Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus, cerības sāk rukt

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" piecās minūtēs ielaiž trīs vārtus, cerības sāk rukt
Foto: Gints Ivuškāns/F64

Kontinentālajā hokeja līgā otro zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas savā laukumā ar rezultātu 2:4 piekāpās Čeļabinskas "Traktor". Mājinieku labā pa vārtiem guva Gints Meija un Kristaps Sotnieks. Atlikušās piecas regulārā čempionāta spēles "Dinamo" aizvadīs izbraukumā.

VKomandaSUUPZPZVP
7.Sochi53214622144:15377
8.Torpedo52177820132:12873
9.Rīgas Dinamo55203527126:14571
10.Vityaz54186525140:16671
11.Severstal531661120136:15271
12.Atlant54184824135:14970
13.Medveščak54176328135:16866

Rezultāts tika atklāts 13. minūtē, kad Gints Meija ar piruetes palīdzību atbrīvojās no sedzēja un ar plaukstas metienu no iemetiena apļa guva savus septītos vārtus šosezon (1:0). Trešdaļas turpinājumā Andris Džeriņš nopelnīja komandai divus vairākumus, bet tie palika nerealizēti.

Otrās trešdaļas vidū Čeļabinskas "Traktor" izdevās piecu minūšu laikā situāciju sagriezt kājām gaisā. Vispirms Frānsiss Parē neitrālajā zonā pārtvēra ripu un aizsarga aizsegā guva savus devītos vārtus sezonā (1:1), pēc tam Konstantīns Panovs bija pirmais pie Džefa Delorjē atvairītās ripas (2:1), bet 33. minūtē Maksims Kondratjevs ar metienu no zilās līnijas trāpīja starp Delorjē kājsargiem (3:1).

Trešdaļas turpinājumā rīdziniekiem gan izdevās atgriezties cīņā – Vasīlijs Demčenko tika galā ar Rodrigo Ābola metienu, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Kristaps Sotnieks (2:3). Pēdējā trešdaļā Rīgas "Dinamo" mēģināja atspēlēties un pamatlaika priekšpēdējā minūtē gāja uz pilnu banku, Delorjē nomainot pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr "Traktor" sekmīgi aizstāvējās, un Martins Rūžička trīs sekundes līdz beigām ar metienu tukšos vārtos pielika mačam treknu punktu - 4:2.

Šodien noslēdzās Rīgas "Dinamo" mājas spēļu sērija, un visas piecas atlikušās cīņas tiks aizvadītas izbraukumā. Pēc četrām dienām dinamieši viesosies Sanktpēterburgā, bet pēc tam būs jādodas arī uz Bratislavu, Zagrebu, Minsku un Mitiščiem.

Rīgas "Dinamo"

Džefs Delorjē (Jakubs Sedlāčeks); Krišjānis Rēdlihs - Oskars Cibuļskis, Čejs Genovejs - Mārtiņš Porejs, Kristaps Sotnieks - Aleksandrs Jerofejevs, Ralfs Grīnbergs; Roberts Bukarts - Linuss Videls - Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš - Kails Vilsons - Miks Indrašis, Broks Troters - Andris Džeriņš - Gints Meija, Kaspars Saulietis - Māris Bičevskis - Gunārs Skvorcovs, Rodrigo Ābols.

KHL, 7. februāris

Rīgas "Dinamo" – Čeļabinskas "Traktor" 2:4 (1:0, 1:3, 0:1)
Vārti: 12:30 Meija (Jerofejevs) 1:0, 26:58 Parē 1:1, 29:13 Panovs (Piganovičs, Rūžička) 1:2, 32:10 Kondratjevs (Rūžička) 1:3, 35:19 Sotnieks (Ābols, Meija) 2:3, 59:57 Rūžička (Panovs, Kvints, t.v.) 2:4
Metieni: 24:22
Soda minūtes: 6:6
Vārtsargi: Džefs Delorjē – Vasīlijs Demčenko

  -2 [+] [-]

, 2015-02-07 19:51, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: bija, bet kāpēc tad vācieši,atstāja tādu klubu,vai nenomaina nosaukumu? Jo domā ar galvu un saprot,ka nosaukums ir tikai nosaukums,ka ja spēlēs ar komunistu nosaukumu tas uzreiz nepadara spēlētājus un fanus par komunistiem.
Vāciešiem tā ir vēsture un tikai. Nesalīdzini ar Latvijas situāciju, mēs pa lielam no LPSR neesam tikuši prom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:53, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Tas ka tu maksimāli vari atļauties dvacāriņu uzlikt nenozīmē ka pārējie ir tādi bomāri kā tu
Es prsonīgi ar Toto nenodarbojos. Neinteresanti. Labāk pokeru spēlēt. Un pasaki to lielākajai Latvijas daļai,ka izkūpināt gaisā 20 eiro par prieciņiem ir būt bomāram. Rēķinot ,ka ap 30 % iedz. pelna minimālo algu vai mazliet virs tās ,vel apm 10 % saņem pabalstus ,tie 20 eiro ir ļoti daudz. Turklat, iespēja uzvarēt toto ir niecīģa. Un ja tu domā ,ka visi ir spējīgi uzmest 100,1000 un vairāk eiro uz likmi toto,nu sorry galviņās saspiedušās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-07 19:54, pirms 10 gadiem
Ja atlikušās spēles uzvaram pamatlaikā, tad mums ir 86 punkti.
Astotniekā jābūt stabili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:55, pirms 10 gadiem
No speles galva palikusi epizode, kur Cibulski iedeva skaistu piespeli Parē.
Ja pirms sis speles cereju ka bus PO, tad tagad pat mazaka ceriba ir zudusi, jo Skudram 3 speles ir rezerve.

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:55, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Argumentē lūdzu? Pēdējos 9 mačus esmu precīzi noprognozējis!
Tas nozīmē - tie kas mani paklausījuši, visas 9 pēdējās spēlēs likuši toto - naudu laimējuši. Pareizi? Pareizi!
un kurš tad bomārs tevi ir klausījis,,, kautkā man liekas , labi ja 4precīzi minējumi bijuši tev no pēdējām 10spēlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-07 19:56, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Vāciešiem tā ir vēsture un tikai. Nesalīdzini ar Latvijas situāciju, mēs pa lielam no LPSR neesam tikuši prom.
Man nosaukums Dinamo netraucē. Man,piemēram patīk ,ka Latviešu puišiem ir iespēja sadot pa biksēm krievu puišiem. Un pareizi saki neesam talu tikuši. Diemžel,Latvija,latvieši vienmēr ir zem kāda jūga. Vācieši,poļi,krievi,zviedri,atkal krievi. Tagad no vienas puses krievi no otras ES+ASV. Tāpēc diez vai viens pats nosaukums,pat pa lielam viena pati komanda diži ko ietekmēs. Vienmēr būš daļa sabiedrības,kas domās kā liek rietumi, viena daļa ,kas domās kā liek austrumi,viena daļa ,kas spēs atrast pa vidu kā tad īšti ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:57, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: No speles galva palikusi epizode, kur Cibulski iedeva skaistu piespeli Parē.
Ja pirms sis speles cereju ka bus PO, tad tagad pat mazaka ceriba ir zudusi, jo Skudram 3 speles ir rezerve.
Būs jājūt līdzi Maskavas Dinamo, bet mūsējie gatavosies PČ.

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:57, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Nu tad ej uz saviem nožēlojamiem 0.01/0.02 pokergaldiem un spēlējies ar savām kapeikām.
Kāpēc tu domā,ka es spēlēju uz micro stakes (kuras starp citu skaitās līdz 100/200 $ par blind)

     [+] [-]

, 2015-02-07 19:58, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Argumentē lūdzu? Pēdējos 9 mačus esmu precīzi noprognozējis!
Tas nozīmē - tie kas mani paklausījuši, visas 9 pēdējās spēlēs likuši toto - naudu laimējuši. Pareizi? Pareizi!
Tu kadreiz screenu iemetisi, vai tikai turpinasi muldet?
Jo bez realiem pieradijumiem, ta visa runasana ir bezjedziga.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 19:58, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Un ja Soči un Torpēda uzvar atlikušos? Un Vityaz?
Tad nekā. Tev būs jādzīvo no vecāsmātes pensijas.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 19:59, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Pēdējās 9 spēles ir pareizi uzminētas.
nav pierādījumi,, tukša muldēšana,,, par šito spēli, tu vispār neko nebiji runājis,,, skatījos katru lapu,, kkā neredzēju tavu vervelējumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-07 20:01, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Putina draugi ir visi ,kuri seko khl spēlēm ,es piemēram skatījos kā čehi uzvar krievus Eirotūrē.Bet Dinamo visticamāk paliks putina līgā,jo tas ir svarīgi Krievijas propogandai.
Klau, pluutina pretiniek! Ja kaut viens protesteetajs pret RD vareetu man normaali argumenteet, kaapeec jushana lidz LV hokejistiem ir kkaada f-king pljuutina atbalstiishana, tad esmu gatavs esmu paarstaat sekot RD gaitaam. Piemeeram, Kristaps, kursh iztaisaas par LV patriotu, juut liidzi Pujacm (man nav nekas pret vinju), kursh speelee krievijas klubaa. Taatad vinsh atbalsta pljuutinu?
Naakamnedeelj muusu puikas startees bobsleja sacensiibaas sochos, kuraas transporta u.c. izmaksas apmaksaa FIBT (bet skaidrs, ka krievi)(iespeejams, ka kljuudos, bet parasti taa nav, jo komandaam pashaam viss jaanosedz). Taatad Melbardis, Martins, fani u.c. ir pljuutina draugi?
Luudzu kaads sniedziet atbildi uz shiem jautaajumiem, esmu gatavs ciiniities par RD likvideeshanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-07 20:03, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Skat. komentāros, 2. lapa
links: http://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/07022015-dinamo_uznems_buksejoso_traktor
atkal ar google street view ceļo pa monako???? paceļo pa dzimto zemi Rasiju labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 20:05, pirms 10 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Klau, pluutina pretiniek! Ja kaut viens protesteetajs pret RD vareetu man normaali argumenteet, kaapeec jushana lidz LV hokejistiem ir kkaada f-king pljuutina atbalstiishana, tad esmu gatavs esmu paarstaat sekot RD gaitaam. Piemeeram, Kristaps, kursh iztaisaas par LV patriotu, juut liidzi Pujacm (man nav nekas pret vinju), kursh speelee krievijas klubaa. Taatad vinsh atbalsta pljuutinu?
Naakamnedeelj muusu puikas startees bobsleja sacensiibaas sochos, kuraas transporta u.c. izmaksas apmaksaa FIBT (bet skaidrs, ka krievi)(iespeejams, ka kljuudos, bet parasti taa nav, jo komandaam pashaam viss jaanosedz). Taatad Melbardis, Martins, fani u.c. ir pljuutina draugi?
Luudzu kaads sniedziet atbildi uz shiem jautaajumiem, esmu gatavs ciiniities par RD likvideeshanu
Pilnīgi Tev piekrītu. Es pirms spēles dzirdu Latvijas himnu un redzu Latvijas karogu. Absolūti nedomāju par Putinu un kremli.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-07 20:05, pirms 10 gadiem
Viss ap totoansi vien grozas.
Ne Funs ar savu palagu, ne visada cita veida analizes... Garlaicigi kaut ka...
Milie cilveki! (sapratigi domajosie) Nu ignorejiet tak reiz par visam reizem to totomudaku!!! 95% liek PRET Dinamo un kaifo.
Nav ko nemt vera cilveku, kas, iznemot totostelles (un ari ne vienmer un par 100%) neko citu nejedz.

  +8 [+] [-]

, 2015-02-07 20:06, pirms 10 gadiem
noliekat mani par Kremļa trolli,par putleru skrējēju (lai arī galīgi tāds neesmu) ,bet skumji,ka Dinamo pēdējā mājas sspēle šajā sezonā (PO nespīd vairs) sanāca zaudējums, jo īpaši pie situācijas,kad nākamā sezona var nesanākt. Skumji ,ka no pilnām tribīnēm ,no faniem jāatvadās ar zaudējumu. Cerams, vismaz būs sezonas noslēgumu pasākums,kā klatru gadu. Tiem,kas saka,ka Dinamo fani ir pakaļlaižas kremlim - tādi noteikti ir, taču liela daļa ir tādi vai līdzīgi kā es -kas nešķiro kā nāk nauda hokejam ,jo tā ir nauda,ko zaudē kremlis ,nebūs Dinamo-būs lieki miljoni ko teroristiem paikai un ieročiem iedot. Kas priecājās ,ka latviešiem ir iespēja trennēties ,spēlēt līgā,kur pēc meistarības reti ,kurais tiktu, iespēja uz krievu rēķina nopelnīt lielāku algu un spēlēt pret labiem pretiniekiem,iespēja bija vismaz mēģināt izaugt labiem treneriem. Un iespēja skatīties laba līmeņa hokeju ,neložņājot strīmos vai negaidot nakts vidu uz NHL. Lai piedod LHV, bet tur nekā diža nav. Tad jau jāgaida,kas notiks tālāk,jācer uz pozitīvu spēli izbraukumā un jāgaida PČ. Tiem,kas atbalsta izlasi,bet noliek Dinamo - neiekļūšanu play-off nozīmē izlases kandidātiem no Rd ,kas varētu būt 7-10 nozīmē 2 mēnešu dīkstāvi,kas arī nav labi..

  +1 [+] [-]

, 2015-02-07 20:06, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Esmu tur dzimusi. Padzīvojot LV, nošpļāvos un aizbraucu atpakaļ, Rīgā nevar saprast, kurā valstī dzīvo.
Nevajag spļaudīties.

     [+] [-]

, 2015-02-07 20:06, pirms 10 gadiem
TOTOANSIS3 rakstīja: Nu ko, beidzās argumenti ko? Kārtējo reizi kārtējo trolli esmu iedzinis stūrī
kad beigsi fantazēt par monako, tad arī sākšu klausīt tevi,,
tu pat RS biļeti pie šofera nevari atļauties ,, kur no vēl Monaco

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 20:09, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu. Es pirms spēles dzirdu Latvijas himnu un redzu Latvijas karogu. Absolūti nedomāju par Putinu un kremli.
Un spēles laikā tev rāda latviešu čali Savicki, tas nekas, ka čekists ar Krievijas naudu, tak jau tomēr savējais !!!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-07 20:09, pirms 10 gadiem
Drēzdenes Dinamo
-------------------------------
Ir VDR (komunistiskās Vācijas, ja nezini ) milicijas klubs. Nosaukums dots pēc analoģijas ar krievu Ģinamo.
Rīgas dinamo pārstāja eksistēt vienlaicīgi ar Krievijas sabrukumu 1991. gadā. Tāpēc arī krieviem pēc gandrīz 20 gadiem bija tik svarīgi uzspiest latviešiem šo veco milicijas (VDK) kluba nosaukumu - tā teikt - krievu pasaule atjaunojas...