Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" nenosargā pārsvaru un zaudē Sprukta "Lokomotiv"

Jānis Celmiņš

"Dinamo" nenosargā pārsvaru un zaudē Sprukta "Lokomotiv"
Gints Meija pret Kertisu Senfordu
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Rīgas „Dinamo” hokejisti šovakar „Arēnā Rīga” aizvadīja otro spēli jaunajā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonā. Mačā pret Jāņa Sprukta pārstāvēto Jaroslavļas „Lokomotiv” komandu rīdzinieki pirmie ieguva divu vārtu pārsvaru, taču zaudēja ar 2:5.

Jānis Sprukts un Jaroslavļas "Lokomotiv" KHL sezonu sāka ar divām neveiksmēm izbraukumā, kamēr Rīgas "Dinamo" sestdien trīs reizes realizēja vairākumu un izcīnīja trīs punktus.

Pirmajā iemetienā uzvarēja viesi, taču pirmā trešdaļa aizritēja visai bālā cīņā abu komandu izpildījumā. Dažbrīd šķita, ka šī ir kāda pārbaudes spēle, ne regulārā čempionāta spēle. Iespējams, pie tā vainojama arī „Arēnas Rīga” ledus kvalitāte, taču ripa spēlētājiem neklausīja, bieži vien lecot pāri nūjas lāpstiņām, kļūdu bija daudz abu komandu izpildījumā. Jau mača pašā sākumā pa divu minūšu noraidījumam izpelnījās Oskars Cibuļskis un zviedrs Linuss Videls, kuram šī bija debijas spēle „Dinamo” kreklā. Šajos vairākumos viesi neko nopietnu pie Edgara Masaļska sargātajiem vārtiem izveidot nespēja, rīdzinieki aizstāvējās akurāti. Jau pēc brīža pie pirmā vairākuma tika arī laukuma saimnieki. Noteikumu pārkāpums Rīgas "Dinamo" aizsardzības zonā un divas minūtes vairākumā spēlēja rīdzinieki. Arī, spēlējot piecatā pret četriem, atslēgt Kertisa Senforda sargātos vārtus „dinamieši” nespēja, lai gan šāda iespēja radās divas reizes trešdaļā. Pēc spēlētām 20 mača minūtēm divas nulles uz rezultāta tablo vislabāk raksturoja notikušo laukumā. Arī metienu skaitā tobrīd līdzsvars - 5:5.

Otro spēles daļu rīdzinieki iesāka krietni aktīvāk, un tika atalgoti. 25.spēles minūtē rezultātu, pēc Oskara Cibuļska piespēles atklāja Juris Upītis, bet mirkli vēlāk vairākumu ar tālu šāvienu dubultoja Roberts Bukarts, kuram šie bija jau otrie vārti šajā sezonā. Ja pirmās 20 mača minūtes aizritēja komandām vienai otru izlūkojot, tad nākamajās desmit jau cīņa bija krietni aizraujošāka. Pēc Milana Jurčinas noraidījuma mūsējie palika trijatā pret pieciem (noraidīts tobrīd bija arī Miķelis Rēdlihs), un momentā par to tika sodīti. Pēc labas saspēles viesu labā vārtus guva Džefs Plets. Lai panāktu līdzsvaru uz tablo „Lokomotiv” vajadzēja tikai nepilnas trīs minūtes. Jaroslavļas komanda apliecināja, ka vairākumā izpildītāji komandā pietiek, un Martins Tērnbergs panāca – 2:2. Šis fakts tikai vēlreiz apliecina, cik ļoti daudz šajā sezonā (pēc noteikumu izmaiņām) izšķirs spēle skaitliski nevienādos sastāvos. Trešdaļas beigās rīdziniekiem arī radās izdevība uzspēlēt piecatā pret trim pretiniekiem, taču rīdzinieki to izmantot nespēja. Neiemet tu, iemet tev… Pēc „Lokomotiv” kapteiņa Iļjas Gorohova metiena no zilās līnijas ripas trajektoriju vārtu priekšā mainīja Džefs Plets, pirmo reizi vadībā izvirzot viesus - 3:2.

Trešo spēles nogriezni apņēmīgāk iesāka mājinieki, taču taustāmā rezultātā to pārvērst neizdevās. Tieši pretēji, viesi soli pa solim darīja savu darbu un rezultātā guva arī vārtus. Martins Tērnbergs ar metienu no neērtā tvēriena ceturto reizi pārspēja Edgaru Masaļski, kurš metiena izdarīšanas brīdi neredzēja – 2:4. Mirkli vēlāk Daniils Apļkovs salika visus punktus uz „i” un noņēma jautājumus par spēles uzvarētājiem – 5:2 un dzelzceļnieki no Rīgas aizveda trīs punktus.

”Dinamo” sastāvs:

Edgars Masaļskis (Jakubs Sedlāčeks); Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Čejs Genovejs - Milans Jurčina, Georgijs Pujacs - Kristpas Sotnieks; Lauris Dārziņš - Miks Indrašis - Miķelis Rēdlihs, Marcels Hosa - Linuss Videls - Gints Meija, Roberts Bukarts - Pjotrs Ščastļivijs - Gunārs Skvorcovs, Juris Upītis - Andris Džeriņš - Mārtiņš Cipulis.

Kontinentālā hokeja līga, 8. septembris

Rīgas "Dinamo" – Jaroslavļas "Lokomotiv" 2:5 (0:0, 2:3, 0:2)

Vārti: 24:30 Upītis (Cibuļskis) 1:0, 27:06 Bukarts (Pujacs, Ščastļivijs, vair.) 2:0, 28:22 Plets (Novotnijs, Holess, vair.) 1:2, 30:00 Tērnbergs (Plets, Holess, vair.) 2:2, 37:01 Plets (Kapustins, Gorohovs) 2:3, 47:05 Tērnbergs (Kručiņins) 2:4, 50:15 Apaļkovs (Gorohovs, Averins) 2:5.
Metieni: 19:23
Soda minūtes: 10:12
Vārtsargi: Edgars Masaļskis – Kertiss Senfords

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 21:41, pirms 11 gadiem
jaunā VIP koncepcija ir spriedzes pilna, taču man labāk patika iepriekšējais variants.

Edža labākais.

Paldies latvietim par izrādīto sapratni, tik svaigs un nepieelpots gaiss Arēnā sen nebija bijis, manuprāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:42, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: 3650 skatītāji sezonas otrajā spēlē! Dinamo standartiem tas ir dramatiski. Ko diez tribīnēs nodomāja Savickis? 3650 skatītāji. Pat lielajos zaudējumos divas sezonas atpakaļ nāca vairāk. A šeit pēc uzvaras pirmajā spēlē. Skaidrojumus studijā kolēģi!
Masonu aģenti uzlauza biļešu pārdošanas sistēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-09-08 21:43, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: 3650 skatītāji sezonas otrajā spēlē! Dinamo standartiem tas ir dramatiski. Ko diez tribīnēs nodomāja Savickis? 3650 skatītāji. Pat lielajos zaudējumos divas sezonas atpakaļ nāca vairāk. A šeit pēc uzvaras pirmajā spēlē. Skaidrojumus studijā kolēģi!
oho bankrots drīz. 3650 pret Loko. lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-08 21:43, pirms 11 gadiem
Komanda izskatijās diezgan nekāda. Radās iespaids, ka komanda pirmo reizi spēleja kopā. Visi spēlēja induviduāli, saspēle bija nekāda. Jāatzīst, ka pretinieks šovakar bija labāks.

Jāgatavojas nākamajai spēlei un miers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-09-08 21:43, pirms 11 gadiem
Liepājas vīri un sievas,sestdien uz ledus halli! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ralfinolv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2014-09-08 21:45, pirms 11 gadiem
Vismaz BASIS notiks LATVIJĀ!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:45, pirms 11 gadiem
Namejam un co svētki?
Nepatīkama spēle

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:45, pirms 11 gadiem
gadās arī tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: svomalraH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 21:46, pirms 11 gadiem
Putin khuilo by the Latvian fans @ Latvia - Armenia frendlie
https://www.youtube.com/watch?v=zVo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-08 21:47, pirms 11 gadiem
Pelnīta zaude!
Spēle diez gan neizteiksmīga Dinamo izpildijumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-09-08 21:48, pirms 11 gadiem
Un troļļi beidzot var priecāties. Smiekli par jums nāk. It īpaši par Nameju.

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:48, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu ko - tauta sapratusi,ka nevar atbalstīt čekistus no ģinamas.Spēli neredzēju,bet skaidrs,ka ģinamai un putinam būs ļoti daudz tādu zaudējumu.Slava Ukrainai.Nāvi pļutinam un čekistiem.
Tu pat tagad nevari iedomāties,kā Putins tagad raud savā kabinetā par kaunpilno RD zāģi Latvijas LOKOMOTIV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:49, pirms 11 gadiem
Cerams Soči neizcīnīs savu pirmo uzvaru khl pret RD

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:51, pirms 11 gadiem
Skatos minoritātes šeit sapulcējušās. Lai jau parunājas savā starpā. Vai kāds nezin, cik DR maksā šitiem visiem , kas it kā lamā DR , bet reizē veido ažiotāžu ap DR komandu, ko tieši vajag DR. Droši vien ja maz , bet kaut kādu bonusu jau vajadzētu šitiem DR reklamētajiem. Vatrbūt zutim katrā spēlē pa alum uzsauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-08 21:51, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Būtu tikai priecīgs ja tā būtu
Mums pašiem mazliet jāpareklamē šis pasākums, un tad jau būs Ok!
Nesen uzrāvu veselu čupu SK Liepāja logo paraugus dažus iemetu lai ievērtē.
Kā patīk šis?
';

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:52, pirms 11 gadiem
Šodien Edgars nevilka kā sestdien. Ja Edgars tā sargātu sestdien , tad mēs Minskai zaudētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-08 21:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Galvenajam Putleristam iestājusies lielā sāpe ne velti pēdējā laikā kļuvis ļoti piezemēts.
Lasu jūsu gudrības,pamācības,stāstus un cītīgi mācos.
Kā ir izteikušies daudzi filozofi, tikai muļķi nemaina nekad savu viedokli.
Tev tas nedraud,tā kā dragā vien tālāk savu repertuāru
Es pasmiešos. Patiesībā bez jums SC nebūtu jautri.

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:52, pirms 11 gadiem
Lokomotīvei pilnīgas haļavas sakrita, bet Ģinama pati vainīga, ka tik sliktu spēli rādija 3. periodā, uz beigam vispār staigāja pa laukumu...

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 21:53, pirms 11 gadiem
Nekas tā neiepriecina kā ziņa, ka putina projektam neveicas

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:53, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Šodien Edgars nevilka kā sestdien. Ja Edgars tā sargātu sestdien , tad mēs Minskai zaudētu.
Kādi jūs? Tu tur nemaz nespēlē.

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 21:53, pirms 11 gadiem
Pilnai laimei uz trešdienas spēli pret Sočiem varētu ierasties H sektors un atkārtot LAT-ARM spēles hitu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:54, pirms 11 gadiem
rīt futene!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-08 21:54, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kādi jūs? Tu tur nemaz nespēlē.
Es šo koamandu saucu par savējo un tāpēc saku mēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:55, pirms 11 gadiem
.....tad vel šis ';

  +2 [+] [-]

, 2014-09-08 21:55, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu pat tagad nevari iedomāties,kā Putins tagad raud savā kabinetā par kaunpilno RD zāģi Latvijas LOKOMOTIV.
Par Putinu protams pārspīlēts, bet Savickim gan varētu būt sāpīgi skatīties uz tukšajām tribīnēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:56, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Masaļskis noraka RD,laikam Savickis licis uz Toto spēlēt
tāpēc tas maita smaidīja visu laiku

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:56, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Es šo koamandu saucu par savējo un tāpēc saku mēs.
ā, tu tak Jura cilvēks.

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:56, pirms 11 gadiem
.....un šis ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....tad vel šis
mēsls, pirmais nav ideāls bet labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 21:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....un šis
visi trīs labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 21:59, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: mēsls, pirmais nav ideāls bet labāks
Ok!
Tad vel šāds
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-08 21:59, pirms 11 gadiem
uz vef pat gāja vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....un šis
kamdēļ tas 2014 tik ļoti jāmēģina iespiest? Ja nebūtyu pirmajā variantā tas 2014 apakšā, būtu tīri glīšs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:01, pirms 11 gadiem
....vai šāds, kurš gan vel jāpieslīpē ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:01, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....un šis
visi trīs pēc .irsas.rīt mēģini atkal

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:01, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kamdēļ tas 2014 tik ļoti jāmēģina iespiest? Ja nebūtyu pirmajā variantā tas 2014 apakšā, būtu tīri glīšs!
Ok!
Ņemšu vērā

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
Tad vel šāds
Pirmajam un pēdējam nav ne vainas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:04, pirms 11 gadiem
hahahahahahahahahaa! Super ziņa, kā jau teicu, līdz jaungadam, 'čau ģinamo'

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....tad vel šis
ieraugot šo es iedomājos Baltkrievijas karogu. Savus bērna cienīgos triepienus labāk paturi pie sevis

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....tad vel šis
Bez jebkādiem zemtekstiem. Pirmais logo daudz labāks- īsti jūrnieki latvieši nekad nav bijuši. Labāk L, kas uzreiz krīt acīs plus kluba atjaunošanas gads un Liepājas ģerbonis lielākā formātā.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:07, pirms 11 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Nožēlojams komentārs no šī kunga puses. Vai Jums, merikikifan pašam nav kauns?
a,ko nepareizu pateica? Ja būtu kādreiz bijis uz kādu LČ spēli zinātu,ka 300 skatītaji jau ir ļoti daudz

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:07, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pirmajam un pēdējam nav ne vainas
Ok!
šis ir pēdējais ko ir vērts parādīt apskatei.
';

  +4 [+] [-]

, 2014-09-08 22:08, pirms 11 gadiem
Nost ar krievu fašismu, nost ar dinamo!

  +3 [+] [-]

, 2014-09-08 22:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
šis ir pēdējais ko ir vērts parādīt apskatei.
ar kaiju bija labāks, šis pēc zaļa nato simbola izskatās

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:10, pirms 11 gadiem
Sir.Paul rakstīja: ar kaiju bija labāks, šis pēc zaļa nato simbola izskatās
Ideja: Kompasa skala-Liepāja jūrniecības pilsēta.

  -4 [+] [-]

, 2014-09-08 22:10, pirms 11 gadiem
kādēļ visi tā priecajas par slikto apmeklējumu? apniksies krieviem sponsorēt latviešu hokeju un ko tad? ķip krievi bēdāsies? vienīgi, kas paliks zaudētājos būs mūsu hokejisti, kuriem nāksies spēlēt kaut kādās otrā ešalona klubos (protams ar pāris izņēmumiem) pa kapeikām uun mēs -līzjutēji, kuri paliks bez augstakās raudzes hokeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:10, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bez jebkādiem zemtekstiem. Pirmais logo daudz labāks- īsti jūrnieki latvieši nekad nav bijuši. Labāk L, kas uzreiz krīt acīs plus kluba atjaunošanas gads un Liepājas ģerbonis lielākā formātā.
tur nu gan tu kļūdies.. Kurši bija līdzvērtīgi jūrnieki vikingiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-08 22:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
šis ir pēdējais ko ir vērts parādīt apskatei.
Nē, šo nevajag

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:12, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Bez jebkādiem zemtekstiem. Pirmais logo daudz labāks- īsti jūrnieki latvieši nekad nav bijuši. Labāk L, kas uzreiz krīt acīs plus kluba atjaunošanas gads un Liepājas ģerbonis lielākā formātā.
Skatīšos ko vel tam pirmajam var darīt lietas labā.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:12, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: tur nu gan tu kļūdies.. Kurši bija līdzvērtīgi jūrnieki vikingiem..
Kopumā latvieši nav nekādi īsti jūrnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:13, pirms 11 gadiem
tommy90 rakstīja: kādēļ visi tā priecajas par slikto apmeklējumu? apniksies krieviem sponsorēt latviešu hokeju un ko tad? ķip krievi bēdāsies? vienīgi, kas paliks zaudētājos būs mūsu hokejisti, kuriem nāksies spēlēt kaut kādās otrā ešalona klubos (protams ar pāris izņēmumiem) pa kapeikām uun mēs -līzjutēji, kuri paliks bez augstakās raudzes hokeja.
tāpēc,ka visi iedomājušies,ka spēlēt krievu līgā ir līdzvērtīgi bū okupantiem. Neviens kautkā nenoliek ne futbola,ne basketbola klubus,kas ārzemēs pieder krievu biznesmeņiem,kas ir Putina sabiedrotie, neviens arī Vefam īsti par VTB nepiesienas- tikai Dinamo. Neviens neaizdomājās,kāpēc tas pats Jokerit, Medveščak vai Slovan par ko tādu neārdās. Neviens neaizdomājās,ka patiesībā par to naudu,ko krievi iedod mums viņi nevar nodrošināt pāris bataljonus ar kalašiem

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:13, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Harļik, tad Tu esi viens no lielākajiem SC muļķiem, jo kā slavināji Putleristus tā joprojām turpini arī tagad to darīt, pat neskatoties uz to, ko Putleristi dara Ukrainā. Es atrazdamies Šveicē cīnos pret šo Krievu Projektu Latvijā kaut gan man par to vajadzētu būt vienaldzīgam, bet Tu sēžot Nīderlandes kāpostu vagās atbalsti Putleristus. Nesaprotu cik aprobežotam cilvēkam jābūt, lai tā kristu un celtos par šo Krievu Projektu Latvijā, bet tajā pašā laikā noniecināt Latvijas hokeja iekšējo čempionātu.
Es taču tev visu jau uzrakstīju. Tu tagad esi man elks un ideoloģiskais iedvesmotājs. Tava cīņa nes augļus,tur pie zīlnieces nav jāiet.
Pat tādu bezcerību kā mani esi pie prāta vedis. Tagad sēžu tai vagā Nīderlandē un tikai tavus tekstus atmiņā pāršķirstu.Kad vergturis saka kāpēc nestrādāju ar pilnu atdevi,saku maģisko vārdu Zutis,un uzreiz visi saka,jā zinām ! Vīrs kā ozols,p.uti kā zīles,tik ka uzvārds štruntīgs,Neļķe. Ja tev vēl kāds uzdāvinātu bruņu mašīnu,tu vēl tālāk varētu nest savu mesidžu tumsoņām.Man pat tagad kaimiņi saskrējuši un prasa tulkot visu ko tu raksti,nes pasaulei. Tāda ažiotāža,ka bail.
Tā kā ne tikai Šveicē un LV zina tevi,tagad tu arī Holandē esi godājams.
Tevi te aicina domubiedri Amsterdamā pa kanāliem kopā mītiņu taisīt.
Vienīgais nosacījums,ņem daudz vazelīna,tu dikti populārs te esi !

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:13, pirms 11 gadiem
5-2 ta ir sagrave!

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:13, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: skatos, Ivars šodien pilnīgi "lido"

Tas gan nav tapis vienā, bet vairākās dienās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatīšos ko vel tam pirmajam var darīt lietas labā.
Pirmais ar L burtu patiešām šķiet vislabākais, bet tas mans subjektīvais viedoklis un jautājums jāizlemj liepājiniekiem.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā latvieši nav nekādi īsti jūrnieki.
Kopumā jā,bet viņš jau taisa logo Liepājai nevis Latvijai un Liepājas puse, vai Kurzeme kā tāda jau no seniem laikiem ir jūrnieki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:17, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: VEF pirminēt ir diezgan primitīvi, jo tur pirmkārt VTB ir pavisam pretēja visa attieksme utt. un pats galvenais, ka VEF netika radīts priekš Krievijas līgas, kā tas tika darīts ar ģinamu
Bet kāpēc tu man neko neatbildēji par pārējo? par citiem ārzemju klubiem iekš KHL,kautkā nav dzirdēts par turienes fanu neapmierinātību. Tapat kā neesmu dzirdējis neapmierinātību par to ,ka Abramovičam pieder Chelsea, vai Prohorovam Bruklinas nets utt. Par kuriem,jo īpaši Chelsea gan kautkā baigi daudzie fano. Ar ko tad tas ir labāk par RD?

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:17, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā latvieši nav nekādi īsti jūrnieki.
Hm,nepiekritīšu, jo vel mums esot cara impērijas sastāvā latvieši bija slaveni kā jūras braucēji, kurus jau tad varēja sastapt visās pasaules ostās. Bija slaveni ar savām daudzām valodu prasmēm un uzcītību.
Arī tagad daudzās pasaules rederejās ir daudz dažāda līmeņa latviešu jūras virsnieki (tā tos sauc arī civilā flotē).

  +4 [+] [-]

, 2014-09-08 22:17, pirms 11 gadiem
Kad NHL sezona sākas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:19, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: maz ko par latviešiem zini
Es zinu to,ka kurši un lībieši bija zvejnieki,daļēji arī jūras sirotāji. Dzīvoja pārsvarā Kurzemē un gar Rīgas līci. Ja tā nav jūrniecība tad man jāapēd mana RD un mana Kurbada cepurīte

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:20, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: kādas augstākās raudzes? Spēles ziņā NLA ir interesantāka, turpat DEL un vēl pāris līgas, nevajag pārvērtēt KHL....priekš izlases ir labāk lai katrs spēlētājs atsevišķi dažādos klubos sitās nevis tiek kopā savākti un pārmaksāti
Tava DEl līmeni ļoti labi apliecina čempionu līga,kur viņu klubus vālē kā mazus bērnus..

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 22:21, pirms 11 gadiem
vai beidzot Latvijas iedzivotajiem pieleca?
3.5 k skatitaju, un cerams ka ies vel uz leju.
Tas nav adekvati ka uz krievu klubu iet vairak neka uz Latvijas futbola, basketbola, hokeja izlasu spelem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:22, pirms 11 gadiem
Bruins133 rakstīja: Nu ko - tauta sapratusi,ka nevar atbalstīt čekistus no ģinamas.Spēli neredzēju,bet skaidrs,ka ģinamai un putinam būs ļoti daudz tādu zaudējumu.Slava Ukrainai.Nāvi pļutinam un čekistiem.
Augsta līmeņa līgās klubi pieder visādiem arābiem kas apspiež cilvēkus, atskaita piķi teroristiem, miljardieriem, politiķiem kas noteikti nav nekādi paipuisīši. Nu tad pastāsti par kādiem precedentiem pasaules sportā, kur cilvēki fano vai nefano par kluba saimniekiem, nevis sportistiem?
Tavā avatarā ir Bruins emblēma, vai Tu zini kas ir kluba saimnieki?

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:22, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Kad NHL sezona sākas?
google tev atbildes precizak neka sc pikachu

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:23, pirms 11 gadiem
Jums arī šovakar sportacentrā nešancē adbloks???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:24, pirms 11 gadiem
Pagaidām Miķelis nekāds,Lauris vispār...Soči jāvinnē,Laurim jāiemet un aizies-komanda cīnās un tas ir galvenais !

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:24, pirms 11 gadiem
Kāds izdzēsa manu komentāru - Rīgu vazāja taka tādu sūdu !

  -2 [+] [-]

, 2014-09-08 22:24, pirms 11 gadiem
Es pats uzskatu,ka krievu agresija Ukrainā ir absurds.. Bet man ir jautājums visiem,kas pasniedz RD spēlēšanu KHL par kautko absurdu. Ko un kā Ukraiņi iegūš vai krievi zaudēs attiecībā uz karu,ja RD pārstās spēlēt KHL? Un ko lielie Ukrainas "atbalstītāji" atskaitot komentārus internetā ir darījuši, lai patiešam atbalstītu ukraiņus? Un pēdējais jautajums ,dēļ,kura mani droši vien nodēvēs par krievu un putlera draugu,lai arī tāds galīgi neesmu,man vienkārši patīk godīgums- ar ko amerikāņu un Nato iebrukumi sākot jau ar Vjetnamu ir bijuši labāki par to,ko krievi dara Ukrainā?

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:24, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Jums arī šovakar sportacentrā nešancē adbloks???
Viss kārtībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:25, pirms 11 gadiem
RAGNARS rakstīja: Kāds izdzēsa manu komentāru - Rīgu vazāja taka tādu sūdu !
arī priečajies,ka zaudēja "putlera komanda" ? A kāpēc tev avatarā Putlera drauga Abramoviča kluba emblēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
šis ir pēdējais ko ir vērts parādīt apskatei.
Melnais uzraksts galīgi garām! Saplūst ar fonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....un šis
ideja laba ,bet pārāk paintīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mums pašiem mazliet jāpareklamē šis pasākums, un tad jau būs Ok!
Nesen uzrāvu veselu čupu SK Liepāja logo paraugus dažus iemetu lai ievērtē.
Kā patīk šis?
+/- ok

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ....vai šāds, kurš gan vel jāpieslīpē

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok!
Tad vel šāds
Kārtējās krustotās nūjas un lauva

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....tad vel šis
Varbūt tomēr šis... subjektīvi

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:30, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Mums vienk. ir jaacenshas kljuuut peec iespeejas vairak, mazaak kreiviskiem
man ,piemēram, patīk skatīties kā latviešu puiši,da kautvai tur spēlētu galīgi puišeļi,bez leģionāriem un dod pa tirsu krieviem hokejā- vismaz kautkā viņiem pa tirsu iedot varam. A par mazāk krievisko- varbūt sāksim ar pareizu rakstību- ar mīsktinājuma un garmzīmēm? Un iztīrot no krieviskuma Rīgu un Daugavpili? Kārtīgu latvieti tāds Dinamo par krievu un Putina atbalstītāju nepadarīs. Ja tu skatoties hokeju paliec par kādas politikas atbalstītāju švaks pulveris vien esi un bučotu krievu tankus tiem ienākot arī ja tāda KHL nebūtu

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:32, pirms 11 gadiem
Tiem,kas pārzin Liepājas hokeju-ne pa tēmu. Kāpēc Liepājai zaļi, sarkanas formas,kuru stils nenormāli atsit to pašu Kazaņu, vai Baltkrieviju. Jā pilsētas krāsas itkā,bet vai nevarēja ,ko smukāku un oriģinālāku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:34, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Varbūt tomēr šis... subjektīvi
Tencinu par viedokli.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:34, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ģinama ir krievu miljonāra kluba
atkal tu? Kāpēc neatbildi man neko par tādiem klubiem Kā Chelsea un Bruklinas nets? nopīkstēji par to,ka VEF draņķīgs piemērs un čuššš. Nu ar ko tad šie ir labāki par DInamo,ka kad pusportacentrs.com par tiem kaifo tas nav Putleriski,bet vot Rīgas DInamo ,tas ir apkaunojums un valsts nodevība?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:34, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Skatos, ka esi kļuvis ne tikai piezemēts, bet arī ļoti sekls. Esi sajutis, ka d***a deg, tādēļ pēdējā laikā pazuduši visi Tavi slavinošie Puleristu saukļi. Agrāk ar putām uz lūpām skandināji, ka Pasaulē nekas nav labāks par Krievijas hokeja līgu, par Putleristu nāciju utt..
Agrāk nebija pieejama tava ideoloģija un progresīvā domu gājiena.
Es tev taču jau teicu. Es jau savējais PŪTIN HUILO,PUTIN HUILO.
Bet tu mani vis atgrūd un atgrūd. Tu un tava ideoloģija ir taču absolūtais labums,tā kā nevajadzētu tev tā ar saviem sektantiem,dēliem iesācējiem apieties.Bet nu strostē mani,strostē,tu taču zini ko dari Pareizi ir,vēl jau tā pārvērtība un transformācija nav pilnībā pabeigta.Rīt kāpostu vagā vēlreiz pārdomāšu visu ko tu te sludini,kā arī kolēģiem(bedolagām) pastāstīšu. Kopā mēs spēks !Tu man privāti atsūtu kādu jūsu paroli,lai vairs man nebūtu šo neērtību. Es taču jau savējais.Vai tā ir vecā heil hitler ?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-08 22:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ģinama ir krievu miljonāra kluba
Jau miljono reizi tev saka, ka ir nenormāli daudz klubu dažādos sportaveidos un dažādās līgās, kur īpašnieki ir tie paši krievi, vai arābi utt. Nevienu tas nerausta, jo tas tāpat ir tās pilsētas klubs, vienīgais tu ar to DR nevari likties mierā,

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: .....tad vel šis
Šis visinteresantākais un oriģinālākais. Bet tās taču ir tikai idejas, un kāds izveidos viņus profesionālāk ? No offense, bet šitie paint logo ir pamatskolas līmenī.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:37, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Uzreiz tev jau asiocācijas ar kolhozu, nu tak tās ir tikai krāsas
Baltkrievijas izlases arī ir kolhozs?
Hokeja kluba krāsas,tāpat kā logo ir tā atpazīšanās tēls.Tas savā ziņā simbolizē komandu,līdz ar to tās nav tikai krāsas. Un vismaz man tas zaļi ,sarkanais tonis liekas pajēls. Bez tiem 2 ja piemestu dzelteno būtu vēl Lietuva vai atāli uz Ungārijas izlasi. Prasīju,kādam ,kas zin nevis uzreiz uzbrauc. Simbolam ir jābūt tādam lai prieks gan savējam, gan pretiniekam paskatīties. Tāpēc ļoti patīk somu,zviedru,ahl,šveices formas,tās bieži ir labos stilos ieturētas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:37, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Tiem,kas pārzin Liepājas hokeju-ne pa tēmu. Kāpēc Liepājai zaļi, sarkanas formas,kuru stils nenormāli atsit to pašu Kazaņu, vai Baltkrieviju. Jā pilsētas krāsas itkā,bet vai nevarēja ,ko smukāku un oriģinālāku?
Ko nozīmē smukāk, ja vēsturiski tādas ir Liepājas krāsas? Tad kad tās tapa, tad neviens īpaši nedomāja par tādām hokeja komandām.
Katrai emblēmai ir (kā saka heraldikas speciālisti) jālasās. Tajā jābūt maksimāli daudz informācijas par vietu un komandu. Ieteicams izmantot ne vairāk kā 3-5 krāsas, un tikpat elementus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:40, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Šis visinteresantākais un oriģinālākais. Bet tās taču ir tikai idejas, un kāds izveidos viņus profesionālāk ? No offense, bet šitie paint logo ir pamatskolas līmenī.
Protams, ja kāda no tām tiks izmantota, tad ar to jau strādās profesionāļi, un tiks taisīts vektora fails. Šīs ir tikai skices.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē smukāk, ja vēsturiski tādas ir Liepājas krāsas? Tad kad tās tapa, tad neviens īpaši nedomāja par tādām hokeja komandām.
Katrai emblēmai ir (kā saka heraldikas speciālisti) jālasās. Tajā jābūt maksimāli daudz informācijas par vietu un komandu. Ieteicams izmantot ne vairāk kā 3-5 krāsas, un tikpat elementus.
Es tajā pašā Kurbadā vai Sāga tad Ogres krāsas neredzu,vienīgi zilais. Un heraldika attiecās uz ģērboni,hokeja gadījumā logo. Un neviens neliek kluba krāsās likt tieši pilsētas krāsas- kaut vai Metalurgs- tur no zaļā nebija ne smakas. Neteikšu gan,ka arī tās krāsas patika,jo zili,sarkan,baltie toņi katrai 3 komandai

  +2 [+] [-]

, 2014-09-08 22:41, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Es tajā pašā Kurbadā vai Sāga tad Ogres krāsas neredzu,vienīgi zilais. Un heraldika attiecās uz ģērboni,hokeja gadījumā logo. Un neviens neliek kluba krāsās likt tieši pilsētas krāsas- kaut vai Metalurgs- tur no zaļā nebija ne smakas. Neteikšu gan,ka arī tās krāsas patika,jo zili,sarkan,baltie toņi katrai 3 komandai
Man futbola FK Liepājas formas liekas reti pretīgas ar to sarkano un zaļo. Manuprāt galīgi neiet tās krāsas kopā.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:41, pirms 11 gadiem
Es skatos citu pagalmā jo kaut kā tikai Latvijā,varbūt daļēji Lietuvā visi tik ļoti cepjās par to,ka klubs spēlē krievu līgā vai saņem krievu naudu. Lūk ārzemēs par to fano,arī tie paši latvieši fano (un tieši tas,ko trekni atzīmēju) bet tad nenosoda,tad tas ir labi un smuki.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:43, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Es tajā pašā Kurbadā vai Sāga tad Ogres krāsas neredzu,vienīgi zilais. Un heraldika attiecās uz ģērboni,hokeja gadījumā logo. Un neviens neliek kluba krāsās likt tieši pilsētas krāsas- kaut vai Metalurgs- tur no zaļā nebija ne smakas. Neteikšu gan,ka arī tās krāsas patika,jo zili,sarkan,baltie toņi katrai 3 komandai
LM komandas pamatuzdevums bija reklamēt šo uzņēmumu, un tāpēc šīs kluba logo tika tika izmantotas šī uzņēmuma krāsas un logo. Ar jauno klubu ir savādāk, jo tas ir ļoti saistīts ar Liepājas pilsētu, un tāpēc tieši šīs krāsas.
Painteresējies kādas ir uzņēmumu Kurbads un Sāga krāsas, tad sapratīsi kāpēc šie klubi izmanto tieši šīs krāsas.

  +5 [+] [-]

, 2014-09-08 22:44, pirms 11 gadiem
1) Rīgas "Dinamo" ir krieviem piederošs Latvijā bāzēts klubs, kas spēlē Krievijas līgā.
2) VEF ir latviešu sponsorēts Latvijas klubs, kas paralēli Latvijas čempionātam spēlē Krievijas līgā.
3) Londonas Chelsea ir krievam piederošs klubs, kas spēlē Anglijas čempionātā.

Atšķirību jūtat? Līdzība būtu tad, ja Abramoviča Chelsea Londonā spēlētu Krievijas Premjerlīgā vai Mansura City pārvāktos uz AAE čempionātu.

Galvenais stāsts jau nav par naudas izcelsmi vai pat to, kur klubs spēlē. Galvenais stāsts ir par kluba izveides mērķiem. Dinamo ir klubs, kurš ir spējīgs pastāvēt tikai tad, ja būs kāds, kas būs gatavs, brutāli runājot, izmest vējā 12 miljonus eiro katru gadu. Jo pelnīt ar šo projektu nav iespējams un Latvijā tuvāko gadsimtu noteikti nebūs iespējams. Šī kluba mērķis nav bizness, bet gan viens cits. Kamēr, piemēram, Anglijas futbola klubi klubi ir spējīgi strādāt kā biznesa projekti (uzsvars uz spējīgi. Vai viņi arī strādā kā biznesa projekti, tas jau ir cits stāsts) un tie nav izveidoti kā maigās varas projekti. Ja šajos klubos īpašnieks aizies, vietā būs cits, jo ar klubu ir iespējams reāli pelnīt naudu. Šajās situācijās klubu iegādes un pastāvēšanas mērķis ir pavisam cits. Kamēr Dinamo...

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:44, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Es tajā pašā Kurbadā vai Sāga tad Ogres krāsas neredzu,vienīgi zilais. Un heraldika attiecās uz ģērboni,hokeja gadījumā logo. Un neviens neliek kluba krāsās likt tieši pilsētas krāsas- kaut vai Metalurgs- tur no zaļā nebija ne smakas. Neteikšu gan,ka arī tās krāsas patika,jo zili,sarkan,baltie toņi katrai 3 komandai
Bet Kurbads vai Sāga jau nav tādi Ogres iezemieši, vnk halli izmanto. Kāpēc Kurbadam iepīt Ogri, ja iespējams Rumbulā būs sava halle? Kurbads ar šādu logo jau Rīgas čempī spēlēja, kad nebija nekāda sakara ar Ogri. Sāga ir vispār kaut kāda apvienotā puiku komanda

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņam būtu jaunas krāsas jāsajauc vai? Es atkārtošu, tās ir tikai krāsas un atpazīšanas tēls ir logotips nevis krāsas
sports mūsdienās ir mārketings. Ja gribi fanu kreklus pārdot ne tikai faniem (kuru Latvijas hoķa klubiem ir maz) ,bet arī kādam neitrālajam tiem ir jābūt piesaistošiem-šaubos, ka zaļi sarkanais variants izraisa lielu popularitāti

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:47, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bet Kurbads vai Sāga jau nav tādi Ogres iezemieši, vnk halli izmanto. Kāpēc Kurbadam iepīt Ogri, ja iespējams Rumbulā būs sava halle? Kurbads ar šādu logo jau Rīgas čempī spēlēja, kad nebija nekāda sakara ar Ogri. Sāga ir vispār kaut kāda apvienotā puiku komanda
Rumbulā ja būs tad tikai tāpēc ka Jurka Fjodorovs bišķi apčakarēja Kurbadu.. Nomainīja pārdošanas cenu,savādāk Kurbads būtu tīra Ogres komanda. Puiku vai nepuiku- Sāga ir Ogres komanda.. Un tapat kā jebkurš Rīgas hokeja klubs- vai visi spēlē tikai Rīgas zili baltajās krāsās? Tapat kā savulaik Ogres ask -nu melns+liesmas arī neiet kopā ar ogres ģērboni.

  +6 [+] [-]

, 2014-09-08 22:48, pirms 11 gadiem
nu ja hokejam pienakusi gruti laiki..bet pareizi ir !! cik var iet uz to putina projektu visu laiku!! Tauta saprot un ir pret krievu projektiem!!

  +5 [+] [-]

, 2014-09-08 22:48, pirms 11 gadiem
vajadzeeja atteikties no ta KHL un pieteikties spelet Cempionu liga kur ari daudz stipras komandas spele

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:49, pirms 11 gadiem
Nenaacu uz hokeju jo nebija Gaazes

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 22:49, pirms 11 gadiem
Quo vadis? rakstīja: 1) Rīgas "Dinamo" ir krieviem piederošs Latvijā bāzēts klubs, kas spēlē Krievijas līgā.
2) VEF ir latviešu sponsorēts Latvijas klubs, kas paralēli Latvijas čempionātam spēlē Krievijas līgā.
3) Londonas Chelsea ir krievam piederošs klubs, kas spēlē Anglijas čempionātā.

Atšķirību jūtat? Līdzība būtu tad, ja Abramoviča Chelsea Londonā spēlētu Krievijas Premjerlīgā vai Mansura City pārvāktos uz AAE čempionātu.

Galvenais stāsts jau nav par naudas izcelsmi vai pat to, kur klubs spēlē. Galvenais stāsts ir par kluba izveides mērķiem. Dinamo ir klubs, kurš ir spējīgs pastāvēt tikai tad, ja būs kāds, kas būs gatavs, brutāli runājot, izmest vējā 12 miljonus eiro katru gadu. Jo pelnīt ar šo projektu nav iespējams un Latvijā tuvāko gadsimtu noteikti nebūs iespējams. Šī kluba mērķis nav bizness, bet gan viens cits. Kamēr, piemēram, Anglijas futbola klubi klubi ir spējīgi strādāt kā biznesa projekti (uzsvars uz spējīgi. Vai viņi arī strādā kā biznesa projekti, tas jau ir cits stāsts) un tie nav izveidoti kā maigās varas projekti. Ja šajos klubos īpašnieks aizies, vietā būs cits, jo ar klubu ir iespējams reāli pelnīt naudu. Šajās situācijās klubu iegādes un pastāvēšanas mērķis ir pavisam cits. Kamēr Dinamo...
Tur ir taisnība. Tiesa par Vef- tur tā naudiņa arī ir galīgi netīra,papētot sponsorus.. Krievu mērķis ar Dinamo protams ir maigā vara.. Bet vai maigā vara iedarbojās uz domājošiem cilvēkiem? Es domāju,ka nē. Es domāju,ka normāli domājošam Dinamo būs neitrāls vai arī tieši pretējais efekts-papildus niknums uz Rus,iespēja tiem vismaz sporta laukumā sadot+ paskatīties normālu hoķi un saviem puikām iespēja pelnīt mājās nevis hvz kur.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:51, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kur tu dzirdeji, ka Rumbulā būs hokeja halle?
Bet Kurbads vai Sāga jau nav tādi Ogres iezemieši, vnk halli izmanto. Kāpēc Kurbadam iepīt Ogri, ja iespējams Rumbulā būs sava halle? Kurbads ar šādu logo jau Rīgas čempī spēlēja, kad nebija nekāda sakara ar Ogri. Sāga ir vispār kaut kāda apvienotā puiku komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-09-08 22:52, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Šodien taču ir festivāls un svētki
Jāļauj tiem izpriecāties savā bariņā,tur komēdija par brīvu.
Komēdija, mans labais draugs, ir arēnā Rīga laikā, kad tur spēlē krievu milicijas klubs Rižskije Ģinama!

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:57, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Tur ir taisnība. Tiesa par Vef- tur tā naudiņa arī ir galīgi netīra,papētot sponsorus.. Krievu mērķis ar Dinamo protams ir maigā vara.. Bet vai maigā vara iedarbojās uz domājošiem cilvēkiem? Es domāju,ka nē. Es domāju,ka normāli domājošam Dinamo būs neitrāls vai arī tieši pretējais efekts-papildus niknums uz Rus,iespēja tiem vismaz sporta laukumā sadot+ paskatīties normālu hoķi un saviem puikām iespēja pelnīt mājās nevis hvz kur.
Es neesmu lasījis nevienu aicinājumu mīlēt RD. Kā arī nekādas maigās varas izpausmes izjutis. Par to no otras puses,ko tik nav nācies lasīt.
Kādas paralēles tik nav vilktas un kādi vainojumi. Un visa krieviskā noliegšana,liegšana man atgādina veco labo PSRS laiku praktizēto.
Kad sabiedriskais viedoklis un nopelšana bija viens no pamat principiem.
Kad kāds cits gatavs domāt manā labā - it kā par labu man.
Redz aiziešana uz sporta pasākumu ir grēks,kauns utt. Un tā tev nemanot tevi arī padzīs zem naga. Iebiedējot,kauninot,nopeļot.
Nekā jauna,lai kādā sistēmā tu neskaitītos.
Tad bija savs ienaidnieks,tagad arī. Bet bez tā nekur. Un tas reāli biedē,jo vēsture atkārtojas.

     [+] [-]

, 2014-09-08 22:59, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Rumbulā ja būs tad tikai tāpēc ka Jurka Fjodorovs bišķi apčakarēja Kurbadu.. Nomainīja pārdošanas cenu,savādāk Kurbads būtu tīra Ogres komanda. Puiku vai nepuiku- Sāga ir Ogres komanda.. Un tapat kā jebkurš Rīgas hokeja klubs- vai visi spēlē tikai Rīgas zili baltajās krāsās? Tapat kā savulaik Ogres ask -nu melns+liesmas arī neiet kopā ar ogres ģērboni.
Kurbads gribēja pirkt hallli? Nu katra komanda pati lai izdomā kam piesaistīt savu logo, tur nav pareizi/nepareizi ir forši un ne tik forši

     [+] [-]

, 2014-09-08 23:03, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kurbads gribēja pirkt hallli? Nu katra komanda pati lai izdomā kam piesaistīt savu logo, tur nav pareizi/nepareizi ir forši un ne tik forši
Tā vismaz man stāstīja,ka bija vēlme noslēdzoties sezonai pirkt halli,bet īpašnieks pacēla sākumā noteikto cenu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-09-08 23:07, pirms 11 gadiem
Quo vadis? rakstīja: 1) Rīgas "Dinamo" ir krieviem piederošs Latvijā bāzēts klubs, kas spēlē Krievijas līgā.
2) VEF ir latviešu sponsorēts Latvijas klubs, kas paralēli Latvijas čempionātam spēlē Krievijas līgā.
3) Londonas Chelsea ir krievam piederošs klubs, kas spēlē Anglijas čempionātā.

Atšķirību jūtat? Līdzība būtu tad, ja Abramoviča Chelsea Londonā spēlētu Krievijas Premjerlīgā vai Mansura City pārvāktos uz AAE čempionātu.

Galvenais stāsts jau nav par naudas izcelsmi vai pat to, kur klubs spēlē. Galvenais stāsts ir par kluba izveides mērķiem. Dinamo ir klubs, kurš ir spējīgs pastāvēt tikai tad, ja būs kāds, kas būs gatavs, brutāli runājot, izmest vējā 12 miljonus eiro katru gadu. Jo pelnīt ar šo projektu nav iespējams un Latvijā tuvāko gadsimtu noteikti nebūs iespējams. Šī kluba mērķis nav bizness, bet gan viens cits. Kamēr, piemēram, Anglijas futbola klubi klubi ir spējīgi strādāt kā biznesa projekti (uzsvars uz spējīgi. Vai viņi arī strādā kā biznesa projekti, tas jau ir cits stāsts) un tie nav izveidoti kā maigās varas projekti. Ja šajos klubos īpašnieks aizies, vietā būs cits, jo ar klubu ir iespējams reāli pelnīt naudu. Šajās situācijās klubu iegādes un pastāvēšanas mērķis ir pavisam cits. Kamēr Dinamo...
Dažādos sporta spēļu veidos, tas nav retums kad klubi spēlē citas valsts izveidotā līgā.
Kad RD tika dibināts, daudzi no tiem kas šeit vēl joprojām smird, izrādija necieņu pret saviem līdzpilsoņiem, visādi apsaukājās, apgalvoja ka pēc diviem gadiem būšot lieli mēsli, uz latviešiem iedarbosies tā mistiskā maigā vara un mēs mīlēsim kremli.
Jautājums, kur ir rezultāts?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-09-08 23:10, pirms 11 gadiem
Labak ziedoju Ukrainai neka Savickim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-08 23:10, pirms 11 gadiem
ar 4:2 LOKO gandriiz nekluudiijos! 3. treshdalja bija labaakaa, kaadu biju redzeejis LOKO izpildiijumaa! Perfekts hokejs, ripas kontrole un nevienu briidi nebija shaubu, ka LOKO panjems! Super, tagad jaagatavojas maajas speeleem pret Ak Bars un MMG... Smags sezonas saakuma grafiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-09-08 23:16, pirms 11 gadiem
Ātri pārskatīju komentārus lielākajā LV sporta portālā par Ģinamas spēli. No 170 komentāriem kādi 15 ir par spēli, pārējie par politiku. Tā arī ir patiesā proporcija Ģinamas projekta sportiskajai pusei pret politiku.

Plus tikai 3500 skatītāju arēnā nozīmē, ka ar Ģinamu no sportiskā viedokļa de facto ir cauri. Par ko ir liels prieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 23:22, pirms 11 gadiem
Ja Dinamo no mainītos valde un galvenais sponsors (Itera), vai tad heiteru būtu mazāk, es vienkārši tagad nesaprotu ko darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-08 23:46, pirms 11 gadiem
Atbalsts sausmigs Nu biju uz pirmo speli un uz so...Atbalsts 0 Nu antirekords ir kritis,domaju ka tas ari ir zaudejuma sekas

     [+] [-]

, 2014-09-08 23:52, pirms 11 gadiem
PaR Dinamooo!!! rakstīja: panem 2l basmli un pieliec kungi. buus labaaak
Sacīts, darīts!

     [+] [-]

, 2014-09-09 00:19, pirms 11 gadiem
Prieks ka Zutim 9reiz bija jāskrien.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-09 00:25, pirms 11 gadiem
SKONTO arī vadīja čekists .,par ko tagad cepiens?

     [+] [-]

, 2014-09-09 00:33, pirms 11 gadiem
Izskaidrojiet saprotamā valodā kas iir kas Trollis heiteris kepka kepons pokemons nozombēts

  +2 [+] [-]

, 2014-09-09 01:01, pirms 11 gadiem
Kas tas par klubu Rižskaja Ģinamo?

     [+] [-]

, 2014-09-09 01:20, pirms 11 gadiem
piegriezies ka visādi opernieki atkal himnu dzied

  +1 [+] [-]

, 2014-09-09 04:20, pirms 11 gadiem
andris riža rakstīja: Izskaidrojiet saprotamā valodā kas iir kas Trollis heiteris kepka kepons pokemons nozombēts
Nost ar krievu fašistiem un viņu režīmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-09 08:44, pirms 11 gadiem
Nesaprotu tos cilvēkus, kuriem patīk, kad citiem neiet!
Kā var priecāties, ka RD zaudē? Kā var priecāties, ka uz spēlēm nenāk cilvēki?
Es stipri šaubos vai šie "laimīgie" vispār kādreiz ir bijuši uz kādām spēlēm. Ja man futbols nepatīk, tad es tur nelienu ar savām asprātībām.
Viens labums ir gan - tas palīdz izvēlēties darbiniekus. Viens šāds skribelētājs gribēja pieteikties darbā manā uzņēmumā. Ātri tika "atkosts".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 09:59, pirms 11 gadiem
ko darīs Sv.Juris, ja RUS nedos naudu un skatītāji nemaksās par dārgajām biļetēm ...

     [+] [-]

, 2014-09-09 10:16, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tribīnes tukšas,spēles nav,tas ir Rīgas Dinamo
Žēl,ka tik tukšas tribīnes,vēl žēl ka mūsu leģionāri nevelk komandu,spēle ka pa mākoņiem,Upīts,Bukarts viņiem tikk daudzi negaidija golu,bet vairāk pieredzējušiem.

     [+] [-]

, 2014-09-09 10:20, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Svarīgi ir tas, ka VTB neliek klausīties un godināt pirms spēlēm psrs veco himnu. Himnas neskan. Skan tikai vtb oficiālā melodija. VTB galvenokārt netika radīts kā politsks projekts. Tā veidošanā viens no iniciatoriem bija mūsu pašu Valdis Valters, lai austrumreģionā izveidotu spēcīgu līgu, alternatīvu eiropas kausiem. Palasiet Valda intervijas, stāsts pavisam cits, tik nez kāpēc visi hokeja fani grib likt vienādības zīmi starp khl un vtb. Pats gan jāatzīmē, ka šajos apstākļos esmu pret spēlēšanu vtb tīri morālu iemeslu vadīts.
Nav jau tā, ka VTB to himnu neatskańo tāpēc, ka kādam tā atgādina PSRS vai ir tamlīdzīgi nepieńemama. Vienkārši neatskańo. Toties pie mums ciemos brauc tādas komandas kā KrasnijOktjabrj utt. Nu nav tur nekāda starpība, starp KHL un VTB.
Par to Ukrainas karogu, tas gan sviests pilnīgs!!! Kas Latvijā Ukrainas karogi aizliegti? Absolūti nepieńemami. Interesanti kā ar karogiem būs VTB?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-09 10:23, pirms 11 gadiem
Šito vajadzētu izlasīt nozombētajam Funim reizes simts !
Quo vadis? rakstīja: 1) Rīgas "Dinamo" ir krieviem piederošs Latvijā bāzēts klubs, kas spēlē Krievijas līgā.
2) VEF ir latviešu sponsorēts Latvijas klubs, kas paralēli Latvijas čempionātam spēlē Krievijas līgā.
3) Londonas Chelsea ir krievam piederošs klubs, kas spēlē Anglijas čempionātā.

Atšķirību jūtat? Līdzība būtu tad, ja Abramoviča Chelsea Londonā spēlētu Krievijas Premjerlīgā vai Mansura City pārvāktos uz AAE čempionātu.

Galvenais stāsts jau nav par naudas izcelsmi vai pat to, kur klubs spēlē. Galvenais stāsts ir par kluba izveides mērķiem. Dinamo ir klubs, kurš ir spējīgs pastāvēt tikai tad, ja būs kāds, kas būs gatavs, brutāli runājot, izmest vējā 12 miljonus eiro katru gadu. Jo pelnīt ar šo projektu nav iespējams un Latvijā tuvāko gadsimtu noteikti nebūs iespējams. Šī kluba mērķis nav bizness, bet gan viens cits. Kamēr, piemēram, Anglijas futbola klubi klubi ir spējīgi strādāt kā biznesa projekti (uzsvars uz spējīgi. Vai viņi arī strādā kā biznesa projekti, tas jau ir cits stāsts) un tie nav izveidoti kā maigās varas projekti. Ja šajos klubos īpašnieks aizies, vietā būs cits, jo ar klubu ir iespējams reāli pelnīt naudu. Šajās situācijās klubu iegādes un pastāvēšanas mērķis ir pavisam cits. Kamēr Dinamo...

  -1 [+] [-]

, 2014-09-09 10:33, pirms 11 gadiem
[quote scores]
Šito vajadzētu izlasīt nozombētajam

Tur ir pilnīgs fufelis sarakstīts. Nu jau grūti pateikt kura puse ir vairāk zombēta. slinkums skaidrot!

P.S. Neesmu Dinamo fans un neuzskatu, ka tādsm RD vispār ir jābūt. Vnk brīvajā laikā cīnos ar zombijiem!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-09 10:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mums pašiem mazliet jāpareklamē šis pasākums, un tad jau būs Ok!
Nesen uzrāvu veselu čupu SK Liepāja logo paraugus dažus iemetu lai ievērtē.
Kā patīk šis?
L burtu vajadzētu kā stilizētu hokeja nūju.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-09 10:36, pirms 11 gadiem
njā, ar tādu spēli veiksmes gadījumā varēs par nadju pacīnīties...

     [+] [-]

, 2014-09-09 10:50, pirms 11 gadiem
Pelikān, kādi rezultāti?

     [+] [-]

, 2014-09-09 10:56, pirms 11 gadiem
Ja jau tāda netaisnība, tad aicinu uz nākošo RD spēli savākt pilnu Arēnu līdzjutēju, apģērbtus Ukrainas karoga krāsās, ar Ukrainas karogiem rokās. Interesanti, ko tad? Arēnā nelaidīs?

Tā būtu normāla akcija, te netā visus par kepkām saukt baigo māku nevajag. Vajag tikai kādu grūdienu iedot. Esmu pārliecināts , ka nomācoši lielākā daļa RD spēļu apmeklētāju ir pret Krievijas agresiju Ukrainā.
Un pēc tam uz VTB. Tad arī redzēsim kurš ir Kremļa projekts un kurš nav.

Futbola līdzjutji malači, varbūt nedaudz rupji, bet savu attieksmi parādija!

     [+] [-]

, 2014-09-09 10:57, pirms 11 gadiem
scores rakstīja: Pelikān, kādi rezultāti?
Sūdīgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-09 11:37, pirms 11 gadiem
Nekad nebiju domājusi, ka tā saucamajiem "hokeja faniem" var būt tik smirdīga attieksme pret savējiem. Ne jau nicinoši attiecoties pret komandu, kurā spēlē LATVIEŠI tiek pausta konstruktīva attieksme pret šobrīd notiekošo. Jūs, mīlīši, atklāti pretīgi vēršaties pret laukuma spēlētājiem, kuri, ja kas, ir liela daļa no mūsu labākajiem. Vispār trūkst vārdu, pateikšu kā ir - latvieši stulbi palikuši!

     [+] [-]

, 2014-09-09 11:44, pirms 11 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Prieks par kārtējo RD zāģi, jo vairāk šī komanda zaudēs, jo mazāk cilvēki tiks pakļauti Krievijas maigās varas projektam.
nesaprotu pa ko te priecaties je musejie saks visu laiku zaudet visiem ? netiks ne play-off ne kur citur

     [+] [-]

, 2014-09-09 11:45, pirms 11 gadiem
andris riža rakstīja: Kas tas par klubu Rižskaja Ģinamo?
kura gadsimta tu dzivo ka nezini kas ir dinamo riga ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 14:16, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nevar nepiekrist! Pretīgi lasīt šīs nelielās plebeju saujinas tīksmināšanos par zaudējumu
Zini kas ir vel pretīgāk?
Kādu cilvēku attaisnot tikai tāpēc ka viņš ir mūsējais. Tas ir tikpat pretīgi, kā pievērt acis uz sev nepatīkamām lietām tikai tāpēc,ka par to neslikti maksā.
Ne par velti pasaulē ir tāds nerakstīts likums kara gadījumā-algotņus gūstā neņem un nošauj uz vietas, jo tie ir bezprincipiāli radījumi.
Ceru,ka saproti par ko es rakstu.

     [+] [-]

, 2014-09-09 16:05, pirms 11 gadiem
Palasot komentārus var padomāt, kur var būt tik naidīgi un stulbi cilvēki mūsu vidū.

     [+] [-]

, 2014-09-09 16:26, pirms 11 gadiem
gaidam nākamo zaudējumu, ātri šitā padarīšana tiks aizklapēta

     [+] [-]

, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
Tu esi slims galvā! Ko tu taisies nošaut uz vietas? Par kādiem algotņiem ir runa? Par šitādu retoriku vajadzētu piespriest sutkas atsēdēt, atradis vietu, kur savas slimīgās fantāzijas izpaust!
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini kas ir vel pretīgāk?
Kādu cilvēku attaisnot tikai tāpēc ka viņš ir mūsējais. Tas ir tikpat pretīgi, kā pievērt acis uz sev nepatīkamām lietām tikai tāpēc,ka par to neslikti maksā.
Ne par velti pasaulē ir tāds nerakstīts likums kara gadījumā-algotņus gūstā neņem un nošauj uz vietas, jo tie ir bezprincipiāli radījumi.
Ceru,ka saproti par ko es rakstu.