlētāji ne tuvu nav tie meistarīgākie.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
"Cik Tuvu RD bija tiem otriem iesistiem vārtiem? Un kādās mērvienībās tas mērās?": Vaicāja portāla klauns

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Cik tuvu RD bija tiem otriem iesistiem vārtiem? Un kādās mērvienībās tas mērās?
Gandrīzos

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:56, pirms 13 gadiem
bet vispār Puče jau biki sāk besīt

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:56, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Virsrakstam vajadzētu būt, "Tiesneša liktenīgā kļūda liedz Dinamo pacīnīties par punktiem". Nezinu kādam amatieru tiesnesim vajadzētu būt, lai Nieminenam iedotu to noraidījumu pirms 4-jiem zaudētiem vārtiem. Mūsējie bija tuvu otriem iesistiem vārtiem. Ja nebūtu tiesnesis kļūdījies tajā epizodē, domāju, būtu pavisam cita spēle...
es vairak teikshu, ja nebutu stripaino mes jau sen panjemtu Gagarinu...
/joke

     [+] [-]

, 2011-12-09 21:56, pirms 13 gadiem
švaki, švaki,ko lai sak... :/

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:57, pirms 13 gadiem
Nu ar tādu disciplīnu un ar tādu metienu rezultivitāti tālu netiks.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:58, pirms 13 gadiem
Pie visa ir vainigs Puče!Ka vins ir studija ta musejiem ZAGIS!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 21:59, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: es vairak teikshu, ja nebutu stripaino mes jau sen panjemtu Gagarinu...
/joke
Protams, paši vainīgi, ka tik daudz momentus nerealizējām, bet nu nevar noliegt, ka tajā momentā noraidījums ir izdomāts... cīņa pie vārtiem, un pretinieks paklupa.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 21:59, pirms 13 gadiem
Super8 rakstīja: ja zaudēja tad vismaz varēja kādam iedot pa čaiņiku...
Es būtu gāzis tiesnesim

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:01, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jua redzēts žanrs....Principā, nav kas iemet, pārējais tad ir nebūtisks
Johaidī,ja n-to spēli spēlētāji nevar iesist vairāk par 1-2 vārtiem,tad trenerim ir jāaizdomājas ko darīt, un nevis likt dragāt pēc vienas shēmas.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu beidz! Ņefķehimik spēlētāji ne tuvu nav tie meistarīgākie.
Kā tad tu izskaidrosi rezultātu? RD aizsardzība sliktākā vai ŅH uzbrucēji PROT iemest?

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:02, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Gandrīzos
Jā,tā varētu būt.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 22:02, pirms 13 gadiem
Labs piemērs,kad būtu noderējis Ivanāns,lai lauztu spēles gaitu!

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:03, pirms 13 gadiem
atkal tikai Igoram no sports.ru ir jautajumi

 +10 [+] [-]

, 2011-12-09 22:03, pirms 13 gadiem
pareizi par legiem pateica, nah tadus Luceniusus, Shindelus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:05, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Kā tad tu izskaidrosi rezultātu? RD aizsardzība sliktākā vai ŅH uzbrucēji PROT iemest?
Ņefķehimik pirmām kārtām nospēlēja daudz gudrāk.
RD kā vienmēr gāzās uz pretinieka vārtiem, bet par cik pašiem ar momentu realizāciju ir tā kā ir, tad feini uzrāvās uz pretuzbrukumiem.

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:05, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: pareizi par legiem pateica, nah tadus Luceniusus, Shindelus
Pilnigi Piekritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:06, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: pareizi par legiem pateica, nah tadus Luceniusus, Shindelus
Es pat teiktu - zemē nosviesta nauda! Labāk būtu paņēmuši kādu extra klases vārtsargu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Johaidī,ja n-to spēli spēlētāji nevar iesist vairāk par 1-2 vārtiem,tad trenerim ir jāaizdomājas ko darīt, un nevis likt dragāt pēc vienas shēmas.
Mūsējie rada patiesi labas iespējas, un pietrūkst noslēguma. Pie kādas shēmas jāspēlē, lai hokejisti, kuri tukšā kastē nevar iemest varētu to izdarīt?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 22:07, pirms 13 gadiem
Vidziņš rakstīja: Es pat teiktu - zemē nosviesta nauda! Labāk būtu paņēmuši kādu extra klases vārtsargu!
Piekrītu.
Un pie tam tādu vārtsargu,kas katrā spēlē,kā minimums, iemet vismaz 2 vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ņefķehimik pirmām kārtām nospēlēja daudz gudrāk.
RD kā vienmēr gāzās uz pretinieka vārtiem, bet par cik pašiem ar momentu realizāciju ir tā kā ir, tad feini uzrāvās uz pretuzbrukumiem.
šitie grābekļi šosezon modē.Sējējs iepircis vairumā

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:07, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Es būtu gāzis tiesnesim
Komandā nav neviena kas varētu iedot iekšā pretiniekam - TU gribi lai vel tiesnesim ievelk. Tiesnesis šoreiz bija pat diezgan sakarīgs ,ko nevarētu teikt pa mūsu loderiem(sevišķi Sprukts besī ar savu slinkošanu)

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:08, pirms 13 gadiem
Peka: neizmantojām savas 38 iespējas.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:08, pirms 13 gadiem
jau sorit zinaju, ka bus 100% zaudejums, jo sadi virsraksti ka ''janotur uzvara'' VIENMER atnes zaudejumus. VIENMER!!!
netikai RD gadijuma, ari izlases sakara ir bijusi virsraksti, kur doma ir ka tikai nejausiba liegs mums uzvaru. un VIENMER pec sadiem virsrakstiem tiek piedzivoti zaudejumi
negribu klut par tadu pasu paranoiki ka pinta ar tiem augumiem, bet ta notiek VIENMER!!!
lidzigi ka LM speles, kad Ivars katra spele pasaka, ka komanda labi spele un tulit tiek zaudeti varti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:09, pirms 13 gadiem
realais vecis rakstīja: Komandā nav neviena kas varētu iedot iekšā pretiniekam - TU gribi lai vel tiesnesim ievelk. Tiesnesis šoreiz bija pat diezgan sakarīgs ,ko nevarētu teikt pa mūsu loderiem(sevišķi Sprukts besī ar savu slinkošanu)
Tas nav slinkums.Sprukts ir liels un lēns

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu.
Un pie tam tādu vārtsargu,kas katrā spēlē,kā minimums, iemet vismaz 2 vārtus.
Tu sāc jau atkārtoties!Tas bija humors? Nav kas satīra!

  -3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:09, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Mūsējie rada patiesi labas iespējas, un pietrūkst noslēguma. Pie kādas shēmas jāspēlē, lai hokejisti, kuri tukšā kastē nevar iemest varētu to izdarīt?
Jāspēlē tāda spēle, kas spēlētājiem ir piemērota gan pēc viņu meistarības, gan fiziskiem dotumiem. Un nevis tādu,kas ir tikai iedomājies, ka RD spēlētājiem jāspēlē tā kā viņš ir iedomājies. Neskatoties ne uz ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:10, pirms 13 gadiem
tur tak vismaz 10 zhurnalisti sezh, bet jautajumus uzdod tikai viens un tas pats krievs no krievu portala, roflmao

  -2 [+] [-]

, 2011-12-09 22:10, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: šitie grābekļi šosezon modē.Sējējs iepircis vairumā
Jā, ar galveno treneri priekšgalā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:10, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Protams, paši vainīgi, ka tik daudz momentus nerealizējām, bet nu nevar noliegt, ka tajā momentā noraidījums ir izdomāts... cīņa pie vārtiem, un pretinieks paklupa.
Un ar tas pielidejs kas stav blakus un visam piekrit, atgadina simsonus Bernsa kungs un vina pakalpins Smiters
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:11, pirms 13 gadiem
Ko diez peka saviem zurnajlugaam ar sho speeli paraadija.....somu komandaj nav ko sheit mekleet.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:13, pirms 13 gadiem
mvp8 rakstīja: Vienalga tici man, vinam jau nauda jataupta lai pasham un Kalvitim mersim sanak. A jums skatitajiem atliek hlami, diemzel tads bizness
ES gan biju domājis, ka RD Hokejisti NEmācās no savām kļūdām, bet regulāri tās atkārto.RD nav uzbrukuma komanda, drīzāk uz pretuzbrukumiem iet labāk, bet mājās jau jādod iekšā, tāpēc Rīgā ir švakāki rezultāti.Tā takš i?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:14, pirms 13 gadiem
Trīs mājas spēlēs pie pretinieku vārtiem neviena asuma,ja vienīgi nenoturēta līdzsvara dēļ-tā mēs "mērķtiecīgi "ejam uz vārtiem.....Pretinieku vartsargi dabū pa rokām-es neatceros....Tā saucas agresīva spēle Rīgas meiteņu izpildījumā....

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:14, pirms 13 gadiem
Secinājums: kā studijā Puče, tā zāģis garantēts. Lai svētdien paliek mājās pie teļuka, varbūt, ka vinnējam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:16, pirms 13 gadiem
Trīs psihologi pieslēdzās laikam tikai otrā puslaika vidū. Ar tādu attieksmi uz ledus šovakar nebija ko ķert. Mūsējie deva pirmās piespēles NH ātrajiem uzbrukumiem viņu zonā, aizsardzībā slinkoja, kombinēja kā zvaigžņu spēlē... Nožēlojami! Sprukts vispār pēdējās spēlēs piekopj 30-to gadu hokeju ar palēninātām kustībām.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:16, pirms 13 gadiem
To nav iespējams skatīties- uzbrukumā steiga, bakstīšanās, prāta nemaz. Ko dara Cipulis, Šķindelis un Ville, kas kopā dzemdējuši vienus vārtus. Kāpēc viņu vietā nav Bukarts, Indrašis un tas kurš pagājušajā sezonā spīdēja MHL (aizmirsu uzvārdu). Kāpēc pretiniekim vārtos ir VĀRTSARGS, bet mums holts un jučers.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:17, pirms 13 gadiem
mvp8 rakstīja: Un ? atklajums jau baigais , doma shkibas rokas var izstaisnot ja talanta nav ta bija un bus vinji ir hokeja 2 shkira nekas vairak. Tie kas mak spelet spele vainu NHL vai KHL normalas komandas
Var jau škroboties, bet no tevis nāk jau slimīgs naids, it kā tev personiski būtu nodarījuši pāri.Nomierinies, tas ir tikai hokejs, pasaudzē nervus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:18, pirms 13 gadiem
Vajadzēja beigās tam sīkajam pa muti iedot...
Kas ir jāizdara, lai mēs iegūtu tādu vārtsargu kā Tarrki, principā tā uzvara ir praktiski pateicoties tikai viņam....... šodien redzējām, ka teicams vārtsargs ir kādi 75% uzvaras

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:18, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Vajadzēja beigās tam sīkajam pa muti iedot...
Kas ir jāizdara, lai mēs iegūtu tādu vārtsargu kā Tarrki, principā tā uzvara ir praktiski pateicoties tikai viņam.......
Vajag daudz $$$
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:21, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vajag daudz $$$
Nu beidz, ja DR grib viņiem $ arii ir+ Rīgā ir komforts un soms treneris, tapēc nesaubos ka vārtsargs savu algu arī būtu gatavs nedzaudz nolaist, Pekas dēls taču aģents, nu tad lai atved mums, kādu skandināvu vārtsargu, viņiem laba skola

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:21, pirms 13 gadiem
Halavas NK

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:22, pirms 13 gadiem
Nav ko brukt virsū HoltJučeram, ja aizsardzībā RD izskatās kā Pestīšanas armijas jaunavas.

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:23, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Nu beidz, ja DR grib viņiem $ arii ir+ Rīgā ir komforts un soms treneris, tapēc nesaubos ka vārtsargs savu algu arī būtu gatavs nedzaudz nolaist, Pekas dēls taču aģents, nu tad lai atved mums, kādu skandināvu vārtsargu, viņiem laba skola
Domāju, ka Tarkki savu vienu citronu saņem. Un, ja RD saviem vārtsargiem vairāk par 400 USD nemaksā, tad es šaubos, ka kas tāds ir iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:24, pirms 13 gadiem
Neizmantoto iespēju spēle un labi varam redzēt ,kas notiek ,ja nevelk mums pirmā maiņa!

Bet spēle no mums bija laba,neveicās arī+ tiem bija labs vārtsargs un lieliska realizācija ,ar ko pilnībā pietika ,lai uzvarētu!

Žēl un veiksmi nākamā spēlē!
Zēl ,ka tik lielisku un daudz fanu priekšā neizdevās uzvarēt!

Turās!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:25, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Domāju, ka Tarkki savu vienu citronu saņem. Un, ja RD saviem vārtsargiem vairāk par 400 USD nemaksā, tad es šaubos, ka kas tāds ir iespējams.
Pagājušosezon DR maksāja labu ciparu Telqwistam + vēl Holta cipars, tie paši 400 $ sanāca. Neticu, ka šī gada sastāvs mums izmaksā vairāk

  +7 [+] [-]

, 2011-12-09 22:26, pirms 13 gadiem
Spēle [cīņasspars] brīnišķīga, izpildījums nožēlojams! Pierādās tas, ja 1.maiņa nevar iemest, tad spēle būs zaudēta. Vairākums, īsta maucība. Ripu laiž pa perimetru, vārtu priekšā neviena nav, spēlētāji statiski, metienu nav. Nevienas zig-zag izspēles. Sprukts nodarbojas ar pārgudrībām, pie kam, neprecīzām. Šī biežā spēle ar muguru pret vārtiem ir nesaprotama. FUI! FUI! FUI! UN ATKAL SLAVINA PRETINIEKU VĀRTSARGU, KĀRTĒJO REIZI, KAD RD NEVAR IEMEST, TAD PRETINIEKAM PASAULES THE BEST VĀRTSARGS!!! HALLO!!! Cik reizes tika novilcināti metieni?! Cik bieži par ilgu apstrādāja ripu?! Ļoti raksturīgs izpildījums šajā sezonā. Nepārtraukti uzbrukumi - paliekam bešā, kļūda aizsardzībā - zaudēti vārti.
Teikšu pat vairāk, man patīk jaunais spēles modelis, dinamisks, uzbrūkošs. Vienkārši, klibo meistarība. Nu nevar spēlētāji, kuri visas savas karjeras laikā ir spēlējuši bez vārtiem, pat vairāk, ar muguru pret vārtiem, bez precizitātes metienos, piespēlēs, vienā momentā, hop, un sākt spēlēt "brazīliešu" hokeju. Tā tas dzīvē nenotiek.
Ar to nepietiek, RD sistēmā stulbums turpinās. Ja ir doma, ka Pekka turpinās vadīt komandu vismaz 3 sezonas, tad nesaprotu, kāpēc LM un Rīga+Juniors spēlē cita modeļa hokeju!
Ā-ā-ā, laikam sapratu, Savickim Pekka nepatīk, atgriezīsies pie Šuplera [visticamāk izmetīs no CSKA], tad varēs spēlēt čehu un slovāku aizsardzības hokeju. Bez izaugsmes, bez vārtiem, galvenais, BEZ MEISTARĪBAS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:26, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Pagājušosezon DR maksāja labu ciparu Telqwistam + vēl Holta cipars, tie paši 400 $ sanāca. Neticu, ka šī gada sastāvs mums izmaksā vairāk
Vai arī naudas ir mazāk.

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:26, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Vajadzēja beigās tam sīkajam pa muti iedot...
Kas ir jāizdara, lai mēs iegūtu tādu vārtsargu kā Tarrki, principā tā uzvara ir praktiski pateicoties tikai viņam....... šodien redzējām, ka teicams vārtsargs ir kādi 75% uzvaras
Varbūt sāc iet uz spēlēm un nopērc pāris suvenīrus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:29, pirms 13 gadiem
Leģionāri - iepriekšējās sezonās arī citiem KHL klubiem bija nācies iegrābties ar šiem, bet tur ar tiem neviens neauklējās, tā, kā to dara šobrīd Rīgā - nevari vai vēl trakāk negribi ar kāju pa pakaļu un ārā . Un tās runas par perspektīvu, bet piedodiet, nav mana nauda protams, bet vai algas viņiem arī sāks maksāt tad kad sāks izpausties viņu "perspektīvisms". Par Cipuli, ir jau lāga čalis, bet tas viņa "znota" vai brāļa dēla statuss komandā šķiet mazliet dīvains, gaisu maisa viņš labi un varbūt tāpēc lai džeks tad kapā tādā maiņā un ar tādiem partneriem kam gaisa maisīšana ir pamatuzdevums.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:31, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Vajadzēja beigās tam sīkajam pa muti iedot...
Kas ir jāizdara, lai mēs iegūtu tādu vārtsargu kā Tarrki, principā tā uzvara ir praktiski pateicoties tikai viņam....... šodien redzējām, ka teicams vārtsargs ir kādi 75% uzvaras
Traktora vārtsargam Gārnetam 91,5%, Holtam - 91,4%. Vai tiešām problēma ir vārtsargos, ja pa Gārneta vārtiem tikpat spēlēs ir mests 623 reizes, bet pa Holta- 720? Droši vien nav jāatgādina, kurā vietā ir Traktors un kurā DR.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:32, pirms 13 gadiem
Attiecībā uzleģionāriem, varbūt 4-5 vidējas klases laukuma spēlētāju vietā vajadzētu paņemt vienu ekstra klases vārtsargu, un par brīvajām leģionāru vitām, lai sitās LM un Rīgas nosacītie jumiori.

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai arī naudas ir mazāk.
Arī tas var būt, skat Juris jau sāk plānot paaugstināt gāzes tarifus uz nākamo gadu...
Kaut gan ja tic runām DR meklē vēl centra uzbrucēju, tiem arī cena nav lēta, ta kā domāju ,ka tur nav vaina $ trūkumā.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Domāju, ka Tarkki savu vienu citronu saņem. Un, ja RD saviem vārtsargiem vairāk par 400 USD nemaksā, tad es šaubos, ka kas tāds ir iespējams.
Tā jau ir, ja tu ej uz Super neto par lētu naudu pirkt iepuvušu banānu, tad neko vairāk kā iepuvušu banānu par to naudu tu tur nenopiksi (vārdu iepuvis skatiet kā - ne pirmā svaiguma, ne tik labs, sliktāks)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:37, pirms 13 gadiem
Lieta jau tāda, ka KHL principā notiek mazāki eksperimenti ar dažādu spēlētāju rotācijām, netiek pamēģināts pajaukt maiņas, kaut vai to pašu Upīti pacelt uz augšu un salikt kopā ar Miķeli, vajadzētu vēl ātru centru. Vai arī Podziņu pabīdīt kaut kur. Vēl ir variants skatīties kas notiek kaimiņos. BAČ ir labi spēlētāji, kuriem var dot iespēju, nav šaubu- sliktāk nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:38, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ā-ā-ā, laikam sapratu, Savickim Pekka nepatīk, atgriezīsies pie Šuplera [visticamāk izmetīs no CSKA], tad varēs spēlēt čehu un slovāku aizsardzības hokeju. Bez izaugsmes, bez vārtiem, galvenais, BEZ MEISTARĪBAS!
Bet SKA kaut kā neraud par čehu hokeju. Viņiem 117 goli arī bez izaugsmes ir labi.

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:42, pirms 13 gadiem
Tak lohi tie dinamo riktiigaakie,,atklaata neciiniishannas bij redzama

Tas i kaads KHL Reglaments speciaals,,zaudeet parasti vaajaakiem uzvareet stipraakos.....Sviests

Buutu faniem 5dienas vakaraa sagadaajusi prieku,pozitiivas emocijas,,,,bet vini njem un speelee vnk katostrofaali...

Kaa sodu,,,naakamo dinamo maajas speeli nevajag apmekleet,,,lai padomaa,,,un zin kaa speciaali zaudeet,atdot speeli....

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:45, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: ...,ja vēl salavatam un barsiem zaudējumu varētu saprast,tad ķi'miķiem jau nu noteikti nevarējām atļauties zaudēt.viņi ,manuprāt,tomēr ir pašvaka komanda,un mums bija jāuzvar.kopumā visvairāk žēl,ka nepakāpāmies turnīra tabulā...
''Pašvaka komanda'' Austrumos ir tikai Automobilists. Pārējie visi ir vismaz DR līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:48, pirms 13 gadiem
Šodienas spēli, un ne tikai šodienas, ļoti labi manuprāt raksturo Kreipāna komentārs : par pretinieku - precīzs metiens, varbūt arī ripu kāds vārtu priekšā "pielaboja" un tā ielido vārtu augšējā stūrī...
par mūsējiem - atskan tiesneša svilpe, diemžēm ripa vārtos neieslīd... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 22:49, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Bet SKA kaut kā neraud par čehu hokeju. Viņiem 117 goli arī bez izaugsmes ir labi.
Ir atšķirība izpildītājos:
1.maiņa
Pruha-Ņeprjajevs-Artjuhins
2.maiņa
Mortensons-Ribins-Veinhandls
3. un 4.maiņas nolasītas no spēcīgām krievu viduvējībām.
Aizsargi, kas var un māk uzmest no zilās līnijas.

p.s.
Spēlējot bez vārtiem, grūti iemācīties tos gūt!!!

     [+] [-]

, 2011-12-09 22:56, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ir atšķirība izpildītājos:
1.maiņa
Pruha-Ņeprjajevs-Artjuhins
2.maiņa
Mortensons-Ribins-Veinhandls
3. un 4.maiņas nolasītas no spēcīgām krievu viduvējībām.
Aizsargi, kas var un māk uzmest no zilās līnijas.

p.s.
Spēlējot bez vārtiem, grūti iemācīties tos gūt!!!
Par ko tad vispār ir runa? Tad kad Ržiham bija Atlants, tad viņam bija pilnīgi cits stils. Kāpēc? Tāpēc, ka izpildītāji bija cita līmeņa. Bet RD ir tikai ''gāzi grīdā''. Un tajās nedaudzajās spēlēs, kuras ir vinnētas ar prātu, spēle bija būvēta uz pamatīgas aizsardzības.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 22:58, pirms 13 gadiem
Jēls, ļoti jēls hokejs. Apnicis tas tizlais sniegums. Pat Rēdlihu mafija ar Peku un Cipuli priekšgalā tikai olas pakasīja.
Izskatījās pēc daiļslidošanas kara laukā, kur mūs brutāli atšāva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 23:04, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Labs piemērs,kad būtu noderējis Ivanāns,lai lauztu spēles gaitu!
Bez šaubām, atbrauktu, ieliktu 4 bankas un mēs uzvarētu!

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:08, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par ko tad vispār ir runa? Tad kad Ržiham bija Atlants, tad viņam bija pilnīgi cits stils. Kāpēc? Tāpēc, ka izpildītāji bija cita līmeņa. Bet RD ir tikai ''gāzi grīdā''. Un tajās nedaudzajās spēlēs, kuras ir vinnētas ar prātu, spēle bija būvēta uz pamatīgas aizsardzības.
Atlantos slikti izpildītāji!!! Kas par murgiem, jau Kanareikins nolasīja spēcīgu blici. Kodols saglabājās. Ja spēlētājs nav Krievijas izlasē, tas nenozīmē slikts spēlētājs, bet spēlētājs Latvijas nenozīmē - labs spēlētājs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 23:10, pirms 13 gadiem
"Dzelzsakmens"ir šobrīd izgāzies, kā psihologs!
Žēl, ka neredzam (un domāju neredzēsim) izglābšanos no kaut 1:3....
Laikam Šupim kaut kas bija tāds, ko Pekka nespēj iedvest....
Un vēl...nevajaga Rautakālim stāstīt, ka meisterība vainīga pie vārtu negūšanas, jo šie paši džeki guva...meta...sita...
Ceru, ka savāksies komanda...Sandim atkal vajag iebliest "profilakses"poti, jo Pekka to nevar (nemāk)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:12, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: "Dzelzsakmens"ir šobrīd izgāzies, kā psihologs!
Žēl, ka neredzam (un domāju neredzēsim) izglābšanos no kaut 1:3....
Laikam Šupim kaut kas bija tāds, ko Pekka nespēj iedvest....
Un vēl...nevajaga Rautakālim stāstīt, ka meisterība vainīga pie vārtu negūšanas, jo šie paši džeki guva...meta...sita...
Ceru, ka savāksies komanda...Sandim atkal vajag iebliest "profilakses"poti, jo Pekka to nevar (nemāk)!
Nosauc, kuri meta, kuri sita. Uzvārdus - studijā!

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:13, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Neesi ko sajaucis ar virknējumiem ? Kur Afinogenovs,Toresens,Tihonovs ?
Varbūt arī esmu, jo Ržiha nekautrējas mīt sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nevis varbūt,bet konkrēti
Nu labi - konkrēti. Palika labāk. Pēc būtības ir ko teikt?

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:18, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atlantos slikti izpildītāji!!! Kas par murgiem, jau Kanareikins nolasīja spēcīgu blici. Kodols saglabājās. Ja spēlētājs nav Krievijas izlasē, tas nenozīmē slikts spēlētājs, bet spēlētājs Latvijas nenozīmē - labs spēlētājs!!!
Vai es minēju, ka slikti izpildītāji? Acīmredzot attiecīgie spēlētāji bija pilnīgi piemēroti aizsardzības stila hokejam, kurš arī perfekti tika realizēts. Savukārt, SKA hokejisti, acīmredzot, ir piemēroti aktīvam uzbrukuma hokejam, un arī tas tiek realizēts.
Kādam stilam ir piemēroti RD spēlētāji? Vai tiešām viņu meistarības līmenis atļauj iedomāties sevi par Detroitas Red Wings? Stipri šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: SKA šosezon ir nolasīta zvērīga blice.
Pie kam visās pozīcijās.
Nu, šosezon varētu arī izdoties tikt tuvāk tam kausam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 23:27, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vai es minēju, ka slikti izpildītāji? Acīmredzot attiecīgie spēlētāji bija pilnīgi piemēroti aizsardzības stila hokejam, kurš arī perfekti tika realizēts. Savukārt, SKA hokejisti, acīmredzot, ir piemēroti aktīvam uzbrukuma hokejam, un arī tas tiek realizēts.
Kādam stilam ir piemēroti RD spēlētāji? Vai tiešām viņu meistarības līmenis atļauj iedomāties sevi par Detroitas Red Wings? Stipri šaubos.
Ir tikai viens "BET". Nākot Pekkam vadība piekrita viņa filosofijai, bet ar nosacījumiem. Treneri, sastāvs! Ko Tu tagad gribi no trenera, lai šamējais maina savu skatu uz hokeju, ja tā, tad vieglāk ir nomainīt treneri. Kāda starpība 8.vieta ar Ŗūķi vai 8.vieta ar Pekku. Toties, kas par hokeju.

p.s.
Atkārtošos vēlreiz, kas nemainās, tas neizdzīvo. Gandrīz neiespējami, bez uzbrukuma iemācīties sist iekšā vārtus. Jāmaina visas RD sistēmā esošo komandu spēles stils, lai atnākot jaunajiem uz lielo blici, spēlētāji iekļautos sastāvā, nevis mocītos un pielāgotos.

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:28, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: SKA šosezon ir nolasīta zvērīga blice.
Pie kam visās pozīcijās.
Pēc būtības. Par RD nevis citām KHL komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 23:38, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: Holts caurs kā siets,steidzami jāmeklē labs pirmais numurs,Sprukts paliek Sprukts-šausmīgi lēns un patizls,Cipulis iet uz KHL rekordu,Šindelu vajag ar steigu atskaitīt,un Nieminenam jānomierinās.
Steidzami jāuzlabo momentu realizācija,jāsaņemas un jāturpina kapāt.Ļoti žēl,ka neizmantojām iespēju pakāpties turnīra tabulā.trīs zaudētas mājas spēles pēc kārtas.bišķiņ par daudz neizmantotu iespēju,ja vēl salavatam un barsiem zaudējumu varētu saprast,tad ķi'miķiem jau nu noteikti nevarējām atļauties zaudēt.viņi ,manuprāt,tomēr ir pašvaka komanda,un mums bija jāuzvar.kopumā visvairāk žēl,ka nepakāpāmies turnīra tabulā
Nu es te palasu, un 90% komentāros no konstruktīvas kritikas nav ne smakas, ir tikai lamāšanās un lādēšanās...
Par pretinieku komandas pašvakumu spriedelējot, ieteiktu vikingam 33 atcerēties, ka KHL švaku komandu nav, arī tagadējais Automobilists var nolikt pie vietas atsevišķā spēlē kādu dūzi, nerunājot par Ņeftehimik, kas joprojām cīnās par play-off un nemaz tik tālu vairs nav.
Un es PILNĪGI NEPIEKRĪTU Armandam Pučem, ka nav ko "piesaukt veiksmi". Viņš pats savos komentāros TV un rakstos SA & SA+ to 99% noliedz, uzsverot tikai meistarību, taču...
ievēroju arī - jo vairāk viņš TV (galvenokārt!) veiksmi noliedz, jo vairāk Dinamo tajos mačos zaudē!
Jo šosezon (arī agrākajās ir bijuši līdzīgi mači) ir vairākas spēles bijušas, kad mūsējie spēlē daudz labāk par pretiniekiem, bet zaudē. Ir arī bijuši mači, kad mūsējiem vairākās epizodēs paveicas, un mūsējie dažreiz uzvar, kaut citureiz ar tādu spēli ne tuvu uzvarai nebūtu...
Tāpēc mans viedoklis ir šāds - ja neveicas, neizdodas realizēt savus momentus, VIENMĒR nenorakstīt to uz mūsējo spēlētāju "sliktumu, meistarības trūkumu, treneru nejēgu utt.", bet NEAIZMIRST arī par veiksmes faktoru, kas sportā, īpaši sporta spēlēs, ĻOTI BIEŽI spēlē itin nozīmīgu lomu!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 23:45, pirms 13 gadiem
Šogad mūs velk tikai 1 .maiņa-ja tai spēle neiet-tad arī zaudējam,jo ārzemnieki ir pavāji,daži no tiem -kā Šindels-20 spēlēs 1 vārti,koeficients-10,Nieminens-13 spēlēs 0 vārti,koeficients-4 sen jau citā komandā būtu aizsūtīti mājās.Cipuļa rekords un šo brīdi ir 468 minūtes bez vārtu guvuma.Tātad jau 7,8 stundas uz ledus...
Būtu vismaz kā NHL izkāvušies publikai par prieku spēles beigās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 23:50, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Vajadzēja beigās tam sīkajam pa muti iedot...
Kas ir jāizdara, lai mēs iegūtu tādu vārtsargu kā Tarrki, principā tā uzvara ir praktiski pateicoties tikai viņam....... šodien redzējām, ka teicams vārtsargs ir kādi 75% uzvaras
Ja kas,tad Tarki nemaz nav tik kruts vārtsargs.
Pavisam nesen (neatceros tieši pret kuru komandu) viņu arī noņēma spēles laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:04, pirms 13 gadiem
Lieliska spēle. Noskatījos ar baudu kā DR spēlēja-ļoti patika. Saka spēle aizmirstās bet rezultāts paliek- man tā nav - šāda spēle neaizmirstās. Paldies DR par labi sniegumu , jā realizācija katastrofāla ,bet par zaudējumu maza bēda ja tik labi spēlē kopumā. Pēc spēles pat bija patīkama sajūta tieši no spēles kā tādas.Varbūt tāpēc ka pirmās divas sezonas mēs regulāri vājās spēlēs izkapājām punktus,tagad labās spēlēs tos neiegūstam. Ir spēles kad zaudējumu aizmirst bet prieks par spēli -šī bija tāda spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-10 00:11, pirms 13 gadiem
eu a moš mājās džeki vienkārši atpūšās/

  +2 [+] [-]

, 2011-12-10 00:11, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Tarki nemaz nav tik kruts vārtsargs.
Pavisam nesen (neatceros tieši pret kuru komandu) viņu arī noņēma spēles laikā.
Ja cilvēks domā, ka nomainīšana kādā spēlē ir vārtsarga "krutuma" rādītājs, tad arī Ruā, Brodērs, Luongo arī nemaz nav kruti varočiki... Tas tā - vnk replika.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-10 00:17, pirms 13 gadiem
Noskatījos klātienē ļoti uzmanīgi:

1/ 1.periods no sērijas "jums nav izredžu", ķīmiķi uzmeta 1reiz un Holts ielaida, neattaisnojami...
2/ 2. periods no sērijas "varbūt tomēr jums ir izredzes", ķīmiķi uzmeta 2reiz un Holts ielaida...
3/ 3. perioda beigas "''šis ir īstais RD, ēdiet dubļus", bet nedaudz par vēlu...
spēli pagrūda Holts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:32, pirms 13 gadiem
Normunds Namnieks rakstīja: Ja cilvēks domā, ka nomainīšana kādā spēlē ir vārtsarga "krutuma" rādītājs, tad arī Ruā, Brodērs, Luongo arī nemaz nav kruti varočiki... Tas tā - vnk replika.
Nu,tad lai iet reāli fakti.
Tarkki vidēji spēlē ielaiž 2,62 ripas (aizvadījis 25 spēles).
Holts vidēji spēlē ielaiž 2,52 ripas (aizvadījis 27 spēles).
Jučers vidēji spēlē ielaiž 2,54 ripas (aizvadījis 11 spēles).

Velc kā gribi, bet abi RD vārtsargi ir labāki par Tarkki.

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:36, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Lieliska spēle. Noskatījos ar baudu kā DR spēlēja-ļoti patika. Saka spēle aizmirstās bet rezultāts paliek- man tā nav - šāda spēle neaizmirstās. Paldies DR par labi sniegumu , jā realizācija katastrofāla ,bet par zaudējumu maza bēda ja tik labi spēlē kopumā. Pēc spēles pat bija patīkama sajūta tieši no spēles kā tādas.Varbūt tāpēc ka pirmās divas sezonas mēs regulāri vājās spēlēs izkapājām punktus,tagad labās spēlēs tos neiegūstam. Ir spēles kad zaudējumu aizmirst bet prieks par spēli -šī bija tāda spēle.

Ja Tev celtnieki uzbūvē šķību māju,tad arī saki,ka viņi baigi labi pastrādājuši, jo ķieģeļus taču stiepa, javu jauca un jumta spāres taču ātri un izmanīgi lika? Tas nekas,ka tajā mājā dzīvot nav iespējams.
Kā var nosaukt spēli par labu,ja gala rezultāts ir negatīvs?
Spēlē ne jau skaista procesa dēļ, bet gan pozitīva rezultāta dēļ.

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,tad lai iet reāli fakti.
Tarkki vidēji spēlē ielaiž 2,62 ripas (aizvadījis 25 spēles).
Holts vidēji spēlē ielaiž 2,52 ripas (aizvadījis 27 spēles).
Jučers vidēji spēlē ielaiž 2,54 ripas (aizvadījis 11 spēles).

Velc kā gribi, bet abi RD vārtsargi ir labāki par Tarkki.
Es runāju konkrēti par Tavu salīdzinājumu: "Pats redzēju, kā Tarki spēles laikā nomainīja", tātad, sūdīgs.

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Tarki nemaz nav tik kruts vārtsargs.
Pavisam nesen (neatceros tieši pret kuru komandu) viņu arī noņēma spēles laikā.
Nu jā, tā tas ir, somiem vispār ir nopietnas problēmas ar vārtsargiem un izlasē ņem katru kurš uz slidām māk stāvēt.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-10 00:46, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Spēle [cīņasspars] brīnišķīga, izpildījums nožēlojams! Pierādās tas, ja 1.maiņa nevar iemest, tad spēle būs zaudēta. Vairākums, īsta maucība. Ripu laiž pa perimetru, vārtu priekšā neviena nav, spēlētāji statiski, metienu nav. Nevienas zig-zag izspēles. Sprukts nodarbojas ar pārgudrībām, pie kam, neprecīzām. Šī biežā spēle ar muguru pret vārtiem ir nesaprotama. FUI! FUI! FUI! UN ATKAL SLAVINA PRETINIEKU VĀRTSARGU, KĀRTĒJO REIZI, KAD RD NEVAR IEMEST, TAD PRETINIEKAM PASAULES THE BEST VĀRTSARGS!!! HALLO!!! Cik reizes tika novilcināti metieni?! Cik bieži par ilgu apstrādāja ripu?! Ļoti raksturīgs izpildījums šajā sezonā. Nepārtraukti uzbrukumi - paliekam bešā, kļūda aizsardzībā - zaudēti vārti.
Teikšu pat vairāk, man patīk jaunais spēles modelis, dinamisks, uzbrūkošs. Vienkārši, klibo meistarība. Nu nevar spēlētāji, kuri visas savas karjeras laikā ir spēlējuši bez vārtiem, pat vairāk, ar muguru pret vārtiem, bez precizitātes metienos, piespēlēs, vienā momentā, hop, un sākt spēlēt "brazīliešu" hokeju. Tā tas dzīvē nenotiek.
Ar to nepietiek, RD sistēmā stulbums turpinās. Ja ir doma, ka Pekka turpinās vadīt komandu vismaz 3 sezonas, tad nesaprotu, kāpēc LM un Rīga+Juniors spēlē cita modeļa hokeju!
Ā-ā-ā, laikam sapratu, Savickim Pekka nepatīk, atgriezīsies pie Šuplera [visticamāk izmetīs no CSKA], tad varēs spēlēt čehu un slovāku aizsardzības hokeju. Bez izaugsmes, bez vārtiem, galvenais, BEZ MEISTARĪBAS!
Vairāk nedzer

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:52, pirms 13 gadiem
Normunds Namnieks rakstīja: Es runāju konkrēti par Tavu salīdzinājumu: "Pats redzēju, kā Tarki spēles laikā nomainīja", tātad, sūdīgs.
Njā,varbūt salīdzinājums nebija tas labākais, bet tie kas neseko tikai RD gaitām KHL zin kas ir kas šai līgā.

     [+] [-]

, 2011-12-10 00:54, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu jā, tā tas ir, somiem vispār ir nopietnas problēmas ar vārtsargiem un izlasē ņem katru kurš uz slidām māk stāvēt.
Ja Tu būtu paskatijies šosezon vairāk spēles ar Ņefķehimik piedalīšanos,tad Tu zinātu cik labi vai nelabi šosezon klājas Tarkki.
Nekas spožs.

     [+] [-]

, 2011-12-10 01:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ja Tev celtnieki uzbūvē šķību māju,tad arī saki,ka viņi baigi labi pastrādājuši, jo ķieģeļus taču stiepa, javu jauca un jumta spāres taču ātri un izmanīgi lika? Tas nekas,ka tajā mājā dzīvot nav iespējams.
Kā var nosaukt spēli par labu,ja gala rezultāts ir negatīvs?
Spēlē ne jau skaista procesa dēļ, bet gan pozitīva rezultāta dēļ.
Nu Tev jau vienmēr galvenais ir rezultāts-ja uzvar labi,ja zaudē slikti-tādi cilvēki ar tādu uztveri ir -Tu esi viens no tiem.
Es spēju baudīt hokeju.Par māju salīdzinājums nevietā-uzbūvē 2 mājas viena ir izcili skaista ,bet otra ļoti piemīlīga jauka patīkami ieiet-man prieks par jauko māju-nu un ka otra ir izcila man ļoti patika savējā. Es nesaku ka ņeftehimik nospēlēja izcili-mumsir 2 labi otrie vārtsargi,bet nav pirmā vārtsarga.
zinu Tev nepatī ka citi priecājās, prot priecāties, jo Tev patīk čīkstēt
Nu tad dari tā , man šovakar patiešām bija ļoti patīkami vērot DR spēli-un no Tava piemēra sanāk tā jabūvē 2mājas reizē tad viena noteikti būs šķība, jo hokejā viena komanda noteikti zaudē.
Ja DR uzvar - priecājos, ja DR zaudē bet spēlē labi - priecājos, ja DR zaudē un spēlē slikti jūtos normāli-nav prieka bet nekad neesmu pēc spēles bēdīgs vai dusmīgs-man sports neveido ne dusmas ne bēdas.
Tev laikam nesaprast - Tev patīk lamāt kritizēt utt.
Dzīvē ir citas lietas kas nepatīk-bezdarbs, tagad referendums par krievu valodu, nelaimes gadījumi.
Sports bēdas vai dusmas tikpat kā neizraisa-Loko traģēdija, Gruzijas kamaniņsportista nāve pirms olimpiādes-lūk lietas kas patiešām izsit no ierindas, rada bēdas.
Šodienas spēli skatījos ar baudu un priecājos-jā zaudējām-un Tev gribas lai fani būtu bēdīgi dusmīgi-tad padomā kāpēc Tu tā gribi-parakājies savā galviņā un padomā kāds pats esi.
Dzīvē ir daudz smagas grūtas lietas un tāpēc patīk sports ka tas sniedz pozitīvas emocijas un nedod negatīvas emocijas-ja es tā pārdzīvotu zaudējumus kā daži labi te tad droši vien sportu neiemīļotu no bērnības-kāpēc man brīvā laikā darīt kaut ko kas rada negatīvismu. Bija slikta spēle pret Lev savā laukumā-zaudējām, bet nekādas bēdas nebija, noskatos jā spēlējām slikti , zaudējām-aizmirstu gaidu nākošo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-10 01:09, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nosauc, kuri meta, kuri sita. Uzvārdus - studijā!
Cipa Amūrā labākais vārtu guvējs (dalīts), bet bija...
Lauris, ir vietā Mikjelis....
Saška buullīšuss mētāja...
Ozo...
Vēl saukt, kas meta....
Un kas šogad....
gribi teikt, ka šindeliiiti panjeema bez Pekkas zinjas???
Nevajag visu novelt uz Seejeeju...no sezonas saakuma komnsu komplekteeja Pekkkonens~!

     [+] [-]

, 2011-12-10 01:11, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nu Tev jau vienmēr galvenais ir rezultāts-ja uzvar labi,ja zaudē slikti-tādi cilvēki ar tādu uztveri ir -Tu esi viens no tiem.
Es spēju baudīt hokeju.Par māju salīdzinājums nevietā-uzbūvē 2 mājas viena ir izcili skaista ,bet otra ļoti piemīlīga jauka patīkami ieiet-man prieks par jauko māju-nu un ka otra ir izcila man ļoti patika savējā. Es nesaku ka ņeftehimik nospēlēja izcili-mumsir 2 labi otrie vārtsargi,bet nav pirmā vārtsarga.
zinu Tev nepatī ka citi priecājās, prot priecāties, jo Tev patīk čīkstēt
Nu tad dari tā , man šovakar patiešām bija ļoti patīkami vērot DR spēli-un no Tava piemēra sanāk tā jabūvē 2mājas reizē tad viena noteikti būs šķība, jo hokejā viena komanda noteikti zaudē.
Ja DR uzvar - priecājos, ja DR zaudē bet spēlē labi - priecājos, ja DR zaudē un spēlē slikti jūtos normāli-nav prieka bet nekad neesmu pēc spēles bēdīgs vai dusmīgs-man sports neveido ne dusmas ne bēdas.
Tev laikam nesaprast - Tev patīk lamāt kritizēt utt.
Dzīvē ir citas lietas kas nepatīk-bezdarbs, tagad referendums par krievu valodu, nelaimes gadījumi.
Sports bēdas vai dusmas tikpat kā neizraisa-Loko traģēdija, Gruzijas kamaniņsportista nāve pirms olimpiādes-lūk lietas kas patiešām izsit no ierindas, rada bēdas.
Šodienas spēli skatījos ar baudu un priecājos-jā zaudējām-un Tev gribas lai fani būtu bēdīgi dusmīgi-tad padomā kāpēc Tu tā gribi-parakājies savā galviņā un padomā kāds pats esi.
Dzīvē ir daudz smagas grūtas lietas un tāpēc patīk sports ka tas sniedz pozitīvas emocijas un nedod negatīvas emocijas-ja es tā pārdzīvotu zaudējumus kā daži labi te tad droši vien sportu neiemīļotu no bērnības-kāpēc man brīvā laikā darīt kaut ko kas rada negatīvismu. Bija slikta spēle pret Lev savā laukumā-zaudējām, bet nekādas bēdas nebija, noskatos jā spēlējām slikti , zaudējām-aizmirstu gaidu nākošo spēli.
Latviski tas saucās ļoti vienkārši-cenšanās aizbēgt no dzīves realitātes.
Šādu taktiku izmanto daudzi. Citi ņem un piedzērās, bet no rīta problēmas tās pašas+vel papildus paģiras.
Īsāk sakot gribēji teikt ka esi optimists?
Ja tā,tad neaizmirsti,ka optimisti izdomāja lidmašīnu, bet reālisti izdomāja izpletni, kas ne vienu vien cilvēku ir izglābis no optimistu savārītām ziepēm.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-10 01:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu būtu paskatijies šosezon vairāk spēles ar Ņefķehimik piedalīšanos,tad Tu zinātu cik labi vai nelabi šosezon klājas Tarkki.
Nekas spožs.
Tu mani pārliecināji ka KHL ir pēdējais pasaules sū@s, tapēc pārmetos atpakaļ uz NHL. KHLā skatos visas RD spēles un varbūt vēl 2-3 mačus nedēļā kas patrāpās, šobrīd tiešām nezinu kas tur darās, varbūt pēc jaunā gada sākšu intresēties.

Esmu rets viesis šogad sc portālā, tapēc ar smīnu palasiju komentārus, tu kā vienmēr savā elementā. Kad RD Šuplera laikā spēlēja tikai uz pretuzbrukumiem, viss bija slikti, debīli, treneris auns, spēlētāji nejēgas, nu reizēm tiem švabrakiem arī veicās. Tagad kad RD mīca pretinieku bet neveicās iemest, atkal slikti. Kā to sauc? Liekulība? Glumība?
Visi labi saprot ka hokejā nav nekas viennozīmīgs, jebkurš muļķis var izdomāt kaut ko sliktu par ko pakasīties, bet vajadzētu jau vismaz pieturēties pie kādiem principiem, savādāk tā ir tik tāda tukša trollēšana Nr 71 stilā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-10 01:44, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Vairāk nedzer
paldies, ka izlasīji

  +2 [+] [-]

, 2011-12-10 01:51, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: Cipa Amūrā labākais vārtu guvējs (dalīts), bet bija...
Lauris, ir vietā Mikjelis....
Saška buullīšuss mētāja...
Ozo...
Vēl saukt, kas meta....
Un kas šogad....
gribi teikt, ka šindeliiiti panjeema bez Pekkas zinjas???
Nevajag visu novelt uz Seejeeju...no sezonas saakuma komnsu komplekteeja Pekkkonens~!
Cipa - pa visu sezonu 12 ripas, Karsikam šobrīd 15!!!
Lauris - realizētājs, Miķelis - īsts darba rūķis, momentu radītājs + šosezon piespēles.
Ozo ... - par tādu algu, lai pamēģina nemest.
Saška - o, jā, pagājušā sezona, bullīši, visi garām!
Jā, bija leģionāri, kuru šogad nav!
Un viss!!!

     [+] [-]

, 2011-12-10 09:22, pirms 13 gadiem
mājas spēlēs mūsējie konkrēti lohanauti.pirmkārt mums vajag tik stabilu vārtsargu kā piemēram gārnets,bruklers,ramo,vehanens.lahti un otrkārt mums mājas spēlēs jāiemācās realizēt 100% vārtu realizācijas iespējas. ātrāk sāktos izbraukumu sērija,tur vismaz mēs kādu punktu varam dabūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-10 09:51, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: No leģionāriem ko vajadzētu paturēt ir Varjs un Lucenius, pārējos trīs mājas tālāk.
piekritu par Luceniusu, jo tad kad Cipulis iemetis 1 vartus savus mums bus nakamais ko apdlrst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-10 11:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latviski tas saucās ļoti vienkārši-cenšanās aizbēgt no dzīves realitātes.
Šādu taktiku izmanto daudzi. Citi ņem un piedzērās, bet no rīta problēmas tās pašas+vel papildus paģiras.
Īsāk sakot gribēji teikt ka esi optimists?
Ja tā,tad neaizmirsti,ka optimisti izdomāja lidmašīnu, bet reālisti izdomāja izpletni, kas ne vienu vien cilvēku ir izglābis no optimistu savārītām ziepēm.
Tieši otrādi-bēgšana no dzīves realitātes ir ļoti bīstama un nekad nevienam neiesaku. Mana dzīve ir mans darbs, mana ģimene, mana valsts-lūk lietas kas ir svarīgas. Sports man ir atpūta, izklaide -ja būtu treneris, sportists tad protams cītīgi izanalizētu spēli meklētu zaudējuma iemeslus utt. Vispār jau to daru arī tagad- spēli epizodiski paskatījos vēlreiz lai saprastu kas par vainu zaudējumam. Bet ja esmu līdzjutējs esmu iemācījies nesaspringt tur kur tas nav vajadzīgs. Vat tad Tu vari paskaidrot kādēļ man būtu jābūt bēdīgam par zaudējumu(no Tevis noprotu ka fanam obligāti ir jāskumst par komandas zaudējumu arī pēc labas spēles). Man taču nekādas problēmas nerodas saistībā ar DR zaudējumu. Ja ir problēmas tad tās risinu, bet tas ir citās jomās. Cenšos dzīvē meklēt visu labo lai arī patiesībā esmu reālists ar mērķi akcentēt pozitīvo. Pozitīvā domāšana cilvēkus pat no smagām slimībām izglābj-cilvēku domas ļoti palīdz dzīvē. Zinu ka dzīvē ir ļoti daudz negāciju un ciest nevaru cilvēkus kuri VISU LAIKU par to vien runā, jā par negācijām var parunāt, diskutēt, bet ne jau bieži un daudz - īpaši ja Tu neko tur nevari mainīt.
Tāpēc sports, teātris, kino, grāmatas ir lielisks atpūtas veids-ja nepatīk vai kas rada problēmas-neskaties. Dzīvē tāpat problēmu pietiek.
DR ir labs veids kā atpūsties, kur gūt pozitīvas emocijas.
Zaudējums ir dzīves realitāte pašiem hokejistiem, treneriem, komandas vadībai-viņi tur var kaut ko mainīt, līdzjutējiem nav iespējas ko mainīt un hokejs kā spēle ir skaista. Labi zaudējam, bet hokeju taču es redzēju ar savas komandas piedalīšanos.
Vai tad makšķernieks kurš neko nenoķer ir bēdīgs, nervozs. Viņš labi pavadījis laiku arī neko nenoķerdams-tā vismaz ir man zināmiem makšķerētājiem.