Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē"

Šuplers: "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” galvenais treneris Juliuss Šuplers intervijā sportbox.ru atklājis, ka viņš ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidentu Kirovu Lipmanu neoficiālā sarunā apsvēris iespēju kļūt par Latvijas izlases treneri.

„Par to runā jau daudzus gadus, taču pašreiz mani tas (darbs ar Latvijas izlasi) neinteresē. Es strādāju „Dinamo”. Aprīlī man beigsies līgums, pēc tam redzēs,” bija Juliusa Šuplera atbilde uz jautājumu, vai viņu nepiesaista Latvijas izlases trenera postenis.

Šuplers atklāja, ka par šo jautājumu runājis ar LHF prezidentu Kirovu Lipmanu: „Runāju ar LHF šefu, taču tā bija neoficiāla saruna. Viņš ceturtdien atnāca pie mums uz ģērbtuvi un apsveica ar iekļūšanu nākamajā kārtā.”

Visa intervija šeit: Юлиус Шуплер: «Динамо»
— сокровище латвийского...

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

 +44 [+] [-]

, 2011-03-07 17:30, pirms 14 gadiem
Pasarg Dievs !

 +27 [+] [-]

, 2011-03-07 17:33, pirms 14 gadiem
Ir labi kā ir,mums ir lieliski panākumi,gan Dinamo,gan LV izlasei,neko nevajag mainīt kamēr viss ir ok

 +18 [+] [-]

, 2011-03-07 17:33, pirms 14 gadiem
Nē, tikai ne to tā jau man liekas ka Šupis ir pārāk iedzīvojies, sāks vēl tiešām sevi uzskatīt par Latvijas varoni.

+151 [+] [-]

, 2011-03-07 17:40, pirms 14 gadiem
Bet vai Šuplers ir informēts, ka uz LV izlasi slovākus aicināt nevarēs?

  +9 [+] [-]

, 2011-03-07 17:41, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Bet vai Šuplers ir informēts, ka uz LV izlasi slovākus aicināt nevarēs?
Pagaidām nē

  +9 [+] [-]

, 2011-03-07 17:49, pirms 14 gadiem
Značoku pārāk tālu no LV nevajag atlaist.
neredzu nevienu iemeslu kādēļ znaroks būtu jāmaina uz Šupleru.

 +24 [+] [-]

, 2011-03-07 17:51, pirms 14 gadiem
Lowd1nG rakstīja: Značoku pārāk tālu no LV nevajag atlaist.
neredzu nevienu iemeslu kādēļ znaroks būtu jāmaina uz Šupleru.
varbūt pats Znaroks vairāk negrib turpināt ar LV izlasi?

 +29 [+] [-]

, 2011-03-07 18:02, pirms 14 gadiem
suplers, treneris kurs pirms paris sezonam ar Slovakijas(!!!) izlasi gandriz izkrita no A grupas...

  -4 [+] [-]

, 2011-03-07 18:18, pirms 14 gadiem
Tas ir mājiens jau sen apstiprinājušām bažām par spēlētājiem, kā tad dinamietis trenerim teiks nē, ja gribēs spēlēt klubā. Lipmans, gudrinieks
Slēpts komentārs: karliss

 +10 [+] [-]

, 2011-03-07 18:44, pirms 14 gadiem
Dumji gan jūs esat.
Kad beidzot tiešām sāksiet saprast, ka katrs vienmēr gribēs savējos un vai rezultāts no tā ir slikts? Ne būt nē. Un ja jau cilvēki, kas hokeju saprot ir piedāvājuši viņam tādu iespēju, tā tad viss ar viņu ir ok!!!!!!

 +34 [+] [-]

, 2011-03-07 18:45, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: suplers, treneris kurs pirms paris sezonam ar Slovakijas(!!!) izlasi gandriz izkrita no A grupas...
Jā,bet varbūt palūkojies, kā ar Slovākijas izlasi PČ ir gājis treneriem pēc Šuplera
Neko daudz spožāk.

 +13 [+] [-]

, 2011-03-07 19:06, pirms 14 gadiem
vafele404 rakstīja: Dumji gan jūs esat.
Kad beidzot tiešām sāksiet saprast, ka katrs vienmēr gribēs savējos un vai rezultāts no tā ir slikts? Ne būt nē. Un ja jau cilvēki, kas hokeju saprot ir piedāvājuši viņam tādu iespēju, tā tad viss ar viņu ir ok!!!!!!
Taisnība jau ir. Tas tik Žnarok neņem nevienu mūsējo pie sevis klubā, kaut gan mēs jau neesam viņam savējie, viņam dzimtene ir tur kur lielāku desas šķēli griež...

  -2 [+] [-]

, 2011-03-07 19:22, pirms 14 gadiem
Nez, izklausās pēc tādām pašām runām kā par to, ka Jūlis 1,5h laikā dabūtu citu darbu KHL! Un tas bija laikā, kad pagājšsezon mūsējiem katastrofāli neveicās.

 +23 [+] [-]

, 2011-03-07 19:23, pirms 14 gadiem
Ja Znaroks pats devis mājienus, ka ar izlasi viņam vairāk negribētos, tad OK, bet, ja tā nav, tad šitāda pat "neoficiāla saruna" ir spļāviens sejā Oļegam.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-07 19:28, pirms 14 gadiem
DM rakstīja: Taisnība jau ir. Tas tik Žnarok neņem nevienu mūsējo pie sevis klubā, kaut gan mēs jau neesam viņam savējie, viņam dzimtene ir tur kur lielāku desas šķēli griež...
Gribēja gan Ņiživiju, gan Karsumu, gan Dārziņu- tikai nevienu nedabūja, jo Rīga spēja piedāvāt līdzīgus nosacījumus + spēlēšanu "mājās".

  +3 [+] [-]

, 2011-03-07 19:36, pirms 14 gadiem
Negribētos gan lai tas slovāku rūķis vadītu LV izlasi. Manuprāt izlases čaļiem ir ļoti liels respekts pret Značoku un viņam jāpaliek amatā. Ja viņš nevēlas, tad lai Vītoliņš iet vietā. Tas ir tas pats, kas Znaroks, tikai mazliet uzlabota versija - ir latvietis.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 19:37, pirms 14 gadiem
DM rakstīja: Taisnība jau ir. Tas tik Žnarok neņem nevienu mūsējo pie sevis klubā, kaut gan mēs jau neesam viņam savējie, viņam dzimtene ir tur kur lielāku desas šķēli griež...
pirms saki kaut ko, labāk pārbaudi. Značoks gribēja Karsumu, Ņiživiju, Dārziņu, Ozoliņu. Tas ir 100%, Značoks pats atklāja to intervijā.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-07 19:46, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Negribētos gan lai tas slovāku rūķis vadītu LV izlasi. Manuprāt izlases čaļiem ir ļoti liels respekts pret Značoku un viņam jāpaliek amatā. Ja viņš nevēlas, tad lai Vītoliņš iet vietā. Tas ir tas pats, kas Znaroks, tikai mazliet uzlabota versija - ir latvietis.
Respekts pret treneri ir laba lieta, bet kaut kā pie Znaroka LV izlasei panākumi izpaliek.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-07 19:46, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ja viņš nevēlas, tad lai Vītoliņš iet vietā.
Vai Ābols. Cik esmu skatījies intervijas ar Ābolu, tad viņš izskatās pēc tada, kuram ar viegli iedzī respektu pret sevi. Un vēlme, kā arī spēja būt par treneri ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-07 19:56, pirms 14 gadiem
RD un Znarokam ir pilnīgi atšķirīgi spēles stili un manuprāt mēneša laikā pārslēgties no viena uz otru mūsējiem sagādā lielas problēmas. Paši redzat ka izlase nespēlē tā kā Dinamo. Negribās nolikt, bet domāju ka mūsējie sliņķi nemaz arī nav radīti darba hokejam. Katrā ziņā viss būs skairds pēc tā cik augstu Latvija šogad tiks PČ. Būs jātiek pāri pagajoša gada parsteigumam Dāņiem.
Slēpts komentārs: kkk

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 19:59, pirms 14 gadiem
Drīz visu noskaidrosim šodien Znaroks ir bijis uz interviju pie Matuļa.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-07 20:05, pirms 14 gadiem
nais rakstīja: Pasarg Dievs !
Vo vo! kaut kā negribās, lai mūsu bāleliņi izlido uz 1.divīziju..... ar krietni stiprākiem slovākiem Jūlis jau vienreiz gandrīz izlidoja uz 1. divīziju...

  -3 [+] [-]

, 2011-03-07 20:07, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt pats Znaroks vairāk negrib turpināt ar LV izlasi?
A ko ta diez Haris par to visu saka? Harim pašam vienreiz negribās "izlīst" no Znaroka ēnas? Jo tādu Šupleru es vismazāk gribētu redzēt trenējam mūsu izlasi..... ja KHL čempī viens vai divi, trīs zāģi neko traģisku vēl nenozīmē, tad PČ tie var būt jau kritiski....

 +13 [+] [-]

, 2011-03-07 20:09, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Vo vo! kaut kā negribās, lai mūsu bāleliņi izlido uz 1.divīziju..... ar krietni stiprākiem slovākiem Jūlis jau vienreiz gandrīz izlidoja uz 1. divīziju...
Kuri bij tie krietni stiprākie slovāki? Tur labi ja daži tik bij no OS sastāva.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-07 20:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Respekts pret treneri ir laba lieta, bet kaut kā pie Znaroka LV izlasei panākumi izpaliek.
Kura trenera vadībā tad tika pirmo reizi pieveikta zviedru un šveiciešu izlase un atkārtots visu laiku labākais sasniegums PČ 7. vieta?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-07 20:14, pirms 14 gadiem
Tā nav taisnība, tiko sporta studijā bija Puče un pateica.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-07 20:16, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Kuri bij tie krietni stiprākie slovāki? Tur labi ja daži tik bij no OS sastāva.
stats.iihf.com

5 NHL veči, 3 no RSL + pārējie no Eiropas top līgām! Nebija spēcīgākā, bet mēs tajā laikā par tāda līmeņa blici varējām tikai sapņot.

 +12 [+] [-]

, 2011-03-07 20:21, pirms 14 gadiem
als rakstīja: stats.iihf.com

5 NHL veči, 3 no RSL + pārējie no Eiropas top līgām! Nebija spēcīgākā, bet mēs tajā laikā par tāda līmeņa blici varējām tikai sapņot.
Nothing special. Salīdzinot ar OS sastāvu. ASV arī pagājušajā čempī spēlēja par palikšanu, šķiet gandrīz viss sastāvs bij no NHL.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-07 20:26, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Nothing special. Salīdzinot ar OS sastāvu. ASV arī pagājušajā čempī spēlēja par palikšanu, šķiet gandrīz viss sastāvs bij no NHL.
A ko Tev "spešal" vajag? Runa nav par uzvārdiem, bet par to, ka ar pietiekami nesliktu blici Jūlis gandrīz izlidoja uz 1. divīziju! Pēc tiem pašiem uzvārdiem un zinot, ka uz PČ reti kad arī top komandām atbrauc labākie pieejamie, jo bieži vien NHL veči pēc grūtas sezonas mēdz uzlikt mīksto uz šo pasākumu, tad pat ar tādu sastāvu slovākiem toreiz ne jau par palikšanu tur būtu bijis jāspēlē....

     [+] [-]

, 2011-03-07 20:30, pirms 14 gadiem
als rakstīja: A ko Tev "spešal" vajag? Runa nav par uzvārdiem, bet par to, ka ar pietiekami nesliktu blici Jūlis gandrīz izlidoja uz 1. divīziju! Pēc tiem pašiem uzvārdiem un zinot, ka uz PČ reti kad arī top komandām atbrauc labākie pieejamie, jo bieži vien NHL veči pēc grūtas sezonas mēdz uzlikt mīksto uz šo pasākumu, tad pat ar tādu sastāvu slovākiem toreiz ne jau par palikšanu tur būtu bijis jāspēlē....
Nu tad izskaidro man ASV pagājušā čempja vietu par kuru viņiem bij jāspēlē, ja gandrīz visi bija no NHL? Nepaveicās un viss.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-07 20:37, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Nu tad izskaidro man ASV pagājušā čempja vietu par kuru viņiem bij jāspēlē, ja gandrīz visi bija no NHL? Nepaveicās un viss.
Tu pirmo gadu PČ skaties? Tak ASV reti, kad uz šiem PČ brauc spēlēt hokeju un ņem to padarīšanu nopietni! Viņi brauc uz Eiropu izklaidēties un viņiem tā jau ir ne pirmā reize, kad ar gana nenopietnu attieksmi šiem gandrīz sū... sanāk!

 +21 [+] [-]

, 2011-03-07 20:39, pirms 14 gadiem
kkk rakstīja: tu mudaks esi? Tieši ar Znaroku pirms 2 sezonām pasaules čempī Latvija palika 6. vietā!!
Mudaks esi tu,jo LV izlases augstākais panākums ir 7.v.

     [+] [-]

, 2011-03-07 20:42, pirms 14 gadiem
p.s. neaizmirsti vēl, ka pagājušais bija OS gads, kad parasti uz PČ no top izlasēm tā attieksme ir vēl nenopietnāka un sastāvi daudzām izlasēm tur ir stipri tālu no ideāliem...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-07 20:43, pirms 14 gadiem
kkk rakstīja: tu mudaks esi? Tieši ar Znaroku pirms 2 sezonām pasaules čempī Latvija palika 6. vietā!!
Paskaties spogulī, un tad Tu sapratīsi kurš ir mudaks.
Lai kā mēģinu atcerēties, tad LV izlase PČ nekad augstāk par 7. vietu (trīs reizes) nav bijuši.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-07 20:47, pirms 14 gadiem
kkk rakstīja: tu mudaks esi? Tieši ar Znaroku pirms 2 sezonām pasaules čempī Latvija palika 6. vietā!!
Latvija nekad nav bijusi 6. vietā

  +8 [+] [-]

, 2011-03-07 20:50, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Kura trenera vadībā tad tika pirmo reizi pieveikta zviedru un šveiciešu izlase un atkārtots visu laiku labākais sasniegums PČ 7. vieta?
Un?
Toties nākošā PČ atkal viss nostājās pa savām vietām.
Tāpat Berja un (ja nemaldos) Lindstrems savā laikā ir aizvedis LV izlasi līdz 7 vietai.
Ja neesi pamanijis, tad pateikšu priekšā,ka LV šajos 5 gados kamēr izlasi trenē Znaroks tā IIHF rangā ir nokritusi līdz 12 vietai. Mums jau garām ir aizgājušas ne tikai BLR un D, bet nu jau arī NOR.
Negribu teikt, ka pie Značoka LV izlase regresētu, bet par kaut kādu progresu arī nav pamats runāt.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-07 20:53, pirms 14 gadiem
als rakstīja: p.s. neaizmirsti vēl, ka pagājušais bija OS gads, kad parasti uz PČ no top izlasēm tā attieksme ir vēl nenopietnāka un sastāvi daudzām izlasēm tur ir stipri tālu no ideāliem...
Jā,pagājušais PČ bija ,,lielo iespēju'' čempis mazām izlasēm.
To spoži izmantoja dāņi un vācieši, bet LV kārtējo reizi (ar mistisku motivācijas trūkumu) nolaida ludi, un savu iespēju neizmantoja.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 21:01, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,pagājušais PČ bija ,,lielo iespēju'' čempis mazām izlasēm.
To spoži izmantoja dāņi un vācieši, bet LV kārtējo reizi (ar mistisku motivācijas trūkumu) nolaida ludi, un savu iespēju neizmantoja.
Nav tak čaļi nekādi roboti! Vispirms OS, tad GC un tad vēl PČ.... tapēc arī mūsējie nospēlēja līdzīgi kā daža laba Top izlase - bez uguntiņas un īpaši neplēšot pakaļu (ar retiem izņēmumiem).... ko bija jāvinnē tos arī vinnēja, bet neko vairāk arī neiespēja un nospēlēja +/- savu spēju robežās!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 21:15, pirms 14 gadiem
Ak Dievs! Esmu pret! Lai paliek Znaroks, ja viņš pats negrib, tad Vītoliņš vai Ābols, bet neticu, ka Znaroks atteiksies.
Puče(šovakar) Sporta studijā teica, ka šādas sarunas nav bijis(esot jautājis Lipmanim) un, ka Šūpis jau lidojot mākoņos..lika manīt, ka Šupleram šie ir pēdējie mēneši RD un LV.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-07 21:41, pirms 14 gadiem
2000 Vasiljevs - 8
2001 Vasiljevs - 13
2002 Lidstrems - 11
2003 Lidstrēms - 9
2004 Beresņevs - 7
2005 Beresņevs - 9
2006 Vorobjovs - 10
2007 Znaroks - 13
2008 Znaroks - 11
2009 Znaroks - 7
2010 Znaroks - 11

  +1 [+] [-]

, 2011-03-07 21:46, pirms 14 gadiem
atbalstu, Znaroka eera beigusies

  +5 [+] [-]

, 2011-03-07 21:47, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Varēs naturalizēt Suroviju un Petrovicki, tapēc laikam viņš to muti tik ļoti plātija himnas atskaņošanas laikā.
Pcs latvieshu intulekts!
Tu esi kadreizs redzejis lai znaroks platitu muti,himnas laika?
Visu cienju shupleram!!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-07 21:50, pirms 14 gadiem
Pārāk iedomīgs kļuvis slovāks. Tomēr - uzvarētājus netiesā. Tāpēc pagaidīsim, kas sanāks no Gagarina epopejas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-07 21:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Toties nākošā PČ atkal viss nostājās pa savām vietām.
Tāpat Berja un (ja nemaldos) Lindstrems savā laikā ir aizvedis LV izlasi līdz 7 vietai.
Ja neesi pamanijis, tad pateikšu priekšā,ka LV šajos 5 gados kamēr izlasi trenē Znaroks tā IIHF rangā ir nokritusi līdz 12 vietai. Mums jau garām ir aizgājušas ne tikai BLR un D, bet nu jau arī NOR.
Negribu teikt, ka pie Značoka LV izlase regresētu, bet par kaut kādu progresu arī nav pamats runāt.
Es Tev pa lielam piekrītu. Znarokam kaut kā mūžīgi dod bezgalīgus uzticības kredītus citu treneri no KHL izmestu pēc pirmās sezonas MVD un noteikti nepagarinātu līgumu pēc pirmajiem 2 gadiem izlasē. Man visu laiku ir licies, ka Znaroka pienesums komandās ir kolektīva veidošana, bet par taktisko pusi vairāk atbild Haris.

     [+] [-]

, 2011-03-07 21:55, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tu pirmo gadu PČ skaties? Tak ASV reti, kad uz šiem PČ brauc spēlēt hokeju un ņem to padarīšanu nopietni! Viņi brauc uz Eiropu izklaidēties un viņiem tā jau ir ne pirmā reize, kad ar gana nenopietnu attieksmi šiem gandrīz sū... sanāk!
To pašu var teikt netikai par ASV, bet arī par Slovākiem. Jagrs pagājošo gadu bēdīgs runāja ka 20 čehi esot atteikuši izlasei un tas ir slikti. Bet baigās tā pat zeltu dabūja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-07 22:16, pirms 14 gadiem
Prātiņš izkūkots.Viņš netrenē pat Dinamo!Dinamo trenējas pats. Vēl vajag viņam piedāvāt darbu izlasē?Esam taču reāli.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-07 22:35, pirms 14 gadiem
cirks

     [+] [-]

, 2011-03-07 22:43, pirms 14 gadiem
Dinamo lielu lomu spēlē Ozoliņš. Viņš, var teikt, ir spēlējošais treneris. Ozoliņš izlasē nespēlē... Lipmans grib izlasi atstāt bez trenera?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 22:55, pirms 14 gadiem
nevajag jau parspilet, ka netrene vins RD. Trene un ir labs treneris. Daudzi vinja audzekni ir vieni no labakajiem speletajiem pasaule. un vins ja nemaldos slovakijas izlasi izcinija 1. vietu, neatceros vai pasaules cempi vai olimpiskajas speles.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-07 22:57, pirms 14 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Dinamo lielu lomu spēlē Ozoliņš. Viņš, var teikt, ir spēlējošais treneris. Ozoliņš izlasē nespēlē... Lipmans grib izlasi atstāt bez trenera?
Un kas pirmajā sezonā bija treneris, Naumovs ???

  +2 [+] [-]

, 2011-03-07 23:01, pirms 14 gadiem
Es gan labprāt gribētu redzēt Šupleru pie LR izlases stūres. Normāls vīriņš un bez dažiem nebaudāmiem "znarokismiem". Vai ta saldais pārītis Oļežka da Harja vienīgie ko saprot no hokeja trenēšanas? Kur vairāk bleķo, tur abi stumjās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-07 23:53, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Ak Dievs! Esmu pret! Lai paliek Znaroks, ja viņš pats negrib, tad Vītoliņš vai Ābols, bet neticu, ka Znaroks atteiksies.
Puče(šovakar) Sporta studijā teica, ka šādas sarunas nav bijis(esot jautājis Lipmanim) un, ka Šūpis jau lidojot mākoņos..lika manīt, ka Šupleram šie ir pēdējie mēneši RD un LV.
Vītoliņš vai Ābols... pilnīgi murgainas vēlmes!
Tu vari nosaukt kaut vienu komandu, kurā Vītoliņš vai Ābols ir bijis galvenais treneris??? Kas, Latvijas izlase ir kāds izmēģinājumu poligons???

  +1 [+] [-]

, 2011-03-07 23:54, pirms 14 gadiem
your_ufo rakstīja: Ja tev piedāvātu lielāku piķi neatpazīstamā darba vietā vai darbu atpazīstamākā firmā bet par zemāku atalgojumu. Ko tu izvēlētos?
grūti pateikt. Galīgo izvēli noteiktu daudzi citi aspekti.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 00:02, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Kuri bij tie krietni stiprākie slovāki? Tur labi ja daži tik bij no OS sastāva.
Vot tieši tā.Kad Jūlis vadīja Slovākijas izlasi tās sastāvs bija ļoti vājš. Bet neskatoties uz objektīvo situāciju Slovākijas izlasē vienalga negribas Jūli par LV treneri. Gribētos kā galveno redzēt Vītoliņu un kā palīgus varētu Ābolu ar Ignatjevu.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 00:03, pirms 14 gadiem
nelec shupler augstak par galvu

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 00:04, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: 2000 Vasiljevs - 8
2001 Vasiljevs - 13
2002 Lidstrems - 11
2003 Lidstrēms - 9
2004 Beresņevs - 7
2005 Beresņevs - 9
2006 Vorobjovs - 10
2007 Znaroks - 13
2008 Znaroks - 11
2009 Znaroks - 7
2010 Znaroks - 11
Kaut kas neštimmējas. Ar Lidstrēmu mēs pēc devītās vietas nākamajā čempī izcīnījām 7 vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 00:25, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Mums vajaga Kanādieti vai Amerikāni beidzot !
Te jau bija pāris mūsu līmeņa komandas ar US un CAN treneriem... Nekāds baigais lēciens nebija... ja nu vienīgi bišk vieglāk no grupas izkļuva ārā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 00:29, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Vītoliņš vai Ābols... pilnīgi murgainas vēlmes!
Tu vari nosaukt kaut vienu komandu, kurā Vītoliņš vai Ābols ir bijis galvenais treneris??? Kas, Latvijas izlase ir kāds izmēģinājumu poligons???
Es esmu par Znaroku gan izlasē, gan RD.
Vītoliņu un Ābolu minēju kā piemēru, jo uzskatu, ka viņi abi ir daudz mācījušies un progresējuši - sevišķi Vītoliņš tandēmā ar Znaroku. Pienāks laiks un viņi uzsāks savas solo karjeras, es taču neteicu, ka viņiem sava solo karjera jāsāk tagad uzreiz un tieši izlasē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 00:36, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: suplers, treneris kurs pirms paris sezonam ar Slovakijas(!!!) izlasi gandriz izkrita no A grupas...
Vispār arī Znarokam bija līdzīgi.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 00:57, pirms 14 gadiem
ansis123 rakstīja: Tak uzzini vispirms, kaa patiesiibaa ir, tad raksti!

2000 Vasiljevs - 8
2001 Vasiljevs - 13
2002 Lidstrems - 11
2003 Lidstrems - 9
2004 Lidstrems - 7
2005 Beresņevs - 9
2006 Vorobjovs - 10
2007 Znaroks - 13
2008 Znaroks - 11
2009 Znaroks - 7
2010 Znaroks - 11
Ja Ferrari nebūtu tik acīgs diezvai tu to pat pamanītu.

     [+] [-]

, 2011-03-08 01:02, pirms 14 gadiem
Beresnevs bija arī OS Turīnā 2005.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-08 01:03, pirms 14 gadiem
Manuprt Shupis ir biki pa mkstu prieksh Dinamo un izlases
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-08 01:07, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Beresnevs bija arī OS Turīnā 2005.
lol kas pa loh...! 2005 nemaz nebija OS!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 01:13, pirms 14 gadiem
2006
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 01:43, pirms 14 gadiem
no SA+ ,Pučes teksts :
Lipmans "- Es ar viņu izdzēru vienu kafiju. Par trenera amatu vispār nerunājām. Mums izlasei to nevajag – riska gadījumā esam piesaistījuši Beresņevu. Šuplers man tikai prasīja, vai – ja gadījumā viņam Dinamo vairs nebūs darbs, vai viņš varēšot mums piedāvāt kādu jaunatnes hokeja programmu. Es atbildēju, ka padomāšu, ka vienmēr izskatīšu priekšlikumus"
A tagad jau Puče paziņo ka saruna neesot bijus - Kurš tad galu galā melo - Puče , Lipmans vai Šuplers .

Bez tam teikums "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē" nenozīmē "Gribu trenēt LV izasi"

Ja kāds pacentās izlasīt to interviju , tur ir arī teksts :

" — Как это не парадоксально, но главный тренер «Динамо» Олег Знарок является наставником сборной Латвии, основу которой составляют ваши нынешние подопечные. Что он вам говорил?

- Ничего не говорил, он незаурядный человек. Каждый год происходит одно и то же. Если сборная играет хорошо, то ее хорошо подготовил Знарок, а если плохо, то во всем виноват Шуплер. "

Grūti nepiekrist

     [+] [-]

, 2011-03-08 02:41, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: no SA+ ,Pučes teksts :
Lipmans "- Es ar viņu izdzēru vienu kafiju. Par trenera amatu vispār nerunājām. Mums izlasei to nevajag – riska gadījumā esam piesaistījuši Beresņevu. Šuplers man tikai prasīja, vai – ja gadījumā viņam Dinamo vairs nebūs darbs, vai viņš varēšot mums piedāvāt kādu jaunatnes hokeja programmu. Es atbildēju, ka padomāšu, ka vienmēr izskatīšu priekšlikumus"
A tagad jau Puče paziņo ka saruna neesot bijus - Kurš tad galu galā melo - Puče , Lipmans vai Šuplers .

Bez tam teikums "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē" nenozīmē "Gribu trenēt LV izasi"

Ja kāds pacentās izlasīt to interviju , tur ir arī teksts :

" — Как это не парадоксально, но главный тренер «Динамо» Олег Знарок является наставником сборной Латвии, основу которой составляют ваши нынешние подопечные. Что он вам говорил?

- Ничего не говорил, он незаурядный человек. Каждый год происходит одно и то же. Если сборная играет хорошо, то ее хорошо подготовил Знарок, а если плохо, то во всем виноват Шуплер. "

Grūti nepiekrist
Interesanti, kas tā par jaunatnes programmu... Jo principā, uzskatu, ka tieši tas arī ir Šupja lauciņš. Tikai gan jau Lipmans pažēlos piķi.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 02:50, pirms 14 gadiem
Nu ja šie dati ir patiesi:

2000 Vasiljevs - 8
2001 Vasiljevs - 13
2002 Lidstrems - 11
2003 Lidstrems - 9
2004 Lidstrems - 7
2005 Beresņevs - 9
2006 Vorobjovs - 10
2007 Znaroks - 13
2008 Znaroks - 11
2009 Znaroks - 7
2010 Znaroks - 11

tad tie skaidri un gaiši parāda, ka Znaroks nebūt nav nekāds uberkrutais izlases treneris, kā daudzi nezkāpēc domā. Vidēji rēķinot gandrīzvai vissliktākais rezultāts pietam pat 4 gadu laikā.

Un nevajag aizmirst pagājušā gada izsmieklu, kad Znaroks tā arī neieradās lai pilnvērtīgi sagatavotu izlasi. Pēctam bija izdomāta atruna, ka spēlētāji bija pārguruši pēc sezonas, bet ļoti iespējams ka pie vainas bija, tas, ka netika ne iespēlētas kombinācijas, ne sagatavoti fiziski spēlētāji,

     [+] [-]

, 2011-03-08 02:59, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: no SA+ ,Pučes teksts :
Lipmans "- Es ar viņu izdzēru vienu kafiju. Par trenera amatu vispār nerunājām. Mums izlasei to nevajag – riska gadījumā esam piesaistījuši Beresņevu. Šuplers man tikai prasīja, vai – ja gadījumā viņam Dinamo vairs nebūs darbs, vai viņš varēšot mums piedāvāt kādu jaunatnes hokeja programmu. Es atbildēju, ka padomāšu, ka vienmēr izskatīšu priekšlikumus"
A tagad jau Puče paziņo ka saruna neesot bijus - Kurš tad galu galā melo - Puče , Lipmans vai Šuplers .

Bez tam teikums "Ar Lipmanu esmu runājis par darbu izlasē" nenozīmē "Gribu trenēt LV izasi"

Ja kāds pacentās izlasīt to interviju , tur ir arī teksts :

" — Как это не парадоксально, но главный тренер «Динамо» Олег Знарок является наставником сборной Латвии, основу которой составляют ваши нынешние подопечные. Что он вам говорил?

- Ничего не говорил, он незаурядный человек. Каждый год происходит одно и то же. Если сборная играет хорошо, то ее хорошо подготовил Знарок, а если плохо, то во всем виноват Шуплер. "

Grūti nepiekrist
Nu Pučes teikto var neņemt galvā, jo viņš Overtime teica, ka tāda saruna vispār nav bijusi un viņš netic ka tāda varēja būt un teica ka tās ir muļķibas, bet izrādās kā atzīst pats Lipmans, ka tāda saruna ir bijusi tomēr. Tā ka Pučes viedokli var izslēgt.

Lipmans kā jau grudrs, viltīgs, slīpēts cilvēks nekad uzreiz savas kārtis neatklāj, vienmēr saglabā atkāpšanās variantu un mierīgi ja vajag var acīs skatoties samelot un pateikt, ka runa par izlasi nav bijusi, tikai par jauniešu programmu. Tā ka no Lipmana var izsecināt tikai to, ka vispār saruna ar Šupleru ir bijusi. Par ko tieši, gan nē.

Par Šupleru īsti nevar saprast, kādi ir argumenti lai viņš kautko tādu izdomātu es nezinu. Un kāds izdevīgums viņam būtu, kautko tādu izdomāt. Ja tas būtu klubs, tad skaidrs - cenšas uzsist sev cenu, bet ja par izlasi runa, tad nez.

Versija: saruna par izlasi ir bijusi, tikai tādā līmenī vai ir interese Šupleram vai nav.

     [+] [-]

, 2011-03-08 03:45, pirms 14 gadiem
DainixDT rakstīja: lol kas pa loh...! 2005 nemaz nebija OS!!!
Šajā portālā ir ierasta lieta kad sporta centra pirdrillas ierēc par katru drukas kļūdu. Kā pareizi Hāra vai Chara, 5 vai 6. Turīnas mačus es skatījos un tas ir pats galvenais. Labi vēl ka jums to pašu pasviež priekšā citādi joprojām domātu ka Ozoliņš ir Dinamo treneris.

     [+] [-]

, 2011-03-08 03:46, pirms 14 gadiem
Sameklējat un uzrakstat kautko paši vai tikai ierēkt protat !

  -3 [+] [-]

, 2011-03-08 07:20, pirms 14 gadiem
Ja gribat Latvijas hokeju nolaist par burbuli tad ok lai jau Jūlis vada , tik varu pateikt ka jaunie spēlētāji netiks pie spēles bēdīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 08:01, pirms 14 gadiem
Viss buus labi, tagad vismaz arii slovaaki varees izlasee speeleet

  +4 [+] [-]

, 2011-03-08 08:47, pirms 14 gadiem
nav vajadzīgs nekads Znaroks, viņš pat neuzskata par vajadzīgu iemācīties valsts valodu, kurā dzīvo, savukārt Šuplers pat LV himnu dzied līdzi, nejau tie visi ordeņi ir no svara, bet gan attieksme pret to KO tu dari un KUR!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 08:54, pirms 14 gadiem
Znaroka vadībā Latvijas izlase ir parādījusi diezgan vāju sniegumu, bet šim izsmieklam nez kāpēc pirksti gaisā un jūtas varens, vjadzētu takā ierādīt Znarokam vietu un likt saprast, ka mums ir ari citi varianti bez viņa.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 08:57, pirms 14 gadiem
raivons rakstīja: Manuprt Shupis ir biki pa mkstu prieksh Dinamo un izlases
Man liekas ka tev pašam kaut kas pa mīkstu!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-08 09:00, pirms 14 gadiem
Nevajag ne vienu, ne otru, kāda tur starpība, starp vācu pilsoni pie stūres vai slovāku pilsoni? Labāk jau būtu kādu nopietnu Ziemeļamerikas vai Zviedrijas treneri aicinājuši, kuram ir savs skatījums no malas, varētu pie reizes apklusināt dažus labus, kas sevi tā uzskata par hokeja ekspertiem un ar izlasi jau nu 4riniekā pasaules čempionātā būtu 100 %. + arī tāds ka pie jauna trenera iespējams ieraudzītu arī jaunas sejas izlasē. Zaudēt jau nav ko tāpat kuļamies pa vienām un tām pašām vietām visu laiku, labas sakritības gadījumā uzlecam augšup, bet, neaizmirstam par ļoti sāpīgajiem zaudējumiem, kas seko pēc tam.

     [+] [-]

, 2011-03-08 09:07, pirms 14 gadiem
Atkal Lipmans shēmo un mahinē! Un žurnālisti piebalso!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 09:20, pirms 14 gadiem
Interesanti!Znaroks katru gadu runā, ka labprāt Rīgā paliktu unDinamo trenētu, bet Šuplers uz izlasi aci uzmetis Lai kā daudzi to Šupleru lamā Dinamo sakarā, es nesaku ne pieci (dažkārt gan dusmas sanāk par dīvainiem lēmumiem).Ja Š būtu prom, varētu dabūt tādu treneri,ar kuru varbūt pat līdz play-off netiktu.Tā kā no vilka bēgdami uz lāča var uzkrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 09:36, pirms 14 gadiem
Man ir padomā trīs labas kandidatūras Latvijas izlases trenera amatam - pirmkārt, Beļavskis, otrkārt, Pavlovs, treškārt Vītoliņš.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 09:39, pirms 14 gadiem
Sīkums, bet Znaroks biš pabojāja savas pozīcijas ar to bezbriģelu, kas darījās 3. spēles beigās (kad izrubīja Spruktu utt.). ok, pēctam Znaroks attapās, ka tā gluži nevar, BET nav dūmu bez uguns, NEESMU drošs, ka Znarokam būtu jāturpina, BET tikpat ŠAUBOS vai Šuplers ir vispareizākais variants. Kaut gan NE sliktākais, jo čaļus pazīst ļoooooti labi tgd un kopā liels darbs paveikts.

     [+] [-]

, 2011-03-08 09:40, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Nu ja šie dati ir patiesi:

2000 Vasiljevs - 8
2001 Vasiljevs - 13
2002 Lidstrems - 11
2003 Lidstrems - 9
2004 Lidstrems - 7
2005 Beresņevs - 9
2006 Vorobjovs - 10
2007 Znaroks - 13
2008 Znaroks - 11
2009 Znaroks - 7
2010 Znaroks - 11

tad tie skaidri un gaiši parāda, ka Znaroks nebūt nav nekāds uberkrutais izlases treneris, kā daudzi nezkāpēc domā. Vidēji rēķinot gandrīzvai vissliktākais rezultāts pietam pat 4 gadu laikā.

Un nevajag aizmirst pagājušā gada izsmieklu, kad Znaroks tā arī neieradās lai pilnvērtīgi sagatavotu izlasi. Pēctam bija izdomāta atruna, ka spēlētāji bija pārguruši pēc sezonas, bet ļoti iespējams ka pie vainas bija, tas, ka netika ne iespēlētas kombinācijas, ne sagatavoti fiziski spēlētāji,
tomeer nevajadzeetu aizmirst, ka pirms Znaroka bija lielas probleemas ar paaudzhu mainju. nebija skaidrs, kas vispaar speelees. tagad par to neviens pat neiedomaajas - aizsargu ir vairaak nekaa vajag, bet uzbruceeju ir 5 mainjas.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 09:42, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tomeer nevajadzeetu aizmirst, ka pirms Znaroka bija lielas probleemas ar paaudzhu mainju. nebija skaidrs, kas vispaar speelees. tagad par to neviens pat neiedomaajas - aizsargu ir vairaak nekaa vajag, bet uzbruceeju ir 5 mainjas.
Un tas ir Znaroka nopelns??? Haha, ne jau viņš viņus izaudzināja!

     [+] [-]

, 2011-03-08 09:46, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Un tas ir Znaroka nopelns??? Haha, ne jau viņš viņus izaudzināja!
nav tiesa. piemeeram, Karsums, Baartulis ir Znaroka kadri.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 09:55, pirms 14 gadiem
pilnība izprotu Lipmaņa interesi, ja iegulda lielu naudu - gaida arī atdevi, ar Znaroku līdz šim nekas augsts nav sasniegts.
Lipmaņa kungs ir fanātiķis, hokejs LV ir tikai pateicoties viņam, kā viņš lems, tā būs
p.s. bet par tiem izteikumiem "par slovākiem"...., ja Znarokam būtu iespēja/teikšana, arī Maskavas Dinamo spēlētu daži latvieši...

     [+] [-]

, 2011-03-08 10:23, pirms 14 gadiem
Vispār nākamgad MHL spēlēs Popradas komanda. Tādu variantu gan neviens ne ar pušplēstu vārdu nav pieminējis, taču itin nemaz nebrīnītos, ja Šuplers pēkšņi sadomātu padzīvot mājās un patrenēt vietējo komandu.

     [+] [-]

, 2011-03-08 10:28, pirms 14 gadiem
guntarsr rakstīja: Vispār nākamgad MHL spēlēs Popradas komanda. Tādu variantu gan neviens ne ar pušplēstu vārdu nav pieminējis, taču itin nemaz nebrīnītos, ja Šuplers pēkšņi sadomātu padzīvot mājās un patrenēt vietējo komandu.
diez vai junioru komandas trenera amats ir tas, ko Jūlis kāro... Tad jau jebkuras slovāku Ektralīgas komandas galvenā trenera amats ir iekārojamāks priekš Jūļa

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 10:31, pirms 14 gadiem
Juris. rakstīja: Sīkums, bet Znaroks biš pabojāja savas pozīcijas ar to bezbriģelu, kas darījās 3. spēles beigās (kad izrubīja Spruktu utt.). ok, pēctam Znaroks attapās, ka tā gluži nevar, BET nav dūmu bez uguns, NEESMU drošs, ka Znarokam būtu jāturpina, BET tikpat ŠAUBOS vai Šuplers ir vispareizākais variants. Kaut gan NE sliktākais, jo čaļus pazīst ļoooooti labi tgd un kopā liels darbs paveikts.
Kas attapās?
Neviens neko nepabojāja, tas ir hokejs, ja negribi dabūt bietē, ej spēlēt florbolu. Tā ir normāla prakse kad tiek fiziski iespaidots mīksts pretinieks, kuram nav ne viena paša kaušļa. Tas, ka vienā spēlē viņš atlaida grožus, nenozīmē, ka tāds bija viņa plāns uz visām spēlēm, un ka viņam beigās palika žēl, jo nebūs, kas izlasē spēlē. Znaroka rezultāti ar izlasi ir vidēji. Nav labi, bet nav arī par ko pārmest. Turklāt 7. vieta tā tie ir izlases maksimālie griesti, ko no viņas var prasīt pirms čempionāta. Patiesā vieta mums ir ap 10.

Bet par Šupi, nepieteik, jau ka Dinamo ir izčakarēts speļes zīmējums, nekāda stabilitāte un izdrāsta fiziskā noturība, tgd vēl izlasi vajag sačakarēt? Labi lai nķa Šupis uz izlasi, samazināsies arī tas mūžigais fanu pulciņš tajās aprindās...
Kāda būs Izlases jaunā maiņa? Petrovickis Surovijs Mikušs?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 10:31, pirms 14 gadiem
popjazix rakstīja: nav vajadzīgs nekads Znaroks, viņš pat neuzskata par vajadzīgu iemācīties valsts valodu, kurā dzīvo, savukārt Šuplers pat LV himnu dzied līdzi, nejau tie visi ordeņi ir no svara, bet gan attieksme pret to KO tu dari un KUR!
100% Tu doma ka Šuplers ir labaks tikai tapec ka viņš dzied Latvijas himnu.

     [+] [-]

, 2011-03-08 10:34, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nav tiesa. piemeeram, Karsums, Baartulis ir Znaroka kadri.
Tas visai nosacīti. Bārtulis, piemēram, PČ Latvijas izlasē debitēja jau 2005. gadā pie Beresņeva

  +3 [+] [-]

, 2011-03-08 10:37, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Kas attapās?
Neviens neko nepabojāja, tas ir hokejs, ja negribi dabūt bietē, ej spēlēt florbolu. Tā ir normāla prakse kad tiek fiziski iespaidots mīksts pretinieks, kuram nav ne viena paša kaušļa. Tas, ka vienā spēlē viņš atlaida grožus, nenozīmē, ka tāds bija viņa plāns uz visām spēlēm, un ka viņam beigās palika žēl, jo nebūs, kas izlasē spēlē. Znaroka rezultāti ar izlasi ir vidēji. Nav labi, bet nav arī par ko pārmest. Turklāt 7. vieta tā tie ir izlases maksimālie griesti, ko no viņas var prasīt pirms čempionāta. Patiesā vieta mums ir ap 10.

Bet par Šupi, nepieteik, jau ka Dinamo ir izčakarēts speļes zīmējums, nekāda stabilitāte un izdrāsta fiziskā noturība, tgd vēl izlasi vajag sačakarēt? Labi lai nķa Šupis uz izlasi, samazināsies arī tas mūžigais fanu pulciņš tajās aprindās...
Kāda būs Izlases jaunā maiņa? Petrovickis Surovijs Mikušs?
vispār jau tik viennozīmīgi Šupleru nevar vērtēt - atgādināšu, kā pacēlās Rīga'2000, kad viņš bija treneris šai komandai. Arī Meiju, Sotnieku viņš uz RD; Daugaviņš un Saulietis arī var būt pateicīgi Jūlim, par savu veiksmīgo karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 10:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tas visai nosacīti. Bārtulis, piemēram, PČ Latvijas izlasē debitēja jau 2005. gadā pie Beresņeva
es domaaju - junioru komandas, ko vinsh treneeja. shitie bija no Narvas chempionaata komandas (pareizi?), bet veel peec tam bija, ka U-kaadstur uzvar Riigaa ar citu treneri, bet uz ledus izvelk un meetaa arii uusaino.
man liekas, ka speeleetaaju aprindaas vinsh ir ljoti cieniits, atshkjiriibaa no, piemeeram, Juulja, par kuru slikti domaa faktiski visi latvieshu vaartsargi.

     [+] [-]

, 2011-03-08 10:55, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau tik viennozīmīgi Šupleru nevar vērtēt - atgādināšu, kā pacēlās Rīga'2000, kad viņš bija treneris šai komandai. Arī Meiju, Sotnieku viņš uz RD; Daugaviņš un Saulietis arī var būt pateicīgi Jūlim, par savu veiksmīgo karjeru.
Bet ja atceras, kā Sējējs viņu ir tirinājis par 4. maiņu un ka tur jābūt jauniem lētiem puikām, veļams no LV... Par Sotnieku viņam īsti izvēles takatā nebija, aizsargus jau vajag, nezinu tikai kapēc viņš to pašu Pujacu izčakarēja. Bet par Daugaviņu un Saulieti... Es domāju, ka viņi savus labākos sasniegumus līdz šim ir sasnieguši vai nu Amerikā vai nu izlasēs, kapēc Šupis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 11:04, pirms 14 gadiem
Jūlis ir goda vīrs,bet Znarka rupšs,nepilsonis kurš mūsu latvju puišus nesaprot.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:06, pirms 14 gadiem
Nu ja znaroks pats vairs nevēlēsies vadīt izlasi tad pieņemams būs tāds fakts ka treneru maiņa!
Bet šupleru- paldies nevajag! Sezonas gaitā domāju puse sporta centra lietotāju gribētu lai viņs vairs nevada rīgas Dinamo, tad kur nu vēl Latvijas izlasi!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:07, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet ja atceras, kā Sējējs viņu ir tirinājis par 4. maiņu un ka tur jābūt jauniem lētiem puikām, veļams no LV... Par Sotnieku viņam īsti izvēles takatā nebija, aizsargus jau vajag, nezinu tikai kapēc viņš to pašu Pujacu izčakarēja. Bet par Daugaviņu un Saulieti... Es domāju, ka viņi savus labākos sasniegumus līdz šim ir sasnieguši vai nu Amerikā vai nu izlasēs, kapēc Šupis?
Par Sotnieku nepiekritīšu - tieši pateicoties Jūlim, šamais nonāca RD. Viņa vietā tikpat labi varēja būt, piemēram, Durdins. vai vēl kāds cits.

Kāpēc Jūlis Saulieša un Daugaviņa sakarā? Tāpēc, ka 2005/2006 g. sezonā abiem pie Jūļa tā bija pirmā PRO sezona karjerā un Jūlis viņus ielika vienā maiņā ar Ciprusu un deva lielu spēles laiku. Pateicoties tam, Daugaviņš Latvijas izlasē jau debitēja 2006.g. PČ. Protams, viņu labākie sasniegumi karjerā sekoja (un ceru - vēl sekos) pēc tam, taču pietiekami liela loma tajos ir arī Jūlim.

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:12, pirms 14 gadiem
Ciicaa rakstīja: Pcs latvieshu intulekts!
Tu esi kadreizs redzejis lai znaroks platitu muti,himnas laika?
Visu cienju shupleram!!
Manuprāt tas viss ir teātris un cilvēks ļoti labi saprot ka pāris reizes papātot muti visi latvieši būs slapji un kauks pēc viņa un būvēs piemineķlus celss debesīs....!!!

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Par Sotnieku nepiekritīšu - tieši pateicoties Jūlim, šamais nonāca RD. Viņa vietā tikpat labi varēja būt, piemēram, Durdins. vai vēl kāds cits.

Kāpēc Jūlis Saulieša un Daugaviņa sakarā? Tāpēc, ka 2005/2006 g. sezonā abiem pie Jūļa tā bija pirmā PRO sezona karjerā un Jūlis viņus ielika vienā maiņā ar Ciprusu un deva lielu spēles laiku. Pateicoties tam, Daugaviņš Latvijas izlasē jau debitēja 2006.g. PČ. Protams, viņu labākie sasniegumi karjerā sekoja (un ceru - vēl sekos) pēc tam, taču pietiekami liela loma tajos ir arī Jūlim.
Nu labi, par uzbrucējiem tādā skatpunktā ir jāpiekrīt, tai pašai izlasei ir kaut kur jāgatavojas, ok... Bet nu Sotnieku, man liekas, ka viņš par kaut kādu sakarīgu aizsargu veidojās spēlējot kopā ar Ozoliņu. Šogad Jūlis piemeta klāt Sandim Cibuļski, kurš jau pagājušā sezonā sevi sev atvēlētajā laikā labi parādīja.... Tad jau sanāk, ka Cibuļski mums arī Jūlis būs izveidojis

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:25, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu labi, par uzbrucējiem tādā skatpunktā ir jāpiekrīt, tai pašai izlasei ir kaut kur jāgatavojas, ok... Bet nu Sotnieku, man liekas, ka viņš par kaut kādu sakarīgu aizsargu veidojās spēlējot kopā ar Ozoliņu. Šogad Jūlis piemeta klāt Sandim Cibuļski, kurš jau pagājušā sezonā sevi sev atvēlētajā laikā labi parādīja.... Tad jau sanāk, ka Cibuļski mums arī Jūlis būs izveidojis
pirmkārt, ja nebūtu Jūlis, ļoti ticams, ka tas Sotnieks nemaz līdz spēlēšanai blakus Ozo nebūtu ticis - būtu bijusi sezona R'2000 un pēc tam, teiksim, Liepāja vai Anglija.

Pie Cibuļska Jūļa nopelns tomēr ir krietni mazāks - par U20 izlases aizsargu līderi Cibuļskis izauga pie Znaroka spēlējos Samsunglīgā. Ieliktā bāze bija pietiekami laba, lai Oskars izturētu mežonīgo konkurenci Zalcburgas Red Bull un par īstu PRO hokejistu kļūtu Zalcburgā.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:31, pirms 14 gadiem
uksens rakstīja: Manuprāt tas viss ir teātris un cilvēks ļoti labi saprot ka pāris reizes papātot muti visi latvieši būs slapji un kauks pēc viņa un būvēs piemineķlus celss debesīs....!!!
Vai jums vajag uz solinja pevička vai treneris???
Respekt Znarokam LV izlase
Un Respekt Supleram RD
Nevajag tos sajaukt vienlaicigi gan LV gan DR

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:38, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nav tiesa. piemeeram, Karsums, Baartulis ir Znaroka kadri.
Un kas viņus padara par Znaroka kadriem? Tas, ka viņa laikā viņi sasniedza labu formu, nenozīmē, ka tas ir Znaroka nopelns...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 11:38, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Bet vai Šuplers ir informēts, ka uz LV izlasi slovākus aicināt nevarēs?
Baigais aspraatis-klauns Tu esi

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:40, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, ja nebūtu Jūlis, ļoti ticams, ka tas Sotnieks nemaz līdz spēlēšanai blakus Ozo nebūtu ticis - būtu bijusi sezona R'2000 un pēc tam, teiksim, Liepāja vai Anglija.

Pie Cibuļska Jūļa nopelns tomēr ir krietni mazāks - par U20 izlases aizsargu līderi Cibuļskis izauga pie Znaroka spēlējos Samsunglīgā. Ieliktā bāze bija pietiekami laba, lai Oskars izturētu mežonīgo konkurenci Zalcburgas Red Bull un par īstu PRO hokejistu kļūtu Zalcburgā.
Ja tu tā saki... Cik spēles Sotnieks ir sēdējis malā rotācijas dēļ? Cibuļskis bija pats traumēts un arī Ozoliņa traumu ārtēja. Iespējams arī Sotnieks ir Šuplera kadrs

     [+] [-]

, 2011-03-08 11:45, pirms 14 gadiem
Da JĀMAINA ZNAROKS NOST!!! Kā prezidenti, lai neiesēžas, 4 gadi pagājuši, rezultāti vidēji, lai mēģina nākamais.
P.S. Redzot viņa intelektu (tā trūkumu diemžēl) pēdējā laikā, nu nebūs LV izlase ne kapeiku švakāka arī bez tā ūsainā ....

     [+] [-]

, 2011-03-08 12:00, pirms 14 gadiem
Ko Jūs te muldat Oļegam jāpaliek!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:03, pirms 14 gadiem
exsis rakstīja: Ko Jūs te muldat Oļegam jāpaliek!
kāpēc? Man sāk likties, ka Znaroks izlases sakarā sevi jau ir izsmēlis.

     [+] [-]

, 2011-03-08 12:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc? Man sāk likties, ka Znaroks izlases sakarā sevi jau ir izsmēlis.
Nepiekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:22, pirms 14 gadiem
exsis rakstīja: Nepiekrītu!
man jau Tevi nav jāpārliecina. Katram savs viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: man jau Tevi nav jāpārliecina. Katram savs viedoklis.
Jā,jo Tev jau arī liekas, skaidri vēl nezini.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 12:48, pirms 14 gadiem
andrjuha-depils rakstīja: Vai jums vajag uz solinja pevička vai treneris???
Respekt Znarokam LV izlase
Un Respekt Supleram RD
Nevajag tos sajaukt vienlaicigi gan LV gan DR
Protams ka treneris vajadzīgs, bet manuprāt tā šuplera dziedāšana ir kārtējais triks piesaistīt uzmanību , tip redz kā es dziedu himnu esmu patriots- mīliet mani!!! bla bla bla....
oļegs vismaz neko netēlo, pasaka bļin kad vajag un viss notiek!
ne velti 2vas sezonas mvd un maskavā bija konferences līderi!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:22, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet par Šupi, nepieteik, jau ka Dinamo ir izčakarēts speļes zīmējums, nekāda stabilitāte un izdrāsta fiziskā noturība, tgd vēl izlasi vajag sačakarēt? Labi lai nķa Šupis uz izlasi, samazināsies arī tas mūžigais fanu pulciņš tajās aprindās...
Kāda būs Izlases jaunā maiņa? Petrovickis Surovijs Mikušs?
ko tu tur mūldi? ar gandrīz mazāko budžetu RD jau divus gadus cīnās Play off. Progresē mūsu jaunie talanti kā Dārziņš, Miķelis, Sprukts, kas tagad jau būs izlases vadošie spēlētāji. Parādās jauni spēlētāji kā Sotnieks, Meija, Bukarts. Pasaki vēl, ka tos visus sagatavoja Znaroks vai Ozoliņš pēdējos gados. Tīrākais Šuplera nopels.

Un par fizisko sačakarēšanu paskaties uz Znaroka komandu, šis iedzina visus tādā viziskajā bedrē kā puse komanda palika ar traumām un 11 spēles pēc kārtas zaudēja.

Nu taču atveriet acis un paskataties uz faktiem, nevis dēļ pāris saviem tautiešiem ko Šuplers paņēis spēlēt, tagad uz emocijām nepamatoti kautko murgojat. Jebkurš treneris, parasti paņem līdzi un ja ir iespējas iekļauj komandā pāris savējos. Jebkurš un jebkurā sporta veidā!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-08 13:28, pirms 14 gadiem
uksens rakstīja: Protams ka treneris vajadzīgs, bet manuprāt tā šuplera dziedāšana ir kārtējais triks piesaistīt uzmanību , tip redz kā es dziedu himnu esmu patriots- mīliet mani!!! bla bla bla....
oļegs vismaz neko netēlo, pasaka bļin kad vajag un viss notiek!
ne velti 2vas sezonas mvd un maskavā bija konferences līderi!!!
tur jau tā lieta, ka Znaroks ir pie izlses stūres 4 gadus, bet nekas jau nenotiek. Tiek izcīnītas kādas lielas uzvaras pret spēcīgām komandām un tūlīt zaudē, kurus vajadzētu vinnēt 100%. Un tā visus 4 gadus, caur sēžamvietu tiekam nākamjā kārtā un visiem pēckārtas zaudējam. Un mūždien Znarokam probēmas ar optimālu fiziskās kondīcijas uzturēšanu spēlētājiem, vienmēr čempja laikā kautkādas fiziskās bedres.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:33, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Progresē mūsu jaunie talanti kā Dārziņš, Miķelis, Sprukts, kas tagad jau būs izlases vadošie spēlētāji.
Jā, jaunais gandrīz-30-gadnieks Sprukts

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:44, pirms 14 gadiem
Vispār jau pagaidām neviens vēl nerunā par Znaroka nomaiņu. Bet tā - nenāktu par sliktu, ja uzmainītos kāds soms, zviedrs vai ziemeļamerikānis, tāds, kuram pie kājas, kurš te kam lielāks čoms.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:49, pirms 14 gadiem
Nākamgad būs iespēja reālāk novērtēt izlašu spēku samērus. Patreizējā turnīra shēma priekš LV (un citām otrā ešelona komandām) ir vienas izšķirošās spēles variants.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-08 13:51, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: tur jau tā lieta, ka Znaroks ir pie izlses stūres 4 gadus, bet nekas jau nenotiek. Tiek izcīnītas kādas lielas uzvaras pret spēcīgām komandām un tūlīt zaudē, kurus vajadzētu vinnēt 100%. Un tā visus 4 gadus, caur sēžamvietu tiekam nākamjā kārtā un visiem pēckārtas zaudējam. Un mūždien Znarokam probēmas ar optimālu fiziskās kondīcijas uzturēšanu spēlētājiem, vienmēr čempja laikā kautkādas fiziskās bedres.
menesi speleetaji atpuušas, tad sāk trenēties, protams ka nebūs optimālā forma!
un pilnigi ar visiem treneriem kas jebkad vadījuši mūsu izlasi, ir bijusi līdzīga situācija, uzvar stiprus zaudē vājiem, lēkā pa vietām!!!

     [+] [-]

, 2011-03-08 14:19, pirms 14 gadiem
Shupis malacis

  -3 [+] [-]

, 2011-03-08 14:54, pirms 14 gadiem
Dinamo Rīga ir mūsu.Visi.Neatkarīgi no uzvārda vai valsts.Tā ir mūsu komanda.Katrs no viņiem ir mūsu tikai tāpēc vien ka spēlē Dinamo Rīga
Es ar šausmām esmu skatījies kad kāds no viņiem nav iemetis tukšos
vārtos.Nn tomēr piedevis.Tikai to vienu vārtu dēļ kas viņus (mūs)izveda ceturtdaļfinālā.Rīgas Dinamo uzvara ir mūsu uzvara.Rīgas Dinamo zaude ir mūsu cerība.

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:15, pirms 14 gadiem
a vareeja

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:24, pirms 14 gadiem
Znaroks jau vairākus gadus izlasē ir švaks,nupat arēnā kaušļus bija atvedis,kalpo diviem kungiem,runā kā sādžas krievs.

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:35, pirms 14 gadiem
re kas atklajas

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:55, pirms 14 gadiem
riebjas ka daži ,treneri uztver kā pusi komandas , nav atkarīgs kāds treneris , ja spēlētājiem ir skils tad arī ir panākumi uzvaras utt, ja nav ta nav

     [+] [-]

, 2011-03-08 15:55, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka spriest par treneru maiņām var tikai tad, kad beigsies šitā sezona gan Dinamo, gan izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-08 17:28, pirms 14 gadiem
TV PACK rakstīja: Jā, jaunais gandrīz-30-gadnieks Sprukts
nu atvēries un kļuvis par izteiktu līderi tieši RD laikā. Pirmstam bija labs spēlētājs un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja