Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus, cerības sāk rukt

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus, cerības sāk rukt
Foto: Gints Ivuškāns/F64

Kontinentālajā hokeja līgā otro zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas savā laukumā ar rezultātu 2:4 piekāpās Čeļabinskas "Traktor". Mājinieku labā pa vārtiem guva Gints Meija un Kristaps Sotnieks. Atlikušās piecas regulārā čempionāta spēles "Dinamo" aizvadīs izbraukumā.

VKomandaSUUPZPZVP
7.Sochi53214622144:15377
8.Torpedo52177820132:12873
9.Rīgas Dinamo55203527126:14571
10.Vityaz54186525140:16671
11.Severstal531661120136:15271
12.Atlant54184824135:14970
13.Medveščak54176328135:16866

Rezultāts tika atklāts 13. minūtē, kad Gints Meija ar piruetes palīdzību atbrīvojās no sedzēja un ar plaukstas metienu no iemetiena apļa guva savus septītos vārtus šosezon (1:0). Trešdaļas turpinājumā Andris Džeriņš nopelnīja komandai divus vairākumus, bet tie palika nerealizēti.

Otrās trešdaļas vidū Čeļabinskas "Traktor" izdevās piecu minūšu laikā situāciju sagriezt kājām gaisā. Vispirms Frānsiss Parē neitrālajā zonā pārtvēra ripu un aizsarga aizsegā guva savus devītos vārtus sezonā (1:1), pēc tam Konstantīns Panovs bija pirmais pie Džefa Delorjē atvairītās ripas (2:1), bet 33. minūtē Maksims Kondratjevs ar metienu no zilās līnijas trāpīja starp Delorjē kājsargiem (3:1).

Trešdaļas turpinājumā rīdziniekiem gan izdevās atgriezties cīņā – Vasīlijs Demčenko tika galā ar Rodrigo Ābola metienu, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Kristaps Sotnieks (2:3). Pēdējā trešdaļā Rīgas "Dinamo" mēģināja atspēlēties un pamatlaika priekšpēdējā minūtē gāja uz pilnu banku, Delorjē nomainot pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr "Traktor" sekmīgi aizstāvējās, un Martins Rūžička trīs sekundes līdz beigām ar metienu tukšos vārtos pielika mačam treknu punktu - 4:2.

Šodien noslēdzās Rīgas "Dinamo" mājas spēļu sērija, un visas piecas atlikušās cīņas tiks aizvadītas izbraukumā. Pēc četrām dienām dinamieši viesosies Sanktpēterburgā, bet pēc tam būs jādodas arī uz Bratislavu, Zagrebu, Minsku un Mitiščiem.

Rīgas "Dinamo"

Džefs Delorjē (Jakubs Sedlāčeks); Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Čejs Genovejs - Mārtiņš Porejs, Kristaps Sotnieks - Aleksandrs Jerofejevs, Ralfs Grīnbergs; Roberts Bukarts - Linuss Videls - Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Kails Vilsons - Miks Indrašis, Broks Troters - Andris Džeriņš - Gints Meija, Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Gunārs Skvorcovs, Rodrigo Ābols.

KHL, 7. februāris

Rīgas "Dinamo" – Čeļabinskas "Traktor" 2:4 (1:0, 1:3, 0:1)
Vārti: 12:30 Meija (Jerofejevs) 1:0, 26:58 Parē 1:1, 29:13 Panovs (Piganovičs, Rūžička) 1:2, 32:10 Kondratjevs (Rūžička) 1:3, 35:19 Sotnieks (Ābols, Meija) 2:3, 59:57 Rūžička (Panovs, Kvints, t.v.) 2:4
Metieni: 24:22
Soda minūtes: 6:6
Vārtsargi: Džefs Delorjē – Vasīlijs Demčenko

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:07, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Dodies vien uz Krievijas pusi, jo mēs īstenie latvieši nekad nepieļausim, ka krievu tanki iebrauks mūsu teritorijā, ja vēlies skriet tankiem ar ziediem pretī, tad dodies uz Ukrainu.
Es, atshkjiriibaa no tevis, dziivoju Latvijaa!!! A tu kaa zhurka esi aizbraucis.
p.s. Mosh tu vari uz tiem jautaajumiem atbildeet? Tavi liidzskreejeeji netiek galaa. Vinji piemineeja intelektu, bet izskataas, ka pashiem ir probleemas, jo nejeedz argumenteet savu verbaalo (klaviatuuras) caureju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:09, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Lai vai kāds āksts Tu būtu, bet man Tevis pavisam nedaudz ir žēl. Tik muļķīgi atbalstīji to krievu Projektu Latvijā un še Tev, čuš vien sanāk. Tomēr bija taču arī labi laiki, tika dibināts Keponu klubs, kur Tu tiki iecelts par visu Kepku Keponu aka vadoni, tika radīta neārstējama galvas slimība Funisms, tika radīti palagi utt.. Žēl man Tevis, jo Tev tagad jāraud gaužas asaras un sākās sēru laiks. Visticamāk tagad esi izkāris pie mājas Krievijas karogu ar melno lentīti, lai tas Tev atgādinātu par šiem septiņiem nozombēšanas gadiem. Jā, Funi, skumji būs, bet varbūt sāksi cienīt Latvijas izlasi.
Kādreiz arī ko smieklīgu var palasīt paŗmaiņas pēc (ko tu saraksti). Var lamāt cik un kā gribi - tas mani nekad neaizskar, tas ir masns mīļotais klubs un neuzskatu ka visiem obligāti jāmīl un jāciena DR -tas kā kurš uzskata. Man DR bija, ir un būs vienmēr.
Mani satrauc vairāk tas , ka tu necieni mūsu valsts izlasi un šeit gan jau ir cita runa- vari apvainotoes vai uztvert mierīgi , bet ir ļoti nepatīkami un pretīgi lasīt kad tu maijā regulāri kaut ko raksti pret mūsu valsts izlasi. Ja gribi lamāties , lamā DR , bet izlasi liec mierā.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:10, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Aļjoša, garlaikojat jūs nozombētie ar savām notrulinātajām frāzēm par Gjinamo. Pasaki man, Tu iesi atbalstīt LHV klubus, kad nebūs Gjinamo? Protams, ka nē, jo šāds "līmenis" tak jums pakaļskrējējiem nekur neder. Ja esat tādi hokeja fani kā te izliekaties, tad varam gaidīt, ka jaunajā sezonā būs pilnas tribīnes vietēja čempī.
A tu iesi?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:14, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Aļjoša, garlaikojat jūs nozombētie ar savām notrulinātajām frāzēm par Gjinamo. Pasaki man, Tu iesi atbalstīt LHV klubus, kad nebūs Gjinamo? Protams, ka nē, jo šāds "līmenis" tak jums pakaļskrējējiem nekur neder. Ja esat tādi hokeja fani kā te izliekaties, tad varam gaidīt, ka jaunajā sezonā būs pilnas tribīnes vietēja čempī.
Tu nu gan esi interesants tips. No sakuma itka uzdod man jautajumu, bet pec tam pats uz to atbildi.

Un runajot pa Dinamo, tad tur vel nekas nav skaidrs. Vel neviens nav pateici ja vai ne.

Kad Dinamo nebus, tad ari domasu ko darit.
Katra ziņā Dinamo nekad neesmu uzskatijis par modes lietu, kā Tu te izsakies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:16, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ko Tu te tagad murgo? Gjinamo tik tālu nozombējis Tavas smadzenes, ka Tu vairs neatšķir īsteno Pasauli no virtuālās. Jūsu loģiskā domāšana ir notrulināta līdz beidzamajam. Jo ātrāk šis klubs pazudīs no Latvijas, jo lielāka iespēja, ka liela daļa atmodīsies no šo septiņu gadu zombēšanas. Protams, tādi tipāži kā Funis ir norakstāmi, bet Tu Aljoša, esi vēl jauns, tādēļ visas cerības uz to, ka būsi atkal normāls.
Vari nesatraukties. Es jau nu protu atskirt isto no virtualas pasaules, tik nesaprotu, kads tam sakars ar manu komentaru.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 23:17, pirms 10 gadiem
Funim varu pastāstīt kāds ir neaizmirstams hokejs. Tikko 2 dienas Ērgļos Latvijas jaunatnes ziemas Olimpiādes turnīrā sacentās 16 skolu komandas. Sen nebiju redzējis tādas emocijas un patiesu hokeja spēles prieku. Bez akcionāriem, naudas, bet no sirds.
Pēc DR-Slovan 6:0 raudāt gribējās, kāds uiņas hokejs. Slovanieši naudu saņemot, jebšu nē, apciemoja Rīgas vecpilsētu, iedzēra alu, apzinoties, ka KHL balle beigusies, mož pa meitukam izmīlēja un devās tālāk, rāmu garu plānojot nākamā gada šanses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 23:23, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es arī dzīvoju Latvijā, bet uz doto brīdi esmu prom, kas pilnībā neko nemaina. Ja būs vajadzība, tad kaut rīt jau būšu Latvijā, tādēļ par mani vismazāk satraucies. Dodies uz Krieviju un pievienojies viņu teroristu grupējumiem, tas ir vienīgais, ko Tev varu novēlēt. Man līdzskrējēju nav, jo es esmu pats par savu viedokli un nezinu, ko pārējie vēlas te panākt. Vai tiešām jums visiem ir prieks, ka Latvijas komanda piedalās Krievijas atklātajā čempionātā? Tas pat ir reglamentā rakstīts, uz čempionu cepurēm un All Star spēlē pat Tretjakovs runāja par to, ka šis ir liels notikums Krievijai, liels notikums viņu čempionātam un visām krievu komandām. Latviešiem laikam nekad nepāries šī slimība, jo vienmēr vajadzēs kādu, kas viņus vadīs jeb raustīts kā lelles leļļu teātrī. Jūs nemākat pastāvēt paši par sevi. Labi, es varu daudz te sarakstīt, bet nav man vēlēšanās to darīt pagaidām.
Dziivoju Latvijaa, bet esmu prom shitaadi ir 300000! Bet nu tas taa! Kas liecina par to, ka man patiik pljuutins, ja sekoju un juutu liidzi LV hokejistiem Latvijaa, Shveicee, Vaacijaa, ASV, krievijaa vai Itaalijaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-02-07 23:26, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Funim varu pastāstīt kāds ir neaizmirstams hokejs. Tikko 2 dienas Ērgļos Latvijas jaunatnes ziemas Olimpiādes turnīrā sacentās 16 skolu komandas. Sen nebiju redzējis tādas emocijas un patiesu hokeja spēles prieku. Bez akcionāriem, naudas, bet no sirds.
Pēc DR-Slovan 6:0 raudāt gribējās, kāds uiņas hokejs. Slovanieši naudu saņemot, jebšu nē, apciemoja Rīgas vecpilsētu, iedzēra alu, apzinoties, ka KHL balle beigusies, mož pa meitukam izmīlēja un devās tālāk, rāmu garu plānojot nākamā gada šanses.
Runā, ka pēc tās spēles puse Slovan komandas nemaz negāja dušā, jo nebija iesvīduši. Bet vietējās dinamo naģenes nesaskatīja, ka Slovan spēlēja treniņa režīmā, bez iedvesmas un atdeves. Daži, paši glupākie, jau sāka histēriski sapņot par 6. vietu tabulā un play-off vismaz otro kārtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-02-07 23:31, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: Funim varu pastāstīt kāds ir neaizmirstams hokejs. Tikko 2 dienas Ērgļos Latvijas jaunatnes ziemas Olimpiādes turnīrā sacentās 16 skolu komandas. Sen nebiju redzējis tādas emocijas un patiesu hokeja spēles prieku. Bez akcionāriem, naudas, bet no sirds.
Pēc DR-Slovan 6:0 raudāt gribējās, kāds uiņas hokejs. Slovanieši naudu saņemot, jebšu nē, apciemoja Rīgas vecpilsētu, iedzēra alu, apzinoties, ka KHL balle beigusies, mož pa meitukam izmīlēja un devās tālāk, rāmu garu plānojot nākamā gada šanses.
Par Latvijas ziemas olimpīādi Ērgļos zinu. Kādreiz no manas skolas arī brauca hokeja komandas, zinu ka finālā bija bullīši, vakar jau internetā meklēju rezultātus. Ērgļu jauniešu sacensības man vienmēr interesē, sekoju līdzi gan savējiem jauniešiem gan arī mūsu sporta skolotāja pastāsta vienmēr kā citiem klājās.
Es mu redzējis daudz savā dzīvē jauniešu emocijas, arī pats jaunībā izbaudījis gan uzvaras priekus , gan zaudējumu rūkgtumus ar ļoti lielām emocijām. UN man tomēr DR dod daudz lielākas emocijas par to visu kopā ņemot. Jo manas emocijas par saviem par tuvinieku panākumiem ir lokālas.
Man patiešām ļoti labas un īstas emocijas dod tas , kas saistās ar Latviju.
Kad Latvijas sportisti uzvar kaut ko vai zaudē-tās ir emocijas. Viss kas ir vietējā mērogā nav slikti , bet tur sacenšas visi savējie vairāk vai mazāk.
Citiem tā nav, bet nab DR ir un paliks kā Latvijas simbols, man tas saistās ar īstu valsts patriotismu, ja tā nebūtu man DR nebūtu tik tuvs.
Es DR uztveru kā Latvijas lepnumu, kā Latvijas komandu. Daudzi domā savādāk, nu tad viņiem arī nevajag just līdzi DR. Tās ir sajūtas sirdī.
Kad viena Latvijas komanda uzvar otru , tas nevar radīt to sajūtu. Ja KHL būtu 2 Latvijas komandas, tad vienīgās spēles kurās man emocijas noplaktu (vienkārši skatītos intereses pēc) būtu abu Latvijas komandu duelis.
Piemēram Dinamo Rīga - Liepāja KHL turnīrā es jau būtu neitrāls līdzjutējs , jo abas ir Latvijas komandas.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-07 23:32, pirms 10 gadiem
i nah vajag mocīt sevi - tulīt aiz vārtiem smaržīgais pavasaris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-07 23:35, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Aļjoša, es tādus tipus kā Tu ļoti labi pazīstu, tādēļ zinu, ka Tevi nemaz neinteresēs vietējais čempis kā bija arī pirms Gjinamo parādīšanās.
Nav pateicis, bet mēs ceram, ka šī bija pēdējā spēle.
Es gribētu redzēt cik no tiem tūkstošiem, kas bija uz kādu Gjinamo spēli pēc šī Projekta nogrimšanas apmeklēs arī kādu LHV spēli.
Aļjoša, kādas muļķības, protams, ka Tu esi tāds pats pakaļskrējējs kā visi pārējie aklie Gjinamo faneļi.
Tu gribi teikt visi,kas iet uz Dinamo,nekad neiet uz LHV? NU sorry, es uz LHV eju krietni biežak kā uz Dinamo, es pat esmu veidojis veselu listi ar foto/video materiāliem par LHV spēlēm,kuri gan diemžel liela daļa tiek banoti pateicoties youtube tizlajai mūzikas autortiesību politikai,taču ja salīdzina uz RD es šogad esmu bijs 1 reizi uz LHV 6 ,biežak nevaru, jo neērtā laikā spēles. RD pārsvarā televizorā. Fans esmu abiem un hokejam kā tādam. Vai tas padara par keponu un līdzskrējēju? Argumentē šo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:39, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Mī un žē! Man vairāk nav ko teikt, jo viss ir saprotams tāpat.
Cik labi. Beidzot tu apklusīsi.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:39, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Tu gribi teikt visi,kas iet uz Dinamo,nekad neiet uz LHV? NU sorry, es uz LHV eju krietni biežak kā uz Dinamo, es pat esmu veidojis veselu listi ar foto/video materiāliem par LHV spēlēm,kuri gan diemžel liela daļa tiek banoti pateicoties youtube tizlajai mūzikas autortiesību politikai,taču ja salīdzina uz RD es šogad esmu bijs 1 reizi uz LHV 6 ,biežak nevaru, jo neērtā laikā spēles. RD pārsvarā televizorā. Fans esmu abiem un hokejam kā tādam. Vai tas padara par keponu un līdzskrējēju? Argumentē šo
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:42, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Aļjoša, es tādus tipus kā Tu ļoti labi pazīstu, tādēļ zinu, ka Tevi nemaz neinteresēs vietējais čempis kā bija arī pirms Gjinamo parādīšanās.
Nav pateicis, bet mēs ceram, ka šī bija pēdējā spēle.
Es gribētu redzēt cik no tiem tūkstošiem, kas bija uz kādu Gjinamo spēli pēc šī Projekta nogrimšanas apmeklēs arī kādu LHV spēli.
Aļjoša, kādas muļķības, protams, ka Tu esi tāds pats pakaļskrējējs kā visi pārējie aklie Gjinamo faneļi.
Eu, zuti! Sanaak, ka tu ej veikalaa peerc, piemeeram, kurpes tikai taapeec, ka kaads vinjas razho? Pofig, ka vinjas no dermanttina, zaljas un nesmukas. Tad, kad chempii buus laba liimenja hokejs, tad arii liidzjuteeji naaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:45, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Mī un žē! Man vairāk nav ko teikt, jo viss ir saprotams tāpat.
Latvija - Šveice 2:3 (spēle noslēgusies)
speciāli izraku šo rakstu. Spēle LAtvija pret Šveici no pēdējā PČ. Tu saki,ka cieni Latviju,latviešu hokejistus ,bet nīsti Dinamo. Tad kāpēc tu raksta sākumā ieliec komentu,ka lai kā mīli Šveici,bet būsi par Latviju un pēc tam pie katras iespējas noliec visu,ko dara latvieši,bet slavē šveiciešus? Vai tā dara savējo atbalstītājs,īstens fans? Cik zinu nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:49, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Es nesaku, ka neiet, jo zinu daudzus, kas cītīgi apmeklē LHV spēles, bet tomēr liela daļa neiet un arī neies. Gribi teikt, ka tagad skolēnu bari ar autobusiem brauks skatīties kā kaut kāds Kurbads un Liepāja sitās? Protams, ka tā nebūs. Lielākā Gjinamo atbalstītāju daļa nemaz nezina, ka mums ir pašiem savs vietējais čempionāts, jo viss sākas un beidzas tikai ar Gjinamo. Katrā ziņā man būs milzīgs prieks par tiem cilvēkiem, kuri turpinās apmeklēt hokeju un dosies atbalstīt mūsu puišus vietējā līgā.
LAtvijas čempionāts nemaz nerūpējās lai to apmeklētu. PR minimāls, dažām komandām paat nav kārtīgas mājaslapas ,piemēram Sāgai un Mogo (čempja līderi), tribīnes lielākoties pustukšas,lai arī lielā daļā klubu spēles par velti. Vienīgie klubi ,kas kaut cik sevi reklamē ir Kurbads un Liepāja. Autobusiem nebrauks ,jo arī līmenis LHV ir daudz zemāks, nu nav interese iet un skatīties kā pusamatieri sit bērnus vai pāris bijušās Latvijas hokeja zvaigznes atslido nummru. Dinamo spēlēs varēja redzēt patreizējos izlases līderus vai vismaz tai pietuvinātus spēlētājus,kā arī citu valstu labus hokejistus. Lai Latvijas čempim augtu apmeklējums ir nevis jāzūd Dinamo, bet jāceļ tā līmeni un visiem klubiem jāsāk sevi nopietni reklamēt, to ir jāsāk arī pārraidīt televīzijā (nopietnākā par sc un best4sport),bet Ltv7,par to plašāk jāraksta valsts portalos nevis 1 raksts nedēļā utt. Bet nekas tads netiek darīts un tāpēc var izzust da jebkas -lielas interes no tā nebūs..

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:51, pirms 10 gadiem
Ha! Kāda mārrutka pēc censties te baigi blatot ripas hokejā, ja vakar Habarovskā EST-LAT B grupas PČ bendijā finālu apmeklēja 6.3k skatītāju! Ir himna, medaļas, pozitīva spēles atmosfēra, āfterpārtijs utt.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 23:53, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Paldies, ka esi tik apņēmīgs. Prieks, ka ir arī šādi cilvēki. Protams, man Šveice kā valsts ir ļoti tuva, jo daba un galvenais cilvēki kādi ir te mani vienkārši apbūra. Latviešiem būtu ļoti daudz jāmācās no šveiciešiem un, kad iemācītos, tad mēs varbūt arī te kaut ko sasniegtu. Jā, nu ja par tēmu, tad protams, ka es atbalstīšu Latvijas izlase, jo Latvija ir mana dzimtene, manas mājas un izlase man ir svēta. Pret savējiem ir jābūt ļoti stingriem, striktiem utt.. Es neesmu no tiem, kas par labu spēli, kāda bija pret Kanādu leks aiz laimes gaisā, jo zaudējums ir un paliek zaudējums. Kā saka, spēle aizmirsīsies, bet rezultāts paliks.
tu pat uz jautajumu neatbildēji. Jautajums bija-kāpēc izsakies,ka atbalstīsi Latviju,bet spēles laikā to vien dari,kā Latviju noliec,par katru vārtsarga vai laukuma spēlētāju to noliec, bet turpretī šveiciešus cel debesīs?

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:54, pirms 10 gadiem
LV čempis skatītāju skaita ziņā pakāš EE čempim. Tur šad un tad lasās ap 600-800 gb./per game. Piekrītu dueto, ka var darīt vairāk, lai piesaistītu tautu.

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:55, pirms 10 gadiem
Gin4a rakstīja: LV čempis skatītāju skaita ziņā pakāš EE čempim. Tur šad un tad lasās ap 600-800 gb./per game. Piekrītu dueto, ka var darīt vairāk, lai piesaistītu tautu.
Runājot Latvijas mērogiem hoķa čempis pakās pat florbolam,ko daudzi saukā par amatieru sportu un galīgu sviestu un uzvar tikai futbolu,kurš ir vēl lielākā tūtē kā hokejs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 23:57, pirms 10 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Izlasīji to vietu, kur rakstīju, ka pret savējiem ir jābūt stingriem, ļoti striktiem? Un nevajag tik ļoti arī visu pārspīlēt.
Saukt par murgu,pie katras kļūdas nopelt nav būt stingram. Savukārt,šveciešus pie katras epizodes paslavēt. Fanot ,atbalstīt nozīmē ko citu -just līdzi,satraukties,kad kaut kas nesanāk,paslavēt labās epizodes un pie kļūdām a) aizrādīt (nevis notirst) b)paklusēt-kā kārtīgam latvietim būtu jāzin sens teiciens-ja nav laba ko teikt labāk neteikt neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja